Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pindasaus schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 01:48:
Zijn er nog geruchten wbt een bundel met GTA? Ik zie er veel met Fifa aangeboden worden maar ben niet zo gek op voetbal ;)
Dit zou mijn eerste spelcomputer worden sinds de Super Nintendo.
Als je het goed timet kun je een bundel kopen met een game die net uitkomt, dat verkoopt makkelijker. Zelf met Fifa gedaan, de code die bij mijn One S zat verkocht voor 40 euro. Dat lukt je nu niet meer voor die prijs omdat de game ondertussen een half jaar oud is, maar wellicht met een nieuwe game wel weer (hoewel Fifa natuurlijk ook erg populair is dus dat was gewoon een erg goed moment).
Of gewoon de deals op een site als pepper.com in de gaten houden. Er komen momenteel niet zoveel deals langs als in de november-december periode, maar af en toe toch best leuke aanbiedingen met bv een extra controller en een paar games in plaats van maar eentje.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:52

Wom

Of hou het V&A gedeelte hier in de gaten. Komen regelmatig nette advertenties voorbij van vrij recente One S modellen :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
(jarig!)
Deze deal van bol.com voor MGS V is best netjes volgens mij...
https://www.bol.com/nl/p/...20/?suggestionType=browse

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Heb het spel en had nog nooit een MGS game gespeeld, maar ik moet zeggen dat is best even wennen. Tot nu toe nog niet echt het gevoel dat het een supergame is, maar ik weet niet of dat persoonlijk is.
Ground Zeroes 'begint' zomaar zonder ook maar enige uitleg naar mijn mening.

Prijs is wel netjes, heb er 4 maanden geleden 25,50 voor betaald nieuw op eBay.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Pindasaus schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 01:48:
Zijn er nog geruchten wbt een bundel met GTA? Ik zie er veel met Fifa aangeboden worden maar ben niet zo gek op voetbal ;)
Dit zou mijn eerste spelcomputer worden sinds de Super Nintendo.
Koop die bundel, en verkoop de Fifa licentie door. Dekt die licentie een beetje de kosten van je GTA aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 23:35
Ik het MGS V en via gold die ground zeroes gehad.

Zit in deze nog iets meer? (nuttige) DLC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:03
Kan je nu ook al geen giftcards meer kopen in die buitenlandse stores van Microsoft,dat is wel klote man,zelfs met VPN lukt het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:56
Vraagje

Ik heb momenteel 1 Xbox One, met mijn account (Gold).

Geregeld is de TV door andere familieleden in gebruik wanneer ik wil gamen. Ik heb de console al eens verhuisd naar mijn PC monitor, maar aangezien ik zeker 's avonds liever languit op de bank lig staat de console alweer terug aan de TV in het salon. Xbox one streamen naar PC is geen optie gezien ik een Mac gebruiker ben.

Nu dacht ik over de aankoop van een tweede Xbox puur voor het gemak om te kunnen gamen waar ik wil. Maar het lijkt me niet zo simpel, kan ik met mijn account op 2 consoles werken? En als ik een savegame in spel x wil verder zetten op een andere console, lijkt me ook vrijwel onhaalbaar? Dus ik vermoed dat het niet kan, maar ik wil voor de zekerheid hier even horen. Bedankt!

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Darks schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 14:47:
Vraagje

Geregeld is de TV door andere familieleden in gebruik wanneer ik wil gamen. Ik heb de console al eens verhuisd naar mijn PC monitor, maar aangezien ik zeker 's avonds liever languit op de bank lig staat de console alweer terug aan de TV in het salon. Xbox one streamen naar PC is geen optie gezien ik een Mac gebruiker ben.

Nu dacht ik over de aankoop van een tweede Xbox puur voor het gemak om te kunnen gamen waar ik wil. Maar het lijkt me niet zo simpel, kan ik met mijn account op 2 consoles werken? En als ik een savegame in spel x wil verder zetten op een andere console, lijkt me ook vrijwel onhaalbaar? Dus ik vermoed dat het niet kan, maar ik wil voor de zekerheid hier even horen. Bedankt!
Volgens mij moet dat kunnen. Je kan waar ook ter wereld op een XBox One inloggen met je account, dus twee in dezelfde woning moet ook geen probleem zijn.
http://support.xbox.com/e...ecurity/concurrent-signin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-09 06:15

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Dat kan prima, je savegames syncen via de cloud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maurieske72 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 14:30:
Kan je nu ook al geen giftcards meer kopen in die buitenlandse stores van Microsoft,dat is wel klote man,zelfs met VPN lukt het niet meer.
Bedoel je via de microsoftstore? Dat is niet de enige bron lijkt me om giftcards te kopen...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:33

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Vraagje

Dat kan prima! Ik heb dezelfde situatie. Het enige wat je moet wisselen is uiteraard je disc in geval van een disc-game. En je zult op de 2e box al je games uiteraard ook moeten installeren.
Wat wel een dingetje is: ik heb maar 1 elite controller en die moet ik steeds opnieuw koppelen als ik van console wissel, maar dat is even aan het usb kabeltje hangen en klaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje

Savegames zitten op MS servers. 3 seconden syncen en je kunt weer verder op een andere xbox. Ik heb het precies zoals jij omschrijft en dat werkt top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
Martinspire schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:31:
[...]

Bedoel je via de microsoftstore? Dat is niet de enige bron lijkt me om giftcards te kopen...
Ja via die Microsoft store,zo deed ik het altijd.Ik zag dat je ook bij Play Asia giftcards kon kopen, maar weet niet of dat betrouwbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maurieske72 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 14:30:
Van de week nog tegoed voor Singapore uit de ms-store gehaald.
Waarschijnlijk voor het laatst...
Lukte enkel nog via vpn icm paypal, duurde 12 uur voor ik mijn codes in de mail kreeg.
Wilde het eigenlijk voor Mexico halen (Ghost Recon Wildlands Gold edition is daar echt goedkoop) maar dat lukt dus voor geen mogelijkheid meer.
Zonde, vond het altijd wel een sport om een spel goedkoop te scoren.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAPJENL70
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:02
justifire schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 16:50:
[...]

Lukte enkel nog via vpn icm paypal, duurde 12 uur voor ik mijn codes in de mail kreeg.
Wilde het eigenlijk voor Mexico halen (Ghost Recon Wildlands Gold edition is daar echt goedkoop) maar dat lukt dus voor geen mogelijkheid meer.
Ja die tijd is dus echt voorbij....helaas. Maar weer gewoon prijzen van 69.99 etc betalen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
[...]

Ja zeg dat zonde.
Ik kocht ook altijd in de Singapore,Russische en soms Argentijnse store maar krijg elke keer nu foutmeldingen als ik wil betalen met CC en VPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAPJENL70
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:02
justifire schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 17:08:
[...]

Ja lekker oer-hollands €120,- voor een spel met seasonpass :)F
Vraag me af of MS er beter van wordt. Merk zelf al dat ik veel minder de neiging heb spellen aan te schaffen voor die prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rwarmink schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 16:57:
[...]

Ja die tijd is dus echt voorbij....helaas. Maar weer gewoon prijzen van 69.99 etc betalen :(
Bij mij werkt 3 maanden wachten en voor de helft op schijf kopen prima. Alternatief is een jaar wachten en voor 25 digitaal kopen. Direct kopen is veel te duur wat mij betreft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-09 22:38
maurieske72 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 16:59:
[...]

Ja zeg dat zonde.
Ik kocht ook altijd in de Singapore,Russische en soms Argentijnse store maar krijg elke keer nu foutmeldingen als ik wil betalen met CC en VPN.
Hier liep ik ook al tegenaan.. Nu maar de normale prijs betalen voor Ghost Recon ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
Ik koop ze dan ook niet meer meteen als ze uitkomen.Ga wat de volle mep ervoor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
Motion2 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 17:28:
[...]

Hier liep ik ook al tegenaan.. Nu maar de normale prijs betalen voor Ghost Recon ;w
Die Ghost recon wildlands voor de PS4 en Xbox kan je wel bij de ing rentepuntenwinkel bestellen voor 35,95.Ik ben zelf aan het twijfelen om hem daar te kopen omdat ik de game liever digitaal wil hebben,heb nog geen een game op schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
maurieske72 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 17:32:
[...]

Die Ghost recon wildlands voor de PS4 en Xbox kan je wel bij de ing rentepuntenwinkel bestellen voor 35,95.Ik ben zelf aan het twijfelen om hem daar te kopen omdat ik de game liever digitaal wil hebben,heb nog geen een game op schijf.
Ik heb geen ING rekening, maar ik koop ook alles digitaal. Geen gedoe met disk wisselen en scheelt opslag aan hoesjes.
Dan maar 10 euro meer betalen voor de digitale versie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
Motion2 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 17:42:
[...]

Ik heb geen ING rekening, maar ik koop ook alles digitaal. Geen gedoe met disk wisselen en scheelt opslag aan hoesjes.
Dan maar 10 euro meer betalen voor de digitale versie..
Kost die dan maar 10 euro meer?Zie die prijs voor de gewone digitale versie nergens staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
maurieske72 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 17:51:
[...]

Kost die dan maar 10 euro meer?Zie die prijs voor de standaard digitale versie nergens staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
maurieske72 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 17:51:
[...]

Kost die dan maar 10 euro meer?Zie die prijs voor de gewone digitale versie nergens staan.
Ik bedoel 10 euro meer dan de disc versie...
Waarom de digitale versie duurder is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
Motion2 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 18:23:
[...]

Ik bedoel 10 euro meer dan de disc versie...
Waarom de digitale versie duurder is..
Ik wil hem ook liever digitaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
24 Februari Madden 17 in de vault bij EA Access.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 11:53
Weet iemand toevallig nog een cheap plekje om Xbox Live online te kopen voor 12 maanden (of meer)?

Kom nu rond de €42,- uit ... maar iedere besparing is mooi meegenomen natuurlijk ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slowmotion
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:15
Staat wel vaker hier genoemd, cdkeys.com 37 euro ong.
En via facebook ook nog eens 5% extra korting te regelen.

[ Voor 35% gewijzigd door Slowmotion op 22-02-2017 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 11:53
Slowmotion schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 09:44:
Staat wel vaker hier genoemd, cdkeys.com 37 euro ong.
En via facebook ook nog eens 5% extra korting te regelen.
Ga ik eens checken, tx!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:24

Bozznl

GT: The Bozzz88

[...]

Wat lukt er precies niet? Ik heb van het weekend nog voor iemand FFXV in mexico besteld.
Als volgt: Met VPN aan, de xbox zelf op locatie mexico zetten, OP JE XBOX: bestellen met adres in dat land met je PayPal (op je xbox zelf dus je adres en paypal instellen en niet via je PC). Je kan dus direct met paypal bestellen en hoeft niet te klieren met tegoed etc.

De combinaties CC via browser (PC) via VPN werkt bij mij ook niet meer, CC via xbox ook niet meer. De paypal manier via xbox zelf werkt prima hier.

[ Voor 3% gewijzigd door Bozznl op 22-02-2017 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:45

Christiano007

Ich bin der champion

Is er nog een verschil tussen de "oude" Xbox Live en de Xbox Live Gold ?

[ Voor 54% gewijzigd door Christiano007 op 22-02-2017 10:57 ]

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 20:11
Lama, Edit geweest

[ Voor 91% gewijzigd door Awesomo4k op 22-02-2017 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
Bozznl schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 10:17:
[...]

Wat lukt er precies niet? Ik heb van het weekend nog voor iemand FFXV in mexico besteld.
Als volgt: Met VPN aan, de xbox zelf op locatie mexico zetten, OP JE XBOX: bestellen met adres in dat land met je PayPal (op je xbox zelf dus je adres en paypal instellen en niet via je PC). Je kan dus direct met paypal bestellen en hoeft niet te klieren met tegoed etc.

De combinaties CC via browser (PC) via VPN werkt bij mij ook niet meer, CC via xbox ook niet meer. De paypal manier via xbox zelf werkt prima hier.
Kan dit gewoon een NL paypal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl

Bozznl

Motion2 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:01:
[...]

Kan dit gewoon een NL paypal zijn?
Bij mij wel gewoon mijn eigen NL adres. Alleen het adres op de xbox gekoppeld aan de paypal betaalmethode is bijv mexicaans.

[ Voor 21% gewijzigd door Bozznl op 22-02-2017 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 10:59

Rmg

Christiano007 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 10:57:
Is er nog een verschil tussen de "oude" Xbox Live en de Xbox Live Gold ?
:? hoe bedoel je oude xbox live? Het platform heet altijd al "Xbox Live" Standaard heb je een online gamerprofile, kan je facebooken en twitteren van je xbox, chatten en nog wat dingen.

Gold heb je nodig om daadwerkelijk online te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Rmg schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:10:
[...]

:? hoe bedoel je oude xbox live? Het platform heet altijd al "Xbox Live" Standaard heb je een online gamerprofile, kan je facebooken en twitteren van je xbox, chatten en nog wat dingen.

Gold heb je nodig om daadwerkelijk online te kunnen spelen.
"vroegah" was het voor mijn gevoel Xbox Live had je nodig om online te kunnen gamen.

Nu zie ik ook dat je gratis spellen kunt downloaden met "gold", maar dat is dus gewoon hetzelfde en geen extra extra betaal abonnement? Xbox Live Gold = online + elke maand gratis bepaalde spellen downloaden?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 10:59

Rmg

Christiano007 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:13:
[...]

"vroegah" was het voor mijn gevoel Xbox Live had je nodig om online te kunnen gamen.

Nu zie ik ook dat je gratis spellen kunt downloaden met "gold", maar dat is dus gewoon hetzelfde en geen extra extra betaal abonnement? Xbox Live Gold = online + elke maand gratis bepaalde spellen downloaden?!
Xbox live gold is het betaalde abbonement idd, je kan dan online gamen, je krijgt korting op bepaalde titels en je hebt inderdaad "Games With Gold" Elke maand 2 xbox one en een aantal xbox 360 ( die backwards compatible zijn) die je gratis krijgt en mag spelen zolang je xbox live gold hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom

Wom

Christiano007 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:13:
[...]

Iedereen heeft standaard Xbox Live, de omgeving waarmee je dus online gaat via je Xbox. Wanneer je online wilt spelen moet je echter Xbox Live Gold hebben, wat feitelijk de betaalde versie is. En bij die betaalde versie heb je naast online multiplayer ook een aantal andere zaken. Zoals dus bijvoorbeeld de gratis games die je kunt downloaden, zogenoemd 'Games with Gold'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
Bozznl schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:03:
[...]

Bij mij wel gewoon mijn eigen NL adres. Alleen het adres op de xbox gekoppeld aan de paypal betaalmethode is bijv mexicaans.
Hoe kan je dan je adres veranderen van je paypal account,of begrijp ik het verkeerd.

Ik bestelde altijd met mijn CC en veranderde dan het adres naar het land waar ik de aankopen wilde doen,ik heb paypal nog nooit gebruikt maar wel net als betalingsoptie toegevoegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:22
Redelijke GwG maand.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C5SBAkYUoAE1eeG.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ooh doe het altijd via pc, dan zal daar de crux zitten.
Layers of Fear is een geweldige game, niet op de framerate letten, verders heerlijk griezelen :)
Evolve was toch al free to play :?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Borderlands is top! Helaas heb ik hem al..
Is Evolve tof?

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 23:35
Kent iemand nog leuke plekken voor Russische of Braziliaanse giftcards?

Vooral Russische zijn blijkbaar nog moeilijk te vinden.
Tits schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 08:41:

via de MS site zelf. Brazilie kan al heel niet meer dacht ik (wel singapore via MS site en Zuid Afrika via bv offgamers)

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Tits schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 08:41:

https://www.offgamers.com/game-card/consoles/xbox-live-gift-card-br

Gebruik offgamers altijd voor buitenlandse gift cards :)

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:31
kevlar01 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 08:36:
[...]

Borderlands is top! Helaas heb ik hem al..
Is Evolve tof?
Tof ligt aan wat je van een bepaalde genre vind.
Ik heb Evolve destijds in de beta geprobeerd. Is voor mij geen game die ik zou kopen. Voor een gratis download kan ik hem eventueel nog een kans geven.

Dus voor mij was die niet tof genoeg en ging die heel snel weer van de harde schijf
justifire schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 17:26:
[...]

Ziet er beter uit dan op de Xbox One :')
:)

de open beta is groter gemaakt zie ik (had een update nodig anders kreeg je een error met de ubisoft servers)

hmzja ik wil voorkomen dat ik volgende week het voor de 3e keer moet gaan doorlopen :o

Lijkt trouwens wel net een fractie mooier er uit te zien maar het vliegen gaat nog steeds klote
probeer het dan met een ander apparaat of op je desktop met Google Chrome
Fuck die extra xp dan :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Candleman is wel een charmant spelletje. Ook FRU even geprobeerd. Die speelt best ok. Al weet ik nog niet of ik zin heb om in gekke posities te moeten gaan staan. (werkt met Kinect. Je weerspiegeling zorgt voor platforms die verschijnen en/of verdwijnen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindasaus
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 19:46
Bedankt voor jullie reacties op mijn post! Ik zag de Xbox One met Fifa voor 228 Euro bij de MM dus ga die maar aanschaffen.
Tweedehands ben je een vergelijkbaar bedrag kwijt of een tientje minder dus dan ga ik gewoon voor nieuw.
GTA 5 wil ik dus ook bestellen, het verschil tussen de versie op een disk en digitaal... zit daar een merkbaar verschil tussen qua laadtijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pindasaus schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 01:13:
Bedankt voor jullie reacties op mijn post! Ik zag de Xbox One met Fifa voor 228 Euro bij de MM dus ga die maar aanschaffen.
Tweedehands ben je een vergelijkbaar bedrag kwijt of een tientje minder dus dan ga ik gewoon voor nieuw.
GTA 5 wil ik dus ook bestellen, het verschil tussen de versie op een disk en digitaal... zit daar een merkbaar verschil tussen qua laadtijd?
Een game op disk wordt op de HDD van de Xbox geïnstalleerd, een disk is niets meer dan een licentie.
Voordeel van digitaal is dat je geen disks hoeft te wisselen

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Assassin's creed rogue is nu ook backwards compatible *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bozznl

Bozznl

maurieske72 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 16:13:
[...]

Hoe kan je dan je adres veranderen van je paypal account,of begrijp ik het verkeerd.

Ik bestelde altijd met mijn CC en veranderde dan het adres naar het land waar ik de aankopen wilde doen,ik heb paypal nog nooit gebruikt maar wel net als betalingsoptie toegevoegd.
Het adres van je paypal zelf hoef je niet te veranderen mag gewoon NL zijn. Als je paypal toevoegd in de xbox als betaaloptie.. moet je ook een adres toevoegen (net zoalz je bij elke betaaloptie moet doen). Daar doe je iets mexicaans bijv.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wom

Wom

Zag beelden voorbij komen van Cuphead. Wat een fraaie grafische stijl heeft die game zeg! Alsof ik naar oude Popeye/Disney cartoons zat te kijken. Die gaat wel op mijn 'in de gaten houden' lijstje!

Afbeeldingslocatie: https://cdn0.vox-cdn.com/thumbor/48fGNajm0aeB02xrTQVuLu-u7OE=/0x0:2880x1620/1600x900/cdn0.vox-cdn.com/uploads/chorus_image/image/46540260/cuphead.0.0.png

http://cupheadgame.com/

[ Voor 3% gewijzigd door Wom op 24-02-2017 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 09:00

nexhil

BAM!

Pindasaus schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 01:13:
ik zou de digitale versei van GTA 5 downloaden en die op een externe USB 3 HDD/SSD Zetten dat scheelt je echt gewoon een paar dagen van je leven wachten op de lange termijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nexhil schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:09:
[...]

ik zou de digitale versei van GTA 5 downloaden en die op een externe USB 3 HDD/SSD Zetten dat scheelt je echt gewoon een paar dagen van je leven wachten op de lange termijn :D
Ja, maar dat kan natuurlijk ook gewoon met de disc versie aangezien je die ook moet installeren. De schijf moet er dan alleen nog in om te bewijzen dat je het spel nog steeds hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 08:46:
Zag beelden voorbij komen van Cuphead. Wat een fraaie grafische stijl heeft die game zeg! Alsof ik naar oude Popeye/Disney cartoons zat te kijken. Die gaat wel op mijn 'in de gaten houden' lijstje!

[afbeelding]

Ze hadden kleine special op XLEi van cuphead, komt dit jaar uit. Maar begreep dat de game inderdaad volledig handgetekend wordt, dat het dus echt een cartoon lijkt.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 09:00

nexhil

BAM!

justifire schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 08:32:
Van de ontwikkelaars van Layers of Fear :9
[video]
Dat ziet er wel freaky uit! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

SinergyX schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:32:
[...]

Ze hadden kleine special op XLEi van cuphead, komt dit jaar uit. Maar begreep dat de game inderdaad volledig handgetekend wordt, dat het dus echt een cartoon lijkt.
Net even wat zitten lezen over de ontwikkeling en het is echt begonnen als een kleine game die in 2015 uit zou komen. Later is Microsoft om de hoek gekomen en hebben ze de game op alle fronten groter en beter gemaakt. En inderdaad, alles is handgetekend en geanimeerd. Zeer bijzondere aanpak :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
[...]

Ik heb het gisteravond geprobeerd maar als ik mijn Xbox op Argentinie zet kan ik enkel CC selecteren ( wat dus niet werkt ). Ik mis dus de PayPal optie..
Verschilt dit per land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Weten jullie toevallig of je zoiets als dit kan gebruiken voor een headset met 3.5 audio en 3.5 mic.?

http://www.mediamarkt.nl/...jacksplitter-1090205.html

Of zit er weer een verschil tussen 3.5 geluid en microfoon?

Wil dus een headset die je op de pc gebruikt ook gebruiken met de controller van de Xbox One (met 3,5 ingang)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Christiano007 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:54:
Weten jullie toevallig of je zoiets als dit kan gebruiken voor een headset met 3.5 audio en 3.5 mic.?

Wil dus een headset die je op de pc gebruikt ook gebruiken met de controller van de Xbox One (met 3,5 ingang)
Nee die zal niet werken. Een gedeelde mic/headphones jack heeft volgens mij 4 polen, om beide signalen tegelijk te kunnen verwerken. Een splitter zal dan die kanalen moeten splitsen over twee losse blokjes. Die van de mediamarkt pakt twee keer hetzelfde signaal (headphones) en geeft hetzelfde signaal aan die twee blokjes zodat je met twee koptelefoons kunt luisteren.

Volgens mij heb je zoiets nodig (geen idee of het de beste keuze is, deze vond ik met even snel googlen):
https://www.bol.com/nl/p/...02646462-9200000022881112
Bij de reviews staat ook iemand die zegt zijn Logitech G430 zo aan een xbox controller gekoppeld te hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zoiets moet je hebben.
Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/71DzXWhxoQL._SY355_.jpg

Een 4pin naar 3pin (headset) / 2pin (mic)

https://www.amazon.com/St...-microphone/dp/B004SP0WAQ

Let wel even goed op de pinlayout, daar zit namelijk een klein maar belangrijk verschil in
Afbeeldingslocatie: https://i.stack.imgur.com/DKN6f.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door SinergyX op 24-02-2017 13:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 08:56
Ja echt? xD Ik weet het niet man, het ziet er heel erg meh uit xD beetje een B DkS/Bloodborne/Nioh

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:22
Wom schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 08:46:

[afbeelding]

Deze game is zeker leuk om in de gaten te houden, maar geen idee of studio MDHR het ook echt waar kan maken. Grafish ziet het er heel mooi uit maar het zou eerst een boss rush achtige game worden en dit hebben ze halverwege vorig jaar ineens aangepast. Nu wordt het ook ineens een platformer.
Ik hoop dat het een succes wordt en geen boss rush mode met een 'rushed platformer' mode eraan geplakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

wes- schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 15:24:
[...]

Deze game is zeker leuk om in de gaten te houden, maar geen idee of studio MDHR het ook echt waar kan maken. Grafish ziet het er heel mooi uit maar het zou eerst een boss rush achtige game worden en dit hebben ze halverwege vorig jaar ineens aangepast. Nu wordt het ook ineens een platformer.
Ik hoop dat het een succes wordt en geen boss rush mode met een 'rushed platformer' mode eraan geplakt.
De gameplay-beelden die ik gezien heb zijn volgens mij alleen boss-battles. Dus bij deze deel ik je zorgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindasaus
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 19:46
Bullet NL schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 01:21:
[...]

Een game op disk wordt op de HDD van de Xbox geïnstalleerd, een disk is niets meer dan een licentie.
Voordeel van digitaal is dat je geen disks hoeft te wisselen
Ah ik begrijp het.
Enig idee wat de digitale versie kost? Op de site van Microsoft staat GTA er niet tussen.
Klopt het dat je een digitale versie niet kan verkopen? Maw een digitale versie heeft geen restwaarde in tegenstelling tot een schijfje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Februari was weer echt een ouderwets game maandje. Best veel games uitgespeeld.

-Unravel. Een erg mooie platformer met leuke puzzels en een supercoole sfeer. Enige is dat de controls soms wat clunky zijn, waardoor het halen van sommige achievements wat irritant kan zijn. De no death achievement bijvoorbeeld is voor een of twee levels wel pittig.

-Dear Esther. Een aparte game. Enige wat je kunt is lopen :P. Duurde ook maar iets van 2 uur ofzo. Niet echt heel bijzonder. Deze was in de deals with gold week.

-The Wolf Among Us. Hele toffe telltale game. Was ook totaal niet bekend met de story, dus wel een leuke verrassing. Enige wat ik echt jammer vind is dat de Telltale games anno 2017 nog steeds gewoon een slechte performance kent.

-Batman Telltale series. Ook een leuke game. Vond met name de 'fight' sequences wel grappig. En wederom jammer dat het soms een slechte performance heeft. Benieuwd naar seizoen 2. :)

-Fragments of Him. Volledig story driven emotionele game. Een soort point and click game, maar dan net wat meer vrijheid in bewegen. Vrij kort spel, maar het boeide me wel van begint tot eind.

-Titanfall 2. Ik vond het niet erg dat Titanfall 1 geen SP had, want ik kon niet indenken dat dat een leuke game zou zijn vanwege de hele snelle mechanics. Maar met Titanfall 2 hebben ze me erg verrast. Hele toffe SP shooter. De MP ben ik echter niet ingedoken.

-South Park the Stick of Truth. Nog nooit zoveel gelachen met een game als met South Park. Ben dan ook zeer benieuwd naar Fractured but whole...

-Firewatch. Super sfeertje! En op een of andere manier heel spannend tot het laatste eind. Aanrader :)

And last but definitely not least... The Witcher 3, Wild Hunt. Wat is dat toch een geweldige game. Ik begon aan deze game toen die uitkwam in 2015 en ook vrij snel uitgespeeld. Daarna begonnen aan de expansion packs en vandaag eindelijk de laatste expansion pack helemaal uitgespeeld en de 2 achievements voor de verschillende eindes gehaald. Wat een ongelooflijk uitgebreid en afgewerkt spel is het ook. De storyline voor een actie RPG is ongekend en de kwaliteit van de main en sidequests zal helaas niet snel worden geevenaard.

Nu ben ik echter nog op zoek naar andere pareltjes. Tips zijn welkom. Liefst SP games met een game duur van onder de 30 uur. In The Witcher heb ik 180 uur zitten....

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom

Wom

Pindasaus schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 17:02:
[...]
Ah ik begrijp het.
Enig idee wat de digitale versie kost? Op de site van Microsoft staat GTA er niet tussen.
Klopt het dat je een digitale versie niet kan verkopen? Maw een digitale versie heeft geen restwaarde in tegenstelling tot een schijfje...
Een digitale versie wordt gekoppeld aan je Xbox Live account. Dus als je een game digitaal koopt kun je die enkel activeren met dat account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 17:04:

-Unravel. Een erg mooie platformer met leuke puzzels en een supercoole sfeer. Enige is dat de controls soms wat clunky zijn, waardoor het halen van sommige achievements wat irritant kan zijn. De no death achievement bijvoorbeeld is voor een of twee levels wel pittig.

-Dear Esther. Een aparte game. Enige wat je kunt is lopen :P. Duurde ook maar iets van 2 uur ofzo. Niet echt heel bijzonder. Deze was in de deals with gold week.

-The Wolf Among Us. Hele toffe telltale game. Was ook totaal niet bekend met de story, dus wel een leuke verrassing. Enige wat ik echt jammer vind is dat de Telltale games anno 2017 nog steeds gewoon een slechte performance kent.

-Batman Telltale series. Ook een leuke game. Vond met name de 'fight' sequences wel grappig. En wederom jammer dat het soms een slechte performance heeft. Benieuwd naar seizoen 2. :)

-Fragments of Him. Volledig story driven emotionele game. Een soort point and click game, maar dan net wat meer vrijheid in bewegen. Vrij kort spel, maar het boeide me wel van begint tot eind.

-Titanfall 2. Ik vond het niet erg dat Titanfall 1 geen SP had, want ik kon niet indenken dat dat een leuke game zou zijn vanwege de hele snelle mechanics. Maar met Titanfall 2 hebben ze me erg verrast. Hele toffe SP shooter. De MP ben ik echter niet ingedoken.

-South Park the Stick of Truth. Nog nooit zoveel gelachen met een game als met South Park. Ben dan ook zeer benieuwd naar Fractured but whole...

-Firewatch. Super sfeertje! En op een of andere manier heel spannend tot het laatste eind. Aanrader :)

And last but definitely not least... The Witcher 3, Wild Hunt. Wat is dat toch een geweldige game. Ik begon aan deze game toen die uitkwam in 2015 en ook vrij snel uitgespeeld. Daarna begonnen aan de expansion packs en vandaag eindelijk de laatste expansion pack helemaal uitgespeeld en de 2 achievements voor de verschillende eindes gehaald. Wat een ongelooflijk uitgebreid en afgewerkt spel is het ook. De storyline voor een actie RPG is ongekend en de kwaliteit van de main en sidequests zal helaas niet snel worden geevenaard.

Nu ben ik echter nog op zoek naar andere pareltjes. Tips zijn welkom. Liefst SP games met een game duur van onder de 30 uur. In The Witcher heb ik 180 uur zitten....
Slain : Back from Hell en ja, Dark Souls 3

Absoluut ondergewaardeerd pareltje blijft Warhammer : End Times - Vermintide, waar dinsdag weer een grote gratis uitbreiding voor uitkomt tesamen met een dlc-pakket van €9,- _/-\o_ Kunnen een hoop uitgevers wat van leren !
Maar ja, is meer coop georienteerd en zodra je daar aan begint wil je hem na 30 uur echt nog lang niet weg leggen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04
Finraziel schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 06:07:
Assassin's creed rogue is nu ook backwards compatible *O*
Kijk eindelijk! Nu die game nog even goedkoop zien te bemachtigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is maar goed dat er meerdere genres zijn zodat er voor iedereen wat wils is. Ik zie wat muffe wapens, 2 karakters die duidelijk teveel aandacht op het visuele aspect hadden dan op gameplay en vooral veel animaties die volledig missen en veel missen. En het enige waar het om draait is het healthbalkje van de tegenstander tot 0 te slaan met herhaaldelijke en saaie acties. Er is totaal geen interactie tussen de 2 die staan te vechten. Nee, ik pas.

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 24-02-2017 18:15 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 17:17:
[...]

Slain : Back from Hell en ja, Dark Souls 3

Absoluut ondergewaardeerd pareltje blijft Warhammer : End Times - Vermintide, waar dinsdag weer een grote gratis uitbreiding voor uitkomt tesamen met een dlc-pakket van €9,- _/-\o_ Kunnen een hoop uitgevers wat van leren !
Maar ja, is meer coop georienteerd en zodra je daar aan begint wil je hem na 30 uur echt nog lang niet weg leggen :9
Ik baal ervan dat ik Dark Souls 3 niet zelf gespeeld heb. Ik heb wel de prepare to try gezien van IGN, waardoor ik eigenlijk teveel van het spel weet en er eigenlijk geen verrassingen meer zijn als ik het nu zelf ga spelen. Dark Souls 1 is nog steeds een van de mooiste game ervaringen die ik heb gehad.

Wat voor run ben jij nu aan het doen met DS3? Wellicht dat ik verkeerd keek, maar ben je een level 1 playthrough aan het doen?

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-02-2017 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:46

JSchut

.....

KookSpook schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 17:38:
[...]

Kijk eindelijk! Nu die game nog even goedkoop zien te bemachtigen
Same here. Zat al te zoeken haha.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 18:25:
[...]

Ik baal ervan dat ik Dark Souls 3 niet zelf gespeeld heb. Ik heb wel de prepare to try gezien van IGN, waardoor ik eigenlijk teveel van het spel weet en er eigenlijk geen verrassingen meer zijn als ik het nu zelf ga spelen. Dark Souls 1 is nog steeds een van de mooiste game ervaringen die ik heb gehad.

Wat voor run ben jij nu aan het doen met DS3? Wellicht dat ik verkeerd keek, maar ben je een level 1 playthrough aan het doen?
Misschien geen verassingen meer (alle
spoiler:
4
verhaallijnen gezien ? ), maar voldoende uitdaging lijkt me zo.
Verhaalljn boeit me sowieso nooit, ik ben meer van de gameplay, lore ? zal wel.....
Nog steeds bezig met mijn Soul Level 1 run, dlc is echt (bijna) niet door te komen, word dan ook geadviseerd om daar rond SL120 aan te beginnen :P

Edit, na jouw edit ;) : ja dus SL1 laat die run maar weg, eerder deathwish }:|

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 24-02-2017 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 18:55:
[...]

Misschien geen verassingen meer (alle
spoiler:
4
verhaallijnen gezien ? ), maar voldoende uitdaging lijkt me zo.
Verhaalljn boeit me sowieso nooit, ik ben meer van de gameplay, lore ? zal wel.....
Nog steeds bezig met mijn Soul Level 1 run, dlc is echt (bijna) niet door te komen, word dan ook geadviseerd om daar rond SL120 aan te beginnen :P

Edit, na jouw edit ;) : ja dus SL1 laat die run maar weg, eerder deathwish }:|
Hahaha ja heb net je twitch even meegekeken. 2 hits and justifire has died... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snipeer
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-08 12:52
Christiano007 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:54:

Ik heb zon spitter bij de mm gekocht (zwart naar groen&roze) weet het merk niet meer maar koste iets van 10€ en die werkt perfect hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 17:04:

Dishonored 2.
Farcry 4 + primal.
Just Cause 3.
Battlefield 1.
CoD MW1 remastered
Deus Ex Mankind Divided (niet je genre maar dat slaat nergens op. Pareltje. :))

Edut: ooit de Arkham games gespeeld? Arkham Asylum is echt een briljant spel. Als je 30 uur SP lol zoekt en en passant 1000gs dan zit je daar 100% goed. City en Knight zijn wat omslachtig. Asylum is een sfeervol afgesloten spel dat afkoelt als je klaar bent. Ik ga hem binnenkort voor de 5e keer volledig uitspelen. (standaard EU, goty , Japan en PC en nu remastered.)

Succes.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2017 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl

Bozznl

Motion2 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:15:
[...]

Ik heb het gisteravond geprobeerd maar als ik mijn Xbox op Argentinie zet kan ik enkel CC selecteren ( wat dus niet werkt ). Ik mis dus de PayPal optie..
Verschilt dit per land?
Verschilt idd per land.. singapore en mexico hebben wel ondersteuning voor paypal iig en zijn als het goed is vaak iets goedkoper ook dan argentinie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand de nieuwe riptide gespeeld? Deel 1 vond ik best goed. Leek een beetje op een n64 spel (waveracer oid). Ben wel benieuwd naar ervaringen bij deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 19:39:
[...]
Dishonored 2.
Farcry 4 + primal.
Just Cause 3.
Battlefield 1.
CoD MW1 remastered
Deus Ex Mankind Divided (niet je genre maar dat slaat nergens op. Pareltje. :))

Edut: ooit de Arkham games gespeeld? Arkham Asylum is echt een briljant spel. Als je 30 uur SP lol zoekt en en passant 1000gs dan zit je daar 100% goed. City en Knight zijn wat omslachtig. Asylum is een sfeervol afgesloten spel dat afkoelt als je klaar bent. Ik ga hem binnenkort voor de 5e keer volledig uitspelen. (standaard EU, goty , Japan en PC en nu remastered.)

Succes.
Ik wil Dishonored 2 erg graag spelen, maar vind hem nu nog te duur. Dus zodra ik die wat goedkoper kan vinden ga ik hem aanschaffen.

Met Far Cry ben ik een beetje klaar. Vond Far Cry 3 wel erg leuk, maar deel 4 en Primal leken me toch wat minder.

Haha en Deus Ex Mankind. Zal die misschien een keer proberen. Is het nodig dat je het vorige deel ook gespeeld hebt?

En uiteraard is Arkham Asylum een super spel. Beste van de serie. Heb hem al 2 keer uitgespeeld. Maar 5 x is een beetje overdreven :P

Misschien een keer verder met Rise of the Tomb Raider. Ben ik eigenlijk blijven haken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 21:33:
[...]

Ik wil Dishonored 2 erg graag spelen, maar vind hem nu nog te duur. Dus zodra ik die wat goedkoper kan vinden ga ik hem aanschaffen.

Met Far Cry ben ik een beetje klaar. Vond Far Cry 3 wel erg leuk, maar deel 4 en Primal leken me toch wat minder.

Haha en Deus Ex Mankind. Zal die misschien een keer proberen. Is het nodig dat je het vorige deel ook gespeeld hebt?

En uiteraard is Arkham Asylum een super spel. Beste van de serie. Heb hem al 2 keer uitgespeeld. Maar 5 x is een beetje overdreven :P

Misschien een keer verder met Rise of the Tomb Raider. Ben ik eigenlijk blijven haken...
Voor Deus Ex is het voor het verhaal niet nodig. Er zit een recap in. Voor de spelervaring is het wel een aanrader. Maar goed Human Revolution is wel vrij oud.

Rottr is een meer dan goed spel. Als ik die nog had liggen was ik niet vertwijfeld naar nieuwe games aan het kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Meh, beetje zuur dit. MW1 kennen we inmiddels wel een aardig aantal jaren... CoD iW staat erom bekend dat de single player uiteindelijk weer eens erg vermakelijk is en ik kan dat beamen :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 21:37:
[...]

Voor Deus Ex is het voor het verhaal niet nodig. Er zit een recap in. Voor de spelervaring is het wel een aanrader. Maar goed Human Revolution is wel vrij oud.

Rottr is een meer dan goed spel. Als ik die nog had liggen was ik niet vertwijfeld naar nieuwe games aan het kijken. :)
Kun je hem nog een keer uitspelen op een hogere moeilijkheidsgraad (alleen saven bij vuurtjes) :P zelf ben ik nog steeds bezig om alle levels op gold te halen, maar dat kost nog best veel moeite en tijd :+

En justifire heeft nooit tijd voor de co-op endurance challenges :Z :P dus dat schiet ook niet op :)

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeMoN schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 01:16:
[...]

Meh, beetje zuur dit. MW1 kennen we inmiddels wel een aardig aantal jaren... CoD iW staat erom bekend dat de single player uiteindelijk weer eens erg vermakelijk is en ik kan dat beamen :)
Hoe bedoel je zuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:46

JSchut

.....

Hoe werkt dat nou eigenlijk met Games with Gold. Moet je ze echt installeren ofzo?

Ik dacht even Killer Instinct installeren maar die staat niet in mijn ready to install. Zelfde geldt voor Project Cars. Beide wel gekocht via de PC in de store maar de download op de Xbox geannuleerd. Alle andere games with gold staan wel gewoon in die lijst.

Edit: Bij zowel project cars als bij Killer Instinct: Season 2 Ultra Edition staat op de website wel: U bent eigenaar van dit product. Maar ik zie ze dus niet op de Xbox in de Ready to install list.

[ Voor 22% gewijzigd door JSchut op 25-02-2017 14:27 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
JSchut schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 14:24:
Edit: Bij zowel project cars als bij Killer Instinct: Season 2 Ultra Edition staat op de website wel: U bent eigenaar van dit product. Maar ik zie ze dus niet op de Xbox in de Ready to install list.
Als je er naartoe gaat in de xbox store (op de xbox zelf) kan je ze wel installeren? Sommige digitale games staan ook niet in mn Ready to Install lijst, blader ik er echter naartoe kan ik ze wel installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JSchut schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 14:24:
Hoe werkt dat nou eigenlijk met Games with Gold. Moet je ze echt installeren ofzo?

Ik dacht even Killer Instinct installeren maar die staat niet in mijn ready to install. Zelfde geldt voor Project Cars. Beide wel gekocht via de PC in de store maar de download op de Xbox geannuleerd. Alle andere games with gold staan wel gewoon in die lijst.

Andere region ingesteld op One als op pc? Maakt niet altijd uit. Maar soms wel.

Candleman bijvoorbeeld is nog niet verschenen in de EU. Die staat alleen bij ready to install Als ik de One op VS zet. Misschien hetzelfde met deze gwg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik test net met en zonder vipr vpn op laptop naar singapore maar paypal wordt afgewezen. (ik had al een adres uit singapore ingevuld). ik zet xbox op singapore en taal op nl en probeer het daar met mijn paypal ook een error. weet niet hoe betrouwbaar gameshop asia is voor tegoed...en nog belangrijker..of ik het nog wel geredeemed krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
quorumz schreef op zondag 26 februari 2017 @ 13:52:
[...]

Ik test net met en zonder vipr vpn op laptop naar singapore maar paypal wordt afgewezen. (ik had al een adres uit singapore ingevuld). ik zet xbox op singapore en taal op nl en probeer het daar met mijn paypal ook een error. weet niet hoe betrouwbaar gameshop asia is voor tegoed...en nog belangrijker..of ik het nog wel geredeemed krijg
Hier werkte het ook niet met Mexico.. volgens mij is het nu door Microsoft geblokkeerd :/
Pagina: 1 ... 68 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.