Februari was weer echt een ouderwets game maandje. Best veel games uitgespeeld.
-Unravel. Een erg mooie platformer met leuke puzzels en een supercoole sfeer. Enige is dat de controls soms wat clunky zijn, waardoor het halen van sommige achievements wat irritant kan zijn. De no death achievement bijvoorbeeld is voor een of twee levels wel pittig.
-Dear Esther. Een aparte game. Enige wat je kunt is lopen

. Duurde ook maar iets van 2 uur ofzo. Niet echt heel bijzonder. Deze was in de deals with gold week.
-The Wolf Among Us. Hele toffe telltale game. Was ook totaal niet bekend met de story, dus wel een leuke verrassing. Enige wat ik echt jammer vind is dat de Telltale games anno 2017 nog steeds gewoon een slechte performance kent.
-Batman Telltale series. Ook een leuke game. Vond met name de 'fight' sequences wel grappig. En wederom jammer dat het soms een slechte performance heeft. Benieuwd naar seizoen 2.
-Fragments of Him. Volledig story driven emotionele game. Een soort point and click game, maar dan net wat meer vrijheid in bewegen. Vrij kort spel, maar het boeide me wel van begint tot eind.
-Titanfall 2. Ik vond het niet erg dat Titanfall 1 geen SP had, want ik kon niet indenken dat dat een leuke game zou zijn vanwege de hele snelle mechanics. Maar met Titanfall 2 hebben ze me erg verrast. Hele toffe SP shooter. De MP ben ik echter niet ingedoken.
-South Park the Stick of Truth. Nog nooit zoveel gelachen met een game als met South Park. Ben dan ook zeer benieuwd naar Fractured but whole...
-Firewatch. Super sfeertje! En op een of andere manier heel spannend tot het laatste eind. Aanrader
And last but definitely not least...
The Witcher 3, Wild Hunt. Wat is dat toch een geweldige game. Ik begon aan deze game toen die uitkwam in 2015 en ook vrij snel uitgespeeld. Daarna begonnen aan de expansion packs en vandaag eindelijk de laatste expansion pack helemaal uitgespeeld en de 2 achievements voor de verschillende eindes gehaald. Wat een ongelooflijk uitgebreid en afgewerkt spel is het ook. De storyline voor een actie RPG is ongekend en de kwaliteit van de main en sidequests zal helaas niet snel worden geevenaard.
Nu ben ik echter nog op zoek naar andere pareltjes. Tips zijn welkom. Liefst SP games met een game duur van onder de 30 uur. In The Witcher heb ik 180 uur zitten....
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.