Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 09:42:
Iemand enthousiast over LEGO Worlds? Je kan het nu pre-orderen (niet in de NL store :') ) of gewoon de disc kopen voor rond de 23 euro.

Lijkt mij geweldig, vooral voor de kinderen :Y

Aan de andere kant moet ik nog LEGO Star Wars met ze uit spelen, Paper Mario Colour Splash op de Wii U etc. etc. :+
in de NL store staat hij ook (29,95). Ik wacht nog even op de pricewatchers of er veel verschil is met rusland/singapore. Fysiek is hij 26 euro (source budgetgaming) dan kan je hem beter digitaal halen, ook als je 2 xboxen hebt met accountsharing, het spel heeft nl lokal en via internet coop.

hij gaat er zowieso komen :) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Rossi46 schreef op maandag 13 februari 2017 @ 19:55:
[...]
Erg hè. Gaat echt nergens over. Zelfs cut-scenes lopen soms voor geen meter :X

Ik vond het de beleving van de game wel een beetje verpesten :-(
Ik vond Minecraft Story Mode van Telltale Games prima soepel lopen. Geen problemen.
Lijkt wel wat variatie in QA te zitten bij Telltale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2017 @ 18:54:
[...]

Sniper Elite 4 haal ik overigens als hij 30 piek is. Je hebt toch voldoende om in te halen de komende 2 maanden. :)
Mja zag dat ie uit was maar vind 60 piek eigenlijk nog veel voor die game. Al heeft het nu wel multiplayer en 4 player coop (survival). Denk dat die best uitgestorven zijn als je hem laat haalt. Reviews zijn redelijk positief (rond de 8/10). Maar eigenlijk ben ik momenteel weer wat meer R6Siege en Rocket League aan het doen. Tijd niet aangeraakt, ondertussen vrij veel updates dus dat voelt wel weer fris.

Die Lego Worlds had ik op PC al. Vond hem wel aardig maar ik was er (toen ie net in early access was) vrij snel op uitgekeken. Ik weet niet wat ze ondertussen hebben toegevoegd, maar er moet wel wat meer bij zijn gekomen dan wat nieuwe objecten.

Handmatig bouwen vond ik trouwens ook al op PC vrij irritant en niet iets wat je vaak gaat doen of je moet echt verslaafd zijn. Lego City Undercover (die van de Wii U, die later dit jaar komt) is dan leuker. En meer content.

[ Voor 60% gewijzigd door Martinspire op 14-02-2017 10:45 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:37

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

quorumz schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 10:34:
[...]

in de NL store staat hij ook (29,95). Ik wacht nog even op de pricewatchers of er veel verschil is met rusland/singapore. Fysiek is hij 26 euro (source budgetgaming) dan kan je hem beter digitaal halen, ook als je 2 xboxen hebt met accountsharing, het spel heeft nl lokal en via internet coop.

hij gaat er zowieso komen :) :P
http://www.shop4nl.com/xb...lego-worlds-xbox-one-game

22.99 + 1.99 verzendkosten = 25 euro. Scheelt weer 1 euro ;) :P

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piripi
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-09 09:28
Zoiets had Lego al eerder moeten uitbrengen als antwoord op minecraft.
Qua spelmogelijkheden en uitbreidingen zijn er leg(i)o toepassingen!
Daarnaast krijg je al kinderen sneller aan een xbox en zullen er nog andere spellen aangeschaft worden.
(Hier had MS met andere woorden ook op kunnen anticiperen lijkt mij)

Voor mij met jongere kinderen van 5 en 8 ook een aankoop in het vooruitschiet denk ik :-)

xbox: pvanst1p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

LopendeVogel schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 09:09:
[...]

[...]

Hmm maar wat willen ze doen? Is de season pass ook in de aanbieding los? Indien dat zo is dan kunnen ze misschien nog iets doen, ik heb 1x een refund aangevraagd maar dat was wel binnen 2 uur (ik weet niet wat het limiet is) en dat was niet om reden dat het spel een x aantal dagen in de aanbieding was.

Maar naar mijn weten, indien de season pass los niet in de aanbieding is, kunnen ze vrijwel niks doen. De aanbieding van 33 euro is natuurlijk alleen leuk voor de mensen die het spel zelf niet hebben, dat is bij deze tweaker niet van toepassing want hij had het spel al.
Ze mogen me best 30 teruggeven. Koop ik de digitale versie en verpats ik de disc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 11:02:
[...]

Ze mogen me best 30 teruggeven. Koop ik de digitale versie en verpats ik de disc.
Vind het sowieso ontzettend irritant dat tegenwoordig een season pass haast nooit meer los in de aanbieding is. Dan kan je het spel weer kopen + season pass, wat dan goedkoper is dan met een beetje geluk maar een heel klein beetje goedkoper is dan alleen de seasonpass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-09 08:57
weet iemand vanaf wanneer project cars gratis is met gold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:35

Winkiller

De Mopperpot

soldier wolf schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 11:35:
donderdag 16-2 als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-09 08:57
Winkiller schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 11:41:
[...]

donderdag 16-2 als ik me niet vergis.
dankje! bijna dus:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op maandag 13 februari 2017 @ 21:48:
[...]

Volgens mij is het gewoon de shellshading om het er als een comic uit te laten zien, die hyper is en als soort superdeluxe AA bezig is met renderen. Van mij hoeft het ook niet.

Maar goed, ik stoorde me er niet aan, vooral ook omdat ik het verhaal zo tof vond. Erg leuke game.
Het was echt een erg leuke game inderdaad. Heb gisteren episode 2 tot en met 5 gespeeld :) Erg vermakelijk en op naar seizoen 2 als die uitkomt!

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ereaser schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 11:33:
[...]

Vind het sowieso ontzettend irritant dat tegenwoordig een season pass haast nooit meer los in de aanbieding is. Dan kan je het spel weer kopen + season pass, wat dan goedkoper is dan met een beetje geluk maar een heel klein beetje goedkoper is dan alleen de seasonpass.
Eens. Sowieso zijn season passes best aan de prijs. Had die van Deus ex achteraf niet moeten kopen. Nog los van de prijsdaling heb je erg weinig voor 50% van de nieuwwaarde van het spel. 2x wat missies en een hele rits spelbederf in de vorm van upgrades en wapens.

Meer positief. Ik geniet wel van Deus ex. Ben nu bezig met alle ebooks en side quests zonder alarms. Als dat lukt, ben ik wel een contente Jensen. Er hebben van iets van 300 man dat spel 100% uitgespeeld. Kijken of 8k 301 kan worden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet je wat nog gaver is? De 40e zijn die Giana Sisters Twisted Dreams uitspeelt op 100% heeft op Trueachievements! En weet je wat NOG gaver is?! De 4e zijn! ;)

Oja, dit is ook een verkapte vorm van zeggen dat Giana Sisters echt een super gaaf spel is. :)

[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-02-2017 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:35

Winkiller

De Mopperpot

kevlar01 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 08:26:
https://majornelson.com/2...t-sale-2k-publisher-sale/

Deals with gold komende week...
Weer n hoop NBA2K17 en Mafia III (ook Mafia 2 voor de 360)
Great, ik heb Sébastien Loeb Rally EVO gekocht voor een tientje, even proberen vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:52

Wom

justifire schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 16:46:
For Honor Deluxe Edition is vandaag in de aanbieding bij de Media Markt voor €52,-
Vond de beta tegenvallen dus laat hem voorbij gaan, mocht je in de race zijn is dit wel een lekker prijsje :)
Weet ook niet zo goed wat ik van de game moet vinden na de demo. Zitten wel leuke elementen in, maar kon mij ook niet zo verleiden tot lange speelsessies. Veel herhaling gevoelsmatig.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 15:49:
Weet je wat nog gaver is? De 40e zijn die Giana Sisters Twisted Dreams uitspeelt op 100% heeft op Trueachievements! En weet je wat NOG gaver is?! De 4e zijn! ;)

Oja, dit is ook een verkapte vorm van zeggen dat Giana Sisters echt een super gaaf spel is. :)
Ook erg moeilijk wat ik me herinner... Ik heb hem lang geleden op de pc gespeeld, maar vooral de achievements halen was meen ik echt wel lastig. Maar ben er toen niet ver mee door gegaan, als hij nog eens een mooie korting krijgt (of gwg? :p) misschien nog eens proberen :)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finraziel schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 17:55:
[...]

Ook erg moeilijk wat ik me herinner... Ik heb hem lang geleden op de pc gespeeld, maar vooral de achievements halen was meen ik echt wel lastig. Maar ben er toen niet ver mee door gegaan, als hij nog eens een mooie korting krijgt (of gwg? :p) misschien nog eens proberen :)
Zo moeilijk is het niet hoor. Ik laat hem alleen op 10% staan zodat VAS een goed gevoel over zijn skills heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 18:14:
[...]

Zo moeilijk is het niet hoor. Ik laat hem alleen op 10% staan zodat VAS een goed gevoel over zijn skills heeft.
Word tijd dat ik jou GS maar is inhaal :P

Lig gelukkig nog steeds op koers :9

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 21:49:
[...]

Wordt tijd dat ik jouw GS maar eens inhaal :P

Lig gelukkig nog steeds op koers :9
Als je boven de 100k komt, praten we verder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 21:58:
[...]

Als je boven de 100k komt, praten we verder. :)
Nog 20.875 gs te gaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pfff... Staat er een "verzameling: final fantasy" blokje op de homescreen dus ik denk, hey, zijn er meer final fantasy games voor de Xbox dan?
Nee ben je gek, het is een vrij tamme korting op xv en voor de rest een stapel niet afgeprijsde dlc... Bedankt voor de dooie mus -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Mooie deals deze week, denk ik maar eens GTAV aangeschaft. Helemaal kapot gespeeld op de X360 en om nou nog een keer 60 euro uit te geven vind ik een beetje té maar voor 35 nu is het goed te doen. Sebastien Loeb ziet er ook wel tof uit alleen ik heb Dirt Rally al.

E: Lees dat Dirt Rally het wel hands down wint van andere rally games dus die laat ik links liggen. Vermaak me af en toe nog uitstekend met Dirt, beste racegame op de console IMO, no nonsense karren, en een stuk uitdagender dan games als Forza.

Over Forza gesproken, FH3 heb ik laatst gekocht en vind ik wel aardig, maar ik word echt he-le-maal gek van de hoeveelheid DLC die je bijna door je strot geduwd krijgt. In het menu grote buttons met 'koop hier Blizzard Mountain of Car Pack X/Car Pass!'. Zelfs in het laadscherm komen beelden langs van de DLC locatie. Man, rot toch op joh, ik koop de game en vind het dan wel goed. Word er een beetje moe van dat ze zulke dwingende advertenties in de game stoppen en de zooi die je niet hebt niet gewoon verbergen. Met FM6 had ik er geen last van omdat ik de ultimate edition had aangeschaft (totdat ze toch met extra car packs kwamen die niet in het pakket van 120 euro zaten 8)7), en met FH2 was het in mijn herinnering ook wat minder. Ik denk dat ik voorlopig even geen Forza meer koop.

[ Voor 68% gewijzigd door Thomas op 15-02-2017 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thomas schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 16:13:
Mooie deals deze week, denk ik maar eens GTAV aangeschaft. Helemaal kapot gespeeld op de X360 en om nou nog een keer 60 euro uit te geven vind ik een beetje té maar voor 35 nu is het goed te doen. Sebastien Loeb ziet er ook wel tof uit alleen ik heb Dirt Rally al.

E: Lees dat Dirt Rally het wel hands down wint van andere rally games dus die laat ik links liggen. Vermaak me af en toe nog uitstekend met Dirt, beste racegame op de console IMO, no nonsense karren, en een stuk uitdagender dan games als Forza.

Over Forza gesproken, FH3 heb ik laatst gekocht en vind ik wel aardig, maar ik word echt he-le-maal gek van de hoeveelheid DLC die je bijna door je strot geduwd krijgt. In het menu grote buttons met 'koop hier Blizzard Mountain of Car Pack X/Car Pass!'. Zelfs in het laadscherm komen beelden langs van de DLC locatie. Man, rot toch op joh, ik koop de game en vind het dan wel goed. Word er een beetje moe van dat ze zulke dwingende advertenties in de game stoppen en de zooi die je niet hebt niet gewoon verbergen. Met FM6 had ik er geen last van omdat ik de ultimate edition had aangeschaft (totdat ze toch met extra car packs kwamen die niet in het pakket van 120 euro zaten 8)7), en met FH2 was het in mijn herinnering ook wat minder. Ik denk dat ik voorlopig even geen Forza meer koop.
Ik ergerde me daar juist bij deel 2 meer aan omdat het me regelmatig gebeurde dat ik per ongeluk de tegel aan klikte van storm island en dan kreeg je steeds de niet te skippen trailer te zien, zo frustrerend... Maar ja ik ben het wel met je eens, in ieder geval de horizon games gedragen zich af en toe een beetje alsof ze free to play zijn en van DLC moeten leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Finraziel schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 16:26:
[...]

Ik ergerde me daar juist bij deel 2 meer aan omdat het me regelmatig gebeurde dat ik per ongeluk de tegel aan klikte van storm island en dan kreeg je steeds de niet te skippen trailer te zien, zo frustrerend... Maar ja ik ben het wel met je eens, in ieder geval de horizon games gedragen zich af en toe een beetje alsof ze free to play zijn en van DLC moeten leven.
Precies. Verder vind ik FH3 ook wat overdadiger met dat hele festival gebeuren, voordat je ergens klaar bent knallen er ergens anders wel weer tientallen events e.d. op je map. Ik heb liever gewoon een wat meer lineaire speelervaring; je doet een kampioenschap op één locatie en gaat dan verder i.p.v. alle losse dingetjes.

Maar goed, die advertenties vind ik wel echt ruk. Goed, ze willen geld verdienen, maar op deze manier jaag je klanten weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:46

JSchut

.....

Thomas schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 16:13:

Ondanks dat ik helemaal "verliefd" ben op de Horizon serie ben ik dit compleet met je eens. Alle laadschermen zijn Blizzard Mountain. Heel erg flauw. Zelfs als je de DLC wel hebt zoals ik. Blizzard Mountain helemaal uitgespeeld en even "winter" moe. Krijg ik bij elke fast travel alsnog die winter zooi. :(

Ik had het gesnapt als ze het door elkaar zouden gooien. Af en toe een beetje winter laten zien. Nu worden we er helemaal mee doodgeknuppeld. Was voor mij ook niet de trigger om de DLC te kopen. Maar misschien werkt het bij andere mensen wel.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

JSchut schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 16:33:
[...]

Ondanks dat ik helemaal "verliefd" ben op de Horizon serie ben ik dit compleet met je eens. Alle laadschermen zijn Blizzard Mountain. Heel erg flauw. Zelfs als je de DLC wel hebt zoals ik. Blizzard Mountain helemaal uitgespeeld en even "winter" moe. Krijg ik bij elke fast travel alsnog die winter zooi. :(

Ik had het gesnapt als ze het door elkaar zouden gooien. Af en toe een beetje winter laten zien. Nu worden we er helemaal mee doodgeknuppeld. Was voor mij ook niet de trigger om de DLC te kopen. Maar misschien werkt het bij andere mensen wel.
Ze willen gewoon geld zien, maar voor mij is het simpelweg een dealbreaker de volgende keer. Ik heb er gewoon écht last van en ik ga niet gamen om me te zitten ergeren aan dit soort dingen. Zonde, want het is toch een hele leuke racegame als je alle ergernissen even negeert. Wat mij betreft zouden ze er goed aan doen om die ingame advertenties een heel stuk in te binden en spelers wat meer de kans te geven op hun manier te spelen. Ik vind online adventures bijvoorbeeld het leukst, maar race dan vaak het liefst op asfalt; je bent compleet afhankelijk van de votes of dat ook daadwerkelijk gebeurt.

Afijn, we zullen zien of ze wat bijdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Thomas schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 16:38:
[...]

Ze willen gewoon geld zien, maar voor mij is het simpelweg een dealbreaker de volgende keer. Ik heb er gewoon écht last van en ik ga niet gamen om me te zitten ergeren aan dit soort dingen. Zonde, want het is toch een hele leuke racegame als je alle ergernissen even negeert. Wat mij betreft zouden ze er goed aan doen om die ingame advertenties een heel stuk in te binden en spelers wat meer de kans te geven op hun manier te spelen. Ik vind online adventures bijvoorbeeld het leukst, maar race dan vaak het liefst op asfalt; je bent compleet afhankelijk van de votes of dat ook daadwerkelijk gebeurt.

Afijn, we zullen zien of ze wat bijdraaien.
Dat is iets wat ik ook vervelend vind. Ze zouden meerdere groepen (asvalt, zand etc) moeten maken. Desnoods dat je online kunt per festival. Community is groot genoeg lijkt me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:22
soldier wolf schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 11:35:
Vanaf nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pcars had ik al, maar al ruim een jaar niet meer aangeraakt :P Ben nu weer met FM6 bezig, bevalt me aardig goed weer :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

GTAV aangeschaft :). Jammer dat ik m'n oude Online character niet kan transferren, heb een ander account dan op de x360. Achja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:32
Iemand hier die z'n Live account heeft afgesteld op de Verenigde Staten en een abonnement heeft op Groove? Mij wil het maar niet lukken. Als ik de Nederlandse store probeer zie ik ook een melding dat de Store regio niet overeenkomt met de regio van m'n Microsoft account. Kan ik die aanpassen en toch games blijven kopen uit de US Marketplace? :)

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:43

v8power67

Psn: Mausosaurus

Las op neogaf dat een insider heeft gezegd dat scorpio meer dan 6tflops gaat krijgen.
Kan even zosnel niet meer vinden. Maar klonk opzich logisch.
Maar er wordt daar ook veel gesproken over een delay naar eind 2018. Dus dan zou dat inderdaad logisch klinken.

Ergens ben ik nu toch wel weer beetje benieuwd naar de scorpio. Ivm dat er met de ps4 pro toch soms wel beetje vaag wordt gedaan ivm 1080p tvs.
De ene game downsampled hoogste resolutie naar 1080p.
De andere bied meerdere opties per game. Maar een nieuwere trend is alleen maar hogere resolutie voor 4k tvs en 1080p moet het doen met amper tot geen upgrades...
Vraag me dus nu wel meer af hoe scorpio dit gaat doen.
Sowieso is de vraag doet elke x1 spel meteen max gebruik maken van de scorpio zonder patches of moet het ook gepatched worden.
En als er patches nodig zijn hoe gaat hij om met een spel zonder patch. Doen ze ala ps4 pro gewoon in x1 modus met misachien iets snellere clocks. Of gaan ze in volle scorpio modus.

Ondanks dat ik twijfel over de scorpio omdat ik ook op.pc alle exclusives kan spelen, ben ik toch wel een echte console gamer. En gemak van tv en console en klaar is een groot punt voor mij.
Vandaar ook een pro ipv meer op pc gamen.

Maja ik blijf het dus volgen want als sony deze 4k
Tv push blijft doorzetten kan ms me misschien weer terug winnen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
justifire schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 10:03:
[...]

Geen lag meer ?
Dat is via twitch echt om te janken.

Blijf het een onnozele zet vinden van MS, vanaf release (en daarvoor x360) preview member geweest.
Nu het spul redelijk probleemloos draait word je er plotseling uitgeknikkerd naar ring 3 :r
Had je geen verzoek gekregen om naar de fastring te gaan dan? Ik in ieder geval wel, dat verzoek kwam ergens vorig jaar toen de benaming over ging naar The new Xbox experience ofzo.....
uchiha tijntje schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 15:49:

Vroeger was ik helemaal leip van Giana Sisters op de Commodore 64, zei zelfs tegen mijn moeder dat ik ziek was zodat ik niet naar school hoefde te gaan, kon ik lekker spelen. Is deze echt zo gaaf?
WinterBase schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 20:32:
Iemand hier die z'n Live account heeft afgesteld op de Verenigde Staten en een abonnement heeft op Groove? Mij wil het maar niet lukken. Als ik de Nederlandse store probeer zie ik ook een melding dat de Store regio niet overeenkomt met de regio van m'n Microsoft account. Kan ik die aanpassen en toch games blijven kopen uit de US Marketplace? :)
Bij mij werkt Groove gewoon als ik in de USA regio zit. Misschien even je adres beheren in je Microsoft account via de website.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
justifire schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 22:17:
[...]

:N
Maar jij hebt dan ook veel meer xp dan mij :)
Ik zie jou er trouwens helemaal niet bij staan in mijn preview friends lijstje! Hoeveel XP heb je precies? Van Quorumz weet ik nog dat hij het verzoek wel had gehad toen en hij heeft ook een stuk minder XP, snap sowieso de formule erachter niet maar ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ringen in het preview membership :? Ik zit nog steeds in het programma en doe er helemaal niks aan :').
Bunta schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 21:06:
[...]

Vroeger was ik helemaal leip van Giana Sisters op de Commodore 64, zei zelfs tegen mijn moeder dat ik ziek was zodat ik niet naar school hoefde te gaan, kon ik lekker spelen. Is deze echt zo gaaf?
Hij is echt super. :) Kerstvakantie 2014 doop ik nog steeds om tot Giana Sisters vakantie 2014. Heb toen echt zo ontzettend veel gespeeld. De gameplay is echt strak, de muziek is tof en de graphics zien er goed uit. Het is ook lekker moeilijk, maar met een beetje wilskracht niet te moeilijk. De uitdaging ligt uiteindelijk in de achievements. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09 15:03
Rocket League en NBA2K17 Free to play van 16 - 19 Feb

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09 15:03
Ghost Recon Wildlands Open Beta: 23 - 27 Feb

Verwijderd

WinterBase schreef op woensdag 15 februari 2017 @ 20:32:
Licentie voor Groove is strikt regio gebonden. Ik had een tijd terug op pi Day voor 31 dollar 1 jaar Groove gekocht. Maar die kon ik niet redeemen op mijn NL MS account. Heb toen gebeld met NL MS, probleem uitgelegd en toen kreeg ik (na vrij veel gepraat over consumentenrecht en verplichtingen voor verkopers in Nederland) 99 piek bijgeschreven op mijn CC. Nederlandse licentie gekocht en toen werkte het prima.

Ze legden me toen uit dat redeemed op een VS account kon maar dat jet dan alleen zou werken als ik in de VS was. Of dat waar is betwijfel ik. Maar heb het nooit kunnen testen omdat ik al een werkende NL Groove account had en niet buiten Europa ben geweest dat jaar.

Overigens is Groove vrij beroerd. Spotify en Google Music zijn stukken beter. Playlists en en muziekaanbod lopen achter in Groove.
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 20:16:

Overigens is Groove vrij beroerd. Spotify en Google Music zijn stukken beter. Playlists en en muziekaanbod lopen achter in Groove.
Maar heeft directe onedrive support, dat vind ik al 10x beter dan die andere 2. Al moet ik nog echt nummers tegenkomen die ik wil hebben, maar niet in groove stonden, zo'n bijzondere muzieksmaak heb ik ook weer niet :P

Alleen jammer dat er geen verzamelalbums of gedeelde playlists zijn, dat mis ik wel van Spotify.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Bunta
Iedere keer zijn het weekenden dat ik niet kan spelen omdat ik niet thuis ben, dit wordt de derde game al......

Bunta schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 21:35:
[...]

Iedere keer zijn het weekenden dat ik niet kan spelen omdat ik niet thuis ben, dit wordt de derde game al......
Zorg dan dat je wat vaker weg bent, ik wil wel meer beta's spelen :+

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 20:30:
[...]

Maar heeft directe onedrive support, dat vind ik al 10x beter dan die andere 2. Al moet ik nog echt nummers tegenkomen die ik wil hebben, maar niet in groove stonden, zo'n bijzondere muzieksmaak heb ik ook weer niet :P

Alleen jammer dat er geen verzamelalbums of gedeelde playlists zijn, dat mis ik wel van Spotify.
Ik weet niet zo goed wat ik met opslag moet in een streaming dienst.

Heb ook geen bijzondere smaak hoor. Heb alleen regelmatig gehad dat ik iets niet kon vinden. Daarnaast viel de verbinding met de Groove servers vaak weg waardoor ik niets af kon spelen.

Snap niet goed wat Groove aantrekkelijk maakt boven de concurrenten met betere software en meer muziek. Behalve misschien voor Onedrive.

Om het enigszins Xbox gerelateerd te houden: Rayman is de baas. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 14:31
GIsteren Project Cars binnengehaald. Mijn god wat stottert die game zeg.
Hebben meer mensen er last van? Begon al met intro filmpje en had al de vrees dat het in de game ook zou zijn. En ja hoor.... eerste bocht lag ik er al uit omdat het spel een seconde vast stond.

Is dit te verhelpen? Want het lijkt me een leuke game. Het is alleen niet te spelen op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

mike0001 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 07:53:
Hebben meer mensen er last van? Begon al met intro filmpje en had al de vrees dat het in de game ook zou zijn. En ja hoor.... eerste bocht lag ik er al uit omdat het spel een seconde vast stond.

Is dit te verhelpen? Want het lijkt me een leuke game. Het is alleen niet te spelen op deze manier.
Had daar zelf geen last van (heb die game al wat langer).
Wellicht proberen op een externe HD te installeren? Dit is vaak sneller qua laadtijden en dergelijke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze hebben al wel langer indie collecties, deze is alleen wat groter. Heb zelf een tijdje geleden Thomas was alone, stealth Inc 2 en the swapper gekocht voor 5,50 (https://www.microsoft.com...ection-vol-1/bwq4pn1xp16r). Vond ik een betere deal dan dit eigenlijk want volgens mij zijn dat ook de beste games in dit nieuwe pakket. Volgens mij heb ik die andere games zelfs ook al in een bundel langs zien komen maar leken ze me niet leuk genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
kevlar01 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 08:14:
[...]

Had daar zelf geen last van (heb die game al wat langer).
Wellicht proberen op een externe HD te installeren? Dit is vaak sneller qua laadtijden en dergelijke...
Ik heb al een externe harde schijf aan mijn xbox hangen.
Het is zwaar irritant. Misschien eens proberen de game nogmaals te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PL3X4N
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:33

PL3X4N

Add me on XBL: PL3X4N

Ik had het zelfde maar ik was toen al aan het spelen terwijl de game nog aan het installeren was. Was dat ij misschien ook het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 22:34:
[...]

Ik weet niet zo goed wat ik met opslag moet in een streaming dienst.

Heb ook geen bijzondere smaak hoor. Heb alleen regelmatig gehad dat ik iets niet kon vinden. Daarnaast viel de verbinding met de Groove servers vaak weg waardoor ik niets af kon spelen.

Snap niet goed wat Groove aantrekkelijk maakt boven de concurrenten met betere software en meer muziek. Behalve misschien voor Onedrive.

Om het enigszins Xbox gerelateerd te houden: Rayman is de baas. :)
Achievementwhore vraagje... is de 1000 doenlijk qua tijd? Of zitten er veel grind achievements in? Ben nu begonnen aan Wolf among us. Episode 1 was echt tof! Ben benieuwd naar de rest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
PL3X4N schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 08:47:
[...]

Ik had het zelfde maar ik was toen al aan het spelen terwijl de game nog aan het installeren was. Was dat ij misschien ook het geval?
Nee. Heb hem pas gespeeld toen die al compleet geinstalleerd was.
Zal eens een nieuwe install proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mike0001 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 08:58:
[...]

Nee. Heb hem pas gespeeld toen die al compleet geinstalleerd was.
Zal eens een nieuwe install proberen
Beetje obvious misschien, maar je hebt je Xbox ook al eens gereboot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
Finraziel schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 09:06:
[...]

Beetje obvious misschien, maar je hebt je Xbox ook al eens gereboot?
Eerste wat ik doe als ik issues heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:47

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 08:50:
[...]Ben nu begonnen aan Wolf among us. Episode 1 was echt tof! Ben benieuwd naar de rest. :)
Vind het een van de beste Telltale games die ik tot nu toe gespeeld heb :) Nu heb ik de laatste games niet gespeeld, maar geloof dat ik het zeker niet slechter vond dan The Walking Dead S1

Hopelijk vanmiddag tijd om Project CARS eens te proberen :)

[ Voor 7% gewijzigd door BM op 17-02-2017 09:26 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 09:00

nexhil

BAM!

Heb je hem op de interne schijf staan? Misschien eens op een snelle USB 3 externe proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
nexhil schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 09:28:
[...]

Heb je hem op de interne schijf staan? Misschien eens op een snelle USB 3 externe proberen?
Ik zei net al dat ik hem op een externe harde schijf heb staan.
Ga vanavond maar eens proberen hem opnieuw te installeren. Kijken of dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

mike0001 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 09:30:
[...]

Ik zei net al dat ik hem op een externe harde schijf heb staan.
Ga vanavond maar eens proberen hem opnieuw te installeren. Kijken of dat helpt.
Sorry daar heb ik even snel overheen gelezen. Dat lijkt me de enige variabele in dit verhaal, dus ik zou het in die richting zoeken. Misschien is opnieuw downloaden niet eens nodig maar gewoon even naar je interne schijf verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had de mijne ook moeten verplaatsen van intern naar extern, al bleek na een jaar FFB nog steeds niet goed te werken, maar weer verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

SinergyX schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 09:36:
Had de mijne ook moeten verplaatsen van intern naar extern, al bleek na een jaar FFB nog steeds niet goed te werken, maar weer verwijderd.
Jij had toch ook een externe SSD? had je daar ook problemen mee?
Ik heb er zelf ook 2 aan hangen dus kan het misschien vanavond ook wel even voor Mike0001 controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nexhil schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 09:37:
[...]

Jij had toch ook een externe SSD? had je daar ook problemen mee?
Ik heb er zelf ook 2 aan hangen dus kan het misschien vanavond ook wel even controleren.
Jup, heb extern HDD en SSD, maar blijkbaar stond m'n default download weer op intern. Dat moment heb je ingame aardig wat stottering en tijdens racen zelfs ~1sec vastlopers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Loopt hier gewoon soepel, dus ligt niet aan Project Cars zelf.

Voor iedereen die zonder stuurtje speelt, verander je settings !
Heb deze info van reddit en is echt een wereld van verschil qua besturing _/-\o_
- Mode 3
- Force feedback 80
- Steering deadzone 10
- Steering sensitivity 0
Overige besturingsinstellingen laten zoals ze zijn.

[YouTube: https://youtu.be/ksalCVLJYT8]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

[...]

Achievementwhore vraagje... is de 1000 doenlijk qua tijd? Of zitten er veel grind achievements in? Ben nu begonnen aan Wolf among us. Episode 1 was echt tof! Ben benieuwd naar de rest. :)
Ik ben hem nu aan het spelen. Wat je het meeste tijd gaat kosten is in alle levels de speed trophies halen. Die zijn best pittig soms. Mij teveel grinden ;)

Edit: Sorry dacht dat je het over Rayman had :P

[ Voor 5% gewijzigd door JSchut op 17-02-2017 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Laatst online: 31-03 09:48
[...]

Wolf among us is een van de beste telltale games (samen met the walking dead en borderlands). Je moet alleen wel terug om sommige entries in het book of fables te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Rayman? Je moet heel veel challenges halen op heel veel dagen. Ik vind het geen grind want elke challenge is anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57

Sagat

Is pappa x2!

Je vind dat een slechte zaak? Veel leuke games voor weinig geld? Als het je smaak niet is gewoon lekker negeren toch? * Sagat doet zelf verwoede pogingen de freedom humble bundle te negeren, want grote back log, bijna 30 euro is toch wel redelijk wat geld (i.v.m. het 10tje wat ik voor normale bundels betaal) maar the witness, en stardew valley! En tussen al dat andere zit vast nog wel wat leuks wat ik niet heb (maar ook genoeg wat ik wel heb.......).

[ Voor 20% gewijzigd door Sagat op 17-02-2017 13:23 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 12:43:
[...]

Rayman? Je moet heel veel challenges halen op heel veel dagen. Ik vind het geen grind want elke challenge is anders.
Dat is Rayman Legends. In Rayman Origins is dat niet zo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JSchut schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 13:25:
[...]

Dat is Rayman Legends. In Rayman Origins is dat niet zo. ;)
Klopt.

Ik nam aan dat we het over Legends hadden. Dat deed ik in elk geval wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat lachen we lief jongens.

Origins heb ik overigens wel net iets meer lol mee gehad. Legends vind ik net iets te veel van het goede. Ook een prima spel. Mooie levels, gave muziek, uitstekende gameplay. 90 levels volledig uitspelen is alleen wat vermoeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
justifire schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 09:40:
[...]

Loopt hier gewoon soepel, dus ligt niet aan Project Cars zelf.

Voor iedereen die zonder stuurtje speelt, verander je settings !
Heb deze info van reddit en is echt een wereld van verschil qua besturing _/-\o_
- Mode 3
- Force feedback 80
- Steering deadzone 10
- Steering sensitivity 0
Overige besturingsinstellingen laten zoals ze zijn.
Het enige probleem wat ik met pCARS heb is dat ik met een Clio Cup car (in de intro series) altijd m'n achterkant moet inhalen bij het remmen. Rembalans naar voren maakt niets uit. Ben daarom lang geleden afgehaakt en blij dat ik Forza Motorsport heb. En dan zou pCARS vanwege zogenaamd realisme worden geprijsd...

[ Voor 4% gewijzigd door halofreak1990 op 17-02-2017 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
halofreak1990 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 20:24:
[...]

Het enige probleem wat ik met pCARS heb is dat ik met een Clio Cup car (in de intro series) altijd m'n achterkant moet inhalen bij het remmen. Rembalans naar voren maakt niets uit. Ben daarom lang geleden afgehaakt en blij dat ik Forza Motorsport heb. En dan zou pCARS vanwege zogenaamd realisme worden geprijsd...
Op Spa met 300km/h remmen bij 50 bord en gewoon de bocht halen is ook best realistisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik ga pcars ook maar eens downloaden, misschien dat het me beter bevalt dan FM6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Hmm... dat was mijn achievement streak van 99 dagen en 1105 achievements :/ :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maemo
  • Laatst online: 08-08 17:07
halofreak1990 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 20:24:
[...]

Kwestie van "anders" remmen?
Ik speel het zelf ook pas sinds donderdag en het is wel flink wennen als je forza gewend bent maar de eerste overwinningen heb ik binnen.
Ik vind het een tof spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik zie dat er een Instant Indie Hits bundel beschikbaar is:
https://www.microsoft.com...t-indie-hits/c0wg07nq23h2

Voor €20 krijg je dan:
  1. The Swapper
  2. Action Henk
  3. Stealth Inc 2
  4. Nova 111
  5. Hue
  6. OlliOlli
  7. Stikbold A Dodgeball adventure
  8. 10 second ninja x
  9. Thomas Was Alone
  10. The Swindle
Waarvan 1, 2, 6 en 9 echt aanraders zijn. Dus mocht je nog wat leuke indie-titels willen, dan kan ik hem zeker voor dat geld aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-09 22:38
Zijn er meer mensen die problemen hebben om in de Argentijnse store te kopen? Ik ben met een vpn verbonden voor Argentinië en betaal met mijn credit card...

Ik krijg een error dat mijn regio niet overeen komt... eerder werkte dit perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Maf dit. GTA V reageerde nergens meer op; startte wel op maar het leek wel alsof mijn controller kapot was. Het menu e.d. werken prima, andere games ook. Afsluiten helpt niet, nu de game maar verwijderd en opnieuw aan het downloaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Motion2 schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 15:09:
Zijn er meer mensen die problemen hebben om in de Argentijnse store te kopen? Ik ben met een vpn verbonden voor Argentinië en betaal met mijn credit card...

Ik krijg een error dat mijn regio niet overeen komt... eerder werkte dit perfect
Dat is al maanden geleden dichtgetimmerd. Enige manier is nu nog met MSpoint cards geloof ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 13:40:
Ik zie dat er een Instant Indie Hits bundel beschikbaar is:
https://www.microsoft.com...t-indie-hits/c0wg07nq23h2

Voor €20 krijg je dan:
  1. The Swapper
  2. Action Henk
  3. Stealth Inc 2
  4. Nova 111
  5. Hue
  6. OlliOlli
  7. Stikbold A Dodgeball adventure
  8. 10 second ninja x
  9. Thomas Was Alone
  10. The Swindle
Waarvan 1, 2, 6 en 9 echt aanraders zijn. Dus mocht je nog wat leuke indie-titels willen, dan kan ik hem zeker voor dat geld aanraden.
Stealth Inc en Stikbold-A-Dodgeball-Adventure zijn ook prima te pruimen. Het is dat ik de helft van die games al heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:31
Of het echt een koopje is weet ik niet (zijn die er eigenlijk nog wel met Live abo's?) maar bij Offgamers zijn de XBox Live abo's nu €44 voor een jaar.

PCars heb ik gemengde gevoelens over. Ziet er goed uit, klinkt goed en rijdt prima op novice stand (heb enkel de controller geprobeerd, nog niet met stuurtje) maar ik mis een boel auto's waar ik in Forza mee rij.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:52
Lekker Ventje schreef op zondag 19 februari 2017 @ 08:57:
Of het echt een koopje is weet ik niet (zijn die er eigenlijk nog wel met Live abo's?) maar bij Offgamers zijn de XBox Live abo's nu €44 voor een jaar.

PCars heb ik gemengde gevoelens over. Ziet er goed uit, klinkt goed en rijdt prima op novice stand (heb enkel de controller geprobeerd, nog niet met stuurtje) maar ik mis een boel auto's waar ik in Forza mee rij.
Project Cars heeft dan ook een andere insteek. Het gaat veel meer om het racen dan om de auto's. Het is (daardoor) ook meer een niche product dan het mainstream Forza.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-09 12:13

Tegen hoeveel tegenstanders was je aan het racen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Lekker Ventje schreef op zondag 19 februari 2017 @ 08:57:

38.94 bij CDKeys.com:

https://nl.pepper.com/aan...r-eur3894-cdkeyscom-38050

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Laatst online: 16-09 19:32
Beltoni schreef op zondag 19 februari 2017 @ 11:50:
[...]

Tegen hoeveel tegenstanders was je aan het racen?
Heb de game ook al een paar keer gespeeld, en kijk altijd zeer secuur naar framerate en resolutie, maar vind het 100% meevallen heb nog niet echt framedrops op kunnen merken. Speel overigens wel op een One S. De game speelt imo een stuk realistischer en geeft me meer voldoening dan Forza. Jammer dat de presentatie zo gortdroog is en de opzet wat saai is. Heb niet echt de behoefte om races te doen, laat staan elke keer moeten qualife'en. Dan heb ik de track al 3x 10 minuten gereden. voordat de echte race uberhaupt begonnen is. Maargoed, het is dan ook een sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Rossi46 schreef op zondag 19 februari 2017 @ 11:19:
[...]

Project Cars heeft dan ook een andere insteek. Het gaat veel meer om het racen dan om de auto's. Het is (daardoor) ook meer een niche product dan het mainstream Forza.
Of juist omgekeerd. Mij boeien auto's vrij weinig, zolang er wat keuze is vind ik het prima; 300+ auto's als in Forza interesseren me weinig. Te weinig auto's is ook niet goed, maar voor iemand die niet enthousiast wordt van rijden in specifieke wagens maar gewoon wil karren is enkele tientallen tot 100 ook best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Even een praktisch vraagje: ik wil terug een Xbox One S console aanschaffen (na een kort uitstapje van de "oude" Xbox One naar PS4 O-) ) maar twijfel nu tussen de 500GB en 1TB versie. Een no-brainer zou je zeggen, maar ik download weinig spellen en zal voornamelijk maar een paar games op disk spelen (FH3, vermoedelijk de nieuwe Ghost Recon, SW Battlefront).
Hoeveel opslag is er werkelijk beschikbaar in de 500GB versie? Indien het erg krap wordt met slecht een paar games zal ik kiezen voor de 1TB, maar als het nog echt ruim is steek ik liever het geld in iets anders.

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 20:11
Darkstar schreef op maandag 20 februari 2017 @ 15:52:
Even een praktisch vraagje: ik wil terug een Xbox One S console aanschaffen (na een kort uitstapje van de "oude" Xbox One naar PS4 O-) ) maar twijfel nu tussen de 500GB en 1TB versie. Een no-brainer zou je zeggen, maar ik download weinig spellen en zal voornamelijk maar een paar games op disk spelen (FH3, vermoedelijk de nieuwe Ghost Recon, SW Battlefront).
Hoeveel opslag is er werkelijk beschikbaar in de 500GB versie? Indien het erg krap wordt met slecht een paar games zal ik kiezen voor de 1TB, maar als het nog echt ruim is steek ik liever het geld in iets anders.
Ervaring met 500GB:
Spel of 12-16 is echt de max bij mij... Dit is een combi van Xbox 360 en One spellen. Als je alleen nieuwe One games erop zet kom je rond de 8-10 uit. Een externe HDD komt er nog aan ook ivm snellere laadtijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:52

Wom

Heb ook een 500GB versie en zit met 7 games aan de 92%. Heb dezelfde vraag die jij stelt ook gesteld toentertijd, en het argument dat je een extra HD kan koppelen deed mij tot aankoop van de 500GB versie beslissen. Prijsverschil was toen best groot, gezien de aanbieding met Fifa 17 er bij.

Overigens blijf ik het een zeer fraai apparaat vinden om te zien. Van uiterlijk de aantrekkelijkste console die ik heb gehad, hoewel dat bijzaak is natuurlijk.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Voor de liefhebbers (met kids eventueel):
Lego Jurassic World en Lego Batman voor de halve prijs (25, resp. 26 euro).
Actie nog 13 uur geldig...

Wordt dit soort acties eigenlijk nog vooraf ergens gemeld?
Wel handig om dat iets eerder te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fireshade schreef op maandag 20 februari 2017 @ 21:58:
Voor de liefhebbers (met kids eventueel):
Lego Jurassic World en Lego Batman voor de halve prijs (25, resp. 26 euro).
Actie nog 13 uur geldig...

Wordt dit soort acties eigenlijk nog vooraf ergens gemeld?
Wel handig om dat iets eerder te weten.
Hier als eerste

https://majornelson.com/

Deals with gold beginnen meestal op dinsdag.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2017 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2017 @ 22:13:
[...]
Hier als eerste

https://majornelson.com/

Deals with gold beginnen meestal op dinsdag.
Allleen zijn dit geen deals with gold...
Deze deals zijn voor iedereen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fireshade schreef op maandag 20 februari 2017 @ 22:50:
[...]

Allleen zijn dit geen deals with gold...
Deze deals zijn voor iedereen :)
Kijk je toch niet op de site waar je naar vroeg. Maakt mij niet niet gek veel uit. :?

https://majornelson.com/2...t-sale-2k-publisher-sale/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindasaus
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 19:46
Zijn er nog geruchten wbt een bundel met GTA? Ik zie er veel met Fifa aangeboden worden maar ben niet zo gek op voetbal ;)
Dit zou mijn eerste spelcomputer worden sinds de Super Nintendo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pindasaus schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 01:48:
Zijn er nog geruchten wbt een bundel met GTA? Ik zie er veel met Fifa aangeboden worden maar ben niet zo gek op voetbal ;)
Dit zou mijn eerste spelcomputer worden sinds de Super Nintendo.
Neuh, hoef je niet op te rekenen.... GTA (ondanks dat het één van de beste games is) heeft zijn momentum wel verloren. Wil je geen FIFA bundel? Dan moet je dus op zoek naar wat anders. :D

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1 ... 67 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.