Mooie deals deze week, denk ik maar eens GTAV aangeschaft. Helemaal kapot gespeeld op de X360 en om nou nog een keer 60 euro uit te geven vind ik een beetje té maar voor 35 nu is het goed te doen. Sebastien Loeb ziet er ook wel tof uit alleen ik heb Dirt Rally al.
E: Lees dat Dirt Rally het wel hands down wint van andere rally games dus die laat ik links liggen. Vermaak me af en toe nog uitstekend met Dirt, beste racegame op de console IMO, no nonsense karren, en een stuk uitdagender dan games als Forza.
Over Forza gesproken, FH3 heb ik laatst gekocht en vind ik wel aardig, maar ik word echt he-le-maal gek van de hoeveelheid DLC die je bijna door je strot geduwd krijgt. In het menu grote buttons met 'koop hier Blizzard Mountain of Car Pack X/Car Pass!'. Zelfs in het laadscherm komen beelden langs van de DLC locatie. Man, rot toch op joh, ik koop de game en vind het dan wel goed. Word er een beetje moe van dat ze zulke dwingende advertenties in de game stoppen en de zooi die je niet hebt niet gewoon verbergen. Met FM6 had ik er geen last van omdat ik de ultimate edition had aangeschaft (totdat ze toch met extra car packs kwamen die niet in het pakket van 120 euro zaten

), en met FH2 was het in mijn herinnering ook wat minder. Ik denk dat ik voorlopig even geen Forza meer koop.
[
Voor 68% gewijzigd door
Thomas op 15-02-2017 16:23
]