Acties:
  • +2 Henk 'm!
timmie271 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 20:37:
[...]

Geen 4k tv/monitor hier :+ wel 3 1440p schermen :P
Gamen op een PC..... das niets meer voormij.... Ik moet gewoon zo'n gamedoos aanslingeren, vooral geen gedoe meer hebben met verschillende componenten, drivers enz enz...

Bovendien, zo'n Xdoos is wel makkelijk voor mijn kleine man.... Die kan prima met een controller overweg, dat zal hem ook wel met een PC lukken.... Maar toch... Op een PC kan hij ook andere dingen doen, en vooral stuk maken...

Nee, wanneer je kids hebt is zo'n spelcomputer wel makkelijk......

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Bullet NL schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 20:42:
[...]

Gamen op een PC..... das niets meer voormij.... Ik moet gewoon zo'n gamedoos aanslingeren, vooral geen gedoe meer hebben met verschillende componenten, drivers enz enz...

Bovendien, zo'n Xdoos is wel makkelijk voor mijn kleine man.... Die kan prima met een controller overweg, dat zal hem ook wel met een PC lukken.... Maar toch... Op een PC kan hij ook andere dingen doen, en vooral stuk maken...

Nee, wanneer je kids hebt is zo'n spelcomputer wel makkelijk......
Daarom ben ik ook maar 20 jaar jonger als jou :P (als je leeftijd klopt in tweakers)

PC is nu ook meer voor de spellen die niet op de xbox te spelen zijn of voor andere groepen waar ik mee speel :)

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:35

Winkiller

De Mopperpot

Bullet NL schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 20:40:
[...]

Hey, dat lukt jou misschien, maar mij echt niet meer.....
Ja dat heb jij niet in huis he ?
Bullet NL schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 20:40:
[...]
Ik ben natuurlijk een stuk jonger en kan nog met mijn tijd mee gaan  ;) >:) :P
:Y :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Scorpio zal voor mij vooral afhangen van het voordeel dat het oplevert op full hd. 4k ga ik voorlopig nog niet aan omdat ik niet van mijn beamer af wil stappen. Als duidelijk is dat genoeg games ook duidelijk soepeler draaien en het niet alleen wat supersampling betreft dan klim ik waarschijnlijk wel aan boord. Wat dat betreft ben ik blij met het nieuws dat Sony een mogelijkheid biedt op de pro om niet geframelockte games meer power te laten gebruiken ook al is er geen patch voor, dan zal Microsoft ook wel zoiets doen.

Verder natuurlijk de andere randzaken afwachten. 500 euro vind ik eigenlijk al een tikkie duur, ik hoop dat ze hem op 400 weten te houden om de concurrentie goed aan te gaan. Verder moet het ding natuurlijk ook niet ineens een bak herrie gaan maken of zo, en als hij super lomp wordt met weer een externe powerbrik dan telt ook tegen, voordelen zouden dan wel zwaar moeten wegen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 20:20:
Wie van jullie gaat ook net als ik voor Project Scorpio?
Ik zit toch wel op de lauche te wachten, ik ben erg benieuwd hoe ze het gaan aanpakken.

Qua looks en feel van de UI verwacht ik niet veel verassingen, een hele snelle Xbox One alwaar
Tuurlijk! Als het een beetje de moeite gaat zijn. Als het meer gimmicky Kinect en VR features zijn, niet maar als het betere graphics en framerate wordt wel.

Hoop vooral dat de pro en Scorpio er toe leiden dat we meer mooie nieuwe games krijgen ipv een sloot aan remasters zoals we dat nu hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtl
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 18-09 15:05
Ik probeer mijn Xbox One in te zetten als media speler. Kan iemand deze bestandjes draaien in VLC op een Xbox One S? Op mijn oude standaard Xbox One werkt het nauwelijks tot niet. Als dit werkt op een S dan ga ik voor de upgrade. Alsjeblieft letten op de instellingen in VLC zelf: zowel met hardware decoding aan en uit. Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand 5 tot 10 minuten vrij kan maken om dit te testen.

Site: http://www.jell.yfish.us waarbij het gaat om de bestanden "jellyfish-10-mbps-hd-hevc.mkv" en "jellyfish-10-mbps-hd-hevc-10bit.mkv". Kan gewoon vanaf een USB-stickje :).

Ik heb een vermoeden dat het werkt omdat de S ook 4k HEVC Blu-rays ondersteunt, maar mijn aannames zijn geen 280 euro waard (of een retourzending naar een webwinkel) :P.

Edit:
Kodi komt naar de Xbox One (via Neowin.net). Net een nieuws submit gedaan, dit is echt huge nieuws :*).

[ Voor 6% gewijzigd door mrtl op 08-02-2017 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-08 10:48
Ik heb bij Bol.com vlak voor afgelopen kerst op Twitter een Xbox One gewonnen .. (de Xbox One S met Fifa17). Mooi apparaat hoor, maar ik heb ook een PS4 staan en daarnaast verbleekt ie toch wel wat gemakt betreft. Ik ben al niet zo'n Windows 10-fan maar wát een gedoe om dat ding te laten doen wat je wil.

Ben er nog niet achter hoe ik kan streamen naar Youtube bijvoorbeeld, die 'Snap een App' werkt ook niet geweldig, interface is trááág en erg onoverzichtelijk. Het is dat er wel wat leuke games op verschijnen :) heb net Quantum Break (+ Alan Wake) voor 15 euro op de kop kunnen tikken en die zijn geweldig behalve de nogal 'clunky' besturing (maar dat ligt meer aan de game; FIFA is wél heel tof).

Wat is Alan Wake trouwens een nare game :P sfeer-technisch dan. Echt héél creepy!

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrtl schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 22:22:
Ik probeer mijn Xbox One in te zetten als media speler. Kan iemand deze bestandjes draaien in VLC op een Xbox One S? Op mijn oude standaard Xbox One werkt het nauwelijks tot niet. Als dit werkt op een S dan ga ik voor de upgrade. Alsjeblieft letten op de instellingen in VLC zelf: zowel met hardware decoding aan en uit. Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand 5 tot 10 minuten vrij kan maken om dit te testen.

Site: http://www.jell.yfish.us waarbij het gaat om de bestanden "jellyfish-10-mbps-hd-hevc.mkv" en "jellyfish-10-mbps-hd-hevc-10bit.mkv". Kan gewoon vanaf een USB-stickje :).

Ik heb een vermoeden dat het werkt omdat de S ook 4k HEVC Blu-rays ondersteunt, maar mijn aannames zijn geen 280 euro waard (of een retourzending naar een webwinkel) :P.

Edit:
Kodi komt naar de Xbox One (via Neowin.net). Net een nieuws submit gedaan, dit is echt huge nieuws :*).
Zie: http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-one/apps/mkv-support

Tevens via Plex is het mogelijk.
Mocht Kodi straks vrij op de Xbox One draaien heb je daar natuurlijk ook een mogelijkheid in.
DigitalExcorcist schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 07:10:
Ik heb bij Bol.com vlak voor afgelopen kerst op Twitter een Xbox One gewonnen .. (de Xbox One S met Fifa17). Mooi apparaat hoor, maar ik heb ook een PS4 staan en daarnaast verbleekt ie toch wel wat gemakt betreft. Ik ben al niet zo'n Windows 10-fan maar wát een gedoe om dat ding te laten doen wat je wil.
Ach, het is persoonlijk, ik heb ook ervaring met de andere kant en vind dat de One beter aansluit op mijn behoeften. Welke console iemand de voorkeur zal geven zal dan ook eerder afhangen van persoonlijke voorkeuren dan dat de een echt beter is dan de andere.

De verschillen in games zie je alleen bij een directe 1 op 1 vergelijking.
Ben er nog niet achter hoe ik kan streamen naar Youtube bijvoorbeeld, die 'Snap een App' werkt ook niet geweldig, interface is trááág en erg onoverzichtelijk. Het is dat er wel wat leuke games op verschijnen :) heb net Quantum Break (+ Alan Wake) voor 15 euro op de kop kunnen tikken en die zijn geweldig behalve de nogal 'clunky' besturing (maar dat ligt meer aan de game; FIFA is wél heel tof).

Wat is Alan Wake trouwens een nare game :P sfeer-technisch dan. Echt héél creepy!
Streamen naar YouTube werkt nog niet (Live streaming van YouTube is nog niet voor iedereen actief)
Het is wel mogelijk om clips te uploaden naar YouTube, Streamen via Twich werk wel weer heel goed.

[ Voor 37% gewijzigd door Bullet NL op 09-02-2017 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Bullet NL schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 07:38:
[...]

Ach, het is persoonlijk, ik heb ook ervaring met de andere kant en vind dat de One beter aansluit op mijn behoeften. Welke console iemand de voorkeur zal geven zal dan ook eerder afhangen van persoonlijke voorkeuren dan dat de een echt beter is dan de andere.

De verschillen in games zie je alleen bij een directe 1 op 1 vergelijking.

[...]

Streamen naar YouTube werkt nog niet (Live streaming van YouTube is nog niet voor iedereen actief)
Het is wel mogelijk om clips te uploaden naar YouTube, Streamen via Twich werk wel weer heel goed.
Klopt; livestreamen kan ik wel via de PS4. Twitch is beperkt tot een resolutie van 480p lijkt het; ik moet m'n streams downloaden, via Première upscalen naar 1080p en dan uploaden naar YT om het fatsoenlijk toonbaar te maken. Erg omslachtig.... (hoewel ik dan wel een leader erbij plak en soms wat commentaar).

Al met al is de PS4 daar gewoon handiger in. Hoop dat de Creators Update voor de XBox daar iets aan gaat doen. Het is best een tof apparaat maar ik vind t erg omslachtig. Uit stand-by komen is niet betrouwbaar (geluid werkt dan niet meer in games; console herstarten biedt uitkomst maar daar heb ik geen stand-by voor!). Dat soort kleine irritaties. Maar goed, voor een gratis console is het niet gek.

There are 10 kinds of people on the planet. Those who understand binary, and those who don't. | http://twitch.tv/jaapGoose || AMD Ryzen 5 3600, Asus RX 6650 XT OC-Edition, 16GB, MSI B450 Gaming X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:52

Wom

Goh, als ik dat zo allemaal lees doe ik eigenlijk heel weinig met mijn Xbox :+

Wel begonnen aan de Rare Replay spellen. De echt oudere spellen zijn leuk om eens te doen, maar pas vanaf Solar Jetman vind ik de games echt leuk worden. Heb die specifieke game ook uren aan een stuk gespeeld op de NES omdat ik niet meer centjes had voor een andere game naast Mario :+

Daarnaast denk ik er over op Sunset Overdrive nog even mee te pakken deze week. Doet me qua sfeer een beetje denken aan JSRF als ik de reviews zo zie. Voordeel van wat later in te stappen in deze generatie, er zijn nog genoeg wat oudere games die je voor een zacht prijsje kunt spelen. d:)b

Merk wel dat ik stiekem weer veel tijd kwijt ben met gamen. Vriendin is veel voor werk in het buitenland dus dat is een mooi excuus. Alleen niet zo goed voor mijn verdere productiviteit, het befaamde 'lijstje' met klusjes wordt alleen maar langer :$

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05:57

JSchut

.....

DigitalExcorcist schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 08:26:
[...]
Al met al is de PS4 daar gewoon handiger in. Hoop dat de Creators Update voor de XBox daar iets aan gaat doen. Het is best een tof apparaat maar ik vind t erg omslachtig. Uit stand-by komen is niet betrouwbaar (geluid werkt dan niet meer in games; console herstarten biedt uitkomst maar daar heb ik geen stand-by voor!). Dat soort kleine irritaties. Maar goed, voor een gratis console is het niet gek.
Uit stand-by komen werkt hier altijd goed. (Gelukkig) Nog nooit een issue mee gehad. Werkt net zo goed als bij de PS4. Heb je het met alle games? Ik heb wel gelezen dat mensen het met specifieke games hadden. (Destiny/Tomb raider DE). Niet dat het hoort hoor dat ben ik zeker met je eens. Vraag me ook af wat de reden kan zijn.

Zelf heb ik het nog niet meegemaakt. Heb de volgende games iig uit standby gehad zonder problemen: Forza Horizon 3, Max The Curse, Deathtrap, Facry Primal, Trials of the Blood dragon, Need for Speed, Earthlock.

Qua gebruiksgemak vind ik ze ook beide prima. De Xbox net even lekkerder dan de PS4 (persoonlijke mening) Streamen doe ik niet dus daar kan ik niet over mee praten :P

[ Voor 5% gewijzigd door JSchut op 09-02-2017 10:12 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
JSchut schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 10:07:
[...]

Uit stand-by komen werkt hier altijd goed. (Gelukkig) Nog nooit een issue mee gehad. Werkt net zo goed als bij de PS4. Heb je het met alle games? Ik heb wel gelezen dat mensen het met specifieke games hadden. (Destiny/Tomb raider DE). Niet dat het hoort hoor dat ben ik zeker met je eens. Vraag me ook af wat de reden kan zijn.

Zelf heb ik het nog niet meegemaakt. Heb de volgende games iig uit standby gehad zonder problemen: Forza Horizon 3, Max The Curse, Deathtrap, Facry Primal, Trials of the Blood dragon, Need for Speed, Earthlock.

Qua gebruiksgemak vind ik ze ook beide prima. De Xbox net even lekkerder dan de PS4 (persoonlijke mening) Streamen doe ik niet dus daar kan ik niet over mee praten :P
Weet niet, ik heb nog niet zoveel games voor de Xbox One. Toevallig nu met Quantum Break gehad gisteren en al eens eerder met Fifa 17. De PS4 kan soms dágen op standby staan en letterlijk binnen 5 seconden verder waar je gestopt bent, bij de Xbox merk ik gewoon dat het langer duurt en dat ik er 'dus' proefondervindelijk niet van op aan kan. En da's jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DigitalExcorcist schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 08:26:
[...]

Uit stand-by komen is niet betrouwbaar (geluid werkt dan niet meer in games; console herstarten biedt uitkomst maar daar heb ik geen stand-by voor!).
Dit is vreemd, stand-by werkt hier met al mijn games (volgens de Xbox zo'n 120 stuks) prima, 0,0 problemen mee. Ook mensen in mijn vriendenlijst hoor ik er nooit over.

Lijkt me dan ook een specifiek probleem.
DigitalExcorcist schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 10:40:
[...]

Weet niet, ik heb nog niet zoveel games voor de Xbox One. Toevallig nu met Quantum Break gehad gisteren en al eens eerder met Fifa 17. De PS4 kan soms dágen op standby staan en letterlijk binnen 5 seconden verder waar je gestopt bent, bij de Xbox merk ik gewoon dat het langer duurt en dat ik er 'dus' proefondervindelijk niet van op aan kan. En da's jammer..
Zoals ik hier boven ook al schreef, dit lijkt echt game afhankelijk te zijn. Bij FIFA weet ik dat het spel verbinding moet maken met de EA servers, het kan maar zo zijn dat deze na een X-aantal uur een time-out geven waardoor je opnieuw moet verbinden.

Volgens mij zou dit dan dus meer een EA probleem zijn dan een Xbox issue.

[ Voor 45% gewijzigd door Bullet NL op 09-02-2017 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toevallig dat ik het inderdaad ook bij tomb raider een keer gehad heb paar dagen geleden dat ik geen geluid meer had toen ik verder wou spelen. Volgens mij was dat echter niet eens na standby maar nadat ik naar Netflix geschakeld was en weer terug. Bovendien was quit naar menu en game weer laden (ik stond al bij een kampvuur) genoeg om het op te lossen, hoefde de Xbox niet te herstarten of zo. Dat lijkt me dus gewoon een issue met die ene game.
Verder heb ik ook eigenlijk nooit problemen met gamen uit standby. Een heel enkele keer heb ik eens wat performance issues gezien die opgelost waren na een reboot, maar is sporadisch. Verder alleen dat ik wel eens vergeet dat het niet werkt bij bc games :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 09:42
Awesome, Towerfall is ook uit voor de Xbox One, mooi om met een paar vrienden te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05:57

JSchut

.....

Finraziel schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 11:26:
Verder alleen dat ik wel eens vergeet dat het niet werkt bij bc games :+
Dit vind ik erg jammer. Kwam er achter met Rayman. Ben deze weer met de vrouw aan het spelen. Een echte relatietest aanrader :D

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:10
Assassins Creed Unity voor €1,19 euro gekocht ..... ben stiekem toch wel benieuwd :+

[ Voor 32% gewijzigd door Cardwizard op 09-02-2017 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumstick3
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-05-2024
Ik had hem daar inderdaad laatst ook gekocht voor zo'n prijs! Toch mooi meegenomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-09 16:37

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Treevium schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 11:51:
Assassins Creed Unity voor €1,19 euro gekocht ..... ben stiekem toch wel benieuwd :+
Blijft een erg leuke game, alleen is de performance op sommige plekken om te janken (hoewel de vele updates hier enorme verbeteringen in gebracht hebben)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Bullet NL schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 11:20:
[...]

Dit is vreemd, stand-by werkt hier met al mijn games (volgens de Xbox zo'n 120 stuks) prima, 0,0 problemen mee. Ook mensen in mijn vriendenlijst hoor ik er nooit over.

Lijkt me dan ook een specifiek probleem.

[...]

Zoals ik hier boven ook al schreef, dit lijkt echt game afhankelijk te zijn. Bij FIFA weet ik dat het spel verbinding moet maken met de EA servers, het kan maar zo zijn dat deze na een X-aantal uur een time-out geven waardoor je opnieuw moet verbinden.

Volgens mij zou dit dan dus meer een EA probleem zijn dan een Xbox issue.
Dat klopt; dat EA dan geen verbinding heeft snap ik - dat meldt ie ook gewoon. Maar dat het geluid dan simpelweg niet meer werkt is natuurlijk geen normaal gedrag.. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cardwizard
Notna schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 12:18:
[...]

Blijft een erg leuke game, alleen is de performance op sommige plekken om te janken (hoewel de vele updates hier enorme verbeteringen in gebracht hebben)
Wou hem al veel eerder kopen , maar niet gedaan vanwege alle kritiek , heb inderdaad de hoop dat het spel nu beter is , en anders €1,19 minder is niet TE erg 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 09:00

nexhil

BAM!

Daar issie hoor!

nieuws: Kodi komt uit voor Xbox One

Ben zo benieuwd in hoeverre deze add-ons installeert/ondersteunt :D

[ Voor 21% gewijzigd door nexhil op 09-02-2017 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

nexhil schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 13:34:
Daar issie hoor!

En toch; als je dan een mediaplayer wilt gebruiken kan je stroomverbruik wise beter een droid box of een Raspi nemen. de XBO is nou niet bepaald zuinig in zijn verbruik. Daarentegen krijg je wel een meer unified gevoel omdat je voor bijna alles (TV kijken, gamen en films kijken) je maar 1 apparaat nodig hebt, wat ook weer stroom scheelt in de long run :P)

Als ze Ziggo (HD kanalen etc.) etc. nou werkende zouden krijgen op de XBO, dan kan ik die pauper Horizonbox eruit gooien :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lightdestroyer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-08 20:37
Notna schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 14:22:
[...]

En toch; als je dan een mediaplayer wilt gebruiken kan je stroomverbruik wise beter een droid box of een Raspi nemen. de XBO is nou niet bepaald zuinig in zijn verbruik. Daarentegen krijg je wel een meer unified gevoel omdat je voor bijna alles (TV kijken, gamen en films kijken) je maar 1 apparaat nodig hebt, wat ook weer stroom scheelt in de long run :P)

Als ze Ziggo (HD kanalen etc.) etc. nou werkende zouden krijgen op de XBO, dan kan ik die pauper Horizonbox eruit gooien :+
Als de XBO formaten wil afspelen welke mijn android boxjes nog steeds niet aan kunnen (ja ik ben een anime kijker .. 10 bit support kan je nergens vinden met ARM hardware. )
gaat dit wellicht een enorme boost kunnen geven aan de XBO verkopen, hij is al een goedkope Blu-ray speler voeg daaraan toe een media speler dat alle gangbare (en wat meer exotischer) codexen wil afspelen en je hebt de ideale htpc hardware voor een prikje.

Kijk maar naar de populariteit van de nVidia shield als media player, en die kan dus oa mijn anime nog steeds niet afspelen :( . En zoveel goedkoper dan een XBO is hem niet.
Krijg je direct gratis een extra controller om je kodi te besturen ;)
Oh en hij kan dan nog eens console games afspelen ook, onnodige extraatje :+

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

[...]

Ik gebruik hem nu als Plex unit, dus dat is al ingecalculeerd, en de ONE S valt best mee. :)
Maar ik loop nu gewoon tegen 4K problemen aan met Plex. Daarom is een HD met 4K materiaal en Kodi wel een aardige oplossing (denk ik, eerst maar eens zien wat er van kodi over blijft)

Maar het zou toch super zijn als je ook al die emulators, voetbalwedstrijden e.t.c. gewoon kon zien via je ONE >:)

[ Voor 20% gewijzigd door nexhil op 09-02-2017 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik heb even geen zin om in de kabel brei in mijn kast te gaan graven om een stroom meter voor mijn one s te zetten, maar afgaand op de volgende link verbruikt hij zo'n 30 watt bij tv kijken: https://www.reddit.com/r/...mption_tv_30w_gaming_50w/
Ik zou verwachten dat kodi daar niet echt veel van af zal zitten.
De Nvidia shield verbruikt zo'n 5 tot 10 watt bij afspelen van media: http://www.anandtech.com/...hield-android-tv-review/9
Laten we zeggen dat je zo'n 25 watt uitspaart. Als je dan 4 uur per dag gemiddeld media kijkt (al best veel volgens mij) dan scheelt je dat zo'n 8 a 9 euro aan stroom op jaarbasis. Met andere woorden, ik zou me daar niet echt druk om maken persoonlijk.
Als je nog een van de eerste ones hebt dan is het verschil overigens wel een stuk significanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Finraziel schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 16:35:
[...]

Ik heb even geen zin om in de kabel brei in mijn kast te gaan graven om een stroom meter voor mijn one s te zetten, maar afgaand op de volgende link verbruikt hij zo'n 30 watt bij tv kijken: https://www.reddit.com/r/...mption_tv_30w_gaming_50w/
Ik zou verwachten dat kodi daar niet echt veel van af zal zitten.
De Nvidia shield verbruikt zo'n 5 tot 10 watt bij afspelen van media: http://www.anandtech.com/...hield-android-tv-review/9
Laten we zeggen dat je zo'n 25 watt uitspaart. Als je dan 4 uur per dag gemiddeld media kijkt (al best veel volgens mij) dan scheelt je dat zo'n 8 a 9 euro aan stroom op jaarbasis. Met andere woorden, ik zou me daar niet echt druk om maken persoonlijk.
Als je nog een van de eerste ones hebt dan is het verschil overigens wel een stuk significanter.
Ik heb een first gen One. Overigens verbruikt hij minder dan de Horizonbox :')

Ik snap dat het peanuts is als je het allemaal bij elkaar legt, maar ik bedoel eerder te zeggen dat áls je dit puur als mediaplayer zou halen, het wel overkill is.

Als je al ene One hebt, is het leuk. Het zou nog leuker worden als ze gewoon betaalde HD TV toegankelijk zouden maken :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 16:38:
[...]

Ik heb een first gen One. Overigens verbruikt hij minder dan de Horizonbox :')

Ik snap dat het peanuts is als je het allemaal bij elkaar legt, maar ik bedoel eerder te zeggen dat áls je dit puur als mediaplayer zou halen, het wel overkill is.

Als je al ene One hebt, is het leuk. Het zou nog leuker worden als ze gewoon betaalde HD TV toegankelijk zouden maken :Y
Ah ja puur als media speler zou ik ook niet doen, tenzij je ook blu-rays wil afspelen. Je hebt dan bovendien eigenlijk ook nog de ir remote nodig want de controller gebruiken zuigt tijdens media vind ik (omdat hij uit gaat en bij aanzetten even nodig heeft om te syncen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:31
Bullet NL schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 20:20:
Wie van jullie gaat ook net als ik voor Project Scorpio?
Ik zit toch wel op de lauche te wachten, ik ben erg benieuwd hoe ze het gaan aanpakken.

Qua looks en feel van de UI verwacht ik niet veel verassingen, een hele snelle Xbox One alwaar
Ben eigenlijk meer benieuwd naar de nieuwe Forza. Vermoed dat die optimaal gebruik van de Scorpio gaat maken.
De Scorpio komt er waarschijnlijk wel, maar dat hangt van de prijs af. Ik heb echter wel al gezien wat het verschil kan zijn nu ik een nieuwe receiver heb die upscaled naar 4K. Zelfs bij games als Overwatch en PvZ:GW2 zie ik het verschil en bij BF1 is het verschil overduidelijk met mijn oude receiver die naar full HD upscaled.

Ik verwacht ook het nodige VR eind van het jaar maar ik zie liever AR. Heb de PS VR geprobeerd maar was binnen een minuut misselijk met koppijn. Laat mij maar in AR met Lego gaan spelen :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar issie hoor!

Dan zal hij vast de dolby atmos na de xbox update doorgooien maar ben benieuwd of hij dan netjes hevc en 4k afspeelt op de xbox one s. De plex client op de x1 wordt maar niet geupdate triest genoeg. Heb er net speciaal een nvidia shield tv 2017 voor gekocht! (werkt als een tierelier met de plex en met de sbmc (kodi fork)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Daar issie hoor!

Yes! Plex gaat er bij mij uit! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
eindelijk super mario op de XBO :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

🎮 Larry Hryb 🎙️

GTA IV from @RockstarGames is coming to Xbox One Backward Compatibility today

https://majornelson.com/b...e-backward-compatibility/

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C4PTOl-XUAAThUw.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom

Wom

Nieuwe RPG aangekondigt. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Wom op 09-02-2017 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:31
Als het een exclusieve is heeft MS weer wat te cancellen over anderhalf jaar :)

Wordt echt tijd dat er eens wat meer komt dan Halo, Forza en GoW. Jammer dat ze Fable de nek omgedraaid hebben en dat de JRPG's vrijwel allemaal voor de PS4 zijn.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi sfeertje zowel qua graphics als muziekkeuze. Houd ik zeker in de gaten voor gameplay beelden in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:18
Een nieuwe rpg voor de Xbone ? :9~ Dan zit ik op het puntje van mijn stoel , dit genre is zwaar ondervertegenwoordigd op de xbox
Bedankt voor de tip _/-\o_ , ik ga meteen meer info zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 14:31
justifire schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 22:49:
[...]

Goh, waar doet me dit aan denken ?
Ooh ja !
[afbeelding]
Als die RPG ook maar een beetje lijkt op The Witcher ben ik al blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57

Sagat

Is pappa x2!

Lekker Ventje schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 16:51:
[...]
De Scorpio komt er waarschijnlijk wel, maar dat hangt van de prijs af.
Ik was zelf van plan een one s te halen op korte termijn, dit is nu even de ijskast in omdat ik mogelijk een switch op launch day kan halen.
offtopic:
ik heb al een ps4, en de meeste xb one exclusives trekken mij niet heel erg, ik ben wel verzamelaar een gadget liefhebber, en wil wel graag de mogelijkheid om alles te kunnen spelen, vandaar dat ik ook nog steeds een one wil. Heb ook al aardig wat one games via games with gold. EN rare replay al aangeschaft. Lijkt me een garantie voor veel retro plezier :) Maar heb de wii u overgeslagen waardoor nu het nintendo virus weer kriebelt. Verder geen waarde oordeel of de one beter of slechter dan de switch is.
Als dit idd doorgaat schuift de one een half jaartje op, en dan is de scorpio launch ook weer dichtbij, wat dan wsl betekend dat de one s goedkoper is.

Toch kijk ik dan ook met een schuin oog naar de scorpio....king of performance weer terug bij ms vind ik toch wel interresant, helemaal als ze hem nog steeds compact en stil kunnen houden, al hoewel het logischer is dat deze eigenschappen beter geregeld blijven bij de S.

[ Voor 3% gewijzigd door Sagat op 10-02-2017 09:24 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
justifire schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 22:49:
[...]

Goh, waar doet me dit aan denken ?
Ooh ja !
[afbeelding]
En:
Assassin's Creed 3 qua kleding stijl.
Bloodborne zwaard + pistool.

Ziet er in ieder geval tof uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 09:38

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Heeft de Xbox One S die optie om je console aan te zetten en dat je tv dan direct naar de juiste input gaat ? De first gen Xbox One heeft dat volgens mij niet. Ik moet altijd handmatig mijn TV aanzetten en de juiste input kiezen.

De PS4 heeft het wel. Als ik die aanzet, dan gaat de TV aan en automatisch naar de juiste input.

Vind het eigenlijk steeds irritanter en wellicht gaat dat bij mij meespelen om een Xbox One S te halen....

Ah: zelf maar even wat gezocht, had ik eerder kunnen doen: https://xbox.uservoice.co...i-cec-support-to-xbox-one

Xbox One S heeft dus ook geen HDMI-CEC.

Kan dan iemand me vertellen of dit iets hardwarematigs is of via een software update alsnog geimplementeerd kan worden op alle types Xbox One ?

[ Voor 29% gewijzigd door MRE-Inc op 10-02-2017 12:28 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom

Wom

Mijn One S doet dat in ieder geval niet en ben daar stiekem best blij mee. Maar dat was niet je vraag :+

Geen idee of het werkt, maar er zijn HDMI switches die CEC hebben, die zou dan automatisch zijn input moeten schakelen naar je tv denk ik? Voorbeeld: https://www.monoprice.com/product?p_id=6259

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Wom schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 12:36:
Mijn One S doet dat in ieder geval niet en ben daar stiekem best blij mee. Maar dat was niet je vraag :+

Geen idee of het werkt, maar er zijn HDMI switches die CEC hebben, die zou dan automatisch zijn input moeten schakelen naar je tv denk ik? Voorbeeld: https://www.monoprice.com/product?p_id=6259
Dank, nooit aan een HDMI switch gedacht. Ik heb namelijk al mijn 4 hdmi poorten op mijn tv ingebruik.

Ik zou dan voor deze gaan: http://www.mediamarkt.nl/...-hdmi-switch-1381225.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
MRE-Inc schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 12:23:
Heeft de Xbox One S die optie om je console aan te zetten en dat je tv dan direct naar de juiste input gaat ? De first gen Xbox One heeft dat volgens mij niet. Ik moet altijd handmatig mijn TV aanzetten en de juiste input kiezen.
De Xbox One S kan dit, voor de Xbox One kan ik dit niet zeggen. Toevallig pas zelf deze dingen ingesteld.
Echter nu ik m'n Xbox niet meer op Instant On heb staan, werkt dit niet meer. Geen idee of ik wat fout heb gedaan, heb nog geen tijd gehad om ernaar te kijken (daarom staat ook Instant On uit =) ).

EDIT: Als de Xbox echt uit staat, gaat deze ook aan. Dit duurde me alleen altijd te lang en dan zette ik zelf alles al aan. Net heb ik het even getest en dat werkt ook.
Heb zelf een Onkyo receiver en Samsung TV, maar de meeste bekende merken stonden wel in het lijstje.

[ Voor 17% gewijzigd door srdevil op 10-02-2017 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 09:42
Heb een probleem met streamen naar Windows 10 hier.
Krijg audio, maar geen video. De streaming test geeft geen fouten en geeft aan dat ik op de hoogste kwaliteit nog gewoon kan streamen.

Zit misschien te denken dat het iets met de codecs is, maar heb verder geen idee. Met andere video´s ook geen problemen met afspelen.

Iemand een soortgelijk probleem gehad of iemand die wellicht een oplossing weet?

Edit: Het ligt aan m'n GPU... interne GPU werkt het prima mee, met m'n Quadro M1000M niet..

[ Voor 10% gewijzigd door R4m0n_46 op 10-02-2017 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Heb nu zo'n Marmitek 350 UHD Connect er tussen hangen maar dat werkt natuurlijk ook niet.

De PS4 stuurt bij het aanzetten van de PS4 gewoon via HDMI een signaal naar de TV dat deze aan moet en op de juiste input gezet moet worden.

De Xbox kan alleen een signaal sturen dat de TV aan moet gaan. Dit zit ergens in de instellingen van de X1. Wat de Xbox One dus niet mee stuurt is het signaal dat ook de juiste input gekozen moet worden, dus HDMI1 in dit geval omdat daar mijn Xbox One op zit aangesloten.

Zo'n Marmitek kastje is leuk omdat je dan maar 1 hdmi kabel naar je TV hebt lopen, maar meer doet het ook niet. Deze gaat dus morgen weer terug. Om te kunnen gamen via de Xbox, moet ik dus nog steeds eerst de afstand bediening van de TV pakken en de input op HDMI1 zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Verwijderd schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 18:12:
🎮 Larry Hryb 🎙️

GTA IV from @RockstarGames is coming to Xbox One Backward Compatibility today

https://majornelson.com/b...e-backward-compatibility/

[afbeelding]
Heeft iemand gta al aan de praat? Hier nog steeds incompatible.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
True achievements heeft nou ook een store price checker en tracken daarbij ook de algemene Europa prijzen :)
Net al even op de sale pagina zitten kijken, ziet er goed uit. Je zou ook price alerts in moeten kunnen stellen.
https://www.trueachievements.com/products/xbox-sales

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Beam nu ook beschikbaar in het alpha preview programma. Werkt uitstekend tot zover en vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sayko schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 20:19:
Heeft iemand gta al aan de praat? Hier nog steeds incompatible.
Bij mij werkt de digitale GTA IV en DLC prima.

Zelfs mijn oude Xbox 360 cloud saves werken prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09 16:33

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 06:54:
[...]

Bij mij werkt de digitale GTA IV en DLC prima.

Zelfs mijn oude Xbox 360 cloud saves werken prima.
Disk versie werkt hier ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
harrytasker schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 01:14:
Beam nu ook beschikbaar in het alpha preview programma. Werkt uitstekend tot zover en vlot.
Geen lag meer ?
Dat is via twitch echt om te janken.

Blijf het een onnozele zet vinden van MS, vanaf release (en daarvoor x360) preview member geweest.
Nu het spul redelijk probleemloos draait word je er plotseling uitgeknikkerd naar ring 3 :r

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
justifire schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 10:03:
[...]

Geen lag meer ?

Blijf het een onnozele zet vinden van MS, vanaf release (en daarvoor x360) preview member geweest.
Nu het spul redelijk probleemloos draait word je er plotseling uitgeknikkerd naar ring 3 :r
Lag op PC is er nauwelijks, chat is instant. Via mobiel bv nog wel lag, maar daar wordt blijkbaar aan gewerkt.
Is ook een beetje afhankelijk van de browser die je gebruikt. Overlay werkt fijn, kan je op 9 plekken over het scherm verspreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

jabberwock schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 07:38:
[...]

Disk versie werkt hier ook prima.
Vreemd disc versie blijft hier incompatible geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finraziel schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 23:57:
True achievements heeft nou ook een store price checker en tracken daarbij ook de algemene Europa prijzen :)
Net al even op de sale pagina zitten kijken, ziet er goed uit. Je zou ook price alerts in moeten kunnen stellen.
https://www.trueachievements.com/products/xbox-sales
Door klikken naar een spel. Dan kun je target price bepalen en notificaties aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 13:02:
[...]

Door klikken naar een spel. Dan kun je target price bepalen en notificaties aanzetten.
Ja, ik bedoelde het vooral te laten weten, maar ik had het zelf nog niet geprobeerd dus vandaar de formulering ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
justifire schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 10:03:
[...]

Geen lag meer ?

Bij beam is het 3-5 seconden vs 10-30 van Twitch. Nog steeds niet optimaal maar stukken beter.

Die rings zijn nieuw en voor zo ver ik west moet je zelf aangeven in welke ring je wil zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finraziel schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 14:42:
[...]

Ja, ik bedoelde het vooral te laten weten, maar ik had het zelf nog niet geprobeerd dus vandaar de formulering ;)
Ik omschreef het omdat ik vaak moeite heb met navigatie op die site. Heb er bijvoorbeeld jaren over gedaan om te ontdekken hoe je een spel als 'done with' Kan omschrijven. (naar my games en dan op het plaatje klikken ipv op de naam van het spel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Vraagje voor de experts hier. Ik heb een Xbox gekocht met een Fifa voucher om Fifa te installeren.

Als ik mijn Xbox nu verkoop en mijn account wis, blijft Fifa er dan wel op staan voor de volgende eigenaar?

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Planespotter schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 19:19:
Vraagje voor de experts hier. Ik heb een Xbox gekocht met een Fifa voucher om Fifa te installeren.

Als ik mijn Xbox nu verkoop en mijn account wis, blijft Fifa er dan wel op staan voor de volgende eigenaar?
Nee, games worden gekoppeld aan je XBL account.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

SinergyX schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 19:29:
[...]

Nee, games worden gekoppeld aan je XBL account.
Ah, dan ga ik m'n advertentie even aanpassen :+ Thanks!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 15:54:
[...]

Ik omschreef het omdat ik vaak moeite heb met navigatie op die site. Heb er bijvoorbeeld jaren over gedaan om te ontdekken hoe je een spel als 'done with' Kan omschrijven. (naar my games en dan op het plaatje klikken ipv op de naam van het spel)
Je moet naar My Game Collection, My Games is weer een andere lijst. Niet heel intuïtief inderdaad :P
Blijf het ook vervelend vinden dat je niet overal dezelfde filters en sorteer opties hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 12 februari 2017 @ 00:35:
[...]

Klopt, heb de keuze uit ring 4 of ring 3 :+
Oftewel maken die jaren alpha-/betatesten vrijwel niets uit.
Wees blij dat je er in zit, buiten een bericht dat ik in de preview van de creator update zat, heb ik daarna nooit meer wat gezien.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2017 @ 15:54:
[...]
Ereaser schreef op zondag 12 februari 2017 @ 12:54:
[...]
Je moet naar My Game Collection, My Games is weer een andere lijst. Niet heel intuïtief inderdaad :P
Blijf het ook vervelend vinden dat je niet overal dezelfde filters en sorteer opties hebt.
Zo moeilijk is het toch niet :+

My games: de games die je gestart hebt met minimaal 1 achievement.
my game collection: de games die je gestart hebt en de games die in je game collection staan :)

afgelopen 95 dagen overigens 1087 achievements gehaald :9

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 15:06
Iemand nog tips voor een fijn zittende headset, met beetje fatsoenlijk geluid en niet t duur (<€50)?

Heb v2 controllers met 3.5mm jack

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Cortana uitgezet, je hebt helemaal geen $#&*#($ aan Cortana tijdens een game als je 'hey Cortana record that' doe, staat beetje lomp te laden en is weer weg, dag mooi moment, of 10 seconde later eindelijk eens recorden. Ik ga weer oldschool met xbox record that werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het Vosje schreef op zondag 12 februari 2017 @ 22:50:
Iemand nog tips voor een fijn zittende headset, met beetje fatsoenlijk geluid en niet t duur (<€50)?

Heb deze onlangs gekocht. Voelt degelijk aan. Zit stukken comfortabeler dan de Xbox stereo headset. Mic nog niet getest. Leef sinds het opstarten van Deus Ex Mankind Divided een solistisch bestaan. Wel echt tof geluid. Vooral in Doom kwam hij tot zijn recht. :)

https://www.gamingheadset...utm_campaign=notspecified

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op zondag 12 februari 2017 @ 23:11:
Cortana uitgezet, je hebt helemaal geen $#&*#($ aan Cortana tijdens een game als je 'hey Cortana record that' doe, staat beetje lomp te laden en is weer weg, dag mooi moment, of 10 seconde later eindelijk eens recorden. Ik ga weer oldschool met xbox record that werken.
Ik heb cortana ook uitgezet maar dan omdat ze altijd op internet gaat zoeken als ze me niet verstaat. En daar kom je dan volgens mij niet meer met een stem commando uit, echt heel stom. Wat mij betreft zou ze veel beter gewoon kunnen zeggen dat ze dat niet snapte, en alleen op internet gaan als je bv specifiek search er bij zegt of zo.
Wat betreft record that, die heb ik sowieso op 5 minuten gezet, automatische upload uit, en dan trim ik het eerst naar wat ik eigenlijk wou opnemen met upload studio. Enige nadeel is dat upload studio op de voorgrond moet blijven tijdens het uploaden, dat zouden ze echt nog aan moeten passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2017 @ 23:48:
[...]

Heb deze onlangs gekocht. Voelt degelijk aan. Zit stukken comfortabeler dan de Xbox stereo headset. Mic nog niet getest. Leef sinds het opstarten van Deus Ex Mankind Divided een solistisch bestaan. Wel echt tof geluid. Vooral in Doom kwam hij tot zijn recht. :)

https://www.gamingheadset...utm_campaign=notspecified
Thanks voor de suggestie, ziet er prima uit inderdaad. Echter wel flink boven budget ... ben geen fanatieke gamer, zal 'm af en toe eens gebruiken en dan vind ik 100 euro wel wat aan de hoge kant.

Hoe is bijvoorbeeld zo iets: https://www.gamingheadset...-ear-force-recon-50x.html
De recensies lijken (voor mijn gebruik) best ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weer terug van even weggeweest. De laatste weken weer even veel gespeeld. Wat is Titanfall 2 toch een tof spel. Erg knap dat ze van de gameplay waar TF bekend om staat een toffe en solide single player hebben kunnen maken. Daarnaast nog South Park the Stick of Truth gespeeld via backward compatibility. Dat is ook een super leuk spel. Weinig games waar ik zoveel mee gelachen heb. Had ook Recore aangeschaft maar die kan me toch niet zo heeeel erg boeien. Wel zonde, want ik had hoge verwachtingen. Hopelijk komt MS dit jaar nog met een paar hele goede en verassende games (hoeven geen Triple AAA te zijn, kunnen ook best 'kleine' games zijn). Want dat is voor dit jaar nog een beetje schraal.

@Exactor, wanneer komen die dlc's van Sniper Elite 3 nu eens in de aanbieding?!?! ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het Vosje schreef op maandag 13 februari 2017 @ 09:02:
[...]

Thanks voor de suggestie, ziet er prima uit inderdaad. Echter wel flink boven budget ... ben geen fanatieke gamer, zal 'm af en toe eens gebruiken en dan vind ik 100 euro wel wat aan de hoge kant.

Hoe is bijvoorbeeld zo iets: https://www.gamingheadset...-ear-force-recon-50x.html
Oh sorry. Ik had hem daar voor 58. Was kennelijk een aanbieding. Of deze 100 waard is weet ik niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09 15:03

Ik heb zelf deze al een hele tijd en vind het een fijne headset en niet te duur:

https://www.gamingheadset...ach-ear-force-xo-one.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:54

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik heb dezelfde als hier> https://www.nedgame.nl/ni...ear-force-nla/9045851260/, gekocht in de aanbieding voor +/- €10,- en werkt prima. Gelijk 2 besteld, is altijd handig. Er staat alleen Wii op de headset maar werkt uiteraard ook goed op de Xbox.

[ Voor 3% gewijzigd door BM op 13-02-2017 13:52 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 13 februari 2017 @ 09:59:
Had ook Recore aangeschaft maar die kan me toch niet zo heeeel erg boeien. Wel zonde, want ik had hoge verwachtingen.
Recore was in het begin best wel tof maar na verloop van tijd vond ik het ronduit saai worden, dat icm missies die je perfect moet uitvoeren terwijl de besturing maar zo-zo is heeft het spel snel in de hoek doen belanden.
Ga hem nog wel eens opstarten als de nieuwe T8NK-bot uitkomt, misschien maakt die het spel weer een stuk leuker.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• piripi
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-09 09:28
Het Vosje schreef op maandag 13 februari 2017 @ 09:02:
[...]

Deze heb ik alvast. Werkt perfect voor mijn noden (geen kabaal voor de huisgenoten en toch goed gamegeluid voor mezelf)

xbox: pvanst1p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op maandag 13 februari 2017 @ 10:36:
[...]

hoop dat die digitale ultimate editie eens in de aanbieding gaat, spel is ondertussen al 2 jaar oud...morgen in ieder geval sniper elite 4!
Heb me samen met Exactor echt heel erg vermaakt met deel 3. Frustratie, spanning en humor tegelijk.

Panzerfaust versus 2 elite snipers.

1 - 0 Panzerfaust.... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 13 februari 2017 @ 13:29:
[...]

Heb me samen met Exactor echt heel erg vermaakt met deel 3. Frustratie, spanning en humor tegelijk.

Panzerfaust versus 2 elite snipers.

1 - 0 Panzerfaust.... O-)
Die zit er vast wel in, in deeltje 4!

Suoer tactisch en stealthy. En toch werkte de tactiek van schiet alles heel hard en met veel kabaal als een tiet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2017 @ 13:41:
[...]

Die zit er vast wel in, in deeltje 4!

Suoer tactisch en stealthy. En toch werkte de tactiek van schiet alles heel hard en met veel kabaal als een tiet. :)
Als de AI niet slimmer is geworden, dan is dezelfde tactiek nog steeds het beste. :P

Tactiek en logica:
Zegt de ene elite sniper tegen de andere... Schiet me even neer, want ik moet "gehealed" worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 23:35
uchiha tijntje schreef op maandag 13 februari 2017 @ 13:55:
[...]

Als de AI niet slimmer is geworden, dan is dezelfde tactiek nog steeds het beste. :P

Tactiek en logica:
Zegt de ene elite sniper tegen de andere... Schiet me even neer, want ik moet "gehealed" worden...
De reviews mogen vanaf nu online. :)

Ik heb er zelf eentje mogen schrijven en kan toch wel zeggen dat ik erg tevreden ben. Op zich niets vernieuwend, maar alles is gewoon wat groter en verbeterd. Volgens mij een grote herspeelwaarde en dan heb ik het nog niet eens online kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
maurieske72 schreef op maandag 13 februari 2017 @ 10:37:
[...]

Ik heb zelf deze al een hele tijd en vind het een fijne headset en niet te duur:

https://www.gamingheadset...ach-ear-force-xo-one.html
Ziet er goed uit, thnx :)
piripi schreef op maandag 13 februari 2017 @ 13:06:
[...]

Deze heb ik alvast. Werkt perfect voor mijn noden (geen kabaal voor de huisgenoten en toch goed gamegeluid voor mezelf)
Kijk dat klinkt top, voor een schappelijke prijs!
janvanduschoten schreef op maandag 13 februari 2017 @ 12:06:
[...]

Ik heb dezelfde als hier> https://www.nedgame.nl/ni...ear-force-nla/9045851260/, gekocht in de aanbieding voor +/- €10,- en werkt prima. Gelijk 2 besteld, is altijd handig. Er staat alleen Wii op de headset maar werkt uiteraard ook goed op de Xbox.
Dat is wel serieus cheap...geluidskwaliteit een beetje ok (bass, diep geluid)?

Wat ik me wel afvraag: zo te zien ronde doppen, dan neem ik aan dat ze op je oor zitten ipv er helemaal overheen vallen (en dus afdichten zeg maar)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het Vosje schreef op maandag 13 februari 2017 @ 17:15:

[...]

Wat ik me wel afvraag: zo te zien ronde doppen, dan neem ik aan dat ze op je oor zitten ipv er helemaal overheen vallen (en dus afdichten zeg maar)?
Nee, natuurlijk niet.... Mijn collega mod zal zeggen.... "Geluidskwaliteit??/..... Er komt toch geluid uit?"

Afijn, dat zegt natuurlijk genoeg over JvD.... ;-)

Wil je een goede headset en niet al te duur.... Kijk dan hier eens; de Turtle Beach Earfrorce XO Seven, prima headset, 50mm driver, klinkt echt goed voor zijn prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 13 februari 2017 @ 18:37:
The Batman telltale game is tot nu toe erg vermakelijk (ben bij episode 3). Alleen het blijft bizar om te zien dat het soms gewoon niet lekker draait. Ze zouden zich moeten schamen :)
Ik vind dat ook hilarisch bij telltale games. En mensen blijven ze maar kopen.

Sniper Elite 4 haal ik overigens als hij 30 piek is. Je hebt toch voldoende om in te halen de komende 2 maanden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:52
The Batman telltale game is tot nu toe erg vermakelijk (ben bij episode 3). Alleen het blijft bizar om te zien dat het soms gewoon niet lekker draait. Ze zouden zich moeten schamen :)
Erg hè. Gaat echt nergens over. Zelfs cut-scenes lopen soms voor geen meter :X

Ik vond het de beleving van de game wel een beetje verpesten :-(

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm Batman niet gespeeld, maar tales from the Borderlands liep volgens mij prima. Ik had wel zo'n zelfde idee bij firewatch... Het is best een mooi spel maar voornamelijk door de setting en art direction. Technisch stelt het weinig voor, maar de performance op de Xbox one is af en toe om te janken, echt slecht (of niet) geoptimaliseerd...
Gelukkig zijn het echter uitzonderingen, de meeste games draaien uitstekend moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigitalExorcist
Bullet NL schreef op maandag 13 februari 2017 @ 17:26:
[...]

Nee, natuurlijk niet.... Mijn collega mod zal zeggen.... "Geluidskwaliteit??/..... Er komt toch geluid uit?"

Afijn, dat zegt natuurlijk genoeg over JvD.... ;-)

Wil je een goede headset en niet al te duur.... Kijk dan hier eens; de Turtle Beach Earfrorce XO Seven, prima headset, 50mm driver, klinkt echt goed voor zijn prijs.
Ik gebruik 'gewoon' een Bose QC25. Playstation 4, Xbox One, werkt overal op. Ja het kost 300 euro maar je hoort écht alléén je game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op maandag 13 februari 2017 @ 20:11:
Hmm Batman niet gespeeld, maar tales from the Borderlands liep volgens mij prima. Ik had wel zo'n zelfde idee bij firewatch... Het is best een mooi spel maar voornamelijk door de setting en art direction. Technisch stelt het weinig voor, maar de performance op de Xbox one is af en toe om te janken, echt slecht (of niet) geoptimaliseerd...
Gelukkig zijn het echter uitzonderingen, de meeste games draaien uitstekend moet ik zeggen.
Oja, firewatch. Echt een tof spel. Vond het op een of ander manier echt een spannend spel :) Ondanks de soms wat haperige momentjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is het gewoon de shellshading om het er als een comic uit te laten zien, die hyper is en als soort superdeluxe AA bezig is met renderen. Van mij hoeft het ook niet.

Maar goed, ik stoorde me er niet aan, vooral ook omdat ik het verhaal zo tof vond. Erg leuke game.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

https://majornelson.com/2...t-sale-2k-publisher-sale/

Deals with gold komende week...
Weer n hoop NBA2K17 en Mafia III (ook Mafia 2 voor de 360)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevlar01 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 08:26:
https://majornelson.com/2...t-sale-2k-publisher-sale/

Deals with gold komende week...
Weer n hoop NBA2K17 en Mafia III (ook Mafia 2 voor de 360)
En Deus Ex! Incl season pass voor 33 euro is niet verkeerd. 23 voor alleen het spel.

Voel me een klein beetje dom dat ik de season pass vorige week voor 30 gekocht heb. Misschien ff chatten met support straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 08:38:
[...]

En Deus Ex! Incl season pass voor 33 euro is niet verkeerd. 23 voor alleen het spel.

Voel me een klein beetje dom dat ik de season pass vorige week voor 30 gekocht heb. Misschien ff chatten met support straks.
Aii da's balen inderdaad. Wellicht kunnen ze je matsen, zou mooi zijn.

Sebastian Loeb Rally EVO is ook maar €10 euro. Iemand ervaring mee? Heb de review hier al gelezen en op XGN, maar ben benieuwd naar iemand die hem gespeeld heeft hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 13:30
kevlar01 schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 09:03:
[...]

Aii da's balen inderdaad. Wellicht kunnen ze je matsen, zou mooi zijn.

Sebastian Loeb Rally EVO is ook maar €10 euro. Iemand ervaring mee? Heb de review hier al gelezen en op XGN, maar ben benieuwd naar iemand die hem gespeeld heeft hier...
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 08:38:
[...]

Hmm maar wat willen ze doen? Is de season pass ook in de aanbieding los? Indien dat zo is dan kunnen ze misschien nog iets doen, ik heb 1x een refund aangevraagd maar dat was wel binnen 2 uur (ik weet niet wat het limiet is) en dat was niet om reden dat het spel een x aantal dagen in de aanbieding was.

Maar naar mijn weten, indien de season pass los niet in de aanbieding is, kunnen ze vrijwel niks doen. De aanbieding van 33 euro is natuurlijk alleen leuk voor de mensen die het spel zelf niet hebben, dat is bij deze tweaker niet van toepassing want hij had het spel al.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:54

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Het Vosje schreef op maandag 13 februari 2017 @ 17:15:
[...]

Ziet er goed uit, thnx :)

[...]

Kijk dat klinkt top, voor een schappelijke prijs!

[...]

Het zijn inderdaad zachte doppen, niet om je oren heen maar het is wel een degelijke headset met een volumeregelaar en schakelaar om de microfoon aan/uit te zetten. Ik heb hem nu ruim een jaar e hij werkt nog steeds prima, zeer tevreden over de kwaliteit :Y

Ik wil je adviseren de post van m'n collega Bullet NL in "[XBO] Xbox One - Deel 5" volledig te negeren :P

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Iemand enthousiast over LEGO Worlds? Je kan het nu pre-orderen (niet in de NL store :') ) of gewoon de disc kopen voor rond de 23 euro.

Lijkt mij geweldig, vooral voor de kinderen :Y

Aan de andere kant moet ik nog LEGO Star Wars met ze uit spelen, Paper Mario Colour Splash op de Wii U etc. etc. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

Notna schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 09:42:
Iemand enthousiast over LEGO Worlds? Je kan het nu pre-orderen (niet in de NL store :') ) of gewoon de disc kopen voor rond de 23 euro.

Lijkt mij geweldig, vooral voor de kinderen :Y

Aan de andere kant moet ik nog LEGO Star Wars met ze uit spelen, Paper Mario Colour Splash op de Wii U etc. etc. :+
Dat ziet er best ok-isch uit!
Misschien dat er nog geen NL vertaling in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

nexhil schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 10:18:
[...]
Misschien dat er nog geen NL vertaling in zit?
Als ze het goed aanpakken, hoeft er geen taal aan te pas te komen.
Genoeg Lego voorbeelden met hun neptaaltje. Lekker universeel :)
Pagina: 1 ... 66 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.