Acties:
  • 0 Henk 'm!
timmie271 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 22:02:
Zijn er hier nog mensen die MW2/MW3 special ops achievements willen halen?
Heb voor beide soms coachman beschikbaar (met MW2 al een heel end gekomen), maar hij zegt als je eventueel iemand anders kan vinden is dat ook geen probleem :9

Heb in 12 uur tijd alle campaign chievos gehaald van MW3 wat sneller had kunnen zijn als ik gelijk de intel had gepakt :P
Tja er zit nou eenmaal een AMD in die Xbox...

Sorry :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Finraziel schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 22:30:
[...]

Tja er zit nou eenmaal een AMD in die Xbox...

Sorry :+
Ook in de 360? weet alleen dat er een triplecore in zit :9

Ach joh in mijn pc zit en een intel en een AMD :+

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timmie271 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 22:31:
[...]

Ook in de 360? weet alleen dat er een triplecore in zit :9

Ach joh in mijn pc zit en een intel en een AMD :+
Net niet, de GPU was van ATI, voordat ze overgenomen werden door AMD. CPU was een IBM powerpc. Maar ik dacht dat je waarschijnlijk wel via bc op je one zou spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Finraziel schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 23:01:
[...]

Net niet, de GPU was van ATI, voordat ze overgenomen werden door AMD. CPU was een IBM powerpc. Maar ik dacht dat je waarschijnlijk wel via bc op je one zou spelen :P
Jammer genoeg zijn ze beide nog niet BC compatible :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
Kan een Xbox in standby het volgende: een audio-video signaal ontvangen via HDMI en gesplitst doorgeven aan home cinema set?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Frank76NL schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 23:42:
Kan een Xbox in standby het volgende: een audio-video signaal ontvangen via HDMI en gesplitst doorgeven aan home cinema set?
Een xbox stuurt toch gewoon alles door of zie ik dat verkeerd? Kans bestaat alleen dat hij niks doorstuurt in standby zoals jij wilt. Ik kan dit morgen wel even testen met behulp van de 360 en de one (+versterker geluid over HDMI) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank76NL schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 23:42:
Nope. Hij moet daarvoor aan staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ghost Recon Wildlands is toch best wel :9~
The Division meets Watch Dogs meets Far Cry meets Narcos.
Vooralsnog zie ik een preorder wel zitten.
Grappig dat ik mijn kaarten eerder had ingezet op For Honor dan Wildlands, terwijl die beta juist best tegen viel. Waarschijnlijk toch weer iets met verwachtingen en zo....

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:10
overbodig

[ Voor 83% gewijzigd door Cardwizard op 03-02-2017 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 15:06
Helaas
You don't have access to any game alphas or betas for the moment.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 20:35

Winkiller

De Mopperpot

Flatout 4.

Flatout 4: Total Insanity, het vierde deel in de chaotische racing-serie, wordt in maart uitgebracht voor PlayStation 4 en Xbox One.

In een korte trailer is de nieuwe Flatout-game in actie te zien. De racegame is in ontwikkeling bij de Parijse studio Kylotonn Racing Games, bekend van onder andere WRC 5 en 6. De game werd in 2015 al aangekondigd, maar tot vandaag is geen nieuwe informatie uitgebracht over de racegame.

http://www.insidegamer.nl/nieuws/126480/flatout-4-total-insanity-komt-volgende-maand-uit-voor-ps4-en-xbox-one

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:43
Nieuw dashboard werkt erg prettig! Ziet er goed uit en werkt lekker snel.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 23:23

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Ik heb GTA V op de Xbox 360, nu Rockstar Games binnenkort stopt met het overhevelen van de userprofile naar de Xbox One (terwijl ik later zeker wel de XBO-S wil halen) gaat het dus problemen voor mij opleveren.

Hoe kan ik mijn voortgang beschermen? Kan ik bijvoorbeeld op de XBO van een vriend inloggen en mijn gegevens alvast dupliceren, en mijn XBO account weer verwijderen?

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:15
SalimRMAF schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 22:40:
Ik heb GTA V op de Xbox 360, nu Rockstar Games binnenkort stopt met het overhevelen van de userprofile naar de Xbox One (terwijl ik later zeker wel de XBO-S wil halen) gaat het dus problemen voor mij opleveren.

Hoe kan ik mijn voortgang beschermen? Kan ik bijvoorbeeld op de XBO van een vriend inloggen en mijn gegevens alvast dupliceren, en mijn XBO account weer verwijderen?
Dat lijkt me geen probleem, alleen kan je dan niet meer op de Xbox360 verder spelen.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hier volgens mij nog niemand over candleman gehoord. Ziet er super mooi uit, gameplay is in orde en je bent een kaars.

Ik heb 30 seconden van een filmpje gekeken en direct gekocht. Qua sfeer Unraveled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Verwijderd schreef op zondag 5 februari 2017 @ 00:04:
Heb hier volgens mij nog niemand over candleman gehoord. Ziet er super mooi uit, gameplay is in orde en je bent een kaars.

Ik heb 30 seconden van een filmpje gekeken en direct gekocht. Qua sfeer Unraveled.
Ik zag wat beelden voorbijkomen bij this week on Xbox. Zag er idd erg mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op zondag 5 februari 2017 @ 00:04:

Ik kon hem nog nergens kopen op de US store na :+
Edit: gevonden kom alleen 0,60 singapore dollar tekort, gaat dus op mijn wensenlijstje :P

Umpf... Waarom rijden die australiers nou weer links |:(

[ Voor 16% gewijzigd door timmie271 op 05-02-2017 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
timmie271 schreef op zondag 5 februari 2017 @ 11:42:

Umpf... Waarom rijden die australiers nou weer links |:(
Dat doen ze speciaal om jou te pesten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
skreppiedoe schreef op zondag 5 februari 2017 @ 12:22:
[...]

Dat doen ze speciaal om jou te pesten :+
Iedere keer dat ik horizon 3 opstart bots ik altijd tegen anderen aan (rechterhelft) dus het werkt wel :+
Volgend weekend zijn de volgende challenges pas weer dus kan nu even 5 dagen rust nemen van het links rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Ik probeer een Russchische giftcard aan te schaffen in Rusland. Voorheen werkte dit altijd perfect maar nu lukt het opeens niet meer. Krijg nu errorcode: 141078 tijdens het afrekenen.

Hebben ze dit helemaal geblokkeerd nu dat iemand weet?

[ Voor 11% gewijzigd door Famous op 05-02-2017 12:36 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm heb er toch weer wat bij met mijn elite controller nou... Mijn rechter trigger kraakt. Ik hoor zo'n 5 a 6 klikjes als ik hem langzaam volledig indruk en die zijn ook voelbaar. Samen met de plakkende linker trigger en de losse linker stick moet ik hem wellicht toch ook maar eens onder garantie op gaan sturen...
Gaat pijn doen om een tijdje met een gewone controller te spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Finraziel schreef op zondag 5 februari 2017 @ 12:38:
Hmm heb er toch weer wat bij met mijn elite controller nou... Mijn rechter trigger kraakt. Ik hoor zo'n 5 a 6 klikjes als ik hem langzaam volledig indruk en die zijn ook voelbaar. Samen met de plakkende linker trigger en de losse linker stick moet ik hem wellicht toch ook maar eens onder garantie op gaan sturen...
Gaat pijn doen om een tijdje met een gewone controller te spelen :p
Nergens last van dankzij de keuze uit 3 standaard controllers en geen elite controller :) Hoef ik ook nergens aan te wennen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op zondag 5 februari 2017 @ 12:29:
[...]

Iedere keer dat ik horizon 3 opstart bots ik altijd tegen anderen aan (rechterhelft) dus het werkt wel :+
Volgend weekend zijn de volgende challenges pas weer dus kan nu even 5 dagen rust nemen van het links rijden :)
Heb inmiddels alle achievements in de base game. Kan ik op de een of andere manier mijn 4.5 miljoen credits overhevelen naar iemand die daar blij van wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op zondag 5 februari 2017 @ 13:26:
[...]

Heb inmiddels alle achievements in de base game. Kan ik op de een of andere manier mijn 4.5 miljoen credits overhevelen naar iemand die daar blij van wordt?
Congratz, ga je blizzard ook nog doen?

Helaas niet. Heb er anders ook nog wel 27 miljoen over :P

[ Voor 5% gewijzigd door timmie271 op 05-02-2017 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op zondag 5 februari 2017 @ 13:33:
[...]

Als die in de aanbieding komt ooit. Ben nu wel even uitgeraasd. Vind racegames niet super tof muv van beperkte hoeveelheden Forza.

Tijd om Doom en PvZ uit te spelen.

Overigens heb ik iets geks met regions. Heb candleman per ongeluk in VK gekocht (app staat op 1 of andere manier op vk). Moet region op de One aanpassen naar VK om hem te kunnen downloaden. Is dat omdat hij niet in NL uitgekomen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 5 februari 2017 @ 14:24:
[...]

Als die in de aanbieding komt ooit. Ben nu wel even uitgeraasd. Vind racegames niet super tof muv van beperkte hoeveelheden Forza.

Overigens heb ik iets geks met regions. Heb candleman per ongeluk in VK gekocht (app staat op 1 of andere manier op vk). Moet region op de One aanpassen naar VK om hem te kunnen downloaden. Is dat omdat hij niet in NL uitgekomen is?
Waarschijnlijk wel.
Heb met Japanse spellen ook dat de Xbox eerst op japan gezet moet worden, dan word het spel zichtbaar in ready to instal, download starten en dan Xbox weer lekker terug zetten naar UK, vervolgens is het spel wel zichtbaar (ook na de-instalatie :S )

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 14:31
Ik heb van het weekend de Elite controller gekocht en ontvangen.
Het is een fijne controller maar ik heb problemen bij twee spellen.

Bij beide spellen werkt de rechter trigger niet. Bij The witcher 3 en bij GTA V.
Bij The Witcher 3 doet hij helemaal niets en bij GTA V kan ik niet schieten.
Andere spellen hebben geen problemen (o.a FIFA, Fallout 4, Forza 6 getest)

Ik heb al een beetje gegoogled en zie dat met The Witcher deze problemen vaker voorkomen. Heeft iemand anders ook problemen gehad en het kunnen oplossen? Dat is mij nog niet gelukt tot op heden.

Wat ik heb gedaan is de trigger stand op 100% zetten van beide triggers, geprobeerd om knoppen om te draaien (wat in the witcher niet eens werkt, maar goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05:57

JSchut

.....

timmie271 schreef op zondag 5 februari 2017 @ 13:33:
[...]

Hier blizzard mountain ook uit. Helaas maar 2 dagen mee bezig geweest. :P Wel vet maar ook erg kort.

Moet nog wel wat championships. (Ook in de main game)
En nog een paar simpele achievements. bijvoorneeld coop/online etc

Denk dat ik maar een skill auto ga kopen (Huricane) en daarmee de championships ga rijden. Gewoon omdat het kan. Heb nu nog iets van 10 mil en nodig heb je het volgens mij totaal niet. Heb alle auto's die ik wilde sowieso ook al.

[ Voor 5% gewijzigd door JSchut op 06-02-2017 08:40 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
JSchut schreef op maandag 6 februari 2017 @ 08:22:
[...]

Hier blizzard mountain ook uit. Helaas maar 2 dagen mee bezig geweest. :P Wel vet maar ook erg kort.

Moet nog wel wat championships. (Ook in de main game)
En nog een paar simpele achievements. bijvoorneeld coop/online etc

Denk dat ik maar een skill auto ga kopen (Huricane) en daarmee de championships ga rijden. Gewoon omdat het kan. Heb nu nog iets van 10 mil en nodig heb je het volgens mij totaal niet. Heb alle auto's die ik wilde sowieso ook al.
@MAX3400 en ik hadden hem in 5 dagen uitgespeeld :P Hij weer is 6 uurtjes eerder dan mij :(:9 Was wel heel leuk om te doen overigens met de sneeuw :)

Ben ook benieuwd naar de volgende expansion :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

timmie271 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 10:18:
[...]

@MAX3400 en ik hadden hem in 5 dagen uitgespeeld :P Hij weer is 6 uurtjes eerder dan mij :(:9 Was wel heel leuk om te doen overigens met de sneeuw :)

Ben ook benieuwd naar de volgende expansion :)
Zal wel weer een Porsche car pack worden :( Zo als elke keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
JSchut schreef op maandag 6 februari 2017 @ 10:23:
[...]

Zal wel weer een Porsche car pack worden :( Zo als elke keer.
Maar wel met landuitbreiding hoop ik dan. Anders is het ook geen expansion map... We zullen zien. Wachten duurt alleen zo lang :+
Verwijderd schreef op zondag 5 februari 2017 @ 14:24:
[...]

Je hebt horizon 2 nog liggen :) :9
Wil eigenlijk ook wel PvZ spelen, maar heb nog zoveel games om te spelen die er eigenlijk al te lang liggen :'( dus die komt ook ooit nog wel een keer op het to-do lijstje. Nu bezig met SR re-elected die gisteravond nog wat crashes had waardoor ik hem opnieuw kon installeren.
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

timmie271 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 10:29:
[...]
Maar wel met landuitbreiding hoop ik dan. Anders is het ook geen expansion map... We zullen zien. Wachten duurt alleen zo lang :+
Expansion is natuurlijk niks meer dan "extra" content. Welk vorm dan ook.

Forza 1 was:
- Rally Expansion
- club 1000 (Gratis)

Forza 2 was:
- Storm Island
- Porsche pack (The expansion also adds new Bucket List items, new Rivals events and 15 new achievements based around the Porsche models)

Forza 3:
- Blizzard Mountain
- ??

Dus telkens 1 map en vervolgens een car pack met wat extra's. Enige verschil is dat de expansion pass 35 is en de volgende dlc dus 20 euro gaat zijn. De simpele Porsche packs kosten normaal een 10tje.

Dus hopelijk is het nog een echte uitbreiding (al dan niet met een Porsche thema) of/en dan nog los de Porsche pack van een 10tje. Bijna wel een zekerheidje dat er een Porsche pack komt. Er zijn namelijk al auto's gelekt ;)
* 1956 Porsche 356 A
* 1956 Porsche 550 Spyder
* 2012 Porsche 911 GT2 RS
* 2004 Porsche 911 GT3 (996)
* 2012 Porsche 911 GT3 RS 4.0
* 1982 Porsche 911 Turbo 3.3
* 2014 Porsche 911 Turbo S
* 2014 Porsche 918 Spyder
* 1989 Porsche 944 Turbo
* 1987 Porsche 959
* 2003 Porsche Carrera GT
* 2012 Porsche Cayenne
* 2015 Porsche Cayman GTS
* 2015 Porsche Macan Turbo
* 2016 Porsche 911 GT3 RS 4.0
* 1970 Porsche 917LH
* 1973 Porsche 911 Carrera RS
* 1995 Porsche 911 GT2

[ Voor 23% gewijzigd door JSchut op 06-02-2017 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_vie
  • Laatst online: 19-09 15:16
mike0001 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 07:44:
Ik heb van het weekend de Elite controller gekocht en ontvangen.
Het is een fijne controller maar ik heb problemen bij twee spellen.

Bij beide spellen werkt de rechter trigger niet. Bij The witcher 3 en bij GTA V.
Bij The Witcher 3 doet hij helemaal niets en bij GTA V kan ik niet schieten.
Andere spellen hebben geen problemen (o.a FIFA, Fallout 4, Forza 6 getest)

Ik heb al een beetje gegoogled en zie dat met The Witcher deze problemen vaker voorkomen. Heeft iemand anders ook problemen gehad en het kunnen oplossen? Dat is mij nog niet gelukt tot op heden.

Wat ik heb gedaan is de trigger stand op 100% zetten van beide triggers, geprobeerd om knoppen om te draaien (wat in the witcher niet eens werkt, maar goed)
Waar staan je schuifjes op aan de achterkant van de controller? Op de korte of lange streepjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
Da_vie schreef op maandag 6 februari 2017 @ 11:16:
[...]

Waar staan je schuifjes op aan de achterkant van de controller? Op de korte of lange streepjes?
Ik dacht nu de korte streepjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Da_vie
  • Laatst online: 19-09 15:16
mike0001 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 11:18:
[...]

Ik dacht nu de korte streepjes.
Dan staat die op de hairtrigger. Verzet ze eens naar de lange streepjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Die hairtrigger werkt inderdaad niet standaard bij alle games... In Defense Grid 2 bv kun je dan je ultimate wapen niet afvuren. Ik vind het zelf wel jammer dat de controller niet automatisch bij het inschakelen van de hairtriggers ook volledig ingedrukt rapporteert ter hoogte van de stop, maar dat zou de controller natuurlijk weer complexer en wellicht nog foutgevoeliger gemaakt hebben (want dan is er ineens een sensor nodig om te zien of die stops ingeschakeld zijn of niet ipv puur mechanisch zoals nu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:37

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Iemand nog enig idee of ik Ori and the Blind Forest op een fysieke disc kan kopen? Vind alleen maar downloadcodes enzo maar wil hem fysiek graag hebben.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:10
Techno Overlord schreef op maandag 6 februari 2017 @ 13:53:
Iemand nog enig idee of ik Ori and the Blind Forest op een fysieke disc kan kopen? Vind alleen maar downloadcodes enzo maar wil hem fysiek graag hebben.
misschien dat er ergens nog 1 ligt maar inmiddels is deze niet meer op disc als ik me niet vergis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 09:42
Heeft de potentie om goed vermaak te worden. Ben benieuwd :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rened80
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-08 11:47
Zijn er meer mensen die moeite hebben om hun xbox te zien in de windows 10 xbox app?
Sinds een week of twee geleden kon games streamen naar mijn pc maar nu lukt dat niet meer en ziet de app mijn xbox niet meer. Mijn pc ziet de xbox wel in het netwerk.

De xbox is bedraad aangesloten (ook draadloos geprobeerd) Alle vinkjes in het xbox menu staan goed, ip adres gebruikt wat de xbox weergeeft en handmatig ingevoerd maar zonder resultaat. Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09 16:33

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Finraziel schreef op maandag 6 februari 2017 @ 12:44:
Die hairtrigger werkt inderdaad niet standaard bij alle games... In Defense Grid 2 bv kun je dan je ultimate wapen niet afvuren. Ik vind het zelf wel jammer dat de controller niet automatisch bij het inschakelen van de hairtriggers ook volledig ingedrukt rapporteert ter hoogte van de stop, maar dat zou de controller natuurlijk weer complexer en wellicht nog foutgevoeliger gemaakt hebben (want dan is er ineens een sensor nodig om te zien of die stops ingeschakeld zijn of niet ipv puur mechanisch zoals nu).
Maar je kunt toch in de settings de travel van de triggers instellen? Werkt prima hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
jabberwock schreef op maandag 6 februari 2017 @ 20:32:
[...]

Maar je kunt toch in de settings de travel van de triggers instellen? Werkt prima hoor.
Volgens mij ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ja, klopt. Maar meestal vind ik het makkelijker om in die games die er last van hebben het schakelaartje om te zetten dan om er een apart profiel voor in te laden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBWillem
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-12-2024
Hoi mensen, vraag over DTS geluid op de Xbox One S i.c.m. een soundbar.

Ik wil de Samsung HW-K950 soundbar kopen. Die ondersteunt alleen native DTS 2 channel (raar, maar waar...). Kan mijn Xbox One S dit geluid omzetten naar een Dolby signaal? De soundbar ondersteunt namelijk wel Dolby Atmos.

Ik lees veel over decoding, bitstream en passthrough, maar snap niet wat alles betekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
[...]

Dat werkte dus niet. De schuifjes van de hairtrigger op lang zetten wel.
Probleem is dus opgelost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

https://majornelson.com/2...ld-and-spotlight-sale-75/

Zitten best goeie titels bij deze week.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:52

Wom

Gisteravond Quantum Break uitgespeeld, tot mijn spijt kan ik wel zeggen. Zat nog volledig in het verhaal en de game zelf. Had van te voren gezien dat de reviews vrij wisselend waren, maar de combinatie van de serie met de gameplay sprak mij wel aan. Gaf zeker wat verdieping aan datgene waar je mee bezig was, ondanks het aantal vragen wat niet beantwoord wordt.

Graphics vond ik zeer fraai en de verschillende tijdacties waren goed uitgewerkt. Al had men daar nog wel meer gebruik van mogen maken naar mijn idee. Merkte dat pas op de hoogste moeilijkheidsgraad je die acties echt nodig had om je tegenstanders uit te schakelen. Maar daar zit veel potentie in die in een eventueel tweede deel zeker uitgebreid mogen worden.

Was goed te merken dat Remedy ook achter Max Payne zit, want kwa story telling en gameplay waren er zeker gelijkenissen. Is mij goed bevallen in ieder geval. En voor het zacht prijsje dat je hem tweedehands kunt vinden zeker aan te raden als je een leuke SP ervaring zoekt.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57

Sagat

Is pappa x2!

Wom schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 10:05:
Gisteravond Quantum Break uitgespeeld..
*snip*
Was goed te merken dat Remedy ook achter Max Payne zit, want kwa story telling en gameplay waren er zeker gelijkenissen. Is mij goed bevallen in ieder geval. En voor het zacht prijsje dat je hem tweedehands kunt vinden zeker aan te raden als je een leuke SP ervaring zoekt.
Deze game lijkt me erg leuk, zeker op de lijst als mijn xb1 er komt. Moet/wil eigenlijk nog wel eerst zijn (spirituele?) voorganger Alan Wake uitspelen :S

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Sagat schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 11:43:
[...]

Deze game lijkt me erg leuk, zeker op de lijst als mijn xb1 er komt. Moet/wil eigenlijk nog wel eerst zijn (spirituele?) voorganger Alan Wake uitspelen :S
Je krijgt een downloadcode voor Alan Wake plus de DLC als je Quantum Break koopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 20:11
rened80 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 20:23:
Zijn er meer mensen die moeite hebben om hun xbox te zien in de windows 10 xbox app?
Sinds een week of twee geleden kon games streamen naar mijn pc maar nu lukt dat niet meer en ziet de app mijn xbox niet meer. Mijn pc ziet de xbox wel in het netwerk.

De xbox is bedraad aangesloten (ook draadloos geprobeerd) Alle vinkjes in het xbox menu staan goed, ip adres gebruikt wat de xbox weergeeft en handmatig ingevoerd maar zonder resultaat. Zie ik iets over het hoofd?
Heb je xbox eens van de stroom afgehaald? Werkte bij mij... Ook werkt de pc rebooten wel eens. Ik neem aan dat je niet de beta app draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57

Sagat

Is pappa x2!

Wom schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 11:50:
[...]

Je krijgt een downloadcode voor Alan Wake plus de DLC als je Quantum Break koopt :)
Altijd? hmm dan is het nog interresanter, dan misschien zelfs kijken of ik de game nieuw nog kan vinden (of geld dit ook bij digitaal kopen?).

Ik heb de game overigens al op pc. Misschien is proberen via steam link :)

[ Voor 10% gewijzigd door Sagat op 07-02-2017 12:27 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Sagat schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 12:26:
[...]

Altijd? hmm dan is het nog interresanter, dan misschien zelfs kijken of ik de game nieuw nog kan vinden (of geld dit ook bij digitaal kopen?).

Ik heb de game overigens al op pc. Misschien is proberen via steam link :)
Voor zover ik weet is het alleen bij de fysieke disc. Dan zit er zo'n insteekkaartje bij met de code.
http://www.gamesradar.com...ree-backwards-compatible/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Wom schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 12:32:
[...]

Voor zover ik weet is het alleen bij de fysieke disc. Dan zit er zo'n insteekkaartje bij met de code.
http://www.gamesradar.com...ree-backwards-compatible/
Heb m net opgepikt bij de MM (na het advies hier en een paar reviews gelezen te hebben).
Was maar 15€(in de budgetbak). Niet slecht voor 2 games d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBWillem
Ik zie dat we al weer een pagina verder zijn dus een schaamteloze kick van mijn post. Iemand die me hier mee kan helpen?

Mijn dank is groot!
XBWillem schreef op maandag 6 februari 2017 @ 22:35:
Hoi mensen, vraag over DTS geluid op de Xbox One S i.c.m. een soundbar.

Ik wil de Samsung HW-K950 soundbar kopen. Die ondersteunt alleen native DTS 2 channel (raar, maar waar...). Kan mijn Xbox One S dit geluid omzetten naar een Dolby signaal? De soundbar ondersteunt namelijk wel Dolby Atmos.

Ik lees veel over decoding, bitstream en passthrough, maar snap niet wat alles betekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

XBWillem schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:14:
Ik zie dat we al weer een pagina verder zijn dus een schaamteloze kick van mijn post. Iemand die me hier mee kan helpen?

Mijn dank is groot!

[...]
Lees het volgende even:
https://tweakers.net/nieuws/118921/microsoft-test-dolby-atmos-voor-xbox-one.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05:40
XBWillem schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:14:

Mijn dank is groot!

[...]
Oplossing voor dat probleem is het maximaal aantal posts te verhogen naar 100 per pagina :+

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBWillem
Thnx! Dat had ik al gelezen en dit is dus wat ik niet begrijp:

"De formaten kunnen zonder aanpassingen over een hdmi-kabel worden verstuurd worden naar een digitale versterker, die ze zelf decodeert naar een analoog signaal voor de speakers. Formaten als DTS, Dolby Digital en varianten hiervan worden ook ondersteund."

Fijn dat de Xbox zowel Dolby als DTS snapt. Maar als mijn soundbar zelf alleen DTS 2 channel ondersteunt, kan mijn Xbox dan van een DTS surround kanaal iets maken dat de soundbar als surround afspeelt?

Gaat dus om de Samsung HW-K950.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XBWillem schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 17:02:
[...]

"De formaten kunnen zonder aanpassingen over een hdmi-kabel worden verstuurd worden naar een digitale versterker, die ze zelf decodeert naar een analoog signaal voor de speakers. Formaten als DTS, Dolby Digital en varianten hiervan worden ook ondersteund."

Fijn dat de Xbox zowel Dolby als DTS snapt. Maar als mijn soundbar zelf alleen DTS 2 channel ondersteunt, kan mijn Xbox dan van een DTS surround kanaal iets maken dat de soundbar als surround afspeelt?

Gewoon bitstream out kiezen, de soundbar doet de rest (of niet, net wat de receiver ondersteund)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBWillem
justifire schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 17:48:
[...]

Gewoon bitstream out kiezen, de soundbar doet de rest (of niet, net wat de receiver ondersteund)
OK. De Samsung soundbar die ik noem ondersteunt qua DTS alleen '2 channel'. Staat op de officiële pagina.

De helft van mijn 4K film collectie ondersteunt alléén DTS. Krijg ik dan surround omdat ik 'bitstream out' kies? Of alleen stereo? Doet mijn Xbox dus iets aan converten?

Thnx dat je me vertelt welke optie ik moet kiezen, dat komt dus goed, maar ik BEGRIJP het nog niet. :)

EDIT: die Samsung soundbar heeft in de bar de receiver zitten.

[ Voor 5% gewijzigd door XBWillem op 07-02-2017 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09 16:33

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Die soundbar zal maar 2 kanalen afspelen. Mogelijk converteert hij dus multikanaals naar 2 kanalen.

Precies de reden dat ik de hype van de soundbars niet begrijp. We gaan terug van fatsoenlijk multikanaals naar één veredelde centerspeaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ll roel j
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:27
rened80 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 20:23:

Enige keer dat ik een probleem had was op het moment dat ik de Xbox One via lan aansloot op mijn modem en de PC op Wifi zat. Ik kreeg op geen enkele manier verbinding. Lan uit de Xbox en via wifi. Direct weer verbinding en gewoon kunnen gamen. Vind het vaag maar heb me er voorlopig bij neergelegd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:23

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

XBWillem schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 17:02:
[...]

Kort antwoord: nee

Lang antwoord:

http://www.techradar.com/...olby-atmos-1312785/review
There is one thing the K950 does not do, however, and that's play DTS soundtracks in anything more than stereo. Samsung has opted to do this in order to keep licensing costs down, and to ensure that the K950 produces an absolutely uncompromised performance with Atmos tracks. But it's clearly a significant limitation when you consider how many Blu-rays only carry DTS soundtracks for their main English language mixes.

A quick rummage through the 20 most recent Blu-rays I've bought reveals that no less than 17 of them use DTS Master Audio for their main English language tracks. Assuming this is representative of the wider Blu-ray world, that means more than 75% of Blu-rays you already own or intend to buy may only play in stereo on the K950. And while the K950 does provide a processing option that attempts to turn these stereo feeds into surround sound, it inevitably doesn't work too well (as we'll discuss in the Performance section).
Hij zal er dus stereo geluid van maken. En hoewel er een post processing optie bij zit om er nog iets van surround van te maken, is dat niet om over naar huis te schrijven.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Doom is uitgespeeld. En dat is jammer. Wat een fenomenaal spel. Zijn er meer spellen met hordes demons, metal muziek en een aanmoediging om bij gebrek aan health op de vijand af te lopen ipv als een doetje weg te rennen?

Hoogst ongebruikelijk voor mij: na alle Achievements gehaald te hebben, heb ik hem nogmaals uitgespeeld. (als je weet wat je moet doen kost dat maar 5 uur.) Ben er 25 uur met enorme plezier mee bezig geweest. Echt de tofste sp die ik in lange tijd gespeeld heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBWillem
Notna schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 19:05:
[...]

Kort antwoord: nee

Lang antwoord:

http://www.techradar.com/...olby-atmos-1312785/review

[...]

Hij zal er dus stereo geluid van maken. En hoewel er een post processing optie bij zit om er nog iets van surround van te maken, is dat niet om over naar huis te schrijven.
Thnx! Dat geeft al meer inzicht. Doet de Xbox One S (nu in preview of straks na update) niet aan iets van conversie? Daar lees ik dus over maar snap ik niet. De Samsung kan het dus niet zélf, maar kan de Xbox er iets van maken dat wel surround wordt?
jabberwock schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 18:49:
Die soundbar zal maar 2 kanalen afspelen. Mogelijk converteert hij dus multikanaals naar 2 kanalen.

Precies de reden dat ik de hype van de soundbars niet begrijp. We gaan terug van fatsoenlijk multikanaals naar één veredelde centerspeaker.
Denk dat je de nieuwe bars wel onderschat. Bar zelf heeft heleboel speakers (niet voor niets een groot ding) en hij werkt met een sub en 2 rear speakers.

EDIT: spelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

XBWillem schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 19:37:
[...]

Thnx! Dat geeft al meer inzicht. Doet de Xbox One S (nu in preview of straks na update) niet aan iets van conversie? Daar lees ik dus over maar snap ik niet. De Samsung kan het dus niet zélf, maar kan de Xbox er iets van maken dat wel surround wordt?
[...]
Denk dat je de nieuwe bars wel onderschat. Bar zelf heeft heleboel speakers (niet voor niets een groot ding) en hij werkt met een sub en 2 rear speakers.
NEE volgens mij is de console slechts een doorgeefluik en doet niet aan converteren.
Ik zou als ik jou was een goede receiver kopen voor dat geld die de Samsung Soundbar kost.

[ Voor 63% gewijzigd door Winkiller op 07-02-2017 19:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
XBWillem schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 19:37:
[...]

[...]

EDIT: spelling
Het probleem is niet je Xbox, die kan alle formaten uitsturen, je soundbar is gewoon een dom ding, tweekanaalstereocenterspeaker.... Wil je in DTS, ATMOS of what dan ook genieten.... doe die sounbar van de hand en koop een echte 5.1 of beter (9.2.) set.... (receiver + speakers)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBWillem
Thnx voor de reacties. Heb nog geen soundbar gekocht dus kan gelukkig alles.

Met alle plezier koop ik een receiver met losse speakers (budget geen issue, initieel). Maar ik wil wel draadloos, in ieder geval de rearspeakers!

En voor Atmos en DTS X moet je ook speakers hebben bestaande uit meerdere speakers ik diverse richtingen. En dat zie je bij de high end soundbars.

Echt frustrerend lastig dit!

PS/EDIT: Onkyo heeft receiver en soundbar die Dolby en DTS volledig ondersteunt, maar geen rear speakers bijvoorbeeld. Bose heeft een mooi systeem, maar geen Atmos en DTS X. LG komt met een, maar onduidelijk of er rearspeakers bij zitten. Enz. enz. enz.

[ Voor 23% gewijzigd door XBWillem op 07-02-2017 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
En als het decoden aan de Xbox One overgelaten wordt, als PCM 5.1 uncompressed, "begrijpt" zo'n soundbar dat dan als meerkanaals audio?

edit: Het gaat dus specifiek om ATMOS, dan gaat dit ook niet werken.

[ Voor 21% gewijzigd door MartijnS72 op 07-02-2017 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBWillem
MartijnS72 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 20:01:
En als het decoden aan de Xbox One overgelaten wordt, als PCM 5.1 uncompressed, "begrijpt" zo'n soundbar dat dan als meerkanaals audio?

edit: Het gaat dus specifiek om ATMOS, dan gaat dit ook niet werken.
De soundbar kan Atmos wat prima is. De DTS is alleen stereo. Als de Xbox dat dan naar PCM 5.1 kan omzetten zou dat top zijn!!! Is nog geen DTS X, maar dat neem ik voor lief, omdat die Samsung de rest wel heel goed kan.

Enig idee waar we het antwoord gaan vinden? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:21

The Chosen One

Zie signature!

Verwijderd schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 19:24:
Doom is uitgespeeld. En dat is jammer. Wat een fenomenaal spel. Zijn er meer spellen met hordes demons, metal muziek en een aanmoediging om bij gebrek aan health op de vijand af te lopen ipv als een doetje weg te rennen?

Hoogst ongebruikelijk voor mij: na alle Achievements gehaald te hebben, heb ik hem nogmaals uitgespeeld. (als je weet wat je moet doen kost dat maar 5 uur.) Ben er 25 uur met enorme plezier mee bezig geweest. Echt de tofste sp die ik in lange tijd gespeeld heb!
Prob niet Xbox One geschikt (gemaakt) en ook niet constant metal muziek maar hoe je dat omschrijft kan ik het niet laten om aan Serious Sam te denken. RAAAAAAAAAAH :9

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBWillem
Bullet NL schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 19:52:
[...]

Het probleem is niet je Xbox, die kan alle formaten uitsturen, je soundbar is gewoon een dom ding, tweekanaalstereocenterspeaker.... Wil je in DTS, ATMOS of what dan ook genieten.... doe die sounbar van de hand en koop een echte 5.1 of beter (9.2.) set.... (receiver + speakers)
Even een zijspoor, maar denk dat je het hier wel mis hebt. De Samsung KW-K950 en veel andere soundbars zijn alles behalve tweekanaals stereo speakers. Hele reeks aan speakers in de bar die in verschillende richtingen staan. Atmos bars met speakers naar boven zelfs die geluid weerkaatsen. En dat dan i.c.m. (draadloze) sub en rear speakers.

Het grote probleem is de audio support. De een heeft Atmos, de ander DTS X. Of in het geval van deze Samsung dus wel alles in huis voor Dolby Atmos, maar helaas slechts DTS stereo. Wat achterlijk is uiteraard.

Toch wel interessante materie hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
XBWillem schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 20:04:
[...]

De soundbar kan Atmos wat prima is. De DTS is alleen stereo. Als de Xbox dat dan naar PCM 5.1 kan omzetten zou dat top zijn!!! Is nog geen DTS X, maar dat neem ik voor lief, omdat die Samsung de rest wel heel goed kan.

Enig idee waar we het antwoord gaan vinden? :)
Deze soundbar lijkt ook geen PCM 5.1 te ondersteunen, enkel 2.0:
http://www.avsforum.com/f...bars-33.html#post49332689

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBWillem
MartijnS72 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 20:26:
[...]

Deze soundbar lijkt ook geen PCM 5.1 te ondersteunen, enkel 2.0:
http://www.avsforum.com/f...bars-33.html#post49332689
Even die comment en ook de reacties doorgelezen. Is nog wat discussie maar bottom line is wel dat wat ik wil dus niet werkt.

Wat een ellende zeg! Wat ik wil bestaat dus niet:

- Dolby Atmos
- DTS HD of DTS X
- Wireless rear speakers

Front speakers, soundbar en met of zonder receiver maakt me dan niet zoveel uit.

Pfffff.

Super bedankt voor de hulp wel weer! Ben opnieuw wijzer geworden. :)

Iemand nog iets toe te voegen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rened80
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-08 11:47
Awesomo4k schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 12:05:
[...]

Heb je xbox eens van de stroom afgehaald? Werkte bij mij... Ook werkt de pc rebooten wel eens. Ik neem aan dat je niet de beta app draait?
Soms kan een oplossing heel simpel zijn 8)7 ! Thnx, het streamen lukt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBWillem
Samsung denkt er zelf trouwens anders over. Krijg net reactie:

"Hee Willem, toffe Soundbar heb je! Dat er 2 channel staat maakt het alsnog surround hoor, 5.1.4 ch om precies te zijn. Het is slechts een type DTS, maar alsnog een surround formaat. Of hij echter software matig te updaten is naar DTS X of DTS HD weet ik alleen niet. Ik vermoed dat daar het apparaat fysiek ook anders voor moet zijn. ^Joeri"

En:

"Ja hoor, DTS is hoe dan ook een Surround formaat, er zijn simpelweg een heleboel verschillende versies DTS, de een weer spectaculairder dan de ander. ^Joeri"

Heb screenshots maar ben mobiel dus weet niet hoe te uploaden. Wel slechte service dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Laatst online: 31-03 09:48

Staat op mijn wishlist :D

Fallout Shelter is trouwens beschikbaar op Xbox One en Windows 10 voor de geinterreseerde :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
XBWillem schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 20:46:
Samsung denkt er zelf trouwens anders over. Krijg net reactie:

"Hee Willem, toffe Soundbar heb je! Dat er 2 channel staat maakt het alsnog surround hoor, 5.1.4 ch om precies te zijn. Het is slechts een type DTS, maar alsnog een surround formaat. Of hij echter software matig te updaten is naar DTS X of DTS HD weet ik alleen niet. Ik vermoed dat daar het apparaat fysiek ook anders voor moet zijn. ^Joeri"

En:

"Ja hoor, DTS is hoe dan ook een Surround formaat, er zijn simpelweg een heleboel verschillende versies DTS, de een weer spectaculairder dan de ander. ^Joeri"

Heb screenshots maar ben mobiel dus weet niet hoe te uploaden. Wel slechte service dan.
In de trend van : "Ja hoor, deze fiat panda kan ook makkelijk 300 km/h lopen ! Je hoeft er alleen maar een Ferrari met sleepkabel voor te hangen.... "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Max : The Curse of Brotherhood ook uitgespeeld. Erg simpel maar wel erg vermakelijk.

Nu maar weer verder met de Forza grind :D Nog iets van 35 championships (Main+Blizzard) Blijft toch een erg vette racer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

Yes! Doom is zo vet :)

Zo'n goed voorbeeld van hoe je een old school game toch modern kan maken. Heel jammer dat de demo/beta focuste op de (helaas) underwhelming multiplayer en niet op de campaign, net zo jammer dat er geen singleplayer DLC is.

Wat ik zelf ook heel vet vond (maar toch wel anders is) is Wolfenstein The New Order. Geen metal en zo (hoewel wel weer een erg leuke 'jaren '60 maar dan anders want gezongen in het Duits' soundtrack), maar toch eenzelfde soort lompheid in het schieten als je begrijpt wat ik bedoel.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Willybubba schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 09:27:
[...]

Zo'n goed voorbeeld van hoe je een old school game toch modern kan maken. Heel jammer dat de demo/beta focuste op de (helaas) underwhelming multiplayer en niet op de campaign, net zo jammer dat er geen singleplayer DLC is.

Wat ik zelf ook heel vet vond (maar toch wel anders is) is Wolfenstein The New Order. Geen metal en zo (hoewel wel weer een erg leuke 'jaren '60 maar dan anders want gezongen in het Duits' soundtrack), maar toch eenzelfde soort lompheid in het schieten als je begrijpt wat ik bedoel.
Dan moet je ook The Old Blood spelen, ze zijn beide minstens zo leuk. Ik vond de manier waarop ze die nazi's neerzetten zo ongelooflijk tof, echt zo 'smerig' dat je gewoon geniet van het old skool nazischieten en dat blijft toch heerlijk :P

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

DeMoN schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 09:33:
[...]

Dan moet je ook The Old Blood spelen, ze zijn beide minstens zo leuk. Ik vond de manier waarop ze die nazi's neerzetten zo ongelooflijk tof, echt zo 'smerig' dat je gewoon geniet van het old skool nazischieten en dat blijft toch heerlijk :P
Uiteraard ook gespeeld maar The Old Blood valt in de tweede helft tegen vind ik...
spoiler:
de Zombies
.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 09:27:
[...]

Nog een mens met de juiste meningen! :+

Heb beide Wolfensteins uiteraard ook gespeeld en van genoten. Super gaaf. Alleen moest je wel als een doetje spelen op de hoogste moeilijkheidsgraad. Dat vond ik juist zo tof bij Doom. Hoe aanvallender je speelt, hoe soepeler het gaat.

Nuaar verder met Deus ex mankind divided, style en Dishonored 2. Als ik niet als een baas kan slachten ga ik me maar goed verstoppen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moest in Wolfenstein inderdaad achteraf nog even op een makkelijkere moeilijkheidsgraad spelen om de skills met doublewielden en zo allemaal vrij te spelen, op de hoogste moeilijkheidsgraad doe je dat echt te weinig... Op een groep vijanden afrennen, guns blazing, voelt dan meer als zelfmoord :P
Lekker sneaken en gecontroleerd je vijanden uitschakelen werkt echter ook erg goed in die game (the new order in ieder geval, the old blood heb ik nog liggen om te spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:21

The Chosen One

Zie signature!

Doet me denken aan Xbox + Halo. Ok dat was leuk, hmmm nu legendary doen maar dan.
Pew pew pew...och ja... vlak voor kantine... loop naar binnen... pew pew pew.... *rent naar buiten, schuilt om hoekje, I don't see them... they don't see me...*

[ Voor 15% gewijzigd door The Chosen One op 08-02-2017 16:31 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
The Chosen One schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 16:30:
Doet me denken aan Xbox + Halo. Ok dat was leuk, hmmm nu legendary doen maar dan.
Pew pew pew...och ja... vlak voor kantine... loop naar binnen... pew pew pew.... *rent naar buiten, schuilt om hoekje, I don't see them... they don't see me...*
Wil ze hier eigenlijk ook nog allemaal op legendary doen, maar of dat hem ook ooit gaat worden :+ H3 ODST (360) wil ik wel want dan heb ik hem bijna helemaal uitgespeeld :)

Verder heb ik er ook al 2 van de 5 op Halo mcc (uiteraard in co-op :+)

Mag nu nog 15 uur wachten tot ik SR Re-elected heb uitgespeeld..... had in 24 uur en 30 minuten alle achievements gehaald op de 40 uur achievement na..... |:( Mocht met Gat out of hell ook al een uurtje wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou de website van staples eens opzoeken om een elastiekje te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 19:10:
Ik zou de website van staples eens opzoeken om een elastiekje te kopen.
Elastiekje had ik al gebruikt voor de 250.000 meter speedrunnen :+ nu staat ie gewoon op een dak te wachten tot de 40 uur voorbij is :9
controller op de kabel aangesloten dus zal vanzelf wel goed komen denk ik :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 19:13:
[...]

Elastiekje had ik al gebruikt voor de 250.000 meter speedrunnen :+ nu staat ie gewoon op een dak te wachten tot de 40 uur voorbij is :9
controller op de kabel aangesloten dus zal vanzelf wel goed komen denk ik :z
Ik weet niet meer of die je kijkt voor inactivity als je dat doet.

Niet dat ik ooit mijn Xbox een dag aan zou laten voor een lullige :+ Achievement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 19:19:
[...]

Ik weet niet meer of die je kijkt voor inactivity als je dat doet.

Niet dat ik ooit mijn Xbox een dag aan zou laten voor een lullige :+ Achievement.
Het liefst laat ik hem ook niet aanstaan, maar het is gewoon de allerlaatste achievement die ik erin moet halen..... Dat maakt het nog erger :+ 24 van de 40 uur spelen en de laatste 16 uur wachten |:( |:(

p.s. sta al wel bijna 900 punten voor op je voor deze maand :) x360 punten telt ie niet mee in het overzicht :9

[ Voor 11% gewijzigd door timmie271 op 08-02-2017 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 19:23:
[...]

p.s. sta al wel bijna 900 punten voor op je voor deze maand :) x360 punten telt ie niet mee in het overzicht :9
Nog maar een paar maandjes te gaan dan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 20:04:
[...]

Nog maar een paar maandjes te gaan dan. :+
goal loopt tot november 2019 :+
Nu ik geen stage heb (hopelijk na morgen wel) heb ik wel alle tijd om wat games weg te werken :+
Word ook niet opgeroepen voor werk dus daar hoef ik ook niet naartoe :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wie van jullie gaat ook net als ik voor Project Scorpio?
Ik zit toch wel op de lauche te wachten, ik ben erg benieuwd hoe ze het gaan aanpakken.

Qua looks en feel van de UI verwacht ik niet veel verassingen, een hele snelle Xbox One alwaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Bullet NL schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 20:20:
Ik zit toch wel op de lauche te wachten, ik ben erg benieuwd hoe ze het gaan aanpakken.

Qua looks en feel van de UI verwacht ik niet veel verassingen, een hele snelle Xbox One alwaar
Afhankelijk van de prijs en of er niet nog meer cross-play games komen stap ik wss half over op de pc. Maar als de prijs goed is koop ik hem volgend jaar wel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Bullet NL schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 20:20:
Ik zal de kat even uit de boom kijken en als jullie allemaal gaan gillen " A Must Have" dan zal ik er eens over gaan nadenken als ik tegen die tijd nog voldoende cash flow heb. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Winkiller schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 20:28:
[...]

Ik zal de kat even uit de boom kijken en als jullie allemaal gaan gillen " A Must Have" dan zal ik er eens over gaan nadenken als ik tegen die tijd nog voldoende cash flow heb. :+
Ah joh..... Gewoon een nier verkopen......

Ik gok op zo'n 500 euro.... Die brand al in mijn zak....  8) ;)

Tis een must have, immers 4K, nieuwe games, enz enz..... Bovendien, ik kan toch niet met op een ouwe spelcomputer mijn ding meer doen....... ;-) :-P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Bullet NL schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 20:32:
[...]
Bovendien, ik kan toch niet met op een ouwe spelcomputer mijn ding meer doen....... ;-) :-P
Ja hoor lukt prima, kijk maar...

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/3507ww2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Bullet NL schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 20:32:
[...]

Ah joh..... Gewoon een nier verkopen......

Ik gok op zo'n 500 euro.... Die brand al in mijn zak....  8) ;)

Tis een must have, immers 4K, nieuwe games, enz enz..... Bovendien, ik kan toch niet met op een ouwe spelcomputer mijn ding meer doen....... ;-) :-P
Geen 4k tv/monitor hier :+ wel 3 1440p schermen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Winkiller schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 20:37:
[...]

Ja hoor lukt prima, kijk maar...

[afbeelding]
Hey, dat lukt jou misschien, maar mij echt niet meer..... Ik ben natuurlijk een stuk jonger en kan nog met mijn tijd mee gaan  ;) >:) :P

Pagina: 1 ... 65 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.