Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:31
Recon24 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:02:
[...]

Wat klopt hier niet aan je verhaal? Dit geldt dan toch precies zo voor Microsoft? De PS4 Pro maakt geen gebruik van dezelfde GPU namelijk, maar een Polaris based custom GPU with features beyond (Vega features dus). Wat is hier volgens jou simpel aan en niet flexibel? Beetje vreemde en rare statements maak je.

Ik zie ook niet wat hier niet toekomst gericht aan is?
Wat snap je precies niet? Ik doelde meer op backwards compatibility voor bestaande PS4 titels. Sony heeft hardwarematig vele trucs moeten uithalen om dit te realiseren. Spiegelen en nabootsen van orginele PS4 GPU, bewuste keuze voor Jaguar cores etc.

Nooit afgevraagd waarom ze niet voor Excavator/Zen of full Vega zijn gegaan? Door te grote verschillen in architectuur zouden vrijwel alle bestaande titels een patch/development vereisen. Maak je geen vrienden mee. Daarom ben ik ook benieuwd of PS4 titels te spelen zullen op een PS5 en hoe ze alle verschillen gaan aanpakken.

MS heeft dit opgelost door hier al rekening te houden bij het bouwen van hun architecture en hun 3 OS aanpak. Er is een reden waarom er wordt geroepen dat MS niet meer aan generations doet, omdat ze steeds met nieuwe hardware kunnen komen die backwards en forward compatibile is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Silversin schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 20:42:
[...]

Wat snap je precies niet? Ik doelde meer op backwards compatibility voor bestaande PS4 titels. Sony heeft hardwarematig vele trucs moeten uithalen om dit te realiseren. Spiegelen en nabootsen van orginele PS4 GPU, bewuste keuze voor Jaguar cores etc.

Nooit afgevraagd waarom ze niet voor Excavator/Zen of full Vega zijn gegaan? Door te grote verschillen in architectuur zouden vrijwel alle bestaande titels een patch/development vereisen. Maak je geen vrienden mee. Daarom ben ik ook benieuwd of PS4 titels te spelen zullen op een PS5 en hoe ze alle verschillen gaan aanpakken.

MS heeft dit opgelost door hier al rekening te houden bij het bouwen van hun architecture en hun 3 OS aanpak. Er is een reden waarom er wordt geroepen dat MS niet meer aan generations doet, omdat ze steeds met nieuwe hardware kunnen komen die backwards en forward compatibile is.
Heb je daar een bron van want daar heb ik werkelijk waar nooit iets over gelezen namelijk. Ik kan me niet voorstellen dat het OS niet zo te "updaten" is (om het zo even te zeggen) dat ze bij jaguar moesten blijven. Wat zou dat betekenen voor in de toekomst? Ook vraag ik me.af hoe je erbij komt dat dit een voordeel is van het 3 OSsen architectuur van de Xbox One. Dus nee ik heb me het nooit afgevraagd omdat ik geen hardware architect ben, dus niet zo gek. Maar zoals de geruchten er nu voor staan is de Scorpio ook geen Ryen/Vega console.

Ben benieuwd naar je bronnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Recon24 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 20:51:
[...]

Heb je daar een bron van want daar heb ik werkelijk waar nooit iets over gelezen namelijk. Ik kan me niet voorstellen dat het OS niet zo te "updaten" is (om het zo even te zeggen) dat ze bij jaguar moesten blijven. Wat zou dat betekenen voor in de toekomst? Ook vraag ik me.af hoe je erbij komt dat dit een voordeel is van het 3 OSsen architectuur van de Xbox One. Dus nee ik heb me het nooit afgevraagd omdat ik geen hardware architect ben, dus niet zo gek. Maar zoals de geruchten er nu voor staan is de Scorpio ook geen Ryen/Vega console.

Hij doelt er waarschijnlijk op dat, omdat Microsoft het systeem grotendeels virtualiseert (Windows-achtig OS + Xbox OS onder één hypervisor (3e OS) het makkelijker wordt om op andere hardware te draaien. In theorie kan dit werken, echter weet ik er het fijne niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Recon24 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 20:51:
[...]

Yep, natuurlijk.

Cerny:
"First, we doubled the GPU size by essentially placing it next to a mirrored version of itself, sort of like the wings of a butterfly. That gives us an extremely clean way to support the existing 700 titles," Cerny explains, detailing how the Pro switches into its 'base' compatibility mode. "We just turn off half the GPU and run it at something quite close to the original GPU."

.....

"For variable frame-rate games, we were looking to boost the frame-rate. But we also wanted interoperability. We want the 700 existing titles to work flawlessly," Mark Cerny explains. "That meant staying with eight Jaguar cores for the CPU and pushing the frequency as high as it would go on the new process technology, which turned out to be 2.1GHz. It's about 30 per cent higher than the 1.6GHz in the existing model."

"Moving to a different CPU - even if it's possible to avoid impact to console cost and form factor - runs the very high risk of many existing titles not working properly," Cerny explains. "The origin of these problems is that code running on the new CPU runs code at very different timing from the old one, and that can expose bugs in the game that were never encountered before."
Bron:
http://www.eurogamer.net/...mes-machine?client=safari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
halofreak1990 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:10:
[...]

Hij doelt er waarschijnlijk op dat, omdat Microsoft het systeem grotendeels virtualiseert (Windows-achtig OS + Xbox OS onder één hypervisor (3e OS) het makkelijker wordt om op andere hardware te draaien. In theorie kan dit werken, echter weet ik er het fijne niet van.
Yep, zo heeft MS ook 360 BC gerealiseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Laatst online: 15-08-2022
Dit verhaal ken ik, maar het zegt niks over de volgende generatie PS console. Dit was de meest makkelijke manier op dit moment om een goedkope upgrade aan te bieden. Voor de volgende generatie stellen ze namelijk andere eisen.

Alleen de CPU heeft geen upgrade gehad, maar wat betreft de GPU is die wel nieuw. Voor Sony lijkt me dit niet zozeer een probleem om dit op te lossen. Ook praten we in de toekomst nog steeds over nieuwe generaties...of Microsoft dat nou wilt ontkennen of niet. Uiteindelijk is het voor hun belangrijk om hun positie in de console markt nog te behouden en serieus genomen te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:23
pfff Battlefield 1 is echt niet mijn ding ... heb het serieus een kans gegeven , setting en alles is geweldig maar het ligt me allemaal niet ,

enig idee of SW: Battlefront nog veel gespeeld word ? denk er serieus over die alsnog te kopen (want Star Wars O+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:17
Cardwizard schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 22:38:
pfff Battlefield 1 is echt niet mijn ding ... heb het serieus een kans gegeven , setting en alles is geweldig maar het ligt me allemaal niet ,

enig idee of SW: Battlefront nog veel gespeeld word ? denk er serieus over die alsnog te kopen (want Star Wars O+ )
Pak EA Access daar zit die in de Vault.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
maurieske72 schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 23:51:
[...]

Pak EA Access daar zit die in de Vault.
klopt maar de ultimate edition (dus met alle DLC) is nu voor 23 euro te koop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maurieske72
Cardwizard schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 23:54:
[...]

Ach zo,ik denk dat dat die DLC ook nog wel in de vault komt maarja zal nog wel ff duren.Was bij Battlefield 4 en Hardline ook zo dat die DLC iets later in de Vault kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 08:16
Notna schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 15:40:
Ha, mailtje in de spambox over het hoofd gezien dat ik mee mag doen aan de closed beta voor For Honor dit weekend. Zal mij benieuwen :Y

Edit: Ik kan bijkbaar nog 3 andere inviten voor dit weekend. Heb alleen een mailadres nodig, zodat ik je eerst kan toevoegen als Uplay friend (echt, wtf). Stuur maar een DM als je interesse hebt :Y
Bedankt, ik ben echt nieuwsgierig naar deze game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05:57

JSchut

.....

timmie271 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 14:24:
[...]

Zien er hetzelfde uit idd. Het Is geloof ik een 4 klik systeem in plaats van 3 ofzo. Kan andersom zijn, maar gaat puur om het klikkertje in het midden waar de blu Ray in stopt :9
Heb ze binnen. Ze zijn inderdaad identiek op het middelste klikding na.
Helemaal blij :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 19-09 09:38

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Thomas schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 20:37:
Fuck zeg, ein-de-lijk dit eens geprobeerd. Streamen vanaf je Xbox zonder op hetzelfde netwerk te zitten. Ik reis betrekkelijk vaak tussen mijn ouders en mijn eigen huis en heb het nu snel even geregeld (kost amper tijd, enige dat je nodig hebt is een W10 PC/Laptop en een geschikte router, 5 minuten werk verder). Via 4G geprobeerd of het het ook daadwerkelijk doet, en ja hoor! Latency op 4G valt al mee, dus zal op een echt netwerk ook prima zijn lijkt me. Schijnt een programma te zijn waarmee je je xdoos kan wakkermaken op afstand, ik ga daar nog even naar kijken.
Dat werkt idd wel prima. Overigens stelt die reddit post dat je de Xbox in de DMZ moet hangen. Dat heb ik zelf niet gedaan, maar wel de juiste poort range geforward.

Voor Windows 10 is er een app genaamd XOON (Xbox One ON)
https://www.microsoft.com/store/apps/9nblggh5fmd1

Draait overigens ook op Windows 10 Phone.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

MRE-Inc schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:13:
[...]

Dat werkt idd wel prima. Overigens stelt die reddit post dat je de Xbox in de DMZ moet hangen. Dat heb ik zelf niet gedaan, maar wel de juiste poort range geforward.

Voor Windows 10 is er een app genaamd XOON (Xbox One ON)
https://www.microsoft.com/store/apps/9nblggh5fmd1

Draait overigens ook op Windows 10 Phone.
Ik heb 'm wel in een DMZ gezet, lijkt me nou niet super gevaarlijk om dat te doen. Kan idd ook gewoon een port forwarden. Xoon zocht ik ja! Dacht dat het een Xbox app was maar blijkt dus niet. Heb zelf nu een python scriptje van Reddit gehaald waarmee je ook je xdoos aan kan zetten alleen ik heb iets fout gedaan dus hij werkt niet. Je kan de console natuurlijk ook gewoon aan laten staan (al is het idle verbruik vrij hoog), maar ik ga Xoon even proberen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Thomas schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 10:38:
[...]

Ik heb 'm wel in een DMZ gezet, lijkt me nou niet super gevaarlijk om dat te doen. Kan idd ook gewoon een port forwarden. Xoon zocht ik ja! Dacht dat het een Xbox app was maar blijkt dus niet. Heb zelf nu een python scriptje van Reddit gehaald waarmee je ook je xdoos aan kan zetten alleen ik heb iets fout gedaan dus hij werkt niet. Je kan de console natuurlijk ook gewoon aan laten staan (al is het idle verbruik vrij hoog), maar ik ga Xoon even proberen :).
Dat python scriptje heb ik ook gebruikt in combinatie met een .bat bestand met variablen die het python script weer aan roept. Had het zelfs in een .msi gegooid inclusief fancy xbox icoontje op je desktop. Dubbelklik en je xbox ging aan vanaf afstand.

Je hebt dus wel je Live ID van je xbox in het script gebruikt ? Weet niet of je windows 10 of een ander platform gebruikt, maar onder windows kun je het dus met python doen of met een app als XOON.

code:
1
2
3
4
5
6
7
@ECHO OFF

SETLOCAL

SET IP_ADDR=25.33.46.257
SET LIVE_ID=AC04RDV6TPN5C78R
python xbox-remote-power.py -a %IP_ADDR% -i %LIVE_ID%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

MRE-Inc schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:20:
[...]

Dat python scriptje heb ik ook gebruikt in combinatie met een .bat bestand met variablen die het python script weer aan roept. Had het zelfs in een .msi gegooid inclusief fancy xbox icoontje op je desktop. Dubbelklik en je xbox ging aan vanaf afstand.

Je hebt dus wel je Live ID van je xbox in het script gebruikt ? Weet niet of je windows 10 of een ander platform gebruikt, maar onder windows kun je het dus met python doen of met een app als XOON.

code:
1
2
3
4
5
6
7
@ECHO OFF

SETLOCAL

SET IP_ADDR=25.33.46.257
Ik heb nu gewoon XOON gedownload en dat werkt prima via 4G :). Straks even ergens op een ander wifi netwerk proberen hoe het bevalt. Heb thuis 100/100 dus aan dat netwerk zal het niet liggen.

Ik bleek in het scriptje trouwens een verkeerd IP adres te hebben gebruikt, had het overgenomen in XOON en toen kwam ik er achter waar ik dus de fout in was gegaan :p.

[ Voor 8% gewijzigd door Thomas op 26-01-2017 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57

Sagat

Is pappa x2!

Sluw schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 15:47:
[...]

Haha ja... vind het alleen wat laat in de productcycle om dan een nieuwe console van deze generatie aan te schaffen (ook al is die ene stuk sneller).
Ik vraag me af in hoeverre dit van toepassing is, ik kan me echt niet voorstellen dat MS gaat zeggen over een jaar, hier is de xbox two, kopen maar! Dan zou ontzettend veel kwaad bloed zetten, helemaal omdat de scropio als een premium en dus vermoeddelijk niet heel goedkope console wordt gebracht.
Misschien wordt deze in 2018 wel aangekondigd voor eind 2019 of 20. Ja dat vind ik volledig acceptabel.

Verder verkoop ik normaliter nooit consoles, maar dat is omdat ik mijn games will kunnen blijven spelen. Ik ga dus nu kijken of ik de one s kan vinden, en mocht de scorpio echt te mooi zijn om te missen, dan verkoop ik die one s wel weer. Of nog makkelijker die gaat dan naar de kinder kamer ofzo.
Ook was het vroeger zo dat ik niet wilde inruilen omdat je op je nieuwe console maar een paar games kon spelen. Maar met mijn retro collectie is dat ook geen issue.

En een two zal toch wel iets van backwards comp krijgen verwacht ik, misschien geen 360 games meer, maar je digitale one games wsl wel.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:46:
[...]

Ik vraag me af in hoeverre dit van toepassing is, ik kan me echt niet voorstellen dat MS gaat zeggen over een jaar, hier is de xbox two, kopen maar! Dan zou ontzettend veel kwaad bloed zetten, helemaal omdat de scropio als een premium en dus vermoeddelijk niet heel goedkope console wordt gebracht.
Misschien wordt deze in 2018 wel aangekondigd voor eind 2019 of 20. Ja dat vind ik volledig acceptabel.

Verder verkoop ik normaliter nooit consoles, maar dat is omdat ik mijn games will kunnen blijven spelen. Ik ga dus nu kijken of ik de one s kan vinden, en mocht de scorpio echt te mooi zijn om te missen, dan verkoop ik die one s wel weer. Of nog makkelijker die gaat dan naar de kinder kamer ofzo.
Ook was het vroeger zo dat ik niet wilde inruilen omdat je op je nieuwe console maar een paar games kon spelen. Maar met mijn retro collectie is dat ook geen issue.

En een two zal toch wel iets van backwards comp krijgen verwacht ik, misschien geen 360 games meer, maar je digitale one games wsl wel.
Help mijn s7 edge is nog geen jaar oud en de s8 komt al...
Oh wacht die zijn natuurlijk 700 euro >:)

echt on topic, volgens mij had ms al in de geruchtenmolen het nieuws verspreid dat men er niet vanuit moest gaan of er nog een nieuwe generatie hierna zou komen.... zou bij een modulair systeem natuurlijk ook niet nodig zijn.. (mocht je bij de scorpio zaken mogen vervangen....)

[ Voor 10% gewijzigd door quorumz op 26-01-2017 13:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

quorumz schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:49:
[...]

Help mijn s7 edge is nog geen jaar oud en de s8 komt al...
Oh wacht die zijn natuurlijk 700 euro >:)

echt on topic, volgens mij had ms al in de geruchtenmolen het nieuws verspreid dat men er niet vanuit moest gaan of er nog een nieuwe generatie hierna zou komen.... zou bij een modulair systeem natuurlijk ook niet nodig zijn.. (mocht je bij de scorpio zaken mogen vervangen....)
Ik zie je smilie, desalniettemin, een console verwacht je......uiteraard afhankelijk van wanneer in de lifecycle instapt, toch wel een jaar of 4-5 actief te kunnen gebruiken.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Sagat schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 14:04:
[...]

Ik zie je smilie, desalniettemin, een console verwacht je......uiteraard afhankelijk van wanneer in de lifecycle instapt, toch wel een jaar of 4-5 actief te kunnen gebruiken.
Eens.
Zeker als je ziet dat de 360 uit 2005 komt, en nog GTA V kan draaien(weliswaar niet top).
Spel komt uit 2013/14 dus de levensduur is zeker indrukwekkend.

Ik verwacht dat de One dat niet haalt, maar hoop dat het nog een tijdje duurt voordat de 'echte' next-gen consoles komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kevlar01 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 14:40:
[...]

Eens.
Zeker als je ziet dat de 360 uit 2005 komt, en nog GTA V kan draaien(weliswaar niet top).
Spel komt uit 2013/14 dus de levensduur is zeker indrukwekkend.

Ik verwacht dat de One dat niet haalt, maar hoop dat het nog een tijdje duurt voordat de 'echte' next-gen consoles komen.
Het hoeft geen slecht model te zijn als je kijkt naar telefoons en android, daar kunnen ook meerdere generaties dezelfde games spelen, op snellere / betere hardware kan je meer doen tot op een gegeven moment een model niet meer te upgraden (os) valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

quorumz schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:49:
[...]
Dit is ook een interessante, mogelijk zal met de voorschreidende techniek streaming (of gelijksoortige oplossingen ) zo goed worden dat we geen enkele behoefte meer hebben aan fysieke consoles. De spotify theorie zeg maar. Of misschien beter voorbeeld , de websites die nes/snes etc games aanbieded die inmiddels volledig in je pc geheugen geladen kunnen worden en daardoor dus perfect speelbaar zonder dat je ze zelf fysiek hebt.

Ik verwacht zelf niet dat de pro, switch en scorpio straks de laatste consoles zullen zijn, maar een na laatste? Misschien wel.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Als er elk jaar een nieuwe xbox/ps uit komt, houd het optimaliseren ook vanzelf wel op. En de ps4 slim heeft afgelopen december ook veel meer verkocht dan de pro. Dat laat ook maar weer zien dat een lage prijs belangrijker is dan wat betere performance.

Stream diensten zie ik niet eerder groot worden dan over 6 jaar ofzo. Het heeft aardige potentie, aangezien iedereen in de toekomst wel een smart tv, laptop, tablet of smartphone heeft waar je dan vandaan kan streamen, zelfs auto's en koelkasten krijgen al grote schermen. Alleen het verdien model kan een probleem zijn, waarschijnlijk krijg je 10 verschillende diensten met allemaal verschillende games die allemaal 15/20 euro per maand vragen. En hoe gaan nieuwe projecten met budgets van 100 miljoen zich terug verdienen, nu zie je vooral op streaming diensten dat er oude games worden aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat er altijd een plek zal blijven voor lokaal games draaien... Hou er rekening mee dat, hoe snel je de hardware ook maakt, je nog altijd te maken hebt met de natuurwetten die er voor zorgen dat een signaal maar zo'n 150 tot 200 km kabel door kan per milliseconde. Die latency behoud je dus altijd bovenop wat de rest van de hardware veroorzaakt, tenzij je echt overal servers neer gaat zetten zodat niemand verder dan maximaal een paar honderd kilometer kabel er van verwijderd zit.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Dat is waar, maar misschien kunnen tv fabrikanten de latency nog omlaag schroeven om het één en ander te compenseren.

En als jullie het nog niet wisten, er is een avangers game aangekondigd door square enix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 16:43:
[...]

tot die tijd heb ik nog:
sniper elite 4
southpark
halo wars 2
mass effect andromeda
lego worlds
SE2 kan ik me nog in vinden, For Honor zou ook nog kunnen, maar zijn niet echt de titels waar ik rijkhalzend naar uit kijk.
Sterker nog, de laatste 3 maanden is er naar mijn idee niets uitgebracht wat het aanschaffen waard is.
Nou ja, heb wat backlog weg kunnen spelen en door gebrek aan nieuwe interressante games het pareltje Warframe ontdekt :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

MRE-Inc schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:20:
[...]

code:
1
2
3
4
5
6
7
@ECHO OFF

SETLOCAL

SET IP_ADDR=25.33.46.257
Krijg 'm nu helaas niet meer aan, misschien toch iets mis gegaan maar ben niet thuis om het te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 19:19:
[...]

SE2 kan ik me nog in vinden, For Honor zou ook nog kunnen, maar zijn niet echt de titels waar ik rijkhalzend naar uit kijk.
Sterker nog, de laatste 3 maanden is er naar mijn idee niets uitgebracht wat het aanschaffen waard is.
Nou ja, heb wat backlog weg kunnen spelen en door gebrek aan nieuwe interressante games het pareltje Warframe ontdekt :)
hehe morgenavond ben ik er weer, even zorgen dat je wat quests van the relay oppikt (bij verkoop ventje, bij simularis (kamer ernaast), dat je even genoeg prime onderdelen hebt om te verkopen om inaros quest te kopen bij de trader (die is er vanaf morgen))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
For Honor beta downloading ! erg benieuwd naar

edit : en klaar mee , komt wel wat fps te kort ... loopt niet soepel

Scorpio time :9

[ Voor 55% gewijzigd door Cardwizard op 26-01-2017 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Cardwizard schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 23:54:
[...]

Gezien het feit dat je soms snel klaar met games bent (zoals ikzelf overigens), zou ik eerst ff een maandje EA Access nemen. Kost je iets van €2,50 bij CDkeys. Dan kun je SW:BF gewoon testen, en kijken of het wat voor je is. Het is zonde als je digitaal voor €23 de Ultimate hebt binnengeharkt en je vindt er niks aan. Er spelen ook niet zo heel veel mensen meer, vooral bij sommige DLC zijn er veel lege servers (bepaalde game modes van Outer Rim zijn soms helemaal leeg). Als je het wel gaat spelen, add m'n gamertag gerust dan doe ik een paar potjes met je mee. De game is in je eentje best saai, en het levert veel voordeel op als je met een maatje bent omdat je op elkaar kunt spawnen.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 19:37:
[...]

hehe morgenavond ben ik er weer, even zorgen dat je wat quests van the relay oppikt (bij verkoop ventje, bij simularis (kamer ernaast), dat je even genoeg prime onderdelen hebt om te verkopen om inaros quest te kopen bij de trader (die is er vanaf morgen))
8)7
Leg het me vanavond allemaal nog maar eens een keertje uit :X

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 00:00
Gister For Honor gespeeld en eerlijk gezegd vind ik hem leuk maar er ontbreekt nog teveel om het een complete leuke game te maken (ja het is closed early acces, ik weet het).

Technisch gezien is de game ver van af op de xbox one, er moet meer optimalisatie inkomen en naar mijn mening moet Project Scorpio dit goed gaan overnemen maar ik verwacht dat die game niet heel groot zou worden op de xb1 aangezien scorpio pas ergens eind 2017 gepland staat.
Toen ik een livestream ging kijken ervan op de ps4(grote kans dat het een pro was) zag het toch allemaal een stuk beter uit.

Laatste 2 uurtjes dat ik wou spelen lukt het niet eens (network issues) maar naar mijn idee was ik de enige met dit probleem terwijl ik daarvoor geen enkel probleem had.
We gaan het vanavond gewoon nog een keer proberen :)

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
justifire schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 11:32:
[...]

8)7
Leg het me vanavond allemaal nog maar eens een keertje uit :X
Waar blijft je progressie in deathtrap? :P @MAX3400 en ik hebben hem al bijna uitgespeeld :+ ik loop alleen nog wat achter omdat het mijzelf niet lukt lvl. 13 op tier 4 te halen...

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

timmie271 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 13:02:
[...]

Waar blijft je progressie in deathtrap? :P @MAX3400 en ik hebben hem al bijna uitgespeeld :+ ik loop alleen nog wat achter omdat het mijzelf niet lukt lvl. 13 op tier te halen...
Wat had die Xbox het zwaar gister heh :P

Ik ben ondanks dat ik nu level 43 ben nog best slap. Heb lage gear en uit de levels dropt ook max level 22-25 gear. Nog maar even verder gaan op normal ipv hard denk ik. Even snel wat verder op komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Nu online
JSchut schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 13:06:
[...]

Wat had die Xbox het zwaar gister heh :P

Ik ben ondanks dat ik nu level 43 ben nog best slap. Heb lage gear en uit de levels dropt ook max level 22-25 gear. Nog maar even verder gaan op normal ipv hard denk ik. Even snel wat verder op komen.
Dat kun je wel stellen idd :+
Misschien komende week nog een keertje endless doen op een andere map zodat we beide progressie kunnen maken en jij flink kan levelen :P

Nog gekeken naar wat ik zei?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

timmie271 schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 13:10:
[...]

Dat kun je wel stellen idd :+
Misschien komende week nog een keertje endless doen op een andere map zodat we beide progressie kunnen maken en jij flink kan levelen :P

Nog gekeken naar wat ik zei?
Jup wel even gelezen. Hoop info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Nu online
justifire schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 15:44:
[...]

Deathtrap kon mijn aandacht niet langer dan twee avondjes vasthouden :O
Haha kan ook nog :P
Zolang RotTR je maar wel nog een keer kan vasthouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Weet niet of iemand het al gemeld maar hier zijn de gold games voor februari:
https://majornelson.com/2...h-gold-for-february-2017/
Project cars en Force unleashed zijn er 2 die ik wel zou downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Hm, heb een probleem met een controller lijkt, hij wil nu tot 3 keer toe niet uit zichzelf verbinden met de console. Als ik het knopje op zowel de console als de controller indruk doet 'ie het wel... Hoop dat dit niet doorzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Thomas schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 21:22:
Hm, heb een probleem met een controller lijkt, hij wil nu tot 3 keer toe niet uit zichzelf verbinden met de console. Als ik het knopje op zowel de console als de controller indruk doet 'ie het wel... Hoop dat dit niet doorzet.
Zet je controller uit, pak een usb kabel en verbind hem via de linker zijkant.
Dan zou die gewoon goed moeten werken want dan synced die via usb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Afgelopen dagen wat gespeeld met de nieuwe preview update. Een hele verademing als je mij vraagt. Snelheid is echt flink vooruit gegaan! 1 maal drukken op Xbox knop ook zoveel fijner. Recorder ook makkelijk, je kan namelijk zelf meteen kiezen hoeveel je wilt opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Kadardar schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 21:37:
[...]

Zet je controller uit, pak een usb kabel en verbind hem via de linker zijkant.
Dan zou die gewoon goed moeten werken want dan synced die via usb
Merci! Heeft gewerkt inderdaad. Gekke is dat hij het pas niet meer deed nadat ik 'm een tijdje aan de xbox had gehangen omdat hij moest opladen (heb geen dock maar wel play & charge, dus hang ze om de zoveel tijd gewoon aan de console).

Ben er overigens achter gekomen wat er fout is gegaan (voor wie het interesseert) met het op afstand streamen. De xbox had geen vast intern IP adres (op het eigen netwerk), die veranderde regelmatig (waarom weet ik niet) waardoor mijn DMZ niet werkte omdat het ding op een ander adres zat. Heb er nu een vast IP adres aan vast gemaakt dus nu zou ik vanaf elke locatie moeten kunnen streamen en in/uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je nog steeds gratis een Kinect kabeltje voor de S regelen via MS support? In andere woorden is het iemand recent gelukt? Heb niet zo veel behoefte om 40 piek neer te leggen voor een USB adapter. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 10:50:
Kun je nog steeds gratis een Kinect kabeltje voor de S regelen via MS support? In andere woorden is het iemand recent gelukt? Heb niet zo veel behoefte om 40 piek neer te leggen voor een USB adapter. :)
vast wel, als je maar zorgt dat je vorige xbox met kinect ook geregistreerd is net als je xbox one s, daar kijken ze naar. ik was blij dat ik mijn voedingsblok van de xbox one kwijt was, jammer dat de kinect kabel een blok heeft en heel veel meters kabel 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 10:50:
Mja, wat is recent? Ik heb de mijne in september aangevraagd en gekregen meen ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:23

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Metal Gear The Phantom Pain (Day One edition) voor 10.67 euro:

https://www.amazon.de/gp/...dition=new&language=nl_NL

Even een boek erbij bestellen die er nog niet is om gratis verzendkosten te krijgen. Zodra de game verzonden is kan je dit boek gewoon annuleren:
https://www.amazon.de/Coe...250107761X?language=nl_NL

[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 28-01-2017 18:43 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Xbox denkt dat ik blind ben. De narrator stond uit het niets aan toen ik hem opstartte. Kreeg een keurige uitleg van wat ik moest doen. Heb met ogen dicht ingelogd en Forza gestart.

Als je dit ook hebt. Settings, ease of access, narrator.

Ik vloog uit de eerste bocht. :+

In ander nieuws: de Boss Hunt van PvZ GW2 is moeilijker dan de 1e raid in Destiny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2017 @ 09:43:
Mijn Xbox denkt dat ik blind ben. De narrator stond uit het niets aan toen ik hem opstartte. Kreeg een keurige uitleg van wat ik moest doen. Heb met ogen dicht ingelogd en Forza gestart.

Als je dit ook hebt. Settings, ease of access, narrator.

Ik vloog uit de eerste bocht. :+

In ander nieuws: de Boss Hunt van PvZ GW2 is moeilijker dan de 1e raid in Destiny.
Er is een bepaalde knoppencombinatie die het activeert. Heb er zelf soms ook last van :+ zit ik weer te zoeken naar in de settings :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fragments of him is trouwens redelijk goed zeg. Kort maar heel krachtig. En gemaakt door een paar Nederlanders als ik de aftiteling mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 29 januari 2017 @ 10:34:
Fragments of him is trouwens redelijk goed zeg. Kort maar heel krachtig. En gemaakt door een paar Nederlanders als ik de aftiteling mag geloven.
Ha, zag al dat je er mee bezig was, binnenkort ook maar eens proberen dan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Nu online
Deals van deze week: https://majornelson.com/2...ld-and-spotlight-sale-74/

Iemand nog horizon 2? Voor mij zat er gelukkigs niks tussen dus dat scheelt weer geld :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

timmie271 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 08:13:
Deals van deze week: https://majornelson.com/2...ld-and-spotlight-sale-74/

Iemand nog horizon 2? Voor mij zat er gelukkigs niks tussen dus dat scheelt weer geld :9
Ik wil FH2 nog wel. Maar 30 euro vind ik nog steeds best aan de prijs voor de standaard editie.

Misschien wel alvast Forza Horizon 2: Storm Island Add-On kopen voor 5 euro. FH2 komt er waarschijnlijk ooit wel een keer.

[ Voor 13% gewijzigd door JSchut op 31-01-2017 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Nu online
JSchut schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 08:43:
[...]

Ik wil FH2 nog wel. Maar 30 euro vind ik nog steeds best aan de prijs voor de standaard editie.

Misschien wel alvast Forza Horizon 2: Storm Island Add-On kopen voor 5 euro. FH2 komt er waarschijnlijk ooit wel een keer.
Ach als je hem helemaal gaat uitspelen heb er je er tussen de 150 en 200 uur plezier van dus 30 euries is best een koopje dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

timmie271 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 09:12:
[...]

Ach als je hem helemaal gaat uitspelen heb er je er tussen de 150 en 200 uur plezier van dus 30 euries is best een koopje dan :P
Dat is zeker waar. Al heb ik een hele klap games van mijn neef overgenomen en dus zat te doen. Wat ik nog ongespeeld heb liggen:

Dark Souls 2
Mafia 3
Just Cause 3
Rise of the Tombraider
Far cry 4
Far cry Primal (Wel al heel even gespeeld)
Alien Isolation
Batman: Arkham Knight
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
Halo Master chief collection

En ben nog niet klaar met Horizon 3. Moet nog ongeveer 35 championships en dan nog blizzard mountain helemaal.

Ben voorlopig wel even zoet en dus geen tijd voor Forza Horizon 2 :D Had al bijna Forza 6 gekocht maar daar wacht ik ook nog maar even mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
timmie271 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 09:12:
[...]

Ik hoop dat FH2 voor de One beter gebalanceerd is wat betreft races en achievements dan de 360 versie die ik nu speel. Op een gegeven moment is het toch niet echt leuk meer om weer dezelfde races te doen in een andere categorie wagen, weer hetzelfde circuit om een rival te verbeteren (die achievement is verkeerd geïmplementeerd op de 360: alleen het basisbedrag van maximaal 5000 credits telt om tot 1 miljoen te komen).

Storm Island heb ik al eens eerder voor dit bedrag gekocht. Voor het geval ik toch ooit FH2 voor de One aanschaf.
Overigens is FH2 in de UK maar £15 (en al eens voor £12 in de aanbieding geweest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Nu online
MartijnS72 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 11:45:
[...]

Ik hoop dat FH2 voor de One beter gebalanceerd is wat betreft races en achievements dan de 360 versie die ik nu speel. Op een gegeven moment is het toch niet echt leuk meer om weer dezelfde races te doen in een andere categorie wagen, weer hetzelfde circuit om een rival te verbeteren (die achievement is verkeerd geïmplementeerd op de 360: alleen het basisbedrag van maximaal 5000 credits telt om tot 1 miljoen te komen).

Storm Island heb ik al eens eerder voor dit bedrag gekocht. Voor het geval ik toch ooit FH2 voor de One aanschaf.
Overigens is FH2 in de UK maar £15 (en al eens voor £12 in de aanbieding geweest).
Bereid je dan maar alvast voor op de 168 championships x4 races :) verder zitten de chievos wel wat beter en makkelijk in mekaar dan van dan een 360 dus dat scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

FH2 is op de One toch wel wat beter op t gebied van chievos en vooral grafisch.
Je kan ook je tunes / liveries van Forza 5 importeren(mocht je die hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is Storm Island wel aan te raden in Horizon 2? Misschien die toch maar er bij halen en toch nog wat meer chievo's gaan halen in die game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Nu online
Finraziel schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 13:33:
Is Storm Island wel aan te raden in Horizon 2? Misschien die toch maar er bij halen en toch nog wat meer chievo's gaan halen in die game :P
Hetzelfde concept als de normale horizon 2 (ietsje aangepast) maar dan met stormig en modderig weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Ik vond m wel leuk! Past wel bij de tijd van het jaar ook.
Veel gure regen/ mist etc :P

Vooral doen als je houd van de offroad races die in de 'gewone' FH2 zitten, in Storm Island is het merendeel namelijk ook offroad (met trucks / rallywagens etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een ja stemmer. Echt een prima toevoeging. En ik haat dlc normaal gesproken. :)

Edit: heb mijn afspraak met mezelf om geen meuk meer te spelen verbroken. Energy cycle kon ik niet laten liggen. 1000gs in 21 minuten tijd. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2017 17:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coachman1978
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 14:10
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 17:14:
[...]

Edit: heb mijn afspraak met mezelf om geen meuk meer te spelen verbroken. Energy cycle kon ik niet laten liggen. 1000gs in 21 minuten tijd. :)
Alweer bedoel je of heb je genoten van ROBLOX :o :+

xbox 360, xbox one gt:coachman1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coachman1978 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 17:57:
[...]

Alweer bedoel je of heb je genoten van ROBLOX :o :+
Hmm. Die was ik alweer vergeten. Ik ben stukken triester dan ik dacht. :)

Doom maakt alles in een klap goed. Wat een spel. Demons slachten, zonder te herladen met metal op de achtergrond. Echt top dat agressief spelen beloond wordt. Dat mis ik wel in de meeste fps. Laf achter cover blijven met een sniper is er in Doom niet bij!

Edit: Elite controller problemen? Ik snap nu waarom ik de bucket list zo moeilijk vond. Ook snap ik waarom mijn opgefokte lambo zo veel trager optrok dan die van JSchut. Deadzone op de triggers stond goed voor COD. Iets minder goed voor vol gas geven. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2017 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 20:30:
[...]

Hmm. Die was ik alweer vergeten. Ik ben stukken triester dan ik dacht. :)

Doom maakt alles in een klap goed. Wat een spel. Demons slachten, zonder te herladen met metal op de achtergrond. Echt top dat agressief spelen beloond wordt. Dat mis ik wel in de meeste fps. Laf achter cover blijven met een sniper is er in Doom niet bij!

Edit: Elite controller problemen? Ik snap nu waarom ik de bucket list zo moeilijk vond. Ook snap ik waarom mijn opgefokte lambo zo veel trager optrok dan die van JSchut. Deadzone op de triggers stond goed voor COD. Iets minder goed voor vol gas geven. :)
Je moet echt es stoppen met de easy 1k gs. Die moet je aan mij overlaten anders haal ik je nooit in voor het einde van 2019 :+

Waar heb ik dat eerder gehoord over die elite controller? Was dat Finraziel? of weer iemand anders :P het gevoel van een blokje achter je gaspedaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 21:46:
[...]

Je moet echt es stoppen met de easy 1k gs. Die moet je aan mij overlaten anders haal ik je nooit in voor het einde van 2019 :+

Waar heb ik dat eerder gehoord over die elite controller? Was dat Finraziel? of weer iemand anders :P het gevoel van een blokje achter je gaspedaal :+
Moet wel een uitdaging blijven.

Heb wel een tip: haal meer gamerscore per maand dan ik. Anders wordt het natuurlijk nooit wat. :)

Maar goed. Ik ga wel weer fatsoenlijke spellen doen. Doom, FH3, Deus Ex, Steep, Farcry Primal, Hitman en Styx heb ik nog te doen/af te maken. Mass Effect komt ook nog. Een ding is zeker. Tijd voor Infinite Warfare heb ik niet. Ben eindelijk helemaal klaar met COD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 22:15:
[...]

Moet wel een uitdaging blijven.

Heb wel een tip: haal meer gamerscore per maand dan ik. Anders wordt het natuurlijk nooit wat. :)

Maar goed. Ik ga wel weer fatsoenlijke spellen doen. Doom, FH3, Deus Ex, Steep, Farcry Primal, Hitman en Styx heb ik nog te doen/af te maken. Mass Effect komt ook nog. Een ding is zeker. Tijd voor Infinite Warfare heb ik niet. Ben eindelijk helemaal klaar met COD.
Kan er niks aan doen als jij van die easy 1k games haalt in een maand waar ik dat niet doe :P (op die ene telltale na dan) volgende maand knal ik er wel weer overheen hoop ik :)

Je wilt niet weten welke grote(leuke) games ik hier nog heb liggen :) dus het word alsnog een uitdaging :*)
Nog maar 120k gs gelukkig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timmie271 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 21:46:
[...]

Nope, enige dat ik heb is dat de rem (linker trigger) plakt, moet ik even doorheen duwen als ik die trigger een tijdje niet ingedrukt heb. Maar deadzone problemen, is dat niet gewoon hoe je het ding geconfigureerd hebt dan?

En thanks voor de feedback op storm island, ga hem toch maar eens meepikken dan :) ... Alleen kijken wanneer mijn Diablo verslaving een beetje inzakt want mijn gamerscore schiet ook niet op zo, en de backlog wordt alleen groter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JSchut schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 09:51:
[...]

Dat is zeker waar. Al heb ik een hele klap games van mijn neef overgenomen en dus zat te doen. Wat ik nog ongespeeld heb liggen:

Dark Souls 2
Mafia 3
Just Cause 3
Rise of the Tombraider
Far cry 4
Far cry Primal (Wel al heel even gespeeld)
Alien Isolation
Batman: Arkham Knight
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
Halo Master chief collection

En ben nog niet klaar met Horizon 3. Moet nog ongeveer 35 championships en dan nog blizzard mountain helemaal.

Ben voorlopig wel even zoet en dus geen tijd voor Forza Horizon 2 :D Had al bijna Forza 6 gekocht maar daar wacht ik ook nog maar even mee.
Zitten wat pareltjes tussen :Y
BAK, DS2 en RotTR _/-\o_

÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷

In ander nieuws, ik sla For Honor toch maar over.
Waar ik de alpha nog geweldig vond is de beta één grote bak frustratie.
Alles draait om wie het eerst aanvalt of de host is.
Je kan blokken wat je wilt maar de klappen komen gewoon door, sla je terug zie je duidelijk dat de tegenstander geraakt word maar de hitregistratie het af laat weten.
Dus mocht iemand meer modi willen spelen dan player vs ai, zou ik het afraden om tot aankoop over te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
justifire schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 00:56:
[...]

BAK, DS2 en RotTR _/-\o_

÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷

In ander nieuws, ik sla For Honor toch maar over.
Waar ik de alpha nog geweldig vond is de beta één grote bak frustratie.
Alles draait om wie het eerst aanvalt of de host is.
Je kan blokken wat je wilt maar de klappen komen gewoon door, sla je terug zie je duidelijk dat de tegenstander geraakt word maar de hitregistratie het af laat weten.
Dus mocht iemand meer modi willen spelen dan player vs ai, zou ik het afraden om tot aankoop over te gaan.
Kan ook gewoon beta bugjes zijn maar begin ook wel langzaam te merken dat de game niet echt lekker meer werkt. Speel het vooral om de 2 vs 2 eerlijk gezegd. Dat vind ik wel tof :)

Sidenote, was vandaag even begonnen met Super Meat Boy en damn wat is dat eigenlijk toch nog wel een leuk spel :D Frustrerend... soms wel ja maarja, het is leuk uitdagingen te overkomen :). In 1 uurtje tijd 2 chapters gedaan + naar mijn idee al die warp zones gepakt + bandages daar binnen maarja... het is de eerste keer dat ik hem serieus wil spelen. Op de pc ben ik volgens mij na level 3 al gestopt maar toen had ik ook geen geduld

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren eindelijk toegekomen aan het uitspelen van Batman the Telltale series. Erg gaaf eigenlijk. Verhaal zit goed in elkaar en het sfeertje komt goed over. Sure grafisch geen wonder en overall heb je eigenlijk maar weinig invloed op de actie (gewoon 1 grote quicktime elke keer). Ook vraag ik me af hoeveel er verschil er nou eigenlijk zit in de keuzes die je neemt, maar het voelde nooit aan alsof mijn keuzes heel anders liepen dan verwacht. Hopelijk komt er een 2e seizoen want ik zie wel potentie. En sowieso, Batman en diens universum is gewoon erg gaaf.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

justifire schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 00:56:
[...]

BAK, DS2 en RotTR _/-\o_
Idd :) Nog zat te doen haha.

Kijk ook wel erg uit naar DS2. Maar goed eerst even andere games afronden voordat ik weer met wat nieuws begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mradem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
Weet iemand of je via de xbox One ook Film 1 on demand kan kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Martinspire schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 09:42:
Gisteren eindelijk toegekomen aan het uitspelen van Batman the Telltale series. Erg gaaf eigenlijk. Verhaal zit goed in elkaar en het sfeertje komt goed over. Sure grafisch geen wonder en overall heb je eigenlijk maar weinig invloed op de actie (gewoon 1 grote quicktime elke keer). Ook vraag ik me af hoeveel er verschil er nou eigenlijk zit in de keuzes die je neemt, maar het voelde nooit aan alsof mijn keuzes heel anders liepen dan verwacht. Hopelijk komt er een 2e seizoen want ik zie wel potentie. En sowieso, Batman en diens universum is gewoon erg gaaf.
Telltame games vond ik ook altijd leuk.
Echter heeft het blijkbaar heeft het weinig nut om ze te replayen. Heb ergens gelezen dat als je het opnieuw speelt met de andere keuzes, dat het verhaal nagenoeg hetzelfde is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:05
Kadardar schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 01:09:
[...]

Kan ook gewoon beta bugjes zijn maar begin ook wel langzaam te merken dat de game niet echt lekker meer werkt. Speel het vooral om de 2 vs 2 eerlijk gezegd. Dat vind ik wel tof :)

Sidenote, was vandaag even begonnen met Super Meat Boy en damn wat is dat eigenlijk toch nog wel een leuk spel :D Frustrerend... soms wel ja maarja, het is leuk uitdagingen te overkomen :). In 1 uurtje tijd 2 chapters gedaan + naar mijn idee al die warp zones gepakt + bandages daar binnen maarja... het is de eerste keer dat ik hem serieus wil spelen. Op de pc ben ik volgens mij na level 3 al gestopt maar toen had ik ook geen geduld
Als je Super Meat Boy leuk vindt, kan ik je deze documentaire aanraden. Erg leuk om te zien. Hij stond op Netflix, weet niet of deze er nu ook nog op staat.

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
Maverick! schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 11:48:
[...]

Als je Super Meat Boy leuk vindt, kan ik je deze documentaire aanraden. Erg leuk om te zien. Hij stond op Netflix, weet niet of deze er nu ook nog op staat.
Thanks, helaas heb ik geen netflix :+ Ben niet van de films en series :).

Als ik het zo bekijk is het een beetje de making off indie games opzich interessant maar in feite ben ik daar aardig van de hoogte :). Ik skip hem maar nogmaals thanks voor de suggestie :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronster
Kadardar schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 12:06:
[...]

Thanks, helaas heb ik geen netflix :+ Ben niet van de films en series :).

Als ik het zo bekijk is het een beetje de making off indie games opzich interessant maar in feite ben ik daar aardig van de hoogte :). Ik skip hem maar nogmaals thanks voor de suggestie :>
Graag gedaan, maar raadde hem aan omdat 1 van de games SMB is ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Heb weer een missie Doom er op zitten. Wat een prachtige beleving. Beetje wat ik vroeger bij Gears had maar dan sneller en gevarieerder. Soort Halo meets COD meets Gears. Enige jammer is dat er een einde aan zit te komen en de dlc multiplayer is. En de multiplayer is niveautje Assassins Creed en Tomb Raider helaas.

Verder ben ik zeer verbaasd dat alle moeilijke shit in Forza me gelukt is. Had vandaag een soort race God gevoel. De challenges ges die voor geen meter lukten vlogen er door heen. Nog 3p championships, een paar Skill Points en me dood vervelen tijdens het laden in de MP en completion 73 (of 74 als Doom of PvZ eerder is) 3 is een feit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Beta codes voor Ghost Recon Wildlands worden momenteel verstuurd. Heb er net eentje binnen voor de Xbox One. Vanaf 3 feb 12:00 uur tot en met 6 feb 12 uur. Dus check je mailbox. Code kun je gewoon inwisselen in de Xbox app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
MRE-Inc schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 22:43:
Beta codes voor Ghost Recon Wildlands worden momenteel verstuurd. Heb er net eentje binnen voor de Xbox One. Vanaf 3 feb 12:00 uur tot en met 6 feb 12 uur. Dus check je mailbox. Code kun je gewoon inwisselen in de Xbox app.
ook ontvangen !! ik hoop zo dat die lekker speelt , echt een fan van die games

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Bleh...oppassen met die codes die je inwisselt als je aan game shareing doet. Na het invoeren van de code kreeg ik de melding dat de GRW Beta zal worden gedownload op de console die als Home Xbox is ingesteld.

Omdat ik en mijn zoon (die ergens anders woont) games sharen waardoor zijn Xbox dus staat ingesteld als Home Xbox voor mijn Gamertag, zal die game dus bij hem geinstalleerd worden.... Mijn opnieuw uitnodigen heeft ook geen zin als je inlogt bij Ubi, want dan staat er al netjes dat sommigen van je vriendenlijst al uitgenodigd zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRE-Inc schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 22:54:
Bleh...oppassen met die codes die je inwisselt als je aan game shareing doet. Na het invoeren van de code kreeg ik de melding dat de GRW Beta zal worden gedownload op de console die als Home Xbox is ingesteld.

Omdat ik en mijn zoon (die ergens anders woont) games sharen waardoor zijn Xbox dus staat ingesteld als Home Xbox voor mijn Gamertag, zal die game dus bij hem geinstalleerd worden.... Mijn opnieuw uitnodigen heeft ook geen zin als je inlogt bij Ubi, want dan staat er al netjes dat sommigen van je vriendenlijst al uitgenodigd zijn :(
Is de download niet ergens in de store te vinden? Meestal is bèta toegang account gebonden niet console gebonden. Ik kan nog steeds verschillende beta's downloaden die allang afgelopen zijn op mijn beide Ones. Mijn broertjes One is mijn home console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Maakt toch niet uit. Zolang je maar inlogged met de account waarop je de key hebt geredeemed kan je op elke box spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 23:04:
[...]

Is de download niet ergens in de store te vinden? Meestal is bèta toegang account gebonden niet console gebonden. Ik kan nog steeds verschillende beta's downloaden die allang afgelopen zijn op mijn beide Ones. Mijn broertjes One is mijn home console.
Directe download link is https://www.microsoft.com/store/apps/bxmrp4cm9l58

Dus die ga ik eens even proberen om handmatig in te voeren op mijn xbox one als die fucking xbox app eens fatsoenlijk connectie maakt met mijn xbox one :(

[ Voor 3% gewijzigd door MRE-Inc op 01-02-2017 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
Ik heb invites gestuurd naar vrienden van de Beta van Ghost Recon Wildlands en die hebben ze ook ontvangen,maar hoe kunnen ze nu die Beta downloaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 22:54:

het spel staat natuurlijk logischerwijs op je niet home xbox onder games en apps bij je "ready to install"...

[ Voor 3% gewijzigd door quorumz op 02-02-2017 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piripi
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-09 09:28
Verkeerde post

[ Voor 95% gewijzigd door piripi op 02-02-2017 09:49 ]

xbox: pvanst1p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

quorumz schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 07:32:
[...]

het spel staat natuurlijk logischerwijs op je niet home xbox onder games en apps bij je "ready to install"...
Dat denk ik ook. Toch vreemd dan zal er op de achtergrond toch wel een of ander bitje op 0 staan waardoor deze game niet zichtbaar is onder je account, maar op je console id ofzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bol.com games ‏

De nieuwe Xbox One S controllers zijn vanaf nu te pre-orderen.

https://www.bol.com/nl/p/...edition/9200000073427435/

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C3p2yh-XAAA0Z6G.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ooo die blauwe is nice zeg... jammer dat ik verwend ben met de elite controller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 15:06
MRE-Inc schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 22:43:
Wel ingeschreven maar niks binnen ... kennelijk helaas 'niet geselecteerd' dus :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kreeg hier net ook het mailtje binnen, ben benieuwd.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
Het Vosje schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 13:20:
[...]

Wel ingeschreven maar niks binnen ... kennelijk helaas 'niet geselecteerd' dus :-(
En wat als je hier kijkt?

http://ghost-recon.ubisoft.com/wildlands/nl-NL/beta

Edit, of hier:
https://account.ubisoft.com/en-GB/beta-access

[ Voor 10% gewijzigd door Ronster op 02-02-2017 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
Rainbow Six Siege gratis te spelen vanaf vandaag 2 Feb tot 6 Feb op XboxOne/PS4/PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Nu online
Zijn er hier nog mensen die MW2/MW3 special ops achievements willen halen?
Heb voor beide soms coachman beschikbaar (met MW2 al een heel end gekomen), maar hij zegt als je eventueel iemand anders kan vinden is dat ook geen probleem :9

Heb in 12 uur tijd alle campaign chievos gehaald van MW3 wat sneller had kunnen zijn als ik gelijk de intel had gepakt :P

Pagina: 1 ... 64 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.