Waar zie jij die voor 109 euro als ik vragen mag? Ik krijg hem niet onder de 125 euro gevondenCardwizard schreef op zondag 22 januari 2017 @ 10:57:
Hoe fijn is die Elite controller nou ? lees er zulke goeie dingen over , en begin me telkens meer te storen aan de One s controller , heb vaak het idee dat het net niet zo goed een knop druk registreer als ik graag zou willen ...
Ding is nu voor 109 euro te koop dus de prijs is al wat beter
Verwijderd
FH3 is wel tijdrovend ja. Ben gisteren de hele avond bezig geweest met pr stunts. Heb nu 20% op 3 sterren. In tegenstelling tot de vorige Forza Horizon verveelt het nog niet.JSchut schreef op maandag 23 januari 2017 @ 08:57:
Voor de mensen die Deathtrap spelen. Hebben jullie ook performance issues gehad in het laatste level?
Hij leek het niet te trekken en schakelde zelf over naar 50% speed. Ik vond dit erg vervelend. Hoop niet dat dat steeds vaker gaat gebeuren.
Verder vind ik het wel een leuke game. Ben alleen teveel tijd kwijt aan Forza Horizon 3 waardoor mijn progress niet echt opschiet.
Alleen online vind ik te traag. De tijd tussen de events door kun je rustig een hond uitzoeken, kopen, trainen en uitlaten. Ben je nog ruim op tijd terug voor de volgende race.
Heb bijna alle achievements al ondertussen. Moet alleen nog online, coop en alle championships. Rest is gedaan. Natuurlijk ook nog Blizzard Mountain. Moet zeggen dat het opzich wel hard gaar hoor maar dat het veel tijd kost is een feit idd. Zit nu op iets meer dan 2 dagen played. Inmiddels ookal level 215.Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2017 @ 10:06:
[...]
FH3 is wel tijdrovend ja. Ben gisteren de hele avond bezig geweest met pr stunts. Heb nu 20% op 3 sterren. In tegenstelling tot de vorige Forza Horizon verveelt het nog niet.
Alleen online vind ik te traag. De tijd tussen de events door kun je rustig een hond uitzoeken, kopen, trainen en uitlaten. Ben je nog ruim op tijd terug voor de volgende race.
Die Championships gaat ook nog wel even duren. Zit op 13/63 ofzo haha Nog maar 150 races
[ Voor 5% gewijzigd door JSchut op 23-01-2017 10:17 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
/u/388904/crop5b854129b3f25_cropped.png?f=community)

op welk moment krijg je die ken block wagen eigenlijk? (behalve in de opening)JSchut schreef op maandag 23 januari 2017 @ 10:17:
[...]
Heb bijna alle achievements al ondertussen. Moet alleen nog online, coop en alle championships. Rest is gedaan. Natuurlijk ook nog Blizzard Mountain. Moet zeggen dat het opzich wel hard gaar hoor maar dat het veel tijd kost is een feit idd. Zit nu op iets meer dan 2 dagen played. Inmiddels ookal level 215.
Die Championships gaat ook nog wel even duren. Zit op 13/63 ofzo haha Nog maar 150 races
en die sprints win ik ook niet echt
Niet volgens mij. Ik dacht dat hij in een car pack zat. Maar ik heb de Car DLC niet dus ik heb hem niet.quorumz schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:02:
[...]
op welk moment krijg je die ken block wagen eigenlijk? (behalve in de opening)
en die sprints win ik ook niet echt
- quorumz
- Niet online

ik heb de vip pas met car pack zit hij niet in.. hij wordt wel genoemd dat hij bij die dlc zou zitten..echt lame.JSchut schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:06:
[...]
Niet volgens mij. Ik dacht dat hij in een car pack zat. Maar ik heb de Car DLC niet dus ik heb hem niet.
Hij zit blijkbaar in de Blizzard Mountain DLC. Tenmisnte ik neem aan dat dit hem is: 2016 Ford GYMKHANA 9 Focus RS RXquorumz schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:09:
[...]
ik heb de vip pas met car pack zit hij niet in.. hij wordt wel genoemd dat hij bij die dlc zou zitten..echt lame.
- quorumz
- Niet online

ja die ja, maar hoe je er aan komt..JSchut schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:13:
[...]
Hij zit blijkbaar in de Blizzard Mountain DLC. Tenmisnte ik neem aan dat dit hem is: 2016 Ford GYMKHANA 9 Focus RS RX
Gewoon kopen in je store.Autostore -> DLC cars -> all cars. En dan kom je hem tegen.
Maar dit kan beter in het FH3 topic
Was een dagaanbieding bij de Duitse Saturnmike0001 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 09:22:
[...]
Waar zie jij die voor 109 euro als ik vragen mag? Ik krijg hem niet onder de 125 euro gevonden
Aah vandaarCardwizard schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:25:
[...]
Was een dagaanbieding bij de Duitse Saturn
Mijn huidige day one controller begint kuren te vertonen dus was opzoek naar een vervanger.
Je krijgt hem ook als je King of the Mountain wordt.JSchut schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:23:
[...]
Gewoon kopen in je store.Autostore -> DLC cars -> all cars. En dan kom je hem tegen.
Maar dit kan beter in het FH3 topic
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
Als je de Coop zonder poespas snel er door heen wil rammen houd ik me aanbevolen.JSchut schreef op maandag 23 januari 2017 @ 10:17:
[...]
Heb bijna alle achievements al ondertussen. Moet alleen nog online, coop en alle championships. Rest is gedaan. Natuurlijk ook nog Blizzard Mountain. Moet zeggen dat het opzich wel hard gaar hoor maar dat het veel tijd kost is een feit idd. Zit nu op iets meer dan 2 dagen played. Inmiddels ookal level 215.
Prima! Voeg me ander maar toe. Binnenkort even doen danVerwijderd schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:51:
[...]
Als je de Coop zonder poespas snel er door heen wil rammen houd ik me aanbevolen.
Voor alle vragen die hierboven zijn gesteld:
De ken Block wagen krijg je na de kingmaker. Dus gewoon doorspelen en je krijgt hem vanzelf.
Deathtrap lvl 13 is helemaal niet bugged. De boss van dat level vertraagt de tijd namelijk
De tier 2/4 bug voor de specifieke poppetjes word wel aangepast in de volgende patch.
Horizon 3 heb ik in iets meer dan anderhalve week uitgespeeld omdat ik weer naar school moest....
De ken Block wagen krijg je na de kingmaker. Dus gewoon doorspelen en je krijgt hem vanzelf.
Deathtrap lvl 13 is helemaal niet bugged. De boss van dat level vertraagt de tijd namelijk
De tier 2/4 bug voor de specifieke poppetjes word wel aangepast in de volgende patch.
Horizon 3 heb ik in iets meer dan anderhalve week uitgespeeld omdat ik weer naar school moest....
Gamertag: timmie271
Haha vandaar!timmie271 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 12:38:
Daarom type ik ook het leek. Ik wist het niet zeker. Maar gelukkig dan maar! Dan gaan we weer vrolijk verder.
- quorumz
- Niet online

ik denk dat het daar aan ligt: tijdtimmie271 schreef op maandag 23 januari 2017 @ 12:38:
Voor alle vragen die hierboven zijn gesteld:
(Ken Block staat niet onder dlc/all cars btw)
[ Voor 3% gewijzigd door quorumz op 23-01-2017 13:38 ]
Ik heb vooral last van irritante verslavende games waardoor ik veel minder toekom aan achievements halen in andere games... Stomme Diablo...
Gamertag: FinrazielNL
- quorumz
- Niet online

goed punt, hier warframeFinraziel schreef op maandag 23 januari 2017 @ 13:56:
Ik heb vooral last van irritante verslavende games waardoor ik veel minder toekom aan achievements halen in andere games... Stomme Diablo...
Ik vind diablo ook geweldig maar merk wel dat je er een beetje moe van kan worden (ik heb deel 1, vooral 2 en deel 3 allemaal al op pc gespeeld, waarbij deel 3 niet zo veel) ......denk ook dat ik hem niet veel meer speel als (in mijn geval dus op ps4) de plat binnen is. Het is natuurlijk wel een game die je dan 'een paar maanden later' weer is uit de kast trekt waarna je er weer helemaal inzit......weet je toevallig of de necromancer nog binnekort erbij komt?Finraziel schreef op maandag 23 januari 2017 @ 13:56:
10 second ninja DONE
Ik ga er vanuit van wel aangezien alle updates tot nu toe ook op deze generatie consoles gekomen zijn. Ik ben ook benieuwd wanneer de seasons naar de consoles komen, hoewel ik niet weet of dat echt mijn aandacht lang vast gaat houden aangezien ik niet zo ben van mensen online zoeken om mee te spelen, ik verder niemand ken met de game op de Xbox en in het Diablo topic volgens mij ook voornamelijk pc gamers zitten.Sagat schreef op maandag 23 januari 2017 @ 14:36:
[...]
Ik vind diablo ook geweldig maar merk wel dat je er een beetje moe van kan worden (ik heb deel 1, vooral 2 en deel 3 allemaal al op pc gespeeld, waarbij deel 3 niet zo veel) ......denk ook dat ik hem niet veel meer speel als (in mijn geval dus op ps4) de plat binnen is. Het is natuurlijk wel een game die je dan 'een paar maanden later' weer is uit de kast trekt waarna je er weer helemaal inzit......weet je toevallig of de necromancer nog binnekort erbij komt?
Ik had de game nog niet gespeeld dus voor mij is het nieuw. Op de pc had ik de demo gespeeld maar de beperkte hoeveelheid skills die je tegelijk kon gebruiken stond mij heel erg tegen. Ik kwam echter toen af van heel veel torchlight 2 spelen en snap ondertussen dat het eigenlijk twee compleet andere games zijn. TL2 is veel meer skill gebaseerd (jouw skill, niet de skills van je karakter), en ik gebruikte ook een g13 om efficiënt een hoop verschillende skills te gebruiken. D3 gaat veel meer om farmen en je build uitdenken om zo steeds verder te komen. Je eigen skill is nog wel belangrijk, maar de balans ligt wat meer naar je gear toe dan bij TL2.
Uiteindelijk vind ik hem toch wel erg cool, maar ik ben toch ook bij dat ik hem op de Xbox heb (ook al kan ik nou niet samenspelen met een vriend van me en zijn vrouw die op pc spelen), het is gewoon een ideale game om bij onderuit op de bank te hangen en wat rifts of bounties te runnen, en er is geen cursor die ik altijd kwijt raak als het druk wordt
Battlefield 1 dit weekend gekocht ... story mode is al uitgespeeld en die multi player , tja ... volgens mij mis ik iets daar , snap er geen hol van

- quorumz
- Niet online

ik ben nog aan het schelden op die trein die me steeds verrot schiet.....Cardwizard schreef op maandag 23 januari 2017 @ 16:00:
Battlefield 1 dit weekend gekocht ... story mode is al uitgespeeld en die multi player , tja ... volgens mij mis ik iets daar , snap er geen hol van

is MP niet gewoon niet doodgaan?

[ Voor 5% gewijzigd door quorumz op 23-01-2017 16:21 ]
En wat snap je niet dan ? De verschillende spelmodi zoals Domination, Rush of Conquest ? Of snap je niet hoe je het hele spelletje in zijn geheel speelt.Cardwizard schreef op maandag 23 januari 2017 @ 16:00:
In het kort:
Je hebt 4 classes met elk hun eigen abilities.
Sniper - spreekt voor zich
Assault - kan tanks op blazen
Medic - kan anderen reviven
Support - kan ammo droppen
Je kiest een class en daarna het slagveld op. Bij Conquest vlaggen veroveren en behouden en de enemy afknallen. De partij die het eerst zijn tickets op 1000 heeft staan, wint. Hoe meer vlaggen onder controle, hoe sneller de teller oploopt.
Bij Rush moet je 2 mcom stations armen en opblazen in een gedeelte van de map alvorens je naar het volgende gedeelte gaat. Je hebt daar een aantal tickets (levens) voor. Wordt jij door het verdedigende team afgeknald, dan kost je dat 1 ticket. Zijn alle tickets op, dan verlies je. Heb je de 2 mcoms opgeblazen en je hebt nog tickets over, dan ga je naar het volgende gebied.
Team Deathmatch is gewoon zoals het is, geen objectives zoals vlaggen of mcoms, maar gewoon zo snel mogelijk de vijand afschieten....
Op zich niks moeilijks aan.....
XBL: MRE Inc
heb nooit veel Battlefield gespeeld ... 4 een beetje , heb het gevoel dat ik geen kans maak hier , wordt van alle kanten afgeknald , ga dood door gas etc etc ...... heb totaal geen overzicht
net even die demo van Resident Evil 7 opgestart
die is echt freaky volgens mij
net even die demo van Resident Evil 7 opgestart
Wat voorzichtiger spelen dan. Niet te veel willen rushen en kills willen maken, het is geen Call of Duty. Je weet dat je met dpad omhoog je gasmasker op zet ?Cardwizard schreef op maandag 23 januari 2017 @ 16:35:
heb nooit veel Battlefield gespeeld ... 4 een beetje , heb het gevoel dat ik geen kans maak hier , wordt van alle kanten afgeknald , ga dood door gas etc etc ...... heb totaal geen overzicht
net even die demo van Resident Evil 7 opgestart![]()
die is echt freaky volgens mij
XBL: MRE Inc
Je moet 'm met 't Tankgewehr welke helemaal aan de linkerkant (met je gezicht naar de trein) ligt kapotschieten. en wat dynamiet op de rails gooien zodat ie niet meer naar achteren kan rijden. 3 of 4x schieten, andere locatie en weer door.quorumz schreef op maandag 23 januari 2017 @ 16:20:
[...]
ik ben nog aan het schelden op die trein die me steeds verrot schiet.....
is MP niet gewoon niet doodgaan?
En bij gas gewoon je gasmasker opzetten (d-pad links uit m'n hoofd).
En MP is gewoon rennen en knallen!
[ Voor 10% gewijzigd door Spacecowboy op 23-01-2017 18:39 ]
HENG HENG
16 Maart kunnen mensen met EA Access al aan de slag met de nieuwe Mass Effect. Kleine week voor de eigenlijke release.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Nieuwe beelden van voorjaarsupdate met al een release naar enkele insiders:
Highlights:
Ben nog niet hyped voor de update maar had eigenlijk ook niet veel verwacht op dit vlak. Hoop dat ze meer met Scorpio bezig zijn
Tip: begin er niet aan als je geen zin hebt in geforceerde updates en een boel bugs
Highlights:
- Vernieuwde guide
- Vernieuwde Home
- Snel selecteren GameDVR length
- Cortana updates, o.a. reminders
- Nieuw update-systeem
- Copilot (2 controllers voor 1 persoon, bv als je gehandicapt bent of gewoon heel slecht)
Ben nog niet hyped voor de update maar had eigenlijk ook niet veel verwacht op dit vlak. Hoop dat ze meer met Scorpio bezig zijn
Tip: begin er niet aan als je geen zin hebt in geforceerde updates en een boel bugs
[ Voor 62% gewijzigd door Martinspire op 23-01-2017 22:11 ]
Verwijderd
Wat zouden super vet heftige aanpassingen zijn? Wat mij betreft is alles wat ze in het OS aanpassen marginaal.
Heb hem vanavond bij thuiskomst kunnen downloaden, zit blijkbaar bij die 'select few'Martinspire schreef op maandag 23 januari 2017 @ 22:06:
Vraag blijft wel of de updates nu goed gaan verlopen en of ze sneller zijn dan eerst.
Update was ongeveer 1GB en duurde 20-30 minuten, met een vernieuwd venster waarbij met drie stappen wordt aangegeven waar in het proces de update zit (in tegenstelling tot 3 laadbalken die lastig te onderscheiden waren). Het systeem zou nu ook op de low power mode updates op de achtergrond kunnen downloaden indien gewenst.
Verder nog geen bugs of dergelijke tegen gekomen. De party en mijn meest gebruikte apps (Netflix, Plex) en games (Forza, Ark, BF1) lijken naar behoren te werken en de beloofde snelheidswinst in de Guide is duidelijk merkbaar. Vooral erg blij met het verplaatsen van de background music controls, deze openden zichzelf bij het oproepen van de oude Guide, zelfs na handmatig afsluiten van de ondersteunde apps. Niet erg praktisch, want dat tabje bevind zich onderin, terwijl de meest gezochte tabs juist boven zitten.
Morgen maar even gaan spelen met de DVR, die kan nu direct vanuit de Guide verschillende tijdsfragmenten opnemen, door op de back knop te drukken
Gisteren een XBone media remote gekocht, beste koop ooit. Eindelijk geen gedoe meer met een controller die zichzelf uitschakelt tijdens mijn netflix marathons.
Deals van deze week https://majornelson.com/2...segasonic-publisher-sale/
Veel sonic voor de 360 en tf2, BF1, watch dogs 2 voor de One + nog nog wat games. Ook aardige kortingen vind ik.
Veel sonic voor de 360 en tf2, BF1, watch dogs 2 voor de One + nog nog wat games. Ook aardige kortingen vind ik.
[ Voor 3% gewijzigd door timmie271 op 24-01-2017 07:46 ]
die oplichtende knopjes moeten ze verplichten op elke afstandsbedieningjustmike schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 04:53:
Gisteren een XBone media remote gekocht, beste koop ooit. Eindelijk geen gedoe meer met een controller die zichzelf uitschakelt tijdens mijn netflix marathons.
Paar weken terug heeft een mede tweaker er nog 1 voor mij meegebracht voor 5€ bij Bart Smit, was een prijs foutjustmike schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 04:53:
Nog bedankt hè Rossi
XboxLive: Dave 130R
Helaas niks voor mij. Ik wil Watch Dogs 2 ooit wel nog spelen.timmie271 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 07:46:
Deals van deze week https://majornelson.com/2...segasonic-publisher-sale/
Maar juist die is nog best aan de prijs. Hij is goedkoper te krijgen (30 euro) bij bol.com. (Alleen vandaag)
https://www.bol.com/nl/p/...box-one/9200000059277521/
Dankjewel voor de bol.com link! Gekocht met ook nog 2,50 euro verjaardagskorting. Wilde het spel toch hebben en voor €27,50 kan ik het niet laten liggen!JSchut schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 08:36:
[...]
Helaas niks voor mij. Ik wil Watch Dogs 2 ooit wel nog spelen.
Maar juist die is nog best aan de prijs. Hij is goedkoper te krijgen (30 euro) bij bol.com. (Alleen vandaag)
XBL: DonFrans
In Mexico kost de digitale versie momenteel €29,16 (of €32,51 voor de Deluxe/ €36,54 voor de Gold editionJSchut schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 08:36:
[...]
Helaas niks voor mij. Ik wil Watch Dogs 2 ooit wel nog spelen.
Iemand hier die in de alpha zit van Sea of Thieves? Afgelopen weekend de tweede ronde gestart met 5000 nieuwe spelers.
Had me wel opgegeven, maar heb niets meer gehoord, denk het dus niet.Wom schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 09:06:
Iemand hier die in de alpha zit van Sea of Thieves? Afgelopen weekend de tweede ronde gestart met 5000 nieuwe spelers.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- quorumz
- Niet online

Plex lijkt niet echt mee ontwikkeld te worden op het xbox one S platform. Speelt geen atmos of 4k af zoals dat de NVidia shield tv dat doet (daarom die maar gehaald afgelopen zondag)KiDoNL schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 04:25:
[...]
Heb hem vanavond bij thuiskomst kunnen downloaden, zit blijkbaar bij die 'select few'![]()
Update was ongeveer 1GB en duurde 20-30 minuten, met een vernieuwd venster waarbij met drie stappen wordt aangegeven waar in het proces de update zit (in tegenstelling tot 3 laadbalken die lastig te onderscheiden waren). Het systeem zou nu ook op de low power mode updates op de achtergrond kunnen downloaden indien gewenst.
Verder nog geen bugs of dergelijke tegen gekomen. De party en mijn meest gebruikte apps (Netflix, Plex) en games (Forza, Ark, BF1) lijken naar behoren te werken en de beloofde snelheidswinst in de Guide is duidelijk merkbaar. Vooral erg blij met het verplaatsen van de background music controls, deze openden zichzelf bij het oproepen van de oude Guide, zelfs na handmatig afsluiten van de ondersteunde apps. Niet erg praktisch, want dat tabje bevind zich onderin, terwijl de meest gezochte tabs juist boven zitten.
Morgen maar even gaan spelen met de DVR, die kan nu direct vanuit de Guide verschillende tijdsfragmenten opnemen, door op de back knop te drukken
- quorumz
- Niet online

goeie, had me ook opgegeven maar niets meer gehoordWom schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 09:06:
Een vraagje. Kan je dit soort kaarten gewoon gebruiken in de normale NL store? Of zijn dit de oude xbox 360 dingen?
https://www.g2a.com/xbox-live-25-euro-card-eu.html
Alle kaarten in euro's zijn goed, oud of nieuw. Zelfs heel oude Microsoft Points zouden nog moeten werken (maar het "omgerekende" bedrag is dan maar 1 jaar geldig).JSchut schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:44:
Een vraagje. Kan je dit soort kaarten gewoon gebruiken in de normale NL store? Of zijn dit de oude xbox 360 dingen?
Veder geen ervaring met bestellen via g2a.
Ok top thanks. Het ging mij ook niet persee om g2a hoor. Maar dacht dat het wat handiger was om aan te geven wat ik bedoeldeMartijnS72 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:49:
[...]
Alle kaarten in euro's zijn goed, oud of nieuw. Zelfs heel oude Microsoft Points zouden nog moeten werken (maar het "omgerekende" bedrag is dan maar 1 jaar geldig).
Veder geen ervaring met bestellen via g2a.
Zat in deze update ook niet bitstream voor het geluid in? Dat zou DTS:X en Dolby Atmos betekenen.Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2017 @ 22:33:
Wat zouden super vet heftige aanpassingen zijn? Wat mij betreft is alles wat ze in het OS aanpassen marginaal.
Dacht mooi goedkoop uit te zijn met een LG 27UD58-B 4k scherm te kopen icm met mijn Xbox One S helaas kwam ik bedrogen uit.
HDR ondersteuning werkt niet icm dit scherm, LG maakt gebruikt van ULTRA HD DEEP Color profile tbv HDR wat Microsoft dus niet ondersteund
Dus heb je 4k op 30hz maximaal, hopelijk komen ze met een xbox update welke deze HDR profielen wel ondersteund.
Commonly used names for HDR10: HDR Premium, High Dynamic Range, HDR, UHD Color, Ultra HD Premium, Ultra HD deep color
HDR ondersteuning werkt niet icm dit scherm, LG maakt gebruikt van ULTRA HD DEEP Color profile tbv HDR wat Microsoft dus niet ondersteund
Dus heb je 4k op 30hz maximaal, hopelijk komen ze met een xbox update welke deze HDR profielen wel ondersteund.
Commonly used names for HDR10: HDR Premium, High Dynamic Range, HDR, UHD Color, Ultra HD Premium, Ultra HD deep color
HDR10 heeft niets met de framerate te maken voor zover ik weet? HDR10 is 10bit kleuren.Samplex schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 13:23:
Iemand een adresje waar je lege Xbox one hoesjes kan kopen? Een optie is een game van 5 euro kopen voor het hoesje haha. Maar goed dat moet dan dus goedkoper kunnen
Zal het thuis even voor je opzoeken. Heb je er 5 voor 5 euroJSchut schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 14:08:
Iemand een adresje waar je lege Xbox one hoesjes kan kopen? Een optie is een game van 5 euro kopen voor het hoesje haha. Maar goed dat moet dan dus goedkoper kunnen
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 10:28
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Developer side only, in volgende update krijgen we die ondersteuning wel.Romius schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:57:
[...]
Zat in deze update ook niet bitstream voor het geluid in? Dat zou DTS:X en Dolby Atmos betekenen.
De Bluray speler ondersteund bitstream out overigens wel.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Best bizar dat je nergens die hoesjes kan kopen. Gaat er dan nooit eentje bij iemand kapot.timmie271 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 14:13:
[...]
Zal het thuis even voor je opzoeken. Heb je er 5 voor 5 eurohelemaal hetzelfde op het kliksysteem na dan
Website kwam ineens weer in me op https://www.opus.nl/amara...parant-groen-5-stuks.html 3.95 voor 5 stuks en dan wel 2.95 verzend. Xbox 360 hoesjes daar zijn niet doorzichtig helaas.. heb ze beide nu op voorraad voor het geval datJSchut schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 14:14:
[...]
Best bizar dat je nergens die hoesjes kan kopen. Gaat er dan nooit eentje bij iemand kapot.
Dat ziet er goed uit bedankt! Ga ik gelijk even bestellen.timmie271 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 14:16:
[...]
Website kwam ineens weer in me op https://www.opus.nl/amara...parant-groen-5-stuks.html 3.95 voor 5 stuks en dan wel 2.95 verzend. Xbox 360 hoesjes daar zijn niet doorzichtig helaas.. heb ze beide nu op voorraad voor het geval dat
Ze zien er exact hetzelfde uit? En wat is er anders aan het klik systeem?
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Zien er hetzelfde uit idd. Het Is geloof ik een 4 klik systeem in plaats van 3 ofzo. Kan andersom zijn, maar gaat puur om het klikkertje in het midden waar de blu Ray in stoptJSchut schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 14:18:
[...]
Dat ziet er goed uit bedankt! Ga ik gelijk even bestellen.
Ze zien er exact hetzelfde uit? En wat is er anders aan het klik systeem?
Oooooootimmie271 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 14:24:
[...]
Zien er hetzelfde uit idd. Het Is geloof ik een 4 klik systeem in plaats van 3 ofzo. Kan andersom zijn, maar gaat puur om het klikkertje in het midden waar de blu Ray in stopt
Nogmaals bedankt!
HDR activeert 60Hz op Xbox One S, als de console deze niet terugkrijgt van de LG monitor omdat deze HD Deep Color terugstuurt blijft de 60Hz optie greyed out.srdevil schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 13:56:
[...]
HDR10 heeft niets met de framerate te maken voor zover ik weet? HDR10 is 10bit kleuren.
Ook kan ik geen monitor vinden welke HDR nu ondersteund, een aantal 4K TV's waar MS het het hele tijd over heeft in de instellingen hebben dat wel, maar wil geen <40 inch tv in mijn hobby kamer.
Ze slopen het snappen van apps er nu uit.Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2017 @ 22:33:
Het tracken van achievements gaat nu anders, je kan er maximaal 3 in een hoek/aan een kant neer zetten ipv het snappen van de achievements app.
Zie dat de eerste screens gelekt zijn. Lijkt me niet helemaal de bedoelingSinergyX schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 11:01:
[...]
Had me wel opgegeven, maar heb niets meer gehoord, denk het dus niet.
Verkapte 'kijk eens in het topic wat ik aangemaakt heb voor SoT' post
Zulke bèta's zullen altijd screens verschijnen, dat ga je echt niet tegenhouden.Wom schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 15:44:
[...]
Zie dat de eerste screens gelekt zijn. Lijkt me niet helemaal de bedoeling
Verkapte 'kijk eens in het topic wat ik aangemaakt heb voor SoT' post
(deden ze bij GW2 briljant, daar zat je user-nummer als overlay door het hele scherm).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het fanboyism in de comment sectie bij dergelijke videos is toch echt iets wat hoogtij viert, man man.
De comment sectie moet je maar even niet op letten haha. interessante video verder, niet gek dat microsoft kiest voor technieken als checkerboard. Anders zouden ontwikkelaars alle kracht in meer pixels moeten stoppen, zonder dat er voor de rest iets verbeterd kan worden. Ook het 'nep' 60 fps klinkt interresant, kan ook zorgen voor vloeiender beeld zonder dat het meer kracht kost, VR headsets gebruiken ook dezelfde techniek en snap ook niet dat we het niet al eerder terug hebben gezien.
Er is ook meteen een gerucht dat project cars bij games with gold zit volgende maand. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1337275
Er is ook meteen een gerucht dat project cars bij games with gold zit volgende maand. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1337275
Apart dat ie op een redelijk grote MS-site gestaan heeft? Of staat ie er nog?
Verder ESRam weg is opvallend. Had verwacht dat ze daar toch wel op 1 of andere manier iets mee gingen doen omdat de X1 dat ook heeft en nu support voor de X1 Scorpio toch echt andere implementaties vereist. Ben benieuwd hoe games dat gaan oplossen.
Tenslotte benieuwd naar de performance en in hoeverre games er stabieler/mooier/vloeiender van worden. Denk dat vooral de AAA-titels hier goed mee om zullen gaan. Ben alleen bang dat het bij de kleinere devs en sommige multi-plat titels gewoon minder gaat zijn. Maar goed, minder dan X1 performance wordt het ook niet.
Wel ga ik wat reviews afwachten om te zien of ze niet een hardware-probleem hebben. Het zal niet de eerste keer zijn

De scorpio wordt fully backward compatible toch? Dus zowel huidige xb1 als 360 games die nu ook al op de one werken? Is toch wel interresant. Ik heb uitendelijk ook een ps4 pro gekocht dus given the choice liever scorpio dan one s maar.............money of preciezer lack of money
Vraag me echt af wat ze gaan vragen voor de scorpio en of de specs echt zo bizar hoog gaan worden, beetje rock and hard place......
als de specs maar iets verhogen, en met termen als checkerboard en 'nep fps' lijkt me dat zelf wel te verwachten.....is de prijs interessant maar het verschil minder.
Daarentegen als de specs mega goed worden, gaan we de hoofdprijs betalen net zoals 'vroegah' 600 euro ps3 of in het gulden tijdperk bedragen van 1000+ voor de saturn en (wie kent em nog) de 3DO.
Wsl koop ik 'gewoon' een s-je en stap zonodig later in voor de scorpio........misschien hebben ze over paar jaar wel bundel scorpio en 4k tv........zag er bij de bcc afgelopen zaterdag genoeg tv's waar je een S bij krijgt iig.
Vraag me echt af wat ze gaan vragen voor de scorpio en of de specs echt zo bizar hoog gaan worden, beetje rock and hard place......
als de specs maar iets verhogen, en met termen als checkerboard en 'nep fps' lijkt me dat zelf wel te verwachten.....is de prijs interessant maar het verschil minder.
Daarentegen als de specs mega goed worden, gaan we de hoofdprijs betalen net zoals 'vroegah' 600 euro ps3 of in het gulden tijdperk bedragen van 1000+ voor de saturn en (wie kent em nog) de 3DO.
Wsl koop ik 'gewoon' een s-je en stap zonodig later in voor de scorpio........misschien hebben ze over paar jaar wel bundel scorpio en 4k tv........zag er bij de bcc afgelopen zaterdag genoeg tv's waar je een S bij krijgt iig.
10 second ninja DONE
Hoe bedoel je op een grote ms site heeft gestaan?Martinspire schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 16:56:
[...]
Verder ESRam weg is opvallend. Had verwacht dat ze daar toch wel op 1 of andere manier iets mee gingen doen omdat de X1 dat ook heeft en nu support voor de X1 Scorpio toch echt andere implementaties vereist. Ben benieuwd hoe games dat gaan oplossen.
Tenslotte benieuwd naar de performance en in hoeverre games er stabieler/mooier/vloeiender van worden. Denk dat vooral de AAA-titels hier goed mee om zullen gaan. Ben alleen bang dat het bij de kleinere devs en sommige multi-plat titels gewoon minder gaat zijn. Maar goed, minder dan X1 performance wordt het ook niet.
Wel ga ik wat reviews afwachten om te zien of ze niet een hardware-probleem hebben. Het zal niet de eerste keer zijn
Ben ook benieuwd of het weghalen van esram voor problemen gaat zorgen bij backward compability met normale xbox one games.
Voor de rest moet Microsoft er voor zorgen dat ze er niet zo vaag over doen als met Sony met de ps4 pro. En zorgen dat ontwikkelaars meteen serieus de kracht gaan gebruiken van de Scorpio en geen patches uitbrengen die de halve game slopen. De ps4 pro had wel games waarvan sommige slechtere frame rate haalde als met de normale ps4, sommige kregen een slechtere image quality (wel weer opgelost met een latere patch) en de verbetering van sommige games is dat de frame rate van 30 fps gaat naar alleen 45-50 fps.
En microsoft moet het meteen goed goed promoten, ipv Sony die vooral commercials maken van de ps4 slim.
Aangezien het al bekend is dat gpu, 6tflops sterk is en waarschijnlijk 12gb werkgeheugen krijgt, hoef je echt geen monster prijs te verwachten. Sony kan voor 400 euro er een gpu met 4.2 flops instoppen, een jaar later kan je dan weer een wat sterke gpu kopen voor het zelfde geld. Ik denk niet dat je in een jaar tijd een 1.8 tflops sterkere gpu kan kopen voor het zelfde geld, maar duurder dan 500 dollar gaat die echt niet worden. Microsoft weet zelf ook wel dat het zelfmoord is. En de tijd dat console boeren hun consoles met grote verliezen verkopen zijn ook voorbij. Het ligt er ook een beetje aan of microsoft de cpu echt serieus wilt upgraden of gewoon bij jaguar blijft en of er grotere hdd inkomt dan 1tb.Sagat schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 17:01:
De scorpio wordt fully backward compatible toch? Dus zowel huidige xb1 als 360 games die nu ook al op de one werken? Is toch wel interresant. Ik heb uitendelijk ook een ps4 pro gekocht dus given the choice liever scorpio dan one s maar.............money of preciezer lack of money![]()
[ Voor 35% gewijzigd door Nieuwevolger op 24-01-2017 17:13 ]

Mooie titels als je het mij vraagt.
verkeerde topic.
[ Voor 87% gewijzigd door Nieuwevolger op 24-01-2017 17:20 ]
Toevallg lovers laatst al op pc gekocht, en de x360 games vind ik persoonlijk wat minder spectaculair, maar dat is door genre (ben niet zo van de point n click) en doordat ik starwars een.......tsja middelmatige game vind (volgens mij zal die op gameranking ofzo ook gemiddeld maar 6-7 uit 10 krijgen). Er zijn vast wel betere games die nooit in gwg hebben gezeten.
maar desondanks is het over het geheel een mooie lineup! Vrees dat sony dit niet gaat kunnen matchen.
10 second ninja DONE
Goede punten qua prijs en cpu specs.Nieuwevolger schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 17:06:
[...]
Aangezien het al bekend is dat gpu, 6tflops sterk is en waarschijnlijk 12gb werkgeheugen krijgt, hoef je echt geen monster prijs te verwachten. Sony kan voor 400 euro er een gpu met 4.2 flops instoppen, een jaar later kan je dan weer een wat sterke gpu kopen voor het zelfde geld. Ik denk niet dat je in een jaar tijd een 1.8 tflops sterkere gpu kan kopen voor het zelfde geld, maar duurder dan 500 dollar gaat die echt niet worden. Microsoft weet zelf ook wel dat het zelfmoord is. En de tijd dat console boeren hun consoles met grote verliezen verkopen zijn ook voorbij. Het ligt er ook een beetje aan of microsoft de cpu echt serieus wilt upgraden of gewoon bij jaguar blijft en of er grotere hdd inkomt dan 1tb.
Waar het in het switch topic (imho) terecht een issue is dat er maar 32gb 'schijfruimte' is. Vind ik dat voor zowel de xb als ps geen issue. Bij ps kan je zelf de interne hd vervangen, en bij jullie (ons? Ik heb een 360
Lijkt me ook iets waar je makkelijk op kan bezuining, zat mensen die gamen op schijf kopen en/of regelmatig opruimen en die dan zat aan 1tb hebben (kan me niet voorstellen dat je met een luxe/flagship console er iets kleiners in duwt). En de power users hebben nu toch al externe schijven aan de ones hangen.
10 second ninja DONE
Verwijderd
Kijk, dat zijn belangrijke updates. Wel een verbetering. Ik klik na elke race in Forza om te kijken hoe ver ik ook al weer ben. Dit klinkt meer als Gears. Daar staat regelmatig je voortgang rechtsonderin.Ereaser schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 14:56:
[...]
Ze slopen het snappen van apps er nu uit.
Het tracken van achievements gaat nu anders, je kan er maximaal 3 in een hoek/aan een kant neer zetten ipv het snappen van de achievements app.
Wat betreft die esram, volgens mij zeggen ze in die video toch ook al dat ze verwachten dat het er wel nog in zal zitten, juist om compatibiliteit te waarborgen? Lijkt me ook raar als dat niet zo zou zijn, dan ga je echt problemen krijgen. Dat document gaf ook helemaal niet zoveel details, het is voornamelijk weer een heleboel gespeculeer.
De gwg ziet er wel echt nice uit vind ik
twee top titels (of nou ja, een top titel en een betere/bekende Indie) voor de one, en bij de 360 zou ik the force unleashed best nog eens willen spelen. Vroeger op pc gespeeld en het is geen absolute top game maar best vermakelijk hoor. Ik zie het meer als een actie film waar jij de vele vecht scènes mag spelen
en met de force powers spelen blijft gewoon leuk
De gwg ziet er wel echt nice uit vind ik
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
ESram is gewoon een lapmiddel om kosten te drukken.
Voor de Xbox One hadden ze dit eerst ook niet gepland maar door het schaarsterisico in die tijd op gddr5 modules hebben ze op zeker gespeeld door voor de combinatie gddr3 + esram te gaan.
Sony heeft er op gegokt dat het wel zou lukken om te leveren en daar een flinke performanceslag mee gewonnen.
Voor de Xbox One hadden ze dit eerst ook niet gepland maar door het schaarsterisico in die tijd op gddr5 modules hebben ze op zeker gespeeld door voor de combinatie gddr3 + esram te gaan.
Sony heeft er op gegokt dat het wel zou lukken om te leveren en daar een flinke performanceslag mee gewonnen.
Ben vooral benieuwd wat die frame rate interpolation moet voorstellen en of het goed werkt op consoles, virtual reality brillen gebruiken die techniek nu ook. Het betekend dat dat op basis van berekeningen van de vorige frame, er een nieuwe frame wordt gemaakt. hier door zou je van 30fps een neppe 60 fps krijgen.
Hebben ze het echt over frame interpolation gehad? Dacht dat ze doelden op de GPU wel gewoon 60 frames per seconde laten berekenen, maar het deel waar je meer CPU power voor nodig hebt op 30 fps laten lopen zoals animaties. Dat zou er dan volgens mij op neerkomen dat je camera bewegingen er mooi vloeiend uitzien, maar dat de bewegende objecten (npc's bijvoorbeeld) maar elk tweede frame van positie wisselen waardoor die iets minder vloeiend bewegen.
Op zich denk ik dat dat een hele goeie oplossing kan zijn, meestal als je ziet dat iets niet vloeiend is dan zie je dat in die camera bewegingen dus als ze dat zo af kunnen dekken zonder al te veel extra CPU load, prima.
Op zich denk ik dat dat een hele goeie oplossing kan zijn, meestal als je ziet dat iets niet vloeiend is dan zie je dat in die camera bewegingen dus als ze dat zo af kunnen dekken zonder al te veel extra CPU load, prima.
Ik had het overgenomen van iemand die het op reddit zei, zal het filmpje wel even opnieuw kijken.Finraziel schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 22:57:
Hebben ze het echt over frame interpolation gehad? Dacht dat ze doelden op de GPU wel gewoon 60 frames per seconde laten berekenen, maar het deel waar je meer CPU power voor nodig hebt op 30 fps laten lopen zoals animaties. Dat zou er dan volgens mij op neerkomen dat je camera bewegingen er mooi vloeiend uitzien, maar dat de bewegende objecten (npc's bijvoorbeeld) maar elk tweede frame van positie wisselen waardoor die iets minder vloeiend bewegen.
Edit: hmm, wat jij zegt kan ook klopoen. Maar ze hebben het wel over dat de animaties worden geinterpolireerd.
[ Voor 6% gewijzigd door Nieuwevolger op 24-01-2017 23:17 ]
Klopt. De animaties moeten immers ook gerendered worden, dus daar kun je ook nog wel wat mee maar je beeld is niet blurry als je dus in de rondte staat te kijken. Lijkt me een prima oplossing. Al vraag ik me af of het voor physics wel natuurlijk gaat werken.Nieuwevolger schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 23:07:
[...]
Ik had het overgenomen van iemand die het op reddit zei, zal het filmpje wel even opnieuw kijken.
Edit: hmm, wat jij zegt kan ook klopoen. Maar ze hebben het wel over dat de animaties worden geinterpolireerd.
Verder vind ik het ergens ook wel kwalijk dat ze nu al met dergelijke zaken moeten komen om de performance bij te kunnen benen. Iets zegt me dat je dan alsnog beter uit bent met een fatsoenlijke PC.
Pfffffff 2100,- keiharde nederlandse florijnen voor de japanse Sega Dreamcast op dag 1 van de japanse release gewoon thuis hebben staan. Als ik mij niet vergis was Justifire ook zo gek om dat ding toen te kopen!Sagat schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 17:01:
De scorpio wordt fully backward compatible toch? Dus zowel huidige xb1 als 360 games die nu ook al op de one werken? Is toch wel interresant. Ik heb uitendelijk ook een ps4 pro gekocht dus given the choice liever scorpio dan one s maar.............money of preciezer lack of money![]()
Overigens zo juist de uitnodiging van Ubisoft gekregen om aan de For Honor beta mee te doen, ben benieuwd hoe de game speelt na de filmpjes gezien te hebben!
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Tja, een PC zal altijd een hoger potentieel hebben dan een console, vooral als je er geen budget limiet bij stelt. Zelfs als de scorpio perfect 4k op 60 fps uit zou kunnen poepen zonder grote concessies aan grafische kwaliteit, dan zal de kwaliteit alsnog hoger kunnen op een highend pc of je kunt een monitor met hogere framerate en gsync/freesync gebruiken. Verwachten dat dat anders gaat zijn zal alleen tot teleurstelling leiden.Martinspire schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 23:39:
[...]
Klopt. De animaties moeten immers ook gerendered worden, dus daar kun je ook nog wel wat mee maar je beeld is niet blurry als je dus in de rondte staat te kijken. Lijkt me een prima oplossing. Al vraag ik me af of het voor physics wel natuurlijk gaat werken.
Verder vind ik het ergens ook wel kwalijk dat ze nu al met dergelijke zaken moeten komen om de performance bij te kunnen benen. Iets zegt me dat je dan alsnog beter uit bent met een fatsoenlijke PC.
Het is allemaal net maar wat je verwacht, op de reddit van xbox waren mensen ook al telleurgesteld, die verwachten dat je met 1,8 tflops meer dan de ps4 pro een wonder kan verrichten.Martinspire schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 23:39:
[...]
Klopt. De animaties moeten immers ook gerendered worden, dus daar kun je ook nog wel wat mee maar je beeld is niet blurry als je dus in de rondte staat te kijken. Lijkt me een prima oplossing. Al vraag ik me af of het voor physics wel natuurlijk gaat werken.
De scorpio wordt ook gewoon zwakker dan een gtx 1160, maar met een doos van 400-500 euro kan je gewoon niet zo gek veel doen vergeleken met pc's boven de 800 euro. En je bent sowieso naief als je serieus dacht dat red dead redemption 2 of cyberpunk 2077 native 4k gingen halen.
Verder is het gewoon slim van ontwikkelaars om truukjes als checkerboard te gebruiken, dit geeft een image quality, maar je bespaard wel gpu kracht, die voor andere zaken meer kan worden gebruikt.
Ergens is het altijd jammer dat er zo gefocust wordt op het technische aspect. Het is belangrijk om vooruitgang te boeken, maar alles valt of staat met de kwaliteit van de game zelf. Graphics dragen hier natuurlijk aan bij, maar het is niet het volledige verhaal.
Nu heb ik geen 4K TV, maar wanneer ik er een zou hebben zou ik het ook wel prettig vinden dat mijn console daar gebruik van kan maken. Dus het is een beetje dubbel natuurlijk. Al moet ik zeggen dat ik nog steeds onder de indruk ben van de graphics die uit mijn One S worden gepompt. Of ben ik snel tevreden?
Nu heb ik geen 4K TV, maar wanneer ik er een zou hebben zou ik het ook wel prettig vinden dat mijn console daar gebruik van kan maken. Dus het is een beetje dubbel natuurlijk. Al moet ik zeggen dat ik nog steeds onder de indruk ben van de graphics die uit mijn One S worden gepompt. Of ben ik snel tevreden?
Het lijkt er dus op dat de scorpio ook jaguar cores gebruikt in cpu...
Zen wordt het niet ivm pas custom chips in 2018.
Plus zou zen veelste duur worden. 8core wordt geschat op 500-700 dollar.
Ik denk dat hrt leuk is voor diehard console eigenaren. Maar het lijkt erop dat ze dalijk wel heel ver achter pc lopen. Dan is vega uit. En zitten de gpus richting de 10a15 tflops.
Plus alle Xbox exclusieves zijn nu op pc. Dus ik zelf zie weinig markt waarde voor een scorpio.
Maar hoop dat specs oud zijn en ze ons verassen.
Maar een zelfde cpu gebruiken als ps4 pro is wel jezelf in de vingers snijden. Denk dat sony nog niet zo dom was met snel releasen van pro. En als scorpio uitkomt er nog effe flink onderzitten qua prijs.
Gok een moeilijke launch voor scorpio.
Zen wordt het niet ivm pas custom chips in 2018.
Plus zou zen veelste duur worden. 8core wordt geschat op 500-700 dollar.
Ik denk dat hrt leuk is voor diehard console eigenaren. Maar het lijkt erop dat ze dalijk wel heel ver achter pc lopen. Dan is vega uit. En zitten de gpus richting de 10a15 tflops.
Plus alle Xbox exclusieves zijn nu op pc. Dus ik zelf zie weinig markt waarde voor een scorpio.
Maar hoop dat specs oud zijn en ze ons verassen.
Maar een zelfde cpu gebruiken als ps4 pro is wel jezelf in de vingers snijden. Denk dat sony nog niet zo dom was met snel releasen van pro. En als scorpio uitkomt er nog effe flink onderzitten qua prijs.
Gok een moeilijke launch voor scorpio.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Verwijderd
Ik vind het ook prima wat ik zie hoor. Consoles zijn er voor gebruiksgemak. Als je alles uit een machine wil pompen moet je een pc kopen.Wom schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 09:51:
Ergens is het altijd jammer dat er zo gefocust wordt op het technische aspect. Het is belangrijk om vooruitgang te boeken, maar alles valt of staat met de kwaliteit van de game zelf. Graphics dragen hier natuurlijk aan bij, maar het is niet het volledige verhaal.
Zelfde geldt voor de media mogelijkheden. Mensen willen voor 220 euro zowel top graphics in games als een allround fantastische media centre met alle mogelijkheden qua codecs en passthrough. Dat is geen realistische verwachting.
Het is ook geen spec sheet, maar een white paper uit juli 2016 over hoe 4k te bereiken is =PMartinspire schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 16:56:
[...]
Daar zou ik me geen zorgen maken. Xbox OS werkt al bijna net als een virtual machine. Een resource OS en Xbox OS creëren een 3e OS waar alle games op worden afgespeeld. Ik denk dat het meeste werk zit in het aanpassen van de resource OS, in dit geval naar Scorpio specs. Ook de reden waarom ESRAM makkelijk verwijderd kan worden.Nieuwevolger schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 17:06:
[...]
Voor de rest moet Microsoft er voor zorgen dat ze er niet zo vaag over doen als met Sony met de ps4 pro. En zorgen dat ontwikkelaars meteen serieus de kracht gaan gebruiken van de Scorpio en geen patches uitbrengen die de halve game slopen. De ps4 pro had wel games waarvan sommige slechtere frame rate haalde als met de normale ps4, sommige kregen een slechtere image quality (wel weer opgelost met een latere patch) en de verbetering van sommige games is dat de frame rate van 30 fps gaat naar alleen 45-50 fps.
Ps4 Pro daarentegen had geen ander keus dan exact zelfde componenten te gebruiken voor backwards compatibility met de PS4. Architectuur is zo simpel als het maar kan en totaal niet flexibel. Microsoft heeft in tegenstelling tot Sony gewoon rekening gehouden met de toekomst.
[ Voor 68% gewijzigd door Silversin op 25-01-2017 10:39 ]
- quorumz
- Niet online

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. MS probeert dit al wel sinds de x1 te verkopen (naast gamen het media gevoel). Met de x1 S had ik wel degelijk de verwachting dat de plex client hierin mee gaat en helaas is dat niet het geval. Daarnaast is juist passthrough het makkelijkste te realiseren zodat je receiver het oppakt.Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:00:
[...]
Ik vind het ook prima wat ik zie hoor. Consoles zijn er voor gebruiksgemak. Als je alles uit een machine wil pompen moet je een pc kopen.
Zelfde geldt voor de media mogelijkheden. Mensen willen voor 220 euro zowel top graphics in games als een allround fantastische media centre met alle mogelijkheden qua codecs en passthrough. Dat is geen realistische verwachting.
Kijk ik snap dat niet iedereen aan "hardware" erom hetzelfde heen heeft staan (4k tvs, hdmi 2.0 hdcp 2.2 versterkers) maar dan zijn die extra dingen ook niet relevant en voldoet hij prima maar zorg dat de extra features die in de x1s zitten dan ook overal gebruikt kunnen worden.
Heb nu maar een nvidia shield tv 2017 model gehaald die met een plex client (op android tv wat weer een andere versie is dan degene die ik op mijn sony tv heb zitten) 4k hevc atmos mkvs streamt.
Graphics en gameplay staan vrij ver van elkaar af, er werken andere ontwikkelaars aan de graphics dan de gameplay bij het ontwikkelen van een game. Man, hoe zou de industrie eruit zien als graphics niet steeds verder werden gepusht? Zaten we nog steeds in het ps2 tijd perk. Voor de rest komen gewoon dezelfde games uit op de xbox one en scorpio, dus je hoeft de komende tijd niks te missen. Scorpio is voor mensen die hun console willen upgraden, het is geen nieuwe generatie met nieuwe games.Wom schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 09:51:
Verwijderd
MS roept idd dingen als prachtige graphics en volledige media hub. Elk bedrijf roept dat soort dingen. De Shield heeft Android mobiele telefoon spellen qua game aanbod en een robuste media centre aanbod. Een all in one kastje dat uitblinkt in games en media voor 400 piek is er niet. Er is er wel 1 van 800.quorumz schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 10:23:
[...]
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. MS probeert dit al wel sinds de x1 te verkopen (naast gamen het media gevoel). Met de x1 S had ik wel degelijk de verwachting dat de plex client hierin mee gaat en helaas is dat niet het geval. Daarnaast is juist passthrough het makkelijkste te realiseren zodat je receiver het oppakt.
Kijk ik snap dat niet iedereen aan "hardware" erom hetzelfde heen heeft staan (4k tvs, hdmi 2.0 hdcp 2.2 versterkers) maar dan zijn die extra dingen ook niet relevant en voldoet hij prima maar zorg dat de extra features die in de x1s zitten dan ook overal gebruikt kunnen worden.
Heb nu maar een nvidia shield tv 2017 model gehaald die met een plex client (op android tv wat weer een andere versie is dan degene die ik op mijn sony tv heb zitten) 4k hevc atmos mkvs streamt.
Vind het wel interessant klinken dus ik zocht even op wanneer die te koop is. Feestdagen 2017! Het is januari!
Hoi mensen! Vraag over geluid: wanneer ik een geluidsysteem heb dat géén DTS Surround ondersteunt, maar wel Dolby, kan de Xbox One S dan het DTS-signaal omzetten in een Dolby signaal?
Ik denk er over na om bijvoorbeeld Sonos aan te schaffen als draadloos surround systeem voor zowel games, films als muziek. Sonos ondersteunt wel Dolby Digital, maar geen DTS HD.
Ik denk er over na om bijvoorbeeld Sonos aan te schaffen als draadloos surround systeem voor zowel games, films als muziek. Sonos ondersteunt wel Dolby Digital, maar geen DTS HD.
Fijne kerst alvast!Sluw schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 15:21:
Vind het wel interessant klinken dus ik zocht even op wanneer die te koop is. Feestdagen 2017! Het is januari!
Ha, mailtje in de spambox over het hoofd gezien dat ik mee mag doen aan de closed beta voor For Honor dit weekend. Zal mij benieuwen 
Edit: Ik kan bijkbaar nog 3 andere inviten voor dit weekend. Heb alleen een mailadres nodig, zodat ik je eerst kan toevoegen als Uplay friend (echt, wtf). Stuur maar een DM als je interesse hebt

Edit: Ik kan bijkbaar nog 3 andere inviten voor dit weekend. Heb alleen een mailadres nodig, zodat ik je eerst kan toevoegen als Uplay friend (echt, wtf). Stuur maar een DM als je interesse hebt

[ Voor 44% gewijzigd door Notna op 25-01-2017 15:50 ]
Haha ja... vind het alleen wat laat in de productcycle om dan een nieuwe console van deze generatie aan te schaffen (ook al is die ene stuk sneller).
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Bunta schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 00:03:
[...]
Pfffffff 2100,- keiharde nederlandse florijnen voor de japanse Sega Dreamcast op dag 1 van de japanse release gewoon thuis hebben staan. Als ik mij niet vergis was Justifire ook zo gek om dat ding toen te kopen!. Nu alleen nummer drie nog zien te vinden want er waren er blijkbaar maar drie in nederland toen.
Overigens zo juist de uitnodiging van Ubisoft gekregen om aan de For Honor beta mee te doen, ben benieuwd hoe de game speelt na de filmpjes gezien te hebben!
En dat viel nog mee.
De Sega Saturn had ik op japanse release bij de futurezone Rotterdam voor een schamele 3200 gulden, met extra joypad, stroomadapter, clockwork knight en virtua fighter erbij mocht ik het pakket meenemen voor f 4000,-
Kwam een paar weken terug de mpeg2 insteekkaart voor de Sega Saturn nog tegen achterin een kast, daarmee kon je video-cd's afspelen : 590 gulden

Dan heb ik het nog niet gehad over Japanse games waar je maar moest gokken wat je aan het doen was (Shenmue 250 gulden)
Nee, de jeugd is wat dat betreft maar verwend tegenwoordig
Wat klopt hier niet aan je verhaal? Dit geldt dan toch precies zo voor Microsoft? De PS4 Pro maakt geen gebruik van dezelfde GPU namelijk, maar een Polaris based custom GPU with features beyond (Vega features dus). Wat is hier volgens jou simpel aan en niet flexibel? Beetje vreemde en rare statements maak je.Ps4 Pro daarentegen had geen ander keus dan exact zelfde componenten te gebruiken voor backwards compatibility met de PS4. Architectuur is zo simpel als het maar kan en totaal niet flexibel. Microsoft heeft in tegenstelling tot Sony gewoon rekening gehouden met de toekomst.
Ik zie ook niet wat hier niet toekomst gericht aan is?
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Hoog tijd dat er een apart Scorpio topic komt.
Heb sinds de release van de One in het Xbox One topic niet meer zoveel PS4 (pro) gelezen en oude bekenden van het andere kamp in dit topic gezien....
Ook de For Honor beta binnen, morgen weer eens wat schedels inslaan met de vikingbijl
Benieuwd hoe hij zich verhoud tot de alpha, die was eigenlijk al behoorlijk stabiel.
Meteen maar even pre-order doen voor Prey, release 5 Mei.
Na Wolfenstein en Doom heb ik daar wel vertrouwen in

Heb sinds de release van de One in het Xbox One topic niet meer zoveel PS4 (pro) gelezen en oude bekenden van het andere kamp in dit topic gezien....
Ook de For Honor beta binnen, morgen weer eens wat schedels inslaan met de vikingbijl
Benieuwd hoe hij zich verhoud tot de alpha, die was eigenlijk al behoorlijk stabiel.
Meteen maar even pre-order doen voor Prey, release 5 Mei.
Na Wolfenstein en Doom heb ik daar wel vertrouwen in

[ Voor 25% gewijzigd door justifire op 25-01-2017 19:33 ]
Fuck zeg, ein-de-lijk dit eens geprobeerd. Streamen vanaf je Xbox zonder op hetzelfde netwerk te zitten. Ik reis betrekkelijk vaak tussen mijn ouders en mijn eigen huis en heb het nu snel even geregeld (kost amper tijd, enige dat je nodig hebt is een W10 PC/Laptop en een geschikte router, 5 minuten werk verder). Via 4G geprobeerd of het het ook daadwerkelijk doet, en ja hoor! Latency op 4G valt al mee, dus zal op een echt netwerk ook prima zijn lijkt me. Schijnt een programma te zijn waarmee je je xdoos kan wakkermaken op afstand, ik ga daar nog even naar kijken.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.