- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:13
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox Gift Card
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Toch wacht ik even de beta af voor ik ga bestellen.justifire schreef op maandag 16 januari 2017 @ 23:55:
51 euro voor Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - Deluxe Edition is wel een erg lekker prijsje
https://www.microsoft.com...luxe-edition/c2rk0q1vfn0m
Verwijderd
Deals with gold. Als het unlocken van een toeter je te lang duurt, kun je er nu wat aan doen.
Ben wel blij met die verandering. Ik druk nu altijd 1x op de guide knop en dan linker stick naar links als ik de tijd heb. Met clips enzo gebruik ik nog wel dubbel tap, maar ik sommige clips merk ik dat je naar je dashboard bent gegaan als de dubbel klik niet werktVerwijderd schreef op maandag 16 januari 2017 @ 13:18:
[...]
Zie net op reddit dat de volgende Xbox update dit gaat fixen. Guide en dan a wordt home. Guide wordt guide. Wat op zich wel vrij logisch is.
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
heb de gold editie al een paar maanden in de pre-order voor 66 euro oid bij ubisoft zelfjustifire schreef op maandag 16 januari 2017 @ 23:55:
51 euro voor Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands - Deluxe Edition is wel een erg lekker prijsje
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Sinds The Division ben ik niet meer zo happig op die seasonpasses.quorumz schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 11:24:
[...]
heb de gold editie al een paar maanden in de pre-order voor 66 euro oid bij ubisoft zelf
Je betaalt voor iets waarvan je maar af moet wachten of het wat is.
Ubisoft kennende houd ik liever die 15 euro in mijn zak.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Hier nog één hoor.SinergyX schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 14:49:
Ik ga wildlands wel eerst rustig bekijken, heb nog steeds m'n twijfels met de uitwerking ervan en na de behoorlijk mindere ervaringen hoe GTA5, M3 en Division zijn geworden, bekijk ik eerst wel hoe MP gaat worden.
De aanbieding duurt toch tot 7 Maart, voor die tijd maar eens de closed en/of open beta spelen om te zien of het daadwerkelijk wat is.
Zelfde geld voor For Honor, alpha beviel me wel maar wacht toch nog even de beta af voor ik tot aankoop over ga.
For honor koop ik denk wel, als die pve modus enigzins populair blijft, vermaak ik me wel. Plus ziet er ook erg mooi uit.justifire schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 15:47:
[...]
Hier nog één hoor.
De aanbieding duurt toch tot 7 Maart, voor die tijd maar eens de closed en/of open beta spelen om te zien of het daadwerkelijk wat is.
Zelfde geld voor For Honor, alpha beviel me wel maar wacht toch nog even de beta af voor ik tot aankoop over ga.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
zit ook wel wat in (laten we eerlijk zijn the division heb ik ondanks de gold versie ook niet meer aangeraakt) maar prijs verschil was zo groot dat het lekker boeien wasjustifire schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 14:23:
[...]
Sinds The Division ben ik niet meer zo happig op die seasonpasses.
Bij ING rentepunten is de normale versie 36 euro trouwens, For Honor ook
[ Voor 7% gewijzigd door quorumz op 17-01-2017 19:41 ]
Ah, gevonden... Dit dus....Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2017 @ 13:18:
[...]
Zie net op reddit dat de volgende Xbox update dit gaat fixen. Guide en dan a wordt home. Guide wordt guide. Wat op zich wel vrij logisch is.
XBL: MRE Inc
Verwijderd
Kun je nog beter Fifa Ultimate Team of Gears 4 spelen.
10 second ninja DONE
Het is ook niet echt een eerlijke vergelijking , de One S is toch een soort 1,5 versie met 4K/HDR ondersteuning een UHD blu ray speler (weet niet of ik wat oversla) maar dat is toch wel de meerprijs waard
De PS4 slim is niet meer dan een afgeslankte versie
[ Voor 7% gewijzigd door Cardwizard op 17-01-2017 21:03 ]
Mocht ik een xb one kopen met fifa dan hou ik die overigens, mijn zoon wil die heel graag hebben. Maar mogelijk koop ik die dan eerst nog voor de ps4 en koop ik de one later los of met een andere game.
10 second ninja DONE
Je kunt ook niet echt verwachten dat je nu nog dat soort deals gaat vinden, het seizoen is voorbij... Die PS4 vind je nu volgens mij toch ook niet meer voor 200 of wel?Sagat schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 20:48:
guys, nu de ps4 slim al meerdere malen 200 euro is geweest, is het dan heel ondenkmaar om ook een basic xbxone s voor die prijs te verwachten? Vreemd genoeg lijkt de fifa bundel momenteel de goedkoopste, maar ook die is nog 250 euro! Omdat het deze keer mijn 'ebij' console wordt, wil ik liever niet meer dan 200 uitgeven, en ik zou zweren dat ik rond black friday ook deze prijzen gezien had, maar misschien laat mijn geheugen me in de steek?
Als je echt niet meer uit wil geven zou je natuurlijk nog tweedehands kunnen kijken, ik heb nog een one (niet s) staan die ik nog steeds niet op v&a gezet heb...
Gamertag: FinrazielNL
10 second ninja DONE
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
SP -> best SP shooter of 2016Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 18:13:
Heb net Doom aangeschaft. Zit na de season pass te kijken. Geloof mijn ogen bijna niet. 40 euro voor wat MP rotzooi. Dat is meer dan de basisspel nu in de winkel kost. Hoop dat er wat microtransactions inzitten om het feest compleet te maken.
Kun je nog beter Fifa Ultimate Team of Gears 4 spelen.
MP -> bagger
SP is ook ontwikkeld door een ander team dan MP.
Doe jezelf een plezier, geniet van de geweldige campaign en besteed het geld van de seasonpass aan Warhammer : End Times - Vermintide
Best of two worlds (doom sp, vermintide mp)
Heb ik iets gemist? Nee toch; het is gewoon 18 januari en ik zie weinig redenen voor akties?Sagat schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 23:57:
Mwah toch wel bij veel winkels uitverkoop had ook nog wel wat acties verwacht in game hardware land.
Power voor wat; als je dan toch in 1x de "sterkste" huidige generatie consoles wil hebben, wacht de E3 af en leg daarna een pre-order ergens neer voor een Scorpio. Tenzij Sony nog iets uit de hoge hoed trekt maar dat betwijfel ik.En wil toch ook graag een s ivm met formaat en iets meer power.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik game op de pc en heb altijd een Xbox 360 controller met dongle gebruikt, deze pc heeft zover ik weet van zichzelf geen bluetooth. Ik ben al een tijdje aan het rondkijken voor een nieuwe controller en heb de Xbox One controller op het oog. Daar is een V2 versie van met een dongle, en een S versie zonder dongle met ingebouwd bluetooth.
Het ding is dat ik met de Switch in het achterhoofd ook eigenlijk wel een constructie wil maken met de Xbox One controller + houdertje + smartphone + games streamen vanaf de pc met remote desktop. In mijn eigen kamer zou een controller met dongle dus werken maar buitenshuis zou je ook controller en smartphone via bluetooth kunnen verbinden, kan de (S) controller zonder dongle dat nog wel of is de dongle daarbij de bluetooth kern? En kan de V2 überhaupt wel via bluetooth met een smartphone verbinden?
De audio hoor ik dan via een draadloze headset, maar de Xbox One controller heeft ook een audio poortje las ik dus daar zou ik dan eventueel ook audio mee kunnen horen als ik oordopjes inplug?
Verder wil ik graag een controller met oplaadbare accu. Van de V2 en S versie kan ik niet goed vinden of ze losse batterijen nemen of dat er een accu bij komt, anders moet ik schijnbaar een play and charge kit van nog eens €20 kopen. Zelf heb ik al USB kabels zat dus de vraag is of er een accu bij komt.
Hopelijk heb ik mijn vraag (sorry, vragen) een beetje goed geformuleerd en kan iemand mij hier mee helpen, misschien heeft iemand eenzelfde set up of simpelweg meer kennis van zaken.
- bluetooth is universeel; je kan de controller dus met "alles" pairen. Of het werkt is een tweede; ik kan me voorstellen dat jouw autoradio (als gek voorbeeld) geen drivers heeft voor de controller en dus ook niet aangestuurd kan worden met de controller. En dat geldt voor meerdere devices.
- de 3.5mm jack is inderdaad geschikt voor headsets. Maar volgens mij werkt niet elk merk/type headset vlekkeloos dus daar zou je eventueel op de site van Microsoft zelf iets over kunnen vinden?
- bijna geen enkele controller komt met een accu. Je kan er (high-capacity) oplaadbare batterijen in zetten maar een officiele accu is aan te raden.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Op een telefoon hier dus geen uitgebreide en gemakkelijke overzicht voor je met antwoorden. Maar de antwoorden zijn wel correctSN4K3 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 08:22:
Kan iemand mij helpen?
Ik game op de pc en heb altijd een Xbox 360 controller met dongle gebruikt, deze pc heeft zover ik weet van zichzelf geen bluetooth. Ik ben al een tijdje aan het rondkijken voor een nieuwe controller en heb de Xbox One controller op het oog. Daar is een V2 versie van met een dongle, en een S versie zonder dongle met ingebouwd bluetooth.
Het ding is dat ik met de Switch in het achterhoofd ook eigenlijk wel een constructie wil maken met de Xbox One controller + houdertje + smartphone + games streamen vanaf de pc met remote desktop. In mijn eigen kamer zou een controller met dongle dus werken maar buitenshuis zou je ook controller en smartphone via bluetooth kunnen verbinden, kan de (S) controller zonder dongle dat nog wel of is de dongle daarbij de bluetooth kern? En kan de V2 überhaupt wel via bluetooth met een smartphone verbinden?
De audio hoor ik dan via een draadloze headset, maar de Xbox One controller heeft ook een audio poortje las ik dus daar zou ik dan eventueel ook audio mee kunnen horen als ik oordopjes inplug?
Verder wil ik graag een controller met oplaadbare accu. Van de V2 en S versie kan ik niet goed vinden of ze losse batterijen nemen of dat er een accu bij komt, anders moet ik schijnbaar een play and charge kit van nog eens €20 kopen. Zelf heb ik al USB kabels zat dus de vraag is of er een accu bij komt.
Hopelijk heb ik mijn vraag (sorry, vragen) een beetje goed geformuleerd en kan iemand mij hier mee helpen, misschien heeft iemand eenzelfde set up of simpelweg meer kennis van zaken.
De v2 en v3 generatie hebben inderdaad een aux ingang die gebruikt kan worden voor communicatie en geluid.
De v2 werkt alleen via de kabel of via de draadloze dongel met de pc
De v3 werkt via kabel, Bluetooth en de draadloze dongel met de pc of met Bluetooth richting de telefoon.
Bij beide krijg je batterijen geleverd. Een accu zul je zelf moeten kopen of je koopt oplaadbare batterijen.
(Pff ben te langzaam met een telefoon tegenover een PC @MAX3400)
Gamertag: timmie271
Om je meteen uit de droom te helpen, een Xbox One controller kan niet met een smartphone worden verbonden.SN4K3 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 08:22:
Kan iemand mij helpen?
Nee, op de PC heeft een Xbox One controller geen audio doorgifte.De audio hoor ik dan via een draadloze headset, maar de Xbox One controller heeft ook een audio poortje las ik dus daar zou ik dan eventueel ook audio mee kunnen horen als ik oordopjes inplug?
Er zit standaard nooit geen oplaadbare accu bij een Xbox One controler (alle versies) tenzij je een Xbox One controller + Play and charge kit koopt.Verder wil ik graag een controller met oplaadbare accu. Van de V2 en S versie kan ik niet goed vinden of ze losse batterijen nemen of dat er een accu bij komt, anders moet ik schijnbaar een play and charge kit van nog eens €20 kopen. Zelf heb ik al USB kabels zat dus de vraag is of er een accu bij komt.
2 Mooie Duracell batterijen, die krijg je er bij!
Bij deze!Hopelijk heb ik mijn vraag (sorry, vragen) een beetje goed geformuleerd en kan iemand mij hier mee helpen, misschien heeft iemand eenzelfde set up of simpelweg meer kennis van zaken.
p.s. aan de mannen hierboven, audio doorgifte op een PC werkt niet via een controller, de controller is niets meer dan een controller en krijgt via een PC geen audio signaal. De 3.5mm plug werkt ook niet op een PC
[ Voor 4% gewijzigd door Bullet NL op 18-01-2017 08:40 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Verwijderd
Nog meer spellen! Eerst Forza Horizon 3, PvZ GW2, Styx en Doom uitspelen. Samen met een berg kleine indies. Dan maar eens kijken of ik nog aan die Warhammer toekom.justifire schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 00:12:
[...]
SP -> best SP shooter of 2016
MP -> bagger
SP is ook ontwikkeld door een ander team dan MP.
Doe jezelf een plezier, geniet van de geweldige campaign en besteed het geld van de seasonpass aan Warhammer : End Times - Vermintide
Best of two worlds (doom sp, vermintide mp)
Bedankt voor de antwoorden, ook de anderen hierboven.Bullet NL schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 08:38:
[...]
Om je meteen uit de droom te helpen, een Xbox One controller kan niet met een smartphone worden verbonden.
[...]
Nee, op de PC heeft een Xbox One controller geen audio doorgifte.
[...]
Er zit standaard nooit geen oplaadbare accu bij een Xbox One controler (alle versies) tenzij je een Xbox One controller + Play and charge kit koopt.
[...]
Bij deze!
p.s. aan de mannen hierboven, audio doorgifte op een PC werkt niet via een controller, de controller is niets meer dan een controller en krijgt via een PC geen audio signaal. De 3.5mm plug werkt ook niet op een PC
In mijn geval is de Xbox One controller (V2) + dongle + play and charge kit dan de beste oplossing als ik het zo lees. Op zich is de accu erbij kopen geen probleem. Hiermee kan ik achter de pc eventueel bedraad spelen en tegelijk opladen voordat ik draadloos naar elders vertrek.
Via een draadloze headset krijg ik de game audio maar het had mooi geweest als het ook via oordopjes en de Xbox controller had gekund. Dat vind ik nog wat vaag aangezien deze bron zegt dat het op de pc ook zo zou moeten werken: https://support.xbox.com/...windows-operating-systems
Het bluetooth pairen van smartphone en Xbox Controller laat ik verder dan achterwege want volgens bovenstaande bron is mijn smartphone versie daar sowieso al te oud voor. Het is dat ik toch aan een nieuwe controller toe ben en met de Switch in aankomst zat ik een beetje te fantaseren of ik dat zelf ook in elkaar zou kunnen knutselen met bovenstaande.
In ieder geval bedankt voor de hulp.
Voor de volledigheid: audio via de plug op controller werkt wel als je de controller via Bluetooth met de PC verbindt. Bij mij toch.Bullet NL schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 08:38:
[...]
[...]
Bij deze!
Ik had liever die treasure map gehad voor een eurotje.Verwijderd schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 08:55:
https://majornelson.com/2...-sale-73/?linkId=33458682
Deals with gold. Als het unlocken van een toeter je te lang duurt, kun je er nu wat aan doen.
Verwijderd
Dat snap ik niet hoor. Een andere toeter is toch heel belangrijk!Tits schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 10:59:
[...]
Ik had liever die treasure map gehad voor een eurotje.
Ik kan mijn Xbox One S controller gewoon met mijn telefoon verbinden via bluetooth. Dit kan alleen met de allernieuwste controllers.Bullet NL schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 08:38:
[...]
Om je meteen uit de droom te helpen, een Xbox One controller kan niet met een smartphone worden verbonden.
[...]
[...]
Er zit standaard nooit geen oplaadbare accu bij een Xbox One controler (alle versies) tenzij je een Xbox One controller + Play and charge kit koopt.
[...]
Bij deze!
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
Mja, daar zit de season passs niet bij...justifire schreef op maandag 16 januari 2017 @ 23:55:
Gewoon deze maps gebruiken. GratisTits schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 10:59:
[...]
Ik had liever die treasure map gehad voor een eurotje.
https://www.trueachieveme...-hiding-these-achievement
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Verwijderd
Ik vind het net fijner ingame. Terwijl ik mezelf wel een ongelofelijke eikel vind dat ik 3 euro uitgeef voor een digitale kaart. Toch gedaan.JSchut schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:04:
[...]
Gewoon deze maps gebruiken. Gratis
https://www.trueachieveme...-hiding-these-achievement
Zelfs ik heb dat niet gedaan bij alle drie de horizonsVerwijderd schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:49:
[...]
Ik vind het net fijner ingame. Terwijl ik mezelf wel een ongelofelijke eikel vind dat ik 3 euro uitgeef voor een digitale kaart. Toch gedaan.
Ingame is ook fijner. Maar 3 euro betalen voor zoiets gaat mij toch even te ver. Nu gaat het niet om de drie euro maar het is een principe dingetjeVerwijderd schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:49:
[...]
Ik vind het net fijner ingame. Terwijl ik mezelf wel een ongelofelijke eikel vind dat ik 3 euro uitgeef voor een digitale kaart. Toch gedaan.
Verwijderd
Je hebt groot gelijk. Ik sponsor idiote praktijken.JSchut schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 11:51:
[...]
Ingame is ook fijner. Maar 3 euro betalen voor zoiets gaat mij toch even te ver. Nu gaat het niet om de drie euro maar het is een principe dingetje
Bij deeltjes 1 en 2 heb ik wel moeilijk zitten doen met een online kaartje, maar bij deel 3 had ik er even echt geen zin in en vond mijn tijd op dat moment meer waard dan de 3 euro.
Op zich heb ik er ook niet zo'n moeite mee... Ik vind het bestaan van zo'n kaart voor 3 euro minder erg dan dat je continu gepusht wordt om meer geld uit te geven. Vooral bij Horizon 2 stoorde ik me daar aan, continu reclame voor Storm Island en als je net verkeerd klikte in het menu dan zat je weer naar die stomme niet te skippen trailer er voor te kijken. DLC vind ik niet erg, het is altijd je eigen keuze om het te kopen of niet, maar er steeds met je neus op geduwd te worden? Dat soort free to play praktijken horen niet thuis in een duurbetaalde game.
Die DLC had ik bij de 1e beste aanbieding al gekocht dus geen last meer van gehadFinraziel schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 13:01:
Ik moet toegeven dat ik het bij Horizon 3 ook gedaan heb
Bij deeltjes 1 en 2 heb ik wel moeilijk zitten doen met een online kaartje, maar bij deel 3 had ik er even echt geen zin in en vond mijn tijd op dat moment meer waard dan de 3 euro.
Op zich heb ik er ook niet zo'n moeite mee... Ik vind het bestaan van zo'n kaart voor 3 euro minder erg dan dat je continu gepusht wordt om meer geld uit te geven. Vooral bij Horizon 2 stoorde ik me daar aan, continu reclame voor Storm Island en als je net verkeerd klikte in het menu dan zat je weer naar die stomme niet te skippen trailer er voor te kijken. DLC vind ik niet erg, het is altijd je eigen keuze om het te kopen of niet, maar er steeds met je neus op geduwd te worden? Dat soort free to play praktijken horen niet thuis in een duurbetaalde game.
Overigens horizon 3 binnen 12 dagen uitgespeeld
Niet als in black friday ofzo. Maar omdat iedereen volop geld uitgeeft in december, is het jan rustig. Vandaar dat imho toch diverse shops kortingen geven.MAX3400 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 07:01:
[...]
Heb ik iets gemist? Nee toch; het is gewoon 18 januari en ik zie weinig redenen voor akties?
Als ik onbeperkt budget had, dan ja, dan had ik voor scorpio gekozen. Op dit moment wil im 200 euro uutgeven voor de exclusives en het liefst ook nog fifa erbij. Dubbeltje en eerste rang enzo[...]
Power voor wat; als je dan toch in 1x de "sterkste" huidige generatie consoles wil hebben, wacht de E3 af en leg daarna een pre-order ergens neer voor een Scorpio. Tenzij Sony nog iets uit de hoge hoed trekt maar dat betwijfel ik.
10 second ninja DONE
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
justifire schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 14:23:
[...]
Sinds The Division ben ik niet meer zo happig op die seasonpasses.
Zekers wel! De controller die bij de huidige One S zit heeft bluetooth en kan gewoon gekoppeld worden. Of je smartphone ondersteuning heeft voor een controller is een tweede. Ik heb een Samsung S7 edge en die ondersteund het in ieder geval wel. Sommige games is even wennen omdat de knoppen niet zijn in te stellen en sommige knoppen ingame net anders zijn.Bullet NL schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 08:38:
Klopt, op Windows 10 Mobile is het ook mogelijk. Moet je alleen wel nog eerst een developer app erop zetten. Er is wel ergens een filmpje van hoe je het moet doen, maar het kan alleen met de laatste versie van de controller die bij de One S zit....jabberwock schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 01:07:
[...]
Zekers wel! De controller die bij de huidige One S zit heeft bluetooth en kan gewoon gekoppeld worden. Of je smartphone ondersteuning heeft voor een controller is een tweede. Ik heb een Samsung S7 edge en die ondersteund het in ieder geval wel. Sommige games is even wennen omdat de knoppen niet zijn in te stellen en sommige knoppen ingame net anders zijn.
Let wel op je build, die nieuwe 15007 krijg ik het niet meer voor elkaar om dev.app te installeren.MRE-Inc schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 08:21:
[...]
Klopt, op Windows 10 Mobile is het ook mogelijk. Moet je alleen wel nog eerst een developer app erop zetten. Er is wel ergens een filmpje van hoe je het moet doen, maar het kan alleen met de laatste versie van de controller die bij de One S zit....
Beetje offtopic: ik heb er eentje te koop gezet bij V&A voor 25 euro. Moest iemand interesse hebben... Met vermelding van deze topic daar, mag hij weg voor 20 euro;-).jabberwock schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 22:28:
Ja en die fifa code raak je met gemak voor een euro of 25 a 30 kwijt op marktplaats. Dan komt de One S toch al aardig in de buurt van de 200. Heb afgelopen weekend dan ook het huishouden maar voorzien van een 2e xbox
En Resident Evil 7 is een Play Anywhere-titel: http://www.vg247.com/2017...e-just-like-we-predicted/
Hopen dat er meer third-party games volgen.
Hier word ik wel erg blij van2dope schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 14:15:
Paar positieve Xbox One-berichten langs zien komen vandaag. De populaire ARPG Path of Exile maakt consoledebuut op Xbox One: http://www.eurogamer.net/...on-xbox-one-later-in-2017
- Project Scorpio (Next gen console) komt eind 2017 al, dus dan zullen er al snel geen nieuwe games meer uitkomen voor de Xbox One, wat nu dus met de 360 zo is (die heb ik op dit moment)
- Microsoft is op dit moment druk bezig met games naar W10 te brengen, wat heeft een Xbox One dan nog van voordeel over een PC?
Ik weet dat het gedeeltelijk ook aan mezelf ligt als het nog nut heeft om een te kopen, maar denken jullie dat games nog lang uit zullen komen voor de Xbox One na de release van Project Scorpio?
Plus dat alles gewoon ontzettend goed werkt. De Xbox One S is gewoon een hele goede console, zoveel is mij wel al duidelijk. Ben zelf heel erg tevreden in ieder geval. Wat de Scorpio doet zie ik dat wel, ik heb nu iig genoeg games waar ik tijd aan kan spenderen.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Scorpio is geen next gen console maar een "Xbox One on steroids"Stefan22 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 14:26:
Heeft het nog zin voor mij om een Xbox One (S) te kopen? Vanwege de volgende redenen twijfel ik daar namelijk een beetje over:
- Project Scorpio (Next gen console) komt eind 2017 al, dus dan zullen er al snel geen nieuwe games meer uitkomen voor de Xbox One, wat nu dus met de 360 zo is (die heb ik op dit moment)
- Microsoft is op dit moment druk bezig met games naar W10 te brengen, wat heeft een Xbox One dan nog van voordeel over een PC?
Ik weet dat het gedeeltelijk ook aan mezelf ligt als het nog nut heeft om een te kopen, maar denken jullie dat games nog lang uit zullen komen voor de Xbox One na de release van Project Scorpio?
Spellen op de Scorpio moeten ook op de One kunnen draaien en visa versa.
De One gaat er voorlopig dus nog niet uit, nieuwe games komen gewoon nog uit voor beide consoles.
Het is nog maar de vraag in hoeverre de Scorpio nut heeft als 4K niet de prioriteit is van de koper.
Benieuwd of ze dan wat unlocken qua framerate (want oneerlijk in mp tegenover One gebruikers) of extra shaders, AA, AF, etc etc toevoegen.
Ik heb hem nu een maand en ben er erg blij mee (kom van ps4 af). Ook ik heb even getwijfeld over de scorpio maar ik ga sowieso nog even de kat uit de boom kijken en koop hem misschien een jaar na de release wel voor een wat schappelijkere prijs.Stefan22 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 14:26:
Heeft het nog zin voor mij om een Xbox One (S) te kopen? Vanwege de volgende redenen twijfel ik daar namelijk een beetje over:
Dat de games ook naar windows 10 komen is natuurlijk leuk. Echter zul je je PC wel moeten blijven updaten. De Xbox blijft zoals hij is en hoef je ook niet te upgraden. Gamen op de bank vind ik ook altijd nog veel lekkerder dan voor een PC zitten.
Daarom stream ik mijn xbox vanuit de kamer naar HTPC beneden... of soms naar mijn tablet... of naar mijn PC... Heerlijk systeem die Xbone!JSchut schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 15:24:
[...]
Ik heb hem nu een maand en ben er erg blij mee (kom van ps4 af). Ook ik heb even getwijfeld over de scorpio maar ik ga sowieso nog even de kat uit de boom kijken en koop hem misschien een jaar na de release wel voor een wat schappelijkere prijs.
Dat de games ook naar windows 10 komen is natuurlijk leuk. Echter zul je je PC wel moeten blijven updaten. De Xbox blijft zoals hij is en hoef je ook niet te upgraden. Gamen op de bank vind ik ook altijd nog veel lekkerder dan voor een PC zitten.
Wel naar een w10 tablet neem ik aan?Awesomo4k schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 15:38:
[...]
Daarom stream ik mijn xbox vanuit de kamer naar HTPC beneden... of soms naar mijn tablet... of naar mijn PC... Heerlijk systeem die Xbone!
Kijk het is heel simpel. Jij hebt nu eigenlijk al je pijlen gericht op de X1S. Blijkbaar heb je het geld er ook voor anders zou je het niet vragen of het zin had ivm Project Scorpio. Ik zeg altijd: je leeft maar 1x dus als jij die X1S wil, dan koop je hem gewoon ongeacht of eind dit jaar de Scorpio uitkomt. Je kunt je S altijd nog verkopen en reken maar dat je die wel kwijt raakt. Verder denk ik dat als je blijft wachten, je het geld waarvoor je eigenlijk de X1S had willen kopen, toch wel aan iets anders uitgeeft.Stefan22 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 14:26:
Dus doe je zelf een plezier en koop dat ding gewoon want je zult er nog gewoon een jaar lang plezier van hebben. De games die je koopt, hangen aan je gamertag/account waardoor je ze ook op de Scorpio kunt spelen tzt. Ik neem aan dat je er hard voor hebt gewerkt/gespaard. Beloon je zelf gewoon, voor je het weet leef je volgende week niet meer (wat ik niet hoop). Verder geen smoesjes of wat dan ook verzinnen om de koop goed te praten.....jij weet zelf wel of je het verdient hebt of niet.
Waar wacht je nog op ?
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2017 22:00 ]
Inc staat toch ook gewoon voor Incassobureau?Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 21:59:
Werk jij voor Microsoft of voor een financieringsbedrijf MRE?
Maareh, Battlefield 3 en Battlefield Bad Company 2 zitten in EA Access!
Surface inderdaad maar er is nu ook een Android beta app waar je mee kunt streamen... iOS weet ik niet. Iemand die app al geprobeerd?
Dus je wil zeggen dat ik hem nu zonder disk kan spelen? Dat zou geweldig zijn want dan kan ik bf3 eventueel op de 360 en de Xone nog coop doenMartinspire schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 23:49:
[...]
Inc staat toch ook gewoon voor Incassobureau?
Maareh, Battlefield 3 en Battlefield Bad Company 2 zitten in EA Access!
Hij lijkt alleen digitaal te zijn voor de mensen met EA Accesstimmie271 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 08:12:
[...]
Dus je wil zeggen dat ik hem nu zonder disk kan spelen? Dat zou geweldig zijn want dan kan ik bf3 eventueel op de 360 en de Xone nog coop doen
Ik heb EA access dus daar hoef ik mij geen zorgen om te makenMartinspire schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 09:14:
[...]
Hij lijkt alleen digitaal te zijn voor de mensen met EA Access
Ik neem er 2MRE-Inc schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 20:18:
[...]
Kijk het is heel simpel. Jij hebt nu eigenlijk al je pijlen gericht op de X1S. Blijkbaar heb je het geld er ook voor anders zou je het niet vragen of het zin had ivm Project Scorpio. Ik zeg altijd: je leeft maar 1x dus als jij die X1S wil, dan koop je hem gewoon ongeacht of eind dit jaar de Scorpio uitkomt. Je kunt je S altijd nog verkopen en reken maar dat je die wel kwijt raakt. Verder denk ik dat als je blijft wachten, je het geld waarvoor je eigenlijk de X1S had willen kopen, toch wel aan iets anders uitgeeft.
Dus doe je zelf een plezier en koop dat ding gewoon want je zult er nog gewoon een jaar lang plezier van hebben. De games die je koopt, hangen aan je gamertag/account waardoor je ze ook op de Scorpio kunt spelen tzt. Ik neem aan dat je er hard voor hebt gewerkt/gespaard. Beloon je zelf gewoon, voor je het weet leef je volgende week niet meer (wat ik niet hoop). Verder geen smoesjes of wat dan ook verzinnen om de koop goed te praten.....jij weet zelf wel of je het verdient hebt of niet.
Waar wacht je nog op ?
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Haha, nee, maar ik lees zoveel van dit soort vragen dat ik wel eens denk van: je wilt iets, maar gaat aan anderen vragen of het "mag" of je zoekt bij anderen een soort van goedkeuring die je blijkbaar zelf niet durft te geven aan jezelf. Waarom vraag ik me dan af ?Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 21:59:
Werk jij voor Microsoft of voor een financieringsbedrijf MRE?
Ik kan niet in iemands portemonnee en leven kijken, maar ik vind dat je jezelf best mag belonen zo af en toe Het is een behoorlijk bedrag, maar het is niet zo dat je elke 3 maanden een nieuwe xbox gaat kopen.
Over dat EA access....zitten daar een beetje goede games in ? Ik speel eigenlijk alleen Battlefield 1 de laatste tijd. Verder eigenlijk niet zoveel en die andere EA sports games zoals NHL, NFL etc boeien me niet
Ik zou BFBC2 en BF3 best wel digitaal willen hebben namelijk....Eigenlijk moet Microsoft met een soort van methode komen dat je je fysieke disc kan inruilen voor een digitale versie. Maar daar zitten weer haken en ogen aan omdat je dan de fysieke disc weer kunt verkopen en zodoende een semi-gratis versie van het spel hebt.
Verwijderd
Beetje plagen he.MRE-Inc schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 09:54:
[...]
Haha, nee, maar ik lees zoveel van dit soort vragen dat ik wel eens denk van: je wilt iets, maar gaat aan anderen vragen of het "mag" of je zoekt bij anderen een soort van goedkeuring die je blijkbaar zelf niet durft te geven aan jezelf. Waarom vraag ik me dan af ?
Ik kan niet in iemands portemonnee en leven kijken, maar ik vind dat je jezelf best mag belonen zo af en toe Het is een behoorlijk bedrag, maar het is niet zo dat je elke 3 maanden een nieuwe xbox gaat kopen.
Over dat EA access....zitten daar een beetje goede games in ? Ik speel eigenlijk alleen Battlefield 1 de laatste tijd. Verder eigenlijk niet zoveel en die andere EA sports games zoals NHL, NFL etc boeien me niet
Ik zou BFBC2 en BF3 best wel digitaal willen hebben namelijk....Eigenlijk moet Microsoft met een soort van methode komen dat je je fysieke disc kan inruilen voor een digitale versie. Maar daar zitten weer haken en ogen aan omdat je dan de fysieke disc weer kunt verkopen en zodoende een semi-gratis versie van het spel hebt.
Persoonlijk vind ik EA access een goede deal. Je krijgt alle oude EA sports spellen Fifa 16 bijv). Best oké voor incidenteel een potje Fifa. Daarnaast bijna alle grote EA titels. Dragon Age Inquisition, Unravel, BF4, Titanfall 1, Mirrors Edge Catalyst, Need For Speed 2016, PvZ GW2, Mass Effect 1 tm 3, zitten er allemaal in. Voor 25 euro per jaar heb je toegang tot dat alles en 10% korting op EA nieuwe releases.
Best wel een no brainer eigenlijk.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
En je krijgt de vorige 2 er ook nog bijjanvanduschoten schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 10:30:
Ik was voor Sinterklaas op zoek naar PvZ GW2 voor m'n zoontje, het spel zelf kost al meer dan een jaar EA, en dan kun je nog meer spellen gewoon spelen. Was idd een makkelijk & snel besluit om EA acces af te sluiten
Verwijderd
Ik ben halverwege deel 2. Heb vooral van deel 1 veel schik gehad. De mobiele telefoon versie die omgezet is naar de 360 heb ik niet gespeeld.timmie271 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 10:38:
[...]
En je krijgt de vorige 2 er ook nog bijik heb ze eergisteravond maar even alle 3 geinstalleerd
Heb je al tf2 compleet?
Plus dat je veel meer games kan installeren.janvanduschoten schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 10:30:
Ik was voor Sinterklaas op zoek naar PvZ GW2 voor m'n zoontje, het spel zelf kost al meer dan een jaar EA, en dan kun je nog meer spellen gewoon spelen. Was idd een makkelijk & snel besluit om EA acces af te sluiten
Hier vind de oudste PvZ GW2 ook geweldig, hij is regelmatig online aan het gamen met zoontjes van Xbox-ers die jij inmiddels ook op je Xbox heb staan. ;-)
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik moet met ze alle drie nog beginnenVerwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 13:47:
[...]
Ik ben halverwege deel 2. Heb vooral van deel 1 veel schik gehad. De mobiele telefoon versie die omgezet is naar de 360 heb ik niet gespeeld.
Heb je al tf2 compleet?33,65
Nee tf2 heb ik nog niet op 33.65.. Morgen weer wat pogingen wagen.... wat baalde ik er wel van zeg
Edit: eindelijk gehaald met 33.30 op de klok nadat ik er eentje gehaald had van 32.80 met 2 seconden tijdstraf voor een gemiste kill...
[ Voor 12% gewijzigd door timmie271 op 20-01-2017 21:13 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Het is weer hetzelfde liedje als bij Watch Dogs en The Division, hoe dichter bij release, hoe belabberder de graphics er uit gaan zien.....
Dan zal dit waarschijnlijk ook nog high-end pc footage zijn
Dan vraag ik mij af waarom het Warner Brothers met Batman Arkham Knight het wel lukt om schitterende graphics neer te zetten en het bij UbiSoft uiteindelijk toch telkens weer tegenvalt ?
Van de week nog even BAK gespeeld en damn, als ze mij zouden zeggen dat dat Scorpio content is zou ik het zo geloven
Dat lijkt me vrij zeker de pc versie, maar ik vind het er toch behoorlijk goed eruit zien grafisch.justifire schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 17:25:
Ghost Recon Wildlands gameplay
[video]
Het is weer hetzelfde liedje als bij Watch Dogs en The Division, hoe dichter bij release, hoe belabberder de graphics er uit gaan zien.....
Dan zal dit waarschijnlijk ook nog high-end pc footage zijn![]()
Dan vraag ik mij af waarom het Warner Brothers met Batman Arkham Knight het wel lukt om schitterende graphics neer te zetten en het bij UbiSoft uiteindelijk toch telkens weer tegenvalt ?
Van de week nog even BAK gespeeld en damn, als ze mij zouden zeggen dat dat Scorpio content is zou ik het zo geloven
Kwam er via de beta van Halo Wars 2 achter, welke ik direct weer verwijderd heb. Dat is totaal mijn game niet. Maar die Destiny ga ik nog wel wat plezierige uurtjes aan beleven. En dat voor een gratis download.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Anders kijk de gameplay van rond de E3 nog maar effe. Hij was grafisch al echt niet meer indrukwekkend. Verder spelen ze met een Xbox controller, dus het kan nog X1-footage zijn. Wat mij stoort is dat het vooral enorm arcade is ivm de eerste trailer/reveal. Amper stealth, weinig realisme en vooral als rollercoaster bedoelt. Nou is daar op zich ook weinig mis mee, maar het pakt me een stuk minder. Verder heb je een hele grote wereld, maar hij is zo saai als het maar kan. Je gaat nergens heen lopen omdat ie nou eenmaal zo groot is. Je pakt altijd een voertuig en dat maakt de grootte van de map meteen vrij nutteloos (dan kan het net zo goed 1 vierkante kilometer zijn).justifire schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 17:25:
Ghost Recon Wildlands gameplay
[video]
Dan zal dit waarschijnlijk ook nog high-end pc footage zijn![]()
Arkham Knight was schitterend inderdaad, maar de PC release een ramp. Uiteindelijk half jaar uitgesteld of iets na problemen, dus dat kun je ook niet echt als voorbeeld nemen. De game lijkt nu een stuk verder in ontwikkeling en meer uitgewerkt. Ik verwacht niet dat er nog veel gaat wijzigen. Al hebben ze wel een beta, maar zonder uitstel van release gaat dit ook niet aangepast worden. Toch jammer dat Ubisoft weinig doet met de Tom Clancy en Ghost Recon namen/franchises. Dit had net zo goed "CIA Strike Force - The Game" kunnen heten. Het spotten en sneaken kan leuk zijn, maar ik vraag me af of dit niet 9/10 keer in een onverwachte gunfight uitloopt. Zeker met coop. Bovendien doet het ook niets nieuws, het is echt een samenraapsel van bestaande elementen.
Ik wacht nog even de beta en reviews af. Denk niet dat ik hem ga pre-orderen of hij moet toch ineens zoveel leuker geworden zijn. Al is ie nu van "meh" naar "mwoah" gegaan
[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 20-01-2017 23:48 ]
SinergyX schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 01:18:
Krijg net een Xbox message dat m'n console is uitgekozen voor de komende xbox updates
Jij liever dan ik btw. Ik zit niet te wachten op tientallen geforceerde updates tijdens gametijd omdat die console het verrekt om ze in standby-mode te doen.
Haha precies....zit je net lekker in je attack plane in BF1 met een leuke 25-0 streak, bam....zwart scherm, disconnect en update voor je kiezen....Kun je minimaal een half uur wachten....Martinspire schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 09:43:
[...]
PRAISE THE CHOSEN ONE!!!
Jij liever dan ik btw. Ik zit niet te wachten op tientallen geforceerde updates tijdens gametijd omdat die console het verrekt om ze in standby-mode te doen.
Wat is grafisch indrukwekkend dan ? Ik heb al jaren geen game meer op de pc gespeeld, dus op dat gebied loop ik mijlen ver achter. Vind op zich alles er best goed uitzien, maar mijn standaard ligt ook niet zo hoog qua graphics anders was mijn PS4 wel mijn main game platform geweest natuurlijkMartinspire schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 23:44:
[...]
Anders kijk de gameplay van rond de E3 nog maar effe. Hij was grafisch al echt niet meer indrukwekkend. Verder spelen ze met een Xbox controller, dus het kan nog X1-footage zijn. Wat mij stoort is dat het vooral enorm arcade is ivm de eerste trailer/reveal. Amper stealth, weinig realisme en vooral als rollercoaster bedoelt. Nou is daar op zich ook weinig mis mee, maar het pakt me een stuk minder. Verder heb je een hele grote wereld, maar hij is zo saai als het maar kan. Je gaat nergens heen lopen omdat ie nou eenmaal zo groot is. Je pakt altijd een voertuig en dat maakt de grootte van de map meteen vrij nutteloos (dan kan het net zo goed 1 vierkante kilometer zijn).
Arkham Knight was schitterend inderdaad, maar de PC release een ramp. Uiteindelijk half jaar uitgesteld of iets na problemen, dus dat kun je ook niet echt als voorbeeld nemen. De game lijkt nu een stuk verder in ontwikkeling en meer uitgewerkt. Ik verwacht niet dat er nog veel gaat wijzigen. Al hebben ze wel een beta, maar zonder uitstel van release gaat dit ook niet aangepast worden. Toch jammer dat Ubisoft weinig doet met de Tom Clancy en Ghost Recon namen/franchises. Dit had net zo goed "CIA Strike Force - The Game" kunnen heten. Het spotten en sneaken kan leuk zijn, maar ik vraag me af of dit niet 9/10 keer in een onverwachte gunfight uitloopt. Zeker met coop. Bovendien doet het ook niets nieuws, het is echt een samenraapsel van bestaande elementen.
Ik wacht nog even de beta en reviews af. Denk niet dat ik hem ga pre-orderen of hij moet toch ineens zoveel leuker geworden zijn. Al is ie nu van "meh" naar "mwoah" gegaan
Qua gameplay vind ik het ook een beetje een mengsel van wat andere games, maar qua setting en idee, vind ik het wel weer erg leuk. Een beetje een drug kartel uitroeien.... Prima..... alleen dat coop hoeft van mij niet zo. Ging ook in AC (die in Parijs) niet helemaal lekker, iedereen deed gewoon zijn eigen ding.....
Heb me iig ingeschreven voor de beta, dus die wacht ik nog wel even af voordat ik hem koop.
Ik heb dat welgeteld 3x meegemaakt, standby modus doet wonderenMartinspire schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 09:43:
[...]
PRAISE THE CHOSEN ONE!!!
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Inschrijving voor de Injustice 2 beta is nu geopend https://beta.injustice.com/
Arkham Knight voor de X1 is erg indrukwekkend, maar persoonlijk vind ik Forza Horizon, Battlefield 1 (alleen jammer van resolutie, verder prima), Star Wars Battlefront (idem), GTA (1080p + 60fps), Rise of the Tomb Raider, Steep (niet onaardig maar vooral laadtijden zijn heel kort), Titanfall 2, Hitman en The Division er wel mooi uit zien. Voor de PC zijn er ook nog wel wat spellen te bedenken, maar vergeet ook een Planet Coaster of Cities Skylines niet met de hoeveelheid objecten/AI in beeld.MRE-Inc schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 11:22:
[...]
Wat is grafisch indrukwekkend dan ? Ik heb al jaren geen game meer op de pc gespeeld, dus op dat gebied loop ik mijlen ver achter. Vind op zich alles er best goed uitzien, maar mijn standaard ligt ook niet zo hoog qua graphics anders was mijn PS4 wel mijn main game platform geweest natuurlijk![]()
Qua gameplay vind ik het ook een beetje een mengsel van wat andere games, maar qua setting en idee, vind ik het wel weer erg leuk. Een beetje een drug kartel uitroeien.... Prima..... alleen dat coop hoeft van mij niet zo. Ging ook in AC (die in Parijs) niet helemaal lekker, iedereen deed gewoon zijn eigen ding.....
Heb me iig ingeschreven voor de beta, dus die wacht ik nog wel even af voordat ik hem koop.
AC ging vooral klote in Coop omdat de fighting mechanic zich er niet echt voor leent en stealthy daar niet lekker werkte met meerdere personen. Coop shooters zijn vaak een stuk beter. En zoals ik zei: ik vind hem nog niet overtuigen. Al komt er verder geen reet uit, dus misschien dat ik hem haal voor het gebrek aan alternatieven
* Martinspire de rest van zijn gamelibrary negeren doet
Die van mij ook maar als ze bv elke dag een update doen, dan werkt dat niet en zo heb ik dus in 1 week 6 keer een geforceerde update gezien. Was ook meteen uitschrijven en dagSinergyX schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 12:23:
[...]
Ik heb dat welgeteld 3x meegemaakt, standby modus doet wonderen
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2017 14:03 ]
Same. Blijf denk ik gewoon bij de XBO voor nu, een 4k TV wordt 'm (nog) niet. Als de Scorpio hogere framerates weet uit te poepen dan zal ik het overwegen.Finraziel schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 14:24:
Ik blijf nog hopen dat de scorpio ook echt interessant wordt zonder 4k... Ben best bereid zo'n ding te kopen straks als het de moeite waard is maar niet om mijn beamer aan de wilgen te hangen (en 4k beamers of tv's die me groot genoeg zijn zitten voorlopig echt nog buiten mijn budget).
Ik kan de knoppen/frets gewoon goed gebruiken bij selecteren, maar bij spelen registreerde hij niets.
In tv mode laat hij wel de knoppen zien die ik in druk, maar verder registreerde die niets.
Kan nergens vinden hoe je dit kan verhelpen. Iemand enig idee?
[ Voor 18% gewijzigd door SunnieNL op 21-01-2017 15:26 ]
Weet niet wat voor x1 jij hebt maar gta 5 is 1080p/30 fps
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik ga er vanuit dat het straks gewoon 1080p + 60fps bij elke game wordt, en 4K alleen daar waar dat mogelijk is. Een nieuwe Assassins Creed verwacht ik niet in 4K eigenlijk. Of met weinig andere extra's omdat dat toch nog vrij zwaar wordt.Thomas schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 14:32:
[...]
Same. Blijf denk ik gewoon bij de XBO voor nu, een 4k TV wordt 'm (nog) niet. Als de Scorpio hogere framerates weet uit te poepen dan zal ik het overwegen.
Ik ga hem halen vanwege het feit dat ik verwacht dat ie ook andere zaken wat sneller laat werken zoals het OS. Ik denk dat ik wel mn X1 verkoop/inruil maar mn PS4 blijft gewoon staan voor de exclusives.
Ik denk dat je teleur gesteld raakt als je denk dat ontwikkelaars met de scorpio zich gaan richten op 60 fps. Ten eerste omdat betere graphics verkopen, een hogere frame rate niet. Ten tweede omdat Sony de resolutie race al is begonnen, zowel first als third party ontwikkelaars richten zich om een resolutie boven de 1080p ipv hogere graphics settings of een hogere frame rate. Scorpio kan games als red dead redemption 2 of battlefield 1 waarschijnlijk ook niet op native 4k aan, maar zowel een dynamische resolutie of checkboard rendering zijn goeie technieken om een zo hoog mogelijke resolutie te halen. En voor 60 fps heb je sowieso ook een forse upgrade kwa cpu nodig tegenover de ps4 pro. Dit drukt op de prijs, terwijl de scorpio tegelijk ook weer zo goedkoop mogelijk in de winkel moet liggen.Martinspire schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 17:46:
[...]
Ik ga er vanuit dat het straks gewoon 1080p + 60fps bij elke game wordt, en 4K alleen daar waar dat mogelijk is. Een nieuwe Assassins Creed verwacht ik niet in 4K eigenlijk. Of met weinig andere extra's omdat dat toch nog vrij zwaar wordt.
Ik ga hem halen vanwege het feit dat ik verwacht dat ie ook andere zaken wat sneller laat werken zoals het OS. Ik denk dat ik wel mn X1 verkoop/inruil maar mn PS4 blijft gewoon staan voor de exclusives.
Ja ik zal het wel zien. VIP pass is natuurlijk ook een beetje onzin; leuk embleempje maar in FM6 heb ik nooit aan die VIP events deelgenomen. Vind het ergens toch wel een beetje jammer dat de DLC van Forza altijd zo duur is. Voor de één zal het het waard zijn, maar voor mij voelt het toch altijd een beetje als een naaistreek (zeker omdat vanaf de release al tig DLC packs beschikbaar zijn). Toch blijven het wel goede games, zeker FH2 heb ik erg veel lol aan gehad. Al vind ik Dirt Rally nog leuker, maar vooral omdat het fantastisch is om eens niet te crashen omdat die game zo belachelijk moeilijk isMartinspire schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 18:30:
Ik vind zowel de autopacks als de Snow Mountain het geld niet waard eigenlijk. Alleen doen als je helemaal dol van het spel bent. Of omdat je een specifieke auto graag wilt hebben.
Voor de prijs van DLC en auto's kun je dus Dirt Rally aanschaffen volgens mij. Dat lijkt me een betere dealThomas schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 18:44:
[...]
Ja ik zal het wel zien. VIP pass is natuurlijk ook een beetje onzin; leuk embleempje maar in FM6 heb ik nooit aan die VIP events deelgenomen. Vind het ergens toch wel een beetje jammer dat de DLC van Forza altijd zo duur is. Voor de één zal het het waard zijn, maar voor mij voelt het toch altijd een beetje als een naaistreek (zeker omdat vanaf de release al tig DLC packs beschikbaar zijn). Toch blijven het wel goede games, zeker FH2 heb ik erg veel lol aan gehad. Al vind ik Dirt Rally nog leuker, maar vooral omdat het fantastisch is om eens niet te crashen omdat die game zo belachelijk moeilijk is.
Klopt, al is het maar net wat je meer waard vindt. Je hebt tegenwoordig voor 10 euro of minder ook al (soms goede) games.Martinspire schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 19:38:
[...]
Voor de prijs van DLC en auto's kun je dus Dirt Rally aanschaffen volgens mij. Dat lijkt me een betere deal
Na het doorlopen van de wizard zie ik echter nog geen kanalen voorbij komend in de OneGuide gids. Wel zie ik dat er een 'kanaal' is met HDMI content. Wanneer ik deze uitklap kan ik meer 'details' zien van dit kanaal, maar logischerwijs zie je daar niets.
Het lijkt alsof het KPN kastje dus geen gids informatie of iets dergelijks doorstuurt.
Zijn er nog extra stappen die ik moet ondernemen op de Xbox of KPN kastje?
Overigens heb ik wel gewoon Live TV en kan ik nog zappen met de KPN afstandsbediening. Functioneel is er dus niets gewijzigd, afgezien van het feit dat het signaal nu eerst door de Xbox loopt en dan pas naar de TV wordt gestuurd.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Ding is nu voor 109 euro te koop dus de prijs is al wat beter
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Afgezien van de belabberde bouwkwaliteit zou ik niet meer terug willen.Cardwizard schreef op zondag 22 januari 2017 @ 10:57:
Hoe fijn is die Elite controller nou ? lees er zulke goeie dingen over , en begin me telkens meer te storen aan de One s controller , heb vaak het idee dat het net niet zo goed een knop druk registreer als ik graag zou willen ...
Ding is nu voor 109 euro te koop dus de prijs is al wat beter
Zo fijn 4 knoppen onder je vingers terwijl je je duimen rustig op de sticks kan laten.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Zit al op mijn derde (gelukkig binnen garantie) en het internet staat vol met Elite-controller problemen.
Ik moet wel zeggen, ik ben er zo enorm blij mee, als hij kapot gaat koop ik er gewoon weer een (als garantie afhandeling lang duurt of het buiten garantie gebeurt).
Edit: ik heb trouwens wel nog wat anders aan mijn elite... Mijn linker trigger 'plakt' een beetje. Heb geprobeerd daar op te zoeken maar dan vind ik mensen waarbij de trigger ingedrukt blijft als ze los laten. Bij mij is het andersom, als hij niet ingedrukt is dan voel ik dat hij plakt en moet ik iets harder duwen om hem in beweging te krijgen. Als ik aan het spelen ben valt het nauwelijks op, maar als hij een tijdje gelegen heeft dan plakt hij weer wat vaster.
Iemand die dit herkent? Hij is het vrij snel gaan doen maar volgens mij niet helemaal van het begin. Het is ook weer niet echt een probleem, dus ik heb het vooralsnog maar genegeerd.
[ Voor 30% gewijzigd door Finraziel op 22-01-2017 14:16 ]
Ik heb hetzelfde bericht gekregen, ben wel benieuwd wat er nu weer verzonnen wordt. Doe nu al zo lang mee en het is vaak toch wel weer bijzonder als er een nieuwe feature of mogelijkheid komt.SinergyX schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 01:18:
Krijg net een Xbox message dat m'n console is uitgekozen voor de komende xbox updates
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Niet zoveel bijzonders:Bunta schreef op zondag 22 januari 2017 @ 17:12:
[...]
Ik heb hetzelfde bericht gekregen, ben wel benieuwd wat er nu weer verzonnen wordt. Doe nu al zo lang mee en het is vaak toch wel weer bijzonder als er een nieuwe feature of mogelijkheid komt.
In addition, every Xbox One will see an update coming to the Guide that will make it faster to complete common tasks. Through one press of the Xbox button on your controller, you’ll be able to pull up the newly enhanced Guide as an overlay on the left side of your screen no matter what you’re doing. In addition, we’re rebuilding the most popular multitasking experiences for speed and ease of access. For example, you’ll be able to start recording your GameDVR clips, adjust your recording length, and access your captures directly in the Guide. We’ll also add a new Achievement tracking overlay, Gamerscore Leaderboard, a new Cortana design, and controls for background music, making these features easier to use.
Read more at http://news.xbox.com/2017...oming-xbox-one-windows-10
Hij leek het niet te trekken en schakelde zelf over naar 50% speed. Ik vond dit erg vervelend. Hoop niet dat dat steeds vaker gaat gebeuren.
Verder vind ik het wel een leuke game. Ben alleen teveel tijd kwijt aan Forza Horizon 3 waardoor mijn progress niet echt opschiet.
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.