• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Hmm... ik zou gezien de releases van de laatste tijd (op Forza Horizon 3 na) niet meer zo snel iets pre-orderen. Zie Mafia III, Watchdogs etc etc...

Al is Mass Effect wel een veilige keuze waarschijnlijk.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-12 15:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Tits schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 09:35:
PS4 heeft gewoon in de Benelux/Europa een grotere fanbase. Dan moet je als één van de weinige in een vriendengroep al een sterke voorkeur voor Xbox hebben om er eentje te kopen.
Bij een vriendengroep gamers zal je voor beide consoles volk vinden om mee te spelen, maar een sporadische gamer gaat volgens mij sowieso eerder een PS4 kopen, ook al is de Xbox One goedkoper.

Voor mij is de controller, het dashboard, het partysysteem, GWG en EA Access de grootste voordelen van PS4 tov Xbox One. Ik heb ook meer dan genoeg Xbox One-vrienden ondertussen om elke avond wel iets te spelen.
Ik heb ook altijd het idee dat de PS4 de Ferrari is en de Xbox de McLaren. Beide goede auto's maar als je aan iemand vraagt noem een snelle auto, dan zal 80% Ferrari zeggen.

Maar mijn vriendengroep had een Xbox360, maar ik heb zelden met hun samen gegamed. Ik speel eigenlijk alleen maar samen met de tweakers uit dit topic.

Je bedoelt het net andersom zeker ? EA Access is toch niet op de PS4 ? Controller is persoonlijk, maar ondanks dat de DS4 al beter is dan de DS3, haalt de DS4 het bij lange na niet bij de standaard X1 controller en al helemaal niet bij de Elite Controller.
soldier wolf schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 09:50:
[...]

heb de Xbox al vanaf dag 1 via duitsland gekocht, en het eerste jaar was het echt een drama.
De ondersteuning was slecht, de interface werkte voor geen meter.
Ik heb de xbox toen ook geruild voor een ps4.

Pas geleden een xbox one s gekocht en moet zeggen dat ze alles een stuk beter hebben gemaakt!

Helaas zullen er een hoop zijn die daar door wel zaijn afgehaakt.
Vreemd ik heb de X1 ook vanaf de release in Duitsland gehaald. Heb echt nooit problemen gehad. De store was prima gevuld, ondersteuning was prima (controller omgewisseld zonder problemen) Interface werkte prima. Dat Nederlanders niet aan de credit card willen, is hun probleem, ik heb er wel 1 en kon destijds net na de release prima met credit card betalen. Maar die gekke Nederlanders willen weer zo graag iDeal gebruiken.... iDeal is ook een wereldwijd algemeen bekend betaalmiddel ;)

XBL: MRE Inc

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-12 12:16

JSchut

.....

Ik ben vorige maand geswitched van de ps4 naar naar xbox one s. Vroeger ook een Xbox en een xbox 360 gehad en het bevalt mij gewoon veel beter dan de ps4. Nu zal de ps4 misschien de krachtigere machine zijn, maar dat weegt voor mij niet op tegen de experience die ik op de xbox heb.

Uiteraard is dit gewoon persoonlijk. Beide consoles zijn prima machines. De ene wat populairder dan de ander. Ach is dat niet elke generatie zo geweest.

Ook heb ik bijna geen vrienden die (online) gamen en als ze al online gamen dan spelen ze totaal andere games. Dus als ik online game dan is het vaak ook met tweakers :) Ik ben dus vrij in welke console ik koop. Dat ben je natuurlijk altijd maar ik hoef geen rekening te houden met op welke console mijn vrienden gamen.

Ik ben nu helemaal verslaafd aan Forza Horizon 3. Dat was ik op de Xbox 360 ook al met deel 1. Is het het nu nog waard om Forza Horizon 2 te halen? (Als ik 3 helemaal uit heb :P)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-12 20:35
JSchut schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:13:
Ik ben vorige maand geswitched van de ps4 naar naar xbox one s. Vroeger ook een Xbox en een xbox 360 gehad en het bevalt mij gewoon veel beter dan de ps4. Nu zal de ps4 misschien de krachtigere machine zijn, maar dat weegt voor mij niet op tegen de experience die ik op de xbox heb.

Uiteraard is dit gewoon persoonlijk. Beide consoles zijn prima machines. De ene wat populairder dan de ander. Ach is dat niet elke generatie zo geweest.

Ook heb ik bijna geen vrienden die (online) gamen en als ze al online gamen dan spelen ze totaal andere games. Dus als ik online game dan is het vaak ook met tweakers :) Ik ben dus vrij in welke console ik koop. Dat ben je natuurlijk altijd maar ik hoef geen rekening te houden met op welke console mijn vrienden gamen.

Ik ben nu helemaal verslaafd aan Forza Horizon 3. Dat was ik op de Xbox 360 ook al met deel 1. Is het het nu nog waard om Forza Horizon 2 te halen? (Als ik 3 helemaal uit heb :P)
Hier ook geen verplichtingen qua consoles, maar verslaafd aan forza, halo en sinds kort aan gears :+
De xbox (fan) van hier komt vooral door mijn neef eigenlijk die de 360 heeft.

Ik weet niet of je alle achievements wilt halen in de horizons? Anders moet je horizon 2 voor de fun nemen want 168 championships x4 races word op den duur vervelend kan ik je vertellen :9. Verder zijn de bucketlists en dergelijke wel leuk om te doen (ook op storm island), speel het zelf af en toe ook nog om anderen te helpen voor achievements :)
MRE-Inc schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 20:10:
[...]

Heb 2 maanden geleden nog BF3 gespeeld op de Xbox 360 en dat werkte gewoon prima. Servers waren niet zo vol, maar toch..... Van BFBC2 weet ik het niet......
Heb ze ook beide, en kan nu dus mooi aankomende zaterdag de co-op missies doen van BF3 op de Xone met een vriend :D

Gamertag: timmie271

JSchut schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:13:

Ik vond horizon 2 echt véél minder dan deel 1, en deel 3 is gewoon weer top. Het geforceerd steeds roadtrips maken ging me de keel uit hangen en off road races waren nog veel minder goed uitgewerkt dan in deel 3 (en moeilijk/niet te vermijden). In deel 3 zijn de off road races echt weer parcours, in deel 2 was het meestal alleen maar dwars door de velden denderen en bomen ontwijken. En dat maakte het niet makkelijk want de ai was daar absurd goed in. Het viel me ook erg tegen na de rally uitbreiding van deel 1 die ik juist erg cool vond.
Maar goed, genoeg andere mensen die horizon 2 wel super vonden, dus het is niet gezegd dat jij mijn ervaring zou delen. Als je hem goedkoop op de kop kunt tikken kun je het altijd eens proberen.

Gamertag: FinrazielNL

• MRE-Inc

MRE-Inc

timmie271 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:23:
[...]

Heb ze ook beide, en kan nu dus mooi aankomende zaterdag de co-op missies doen van BF3 op de Xone met een vriend :D
Ik moet alleen die laatste co-op missie doen op Veteran difficulty in BF3 om op 1000GS te komen, maar vond ze allemaal erg leuk om te spelen. Wellicht dat Martinspire nog wel een keer BF3 daarvoor wil opstarten anders kom ik bij jou uit. Normaal gesproken ben ik niet zo'n achievement hunter, maar ik heb zoveel plezier van BF3 gehad, dat ik die eigenlijk wel op 1000GS wil zetten.

Edit: Bullseye achievement en Army of Two achievement moet ik nog van BF3.

• timmie271
MRE-Inc schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:34:
[...]

Ik moet alleen die laatste co-op missie doen op Veteran difficulty in BF3 om op 1000GS te komen, maar vond ze allemaal erg leuk om te spelen. Wellicht dat Martinspire nog wel een keer BF3 daarvoor wil opstarten anders kom ik bij jou uit. Normaal gesproken ben ik niet zo'n achievement hunter, maar ik heb zoveel plezier van BF3 gehad, dat ik die eigenlijk wel op 1000GS wil zetten.

Ik hoef er gelukkig nog maar 22 achievements in BF3 :+ en hopelijk na zaterdag weer een paar minder :9
Maar ik hou me aanbevolen ondanks dat ik ze straks misschien al heb :)

• JSchut

JSchut

.....

timmie271 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:23:
[...]

Hier ook geen verplichtingen qua consoles, maar verslaafd aan forza, halo en sinds kort aan gears :+
De xbox (fan) van hier komt vooral door mijn neef eigenlijk die de 360 heeft.

Ik weet niet of je alle achievements wilt halen in de horizons? Anders moet je horizon 2 voor de fun nemen want 168 championships x4 races word op den duur vervelend kan ik je vertellen :9. Verder zijn de bucketlists en dergelijke wel leuk om te doen (ook op storm island), speel het zelf af en toe ook nog om anderen te helpen voor achievements :)
Ik ben niet iemand die een game perse op 100% moet hebben. Dit doe ik alleen als ik het leuk vind om te doen. Dat wil zeggen niet teveel grinden. Als ik het zo begrijp dan Zou ik Forza Horizon 2 zeker niet 100% gaan uitspelen :P Forza Horzon 3 geef ik wel een kans als ik zo naar de achievements kijk.

Vroeger ook Forza 3 gespeeld en die vond ik ook erg vet. Dus Forza 6 moet er ook nog komen.
Finraziel schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:29:
[...]

Ik vond horizon 2 echt véél minder dan deel 1, en deel 3 is gewoon weer top. Het geforceerd steeds roadtrips maken ging me de keel uit hangen en off road races waren nog veel minder goed uitgewerkt dan in deel 3 (en moeilijk/niet te vermijden). In deel 3 zijn de off road races echt weer parcours, in deel 2 was het meestal alleen maar dwars door de velden denderen en bomen ontwijken. En dat maakte het niet makkelijk want de ai was daar absurd goed in. Het viel me ook erg tegen na de rally uitbreiding van deel 1 die ik juist erg cool vond.
Maar goed, genoeg andere mensen die horizon 2 wel super vonden, dus het is niet gezegd dat jij mijn ervaring zou delen. Als je hem goedkoop op de kop kunt tikken kun je het altijd eens proberen.
Forza Horizon 1 was zoals ik mij herinner dan ook wel heel erg sterk.

Dat door de velden scheuren en bomen ontwijken doe ik af en toe ook in Horizon 3 en dat is niet iets waar ik mijn hobby van zou maken :P Erg frustrerend.

Eerst maar eens gameplay kijken op Youtube i guess :)

In Horizon 3 zijn de Drivatars trouwens ook eerder Drivatards. Het lijkt wel alsof ze je met opzet willen rammen. Dit word nog erger als je met ze in een convoy zit.

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 17-12 13:00
Vreemd ik heb de X1 ook vanaf de release in Duitsland gehaald. Heb echt nooit problemen gehad. De store was prima gevuld, ondersteuning was prima (controller omgewisseld zonder problemen) Interface werkte prima. Dat Nederlanders niet aan de credit card willen, is hun probleem, ik heb er wel 1 en kon destijds net na de release prima met credit card betalen. Maar die gekke Nederlanders willen weer zo graag iDeal gebruiken.... iDeal is ook een wereldwijd algemeen bekend betaalmiddel ;)
[/quote]

Maar dat heeft wel de release van de xbox verpest..:)
Ook omdat winkel geen voorraad had en geen games.

tegen de tijd dat de winkels eindelijk wat ging verkopen had iedereen al een ps4.

Ik blijf het lekkerste gamen op de xbox. ook de controller vind ik vele malen beter.
Het is alleen jammer dat het in Nederland het gewoon niet zo leeft.

Alleen al door de BC die xbox gebruikt hebben ze bij mij een streepje voor.
heerlijk games als halo reach, black ops 1 enz af en toe weer eens te spelen

Verwijderd

[...]

Ik heb juist alle moeilijke Achievements al. Dacht dat ik de coop destijds met jou gedaan heb. Alleen zoals gebruikelijk bij BF games is het een glitchy troep spel. Campaign progress raakte ik elke keer kwijt waardoor ik complete the story niet heb.

Edit: heb hem natuurlijk wel 1 minuut geleden voor 3 euro opgepikt. Kijken of hij op de One stabieler is. Nu al zin in de ellenlange intro! :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2017 12:35 ]

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-12 14:57
Mooi dat verhaal over PS4 / Xbox.
Ik merk al aan mijn vrienden dat iedereen nu een PS4 heeft en niemand een Xbox, dan heb ik het serieus over 15 vrienden.

Daarnaast merk ik door heel nederland met mijn toernooien dat 90 procent van de kinderen voor playstation is.

Zonde hoor, ben ook een fanatiek Xbox 360 gamer geweest.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Mars18 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 12:31:
Mooi dat verhaal over PS4 / Xbox.
Ik merk al aan mijn vrienden dat iedereen nu een PS4 heeft en niemand een Xbox, dan heb ik het serieus over 15 vrienden.

Daarnaast merk ik door heel nederland met mijn toernooien dat 90 procent van de kinderen voor playstation is.

Zonde hoor, ben ook een fanatiek Xbox 360 gamer geweest.
Van mijn echte vrienden die ik in het dagelijks leven zie hebben degene die een console hebben ook allemaal een PS4.
En dan spelen ze enkel Fifa en CoD, dus voor de exclusives hadden ze het niet hoeven doen :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

kevlar01 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:42:
Hmm... ik zou gezien de releases van de laatste tijd (op Forza Horizon 3 na) niet meer zo snel iets pre-orderen. Zie Mafia III, Watchdogs etc etc...

Al is Mass Effect wel een veilige keuze waarschijnlijk.
Met Mafia 3 en Watchdogs 2 heb ik me anders prima vermaakt? Sterker, Watch Dogs 2 is mogelijk mijn game van het jaar (2016) geworden. Al dub ik tussen die en BF1.
[...]

Bullseye moet ik hier ook nog. Maar van wat ik weet heb ik die toen aardig wat geprobeerd maar nooit voltooid. Was volgens mij erg frustrerend. Nog wat andere dingen in BF3 en BFBC2 staan open (al heb ik het meeste wel), maar in de meesten heb ik weinig zin.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Martinspire schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 12:37:
[...]

Met Mafia 3 en Watchdogs 2 heb ik me anders prima vermaakt? Sterker, Watch Dogs 2 is mogelijk mijn game van het jaar (2016) geworden. Al dub ik tussen die en BF1.

[...]
Smaken verschillen natuurlijk.
Ik heb veel verschillende verhalen gelezen, vandaar dat ik mijn vraagtekens zet bij het nut van pre-orderen.
Je pre-ordert ook geen brood in de bakkerij toch? Je weet toch wel dat het er is als je het wilt kopen. ;)

• timmie271
Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 12:28:
[...]

Ik heb juist alle moeilijke Achievements al. Dacht dat ik de coop destijds met jou gedaan heb. Alleen zoals gebruikelijk bij BF games is het een glitchy troep spel. Campaign progress raakte ik elke keer kwijt waardoor ik complete the story niet heb.

Edit: heb hem natuurlijk wel 1 minuut geleden voor 3 euro opgepikt. Kijken of hij op de One stabieler is. Nu al zin in de ellenlange intro! :)
Je hebt de campaign inderdaad niet afgemaakt zag ik. Maar dan ben jij dus in BF3 en BF4 je save kwijt geraakt? Dan heb je echt wel dikke pech. Heb hier nergens last van gehad gelukkig :)

Je hebt gelukkig alle MP chievos al. Ik moet die allemaal nog... campaign en coop zal geen probleem worden :)

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
kevlar01 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 12:46:
[...]Je pre-ordert ook geen brood in de bakkerij toch? Je weet toch wel dat het er is als je het wilt kopen. ;)
Nou... Dat kan soms vies tegenvallen. Het komt wel eens voor dat je 's middags naar de bakker gaat voor vers brood en hij al door z'n voorraad heen zit en alleen nog oud brood van de dag ervoor heeft. Dan had je toch liever van te voren besteld.

Verwijderd

timmie271 schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 12:49:
[...]

Je hebt de campaign inderdaad niet afgemaakt zag ik. Maar dan ben jij dus in BF3 en BF4 je save kwijt geraakt? Dan heb je echt wel dikke pech. Heb hier nergens last van gehad gelukkig :)

Je hebt gelukkig alle MP chievos al. Ik moet die allemaal nog... campaign en coop zal geen probleem worden :)
Die resette elke keer. Toch jammer als je wel alle Achievements voor de levels hebt en niet de hoofd Achievement. Maar goed, het is een kort en makkelijk spel. Komt wel goed.
JSchut schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:49:
[...]

Forza Horizon 1 was zoals ik mij herinner dan ook wel heel erg sterk.

Dat door de velden scheuren en bomen ontwijken doe ik af en toe ook in Horizon 3 en dat is niet iets waar ik mijn hobby van zou maken :P Erg frustrerend.

Eerst maar eens gameplay kijken op Youtube i guess :)

In Horizon 3 zijn de Drivatars trouwens ook eerder Drivatards. Het lijkt wel alsof ze je met opzet willen rammen. Dit word nog erger als je met ze in een convoy zit.
Het verschil is dat het in horizon 3 veel meer optioneel is. Je kunt door de velden scheuren (goede manier om skillpoints te halen), en je kunt soms mooi afkorten door een veld, maar het hoeft niet. Off road races hebben altijd wel genoeg obstakels dat je toch het idee hebt een soort pad te volgen. In horizon 2 had je regelmatig races dwars door open veld met gewoon in the middle of nowhere checkpoints waar je doorheen moest. En die waren ook nog bijna onzichtbaar als je in hood of cockpit view zat. Heel fijn...

Die drivatars in deel 3 ben ik het ook wel mee eens maar je kunt je open world challenges in een private free roam sessie halen, dan zijn ze er niet :). De convoy achievements heb ik gewoon even achter mekaar de races gedaan en vervolgens gewoon met een snelle bak de Oost-West snelweg op en af gaan jakkeren tot ik aan de 100 mijl zat (gaat best snel op 400 kmh :P). Daarna de hele convoy mechanic genegeerd.

• JSchut

JSchut

.....

Finraziel schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 13:20:
[...]

Het verschil is dat het in horizon 3 veel meer optioneel is. Je kunt door de velden scheuren (goede manier om skillpoints te halen), en je kunt soms mooi afkorten door een veld, maar het hoeft niet. Off road races hebben altijd wel genoeg obstakels dat je toch het idee hebt een soort pad te volgen. In horizon 2 had je regelmatig races dwars door open veld met gewoon in the middle of nowhere checkpoints waar je doorheen moest. En die waren ook nog bijna onzichtbaar als je in hood of cockpit view zat. Heel fijn...

Die drivatars in deel 3 ben ik het ook wel mee eens maar je kunt je open world challenges in een private free roam sessie halen, dan zijn ze er niet :). De convoy achievements heb ik gewoon even achter mekaar de races gedaan en vervolgens gewoon met een snelle bak de Oost-West snelweg op en af gaan jakkeren tot ik aan de 100 mijl zat (gaat best snel op 400 kmh :P). Daarna de hele convoy mechanic genegeerd.
Ik doe die convoy dingen nu als ik even aan het roamen ben. kom dan vanzelf wel aan de 100 miles idd.
Als ik straks voor de 3 sterren ga dan ga ik ze uitzetten. Anders ga ik heel gefrustreerd worden denk ik :P

Verwijderd

JSchut schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 13:28:
[...]

Ik doe die convoy dingen nu als ik even aan het roamen ben. kom dan vanzelf wel aan de 100 miles idd.
Als ik straks voor de 3 sterren ga dan ga ik ze uitzetten. Anders ga ik heel gefrustreerd worden denk ik :P
Ik heb hem ook zo gedaan. Gewoon toeteren tussen de races door. Dan gaat het vanzelf zonder er extra moeite voor te hoeven doen.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 12:28:
[...]

3 euro ? Niet digitaal dan zeker als BF3 überhaupt al digitaal te krijgen is....

• Awesomo4k
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:31
Is er nog iemand die Forza 5 speelt? Ben nog niet zolang geleden begonnen maar lijkt me leuk om samen te spelen.

• timmie271
MRE-Inc schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 15:34:
[...]

3 euro ? Niet digitaal dan zeker als BF3 überhaupt al digitaal te krijgen is....
De DLC is digitaal verkrijgbaar :Y

De game zelf is alleen op disc uitgebracht. Zat bij mij toen in de xbox bundel :)

Awesomo4k schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 15:37:
Is er nog iemand die Forza 5 speelt? Ben nog niet zolang geleden begonnen maar lijkt me leuk om samen te spelen.
met forza 5 en forza horizon 2 heb ik problemen met online gamen. het is 1x gelukt met wifi ipv lan. en met googlen hadden er meer mensen last van. heb forza 6 mp daarna nooit getest. gelukkig werkt forza horizon 3 wel (ik join tenminste drag race sessies)

Verwijderd

MRE-Inc schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 15:34:
[...]

Brick and mortar. Binnenstad steunen.

Als het me uitkomt.
Gisteren schroevendraaisetje binnengekregen voor de XBO controllers, je moet dus een speciale type8 torx schroevendraaier hebben met soort van gaatje erin (was ook 360).

Elite controller bleef de 'xbox knop' steeds hangen, alles even losgemaakt, bijzonder hoe stevig die dingen gebouwd zijn :)
Ik ben heel m'n Forza 5 progressie kwijt, bij opnieuw installeren van m'n XBO waren er problemen met de cloudopslag, resultaat was een overschrijving van m'n voortgang :(

[ Voor 40% gewijzigd door SinergyX op 11-01-2017 16:44 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Ik ben toevallig ook weer bezig met Forza 5!
Alleen ben ik nu nog door de singleplayer grind aan het werken :P

• Awesomo4k
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:31
Add me maar, leuk samen spelen.
Joeske86 is mijn tag

• maemo
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-08 17:07
Ik ben daar een week of 2 geleden mee begonnen.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-12 19:49

v8power67

Psn: Mausosaurus

Hoe zit het eigenlijk met THE POWER OF THE CLOUD??
Gok dat we er nooit meer iets van horen.
Las op neogaf iemand die zei dat waarschijnlijk crackdown 3 alles lokaal doet op de scorpio en dat x1 gebruikers genaaid worden, of dat het hele destruction verhaal gewoon uit raam gegooid wordt, en denk dat hij wel in de buurt gaat zitten.
Je hoort ook echt niks over de game.

Was eerst van plan zowel de ps4 pro als scorpio te halen. Maar heb de pro al, en het aanbod van exclusives voor xbox wordt steeds magerder.
En alles komt naar pc dus ja denk dat ik voor eerst een nieuwe console ga overslaan van MS.
Aangezien mijn pc nog steeds sterker is dan wat de scorpio ooit zal worden.

[ Voor 3% gewijzigd door v8power67 op 11-01-2017 23:40 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:20
Ben benieuwd of er na die jaren van ontwikkeling nog een serieuze Kinect game gaat uitkomen die de verplichte aanschaf nog gaat rechtvaardigen.

Met Kinect hadden ze wel iets exclusiefs in handen. Maar tot op heden niets mee gedaan. Gemiste kans en vrij zuur voor de kopers van het eerste uur.

Nu wachten op Scorpio en de games die daarop draaien. Zullen ze nog met echte exclusives komen? Of ook verkrijgbaar op PC?

Verwijderd

Wow. Vorig jaar BF3 save game nog getest voordat ik mijn 360 weggaf. Niets. Start BF3 gisterenavond op. Alles terug.

Zag wel dat ik die ene moeilijke sniper missie nog in Coop mag doen. Houd me aanbevolen voor serieuze gegadigden. :)

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 09:52:
Wow. Vorig jaar BF3 save game nog getest voordat ik mijn 360 weggaf. Niets. Start BF3 gisterenavond op. Alles terug.

Zag wel dat ik die ene moeilijke sniper missie nog in Coop mag doen. Houd me aanbevolen voor serieuze gegadigden. :)
Check.... die moet ik ook nog, maar de eerst komende dagen gaat dat niet lukken ivm studie :|

Verwijderd

MRE-Inc schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 10:08:
[...]

Check.... die moet ik ook nog, maar de eerst komende dagen gaat dat niet lukken ivm studie :|
Geen haast hoor. Weet wel dat het best een pittige is...

Edit: voor een man met jouw skills een peulenschil. De pest is alleen dat je enorm moet samenwerken. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2017 11:27 ]

• timmie271
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 11:25:
[...]

Hij hoeft niet per se op hard voltooid te worden hè. Hoewel dat wel goed voor de uitdaging is :P

Ik probeer het zaterdag eerst met een vriend en anders mag je het ook nog een keer met deze noob proberen (tenzij iemand anders hem met mij wil halen :))

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 11:25:
[...]

Edit: voor een man met jouw skills een peulenschil. De pest is alleen dat je enorm moet samenwerken. :)
Skills ? Ik ? Nah..... Maar komt goed. Laat het weten als ik zo ver ben. Eens testen of de elite controller dan ook goed werkt. Eigenlijk nog niet geprobeerd om de elite controller te gebruiken in een virtuele xbox 360 zoals in het BC programma het geval is.

Iemand ervaring ermee ? Wordt je button layout meegenomen ?

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Ik mag mezelf sinds een paar weken ook een blije bezitter noemen van een XBox One S.
Ik heb wel een vraagje aan medegebruikers van dit model.

Als hij uit staat ('energiebesparing'), dan hoor ik heel zacht een snel ritmisch getik uit het apparaat komen, ongeveer 5 tikken per seconde. Ik hoor het als het stil is in de kamer vanaf ongeveer 50cm afstand of minder - ik moet dus goed luisteren om het op te merken.
Het lijkt niet op een harde schijf of ventilator. Het lijkt uit de elektronica te komen.
Dit stoort verder niet en het apparaat functioneert gewoon naar behoren, maar ik vroeg me af of dit normaal was en of anderen dit ook hebben bij hun Xbox One S.

[ Voor 3% gewijzigd door Fireshade op 12-01-2017 12:17 ]

Fireshade schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:16:
Als hij uit staat ('energiebesparing'), dan hoor ik heel zacht een snel ritmisch getik uit het apparaat komen, ongeveer 5 tikken per seconde. Ik hoor het als het stil is in de kamer vanaf ongeveer 50cm afstand of minder - ik moet dus goed luisteren om het op te merken.
Het lijkt niet op een harde schijf of ventilator.
Bij mij was het wel de ventilator in mijn gewone One; het is miraculeus verdwenen na een firmware-update ergens voor jaar.

Desondanks kan het natuurlijk zijn dat er intern een kabeltje tegen de ventilator aan zit of een ander minimaal defect aanwezig is? Heb je al met de Microsoft Support contact gehad en de vraag gesteld?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• JSchut

JSchut

.....

Fireshade schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:16:
Ik mag mezelf sinds een paar weken ook een blije bezitter noemen van een XBox One S.
Ik heb wel een vraagje aan medegebruikers van dit model.

Het lijkt niet op een harde schijf of ventilator. Het lijkt uit de elektronica te komen.
Dit stoort verder niet en het apparaat functioneert gewoon naar behoren, maar ik vroeg me af of dit normaal was en of anderen dit ook hebben bij hun Xbox One S.
Ik hoor dit ook. Een soort van rateltje. Ik heb hem alleen in instant on staan.
YouTube: Xbox one s noise while in sleeping mode

Heb begrepen dat dit normaal is. Moet eens testen of dit ook zo is als ik hem helemaal uitzet zonder instant on.

MRE-Inc schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 11:39:
[...]

Skills ? Ik ? Nah..... Maar komt goed. Laat het weten als ik zo ver ben. Eens testen of de elite controller dan ook goed werkt. Eigenlijk nog niet geprobeerd om de elite controller te gebruiken in een virtuele xbox 360 zoals in het BC programma het geval is.

Ja hoor, de elite controller werkt prima met 360 titels, ook de pedals. De andere knoppen heb ik zelf niet geremapt, maar lijkt me dat dat dan ook gewoon moet werken.

JSchut schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:20:
[...]
...Moet eens testen of dit ook zo is als ik hem helemaal uitzet zonder instant on.
Mogelijk al vaker gemeld maar soms is een volledige cold boot (dus niet Instant On) een oplossing voor het niet poppen van achievements, cloud-sync issues alsmede het detecteren van firmware/game updates. Oh, en de cache wordt ook netjes geleegd.

Maar ja, ik ben dan ook heel simpel; ding staat altijd uit. Aanzetten kost me grofweg 90 seconden; genoeg tijd om koffie te zetten :)

• piripi
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-12 12:04
Hier item...

Nog een koffie, effe naar WC...
Dat ding hoeft niet nodeloos te draaien voor mezelf ;-)
MAX3400 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:28:
[...]

Mogelijk al vaker gemeld maar soms is een volledige cold boot (dus niet Instant On) een oplossing voor het niet poppen van achievements, cloud-sync issues alsmede het detecteren van firmware/game updates. Oh, en de cache wordt ook netjes geleegd.

Maar ja, ik ben dan ook heel simpel; ding staat altijd uit. Aanzetten kost me grofweg 90 seconden; genoeg tijd om koffie te zetten :)

• JSchut

JSchut

.....

Mee eens hoor. Ik zilde hem al eerder uit de instant on halen. Maar door luiheid nog steeds niet gedaan haha.
Ik merk ook dat door de instant on soms dingen trager worden.

Zal het vanavond even doen en kijken of hij dan helemaal stil is.

Ik zet hem nu aan en dan ga ik alsnog koffie pakken etc. Dus ik win er sowieso niks mee haha.

[ Voor 16% gewijzigd door JSchut op 12-01-2017 12:37 ]

• halofreak1990
Ben een beetje huiverig aan het worden m.b.t. de cloud saved games van m'n Xbox 360. Had de games verspreid over meerdere HDDs vanwege ruimtegebrek, dus een voor een alle HDDs afgegaan en alles naar de cloud storage verplaatst. Echter ben ik nu niet zeker of alles wel goed geüpload is, en ik heb zo'n vermoeden dat ik te snel de HDDs geswapt heb om alle saves geüpload te krijgen, en omdat je maar op 1 HDD tegelijk de cloud storage enabled kunt hebben, denk ik dat ik een hoop mis.

• timmie271
halofreak1990 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:53:
Ben een beetje huiverig aan het worden m.b.t. de cloud saved games van m'n Xbox 360. Had de games verspreid over meerdere HDDs vanwege ruimtegebrek, dus een voor een alle HDDs afgegaan en alles naar de cloud storage verplaatst. Echter ben ik nu niet zeker of alles wel goed geüpload is, en ik heb zo'n vermoeden dat ik te snel de HDDs geswapt heb om alle saves geüpload te krijgen, en omdat je maar op 1 HDD tegelijk de cloud storage enabled kunt hebben, denk ik dat ik een hoop mis.
Ik weet niet wat voor 360 je had (4, 120 of 250gb) maar als het goed is worden de saves ook tijdelijk op je interne opslag geplaatst zodat ie ze rustig kan uploaden..

• halofreak1990
timmie271 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:56:
[...]

Ik weet niet wat voor 360 je had (4, 120 of 250gb) maar als het goed is worden de saves ook tijdelijk op je interne opslag geplaatst zodat ie ze rustig kan uploaden..
120GB, had ook een 60GB en een 20GB HDD. Nu heb ik een 500GB HDD waar alles in 1 keer op kan.

Maar als ik een van de HDDs eraan klik, dan zegt 'ie dat alles al geüpload is, terwijl ik op mijn Xbox One de 'Saved games are still uploading on another Xbox' melding krijg.

• timmie271
halofreak1990 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:59:
[...]
120GB, had ook een 60GB en een 20GB HDD. Nu heb ik een 500GB HDD waar alles in 1 keer op kan.

Maar als ik een van de HDDs eraan klik, dan zegt 'ie dat alles al geüpload is, terwijl ik op mijn Xbox One de 'Saved games are still uploading on another Xbox' melding krijg.
En als je het nog een keer probeert te uploaden vanaf de 360 wat zegt ie dan? Als dit nog mogelijk is natuurlijk.. Ik heb alleen een 360 S 250gb gehad dus zelf nooit last van gehad..

Ik laat mijn Xbox wel graag in active standby staan, niet zo zeer vanwege de opstart tijd (hoewel ik dat toch ook wel fijn vind), maar vooral zodat updates dan gedownload worden terwijl ik er niet op hoef te wachten. Ik heb ook niet zijn heel snelle internet lijn, dus dan duurt het nog wat langer als je moet updaten.

Verwijderd

MRE-Inc schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 11:39:
[...]

Prima!

Button layout wordt meegenomen. In ieder geval was dat zo bij Black Ops.

Toch wel makkelijk dat je je vinger niet hoeft te bewegen om Dogs in te roepen.

Verwijderd

timmie271 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 11:27:
[...]

Hij hoeft niet per se op hard voltooid te worden hè. Hoewel dat wel goed voor de uitdaging is :P

Ik probeer het zaterdag eerst met een vriend en anders mag je het ook nog een keer met deze noob proberen (tenzij iemand anders hem met mij wil halen :))
Hard maakt geen verschil bij deze. Je mag toch niet gezien worden. :)

Als het mij een keer gelukt is, help ik daarna graag anderen overigens. Vind dit soort missies altijd wel cool.

Verwijderd

MAX3400 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:28:
[...]

Triple post!

Verdere voordeel is nat settings. Die worden door instant on goed verpest. Zeker als je 2 consoles op 1 netwerk hebt.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Finraziel schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 14:36:
Ik laat mijn Xbox wel graag in active standby staan, niet zo zeer vanwege de opstart tijd (hoewel ik dat toch ook wel fijn vind), maar vooral zodat updates dan gedownload worden terwijl ik er niet op hoef te wachten. Ik heb ook niet zijn heel snelle internet lijn, dus dan duurt het nog wat langer als je moet updaten.
Mjah die download snelheden fluctueren ook heel erg als je en update of game download. Ik had eerst 150mbit Ziggo en haalde die 150mbit wel. Nu heb ik 1Gbit Tweak en haal ik hooguit 180mbit..... Maar als ik het in de gaten houd, dan schommelt het heel erg tussen de 50mbit en 180mbit. Het is iig niet stabiel.

Er zou overigens in een update aan gewerkt worden om die snelheid stabieler en hoger te krijgen, alleen weet ik niet of die update al live is. Ik zit niet meer in het insider programma, dus ik moet wachten op de eerst volgende normale release.

Iemand die in het insider programma zit en al weet of dit al is doorgevoerd ?
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 15:13:
[...]

Prima!

Button layout wordt meegenomen. In ieder geval was dat zo bij Black Ops.

Toch wel makkelijk dat je je vinger niet hoeft te bewegen om Dogs in te roepen.
Nou dan kan ik de peddles er wel vanaf halen in Black Ops, had zelden hondjes.
Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 15:15:
[...]

Hard maakt geen verschil bij deze. Je mag toch niet gezien worden. :)

Als het mij een keer gelukt is, help ik daarna graag anderen overigens. Vind dit soort missies altijd wel cool.
Ik heb die missie volgens mij maar 1x even heel snel gespeeld en vond het idd wel leuk om te doen. Eigenlijk waren de meeste missies van die coop wel leuk.

MRE-Inc schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 16:33:
[...]

Mjah die download snelheden fluctueren ook heel erg als je en update of game download. Ik had eerst 150mbit Ziggo en haalde die 150mbit wel. Nu heb ik 1Gbit Tweak en haal ik hooguit 180mbit..... Maar als ik het in de gaten houd, dan schommelt het heel erg tussen de 50mbit en 180mbit. Het is iig niet stabiel.
Wat mijn Xbox haalt weet ik zo niet, maar mijn ietsDSL lijntje (geen idee welke versie het nou is) komt nauwelijks over de 20 Mbps uit :P ;w

• timmie271
Finraziel schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 17:56:
[...]

Wat mijn Xbox haalt weet ik zo niet, maar mijn ietsDSL lijntje (geen idee welke versie het nou is) komt nauwelijks over de 20 Mbps uit :P ;w
Stabiel 140-150 Mbps hier :)

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:21
Vandaag na een maand vakantie de Xbox maar eens opgestart :P

Viel me mee dat er geen update beschikbaar was. Zag wel dat de insider app een complete overhaul heeft gehad en er een heel stuk beter uitziet!

Maar eens geprobeerd verder te gaan Fallout 4 en Far Harbor ingedoken. Leuk stukje DLC tot nu toe! De algehele game verder valt me nog steeds tegen maargoed hij moet toch eens uitgespeeld gaan worden :)

Alle sales gemist maar een beetje teruglezend lijkt het erop dat ik weinig gemist heb... zijn er eigenlijk nog nieuwe games uitgekomen?

Verwijderd

MRE-Inc schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 16:33:
[...]

Nou dan kan ik de peddles er wel vanaf halen in Black Ops, had zelden hondjes.

[...]
Hoewel generfd tov MW2 is de dropshot zeer bruikbaar in BO. Zou iig je b knop binden aan een paddle. Voor mij is het probleem dat mijn dpad zo snel slijt vanwege al die killstreaks. :+
Ik heb die missie volgens mij maar 1x even heel snel gespeeld en vond het idd wel leuk om te doen. Eigenlijk waren de meeste missies van die coop wel leuk.
Klopt. Waren ook allemaal vermakelijk. Alleen die ene die wij willen halen was zo moeilijk dat Martin en of jij niet meer wilden. :) Nu we allebei een Elite controller hebben gaat het waarschijnlijk in 1 poging lukken. #skillzfordayz

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 19:20:
[...]

Hoewel generfd tov MW2 is de dropshot zeer bruikbaar in BO. Zou iig je b knop binden aan een paddle. Voor mij is het probleem dat mijn dpad zo snel slijt vanwege al die killstreaks. :+

[...]

Klopt. Waren ook allemaal vermakelijk. Alleen die ene die wij willen halen was zo moeilijk dat Martin en of jij niet meer wilden. :) Nu we allebei een Elite controller hebben gaat het waarschijnlijk in 1 poging lukken. #skillzfordayz
Ik weet serieus niet meer welke co-op missies ik met wie gespeeld heb. Volgens mij heb ik er eentje met Martinspire gespeeld en de voorlaatste met The XS NL. Die andere volgens mij met een collega. Ja dat weet ik wel zeker.

De coop van BF3 en de coop van MW2 waren beiden zeer, maar dan ook zeer vermakelijk. Oh man wat heb ik die sniper missie (MW1) en die safehouse missie in MW2 vaak over moeten doen op veteran difficulty.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:29

Wom

Via Tweakers is Forza 6 ook onderweg. Op nog geen maand tijd toch al weer mijn zesde game die ik in bezit heb. Denk dat ik nu maar even de V&A sectie hier ontwijk, want ik blijf goede aanbiedingen voor games zien :+

Overigens is de eerste van mijn vrienden overstag en heeft een One S in bestelling staan. Forza Horizon 3 blijkt een system seller te zijn ;)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• VirgoMossel
  • Laatst online: 19-12 13:43

Xbox: Virgo Mossel

Voor de mensen die Deathtrap spelen en mij of timmie online zien; stuur dan even een berichtje als je wil Coop spelen. Er is, zeker voor de beginnende speler, een relatief saaie/afgezaagde maar zeeeer effectieve manier om een hoog level te krijgen waardoor je je Campaign makkelijker kan doorlopen.

MRE-Inc schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 23:52:
[...]

Ik weet serieus niet meer welke co-op missies ik met wie gespeeld heb. Volgens mij heb ik er eentje met Martinspire gespeeld en de voorlaatste met The XS NL. Die andere volgens mij met een collega. Ja dat weet ik wel zeker.

De coop van BF3 en de coop van MW2 waren beiden zeer, maar dan ook zeer vermakelijk.
Ik krijg BF3 in ieder geval niet geïnstalleerd. Ik denk dat ik hem niet digitaal heb, maar ik kan hem ook niet aanschaffen in de store. BFBC2 staat er wel op nu btw.

• timmie271
Martinspire schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:31:
[...]

Ik krijg BF3 in ieder geval niet geïnstalleerd. Ik denk dat ik hem niet digitaal heb, maar ik kan hem ook niet aanschaffen in de store. BFBC2 staat er wel op nu btw.
BF3 is alleen op disc verkrijgbaar dus die kun je niet digitaal kopen/downloaden. Je hebt disc 1 (co-op) nodig overigens, disc 2 (campaign) kent ie niet :+

timmie271 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:03:
[...]

BF3 is alleen op disc verkrijgbaar dus die kun je niet digitaal kopen/downloaden. Je hebt disc 1 (co-op) nodig overigens, disc 2 (campaign) kent ie niet :+
Andere games waren ook niet eerder digitaal verkrijgbaar maar konden nu wel gedownload worden. Gezien ie een VM download, lijkt het me dat dit nog wel komt.

• halofreak1990
Martinspire schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 12:18:
[...]

Andere games waren ook niet eerder digitaal verkrijgbaar maar konden nu wel gedownload worden. Gezien ie een VM download, lijkt het me dat dit nog wel komt.
Misschien. Voorlopig staat bij de entry voor BF3 op https://majornelson.com/b...e-backward-compatibility/ in ieder geval 'Disc Only'

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 09:31:
Ben benieuwd of er na die jaren van ontwikkeling nog een serieuze Kinect game gaat uitkomen die de verplichte aanschaf nog gaat rechtvaardigen.

Met Kinect hadden ze wel iets exclusiefs in handen. Maar tot op heden niets mee gedaan. Gemiste kans en vrij zuur voor de kopers van het eerste uur.

Nu wachten op Scorpio en de games die daarop draaien. Zullen ze nog met echte exclusives komen? Of ook verkrijgbaar op PC?
Inderdaad erg jammer.. Mijn vrouw en dochter dansen nog regelmatig voor de tv en Kinect _/-\o_ En dan dus ook echt fanatiek!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Martinspire schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 11:31:
[...]

:? Je hebt de disks toch nog van je Xbox360? Disk erin en je krijgt de melding dat de game een "update" nodig heeft. Dan wordt gewoon een vm gedownload en kun je eventueel bij updates nog alle dlc aanklikken om te installeren. BF3 was in totaal zo'n dikke 40GB bij elkaar.

Gisteren ook BFBC2 multiplayer gespeeld. Speelde op zich best lekker maar zag er eigenlijk niet meer uit als je de gfx van BF1 gewend bent. Je kunt ook duidelijk zien dat het 30fps is ipv 60fps. Het gaat dan ineens een stuk houteriger allemaal. Het geluid in BFBC2 is overigens 10 beter dan in BF1. Vanmiddag eens kijken hoe het geluid daar staat in gesteld.

• JSchut

JSchut

.....

MAX3400 schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 10:08:
Voor de mensen die Deathtrap spelen en mij of timmie online zien; stuur dan even een berichtje als je wil Coop spelen. Er is, zeker voor de beginnende speler, een relatief saaie/afgezaagde maar zeeeer effectieve manier om een hoog level te krijgen waardoor je je Campaign makkelijker kan doorlopen.
Heb wel interesse. Zal als ik je online zie je even bericht sturen. Hoe werkt het? Endless mode met een hoog level ofzo?

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:32

Sagat

Is pappa x2!

Ik me binnenkort (nou ja, ik wel wel een leuke deal zoeken) xbone eigenaar gaan noemen, nu zag ik in de intertoys black flag liggen voor 10tje. Ik zoek deze game al een tijdje en zag hem tot nu toe alleen maar voor 20 euro op de ps4. Dit vind ik dus een stuk beter, echter. Hoe goed is de game op de xb1? 900p vind ik prima acceptabel, maar geen slowdown? of missende content ofzo? Game is verder prima toch?

10 second ninja DONE

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:29
Sagat schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 10:41:
Ik me binnenkort (nou ja, ik wel wel een leuke deal zoeken) xbone eigenaar gaan noemen, nu zag ik in de intertoys black flag liggen voor 10tje. Ik zoek deze game al een tijdje en zag hem tot nu toe alleen maar voor 20 euro op de ps4. Dit vind ik dus een stuk beter, echter. Hoe goed is de game op de xb1? 900p vind ik prima acceptabel, maar geen slowdown? of missende content ofzo? Game is verder prima toch?
Black Flag speelt prima op de One. Bij cdkeys kost het spel iets van 7 euro. Is wel een download key.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:32

Sagat

Is pappa x2!

Hmm das nog beter :) kan gewoon op nl account? (Ik had vroeger geloof ik ook een usa account)

10 second ninja DONE

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:29
Sagat schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 11:49:
Hmm das nog beter :) kan gewoon op nl account? (Ik had vroeger geloof ik ook een usa account)
Ja kan gewoon op een nl account
JSchut schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 10:26:
[...]

Heb wel interesse. Zal als ik je online zie je even bericht sturen. Hoe werkt het? Endless mode met een hoog level ofzo?
Nee, je speelt samen met 1 of 2 anderen en je komt gewoon zover mogelijk. Waarschijnlijk wave 20+ maar als je een laag level bent (onder de 35 ofzo), haal je zoveel XP binnen aan het eind dat je zo richting de 50 of 60 gaat.

Weet trouwens een level wat je helemaal dicht kan bouwen; in mijn eentje maar gestopt na level 31 (want achievement binnen)

• timmie271
MAX3400 schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 12:02:
[...]

Nee, je speelt samen met 1 of 2 anderen en je komt gewoon zover mogelijk. Waarschijnlijk wave 20+ maar als je een laag level bent (onder de 35 ofzo), haal je zoveel XP binnen aan het eind dat je zo richting de 50 of 60 gaat.

Weet trouwens een level wat je helemaal dicht kan bouwen; in mijn eentje maar gestopt na level 31 (want achievement binnen)
En die moet je niet met zn drieën spelen :)

Weer wat geleerd in ieder geval. Campaign Is goed te doen met 3-4 man al word je essence flink gedeeld, maar endless is een compleet ander verhaal ineens :P

Edit: Wat betreft BF3 nooit geweten dat die niet split screen kon. Dacht dat dat wel kon, heb nu dus iemand nodig die een keer alle co-op wil doen met mij :)

[ Voor 9% gewijzigd door timmie271 op 15-01-2017 10:47 ]

Verwijderd

timmie271 schreef op zaterdag 14 januari 2017 @ 19:04:
[...]

En die moet je niet met zn drieën spelen :)

Weer wat geleerd in ieder geval. Campaign Is goed te doen met 3-4 man al word je essence flink gedeeld, maar endless is een compleet ander verhaal ineens :P

Edit: Wat betreft BF3 nooit geweten dat die niet split screen kon. Dacht dat dat wel kon, heb nu dus iemand nodig die een keer alle co-op wil doen met mij :)
Die sniper missie vind ik leuk om te doen (gisteren gehaald) voor de rest bied ik mijn diensten niet aan. Veel te veel restarts nodig steeds. Merk dat ik niet meer goed ben in fps spelletjes. Zal de leeftijd wel zijn. :) Als je iemand zoekt die alleen achteruit kan vliegen in de helikopter moet je maar een gil geven!

Plants versus zombies ben ik wel leip goed in. Kinderen van 7 ownen gaat me goed af. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2017 12:47 ]

• timmie271
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2017 @ 12:46:
[...]

Die sniper missie vind ik leuk om te doen (gisteren gehaald) voor de rest bied ik mijn diensten niet aan. Veel te veel restarts nodig steeds. Merk dat ik niet meer goed ben in fps spelletjes. Zal de leeftijd wel zijn. :) Als je iemand zoekt die alleen achteruit kan vliegen in de helikopter moet je maar een gil geven!

Plants versus zombies ben ik wel leip goed in. Kinderen van 7 ownen gaat me goed af. :)
Dan hoef ik er daarna nog maar 5 :9

Kan jij achteruit vliegen? Mooi want ik kan alleen tegen een bergwand aanvliegen :+ laatste paar pogingen met vliegen in een helikopter waren alleen maar crashes :P

Eerst maar weer es keertje door de campaign rennen op hard om weer in het Battlefield gevoel te komen :)

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-12 13:19

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Vorige week voor de vierde keer mijn controller opgestuurd, na 1 keer dat hij niet meer wireless wilde werken en 2 kapotte linkerpookjes nu een gehemelde LB knop. Gelukkig kon het nog nét binnen de garantie termijn van mijn console (die op 25-1 verloopt)

Hopelijk kan de Support medewerker me inderdaad een Gen3 controller (met BT) leveren want ben de 'kwaliteit' van de eerste batch controllers wel echt beu.... (ter info, mijn Xbox 360 controller uit 2007 doet het gewoon nog en sinds de eerste kapotte controller ga ik zeer voorzichtig met de Xbone controller om...)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-12 12:44

nexhil

BAM!

Tomba schreef op maandag 16 januari 2017 @ 10:35:
Vorige week voor de vierde keer mijn controller opgestuurd, na 1 keer dat hij niet meer wireless wilde werken en 2 kapotte linkerpookjes nu een gehemelde LB knop. Gelukkig kon het nog nét binnen de garantie termijn van mijn console (die op 25-1 verloopt)

Hopelijk kan de Support medewerker me inderdaad een Gen3 controller (met BT) leveren want ben de 'kwaliteit' van de eerste batch controllers wel echt beu.... (ter info, mijn Xbox 360 controller uit 2007 doet het gewoon nog en sinds de eerste kapotte controller ga ik zeer voorzichtig met de Xbone controller om...)
Ik ben ook niet echt te spreken over de eerste versie van de controller met specifiek de Titanfall controller van een paar jaar terug. Nu heb ik ook een gen 2 en een gen 3, en daar ben ik best te spreken over!

Afgelopen weekend benig met de single player van BF1 begonnen op 'Hard'
Maar ik moet zeggen dat als dit 'Hard' is dan zijn de kiddo's van tegenwoordig niets meer gewend....

[ Voor 9% gewijzigd door nexhil op 16-01-2017 11:00 ]

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:29

Wom

Is BF1 eigenlijk de moeite waard als je enkel SP speelt?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Tomba schreef op maandag 16 januari 2017 @ 10:35:
(ter info, mijn Xbox 360 controller uit 2007 doet het gewoon nog en sinds de eerste kapotte controller ga ik zeer voorzichtig met de Xbone controller om...)
Hier precies andersom; versleet ongeveer 1 controller per 6 maanden op de 360. Speel nu al 1.5 jaar met 1 normale controller en sinds een jaar met de Elite controller; beiden doen het picobello *knock on wood*

Mogelijk dat we andere games spelen en een andere belasting op de controller leggen maar ik ben eigenlijk wel erg tevreden met de kwaliteit van de One-controllers.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 19:51

DeMoN

Pastafari

Wom schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:22:
Ik speel alleen COD, maar was laatst bij iemand die erop aandrong dat ik de SP van BF1 zou spelen en duwde een controller in mijn hand. Heb alleen het eerste 'level' gespeeld en dat was zeer impressive gedaan. COD is echt een kauwgomballenshooter vergeleken bij dat, terwijl de SP van IW hoog staat aangeschreven (en zeker ook leuk was!). BF1 SP kwam zeer intens op me over, vooral de gruwelijkheid waar ze in WW1 mee te maken hadden kwam binnen 5 minuten al zeer goed op me over :) Ik ga hem later nog eens kopen als ik meer tijd heb omdat ik deze SP zeker nog eens wil doen.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-12 11:40
Wom schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:22:
Heel kort antwoord. Nee. Je hebt er inderdaad een uurtje of 10 (max) plezier van. Maar nadat je de SP een keer gespeeld hebt is er niet veel reden om de SP nog een keer te spelen.

Begrijp mij overigens niet verkeerd. De BF1 SP is echt een mooie SP ervaring waarbij je verschillende korte verhalen uit de eerste wereldoorlog beleeft maar het is in mijn ogen te kort om daarvoor een full-priced spel te kopen.

• Ereaser
  • Laatst online: 31-03 09:48
nexhil schreef op maandag 16 januari 2017 @ 10:45:
[...]

Ik ben ook niet echt te spreken over de eerste versie van de controller met specifiek de Titanfall controller van een paar jaar terug. Nu heb ik ook een gen 2 en een gen 3, en daar ben ik best te spreken over!
Mijn gewone gen1 controller begint ook kuren te vertonen. Trillen maakt ontzettend veel herrie soms en de LB knop maakt een raar krakend geluid (alsof hij ergens langs schraapt).

Mijn titanfall controller doet het gelukkig nog prima :) Blijf het ook een prachtig ontwerp vinden.

• Nick Name
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:54

Nick Name

SinFest!

Remmetje schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:37:
[...]

Heel kort antwoord. Nee. Je hebt er inderdaad een uurtje of 10 (max) plezier van. Maar nadat je de SP een keer gespeeld hebt is er niet veel reden om de SP nog een keer te spelen.

Begrijp mij overigens niet verkeerd. De BF1 SP is echt een mooie SP ervaring waarbij je verschillende korte verhalen uit de eerste wereldoorlog beleeft maar het is in mijn ogen te kort om daarvoor een full-priced spel te kopen.
Als je inderdaad alleen SP wil doen, dan zou ik wachten tot de prijs wat zakt. Overigens heb ik de SP wel met plezier gespeeld.

http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die

• nexhil

nexhil

BAM!

Ereaser schreef op maandag 16 januari 2017 @ 12:09:
[...]

Mijn titanfall controller doet het gelukkig nog prima :) Blijf het ook een prachtig ontwerp vinden.
Ik gebruik em als donor voor defecte controllers :P >:)

• Tomba

Tomba

nexhil schreef op maandag 16 januari 2017 @ 10:45:
[...]

[..]
Ik 2x de Titanfall en nu tweede keer de bij mijn Sunset Overdrive meegeleverde controller.
MAX3400 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 11:24:
[...]

Hier precies andersom; versleet ongeveer 1 controller per 6 maanden op de 360. Speel nu al 1.5 jaar met 1 normale controller en sinds een jaar met de Elite controller; beiden doen het picobello *knock on wood*

Mogelijk dat we andere games spelen en een andere belasting op de controller leggen maar ik ben eigenlijk wel erg tevreden met de kwaliteit van de One-controllers.
Ik denk het, ik speel eigenlijk nooit shooters (tenzij je zoiets als Bioshock en GTA mee telt ;) ) In huize Tomba is het vooral PES dat veel gespeeld wordt. Heb 4/4 werkende 360 controllers (oudste zat bij mijn Elite in 2007, nieuwste bij mijn Slim uit 2012) terwijl ik dus zoals gezegd al 4 controllers in 2 jaar heb 'versleten' op mijn Xbone.

• nexhil

nexhil

BAM!

Tomba schreef op maandag 16 januari 2017 @ 12:24:
[...]

Ik 2x de Titanfall en nu tweede keer de bij mijn Sunset Overdrive meegeleverde controller.
Ik heb het na de 2e ook maar opgegeven :D
Maar over de 2e en 3e gen ben tevreden !

• Tomba

Tomba

nexhil schreef op maandag 16 januari 2017 @ 12:32:
[...]

Ik heb het na de 2e ook maar opgegeven :D
Maar over de 2e en 3e gen ben tevreden !
Bol.com verving mijn laatste Titanfall door een Halo 5 Gen2 en die doet t sindsdien uitstekend ;)

• halofreak1990
Vreemd om al die verhalen van vroegtijdig versleten controllers te lezen. Heb er zelf nog niet een versleten. Ik game 2-3 uur per dag en de ergste slijtage die ik heb gezien zijn die grip-bolletjes op de pookjes van de 360 controller. De pookjes van de One zijn nog in 'perfecte' staat. Enige probleem wat ik merk met mijn Xbox One controller is dat de DPad soms een button press dubbel registreert, wat ergerlijk is als je even snel door een menu wilt bladeren, en door de dubbele hit het verkeerde item selecteert.

Verwijderd

Wat ik vooral met de One controller merk is dat de guide knop niet goed werkt. Dubbelclick is 90% van de tijd terug naar home ipv de overlappende menu. Niet heel belangrijk maar wel een dagelijkse kleine irritatie.

• nexhil

nexhil

BAM!

halofreak1990 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 12:53:
Vreemd om al die verhalen van vroegtijdig versleten controllers te lezen. Heb er zelf nog niet een versleten. Ik game 2-3 uur per dag en de ergste slijtage die ik heb gezien zijn die grip-bolletjes op de pookjes van de 360 controller. De pookjes van de One zijn nog in 'perfecte' staat. Enige probleem wat ik merk met mijn Xbox One controller is dat de DPad soms een button press dubbel registreert, wat ergerlijk is als je even snel door een menu wilt bladeren, en door de dubbele hit het verkeerde item selecteert.
Ik kreeg de Titanfall controller binnen. Starte Fifa op. na 2 potjes hoor ik een klik/krak is er iets van het pookje afgebroken (aan de onder- /binnenkant) de vervangende controller precies hetzelfde.
Een de originele (zwarte controller) had opeens een afwijking in de rechter stick. Personages bewogen altijd automatisch naar boven

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2017 @ 13:01:
Wat ik vooral met de One controller merk is dat de guide knop niet goed werkt. Dubbelclick is 90% van de tijd terug naar home ipv de overlappende menu. Niet heel belangrijk maar wel een dagelijkse kleine irritatie.
Euh...dacht dat ik de enige was, maar niet dus. Vind dat ook erg irritant. Net alsof ik niet snel genoeg dubbel tap.

Het komt bij mij ook vaak voor dat die hele dubbeltap op guide butten en dan X voor game clip recording in zijn geheel niet werkt. Gisteren had ik een leuke killstreak.....dubbeltap +X tot 10x toe, maar niks hoor.....

Verwijderd

MRE-Inc schreef op maandag 16 januari 2017 @ 13:07:
[...]

Euh...dacht dat ik de enige was, maar niet dus. Vind dat ook erg irritant. Net alsof ik niet snel genoeg dubbel tap.

Het komt bij mij ook vaak voor dat die hele dubbeltap op guide butten en dan X voor game clip recording in zijn geheel niet werkt. Gisteren had ik een leuke killstreak.....dubbeltap +X tot 10x toe, maar niks hoor.....
Zie net op reddit dat de volgende Xbox update dit gaat fixen. Guide en dan a wordt home. Guide wordt guide. Wat op zich wel vrij logisch is.

• Tomba

Tomba

nexhil schreef op maandag 16 januari 2017 @ 13:06:
[...]

Ik kreeg de Titanfall controller binnen. Starte Fifa op. na 2 potjes hoor ik een klik/krak is er iets van het pookje afgebroken (aan de onder- /binnenkant) de vervangende controller precies hetzelfde.
Een de originele (zwarte controller) had opeens een afwijking in de rechter stick. Personages bewogen altijd automatisch naar boven
Exact dat ja :)

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-12 20:42
Ik heb een elite controller aangeschaft. Het blijft een aso bedrag, maar man man, wat scheelt dat toch.
Zo ontzettend handig, weinig gedoe en toch een boost in de scores op BF1. Ik suck nog steeds, maar minder hard.

Kortom, overweeg het nog eens. Wat mij betreft, ondanks slikken bij de pinautomaat, wel de aanschaf waard.
Nick Name schreef op maandag 16 januari 2017 @ 12:09:
[...]

Als je inderdaad alleen SP wil doen, dan zou ik wachten tot de prijs wat zakt. Overigens heb ik de SP wel met plezier gespeeld.
Waarschijnlijk komt hij ook nog wel eens in de EA Access vault :)

Verwijderd

Warfare schreef op maandag 16 januari 2017 @ 16:37:
Ik heb een elite controller aangeschaft. Het blijft een aso bedrag, maar man man, wat scheelt dat toch.
Zo ontzettend handig, weinig gedoe en toch een boost in de scores op BF1. Ik suck nog steeds, maar minder hard.

Kortom, overweeg het nog eens. Wat mij betreft, ondanks slikken bij de pinautomaat, wel de aanschaf waard.
Ik denk bij aanschaf van accessoires er ook aan hoeveel tijd ik er mee doorbreng. Headset en controller mogen wel wat kosten als het wat toevoegt. Een stuurtje, voor mij, weer niet. Als je elke dag een uurtje er mee speelt, heb je op 15 januari 2018 voor 35 cent per dag wel een flinke verbetering te pakken. :) (handige rechtvaardiging naar partners en moeders ook)

• Pannekoek81
  • Laatst online: 22:53
halofreak1990 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 12:53:
Deed de mijne ook. DPad was wat op. Afgelopen weekend met wat gereedschap de controller open gemaakt. Zat er allemaal stof bij de DPad. Goed schoon gemaakt en weer vast gezet. Na 2 game avondjes kan ik zeggen dat het probleem nog niet terug is.

• halofreak1990
Pannekoek81 schreef op maandag 16 januari 2017 @ 18:34:
[...]

Deed de mijne ook. DPad was wat op. Afgelopen weekend met wat gereedschap de controller open gemaakt. Zat er allemaal stof bij de DPad. Goed schoon gemaakt en weer vast gezet. Na 2 game avondjes kan ik zeggen dat het probleem nog niet terug is.
Hmmm. Misschien ook eens proberen. Kan ik meteen die zooi uit de naden weg halen.
Pagina: 1 ... 61 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.