De exclusives van de PS4 moeten je ook maar net liggen qua genre. Iemand in het PS4 topic heeft ooit eens beweerd dat de PS4 de beste console is omdat die de betere exclusives heeft. Maar wat nou als ik Uncharted geen reet aan vind, maar Forza wel ? Dan kan de PS4 20 exclusives hebben in het genre van Uncharted, als ik meer van Forza houd, dan koop ik dus de console die Forza kan draaien.
Verder interesseren die exclusives me eigenlijk helemaal niet. Het is dat ik 2 consoles kan betalen, anders had ik geen PS4 gehaald en die heb ik alleen gehaald voor Uncharted.
En het is natuurlijk ook niet zo dat de PS4 in Nederland de grootste is vanwege de exclusives. Het gros van de Xbox 360 gamers zijn overgestapt naar de PS4 omdat die gewoon betere hardware heeft en omdat Sony wel gewoon een wereldwijde release had in tegenstelling tot Microsoft die een land als NL waar veel geld wordt uitgegeven links laat liggen bij de release van de Xbox One. De grootste fout van ze want de PS4 halen ze qua verkopen echt niet meer. in.
Mijn verwachting is dat de release van de Project Scorpio te vroeg komt als je het vergelijkt met de tijd tussen de PS3 en PS4 en X360 en X1. De oude X360 gamers die zijn overgestapt naar de PS4, daarvan zullen waarschijnlijk hooguit een paar terug gaan naar de Xbox Scorpio, maar het gros zal blijven hangen omdat de PS4 toch nog niet zo oud is....
[
Voor 28% gewijzigd door
MRE-Inc op 10-01-2017 23:21
]