Wom schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 09:28:
Zijn er mensen hier die nog actief de Kinect gebruiken? Kan er een voor een schappelijk prijsje overnemen, maar stel me toch vragen bij de toegevoegde waarde. Heb niet het idee dat er veel games zijn die er volop gebruik van maken?
Je hebt een paar games als dance central en fantasia, als die games je leuk lijken dan kan het de moeite waard zijn.
Verder gebruik ik hem in forza horizon 3 om tegen Anna (de boordcomputer zeg maar) te schreeuwen
En ik gebruik hem ook af en toe voor spraak bij online spelen, maar de bruikbaarheid daarvan hangt waarschijnlijk af van je situatie. Ik heb hier wel eens mensen horen klagen over de kwaliteit van iemand die de kinect zo gebruikte, maar mijn vaste coop partner voor gow4 vind het prima. Hij gebruikt hem zelf ook en ik hoor af en toe zijn hond eens er doorheen (hoewel blijkbaar veel ook weg gefilterd wordt want vaak hoor ik het ook niet als hij zegt dat er iets was), en het is niet helemaal optimaal maar op zich goed te verstaan. Wel gebruiken we dan gewone koptelefoons, zodat de kinect niet ook nog het game geluid weg moet filteren.
Mocht je overigens een one s hebben hou er dan wel rekening mee dat die geen kinect poort meer heeft en je een extra kastje er tussen nodig gaat hebben.
Edit: het kan trouwens ook onverwachte gevolgen hebben... Gister bij het spelen van contrast even naar de wc en bij het terug lopen springt er ineens een melding in beeld dat er een profiel ingelogd is en de game gooide me terug naar het menu. Dat zal de kinect zijn, die herkent mensen en logt ze automatisch in. Maar dat is wel de enige keer dat zoiets me is overkomen.
[
Voor 12% gewijzigd door
Finraziel op 05-01-2017 09:41
]