• Matthiassnoep
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-01 12:47
Hebben hier meer mensen problemen met het kopen van xbox 360 games via de xbox one/xbox.com? Ik krijg de melding: "your purchase cannot be completed at this time, please try again". Deze melding heb ik ook bij het claimen van de games with gold voor de 360, en ik heb dit eerder gehad. Iemand een idee hoe je het verhelpt? Normaal kan ik de 360 games wel gewoon claimen via mijn xbox one... Ik heb geen xbox 360.

Edit: paypal als betalingsmiddel.

[ Voor 6% gewijzigd door Matthiassnoep op 31-12-2016 11:03 ]

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-12 20:35
Matthiassnoep schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 22:30:
Hebben hier meer mensen problemen met het kopen van xbox 360 games via de xbox one/xbox.com? Ik krijg de melding: "your purchase cannot be completed at this time, please try again". Deze melding heb ik ook bij het claimen van de games with gold voor de 360, en ik heb dit eerder gehad. Iemand een idee hoe je het verhelpt? Normaal kan ik de 360 games wel gewoon claimen via mijn xbox one... Ik heb geen xbox 360.
Heb je een betaalmiddel toegevoegd aan je account? Zo niet, dan heb je je probleem gevonden :)

Gamertag: timmie271

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01:28
Vandaag Dishonored 2 en Watchdogs 2 gekocht bij de lokale game boer
Ik wou eerst nog voor de download versie gaan, maar in de xbox store zijn die games dubbel in prijs 8)7
timmie271 schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 20:06:
[...]

Baba Yaga zijn extra missies in de campaign, Huize croft (20th anniversery DLC) is de geschiedenis van het huis en de familie croft leren kennen.

Verder zitten er nog endurance en cold darkness challenge in waarvan ik bij beide niet weet waar het te vinden is in het spel :)
Pssst, kijk eens onder expeditions ;)
En BabaYaga is juist een nieuw gebied in de singleplayer, heeft niets te maken met de overige dlc.
Vergeet naast de croft mansion ook Lara's nightmare niet !

Vind overigens wel dat MS deze countdown/deal verbruit heeft.
Op 1e kerstdag een aanbieding voor NBA 2017 ingame tegoed en nu op de laatste dag als afsluiter Elite Dangerous in de aanbieding :')

[ Voor 19% gewijzigd door justifire op 31-12-2016 02:03 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12 21:13
Voor de geïnteresseerden, Forza 6 kan je gratis verkrijgen schijnt het: https://nl.pepper.com/aan...xbox-one-ms-turkije-35436

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:33
srdevil schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 09:02:
Voor de geïnteresseerden, Forza 6 kan je gratis verkrijgen schijnt het: https://nl.pepper.com/aan...xbox-one-ms-turkije-35436
M'n gegevens ingevuld op de site, nu afwachten op een email. Ben benieuwd!
Niet dat ik de game leuk vind, maar m'n vrouw vermaakt haar kostelijk met Forza Horizon dienbij de GwG zat enkele maanden geleden, dus zal deze ook wel aanslaan.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:29

Wom

Doom voor 20 euro gekocht en Gears of War 4 met gekregen cadeaubonnen. Ik kan nu wel even vooruit denk ik zo. Want met Forza Horizon 3 heb ik mijn handen nog wel vol merk ik wel al. Potje groot die game.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• timmie271
Ik zeg het 2016 was een goed jaar :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/w02Zxtrl.png

Laatste maand van het jaar was ook wel de beste van het jaar :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GqFD0Nm.png

Iedereen een gelukkig en goed game jaar toegewenst oOo oOo

justifire schreef op zondag 1 januari 2017 @ 03:13:
Leuk om te zien dat Nederland in de top 10 van meeste bezoekers op MajorNelson.com staat.
Waar een klein landje groot in kan zijn :)F
Waar zie je die top 10? Ik zou denken op de site maar ik zie hem niet (misschien heeft mijn mobiele browser weer ruzie met Microsoft sites)
Op zich vind ik het echter niet zo vreemd. Zo klein zijn we namelijk ook niet als je naar inwoners kijkt en veel van de grotere landen zijn veel meer op hun eigen taal en cultuur gericht dan wij. Zo hebben we meer dan 2/3 van de inwoners van Australië, en als we een staat in de vs zouden zijn dan waren we nummer 5 met niet zo heel veel verschil met nummers 3 en 4. Ik heb dan ook altijd het idee dat het vooral perceptie is dat wij denken klein te zijn (en landoppervlakte is natuurlijk totaal irrelevant op internet :p)
timmie271 schreef op zondag 1 januari 2017 @ 03:03:
Ik zeg het 2016 was een goed jaar :)

[afbeelding]

Laatste maand van het jaar was ook wel de beste van het jaar :+

[afbeelding]

Iedereen een gelukkig en goed game jaar toegewenst oOo oOo
Hey dat zijn leuke stats... Toch ook maar eens een TA account gemaakt.
TA jaaroverzicht
Het mag duidelijk zijn dat ik net begonnen ben, dit nieuwe jaar doe ik mee :+
Gelukkig nieuwjaar allemaal :)

[ Voor 27% gewijzigd door Finraziel op 01-01-2017 09:12 ]

Gamertag: FinrazielNL

Aangezien ik het afgelopen jaar behoorlijk negatief was over de free with gold spellen mag het ook wel gezegd worden dat MS naar mijn idee een sterke start heeft dit jaar.
The Cave is hilarisch, soort monkey island meets unmechanic, erg goed !
Van Helsing is ook een degelijke game en tenminste een nieuw uitgebrachte game ipv het zoveelste gratis spel dat iedereen al had gekocht.
Goed bezig d:)b

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-12 12:16

JSchut

.....

justifire schreef op maandag 2 januari 2017 @ 00:30:
Aangezien ik het afgelopen jaar behoorlijk negatief was over de free with gold spellen mag het ook wel gezegd worden dat MS naar mijn idee een sterke start heeft dit jaar.
Van Helsing is ook een degelijke game en tenminste een nieuw uitgebrachte game ipv het zoveelste gratis spel dat iedereen al had gekocht.
De Cave vroeger al gespeeld op de 360. Was echt een hele leuke game.

Nu begonnen aan Deathtrap. Ik ben echt verslaafd aan tower defense games. Ben nog niet zover. Ik heb de eerste 3 levels op hard gedaan en het is nog niet echt moeilijk. Maar het speelt erg lekker weg. Verwacht ook wel dat het nog een stuk moeilijker gaat worden. Hier ben ik wel even mee zoet.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

justifire schreef op maandag 2 januari 2017 @ 00:30:
Ik zou het positieve gevoel lang vasthouden als ik jou was :)

http://gamer.nl/artikelen...alle-artikelen-verzameld/

Ik word behoorlijk droevig als ik kijk naar het lage aantal xbox titels en het type games. (laten we eerlijk zijn crackdown 3 zit er dik in dat hij bij de scorpio komt..) absurd veel ps4 exclusives (niet dat het daarmee gelijk toppers hoeven te zijn)

Zo extreem hoe weinig game titels er lijken te zijn vergeleken met 2016 hoe debiel veel top films er in de bioscoop in 2017 uitkomen

[ Voor 6% gewijzigd door quorumz op 02-01-2017 10:37 ]

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-11 22:47
Nou een van mijn goede voornemens was om in 2017 eens wat meer te gaan doen op me Xbox One, Deathtrap lijkt me deze maand wel leuk om mee te gaan beginnen en zo te merken zijn er meerdere mensen tevreden over deze game.
Zag ook dat de game een co-op campaign heeft is er al iemand die al wat hiermee heeft geprobeerd?

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Kadardar schreef op maandag 2 januari 2017 @ 14:25:

Zag ook dat de game een co-op campaign heeft is er al iemand die al wat hiermee heeft geprobeerd?
Nog niet maar wil wel gamen... Voeg me anders maar toe op XBL.

Nog andere mensen die Deathtrap willen spelen? Lijkt me grappig om lekker samen te spelen en zoveel mogelijk monsters te verslaan!

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Kadardar
MAX3400 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 14:28:
[...]

Nog niet maar wil wel gamen... Voeg me anders maar toe op XBL.

Nog andere mensen die Deathtrap willen spelen? Lijkt me grappig om lekker samen te spelen en zoveel mogelijk monsters te verslaan!
Is goed ik voeg je vanavond toe na het werk :)

EDIT:
Toegevoegd :)

[ Voor 3% gewijzigd door Kadardar op 02-01-2017 20:33 ]

Kadardar schreef op maandag 2 januari 2017 @ 14:33:
[...]

Is goed ik voeg je vanavond toe na het werk :)

EDIT:
Toegevoegd :)
Done :)

Gister even met timmie gespeeld en het is best cool! Je kan maximaal met 4 man tegelijk in coop dus dat moeten we zeker eens doen!!

• Kadardar
Gisteren Forza Horizon 3 voor 36 euro op de kop kunnen tikken, ten minste maatje die op vakantie is in Spanje, krijg hem begin februari van hem :)
MAX3400 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 09:52:
[...]

Done :)

Gister even met timmie gespeeld en het is best cool! Je kan maximaal met 4 man tegelijk in coop dus dat moeten we zeker eens doen!!
Nice :) Heb gister beetje single player gespeeld en het is wel erg leuk en verslavend :)
Heb alleen aankomende 3 dagen even geen tijd voor de Xbox :( Als het wel lukt dan zou het voor 20 minuutjes zijn.
Dus dan val ik liever niemand lastig voor 1 potje en daarna weer uitzetten, Vanaf vrijdag heb ik weer alle tijd in de avonden :)

justifire schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:02:
Merk wel dat vanaf map 10 de moeilijkheidscurve een flink stuk omhoog schiet, even doorlevellen maar :)
Valt wel mee toch? Tenminste, ik ben bijna klaar met alle maps op 2 Stars en het is goed te doen vooralsnog.

• JSchut

JSchut

.....

Jullie mogen mij ook toevoegen voor Deathtrap en Forza Horizon 3.
Voor Forza alleen nog even kijken welke DLC packs (VIP/Car/Expansion) ik wel en niet moet halen.

Deathtrap is wel echt een leuke game. De eerste 3 levels op 3 stars waren prima te doen. (Inclusief die quest in level 2 of 3) Meer tijd heb ik helaas nog niet gehad.

[ Voor 34% gewijzigd door JSchut op 03-01-2017 10:52 ]

JSchut schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:51:
Jullie mogen mij ook toevoegen voor Deathtrap en Forza Horizon 3.
Voor Forza alleen nog even kijken welke DLC packs (VIP/Car/Expansion) ik wel en niet moet halen.
De expansion pass zal het leukste zijn (of je moet echt autos willen sparen en in willen rijden....)

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-12 07:36
Heeft er iemand anders toevallig een ps4p en een xbox one (s) op dezelfde tv aangesloten?

Ik heb namelijk afgelopen maand een xbox one (s) gekocht met de gedachte dat deze beneden op de tv aangesloten zou zitten (voor namelijk netflix en af en toe een game en straks een udh-blurays als ik een nieuwe 4k tv heb) en de ps4p dan naar een aparte tv kon voor de kinderen.

Echter valt het me op dat netflix op de xbox one s een stuk minder scherp is dan op de ps4. Echter kan ik in de instellingen geen oorzaak achterhalen.

Ik heb beide consoles al eens aangesloten op een ander HDMI poort op mijn tv en ik heb de hdmi kabels ook al gewisseld.

Je ziet het verschil voornamelijk rond om de ondertiteling of andere strakke lijnen... Iemand anders hier ervaring mee? Of nog liever een mogelijke oplossing?

Ook met googlen kom ik hier niks over tegen..

Ik gebruik momenteel beide nog op 1080p aangezien mijn tv hdmi 1.4 heeft en dus alleen 4k ondersteund over display port..

Currently playing: MTG Arena (PC)

• JSchut

JSchut

.....

quorumz schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:52:
[...]

De expansion pass zal het leukste zijn (of je moet echt autos willen sparen en in willen rijden....)
Als de auto's niet perse nodig zijn dan sla ik de Car Pass over. Ik twijfel nog over de VIP pass. De 1 zweert er bij en de ander vind het onnodig.

• timmie271
JSchut schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 11:21:
[...]

Als de auto's niet perse nodig zijn dan sla ik de Car Pass over. Ik twijfel nog over de VIP pass. De 1 zweert er bij en de ander vind het onnodig.
VIP pass is dubbele winst bij de loterij. Verder niks geloof ik (en kroontje ofzo achter je naam dan)

• JSchut

JSchut

.....

timmie271 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 11:23:
[...]

VIP pass is dubbele winst bij de loterij. Verder niks geloof ik (en kroontje ofzo achter je naam dan)
En extra online events geloof ik. (VIP only)

• timmie271
JSchut schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 11:24:
[...]

En extra online events geloof ik. (VIP only)
Nooit opgelet :9 Had de UE gekocht voor het eerder kunnen beginnen en wat extra autootjes :+ Maar zal het wel even nakijken straks.

Edit: Je krijgt 5 auto's, meer events inderdaad en extra bonussen bij wheelspins.

[ Voor 12% gewijzigd door timmie271 op 03-01-2017 12:58 ]

• haaibaa2
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:25
Uhmmie schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:52:
Heeft er iemand anders toevallig een ps4p en een xbox one (s) op dezelfde tv aangesloten?

Ik heb namelijk afgelopen maand een xbox one (s) gekocht met de gedachte dat deze beneden op de tv aangesloten zou zitten (voor namelijk netflix en af en toe een game en straks een udh-blurays als ik een nieuwe 4k tv heb) en de ps4p dan naar een aparte tv kon voor de kinderen.

Echter valt het me op dat netflix op de xbox one s een stuk minder scherp is dan op de ps4. Echter kan ik in de instellingen geen oorzaak achterhalen.

Ik heb beide consoles al eens aangesloten op een ander HDMI poort op mijn tv en ik heb de hdmi kabels ook al gewisseld.

Je ziet het verschil voornamelijk rond om de ondertiteling of andere strakke lijnen... Iemand anders hier ervaring mee? Of nog liever een mogelijke oplossing?

Ik gebruik momenteel beide nog op 1080p aangezien mijn tv hdmi 1.4 heeft en dus alleen 4k ondersteund over display port..
Ik heb mijn PS4 en Xbox One, dus niet pro en S op dezelfde Plasma 1080P TV aangesloten en ik gebruik nu alleen nog maar de Xbox One voor Netflix. Vooral omdat het geluid bij de Xbox One gewoon 5 kanaals is en bij de PS4 slechts 2. Ik vind het beeld op de Xbox One ook mooier, maar dat is misschien subjectief.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
haaibaa2 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 14:47:
[...]

Ik heb mijn PS4 en Xbox One, dus niet pro en S op dezelfde Plasma 1080P TV aangesloten en ik gebruik nu alleen nog maar de Xbox One voor Netflix. Vooral omdat het geluid bij de Xbox One gewoon 5 kanaals is en bij de PS4 slechts 2. Ik vind het beeld op de Xbox One ook mooier, maar dat is misschien subjectief.
Je kan het bij de PS4 ook gewoon op 5 kanaals bitstream zetten hoor :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Er zit wel een bug in de Xbox app van Netflix dat wanneer je Xbox HDR heeft aanstaan en Netflix niet HDR content afspeelt dat het er nogal slecht uit ziet.

Heb hier zelf geen ervaring mee, maar heb gelezen dat dit een vrij irritante bug is.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-12 15:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Uhmmie schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:52:

Hier ook een PS4 (non-pro) 2e Gen en een Xbox One (non-s) First Gen. Beide aangesloten op dezelfde 55 inch led tv met eigen origineel bijgeleverder HDMI kabel. Kan straks wel eens testen of er verschil in zit, maar lijkt mij niet....

XBL: MRE Inc

MAX3400 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:24:
[...]

Valt wel mee toch? Tenminste, ik ben bijna klaar met alle maps op 2 Stars en het is goed te doen vooralsnog.
Merkte gewoon een flinke verschil tussen map 9&10, denk dat het op zulke maps ook meer op je eigen uitrusting (lees: rng-loot) aankomt omdat je relatief weinig vallen kan plaatsen.
Ik juich het alleen maar toe hoor, een beetje uitdaging en reden tot grinden kan geen kwaad :)

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-12 12:09
Zijn er nog ergens een beetje goedkope live codes te krijgen voor een jaar? Het lijk wel alsof ze allemaal prijsafspraken hebben gemaakt, voorheen kon je nog wel iets vinden tussen de 30 en 40 euro. Nu zijn ze allemaal een beetje 50+ euro.. :(

• Wom

Wom

Romius schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 16:07:
Zijn er nog ergens een beetje goedkope live codes te krijgen voor een jaar? Het lijk wel alsof ze allemaal prijsafspraken hebben gemaakt, voorheen kon je nog wel iets vinden tussen de 30 en 40 euro. Nu zijn ze allemaal een beetje 50+ euro.. :(
Zelf nog nooit iets gekocht, maar had de tip gekregen G2A in de gaten te houden voor dergelijke deals.

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-12 12:44

nexhil

BAM!

MRE-Inc schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 15:39:
[...]

Hier ook een PS4 (non-pro) 2e Gen en een Xbox One (non-s) First Gen. Beide aangesloten op dezelfde 55 inch led tv met eigen origineel bijgeleverder HDMI kabel. Kan straks wel eens testen of er verschil in zit, maar lijkt mij niet....
Bij mij alleen de eerste minuut, daarna strek het beeld gewoon helemaal bij op de ONE en de ONE S

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Kan de YouTube en Netflix app van de Xbox One S 4K en HDR weergeven of niet?

[ Voor 7% gewijzigd door Koning-Admiraal op 03-01-2017 16:25 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• JSchut

JSchut

.....

Romius schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 16:07:
Ik vind er hier en daar wel wat voor 40-42 euro. Bijvoorbeeld bij: Cdkeys.com en G2a.com.

Wel op eigen risico ;). Ik heb bij beide iig wel eens wat gekocht en nog geen problemen gehad.

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-12 12:09
JSchut schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 16:25:
[...]

Ik vind er hier en daar wel wat voor 40-42 euro. Bijvoorbeeld bij: Cdkeys.com en G2a.com.

Wel op eigen risico ;). Ik heb bij beide iig wel eens wat gekocht en nog geen problemen gehad.
Oja, de laaste keer had ik ook cdkeys volgens mij, dat ging ook goed. Zal ff kijken, tnx

• Kadardar
amazon.de heeft soms ook nog wel eens goede deals. Alleen was het in December drama en denk dat er nog wel een nasleep van is

Verwijderd

Diederik-Jan schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 16:24:
Kan de YouTube en Netflix app van de Xbox One S 4K en HDR weergeven of niet?
Netflix wel. YouTube niet wel. (edit kennelijk sinds kort wel)

Ik gebruik de apps van mijn tv voor Netflix en YouTube. Dat werkt beide goed. Netflix via de One is sowieso ruk ivm trage inladen en trage ophoging resolutie na inladen.

TV is een LG49UH850v. Fijn ding.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2017 17:29 ]

Hmm, ik heb geen problemen met Netflix op de one... Ja, opstarten van de app duurt even een paar tellen maar daarna is alles vlot en ik merk ook nooit wat van lage resolutie in het begin of zo.

• ducolwd
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21:03
Ik heb vragen mbt de store op de xbox. Ik heb een gold abonnement maar zie in de store, bij mijn abonnenten, niets staan.
Bij de instellingen staat dat ik xbox live heb en ook op de pc kan ik de games with gold wel zien.
Is er ergens een instelling die ik over het hoofd zie?

• haaibaa2
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:25
DennusB schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 14:56:
[...]

Je kan het bij de PS4 ook gewoon op 5 kanaals bitstream zetten hoor :)
Dat lukt me dus niet. Terwijl Unchartered 4 gewoon 5.1 geluid heeft, dat hoor ik zo. PS4 staat ook gewoon op 5.1 audio ingesteld, ik heb Dolby en DTS, beide geprobeerd. Komt het misschien omdat de versterker via HDMI is aangesloten en niet via optical? In Netflix heb ik gewoon niet de optie voor 5.1 geluid. Op de One wel, daar kan ik gewoon een 5.1 geluid kiezen (Engels 5.1 of zo). Heb jij dat ook op de PS4? Zal wel iets in mijn opstelling zijn dan, de One zit rechtstreeks op de versterker, de PS4 via de TV.

Verwijderd

In het kader van damn wat was dit pittig trefballen zeg

https://streamable.com/lnvsp

Deze eindbaas op all star is nogal frustrerend solo. Vooral dankzij je ai maatje die zeker als laatste gekozen zou worden met gym. Wel een geinig spelletje.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2017 21:36 ]

Verwijderd schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 21:34:
In het kader van damn wat was dit pittig trefballen zeg

https://streamable.com/lnvsp

Deze eindbaas op all star is nogal frustrerend solo. Vooral dankzij je ai maatje die zeker als laatste gekozen zou worden met gym. Wel een geinig spelletje.
Kun je die dan niet coop doen? Zat daar wel online coop/mp in eigenlijk?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Martinspire schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 22:01:
[...]

Kun je die dan niet coop doen? Zat daar wel online coop/mp in eigenlijk?
Volgens mij alleen couch Coop.

Wil sowieso niet te serieus worden met online trefballen.

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 17-12 13:00
http://www.cdkeys.com/xbo...in-s-creed-unity-xbox-one

Leuke aanbieding voor de Assassin-s-creed liefhebbers.

€1.79

• RovloSQL
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:13
Nice bedankt, ik heb hem besteld voor de grap. Bizar die prijs, daar kan je geen miskoop aan hebben en de game is vast aardig gepatched uiteindelijk.

• JSchut

JSchut

.....

Dat spel is al heel lang zo goedkoop daar. Is al meerdere keren voorbij gekomen. Hier verdiend ubi niks aan natuurlijk ;)

• SunnieNL
  • Laatst online: 22-12 11:56
haaibaa2 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 14:47:
[...]

Ik heb geen ps4pro, maar de xbox geeft bij mij gewoon goed beeld. Vooral de 4k series zien er haarscherp uit op mijn 4k en HDR schakelt ook netjes aan. Staat bij Netflix wel altijd aan zogauw de app start. In eerdere testversies was dat alleen als je een HDR serie startte. Maar dat wordt vast wel opgelost. Het duurt bij starten bij mij een paar seconde om naar het beste beeld te schakelen, maar het gaat veel sneller dan op de 360 ooit het geval was.

Over geluid. Hou er rekening mee dat bitstream een hercodering is. Die kan dus bij stereo een 5.1 emuleren. Dat is echter wat anders dan de originele 5.1 stream van Netflix. Die wordt door de xbox gedecodeerd en uncompressed doorgegeven en ze zijn bezig om de blu-ray sound passthrough ook naar Netflix te brengen.

• Jan_V
  • Laatst online: 20:33
justifire schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 19:42:
Zo te zien hebben we weer een goede reden om Diablo III op te starten :)
Patch zou vandaag live zijn gegaan.
[video]
Nice!

Zelf heb ik Diablo 3 alleen op de PC gespeeld, maar denk dat ik deze ook maar eens goedkoop op de Xbox moet aanschaffen.
In het Diablo forum las ik wel dat er veel cheaters op de console zitten. Het is dus niet een optie om online te spelen dus (tenzij je duped en overpowered items wilt)?

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• JSchut

JSchut

.....

Jan_V schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 07:50:
[...]

Nice!

Zelf heb ik Diablo 3 alleen op de PC gespeeld, maar denk dat ik deze ook maar eens goedkoop op de Xbox moet aanschaffen.
In het Diablo forum las ik wel dat er veel cheaters op de console zitten. Het is dus niet een optie om online te spelen dus (tenzij je duped en overpowered items wilt)?
Wat ik weet van op de PS4 is dat ik in die online dungeon dingen (even de naam kwijt) gasten tegen kwam met een mega hoog level in een mega hoge dungeon. Hierdoor level je letterlijk elke seconde. In het begin volgens mij soms zelfs meerdere levels tegelijk. Direct eruit gaan was de enige optie. Al vond ik het toen (1 jaar geleden) nog wel meevallen hoe vaak ik bij zo'n stumper in een dungeon kwam. Geen idee hoe het nu is.

• Wom

Wom

Zijn er mensen hier die nog actief de Kinect gebruiken? Kan er een voor een schappelijk prijsje overnemen, maar stel me toch vragen bij de toegevoegde waarde. Heb niet het idee dat er veel games zijn die er volop gebruik van maken?

Wom schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 09:28:
Zijn er mensen hier die nog actief de Kinect gebruiken? Kan er een voor een schappelijk prijsje overnemen, maar stel me toch vragen bij de toegevoegde waarde. Heb niet het idee dat er veel games zijn die er volop gebruik van maken?
Je hebt een paar games als dance central en fantasia, als die games je leuk lijken dan kan het de moeite waard zijn.

Verder gebruik ik hem in forza horizon 3 om tegen Anna (de boordcomputer zeg maar) te schreeuwen :+

En ik gebruik hem ook af en toe voor spraak bij online spelen, maar de bruikbaarheid daarvan hangt waarschijnlijk af van je situatie. Ik heb hier wel eens mensen horen klagen over de kwaliteit van iemand die de kinect zo gebruikte, maar mijn vaste coop partner voor gow4 vind het prima. Hij gebruikt hem zelf ook en ik hoor af en toe zijn hond eens er doorheen (hoewel blijkbaar veel ook weg gefilterd wordt want vaak hoor ik het ook niet als hij zegt dat er iets was), en het is niet helemaal optimaal maar op zich goed te verstaan. Wel gebruiken we dan gewone koptelefoons, zodat de kinect niet ook nog het game geluid weg moet filteren.

Mocht je overigens een one s hebben hou er dan wel rekening mee dat die geen kinect poort meer heeft en je een extra kastje er tussen nodig gaat hebben.

Edit: het kan trouwens ook onverwachte gevolgen hebben... Gister bij het spelen van contrast even naar de wc en bij het terug lopen springt er ineens een melding in beeld dat er een profiel ingelogd is en de game gooide me terug naar het menu. Dat zal de kinect zijn, die herkent mensen en logt ze automatisch in. Maar dat is wel de enige keer dat zoiets me is overkomen.

[ Voor 12% gewijzigd door Finraziel op 05-01-2017 09:41 ]

[...]

Nice!

De cheaters komen 99% uit PS3/X360 conversies, heb nooit begrepen dat ze dit op next-gen niet simpelweg konden verwijderen. Die kom je online nog wel eens tegen, ik heb ook 10k paragon points (maar 2000 gebruikt), er is ook geen manier hier vanaf te komen, buiten een complete reset te doen.

Hoe hoger je gaat, hoe sneller je ze tegen komt, al moet ik zeggen dat de XBO random joinen al maanden vrijwel dood is, of je nu op 1 of 12 niveau gaat zitten, kan nooit parties vinden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 17-12 13:00
RovloSQL schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 18:29:
[...]

Nice bedankt, ik heb hem besteld voor de grap. Bizar die prijs, daar kan je geen miskoop aan hebben en de game is vast aardig gepatched uiteindelijk.
inderdaad ik dacht hetzelfde :P

Heb al een hoop leuke aanbiedingen daar gehaald voor erg weinig.

Halo the master chief collection 6 euro
Halo 5 voor 11 euro

altijd netjes ontvangen en werk altijd prima

• Wom

Wom

Wat zit daar eigenlijk achter? Hoe komen ze aan dergelijke goedkope codes?

Een van de manieren is volgens mij om ze uit bundels te halen en de console zonder de game te verkopen.

Finraziel schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 11:23:
Een van de manieren is volgens mij om ze uit bundels te halen en de console zonder de game te verkopen.
Was toch recent iemand met die FIFA code, die niet meer in de doos zat?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

SinergyX schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 11:24:
[...]

Was toch recent iemand met die FIFA code, die niet meer in de doos zat?
Klopt maar dat was denk ik gewoon iemand die de console teruggestuurd had naar bol.com en bol.com die niet goed gecontroleerd had :P ik betwijfel dat die code op cdkeys.com terecht gekomen is. Zou ook veel te veel op gaan vallen als je op die manier de aantallen zou moeten krijgen om dit interessant te maken.
Neuh lijkt me eerder dat het een kwestie is van goedkoop bundels in kunnen kopen (op groothandel niveau) met die game waarbij het interessant is om het extra laagje karton er af te halen en de console en game los van elkaar te verkopen.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:13
Finraziel schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 11:57:
[...]

Klopt maar dat was denk ik gewoon iemand die de console teruggestuurd had naar bol.com en bol.com die niet goed gecontroleerd had :P ik betwijfel dat die code op cdkeys.com terecht gekomen is. Zou ook veel te veel op gaan vallen als je op die manier de aantallen zou moeten krijgen om dit interessant te maken.
Neuh lijkt me eerder dat het een kwestie is van goedkoop bundels in kunnen kopen (op groothandel niveau) met die game waarbij het interessant is om het extra laagje karton er af te halen en de console en game los van elkaar te verkopen.
Dat kan ik mij toch moeilijk voorstellen.

Dat zou betekenen dat een console+game minder dan 5 euro (met Halo MCC) of 11 euro (met Halo 5) meer op zou leveren dan een losse console.

En eigenlijk moet dat verschil nog kleiner zijn want je moet ook de handling costs in de som meenemen.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19:59
Rossi46 schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:52:
[...]

Dat kan ik mij toch moeilijk voorstellen.

Dat zou betekenen dat een console+game minder dan 5 euro (met Halo MCC) of 11 euro (met Halo 5) meer op zou leveren dan een losse console.

En eigenlijk moet dat verschil nog kleiner zijn want je moet ook de handling costs in de som meenemen.
Denk dat we de exacte verkoopstrategie nooit gaan weten, maar ik vermoed gewoon dat die deals hebben met de uitgever of Microsoft waarbij games die normaal in bundels komen goedkoop kunnen opkopen/bijkopen. De games die je daar voordelig kan vast krijgen zijn allemaal games die ooit in een bundel hebben gezeten.
[...]

Nice!

Ik speel voornamelijk solo of met bekenden uit mijn lijst, public matches doe ik bij Diablo niet aan.
Zit er niet op te wachten om de hele lol uit het spel te halen door ontzettend OP te zijn.

Tits schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 13:59:
[...]

Denk dat we de exacte verkoopstrategie nooit gaan weten, maar ik vermoed gewoon dat die deals hebben met de uitgever of Microsoft waarbij games die normaal in bundels komen goedkoop kunnen opkopen/bijkopen. De games die je daar voordelig kan vast krijgen zijn allemaal games die ooit in een bundel hebben gezeten.
Of gewoon principe van voorraad, bv die fifa17 boxen worden gemaakt (incl code), in magazijn gaat er een xbox bij, tot ze niet meer echt verkopen en de Xbox zelf gaat vervolgens in de GOW4 doos, of de FH3 doos, oude Fifa17 dozen gaan de recycle in, de codes los verkocht.

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:53
Ik heb voor 30 dollar aan giftcards gekocht, maar ik kan ze niet meer rendemen... Heb geen idee wat ik nu moet doen.

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-12 15:05
The Jackel schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 21:56:
Ik heb voor 30 dollar aan giftcards gekocht, maar ik kan ze niet meer rendemen... Heb geen idee wat ik nu moet doen.
Probeer het eens via de Xbox app op je telefoon. DIt werkte bij mij destijds toen wel.

[ Voor 10% gewijzigd door Arn0uDz op 06-01-2017 22:23 ]

• The Jackel
Arn0uDz schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 22:23:
[...]

Probeer het eens via de Xbox app op je telefoon. DIt werkte bij mij destijds toen wel.
Dat werkt ook niet helaas. Account staat ook gewoon op NL in de app..

• Arn0uDz
The Jackel schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 22:26:
[...]

Dat werkt ook niet helaas. Account staat ook gewoon op NL in de app..
Wat voor error krijg je dan? Je probeert dus US gift cards te redeemen op een NL account maar wel via de US pagina van xbox.com bijv?

• The Jackel
Arn0uDz schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 22:35:
[...]

Wat voor error krijg je dan? Je probeert dus US gift cards te redeemen op een NL account maar wel via de US pagina van xbox.com bijv?
Klopt. Ik krijg dan nog steeds de melding dat de codes alleen in de us werken. Eerder werkte die wel zo.

[ Voor 3% gewijzigd door The Jackel op 06-01-2017 22:37 ]

• Arn0uDz
The Jackel schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 22:37:
[...]

Klopt. Ik krijg dan nog steeds de melding dat de codes alleen in de us werken. Eerder werkte die wel zo.
Niet om te promoten maar met 'vyprvpn' lukt het mij wel, kan zelfs met een creditcard van de rabobank betalen direct in de us store. Ik kies dan voor new york location en dan werkt het, je kan als free user 500MB eenmalig gebruiken.

• The Jackel
Arn0uDz schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 22:39:
[...]

Niet om te promoten maar met 'vyprvpn' lukt het mij wel, kan zelfs met een creditcard van de rabobank betalen direct in de us store. Ik kies van voor new york en dan werkt het, je kan als free user 500MB eenmalig gebruiken.
Die heb ik ook gebruikt voor de test. Alleen dat werkte ook niet. Heb het ook geprobeerd vanaf mijn iPhone met de vpn app zodat er geen router tussen zit. Helaas ook zonder resultaat.

• Arn0uDz
The Jackel schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 22:40:
[...]

Die heb ik ook gebruikt voor de test. Alleen dat werkte ook niet. Heb het ook geprobeerd vanaf mijn iPhone met de vpn app zodat er geen router tussen zit. Helaas ook zonder resultaat.
Dan weet ik het ook niet meer, moet wel toegeven dat ik de afgelopen maand niks heb gekocht. Ze zijn het wel erg aan het dicht timmeren zo.

• The Jackel
Arn0uDz schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 22:45:
[...]

Dan weet ik het ook niet meer, moet wel toegeven dat ik de afgelopen maand niks heb gekocht. Ze zijn het wel erg aan het dicht timmeren zo.
Misschien doe ik ook wel iets verkeerd met de vpn..

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21-12 16:49

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

The Jackel schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 22:37:
[...]

Probeer iets te kopen, selecteer wel US store.
Wanneer je betaalwijze kunt selecteren, kun je daar ook codes redeemen.
Je hoeft item vervolgens niet echt te kopen.
Dat werkt voor mij iig nog steeds.

• The Jackel
Vae Victis schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 23:18:
[...]

Probeer iets te kopen, selecteer wel US store.
Wanneer je betaalwijze kunt selecteren, kun je daar ook codes redeemen.
Je hoeft item vervolgens niet echt te kopen.
Dat werkt voor mij iig nog steeds.
Dit werkt inderdaad!! Super bedankt!! Spel is nu aan het downloaden,
Voor de liefhebbers, ik heb nog maar eens een review geschreven van de Astro A50 Gen3 headset. Kan hem zeker aanraden (voor degenen die het geld er voor over hebben) : productreview: ASTRO Gaming A50 Wireless Headset + Base Station review door Martinspire

Zag dat er nog geen review bij stond en dat is eigenlijk wel jammer.

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 07-01-2017 00:39 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:28

netblade

Sunrise

Hebben er meer mensen problemen met prepaid codes van livekaarten.nl? Die luitjes aldaar zeggen dat het aan Microsoft ligt en dat ze niks kunnen doen want die code moet werken, XBOS-3013 is de code die ik krijg
Al zoekend kom ik oa https://forums.xbox.com/e...C4-488E-AF97-7C5DBB3193E5 tegen waar geen oplossing in wordt vernoemd.
Ben ik mijn geld kwijt?

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Verwijderd

Hopelijk heeft de Xbox Scorpio een mooi design.

• timmie271
Verwijderd schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 23:34:
Hopelijk heeft de Xbox Scorpio een mooi design.
Ze mogen eerst meer info erover geven (wat meer dan alleen 6.x teraflops) en een eventuele specifiekere release periode. Staat nu op eind dit jaar..

justifire schreef op zondag 8 januari 2017 @ 08:25:
[...]

Laten we in ieder geval hopen dat ze er deze keer wel een ssd in hangen incl mobo met ondersteunde bussnelheid.
Laadtijden zijn zoooooo 2010.....
Standaard een ssd er in zie ik niet gebeuren... Het wordt lastig genoeg om het ding niet te duur te maken ten opzichte van de PS4 pro. Daarnaast gaat de gemiddelde consument alleen maar zien dat er bijvoorbeeld maar 512 GB in dat dure ding zit.

Overigens vallen de laadtijden mij ook enorm mee moet ik zeggen. De meeste games duurt het alleen lang bij de eerste keer opstarten en daarna loopt het gewoon door. Dat zal ook liggen aan welke games je speelt natuurlijk, maar om maar aan te geven dat de hogere kostprijs het voor lang niet iedereen waard zal zijn.

Finraziel schreef op zondag 8 januari 2017 @ 09:41:
[...]

Standaard een ssd er in zie ik niet gebeuren... Het wordt lastig genoeg om het ding niet te duur te maken ten opzichte van de PS4 pro. Daarnaast gaat de gemiddelde consument alleen maar zien dat er bijvoorbeeld maar 512 GB in dat dure ding zit.

Overigens vallen de laadtijden mij ook enorm mee moet ik zeggen. De meeste games duurt het alleen lang bij de eerste keer opstarten en daarna loopt het gewoon door. Dat zal ook liggen aan welke games je speelt natuurlijk, maar om maar aan te geven dat de hogere kostprijs het voor lang niet iedereen waard zal zijn.
Ach is maar wat je gewend bent.
Ben destijds overgestapt naar een X360 vanaf een PC opstelling met 4 SSD's in Raid0
Dan had je een seconde of 2-3 laadtijd en kon je los.
Dan lijken laadtijden van meer dan een minuut een eeuwigheid te duren, dan heb ik het nog niet over The Witcher of ReCore......

• Bravo053
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23-11 18:41
netblade schreef op zaterdag 7 januari 2017 @ 17:46:
Hebben er meer mensen problemen met prepaid codes van livekaarten.nl? Die luitjes aldaar zeggen dat het aan Microsoft ligt en dat ze niks kunnen doen want die code moet werken, XBOS-3013 is de code die ik krijg
Al zoekend kom ik oa https://forums.xbox.com/e...C4-488E-AF97-7C5DBB3193E5 tegen waar geen oplossing in wordt vernoemd.
Ben ik mijn geld kwijt?
Zelfde foutmelding had ik laatst ook. Foutomschrijving gaf aan dat de code niet ' redeemed' kon worden op dat moment. Dagje later lukte het prima.
Zou het dus gewoon vandaag weer eens proberen. Grote kans dat de code nu wel werkt

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-12 20:30

Convoy

g44p

justifire schreef op zondag 8 januari 2017 @ 10:39:
[...]

Ach is maar wat je gewend bent.
Ben destijds overgestapt naar een X360 vanaf een PC opstelling met 4 SSD's in Raid0
Dan had je een seconde of 2-3 laadtijd en kon je los.
Dan lijken laadtijden van meer dan een minuut een eeuwigheid te duren, dan heb ik het nog niet over The Witcher of ReCore......
Appels en Peren ;)

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:06
[...]

Ja precies ik ben benieuwd hoe ze dat doen, ik hoop dan ook dat ze met 2 versies komen.
Niet zozeer verschillen qua krachten (helemaal niet zelfs) maar wel op gebied van het opslag.
Zo mogen ze van mij met bijv een 2TB HDD versie komen en voor iets meer geld met een 512GB SSD versie, uiteraard bij beiden de optie open om het te vervangen OF 1 extern aan te sluiten.
Als ik nu 2 (persoonlijk) leuke games neem: BF1 en GTA V, die tijden gaan helemaal nergens over. Dan zal het misschien deels in optimalisatie zitten( sowieso bij BF1, GTA V is gewoon een grandioos grote game) maar het opslag helpt hier zeker bij.
Kennis van mij heeft de one s gekocht (hij is wel van het nieuwste van het nieuwste op dit soort gebied) en zijn xbox is veel sneller met het laden van BF1 en GTA V. Hij zit al te schieten terwijl wij (rest+ik met de standaard one) nog lekker aan het wachten zijn of op de toilet zitten.

Hoe dan ook kan ik niet wachten op de Scorpio, ik hoop dat die op elk gebied mijn verwachtingen omver blaast. De huidige GEN deed dat maar deels.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-12 15:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

[...]

Nog nooit BF1 multiplayer gespeeld zeker. Elke map duurt met de standaard Xbox gewoon 2 minuten om te laden. Ik heb het op SSD staan nu en zit zo goed als direct in de map nadat het score scherm verdwijnt. Mijn zoon heeft de Xbox One Elite met 1TB hybrid disk en die doet er 10 seconden langer over, maar nog steeds veeeeeeeeel sneller dan de standaard Xbox (non-S versie dus)

Dus mee vallen ???? Echt niet.....

XBL: MRE Inc

• timmie271
justifire schreef op zondag 8 januari 2017 @ 11:51:
[...]

Destijds zeker.
Maar nu met de Xbox One en Scorpio, dat zijn gewoon pc's in een console behuizing.
Zonde als ze er dan weer zo'n 5600rpm schijf in lepelen.
SSD is misschien wat te duur voor een xbox/ps standaaRd erin, maar een SSHD en sata 3 (gewoon must) is natuurlijk niet verkeerd. Mijn externe hdd (5600rpm) is snel zat via de usb 3.0. Op de interne schijf staan alleen nog maar het OS en de apps.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:13
MRE-Inc schreef op zondag 8 januari 2017 @ 11:39:
[...]
Nog nooit BF1 multiplayer gespeeld zeker. Elke map duurt met de standaard Xbox gewoon 2 minuten om te laden. Ik heb het op SSD staan nu en zit zo goed als direct in de map nadat het score scherm verdwijnt. Mijn zoon heeft de Xbox One Elite met 1TB hybrid disk en die doet er 10 seconden langer over, maar nog steeds veeeeeeeeel sneller dan de standaard Xbox (non-S versie dus)

Dit vind ik toch wel interessant.

Allereerst dacht ik dat een SSD wel wàt verschil gaf, maar niet schrikbarend. Eigenlijk de kosten niet waard. Jouw verhaal vertelt wat anders.

Bemerken anderen hier ook dat een (externe) SSD te laadtijden significant verkort? Want dan wil ik best een SSD aan mijn 500GB XB1 hangen.
LopendeVogel schreef op zondag 8 januari 2017 @ 11:00:
[...]
Kennis van mij heeft de one s gekocht (hij is wel van het nieuwste van het nieuwste op dit soort gebied) en zijn xbox is veel sneller met het laden van BF1 en GTA V. Hij zit al te schieten terwijl wij (rest+ik met de standaard one) nog lekker aan het wachten zijn of op de toilet zitten.
Dit vind ik helemaal opzienbarend, daar de One S ook gewoon een traditionele HDD erin heeft hangen. Waar komen de snellere laadtijden dan vandaan? :?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

MRE-Inc schreef op zondag 8 januari 2017 @ 11:39:
[...]

Zoals ik dus al zei... :+
Ligt het aan de games die je speelt. Mijn punt was dus ook dat het niet voor iedereen een significant verschil hoeft te maken. Ik zei niet dat het voor iedereen géén significant verschil zou maken wat geloof ik is wat jij er in hebt gelezen.

Ik denk als ik fallout 4 op de one zou spelen dat het me ook meer zou storen. Op de pc had ik laadtijden van meer dan een halve minuut (en dat wordt irritant iedere keer als je naar binnen of buiten gaat ergens). Met een ssd en een mod ging dat naar 5 seconden (ja de mod is nodig anders hielp de ssd niet, hoezo Bethesda zuigt in optimaliseren? :-P). Op de one kun je dat niet doen dus daar zou ik me inderdaad weer ergeren.

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
SSD's geven op consoles meestal alleen echt groot voordeel bij games waarbij je 1x een lang laadscherm hebt en daarna kan je ongestoord spelen, zoals GTA 5 of the witcher 3. voor 95 procent van de mensen is het het niet waard om de xbox aardig wat duurder maken voor wat snellere laadtijden. Sowieso is 500gb opslag aan de hele krappe kant. 1,5 tot 2TB opslag is geen overbodige luxe eigenlijk al voor persoon een persoon die meer dan 6 games per jaar haalt.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:20

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ben bezig met Dishonored 2. Leuk spel, gelukkig heb ik de quick save en quick load snel weten te vinden :+

Maar ben ik de enige die vind dat de view controls érg zwabberen? Als ik naar links of rechts wil kijken lijkt het beeld erachteraan te slepen ipv direct te reageren. Maakt niet uit hoe ik de sensitivity zet; een hogere sensititiveit maakt het eigenlijk nog erger omdat je dan helenaal doorschiet als je ergens naar wilt kijken :X

Xbox Live ID:Notna8310

Nieuwevolger schreef op zondag 8 januari 2017 @ 12:57:
SSD's geven op consoles meestal alleen echt groot voordeel bij games waarbij je 1x een lang laadscherm hebt en daarna kan je ongestoord spelen, zoals GTA 5 of the witcher 3. voor 95 procent van de mensen is het het niet waard om de xbox aardig wat duurder maken voor wat snellere laadtijden. Sowieso is 500gb opslag aan de hele krappe kant. 1,5 tot 2TB opslag is geen overbodige luxe eigenlijk al voor persoon een persoon die meer dan 6 games per jaar haalt.
Voor de meeste games is dat op de pc ook zo. Ik heb een grote ssd in mijn game pc gestopt en mijn games er ook op gezet zodat ik geen harde schijf meer er in hoefde te hebben en mijn pc stiller werd. De snelheid was een leuke bonus, maar zoals gezegd bij veel games maakt het niet zoveel uit.

Verwijderd

Ssd zorgt wel voor een snellere OS. Ik heb mijn Xbox beneden op Energy saving staan. Dat duurt me een partij lang om op te starten. Als ik dat vergelijk met mijn Windows pc. Man o man.

Laadtijden worden hoe dan ook verkort. Ik stem zeker voor een ssd optie. :)

• Wom

Wom

Als fervent wintersporter voor een zacht prijsje Steep overgenomen. Krijgt niet de beste reviews maar vind het wel een erg fijne game eigenlijk.

Graphics zijn meer dan behoorlijk en Ubisoft heeft kleine details goed te pakken. Het blazen van de wind en de stukjes sneeuw die doorrollen zijn erg herkenbaar. Geeft een toch wat realistischere feel aan het geheel.

Heb nu nog maar een 15% van de game uitgespeeld, maar dit is typisch eentje die je vaker terug zult pakken. Het uitvoeren van de tricks is lastig genoeg zodat je lange tijd jezelf zult kunnen verbeteren.

Aanradertje als je SSX niet veel vond maar Shaun White bijvoorbeeld wel.

Verwijderd

Bij mij hapert die als een gek. Alsof mijn Xbox aan het overlijden is. Alle andere games doen het prima. Als ik het met anderen speel hebben zij het niet, alleen ik. Erg irritant want het is een erg leuk, ontspannend en mooi spel.

Ben opnieuw met Styx begonnen. Echt een prima stealth spelletje.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2017 15:49 ]

• Famous
  • Laatst online: 18-12 21:27

Famous

R 400+

Net 25 kopieen van Forza aangeschaft voor de Xbox 360 á €10,-, deze kwamen per stuk met 3 jaar xbox gold.

Ben benieuwd of ze gaan uitleveren.. :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Pagina: 1 ... 59 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.