Verwijderd

MRE-Inc schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 21:27:
Dank allen.... Morgen komt de Xbox One Elite controller binnen.... 82,99 in totaal. Vind je ze op marktplaats ook niet voor. En ik weet anders toch niks te halen met die bol.com bon van 50 euro. :)

Weet iemand hoe het zit met game sharing binnen de familie ? Mijn zoon heeft een Microsoft account welke hij ook gebruikt voor het inloggen en gamen op mijn Xbox. Dat account heb ik een tijd geleden al toegevoegd aan mijn familie op de Xbox.

Nou heeft mijn zoon van zijn eigen spaargeld een Xbox One gekocht die morgen binnenkomt. Nou wil ik niet alle games opnieuw moeten kopen voor hem, dus dan is die family sharing functie wel handig. Het "probleem" is echter dat zijn moeder en ik sinds 2007 uit elkaar zijn en hij bij haar woont. Verder een goede verstandhouding met zijn moeder, daar niet van.

Ik weet dat ik op zijn Xbox One moet inloggen met mijn eigen gamertag en zijn console als Home moet instellen. Mijn zoon moet met zijn gamertag op mijn Xbox One inloggen en mijn console instellen als Home.

Ik vind het best dat mijn Microsoft account/gamertag op zijn Xbox staat ingesteld, maar hij heeft bij zijn moeder ook nog een broertje en zusje. Ik wil dus niet dat die onder mijn account gaan spelen.

Wat zijn de mogelijkheden ? Moet ik altijd ingelogd zijn op de nieuwe Xbox van mijn zoon of moet dat eenmalig en kun je dan uitloggen en werkt die game sharing dan ?

De tweede vraag: moet mijn zoon nu ook Xbox Live Gold hebben als hij bv de door mij gekochte versie van Battlefield 1 op zijn nieuwe Xbox download en online wil spelen ? Tot nu toe kon hij gewoon online gamen omdat ik Gold ben. Hij is nog nooit Gold geweest overigens.
Inloggen op zoonlief zijn One met jouw account. Instellen als jouw home console. Uitloggen. Klaar.

Je zoon (en alle andere accounts) gebruiken jouw live en kunnen jouw spellen spelen. Jij kunt alleen nog op jouw account op jouw Xbox live gebruiken en mre spellen spelen.

Jouw zoon hoeft jouw console niet als home aan te merken.
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 20:20:
[...]

Speel jij battlefront eigenlijk nog? Wil die dit weekend eens uitproberen. Speel het liefst met goedlachse gasten die me kunnen vertellen wat ik moet doen. :)
Volgens mij heeft MRE die game nooit gehad? Ik wel maar had nooit iemand om mee te spelen. Die Death Star DLC lijkt me wel tof om te doen, maar alleen is er toch wat minder aan en vaak ben je ook met een oneven aantal waardoor je toch altijd weer iemand hebt die geen maatje om te spawnen heeft. Dat is voor mij echt het grote nadeel aan die game: samen spelen is gewoon erg brak uitgewerkt. Qua content is ie nu wel prima.

En moet je daarvoor ook niet nog wat achievements hoeren in die horde-achtige modus?
Geef maar een gil als je die game wilt doen.

Zag ook dat je Steep nog had gehaald. Al heb je daar geen MP-achievements geloof ik, maar die vind ik ook nog wel tof om af en toe op te pakken.

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 23-12-2016 23:09 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Steep is best cool. Moet wel zeggen dat ik hem vooral goed vind omdat het zo stil en wit is. Ik hoef bij dat spel juist geen geschreeuw in mijn oor.

Bij star wars maximaal pewpew natuurlijk. :)

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-12 20:35
Wat exactor it zegt.
Alles gaat mee incl. gold abbo.
Jij hoeft dus alleen in te loggen en console home maken. Daarna met wachtwoord je account vergrendelen (word ook gevraagd in het begin) en dan inderdaad uitloggen. Hij kunnen dan alles spelen wat jij koopt/hebt.

Hiermee kan hij ook niet per ongeluk iets kopen via jou account.

Gamertag: timmie271

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-12 15:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 22:31:
[...]

Inloggen op zoonlief zijn One met jouw account. Instellen als jouw home console. Uitloggen. Klaar.

Je zoon (en alle andere accounts) gebruiken jouw live en kunnen jouw spellen spelen. Jij kunt alleen nog op jouw account op jouw Xbox live gebruiken en mre spellen spelen.

Jouw zoon hoeft jouw console niet als home aan te merken.
Ah, het is dus nog simpeler. Bedankt voor de uitleg. Maar mijn zoon kan dus nog wel normaal op mijn One spelen onder zijn eigen account ? Dat is wel belangrijk, want hij is in de vakanties en weekenden vaak bij mij thuis.

XBL: MRE Inc

Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 23:19:
Steep is best cool. Moet wel zeggen dat ik hem vooral goed vind omdat het zo stil en wit is. Ik hoef bij dat spel juist geen geschreeuw in mijn oor.

Bij star wars maximaal pewpew natuurlijk. :)
Steep valt me inderdaad ook reuze mee (is nu ook met korting trouwens, voor wie hem niet heeft). Kreeg de indruk dat het toch allemaal wat saai was, maar de uitdagingen zijn leuk genoeg. Al is het geen game die je in 1 rits uit moet spelen, want dan valt het al snel in herhaling. Wissel je hem af met wat anders, dan is het goed te doen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

MRE-Inc schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 10:49:
[...]

Ah, het is dus nog simpeler. Bedankt voor de uitleg. Maar mijn zoon kan dus nog wel normaal op mijn One spelen onder zijn eigen account ? Dat is wel belangrijk, want hij is in de vakanties en weekenden vaak bij mij thuis.
Hij kan bij jou thuis, op zijn account spelen. Alleen niet jouw digitale spellen. Die zijn alleen beschikbaar op jouw home console.

Een oplossing waarbij een ander op meerdere Xbox-Ones jouw spellen kan spelen op een ander account is er niet.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:13
Beetje vragen naar de bekende weg; kan het zijn dat ik teveel gameclips het opgeslagen waardoor ik nu niet in staat ben om gameclips te uploaden? :) Ik krijg geen melding dat ik aan een max zit, maar ik heb al ruim een week dat ik geen enkele gameclip meer op kan slaan.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Rossi46 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 13:11:
Beetje vragen naar de bekende weg; kan het zijn dat ik teveel gameclips het opgeslagen waardoor ik nu niet in staat ben om gameclips te uploaden? :) Ik krijg geen melding dat ik aan een max zit, maar ik heb al ruim een week dat ik geen enkele gameclip meer op kan slaan.
Klopt.
Moet je even wat gameclips / screenshots verwijderen van Xbox Live.
Tip : je kan selecteren op game zodat je snel een hoop ouwe meuk in de prullenmand kan gooien :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Net Gigantic maar eens geprobeerd, na 15 minuten 'match found' naar 'a player has declined', en weer opnieuw.. eindelijk een match. ' Match disconnected'. Wat een nutteloze game is dit zeg.

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 24-12-2016 15:23 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Xbox Elite en Elite controller zijn binnen.

Wat een prachtig ding die elite controller. Vanavond eens even testen in BF1. Wat configs aangemaakt. Kijken of vliegen nu nog wat beter gaat....

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02:34
Ik heb mijn XBOX One S verhuist van beneden naar boven. Boven staat een 720p TV. Ik heb de instelling in de XBOX al op 720p gezet. Maar ik vind het niet mooi met Fifa 17, gewoon ook niet zo scherp enzo. Beneden stond hij op een 1080p tv gewoon en dat was nice. Moet ik wel bijzeggen die TV is kwalitatief ook beter. Project Cars vind ik er wel prima uitzien op die 720p. Lijkt er op dat Fifa 17 alleen 1080p echt ondersteund en als de TV een lagere resolutie heeft dat hij dan niet echt aanpast? Jullie nog tips of hoe denken jullie hierover? Ik vind het ook zowat om nu een andere TV te kopen enkel voor Fifa eigenlijk (dat speel ik het meest) Die TV beneden is van mijn ouders, en heb de X-Doos naar boven verhuist zodat ik meer vrjiheid heb wanneer ik kan spelen.
Ligt het er niet gewoon aan dat je bij FIFA naar kleinere objecten (spelers, de bal...) kijkt waardoor het eerder opvalt dat je detail mist?

Gamertag: FinrazielNL

• dennis_rsb
Finraziel schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 20:52:
Ligt het er niet gewoon aan dat je bij FIFA naar kleinere objecten (spelers, de bal...) kijkt waardoor het eerder opvalt dat je detail mist?
Kan, maar ik merk een significant verschil vergeleken met de tv beneden. Ik was in de veronderstelling als ik in de One S de output maar 720p zet dat hij het mooi aanpastte dan. Maar as so far i know zijn en komen er meer en meer games die standaard iig 1080p enkel ondersteunen (en als het scherm dan bv 720p is dat het dan minder mooi is) dus wellicht is dit bij Fifa 17 al het geval?
Tja, ik weet het niet, maar het lijkt mij raar... Ik zou denken dat een game gewoon kan renderen wat ie wil en dat de Xbox het wel zou kunnen downsamplen. Dat kost totaal geen processingpower of zo. Maar ik heb natuurlijk niet gezien hoe het er bij jou uit ziet...

• dennis_rsb
Finraziel schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 21:52:
Tja, ik weet het niet, maar het lijkt mij raar... Ik zou denken dat een game gewoon kan renderen wat ie wil en dat de Xbox het wel zou kunnen downsamplen. Dat kost totaal geen processingpower of zo. Maar ik heb natuurlijk niet gezien hoe het er bij jou uit ziet...
De XBOX kun je instellen op 720p output ja. Maar de kwestie is meer is Fifa 17 zó ontworpen dat het geen 720p ondersteund. Zoals ik zei, ik las dat bepaalde games steeds meer de 720p laten vallen. Dus nu 1080p en sommige wellicht nu of anders in de toekomst 4k.

• gravitone
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-02 18:41
dennis_rsb schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 21:29:
[...]

Kan, maar ik merk een significant verschil vergeleken met de tv beneden. Ik was in de veronderstelling als ik in de One S de output maar 720p zet dat hij het mooi aanpastte dan. Maar as so far i know zijn en komen er meer en meer games die standaard iig 1080p enkel ondersteunen (en als het scherm dan bv 720p is dat het dan minder mooi is) dus wellicht is dit bij Fifa 17 al het geval?
Weet je zeker dat deze zogenaamde 720p tv ook daadwerkelijk een 1280x720 lcd paneel heeft?
In veel gevallen waren dit 1366x768 panelen. De tv resampled in dit geval het binnenkomende 720p signaal zelf nog een keer naar de paneel resolutie wat ook omschreven problemen kan verklaren.

De xbox 360 heeft de optie om deze 768p resolutie uit te spugen om het 2x resamplen te voorkomen, geen idee of de xbox one deze optie ook heeft..

• dennis_rsb
gravitone schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 23:35:
[...]

Weet je zeker dat deze zogenaamde 720p tv ook daadwerkelijk een 1280x720 lcd paneel heeft?
In veel gevallen waren dit 1366x768 panelen. De tv resampled in dit geval het binnenkomende 720p signaal zelf nog een keer naar de paneel resolutie wat ook omschreven problemen kan verklaren.

De xbox 360 heeft de optie om deze 768p resolutie uit te spugen om het 2x resamplen te voorkomen, geen idee of de xbox one deze optie ook heeft..
Die resolutie is dacht ik idd 1366 (of 1360) x 768. Ik kan evt morgen wel ff t model opzoeken en hier noteren. Tis een 32 inch Sharp iig. Ik heb verder niet bijster veel verstand van tv's. Je koopt zo'n eens in x aantal jaar en daarna hou ik zoiets niet echt meer bij, wat ik wel meer doe met desktops, laptops, tablets en telefoons en consoles.
dennis_rsb schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 23:43:
[...]

Die resolutie is dacht ik idd 1366 (of 1360) x 768. Ik kan evt morgen wel ff t model opzoeken en hier noteren. Tis een 32 inch Sharp iig. Ik heb verder niet bijster veel verstand van tv's. Je koopt zo'n eens in x aantal jaar en daarna hou ik zoiets niet echt meer bij, wat ik wel meer doe met desktops, laptops, tablets en telefoons en consoles.
De output van je Xbox One gewoon op 1080p laten staan, je TV maakt van dit signaal zelf wel een juiste resolutie. Dat je TV scherm geen 1080P is betekend niet dat hij dan ook niet met 1080p signaal overweg kan.

Cogitationis poenam nemo patitur

• timmie271
Bullet NL schreef op zondag 25 december 2016 @ 01:16:
[...]

De output van je Xbox One gewoon op 1080p laten staan, je TV maakt van dit signaal zelf wel een juiste resolutie. Dat je TV scherm geen 1080P is betekend niet dat hij dan ook niet met 1080p signaal overweg kan.
Dat zou ik niet te snel zeggen. Wij hebben een tv waarbij de 360 eerst met behulp van een andere tv op 720p moet zetten. Anders doet ie het niet.. Was erg leuk om zonder beeld met een weekendje weg het beeld goed te krijgen :9 We waren wel even zoet :)

• dennis_rsb
Ik heb eerst tm Fifa 15 ook gespeeld op deze TV, met de 360 S (die nieuwere variant van de 360), is een poos geleden maar vgm was dat veel scherper. Dus ofwel is Fifa 17 dusdanig bedoeld voor 1080p óf kan de One S minder goed overweg met tv's lager dan 1080p. Dus ik overweeg toch wel om een tv'tje ge kopen voor op mijn computerkamer, 32 inch is prima (40 kan evt ook, dan ga ik er wat verder vandaan zitten) als iemand suggesties heeft hoor ik het graag. Gewoon een full hd met prima kleuren etc, liefst ook met redelijk geluid. (Maar ik kan evt externe speakers gebruiken) prijsklasse tot max 450 euro.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12 18:41
MRE-Inc schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 19:16:
Xbox Elite en Elite controller zijn binnen.

Wat een prachtig ding die elite controller. Vanavond eens even testen in BF1. Wat configs aangemaakt. Kijken of vliegen nu nog wat beter gaat....
Hou er rekening mee dat als je de trigger zo instelt dat je 'm maar half in kunt drukken je problemen als sniper kunt hebben. Ik heb dat groene pinnetje aan de onderkant weer terug moeten schuiven zodat de trigger weer helemaal ingedrukt kon worden en toen kon ik wel als sniper spelen. Anders was het niet mogelijk om te schieten.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• MRE-Inc

MRE-Inc

Lekker Ventje schreef op zondag 25 december 2016 @ 11:16:
[...]

Hou er rekening mee dat als je de trigger zo instelt dat je 'm maar half in kunt drukken je problemen als sniper kunt hebben. Ik heb dat groene pinnetje aan de onderkant weer terug moeten schuiven zodat de trigger weer helemaal ingedrukt kon worden en toen kon ik wel als sniper spelen. Anders was het niet mogelijk om te schieten.
Heb even op YouTube gezocht. Stond een filmpje op van een of andere gast en dat zag er op zich wel logisch uit. Dus die instellingen van hem overgenomen. Een standaard config voor BF1 en een Sniper config. De sniper config is gebaseerd op de standaard config. Overigens waren de verhoogde sticks het enige waar ik aan moest wennen, vooral bij het vliegen.....

Ik ken bf1 niet, maar sommige games hebben problemen met die stops omdat de trigger niet helemaal ingedrukt wordt. Defense Grid 2 bv kun je met de stops er in je speciale wapen niet gebruiken...
Daar kun je ook weer een profiel voor maken, dat de trigger dan bij de stop al als 100% leest, maar ja daar heb ik dan meestal niet zo'n zin in, makkelijker de stops weer even uit te schakelen.
Viel me eigenlijk een beetje tegen van Microsoft dat de controller niet zelf al detecteert dat de stops ingeschakeld zijn en dan zelf de gevoeligheid bij stelt, maar dat had het ding natuurlijk weer complexer gemaakt.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-12 11:56
Heb ik gemist dat je geen giftcards meer kan kopen in buitenland? Krijg net op al mijn betaalmethodes een error terug in de US Microsoft store als ik een giftcard probeer te kopen in dollars :(

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:31
SunnieNL schreef op zondag 25 december 2016 @ 23:32:
Heb ik gemist dat je geen giftcards meer kan kopen in buitenland? Krijg net op al mijn betaalmethodes een error terug in de US Microsoft store als ik een giftcard probeer te kopen in dollars :(
Dan koop je toch gewoon US giftcards bij (bijvoorbeeld) offgamers, kan je ook gewoon met ideal betalen. :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Vandaag een erg vervelend probleem.

Controller aangezet en vervolgens wachten tot de Xbox aan gaat... Gaat niet aan, dan maar met de hand de Xbox aangezet. Vervolgens geprobeerd de controller draadloos te koppelen, met geen mogelijkheid lukte dat.

Accu overgezet in andere controller, aangezet en die werkte meteen.

In de avond met controller 2 de Xbox aan willen zetten, werkt niet. Xbox handmatig aangezet en vervolgens proberen de controller te koppelen en nu lukte dat met die 2e controller ook niet.

Vervolgens de 2e controller bekabeld aangesloten en die werkt prima. Accu overgezet in controller 1 en die werkt ook in 1x prima...

Zeker de eerste keer even een tijdje aan het tobben geweest, maar ik zag in het topic zo niet direct dat dit meer voor lijkt te komen. Iemand anders hetzelfde probleem?
Dit lijkt een dingetje van de US store te zijn.
Had nog 4 dollars op mijn account staan en moest dus 3 dollars bijbetalen om Slain (jaja daar is hij weer :) ) te kunnen kopen.
Na het selecteren van de betaalmethode kwam er een melding dat er iets fout was gegaan en ik contact op moest nemen met microsoft.
Vervolgens via vpn geprobeerd en was in twee klikken klaar.

Rusland en Singapore had ik overigens geen problemen mee, dus waarschijnlijk aangescherpte regels voor US.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Just cause 3 (regulier of xl editie) is de dag deal vandaag. Ik laat hem liggen maar is geloof ik best een ok deal. Wel weer een stuk goedkoper in andere landen nog.

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06:07

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Hmm misschien eerder een fout van de website? Ik heb in ieder geval vrijdag de 23ste nog giftcards kunnen kopen in de Microsoft store.

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-12 10:58
ik heb het anders, ik kan alleen nog giftcards spenderen als ik mijn profiel verhuis naar het land van de gift cards :P

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

• Winkiller
  • Laatst online: 21:06

Winkiller

De Mopperpot

fredkroket schreef op maandag 26 december 2016 @ 01:08:
Vandaag een erg vervelend probleem.

Controller aangezet en vervolgens wachten tot de Xbox aan gaat... Gaat niet aan, dan maar met de hand de Xbox aangezet. Vervolgens geprobeerd de controller draadloos te koppelen, met geen mogelijkheid lukte dat.

Accu overgezet in andere controller, aangezet en die werkte meteen.

In de avond met controller 2 de Xbox aan willen zetten, werkt niet. Xbox handmatig aangezet en vervolgens proberen de controller te koppelen en nu lukte dat met die 2e controller ook niet.

Vervolgens de 2e controller bekabeld aangesloten en die werkt prima. Accu overgezet in controller 1 en die werkt ook in 1x prima...

Zeker de eerste keer even een tijdje aan het tobben geweest, maar ik zag in het topic zo niet direct dat dit meer voor lijkt te komen. Iemand anders hetzelfde probleem?
Ja dat hebben wij ook wel eens, ik zet de Xbox dan aan met de hand en geef hem een harde reset.
Waarna de boel weer aan gaat met controllers of afstandbediening, dit is nu al 2x gebeurd de laatste tijd.

Verwijderd

Finraziel schreef op maandag 26 december 2016 @ 07:53:
Just cause 3 (regulier of xl editie) is de dag deal vandaag. Ik laat hem liggen maar is geloof ik best een ok deal. Wel weer een stuk goedkoper in andere landen nog.
Leuk spel ook wel. Hoewel de tweede helft wat eentonig en herhalend wordt. Hebe er wel de nodige uurtjes mee vermaakt.

Steep blijft awesome. Challenges worden goed pittig!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12 21:27

Famous

R 400+

Iemand nog tips als je linker stick soms denk dat hij iets naar voren staat?
Ondanks dat hij stil staat, niet gebruikt wordt, loop ik in-game wel lichtjes naar voren. Dit is niet altijd maar komt wel zo vaak voor dat het zeer irritant wordt..

Uiteraard is de xbox net 2 jaar oud geweest :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Famous schreef op maandag 26 december 2016 @ 14:57:
Ondanks dat hij stil staat, niet gebruikt wordt, loop ik in-game wel lichtjes naar voren. Dit is niet altijd maar komt wel zo vaak voor dat het zeer irritant wordt..

Ik zou gewoon toch eens contact opnemen met Microsoft support, ik hoor altijd hoe schappelijk ze zijn... Bovendien zou het best kunnen dat de garantie bij MS iets langer doorloopt, althans beide consoles die ik op de website nagekeken heb hadden een paar maanden langer garantie volgens hun dan de opgegeven garantie vanaf verkoopdatum (waarschijnlijk gewoon om in de meeste gevallen de tijd dat een console bij een winkel in voorraad ligt op te kunnen vangen).

• Dennahz
  • Nu online

Dennahz

Life feels like hell should.

donald_dick schreef op maandag 26 december 2016 @ 10:39:
[...]

ik heb het anders, ik kan alleen nog giftcards spenderen als ik mijn profiel verhuis naar het land van de gift cards :P
Hoop nu niet dat ze gaan kutten met deze manier van games kopen, anders kopen wij toch een stuk minder games in de toekomst :)

Twitter

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:03
Ik zit erover na te denken om een X1 S te kopen als vervanging van mijn normale (Day One) X1, omdat ik o.a. de lange laadtijden bij sommige spellen wel gehad heb (waar mijn vrienden met een S in een pot BF1 wel 10-20 seconden sneller de map laden) en omdat hij nu redelijk goedkoop is.

Nu heb ik een vraag over het overzetten van savegames/HDD. Ik weet dat ik mijn profiel dadelijk gewoon kan inloggen en laden en savegames gaan via de cloud, maar als ik nu bij een spel kijk naar de 'data' staat daar wel altijd een paar MB aan savegames. Waarin verschillen deze savegames bijvoorbeeld van de savegames via de cloud, en heb ik dus dadelijk op een nieuwe S toch gewoon mijn complete savegames etc?

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• Dennahz
  • Nu online

Dennahz

Life feels like hell should.

Poeh, wil echt even een nieuw spel kopen eigenlijk, maar heb geen idee welke :p

Zit te denken aan Dishonered 2, wat filmpjes van gezien en ziet er wel nice uit. Maak me wel wat 'zorgen' over het stealth aspect. Af en toe wat sneaken is wel prima, maar de hele tijd gaat wel saai worden. Hou liever gewoon van BAM harde actie :)

Iemand nog tips? Vind het jammer dat er nog niet een Prototype achtig spel is. Heb me daar ook altijd prima mee vermaakt.

Twitter

AntraXxX schreef op maandag 26 december 2016 @ 18:18:
Ik zit erover na te denken om een X1 S te kopen als vervanging van mijn normale (Day One) X1, omdat ik o.a. de lange laadtijden bij sommige spellen wel gehad heb (waar mijn vrienden met een S in een pot BF1 wel 10-20 seconden sneller de map laden) en omdat hij nu redelijk goedkoop is.

Nu heb ik een vraag over het overzetten van savegames/HDD. Ik weet dat ik mijn profiel dadelijk gewoon kan inloggen en laden en savegames gaan via de cloud, maar als ik nu bij een spel kijk naar de 'data' staat daar wel altijd een paar MB aan savegames. Waarin verschillen deze savegames bijvoorbeeld van de savegames via de cloud, en heb ik dus dadelijk op een nieuwe S toch gewoon mijn complete savegames etc?
In principe zit er geen verschil in die savings, die worden in sync gehouden. Heb je tijdje geen internet gehad, dan heb je wel verschil. Sommige gevallen zijn je settings qua layout of geluid lokaal opgeslagen, die moet je opnieuw instellen.

Maar een S is in de basis niet veel sneller, externe ssd erop en alles laad al veel sneller. Enige grote verschil is HDR en ingebouwde powerbrick, voor snelheid zou ik het niet doen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Dennahz schreef op maandag 26 december 2016 @ 19:33:

Zit te denken aan Dishonered 2, wat filmpjes van gezien en ziet er wel nice uit. Maak me wel wat 'zorgen' over het stealth aspect. Af en toe wat sneaken is wel prima, maar de hele tijd gaat wel saai worden. Hou liever gewoon van BAM harde actie :)

Iemand nog tips? Vind het jammer dat er nog niet een Prototype achtig spel is. Heb me daar ook altijd prima mee vermaakt.
Titanfall heeft 1 van de leukere sp campaigns van dit jaar. De MP vond ik niet te pruimen maar de SP meer dan. Battlefield 1 heeft ook een alleraardigst SP (zeker voor een battlefield waar de SP normaal echt beroerd is.)

Daarnaast Halo 5, Rise of The Tomb Raider en farcry 4 voor wat SP shooter geweld. Buiten shooters is er van alles natuurlijk.

• Roodaap
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-12 16:24
MRE-Inc schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 10:49:
[...]

Als je je eigen account ook ingelogged laat staan kan hij onder zijn eigen account al jouw spellen spelen.
Dag deals vandaag zijn battlefield 4 + hardline voor 18 euro, slechte deal wat mij betreft want ze zijn los al voor 5 euro langs gekomen volgens mij, en prototype biohazard bundle voor 20 euro. Was even geïnteresseerd in die tweede omdat ik deel 2 nooit gespeeld heb (bleef crashen op mijn pc) en deel 1 was erg leuk, maar ik vind het toch nog een beetje veel voor twee oude games waarvan ik lees dat er totaal geen moeite in remasteren gestoken is...

De normale gold + spotlight deals staan ook op majornelson(https://majornelson.com/2...ld-and-spotlight-sale-70/), maar weinig interessants. Beste spul zit ook in ea access, alleen de Dragon Age goty is nog interessant als je die eerder gemist hebt denk ik.

• Willybubba
  • Laatst online: 21-12 16:07

Willybubba

Nut up or shut up.

Heb 'm dit weekend net uitgespeeld (wel 100% stealth en no kills, want dat vind ik altijd een toffe challenge). Dishonored geeft je ontzettend veel keuze. Stealth is absoluut geen vereiste, je krijgt allerlei skills op stealth gebied maar ook op kill-iedereen-hartstikke-dood gebied. Als je stealth niet lekker gaat en je wordt gezien kun je er dus makkelijk uitkomen met actie. Oftewel, wat jij wilt kan ook.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Willybubba schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 09:16:
[...]

Heb 'm dit weekend net uitgespeeld (wel 100% stealth en no kills, want dat vind ik altijd een toffe challenge). Dishonored geeft je ontzettend veel keuze. Stealth is absoluut geen vereiste, je krijgt allerlei skills op stealth gebied maar ook op kill-iedereen-hartstikke-dood gebied. Als je stealth niet lekker gaat en je wordt gezien kun je er dus makkelijk uitkomen met actie. Oftewel, wat jij wilt kan ook.
ben er nog niet helemaal over uit met het spel, vergeleken met warframe/titanfall 2/doom/cod laat ik hem makkelijker liggen.. vind de graphs trouwens op mijn tv er echt een heel stuk minder uit zien wat de aantrekkelijkheid van het spel ook niet ten goede komt..

• Willybubba
  • Laatst online: 21-12 16:07

Willybubba

Nut up or shut up.

quorumz schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 09:19:
[...]

ben er nog niet helemaal over uit met het spel, vergeleken met warframe/titanfall 2/doom/cod laat ik hem makkelijker liggen.. vind de graphs trouwens op mijn tv er echt een heel stuk minder uit zien wat de aantrekkelijkheid van het spel ook niet ten goede komt..
Het is dan ook weer geen CoD / Doom actie nee :+

het blijft in essentie een stealth game, maar wel eentje waar je niet HOEFT te stealthen. Beetje Deus Ex.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Ik heb Dragon Age Inq GOTY gekocht en ben meteen begonnen, dus ik ben voorlopig wel even zoet :)
Hoop ook dat Doom nog een keer in de sale terug komt

FUMES et CARNES

Zou zeggen probeer de gratis 2 uurs trial van Warhammer : End Times - Vermintide eens.
https://www.microsoft.com...s-vermintide/bwx7s94s2lmj
Nog twee dagen in de aanbieding :)

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-12 13:26
Kan iemand mij vertellen waar je de beste aanbieding hebt qua Xbox Live Subscription 12 months?
Zelf op cdkeys.com gekeken rond de prijs van 43 euro. Zijn er nog goedkopere deals?

Thnx!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:53
Werkt het bestellen vanuit de US Store nog via de US gift cards of werkt dit nu alleen nog maar via VPN?

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-12 13:19

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

AntraXxX schreef op maandag 26 december 2016 @ 18:18:

Ik had op mijn Xbox One (uit november 2014) ook enorme last van vertragingen. Bij mij was dit verholpen door een factory reset. YMMF though.

Heb tot nog toe in Sale alleen PES 2017 gekocht, eerste keer dat die in de aanbieding was. Liep er wel tegenaan dat ik mijn Singepore tegoed codes alleen op Xbox One kon verzilveren (nadat ik deze op Singepore had gezet als locatie) Voorheen lukte me dat gewoon via de website maar kreeg steeds melding over wrong currency.

[ Voor 14% gewijzigd door Tomba op 28-12-2016 15:01 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06:07

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

The Jackel schreef op woensdag 28 december 2016 @ 14:40:
Werkt het bestellen vanuit de US Store nog via de US gift cards of werkt dit nu alleen nog maar via VPN?
Vorige week vrijdag is het mij in ieder geval nog gelukt. Dus US gift cards kopen, redeemen en dan de game via de Xbox Beta app gekocht (mijn console staat standaard op regio Amerika).

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:53

GmR

Tomba schreef op woensdag 28 december 2016 @ 14:59:
[...]

Ik had op mijn Xbox One (uit november 2014) ook enorme last van vertragingen. Bij mij was dit verholpen door een factory reset. YMMF though.

Heb tot nog toe in Sale alleen PES 2017 gekocht, eerste keer dat die in de aanbieding was. Liep er wel tegenaan dat ik mijn Singepore tegoed codes alleen op Xbox One kon verzilveren (nadat ik deze op Singepore had gezet als locatie) Voorheen lukte me dat gewoon via de website maar kreeg steeds melding over wrong currency.
Als je in Windows 10 of Android je land aanpast in de systeem settings, kan het vervolgens ook in de Xbox app.
Dit is vooral in Windows 10 handig, aangezien de setting daar snel te wijzigen is, en de setting daar losstaat van de taal (is in Android meestal anders).

• The Jackel
MaakmeGek schreef op woensdag 28 december 2016 @ 15:14:
[...]

Vorige week vrijdag is het mij in ieder geval nog gelukt. Dus US gift cards kopen, redeemen en dan de game via de Xbox Beta app gekocht (mijn console staat standaard op regio Amerika).
Top! Dus zoals het eerst ook was.

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-12 13:19

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

GmR schreef op woensdag 28 december 2016 @ 15:16:
[...]

Als je in Windows 10 of Android je land aanpast in de systeem settings, kan het vervolgens ook in de Xbox app.
Dit is vooral in Windows 10 handig, aangezien de setting daar snel te wijzigen is, en de setting daar losstaat van de taal (is in Android meestal anders).
Ah dat kan inderdaad ook. Voorheen was het afdoende om op de website de locatie aan te passen.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-12 23:13
Famous schreef op maandag 26 december 2016 @ 14:57:

Inderdaad een bekend issue met XBO controllers.
Google maar eens op Xbox One controller drifting.
Als je een beetje handig bent kun je het zelf wel fixen.

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12 21:27

Famous

R 400+

Finraziel schreef op maandag 26 december 2016 @ 17:02:
[...]

Ik zou gewoon toch eens contact opnemen met Microsoft support, ik hoor altijd hoe schappelijk ze zijn... Bovendien zou het best kunnen dat de garantie bij MS iets langer doorloopt, althans beide consoles die ik op de website nagekeken heb hadden een paar maanden langer garantie volgens hun dan de opgegeven garantie vanaf verkoopdatum (waarschijnlijk gewoon om in de meeste gevallen de tijd dat een console bij een winkel in voorraad ligt op te kunnen vangen).
Kreeg mooi te horen dat ik het beste een nieuwe kon kopen omdat het een hardware probleem is :+
Maverick! schreef op woensdag 28 december 2016 @ 16:17:
[...]

Inderdaad een bekend issue met XBO controllers.
Google maar eens op Xbox One controller drifting.
Als je een beetje handig bent kun je het zelf wel fixen.
Zal na het werk even kijken, thanks!

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Zie dat aankomende week Rise of the Tomb Raider in de aanbieding is.
Dit geld ook voor de seasonpass, echt een aanrader !
Had die met black friday opgepikt voor een euro of 4, afgelopen weekeind flink zoet mee geweest :)
Voornamelijk voor de BabaYaga dlc aangeschaft, maar de overige dlc is ook erg goed te behappen.
Lara's Mansion, Lara's Nightmare, Cold Dark, (coop-)Endurance mode en een flinke berg (classic) skins en wapens.
Erg veel content voor een leuke prijs :Y

• The Jackel
justifire schreef op woensdag 28 december 2016 @ 20:06:
Zie dat aankomende week Rise of the Tomb Raider in de aanbieding is.
Dit geld ook voor de seasonpass, echt een aanrader !
Had die met black friday opgepikt voor een euro of 4, afgelopen weekeind flink zoet mee geweest :)
Voornamelijk voor de BabaYaga dlc aangeschaft, maar de overige dlc is ook erg goed te behappen.
Lara's Mansion, Lara's Nightmare, Cold Dark, (coop-)Endurance mode en een flinke berg (classic) skins en wapens.
Erg veel content voor een leuke prijs :Y
Waar heb je gezien dat Tomb Raider volgende week in de aanbieding is?

• The Jackel
justifire schreef op woensdag 28 december 2016 @ 22:04:
[...]

Reddit.
Unravel nu ook maar eens opgepikt, voor € / $ 5,- kon ik het niet laten O+
Thnx!
Prijzen zijn al aangepast in de stores dus de sales zijn ook zichtbaar op de vergelijkingssites. Tot nu toe niet heel veel spannends gezien, beetje jammer dat er nu een combo deal is op saints row re-elected+gat out of hell, terwijl ik die laatste vorige week los gekocht heb.
Maar wel, Diablo 3 *O*
Oh en dark souls 2 :) (zoals al vaker gezegd, ik lig achter :+)

[ Voor 9% gewijzigd door Finraziel op 28-12-2016 22:35 ]

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:55

JSchut

.....

Finraziel schreef op woensdag 28 december 2016 @ 22:23:
Prijzen zijn al aangepast in de stores dus de sales zijn ook zichtbaar op de vergelijkingssites. Tot nu toe niet heel veel spannends gezien, beetje jammer dat er nu een combo deal is op saints row re-elected+gat out of hell, terwijl ik die laatste vorige week los gekocht heb.
Maar wel, Diablo 3 *O*
Diablo heb ik al grijs gespeeld op de ps4 anders had ik hem nu zeker gekocht. Dark souls 2 is wel erg aantrekkelijk. Heb deel 3 en bloodborne al gespeeld en wilde deze nog eens proberen. Morgen de hele lijst eens bekijken :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• timmie271
Zit nog steeds niks tussen als ik zo kijk :) scheelt weer geld.

Wel minecraft windows 10 edition opgepikt vorige week. heb er erg veel lol mee met alle achievements erin te halen samen met m'n broertje :+ Waar het mij 30 pogingen kost voor een achievement heeft hij er maximaal 5 nodig :9

[ Voor 3% gewijzigd door timmie271 op 29-12-2016 00:11 ]

JSchut schreef op woensdag 28 december 2016 @ 23:42:
[...]

Diablo heb ik al grijs gespeeld op de ps4 anders had ik hem nu zeker gekocht. Dark souls 2 is wel erg aantrekkelijk. Heb deel 3 en bloodborne al gespeeld en wilde deze nog eens proberen. Morgen de hele lijst eens bekijken :)
DS2 is wel de minste uit de reeks.
Weet niet of je DS3 op de Xbox One hebt ?
Dan kan je beter DS1 spelen die je daar gratis bij kreeg (BC)
Niet dat DS2 nu zo slecht is, maar het mist net even datgeen wat deel 1 en 3 zo goed maakt.

-------------------------------------------------

Diablo is altijd goed maar die ligt standaard al in de knakenbak, daar hoef je geen kortingsactie voor af te wachten :+
Uitbreiding daar voor komt toch ook eerdaags uit ?

Layers of Fear (Horror), Livelock (coop-shooter) en Ryse (graphics :9~ ) zijn overigens ook pareltjes voor de prijzen die ze er nu voor vragen :Y

[ Voor 11% gewijzigd door justifire op 29-12-2016 00:51 ]

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:55

JSchut

.....

justifire schreef op donderdag 29 december 2016 @ 00:35:
[...]

DS2 is wel de minste uit de reeks.
Weet niet of je DS3 op de Xbox One hebt ?
Dan kan je beter DS1 spelen die je daar gratis bij kreeg (BC)
Niet dat DS2 nu zo slecht is, maar het mist net even datgeen wat deel 1 en 3 zo goed maakt.

-------------------------------------------------

Diablo is altijd goed maar die ligt standaard al in de knakenbak, daar hoef je geen kortingsactie voor af te wachten :+
Uitbreiding daar voor komt toch ook eerdaags uit ?

Layers of Fear (Horror), Livelock (coop-shooter) en Ryse (graphics :9~ ) zijn overigens ook pareltjes voor de prijzen die ze er nu voor vragen :Y
Had Dark Souls 3 op de ps4. Heb een maand geleden m'n ps4 verkocht en een x one gekocht.

Dark Souls 3 vond ik trouwens wel erg makkelijk. Had daar meer van verwachte qua moeilijkheidsgraad. Nu dacht ik dat juist Dark Souls 2 wat lastiger was. Al lees ik ook dat het meer frustratie is dan echt moeilijk. Twijfel twijfel :)

Er komt wel een uitbreiding voor Diablo 3 echter is dat volgens mij alleen maar een extra speelbare class. Zou mij niet terug halen naar het spel. Ook zal ik op de xbox weer opnieuw moeten beginnen gok ik. Vond het wel een heel toffe game.

@Finraziel: Mocht digitaal geen must zijn kun je hem fysiek inderdaad goedkoper krijgen. Bijvoorbeeld 20 euro bij de mediamarkt. Ik had hem toen bij de intertoys voor een 10tje uit een budgetbak gevist.

Verder zie ik niet heel veel interessants voor mij. Hopenlijk nog wat leuke dag deals.

[ Voor 6% gewijzigd door JSchut op 29-12-2016 07:49 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Digitaal lijkt me juist bij Diablo wel een voordeel omdat het een spel is die je langere tijd kunt blijven spelen.

Games die je gewoon een keer uitspeelt vindt ik een schijfje minder erg, die kun je in principe zelfs weer verkopen als je klaar bent er mee. Van die games die je steeds weer eens opstart met andere games tussendoor wordt irritant om steeds schijfjes te moeten wisselen, waardoor ik de game zelfs minder ga spelen (ja ik ben een lui mormel :+)

Van dark souls had ik trouwens begrepen dat die nogal performance issues had op de 360, en dat hij op de one ook nog wat donkerder is dan oorspronkelijk. Zelf heb ik die op de pc gespeeld met 60 fps patch, wat bij die game toch wel fijn is vanwege de moeilijkheidsgraad en timing. Deeltje 2 heb ik vaker van gehoord dat die minder is, maar wil toch de serie wel helemaal spelen :)

Edit: trouwens wat betreft de prijs van Diablo, er vanuit gaand dat de prijs op storeparser klopt (Xbox site werkt weer niet op mijn telefoon) ben ik stiekem goedkoper uit dan die 20 euro van de mm. Ik ben namelijk nog bezig met de vouchers van de Bart Smit waar ik ze met 30-40% korting gekocht heb en daarna nog ergens anders nog 120 euro tegoed voor 96 euro heb kunnen kopen.

[ Voor 18% gewijzigd door Finraziel op 29-12-2016 10:24 ]

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22-12 19:59
Finraziel schreef op woensdag 28 december 2016 @ 22:23:
Maar wel, Diablo 3 *O*
Ik kijk altijd op xbox-store-checker, maar deze houdt geen rekening met de extra korting voor goldmembers lijkt mij?

Ken jij er soms die dat wel doen?
Tits schreef op donderdag 29 december 2016 @ 11:12:
[...]

Ik kijk altijd op xbox-store-checker, maar deze houdt geen rekening met de extra korting voor goldmembers lijkt mij?

storeparser.com, alleen toont die de duitse prijzen voor de euro regio en staan er soms duitse namen voor games.
Bij games die zonder gold in de aanbieding zijn maar met gold nog wat meer korting geven staat de aanbieding er twee keer. Op dit moment bijvoorbeeld xcom: enemy within van 39,99 naar 11,99 en dan los nog een keer van 11,99 naar 7,99 met een gold tag.

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:53

GmR

Tits schreef op donderdag 29 december 2016 @ 11:12:
[...]

xbox-now.com (en die laat itt storeparser ook prijzen van alle regio's zien).
al heeft storeparser wel die mooie prijshistorie als voordeel :)

• Nick Name
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:20

Nick Name

SinFest!

Voor de liefhebber: bij de Bart Smit in Groningen (Vismarkt) ruimen ze de xbox one remotes op voor 4,95 per stuk 😀. Geen idee of het landelijk is...

http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die

Zo, goede deal... Ik heb hem gewoon voor 20 euro of zo bij Amazon gekocht, maar ben er erg blij mee. Het maakt netflix en zo een stuk plezanter op de one.
Ik zie hem trouwens niet op de website dus zou best alleen daar kunnen zijn.

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
Nick Name schreef op donderdag 29 december 2016 @ 15:50:
Voor de liefhebber: bij de Bart Smit in Groningen (Vismarkt) ruimen ze de xbox one remotes op voor 4,95 per stuk 😀. Geen idee of het landelijk is...
Dat ding werkt toch niet meer op de One S? Dacht zoiets gelezen te hebben.

Gamertag: YazNL

• Nick Name
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:20

Nick Name

SinFest!

Mijn One S reageert er anders prima op (wel zo handig bij het bekijken van films 😎)

http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die

Yaz schreef op donderdag 29 december 2016 @ 16:11:
[...]

Dat ding werkt toch niet meer op de One S? Dacht zoiets gelezen te hebben.
Dit ding?
http://www.consoleshop.nl...VovqU5q7K3xzGUaAso48P8HAQ
Werkt prima hier op mijn one s :)

Ik vind het trouwens wel ergerlijk hoe slecht Microsoft is in het aangeven hoe lang deals duren... Gister vergeten Batman episode 1 even te spelen, maar meende dat die deal vandaag pas zou verlopen (het zijn wel dag deals maar vaak zit daar toch een grace period in)... Maar helaas, terug naar de gewone prijs.
Voor de tweede week aanbiedingen staat nou ook alleen dat ze maar kort geldig zijn maar ik ga er toch vanuit dat ik er dit weekend nog wel even rustig in kan graven. Dat soort vage taal is alleen maar irritant...

• Not_Disclosed
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12 13:24
Die vind ik wel interessant. Alleen vind ik Groningen toch net wat te ver.

Hebben meer mensen deze zien liggen op andere plaatsen?

A life lived in fear is a life half lived

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-12 23:22
net fifa 17 gehaald voor 25 euro in singapore, werkt nog steeds met giftcards.

Sterker nog ik heb de giftcards in de ms store gekocht met paypal, 2 weken terug kreeg ik toen een foutcode, nu werkte het wel.

Redeemen van de codes doe ik altijd op de console zelf.

• timmie271
Zo na 3 jaar kan ik eindelijk afscheid nemen van forza motorsport 3 :) staat eindelijk op 1000/1000g..

Iemand die nog geprobeerd heeft mijn behaalde gs van deze maand in te halen? Teller staat op 8150gs en de maand is nog niet voorbij :)

timmie271 schreef op donderdag 29 december 2016 @ 18:54:
Zo na 3 jaar kan ik eindelijk afscheid nemen van forza motorsport 3 :) staat eindelijk op 1000/1000g..

Iemand die nog geprobeerd heeft mijn behaalde gs van deze maand in te halen? Teller staat op 8150gs en de maand is nog niet voorbij :)
Haha ik ben je in ieder geval wel uit het zicht verloren ;)
Ik probeer wel een beetje mee te komen maar wist van tevoren dat deze maand lastig ging worden, ben nog steeds moe van de kerst dagen dus lig meer netflix te kijken dan achievements te jagen :p

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:45

Sagat

Is pappa x2!

Finraziel schreef op donderdag 29 december 2016 @ 10:19:
Edit: trouwens wat betreft de prijs van Diablo, er vanuit gaand dat de prijs op storeparser klopt (Xbox site werkt weer niet op mijn telefoon) ben ik stiekem goedkoper uit dan die 20 euro van de mm. Ik ben namelijk nog bezig met de vouchers van de Bart Smit waar ik ze met 30-40% korting gekocht heb en daarna nog ergens anders nog 120 euro tegoed voor 96 euro heb kunnen kopen.
Bij de ps4 is D3 gewoon nog bijna 70 euro....ik heb hem fysiek al, maar wil graag naar digitaal omdat.....omdat ik ook een lui mormel ben :$ B)

Ik heb trouwens over het algemeen het idee dat prijstechnisch een one vaak interresanter is qua games dan een ps4. Voordeel van de underdog denk ik maar (puur sales he, ik vind een one niet minder dan een ps4 en zou het liefst de one er gelijk bij kopen als tijd/budget het toe zou laten).

10 second ninja DONE

• timmie271
Finraziel schreef op donderdag 29 december 2016 @ 20:30:
[...]

Haha ik ben je in ieder geval wel uit het zicht verloren ;)
Ik probeer wel een beetje mee te komen maar wist van tevoren dat deze maand lastig ging worden, ben nog steeds moe van de kerst dagen dus lig meer netflix te kijken dan achievements te jagen :p
M'n broertje en ik waren in ieder geval niet moe van de kerst :) Tussen de 120 en 160 achievements gehaald in de afgelopen 3 dagen :+

Verwijderd

justifire schreef op donderdag 29 december 2016 @ 23:39:
Grrr, ben ik de enige die een SL1, no blocking, no rolling, fists only in Dark Souls minder frustrerend vind dan een Yarny die dan weer wel, dan weer niet een knoopje legt in Unravel ? }:|
Git gud

Voelt soms wat glitchy aan. Mijn tactiek was vooral focussen op de prachtige achtergronden van de levels en de verdere sfeer. Iets minder lette ik op gameplay. (Hoewel ik het uiteindelijk onder de knie kreeg.)

Als je denkt dat Yarny glitchy is moet je in STEEP 10x dezelfde jump doen. Wel een gaaf spel verder!

• Tits
quorumz schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 07:32:
1e spel van jan 2017 gold is al te downloaden: (World of Van Helsing: Deathtrap)

https://www.microsoft.com...ng-deathtrap/bwnwbtbkf61v
Correct van Microsoft, je moet het maar eens allemaal niet zo volgen en het nu kopen en dan zien dat je hetovermorgen gratis krijgt |:(
Tits schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 10:35:
[...]

Correct van Microsoft, je moet het maar eens allemaal niet zo volgen en het nu kopen en dan zien dat je hetovermorgen gratis krijgt |:(
Spel is net gereleased en als je het nu zou kopen krijg je gewoon te zien dat het gratis is voor goldmembers ;)
Daarnaast, als je de free-with-gold deals niet in de gaten houd ben je sowieso dief van eigen portemonnee.
.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:45

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 09:24:
[video]
Jammer dat ze zulke games niet rond de kerst uitbrengen.
Zeker! Ziet er erg tof uit! Lijkt ook exclusive?

10 second ninja DONE

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:17
Heb net Plants vs Zombies 2 Deluxe Festive gekocht voor €20. Kon hem voor dat geld niet laten liggen!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
Klopt het dat de Rise of the Tomb Raider Season Pass de 20th Year Anniversary Edition + meer geeft? Beetje onduidelijk allemaal en ik heb nog nooit een Season Pass voor een spel gekocht.

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

• Tits
Bbfreak schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 12:01:
Klopt het dat de Rise of the Tomb Raider Season Pass de 20th Year Anniversary Edition + meer geeft? Beetje onduidelijk allemaal en ik heb nog nooit een Season Pass voor een spel gekocht.
Volgens mij wel, redelijk onlogisch uitgebracht ja. PS4 heft meteen de 20th Year Anniversary, maar dat is volgens mij gewoon de season pass waarbij ze wat 20th Year Anniversary troep hebben bijgegooid.

Die season pass zorgt ervoor dat je die troep, samen met de andere dlc, ook krijgt :P
Bbfreak schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 12:01:
Season pass upgrade Tomb Raider naar de 20th anniversary edition INCLUSIEF ALLE DLC die nu beschikbaar is.
Zoals ik een paar posts terug al aan gaf is dat een enorme berg content :Y
https://www.microsoft.com...-seizoenspas/bw636424rr9z -> Klik vervolgens op [In deze bundel]

DLC is wel vaker vaag geregeld moet ik zeggen...
Had dat gister bij Watch Dogs (1), waarbij ik ging kijken waar de DLC eigenlijk zat en tot de conclusie kwam dat ik die helemaal niet had... Terug gezocht en ja, ik had toch echt de complete edition gekocht. Blijkt dat als ik de DLC stuk voor stuk opzoek dat de store me daar zegt dat ik hem al heb, maar ik moet ze wel stuk voor stuk aanzetten om te downloaden 8)7

Finraziel schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 13:53:
DLC is wel vaker vaag geregeld moet ik zeggen...
Had dat gister bij Watch Dogs (1), waarbij ik ging kijken waar de DLC eigenlijk zat en tot de conclusie kwam dat ik die helemaal niet had... Terug gezocht en ja, ik had toch echt de complete edition gekocht. Blijkt dat als ik de DLC stuk voor stuk opzoek dat de store me daar zegt dat ik hem al heb, maar ik moet ze wel stuk voor stuk aanzetten om te downloaden 8)7
ja dat is behoorlijk ruk gedaan. Je krijgt ook geen notificatie van hey er is iets om te downloaden. Het is dat grote dlc release data bekend is waardoor je soms kijkt. Wat je wel kan doen is naar beheren van je spel gaan, dan zie je links boven of er nog extra software (dlc/free/skins/whatever) voor het spel te downloaden valt

• Not_Disclosed
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12 13:24
Bedankt voor de tip. Ik heb er vanmiddag een gekocht bij Bart Smit in Arnhem Kronenburg. Men kende de actie nog niet maar de kassa gaf wel de prijs van €4,95 aan. Daarna heb ik hem ook bij de Intertoys in het schap zien liggen met een prijskaartje van 4,95. Ik vermoed dat het dus iets landelijks is.

A life lived in fear is a life half lived

• MRE-Inc

MRE-Inc

justifire schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 12:28:
[...]

Season pass upgrade Tomb Raider naar de 20th anniversary edition INCLUSIEF ALLE DLC die nu beschikbaar is.
Zoals ik een paar posts terug al aan gaf is dat een enorme berg content :Y
https://www.microsoft.com...-seizoenspas/bw636424rr9z -> Klik vervolgens op [In deze bundel]
Is het wat al die DLC ? Heb me er niet zo in verdiept, maar die Baba Yaba DLC is toch gewoon een extra chapter in de normale single player story ? Vind dat wel leuk, maar alle multiplayer dlc etc hoeft van mij niet.

Dus is het echt een uitbereiding op de main story of ga ik veel ervan niet gebruiken ? Heb van ROTR alleen maar de main story gedaan en verder niks, dat boeit me namelijk niet.

• timmie271
MRE-Inc schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 19:34:
[...]

Is het wat al die DLC ? Heb me er niet zo in verdiept, maar die Baba Yaba DLC is toch gewoon een extra chapter in de normale single player story ? Vind dat wel leuk, maar alle multiplayer dlc etc hoeft van mij niet.

Dus is het echt een uitbereiding op de main story of ga ik veel ervan niet gebruiken ? Heb van ROTR alleen maar de main story gedaan en verder niks, dat boeit me namelijk niet.
Baba Yaga zijn extra missies in de campaign, Huize croft (20th anniversery DLC) is de geschiedenis van het huis en de familie croft leren kennen.

Verder zitten er nog endurance en cold darkness challenge in waarvan ik bij beide niet weet waar het te vinden is in het spel :)

[ Voor 3% gewijzigd door timmie271 op 30-12-2016 20:47 ]

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-12 01:24
ik wacht al zo lang tot Rise of the Tomb Raider voor een leuke prijs te koop is , op de PS4 al een paar keer voorbij zien komen voor een stuk betere prijs

De season pass heb ik een tijdje terug al eens gekocht voor weinig
Pagina: 1 ... 58 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.