alleen beetje jammer dat die uitverkocht is..quorumz schreef op woensdag 21 december 2016 @ 07:45:
voor mensen die homefront + dlc goedkoop willen hebben:
http://www.yourgamezone.n...20artikel%22:%22Games%22}
[video]
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
vanochtend nog niet...soldier wolf schreef op woensdag 21 december 2016 @ 11:39:
[...]
alleen beetje jammer dat die uitverkocht is..
ik krijg m niet in mijn winkelmand.. dus neem aan dat dir dan uitverkocht is helaas
Verwijderd
Ik speel sinds kort Smite op de XBOX en moet zeggen dat dit wel een erg leuk spel is zeg! Heb het ook kort op de PC gespeeld, toen vond ik het wat statisch, maar op een console speelt het stukken lekkerder weg. Wellicht een leuke tip als iemand deze nog niet heeft geprobeerd, hij is free to play (beetje league of legends achtig qua ingame aankopen, vooral skins of versneld heroes unlocken).
Kan iemand mij een idee geven hoeveel games je kwijt kunt met de 500GB versies? Wil tweedehands een XONE kopen, maar eventueel ook een nieuwe One S. Maar prijsverschil is relatief best groot. Normaal gezien zou ik enkel F1 2016 en Forza Horizon 3 gaan spelen, met daarnaast Gears of War of Halo oid. Game of vijf moet je toch wel kwijt kunnen met 500GB?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Heel erg afhankelijk welke games. Top titels gaan rustig 40-60GB per game, kan je nog makkelijk 5 games kwijt, maar het altijd interessanter om een USB schijf eraan te hangen, scheelt in de laadtijden (ideaal SSD, maar kost flink stuk meer). Xbox reserveert ook deel voor OS, media en overige, maar zou genoeg moeten zijn voor die games.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Niet aan gedacht dat je een externe schijf kan toepassen. Dan is mijn (eventuele) probleem opgelost. Thx!
Ik ben benieuwd hoe iedereen het hier doet met de controllers. Ik heb pas geleden een xone besteld maar ben op het moment nog in het buitenland dus kan nog niet gaan spelen. Ik heb gelezen dat de controllers op AA batterijen werken. Wat is het verstandigste om te doen? Gewoon een aantal setjes batterijen kopen en zorgen dat er altijd minimaal één setje opgeladen is? Of is het verstandiger om zoiets als een play&charge kit aan te schaffen?
De 2 beste oplossingen zijn: play & charge kit van microsoft, daarmee kun je ook spelen tijdens het opladen en ze gaan lang mee.Drumstick3 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 17:49:
Ik ben benieuwd hoe iedereen het hier doet met de controllers. Ik heb pas geleden een xone besteld maar ben op het moment nog in het buitenland dus kan nog niet gaan spelen. Ik heb gelezen dat de controllers op AA batterijen werken. Wat is het verstandigste om te doen? Gewoon een aantal setjes batterijen kopen en zorgen dat er altijd minimaal één setje opgeladen is? Of is het verstandiger om zoiets als een play&charge kit aan te schaffen?
Eneloop batterijen, die hebben ook meerdere tweakers hier in gebruik. Deze gaan ook lang mee en lopen ook niet zo snel leeg, nadeel is echter wel dat je niet kan spelen tijdens het opladen (andere batterijen of alsnog usb kabel werkt wel gewoon).
Zelf heb ik beide in gebruik voor de one en de eneloop ook nog in de 360 controllers nadat de netpaccus's uit elkaar vielen na 3 jaar dienst
Ben tevreden over beide dus het is wat je zelf het handigst en fijnst vind. De batterijen zijn altijd nog voor iets anders te gebruiken..
Gamertag: timmie271
Thx! Er moeten neem ik aan gewoon 2 batterijen per controller in? Ik had al een setje van 4 batterijen gezien voor 16 euro dit zou best wel eens het proberen waard zijn als ze inderdaad echt zo lang mee gaan. De play&charge kit is dacht ik rond de 22 euro en dat is er maar 1. Maar hierbij kun je natuurlijk wel spelen en laden tegelijkertijd. Ik ga er eens over na denken! Bedankt!timmie271 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 20:35:
[...]
De 2 beste oplossingen zijn: play & charge kit van microsoft, daarmee kun je ook spelen tijdens het opladen en ze gaan lang mee.
Eneloop batterijen, die hebben ook meerdere tweakers hier in gebruik. Deze gaan ook lang mee en lopen ook niet zo snel leeg, nadeel is echter wel dat je niet kan spelen tijdens het opladen (andere batterijen of alsnog usb kabel werkt wel gewoon).
Zelf heb ik beide in gebruik voor de one en de eneloop ook nog in de 360 controllers nadat de netpaccus's uit elkaar vielen na 3 jaar dienst
Ben tevreden over beide dus het is wat je zelf het handigst en fijnst vind. De batterijen zijn altijd nog voor iets anders te gebruiken..
Yup. Gewoon 2 batterijen in 1 controller.Drumstick3 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 20:43:
[...]
Thx! Er moeten neem ik aan gewoon 2 batterijen per controller in? Ik had al een setje van 4 batterijen gezien voor 16 euro dit zou best wel eens het proberen waard zijn als ze inderdaad echt zo lang mee gaan. De play&charge kit is dacht ik rond de 22 euro en dat is er maar 1. Maar hierbij kun je natuurlijk wel spelen en laden tegelijkertijd. Ik ga er eens over na denken! Bedankt!
Je kan altijd nog een 3-5m usb kabel kopen voor een telefoon en die gebruiken als kabel tussen de One en controller als de batterijen aan de lader liggen
Ik gebruik zelf gewoon zo'n setje van GP uit de supermarkt met vier van die 2600mAh batterijen, daarnaast heb ik er los nog twee stuks bij gekocht om altijd vier volle batterijen te hebben en een setje voor in de controller. Werken verrekte goed al zeg ik het zelf!Drumstick3 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 20:43:
[...]
Thx! Er moeten neem ik aan gewoon 2 batterijen per controller in? Ik had al een setje van 4 batterijen gezien voor 16 euro dit zou best wel eens het proberen waard zijn als ze inderdaad echt zo lang mee gaan. De play&charge kit is dacht ik rond de 22 euro en dat is er maar 1. Maar hierbij kun je natuurlijk wel spelen en laden tegelijkertijd. Ik ga er eens over na denken! Bedankt!
En ja hoor! Januari van 2016 was Killer Instinct season 1 ultra edition bij GwG een jaar later doen ze season 2. Oftewel, season 3 niet kopen tot december 2017 want dan weten we wat er in januari 2018 bij GwG zit zodat ik niet weer iets voor jan met de korte achternaam koopVerwijderd schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 17:06:
Xbox Live Games With Gold For January 2017:
[video]
[ Voor 83% gewijzigd door Bunta op 21-12-2016 22:34 ]
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Ik heb het even getest hier en ik kan gewoon online in Burnout Paradise. Ik heb er ook niks apart voor hoeven instellen qua EA account ofzo. Ik denk dat dat komt omdat ik de EA Access app geinstalleerd heb en dat ik daarin ingelogd ben met m'n EA account. Ik ben trouwens gewoon opnieuw begonnen, had geen savegame meer van de 360.draakhoofd schreef op woensdag 21 december 2016 @ 08:09:
[...]
Thanks, heb e.e.a. geprobeerd, maar niet alle stappen werken nog (Origin client van PC heeft de optie niet meer). Het is me dus nog niet gelukt. Ik lees wel vergelijkbare problemen, maar dan gaat het eigenlijk altijd over de PC versie, en dan is het op te lossen door bepaalde bestanden te verwijderen. Gaat op de Xbox dus niet lukken. Echt zonde, keek zo uit naar deze game in multiplayer. Alleen offline hoeft van mij niet
Hier ook geen problemen. Had inderdaad ook de EA app erop staan en was al eens met andere spellen ingelogd daarop. Burnout Paradise werkt goed, ook online tegen anderen racen.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22-12 22:13
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
+1Bunta schreef op woensdag 21 december 2016 @ 22:25:
En ja hoor! Januari van 2016 was Killer Instinct season 1 ultra edition bij GwG een jaar later doen ze season 2. Oftewel, season 3 niet kopen tot december 2017 want dan weten we wat er in januari 2018 bij GwG zit zodat ik niet weer iets voor jan met de korte achternaam koop
Al was season 2 toch bagger en season 3 helemaal losgeslagen imho.
Sinds de overname door Iron Galaxy is dit spel snel bergafwaards gegaan helaas.
Ik ben in ieder geval gestopt na de waardeloze aanschaf van season 2.
Dan is Mortal Kombat of Blazzblue een stuk beter gebalanceerd.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Na in korte tijd tig batterijen te hebben verspilt heb ik maar een snoertje van 3 meter gekocht. Werkt perfect.Drumstick3 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 17:49:
Controller gaat ook niet meer uit als ik youtube of Netflix zit te kijken dus kan reclame weg klikken of volgende episode starten.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik heb van alles geprobeerd, las veel over het moeten aanzetten van DMZ in je router voor het IP van je Xbox. Echt veel mensen die problemen hebben met EA's servers. Dat werkte echter niet. Toen las ik jouw bericht en van Mr Magic, en heb ik ook die EA Access app geïnstalleerd op de Xbox. Ingelogd met mijn EA account idem zoals ik telkens probeerde in Burnout, en na een lange laadperiode kwam mijn Gamertag naar voren. Meteen Burnout opgestart daarna en ja hoor, er verscheen meteen een melding dat ik verbonden was met Burnout Online. Eerste potje freeburn zit erop, zo blij! Vet spel. Nu maar eens naar het werk☺janvanduschoten schreef op donderdag 22 december 2016 @ 07:48:
Hier ook geen problemen. Had inderdaad ook de EA app erop staan en was al eens met andere spellen ingelogd daarop. Burnout Paradise werkt goed, ook online tegen anderen racen.
Wat houden die seizoenen eigenlijk in? Zijn dat soort DLC/season pass?justifire schreef op donderdag 22 december 2016 @ 08:47:
[...]
+1
Ieder seizoen heeft een nieuwe selectie aan vechters welke toegevoegd worden aan de bestaande line-up, zie ook; Killer InstinctTits schreef op donderdag 22 december 2016 @ 09:14:
[...]
Wat houden die seizoenen eigenlijk in? Zijn dat soort DLC/season pass?
Seizoen 1 was echt meesterlijk zoals eerder vermeld, seizoen 2 met uitzondering van een paar vechters wat minder maar seizoen 3 is echt over the top lomp....
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
De sale bevat veel toptitels deze keer. Maar laat ze aan me voorbijgaan, of ik heb ze al of not interested... kan voorlopig nog wel vooruit met wat ik heb.
Die characters hadden ook niets meer te maken met KI, gewoon wat er populair was (halo, etc), zoiets hadden ze bij enkele characters in MK ook, maar hebben ze ook nog originele characters weer toegevoegd (rain, sindel etc).Bunta schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:16:
[...]
Ieder seizoen heeft een nieuwe selectie aan vechters welke toegevoegd worden aan de bestaande line-up, zie ook; Killer Instinct
Seizoen 1 was echt meesterlijk zoals eerder vermeld, seizoen 2 met uitzondering van een paar vechters wat minder maar seizoen 3 is echt over the top lomp....
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
vind het helaas nog best tegen vallen de deals..kevlar01 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:22:
De sale bevat veel toptitels deze keer. Maar laat ze aan me voorbijgaan, of ik heb ze al of not interested... kan voorlopig nog wel vooruit met wat ik heb.
Deals vallen inderdaad tegen. Maar ik vind over de hele linie 2016 ook niet echt een top jaar vwb games.
Echte parels zitten er (voor mij) niet tussen.
Grote titels zijn meer remakes van al bestaande games. Uitzonderingen daar gelaten zoals bijvoorbeeld Battlefield 1.
Vorig jaar was het aanbod (wederom voor mij) kwa echt goede titels veel groter.
Echte parels zitten er (voor mij) niet tussen.
Grote titels zijn meer remakes van al bestaande games. Uitzonderingen daar gelaten zoals bijvoorbeeld Battlefield 1.
Vorig jaar was het aanbod (wederom voor mij) kwa echt goede titels veel groter.
in andere landen zijn de deals trouwens wel goed. alleen hier zijn de prijzen nog hoog
Platform: Xbox One
Region: United States
Release Date: Unknown
Price: USD 26.12 (Was: USD 38.99) Save 33%
Cheapest Region: Canada (USD -6.67)
Nederland 35 euro
Release Date: 11/17/2015
Price: USD 10.00 (Was: USD 19.99) Save 50%
Cheapest Region: Canada (USD -0.32)
Size: 41.43 GB
Publisher: Electronic Arts
Nederland 15 euro
en zo zijn er nog veel meer
Release Date: Unknown
Price: USD 26.12 (Was: USD 38.99) Save 33%
Cheapest Region: Canada (USD -6.67)
Nederland 35 euro
Release Date: 11/17/2015
Price: USD 10.00 (Was: USD 19.99) Save 50%
Cheapest Region: Canada (USD -0.32)
Size: 41.43 GB
Publisher: Electronic Arts
Nederland 15 euro
en zo zijn er nog veel meer
Zelf gebruik ik de play&charge kit, zoals de naam het al zegt: spelen en opladen tegelijk, dat is voor mij toch wel een belangrijk punt.Drumstick3 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 20:43:
[...]
Daarnaast had ik op het begin een niet originele genomen van volgens mij Nikon, nja die was binnen een paar uur leeg (zoals de ps4 controllers zeer snel leeg zijn), daarna 1 van MS gekocht (nog 1 euro goedkoper ook, minder mAh) en die gaat lang mee.
Stel ik speel non stop gta v of horizon (waarbij je toch wel veel op knoppen drukt) dan gaat die zo'n 12-20 uur mee... Precies weet ik het niet, ik speel bijna dagelijks wel een paar uur indien de tijd het toelaat. En ik laadt hem ongeveer 1x in de week op, terwijl ik speel uiteraard.
Van de andere kant, een kennis en een neef van mij die gebruiken batterijen, die vinden het prettiger dat de controller zwaarder is. Dat is dan ook hun enige reden: controller wordt zwaarder met AA batterijen erin (persoonlijk vind ik het een verwaarloosbare reden, indien ik er batterijen in doe merk ik amper verschil, maar goed dat kan persoonlijk zijn).
Daarnaast maak ik regelmatig mee dat hun tijdens het potje even de batterijen moeten vervangen, nja lekker irritant voor iedereen
Daarnaast hoef ik niet na te denken over het kopen van nieuwe batterijen of het opladen daarvan.
[ Voor 3% gewijzigd door LopendeVogel op 22-12-2016 11:24 ]
ik wil niet playstation de hemel in prijzen, maar de deals bij xbox zijn echt slecht...
hierbij een paar vergelijkingen:
•Grand Theft Auto 5 & Megalodon Shark Cash Card Bundle – $64.00 – 60% Off
Dezelfde versie voor de ps4 gekocht tijdens kerstdeal voor € 40
•Destiny – The Collection – €35
kerstdeals PS4 €30
•Titanfall 2 – €35
kerstdeals PS €30
Erg jammer dat Microsoft dit niet beter aanpakt.
kerstdeals PS4 €30
•Titanfall 2 – €35
kerstdeals PS €30
Verwijderd
En dan zijn de spellen ook nog eens beter op de PS4 (Pro).soldier wolf schreef op donderdag 22 december 2016 @ 11:30:
ik wil niet playstation de hemel in prijzen, maar de deals bij xbox zijn echt slecht...
kerstdeals PS4 €30
•Titanfall 2 – €35
kerstdeals PS €30
Wie gaat er uberhaubt nog 40 euro neerleggen voor gta5 of 30 voor tf2? Zeuren om het zeuren.soldier wolf schreef op donderdag 22 december 2016 @ 11:30:
kerstdeals PS4 €30
•Titanfall 2 – €35
kerstdeals PS €30
resident evil 4, 5 en 6 zijn trouwens wel mooie deals voor 10 euro pst
Wat hebben ze toegevoegd/veranderd dan dat de games op de PS4 PRO beter zijn? Ik dacht dat er buiten het grafische deel de games hetzelfde zouden zijn als op de gewone PS4?Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2016 @ 11:36:
[...]
En dan zijn de spellen ook nog eens beter op de PS4 (Pro).
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik heb GTA 5 gekocht voor volgens mij 30 euro 2-3 weken geleden in de xbox one store (gewoon alles op NL ingesteld)soldier wolf schreef op donderdag 22 december 2016 @ 11:30:
kerstdeals PS4 €30
•Titanfall 2 – €35
kerstdeals PS €30
Mijn neef de GTA 5 + shark card (slaat helemaal nergens op, is een paar uur spelen en je hebt dat geld) voor volgens mij 35 of 40 euro.
MS pakt het heel goed aan, ze moeten alleen niet zo vaak met kortingen komen begrijp ik haha?
Volgens mij had ik tijdens die flinke kortingen ongeveer 55-60 euro op mijn account gezet. Voor dat geld heb ik gekocht:
- GTA V
- Death Island
- Bundel: saints row (2 verschillende delen) en Metro (2 verschillende delen).
6 leuke games voor nog geen 60 euro, gemiddeld 10-tje per stuk.
Ik wil niet de xbox de hemel in prijzen ondanks dat we in het xbox topic zitten, maar goed, dat jij leuke kortingen mist wilt niet zeggen dat ze er niet zijn/komen.
[ Voor 20% gewijzigd door LopendeVogel op 22-12-2016 11:49 ]
alles loopt een stuk vloeiender. denk aan frame rates en dergelijke.Lekker Ventje schreef op donderdag 22 december 2016 @ 11:41:
[...]
Wat hebben ze toegevoegd/veranderd dan dat de games op de PS4 PRO beter zijn? Ik dacht dat er buiten het grafische deel de games hetzelfde zouden zijn als op de gewone PS4?
Met battlefield 1 merk ik ook ontzettend veel verschil tussen xbox one en ps4 pro.
Zonde want voor xbox is battlefield hun promo game
Zonde, daar hebben we de Scorpio voor.soldier wolf schreef op donderdag 22 december 2016 @ 11:47:
[...]
alles loopt een stuk vloeiender. denk aan frame rates en dergelijke.
Met battlefield 1 merk ik ook ontzettend veel verschil tussen xbox one en ps4 pro.
Voor de games die ik speel is de Pro het mij niet waard. Bij BF1 is het soms wel te merken dat de framerate erg laag is maar voor de andere games die ik speel is het verschil volgens mij te beperkt. Ik wacht nog wel effe een jaartje voor ik een sterkere console koop.soldier wolf schreef op donderdag 22 december 2016 @ 11:47:
[...]
alles loopt een stuk vloeiender. denk aan frame rates en dergelijke.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
scorpio zal idd nog een stapje hoger gaan:)SinergyX schreef op donderdag 22 december 2016 @ 11:51:
[...]
Zonde, daar hebben we de Scorpio voor.
Ben dan ook wel benieuwd naar de prijs, die zal ook wel een stapje hoger gaan vrees ik.
je bent dan wel een jaar verder.. dus misschien zijn de onderdelen dan al weer stukje goedkoper.Lekker Ventje schreef op donderdag 22 december 2016 @ 11:55:
Ben dan ook wel benieuwd naar de prijs, die zal ook wel een stapje hoger gaan vrees ik.
Mwah, ik verwacht niet dat de prijs hoger zal liggen dan de launchprijs van de One.Lekker Ventje schreef op donderdag 22 december 2016 @ 11:55:
Maar staat de hardware al vast van de Scorpio of kunnen daar in de loop naar de bekendmaking nog upgrades in komen?soldier wolf schreef op donderdag 22 december 2016 @ 11:56:
[...]
je bent dan wel een jaar verder.. dus misschien zijn de onderdelen dan al weer stukje goedkoper.
Het zal uiteraard moeilijk zijn om een goede middenweg te vinden: sterke console voor een laag bedrag.
Ergens is die combinatie zeer moeilijk, te duur: veel mensen laten hem links liggen, te goedkoop: zul je zien aan de grafische kwaliteiten.
Nu worden de consoles massaal verkocht, ik weet nog vroeger met de PS1 die kwam voor 1000 gulden op de markt. Het is dat mijn vaders toen leuke connecties met Sony had en wij een x aantal gratis kregen.
Maar niemand om mij heen had dat ding, pas ongeveer 1 jaar later na de release begonnen mensen ze wat meer te kopen.
Toen kreeg je wel een ontiegelijk leuk ding voor die tijd.
Mja wat als MS nu met een console komt van zeg 1000 euro? Ja je krijgt dan weer een veeeeel betere ervaring, maar wie gaat dat uitgeven? Wat als die ''maar'' 500 gaat kosten? Dan zul je dat wederom in de grafische kwaliteiten zien.
[ Voor 4% gewijzigd door LopendeVogel op 22-12-2016 12:03 ]
1000 euro gaat het nooit worden, ze gaan nog eerder rustig verlies op dat ding draaien, dan die op zo'n niveau inzetten. Gezien de huidige specs (met name Tflops) en daarop terug rekenen, kans groot dat het huidige generatie AMD spul wordt (of MS is echt actief met AMD bezig rond de Zen), dat we dus ~600 euro consumenten hardware hebben, dat massa in een console, gok 500-600 max.LopendeVogel schreef op donderdag 22 december 2016 @ 12:02:
[...]
Maar staat de hardware al vast van de Scorpio of kunnen daar in de loop naar de bekendmaking nog upgrades in komen?
Het zal uiteraard moeilijk zijn om een goede middenweg te vinden: sterke console voor een laag bedrag.
Ergens is die combinatie zeer moeilijk, te duur: veel mensen laten hem links liggen, te goedkoop: zul je zien aan de grafische kwaliteiten.
Nu worden de consoles massaal verkocht, ik weet nog vroeger met de PS1 die kwam voor 1000 gulden op de markt. Het is dat mijn vaders toen leuke connecties met Sony had en wij een x aantal gratis kregen.
Maar niemand om mij heen had dat ding, pas ongeveer 1 jaar later na de release begonnen mensen ze wat meer te kopen.
Mja wat als MS nu met een console komt van zeg 1000 euro? Ja je krijgt dan weer een veeeeel betere ervaring, maar wie gaat dat uitgeven?
Duur? Relatief.
MS zou nu zeker niet een veeeeel betere console op de markt brengen.LopendeVogel schreef op donderdag 22 december 2016 @ 12:02:
[...]
Maar staat de hardware al vast van de Scorpio of kunnen daar in de loop naar de bekendmaking nog upgrades in komen?
Mja wat als MS nu met een console komt van zeg 1000 euro? Ja je krijgt dan weer een veeeeel betere ervaring, maar wie gaat dat uitgeven? Wat als die ''maar'' 500 gaat kosten? Dan zul je dat wederom in de grafische kwaliteiten zien.
Juist omdat de games ook compatible met de normale xbox one moeten blijven heeft dat weinig nut.
dit moeten ze juist een keer doen met een neiuwe generatie console
Oh ja ik noem maar een bedrag, ik zeg niet dat die 1000 euro gaat kostenSinergyX schreef op donderdag 22 december 2016 @ 12:06:
[...]
1000 euro gaat het nooit worden, ze gaan nog eerder rustig verlies op dat ding draaien, dan die op zo'n niveau inzetten. Gezien de huidige specs (met name Tflops) en daarop terug rekenen, kans groot dat het huidige generatie AMD spul wordt (of MS is echt actief met AMD bezig rond de Zen), dat we dus ~600 euro consumenten hardware hebben, dat massa in een console, gok 500-600 max.
Duur? Relatief.
Die tflops berichten las ik inderdaad maanden geleden al, maar wie zegt tot dat vast staat en niks meer in gewijzigd worden?
Alle berichten zijn naar mijn weten ook dikke geruchten en niet namens MS in de media gezet op de manier van: zoveel krachten krijgt die en dat blijft ongewijzigd.
Zou ook niet al te handig zijn kijkend naar de concurrentie die daad voordeel uit kan doen.
Ze hadden zelf de tflops neergezet, mede wetende dat sony zichzelf in de voeten zou gaan schieten als ze nóg een versie gaan uitbrengen. Maar kan inderdaad nog alle kanten op, en met de studio en book, maak ik me daar ook niet zo druk over.LopendeVogel schreef op donderdag 22 december 2016 @ 12:08:
[...]
Oh ja ik noem maar een bedrag, ik zeg niet dat die 1000 euro gaat kosten![]()
Die tflops berichten las ik inderdaad maanden geleden al, maar wie zegt tot dat vast staat en niks meer in gewijzigd worden?
Alle berichten zijn naar mijn weten ook dikke geruchten en niet namens MS in de media gezet op de manier van: zoveel krachten krijgt die en dat blijft ongewijzigd.
Zou ook niet al te handig zijn kijkend naar de concurrentie die daad voordeel uit kan doen.
Wil ik grafisch geweld, heb ik nog altijd mn PC. En zolang er geen GT is, zie ik geen nut er een PS4 bij te nemen.
Ik zet zelf in op ongeveer €600 en verwacht dat er dan ook meteen een goede VR/AR ervaring mogelijk is en FM7 zal meteen met de Scorpio uitkomen. Probleem is dan wel dat mijn Playseat boven staat en ik niet meteen beide XBO's wil gaan vervangen (tenzij Game Mania met een hele aantrekkelijk inruilactie komt).SinergyX schreef op donderdag 22 december 2016 @ 12:25:
[...]
Ze hadden zelf de tflops neergezet, mede wetende dat sony zichzelf in de voeten zou gaan schieten als ze nóg een versie gaan uitbrengen. Maar kan inderdaad nog alle kanten op, en met de studio en book, maak ik me daar ook niet zo druk over.
Wil ik grafisch geweld, heb ik nog altijd mn PC. En zolang er geen GT is, zie ik geen nut er een PS4 bij te nemen.
Haha ja ik wil juist grafisch geweld met de console, ik beleef totaal geen fun meer aan pc gamen. Meer bezig met instellingen en bugs dan dat ik plezier heb met gamen.SinergyX schreef op donderdag 22 december 2016 @ 12:25:
[...]
Ze hadden zelf de tflops neergezet, mede wetende dat sony zichzelf in de voeten zou gaan schieten als ze nóg een versie gaan uitbrengen. Maar kan inderdaad nog alle kanten op, en met de studio en book, maak ik me daar ook niet zo druk over.
Niet dat ik de xbox one zeer slecht vind (al helemaal niet kijkend naar 1080p pc gamen), maar zoals we weten waren de stappen ''vroegah'' een stuk groter, en dat hoop ik nu weer te zien.
Van pc gamen en etc naar de eerste xbox (was echt wow) van de xbox naar 360 ook wow, van de 360 naar xbox one, nja leuk. Ik hoop nu weer op een wow effect, maar goed dan zal er ook iets met die prijs moeten gebeuren om dat mogelijk te maken.
[ Voor 12% gewijzigd door LopendeVogel op 22-12-2016 12:36 ]
Hou er rekening mee dat het eerder een evolutie zal zijn als een revolutie.LopendeVogel schreef op donderdag 22 december 2016 @ 12:34:
[...]
Haha ja ik wil juist grafisch geweld met de console, ik beleef totaal geen fun meer aan pc gamen. Meer bezig met instellingen en bugs dan dat ik plezier heb met gamen.
Niet dat ik de xbox one zeer slecht vind (al helemaal niet kijkend naar 1080p pc gamen), maar zoals we weten waren de stappen ''vroegah'' een stuk groter, en dat hoop ik nu weer te zien.
Al hoop ik wel dat MS sterk uit de hoek zal komen. Als er iets is waar ze zich de laatste tijd in hebben ontwikkeld (in positieve zin) is het luisteren naar de community. Het uitbrengen van de X1 was (netjes gezegd) een enorme flop. Heel veel commentaar vanuit de community waar ze gelukkig naar hebben geluisterd.
Hopelijk zetten ze die trend door....
Heb sinds twee weken een Denon receiver met 4K en HDR waar mijn XBO op aangesloten is. Games als Overwatch en PvZ:GW2 zien er sprankelender uit en BF1 heeft ook een stap vooruit gemaakt. Het ziet er nu nog beter en indrukwekkender uit. Nu nog de framerates omhoog zien te krijgenLopendeVogel schreef op donderdag 22 december 2016 @ 12:34:
[...]
Haha ja ik wil juist grafisch geweld met de console, ik beleef totaal geen fun meer aan pc gamen. Meer bezig met instellingen en bugs dan dat ik plezier heb met gamen.
Mooi dat het is gelukt!draakhoofd schreef op donderdag 22 december 2016 @ 09:08:
[...]
Ik heb van alles geprobeerd, las veel over het moeten aanzetten van DMZ in je router voor het IP van je Xbox. Echt veel mensen die problemen hebben met EA's servers. Dat werkte echter niet. Toen las ik jouw bericht en van Mr Magic, en heb ik ook die EA Access app geïnstalleerd op de Xbox. Ingelogd met mijn EA account idem zoals ik telkens probeerde in Burnout, en na een lange laadperiode kwam mijn Gamertag naar voren. Meteen Burnout opgestart daarna en ja hoor, er verscheen meteen een melding dat ik verbonden was met Burnout Online. Eerste potje freeburn zit erop, zo blij! Vet spel. Nu maar eens naar het werk☺
Vind het ook een leuk spel, lange laadtijd / inlog tijd herken ik hier ook wel....
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
WR3QY-TQCVW-VPYMJ-JQXQP-76RTZ kun je Watch Dogs 2 - Deluxe Edition voor de Xbox One gratis claimen. De code moet je twee keer invoeren. Bij de eerste keer krijg je een foutmelding en bij de tweede keer de melding dat je de game al bezit.
Mijn post was al verwijderd. Denk dat dit dus niet mag. Hier btw het origineel. Snel wezen!Freshnub schreef op donderdag 22 december 2016 @ 13:32:
WR3QY-TQCVW-VPYMJ-JQXQP-76RTZ kun je Watch Dogs 2 - Deluxe Edition voor de Xbox One gratis claimen. De code moet je twee keer invoeren. Bij de eerste keer krijg je een foutmelding en bij de tweede keer de melding dat je de game al bezit.
Ze zullen het wel terugdraaien, is al eens vaker gebeurtRyan_ schreef op donderdag 22 december 2016 @ 13:38:
[...]
Mijn post was al verwijderd. Denk dat dit dus niet mag. Hier btw het origineel. Snel wezen!
Ik vind het vooral jammer dat het quasi exact dezelfde deals zijn als bij Black Friday.LopendeVogel schreef op donderdag 22 december 2016 @ 11:42:
[...]
Ik heb GTA 5 gekocht voor volgens mij 30 euro 2-3 weken geleden in de xbox one store (gewoon alles op NL ingesteld)
Mijn neef de GTA 5 + shark card (slaat helemaal nergens op, is een paar uur spelen en je hebt dat geld) voor volgens mij 35 of 40 euro.
MS pakt het heel goed aan, ze moeten alleen niet zo vaak met kortingen komen begrijp ik haha?
Volgens mij had ik tijdens die flinke kortingen ongeveer 55-60 euro op mijn account gezet. Voor dat geld heb ik gekocht:
- GTA V
- Death Island
- Bundel: saints row (2 verschillende delen) en Metro (2 verschillende delen).
6 leuke games voor nog geen 60 euro, gemiddeld 10-tje per stuk.
Ik wil niet de xbox de hemel in prijzen ondanks dat we in het xbox topic zitten, maar goed, dat jij leuke kortingen mist wilt niet zeggen dat ze er niet zijn/komen.
Als ze nu enkele deals nog beter/wat slechter hadden gemaakt kon je nog wat overwegen.
Als ik een maand geleden een bepaald game te duur vond, zal ik dat nu ook nog vinden.
Oké ja wat ik zie (althans bepaalde games) is dat de vorige korting gewoon een stuk beter was dan deze.Tits schreef op donderdag 22 december 2016 @ 13:47:
[...]
Ik vind het vooral jammer dat het quasi exact dezelfde deals zijn als bij Black Friday.
Als ze nu enkele deals nog beter/wat slechter hadden gemaakt kon je nog wat overwegen.
Als ik een maand geleden een bepaald game te duur vond, zal ik dat nu ook nog vinden.
Ze hoeven natuurlijk geen korting te geven, de korting van een paar weken geleden was gewoon extreem goed.. Dat kan je natuurlijk niet elke week of maand verwachten, dan kunnen ze net zo goed de standaard prijs halveren
waarom kunnen ze dat niet doen?LopendeVogel schreef op donderdag 22 december 2016 @ 14:18:
[...]
Oké ja wat ik zie (althans bepaalde games) is dat de vorige korting gewoon een stuk beter was dan deze.
Ze hoeven natuurlijk geen korting te geven, de korting van een paar weken geleden was gewoon extreem goed.. Dat kan je natuurlijk niet elke week of maand verwachten, dan kunnen ze net zo goed de standaard prijs halveren
De games in winkels liggen veel lager dan de games in de xbox store.
De games in de store zijn zo achterlijk hoog dat als ze een karting doen van 50% we het zelfs nog hoog vinden.
Je zou denken dat een digitaal exemplaar goedkoper is dan een echte cd. maar niks is minder waar helaas
Ja dat klopt, als je kijkt naar bijv GTA V die 38 bij de mediamarkt kost, dan valt het verschil met die forse korting laatst wel mee.soldier wolf schreef op donderdag 22 december 2016 @ 14:19:
[...]
waarom kunnen ze dat niet doen?
De games in winkels liggen veel lager dan de games in de xbox store.
De games in de store zijn zo achterlijk hoog dat als ze een karting doen van 50% we het zelfs nog hoog vinden.
Je zou denken dat een digitaal exemplaar goedkoper is dan een echte cd. maar niks is minder waar helaas
Ik weet ook niet wie de prijzen bepaald en wie de kortingen bepaald. Is dat 100% door MS geregeld, of hebben de ontwikkelaars daar misschien een vinger in de pap?
Zoals GTA V, is het MS die bewust de prijs zo hoog houd, of vind Rockstar dat die zo duur moet zijn in de store?
Ik denk namelijk dat de ontwikkelaars de prijs voor het grootste deel bepalen en dat de pijlen naar hun gericht moeten worden.
PS. of je het nu over de ms, ps, of welke store dan ook hebt, indien diezelfde product ergens in een winkel beschikbaar is zal die daar goedkoper zijn.
Zie je bij elke game, of het nu over een origin game, blizzard game of wat voor game dan ook gaat, in de winkel is die goedkoper (iets met concurrentie en iets met ontwikkelaars die willen bepalen).
Daarnaast kan elke winkel alle games uit de schappen halen indien MS dat zou willen, dan gaan ze standaard 5 euro eronder zitten. Met het budget die ze hebben kunnen ze vrij snel de Nederlandse markt uitmelken. Ook niet iets wat men wilt denk ik
Hou je er trouwens rekening mee dat GTA V je in principe ongeveer 15 euro had kunnen kosten? Ik koop voornamelijk de laatste tijd via de store games omdat wij het 50/50 doen.
Kennis heeft GTA V op disk verkocht, winst gemaakt en speelt alsnog GTA V, ditzelfde hebben we met BF1 en Horizon 3 premium gedaan, betaal je gewoon ieder de helft.
Maak je daar gebruik van, dan kan geen enkele fysieke winkel tegen de prijzen op. Maar goed dat zijn gewoon van die leuke dingetjes wat allemaal mogelijk is bij MS - xbox one.
[ Voor 42% gewijzigd door LopendeVogel op 22-12-2016 14:38 ]
Digitaal vs disc is al jaren dezelfde discussie, kort gezegd willen ze niet direct concurreren met shops.
Veel kortingen worden btw door uitgever bepaald, niet door MS/sony zelf.
Veel kortingen worden btw door uitgever bepaald, niet door MS/sony zelf.
Ik heb een charge station (ja, het is een Trust, maar hij werkt prima) voor 2 controllers waarbij 2 accu's zitten met een contact punt aan de achterkant zodat je ze kan opladen. Als ik niet speel dan leg ik ze op de charge station en laden ze weer bij. Werkt erg goed.Drumstick3 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 17:49:
Het volgende staat er ook bij, misschien wel handig om er bij te vermelden.Ryan_ schreef op donderdag 22 december 2016 @ 13:38:
[...]
Mijn post was al verwijderd. Denk dat dit dus niet mag. Hier btw het origineel. Snel wezen!
"ik zou dit wel met een tweede account doen, er is namelijk een (kleine) kans dat je een ban krijgt."
Probleem is eindelijk opgelost, ik moest een Creditcard of Paypal account toevoegen voor US betalingen, die ik er al in had staan waren voor NL betalingen. Nog steeds wel een beetje vreemd maargoed nu werkt het.Rev! schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 12:04:
[...]
Ja ik kan wel gewoon op Live andere games kopen met Paypal, alleen verschijnt Paypal niet in de betaal opties bij een Game for Gold. 360 heb ik nog wel ergens liggen in een doos ja, beetje jammer dat het niet anders kan.
Mijn Gamertage change heb ik ook gewoon met Paypal gekocht btw.
Ik heb toch wel redelijk wat gevonden weer in de sale, maar ik mis een beetje een centraal punt bij Microsoft waar je alle deals kunt zien (liefst op de console zelf). Nu had ik eerst al wat games gezien bij majornelson.com, vervolgens storeparser.com zitten kijken (waar je ook weer op moet letten want ik zat eerst bij deals en daar staat dus lang niet alles, kijk bij de price changes), en zelfs daarna toen ik via Google zocht of er eigenlijk ergens een lijst stond van aanbiedingen vond ik op xbox.com nog een game die ik via storeparser niet gevonden heb. Ik heb nog gekeken, maar Ori and the Blind Forest staat gewoon niet in de lijst van prijswijzigingen op storeparser (misschien ligt het aan de regio, Duitsland, leek me meer in lijn met ons dan de VS).
De volgende games liggen nou op mijn backlog stapel er bij
Arcade Game Series 3-in-1 pack (pacman, digdug en galaga)
Contrast
Darksiders II Deathinitive Edition
Inside & Limbo (combo pack)
Firewatch
Tales from the Borderlands (full season)
Saints Row: Gat out of Hell
Fragments of Him
Ori and the Blind Forest
Ik heb een jaartje sabatical nodig
Contrast
Firewatch
Fragments of Him
Ori and the Blind Forest
Gamertag: FinrazielNL
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
En dan heb je de lijst op Reddit nog gemistFinraziel schreef op donderdag 22 december 2016 @ 16:40:
Ik heb toch wel redelijk wat gevonden weer in de sale, maar ik mis een beetje een centraal punt bij Microsoft waar je alle deals kunt zien (liefst op de console zelf). Nu had ik eerst al wat games gezien bij majornelson.com, vervolgens storeparser.com zitten kijken (waar je ook weer op moet letten want ik zat eerst bij deals en daar staat dus lang niet alles, kijk bij de price changes), en zelfs daarna toen ik via Google zocht of er eigenlijk ergens een lijst stond van aanbiedingen vond ik op xbox.com nog een game die ik via storeparser niet gevonden heb.
Daarnaast vind ik deze lijst nog steeds het duidelijkst mbt internationaal aankopen.
Deze zou niemand mogen laten schieten voor dat zachte prijsje, imo game of the year !
(Met Gold nog eens extra korting en komt hij uit op €17,80 in Singapore
-------------------------------------------------------------------------------------------
Wat betreft de posts hierboven omtrent PS4 (Pro), Xbox (Scorpio) en de prijzen : PC Master Race, mooiere graphics, hogere framerates en software tegen belachelijk lage prijzen
[ Voor 16% gewijzigd door justifire op 22-12-2016 17:25 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Wees allemaal even eerlijk. We zaten natuurlijk allemaal op Dovetail Games Euro Fishing te wachten.....
[ Voor 5% gewijzigd door Player1S op 23-12-2016 09:35 ]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
SR gat out of hell is in 20 uurtjes uit te spelenFinraziel schreef op donderdag 22 december 2016 @ 16:40:
Ik heb toch wel redelijk wat gevonden weer in de sale, maar ik mis een beetje een centraal punt bij Microsoft waar je alle deals kunt zien (liefst op de console zelf). Nu had ik eerst al wat games gezien bij majornelson.com, vervolgens storeparser.com zitten kijken (waar je ook weer op moet letten want ik zat eerst bij deals en daar staat dus lang niet alles, kijk bij de price changes), en zelfs daarna toen ik via Google zocht of er eigenlijk ergens een lijst stond van aanbiedingen vond ik op xbox.com nog een game die ik via storeparser niet gevonden heb. Ik heb nog gekeken, maar Ori and the Blind Forest staat gewoon niet in de lijst van prijswijzigingen op storeparser (misschien ligt het aan de regio, Duitsland, leek me meer in lijn met ons dan de VS).
Contrast
Firewatch
Fragments of Him
Ori and the Blind Forest
Laatste achievement die ik daarin moest was de 20 uur in de simulatie spelen
Ja, zal ik maar bekennen dat ik shop met een Xboxachievements.com tab er bij open?timmie271 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 17:23:
[...]
SR gat out of hell is in 20 uurtjes uit te spelen
Laatste achievement die ik daarin moest was de 20 uur in de simulatie spelen
Verwijderd
Ik dacht dat ik de ergste hier was. Valt gelukkig reuze mee.Finraziel schreef op donderdag 22 december 2016 @ 17:30:
[...]
Ja, zal ik maar bekennen dat ik shop met een Xboxachievements.com tab er bij open?
Steep gisteren gekocht. Vind hem tot nu toe erg tof!
Als ik soms zie wat voor bagger jij op 100% hebt staan kan je d'r zelf ook wat van hoor (alsmede ondergetekende, daar niet vanVerwijderd schreef op donderdag 22 december 2016 @ 17:35:
[...]
Ik dacht dat ik de ergste hier was. Valt gelukkig reuze mee.![]()
Kan Timmie alleen niet meer inhalen deze maand denk ik, want ik heb 1. niet genoeg bagger games die ik snel op 1K kan krijgen, en 2. moet voor / tijdens / na de kerst ook nog even flink doorwerken om wat zaken af te krijgen (lees: smoesjes omdat ik niet de scoreboard leader ben deze maand).
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Verwijderd schreef op donderdag 22 december 2016 @ 17:35:
[...]
Ik dacht dat ik de ergste hier was. Valt gelukkig reuze mee.![]()
Ik doe dat ook wel, maar zoals de gow en halo's ga ik gewoon voor het spel en hoop ik er zoveel mogelijk te halen. Verder maakt het me daar niet zoveel uitFinraziel schreef op donderdag 22 december 2016 @ 17:30:
[...]
Ja, zal ik maar bekennen dat ik shop met een Xboxachievements.com tab er bij open?
Gelukkig hoef ik er nog maar 44 uit te spelen (campain/achievements) waar gisteren tf2 is bijgekomen
Ik heb al zoveel achievements gehaald dan? Heb toch niet zoveel uitgespeeld of toch welRoyeboi schreef op donderdag 22 december 2016 @ 18:04:
[...]
Als ik soms zie wat voor bagger jij op 100% hebt staan kan je d'r zelf ook wat van hoor (alsmede ondergetekende, daar niet van).
Kan Timmie alleen niet meer inhalen deze maand denk ik, want ik heb 1. niet genoeg bagger games die ik snel op 1K kan krijgen, en 2. moet voor / tijdens / na de kerst ook nog even flink doorwerken om wat zaken af te krijgen (lees: smoesjes omdat ik niet de scoreboard leader ben deze maand).
Tot nu toe gaat het in ieder geval nog goed met exactor it inhalen
Eerste target is Killerr NL inhalen
[ Voor 36% gewijzigd door timmie271 op 22-12-2016 18:08 ]
Man je zit na drie weken op meer dan 5.000 achievements, dan heb je toch wel behoorlijk je best gedaan.
Of je ze uit hebt gespeeld weet ik niet, zo ver ga ik nou ook weer niet in m'n spionnenbezigheden. Uiteindelijk spelen we hoofdzakelijk voor de fun.
Of je ze uit hebt gespeeld weet ik niet, zo ver ga ik nou ook weer niet in m'n spionnenbezigheden. Uiteindelijk spelen we hoofdzakelijk voor de fun.
[ Voor 23% gewijzigd door Royeboi op 22-12-2016 18:12 ]
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Verwijderd
Ik hoop dat jij niet op nutjitsu doelt. Dat dat spel geen goty editie heeft is een doodzonde! Another World was in 2016 even prachtig als in 1980! Ik moet idd kappen met zooi spelen. Hoewel het nooit meer zo erg is geweest als met csi op de 360. Dat was gewoon 5 uur pure verveling voor wat nietszeggende punten.Royeboi schreef op donderdag 22 december 2016 @ 18:04:
[...]
Als ik soms zie wat voor bagger jij op 100% hebt staan kan je d'r zelf ook wat van hoor (alsmede ondergetekende, daar niet van).
Steep ga ik denk ik wel afmaken. Is erg ontspannend om te spelen. Gaat wel lang duren.
Overigens weet ik wel zeker dat ik de triestste ben. Achievement streak van 104 dagen inmiddels.
Goed, mijn eerste Xbox One game is onderweg. Forza Horizon 3 leek me een goede game om mee te starten. Inmiddels wat in de catalogus met games gedoken en zie wel al dat ik tijd tekort ga komen.
Eerst van het weekend de Xbox ophalen
Top keuze!Wom schreef op donderdag 22 december 2016 @ 20:11:
Goed, mijn eerste Xbox One game is onderweg. Forza Horizon 3 leek me een goede game om mee te starten. Inmiddels wat in de catalogus met games gedoken en zie wel al dat ik tijd tekort ga komen.
Heerlijke gameWom schreef op donderdag 22 december 2016 @ 20:11:
Nu snap ik wat je bedoelt met achievements in de xbox appRoyeboi schreef op donderdag 22 december 2016 @ 18:11:
Man je zit na drie weken op meer dan 5.000 achievements, dan heb je toch wel behoorlijk je best gedaan.![]()
hoogste in mijn vriendenlijstje heeft 10060 gs gehaald deze maand
Waarom kan ik je daar niet op vinden? Of heb je je nog niet geregistreerd?Finraziel schreef op donderdag 22 december 2016 @ 17:30:
[...]
https://majornelson.com/2...stores-countdown-to-2017/ Daar zat ik al de hele dag op te wachten
[ Voor 11% gewijzigd door timmie271 op 23-12-2016 00:14 ]
Had me inderdaad nog niet geregistreerd... Nu wel, maar moet nog eens kijken wat je er nou precies kan (buiten op het forum posten). Eerst slapentimmie271 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 22:31:
[...]
Nu snap ik wat je bedoelt met achievements in de xbox appdat waren het aantal punten die ik gehaald had
hoogste in mijn vriendenlijstje heeft 10060 gs gehaald deze maand
[...]
Waarom kan ik je daar niet op vinden? Of heb je je nog niet geregistreerd?
En ik ga ook voor de fun hoor... Als de lol er van af is dan ga ik niet door bikkelen voor die laatste paar gs. Sowieso nog veel te veel games in de backlog staan daarvoor dus dan kan ik beter ergens anders puntjes gaan sprokkelen.
En wat betreft kopen, ik koop niet iets alleen maar voor de gs. Voor mij verhoogt het echter wel de fun in een game en de guides geven vaak ook een aardig beeld van wat het voor iets is. Een spelletje van een paar euro die me wel geinig lijkt en waarvan ik al zie dat je er met een paar uur mee klaar bent, dan neem ik de gok wel en meestal bevalt dat prima. Maar als ik mijn twijfels heb en de guide geeft al aan dat je 30 uur moet grinden, dan laat maar zitten.
Sommige games zijn in mijn ervaring ook leuker met een walkthrough. Zo heb ik me best even vermaakt met beyond eyes... Maar ik moet er niet aan denken dat ik uren rond had moeten dolen om alles zelf te ontdekken, dan was mijn ervaring waarschijnlijk meer geweest zoals de vele reviews die klagen dat je zo vreselijk langzaam loopt in het spel (wat volkomen logisch is aangezien je blind bent, maar niet leuk als je een redelijk groot gebied probeert te verkennen en steeds heen en weer moet lopen, vooral als het gaat regenen...)
Bij mij hangt het ervan af. In principe loop ik ze zonder walkthroughs tenzij er missables zijn zoals in AC 1 en 3, dan is een walkthrough toch wel erg fijnFinraziel schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 00:21:
[...]
Had me inderdaad nog niet geregistreerd... Nu wel, maar moet nog eens kijken wat je er nou precies kan (buiten op het forum posten). Eerst slapen
En ik ga ook voor de fun hoor... Als de lol er van af is dan ga ik niet door bikkelen voor die laatste paar gs. Sowieso nog veel te veel games in de backlog staan daarvoor dus dan kan ik beter ergens anders puntjes gaan sprokkelen.
En wat betreft kopen, ik koop niet iets alleen maar voor de gs. Voor mij verhoogt het echter wel de fun in een game en de guides geven vaak ook een aardig beeld van wat het voor iets is. Een spelletje van een paar euro die me wel geinig lijkt en waarvan ik al zie dat je er met een paar uur mee klaar bent, dan neem ik de gok wel en meestal bevalt dat prima. Maar als ik mijn twijfels heb en de guide geeft al aan dat je 30 uur moet grinden, dan laat maar zitten.
Sommige games zijn in mijn ervaring ook leuker met een walkthrough. Zo heb ik me best even vermaakt met beyond eyes... Maar ik moet er niet aan denken dat ik uren rond had moeten dolen om alles zelf te ontdekken, dan was mijn ervaring waarschijnlijk meer geweest zoals de vele reviews die klagen dat je zo vreselijk langzaam loopt in het spel (wat volkomen logisch is aangezien je blind bent, maar niet leuk als je een redelijk groot gebied probeert te verkennen en steeds heen en weer moet lopen, vooral als het gaat regenen...)
En ach heb hier ook nog een backlog liggen van 4000+ uur aan games dus zo erg kan het toch niet zijn
Wat betreft de website: Je kan alle achievements zien die je gehaald hebt en eventueel voor degene die je nog niet gehaald hebt kun je de uitleg oproepen als die al beschikbaar is
Kan je nog niet vinden dus zal je morgen nog een keer proberen op te zoeken
Overigens komt de achievement verslaving bij mij een beetje door exactor it
Je zit al op 106 dagen met vandaag niet meegerekendVerwijderd schreef op donderdag 22 december 2016 @ 19:05:
[...]
Overigens weet ik wel zeker dat ik de triestste ben. Achievement streak van 104 dagen inmiddels.
[ Voor 6% gewijzigd door timmie271 op 23-12-2016 00:33 ]
Ja precies, ik gebruik ook lang niet altijd een walkthrough of guide, maar soms is het erg handig. Ook kan het soms juist de levensduur van een game verlengen voor mij. Bijvoorbeeld pacman, is niet genoeg mijn ding dat ik me er normaal echt in zou vastbijten, maar met de tips uit de guide en de achievements heb ik er nu al meer tijd en lol in zitten dan anders het geval geweest was. Andere games zou ik misschien juist gefrustreerd raken en het bijltje er bij neergooien, wat hulp kan dan zorgen dat je toch verder gaat.
Ok nou moet ik echt eens gaan pitten
Ok nou moet ik echt eens gaan pitten
Wat zou een goede prijs zijn om een xbox one elite te verkopen (zonder de elite controller).
Dus zonder controller? Dat wordt lastig denk ik... Zou blij zijn als je er 150 voor kan krijgen dan, misschien minder...
Verwijderd
Watch Dogs 2 is niet meer te spelen bij mij sinds vanochtend.
Microsoft heeft de fout recht gezet.
De beste deal, IMHO
JammerVerwijderd schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 10:00:
Watch Dogs 2 is niet meer te spelen bij mij sinds vanochtend.
Gisteravond ff gespeeld en vond het toch wel een gave game.
Dan maar wachten, hij zal toch over een maand of 2 al behoorlijk in prijs dalen.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Verbazingwekkend hoe goed Slain : Back from Hell is
Graphics, sound en setting sluiten allemaal naadloos aan op elkaar.
Weer helemaal terug in de tijd van Altered Beast
[ Voor 19% gewijzigd door justifire op 23-12-2016 10:36 ]
Vanwege gebrek aan tijd/budget/energie om maar te zwijgen van mijn grote voorraad alternatieve opties qua gaming heb ik nog geen xb1, wil er uiteindelijk wel een. Een van mijn alternatieven is de ps4, dus ik wil dan voornamelijk voor de exclusives gaan. En als fg fan was KI toch wel een van die exclusive games waarin ik interesse heb. Heel af en toe zie ik wat tournament footage en dan ziet het er toch wel geinig uit. Jammer om te horen dat toch wat tegen valt.justifire schreef op donderdag 22 december 2016 @ 08:47:
[...]
+1
Is het puur balans, of is de gameplay gewoon niet leuk?
(want de titels die je noemt trek ik qua gameplay nou net weer wat minder, hou meestal toch meer van de snk en capcom fighters
10 second ninja DONE
Wel met een normale controller. Alleen niet met een elite controller.Finraziel schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:57:
Dus zonder controller? Dat wordt lastig denk ik... Zou blij zijn als je er 150 voor kan krijgen dan, misschien minder...
Je wil hem echt graag promoten he?justifire schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 10:35:
Verbazingwekkend hoe goed Slain : Back from Hell is![]()
Ik twijfelde er over maar gezien mijn backlog heb ik hem vooralsnog laten liggen. Altered beast heb ik zelf nooit gespeeld...
Zou het zelf proberen op 200 dan, maar bereid zijn te zakken. Hangt er vanaf hoeveel waarde mensen aan die sshd hangen.giantgiantus schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 10:39:
[...]
Wel met een normale controller. Alleen niet met een elite controller.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Ikzelf ben ook meer van de Street Fighter serie, voorbeelden die ik gaf waren bedoeld als beschikbare alternatieven op de Xbox One.Sagat schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 10:36:
[...]
Vanwege gebrek aan tijd/budget/energie om maar te zwijgen van mijn grote voorraad alternatieve opties qua gaming heb ik nog geen xb1, wil er uiteindelijk wel een. Een van mijn alternatieven is de ps4, dus ik wil dan voornamelijk voor de exclusives gaan. En als fg fan was KI toch wel een van die exclusive games waarin ik interesse heb. Heel af en toe zie ik wat tournament footage en dan ziet het er toch wel geinig uit. Jammer om te horen dat toch wat tegen valt.
Is het puur balans, of is de gameplay gewoon niet leuk?
(want de titels die je noemt trek ik qua gameplay nou net weer wat minder, hou meestal toch meer van de snk en capcom fighters)
Vind de balans behoorlijk doorslaan naar de nieuwe characters, beetje om je te pushen deze maar aan te schaffen.
En irriteer me dood aan de berg bulls**t moves.
Heb een grafhekel aan spelers die met bijvoorbeeld Sagat cotinue low/high vuurballen spammen ( "zoning
Nou in KI is het sinds season 2 zulke gameplay met een factor x50
Neem Kan-Ra, sandtrap hier, sancloud daar en dan nog een aanval van achteren, rinse and repeat.
Als ik een platformer wil spelen (want dat is het in feite als je continue moet springen, dashen en crouchen) dan speel ik wel iets anders.
In een fighter wil ik gewoon gebalanceerde gevechten, waarbij het meer om tactisch inzicht draait dan om maar zo veel mogelijk zooi op het scherm te toveren.
* Einde rage-modus * Ik ga weer even op de knietjes om te bidden voor SFIV : AE in de BC-lijst
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Nee hoor, vind het zelf alleen wel een tof spel, stukje nostalgie waarschijnlijkFinraziel schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 10:40:
[...]
Je wil hem echt graag promoten he?![]()
Ik twijfelde er over maar gezien mijn backlog heb ik hem vooralsnog laten liggen. Altered beast heb ik zelf nooit gespeeld...
Als ik iets mag promoten dan is het wel Warhammer : End Times - Vermintide.
Wat ik ook speel, blijf toch telkens terug komen naar dat spel.
Van de week de laatste achievement daarvoor gehaald met een schaamteloze 300 uur op de teller en nog lang niet uitgespeeld (co-op, melee, left 4 dead, what not to like)
Voor 18 euro hebben we het dan over 6 cent per uur, halen die game !!!
Haha, ik krijg altijd als tip mee van goede spelers dat ik exact moet doen wat jij irritant vind, vuurballen spammen met Sagat maar dat geheel terzijde. Ik vind het zelf nooit zo'n probleem tenzij de spelers echt goed zijn, maar dan is het sowieso al een probleem gezien ik zelf niet echt top niveau ben. Tegen matige spelers is het vaak vrij eenvoudig om er al dan niet met jump ins doorheen tegaan of via focus absorb en door rennen......justifire schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 10:47:
[...]
Ikzelf ben ook meer van de Street Fighter serie, voorbeelden die ik gaf waren bedoeld als beschikbare alternatieven op de Xbox One.
Vind de balans behoorlijk doorslaan naar de nieuwe characters, beetje om je te pushen deze maar aan te schaffen.
En irriteer me dood aan de berg bulls**t moves.
Heb een grafhekel aan spelers die met bijvoorbeeld Sagat cotinue low/high vuurballen spammen ( "zoning" )
Nou in KI is het sinds season 2 zulke gameplay met een factor x50![]()
Neem Kan-Ra, sandtrap hier, sancloud daar en dan nog een aanval van achteren, rinse and repeat.
Als ik een platformer wil spelen (want dat is het in feite als je continue moet springen, dashen en crouchen) dan speel ik wel iets anders.
In een fighter wil ik gewoon gebalanceerde gevechten, waarbij het meer om tactisch inzicht draait dan om maar zo veel mogelijk zooi op het scherm te toveren.
* Einde rage-modus * Ik ga weer even op de knietjes om te bidden voor SFIV : AE in de BC-lijst
Maar ik snap je punt, weet niet of je ooit ene Chris G MvC3 hebt zien spelen? Dan veranderd een fighting game zelfs in een bullet hell shooter
Vind het nog steeds jammer dat capcom inderdaad naar sony gegaan is. Dat ze sf5 dan exclusief houden vind ik nog tot daar aan toe, maar erg vervelend dat ze sf4 daarmee ook locken voor xb1.
Dit is dus wel precies de reden dat ik 'veel aternatieven' heb, want verkoop nooit consoles zodat ik mijn oude games kan blijven spelen (en speel sf4 op 360 nog vaker met mijn zoon dan 5......vind dat hij eerst getrained moet worden in een echte game voordat hij 5 gaat doen
10 second ninja DONE
Slain ken ik niet, maar ik moet altijd denken aan Volgär......is dat enigsinds vergelijkbaar? Vind dat erg tof, maar wel irritant moeilijk.justifire schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 10:55:
[...]
Nee hoor, vind het zelf alleen wel een tof spel, stukje nostalgie waarschijnlijk
10 second ninja DONE
Ik heb er ooit een review voor geschreven op www.xboxworld.nl . Op zich een grote aanrader, maar enkel voor mensen die geen problemen hebben met een pittig game. Want sterven zul je:-).Sagat schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:17:
[...]
Slain ken ik niet, maar ik moet altijd denken aan Volgär......is dat enigsinds vergelijkbaar? Vind dat erg tof, maar wel irritant moeilijk.
80% van de waarde van die xbox is de elite controller, die gaan rustig 80-100 euro tweedehands. Zeker nu de S er is, zijn de oudere modellen (behalve speciale edities) stuk minder waard.giantgiantus schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 10:39:
[...]
Wel met een normale controller. Alleen niet met een elite controller.
En fighting games, doa voor de tetten en tekken 7 komt begin volgend jaar
[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 23-12-2016 12:01 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Het heeft wel iets weg van Volgar maar vond die game juist weer helemaal niets....Sagat schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:17:
[...]
Slain ken ik niet, maar ik moet altijd denken aan Volgär......is dat enigsinds vergelijkbaar? Vind dat erg tof, maar wel irritant moeilijk.
Zoals Tits hierboven al zegt is de gameplay behoorlijk pittig, iets dat de Dark Soul irritatie in me naar boven brengt en dat is een goed teken
Goede review trouwens Tits, kan me er geheel bij aansluiten
[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 23-12-2016 17:34 ]
Vanmiddag een Xbox One Elite 1TB inclusief Elite controller gekocht voor MRE Junior. Nu wil ik eigenlijk zelf ook wel zo'n Elite controller.
Laagste prijs is 4Launch voor 127,95 euro. Bol.com heeft hem voor 132.99 staan. Gisteren als kadootje van mijn werk een bol.com kado bon van 50 euro gekregen. Onder de streep betaal ik dan via bol.com 83 euro.
Of hebben jullie het idee dat de prijs van de Elite controller binnen kort verder zal dalen ? Volgens mij is de rek er wel een beetje uit.....
Laagste prijs is 4Launch voor 127,95 euro. Bol.com heeft hem voor 132.99 staan. Gisteren als kadootje van mijn werk een bol.com kado bon van 50 euro gekregen. Onder de streep betaal ik dan via bol.com 83 euro.
Of hebben jullie het idee dat de prijs van de Elite controller binnen kort verder zal dalen ? Volgens mij is de rek er wel een beetje uit.....
XBL: MRE Inc
Verwijderd
Ik de k ook dat de rek er uit is. Zo lang de standaard controllers 60 kosten kan ik me niet voorstellen dat Elite goedkoper wordt.MRE-Inc schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 18:05:
Vanmiddag een Xbox One Elite 1TB inclusief Elite controller gekocht voor MRE Junior. Nu wil ik eigenlijk zelf ook wel zo'n Elite controller.
Ik kan iig niet meer terug. Misschien een pro Elite bundel afwachten volgend jaar.
Speel jij battlefront eigenlijk nog? Wil die dit weekend eens uitproberen. Speel het liefst met goedlachse gasten die me kunnen vertellen wat ik moet doen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2016 20:21 ]
Hij is heel sporadisch even goedkoper te krijgen geweest in de afgelopen deals, maar daar moest je al erg snel zijn... Ik zou het raar vinden als hij dan ineens ná dit stuntseizoen ineens alsnog goedkoper zou worden. Gewoon voor gaan dus, ik kan ook niet meer zonder
Dank allen.... Morgen komt de Xbox One Elite controller binnen.... 82,99 in totaal. Vind je ze op marktplaats ook niet voor. En ik weet anders toch niks te halen met die bol.com bon van 50 euro. 
Weet iemand hoe het zit met game sharing binnen de familie ? Mijn zoon heeft een Microsoft account welke hij ook gebruikt voor het inloggen en gamen op mijn Xbox. Dat account heb ik een tijd geleden al toegevoegd aan mijn familie op de Xbox.
Nou heeft mijn zoon van zijn eigen spaargeld een Xbox One gekocht die morgen binnenkomt. Nou wil ik niet alle games opnieuw moeten kopen voor hem, dus dan is die family sharing functie wel handig. Het "probleem" is echter dat zijn moeder en ik sinds 2007 uit elkaar zijn en hij bij haar woont. Verder een goede verstandhouding met zijn moeder, daar niet van.
Ik weet dat ik op zijn Xbox One moet inloggen met mijn eigen gamertag en zijn console als Home moet instellen. Mijn zoon moet met zijn gamertag op mijn Xbox One inloggen en mijn console instellen als Home.
Ik vind het best dat mijn Microsoft account/gamertag op zijn Xbox staat ingesteld, maar hij heeft bij zijn moeder ook nog een broertje en zusje. Ik wil dus niet dat die onder mijn account gaan spelen.
Wat zijn de mogelijkheden ? Moet ik altijd ingelogd zijn op de nieuwe Xbox van mijn zoon of moet dat eenmalig en kun je dan uitloggen en werkt die game sharing dan ?
De tweede vraag: moet mijn zoon nu ook Xbox Live Gold hebben als hij bv de door mij gekochte versie van Battlefield 1 op zijn nieuwe Xbox download en online wil spelen ? Tot nu toe kon hij gewoon online gamen omdat ik Gold ben. Hij is nog nooit Gold geweest overigens.
Weet iemand hoe het zit met game sharing binnen de familie ? Mijn zoon heeft een Microsoft account welke hij ook gebruikt voor het inloggen en gamen op mijn Xbox. Dat account heb ik een tijd geleden al toegevoegd aan mijn familie op de Xbox.
Nou heeft mijn zoon van zijn eigen spaargeld een Xbox One gekocht die morgen binnenkomt. Nou wil ik niet alle games opnieuw moeten kopen voor hem, dus dan is die family sharing functie wel handig. Het "probleem" is echter dat zijn moeder en ik sinds 2007 uit elkaar zijn en hij bij haar woont. Verder een goede verstandhouding met zijn moeder, daar niet van.
Ik weet dat ik op zijn Xbox One moet inloggen met mijn eigen gamertag en zijn console als Home moet instellen. Mijn zoon moet met zijn gamertag op mijn Xbox One inloggen en mijn console instellen als Home.
Ik vind het best dat mijn Microsoft account/gamertag op zijn Xbox staat ingesteld, maar hij heeft bij zijn moeder ook nog een broertje en zusje. Ik wil dus niet dat die onder mijn account gaan spelen.
Wat zijn de mogelijkheden ? Moet ik altijd ingelogd zijn op de nieuwe Xbox van mijn zoon of moet dat eenmalig en kun je dan uitloggen en werkt die game sharing dan ?
De tweede vraag: moet mijn zoon nu ook Xbox Live Gold hebben als hij bv de door mij gekochte versie van Battlefield 1 op zijn nieuwe Xbox download en online wil spelen ? Tot nu toe kon hij gewoon online gamen omdat ik Gold ben. Hij is nog nooit Gold geweest overigens.
[ Voor 78% gewijzigd door MRE-Inc op 23-12-2016 21:36 ]
XBL: MRE Inc
Da's wel toevallig.MRE-Inc schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 21:27:
Dank allen.... Morgen komt de Xbox One Elite controller binnen.... 82,99 in totaal. Vind je ze op marktplaats ook niet voor. En ik weet anders toch niks te halen met die bol.com bon van 50 euro.
Dit heb ik gisteren even proberen uit te vogelen omdat ik in exact dezelfde situatie zit. Alleen heeft hij nog geen Xbox maar ga ik hem deze binnenkort cadeau doen.
Ik kwam er nog niet helemaal wijs uit hoe het nu in elkaar zit, dus ben ook erg benieuwd.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.