Ik heb al tijden niets meer met Destiny. Ben afgehaakt na de 3e expansion. Melkkoe eersteklas en de hoeveelheid content is per expansion nog altijd te mager voor het geld dat ze ervoor vragen. Nee, Destiny blijf ik lekker vanaf. Overwatch daarentegen... Die speel ik totdat het 'Winter Wonderland' is afgelopen helemaal grijs.
Ik ga ook weer vol voor Destinyjustifire schreef op donderdag 15 december 2016 @ 16:10:
[...]
Ik heb het ook puur en alleen over de feestdagen
Dus Destiny doet met de feestdagen :
- Sparrow Racing is terug met 2 nieuwe maps.
- 3 strikes in een nieuw jasje.
- Strike mechanics aangepast door scoring toe te voegen en weekly bounties die daar bij horen.
- Nieuwe costmetische zooi uit pakketjes welke je kunt vergelijken met de lootboxes uit Overwatch.
- Verschillende Quality of Life improvements, zoals automatisch groene engrams decrypten als je ze oppakt, extra bounties voor Queen's Wrath factie.
Dat is inderdaad stukken beter dan Overwatch doet rond de feestdagen
Speel beide spellen momenteel overigens ook even vaak, oftewel helemaal niet.
Beide kunnen gewoonweg niet tippen aan de gameplay van Warhammer : End Times - Vermintide![]()
[...]
Zit zeker niet diep maar ventileer graag mijn mening over zaken waar ik het niet mee eens ben, daar is een forum immers voor
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
destiny Is en blijft voor mij de beste shooter ooit gemaakt.
De raids die er in zitten vind je in geen een andere shooter
dan verschillen we van meningjustifire schreef op donderdag 15 december 2016 @ 16:10:
Zit zeker niet diep maar ventileer graag mijn mening over zaken waar ik het niet mee eens ben, daar is een forum immers voor
Ik had met destiny snel het softwall gevoel, was toen te hoog voor huidige raids, maar te lage light voor de hogere, of moest weer een DLC aftikken van weetikhoeveel.halofreak1990 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 18:20:
Ik heb al tijden niets meer met Destiny. Ben afgehaakt na de 3e expansion. Melkkoe eersteklas en de hoeveelheid content is per expansion nog altijd te mager voor het geld dat ze ervoor vragen. Nee, Destiny blijf ik lekker vanaf. Overwatch daarentegen... Die speel ik totdat het 'Winter Wonderland' is afgelopen helemaal grijs.
Nu bezig met Horde in GOW4, playanywhere is heerlijk om te switchen tussen XBO en PC, PC ben ik met de sniper aanzienlijk beter. Of dan gewoon paar potjes BF met medetweakers, paar rondjes battlefront voor de lol, Warframe om weer wat nieuwe wapens te verzamelen.
Overwatch daarentegen, nooit wat mee gehad.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
Maar Warframe is dan ook coolSinergyX schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 12:54:
[...]
Ik had met destiny snel het softwall gevoel, was toen te hoog voor huidige raids, maar te lage light voor de hogere, of moest weer een DLC aftikken van weetikhoeveel.
Nu bezig met Horde in GOW4, playanywhere is heerlijk om te switchen tussen XBO en PC, PC ben ik met de sniper aanzienlijk beter. Of dan gewoon paar potjes BF met medetweakers, paar rondjes battlefront voor de lol, Warframe om weer wat nieuwe wapens te verzamelen.
Overwatch daarentegen, nooit wat mee gehad.
Second Dream, grootste WTF moment, maar mooiste cutscene uit m'n hele gamehistory.quorumz schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 13:28:
[...]
Maar Warframe is dan ook cool(grrr net geen rank 23)
[video]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Laatste week met Earthlock bezig. Eerste game in dit genre en ik moet zeggen dat ik me er erg meer vermaak. Hier en daar wel wat dingen die beter kunnen natuurlijk. Wellicht toch maar eens andere games in dit genre bekijken
(Tips anyone?)
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Hier even een huishoudelijke mededeling dat Burnout Paradise gratis te krijgen is met Gold en je deze schitterende arcade racegame echt eventjes moet aanschaffen. Kans is aanwezig dat je de game ooit voor de 360 had, maar nu digitaal is eigenlijk net zo makkelijk.
Had je destijds ook nog Surfers Paradise aangeschaft, dan lijkt die ook nog gewoon te werken.
Wel doet mn savegame het niet maar eigenlijk is dat niet erg
Had je destijds ook nog Surfers Paradise aangeschaft, dan lijkt die ook nog gewoon te werken.
[ Voor 23% gewijzigd door Martinspire op 16-12-2016 20:04 ]
Mee eens! Ben hem nu aan het downloaden, gaat wel érg traag helaas. (150 kB/s)Martinspire schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 20:01:
Hier even een huishoudelijke mededeling dat Burnout Paradise gratis te krijgen is met Gold en je deze schitterende arcade racegame echt eventjes moet aanschaffen. Kans is aanwezig dat je de game ooit voor de 360 had, maar nu digitaal is eigenlijk net zo makkelijk.
Ik ook maar op 102.25 Mb/s, heb ik ook een keer mazzel.draakhoofd schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 20:03:
[...]
Mee eens! Ben hem nu aan het downloaden, gaat wel érg traag helaas. (150 kB/s)
beste mensen,
Ik ben al langere tijd aan het twijfelen over een console om te kopen naast mijn pc. Dit vooral voor fifa 17 en omdat er meer vrienden op een console (voornamelijk xbox one) spelen. Nu zag ik dat een xbox one s met fifa 17 voor slechts 239,99 euro over de plank gaat. Aangezien dit mijn secundaire gamesysteem zal worden vroeg ik me af of jullie mij zouden kunnen vertellen: is het het waard om een xbox one voor zo'n lage prijs te halen voor fifa en een aantal potjes rocket league per week?
Alvast bedankt
Ik ben al langere tijd aan het twijfelen over een console om te kopen naast mijn pc. Dit vooral voor fifa 17 en omdat er meer vrienden op een console (voornamelijk xbox one) spelen. Nu zag ik dat een xbox one s met fifa 17 voor slechts 239,99 euro over de plank gaat. Aangezien dit mijn secundaire gamesysteem zal worden vroeg ik me af of jullie mij zouden kunnen vertellen: is het het waard om een xbox one voor zo'n lage prijs te halen voor fifa en een aantal potjes rocket league per week?
Alvast bedankt
Als jij graag een xbox wilt dan is het zeker een mooie deal voor deze prijs. Maar dit zeg je eigenlijk zelf ook al. Overigens was er op Amazon.de ook een mooie deal afgelopen week. Xbox one S 500GB + fifa17 + Forza Horizon 3 voor 243doebbalapoent11 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 20:59:
beste mensen,
Alvast bedankt
Daar kwam dan volgensmij nog wat invoerkosten bijDrumstick3 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 21:11:
[...]
Als jij graag een xbox wilt dan is het zeker een mooie deal voor deze prijs. Maar dit zeg je eigenlijk zelf ook al. Overigens was er op Amazon.de ook een mooie deal afgelopen week. Xbox one S 500GB + fifa17 + Forza Horizon 3 voor 243
Nee hoor! Zelf ook nog eentje aangeschaft. Geen extra kosten
Aha danku, ik zal de duitse sites even in de gaten houden!Drumstick3 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 21:14:
Nee hoor! Zelf ook nog eentje aangeschaft. Geen extra kosten
Ik had deze besteld https://www.amazon.de/gp/...5H6JKV?tag=peppercom09-21 zie dat hij nu niet meer beschikbaar is. Wellicht komt de aanbieding terug. Met de code WELKOM krijg je nog eens 10 euro korting.
Hmm oke, danku u heeft me een stuk op weg gebrachtDrumstick3 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 21:18:
Ik had deze besteld https://www.amazon.de/gp/...5H6JKV?tag=peppercom09-21 zie dat hij nu niet meer beschikbaar is. Wellicht komt de aanbieding terug. Met de code WELKOM krijg je nog eens 10 euro korting.
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 11:01
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Child of Light !JSchut schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 14:00:
Laatste week met Earthlock bezig. Eerste game in dit genre en ik moet zeggen dat ik me er erg meer vermaak. Hier en daar wel wat dingen die beter kunnen natuurlijk. Wellicht toch maar eens andere games in dit genre bekijken(Tips anyone?)
Echt een turn-based pareltje
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Heerlijke game is dat zegMartinspire schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 20:01:
2 toppers al meteen, eerst Sleeping Dogs, nu Paradise.
Er komt een heel klein beetje bij bij Amazon.de omdat wij een hoger BTW tarief hebben dan Duitsland en Amazon moet ons tarief rekenen, dus in de checkout is de prijs een tikkie hoger. Maar dan heb je het over 1 of 2% of zo. Invoerrechten heb je niks mee te maken als je van binnen de EU iets bestelddoebbalapoent11 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 21:13:
[...]
Daar kwam dan volgensmij nog wat invoerkosten bij
En of het het waard is, dat kun je echt alleen zelf bepalen want dat hangt vooral af van hoe belangrijk je het zelf vindt, hoeveel geld je hebt enz. 240 euro voor een Xbox One S met een game is geen slechte deal in ieder geval. Als je er bovenop zit dan zie je wel eens betere deals, maar niet heel veel beter.
Gamertag: FinrazielNL
Nou, ben blij dat ik die nooit gekocht heb, na 16 minuten campaign had ik er alweer genoeg vankevlar01 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 09:37:
YouTube: Call of Duty®: Infinite Warfare – Free Trial Event Announcement
COD: Infinite Warfare vanaf vandaag free to play t/m 20 december.
Wel met beperking van aantal levels en levelcap in multiplayer, maar toch leuk.
Duidelijk niet mijn game... Terug naar lekker achterlopen met watch dogs 1
Burnout Paradise is in België blijkbaar enkel in het Frans te spelen
Al jaren hebben ze bij Microsoft moeite met de taalinstellingen van ons land. Achievements zijn bijvoorbeeld ook nog altijd in het Frans. Enkel op het moment wanneer je een achievement krijgt is hij in de correcte taal, maar de lijst van achievements niet.
Al jaren hebben ze bij Microsoft moeite met de taalinstellingen van ons land. Achievements zijn bijvoorbeeld ook nog altijd in het Frans. Enkel op het moment wanneer je een achievement krijgt is hij in de correcte taal, maar de lijst van achievements niet.
Ligt het aan mij, of is de online multiplayer niet actief in Burnout Paradise? Zo'n EA Account aanmaken, wat gevraagd wordt, lukt in ieder geval niet omdat de server offline is.
[ Voor 14% gewijzigd door draakhoofd op 17-12-2016 10:53 ]
- quorumz
- Niet online
zag dat deze nog "gratis" is
https://www.microsoft.com/nl-NL/store/p/Trove/C4M5BK5HMGJD
[ Voor 66% gewijzigd door quorumz op 17-12-2016 11:04 ]
The Lost Oddyssey is nu ook tijdelijk gratis binnen te halen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Maak anders een EA account aan via de internetsite. Kan me voorstellen dat die service niet meer goed werkt na al die jaren via ingame.draakhoofd schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 10:50:
Ligt het aan mij, of is de online multiplayer niet actief in Burnout Paradise? Zo'n EA Account aanmaken, wat gevraagd wordt, lukt in ieder geval niet omdat de server offline is.
[afbeelding]
Heb zelf ook nog niet online geprobeerd, maar kon in ieder geval wel naar Surfs Island
Klopt, net gekocht voor 0€Lekker Ventje schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 11:09:
The Lost Oddyssey is nu ook tijdelijk gratis binnen te halen.
https://marketplace.xbox....5-d8024d5307fa?noSplash=1
XBL: MRE Inc
- quorumz
- Niet online
Warframe doet natuurlijk ook mee met de kerst
[ Voor 30% gewijzigd door quorumz op 17-12-2016 13:13 ]
Bastion is nu ook de komende twee weken gratis te krijgen voor de Xbox One als je de Xbox 360 versie al had. Gewoon via de store: https://www.microsoft.com/nl-NL/store/p/Bastion/BVVP3LXMLP85
Gisteren ook even gespeeld tijdens de trial. Ik ben geschrokken van de game. Vooral de Mp is toch wel teleurstellend. De controls en de mappen voelen aan als cod uit 2005. Dit kan toch echt niet meer. Zeker als je andere shooters gewend bent.Finraziel schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 10:12:
[...]
Nou, ben blij dat ik die nooit gekocht heb, na 16 minuten campaign had ik er alweer genoeg van![]()
Duidelijk niet mijn game... Terug naar lekker achterlopen met watch dogs 1
Haha bij mij was het zelfs zo erg, dat ik ben gaan balen dat ik zo'n dure gamebak gebouwd had wat grafisch niet al teveel beter was.....doebbalapoent11 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 20:59:
beste mensen,
Alvast bedankt
Rara wat bij mij na een half jaar gebeurt is? De gpu's zijn de deur uitgegaan, onnodig stroom vreten terwijl de PC alleen nog maar voor office/mail/internet gebruikt wordt.
Daarnaast gaat je opvallen hoe relaxt gamen kan zijn, geen hoofdpijn meer zoals volgens mij iedereen gewend is met de pc.
Oh die setting is niet goed, oh die foutmelding oh die lag oh die fps drop oh die driver issue (ik lees het keer op keer bij alle pc game topics hier op tweakers, elke game elke hardware, allemaal hoofdpijn).
Xbox = gamen zonder hoofdpijn.
Je start de xbox op, je ziet je vriendenlijst met 1 klik heb je een party geopend en kan je lekker praten. Met nog een klik is de game opgestart. Game updates? Ja daag, dat mag die mooi doen wanneer ik lekker slaap
Grafische? Niks mis mee hoor.. Je koopt de console en elke game in de winkel draai je vlekkeloos af.
Zelfde is vast en zeker ook van toepassing op de PS4, echter ik ken niemand (meer) met een PS4.
Kortom, gamen met een console (of het nu een ps4, xbox of wii is) is een hele verademing vergeleken PC gamen waar altijd wel wat mee aan de hand is. De naam zegt het natuurlijk ook al: Personal Computer vs Game Console..
Ps, je denkt nu dat je het alleen voor fifa en rocket dinges gaat doen, zo dacht ik ook toen ik na de eerste xbox overgestapt was naar de pc, en ik ''overgehaald'' werd een 360 te kopen vanwege COD MW 1..
Ondertussen ben ik wel een paar 100 games verder
[ Voor 6% gewijzigd door LopendeVogel op 17-12-2016 16:26 ]
Plus dat er met Gold vaak goede gratis games bijkomen die het proberen waard zijn.
Maar eens qua gamen zonder koppijn. Sommige games draaien ook ruk op een console (JC3 en AC: Unity) dus die moet je gewoon laten liggen. Verder nooit gezeik met dat ding, natuurlijk is het minder schitterend dan op een super high-end gaming rig maar je zit idd nooit met je handen in het haar omdat je framerate ruk is.
Maar eens qua gamen zonder koppijn. Sommige games draaien ook ruk op een console (JC3 en AC: Unity) dus die moet je gewoon laten liggen. Verder nooit gezeik met dat ding, natuurlijk is het minder schitterend dan op een super high-end gaming rig maar je zit idd nooit met je handen in het haar omdat je framerate ruk is.
[ Voor 66% gewijzigd door Thomas op 17-12-2016 16:31 ]
Gisterenavond de alpha gespeeld van Sea of Thieves en ik moet zeggen heb er erg van genoten. Van de start tot het einde van de testperiode gespeeld. Grafisch niets aparts, hoewel het water en de golven er echt wel goed uit zien. Lekker rondvaren met 3 teamgenoten, muziek maken, dronken worden en schatten opgraven....Vanavond ronde 2
Klopt, het it just works gehalte is best hoog, en het feit dat alles op elkaar afgestemd is. Ik heb mijn pc de laatste maanden nauwelijks nog aangeraakt moet ik zeggen.
Ja klopt ook de gold games zijn altijd welkom, toegegeven het is niet elke maand raak voor mij, maar ook deze maand gratis sleeping dogs, nja dat zijn toch wel leuke games als je niks te doen hebt.Thomas schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 16:30:
Plus dat er met Gold vaak goede gratis games bijkomen die het proberen waard zijn.
Nou ik heb (ofja had) een dikke game pc, mijn monitor is 1080p...
Stel ik pak nu Forza Horizon 3, een schitterende game op de xbox one, op de PC (toen ik nog de leuke gpu's had) was gewoon een ramp.
Grafisch was de xbox one beter, fps was beter op de console, alles was beter. Bij PC gamen gaat gewoon zo ontiegelijk veel verloren in de optimalisatie dat gaat letterlijk nergens meer over. Ik zat met 2x een 290x oc editie (dat is ruimschoots beter dan de xbox one gpu), grafisch had ik meer klachten met de PC.
1 van de weinige games die ik de eerste 5 minuten spelen beter vond op de PC was The Witcher 3, maar dan noem ik ook een hele uitzonderlijke titel. Maar goed na die 5 minuten zie je die minuscule details niet meer en speel je voor het plezier. De optimalisatie bij de console is gewoon van een totaal andere wereld vergeleken de PC.
Fijn hé, een eerlijke mening geven, moet je niet in een PC topic doen
[ Voor 10% gewijzigd door LopendeVogel op 17-12-2016 17:06 ]
Dit dus. Ik ben ook een tijdje helemaal fan geweest van PC gamen met een bakbeest van zo'n 1500 euro toentertijd, maar dat is ook niet altijd leuk. Dan merk je dat je eigenlijk nóg een duurdere GPU had moeten hebben om 60fps maxed in game X te halen, en dat gezeik met drivers e.d. kwam me ook echt de neus uit. Laat staan wanneer je hardware begint te verouderen en je PC gewoon niet meer afdoende 'is', want je wil natuurlijk wel alles maxed draaien...LopendeVogel schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 17:04:
[...]
Ja klopt ook de gold games zijn altijd welkom, toegegeven het is niet elke maand raak voor mij, maar ook deze maand gratis sleeping dogs, nja dat zijn toch wel leuke games als je niks te doen hebt.
Nou ik heb (ofja had) een dikke game pc, mijn monitor is 1080p...
Stel ik pak nu Forza Horizon 3, een schitterende game op de xbox one, op de PC (toen ik nog de leuke gpu's had) was gewoon een ramp.
Grafisch was de xbox one beter, fps was beter op de console, alles was beter.
1 van de weinige games die ik de eerste 5 minuten spelen beter vond op de PC was The Witcher 3, maar dan noem ik ook een hele uitzonderlijke titel. Maar goed na die 5 minuten zie je die minuscule details niet meer en speel je voor het plezier.
Fijn hé, een eerlijke mening geven, moet je niet in een PC topic doen
Ik vind games mooi zat voor nu op de XBO en blijf er dan ook bij tot er weer eens een nieuwe console op de markt komt. Het is gewoon lekker makkelijk en de XBO doet hier ook dienst als multimedia device, makkelijk Netflix, makkelijk streamen vanaf de laptop, makkelijk YT filmpjes op de TV aanslingeren, helemaal tevree.
Wat is eigenlijk de bedoeling van het spel, is het alleen maar free roamen of zitten er ook nog een verhaal in? en nog andere quests? En wat kan je voor de rest allemaal doen?harrytasker schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 16:37:
Gisterenavond de alpha gespeeld van Sea of Thieves en ik moet zeggen heb er erg van genoten. Van de start tot het einde van de testperiode gespeeld. Grafisch niets aparts, hoewel het water en de golven er echt wel goed uit zien. Lekker rondvaren met 3 teamgenoten, muziek maken, dronken worden en schatten opgraven....Vanavond ronde 2
Klopt, iemand die nog in de waan zit van het PC gamen zal zeggen: ja maar dan draai je de settings omlaag en dan heb je hetzelfde als de console. Dat is gewoonweg niet waar...Thomas schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 17:09:
[...]
Dit dus. Ik ben ook een tijdje helemaal fan geweest van PC gamen met een bakbeest van zo'n 1500 euro toentertijd, maar dat is ook niet altijd leuk. Dan merk je dat je eigenlijk nóg een duurdere GPU had moeten hebben om 60fps maxed in game X te halen, en dat gezeik met drivers e.d. kwam me ook echt de neus uit. Laat staan wanneer je hardware begint te verouderen en je PC gewoon niet meer afdoende 'is', want je wil natuurlijk wel alles maxed draaien...
Ik vind games mooi zat voor nu op de XBO en blijf er dan ook bij tot er weer eens een nieuwe console op de markt komt. Het is gewoon lekker makkelijk en de XBO doet hier ook dienst als multimedia device, makkelijk Netflix, makkelijk streamen vanaf de laptop, makkelijk YT filmpjes op de TV aanslingeren, helemaal tevree.
Ja mijn PC zat ook rond de 1500 euro, ik deed het vooral voor BF3 want dat zou op de PC veeeeel beter zijn dan de console.
Weet je dat ik de pc+monitor in de woonkamer naast mijn tv gezet heb om het te kunnen zien? Ik dacht echt van hu, wat doe ik fout met de PC, het is helemaal niet VEEL beter.. Ik deed niks fout, het is gewoon 1 grote propaganda dat PC gamen zoveel beter zou moeten zijn, het klopt gewoon niet...
Ik ga niet ontkennen dat 4k pc gamen slechter of hetzelfde is vergeleken de xbox one. Maar dan hebben we het over een paar duizend euro's vergeleken 300 euro.
Klopt, ik draai ook Netflix op de xbox one, ook een app wat zeer goed draait op de console en het is makkelijk. De xbox staat toch (althans bij mij) in de woonkamer aan de grote TV.
In mijn privé omgeving ken ik dan ook eigenlijk niemand meer die hun PC gebruikt voor gaming (een neefje van me heeft naast de xbox one een laptop voor league of legends?), ik ben ooit overgehaald en zo is uiteindelijk iedereen bij de xbox beland. Nooit geen klachten gehoord terwijl we in de tijd van het PC gamen elkaar meer aan het helpen waren om iets draaiend te krijgen dan dat we lol hadden met gamen.
Niet 10 verschillende verplichte stores meer, nee alles in 1 store, hoe makkelijk kan het zijn..
Ik heb onlangs een xbox one s aangeschaft
.Helaas merk ik op dat Microsoft goed wil verdienen aan accessoires. Toen ik jaren geleden de 360 had aangeschafd zaten er meer accessoires bij.
Ach ja.......
Weet iemand of de oplaadbare batterijen en dockingstations voor de reguliere xbox one controller ook werkt voor de xbox one s controller? Zoals deze.
Ach ja.......
Weet iemand of de oplaadbare batterijen en dockingstations voor de reguliere xbox one controller ook werkt voor de xbox one s controller? Zoals deze.
Via website een EA Account aangemaakt, maar helaas geen oplossing. In het spel wordt nog steeds gevraagd om een account aan te maken, wat eindigt in de server offline error. Als iemand anders wel Burnout Paradise online kan spelen hoor ik het graag.Martinspire schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 11:32:
[...]
Maak anders een EA account aan via de internetsite. Kan me voorstellen dat die service niet meer goed werkt na al die jaren via ingame.
Heb zelf ook nog niet online geprobeerd, maar kon in ieder geval wel naar Surfs Island
Ik weet niet eens of die wel met normale controllers werkt. Die play & charge kit komt met een accu in de vorm van 2 batterijen waar gewoon een klepje overheen gaat, je controller kun je dan via microUSB opladen. Deze tonen batterijen met microUSB poort, die hebben de reguliere batterijen niet.Agadir schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 17:20:
Ik heb onlangs een xbox one s aangeschaft.Helaas merk ik op dat Microsoft goed wil verdienen aan accessoires. Toen ik jaren geleden de 360 had aangeschafd zaten er meer accessoires bij.
Ach ja.......
Nou ja, de pc heeft ook wel voordelen hoor, maar voornamelijk als je met een muis wil gamen. Dan is framerate ook belangrijker, dat merkte ik zelf toen ik een tijdje Borderlands met controller op de pc gespeeld had en toen toch weer de pc naar de studeerkamer verplaatste en met muis verder ging. Opeens voelde dezelfde framerate hakkelig aan, ik denk omdat je met een muis een directere koppeling hebt tussen de beweging van je hand en wat je op het scherm ziet.LopendeVogel schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 17:17:
[...]
Klopt, iemand die nog in de waan zit van het PC gamen zal zeggen: ja maar dan draai je de settings omlaag en dan heb je hetzelfde als de console. Dat is gewoonweg niet waar...
Ja mijn PC zat ook rond de 1500 euro, ik deed het vooral voor BF3 want dat zou op de PC veeeeel beter zijn dan de console.
Weet je dat ik de pc+monitor in de woonkamer naast mijn tv gezet heb om het te kunnen zien? Ik dacht echt van hu, wat doe ik fout met de PC, het is helemaal niet VEEL beter.. Ik deed niks fout, het is gewoon 1 grote propaganda dat PC gamen zoveel beter zou moeten zijn, het klopt gewoon niet...
Ik ga niet ontkennen dat 4k pc gamen slechter of hetzelfde is vergeleken de xbox one. Maar dan hebben we het over een paar duizend euro's vergeleken 300 euro.
Klopt, ik draai ook Netflix op de xbox one, ook een app wat zeer goed draait op de console en het is makkelijk. De xbox staat toch (althans bij mij) in de woonkamer aan de grote TV.
In mijn privé omgeving ken ik dan ook eigenlijk niemand meer die hun PC gebruikt voor gaming (een neefje van me heeft naast de xbox one een laptop voor league of legends?), ik ben ooit overgehaald en zo is uiteindelijk iedereen bij de xbox beland. Nooit geen klachten gehoord terwijl we in de tijd van het PC gamen elkaar meer aan het helpen waren om iets draaiend te krijgen dan dat we lol hadden met gamen.
Niet 10 verschillende verplichte stores meer, nee alles in 1 store, hoe makkelijk kan het zijn..
Zelfs met een controller is het nog steeds wel fijn om een hogere fps te halen en zelf draaide ik ook gewoon de settings omlaag om bijna altijd 60 fps te halen, maar vrij vaak kwam ik niet van tearing af en met de tijd lukte het vaak ook niet om die 60 te halen, ongeacht de settings.
Er zijn wel oplossingen, een dikke nieuwe pc met gsync scherm zal het wel doen, maar dat is duur. Ondertussen geniet ik erg van mijn beamer en daarmee is gsync of freesync weer niet mogelijk. Dan is de door de dev geoptimaliseerde console versie inderdaad wel vaak te prefereren, tearing is me ook nog nooit opgevallen op de Xbox. Er zijn inderdaad wel games die ineens slechte prestaties neerzetten, maar die komen niet heel veel voor gelukkig. En iets mindere graphics kan ik ook niet van wakker liggen.
Ah zo. Ik heb een blauwe controller, ziet er net mooier uit als het klepje ook blauw isThomas schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 17:39:
[...]
Ik weet niet eens of die wel met normale controllers werkt. Die play & charge kit komt met een accu in de vorm van 2 batterijen waar gewoon een klepje overheen gaat, je controller kun je dan via microUSB opladen. Deze tonen batterijen met microUSB poort, die hebben de reguliere batterijen niet.
Dacht even dat dit echt alleen het dockingstation betrof en niet de batterijen; die krijg je er dus ook bij incl. vervangende klep. Met blauwe controller is zo'n 'officiële' kit wel wat mooier ja. Het kost een keer wat maar ze gaan lang mee, ik heb ze voor allebei mijn controllers. Mocht je alsnog een keer een dock willen dan zijn die los niet enorm duur overigens, ik zie dat je voor 20 euro al een dock hebt waar 2 controllers in kunnen, maar met de draad laden gaat ook prima en duurt vrij kort, en ik doe meestal wel een week met een lading.Agadir schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 18:03:
[...]
Ah zo. Ik heb een blauwe controller, ziet er net mooier uit als het klepje ook blauw is. Ik ga voor de overpriced play & charge kit.
Ik voel wel een beetje spanning vanwege mijn pc voorkeur, dit begrijp ik wel. Ik gebruik mijn pc voor competetive games zoals overwatch en league of legends, dit gaat natuurlijk veeeel beter op een pc. De xbox wil ik gebruiken voor "casual" games. Ik heb al een ps4 in huis die wij met zijn allen wel eens gebruiken maar ik ben meer een fan van shooters wat met muis en toetsenbord bij mij een stuk beter gaat. De xbox zal dus basically mijn secundaire systeem zijn voor als er vrienden langskomen of een potje fifa/rocket league willen spelen. Maar toch bedankt voor jullie frisse blik op de zaak
Op het moment kan je eigenlijk alleen nog wat free roamen, wat schatten zoeken. Het is echt een alpha. Beetje gevoel krijgen wat voor spel het is. De zeilen gebruiken om te varen, map bekijken om te navigeren naar de eilanden en de schatten. Als ik het goed begrijp komen er meer quests en ook een verhaal, maar die zullen nog wel in de volgende tests toegevoegd worden. De download was ook maar 5GB of zo....Nieuwevolger schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 17:12:
[...]
Wat is eigenlijk de bedoeling van het spel, is het alleen maar free roamen of zitten er ook nog een verhaal in? en nog andere quests? En wat kan je voor de rest allemaal doen?
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Vandaag de uitnodiging / key voor Palladins beta ontvangen.
Speelt lekker weg maar is naar mijn idee een 1 op 1 kopie van Overwatch
Zelfde classes, abilities en controls met een ander jasje er omheen.
Verbaas me er over dat Blizzard hier nog niets tegen ondernomen heeft.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Al die arena games zitten zeer dicht bij elkaar qua setup, die game is toch ook van HiRez? Die hebben ook Tribes en Smite, dus veel denk ik dat Blizzard niet kan doen.justifire schreef op zondag 18 december 2016 @ 02:00:
Vandaag de uitnodiging / key voor Palladins beta ontvangen.
Gister nog even The Division besteld bij bolcom (had een cadeaukaart gekregen). Ik vond de gameplay er wel vet uitzien. Hopen dat ie vandaag nog bezorgd wordt,
HENG HENG
En, al aan Batman toegekomen?timmie271 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 08:16:
[...]
Gisteravond tegelijk met de Blizzard dlc kon ik pas episode 5 downloaden (was nog niet gekoppeld aan Season pass).... dus in plaats van gistermiddag heb ik er komend weekend pas weer tijd voor.. daarvoor ga ik me goed vermaken met de Blizzard DLC
Zo niet, kan ik alvast één ding verklappen. Ook deze episode loopt weer voor geen drol. Dit is echt met afstand de slechts lopende game in jaren. Ongekend. Zelfs de menu's lopen niet lekker. En dat terwijl het grafisch helemaal geen zware game is.
Verder zeg ik er niets over, bang om te spoilen
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Gisteravond uitgespeeld net zoals horizon 3Rossi46 schreef op zondag 18 december 2016 @ 12:07:
[...]
En, al aan Batman toegekomen?
Zo niet, kan ik alvast één ding verklappen. Ook deze episode loopt weer voor geen drol. Dit is echt met afstand de slechts lopende game in jaren. Ongekend. Zelfs de menu's lopen niet lekker. En dat terwijl het grafisch helemaal geen zware game is.
Verder zeg ik er niets over, bang om te spoilen
Kom zelf geen problemen tegen overigens? Alles loopt bij mij gewoon soepel op de launchdag na dan.... Het is alleen wat traag moet ik zeggen...
Gamertag: timmie271
Echt?? Ik kan het me haast niet voorstellentimmie271 schreef op zondag 18 december 2016 @ 12:14:
[...]
Gisteravond uitgespeeld net zoals horizon 3
Kom zelf geen problemen tegen overigens? Alles loopt bij mij gewoon soepel op de launchdag na dan.... Het is alleen wat traag moet ik zeggen...
Nou moet ik zeggen dat het mij opvalt dat het bij mij ook steeds langer duurt voordat games opgestart zijn (FH3, Project Cars, etc.)
Wellicht dat de Xbox nu al teveel op een PC gaat lijken en het is raadzaam wordt om dat ding eens volledig te de-installeren
Hoe ben je eigenlijk in de alpha terecht gekomen?harrytasker schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 22:07:
[...]
Op het moment kan je eigenlijk alleen nog wat free roamen, wat schatten zoeken. Het is echt een alpha. Beetje gevoel krijgen wat voor spel het is. De zeilen gebruiken om te varen, map bekijken om te navigeren naar de eilanden en de schatten. Als ik het goed begrijp komen er meer quests en ook een verhaal, maar die zullen nog wel in de volgende tests toegevoegd worden. De download was ook maar 5GB of zo....
De game lijkt me wel relaxed met leuke graphics. Benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden. Zou in VR ook niet misstaan denk ik.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Af en toe had ik het wel, maar of het nou echt merkbaar wasRossi46 schreef op zondag 18 december 2016 @ 12:18:
[...]
Echt?? Ik kan het me haast niet voorstellenJe hebt dus geen gestotter in de actiescènes, dikke drops in framerate en dat soort zaken?
Nou moet ik zeggen dat het mij opvalt dat het bij mij ook steeds langer duurt voordat games opgestart zijn (FH3, Project Cars, etc.)
Wellicht dat de Xbox nu al teveel op een PC gaat lijken en het is raadzaam wordt om dat ding eens volledig te de-installeren
Via site aangemeld en daarna nog een uitnodiging gehad vanuit het preview programma!Lekker Ventje schreef op zondag 18 december 2016 @ 12:27:
[...]
Hoe ben je eigenlijk in de alpha terecht gekomen?
De game lijkt me wel relaxed met leuke graphics. Benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden. Zou in VR ook niet misstaan denk ik.
Stond al op m'n lijst ooit. Binnenkort maar eens kopen dan. Thanks!justifire schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 21:26:
[...]
Child of Light !
Echt een turn-based pareltje
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Iemand dit nieuwsbericht gezien?; https://nl.hardware.info/...ownloadsnelheden-xbox-one
Haalde eerder zo'n 100 - 120Mbit, zat gisteravond op een dikke 180Mbit. Dit alles met 300 / 30 lijn van Ziggo.
Daarnaast heeft mijn tv (Samsung 55HU7500) ook nog eens een behoorlijke input lag wat eea niet verbeterd natuurlijk
. Game ziet er op de XB1 overigens best goed uit.
Haalde eerder zo'n 100 - 120Mbit, zat gisteravond op een dikke 180Mbit. Dit alles met 300 / 30 lijn van Ziggo.
Wat mij vooral opvalt met Horizon is dat de hogere framerate op de pc (~100fps) in combo met een 144Hz scherm ervoor zorgen dat de game veel soepeler oogt dan op de XB1.Rossi46 schreef op zondag 18 december 2016 @ 12:18:
[...]
Echt?? Ik kan het me haast niet voorstellenJe hebt dus geen gestotter in de actiescènes, dikke drops in framerate en dat soort zaken? a
Daarnaast heeft mijn tv (Samsung 55HU7500) ook nog eens een behoorlijke input lag wat eea niet verbeterd natuurlijk
[ Voor 66% gewijzigd door Tortelli op 18-12-2016 16:16 ]
Buiten het feit dat FH3 bij mij (voor mijn gevoel iig) er lang over doet om op te starten, heb ik over de game zelf totaal geen klachten. Loopt super soepel en ziet er écht mooi uitTortelli schreef op zondag 18 december 2016 @ 16:08:
Iemand dit nieuwsbericht gezien?; https://nl.hardware.info/...ownloadsnelheden-xbox-one
[...]
Wat mij vooral opvalt met Horizon is dat de hogere framerate op de pc (~100fps) in combo met een 144Hz scherm ervoor zorgen dat de game veel soepeler oogt dan op de XB1.
Daarnaast heeft mijn tv (Samsung 55HU7500) ook nog eens een behoorlijke input lag wat eea niet verbeterd natuurlijk. Game ziet er op de XB1 overigens best goed uit.
Batman - The Telltale Series loopt (bij mij althans) voor geen drol. Vergelijkbaar met wat ze bij Digital Foundry ondervonden tijdens hun review van episode 1.
- quorumz
- Niet online
ik haalde al nette snelheden maar nu 300-400Mb/s. Raar genoeg haalt mijn andere xbox dat niet (< 50Mb/s)Tortelli schreef op zondag 18 december 2016 @ 16:08:
[...]
En ondanks dat fh3 op mijn externe hd staat is sinds de laatste expansion het wachten nog langer geworden idd. 1maal aan het rijden merk je er nix van (hoewel ik liever gelijk mijn ken block ford focus had gehad grr)
[ Voor 19% gewijzigd door quorumz op 18-12-2016 18:29 ]
Nat settings op je andere Xbox ook open?quorumz schreef op zondag 18 december 2016 @ 18:25:
[...]
ik haalde al nette snelheden maar nu 300-400Mb/s. Raar genoeg haalt mijn andere xbox dat niet (< 50Mb/s)
Cogitationis poenam nemo patitur
Gisteren de gratis Gold game Outlast even binnengehaald.
Ik denk dat dit een leuke game is, maar na enkele minuten wordt ik heel misselijk van deze game.
Ik speel heel veel 1st person games waar ik er nooit last van heb. Maar met deze hou ik het geen 15 minuten vol zonder misselijk te worden (en nee niet om de gore
)
Iemand anders die dit ook ervaart?
Ik denk dat dit een leuke game is, maar na enkele minuten wordt ik heel misselijk van deze game.
Ik speel heel veel 1st person games waar ik er nooit last van heb. Maar met deze hou ik het geen 15 minuten vol zonder misselijk te worden (en nee niet om de gore
Neen, maar ik ken het gevoel. Ik heb dat met Rocket League na een tijdje spelen. Heel raar.mike0001 schreef op maandag 19 december 2016 @ 07:40:
Gisteren de gratis Gold game Outlast even binnengehaald.
Ik speel heel veel 1st person games waar ik er nooit last van heb. Maar met deze hou ik het geen 15 minuten vol zonder misselijk te worden (en nee niet om de gore)
Toch vrij duur daar? Stond tijdje geleden in Game mania voor 15 euro en bij ons in België in Dreamland voor dezelfde prijs. op www.cdkeys.com vind je hem regelmatig terug voor 13/16 euro.Spacecowboy schreef op zondag 18 december 2016 @ 12:00:
Gister nog even The Division besteld bij bolcom (had een cadeaukaart gekregen). Ik vond de gameplay er wel vet uitzien. Hopen dat ie vandaag nog bezorgd wordt,
[ Voor 29% gewijzigd door Tits op 19-12-2016 08:42 ]
Is nu hier ook gelukt,na drie keer een ander email adres ingevuld te hebben. Erg omslachtig allemaal.harrytasker schreef op zondag 18 december 2016 @ 12:32:
[...]
Via site aangemeld en daarna nog een uitnodiging gehad vanuit het preview programma!
[ Voor 46% gewijzigd door Lekker Ventje op 19-12-2016 12:36 ]
Ik heb het met Halo CEA op de 360, maar met Halo CEA in de Master Chief Collection heb ik er weer geen last van.Tits schreef op maandag 19 december 2016 @ 08:39:
[...]
Neen, maar ik ken het gevoel. Ik heb dat met Rocket League na een tijdje spelen. Heel raar.
Hier eigenlijk mensen met ervaring met Twitch op de xbox?
Gister heel even aan gezet en beetje Farming Simulator 17 gestreamt maar standaard heb je dan kleiner scherm met de chat er naast. Kon wel full screen maar dan had ik continue in beeld dat er gestreamd werd.
Was benieuwd of het mogelijk is om laptop ernaast te zetten en via daar de chat te beheren en te zien wie er kijken.
Gister heel even aan gezet en beetje Farming Simulator 17 gestreamt maar standaard heb je dan kleiner scherm met de chat er naast. Kon wel full screen maar dan had ik continue in beeld dat er gestreamd werd.
Was benieuwd of het mogelijk is om laptop ernaast te zetten en via daar de chat te beheren en te zien wie er kijken.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik ben er niet erg thuis in, maar volgens mij gebruiken serieuze streamers ook niet die ingebouwde functionaliteit maar capturen ze het beeld met een aparte PC. Dan kun je daar uiteraard ook gelijk je chat op beheren.
Dit veelal, ook om een overlay te maken voor hun eigen zut.Finraziel schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:10:
Ik ben er niet erg thuis in, maar volgens mij gebruiken serieuze streamers ook niet die ingebouwde functionaliteit maar capturen ze het beeld met een aparte PC. Dan kun je daar uiteraard ook gelijk je chat op beheren.
Anders kan je gewoon streamen (bij mij verdwijnt die stream-info met de tijd) en via PC ofzo naar je eigen stream gaan en daar de chat beheren.
Wil nog niet direct grof geld uitgeven aan een geschikte pc en randapparatuur om professioneel te streamen.
Lig midden in een scheiding dus veel geld is er niet.
Leek me echter wel leuk om eens in te verdiepen en kijken hoe het gaat. Als het gaat lopen kan ik altijd nog investeren
Leek me echter wel leuk om eens in te verdiepen en kijken hoe het gaat. Als het gaat lopen kan ik altijd nog investeren
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Op zich heb je geen super PC nodig, zolang die maar kan streamen, je zou desnoods als je Win10 hebt, game streamen naar Xbox app, Twitch vervolgens dat scherm laten streamen.L1nt schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:19:
Wil nog niet direct grof geld uitgeven aan een geschikte pc en randapparatuur om professioneel te streamen.
Voorlopig doe ik het wel lekker via de app.
Laptop ernaast om de chat te beheren en all set to go.
Als ik daadwerkelijk veel ga streamen
Laptop ernaast om de chat te beheren en all set to go.
Als ik daadwerkelijk veel ga streamen
Nog helemaal niemand die Burnout Paradise aan het spelen is en ervaring heeft met het online gedeelte? Ik krijg dat niet aan de praat hoor. Ik ben kennelijke de enige met issues, want ik lees wel dat hordes mensen het spel gaaf vinden en het weer willen gaan spelen, maar geen mede-slachtoffers mbt multiplayer. Apart
.
Support van EA en Criterion geeft ook geen kick. Was destijds ook al bij Forza door Turn10. Wat dat betreft heftig teleurgesteld in de community support over het algemeen.
Support van EA en Criterion geeft ook geen kick. Was destijds ook al bij Forza door Turn10. Wat dat betreft heftig teleurgesteld in de community support over het algemeen.
[ Voor 21% gewijzigd door draakhoofd op 19-12-2016 14:07 ]
Wat heb je precies aan de hand? Kan je bij een ander X360 game de multiplayer wel aan de praat krijgen?draakhoofd schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:06:
Nog helemaal niemand die Burnout Paradise aan het spelen is en ervaring heeft met het online gedeelte? Ik krijg dat niet aan de praat hoor. Ik ben kennelijke de enige met issues, want ik lees wel dat hordes mensen het spel gaaf vinden en het weer willen gaan spelen, maar geen mede-slachtoffers mbt multiplayer. Apart.
Verwijderd
Volgens mij zijn de 'stekkers' uit de servers getrokken voor Burnout Paradise.
Dat soort nieuws komt ook voor vele servers voor andere spellen.
Dat soort nieuws komt ook voor vele servers voor andere spellen.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Here we go again !!
Ben benieuwd wat voor een deals er gaan komen.....
De begeleidende tekst:
Epic Games. Great Deals. No Lines.
Starting Dec. 22, Xbox fans can take advantage of Xbox Store’s biggest sale ever, Countdown. We’ll be counting down to the new year and continuing great deals through Jan. 9. The sale offers 19 days of deals on hundreds of games, movies & TV shows, music and apps, including daily and weekly offers.
Countdown includes deals for both Xbox One and Xbox 360, with titles up to 60 percent off, including discounts on some of this year’s most popular games, like Final Fantasy XV, Battlefield 1, Watch Dogs 2 and many more! If that’s not enough choose from over 40 backward compatible titles on sale!
Not an Xbox Live Gold member yet? Go Gold for $1.
Now is a great time to sign up for Xbox Live Gold. From December 21 – January 9, Xbox One and Xbox 360 owners can upgrade to Gold for $1 for the first month of membership. Gold members get up to 10% off all Xbox Store deals during Countdown.
With Gold membership, you can also:
Play online with friends whether they’re on Xbox One or Xbox 360
Unlock Free Games with Gold every month – up to $700 in free games a year
Redeem Deals with Gold discounts of up to 67% on games.
Enjoy entertainment with hit movies & TV
Find hundreds of deals with your favorite films and TV Season Passes. Here are a few of the hottest to come.
Movies $9.99 and Up, including Deadpool, Batman v. Superman, and The Night Before
Today’s Hit TV up to 33% off, including South Park and Orphan Black
Bundles up to 33% off, including all Hobbit and Lord of the Rings films, X-Men Collection, and Alien Collection
TV Favorites up to 50% off,including Band of Brothers and Doctor Who
Stay tuned for even more deals on Suicide Squad, Sausage Party, and more amazing deals arriving later in the week!
Xbox Live Rewards
The celebration is even more rewarding for Xbox Live Rewards members. In addition to the great deals of the sale, members get even more, including up to 10% back on purchases with MyVIP. Plus, every dollar you spend in the Xbox Store or Microsoft Movies & TV before December 31 also counts towards boosting your Star Rank for 2017.
Get 4 months of free music with a Groove Music Pass!
Try a free 30-day trial and we’ll give eligible customers 3 more months – on the house! A Groove Music Pass comes with millions of songs wherever you go, ad-free, across all your devices. Get custom & curated playlists, plus artist radio and Background Music for Xbox One or Sonos.
Ik verwacht er niet teveel van. Als er staat tot 60% kan dat ook 10% betekenen. Maakt voor mij ook niet veel uit, wat ik hebben wil heb ik al.
https://majornelson.com/2...-sale-69/?linkId=32569227
Ik verwachtte hier ook weinig met de aankomende kerst sale, maar er zitten toch wel een paar leuke deals tussen.
metro redux nóg goedkoper bv of darksiders 2, en een paar kleine games waar ik nog even geen tijd voor heb om te kijken wat het is (misschien lekkere gs hapjes
)
Ik verwachtte hier ook weinig met de aankomende kerst sale, maar er zitten toch wel een paar leuke deals tussen.
metro redux nóg goedkoper bv of darksiders 2, en een paar kleine games waar ik nog even geen tijd voor heb om te kijken wat het is (misschien lekkere gs hapjes
Never alone is een leuk gs hapje (spelletje)Finraziel schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 07:23:
metro redux nóg goedkoper bv of darksiders 2, en een paar kleine games waar ik nog even geen tijd voor heb om te kijken wat het is (misschien lekkere gs hapjes)
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Slain : Back from Hell met 50% kortingFinraziel schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 07:23:
metro redux nóg goedkoper bv of darksiders 2, en een paar kleine games waar ik nog even geen tijd voor heb om te kijken wat het is (misschien lekkere gs hapjes)
Dit is overigens niet de kerstsale maar de reguliere weekaanbieding.
3,80 euro. Altijd leuk voor tussen door. In de Xbox app op Windows 10 staat hij echter nog niet bij de Deals with Gold. Even zoeken en dan komt hij wel voor 3.80euro te voorschijn.... Is toch makkelijker kopen dan via de website....timmie271 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 07:27:
[...]
Never alone is een leuk gs hapje (spelletje)zelf ook uitgespeeld
Ja, ik verwoordde het niet heel handig... Ik bedoel dat ik niet veel van deze wekelijkse sale verwacht had zo vlak voor de aangekondigde kerst salejustifire schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 08:24:
[...]
Slain : Back from Hell met 50% korting![]()
Dit is overigens niet de kerstsale maar de reguliere weekaanbieding.
Ik koop het tegenwoordig via edge (Chrome werkt niet echt meer) en anders via de xbox. Alles staat op verschillende locaties zo onderhandMRE-Inc schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 08:39:
[...]
3,80 euro. Altijd leuk voor tussen door. In de Xbox app op Windows 10 staat hij echter nog niet bij de Deals with Gold. Even zoeken en dan komt hij wel voor 3.80euro te voorschijn.... Is toch makkelijker kopen dan via de website....
vorige week resident evil triple collection gekocht voor de volledige prijs.. nu per deel 10 euro
[ Voor 4% gewijzigd door soldier wolf op 20-12-2016 10:44 ]
Ik heb hier nog steeds de bf hardline disk liggen ondanks dat ik hem gratis via EA hebsoldier wolf schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 10:43:
vorige week resident evil triple collection gekocht voor de volledige prijs.. nu per deel 10 euro![]()
![]()
waar kan je trouwens geode aanbiedingen vinden voor de xbox one store?
Voor de playstation storen vind je bijvoorbeeld in de app alles en had je echt hele goede kerstdeals en weekend aanbiedingen (een hoop gekocht) echter voor de Xbox one zie ik nooit iets van aanbiedingen voorbij komen in bijvoorbeeld de app. nu heb ik toevallig een paar leuke aanbiedingen gezien daar een link hier boven, maar waar kan ik het beste zelf kijken voor aanbiedingen?
Voor de playstation storen vind je bijvoorbeeld in de app alles en had je echt hele goede kerstdeals en weekend aanbiedingen (een hoop gekocht) echter voor de Xbox one zie ik nooit iets van aanbiedingen voorbij komen in bijvoorbeeld de app. nu heb ik toevallig een paar leuke aanbiedingen gezien daar een link hier boven, maar waar kan ik het beste zelf kijken voor aanbiedingen?
www.storeparser.comsoldier wolf schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 11:05:
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
http://xbox-store-checker.com/en/soldier wolf schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 11:05:
https://nl.pepper.com/aan...voor-eur2299-scdkey-34671
Heb er net zelf een stel besteld, zal laten weten of het goed gaat
Op zich wel lekker even nog wat extra tegoed met korting voor de kerst sale
Edit: had wat voeten in aarde, maar na een paar mails en gebeld te zijn (blijkbaar was mijn transactie verdacht), na een wachtwoord reset want ik had hem per ongeluk niet opgeslagen in lastpass, en na het handmatig inkloppen op de Xbox omdat de website nog steeds denkt dat ik niet in Europa zit en de app denkt dat ik Engels ben (als ik ooit die twee weer terug op Nederland gezet krijg dan koop ik nooit meer wat in een buitenlandse store, wat een crap)... Heb ik er 120 euro tegoed bij voor 96 euro
Blijkbaar had het nog iets goedkoper geweest als ik de site eerst op euro's gezet had ipv in dollars betalen en PayPal de conversie te laten doen, maar ja.
Heb er net zelf een stel besteld, zal laten weten of het goed gaat
Op zich wel lekker even nog wat extra tegoed met korting voor de kerst sale
Edit: had wat voeten in aarde, maar na een paar mails en gebeld te zijn (blijkbaar was mijn transactie verdacht), na een wachtwoord reset want ik had hem per ongeluk niet opgeslagen in lastpass, en na het handmatig inkloppen op de Xbox omdat de website nog steeds denkt dat ik niet in Europa zit en de app denkt dat ik Engels ben (als ik ooit die twee weer terug op Nederland gezet krijg dan koop ik nooit meer wat in een buitenlandse store, wat een crap)... Heb ik er 120 euro tegoed bij voor 96 euro
Blijkbaar had het nog iets goedkoper geweest als ik de site eerst op euro's gezet had ipv in dollars betalen en PayPal de conversie te laten doen, maar ja.
[ Voor 58% gewijzigd door Finraziel op 20-12-2016 15:35 ]
Zojuist geprobeerd en online werkt met het EA-account wat ik lang geleden (2009?) eens had aangemaakt.draakhoofd schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:06:
Nog helemaal niemand die Burnout Paradise aan het spelen is en ervaring heeft met het online gedeelte? Ik krijg dat niet aan de praat hoor. Ik ben kennelijke de enige met issues, want ik lees wel dat hordes mensen het spel gaaf vinden en het weer willen gaan spelen, maar geen mede-slachtoffers mbt multiplayer. Apart.
Heb je de Burnout™ Paradise 1.9-update ook gedownload?
http://marketplace.xbox.c...00-400c-80cf-001d45410806
Thanks voor het checken. Ik heb ook een oud EA Account, en meteen even getest. Maar helaas, ook dan krijg ik direct na invoeren wachtwoord "server not available". Ik heb die Patch 1.9 niet gedownload, dat lukt ook niet via Xbox One. Ik krijg hem tenminste nergens te zien in de Store; en volgens mij is de BC-versie standaard al de 1.9 aangezien de bikes er al in zitten. Ik heb voor de zekerheid wel via de website 'gekocht', maar er staat niets klaar om te downloaden daarna. Blijf het echt raar vinden waarom ik geen connectie krijg, een ander Xbox 360 spel (Gears of War Judgment) werkt wel online, en ik heb ook voor de zekerheid alle netwerk settings en port forwarding gecheckt, dat staat gewoon goed ook. Ook verwijderen en opnieuw downloaden van Burnout fixt het niet.MartijnS72 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 17:04:
[...]
Zojuist geprobeerd en online werkt met het EA-account wat ik lang geleden (2009?) eens had aangemaakt.
Heb je de Burnout™ Paradise 1.9-update ook gedownload?
http://marketplace.xbox.c...00-400c-80cf-001d45410806
Ik heb online overigens getest op een 360 console; daar moest de update aanwezig zijn op de hdd. Ik hoefde geen wachtwoord in te voeren voor mijn EA-account.draakhoofd schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 19:18:
[...]
Thanks voor het checken. Ik heb ook een oud EA Account, en meteen even getest. Maar helaas, ook dan krijg ik direct na invoeren wachtwoord "server not available". Ik heb die Patch 1.9 niet gedownload, dat lukt ook niet via Xbox One. Ik krijg hem tenminste nergens te zien in de Store; en volgens mij is de BC-versie standaard al de 1.9 aangezien de bikes er al in zitten. Ik heb voor de zekerheid wel via de website 'gekocht', maar er staat niets klaar om te downloaden daarna. Blijf het echt raar vinden waarom ik geen connectie krijg, een ander Xbox 360 spel (Gears of War Judgment) werkt wel online, en ik heb ook voor de zekerheid alle netwerk settings en port forwarding gecheckt, dat staat gewoon goed ook.
Is jouw EA-account gekoppeld aan je Xbox Live-account met hetzelfde e-mailadres?
In onderstaande post over skate wordt een oplossing genoemd:
Linking Your Gamertag, PSN ID, and Origin Account
http://answers.ea.com/t5/...ng-EA-account/m-p/2674#M7
Of misschien hier:
I can’t log in to my EA Account from my PlayStation or Xbox.
https://help.ea.com/en-us...sn-id-and-gamertag/#login
Dom verhaal in Happy Dungeons; clipping issue waardoor je bovenop de muur beland en nooit meer het level kan afronden.
Oh well, ingestuurd naar de devs; moet zeggen dat ze in die game-studio echt de tijd nemen om alle tickets door te nemen en persoonlijk te beantwoorden. Daar kunnen sommige devs nog wel wat van leren.
Oh well, ingestuurd naar de devs; moet zeggen dat ze in die game-studio echt de tijd nemen om alle tickets door te nemen en persoonlijk te beantwoorden. Daar kunnen sommige devs nog wel wat van leren.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
- quorumz
- Niet online
voor mensen die homefront + dlc goedkoop willen hebben:
http://www.yourgamezone.n...20artikel%22:%22Games%22}
http://www.yourgamezone.n...20artikel%22:%22Games%22}
[ Voor 27% gewijzigd door quorumz op 21-12-2016 07:46 ]
Thanks, heb e.e.a. geprobeerd, maar niet alle stappen werken nog (Origin client van PC heeft de optie niet meer). Het is me dus nog niet gelukt. Ik lees wel vergelijkbare problemen, maar dan gaat het eigenlijk altijd over de PC versie, en dan is het op te lossen door bepaalde bestanden te verwijderen. Gaat op de Xbox dus niet lukken. Echt zonde, keek zo uit naar deze game in multiplayer. Alleen offline hoeft van mij nietMartijnS72 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 19:42:
[...]
Ik heb online overigens getest op een 360 console; daar moest de update aanwezig zijn op de hdd. Ik hoefde geen wachtwoord in te voeren voor mijn EA-account.
Is jouw EA-account gekoppeld aan je Xbox Live-account met hetzelfde e-mailadres?
In onderstaande post over skate wordt een oplossing genoemd:
Linking Your Gamertag, PSN ID, and Origin Account
http://answers.ea.com/t5/...ng-EA-account/m-p/2674#M7
Of misschien hier:
I can’t log in to my EA Account from my PlayStation or Xbox.
https://help.ea.com/en-us...sn-id-and-gamertag/#login
Lijken niet echt games voor mij dus dat scheelt weerVerwijderd schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 17:06:
Xbox Live Games With Gold For January 2017:
[video]
Kan ik mijn backlog nog even een beetje laten krimpen voor zover dat lukt
Komt nog een sale aan vanaf morgen
Voor als je het gemist had met Games with Gold: Thief nu digitaal voor rond de 5 euro + gratis BC game, met de keuze uit:
* Dungeon Siege 3
* Just Cause 2
* Kane & Lynch 2: Dog Days
* Supreme Commander 2
* Deux Ex: Human revolution
https://nl.pepper.com/aan...or-eur480-amazoncom-34741
* Dungeon Siege 3
* Just Cause 2
* Supreme Commander 2
Heb van die 6 games er al 5 via GwG, waavan ik er al 0 van de 5 heb gestart dus voor mij gelukkig overbodigNotna schreef op woensdag 21 december 2016 @ 09:39:
Voor als je het gemist had met Games with Gold: Thief nu digitaal voor rond de 5 euro + gratis BC game, met de keuze uit:
* Dungeon Siege 3
* Just Cause 2
* Supreme Commander 2
Wel titanfall 2 collector's edition gekocht bij bol.com voor 44.99
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.