• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-02 17:16
Dr.McKay schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 22:08:
[...]

Ja, natuurlijk kan je van een DVD niet verwachten dat je de scherpte van een BluRay krijgt, maar dat is ook niet de bedoeling. Belangrijkste is dat ik weet dat, als ik mijn BluRay speler weg doe, dat ik dan probleemloos en met dezelfde kwaliteit als voorheen mijn DVD's kan blijven bekijken op de Xbox One S.
Ik kan ook mijn BR speler houden maar gezien ik maar drie HDMI ingangen op m'n receiver heb, ingenomen door PS4, Telenet HD Digicorder en dan Xbox One S, zou ik dan al met een HDMI switch of splitter gaan werken om ook nog weer de BluRay speler aan te sluiten, weer een extra kost en vind ik eigenlijk ook maar niks.
Heb je de xbox one S al? Zo ja, dan kun je het gewoon testen natuurlijk :)
Zo nee, maar toch al van plan hem aan te schaffen dan kun je toch dan kijken en daarna de BR speler wegdoen? Of zie ik dat net iets te makkelijk? :9

Gamertag: timmie271

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
justifire schreef op zondag 11 december 2016 @ 01:17:
Damn die demo van Resident Evil 7 is best creepy :X
Heb Outlast op release voor Xbox One ook gespeeld maar vind RE7 toch net even wat beklemmender.
Komt waarschijnlijk ook door de geforceerde vertraging tijdens rondkijken, voor zover je dat zo mag noemen met FOV 60 O-)
Demo is de moeite waard dus? Dan zal ik hem morgen of zo ook eens proberen :D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Joepie Insider-programma...

Een verplichte update voor je kiezen krijgen 10s voordat je een achievement krijgt (na een uur spelen) -O-

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

MAX3400 schreef op zondag 11 december 2016 @ 16:25:
Joepie Insider-programma...

Een verplichte update voor je kiezen krijgen 10s voordat je een achievement krijgt (na een uur spelen) -O-
Frusti.... Maar aan de andere kant.... bij het Insider-programma wee je dat dit kan gebeuren ;-)
Welke update betreft het?

Cogitationis poenam nemo patitur

Bullet NL schreef op zondag 11 december 2016 @ 16:29:
[...]

Frusti.... Maar aan de andere kant.... bij het Insider-programma wee je dat dit kan gebeuren ;-)
Welke update betreft het?
Geeeen idee; had er eergister ook al eentje. Sowieso frusti want vanaf 71% update downloaden kakt de snelheid altijd in van 80Mbps naar 6Mbps. Even gamen duurt dus 45 minuten :(

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• PaYnE81
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 29-12-2025

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Wat is er zo bijzonder aan bij het Insider programma zitten voor de xbox dan?

Zijn er apps en features beschikbaar die er nu niet zijn of gewoon verbeteringen van bestaande apps en features?

Nevermind preview/beta test programma.

Waarom doe je er mee mee dan als de updates je storen :)

[ Voor 21% gewijzigd door PaYnE81 op 11-12-2016 18:00 ]

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-11-2025
skreppiedoe schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 14:40:
[...]

Dat zou gewoon moeten werken, ik heb een week ofzo terug een US giftcard bij offgamers gekocht en via de xbox geredeemed. Dat ging zonder problemen.
Zou het er mee te maken kunnen hebben dat èèn van mijn xboxen op Nederlands staat? (Weet niet of dst zo is, want ik pendel nu tussen mijn Nederlandse huis en Duitse huis)

Xbox Live: Ofthewell NL

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-02 18:53
Hairball schreef op zondag 11 december 2016 @ 18:02:
[...]

Zou het er mee te maken kunnen hebben dat èèn van mijn xboxen op Nederlands staat? (Weet niet of dst zo is, want ik pendel nu tussen mijn Nederlandse huis en Duitse huis)
Mijn xbox staat ook op NL (taal op engels) en kan gewoon games die ik via de US site heb gekocht downloaden op mijn console. Dus dat is niet het probleem.

Heb je wel een geldig US adres ingevoerd bij je account?

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

PaYnE81 schreef op zondag 11 december 2016 @ 16:56:
Wat is er zo bijzonder aan bij het Insider programma zitten voor de xbox dan?

Zijn er apps en features beschikbaar die er nu niet zijn of gewoon verbeteringen van bestaande apps en features?

Nevermind preview/beta test programma.

Waarom doe je er mee mee dan als de updates je storen :)
Waarom moeten updates uberhaupt tijdens het gamen komen, ook al zit je in zo'n programma? Het is wat mij deed bewegen maar te stoppen (naast het feit dat er al maanden niks boeiends bij kwam). Dat ding staat de hele dag standby maar download blijkbaar niks. Gaat dat pas doen als je bezig bent en weet dan ook nog de update te forceren zodat je verder ook niks kan. Kom op MS. Die paar uur maken ook geen reet uit bij het testen van updates. Serieus, zodra ze dat fixen ben ik weer gewoon terug, maar nu vind ik het te irritant worden om te blijven testen.

Ze jagen zo echt veel mensen weg. Daar waar eerst vrijwel mn hele dagelijkse friendslist insider was, zijn het er nu nog maar een paar (en die gamen eigenlijk nooit). Puur omdat het zo irritant is met die geforceerde updates.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Martinspire schreef op zondag 11 december 2016 @ 20:21:
[...]

Waarom moeten updates uberhaupt tijdens het gamen komen, ook al zit je in zo'n programma? Het is wat mij deed bewegen maar te stoppen (naast het feit dat er al maanden niks boeiends bij kwam). Dat ding staat de hele dag standby maar download blijkbaar niks. Gaat dat pas doen als je bezig bent en weet dan ook nog de update te forceren zodat je verder ook niks kan. Kom op MS. Die paar uur maken ook geen reet uit bij het testen van updates. Serieus, zodra ze dat fixen ben ik weer gewoon terug, maar nu vind ik het te irritant worden om te blijven testen.

Ze jagen zo echt veel mensen weg. Daar waar eerst vrijwel mn hele dagelijkse friendslist insider was, zijn het er nu nog maar een paar (en die gamen eigenlijk nooit). Puur omdat het zo irritant is met die geforceerde updates.
Precies om die reden ben ik er maanden terug uitgestapt. Nog los daarvan vind ik proefkonijn spelen niet zo boeiend. Deed niks met de quests. Zag er helemaal geen voordeel in.

Ben overigens net verhuisd. Hen nu glasvezel (dus hoge upload). Merk dat updates nu heel stabiel en snel binnenkomen. Trekt 80% van de verbinding dicht. Misschien helpt een hoge upload er op 1 of andere manier bij. Kan ook door fritz!box komen. Die is wel wat beter dan de Thompson van Ziggo natuurlijk.

• timmie271
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2016 @ 21:22:
[...]

Precies om die reden ben ik er maanden terug uitgestapt. Nog los daarvan vind ik proefkonijn spelen niet zo boeiend. Deed niks met de quests. Zag er helemaal geen voordeel in.

Ben overigens net verhuisd. Hen nu glasvezel (dus hoge upload). Merk dat updates nu heel stabiel en snel binnenkomen. Trekt 80% van de verbinding dicht. Misschien helpt een hoge upload er op 1 of andere manier bij. Kan ook door fritz!box komen. Die is wel wat beter dan de Thompson van Ziggo natuurlijk.
Toevallig zo'n witte thompson met 2 kleine stokje eraan? Die staat sinds 4 maanden bij ons in bridge modus en nu hangt er een heerlijke ASUS router tussen waardoor de xbox zelfs draadloos 60-80% van de capaciteit benut :)

Wat mij overigens wel opvalt is dat de xbox one iedere keer het draadloze netwerk vergeet zodra je hem aan de kabel legt of met een andere router connect.... Bij de 360 onthoud ie ze tenminste....

Was overigens een goed weekend voor mij :) Heb 5 games uitgespeeld :+

Verwijderd

timmie271 schreef op zondag 11 december 2016 @ 21:28:
[...]

Toevallig zo'n witte thompson met 2 kleine stokje eraan? Die staat sinds 4 maanden bij ons in bridge modus en nu hangt er een heerlijke ASUS router tussen waardoor de xbox zelfs draadloos 60-80% van de capaciteit benut :)

Wat mij overigens wel opvalt is dat de xbox one iedere keer het draadloze netwerk vergeet zodra je hem aan de kabel legt of met een andere router connect.... Bij de 360 onthoud ie ze tenminste....

Had een zwarte Thompson. Ook in bridge met een goede router er aan (netduma). Dit lijkt beter. Maar goed, is ook 1 update van 1 spel geweest.

Ik speel niks meer uit maar heb wel de achievement streak vastgehouden tijdens de verhuizing. :)

• SirWInsalot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-02 19:39
Heeft iemand een idee of er witte variant van de Xbox One Play & Kit op de markt komt?

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-11-2025
skreppiedoe schreef op zondag 11 december 2016 @ 18:36:
[...]

Mijn xbox staat ook op NL (taal op engels) en kan gewoon games die ik via de US site heb gekocht downloaden op mijn console. Dus dat is niet het probleem.

Heb je wel een geldig US adres ingevoerd bij je account?
Jazeker. Ik bestel al vanaf het begin mijn dollarkaarten en voeg ze online toe. Er moet dus iets veranderd zijn en het enige wat ik me kan bedenken is de andere xbox

Xbox Live: Ofthewell NL

Hebben jullie soms de optie aangevinkt dat de externe harddisk uitgeschakeld word zodra de xbox in standby gaat ?
Dan download / update hij nl niets zodra hij "uitgeschakeld" word.
Hier al vanaf het begin in het preview / insider programma en nog nooit meegemaakt dat hij ging updaten zodra ik de xbox uit standby haalde.
Die downloads trekt hij meestal tussen 2.00 en 10.00 uur binnen.
Dan lig ik of te slapen of ben ik aan het werk, hier dus wel een tevreden previewmember :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd schreef op zondag 11 december 2016 @ 21:22:
[...]

Ik had altijd al een prima download voor de updates en die download kwam meestal wel vlot binnen, maar de installatie zelf was altijd tergend traag. En dat maanden later nog steeds. Sorry maar zo'n update moet niet 45 minuten duren, altijd geforceerd worden en nooit in standby downloaden. Serieus ze mogen zich schamen daar
justifire schreef op zondag 11 december 2016 @ 23:53:
Hebben jullie soms de optie aangevinkt dat de externe harddisk uitgeschakeld word zodra de xbox in standby gaat ?
Dan download / update hij nl niets zodra hij "uitgeschakeld" word.
Hier al vanaf het begin in het preview / insider programma en nog nooit meegemaakt dat hij ging updaten zodra ik de xbox uit standby haalde.
Die downloads trekt hij meestal tussen 2.00 en 10.00 uur binnen.
Dan lig ik of te slapen of ben ik aan het werk, hier dus wel een tevreden previewmember :)
Af en toe download ie hem ook braaf, maar soms lange tijd niet en daar kun je dan niks aan doen. Van mij mag ie alles doen standby maar dat doet ie dus niet. Zelfs soms games updaten niet. Alsof ie 20.00 als optimale update-tijd ziet of iets. Blijft in ieder geval gewoon FUBAR

[ Voor 31% gewijzigd door Martinspire op 12-12-2016 00:12 ]

Martinspire schreef op maandag 12 december 2016 @ 00:10:
[...]

Ik had altijd al een prima download voor de updates en die download kwam meestal wel vlot binnen, maar de installatie zelf was altijd tergend traag. En dat maanden later nog steeds. Sorry maar zo'n update moet niet 45 minuten duren, altijd geforceerd worden en nooit in standby downloaden. Serieus ze mogen zich schamen daar

[...]
Af en toe download ie hem ook braaf, maar soms lange tijd niet en daar kun je dan niks aan doen. Van mij mag ie alles doen standby maar dat doet ie dus niet. Zelfs soms games updaten niet. Alsof ie 20.00 als optimale update-tijd ziet of iets. Blijft in ieder geval gewoon FUBAR
Wat loop je nou te mopperen?
Ik doe al vanaf het begin mee met het preview/insider programma. Mijn Xbox staat dagelijks een flink aantal uur aan, daarnaast staat hij in Standby-mode tijdens het gamen heb ik nooit, maar dan ook nooit dat hij een update hoeft te doen, terwijl hij altijd op de laatste versie draait.

Het spontaan een update doen terwijl ik aan het gamen ben doet hij dus nooit...

Schijnbaar is de problematiek waar jullie het over hebben iets heel persoonlijks, daarbij.... Het insider/preview programma is min of meer een uitprobeer omgeving van en voor nieuwe functies. Tijdens het aangaan van de overeenkomst ben je er akkoord mee gegaan dat je Xbox op elk moment van een nieuwe software versie kan worden voorzien.

Het geklaag over de updates komt op mij dan ook heel erg als "mosterd na de maaltijd" over.

Ten eerste, de updates komen hier altijd binnen wanneer de Xbox in slaap staat, +/- 15 a 30 min nadat hij uit is gezet....

Ten tweede, je bent zelf akkoord gegaan met de voorwaarden, heb je er problemen mee, stap er uit en zeur niet.

Weer een goed voorbeeld om het klagen om het klagen....

'ik heb het probleem niet dus jij zeurt' is ook niet echt een erg goede of sympathieke argumentatie hè...
timmie271 schreef op zondag 11 december 2016 @ 21:28:
Viel me al op dat je ineens een mooie sprong in gs maakte :+

Had zelf weinig tijd dit weekend en watch dogs kost nogal wat tijd, maar ik heb het achievement virus goed te pakken en probeer achter je aan te rennen :P

Gamertag: FinrazielNL

[quote]Finraziel schreef op maandag 12 december 2016 @ 06:59:
'ik heb het probleem niet dus jij zeurt' is ook niet echt een erg goede of sympathieke argumentatie hè...
Weet ik weel, de gene waar ik op reageer weet dit ook wel.
Velen hier hebben al contact vanaf de Xbox360 of zelfs de eerste Xbox...
Het gaat er even om dat je vrijwillig mee doet aan min of meer publieke beta, waar wat randvoorwaarden bij zitten.

• timmie271
Finraziel schreef op maandag 12 december 2016 @ 06:59:
Viel me al op dat je ineens een mooie sprong in gs maakte :+

Had zelf weinig tijd dit weekend en watch dogs kost nogal wat tijd, maar ik heb het achievement virus goed te pakken en probeer achter je aan te rennen :P
In iets meer dan een week tijd 3130 gs gehaald :) straks is het ook kerstvakantie dus dan ga ik hopelijk ook weer wat uitspelen :+
Verwijderd schreef op zondag 11 december 2016 @ 22:22:
[...]

Had een zwarte Thompson. Ook in bridge met een goede router er aan (netduma). Dit lijkt beter. Maar goed, is ook 1 update van 1 spel geweest.

Ik speel niks meer uit maar heb wel de achievement streak vastgehouden tijdens de verhuizing. :)
Geeft mij wat extra tijd om je in te halen :P
Zit al op 3% met de inhaalactie :)
Kom uiteindelijk wel games tekort voor de 180k :+ Heb voor maar 120-130k gs aan games :9

[ Voor 36% gewijzigd door timmie271 op 12-12-2016 08:35 ]

Bullet NL schreef op maandag 12 december 2016 @ 01:04:
[...]

Ik heb nergens last van dus is er geen probleem
Gast, ik hoor het toch echt van veel anderen in mn friendslist die ook elke keer lopen te klagen dat ze er zo vaak uit worden gegooid. Ik ben echt niet alleen en ik denk dat het aandeel wat helemaal geen last heeft iets van 0,00001% moet zijn.

En kijk, ik weet ook dat je akkoord gaat met bepaalde zaken, maar Windows heeft mij maar 1 keer geforceerd laten updaten en dat was destijds nog een foutje ook. Dus waarom kan het daar wel?

Feit blijft gewoon dat ze met de huidige opzet veel testers wegjagen en dat lijkt me toch niet de bedoeling. Je hele "ik heb nergens last van dus wat is je probleem"-houding helpt ook niet mee trouwens. Ga er maar aan als je 5 updates in 1 week hebt en je voor elke update uit de game wordt gehaald en minimaal 30 minuten niks kunt doen. Bullshit van de hoogste plank als je het mij vraagt. En als je dan nog gaat kijken wat ze elke keer toevoegen. Geen idee.

En dat was ook waarom ik gestopt ben: je krijgt 2 keer per jaar wat nieuwe features en de rest ben je gewoon een testmachine waardoor ze hun eigen test-team hebben kunnen uithollen. Want ja je kunt "nieuwe dingen testen" maar ondertussen is elke update slechter en slechter geworden met ook nog eens veel game-updates met problemen. Dat was een jaar of 2 geleden niet het geval. En dat is dan ook de druppel die mij deed besluiten om gewoon te stoppen. Je kunt mij niet wijsmaken dat je de insiders 5 keer per week nodig hebt voor een nieuwe versie. Dan ben je gewoon intern te weinig aan het testen.

[ Voor 34% gewijzigd door Martinspire op 12-12-2016 08:47 ]

Verwijderd

timmie271 schreef op maandag 12 december 2016 @ 08:33:
[...]

In iets meer dan een week tijd 3130 gs gehaald :) straks is het ook kerstvakantie dus dan ga ik hopelijk ook weer wat uitspelen :+

[...]

Geeft mij wat extra tijd om je in te halen :P
Zit al op 3% met de inhaalactie :)
Kom uiteindelijk wel games tekort voor de 180k :+ Heb voor maar 120-130k gs aan games :9
Kerstvakantie. Wat een prachttijd! Als jij dan de gamerscore regelt, ga ik wel werken! :)

The wolf among us is echt een topgame/film. Baal normaal van telltale maar deze is erg sterk.
Bullet NL schreef op maandag 12 december 2016 @ 07:45:
Weet ik weel, de gene waar ik op reageer weet dit ook wel.
Velen hier hebben al contact vanaf de Xbox360 of zelfs de eerste Xbox...
Ik reageer alleen op dat stukje even... en ja, dat snap ik, maar ik laat me daar niet door tegenhouden om te reageren :)
Ik weet niet of je het zo bedoelt maar ik proef een beetje een idee van 'wij babbelen hier al jaren met elkaar en jij komt net kijken dus hou je mond eens even' (kort door de bocht en enigszins gechargeerd). Het is echter een publiek forum en als je hier post kun je verwachten dat meer mensen zich met de discussie bemoeien. Wil je dat niet dan kun je beter privé berichten sturen.
timmie271 schreef op maandag 12 december 2016 @ 08:33:
[...]

Ik moet helaas ook gewoon werken en heb alleen de 2e kerstdag als extra dag vrij... maar dat weekend ga ik waarschijnlijk ook naar familie, dus deze maand haal ik je zeker niet meer in dan :P

Gamertag: FinrazielNL

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:29
Vakantie... dat waren nog eens goede tijden ;)

Nee, ook met vakantie zou ik niet ver komen denk ik qua games. Heb nog 5 ongespeelde games op mijn XBO staan en gisteren de hele dag niks te doen maar kon mijzelf er niet toe brengen het ding aan te zetten. Niet dat ik geen zin had, maar ik weet dat ik voorlopig geen tijd ga hebben en weet ook van mezelf dat als ik tussendoor een week een spel niet speel dat ik het dan nooit meer aanraak.

Weet nog dat ik met de laatste Dragon Age op een uurtje van uitspelen zit, maar toen paar weken niet kunnen spelen en daarna nooit meer de zin gehad om het weer op te pakken.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:44

Player1S

Probably out in the dark

Vakantie? Wat is dat? Door alle ellende in de privesfeer geen vrije dagen meer. Gamen rond kerst zit er ook niet in. Eerste KD familie over de vloer, 2e KD ook. En bij de gratie god (zo noemt mijn ex haarzelf volgens mij) mag ik dan ook nog paar uurtjes de kinderen zien als ik geluk heb :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• timmie271
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2016 @ 08:46:
[...]

Kerstvakantie. Wat een prachttijd! Als jij dan de gamerscore regelt, ga ik wel werken! :)

The wolf among us is echt een topgame/film. Baal normaal van telltale maar deze is erg sterk.
Vind ik ook goed geregeld kan ik dat gat van 120k gs verkleinen :+

Vond the wolf among us ook stukken beter dan de walking dead. Batman is ook best leuk (morgen komt episode 5 uit). Er is nog zo'n spel weet alleen even de naam niet meer.... Life is strange was/is ook leuk :)

Hopelijk komt er ook nog een goede kerstsale met die kleine, leuke, goedkope spelletje om uit te spelen :D
Finraziel schreef op maandag 12 december 2016 @ 09:51:
[...]
Ik moet helaas ook gewoon werken en heb alleen de 2e kerstdag als extra dag vrij... maar dat weekend ga ik waarschijnlijk ook naar familie, dus deze maand haal ik je zeker niet meer in dan :P
Gelukkig heb ik nog een neef en nicht die het ook wel leuk vinden om een spelletje te spelen op de xbox :)
Echter zijn er nu ook 2 kleinere neef en nicht bij gekomen waardoor de gewelddadige spelletje wat minder aan bod komen dan :+

Je kan het altijd weer proberen in Januari :)
Phusebox schreef op maandag 12 december 2016 @ 09:56:
Vakantie... dat waren nog eens goede tijden ;)

Nee, ook met vakantie zou ik niet ver komen denk ik qua games. Heb nog 5 ongespeelde games op mijn XBO staan en gisteren de hele dag niks te doen maar kon mijzelf er niet toe brengen het ding aan te zetten. Niet dat ik geen zin had, maar ik weet dat ik voorlopig geen tijd ga hebben en weet ook van mezelf dat als ik tussendoor een week een spel niet speel dat ik het dan nooit meer aanraak.

Weet nog dat ik met de laatste Dragon Age op een uurtje van uitspelen zit, maar toen paar weken niet kunnen spelen en daarna nooit meer de zin gehad om het weer op te pakken.
Moet toegeven dat een spel in een keer uitspelen makkelijker is dan later oppakken inderdaad. Heb er straks weer even last van met ROTTR voor de DLC.
L1nt schreef op maandag 12 december 2016 @ 10:17:
Vakantie? Wat is dat? Door alle ellende in de privesfeer geen vrije dagen meer. Gamen rond kerst zit er ook niet in. Eerste KD familie over de vloer, 2e KD ook. En bij de gratie god (zo noemt mijn ex haarzelf volgens mij) mag ik dan ook nog paar uurtjes de kinderen zien als ik geluk heb :X
Kan natuurlijk ook altijd op een vervelende manier zoals jij hebt. Hopelijk heb je wel fijne feestdagen en mag je je kinderen zien :)

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

timmie271 schreef op maandag 12 december 2016 @ 11:22:

[...]

Kan natuurlijk ook altijd op een vervelende manier zoals jij hebt. Hopelijk heb je wel fijne feestdagen en mag je je kinderen zien :)
ach komt allemaal weer goed. Mooier kerstkado als van haar af te zijn kon ik me niet wensen. Even zwaar kut dat ik de kinderen nu weinig zie maar dat komt ook wel goed.
De dagen dat ik ze niet heb kan ik wel weer de spreekwoordelijke meters maken met gamen. Als ik nu nog eens uitgekeken raakte op Farming Simulator dan kan ik weer aan mn gamersscore gaan werken O-)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-02 18:53
Hairball schreef op zondag 11 december 2016 @ 23:01:
[...]

Jazeker. Ik bestel al vanaf het begin mijn dollarkaarten en voeg ze online toe. Er moet dus iets veranderd zijn en het enige wat ik me kan bedenken is de andere xbox
Heb je in het verleden een NL adres ingevuld bij je account? Dan kan het zijn dat je adres...omdat je xbox op NL staat....ipv je US adres je account je NL adres gebruikt. Kwestie van inloggen op de US site en even controleren bij je account welk adres gebruikt wordt. Ik had het pas ook (was ik ff vergeten) en nadat ik het had veranderd kon ik de expansion pass van FH3 wel aanschaffen in de US store.

Meer ideen heb ik niet.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

L1nt schreef op maandag 12 december 2016 @ 10:17:
Ik raad Hitman aan als game om de komende tijd te spelen :X

XBL: MRE Inc

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

MRE-Inc schreef op maandag 12 december 2016 @ 12:49:
[...]

Ik raad Hitman aan als game om de komende tijd te spelen :X
Haha nee dank je. Er ligt nog TE veel wat ik al heb en wat ik moet spelen.....als ik klaar ben met boer Harmsen te spelen 8)7

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06:06
Martinspire schreef op maandag 12 december 2016 @ 08:43:
[...]

Gast, ik hoor het toch echt van veel anderen in mn friendslist die ook elke keer lopen te klagen dat ze er zo vaak uit worden gegooid. Ik ben echt niet alleen en ik denk dat het aandeel wat helemaal geen last heeft iets van 0,00001% moet zijn.

En kijk, ik weet ook dat je akkoord gaat met bepaalde zaken, maar Windows heeft mij maar 1 keer geforceerd laten updaten en dat was destijds nog een foutje ook. Dus waarom kan het daar wel?

Feit blijft gewoon dat ze met de huidige opzet veel testers wegjagen en dat lijkt me toch niet de bedoeling. Je hele "ik heb nergens last van dus wat is je probleem"-houding helpt ook niet mee trouwens. Ga er maar aan als je 5 updates in 1 week hebt en je voor elke update uit de game wordt gehaald en minimaal 30 minuten niks kunt doen. Bullshit van de hoogste plank als je het mij vraagt. En als je dan nog gaat kijken wat ze elke keer toevoegen. Geen idee.

En dat was ook waarom ik gestopt ben: je krijgt 2 keer per jaar wat nieuwe features en de rest ben je gewoon een testmachine waardoor ze hun eigen test-team hebben kunnen uithollen. Want ja je kunt "nieuwe dingen testen" maar ondertussen is elke update slechter en slechter geworden met ook nog eens veel game-updates met problemen. Dat was een jaar of 2 geleden niet het geval. En dat is dan ook de druppel die mij deed besluiten om gewoon te stoppen. Je kunt mij niet wijsmaken dat je de insiders 5 keer per week nodig hebt voor een nieuwe versie. Dan ben je gewoon intern te weinig aan het testen.
Hmm maar wat zegt MS dan op jouw vraag? Althans ik neem aan dat men niet alleen hier gaat ''klagen'' waar MS geen weet van heeft maar ze het ook direct aan MS koppelen (doel van zo'n preview versie natuurlijk)?

Ik zie namelijk men alleen over MS klagen op een topic waar MS vrijwel 100% niet zal kijken, ik zie nergens een tweaker die contact opgenomen heeft met MS over dit probleem (kom ik weer: het doel van een preview versie). Kan zijn dat ik net die reactie gemist heb, excuses indien dat zo is.
Het ''klagen'' op deze manier wordt natuurlijk niemand beter van, of de klacht nu terecht is of niet.

• Dreadramon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-02 13:58
Ik heb gisteren een Xbox gekocht, ondanks een sterke lobby voor een Wii van mijn vriendin (Mario Kart!).

Nu heb ik als alternatief voor Mario Kart al Sonic en Sega All Stars racing gevonden en heb ik vandaag in Stikbold als deal gekocht. Heeft er iemand anders nog tips om met/tegen de vriendin te spelen? Dus spelletjes die makkelijk wegspelen en niet direct uren hoeven te kosten?

[ Voor 0% gewijzigd door Dreadramon op 12-12-2016 15:25 . Reden: typo ]

• 2dope
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-01 21:55
Dreadramon schreef op maandag 12 december 2016 @ 15:12:
Ik heb gisteren een Xbox gekocht, ondanks een sterke lobby voor een Wii van mijn vriendin (Mario Kart!).

Nu heb ik als alternatief voor Mario Kart al Sonic en Sega All Stars racing gevonden en heb ik vandaag in Stikbold als deal gekocht. Heeft er iemand anders nog tips om met/tegen de vriendin te spelen? Dus spelletjes die makkelijk wegspelen en niet direct uren hoeven te kosten?
Paar leuke casual multiplayer/co-optitels uit het blote hoofd:

Rayman Legends
Terraria
Trials Fusion
Alle LEGO-games
Worms (W.M.D.)
Overcooked
Badland
Lara Croft and the Temple of Osiris

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

.

[ Voor 111% gewijzigd door Koning-Admiraal op 12-12-2016 15:55 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Doritos Crash Course, een gratis backwards-compatible 360 titel.
Speelt makkelijk weg, maar kan redelijk frustrerend zijn als je niet tegen je verlies kunt. :P

Als je je vriendin een plezier wil doen : Beach Buggy Racing
Meer Mario Kart ga je niet vinden op de Xbox One.
https://www.microsoft.com...buggy-racing/c17djvsst02n

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

Stikbold is erg leuk. Zeker als je partner niet een super gamer is. Overcooked is ook erg fijn. Stressbestendigheid wel vereist.

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03-2025

Chariot is een leuke puzzel platformer :)
Die kan je gewoon per level spelen en die duren niet al te lang.
Zo, de credits van Watch Dogs 2 rollen over mn scherm en kan niet anders zeggen dan dat het echt een toppertje is. Het is wat WD1 goed maakte maar aangevuld met veel meer en bovendien een interessantere stad + personage. Tuurlijk hebben we nog wel wat opmerkingen, zo stuurt het voor geen meter (waarom ze de Driver SF physics niet gewoon gebruikt hebben ontgaat me volledig, dat zou dit echt een dikke game maken), zijn de graphics niet meer top-notch en is het wel een sfeertje waar je van moet houden. Toch is het verhaal erg tof, veel missies en zijmisses (serieus ik was verbaasd hoe lang de main game duurde), leuke cast (vooral Wrench _O_ ) en veel goede abilities en gadgets. Levellen en verzamelen is ook goed uitgewerkt. Genoeg om te halen, maar nooit voelt het geforceerd aan. Of ja als je alles in 1 keer wilt halen dan misschien (dus alle upgrade points in 1 keer, alle selfies in 1 keer of iets), maar als je het gewoon wat afwisselt, is dat prima. Sterker, ik had erg vaak dat ik ergens mee bezig was of iets wilde gaan doen maar onderweg allerlei zaken tegenkwam die ik toch even mee wilde pakken. Mede daardoor staat er nu ook al 1 dag en 3 uur op de klok bij de Xbox-app aan gametime (al zal het ondertussen al wat meer zijn). En dan heb ik nog wel het 1 en ander te verzamelen.

Mijn verwachting was niet al te hoog, vooral omdat ik ook nog wat andere games aan het doen was, maar ik heb me er echt prima mee vermaakt. Beste action/adventure die ik dit jaar heb gespeeld in ieder geval (al moet ik bekennen dat het voor dat genre niet echt een topjaar was).

Als iemand nog de coop missies wil doen, dan geef maar een gil. Moet daar ook nog alle achievements voor halen.

Anyways, mocht je dus nog een mooie aanbieding zien rond kerst en vond je de vorige game niet verkeerd, dan moet je zeker even kijken. Ik vind het in ieder geval een aanrader.

• timmie271

Martinspire schreef op maandag 12 december 2016 @ 22:56:
Zo, de credits van Watch Dogs 2 rollen over mn scherm en kan niet anders zeggen dan dat het echt een toppertje is. Het is wat WD1 goed maakte maar aangevuld met veel meer en bovendien een interessantere stad + personage. Tuurlijk hebben we nog wel wat opmerkingen, zo stuurt het voor geen meter (waarom ze de Driver SF physics niet gewoon gebruikt hebben ontgaat me volledig, dat zou dit echt een dikke game maken), zijn de graphics niet meer top-notch en is het wel een sfeertje waar je van moet houden. Toch is het verhaal erg tof, veel missies en zijmisses (serieus ik was verbaasd hoe lang de main game duurde), leuke cast (vooral Wrench _O_ ) en veel goede abilities en gadgets. Levellen en verzamelen is ook goed uitgewerkt. Genoeg om te halen, maar nooit voelt het geforceerd aan. Of ja als je alles in 1 keer wilt halen dan misschien (dus alle upgrade points in 1 keer, alle selfies in 1 keer of iets), maar als je het gewoon wat afwisselt, is dat prima. Sterker, ik had erg vaak dat ik ergens mee bezig was of iets wilde gaan doen maar onderweg allerlei zaken tegenkwam die ik toch even mee wilde pakken. Mede daardoor staat er nu ook al 1 dag en 3 uur op de klok bij de Xbox-app aan gametime (al zal het ondertussen al wat meer zijn). En dan heb ik nog wel het 1 en ander te verzamelen.

Mijn verwachting was niet al te hoog, vooral omdat ik ook nog wat andere games aan het doen was, maar ik heb me er echt prima mee vermaakt. Beste action/adventure die ik dit jaar heb gespeeld in ieder geval (al moet ik bekennen dat het voor dat genre niet echt een topjaar was).

Als iemand nog de coop missies wil doen, dan geef maar een gil. Moet daar ook nog alle achievements voor halen.

Anyways, mocht je dus nog een mooie aanbieding zien rond kerst en vond je de vorige game niet verkeerd, dan moet je zeker even kijken. Ik vind het in ieder geval een aanrader.
Het is idd een topper. Je bent even zoet wil je alle skillpoints vrijspelen maar dat is ook wel in 2 uurtjes te doen. Het rijden valt met de snellere auto's gelukkig mee (en kan je eigenlijk best goed de bochten door driften) Achteraf had ik wel zoiets van..oh..is het al afgelopen..naar mijn gevoel is het korter dan WD1

Moet nog 2 achievements maar beide dat domme online hacken oid

• Phusebox
justifire schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 00:14:
Goed nieuws voor de audiofielen onder ons :)
o.a. Ondersteuning van Dolby Atmos voor Blu-ray
https://forums.xbox.com/e...4e-48c7-93f8-7e6c79b10c06
Denk niet dat er veel mensen met Atmos zijn. Mijn receiver ondersteunt helaas geen DTS:X, dat is naar mijn idee het betere platform.

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-02 11:21
De Dropbox app is er nu ook voor de Xbox One.

• Dreadramon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-02 13:58
Bedankt voor de tips! Ik ga ze bekijken.

Stikbold was een groot success gisterenavond.
Phusebox schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 07:37:
[...]

Denk niet dat er veel mensen met Atmos zijn. Mijn receiver ondersteunt helaas geen DTS:X, dat is naar mijn idee het betere platform.
Het klinkt wel cool in ieder geval :) (en je hoeft niet perse speakers in je plafond te hebben, je kan ook dolby atmos front speakers hebben)

• timmie271
Lekker dan.... Forza horizon 3 blizzard expansion komt vanavond pas uit..

Dacht dan ga ik maar batman telltale series uitspelen. Is seizoen 5 nog niet aan de season pass toegevoegd.... Dus daar kan ik ook nog es op gaan wachten...

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:58
bruikbare tip voor de deal van deze week, mortal kombat xl voor 25 euro is netjes, wacht al tijdje hierop.

nu hopelijk nog dishonored 2 en watch dogs met xmass een beetje reductie (20% moet haalbaar zijn) en dan offshore aanschaffen.

Is er trouwens 1 versie van resident evil 4,5,6 of is het separaat aanschaffen? En betreffen het bc games of remastered versies?

[ Voor 22% gewijzigd door PacinoAllstars op 13-12-2016 20:42 ]

• brouwerbrasser
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 07-11-2025
Hallo,
Ik vraag me af of dit iets is voor mijn dochter. Ze heeft Just Dance 2016 en dit speelt ze met een smartphone. Nu ook 2015 voor haar gekocht maar dit kan dus blijkbaar niet met een smartphone. Hebben we nu dit apparaat nodig?? Wat kan ze anders met Just Dance 2015 doen. Met de smartphone verdient ze punten. Is dit met de Kinect ook zo? En kan je dan met 2 personen tegelijk spelen...... Wat zijn de voor- en nadelen voor just dance 2015 tov 2016 en de voor- en nadelen van de Kinect voor just dance? Kunt u ons toevallig hierover informeren?
brouwerbrasser schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 23:33:
Hallo,
Ik vraag me af of dit iets is voor mijn dochter. Ze heeft Just Dance 2016 en dit speelt ze met een smartphone. Nu ook 2015 voor haar gekocht maar dit kan dus blijkbaar niet met een smartphone. Hebben we nu dit apparaat nodig?? Wat kan ze anders met Just Dance 2015 doen. Met de smartphone verdient ze punten. Is dit met de Kinect ook zo? En kan je dan met 2 personen tegelijk spelen...... Wat zijn de voor- en nadelen voor just dance 2015 tov 2016 en de voor- en nadelen van de Kinect voor just dance? Kunt u ons toevallig hierover informeren?
Kinect is complete camera en beweging, de phone versie (2016) is beetje als alternatief gekomen, PS Eye/move en Kinect zijn niet echt een supersucces geworden :P Met de Kinect krijg je ook gewoon je punten en alles, plus je kan ook je hoogtepunten allemaal terugkijken.

Ter illustratie, bovenin de clip zie je dus een zwart/groene gast bewegen, dat is de Kinect.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 13-12-2016 23:58 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:52
timmie271 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 14:49:
Lekker dan.... Forza horizon 3 blizzard expansion komt vanavond pas uit..

Dacht dan ga ik maar batman telltale series uitspelen. Is seizoen 5 nog niet aan de season pass toegevoegd.... Dus daar kan ik ook nog es op gaan wachten...
Heb je wel net pech want volgens mij is episode 5 gisteren uitgekomen :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• timmie271
Rossi46 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 08:07:
[...]

Heb je wel net pech want volgens mij is episode 5 gisteren uitgekomen :)
Gisteravond tegelijk met de Blizzard dlc kon ik pas episode 5 downloaden (was nog niet gekoppeld aan Season pass).... dus in plaats van gistermiddag heb ik er komend weekend pas weer tijd voor.. daarvoor ga ik me goed vermaken met de Blizzard DLC :)

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-02 11:31
quorumz schreef op woensdag 14 december 2016 @ 05:41:
[...]

EUmz, die waren al 35 euro geprijst.. errug leuke prijzen voor AAA titels die gloednieuw zijn
EUmz, bij de GameMania Peter sommige mensen hebben een pleurishekel aan discs :-)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

• beowulfx
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:19

JoyRide Turbo, backwards compatible. Mario Kart on steroids en je speelt als je avatar.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:48

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

GTA V voor 20.99:

http://www.bcc.nl/grand-t...--gta-v--xbox-one(219485)

Die prijs blijft wel lang hoog zeg, jeetje....

Xbox Live ID:Notna8310

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Besteld. Alleen niet voorradig helaas.

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Dit is ook wel een leuke deal trouwens voor de mensen die nog een One S zoeken:

http://www.mediamarkt.nl/...war-4-bundel-1472854.html

• Phusebox
PaYnE81 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:20:
Dit is ook wel een leuke deal trouwens voor de mensen die nog een One S zoeken:

http://www.mediamarkt.nl/...war-4-bundel-1472854.html
Wat is daar zo bijzonder aan? Black Friday was dit pakket met 2 controllers voor 270 te koop. Vind 288 nou niet echt een aanbieding, zeker voor een game die niemand meer wil en overal in de grabbelbak ligt.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Als je er nog 1 zoekt heb je duidelijk de black friday deal gemis en dan is dit een aardige deal.

Ik heb 275 betaald voor een 500Gb met FIFA 17 dus 288 voor een 1Tb met GoW4 is niet gek.

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Phusebox schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:26:
[...]

Wat is daar zo bijzonder aan? Black Friday was dit pakket met 2 controllers voor 270 te koop. Vind 288 nou niet echt een aanbieding, zeker voor een game die niemand meer wil en overal in de grabbelbak ligt.
270 voor de 1TB met 2 controllers? die heb ik nergens gezien hoor met Black Friday. 1TB was overal in de 330 regio met 2 controllers.

Maar goed het is voor nu de beste deal :)
L1nt schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:34:
Als je er nog 1 zoekt heb je duidelijk de black friday deal gemis en dan is dit een aardige deal.

Ik heb 275 betaald voor een 500Gb met FIFA 17 dus 288 voor een 1Tb met GoW4 is niet gek.
idd, zie net dat de 500GB met Fifa 244 is ook bij MM

http://www.mediamarkt.nl/...fa-17-bundel-1469051.html

[ Voor 31% gewijzigd door PaYnE81 op 14-12-2016 13:36 ]

• Phusebox
PaYnE81 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:34:
[...]

270 voor de 1TB met 2 controllers? die heb ik nergens gezien hoor met Black Friday. 1TB was overal in de 330 regio met 2 controllers.
Toch op Amazon.de was ie er, gratis verzending naar Nederland.

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Phusebox schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:36:
[...]

Ah daar staat me wel iets van bij idd nu je het zegt. Was alleen vrij snel uitverkocht geloof ik.

Anyways, voor de mensen die hem gemist hebben een leuke deal :)

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:06
Met de hype van de bokswedstrijd van afglopen weekend, ga ik maar weer eens UFC 2 starten via Ea Acces :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Phusebox schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:36:
[...]

Toch vind ik het zelf altijd handiger om in NL te bestellen bij dit soort producten ivm garantieafhandeling en omruilen.

• MartijnS72
  • Niet online
Martinspire schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:55:
[...]

Toch vind ik het zelf altijd handiger om in NL te bestellen bij dit soort producten ivm garantieafhandeling en omruilen.
Ik heb meer vertrouwen in de garantieafhandeling van Amazon, dan die van Media Markt (of bol.com). Gaat garantie op de One niet rechtstreeks via Microsoft, net als bij de 360?

En omruilen van een spelcomputer is op de fiets ook zo wat...

• Notna

Notna

Where are you?®

Martinspire schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:55:
[...]

In het geval van de XBO gaat die vlieger echter niet op omdat garantie door MS geregeld wordt en niet door Amazon zelf.

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-02 12:57

Convoy

g44p

justifire schreef op woensdag 14 december 2016 @ 14:56:
Dit doet Blizzard toch wel erg goed met Overwatch.
Eerst een event tijdens de olympische spelen, vervolgens met halloween en nu weer met kerst.
Reden genoeg om zo nu en dan eens een kijkje te nemen in Overwatch :)
[video]
Doet Bungie met Destiny ook :+
Notna schreef op woensdag 14 december 2016 @ 14:47:
[...]

In het geval van de XBO gaat die vlieger echter niet op omdat garantie door MS geregeld wordt en niet door Amazon zelf.
Niet helemaal. Ik kan dan naar zowel MS als naar de winkel waar ik hem haal. Verder zou ik dan eerder voor Bol of Coolblue kiezen qua online shop dan Amazon.

Stel je hebt een probleem met een controller of de console zelf. Als ik dan naar de winkel ga, dan kan ik hem daar omruilen en meteen weer verder. Gaat het via Amazon of MS, dan moet je dagen wachten.

• MartijnS72
  • Niet online
Martinspire schreef op woensdag 14 december 2016 @ 17:49:
[...]

Niet helemaal. Ik kan dan naar zowel MS als naar de winkel waar ik hem haal. Verder zou ik dan eerder voor Bol of Coolblue kiezen qua online shop dan Amazon.

Stel je hebt een probleem met een controller of de console zelf. Als ik dan naar de winkel ga, dan kan ik hem daar omruilen en meteen weer verder. Gaat het via Amazon of MS, dan moet je dagen wachten.
Amazon heeft vaak zulke goede aanbiedingen dat ik dit soort ongemak op de koop toe neem. Als je iets dag1 wil hebben of spelen, moet je natuurlijk niet voor Amazon kiezen.

Bij Coolblue of bol.com zou ik ook dagen moeten wachten op omruiling.
En in de klantenservice van bol.com heb ik weinig vertrouwen...

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-02 20:38
Lost Odyssey is gratis tot eind deze maand.

• Notna

Notna

Where are you?®

MiAnVaSa schreef op woensdag 14 december 2016 @ 20:08:
Lost Odyssey is gratis tot eind deze maand.
Doe er dan meteen een linkje :

https://marketplace.xbox....5-d8024d5307fa?noSplash=1

Hij is BC met de XBO overigens. Het origineel is 4 discs, dus digitaal is wel lekker. Misschien weer eens uit het stof trekken; ik heb veel plezier gehad op de 360 met deze jRPG

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

De Microsoft store NL heeft ook weer aanbiedingen.

Legergroene 1TB Xbox One S Battlefield 1 bundel van 369 voor 299 euro. Maar liefst 70 euro korting. Wil je hem bestellen: Niet op voorraad. Wedden dat wanneer de kortings actie is afgelopen dat deze weer op voorraad is ?

https://www.microsoftstor...ndel/productID.5064607600

;w

XBL: MRE Inc

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:04

Sagat

Is pappa x2!

Lost oddyssey leek me altijd al een leuke game echter het is compleet mijn genre niet, voor alleen wat tijd (downloaden en schijf van mijn 360 opruimen) doe ik het! Mogelijk wordt dit de game die me hookt op jrpg's (as if i need another game genre voor de pile of shame :o )

10 second ninja DONE

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-02 15:43
Gisteren Bioshock Infinite even opgestart. Ziet er nog niet zoo oud uit. Ga ik nog veel plezier aan beleven:-)

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

YouTube: Call of Duty®: Infinite Warfare – Free Trial Event Announcement

COD: Infinite Warfare vanaf vandaag free to play t/m 20 december.
Wel met beperking van aantal levels en levelcap in multiplayer, maar toch leuk.

• Ereaser
justifire schreef op woensdag 14 december 2016 @ 16:34:
[...]

Ja haha *proest*
Even wat skins opplakken doet bijna elke grote ontwikkelaar wel, iets met Gearsmas en zo O-)
Pakt Blizzard het toch een heel stuk serieuzer aan d:)b
Je kan wel leuk *proest* zeggen, maar die paar extra skins/emotes/voice lines die Blizzard toevoegd is toch wel een stuk minder dan wat Bungie aan Destiny toegevoegd heeft ;)

• Convoy

Convoy

g44p

Ereaser schreef op donderdag 15 december 2016 @ 10:14:
[...]

Je kan wel leuk *proest* zeggen, maar die paar extra skins/emotes/voice lines die Blizzard toevoegd is toch wel een stuk minder dan wat Bungie aan Destiny toegevoegd heeft ;)
Eens! >:)

Verwijderd

kevlar01 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 09:37:
YouTube: Call of Duty®: Infinite Warfare – Free Trial Event Announcement

COD: Infinite Warfare vanaf vandaag free to play t/m 20 december.
Wel met beperking van aantal levels en levelcap in multiplayer, maar toch leuk.
Als ze me er geld op toegeven zou ik het misschien doen. :)

• Notna

Notna

Where are you?®

Voor wie AC: unity nog niet heeft: $1.89 voor de digitale versie:

http://www.cdkeys.com/xbo...in-s-creed-unity-xbox-one

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-02 21:33

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Notna schreef op woensdag 14 december 2016 @ 21:50:
[...]

Doe er dan meteen een linkje :

https://marketplace.xbox....5-d8024d5307fa?noSplash=1

Hij is BC met de XBO overigens. Het origineel is 4 discs, dus digitaal is wel lekker. Misschien weer eens uit het stof trekken; ik heb veel plezier gehad op de 360 met deze jRPG
Mooi! Ik had deze destijds wel analoog maar de 4e disc was niet goed. Ik was niet de enige, heel het internet stond er vol mee, maar het is me nooit gelukt om via de officiele kanalen een replacement disc te krijgen. Nu maar eens opnieuw beginnen..

Verwijderd

Martinspire schreef op donderdag 15 december 2016 @ 13:00:
[...]

Alsof jij gratis achievements gaat laten schieten
Ik heb 80% van de gegevens niet aangeraakt. Als iets meuk is, doe ik er niks mee. (of het moet in 2 uur te doen zijn. :))
Ereaser schreef op donderdag 15 december 2016 @ 10:14:
[...]

_O-
Voor het gemak maar even de Summergames inclusief Rocket League Arena vergeten ?
En de Halloween survival modus incl playground ?
Deze kerst is een map helemaal in kerstsfeer gestoken en is er een sneeuwballen modus.
En ja, daarnaast hebben ze ook een berg skins/emotes/voicelines uitgebracht.
Hebben ze bij Destiny toevallig ook oogklepen ingepatched :?

[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 15-12-2016 13:51 ]

• Convoy

Convoy

g44p

justifire schreef op donderdag 15 december 2016 @ 13:48:
[...]

_O-
Voor het gemak maar even de Summergames inclusief Rocket League Arena vergeten ?
Deze kerst is een map helemaal in kerstsfeer gestoken en is er een sneeuwballen modus.
LOL wist niet dat het zo diep bij je zit _O- _O- _O-

• sparow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:24
Dat is niet veel! Hiervoor kan ik hem niet laten liggen..

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Thnx heb m meegenomen!

• Ereaser
justifire schreef op donderdag 15 december 2016 @ 13:48:
[...]

_O-
Heb het puur alleen over de feestdagen updates van beide games.

In Destiny hebben ze:
- Sparrow Racing is terug met 2 nieuwe maps.
- 3 strikes in een nieuw jasje.
- Strike mechanics aangepast door scoring toe te voegen en weekly bounties die daar bij horen.
- Nieuwe costmetische zooi uit pakketjes welke je kunt vergelijken met de lootboxes uit Overwatch.
- Verschillende Quality of Life improvements, zoals automatisch groene engrams decrypten als je ze oppakt, extra bounties voor Queen's Wrath factie.

Ik speel trouwens beide spellen ongeveer even veel, dus dat heeft niks met oogkleppen te maken ;)

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-02 15:43
Over Destiny: The Collection.

Als je de disc koopt, krijg je een code erbij om de DLC te downloaden.

Heb je daarna nog de disc nodig? Het game is namelijk gratis te downloaden in de store...

• timmie271
Tits schreef op donderdag 15 december 2016 @ 15:45:
Over Destiny: The Collection.

Als je de disc koopt, krijg je een code erbij om de DLC te downloaden.

Heb je daarna nog de disc nodig? De game is namelijk gratis te downloaden in de store...
Ik zou zeggen: probeer het uit :+
Maar als je de main game gratis kan downloaden en alleen voor de DLC zou moeten betalen dan lijkt mij dat het moet werken van wat jij zegt.

Ereaser schreef op donderdag 15 december 2016 @ 15:07:
[...]

Heb het puur alleen over de feestdagen updates van beide games.

In Destiny hebben ze:
- Strike mechanics aangepast door scoring toe te voegen en weekly bounties die daar bij horen.
- Nieuwe costmetische zooi uit pakketjes welke je kunt vergelijken met de lootboxes uit Overwatch.
- Verschillende Quality of Life improvements, zoals automatisch groene engrams decrypten als je ze oppakt, extra bounties voor Queen's Wrath factie.

Ik speel trouwens beide spellen ongeveer even veel, dus dat heeft niks met oogkleppen te maken ;)
Ik heb het ook puur en alleen over de feestdagen :)

Dus Destiny doet met de feestdagen :

Dat is inderdaad stukken beter dan Overwatch doet rond de feestdagen :+

Speel beide spellen momenteel overigens ook even vaak, oftewel helemaal niet.
Beide kunnen gewoonweg niet tippen aan de gameplay van Warhammer : End Times - Vermintide >:)
Convoy schreef op donderdag 15 december 2016 @ 14:08:
[...]
LOL wist niet dat het zo diep bij je zit _O- _O- _O-
Zit zeker niet diep maar ventileer graag mijn mening over zaken waar ik het niet mee eens ben, daar is een forum immers voor :>

Pagina: 1 ... 55 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.