Zo, de credits van Watch Dogs 2 rollen over mn scherm en kan niet anders zeggen dan dat het echt een toppertje is. Het is wat WD1 goed maakte maar aangevuld met veel meer en bovendien een interessantere stad + personage. Tuurlijk hebben we nog wel wat opmerkingen, zo stuurt het voor geen meter (waarom ze de Driver SF physics niet gewoon gebruikt hebben ontgaat me volledig, dat zou dit echt een dikke game maken), zijn de graphics niet meer top-notch en is het wel een sfeertje waar je van moet houden. Toch is het verhaal erg tof, veel missies en zijmisses (serieus ik was verbaasd hoe lang de main game duurde), leuke cast (vooral Wrench

) en veel goede abilities en gadgets. Levellen en verzamelen is ook goed uitgewerkt. Genoeg om te halen, maar nooit voelt het geforceerd aan. Of ja als je alles in 1 keer wilt halen dan misschien (dus alle upgrade points in 1 keer, alle selfies in 1 keer of iets), maar als je het gewoon wat afwisselt, is dat prima. Sterker, ik had erg vaak dat ik ergens mee bezig was of iets wilde gaan doen maar onderweg allerlei zaken tegenkwam die ik toch even mee wilde pakken. Mede daardoor staat er nu ook al 1 dag en 3 uur op de klok bij de Xbox-app aan gametime (al zal het ondertussen al wat meer zijn). En dan heb ik nog wel het 1 en ander te verzamelen.
Mijn verwachting was niet al te hoog, vooral omdat ik ook nog wat andere games aan het doen was, maar ik heb me er echt prima mee vermaakt. Beste action/adventure die ik dit jaar heb gespeeld in ieder geval (al moet ik bekennen dat het voor dat genre niet echt een topjaar was).
Als iemand nog de coop missies wil doen, dan geef maar een gil. Moet daar ook nog alle achievements voor halen.
Anyways, mocht je dus nog een mooie aanbieding zien rond kerst en vond je de vorige game niet verkeerd, dan moet je zeker even kijken. Ik vind het in ieder geval een aanrader.