wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Heb m laten liggen maar dan weten de duitslandgangers het iig!
Ook zijn gamertag hoeft hij niet meer.
Ik weet niet precies hoe het in zijn werk gaat, maar kan hij de console inclusief spellen en gamertag verkopen?
En zo ja, moet dan de koper het emailadres wat aan de xbox gekoppeld is wijzigen naar zijn/haar eigen emailadres? En dan kan de koper evt. de gamertag wijzigen? Is dit hoe het werkt of zie ik iets over het hoofd?
Raar. Bij mij selecteert ie geloof ik automatisch paypal bij de xbox 360...Rev! schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 12:04:
[...]
Ja ik kan wel gewoon op Live andere games kopen met Paypal, alleen verschijnt Paypal niet in de betaal opties bij een Game for Gold. 360 heb ik nog wel ergens liggen in een doos ja, beetje jammer dat het niet anders kan.
Mijn Gamertage change heb ik ook gewoon met Paypal gekocht btw.
Stof je die 360 tenminste een keer af
Quantum Break is tot nu toe geweldig en ziet er ook geweldig uit.
Maar de moeilijkheidsgraad Hard lijkt net Normal.... 3x dood door eigen schuld tot nu toe
[ Voor 13% gewijzigd door timmie271 op 03-12-2016 21:55 ]
Gamertag: timmie271
Die verzenden niet vanuit de VS naar Nederland. Bij de Microsoft Store moet je een Europese store hebben om het te kunnen verschepen naar ons kikkerlandje. Bijv Duitsland, Frankrijk, Polen, etc. Wellicht komt ongeveer dezelfde deal naar deze Stores.justifire schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 19:45:
En nog meer aanbiedingen, 12 dagen lang vanaf Sinterklaas elke dag wat (o.a. BF1 voor $19.99)
https://www.microsoftstor...Deals/categoryID.67001200
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Alles wat je zegt Is correct hier zelf ook een keer gedaan... maar dan intern. Het enige wat ik niet weet is of de games ook soepel meegaan, misschien helpt Google je daarmee?.... gamertag, punten etc gaan wel mee..Raymm schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 21:18:
Mijn zoon wil zijn Xbox one verkopen. Er staan een aantal gekochte digitale spellen op de interne harde schijf.
Ook zijn gamertag hoeft hij niet meer.
Ik weet niet precies hoe het in zijn werk gaat, maar kan hij de console inclusief spellen en gamertag verkopen?
En zo ja, moet dan de koper het emailadres wat aan de xbox gekoppeld is wijzigen naar zijn/haar eigen emailadres? En dan kan de koper evt. de gamertag wijzigen? Is dit hoe het werkt of zie ik iets over het hoofd?
Account Is dus te verplaatsen onder instellingen naar een ander emailadres. Dan kun je alles van je mailadres houden maar dan ben je het xbox gedeelte kwijt.
Gamertag Is daarna nog te wijzigen. Als je geen gold hebt Is het gratis maar met gold kost het uiteindelijk geld.
Bij mij geeft die aan dat ik moet betalen als ik mijn oude Gamertag zonder Gold wil veranderen.timmie271 schreef op zondag 4 december 2016 @ 00:49:
[...]
Alles wat je zegt Is correct hier zelf ook een keer gedaan... maar dan intern. Het enige wat ik niet weet is of de games ook soepel meegaan, misschien helpt Google je daarmee?.... gamertag, punten etc gaan wel mee..
Account Is dus te verplaatsen onder instellingen naar een ander emailadres. Dan kun je alles van je mailadres houden maar dan ben je het xbox gedeelte kwijt.
Gamertag Is daarna nog te wijzigen. Als je geen gold hebt Is het gratis maar met gold kost het uiteindelijk geld.
Maar kun je ook waardes (en dus games) overplaatsen naar een andere gamertag? Want wat nou als de koper zelf al een gamertag heeft en die graag wil behouden?timmie271 schreef op zondag 4 december 2016 @ 00:49:
[...]
Alles wat je zegt Is correct hier zelf ook een keer gedaan... maar dan intern. Het enige wat ik niet weet is of de games ook soepel meegaan, misschien helpt Google je daarmee?.... gamertag, punten etc gaan wel mee..
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Owh. Dacht dat wel gewoon kon als je geen gold had. Dan dus helaas niet...maurieske72 schreef op zondag 4 december 2016 @ 11:14:
[...]
Bij mij geeft die aan dat ik moet betalen als ik mijn oude Gamertag zonder Gold wil veranderen.
Dat is helaas niet mogelijk. Wat wel mogelijk is is de gamertag en als het mogelijk is de games overzetten naar een ander emailadress van de koper en dat hij dat account dan als home instelt. Zo is het alsnog mogelijk om op z'n eigen gamertag te spelen en vervolgens de digitale games te spelen..Rossi46 schreef op zondag 4 december 2016 @ 11:38:
[...]
Maar kun je ook waardes (en dus games) overplaatsen naar een andere gamertag? Want wat nou als de koper zelf al een gamertag heeft en die graag wil behouden?
Edit: Als ik het goed lees zijn de games gekoppeld aan de xbox gamertag/account en niet aan je eigen emailadres.. Dus dit zou dan gewoon meegaan. Kan wel tot 48 uur duren voordat het is overgezet. Vergeet niet om van tevoren alle mogelijke betaalmiddelen uit te schakelen. Deze gaan dacht ik ook mee..
[ Voor 14% gewijzigd door timmie271 op 04-12-2016 12:03 ]
Als je je Gamertag zelf bedacht hebt, kun je 'm niet gratis wijzigen.maurieske72 schreef op zondag 4 december 2016 @ 11:14:
[...]
Bij mij geeft die aan dat ik moet betalen als ik mijn oude Gamertag zonder Gold wil veranderen.
Hoe u uw Xbox-gamertag kunt wijzigen
http://support.xbox.com/n...change-xbox-live-gamertag
Opmerking Als uw gamertag voor u is gemaakt toen u zich voor het eerst hebt aangemeld voor Xbox (als u deze met andere woorden niet zelf hebt gekozen), kunt u de gamertag eenmalig gratis wijzigen. Extra wijzigingen van de Xbox-gamertag kosten extra.
Als u uw eigen gamertag hebt aangemaakt bij registratie en deze later wilt wijzigen, wordt dit aangerekend (tarief varieert per regio en valuta).
Gamertag: FinrazielNL
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:32
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Beschikbaar op Xbox One vanaf Maart 2017, hebben we in ieder geval weer wat te rammen.
[ Voor 8% gewijzigd door justifire op 04-12-2016 15:40 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Sow...Die resident evil demo maakt wel indruk!!! krijg weer code Veronica X herinneringen... NICEjustifire schreef op zondag 4 december 2016 @ 15:36:
Demo beschikbaar op Xbox One vanaf 9 December
[video]
Beschikbaar op Xbox One vanaf Maart 2017, hebben we in ieder geval weer wat te rammen.
[video]
Nope. Geloof ook dat het verkopen van je gamertag officieel niet mag, maar als iemand z'n gamertag niet wil houden (ik heb mijn vorige bijv. ook laten varen met de overstap naar de One), dan is het denk ik niet zo'n probleem.Rossi46 schreef op zondag 4 december 2016 @ 11:38:
[...]
Maar kun je ook waardes (en dus games) overplaatsen naar een andere gamertag? Want wat nou als de koper zelf al een gamertag heeft en die graag wil behouden?
Het is inderdaad tegen te TOS van Microsoft, maar ze doen er helemaal niks tegen. Toen een tijdje geleden oude gamertags van de originele Xbox generatie beschikbaar waren gekomen (enkele met maar 3 karacters bijvoorbeeld) werden die ook massaal geclaimd en doorverkocht.Thomas schreef op zondag 4 december 2016 @ 23:45:
[...]
Nope. Geloof ook dat het verkopen van je gamertag officieel niet mag, maar als iemand z'n gamertag niet wil houden (ik heb mijn vorige bijv. ook laten varen met de overstap naar de One), dan is het denk ik niet zo'n probleem.
Yup, moeilijk te controleren ook, het is de moeite niet waard om zoiets op te sporen voor Microsoft.Ereaser schreef op maandag 5 december 2016 @ 01:10:
[...]
Het is inderdaad tegen te TOS van Microsoft, maar ze doen er helemaal niks tegen. Toen een tijdje geleden oude gamertags van de originele Xbox generatie beschikbaar waren gekomen (enkele met maar 3 karacters bijvoorbeeld) werden die ook massaal geclaimd en doorverkocht.
Overigens, weet niet of het al gepost is maar de Games with Gold zijn weer vernieuwd:
XBO: Sleeping Dogs: Definitive Edition (die pak ik mee
XBO: Outlast
X360: Outland
X360: Burnout Paradise
Voor de XBO is Murdered: Soul Suspect geloof ik nog beschikbaar. Weet niet of dat nou een goede game is maar gratis kan nooit kwaad
Gisteren een beetje op internet gekeken en toen kwam ik in de US store van MS.. daar hadden ze een vergelijkbare deal. Xbox one S 500GB met een game + nog een game + en extra controller voor 280 euro. Maar in de checkout kwam ik er achter dat het US only was. In de nederlandse store hebben ze niet zo'n deal
Heeft iemand nog een leuke aanbieding gezien ergens? Zou met deze dagen toch nog moeten lukken lijkt mij.
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
ja achter de feestdagen kijken zit nogal een verschil in....Laidback Luc schreef op maandag 5 december 2016 @ 08:34:
Ik ben een beetje aan het kijken voor een leuke xbox one s bundel deal. Was laatst tijdens black friday bij de MM en daar hadden ze een xbox one s 500gb + fifa + halo 5 en 2 controllers voor 266 euro.. Toen niet gekocht en nu spijt van..
Gisteren een beetje op internet gekeken en toen kwam ik in de US store van MS.. daar hadden ze een vergelijkbare deal. Xbox one S 500GB met een game + nog een game + en extra controller voor 280 euro. Maar in de checkout kwam ik er achter dat het US only was. In de nederlandse store hebben ze niet zo'n dealDaar betaal je gewoon 300 euro en dan krijg je 10 euro korting op een game pfff.
Heeft iemand nog een leuke aanbieding gezien ergens? Zou met deze dagen toch nog moeten lukken lijkt mij.
https://nl.pepper.com/gaming
misschien hier iets
of hier
http://www.yourgamezone.n...utm_campaign=budgetgaming
Vanwaar ben je? in de Belgische hypermarkt Carrefour verkopen ze de Xbox One S (500GB)+Fifa voor 200 euro als je een dvdspeler inlevert...Laidback Luc schreef op maandag 5 december 2016 @ 08:34:
Ik ben een beetje aan het kijken voor een leuke xbox one s bundel deal. Was laatst tijdens black friday bij de MM en daar hadden ze een xbox one s 500gb + fifa + halo 5 en 2 controllers voor 266 euro.. Toen niet gekocht en nu spijt van..
Gisteren een beetje op internet gekeken en toen kwam ik in de US store van MS.. daar hadden ze een vergelijkbare deal. Xbox one S 500GB met een game + nog een game + en extra controller voor 280 euro. Maar in de checkout kwam ik er achter dat het US only was. In de nederlandse store hebben ze niet zo'n dealDaar betaal je gewoon 300 euro en dan krijg je 10 euro korting op een game pfff.
Thanks! Zal eens kijken.quorumz schreef op maandag 5 december 2016 @ 08:52:
[...]
ja achter de feestdagen kijken zit nogal een verschil in....
https://nl.pepper.com/gaming
misschien hier iets
of hier
http://www.yourgamezone.n...utm_campaign=budgetgaming
Hmm interessant. Midden Limburg dus België is om de hoek. Nu nog ergens een dvd speler uit halenTits schreef op maandag 5 december 2016 @ 09:02:
[...]
Vanwaar ben je? in de Belgische hypermarkt Carrefour verkopen ze de Xbox One S (500GB)+Fifa voor 200 euro als je een dvdspeler inlevert...
[ Voor 37% gewijzigd door Laidback Luc op 05-12-2016 10:29 ]
Jep, vreemde aanbieding, maar wel een redelijke goede.Laidback Luc schreef op maandag 5 december 2016 @ 10:28:
[...]
Thanks! Zal eens kijken.
[...]
Hmm interessant. Midden Limburg dus België is om de hoek. Nu nog ergens een dvd speler uit halen
Carrefour Belgie heeft de laatste tijd veel goede xboxaanbiedingen. Zo was er een tijdje geleden een Xbox One S voor 230 euro met BF1, Fallout 4 en 40 euro cashback voor inkopen te doen in die winkel.
Carrefour Hasselt is volgens mij de enige Carrefour die meedoet in Limburg
Maandje eerder, Tekken 7, dát is lekker rammenjustifire schreef op zondag 4 december 2016 @ 15:36:
[video]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
https://nl.pepper.com/aan...95-na-code-amazonde-32884
Thanks maar het budget deze maand is ff "on hold"...Notna schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:14:
Voor de mensen die nog zoeken naar een Elite controller: 95 euro bij Amazon.de
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
MAX3400 schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:23:
[...]
Thanks maar het budget deze maand is ff "on hold"...
Oeh... zou er bijna een bestellen als 'backup'Notna schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:14:
Ik zou echt niet meer terug kunnen naar zo'n gewone 'peasant' controller...
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Ben niet meer zo van de 3D fighters.SinergyX schreef op maandag 5 december 2016 @ 11:17:
[...]
Maandje eerder, Tekken 7, dát is lekker rammen
Hopelijk komt van Tekken 7 ook nog een demo, dan zal ik hem zeker een kans geven
Bid nog dagelijks voor backwards compatibility op SFIV.
Denk niet dat ik deze ga halen maar is wel een heerlijke trailer
[ Voor 14% gewijzigd door justifire op 05-12-2016 14:02 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
- quorumz
- Niet online
De Deluxe versie staat al een tijdje in de pre-orderjustifire schreef op maandag 5 december 2016 @ 13:59:
[...]
Denk niet dat ik deze ga halen maar is wel een heerlijke trailer![]()
[video]
Helaas al weg...Notna schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:14:
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Dat is nu juist het probleem, coop campaign hebben ze er uit geslooptquorumz schreef op maandag 5 december 2016 @ 15:28:
[...]
De Deluxe versie staat al een tijdje in de pre-orderlang leve coop zombie slachten
Hopelijk is die normale 4 man coop nog enigzins leuk, zoals ik het hoor is het een surivival left4dead/gow4 style principe, zit ik ook niet echt op te wachten.justifire schreef op maandag 5 december 2016 @ 19:25:
[...]
Dat is nu juist het probleem, coop campaign hebben ze er uit gesloopt
Sommige keuzes... zijn soms gewoon raar.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het Is niet veel maar misschien zit er nog wat tussen voor iemand..
- quorumz
- Niet online
jammer had nog gehoopt op the walking dead s2 cheap voordat s3 gaat beginnentimmie271 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 06:40:
https://majornelson.com/2...ld-and-spotlight-sale-67/
(en nog een keer shadow warrior cheap digitaal)
[ Voor 6% gewijzigd door quorumz op 06-12-2016 06:45 ]
WD S2 is volgens mij erg goedkoop te vinden bij Game Mania.quorumz schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 06:45:
[...]
jammer had nog gehoopt op the walking dead s2 cheap voordat s3 gaat beginnen
(en nog een keer shadow warrior cheap digitaal)
Stikbold is zeker een leuke game om te spelen tijdens de kerstdagen met vrienden of familie. Enkel Local Co-op en easy to play/hard to master:-).timmie271 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 06:40:
https://majornelson.com/2...ld-and-spotlight-sale-67/
[ Voor 40% gewijzigd door Tits op 06-12-2016 08:24 ]
[ Voor 191% gewijzigd door Tits op 06-12-2016 08:24 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Was inderdaad relatief makkelijktot het einde waar ik na 4 pogingen er eindelijk achterkwam hoe alles werkte
Xbox live kon ik niet eerder verlengen met mijn prepaid card dan dat hij 2 dec was afgelopen. Vaag maar goed. 3 dec voor een jaar verlengd. Kreeg een foutmelding alleen daarna een mail dat hij was verlengd. In account gegevens is ook zichtbaar dat hij tot dec 2017 loopt. Mooi dacht ik.
Maarja blijft MS... start ik gisteren elder scrolls online op en online gamen werkt. Zover prima. Start ik daarna sleeping dogs op. Jawel foutmelding 803f800b, dat ik geen xbox live zou hebben. Andere vorige xbox live gold games ook zelfde melding. Profiel van xbox verwijdert, werkt helaas niet. Waarom MS? wat heb ik jullie misdaan?
Iemand een oplossing? Want die helpdesk is natuurlijk ook weer dicht
- quorumz
- Niet online
hoezo is de helpdesk dicht... gewoon online chat...KookSpook schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 18:23:
Leuk hoor MS weer aan het klooien.
Xbox live kon ik niet eerder verlengen met mijn prepaid card dan dat hij 2 dec was afgelopen. Vaag maar goed. 3 dec voor een jaar verlengd. Kreeg een foutmelding alleen daarna een mail dat hij was verlengd. In account gegevens is ook zichtbaar dat hij tot dec 2017 loopt. Mooi dacht ik.
Maarja blijft MS... start ik gisteren elder scrolls online op en online gamen werkt. Zover prima. Start ik daarna sleeping dogs op. Jawel foutmelding 803f800b, dat ik geen xbox live zou hebben. Andere vorige xbox live gold games ook zelfde melding. Profiel van xbox verwijdert, werkt helaas niet. Waarom MS? wat heb ik jullie misdaan?
Iemand een oplossing? Want die helpdesk is natuurlijk ook weer dicht
De online chat in NL is dicht, maar inderdaad als je via de usa er heen gaat kan het wel. Straks maar eens even proberenquorumz schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 19:20:
[...]
hoezo is de helpdesk dicht... gewoon online chat...
https://www.microsoftstor..._day3_xboxgames#gamedealsBbfreak schreef op woensdag 7 december 2016 @ 09:51:
De Microsoft 12 dagen kerstsale zou vandaag Xbox Games in de aanbieding hebben maar ik kan ze niet vinden. Iemand wel gezien?
http://ghost-recon.ubisof...a-registration/index.aspx
Eens geprobeerd om BF1 te kopen..... Out of stock.... Leuk zo'n rijs van 29,99 dollar, maar je hebt niks aan die aanbiedingen.... Op black Friday en Cyber Monday kreeg je bij alle producten ook al Out of Stock....
XBL: MRE Inc
Kennelijk allemaal fysieke exemplaren... gaat dan ook erg hard in amerikaMRE-Inc schreef op woensdag 7 december 2016 @ 12:23:
[...]
Eens geprobeerd om BF1 te kopen..... Out of stock.... Leuk zo'n rijs van 29,99 dollar, maar je hebt niks aan die aanbiedingen.... Op black Friday en Cyber Monday kreeg je bij alle producten ook al Out of Stock....
Man man man... Inmiddels zijn we een ruime week verder en heb ik contact gehad met Bol.com en inmiddels zo'n 4x met het support-team vanuit Microsoft. Maar FIFA17 heb ik nog nietJohnvh schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 20:58:
Misschien heel dom maar vraag me af of ik het verkeerd doe of dat m'n bundel niet compleet is.
Ik kocht bij Bol.com de Xbox One + FIFA 17 bundel. Maar er zit een downloadcode bij voor de game? Waar vind ik die?
Er zit een 14 daagse Xbox Live Gold code en 1 maand EA Access bij. Geen van deze bevat FIFA toch?
Ik moest Microsoft in eerste instantie een mail sturen met de aankoopbon en foto's van de doos. Prima, gedaan. Niks gehoord, dus maar weer eens gebeld. "Ow, die code zou moeten volgen. Ik ga er vanuit dat die nog gaat komen."
Niks ontvangen, dus toen nog maar eens gebeld. "Ik heb een probleem met de tokens, ik ga er vanuit dat deze vandaag nog gaat komen, maar anders binnen een week"...
Inmiddels een week later, vanochtend wederom gebeld. "Ja, ik heb je de code zojuist gemaild!", ik was even blij. Maar de mail bleef uit dus zojuist nog maar eens gebeld. "Ja meneer, ik heb u vorige week ook gesproken. Ik heb het even nagevraagd maar een token kan er 24 uur over doen voordat de mail bezorgd wordt"
Ben ik de enige die tot nu toe niet de beste ervaring heeft met de telefonistes of vooral het systeem achter het support-team? Het enige voordeel is dat ze vrijwel instant opnemen, maar verder
Vreemd verhaal... was de doos gewoon gesealed toen je em kreeg? Ook apart dat jij zoveel moeite moet doen en dat Bol.com hier niets voor je wil betekenen...Johnvh schreef op woensdag 7 december 2016 @ 15:06:
[...]
Man man man... Inmiddels zijn we een ruime week verder en heb ik contact gehad met Bol.com en inmiddels zo'n 4x met het support-team vanuit Microsoft. Maar FIFA17 heb ik nog niet![]()
Ik moest Microsoft in eerste instantie een mail sturen met de aankoopbon en foto's van de doos. Prima, gedaan. Niks gehoord, dus maar weer eens gebeld. "Ow, die code zou moeten volgen. Ik ga er vanuit dat die nog gaat komen."
Niks ontvangen, dus toen nog maar eens gebeld. "Ik heb een probleem met de tokens, ik ga er vanuit dat deze vandaag nog gaat komen, maar anders binnen een week"...![]()
Inmiddels een week later, vanochtend wederom gebeld. "Ja, ik heb je de code zojuist gemaild!", ik was even blij. Maar de mail bleef uit dus zojuist nog maar eens gebeld. "Ja meneer, ik heb u vorige week ook gesproken. Ik heb het even nagevraagd maar een token kan er 24 uur over doen voordat de mail bezorgd wordt"![]()
![]()
![]()
Ben ik de enige die tot nu toe niet de beste ervaring heeft met de telefonistes of vooral het systeem achter het support-team? Het enige voordeel is dat ze vrijwel instant opnemen, maar verder
Maar goed hopelijk ontvang je de code nu snel en is het daarmee opgelost
De doos was aan de bovenkant gesealed inderdaad. De onderkant van de seal was, en dat zag ik achteraf pas (nadat ik in afwachting op de mail van Microsoft was), wél open. Ik ben er voor vrijwel 100% van overtuigd ben dat dit al het geval moest zijn toen ik de doos kreeg omdat ik alleen de doos aan de bovenkant opengesneden heb. Maar dit kan ik onmogelijk hard maken. Wat ik wel weet is dat de Fifa-voucher simpelweg niet in de doos zat. En ook de volledige inhoud was onaangetast. Tijdens het uitpakken merkte ik in ieder geval aan niks dat ik niet de eerste was die de doos opende.PaYnE81 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 15:11:
[...]
Vreemd verhaal... was de doos gewoon gesealed toen je em kreeg? Ook apart dat jij zoveel moeite moet doen en dat Bol.com hier niets voor je wil betekenen...
Maar goed hopelijk ontvang je de code nu snel en is het daarmee opgelost
Maar inderdaad vreemd dat ik hier al aardig wat moeite in heb moeten steken, Ik heb na mijn eerste bericht hier in dit topic, en nadat ik en m'n vriendin alles nog een keer of 10 bekeken en binnenstebuiten gehaald hebben, Bol.com gebeld. Een vriendelijke medewerker vertelde me dat ik de dag erna een e-mail zou krijgen van een collega van een afdeling die al weg was op dat tijdstip, met een nieuwe code. Die e-mail kwam, maar alleen met het bericht dat Bol.com niks voor me kon doen en ik met Microsoft contact op diende te nemen.
Ik heb op deze e-mail richting Bol.com zelfs nog een reactie gegeven met de vraag of dit vaker voor kwam. Dit bleek het geval te zijn volgens de service medewerker van Bol.com. Nou, succes als je dit gebeurt
Wat jij hebt gekregen betreft hoogstwaarschijnlijk een geretourneerde Xbox One, waar de doos van is open gemaakt, de FIFA voucher eruit is geplukt, en de Xbox verder in originele staat heeft gelaten en gewoon heeft teruggestuurd naar Bol.com. Bij de retour-aanname heeft Bol.com niet voldoende opgelet of alle inhoud nog aanwezig was in de doos, en gewoon weer vrolijk in de verkoop gezet.
Als ik jou was had ik Bol.com hier niet zo gemakkelijk vanaf laten komen maargoed. Ik begrijp dat het verschil tussen in je recht staan, en het ook krijgen weer een wereld van verschil is bij dit soort zaken. Over het algemeen is de service van Microsoft (xbox afdeling support) erg prima te noemen dus ik verwacht dat je uiteindelijk wel je code kunt krijgen.
In de tussentijd kun je wellicht met je EA Access code al lekker aan de slag met een oude FIFA, of één van de andere games die ze hebben. Genoeg om je mee te vermaken in elk geval.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Heb een aantal games kunnen testen waar ik nog over twijfelde en ben nu bezig met Need For Speed. Ik denk niet dat ik straks een jaar abo zal nemen. Maar af en toe een maandje om even wat games uit te spelen zie ik wel gebeuren. Leuke service van ze.
Mijn ervaring met de service van microsoft:
Mijn Xbox was blijkbaar al defect uit de doos gekomen en dit was niet opgemerkt. Hierdoor zat hij al buiten de zichttermijn. De fan maakte een irritant geluid. Maandag avond 21:30 een Advanced exchange aangevraagd en donderdag had ik al een vervangende xbox in huis. Deze was helemaal perfect. Oude ook kosteloos kunnen retourneren. Echt top service.
[ Voor 27% gewijzigd door JSchut op 07-12-2016 16:16 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Waarbij de kosten van "af en toe een maandje" al snel gelijk lopen met de kosten van een jaar abonnementJSchut schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:14:
Ik kom van de PS4 af (Daarvoor wel altijd xbox gehad) en had nog nooit van ea access gehoord. Ik had de code ook niet geactiveerd omdat ik dacht dat het een soort van extra account was voor Fifa ofzo. Toen ik uiteindelijk las wat het was heb ik het natuurlijk even geactiveerd.
Heb een aantal games kunnen testen waar ik nog over twijfelde en ben nu bezig met Need For Speed. Ik denk niet dat ik straks een jaar abo zal nemen. Maar af en toe een maandje om even wat games uit te spelen zie ik wel gebeuren. Leuke service van ze.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Dat is pas bij 6 van de 12 maanden. Zoveel zal ik het niet gebruiken. Ik denk aan 2 maanden per jaar ofzo om de nieuw toegevoegde titels even te spelen. Maar inderdaad. 25 euro per jaar is sowieso niet echt duur te noemen.Rossi46 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:16:
[...]
Waarbij de kosten van "af en toe een maandje" al snel gelijk lopen met de kosten van een jaar abonnement
[ Voor 8% gewijzigd door JSchut op 07-12-2016 16:18 ]
Zoals ook al is geschreven,Johnvh schreef op woensdag 7 december 2016 @ 15:20:
[...]
De doos was aan de bovenkant gesealed inderdaad. De onderkant van de seal was, en dat zag ik achteraf pas (nadat ik in afwachting op de mail van Microsoft was), wél open. Ik ben er voor vrijwel 100% van overtuigd ben dat dit al het geval moest zijn toen ik de doos kreeg omdat ik alleen de doos aan de bovenkant opengesneden heb. Maar dit kan ik onmogelijk hard maken. Wat ik wel weet is dat de Fifa-voucher simpelweg niet in de doos zat. En ook de volledige inhoud was onaangetast. Tijdens het uitpakken merkte ik in ieder geval aan niks dat ik niet de eerste was die de doos opende.
Maar inderdaad vreemd dat ik hier al aardig wat moeite in heb moeten steken, Ik heb na mijn eerste bericht hier in dit topic, en nadat ik en m'n vriendin alles nog een keer of 10 bekeken en binnenstebuiten gehaald hebben, Bol.com gebeld. Een vriendelijke medewerker vertelde me dat ik de dag erna een e-mail zou krijgen van een collega van een afdeling die al weg was op dat tijdstip, met een nieuwe code. Die e-mail kwam, maar alleen met het bericht dat Bol.com niks voor me kon doen en ik met Microsoft contact op diende te nemen.
Ik heb op deze e-mail richting Bol.com zelfs nog een reactie gegeven met de vraag of dit vaker voor kwam. Dit bleek het geval te zijn volgens de service medewerker van Bol.com. Nou, succes als je dit gebeurt
Dit is een probleem wat Bol.com jou heeft toegedaan...
De FIFA17 code staat op een kaart die bij de doos in is gevoegd, wanneer jou Xbox al eerder is geleverd aan iemand en die deze kaart er uit heeft gehaald is jou exemplaar dus weg.
Ik zou flink bij Bol.com gaan klagen, die hebben de controle op hun RMA's niet op orde.....
Wel een manier om goedkoop aan een spel te komen
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik heb vanmiddag bol.com mijn probleem en verhaal nog eens verteld maar ik weet uit eerdere ervaringen dat het bij Bol erg moeilijk is om een divisie hoger te komen met klachten en problemen dan de standaard helpdesk medewerkers.Bullet NL schreef op woensdag 7 december 2016 @ 20:21:
[...]
Zoals ook al is geschreven,
Dit is een probleem wat Bol.com jou heeft toegedaan...
De FIFA17 code staat op een kaart die bij de doos in is gevoegd, wanneer jou Xbox al eerder is geleverd aan iemand en die deze kaart er uit heeft gehaald is jou exemplaar dus weg.
Ik zou flink bij Bol.com gaan klagen, die hebben de controle op hun RMA's niet op orde.....
Wel een manier om goedkoop aan een spel te komen
Het antwoord dat ik op bovenstaand verhaal kreeg:
Beste meneer van Hulsen,
Dank je wel voor je e-mail. Ik heb het verhaal gelezen en vindt het toch wel erg vervelend voor je hoe alles gelopen is. Ik begrijp dat het op die manier inderdaad zou kunnen maar dat wordt altijd in het magazijn nagekeken of dat alles er in zit voor dat wij overgaan tot terug betaling.
Helaas kan ik dat ook niet nakijken. Ik ga er vanuit dat het probleem opgelost gaat worden en dat je daarna gewoon kan genieten van fifa 2017(een erg leuk spel)
Ik wens jouw nog een hele fijne dag.
Met vriendelijke groet,
[naam]
bol.com klantenservice
Kwam thuis en eten was nog niet klaar en moeders ging eerst haar programma kijken (woon weer thuis ivm scheiding) dus snel ff de xbox aan en youtube kijken (volg een lets play en er was een nieuwe uit).
Toen eten bijna klaar was xbox netjes afgesloten. Uurtje later weer naar boven, xbox aan. Zwart scherm. Een of andere vage melding dat er iets mis was en ik hem een keer uit moest zetten. Knop ingedrukt, weer aan gezet. Weer zwart scherm en niet doorstarten. Uh oh!! Nog geen 2 maand oud!! Lichte paniek. Stekker er uit, stekker er weer in. Xbox aan en start gelukkig normaal op.
Hopelijk 1malig actie.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Hmm is dat niet mogelijk die powersurge detector in de voeding van de Xbox? Had ergens gelezen dat meer mensen daar issue mee hadden met stekkerblokken die daar ook een beveiliging voor hadden gek genoegL1nt schreef op donderdag 8 december 2016 @ 10:44:
Mijn xbox liet me even flink schrikken gisteren.
Kwam thuis en eten was nog niet klaar en moeders ging eerst haar programma kijken (woon weer thuis ivm scheiding) dus snel ff de xbox aan en youtube kijken (volg een lets play en er was een nieuwe uit).
Toen eten bijna klaar was xbox netjes afgesloten. Uurtje later weer naar boven, xbox aan. Zwart scherm. Een of andere vage melding dat er iets mis was en ik hem een keer uit moest zetten. Knop ingedrukt, weer aan gezet. Weer zwart scherm en niet doorstarten. Uh oh!! Nog geen 2 maand oud!! Lichte paniek. Stekker er uit, stekker er weer in. Xbox aan en start gelukkig normaal op.
Hopelijk 1malig actie.
Zelf gelukkig geen last van.
Wat ik zelf nog wel merkte overigens bij mijn One S (ook net 2 weken) dat in energysave mode de psu een soort licht tikkend geluid maakt. Maak me er verder geen zorgen om, maar het viel me op toen ik toevallig met wat kabels aan het knutselen was.
In Standby mode hoor je de tikjes niet, maar wel de disk spinnen volgens mij.
Klinkt dit bekend voor meer mensen?
Tikkend geluid in energysave zou ik niet weten want ik heb hem altijd in standby gehad (ik haat moeten wachten op updates op het moment dat ik wil spelen).
Haha inderdaad, had hem hiervoor ook in standby mode staan dus vandaar dat het verschil me opviel. Maar als ik jou begrijp gaat jouw disk nooit uit dat je is opgevallen in standby mode dus?Finraziel schreef op donderdag 8 december 2016 @ 12:55:
Spinnende disk is logisch want de Xbox kan in standby mode updates downloaden en installeren.
Tikkend geluid in energysave zou ik niet weten want ik heb hem altijd in standby gehad (ik haat moeten wachten op updates op het moment dat ik wil spelen).
Zo goed let ik er eigenlijk niet op en ik hoor mijn Xbox ook nooit dus valt niet vanzelf op.PaYnE81 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 14:42:
[...]
Haha inderdaad, had hem hiervoor ook in standby mode staan dus vandaar dat het verschil me opviel. Maar als ik jou begrijp gaat jouw disk nooit uit dat je is opgevallen in standby mode dus?
Ik hoor de Xbox eigenlijk alleen als er een schijfje in zit (en zelfs dat maar zachtjes). De externe drive hoor ik trouwens ook niet, maar daar zie ik de activiteit door het lampje.
Nou staat het geheel ook in de kast, als ik er met mijn hoofd naast ga zitten zal ik vast meer horen
Verkeerd in de zin, dat ik dan het zoemen hoor.
Heb je dan niet toevallig iets van de inlaat/uitlaat geblokkeerd? Weet even niet hoe het helemaal in elkaar zit.stijn1309 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:04:
In de voeding zit een ventilator. Deze hoor ik hard zoemen als ik mijn voeding "verkeerd" heb liggen.
Anders kan het zijn dat de ventilator niet helemaal meer goed is en je dus eigenlijk een nieuwe moet aanvragen (of voeding altijd goed leggen
Expected behavior dus waarschijnlijkFinraziel schreef op donderdag 8 december 2016 @ 14:58:
[...]
Zo goed let ik er eigenlijk niet op en ik hoor mijn Xbox ook nooit dus valt niet vanzelf op.
Ik hoor de Xbox eigenlijk alleen als er een schijfje in zit (en zelfs dat maar zachtjes). De externe drive hoor ik trouwens ook niet, maar daar zie ik de activiteit door het lampje.
Nou staat het geheel ook in de kast, als ik er met mijn hoofd naast ga zitten zal ik vast meer horen
Bij de originele One ja, 360 had ook fan(s) in de powerbrick zitten, maar de S heeft toch geen apart fans in de psu?stijn1309 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:04:
In de voeding zit een ventilator. Deze hoor ik hard zoemen als ik mijn voeding "verkeerd" heb liggen.
[ Voor 41% gewijzigd door PaYnE81 op 08-12-2016 17:10 ]
Ik hoor mijn One s ook in slaapstand. Als ik het goed begrepen heb is dat een fan in de interne psu. Als het muisstil is hoor ik een soort van hele zachte rrrrrrrrrrr. In de woonkamer hoor ik het normaal dus niet. Maar in mijn slaapkamer zou ik het s'nachts wel horenPaYnE81 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 17:10:
[...]
Expected behavior dus waarschijnlijk![]()
[...]
Bij de originele One ja, 360 had ook fan(s) in de powerbrick zitten, maar de S heeft toch geen apart fans in de psu?
Net nog even gekeken op https://nl.ifixit.com/Teardown/Xbox+One+S+Teardown/65572 de PSU heeft dus toch geen fan in de One S, het klinkt ook gewoon als de disk in mijn oren ^^JSchut schreef op donderdag 8 december 2016 @ 18:15:
[...]
Ik hoor mijn One s ook in slaapstand. Als ik het goed begrepen heb is dat een fan in de interne psu. Als het muisstil is hoor ik een soort van hele zachte rrrrrrrrrrr. In de woonkamer hoor ik het normaal dus niet. Maar in mijn slaapkamer zou ik het s'nachts wel horen
Wat ik hoor is geen harddisk. Ik hoor dit. Bij zowel deze als m'n vorige. Het klinkt in het filmpje harder dan het echt is.PaYnE81 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 20:01:
[...]
Net nog even gekeken op https://nl.ifixit.com/Teardown/Xbox+One+S+Teardown/65572 de PSU heeft dus toch geen fan in de One S, het klinkt ook gewoon als de disk in mijn oren ^^
YouTube: Xbox one s fan noise while in sleeping mode
Geen idee wat het dan wel is.
[ Voor 43% gewijzigd door JSchut op 08-12-2016 20:38 ]
Hmm dat klinkt wel een beetje als coil whine, is dit in standby of energysave mode? (Quick resume of niet zeg maar )JSchut schreef op donderdag 8 december 2016 @ 20:36:
[...]
Wat ik hoor is geen harddisk. Ik hoor dit. Bij zowel deze als m'n vorige. Het klinkt in het filmpje harder dan het echt is.
YouTube: Xbox one s fan noise while in sleeping mode
Geen idee wat het dan wel is.
Voeding wordt niet geblokkeerd en heeft altijd hetzelfde gelegen, tot hij op een dag begon te zoemen.timmie271 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 16:49:
[...]
Heb je dan niet toevallig iets van de inlaat/uitlaat geblokkeerd? Weet even niet hoe het helemaal in elkaar zit.
Anders kan het zijn dat de ventilator niet helemaal meer goed is en je dus eigenlijk een nieuwe moet aanvragen (of voeding altijd goed leggen)
Ben te lui om contact op te nemen met Microsoft, puur alleen omdat ik verwacht dat ze hetzelfde gaan zeggen als jij deed, "heb je niet toevallig iets dat hem blokkeerde", en ooh jah wij denken dat de schade eigen schuld is door niet goed gebruik.
Je moet kiezen welke controller het beste in de hand ligt of welke je vrienden al hebben. Dit is het argument wat ik bij de vorige generatie altijd gaf en wat ik nu nog steeds geef.Verwijderd schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 07:54:
Jongens. Kalm. Aan. Een. Beetje. Niet alles is een console war.
En daarnaast zijn meningen over voorkeuren voor console bijna het saaiste wat er is.
Buiten dat, iedereen weet natuurlijk dat de X1 de beste console is
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Poeh als er een klantenservice is wat vrijwel standaard ( bij mij wel ) tot het uiterste gaat op elk gebied, is het die van MS wel.stijn1309 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 08:21:
[...]
Voeding wordt niet geblokkeerd en heeft altijd hetzelfde gelegen, tot hij op een dag begon te zoemen.
Ben te lui om contact op te nemen met Microsoft, puur alleen omdat ik verwacht dat ze hetzelfde gaan zeggen als jij deed, "heb je niet toevallig iets dat hem blokkeerde", en ooh jah wij denken dat de schade eigen schuld is door niet goed gebruik.
Zo had ik onlangs een miskoop gedaan met Armageddon, binnen 10 minuten (vanaf google tot en met het spreken van een medewerkster) stond het geld terug op mijn account.
Geen 1x ging ze de richting op van: ja uh eigen onderzoek? Uh ja eigen fout, ja uh dit of dat, nee helemaal niks. Ze vroeg letterlijk: oké en hoe wilt u dat het opgelost wordt? Ik zo ja uhm een ander spel voor dat bedrag of de credits terug. En direct kreeg ik dan ook die 2 opties.. Gekozen voor geld terug en binnen enkele sec stond het weer op mijn account.
Wel gaf ze aan dat ze het niet wederom konden doen indien ik een nieuw spel zou kopen met deze credits (logisch, zo kan je aan de gang blijven).
Eerder ook wegens een probleem met het installeren van Forza Horizon (xbox 360 tijd nog), ik kreeg de credits terug en kreeg toen wat gratis avatar dingen (doe ik niks mee, maar goed het laat wel wat zien).
Neef van me zijn xbox controllers disconnecte regelmatig spontaan, xbox moest op dat moment herstart worden (leuk tijdens het gamen), FBI (fabrieksinstellingen) toegepast etc etc, alle begrip en binnen 1 week had hij een nieuwe thuis zonder gemaar en gedoe.
Beiden 0x het gevoel gehad dat ze met verwijten kwamen en het verhaal gingen omdraaien.. Maar goed als je al met zo'n negatieve gedachten een gesprek aangaat kan je wel problemen verwachten ja haha, dit aangezien je dan elke oplossing als wegschuiven kan gaan zien.
[ Voor 11% gewijzigd door LopendeVogel op 09-12-2016 08:37 ]
Ik weet niet hoe oud ie Is maar anders kun je hem gewoon aanmelden bij Microsoft. Dan hoef je ook niet te chattenstijn1309 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 08:21:
[...]
Voeding wordt niet geblokkeerd en heeft altijd hetzelfde gelegen, tot hij op een dag begon te zoemen.
Ik heb nu voor het eerst een vriend die een console heeft gekocht (PS4) maar we beleven allebij lol aan de One als we splitscreen spelen en de ps4 blijft dan rustig uitL1nt schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 08:32:
[...]
Je moet kiezen welke controller het beste in de hand ligt of welke je vrienden al hebben. Dit is het argument wat ik bij de vorige generatie altijd gaf en wat ik nu nog steeds geef.
Buiten dat, iedereen weet natuurlijk dat de X1 de beste console is![]()
Dit is met quick resume. Ik haat wachtenPaYnE81 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 22:33:
[...]
Hmm dat klinkt wel een beetje als coil whine, is dit in standby of energysave mode? (Quick resume of niet zeg maar )
O nee, ga er echt niet negatief in als ik bel alleen wat het is, is dat het vaak meer tijd kost, je toch vaak dingen moet testen en controleren (wat terecht is) en ik uiteindelijk vast een nieuwe voeding kan krijgen.LopendeVogel schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 08:34:
[...]
Poeh als er een klantenservice is wat vrijwel standaard ( bij mij wel ) tot het uiterste gaat op elk gebied, is het die van MS wel.
Zo had ik onlangs een miskoop gedaan met Armageddon, binnen 10 minuten (vanaf google tot en met het spreken van een medewerkster) stond het geld terug op mijn account.
Geen 1x ging ze de richting op van: ja uh eigen onderzoek? Uh ja eigen fout, ja uh dit of dat, nee helemaal niks. Ze vroeg letterlijk: oké en hoe wilt u dat het opgelost wordt? Ik zo ja uhm een ander spel voor dat bedrag of de credits terug. En direct kreeg ik dan ook die 2 opties.. Gekozen voor geld terug en binnen enkele sec stond het weer op mijn account.
Wel gaf ze aan dat ze het niet wederom konden doen indien ik een nieuw spel zou kopen met deze credits (logisch, zo kan je aan de gang blijven).
Eerder ook wegens een probleem met het installeren van Forza Horizon (xbox 360 tijd nog), ik kreeg de credits terug en kreeg toen wat gratis avatar dingen (doe ik niks mee, maar goed het laat wel wat zien).
Neef van me zijn xbox controllers disconnecte regelmatig spontaan, xbox moest op dat moment herstart worden (leuk tijdens het gamen), FBI (fabrieksinstellingen) toegepast etc etc, alle begrip en binnen 1 week had hij een nieuwe thuis zonder gemaar en gedoe.
Beiden 0x het gevoel gehad dat ze met verwijten kwamen en het verhaal gingen omdraaien.. Maar goed als je al met zo'n negatieve gedachten een gesprek aangaat kan je wel problemen verwachten ja haha, dit aangezien je dan elke oplossing als wegschuiven kan gaan zien.
Probleem is meer dat hij prima werkt en telkens als ik eraan denk ik juist wil gamen en niet wil bellen.
Maar ik zal zaterdag is bellen, kijken of ik jouw ervaring ook mag ervaren.
Ik zou inderdaad bellen of zoals mij via de chat.stijn1309 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 11:15:
[...]
O nee, ga er echt niet negatief in als ik bel alleen wat het is, is dat het vaak meer tijd kost, je toch vaak dingen moet testen en controleren (wat terecht is) en ik uiteindelijk vast een nieuwe voeding kan krijgen.
Probleem is meer dat hij prima werkt en telkens als ik eraan denk ik juist wil gamen en niet wil bellen.
Maar ik zal zaterdag is bellen, kijken of ik jouw ervaring ook mag ervaren.
Ik had een probleem met de controller, nooit willen chatten of bellen (zelfde reden als jij hebt haha).. nu ben ik te laat want de garantie op de controller is verlopen. Controller doet niet meer normaal opladen (los contact ofzo) en de knuppels voelen steeds slechter (laatste sinds dag 1)
Gewoon doen
Dit vind ik erg netjes van MS!Johnvh schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:07:
Inmiddels aardig wat communicatie gehad met Bol.com en zojuist werd ik gebeld door ze waarbij ze oprecht excuses aangeboden hebben voor de situatie en voor de eerdere mail die ik ontving van ze. Ze boden me aan het hele pakket terug te sturen en een nieuwe console inclusief code te ontvangen. Dit is echter niet meer nodig. Microsoft heeft me gisteren namelijk een nieuwe code toegezonden.
Slordig van bol, maar uiteindelijk hadden die het ook nog kunnen oplossen.
Wel vervelend altijd al dat gedoe, helemaal als het om een digitale game gaat waar het lastig is te bewijzen dat je je code nog niet gebruikt hebt.
Zelfde hier, heb em inmiddels ook weer op quick resume gezet ^^JSchut schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 08:42:
[...]
Dit is met quick resume. Ik haat wachtenMaar als ik mij er aan zou storen zou ik dat uit zetten. Echter heb ik er in de woonkamer geen last van. Daar horen we het niet eens.
On a side note:
Zijn er geen Kerst Deals voor de XBOX, heb nog niks gezien hier in NL (wel in de US store though)
[ Voor 14% gewijzigd door PaYnE81 op 09-12-2016 13:28 ]
Zal vast nog wel een grote sale komen. Vorig jaar was ie er wel in ieder geval..PaYnE81 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 11:59:
[...]
Zelfde hier, heb em inmiddels ook weer op quick resume gezet ^^
On a side note:
Zijn er geen Kerst Deals voor de XBOX, heb nog niks gezien hier in NL (wel in de US store though)
Haha juist niet, mensen worden er juist helemaal opgewonden overVerwijderd schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 07:54:
Jongens. Kalm. Aan. Een. Beetje. Niet alles is een console war.
En daarnaast zijn meningen over voorkeuren voor console bijna het saaiste wat er is.
Nope dat is de 360L1nt schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 08:32:
[...]
Je moet kiezen welke controller het beste in de hand ligt of welke je vrienden al hebben. Dit is het argument wat ik bij de vorige generatie altijd gaf en wat ik nu nog steeds geef.
Buiten dat, iedereen weet natuurlijk dat de X1 de beste console is![]()
Verder is het heel makkelijk, kan je het betalen, buy all the consoles (insert gare 9gag afbeelding here) en een fijne game pc. Wat handhelds/laptop voor je vakantie, en natuurlijk retro machines, want oude games zijn ook fijn
10 second ninja DONE
[ Voor 91% gewijzigd door Ereaser op 09-12-2016 14:22 ]
10 second ninja DONE
NB: XBOX staat op US en dit heeft altijd gewerkt.
Het enige verschil is dat ik een andere xbox erbij gekocht heb (de s).
Xbox Live: Ofthewell NL
Dat zou gewoon moeten werken, ik heb een week ofzo terug een US giftcard bij offgamers gekocht en via de xbox geredeemed. Dat ging zonder problemen.Hairball schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 01:57:
Ik ben al een tijdje niet meer echt actief geweest met mijn Xbox door nieuwe baan en bijhorende emigratie. Vandaag probeerde ik via mijn standaard methode een 50 dollar card aan te schaffen en deze te redeemen. Dit werkt opeens niet meer. Ligt dat aan mijn xbox of is dit dichtgeschroefd?
NB: XBOX staat op US en dit heeft altijd gewerkt.
Het enige verschil is dat ik een andere xbox erbij gekocht heb (de s).
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Verwijderd
Media remoteBeltoni schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 10:38:
De kerstdagen staan voor de deur, net als elk jaar heb ik weer geen flauw idee wat ik moet/kan vragen. Weet iemand nog leuke accessoires/gadgets ergens in de heerlijk specifieke regio van 20-100 euro?
Stereo headset
Gepersonaliseerde controller
Kinect
Boekenbon
Cheap stuurtje
Fightstick
Xbox cover sticker
Guitar hero setje
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2016 14:43 ]
Volgens mij kan je die alleen in Amerika bestellen en niet naar Nederland, dus dat kan een beeetje lastig zijn....
Moet je XBOX wel op US staan anders werkt het niet.skreppiedoe schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 14:40:
[...]
Dat zou gewoon moeten werken, ik heb een week ofzo terug een US giftcard bij offgamers gekocht en via de xbox geredeemed. Dat ging zonder problemen.
Zelfde voor Singapore bijvoorbeeld, wil je een Giftcard redeemen uit Singapore moet je de XBOX ff op Singapore instellen. Redeemen. Spel kopen naar keuze. Je XBOX weer instellen op gewenste land en dan het gekochte spel downloaden. Altijd doen anders kan het zo zijn dat je bij COD: Infite Warfare, je de chinese versie krijgt voorgeschoteld uit de Singapore store....
BluRay zal geen probleem zijn, maar ik heb nog een redelijke bibliotheek DVD's liggen, vandaar de vraag.
Heb een apart draadje gecreëerd maar daar komt geen reactie op.
Nou staat deze op de website van Microsoft nog steeds vermeld, maar met status: Niet op voorraad. Ook heb ik in diverse buitenlandse Microsoft stores gekeken (in de EU) en ook daar staan ze allemaal op status: Niet op voorraad.
Een rondje langs de bekende NL webshops (Bol.com, Wehkamp, Gamemania etc) levert overal hetzelfde resultaat op, namelijk óf uitverkocht of voor een belachelijk hoge prijs (525 euro bij Bol.com) óf niet eens vermeld op de website.
Via Pricewatch ben ik nu op https://www.4launch.nl/pr...ox-One-Elite-1TB/tweakers uitgekomen en die website geeft doodleuk 5 stuks op voorraad aan. Hoe betrouwbaar is dat ? Ik bedoel, als het overal is uitverkocht, waarom hebben zij dan nog 5 stuks op voorraad ? De naam 4Launch zegt me wel wat, maar zelf geen ervaring mee. De reviews op Tweakers zijn overigens wel positief.
Ik kan natuurlijk de gok nemen, maar heb geen zin om even 329 euro af te tikken en niks geleverd te krijgen....
XBL: MRE Inc
Als je in de Pricewatch kijkt, kun je klikken op de beoordelingen die de winkel kreeg. Zo te zien wel een betrouwbare shop. Het is niet omdat de console in de ene winkel is uitverkocht, dat de andere hem niet meer op voorraad kan hebben. Niet iedereen heeft een even grote stock.MRE-Inc schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 19:17:
Een rondje langs de bekende NL webshops (Bol.com, Wehkamp, Gamemania etc) levert overal hetzelfde resultaat op, namelijk óf uitverkocht of voor een belachelijk hoge prijs (525 euro bij Bol.com) óf niet eens vermeld op de website.
Via Pricewatch ben ik nu op https://www.4launch.nl/pr...ox-One-Elite-1TB/tweakers uitgekomen en die website geeft doodleuk 5 stuks op voorraad aan. Hoe betrouwbaar is dat ? Ik bedoel, als het overal is uitverkocht, waarom hebben zij dan nog 5 stuks op voorraad ? De naam 4Launch zegt me wel wat, maar zelf geen ervaring mee. De reviews op Tweakers zijn overigens wel positief.
Ik kan natuurlijk de gok nemen, maar heb geen zin om even 329 euro af te tikken en niks geleverd te krijgen....
[ Voor 6% gewijzigd door Tweakmans op 10-12-2016 19:36 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
4Launch haal ik al meer dan 12 jaar computeronderdelen etc.MRE-Inc schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 19:17:
Iemand ervaring met 4Launch ? Mijn zoon is binnenkort jarig en heeft in het afgelopen jaar al wat geld gespaard. Voor zijn verjaardag krijgt hij van familie etc ook geld en hij wil dan graag een Xbox One Elite bundel kopen.
Nou staat deze op de website van Microsoft nog steeds vermeld, maar met status: Niet op voorraad. Ook heb ik in diverse buitenlandse Microsoft stores gekeken (in de EU) en ook daar staan ze allemaal op status: Niet op voorraad.
Prima ervaring mee
Ze hebben volgens mij ook geen eigen voorraad maar zijn puur dozenschuivers (magazijn leverancier -> 4Launch -> consument)
Soms hebben ze 3 exact dezelfde producten met 3 verschillende prijzen, afhankelijk van het aanbod van verschillende leveranciers.
[ Voor 8% gewijzigd door justifire op 10-12-2016 19:44 ]
Hier ook goede ervaringen met 4 launch. Meerder onderdelen bestelt voor de pc in amderhalfjaar naar alle tevredenheidMRE-Inc schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 19:17:
Iemand ervaring met 4Launch ? Mijn zoon is binnenkort jarig en heeft in het afgelopen jaar al wat geld gespaard. Voor zijn verjaardag krijgt hij van familie etc ook geld en hij wil dan graag een Xbox One Elite bundel kopen.
Ja hoor betrouwbaar en goede service, als er 5 stuks bij 4Launch in je scherm staat klopt dat wel.MRE-Inc schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 19:17:
Gewoon 2/3 dagen eerder bestellen dan nodig en maar hopen dat de post het niet weer laat afweten.
Ik kan me nog een koop herinneren die ik deed om 22:45 en de volgende dag had ik mijn aankoop in huis.
Je kan het ook via de site doen, instellen op US en redeemen. Dan hoef je de regio op je console niet te veranderen.harrytasker schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 16:35:
[...]
Moet je XBOX wel op US staan anders werkt het niet.
Zelfde voor Singapore bijvoorbeeld, wil je een Giftcard redeemen uit Singapore moet je de XBOX ff op Singapore instellen. Redeemen. Spel kopen naar keuze. Je XBOX weer instellen op gewenste land en dan het gekochte spel downloaden. Altijd doen anders kan het zo zijn dat je bij COD: Infite Warfare, je de chinese versie krijgt voorgeschoteld uit de Singapore store....
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Ik ben er geen expert in, maar heb wel redelijk wat DVD's via mijn One S bekeken en het ziet er wat mij betreft prima uit. Beter dan op de PC met VLC of zo.Dr.McKay schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 17:57:
Iemand die al DVD's heeft bekeken op een Full HD 1080p TV op de Xbox One S ? Hoe is de upscaling naar 1080p ?
BluRay zal geen probleem zijn, maar ik heb nog een redelijke bibliotheek DVD's liggen, vandaar de vraag.
Heb een apart draadje gecreëerd maar daar komt geen reactie op.
Ik heb ook blurays gekeken dus het is niet dat ik niet beter gewend ben en ik kijk op een 92" scherm met een beamer op 3 meter afstand, dus het is ook niet dat het scherm te klein is om verschil te zien
Ja, natuurlijk kan je van een DVD niet verwachten dat je de scherpte van een BluRay krijgt, maar dat is ook niet de bedoeling. Belangrijkste is dat ik weet dat, als ik mijn BluRay speler weg doe, dat ik dan probleemloos en met dezelfde kwaliteit als voorheen mijn DVD's kan blijven bekijken op de Xbox One S.Finraziel schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 22:00:
[...]
Ik ben er geen expert in, maar heb wel redelijk wat DVD's via mijn One S bekeken en het ziet er wat mij betreft prima uit. Beter dan op de PC met VLC of zo.
Ik heb ook blurays gekeken dus het is niet dat ik niet beter gewend ben en ik kijk op een 92" scherm met een beamer op 3 meter afstand, dus het is ook niet dat het scherm te klein is om verschil te zien. Als je op de details gaat letten dan is het uiteraard nog een beetje wazig (je kunt geen detail creëren dat er niet is), maar het is niet pixelig of zo.
Ik kan ook mijn BR speler houden maar gezien ik maar drie HDMI ingangen op m'n receiver heb, ingenomen door PS4, Telenet HD Digicorder en dan Xbox One S, zou ik dan al met een HDMI switch of splitter gaan werken om ook nog weer de BluRay speler aan te sluiten, weer een extra kost en vind ik eigenlijk ook maar niks.
[ Voor 3% gewijzigd door Dr.McKay op 10-12-2016 22:10 ]
Naar mijn idee kan de one s zich prima meten met een blu-ray speler qua upscaling van dvd's, ik durf alleen niet uit te sluiten dat ik misschien gewoon ook vrij makkelijk ben er in en dat anderen misschien wel dingen zien die slechter zijnDr.McKay schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 22:08:
[...]
Ja, natuurlijk kan je van een DVD niet verwachten dat je de scherpte van een BluRay krijgt, maar dat is ook niet de bedoeling. Belangrijkste is dat ik weet dat, als ik mijn BluRay speler weg doe, dat ik dan probleemloos en met dezelfde kwaliteit als voorheen mijn DVD's kan blijven bekijken op de Xbox One S.
Ik kan ook mijn BR speler houden maar gezien ik maar drie HDMI ingangen op m'n receiver heb, ingenomen door PS4, Telenet HD Digicorder en dan Xbox One S, zou ik dan al met een HDMI switch of splitter gaan werken om ook nog weer de BluRay speler aan te sluiten, weer een extra kost en vind ik eigenlijk ook maar niks.
Aan de andere kant stoorde ik me op de pc wel er aan dat diverse DVD afspeel programma's minder beeld gaven dan de blu-ray speler die ik had voor de one s die taak overnam, dus het is ook niet dat ik alles maar ok vind.
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.