Gamertag: timmie271
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Toch denk ik dat Batman Arkham Knight ook jou wel zal bevallen. Het speelt wel degelijk anders en beter dan die Arkham Asylum. Is verder minder beperkt, heeft een veel beter verhaal en meer afwisseling in wat deze je voorschoteld. Echt, een dijk van een game. Was niet voor niets mijn game van het jaar in 2015 nipt boven RotTR. Ik denk overigens dat ook geen toekomstige Arkham titel meer kan tippen aan die game (al ga ik niet spoilen waarom).MRE-Inc schreef op maandag 28 november 2016 @ 07:31:
[...]
Omdat ik hem toch niet ga spelen en mijn backlog nog te groot is. Van die backlog denk ik ook niet dat die erg snel kleiner zal worden. Ik moet Just Cause 3 nog uitspelen, maar ben halverwege en de rest van die eilanden waar ik nu naar toe moet, zijn zo goed als verlaten, dus de fun factor is ook niet meer zo groot.
Ten tweede, ik merk dat ik steeds minder zin heb ik games die een verhaal hebben als rode draad, maar ook allerlei side missies hebben. Dan wil je op een avondje een hoofdstuk gaan doen, maar na 4 uur spelen, heb je eigenlijk alleen nog maar side missies gedaan omdat je altijd onderweg wordt afgeleid. Althans ik wel
Ik wil gewoon dom knallen en dat kan nu met Battlefield 1. Ik heb Battlefield 4 ook op iets meer dan 1000 uur staan en tot op de dag van de BF1 release gespeeld.
Volgens mij heb ik de eerste Batman nog liggen, Arkham Asylum. Die staat op 30% geloof ik, maar ik kan me er gewoon niet meer toe zetten. Ik speel eigenlijk alleen nog maar voor de fun en als ik geen plezier meer heb ik de game, dan laat ik hem links liggen. De enige game met verhaal die ik uitgespeeld heb, is Rise of the Tomb Raider van vorig jaar.
Hij speelt heerlijk, combat is minder geforceerd en geeft je meer vrijheid, upgradesysteem is uitgebreider en bied je meer mogelijkheden om je eigen speelstijl te kiezen, AI is minder dom maar ook niet te sterk (bij de eerdere games hadden ze nog wel eens de neiging om dan maar 30+ man te sturen omdat je ze anders toch wel dood kreeg). Maar het verhaal tilt deze game echt naar een hoger niveau.
Voor 18 dollar kun je die eigenlijk niet laten liggen. En ik kan hem dan ook iedereen aanraden. Zelfs als je niet heel veel met de vorige Arkham games had. Kijk nog maar even wat reviews na of wat video's (console, die van PC zijn een drama met de problemen die dat platform destijds had), dan zie je het misschien wat beter waarom de veer diep in de reet gestoken wordt.
[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 28-11-2016 15:49 ]
Dat deed ik ook altijd, maar nu zit het te dicht op 2 dec. Vaag maar goed maakt mij niet uit, er is gelukkig niks mis met die code.Yaz schreef op maandag 28 november 2016 @ 14:54:
[...]
Wat een onzin. Ik doe al jaren niet anders en ze zeggen zelf in hun mails dat je moet verlengen voordat het "te laat" is. Heb je al geprobeert op de xbox zelf de code te redeemen? Ik had laatst ook problemen met een code activatie op de webpagina zelf maar op de console werkte het gewoon zoals het hoort.
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:32
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Ach ja, Recore was een gokje van 15 euro, wie niet waagt wie niet wint.quorumz schreef op maandag 28 november 2016 @ 09:58:
[...]
ik zat al naar al je tombraider screenshots te kijken![]()
@Recore -> I told you so
Uiteindelijk toch wel wat uurtjes plezier van gehad (en zal hem zo nu en dan best eens verder spelen) dus mij hoor je niet klagen
Gisteren ook nog getracht Quantum Break te scoren bij gameshop-twente voor €9,- maar deze was helaas niet meer op voorraad.
Reserveren kon wel dus dat maar gedaan, benieuwd of ze kunnen / willen leveren voor 9 euries of dat het een simpel lokkertje was.
Heb de Japanse Judgement Disc demo gespeeld en moet zeggen dat het er verdomd goed uit ziet.halofreak1990 schreef op maandag 28 november 2016 @ 12:42:
Iemand anders ook al Final Fantasy XV in huis?
Enkel de gevechten vond ik erg omslachtig.
Kan uiteraard een tekortkoming mijnerzijds zijn, vond het vooral veel op X drukken en proberen te vechten tegen onhandige camerastandpunten.
Twijfel nog om deze te halen, zag wel een mooie aanbieding van $30,- tijdens Black Friday maar wacht het nog even af.
Volkomen met Martin eensMartinspire schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:48:
[...]
Toch denk ik dat Batman Arkham Knight ook jou wel zal bevallen. Het speelt wel degelijk anders en beter dan die Arkham Asylum. Is verder minder beperkt, heeft een veel beter verhaal en meer afwisseling in wat deze je voorschoteld. Echt, een dijk van een game. Was niet voor niets mijn game van het jaar in 2015 nipt boven RotTR. Ik denk overigens dat ook geen toekomstige Arkham titel meer kan tippen aan die game (al ga ik niet spoilen waarom).
Hij speelt heerlijk, combat is minder geforceerd en geeft je meer vrijheid, upgradesysteem is uitgebreider en bied je meer mogelijkheden om je eigen speelstijl te kiezen, AI is minder dom maar ook niet te sterk (bij de eerdere games hadden ze nog wel eens de neiging om dan maar 30+ man te sturen omdat je ze anders toch wel dood kreeg). Maar het verhaal tilt deze game echt naar een hoger niveau.
Voor 18 dollar kun je die eigenlijk niet laten liggen. En ik kan hem dan ook iedereen aanraden. Zelfs als je niet heel veel met de vorige Arkham games had. Kijk nog maar even wat reviews na of wat video's (console, die van PC zijn een drama met de problemen die dat platform destijds had), dan zie je het misschien wat beter waarom de veer diep in de reet gestoken wordt.
[ Voor 58% gewijzigd door justifire op 28-11-2016 16:06 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Wat een tof spel tot de laatste toren. Herhaling na herhaling na herhaling. Ik ben er nog mee bezig en verwacht dat ik hem pas over 4 maanden uitspeel. Zo jammer. Verder echt een heel gaaf verrassend spel. Had ik niet willen missen.justifire schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:59:
[...]
Ach ja, Recore was een gokje van 15 euro, wie niet waagt wie niet wint.
Uiteindelijk toch wel wat uurtjes plezier van gehad (en zal hem zo nu en dan best eens verder spelen) dus mij hoor je niet klagen
Gamertag: YazNL
Gamertag: FinrazielNL
[ Voor 94% gewijzigd door Finraziel op 28-11-2016 16:35 ]
*werkt inderdaad niet*
[ Voor 69% gewijzigd door Bermbom op 28-11-2016 17:29 ]
Misschien toch maar weer even weghalen
Zojuist een Logitech G920 daar besteld voor 200€ , is nog 5 uurtjes beschikbaar voor die prijs.
https://www.amazon.de/dp/...8DMA&childASIN=B011N78DMA
Als je de code WELKOM toevoegt krijg je overigens nog 10€ extra korting.
[ Voor 10% gewijzigd door Earzz op 28-11-2016 20:59 ]
XboxLive: Dave 130R
Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
raar, limiet is trouwens 3 jaar dat je live kan hebbenKookSpook schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:44:
[...]
MS gebeld. Ze zeggen dat het komt omdat mijn huidige xbox live pre paid to 2 dec loopt. Dat ik daarna pas de nieuwe kaart kan activeren. Dat is dan ook echt nieuw, vroeger kon het wel. Maar goed we zullen zien. Met de code zelf was niks mis. Puur xbox live zelf
http://forzamotorsport.ne...lizzard_Mountain_Announce
[ Voor 36% gewijzigd door Martinspire op 28-11-2016 21:29 ]
Morgen nog even de expansion pass kopen en dan 13 december los gaanMartinspire schreef op maandag 28 november 2016 @ 21:29:
Forza Horizon 3 expansion komt 13 december:
[afbeelding]
Precies en over een half jaar issie toch gratis met GWG.....althans deze zal ooit wel eens GWG worden.Finraziel schreef op maandag 28 november 2016 @ 16:34:
Ik laat Batman ook even om de dood eenvoudige reden dat ik nog zo vreselijk veel heb liggen. Dan kan 18 euro niet veel zijn voor wat je krijgt, maar als je hem voorlopig (komend jaar waarschijnlijk) nog niet speelt dan is het toch zonde.
XBL: MRE Inc
Deals with Gold van deze week.
Nogal een contrast na het Black Friday geweld (ook wel te verwachten)
Ik wist wel dat ik wat was vergeten te plaatsen op het forumkevlar01 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 10:02:
https://majornelson.com/2...ld-and-spotlight-sale-66/
Deals with Gold van deze week.
Nogal een contrast na het Black Friday geweld (ook wel te verwachten)
Anyway word weer een goedkope week (op de expansion pass van FH3 na).
Onzin. Mijn Xbox Live verloopt op 3 december en heb gisteren gewoon alvast kunnen verlengen.KookSpook schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:44:
[...]
MS gebeld. Ze zeggen dat het komt omdat mijn huidige xbox live pre paid to 2 dec loopt. Dat ik daarna pas de nieuwe kaart kan activeren. Dat is dan ook echt nieuw, vroeger kon het wel. Maar goed we zullen zien. Met de code zelf was niks mis. Puur xbox live zelf
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Het is afwisselend, ik kon ergens eind oktober (4 dagen voor het eind) ook gewoon verlengen..Rivanov schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 10:28:
[...]
Onzin. Mijn Xbox Live verloopt op 3 december en heb gisteren gewoon alvast kunnen verlengen.
Dat leek het mij ook. Maar goed ik probeer het 3 december nog maar eens.Rivanov schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 10:28:
[...]
Onzin. Mijn Xbox Live verloopt op 3 december en heb gisteren gewoon alvast kunnen verlengen.
- Batman Arkham Knight
- Skyrim
- Dishonored
Nog net niet de 60€ aangetikt.
Ook veel achievements uit TF2 kunnen persen, lekker gamerscore farmen
Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks
Cheap en fast gamescore farmen kan ik nu ook wel gebruikenDarks schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 12:28:
Vanmorgen toch nog vlug Skyrim Special Edition gekocht, was nog 45 min met korting
Ook veel achievements uit TF2 kunnen persen, lekker gamerscore farmen
Exactor it heeft me uitgedaagd om zijn gamescore te verbeteren
Hoef ik me in ieder geval niet te vervelen in de vakanties
Werkt hier niet. Zowel via Paypal als ING Mastercard krijg ik een payment failure.Matey schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:18:
[...]
Net tijdens de pauze op mijn werk deze besteld. Na betaling (met creditcard) de code al in mailbox gekregen. Werkt perfect![]()
Enige wat ik wel voorhad is dat ik een Britse postcode moest ingeven
Ook eerst aanmaken van een account op de game.co.uk website werkt niet.
Krijg een melding "ING Mastercard security code geweigerd. Bel de ING Fraude Helpdesk"
Beste even checken of jouw Mastercard niet geblokkeerd is via je bank of website van je bank. Verder is het ook mogelijk dat aankopen via internet misschien niet actief staan? Is enige waar ik kan aan denken, aangezien het bij verschillende mensen hier wel lukte.Mr Magic schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 14:13:
[...]
Werkt hier niet. Zowel via Paypal als ING Mastercard krijg ik een payment failure.
Krijg een melding "ING Mastercard security code geweigerd. Bel de ING Fraude Helpdesk"
Lijkt me eerder blokkade vanuit je ING CC, dan de site, ik koop er regelmatig wat zonder problemen.Mr Magic schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 14:13:
[...]
Werkt hier niet. Zowel via Paypal als ING Mastercard krijg ik een payment failure.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Mijn betaling is wel gelukt (PayPal) maar ik heb nog niets binnen. Afgelopen zaterdag bestelling gedaan inclusief betaling..Matey schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 14:25:
[...]
Beste even checken of jouw Mastercard niet geblokkeerd is via je bank of website van je bank. Verder is het ook mogelijk dat aankopen via internet misschien niet actief staan? Is enige waar ik kan aan denken, aangezien het bij verschillende mensen hier wel lukte.
Ik zou toch eens in m'n spam en andere mappen kijken. Indien ik niets vind, zou ik hen toch eens contacteren. Dan ben je zeker héD-Ed schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 14:55:
[...]
Mijn betaling is wel gelukt (PayPal) maar ik heb nog niets binnen. Afgelopen zaterdag bestelling gedaan inclusief betaling..
Ghehe, vanzelfsprekend heb ik dat gedaanMatey schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:00:
[...]
Ik zou toch eens in m'n spam en andere mappen kijken. Indien ik niets vind, zou ik hen toch eens contacteren. Dan ben je zeker héJe hebt tenslotte 30 euro betaald.
Ik kreeg wel bevestiging via mail en daarop heb ik gisteren een reactie gestuurd met mededeling dat ik nog niets binnen heb..
Het is een digitale bestelling maar dit krijg ik in de mail: "
We've received your order and will let you know when it's on its way.
Black Friday Orders - due to volumes of orders in this period, we expect deliveries to take between 3-10 days. "
Jep... Is niet plezant natuurlijk. Maar die komt dus wel, sterkte!D-Ed schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:02:
[...]
Ghehe, vanzelfsprekend heb ik dat gedaan
Ik kreeg wel bevestiging via mail en daarop heb ik gisteren een reactie gestuurd met mededeling dat ik nog niets binnen heb..
Het is een digitale bestelling maar dit krijg ik in de mail: "
We've received your order and will let you know when it's on its way.
Black Friday Orders - due to volumes of orders in this period, we expect deliveries to take between 3-10 days. "
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Gisteren nergens last van.. Wat ik wel jammer vond, je kunt de iPad app niet gebruiken om iets te zoeken op YouTube.Lekker Ventje schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:20:
Youtube app is upgedate en reageert nu niet meer op de controller. Kom er dus ook niet uit anders dan de XBox helemaal uit te zetten. Meer die hier last van hebben?
Nou dat is dan lekker. Kijk namelijk erg veel youtube via de xboxLekker Ventje schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:20:
Youtube app is upgedate en reageert nu niet meer op de controller. Kom er dus ook niet uit anders dan de XBox helemaal uit te zetten. Meer die hier last van hebben?
Ik heb mijn youtube app gewoon gekoppeld en knal zo alles in de queueD-Ed schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:37:
[...]
Gisteren nergens last van.. Wat ik wel jammer vond, je kunt de iPad app niet gebruiken om iets te zoeken op YouTube.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Poeh, ik dacht dat ik al wel lekker bezig was met 2500 gs deze maand, maar dan moet je dus gemiddeld de komende drie jaar dik 3300 plus wat hij nog haalt per maand scoren... Succestimmie271 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 13:34:
[...]
Cheap en fast gamescore farmen kan ik nu ook wel gebruiken
Exactor it heeft me uitgedaagd om zijn gamescore te verbeterenHeb nog 1096 dagen om het huidige verschil van 120k met wat hij nog haalt te overtreffen
Hoef ik me in ieder geval niet te vervelen in de vakanties
Edit: ok je gaat ook best hard zie ik... Heb je even toegevoegd, heb ik wat om achteraan te hobbelen
[ Voor 8% gewijzigd door Finraziel op 29-11-2016 20:29 ]
Verwijderd
Ik ga zo niet hard momenteel hoor. Haal elke dag 1 achievement. Streakje van 83 dagen inmiddels. Zit vooral potjes fifa te doen.Finraziel schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 20:24:
[...]
Poeh, ik dacht dat ik al wel lekker bezig was met 2500 gs deze maand, maar dan moet je dus gemiddeld de komende drie jaar dik 3300 plus wat hij nog haalt per maand scoren... Succes![]()
Edit: ok je gaat ook best hard zie ik... Heb je even toegevoegd, heb ik wat om achteraan te hobbelen
Ik kocht bij Bol.com de Xbox One + FIFA 17 bundel. Maar er zit een downloadcode bij voor de game? Waar vind ik die?
Er zit een 14 daagse Xbox Live Gold code en 1 maand EA Access bij. Geen van deze bevat FIFA toch?
Heb nu ongeveer 13 maanden de xbox one en ben in die 13 maanden iets van 55k gamerscore omhoog gegaan dus best netjes tochFinraziel schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 20:24:
[...]
Poeh, ik dacht dat ik al wel lekker bezig was met 2500 gs deze maand, maar dan moet je dus gemiddeld de komende drie jaar dik 3300 plus wat hij nog haalt per maand scoren... Succes![]()
Theoretisch gezien zou het moeten lukken
Edit: ben al 5245 punten gestegen deze maand volgens de app
Nagezocht: timmie271 in "[XBO] Xbox One - Deel 5"
Die streak ga ik niet verbreken in ieder gevalVerwijderd schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 20:44:
[...]
Ik ga zo niet hard momenteel hoor. Haal elke dag 1 achievement. Streakje van 83 dagen inmiddels. Zit vooral potjes fifa te doen.
[ Voor 10% gewijzigd door timmie271 op 29-11-2016 21:08 ]
Verwijderd
Dan loop je deze maand iets minder dan 2k op me in. Gaat hard zo.timmie271 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 21:00:
[...]
Heb nu ongeveer 13 maanden de xbox one en ben in die 13 maanden iets van 55k gamerscore omhoog gegaan dus best netjes toch
Theoretisch gezien zou het moeten lukken
Edit: ben al 5245 punten gestegen deze maand volgens de appMijn record staat op 6 of 8k? Staat in ieder geval ergens in het forum hier
Nagezocht: timmie271 in "[XBO] Xbox One - Deel 5"
[...]
Die streak ga ik niet verbreken in ieder geval
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Jammer dat ze niet de campaign er ook gelijk bij doenmaurieske72 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:40:
Titanfall 2 free multiplayer trial weekend komend weekend voor iedereen.Als je EA Access of Origin Access hebt is het al vanaf vandaag.
Geen frontier defense, zo jammer.. zo jammermaurieske72 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:40:
Titanfall 2 free multiplayer trial weekend komend weekend voor iedereen.Als je EA Access of Origin Access hebt is het al vanaf vandaag.
Dus ik vermaak me wel met GOW4, PC versie draait bijzonder goed en je speelt dus samen met XBO spelers had ik het idee.
Jaa Horizon 3 is leuk, ondanks dat ik het spel inmiddels op een laag pitje gezet heb.. Ik baal ontzettend dat ik de ''ultimate'' gehaald heb, dit was de eerste keer dat ik de duurste versie van Horizon kocht, en ik deed de aannamen (mijn fout..) dat ik dan ook echt klaar was en de toekomstige uitbreidingen zou krijgen (zoals bij BF1 en etc).Martinspire schreef op maandag 28 november 2016 @ 21:29:
Forza Horizon 3 expansion komt 13 december:
[afbeelding]
Ik twijfel dan ook of ik NOG meer geld uit ga geven aan Horizon 3, ondanks dat het me een leuke uitbreiding lijkt..
Ik heb de expansion pass gewoon in NL gekocht en daarmee kom ik uit op ongeveer 98 euries voor allesLopendeVogel schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:31:
[...]
Jaa Horizon 3 is leuk, ondanks dat ik het spel inmiddels op een laag pitje gezet heb.. Ik baal ontzettend dat ik de ''ultimate'' gehaald heb, dit was de eerste keer dat ik de duurste versie van Horizon kocht, en ik deed de aannamen (mijn fout..) dat ik dan ook echt klaar was en de toekomstige uitbreidingen zou krijgen (zoals bij BF1 en etc).
Ik twijfel dan ook of ik NOG meer geld uit ga geven aan Horizon 3, ondanks dat het me een leuke uitbreiding lijkt..
Je kan ook nog wachten natuurlijk. Volgend jaar zomer en anders wel weer met de kerst zijn ze voor 5 euro p/st op te pikken in de store
Grrr ja kijk en ik dacht dat zo'n expension pass wel aanwezig zou zijn in de bundel van uhh 110-130 euro (ik dacht dat ik 130 betaald had, weet het niet zeker).timmie271 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:47:
[...]
Ik heb de expansion pass gewoon in NL gekocht en daarmee kom ik uit op ongeveer 98 euries voor alles
Je kan ook nog wachten natuurlijk. Volgend jaar zomer en anders wel weer met de kerst zijn ze voor 5 euro p/st op te pikken in de store
Jij hebt dus voor minder geld in principe meer haha
Enige voordeel (achteraf vind ik het een nadeel) is die VIP pass en de gratis auto's (die ik niet eens gebruik). Dat de credits verdubbeld worden was op het begin leuk, nu heb ik zoveel geld dat ik er niks meer mee kan doen.. De auto's die ik wil, die heb ik en ik kan nu elke auto kopen die ik wil en die max tunen.. Oftewel het verzamelen van credits is ook voorbij (min of meer 1 van de redenen waarom het spel niet veel meer opgestart wordt).
Wellicht inderdaad zo'n aanbieding á 5 euro dat ik hem koop, wel een goede tip ja!
Ik had hem in hongkong gekocht waardoor het ongeveer 73 was in plaats van 100LopendeVogel schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:58:
[...]
Grrr ja kijk en ik dacht dat zo'n expension pass wel aanwezig zou zijn in de bundel van uhh 110-130 euro (ik dacht dat ik 130 betaald had, weet het niet zeker).
Jij hebt dus voor minder geld in principe meer haha![]()
Enige voordeel (achteraf vind ik het een nadeel) is die VIP pass en de gratis auto's (die ik niet eens gebruik). Dat de credits verdubbeld worden was op het begin leuk, nu heb ik zoveel geld dat ik er niks meer mee kan doen.. De auto's die ik wil, die heb ik en ik kan nu elke auto kopen die ik wil en die max tunen.. Oftewel het verzamelen van credits is ook voorbij (min of meer 1 van de redenen waarom het spel niet veel meer opgestart wordt).
Wellicht inderdaad zo'n aanbieding á 5 euro dat ik hem koop, wel een goede tip ja!
edit: Hoe hebben jullie QB gespeeld? Gewoon de 1e keer erdoorheen spelen op Hard en toevallig wat collectebles oppikken en met chapter replay de rest gehaald? Of direct alle collectebles gehaald met een walkthrough oid.?
Ik weet dat je sommige stukken over moet doen vanwege de keuzes, maar ben nieuwsgierig naar het hierboven genoemde
[ Voor 13% gewijzigd door timmie271 op 30-11-2016 14:16 ]
Heeft QB een achievement op hard? Ik heb 1000/1000 en geloof dat ik de meeste zo gehaald heb. Ik had er maar een paar gemist en die heb ik erna gedaan. De collectables liggen vrij gemakkelijk te vinden, dacht ik. Zeker met behulp van die radar.timmie271 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:04:
[...]
Ik had hem in hongkong gekocht waardoor het ongeveer 73 was in plaats van 100Maar gelijk heb je wel hoor. Gebruik nu zelf soms de auto's van de carpass en die VIP pass, tja leuk voor het kroontje achter mijn naam
edit: Hoe hebben jullie QB gespeeld? Gewoon de 1e keer erdoorheen spelen op Hard en toevallig wat collectebles oppikken en met chapter replay de rest gehaald? Of direct alle collectebles gehaald met een walkthrough oid.?
Ik weet dat je sommige stukken over moet doen vanwege de keuzes, maar ben nieuwsgierig naar het hierboven genoemde
Er is een achievement voor de moeilijkheidsgraad hardTits schreef op woensdag 30 november 2016 @ 15:10:
[...]
Heeft QB een achievement op hard? Ik heb 1000/1000 en geloof dat ik de meeste zo gehaald heb. Ik had er maar een paar gemist en die heb ik erna gedaan. De collectables liggen vrij gemakkelijk te vinden, dacht ik. Zeker met behulp van die radar.
Dat maakt het wel makkelijk, ga ik er gewoon doorheen zonder walkthrough en pak ik de rest erna wel
Verwijderd
Is veel leuker om de collectibles te vinden zonder guide. Ik heb niks vooraf bekeken. Kostte 4 uur spelplezier om de ontbrekende te vinden.timmie271 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 17:22:
[...]
Er is een achievement voor de moeilijkheidsgraad hard
Dat maakt het wel makkelijk, ga ik er gewoon doorheen zonder walkthrough en pak ik de rest erna wel
Hard is zeer simpel tot de matige eindbaas.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Ga ik me daar van het weekend wel mee vermaken als ik het zo leesRoyeboi schreef op woensdag 30 november 2016 @ 19:28:
Quantum Break is wat mij ook betreft wel een easy completion. Zelfs op Hard modus is de game niet echt moeilijk, als je overal goed cover gebruikt en een beetje doorkrijgt welke special powers je kunt uitvoeren. De eindbaas wel een paar keer over gedaan, tot je door hebt (zoals vele eindbosses) wat de beste routine is om uit te voeren.
Pff wat is het lastig om al dat geld bij mekaar te krijgen in Gat out of hell..
Bij de meeste spellen doe ik het eerst ook zonder guide, maar er zijn spellen waarbij je dan ineens alles over kan doen als je hem mist. (AC, AC3, Tomb raider Definitive edition etc..) Van de laatstgenoemde mis ik hem dus.... Dan ga ik hem niet helemaal overnieuw spelenVerwijderd schreef op woensdag 30 november 2016 @ 18:02:
[...]
Is veel leuker om de collectibles te vinden zonder guide. Ik heb niks vooraf bekeken. Kostte 4 uur spelplezier om de ontbrekende te vinden.
Hard is zeer simpel tot de matige eindbaas.
Wat sterkere eindbazen ben ik wel gewend
[ Voor 35% gewijzigd door timmie271 op 30-11-2016 20:00 ]
Ik ben mn xbox one s aan het installeren.
Kan ik m het beste met de hdmi met de tv (4K) verbinden. Of ook via mn Denon 2113 die aan 4K Upscaling doet.
Ik zie nergens 4K staan bij de Denon? Maar als hij denkt dat ie 1080p binnenkrijgt en het upscaled kun je het beter gewoon direct naar de tv sturen lijkt mij..p.d.akkerman schreef op woensdag 30 november 2016 @ 20:04:
Vraagje:
Ik ben mn xbox one s aan het installeren.
Kan ik m het beste met de hdmi met de tv (4K) verbinden. Of ook via mn Denon 2113 die aan 4K Upscaling doet.
Zelf heb ik audio aangesloten via een optische kabel en beeld direct in monitor/tv. Ook omdat het beeld wel es wil wegvallen bij mijn onkyo....
edit: als ik het zo lees stuurt ie 4K gewoon rechtstreeks door, maar is er de mogelijkheid tot eventueel upscalen als het 1080p beeld is. Dus dan zou ik hem gewoon direct op de versterker aansluiten met HDMI. Heb je over het algemeen ook een hogere bitrate met audio als ik het goed begrepen had van iemand anders
[ Voor 21% gewijzigd door timmie271 op 30-11-2016 20:15 ]
He shit, dan loop je weer 1.000 achievements op mij uit dit weekend... Snel Beyond Eyes en Virginia er doorheen jagen!timmie271 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 19:53:
[...]
Ga ik me daar van het weekend wel mee vermaken als ik het zo lees
Pff wat is het lastig om al dat geld bij mekaar te krijgen in Gat out of helll
Gat Out of Hell ook geprobeerd maar de repetitieve gameplay staat me wat tegen. Denk dat ik bij die game maar afhaak. Dan zou ik het enkel voor de cheevos doen en da's nie gezond.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Zet ik die 2 games ook mooi voor op het lijstje als ze in de aanbieding zijn ooitRoyeboi schreef op woensdag 30 november 2016 @ 20:28:
[...]
He shit, dan loop je weer 1.000 achievements op mij uit dit weekend... Snel Beyond Eyes en Virginia er doorheen jagen!
Gat Out of Hell ook geprobeerd maar de repetitieve gameplay staat me wat tegen. Denk dat ik bij die game maar afhaak. Dan zou ik het enkel voor de cheevos doen en da's nie gezond.
Ach vermaak me er wel mee, maar moet nu alleen nog alle wapens tot de max upgraden eigenlijk. En die credits farmen is zo saai....
Hmm. Zit nog niet eens op de 20 uur en heb bijna alle challenges al gedaan
Alleen nog brandend 500 meter proberen te vliegen daarna en het spel is uitgespeeld
[ Voor 10% gewijzigd door timmie271 op 30-11-2016 21:41 ]
pricewatch: Samsung UE49KS7000 Zilver, Zwart
pricewatch: Sony Bravia KD-49XD8305 Zwart
Set your goals high, and don't stop till you get there.
- quorumz
- Niet online
waarom zou je dan niet een jaar wachten als je tv nog goed is? De scorpio komt na zomer 2017 uitDiederik-Jan schreef op donderdag 1 december 2016 @ 00:42:
Met de komst van de Xbox Scorpio inmiddels op zoek naar een goede 4k tv, maar wel zonde dat ik een goede Sony W6 full HD tv weg moet doen. Anyway welke van de twee zal ik nemen.
(niet dat gamen op een 4k niet mooi is (door upscalen) want heb zelf ook 4k tvs
[ Voor 6% gewijzigd door quorumz op 01-12-2016 05:46 ]
Ik vond dit wel een goede post over 4K tv's. http://gamer.nl/artikelen...-televisie-moet-je-halen/Diederik-Jan schreef op donderdag 1 december 2016 @ 00:42:
Met de komst van de Xbox Scorpio inmiddels op zoek naar een goede 4k tv, maar wel zonde dat ik een goede Sony W6 full HD tv weg moet doen. Anyway welke van de twee zal ik nemen.
Mijn conclusie; ik wacht nog even totdat OLED betaalbaarder wordt.
Ik zou ook 1 jaar verder sparen en dan voor een OLED gaan. Met een beetje rondbellen krijg je ze nu al voor net onder de 2000 euro (55 inch) dus met een beetje mazzel zakken de prijzen nog verder en dan heb je echt een top setup.Diederik-Jan schreef op donderdag 1 december 2016 @ 00:42:
Vanaf nu is Sleeping Dogs Definitive Edition te downloaden in de store. Gratis bij Games With Gold.
Laat die duimpjes maar komen, gasten!
Dat gaat zeker nog een paar jaar duren. Vooral met 4k. Daarnaast zijn er nog problemen met de input lag. Ik denk dat ik even op de btw actie dagen van de mediamarkt wacht en dan de Samsung 7000 of de Sony XD83 aanschaf. Omdat ik dan 39% korting kan krijgen via een familielid. Hoe dan ook zullen de nieuwste modellen altijd duur zijn.Bbfreak schreef op donderdag 1 december 2016 @ 07:58:
[...]
Ik vond dit wel een goede post over 4K tv's. http://gamer.nl/artikelen...-televisie-moet-je-halen/
Mijn conclusie; ik wacht nog even totdat OLED betaalbaarder wordt.
[ Voor 4% gewijzigd door Koning-Admiraal op 01-12-2016 10:44 ]
Set your goals high, and don't stop till you get there.
als je hetzelfde doet bij Burnout Paradise, dan krijg je van mij ook een duimpieTits schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:30:
*Algemene mededeling*
Vanaf nu is Sleeping Dogs Definitive Edition te downloaden in de store. Gratis bij Games With Gold.
De OLEDs van 2017 gaan waarschijnlijk beter zijn qua input lag dan die van dit jaar, en die zitten al rond de 30-35ms, dus wat dat betreft gaat het zeker geen jaren duren.Diederik-Jan schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:44:
[...]
Dat gaat zeker nog een paar jaar duren. Vooral met 4k. Daarnaast zijn er nog problemen met de input lag. Ik denk dat ik even op de btw actie dagen van de mediamarkt wacht en dan de Samsung 7000 of de Sony XD83 aanschaf. Omdat ik dan 39% korting kan krijgen via een familielid. Hoe dan ook zullen de nieuwste modellen altijd duur zijn.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Tits schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:30:
*Algemene mededeling*
Toevallig pas geleden nog even naar gekeken en qua input lag viel het inderdaad wel mee. Ik vind ze alleen nog een beetje duur.Phusebox schreef op donderdag 1 december 2016 @ 13:22:
[...]
De OLEDs van 2017 gaan waarschijnlijk beter zijn qua input lag dan die van dit jaar, en die zitten al rond de 30-35ms, dus wat dat betreft gaat het zeker geen jaren duren.
Maar OLED is er ook pas 3 jaar, dus het wordt zeker nog goedkoper. Geduld hebben dus in mijn geval
De modellen van dit jaar zijn al vrij goed. Ik wacht even af wat de CES gaat brengen in januari en dan denk ik wel dat er in 2017 een OLED tv aan de muur komt.Ereaser schreef op donderdag 1 december 2016 @ 14:59:
[...]
Toevallig pas geleden nog even naar gekeken en qua input lag viel het inderdaad wel mee. Ik vind ze alleen nog een beetje duur.
Maar OLED is er ook pas 3 jaar, dus het wordt zeker nog goedkoper. Geduld hebben dus in mijn geval
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Max : The Curse of Brotherhood https://www.microsoft.com...$2142931$$04003m1w8tc9$$$
Kalimba https://www.microsoft.com/de-de/store/p/kalimba/c25k1d8b4h2b
Verwijderd
Waarom link je naar de Japanse en Duitse Store?justifire schreef op donderdag 1 december 2016 @ 18:36:
Free with Gold :
Max : The Curse of Brotherhood https://www.microsoft.com...$2142931$$04003m1w8tc9$$$
Kalimba https://www.microsoft.com/de-de/store/p/kalimba/c25k1d8b4h2b
Max is top! Zeker doen als je van prima platformers en/of licht inventieve gameplay en/of goede sfeer en artstyle gevoelig bent.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2016 18:54 ]
Het zijn daar vervangers van de games voor de restVerwijderd schreef op donderdag 1 december 2016 @ 18:39:
[...]
Waarom link je naar de Japanse en Duitse Store?![]()
Max is top! Zeker doen als je van prima platformers en/of licht inventieve gameplay en/of goede sfeer en artstyle gevoelig bent.
Kalimba heb ik al van wat eerder. Max ga ik nog wel even claimen
wat ben ik blij als ik eindelijk thuis ben na 9,5 van de 13 uur weg gereisd te hebben.... @motorshow Essen
- quorumz
- Niet online
gelukkig komt mijn nieuwe tv qua testen in de buurt ) blijft kwijlenEreaser schreef op donderdag 1 december 2016 @ 14:59:
[...]
Toevallig pas geleden nog even naar gekeken en qua input lag viel het inderdaad wel mee. Ik vind ze alleen nog een beetje duur.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Doe eens een gokVerwijderd schreef op donderdag 1 december 2016 @ 18:39:
[...]
Waarom link je naar de Japanse en Duitse Store?
Of als je nog even makkelijk 1000 gs er bij wil halenVerwijderd schreef op donderdag 1 december 2016 @ 18:39:
[...]
Waarom link je naar de Japanse en Duitse Store?![]()
Ik weet nog niet zeker of ik hem ga opstartenFinraziel schreef op donderdag 1 december 2016 @ 20:38:
[...]
Of als je nog even makkelijk 1000 gs er bij wil halenmaar hij is inderdaad ook heel vermakelijk
Gelukkig wel Gat out of hell uitgespeeld dus kan morgen mooi beginnen aan QB als er niks tussenkomt
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
https://majornelson.com/2...-the-winners-on-xbox-one/
Zit gelukkig niks tussen of is nog te duur voor mijjustifire schreef op donderdag 1 december 2016 @ 22:35:
Bah, nog meer aanbiedingen.....
https://majornelson.com/2...-the-winners-on-xbox-one/
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Enorm veel goede reviews gelezen over Hyper Light Drifter, dus toch maar even naar Rusland gevlogen.timmie271 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 22:58:
[...]
Zit gelukkig niks tussen of is nog te duur voor mij
HLD voor minder dan 7 eurie.
En Fury is ook al zo goed ontvangen, kan ik voor minder dan een tientje niet laten liggen.
Nazdrovje !!
Daar hou ik je aan!draakhoofd schreef op donderdag 1 december 2016 @ 13:15:
[...]
als je hetzelfde doet bij Burnout Paradise, dan krijg je van mij ook een duimpie
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
[YouTube: https://youtu.be/TDtv9fImfNw]
Zooitje trailers / gameplay :
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=TRkvlabgMco]
Maar dat kwam toen ook meer omdat het een FPS was die iets anders was toen.
Ik heb er wel 1, maar vul hem liever niet in. Zou wel graag de games spelen, Farcry ook al misgelopen hierdoor.
PayPal toevoegen als betaaloptie, maar dan geef je Microsoft ook toestemming om automatisch af te schrijven.Rev! schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 16:45:
Iemand een tip hoe je de Games for Gold waarbij je perse een creditcard moet invullen, toch kan krijgen zonder die creditcard?
Ik heb er wel 1, maar vul hem liever niet in. Zou wel graag de games spelen, Farcry ook al misgelopen hierdoor.
Of credit card/PayPal toevoegen, game claimen en betaalgegevens weer verwijderen via Xbox.com (of de automatische machtiging intrekken via PayPal)?
Tegoed van gift cards werkt niet voor 360 games.
Ik claim ze zelf nog via de 360.
[ Voor 3% gewijzigd door MartijnS72 op 02-12-2016 17:02 ]
Ik heb Paypal al toegevoegd als betalings optie, die kan ik hier ook zien > https://account.microsoft.com/billing/paymentsMartijnS72 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 17:00:
[...]
PayPal toevoegen als betaaloptie, maar dan geef je Microsoft ook toestemming om automatisch af te schrijven.
Of credit card/PayPal toevoegen, game claimen en betaalgegevens weer verwijderen via Xbox.com (of de automatische machtiging intrekken via PayPal)?
Tegoed van gift cards werkt niet voor 360 games.
Ik claim ze zelf nog via de 360.
Helaas blijft hij om een creditcard vragen.
En als je kiest voor andere betaalopties? Verschijnt ie dan wel?Rev! schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 17:20:
[...]
Ik heb Paypal al toegevoegd als betalings optie, die kan ik hier ook zien > https://account.microsoft.com/billing/payments
Mocht je nog een xbox 360 hebben dan kun je zoals boven je verteld werd de game claimen op de 360 zonder betaalmiddel oid.
Dat is vreemd. Is dat een geverifieerd PayPal-account met dezelfde adresgegevens als je Xbox Live/Microsoft-account?Rev! schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 17:20:
[...]
Ik heb Paypal al toegevoegd als betalings optie, die kan ik hier ook zien > https://account.microsoft.com/billing/payments
Aan mijn PayPal-account is een creditcard gekoppeld. Dat account heb ik eerder dit jaar gebruikt om een fysiek product aan te schaffen op microsoftstore.nl waarbij ik een factuurovereenkomst met Microsoft Payments aanging. Daarna kon ik via Xbox.com ook 360 games claimen.
[ Voor 4% gewijzigd door MartijnS72 op 02-12-2016 17:41 ]
Net m'n CM Media hub met een 750GB SSD erin gezet (past erg netjes), om nu ~700GB opnieuw te gaan downloaden zat ik ook niet helemaal op te wachten
Ik heb 2 schijven eraan hangen. 1 ssd en 1 normale.SinergyX schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 18:59:
Iemand ervaring met 2 externe schijven? Het wordt wel ondersteund, maar bij manage games heb ik uitsluitend de keuze 'internal/external', maar bij external geen optie voor beide schijven.
Net m'n CM Media hub met een 750GB SSD erin gezet (past erg netjes), om nu ~700GB opnieuw te gaan downloaden zat ik ook niet helemaal op te wachten
En ik kan uit 3 schijven kiezen.
Zie je ze wel als je ze los van elkaar aansluit?

intern= Intern
SSD= Externe SSD
Extern= USB 3 2.5 inch
[ Voor 12% gewijzigd door nexhil op 02-12-2016 19:48 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
https://www.microsoftstor...Deals/categoryID.67001200
Probleem gevonden, blijkbaar moest ik de schijf nog een keer formateren voordat hij ook in mijn games zichtbaar werd. Op storage stonden ze wel alle 3, nu ook in m'n game&app lijstnexhil schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 19:41:
[...]
Ik heb 2 schijven eraan hangen. 1 ssd en 1 normale.
En ik kan uit 3 schijven kiezen.
Zie je ze wel als je ze los van elkaar aansluit?
[afbeelding]
intern= Intern
SSD= Externe SSD
Extern= USB 3 2.5 inch
[afbeelding]
Meer tweakers die BF1 spelen?
HENG HENG
jazeker !!Spacecowboy schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 20:08:
Zo, sinds vorige week de One gehaald als opvolger van m'n 360. En wat is battlefield een gave game.
Meer tweakers die BF1 spelen?
YouTube: Unlucky survive in Battlefield one
Ik neem aan dat dit een lokkertje is. Er staat up to 50%. Now $19.99. Ik gok dat dit vooe recore is. De waarde van overige games is meer dan $40 en zal waarschijnlijk <50% korting hebben. 7dec maar even afwachten!justifire schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 19:45:
En nog meer aanbiedingen, 12 dagen lang vanaf Sinterklaas elke dag wat (o.a. BF1 voor $19.99)
https://www.microsoftstor...Deals/categoryID.67001200
Ja ik kan wel gewoon op Live andere games kopen met Paypal, alleen verschijnt Paypal niet in de betaal opties bij een Game for Gold. 360 heb ik nog wel ergens liggen in een doos ja, beetje jammer dat het niet anders kantimmie271 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 17:32:
[...]
En als je kiest voor andere betaalopties? Verschijnt ie dan wel?
Mocht je nog een xbox 360 hebben dan kun je zoals boven je verteld werd de game claimen op de 360 zonder betaalmiddel oid.
Mijn Gamertage change heb ik ook gewoon met Paypal gekocht btw.
[ Voor 5% gewijzigd door Rev! op 03-12-2016 12:06 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.