• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-12 16:49
MaakmeGek schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:31:
[...]

Ook een amerikaans billing adres?

https://account.microsoft.com/ kijk daar eens, log in en kijk bij payment&billing en dan billing info.

Kies je US profile en check of daar wel een amerikaans adres bij staat. Heb je geen US profile dan moet je dat dus even doen en dan zou het in principe wel moeten werken.
Stond die ook op ;). Maar op 1 of andere manier na herstart systeem en het proces weer door te lopen werkt het nu wel weer. Mooi FIFA 17 voor 36 dollar!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:35

JSchut

.....

timmie271 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:59:
[...]

Hmm vreemd. Probeer het anders via de xbox zelf? Kost wat meer werk, maar zou dan wel moeten lukken..
Hij is afgeprijsd!
https://www.gamemania.nl/...eless-controller-s--white

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:15
Kan ik mooi het weekend in met QB en nieuwe (extra) controller :D

Gamertag: timmie271

• JSchut

JSchut

.....

timmie271 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:48:
[...]

Kan ik mooi het weekend in met QB en nieuwe (extra) controller :D
Same here :) Morgen ophalen :P

• timmie271
Ik hoef nu maar 100 meter extra te lopen voor ik naar mijn trein ga om even naar de game mania te gaan. Dus dat scheelt :)

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
In de winkel bij gamemania is de controller idd 30 euro. Net ff The Division gehaald voor 15 euries.

• Frans92
  • Laatst online: 13-10 10:19

Frans92

VFR800

Mandarijntje schreef op donderdag 24 november 2016 @ 22:46:
Heb hem zelf niet gekocht maar kwam de volgende topaanbieding tegen:
Bij Game.co.uk 12 maanden xbox live voor £ 24.99
Bedankt! Gekocht :D
Scheelt toch weer wat in de kosten voor een jaartje Gold!

XBL: DonFrans

• rjn27
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-12 20:01
Frans92 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:08:
[...]

Bedankt! Gekocht :D
Scheelt toch weer wat in de kosten voor een jaartje Gold!
Heb hem ook gekocht dat er bij staat dat je de code in de UK store moet gebruiken maakt niet uit toch.
Ik wil deze namelijk weggeven

Redeem your code to your UK Microsoft account in of the following ways:

[ Voor 22% gewijzigd door rjn27 op 25-11-2016 11:42 ]

• Frans92

Frans92

VFR800

rjn27 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:42:
[...]

Heb hem ook gekocht dat er bij staat dat je de code in de UK store moet gebruiken maakt niet uit toch.
Ik wil deze namelijk weggeven

Redeem your code to your UK Microsoft account in of the following ways:
Bij mij werkte het gewoon meteen, zonder landinstellingen te moeten veranderen. Ik heb het via de PC gedaan, niet via de XBOX (geen idee of dat uitmaakt).

• rjn27
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-12 20:01
Frans92 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:44:
[...]

Bij mij werkte het gewoon meteen, zonder landinstellingen te moeten veranderen. Ik heb het via de PC gedaan, niet via de XBOX (geen idee of dat uitmaakt).
Top leuk kado om te geven, Hij plakt die 12 maanden er gewoon achteraan neem ik aan?

• Frans92

Frans92

VFR800

rjn27 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:53:
[...]

Top leuk kado om te geven, Hij plakt die 12 maanden er gewoon achteraan neem ik aan?
Bij mij verlengde het van maart 2017 naar maart 2018, dus ja :)

• BlazeMuis
  • Nu online
Frans92 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:44:
[...]

Damn goede deal :O

Kheb em ook maar meteen gehaald, code invoeren werkte prima op de Xbox.com website.

Verloopt op
23-2-2018

:)
damn je komt gewoon in een queue bij cdkeys door black friday

https://nl.pepper.com/aan...kortingscode-cdkeys-32160

Fallout 4: 15.59

Mafia 3 rond de 17 euro

Star wars battle front 11.99

Titanfall 2 29.89

Cod infinete warfare 20.80

Battlefield 4. 4.79

F1 2016 26.39

Assassin's Creed Unity Xbox One - Digital Code 1.79

Forza Horizon 2 Xbox 360 - Digital Code 13.19

Halo: The Master Chief Collection Xbox One - Digital Code 5.69

Tom Clancy's The Division Xbox One - Digital Code 13.19

UNCHARTED: The Nathan Drake Collection PS4 - Digital Code 26.39

Star Wars: Battlefront PS4 - Digital Code (US only) 13 eueo

Journey PS4 - Digital Code 6.59

Topic ziet er niet uit want ik moest snel want je mag naar 10 min op de website!

Zie je meer kortingen! Deel ze!

Gebruik code cdkeysblack10 voor nog meer korting op bovenstaande prijzen

• Frans92

Frans92

VFR800

quorumz schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 14:23:
damn je komt gewoon in een queue bij cdkeys door black friday

https://nl.pepper.com/aan...kortingscode-cdkeys-32160

Cod infinete warfare 20.80

Topic ziet er niet uit want ik moest snel want je mag naar 10 min op de website!

Zie je meer kortingen! Deel ze!

Gebruik code cdkeysblack10 voor nog meer korting op bovenstaande prijzen
Is dit de versie met de remastered erbij?

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 19:51

DeMoN

Pastafari

Frans92 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 15:11:
[...]

Is dit de versie met de remastered erbij?
Ik kan het niet zien (wachtrij) maar ik denk van niet. Zou te goedkoop zijn. Met MWR erbij heet normaal ook de 'legacy' edition.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Frans92

Frans92

VFR800

DeMoN schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 15:16:
[...]

Ik kan het niet zien (wachtrij) maar ik denk van niet. Zou te goedkoop zijn. Met MWR erbij heet normaal ook de 'legacy' edition.
quorumz schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 15:16:
[...]

geen idee
ik sta na dik een uur nog in de queue 8)7
Als jullie iets weten, hoor ik het graag :) En waarschijnlijk nog wel meer mensen hier :p
Ik kan nu nog niet de queueueueue in, later vanmiddag pas..

[ Voor 4% gewijzigd door Frans92 op 25-11-2016 15:19 ]

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Kan je bij Gamemania ook laten bezorgen? Ik zie die mooie controlleraanbieding maar zo te zien moet ik naar buiten :X

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

DeMoN schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 15:20:
Kan je bij Gamemania ook laten bezorgen? Ik zie die mooie controlleraanbieding maar zo te zien moet ik naar buiten :X
nope welkom in 2016! (je kan hem wel reserveren als ze hem op voorraad hebben, ik heb hem iemand laten halen hoef ik zelf niet naar buiten haha)

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

quorumz schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 15:24:
[...]

nope welkom in 2016! (je kan hem wel reserveren als ze hem op voorraad hebben, ik heb hem iemand laten halen hoef ik zelf niet naar buiten haha)
Tsjonge jonge... bijzonder wel dat zij nog bestaan met alleen fysieke winkels. Dat zie je dikwijls anders aflopen. Even kijken hoe ik dat ga doen in dit geval, want de winkels gaan natuurlijk na werktijd dicht, altijd erg praktisch voor werkend Nederland (zeker als je dan geen webshop hebt)

• Joramelarius
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-01 21:24
DeMoN schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 15:27:
[...]

Tsjonge jonge... bijzonder wel dat zij nog bestaan met alleen fysieke winkels. Dat zie je dikwijls anders aflopen. Even kijken hoe ik dat ga doen in dit geval, want de winkels gaan natuurlijk na werktijd dicht, altijd erg praktisch voor werkend Nederland (zeker als je dan geen webshop hebt)
Je kan volgens mij ook morgen, zondag of maandag ophalen. Als de winkel open is op zondag natuurlijk. Actie loopt nog even door.
Joramelarius schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 15:30:
[...]

Je kan volgens mij ook morgen, zondag of maandag ophalen. Als de winkel open is op zondag natuurlijk. Actie loopt nog even door.
Volgens bericht zelfs 5 werkdagen, extra controller kan nooit kwaad :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Format-C schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:57:
Valt me een beetje tegen die deals van dit jaar. Vorig jaar waren er leukere games voor minder. Ze zijn nu regulier op en disk vaak goedkoper als je een beetje zoekt in de pw.
Zitten toch best mooie aanbiedingen tussen.
Batman Arkham Knight, Skyrim, Gears 4, ReCore, Witcher 3, Unravel, Dying Light, DOOM, Forza Horizon 3, Mortal Kombat, voor elk wat wils :)

De season pass voor Rise of the Tomb Raider van 4 eurootjes upgrade de versie overigens meteen naar de 20th anniversary edition, dus nog meer bang for da buck ! _/-\o_

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• timmie271
Ziezo QB en nieuwe controller zijn binnen :)
justifire schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 16:12:
[...]
De season pass voor Rise of the Tomb Raider van 4 eurootjes upgrade de versie overigens meteen naar de 20th anniversary edition, dus nog meer bang for da buck ! _/-\o_
Ik zit te twijfelen om het te doen. Vooral omdat ik nog zoveel heb liggen en de helft multiplayer is...

Als ik het toch doe, hoe upgrade ik dan naar 20th Ann. edition?

• timmie271
justifire schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 16:26:
[...]

Koop season pass, install, tadaaaaaa *O*
Owh lol, nu ik het nog een keer lees snap ik wat je bedoelt :9 dacht eerst dat je het handmatig moest doen :)

Sla hem toch over. Kom 3.72 Hongkongdollar tekort :+

[ Voor 9% gewijzigd door timmie271 op 25-11-2016 16:38 ]

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Worden die Xbox live codes wel direct gestuurd, wacht nog steeds op die van de Game Store.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Diederik-Jan schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 16:46:
Worden die Xbox live codes wel direct gestuurd, wacht nog steeds op die van de Game Store.
Kan even duren, ik moest klein kwartiertje wachten gok ik
Ik had de mijne al binnen voordat ik bevestiging van de shop zelf kreeg (game.co.uk), kan tot eind volgend jaar weer vooruit :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• JSchut

JSchut

.....

Bij mij duurde het 45 minuten ongeveer.

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-12 16:01
JSchut schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 17:11:
[...]

Bij mij duurde het 45 minuten ongeveer.
Ik kreeg hem direct binnen. Alleen als ik hem probeer te redeemen dan zegt hij. something went wrong, try again later.

Inmiddels al een half uur geleden :'(
KookSpook schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 19:24:
[...]

Ik kreeg hem direct binnen. Alleen als ik hem probeer te redeemen dan zegt hij. something went wrong, try again later.

Inmiddels al een half uur geleden :'(
Afhankelijk welke code hij geeft, doet hij het wel gewoon. Ik had eerst een lange foutcode (dacht met d00090 erin), daarna wat kortere foutcodes, opeens toch mailtje dat m'n live nu tot dec.2017 loopt.

Verwijderd

timmie271 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 16:22:
Ziezo QB en nieuwe controller zijn binnen :)

[...]

Ik zit te twijfelen om het te doen. Vooral omdat ik nog zoveel heb liggen en de helft multiplayer is...

Als ik het toch doe, hoe upgrade ik dan naar 20th Ann. edition?
Multiplayer? Dat is de eerste. Die stikte van de stompzinnige online Achievements. Rise of the tomb raider is volledig single player uit te spelen. Muv van een paar Coop Achievements.

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Meer mensen die problemen hebben met het verzilveren van de game.co.uk Xbox Live Gold codes? Deze zijn toch in heel de wereld te gebruiken of alleen op een UK account?

• KookSpook
Rockvee2 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 20:03:
Meer mensen die problemen hebben met het verzilveren van de game.co.uk Xbox Live Gold codes? Deze zijn toch in heel de wereld te gebruiken of alleen op een UK account?
Yip;
Er is een onverwachte fout opgetreden. De fout is genoteerd en zal worden onderzocht. Probeer je code later in te wisselen.

Ook via de UK krijg ik een foutmelding

[ Voor 4% gewijzigd door KookSpook op 25-11-2016 20:07 ]

• Bermbom
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-11 08:19
Rockvee2 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 20:03:
Zojuist een code ingewisseld gekocht bij game.co.uk. Werkt dus gewoon.

Verwijderd

Bermbom schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 20:14:
[...]

Zojuist een code ingewisseld gekocht bij game.co.uk. Werkt dus gewoon.
zojuist Xbox gekocht, maand prepaid kan ik momenteel ook niet inwisselen hier

Verwijderd

The Evil Within is nu als base game incl season pass maar 12 euro, makkelijke keuze :)

• timmie271
justifire schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 19:29:
[...]

Zonde.
Dik 7 GB kwaliteitscontent, speelt geweldig en ziet er bovendien schitterend uit _/-\o_
Schijnt dat paypal er ook nog es niet helemaal soepel werkt. Dus kan het daarmee ook niet testen....
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 20:03:
[...]

Multiplayer? Dat is de eerste. Die stikte van de stompzinnige online Achievements. Rise of the tomb raider is volledig single player uit te spelen. Muv van een paar Coop Achievements.
Hmm. Dacht dat ik er meer als MP zag, maar goed heb ook nog niet eens geprobeerd de levels op gold te halen :+

Verwijderd

Hehe. Metro redux pack heeft een aparte Achievement lijst van de games los. Ik zie mogelijkheden. :)

• Darks
  • Laatst online: 00:10
Heb eens wat voorbereidingen getroffen voor de winter met wat mooie kortingen;

- Seagate Expansion 1 TB Externe HDD voor EUR 55 via Bol.com
- Xbox Live 12 month subscription voor 45 EUR via Bol.com
- Forza Horizon 3 voor 35 EUR via Dreamland.be
- Rise of the Tomb Raider voor 35 EUR via Dreamland.be
- Kingston HyperX Cloud gaming headset voor 64 EUR via Amazon.de

En dan nog wat cheap pick ups in de Xbox store waaronder Tomb Raider DE, Wolfenstein en een AC voor 20 EUR samen.

Alleen jammer, had graag de Xbox one controller gehaald in Game Mania maar moest werken vandaag en is hier in de buurt volledig uitverkocht al.

Maar al bij al leuke deals :)

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

• timmie271
Darks schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 23:31:
Heb eens wat voorbereidingen getroffen voor de winter met wat mooie kortingen;

- Seagate Expansion 1 TB Externe HDD voor EUR 55 via Bol.com
- Xbox Live 12 month subscription voor 45 EUR via Bol.com
- Forza Horizon 3 voor 35 EUR via Dreamland.be
- Rise of the Tomb Raider voor 35 EUR via Dreamland.be

En dan nog wat cheap pick ups in de Xbox store waaronder Tomb Raider DE, Wolfenstein en een AC voor 20 EUR samen.

Alleen jammer, had graag de Xbox one controller gehaald in Game Mania maar moest werken vandaag en is hier in de buurt volledig uitverkocht al.

Maar al bij al leuke deals :)
Was blij dat ik het gisteren al gereserveerd had via Click and Collect. Was 2 uur later uitverkocht in Utrecht.

Heerlijke controller met de stroevere achterkant :)

Re-Core is verre van perfect, maar man man wat geniet ik er van !
Als je het mij vraagt zijn de reviews veels te veel gefocused op het schietgedeelte, terwijl dit spel naar mijn idee juist draait om het exploren.
Schieten voelt eerder als een mechanic om de lege gedeeltes in het spel op te vullen.
Qua exploren doet het me denken aan Tomb Raider, qua actie aan Lost Planet.
Blij dat hij in de aanbieding was, de demo kon mij niet echt overtuigen, miste daar ook het open-world gedeelte in.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22-12 13:58
Darks schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 23:31:

Is het wat die headset? Kan nog wel een goede gebruiken. Zou eigenlijk vandaag of morgen iets uit moeten kiezen.

• Darks
  • Laatst online: 00:10
Beltoni schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 10:03:
[...]

Is het wat die headset? Kan nog wel een goede gebruiken. Zou eigenlijk vandaag of morgen iets uit moeten kiezen.
Ik heb ze nog niet, maar ik doe altijd uitgebreid 'research' als ik iets koop en deze kwam op vlak van prijs/kwaliteit het beste uit. Er is nog een variant, de hyper x II die heeft een extra module en kan 7.1 produceren maar volgens veel reviews is dit voor games niet echt bevorderlijk en verhoogt het de prijs alleen maar. Let wel dat je een controller met 3.5mm Jack of adapter nodig hebt voor chat te gebruiken.

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Beltoni schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 10:03:
[...]

Want anders kun je niet winnen? ;)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-12 21:43

v8power67

Psn: Mausosaurus

Zo net even op cdkeys.com Halo masterchief Collection en assassins creed unity voor 7 euro gehaald.
Kun je die Halo collectie ook weer Split screen spelen ? Zou leuk zijn met m'n zwager Old scool halo doen.

En gister nog even die 12maanden live voor 24 pond meegenomen. Scheelt een hoop met andere aanbieders.

[ Voor 20% gewijzigd door v8power67 op 26-11-2016 13:50 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Ja, splitscreen zit er gewoon nog in :)

Gamertag: FinrazielNL

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009

v8power67

Psn: Mausosaurus

Finraziel schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 13:54:
Ja, splitscreen zit er gewoon nog in :)
Top dan wordt het weer Old scool knallen :D

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22-12 13:58
Rossi46 schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 13:19:
[...]

Want anders kun je niet winnen? ;)
Haha laat mij maar zonder voorbereiding in de middenmoot rijden. #noexcuses

Ga nog wel even kijken of ik op Imola kan oefenen. Dat is een van de weinige circuits in PCars waar ik tijd voor vrij wil maken.

:*)

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 25-12 13:43
Bij Gamemania bf1 en quantum break al uitverkocht dus nu alleen deus ex gehaald.
Voordeel van deze deus ex is dat het ook nog de day one versie is!

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Ik heb uiteindelijk nog wel QB en een nieuw controllertje weten te scoren bij GM :*)

Deus Ex heb ik twee weken geleden al voor 20 tientjes op weten te pikken.

Zijn mooie tijden om voordelig te gamen :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:14
Haha tig spellen gekocht, alle aanbiedingen voorbij en nu gaat mijn XBO kapot... maakt geen verbinding meer met geen enkele controller...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Phusebox schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 15:56:
Haha tig spellen gekocht, alle aanbiedingen voorbij en nu gaat mijn XBO kapot... maakt geen verbinding meer met geen enkele controller...
Ook niet via USB?

Dat wordt repareren. Maar goed, het is toch niet alsof je er zin in had :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Phusebox
Martinspire schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 16:52:
[...]

Ook niet via USB?

Dat wordt repareren. Maar goed, het is toch niet alsof je er zin in had :+
Geen garantie meer hè.

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-12 15:02
Werkt de xbox live code van game.co.uk voor een NL account?

Mooie deal 25 pond voor een jaar

• BlazeMuis
  • Nu online
whiteclear schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 17:13:

Ja werkt prima :)

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Phusebox schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 15:56:
Al een aantal keer gehad. Wat bij mij hielp is de xbox een herstart te geven dmv de knop voorop zon 10 seconden in te drukken. Zodra de xbox weer aan was dan de controller aansluiten via USB en het werkte weer.

Nu 3x gehad en iedere keer werkte dit gelukkig. De mijne ook uit garantie en kreeg de tip van een andere tweaker die het probleem ook al had. Volgens mij werkte het bij hem zonder de USB koppeling.

• Phusebox
Pannekoek81 schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 17:25:
[...]

Al een aantal keer gehad. Wat bij mij hielp is de xbox een herstart te geven dmv de knop voorop zon 10 seconden in te drukken. Zodra de xbox weer aan was dan de controller aansluiten via USB en het werkte weer.

Nu 3x gehad en iedere keer werkte dit gelukkig. De mijne ook uit garantie en kreeg de tip van een andere tweaker die het probleem ook al had. Volgens mij werkte het bij hem zonder de USB koppeling.
Thanks ga ik proberen.

• KookSpook
Bij mij niet. Hij geeft een error bij het invoeren. Maandag maar even MS bellen

• whiteclear
Hoelang duurt het normaliter voordat je de live code per mail krijgt van game.co.uk? Ik heb een half uurtje geleden via paypal betaald maar nog niks binnen ?

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-12 21:49
Ik heb even een vraag.
Mijn mediaplayer heeft het begeven en nu wil ik de X1 gebruiken als mediaplayer. Echter de Xbox mediaplayer die speelt geen ondertiteling af en lang niet alle bestanden.

Is er een goede mediaplayer die wel ondertitels pakt en meer bestanden?
Ik heb er een paar gedownload die ik zo kon vinden, maar die pakken alle bestanden in een lijst. ik wil gewoon mappen kunnen selecteren zoals de Xbox mediaplayer wel netjes doet.

(heb o.a een andere mediaplayer app gebruikt die alle bestanden op alfabetische volgorde zet. dus alle videobestanden door elkaar. Media centre doet hetzelfde)

• whiteclear
KookSpook schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 18:26:
[...]

Wat was bij jouw de levertijd van de online code? Ik heb nog niks binnen na een goed uur

• KookSpook
Vrijwel direct

• bc7
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-11 15:47

bc7

mike0001 schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 19:19:
Ik heb even een vraag.
Mijn mediaplayer heeft het begeven en nu wil ik de X1 gebruiken als mediaplayer. Echter de Xbox mediaplayer die speelt geen ondertiteling af en lang niet alle bestanden.

Is er een goede mediaplayer die wel ondertitels pakt en meer bestanden?
Ik heb er een paar gedownload die ik zo kon vinden, maar die pakken alle bestanden in een lijst. ik wil gewoon mappen kunnen selecteren zoals de Xbox mediaplayer wel netjes doet.

(heb o.a een andere mediaplayer app gebruikt die alle bestanden op alfabetische volgorde zet. dus alle videobestanden door elkaar. Media centre doet hetzelfde)
Sinds enige tijd is VLC Media Player ook beschikbaar op de Xbox. Hier kan je zowel vanaf je lokale aangesloten schijf als netwerk shares/DNLA servers de meeste videoformaten afspelen inclusief ondertiteling (ondertiteling via netwerk overigens niet getest).

XBL GT: Crypteq

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
whiteclear schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 18:54:
Hoelang duurt het normaliter voordat je de live code per mail krijgt van game.co.uk? Ik heb een half uurtje geleden via paypal betaald maar nog niks binnen ?
Controleer of de Xbox Live Gold-code van GAME niet toevallig in je spamfolder terecht is gekomen.
onderwerp: GAME: Your downloads: The details
afzender: MyDownloads <information@game.co.uk>

Het duurde bij mij overigens wel anderhalf uur voordat de code kwam, maar dat was de eerste avond/nacht.

Mijn bestelling van Xbox Live Gold bij GAME:
0:25 - service@paypal.nl - Ontvangstbewijs van uw betaling aan Game Retail Ltd
0:28 - information@game.co.uk - Thanks for your order 123456789
2:04 - MyDownloads <information@game.co.uk> - GAME: Your downloads: The details
2:16 - information@game.co.uk - Your order 123456789 is on its way

Die laatste is de verzendbevestiging per post (en waarschijnlijk een bug/foutje):
Delivery Method: Free Delivery - 2nd Class Post (3-10 working days)
[...]
Het schijnt dat je maar voor 3 jaar/3x een prepaid code tegelijk kunt invoeren. Verder schijnen bonusmaanden - bijvoorbeeld van 12+1 of 12+2 kaarten - een probleem te zijn, moeten trials eerst verlopen zijn, moet automatisch verlengen uit zijn gezet (1 maand voor 1 euro-actie) en eventueel een credit card zelfs van het account verwijderd zijn. :X |:(
Overigens allemaal van horen zeggen...

Of Xbox Live heeft kuren, dat gebeurt de laatste tijd ook nog wel eens in drukke periodes bij het invoeren van codes. (Ook als de status-pagina niets vermeldt).

• whiteclear
MartijnS72 schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 22:07:
[...]

Controleer of de Xbox Live Gold-code van GAME niet toevallig in je spamfolder terecht is gekomen.
onderwerp: GAME: Your downloads: The details
afzender: MyDownloads <information@game.co.uk>

Het duurde bij mij overigens wel anderhalf uur voordat de code kwam, maar dat was de eerste avond/nacht.

Mijn bestelling van Xbox Live Gold bij GAME:
0:25 - service@paypal.nl - Ontvangstbewijs van uw betaling aan Game Retail Ltd
0:28 - information@game.co.uk - Thanks for your order 123456789
2:04 - MyDownloads <information@game.co.uk> - GAME: Your downloads: The details
2:16 - information@game.co.uk - Your order 123456789 is on its way

Die laatste is de verzendbevestiging per post (en waarschijnlijk een bug/foutje):
Delivery Method: Free Delivery - 2nd Class Post (3-10 working days)
Ik heb em vannacht binnen gekregen.

Orderbevestiging om 18:40 en de code kwam binnen om 00:40

Zojuist via de webbrowser verlengd. Ik kreeg wel een fout melding na het bevestigen van de 12 maanden prepaid. "Er is iets fout gegaan"

Maar ik kreeg direct een mail daarna dat mijn live is verlengd met 12 maanden. Dus het werkt.

[ Voor 10% gewijzigd door whiteclear op 27-11-2016 09:07 ]

• mtouw78
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20:16
Hier dezelfde vage error.
Op microsoft/xbox.com even onder subscribtions kijken dan weet je 100% zeker of het verwerkt is.

Bij mij idd ook gewoon live tot 2018 nu.

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Waarom lees ik niet dat er meer mensen Batman hebben gehaald?

http://xbox-store-checker...tion-premium/c3drg5g7fcb5

Voor 18 euro spel (us store) + season pass vind ik prima deal en heb me er dit weekend al weer uren mee vermaakt :)

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-12 12:10

nexhil

BAM!

Kluutmaran schreef op zondag 27 november 2016 @ 23:52:

Voor 18 euro spel (us store) + season pass vind ik prima deal en heb me er dit weekend al weer uren mee vermaakt :)
Ik had em al, wel de kale versie.
Maar ik heb hem pas 2 uur gespeeld denk ik.

[ Voor 4% gewijzigd door nexhil op 28-11-2016 07:06 ]

• timmie271

Niet mijn speelstijl en heb toch al teveel games :)

Heb ROTTR season pass en batman telltale season pass (wilde nog op cancel klikken maar was net te laat :+) gekocht.

Daarnaast nog QB dus ik heb weer genoeg te doen voorlopig :)

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-12 20:11

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Omdat ik hem toch niet ga spelen en mijn backlog nog te groot is. Van die backlog denk ik ook niet dat die erg snel kleiner zal worden. Ik moet Just Cause 3 nog uitspelen, maar ben halverwege en de rest van die eilanden waar ik nu naar toe moet, zijn zo goed als verlaten, dus de fun factor is ook niet meer zo groot.

Ten tweede, ik merk dat ik steeds minder zin heb ik games die een verhaal hebben als rode draad, maar ook allerlei side missies hebben. Dan wil je op een avondje een hoofdstuk gaan doen, maar na 4 uur spelen, heb je eigenlijk alleen nog maar side missies gedaan omdat je altijd onderweg wordt afgeleid. Althans ik wel :)

Ik wil gewoon dom knallen en dat kan nu met Battlefield 1. Ik heb Battlefield 4 ook op iets meer dan 1000 uur staan en tot op de dag van de BF1 release gespeeld.

Volgens mij heb ik de eerste Batman nog liggen, Arkham Asylum. Die staat op 30% geloof ik, maar ik kan me er gewoon niet meer toe zetten. Ik speel eigenlijk alleen nog maar voor de fun en als ik geen plezier meer heb ik de game, dan laat ik hem links liggen. De enige game met verhaal die ik uitgespeeld heb, is Rise of the Tomb Raider van vorig jaar.

Verder ben ik nog op zoek naar een goede Cyber Monday deal voor een Xbox One. Mag een 500GB zijn maar ook een bundel met bv BF1 of Fifa icm met een Xbox One of Xbox One S.

Toe ik gisteren aan junior vroeg wat hij voor zijn verjaardag wilde, was zijn antwoord: De xbox one elite controller. Tja.....die wil ik zelf ook wel.....

XBL: MRE Inc

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-12 09:37
whiteclear schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 17:13:

Dus die is betrouwbaar? Zoek ook nog een mooie deal :) 29/30 euro lijkt me wel heel mooi meegenomen.

[ Voor 23% gewijzigd door Matey op 28-11-2016 08:18 ]

• tBoz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-12 19:26
MRE-Inc schreef op maandag 28 november 2016 @ 07:31:
[...]
Verder ben ik nog op zoek naar een goede Cyber Monday deal voor een Xbox One. Mag een 500GB zijn maar ook een bundel met bv BF1 of Fifa icm met een Xbox One of Xbox One S.
Ik denk dat de beste deal nu bij bol.com is voor een fifa pack incl 2e controller voor €266. Wat ik me afvraag, zouden deze deals tegen de kerstdagen nog scherper worden of moet je er nu bij zijn?

Die had ik al, waarschijnlijk mooiste / beste game die ik gespeeld heb deze generatie.
De seasonpass is echter een moneygrab, misschien leuk om hem mee te nemen in een bundel maar los kopen is echt zonde geld.
Erg genoten van de vanilla versie, vooral de riddlerchallenges, zitten een paar pittige bij :)

Beginnetje gemaakt met de DLC van Rise of the Tomb Raider, deze game staat bij mij op een tweede plaats
Was meteen weer onder de indruk van de graphics en gameplay, geweldig !

Re-Core wat verder door gespeelt en begin me nu toch ook te ergeren aan de slechte gamemechanics, erg jammer, de eerste uurtjes waren goed te pruimen.

• JSchut

JSchut

.....

Is het een bekend issue dat de koptelefoon niet altijd herkend wordt met de xbox one s controller?

Ik heb het geprobeerd met een "Turtle Beach EAR FORCE Recon 50X stereo gamingheadset".

De ene keer pakt hij hem na 2/3 seconden. De andere keer pas na 8/9 keer of pas als ik de controller uit en aan zet met de headset er reeds in.

Dit is rechtstreeks in de 3.5 en niet met die losse tussen adapter.

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
omdat ie vorig jaar ook al in de verkoop was (of het was met de kerst sale?) :+

uiteindelijk toch weer wat games gehaald:

- recore
- wolfenstein
- doom
- quantum break
- fifa 17

heb ik tijd om te spelen? nee :X

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

justifire schreef op maandag 28 november 2016 @ 08:30:
[...]

Die had ik al, waarschijnlijk mooiste / beste game die ik gespeeld heb deze generatie.
De seasonpass is echter een moneygrab, misschien leuk om hem mee te nemen in een bundel maar los kopen is echt zonde geld.
Erg genoten van de vanilla versie, vooral de riddlerchallenges, zitten een paar pittige bij :)

Beginnetje gemaakt met de DLC van Rise of the Tomb Raider, deze game staat bij mij op een tweede plaats
Was meteen weer onder de indruk van de graphics en gameplay, geweldig !

Re-Core wat verder door gespeelt en begin me nu toch ook te ergeren aan de slechte gamemechanics, erg jammer, de eerste uurtjes waren goed te pruimen.
ik zat al naar al je tombraider screenshots te kijken :)

@Recore -> I told you so >:)

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:29
MRE-Inc schreef op maandag 28 november 2016 @ 07:31:
[...]

Omdat ik hem toch niet ga spelen en mijn backlog nog te groot is. Van die backlog denk ik ook niet dat die erg snel kleiner zal worden. Ik moet Just Cause 3 nog uitspelen, maar ben halverwege en de rest van die eilanden waar ik nu naar toe moet, zijn zo goed als verlaten, dus de fun factor is ook niet meer zo groot.

Ten tweede, ik merk dat ik steeds minder zin heb ik games die een verhaal hebben als rode draad, maar ook allerlei side missies hebben. Dan wil je op een avondje een hoofdstuk gaan doen, maar na 4 uur spelen, heb je eigenlijk alleen nog maar side missies gedaan omdat je altijd onderweg wordt afgeleid. Althans ik wel :)

Ik wil gewoon dom knallen en dat kan nu met Battlefield 1. Ik heb Battlefield 4 ook op iets meer dan 1000 uur staan en tot op de dag van de BF1 release gespeeld.

Volgens mij heb ik de eerste Batman nog liggen, Arkham Asylum. Die staat op 30% geloof ik, maar ik kan me er gewoon niet meer toe zetten. Ik speel eigenlijk alleen nog maar voor de fun en als ik geen plezier meer heb ik de game, dan laat ik hem links liggen. De enige game met verhaal die ik uitgespeeld heb, is Rise of the Tomb Raider van vorig jaar.

Toe ik gisteren aan junior vroeg wat hij voor zijn verjaardag wilde, was zijn antwoord: De xbox one elite controller. Tja.....die wil ik zelf ook wel.....
Ik vind persoonlijk deze aanbieding wel lekker! miicker in "Black Friday / Cyber Monday 2016"

Helaas heb ik geen goede reden (lees: geld er voor over) om een nieuwe Xbox te halen.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22-12 19:59
Ik heb mij ook laten gaan:
AC: Syndicate
Rise of the tomb raider season pass
Tellgame batman season pass
Rare replay
This war of mine
Hitman Season One

Twijfel nu nog over Destiny: The Collection (maar ik heb geen vrienden die het nog spelen) en de Tellgamecollectie. Daar heb ik enkel Game of Thrones nog niet van gespeeld, maar The Walking Dead heb ik enkel gespeeld op X360 en voor de vooruitgang in seizoen 3 zou het wel leuker zijn ze nog eens op Xbone te spelen:)

• timmie271
Terryb47 schreef op maandag 28 november 2016 @ 08:46:
[...]

omdat ie vorig jaar ook al in de verkoop was (of het was met de kerst sale?) :+

uiteindelijk toch weer wat games gehaald:

- recore
- wolfenstein
- doom
- quantum break
- fifa 17

heb ik tijd om te spelen? nee :X
Ik heb nog zeker 2 jaar vakantie nodig om alles uit te spelen :) heb nog 4000 uur aan gameplay liggen waar ROTTR season pass en QB nog niet bij opgeteld zijn :9

• Willybubba
  • Registratie: November 2001

Willybubba

Nut up or shut up.

justifire schreef op maandag 28 november 2016 @ 08:30:
[...]
Lees je vaak en is ook mijn ervaring. De game begint echt prima, maar na verloop van tijd zitten er steeds meer onvolkomenheden en zwakheden in en irritaties.

Jammer.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:58
Tits schreef op maandag 28 november 2016 @ 10:07:
Ik heb mij ook laten gaan:
AC: Syndicate
Rise of the tomb raider season pass
Tellgame batman season pass
Rare replay
This war of mine
Hitman Season One

Twijfel nu nog over Destiny: The Collection (maar ik heb geen vrienden die het nog spelen) en de Tellgamecollectie. Daar heb ik enkel Game of Thrones nog niet van gespeeld, maar The Walking Dead heb ik enkel gespeeld op X360 en voor de vooruitgang in seizoen 3 zou het wel leuker zijn ze nog eens op Xbone te spelen:)
Hmm, Destiny zou ik je afraden. Misschien beter om te wachten tot deel 2. Vooral als je alleen speelt.

• Tits
Clavis schreef op maandag 28 november 2016 @ 10:08:
[...]

Hmm, Destiny zou ik je afraden. Misschien beter om te wachten tot deel 2. Vooral als je alleen speelt.
Ok. ik vond hem alleen wel erg lekker geprijsd voor een game met zoveel DLC en vond hem idd een leuke kennismaking voor deel 2:-).

[ Voor 8% gewijzigd door Tits op 28-11-2016 10:38 ]

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12 15:39

Tiny

Wat eten we?

Gister Gears of war 4 campaign uitgespeeld, best gaaf spel!
Alleen het einde vond ik een beetje onverwacht snel gaan... duidelijk dat er een deel 5 aankomt. Hopelijk niet pas over 3 jaar of zo.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:45
Tits schreef op maandag 28 november 2016 @ 10:38:
[...]

Ok. ik vond hem alleen wel erg lekker geprijsd voor een game met zoveel DLC en vond hem idd een leuke kennismaking voor deel 2:-).
Ik vond het echt een leuke shooter. Heb hem geloof ik 70 uur gespeeld en dat haal ik echt nooit.

Zeker voor t geld zou ik hem niet laten liggen.
Tiny schreef op maandag 28 november 2016 @ 11:14:
Alleen het einde vond ik een beetje onverwacht snel gaan... duidelijk dat er een deel 5 aankomt. Hopelijk niet pas over 3 jaar of zo.
Gisteren toch de game in de actie gekocht, maar uitsluitend voor Horde :P Ben benieuwd hoe die op de PC draait, speelt op de XBO al aardig lekker weg.

Tiny schreef op maandag 28 november 2016 @ 11:14:
vond het 1 grote tegenvaller... (vijanden tussendoor zijn moeilijker dan de end boss, uur lang robots knallen aan het begin, mis rijden in voertuigen zoals bij deel 1 en de spanning zoals deel 1)

• Tits
giantgiantus schreef op maandag 28 november 2016 @ 11:27:
[...]

Ik vond het echt een leuke shooter. Heb hem geloof ik 70 uur gespeeld en dat haal ik echt nooit.

Zeker voor t geld zou ik hem niet laten liggen.
Veel alleen gespeeld of voornamelijk met vriendjes?:-)

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Iemand anders ook al Final Fantasy XV in huis?

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:45
Tits schreef op maandag 28 november 2016 @ 12:01:
[...]

Veel alleen gespeeld of voornamelijk met vriendjes?:-)
Aanvankelijk alleen. Strikes enzo kunnen prima met matchmaking. Alleen de raids met anderen. Nadat ik die een keer had gedaan geloofde ik het wel.

Andere vraag. Hoe is de performance van Batman: return to arkham. Speelt het ok?

[ Voor 11% gewijzigd door giantgiantus op 28-11-2016 12:54 ]

• whiteclear
Matey schreef op maandag 28 november 2016 @ 08:16:
[...]

Dus die is betrouwbaar? Zoek ook nog een mooie deal :) 29/30 euro lijkt me wel heel mooi meegenomen.
Ja deze werkt gewoon. Ik heb er ook 1 besteld voor mijn broer. Deze kreeg ik wel direct binnen per mail. Het varieert een beetje wanneer je het binnen krijgt.

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-12 09:37
whiteclear schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:14:
[...]

Ja deze werkt gewoon. Ik heb er ook 1 besteld voor mijn broer. Deze kreeg ik wel direct binnen per mail. Het varieert een beetje wanneer je het binnen krijgt.
Net tijdens de pauze op mijn werk deze besteld. Na betaling (met creditcard) de code al in mailbox gekregen. Werkt perfect _/-\o_

Enige wat ik wel voorhad is dat ik een Britse postcode moest ingeven :+

• whiteclear
Matey schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:18:
[...]

Ja klopt! Dat probleem had ik ook. Gewoon een willekeurige postcode uit UK gebruikt.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:21
Matey schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:18:
[...]

Net tijdens de pauze op mijn werk deze besteld. Na betaling (met creditcard) de code al in mailbox gekregen. Werkt perfect _/-\o_

Ik niet. Heb dit vanochtend aangeschaft en gewoon m'n Nederlandse adres opgegeven. Direct na betalen kwam de code in m'n mailbox en via Xbox.com netjes kunnen redeemen. Ben weer onder de pannen tot 3-12-2017. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• KookSpook
[...]

MS gebeld. Ze zeggen dat het komt omdat mijn huidige xbox live pre paid to 2 dec loopt. Dat ik daarna pas de nieuwe kaart kan activeren. Dat is dan ook echt nieuw, vroeger kon het wel. Maar goed we zullen zien. Met de code zelf was niks mis. Puur xbox live zelf

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:06

Superkiwi

Hoi doei

halofreak1990 schreef op maandag 28 november 2016 @ 12:42:
Iemand anders ook al Final Fantasy XV in huis?
Sinds zaterdag al, maar dan wel voor de PS4 ;)
Ben heel benieuwd!
Moest eerst nog CoD IW uitspelen op veteran en wat sp achievements halen dus FF zit nog in het plastiek.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
KookSpook schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:44:
[...]

MS gebeld. Ze zeggen dat het komt omdat mijn huidige xbox live pre paid to 2 dec loopt. Dat ik daarna pas de nieuwe kaart kan activeren. Dat is dan ook echt nieuw, vroeger kon het wel. Maar goed we zullen zien. Met de code zelf was niks mis. Puur xbox live zelf
Wat een onzin. Ik doe al jaren niet anders en ze zeggen zelf in hun mails dat je moet verlengen voordat het "te laat" is. Heb je al geprobeert op de xbox zelf de code te redeemen? Ik had laatst ook problemen met een code activatie op de webpagina zelf maar op de console werkte het gewoon zoals het hoort.

Gamertag: YazNL

• Coachman1978
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-12 11:28
Toen ik nog 12+1 en 12+2 kaarten goedkoop kon vinden kon ik de laatste jaren ook niet stapelen, pas vlak voordat het afliep.
Nu ik dit jaar een 12 maanden kaart heb gekocht kon ik net wel een nieuwe stapelen, dus misschien is dat de reden.

xbox 360, xbox one gt:coachman1978

Pagina: 1 ... 52 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.