Xbox live abbo wordt ook geshared!mfreriks schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:43:
Hey mensen, excuus voor de vraag maar doe het toch even... voor game sharing met zn 2en... is daar een xbox live abbo voor nodig of wordt juist het live abbo ook geshared?
Sinds kort zijn mijn achievements allemaal in het Frans. Dit terwij mijn instellingen op locatie: Belgium en taal: Nederlands staan. Mijn hele Xbox staat trouwens in het Nederlands.
Iemand dit nog aan de hand en al kunnen oplossen?
Mijn facturen sturen ze trouwens ook nog altijd in het Frans, erg vervelend!
Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks
Heb ik ook gehad. Heb je de app op je telefoon gebruikt met een buitenlands ip? Bij mij was het weer normaal toen ik de app gebruikte met een NL proxy.Darks schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 16:01:
Sinds kort zijn mijn achievements allemaal in het Frans. Dit terwij mijn instellingen op locatie: Belgium en taal: Nederlands staan. Mijn hele Xbox staat trouwens in het Nederlands.
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:39
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Wat een k*tjaar met gold
Darksiders Warmastered Edition voor €10,- uit Rusland gehaald.
Lots of bang for the buck
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Sleeping dogs en Burnout zeg ik toch absoluut geen nee tegen, waren aardig goede games.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Jammer. Sleeping Dogs paar maandjes geleden gehaald voor 7,50. Achja, was toen zeker een paar dagen vermakelijk. Auto's sturen wat vreemd maar het verhaal is best oke. Als GwG game zeker het proberen waard!
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Mooi nieuws! Geweldige game, heb deze al op de Wii U gespeeld en het is wat mij betreft een aanrader.
https://www.gamersnet.nl/...s4_xbox_one_switch_en_pc/
https://www.gamersnet.nl/...s4_xbox_one_switch_en_pc/
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Je kan ook niet de nieuwste games zoals Battlefield 1 of Quantum break verwachten voor wat je nu betaald met goldjustifire schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 17:35:
[...]
Wat een k*tjaar met gold![]()
Verwijderd
In mijn herinnering is Sleeping Dogs prachtig qua beeld. Verlichting zat top in elkaar. In de remaster vind ik dat vies tegenvallen. Kon de besmetting van mijn nostalgie maar 15 minuten aan.Royeboi schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 18:39:
Jammer. Sleeping Dogs paar maandjes geleden gehaald voor 7,50. Achja, was toen zeker een paar dagen vermakelijk. Auto's sturen wat vreemd maar het verhaal is best oke. Als GwG game zeker het proberen waard!
Kan goed zijn dat mijn nostalgie het voor me verpest overigens. Kan zijn dat het alsnog prima te spelen is. Alleen niet door mij.
Wat een k*t speljustifire schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 17:35:
[...]
Nah kan hem morgen halen, prima deal zoVerwijderd schreef op maandag 21 november 2016 @ 18:36:
[...]
En dan laat je hem staan? Kun je ook anders aanpakken.
Gisteren in de Russische store (nog meer korting
) voor iets meer dan 3000 roebel (zo'n €45) Dirt Rally, AC Syndicate en Far Cry Primal gekocht.
Nu downloaden en vanavond gamen
XBL: DonFrans
Hoe is het gelukt met jou om bij de Russen te kopen?Frans92 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 07:56:
Gisteren in de Russische store (nog meer korting) voor iets meer dan 3000 roebel (zo'n €45) Dirt Rally, AC Syndicate en Far Cry Primal gekocht.
Een creditcard toevoegen aan je account, met een adres in Moskou. Op dat adres van mij schijnt een McDonalds te staanTits schreef op woensdag 23 november 2016 @ 08:41:
[...]
Hoe is het gelukt met jou om bij de Russen te kopen?
Dan Gift Cards kopen voor een aantal roebel en dan als de roebels op je account staan kan je er spellen mee kopen.
Je moet hiervoor wel je de website (xbox.com) op Russisch instellen. Gebruik dan even Google Chrome en gooi auto-translate aan. Dan zou je eruit moeten komen.
Kan je daarna je creditkaart eruit gooien? Weet "Microsoft" niet aan de hand van je kredietkaart van waar je bent?Frans92 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 08:49:
[...]
Een creditcard toevoegen aan je account, met een adres in Moskou. Op dat adres van mij schijnt een McDonalds te staan![]()
Dan Gift Cards kopen voor een aantal roebel en dan als de roebels op je account staan kan je er spellen mee kopen.
Je moet hiervoor wel je de website (xbox.com) op Russisch instellen. Gebruik dan even Google Chrome en gooi auto-translate aan. Dan zou je eruit moeten komen.
Ik heb AC: Syndicate gekocht via Zuid-Afrikaanse giftcards. Was daar maar een paar euro duurder.
Bol.com verkoopt de Ubisoftgames nu ook goedkoop;
AC: Syndicate
Far Cry: Primal
Just Dance 2015
The Crew
Allen aan 17,99:-)
Omdat ik Black Flag en Unity al digitaal had, heb ik Syndicate ook maar zo gekocht:-)
Digitale backlog is minder erg dan hier zoveel discs te hebben liggen;-)
Ik heb die kaart er nu bijna een jaar 'in staan'. Werkt nog altijd prima.Tits schreef op woensdag 23 november 2016 @ 09:22:
[...]
Kan je daarna je creditkaart eruit gooien? Weet "Microsoft" niet aan de hand van je kredietkaart van waar je bent?
MS faciliteert zelf deze mogelijkheid, dus ik denk dat ze het niet zo erg vinden.
Ik zag een goede aanbieding voor een Xbox One S op www.ezgaming.nl
Iemand ervaring met deze webshop?
Zo, heb m'n CoD binnen, dank u Sinterklaas
Ja idd, CoD.

edit: Activision moet natuurlijk ook de winter door kunnen komen, denk ook eens aan de uitgever
Ja idd, CoD.

edit: Activision moet natuurlijk ook de winter door kunnen komen, denk ook eens aan de uitgever
[ Voor 25% gewijzigd door DeMoN op 23-11-2016 12:02 ]
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Het is juist door Activision en hun wens om elk jaar een nieuwe CoD uit te brengen dat het allemaal zo bergafwaarts is gegaan. Ik zou dus juist niet de uitgever steunen.DeMoN schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:00:
Voor mij is het enige Activision deel wat mijn centen verdient Blizzard. Voor de rest heb ik na het Destiny-debakel geen geld meer over.
[ Voor 0% gewijzigd door halofreak1990 op 23-11-2016 12:54 . Reden: formatting ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Conan Exiles trailer
The Division Survival DLC trailer
En de beste van de drie
Darksiders Warmastered Edition trailer
En de beste van de drie
[ Voor 29% gewijzigd door justifire op 23-11-2016 12:56 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik heb die Survival DLC gedaan maar tering ik vind dat toch moeilijk man als je die solo speelt.justifire schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:53:
Conan Exiles trailer
[video]
[video]
SinergyX in "[Multi] The Division ☣ Deel 2"maurieske72 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:57:
[...]
Ik heb die Survival DLC gedaan maar tering ik vind dat toch moeilijk man als je die solo speelt.
Mijn ervaring, het is dat ik een season pass heb, maar was nu al verspilling van GB's op m'n schijf.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja ik denk dat ik deze DLC ook niet lang speel.SinergyX schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:03:
[...]
SinergyX in "[Multi] The Division ☣ Deel 2"
Mijn ervaring, het is dat ik een season pass heb, maar was nu al verspilling van GB's op m'n schijf.
Was sarcasmehalofreak1990 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:52:
[...]
Het is juist door Activision en hun wens om elk jaar een nieuwe CoD uit te brengen dat het allemaal zo bergafwaarts is gegaan. Ik zou dus juist niet de uitgever steunen.
Voor mij is het enige Activision deel wat mijn centen verdient Blizzard. Voor de rest heb ik na het Destiny-debakel geen geld meer over.
[ Voor 3% gewijzigd door DeMoN op 23-11-2016 13:30 ]
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Is er eigenlijk voordeel te doen door games te kopen in de UK store? Nu de GBP wat aan het zakken is.. iemand die weet hoe Microsoft de koers berekent als je iets aankoopt?
Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks
Thiefjustifire schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 17:35:
[...]
Killer Instinct
Styx: Masters of Shadows
Sherlock Holmes: Crimes & Punishments
Lords of The Fallen
The Wolf Among Us
Sunset Overdrive
Goat Simulator
The Crew
The Banner Saga 2
WWE 2k16
Warriors Orocchi 3 Ultimate
The Escapists
Murdered: Soul Suspect
Sleeping Dogs: Definitive Edition
Tijdens kalenderjaar 2016... Ik zou toch niet graag de rekening betalen die je er nu nog kwijt voor bent bij Game Mania...
Ik ken hem niet, en zie ook niet op welke aanbieding je doelt, maar er zijn meer goede deals momenteel vanwege black friday.Mldn schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:45:
Ik zag een goede aanbieding voor een Xbox One S op www.ezgaming.nl
Kijk anders even hier: https://nl.pepper.com/search?q=xbox
Gamertag: FinrazielNL
De xbox one S (1tb) aanbieding met gears 4? Voor 249 geloof ik.Finraziel schreef op woensdag 23 november 2016 @ 15:54:
[...]
Ik ken hem niet, en zie ook niet op welke aanbieding je doelt, maar er zijn meer goede deals momenteel vanwege black friday.
Kijk anders even hier: https://nl.pepper.com/search?q=xbox
Gamertag: timmie271
Hmm, die zie ik nergens op die site, maar zal vast aan mij liggentimmie271 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 15:55:
[...]
De xbox one S (1tb) aanbieding met gears 4? Voor 249 geloof ik.
Gamertag: FinrazielNL
Lijkt nu weggehaald te zijn inderdaadFinraziel schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:01:
[...]
Hmm, die zie ik nergens op die site, maar zal vast aan mij liggen
Stond toen ik erop keek na het bericht er nog wel op..
Nee hoor, ik haalde het ook niet lang. En ik was nog wel mega enthousiast, want de originele Sleeping Dogs was 1 van mijn favoriete open worlders.Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 19:43:
[...]
In mijn herinnering is Sleeping Dogs prachtig qua beeld. Verlichting zat top in elkaar. In de remaster vind ik dat vies tegenvallen. Kon de besmetting van mijn nostalgie maar 15 minuten aan.
Kan goed zijn dat mijn nostalgie het voor me verpest overigens. Kan zijn dat het alsnog prima te spelen is. Alleen niet door mij.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ze hebben daarna toch nog een beta gehad van een vervolg in een farmville/clash variant? Uiteindelijk werd die gecanceled, maar ook daar was vechten favoriete aspect van de game, wat ik aan SD ook goed kon herinneren.
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
GRRR
nu blijft elk spel dit geven: voor deze game moet je online zijn (0x803f9008). (komen ze met de melding home xbox, wat een onzin mijn andere xbox is al mijn home xbox zodat mijn dochter kan spelen)
alles gereset en nog..
tuurlijk mag mijn dochter niet op mijn xs1 aanloggen als ik niet ben ingelogt want je moet nu ineens 18 jaar en ouder zijn voor het insider program..wtf hoor.. bij deze al mijn xbox'n eruit gehaald,
vraag me af of ms niet gewoon issues heeft ergens..
nu blijft elk spel dit geven: voor deze game moet je online zijn (0x803f9008). (komen ze met de melding home xbox, wat een onzin mijn andere xbox is al mijn home xbox zodat mijn dochter kan spelen)
alles gereset en nog..
tuurlijk mag mijn dochter niet op mijn xs1 aanloggen als ik niet ben ingelogt want je moet nu ineens 18 jaar en ouder zijn voor het insider program..wtf hoor.. bij deze al mijn xbox'n eruit gehaald,
[ Voor 35% gewijzigd door quorumz op 23-11-2016 18:36 ]
Burnout en Outlast bij Gold? Nice! 
Sleeping dogs heb ik op de PC al gespeeld, maar nooit afgemaakt omdat de auto's zo vaag stuurden. Ga het op de Xbox nog wel een keer proberen. Misschien dat het met een controller makkelijker gaat.
Sleeping dogs heb ik op de PC al gespeeld, maar nooit afgemaakt omdat de auto's zo vaag stuurden. Ga het op de Xbox nog wel een keer proberen. Misschien dat het met een controller makkelijker gaat.
Verwijderd
Ik had dit van het weekend ook. Sharde met mijn broertje die elders woont. Heb maar mijn eigen Xbox weer home gemaakt. Hij logt toch nooit meer in.quorumz schreef op woensdag 23 november 2016 @ 18:12:
GRRR
alles gereset en nog..
Oh....dat is dus de reden dat mijn zoon ook die melding krijgt dat hij niet mag inloggen en een ouder account moet opgeven/toevoegen. Ook meteen maar uit het insider programma gestapt....quorumz schreef op woensdag 23 november 2016 @ 18:12:
XBL: MRE Inc
Ik ga vrijdag voor Quatum Break, hopelijk nog te halen voor 10 euro.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
- quorumz
- Niet online
maar die melding is puur het feit dat de xbox denkt dat je niet online bent en dat je xbox je home xbox maken goed is voor offline gamen. Ik ben wel degelijk online (zie friends, market, zit in chat) dus het zit ergens anders. En mijn dochter moet natuurlijk wel kunnen spelen dus die van haar is mijn home xbox.Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2016 @ 20:42:
[...]
Ik had dit van het weekend ook. Sharde met mijn broertje die elders woont. Heb maar mijn eigen Xbox weer home gemaakt. Hij logt toch nooit meer in.Wel zuur dat je moet wachten op een update.
Ik heb het trouwens wel op mijn xbox one s. ik weet niet of iedereen met deze problemen dat ook op een xbox one s is?
Verwijderd
Snap ik. Ik kon games van mijn broertje online spelen. Zat ook in een party toen die meldingen begonnen. Om er vanaf te zijn ben ik van home geswitcht.quorumz schreef op donderdag 24 november 2016 @ 07:35:
[...]
maar die melding is puur het feit dat de xbox denkt dat je niet online bent en dat je xbox je home xbox maken goed is voor offline gamen. Ik ben wel degelijk online (zie friends, market, zit in chat) dus het zit ergens anders. En mijn dochter moet natuurlijk wel kunnen spelen dus die van haar is mijn home xbox.
Ik heb het trouwens wel op mijn xbox one s. ik weet niet of iedereen met deze problemen dat ook op een xbox one s is?
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Nee, hier gewoon op de eerste generatie One.quorumz schreef op donderdag 24 november 2016 @ 07:35:
[...]
maar die melding is puur het feit dat de xbox denkt dat je niet online bent en dat je xbox je home xbox maken goed is voor offline gamen. Ik ben wel degelijk online (zie friends, market, zit in chat) dus het zit ergens anders. En mijn dochter moet natuurlijk wel kunnen spelen dus die van haar is mijn home xbox.
Zal wel verholpen worden met de volgende update, mits MS op de hoogte is.
Zie dit probleem op andere fora nog nergens voorbij komen.
Ondanks dat het me niet echt stoort (game afsluiten en herstarten lost hier de foutmelding op) toch maar eens een report maken op het insider forum.
Re-Core digital download $15,-
https://www.microsoftstor...-One/productID.5059012200
[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 24-11-2016 08:00 ]
Bedankt voor de Recore tip, had ook nog wat roebels over en heb Wolfenstein meegepikt voor een paar euro 
verder niks gekocht tijdens de sale omdat er niks bij zat voor mij, misschien met de end of year sales dan maar.
verder niks gekocht tijdens de sale omdat er niks bij zat voor mij, misschien met de end of year sales dan maar.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Bij de game mania?Mars18 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 07:29:
Ik ga vrijdag voor Quatum Break, hopelijk nog te halen voor 10 euro.
Zo niet, dan wil graag weten waar
Edit: zie net dat de game mania op het station in utrecht zit
[ Voor 9% gewijzigd door timmie271 op 24-11-2016 09:52 ]
game mania ja,
heb hem gereserveerd
heb hem gereserveerd
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Waar zien jullie de 10 er versie dan? Ik zie alleen de 25 of 65 euro variant..
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Iemand nog een lleuke xbox live aanbieding gezien ? Verloopt over paar dagen, en dacht eerst gebruik niet zo veel, maar ach is altijd wel handig.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik ben ook opzoek. Heb nu de eerste maand voor een eurov8power67 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:32:
Iemand nog een lleuke xbox live aanbieding gezien ? Verloopt over paar dagen, en dacht eerst gebruik niet zo veel, maar ach is altijd wel handig.
Daarna wil ik een jaar. Hopelijk komt er morgen of maandag wat leuks voorbij.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Offgamers heeft ook een blackfriday, misschien daar nog wat leuks langskomt?v8power67 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:32:
Klopt.BM schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:31:
Ik denk dat ze deze lijst bedoelen
https://www.gamemania.nl/info/blackfriday
Had toevallig een mail gehad van ze maar zag geen Xbox live er tussen staan helaas.SinergyX schreef op donderdag 24 november 2016 @ 12:04:
[...]
Offgamers heeft ook een blackfriday, misschien daar nog wat leuks langskomt?
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Regulier zag ik 12 maanden voor 45 euro, denk dat ik toch nog wat spul daar inkoop dat ik die $10 PayPal actie wel meteen meeneem ($10 tegoed bij $100 uitgave).v8power67 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 12:25:
[...]
Had toevallig een mail gehad van ze maar zag geen Xbox live er tussen staan helaas.
Top, maar moet ik dan nieuwof 2e hands selecteren? Dat zie ik nog niet zo snel staan eigenlijk..BM schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:31:
Ik denk dat ze deze lijst bedoelen
https://www.gamemania.nl/info/blackfriday
Gewoon nieuw. Dan kan je hem voor de actieprijs ophalen.timmie271 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 12:42:
[...]
Top, maar moet ik dan nieuwof 2e hands selecteren? Dat zie ik nog niet zo snel staan eigenlijk..
Ik heb wat games en accessoires gereserveerd. Morgen nog even kijken wat er nog meer bij komt en dan eventueel nog wat reserveren. Zaterdag alles ophalen
[ Voor 27% gewijzigd door JSchut op 24-11-2016 15:39 ]
destiny the collection bij bart smit voor 38 euro is ook een mooie deal:)
Leuk topic, ik zal mezelf even kort voorstellen 
Ik ben een casual gamer en sinds een week in het bezit van een Xbox One S.
Geen moment spijt van
Als kind hadden we een Atari 2600 thuis, waarop ik kennis maakte met de game-wereld.
Vriendjes van school hadden een NES, SNES of Mega Drive staan. Later kwamen daar de N64, Playstation en Xbox bij.
Ik heb een paar jaar een PS 2 gehad, maar ben daarna overgestapt op de Xbox 360.
Deze heeft het prima gedaan en ik vond de wat latere games en engines er erg goed uit zien, wat voor mij geen reden was om hem te vervangen.
Mijn vrouw gamed ook regelmatig (die had meer dan 600 uur in Skyrim zitten...) en die zag de potentie van de One wel degelijk
Daarnaast is de One S in het wit, en dat past dan weer mooi in het interieur
Op dit moment ben ik met Fallout 4 bezig (ik heb 3 en New Vegas ook gespeeld), mijn vrouw is met Quantum Break bezig.
Verder hebben we Doom, Life is Strange, The Witcher 3 en Forza. Maar die zijn voor later.
Overigens heeft mijn vrouw een Gold abo, dus de aanbiedingen houden we in de gaten
Ik ben een casual gamer en sinds een week in het bezit van een Xbox One S.
Geen moment spijt van
Als kind hadden we een Atari 2600 thuis, waarop ik kennis maakte met de game-wereld.
Vriendjes van school hadden een NES, SNES of Mega Drive staan. Later kwamen daar de N64, Playstation en Xbox bij.
Ik heb een paar jaar een PS 2 gehad, maar ben daarna overgestapt op de Xbox 360.
Deze heeft het prima gedaan en ik vond de wat latere games en engines er erg goed uit zien, wat voor mij geen reden was om hem te vervangen.
Mijn vrouw gamed ook regelmatig (die had meer dan 600 uur in Skyrim zitten...) en die zag de potentie van de One wel degelijk
Daarnaast is de One S in het wit, en dat past dan weer mooi in het interieur
Op dit moment ben ik met Fallout 4 bezig (ik heb 3 en New Vegas ook gespeeld), mijn vrouw is met Quantum Break bezig.
Verder hebben we Doom, Life is Strange, The Witcher 3 en Forza. Maar die zijn voor later.
Overigens heeft mijn vrouw een Gold abo, dus de aanbiedingen houden we in de gaten
1-7-4-10-2-8-6-12-3-9-5-11
kan het nergens op de site vinden. Maar kun je na click en collect ook annuleren?JSchut schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:20:
[...]
Ik heb Quantum Break en een One S controller gereserveerd. Morgen nog even kijken wat er nog meer bij komt en dan eventueel nog wat reserveren. Zaterdag alles ophalen
A life lived in fear is a life half lived
Top. Hopelijk hebben ze het morgen in Utrecht. En anders vragen of ze het voor die prijs willen vasthouden. Zo gelijk maar even langsgaan met de vraag.JSchut schreef op donderdag 24 november 2016 @ 14:20:
[...]
Gewoon nieuw. Dan kan je hem voor de actieprijs ophalen.
Ik heb Quantum Break en een One S controller gereserveerd. Morgen nog even kijken wat er nog meer bij komt en dan eventueel nog wat reserveren. Zaterdag alles ophalen
[ Voor 36% gewijzigd door timmie271 op 24-11-2016 17:07 ]
Dit is mijn eerste keer dat ik dit doe. Maar ik zie annuleer linkjes staan achter de producten die ik kan ophalen.Not_Disclosed schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:31:
[...]
kan het nergens op de site vinden. Maar kun je na click en collect ook annuleren?
Als je het niet erg vindt probeer ik het niet
Maar goed je betaald niks dus wat willen ze dan doen? Je verplichten het op te halen of anders? Volgens mij gaat het zelfs na 5 dagen weer in de verkoop. Soms zelfs pas later.
Quantum break?timmie271 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:34:
[...]
Top. Hopelijk hebben ze het morgen in Utrecht. En anders vragen of ze het voor die prijs willen vasthouden. Zo gelijk maar even langsgaan met de vraag.
Zo te zien is die er in Utrecht (Hoog Catharijne Godebaldkwartier 57). Gewoon Click & Collect doen dan ligt hij waarschijnlijk vanaf vanmiddag klaar. (Natuurlijk pas morgen ophalen voor een 10je
[ Voor 30% gewijzigd door JSchut op 24-11-2016 15:36 ]
Was me toch te druk en wilde naar huis dus via website gedaanJSchut schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:34:
Quantum break?
Zo te zien is die er in Utrecht (Hoog Catharijne Godebaldkwartier 57). Gewoon Click & Collect doen dan ligt hij waarschijnlijk vanaf vanmiddag klaar. (Natuurlijk pas morgen ophalen voor een 10je)
Heb QB en controller geselecteerd voor Click & Collect bij Game mania utrecht op het station (Hoog catherijne). Kan ik het mooi ophalen voor ik naar huis ga
Ben alleen nog benieuwd naar wat de mediamarkt nog allemaal aan aanbiedingen online zet. Die zit ook in de buurt namelijk
[ Voor 5% gewijzigd door timmie271 op 24-11-2016 17:10 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Canadees account toevoegen aan je bestaande account, 12 maanden live voor 50 CAD (€35,-)v8power67 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:32:
https://www.microsoftstor...-Code/productID.332936800
Volgens mij Black Friday deal dus moet snel zijn
Heb hem zelf niet gekocht maar kwam de volgende topaanbieding tegen:
Bij Game.co.uk 12 maanden xbox live voor £ 24.99
[ Voor 8% gewijzigd door Mandarijntje op 24-11-2016 22:47 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Nieuwe aanbiedingen in de (US) MS-store voor Black Friday 
Fallout 4 Season Pass: $29.99
Assasin's Creed II: $4.99
DOOM Digital Deluxe: $50.00
Mortal Kombat XL: $20.00
Plants Vs. Zombies: Garden Warfare 2 deluxe: $17.50
Far Cry 4 Gold Edition: $24.00
Call Of Duty Black Ops III Gold Edition: $38.99
Call Of Duty Black Ops III Deluxe Edition: $64.99
Need For Speed Deluxe Edition: $11.55
The Evil Within Digital Bundle: $15.00
Watch_Dogs Complete Edition: $16.50
Lego Star Wars: The Force Awakens Deluxe Edition
Star Wars Battlefront Deluxe Edition: $20.00
Star Wars Battlefront Ultimate Edition: $29.99
Killallzombies: $6.00
The Solus Project: $10.00
The Evil Within: $6.60
Quantum Break: $30.00
Need For Speed: $9.90
R.B.I Baseball 16: $6.60
Watch_Dogs: $9.90
Unravel: $5.00
Lego Star Wars: The Force Awakens: $29.99
Ori and The Blind Forest: DE : $10.00
The Turing Test: $13.99
DOOM: $19.80
The Elder Scrolls V: Skyrim SE: $30.00
Worms Anniversary Edition: $39.86
Batman: Return To Arkaham: $29.99
Call Of Duty Infinite Warfare Legacy Edition: $59.99
Destiny: The Collection: $38.99
Fallout 4: $19.80
SW Battlefront: $15.00
Plants Vs Zombies GW2: $15.00
Batman Arkaham Knight: $10.00
Recore: $20.00
Killer Instinct Definitive: $20.00
Rise Of The Tomb Raider Season Pass: $6
Zelf de seasonpass van RotTR voor €4,- uit de Russische store gehaald, en Re-Core voor €14,- uit de US store via de link die ik gisteren geplaatst had
Fallout 4 Season Pass: $29.99
Assasin's Creed II: $4.99
DOOM Digital Deluxe: $50.00
Mortal Kombat XL: $20.00
Plants Vs. Zombies: Garden Warfare 2 deluxe: $17.50
Far Cry 4 Gold Edition: $24.00
Call Of Duty Black Ops III Gold Edition: $38.99
Call Of Duty Black Ops III Deluxe Edition: $64.99
Need For Speed Deluxe Edition: $11.55
The Evil Within Digital Bundle: $15.00
Watch_Dogs Complete Edition: $16.50
Lego Star Wars: The Force Awakens Deluxe Edition
Star Wars Battlefront Deluxe Edition: $20.00
Star Wars Battlefront Ultimate Edition: $29.99
Killallzombies: $6.00
The Solus Project: $10.00
The Evil Within: $6.60
Quantum Break: $30.00
Need For Speed: $9.90
R.B.I Baseball 16: $6.60
Watch_Dogs: $9.90
Unravel: $5.00
Lego Star Wars: The Force Awakens: $29.99
Ori and The Blind Forest: DE : $10.00
The Turing Test: $13.99
DOOM: $19.80
The Elder Scrolls V: Skyrim SE: $30.00
Worms Anniversary Edition: $39.86
Batman: Return To Arkaham: $29.99
Call Of Duty Infinite Warfare Legacy Edition: $59.99
Destiny: The Collection: $38.99
Fallout 4: $19.80
SW Battlefront: $15.00
Plants Vs Zombies GW2: $15.00
Batman Arkaham Knight: $10.00
Recore: $20.00
Killer Instinct Definitive: $20.00
Rise Of The Tomb Raider Season Pass: $6
Zelf de seasonpass van RotTR voor €4,- uit de Russische store gehaald, en Re-Core voor €14,- uit de US store via de link die ik gisteren geplaatst had
[ Voor 8% gewijzigd door justifire op 25-11-2016 01:41 ]
Geen Fora Horizon 3 dat meermaals gesuggereerd werd hier helaas.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
- quorumz
- Niet online
Forza Horizon 3 Deluxe Edition Xbox One Game 25% NEWPhusebox schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 06:45:
Forza Horizon 3 Standard Edition Xbox One Game 35% NEW
Forza Horizon 3 Ultimate Edition Xbox One Game 20% NEW
source: major nelson
ps dishonered 2 deluxe 35 euro bij bol.com ga die halen hoef ik niet langs game mania te rijden
Bol.com (oef pijnlijk lage prijs al voor gow4)
Xbox One
Assassins Creed: Syndicate 17,99
Batman: The Telltale Series 20,99
Call of Duty Black Ops 3 € 29,99
Call of Duty: Infinite Warfare € 39,99
Call of Duty: Infinite Warfare - Legacy Edition € 59,99
Destiny complete collection € 34,99
Deus Ex Mankind Divided € 24,99
Dying Light: The Following - Enhanced Edition 24,99
Dishonored 2 34,99
Dishonored 2 - Limited Edition 34,99
Dragon Ball Xenoverse 2 € 44,99
EA Sports UFC 2 29,99
F1 2016 39,99
Far Cry: Primal 24,99
FIFA 17 39,99
Gears of War 4 - Ultimate Edition - Xbox One X1 € 39,99
Gears of War 4 - Xbox One X1 € 24,99
Grand Theft Auto V € 34,99
Homefront: The Revolution 19,99
Just Sing 19,99
LEGO Star Wars: The Force Awakens € 24,99
Mafia 3 € 39,99
Mirror's Edge: Catalyst 29,99
NBA 2k17 € 39,99
Overwatch € 39,99
Rainbow Six: Siege 17,99
Skylanders Imaginators: Starter Pack - € 44,99
Skylanders Imaginators: Starter Pack Dark Edition € 64,99
Skyrim Remastered € 34,99
The Crew: Wild Run Edition 17,99
Battlefield 1 39,99
Need For Speed 2015 29,99
Plants vs Zombies: Garden Warfare 2 29,99
Titanfall 2 39,99
Titanfall 2 - Collector's Edition Marauder Corps 79,99
TitanFall 2 - Collectors Edition Vanguard SRS 149
Trackmania Turbo 17,99
Intertoys
Xbox One/ PS4
Assassins Creed Syndicate € 18,-
Fallout 4 € 18,- *(€ 14,98 bij Game Mania)
Rainbow Six Siege € 18,-
Homefront: The Revolution € 18,-
Far Cry Primal € 24,-
The Division € 24,-
Bioshock The Collection € 28,-
Deus Ex Mankind Divided € 26,-
Doom € 28,-
F1 2016 € 38,-
Call of Duty: Infinite Warfare € 39,-
Mafia III € 42,-
Pro Evolution Soccer 2017 € 44,-
Battlefield 1* € 46,-
Fifa 17* € 46,-
Titanfall 2* € 46,-
https://www.budgetgaming....(tot-maandag-geldig).html
[ Voor 83% gewijzigd door quorumz op 25-11-2016 07:03 ]
Die is er in de loop van de week al stilletjes tussengezet..Phusebox schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 06:45:
Vanmiddag QB en de witte controller (staat wel nog steeds op 60 euro) halen
Het is bij gamemania ook nog geen vrijdagtimmie271 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 07:23:
[...]
Die is er in de loop van de week al stilletjes tussengezet..
Vanmiddag QB en de witte controller (staat wel nog steeds op 60 euro) halen
De controller is trouwens 1€ goedkoper bij media marktKom op vrijdag 25/11/2016 terug naar deze pagina
en ontdek NOG MEER Black Friday Deals!
Ook ac syndicate en rainbow 6 zijn daar 13€
xbl: superlucky luke
Verwijderd
bol.com games
De Xbox One S FIFA 17 bundel met 2 controllers koop je nu voor slechts €266,- #BlackFriday
https://www.bol.com/nl/p/...-500-gb/9200000059364704/
De Xbox One S FIFA 17 bundel met 2 controllers koop je nu voor slechts €266,- #BlackFriday
https://www.bol.com/nl/p/...-500-gb/9200000059364704/
QB staat al wel op de goede prijsAnnoying-Orange schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 07:40:
[...]
Het is bij gamemania ook nog geen vrijdag
Maar heb dan wel pas volgend jaar mijn geld terug van de cashback dus sla de mm liever overDe controller is trouwens 1€ goedkoper bij media markt
Ook ac syndicate en rainbow 6 zijn daar 13€
Hou op hou op haha.. Zelf had ik carmageddon gehaald, ik dacht ej even lachen met een kennis van me en online de boel op stelten zetten. Helaas, de game is dood op online gebied en de single player is uiteraard weinig aan.v8power67 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:32:
Gelukkig (ik wist niet dat het kon) wilde een MS chat medewerkster het geld refunden, dit gedaan en nu ook weer opzoek naar iets anders.
Voor de 3e keer GTA V gehaald (vorige 2 waren de disk versie en elke keer weer verkocht en elke keer weer een klein beetje spijt haha), en ik zit te denken aan de Ninja Turtles? Iemand hier ervaringen mee?
Jammer dat GTA V nog steeds vrij prijzig is voor de One. Hij is nu in de aanbieding voor 29,95, maar dat vind ik eigenlijk nog wat te duur. Heb het spel destijds meteen gekocht voor de 360 en ook uitgespeeld.
Jammer, vroeger op de (volgens mij) super nintendo er veel plezier aan gehad haha, ik denk oke nu opnieuw maar dan in een nieuw jasje. Niet dus.Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:28:
De nieuwe ninja turtles is niet heel erg goed. Om het zachtjes uit te drukken.
Prrr ja dan weet ik het ook niet meer, er staan er zoveel.. De lopende actie (herfst uitverkoop) is dat tevens de Black Friday of kan ik die vandaag nog ergens anders verwachten? Ik zie namelijk niet een aparte Black Friday, ergens ook wel begrijpelijk natuurlijk met die giga herfst uitverkoop.
Haha hou op, ik had hem eerst voor de 360 gekocht, grotendeels uitgespeeld, toen voor de xbox one in de hoop dat het allemaal toch weer net iets toffer zou zijn (mede dankzij de graphics), nja heel de save file liep niet lekker dus halverwege de game weer verkocht.. Eergisteren GTA V gekocht voor 35 in de store, en jih ik zit ineens op 2.5% progress, oftewel weeeeer opnieuw beginnen.. Ik baal wel als een stekker hoor want de fun is er nu alweer vanafThe Jackel schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:31:
Jammer dat GTA V nog steeds vrij prijzig is voor de One. Hij is nu in de aanbieding voor 29,95, maar dat vind ik eigenlijk nog wat te duur. Heb het spel destijds meteen gekocht voor de 360 en ook uitgespeeld.
Dacht oké dan even het online gedeelte checken, daar was ik ook best ver en had redelijk wat geld (voor toen..), haha moet ik een nieuwe char aanmaken
Oftewel alweer balen van de aankoop, kom er nu alleen niet meer vanaf
[ Voor 49% gewijzigd door LopendeVogel op 25-11-2016 08:35 ]
Je kan vragen via MS chat of je hem mag refunden. Wil soms wel es lukken.LopendeVogel schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:32:
[...]
Jammer, vroeger op de (volgens mij) super nintendo er veel plezier aan gehad haha, ik denk oke nu opnieuw maar dan in een nieuw jasje. Niet dus.
Prrr ja dan weet ik het ook niet meer, er staan er zoveel.. De lopende actie (herfst uitverkoop) is dat tevens de Black Friday of kan ik die vandaag nog ergens anders verwachten? Ik zie namelijk niet een aparte Black Friday, ergens ook wel begrijpelijk natuurlijk met die giga herfst uitverkoop.
[...]
Haha hou op, ik had hem eerst voor de 360 gekocht, grotendeels uitgespeeld, toen voor de xbox one in de hoop dat het allemaal toch weer net iets toffer zou zijn (mede dankzij de graphics), nja heel de save file liep niet lekker dus halverwege de game weer verkocht.. Eergisteren GTA V gekocht voor 35 in de store, en jih ik zit ineens op 2.5% progress, oftewel weeeeer opnieuw beginnen.. Ik baal wel als een stekker hoor want de fun is er nu alweer vanaf
Dacht oké dan even het online gedeelte checken, daar was ik ook best ver en had redelijk wat geld (voor toen..), haha moet ik een nieuwe char aanmaken![]()
Oftewel alweer balen van de aankoop, kom er nu alleen niet meer vanafDus denk inderdaad goed na of je GTA V opnieuw gaat kopen, vooral indien je hem al uitgespeeld heb.. De graphics zijn wel wat beter maar ook niet echt dat je zegt wow, deze speel ik wel weer even helemaal opnieuw.
Haha ja dat had ik gister al voor het eerst gedaan vanwege de miskoop Carmageddon, maar bij die had ik dan de reden dat het online niet gespeeld werd, en dat carmageddon nou net een game is waar online de fun zit.timmie271 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:39:
[...]
Je kan vragen via MS chat of je hem mag refunden. Wil soms wel es lukken.
Eerste en volgens haar enige mogelijkheid was: ander spel kopen, zodra ik een ander spel gekocht had kreeg ik een refund van Carmageddon.. OFtewel ze wilde dat ik 2x geld uit zou geven in de vorm van euries. Na lichtelijk geïrriteerd over te komen kreeg ik wel de refund zonder meer geld op mijn account te zetten.
Ik denk niet dat ze het wederom doen met GTA V, hoewel het save gedeelte ook wel een pijnpunt is (sterker nog, de fun was er vrijwel direct vanaf), iets wat ik naar mijn weten dan ook niet kon weten alvorens de aankoop. Ik kijk wel wat ik met het spel doe.. Misschien dat ik toch de zin krijg het voor de zoveelste keer op te pakken.
[ Voor 8% gewijzigd door LopendeVogel op 25-11-2016 08:46 ]
Dus niet echt de moeite waard om hem nogmaals te halen..Haha hou op, ik had hem eerst voor de 360 gekocht, grotendeels uitgespeeld, toen voor de xbox one in de hoop dat het allemaal toch weer net iets toffer zou zijn (mede dankzij de graphics), nja heel de save file liep niet lekker dus halverwege de game weer verkocht.. Eergisteren GTA V gekocht voor 35 in de store, en jih ik zit ineens op 2.5% progress, oftewel weeeeer opnieuw beginnen.. Ik baal wel als een stekker hoor want de fun is er nu alweer vanaf
Dacht oké dan even het online gedeelte checken, daar was ik ook best ver en had redelijk wat geld (voor toen..), haha moet ik een nieuwe char aanmaken![]()
Oftewel alweer balen van de aankoop, kom er nu alleen niet meer vanafDus denk inderdaad goed na of je GTA V opnieuw gaat kopen, vooral indien je hem al uitgespeeld heb.. De graphics zijn wel wat beter maar ook niet echt dat je zegt wow, deze speel ik wel weer even helemaal opnieuw.
- quorumz
- Niet online
ik zou voor watchdogs 2 gaan (en sleeping dogs die in december gratis is)The Jackel schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:49:
[...]
Dus niet echt de moeite waard om hem nogmaals te halen..
dat is niet echt mijn dingquorumz schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:50:
[...]
ik zou voor watchdogs 2 gaan (en sleeping dogs die in december gratis is)
Valt me een beetje tegen die deals van dit jaar. Vorig jaar waren er leukere games voor minder. Ze zijn nu regulier op en disk vaak goedkoper als je een beetje zoekt in de pw.
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 / Team M2 1TB SSD/ MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
- quorumz
- Niet online
Even los of het nu digitaal of fysiek goedkoper is zijn dit echt veel betere deals wanneer je kijkt naar hoeveel nieuwe A titels zo snel (tijdelijk) in prijs verlaagd zijnFormat-C schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:57:
Valt me een beetje tegen die deals van dit jaar. Vorig jaar waren er leukere games voor minder. Ze zijn nu regulier op en disk vaak goedkoper als je een beetje zoekt in de pw.
Voor de XBO live gold jagers: ~30 euro voor een jaar:
http://www.game.co.uk/en/...-MainOffers-_-12MXboxLive
Ik was geneigd het te kopen, totdat ik zag dat mijn huidige abbo not loopt tot augustus 2018
Edit: Zie wel al dat deze gespot was, sorry
http://www.game.co.uk/en/...-MainOffers-_-12MXboxLive
Ik was geneigd het te kopen, totdat ik zag dat mijn huidige abbo not loopt tot augustus 2018
Edit: Zie wel al dat deze gespot was, sorry
[ Voor 69% gewijzigd door Notna op 25-11-2016 09:21 ]
Ik zit ook te kijken naar een aanbieding voor live gold, maar na wat rond kijken lijkt me dit een mooi koopje toch?Mandarijntje schreef op donderdag 24 november 2016 @ 22:46:
Heb hem zelf niet gekocht maar kwam de volgende topaanbieding tegen:
Die codes vervallen toch niet hé? Ik kan nu kopen en eind december activeren nietwaar?
https://www.gamemania.nl/...=search(blackfriday2016~)
De rest van de deals bij Gamemania..
Helaas geen Watch Dogs 2 in de aanbieding voor 30/35, wil em wel graag hebben haha.
Helaas geen Watch Dogs 2 in de aanbieding voor 30/35, wil em wel graag hebben haha.
Ik vind hem ook goedkoop genoeg, dus maar meteen besteld net. Prijs komt neer op €30,61 met PayPal. Wellicht komt er nog een iets betere deal, maar deze is vast binnen in ieder gevalsparow schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:19:
[...]
Ik zit ook te kijken naar een aanbieding voor live gold, maar na wat rond kijken lijkt me dit een mooi koopje toch?
Als je het nu activeert, telt hij het gewoon op na de einddatum van je huidige einddatum. In theorie kan je 3 keer een jaar kopen en dan zit je tot 2019 goedpiripi schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:23:
Die codes vervallen toch niet hé? Ik kan nu kopen en eind december activeren nietwaar?
Geen reden om te wachten tot einde jaar dus
[ Voor 6% gewijzigd door Notna op 25-11-2016 09:29 ]
Die kun je gewoon op een NL account gebruiken?draakhoofd schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:28:
[...]
Ik vind hem ook goedkoop genoeg, dus maar meteen besteld net. Prijs komt neer op €30,61 met PayPal. Wellicht komt er nog een iets betere deal, maar deze is vast binnen in ieder geval.
Heb nu een maand voor een euro maar moet een jaar hebben natuurlijk
Al die kaarten zijn universeel en werken dus gewoon op een NL accountJSchut schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:32:
[...]
Die kun je gewoon op een NL account gebruiken?
Heb nu een maand voor een euro maar moet een jaar hebben natuurlijk
Ik heb sinds kort de Xbox One S BF1 bundel. Ik heb mijn huidige Xbox 360 Fat losgekoppeld en de XB1 aangesloten via HDMI. Als ik op de XB1 voor audio 5.1 kies dan staat er op de display van de av receiver (Pioneer) PCM en kies ik voor audio Bitstream dan staat er DTS.
Bij PCM heb ik geen surround geluid maar stereo terwijl dit toch zou moeten?
Bistream: de XB1 negeert de decoder mogelijkheden voor audio en wordt het signaal ongecodeerd doorgestuurd naar de receiver. De receiver decodeert het signaal.
PCM: XB1 decodeert het signaal en wordt ongecomprimeerd doorgestuurd via de receiver naar de speakers,
Bij PCM heb ik geen surround geluid maar stereo terwijl dit toch zou moeten?
Bistream: de XB1 negeert de decoder mogelijkheden voor audio en wordt het signaal ongecodeerd doorgestuurd naar de receiver. De receiver decodeert het signaal.
PCM: XB1 decodeert het signaal en wordt ongecomprimeerd doorgestuurd via de receiver naar de speakers,
[ Voor 3% gewijzigd door Mandrake466 op 25-11-2016 09:38 ]
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
- quorumz
- Niet online
http://store.ubi.com/nl/w...567.html?edition=StandardBlazeMuis schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:27:
https://www.gamemania.nl/...=search(blackfriday2016~)
en als je 100 uplay punten hebt nog eens 20% korting
of 35 euro bij ING met rentepunten
[ Voor 4% gewijzigd door quorumz op 25-11-2016 10:15 ]
Super, bedankt!!Als je het nu activeert, telt hij het gewoon op na de einddatum van je huidige einddatum. In theorie kan je 3 keer een jaar kopen en dan zit je tot 2019 goed
Geen reden om te wachten tot einde jaar dus
Controller blijft hier nog steeds op 60 euro staan bij de gamemania. Of ligt dat gewoon aan mij?
Gaat niet helemaal goed daar denk ik. Staan nog een aantal spellen ook op full price.timmie271 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:45:
Controller blijft hier nog steeds op 60 euro staan bij de gamemania. Of ligt dat gewoon aan mij?
Ga het gelijk vragen als ik erlangs kom vanmiddag. En anders even doorlopen naar de mediamarkt en zal ik 5 weken moeten wachten op de cashback....JSchut schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:46:
[...]
Gaat niet helemaal goed daar denk ik. Staan nog een aantal spellen ook op full price.
Edit: prijzen zijn nu bijgewerkt op de website.
[ Voor 6% gewijzigd door timmie271 op 25-11-2016 10:09 ]
Werkt een US gift card kopen niet meer? Als ik de Gift card wil toevoegen aan mijn account krijg ik de volgende melding.
This code is valid only for USD. It‘s transferable, so you could give to someone you know in that part of the world.
This code is valid only for USD. It‘s transferable, so you could give to someone you know in that part of the world.
Wel linksonderin op US gezet? Anders schijnt ie het niet te doenVecodo schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:55:
Werkt een US gift card kopen niet meer? Als ik de Gift card wil toevoegen aan mijn account krijg ik de volgende melding.
Daar staat die op ja.timmie271 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:57:
[...]
Wel linksonderin op US gezet? Anders schijnt ie het niet te doen
Hmm vreemd. Probeer het anders via de xbox zelf? Kost wat meer werk, maar zou dan wel moeten lukken..
Ook een amerikaans billing adres?
https://account.microsoft.com/ kijk daar eens, log in en kijk bij payment&billing en dan billing info.
Kies je US profile en check of daar wel een amerikaans adres bij staat. Heb je geen US profile dan moet je dat dus even doen en dan zou het in principe wel moeten werken.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.