• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Martinspire schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 18:39:
[...]

Dat is wel erg veel. Gevalletje "als dit niet helpt, dan helpt niks meer"?
Dit spel is anders nog zeer actief . Ben elke keer binnen een paar seconde in eev volle game.

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-02 15:43
Nog iemand problemen met het kopen van gamecards in de buitenlandse microsoftstores? Paypal geeft een technische fout en visa wilt maar niet lukken...
justifire schreef op zondag 20 november 2016 @ 01:22:
[...]

The Witcher is echt een koopje nu, als je die wilt zou ik nu mijn kans grijpen (€18,- incl dlc)
Nou ja, via een buitenlandse store bedoel je dan... Hier is hij 25 euro.
Ik denk zelf ook dat hij nog wel goedkoper gaat worden en laat hem even liggen omdat ik met mijn backlog nog zeker wel een jaartje zoet ben (en ik twijfel nog een beetje of ik hem niet voor pc zou halen).

Gamertag: FinrazielNL

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Eigenlijk best erg, zoveel goede deals, en ik zou er geen weten die ik wil kopen. Dit jaar nog geen shooter gekocht, waar ik normaal elk jaar zowel BF als CoD koop, en really can't be bothered.

Something's wrong...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:06

Superkiwi

Hoi doei

Voor iedereen die van een uitdaging houdt raad ik Trackmania® Turbo aan, voor €16,00 in de Black Friday sale :*)
Het begint als een leuk rustig racespelletje maar naar het einde toe wordt het knotsgek!
Met stip de leukste racegame die ik ooit gespeeld heb en tegelijkertijd ook een van de moeilijkste games die ik ooit gespeeld heb.
200 Tracks van gemiddeld een minuutje, maar wees niet verbaasd als je na 100+ uur nog steeds niet alle 200 op goud hebt :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

dvdkiwi schreef op zondag 20 november 2016 @ 10:19:
Voor iedereen die van een uitdaging houdt raad ik Trackmania® Turbo aan, voor €16,00 in de Black Friday sale :*)
Het begint als een leuk rustig racespelletje maar naar het einde toe wordt het knotsgek!
Met stip de leukste racegame die ik ooit gespeeld heb en tegelijkertijd ook een van de moeilijkste games die ik ooit gespeeld heb.
200 Tracks van gemiddeld een minuutje, maar wees niet verbaasd als je na 100+ uur nog steeds niet alle 200 op goud hebt :P
vind het laden best irritant, duurt soms langer dan een race zelf... :(

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:06

Superkiwi

Hoi doei

In het begin van de game wel ja; daar vlieg je nog redelijk snel door de tracks heen.
Hoe verder je komt, hoe langer je met één track bezig bent en hoe minder irritant je het gaat vinden, thrust me ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Jan_V schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 21:27:
Net Carmageddon gekocht voor de XOne in Rusland, maar wanneer ik Fable 2 & 3 wil aanschaffen wil de betaling telkens naar m'n NL PayPal. Dit terwijl de store en m'n account wel op ru-ru staan.
Is het niet mogelijk om in de 360 store uit een andere regio te kopen, of vergeet ik hier iets?

De Witcher, Batman en Dus Ex lijken me ook leuk, maar die koop ik waarschijnlijk nog wel een keer 2e hands. De backlog is nu al enorm en de prijs is nog te hoog om "zomaar" even te kopen. Niet dat ik het ze niet waard vind, integendeel, maar geef het liever eerst aan wat anders uit.
360 spellen zijn regio gebonden, dus als je gameraccount NL is, kan je alleen maar 360 spellen kopen uit de NL winekl.

• Phusebox
  • Nu online
Nou de eerste miskoop is een feit. Iedereen maar zeggen dat Dirt Rally met controller doable is...

Finraziel schreef op zondag 20 november 2016 @ 07:35:
[...]

Nou ja, via een buitenlandse store bedoel je dan... Hier is hij 25 euro.
Ik denk zelf ook dat hij nog wel goedkoper gaat worden en laat hem even liggen omdat ik met mijn backlog nog zeker wel een jaartje zoet ben (en ik twijfel nog een beetje of ik hem niet voor pc zou halen).
Zoals je kon lezen had Jan_V al een paar spellen uit Rusland gehaald, dus €18,- is de prijs die hij zou betalen.
Geen geld voor honderden uren content.
Moet zelf nog steeds beginnen aan beide dlc's, kom de kerst wel door :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-02 21:31

Convoy

g44p

uchiha tijntje schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 14:48:
Wat is Brothers a tale of two sons ook echt een geweldige game. Vond het al een pareltje op de 360 en geniet er nu weer van. Echt een aanrader voor die 5 euro!
Thx voor de tip, zojuist aan begonnen, speelt heeeeeerlijk weg _/-\o_

Verwijderd

https://www.reddit.com/r/...e_is_7_right_now_2_great/ lekkere deal.
11 euro voor metro (alles) en SR 4 (alles).

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:22
justifire schreef op zondag 20 november 2016 @ 01:22:
[...]

The Witcher is echt een koopje nu, als je die wilt zou ik nu mijn kans grijpen (€18,- incl dlc)
Ik zou er, zodra ik er aan toe ben, ook zeker wel 100 euro voor willen uitgeven of zo. De meeste RPG games zou ik wel meer dan 100 of 150 euro voor over hebben. Ik hanteer altijd de rekenregel dat wanneer een game minder dan 1 euro per uur kost, dat het gekocht wordt. Mits ik er aan toe ben natuurlijk.

Zag gisteren toevallig dat Game Mania het spel voor een kleine 20 euro te koop heeft (2e hands), dus denk dat ik hem tzt fysiek koop. Echt leuke spellen wil ik het liefste fysiek hebben. Misschien beetje ouderwets, maar dat geeft me een fijner gevoel wanneer ik over een aantal jaren terug kijk op de collectie games.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Phusebox
  • Nu online
Dat is waar ik me nog beetje zorgen over maak. Gaat microsoft ooit je digital games permanent activeren, want als de servers offline gaan kun je er niks meer mee toch?

• Phusebox
  • Nu online
Phusebox schreef op zondag 20 november 2016 @ 12:25:
Nou de eerste miskoop is een feit. Iedereen maar zeggen dat Dirt Rally met controller doable is...
Iemand nog tips voor controller settings voor Dirt Rally? Heb zelf wat lopen kloten en het gaat wel al beter dus wellicht was ik voorbarig. Altijd vaag dat codemasters die default settings zo crap maakt... bij F1 hetzelfde elke keer.

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Phusebox schreef op zondag 20 november 2016 @ 13:54:
Dat is waar ik me nog beetje zorgen over maak. Gaat microsoft ooit je digital games permanent activeren, want als de servers offline gaan kun je er niks meer mee toch?
Je kan altijd je digitale games spelen, ook al is microsoft bijvoorbeeld falliet.

Dit doe je door de optie offline spelen of gewoon je internet kabel eruit halen :)
Als de MS-servers offline gaan is de wereld waarschijnlijk ook vergaan.
Of we dan op Mars ook nog onze games kunnen blijven spelen is misschien wel een relevante vraag :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

justifire schreef op zondag 20 november 2016 @ 17:56:
[...]

Als de MS-servers offline gaan is de wereld waarschijnlijk ook vergaan.
Of we dan op Mars ook nog onze games kunnen blijven spelen is misschien wel een relevante vraag :+
Nou is het Xbox ecosysteem heel wat succesvoller en zal het dus niet zo snel gebeuren, maar zijn we games for windows live vergeten? Of weet ik hoeveel andere diensten waar MS de stekker uit getrokken heeft?
Ik maak me er niet echt zorgen over, maar het is ook echt niet ondenkbaar.

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01:18
Finraziel schreef op zondag 20 november 2016 @ 21:45:
[...]

Nou is het Xbox ecosysteem heel wat succesvoller en zal het dus niet zo snel gebeuren, maar zijn we games for windows live vergeten? Of weet ik hoeveel andere diensten waar MS de stekker uit getrokken heeft?
Ik maak me er niet echt zorgen over, maar het is ook echt niet ondenkbaar.
Ik heb gta 4 er nog van liggen, maar het werkt niet echt onder Windows 10 en als het werkt dan heb ik ik maar 150 van de 4096mb Vram beschikbaar....

Gamertag: timmie271

Vandaag titanfall 2 gekocht en homefront revolution, TF2 heeft niet eens frontier defense :/ Homefront is an sich best leuk, kleine missies in style van division, speelt wel aardig leuk weg.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-02 22:46

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Vraag!

Ik heb nu een 360 met een heleboel aangeschafte games (GTA IV, Arcade zoals Tower Bloxx, GTA SA, Geometry Wars Evolved² e.a.).

Nu wil ik al een tijdje overstappen naar de Xbox ONE S, maar.. wat met mijn 360?

Begrijp ik dit goed: ik heb dan niks meer aan mijn games, aangezien deze niet backwards compatible zijn?

Dus moet ik met 2 consoles verder gaan?

Gulfstream G650

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-02 16:41
SalimRMAF schreef op maandag 21 november 2016 @ 00:17:
Vraag!

Ik heb nu een 360 met een heleboel aangeschafte games (GTA IV, Arcade zoals Tower Bloxx, GTA SA, Geometry Wars Evolved² e.a.).

Nu wil ik al een tijdje overstappen naar de Xbox ONE S, maar.. wat met mijn 360?

Begrijp ik dit goed: ik heb dan niks meer aan mijn games, aangezien deze niet backwards compatible zijn?

Veel games (nog niet alle) zijn backwards compatible, check http://www.xbox.com/en-US/xbox-one/backward-compatibility voor alle games :)

Xbox Live: MarkH

SalimRMAF schreef op maandag 21 november 2016 @ 00:17:
Vraag!

Je móet niks natuurlijk... Maar als je nog games wil blijven spelen die niet op de backwards compatibility lijst staan dan zul je de 360 inderdaad moeten laten staan. De vraag is dus, doe je dat inderdaad? Zelf kom ik er niet eens meer aan toe om de 360 games die ik heb en nog niet gespeeld heb die wel bc zijn te spelen omdat er al zoveel nieuwe one games in deals langs gekomen zijn die al mijn aandacht opeisen.

Verwijderd

Dan zou ik mn geld terugeisen, zal vast wel kunnen. DIkke piemel, levensduur van een spel vind ik 6 jaar, geen idee hoe de jurisprudentie daarover oordeelt.

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 17-12-2025
Bedankt voor je feedback:)

Ik ga het zeker een keer proberen!
Bozznl schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 15:46:
[...]

Even me oude post opgezocht:

Pre:
- Abonnement op pureVPN of soortgelijke aanbieder welke ook PPTP addressen aanbieden.
- Router wat PPTP VPN ondersteund.
- Info waar je je game wilt kopen.

Stappen:
1. In de router instellen: PPTP aanvinken/aanzetten, serveradres van het betreffende land (vpn), gebruikersnaam en wachtwoord van je VPN. Hoe dit moet verschilt per router/merk > even googelen.
2. Restart router.
3. Zet de xbox site onderaan op het betreffende land..
4. Op je (buitenlandse) xbox account je CC toevoegen (van je bank of van bijv. prepaid cc zoals skrill), adres instellen van betreffende land, opslaan.
5. Normaal gesproken kan je nu gewoon de game kopen via je browser, echter kreeg ik de melding dat ik een andere betaalmethode moest kiezen (in het verleden niet).
6. Ipv via de browser kopen, zet je je xbox console even op het betreffende land/locatie. Vervolgens via de store op de console alsnog je aankoop doen.

Verwijderd

Zo! Knoop doorgehakt, vanavond ga ik mijn Xbox One S ophalen ;)
Nu wil ik graag een paar games erbij halen, en vroeg mij af of the division het nog waard is?

Zat te denken aan één van de volgende games:
Watch Dogs 2
Assassins creed Ezio collection
The Division
Forza

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-02 10:26
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2016 @ 09:10:
Nu wil ik graag een paar games erbij halen, en vroeg mij af of the division het nog waard is?

Watch Dogs 2
The Division
Forza
The division en Forza (Horizon en Motorsport) zijn in de digitale store in de aanbieding! :-)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

• Tits
Ik heb toch problemen gehad om te kunnen kopen in buitenlandse stores.

Ik kon geen giftcards kopen op de russische online marketstore van Microsoft, idem bij Mexico.

Nu maar op een andere website zuid afrikaanse giftcards gekocht.

Op zich ook goedkoop, maar niet zoals de russische store. Witcher 3 was daar echt wel goedkoop.

[ Voor 7% gewijzigd door Tits op 21-11-2016 09:37 ]

• ElectricHead
  • Laatst online: 11-08-2025

ElectricHead

Xbox Live: Gortoth666

Zou ik ook een invite mogen voor de club? Gortoth666. Alvast bedankt. :)

Do, or do not. There is no try. - Master Yoda

• mtouw78
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:31
Gisteren ook aangemeld voor de club. Zou iemand de deur willen open doen ;)

Sign = Omega78

• Rob SOS
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-02 18:52
Ook zojuist een xbox one S aangeschaft. De Gears of war 4 versie van 1TB bij Bol.com voor 339,-. Als actie zat Halo 5 er gratis bij.

Nog extra bijbesteld:

Controller (dawn shadow)
Gold 1 maand (1,- euro)
Forza horizon 2 (24euro icm gold, geen slechte deal)
Pes 2016.

Alleen Inside nog van het weekend aanschaffen.

• timmie271
ElectricHead schreef op maandag 21 november 2016 @ 09:40:
Zou ik ook een invite mogen voor de club? Gortoth666. Alvast bedankt. :)
Invite verzonden.
mtouw78 schreef op maandag 21 november 2016 @ 09:48:

Sign = Omega78
Toch maar een invite verzonden kan niet zien of je je al aangemeld hebt :P

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
mtouw78 schreef op maandag 21 november 2016 @ 09:48:

Sign = Omega78
En ons clubje dan..? Ik zie je nooit meer.. :+

Binnenkort weer eens een avondje met @Kalki etc. inplannen?

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:30
Ik heb nog nooit een fysieke game gekocht maar heb nu slecht internet.

Ik vroeg me af of ik direct COD IW kan spelen als ik de disc er in doe? Of moet ik eerst van alles downloaden?

• soldier wolf
giantgiantus schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:21:
Ik heb nog nooit een fysieke game gekocht maar heb nu slecht internet.

Ik vroeg me af of ik direct COD IW kan spelen als ik de disc er in doe? Of moet ik eerst van alles downloaden?
met CD moet alles eerst geinstalleerd worden.
dit duurt zeker wel een uur.
Wanneer je verbonden bent met internet gaat die ook nog iets van 20 gb updaten. ben je zo nog een extra uur verder.

• giantgiantus
20 gb is hier bij mij in het buitenland 10 uur.

[ Voor 4% gewijzigd door giantgiantus op 21-11-2016 11:48 ]

• timmie271
giantgiantus schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:26:
20 gb is hier bij mij in het buitenland 10 uur.
Hij installeert in het begin vanaf de Disc als ie geen internet heeft. Als het goed Is kun je daarna gewoon spelen. Al mis je wel alles uit de updates natuurlijk...

En dan in de nacht de xbox het spel laten updaten?

[ Voor 7% gewijzigd door timmie271 op 21-11-2016 11:51 ]

• giantgiantus
timmie271 schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:50:
[...]

Hij installeert in het begin vanaf de Disc als ie geen internet heeft. Als het goed Is kun je daarna gewoon spelen. Al mis je wel alles uit de updates natuurlijk...

En dan in de nacht de xbox het spel laten updaten?
Ah top. Doe ik het zo. In Nederland hebben we toch wel belachelijk goed internet hoor :).

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10-2025
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2016 @ 09:10:

Watch Dogs 2
The Division
Forza
Sunset Overdrive ook erg goed en goedkoop tegenwoordig. Heb een key gekocht op ebay voor 12 euro :)

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• Tits
TheKillingBean schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:53:
[...]

Sunset Overdrive ook erg goed en goedkoop tegenwoordig. Heb een key gekocht op ebay voor 12 euro :)
Als je van de Ezio collectie houdt is Unity op www.cdkeys.com een "aanrader".

Er zijn voor of tegenstanders, maar voor de 2,5 euro die dat op die website kost kan je het niet laten liggen.

• mtouw78
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:31
D-Ed schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:20:
[...]

En ons clubje dan..? Ik zie je nooit meer.. :+

Binnenkort weer eens een avondje met @Kalki etc. inplannen?
Ja, even wat minder tijd gehad maar ga er nu weer voor :)
Met de blackfriday sale TF2 & BF1 in huis gehaald. Goede herinneringen aan De avondjes TF1 en Halo!

• Phusebox
  • Nu online
Twijfel nog om te upgraden naar One S, mooie deals momenteel, maar dat wit hè. Helaas is de grijze niet in de aanbieding (ook nergens te vinden eigenlijk?) en is er nog steeds geen zwarte. Zou Gears 4 download code nog iets opleveren? Max. 20 euro schat ik toch?

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 21-11-2016 12:27 ]

Verwijderd

Tits schreef op maandag 21 november 2016 @ 12:01:
[...]

Als je van de Ezio collectie houdt is Unity op www.cdkeys.com een "aanrader".

Er zijn voor of tegenstanders, maar voor de 2,5 euro die dat op die website kost kan je het niet laten liggen.
Hoe kan dat voor 2,5€? die ga ik inderdaad kopen, heb hem voor PS4 gehad in het verleden en was erg tevreden mee.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2016 @ 12:27:
[...]

Hoe kan dat voor 2,5€? die ga ik inderdaad kopen, heb hem voor PS4 gehad in het verleden en was erg tevreden mee.
Of account gebonden codes of codes die bij consoles horen te zitten. Het is een schimmige bedoening waar geen uitgever of dev iets aan verdient.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2016 @ 12:56:
[...]

Of account gebonden codes of codes die bij consoles horen te zitten. Het is een schimmige bedoening waar geen uitgever of dev iets aan verdient.
Ziet er niet erg legit uit dan,

• Phusebox
  • Nu online

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Mijn Xbox live loopt binnenkort af, zijn er nog goede deal ergens te kopen?

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• Phusebox
  • Nu online
Diederik-Jan schreef op maandag 21 november 2016 @ 13:37:
Mijn Xbox live loopt binnenkort af, zijn er nog goede deal ergens te kopen?
Ik wilde deze net posten, is niet super super goedkoop maar best ok:
https://www.amazon.de/Xbo...5HKC8KREAPFMEQDVD7ZR&th=1

• Tits
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2016 @ 13:33:
[...]

Ziet er niet erg legit uit dan,
Is volledig legaal hoor. Je krijgt gewoon een downloadcode die je moet ingeven in je account. Dit is niet het "grijze/illegale" systeem met het inloggen op een account waar dat game op staat.

De games op cdkeys.com zijn ook meestal games die in een pakket met een console zaten. Waarschijnlijk kunnen ze die daardoor op één of andere manier goedkoop krijgen.

• Not_Disclosed
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:23
Staat wel bij: Note: Currently, this item is available only to customers located in Germany and Austria.

A life lived in fear is a life half lived

• D-Ed
  • Niet online
mtouw78 schreef op maandag 21 november 2016 @ 12:07:
[...]

Ja, even wat minder tijd gehad maar ga er nu weer voor :)
Met de blackfriday sale TF2 & BF1 in huis gehaald. Goede herinneringen aan De avondjes TF1 en Halo!
Geen Gears 4? Afgelopen weekend wilde we die oppakken maar ivm het 15 jarig jubileum van Halo die weer eens aangeslingerd.. Super toffe nieuwe maps dus daar tot diep in de nacht mee aan de gang gegaan ;)

• Phusebox
  • Nu online
Not_Disclosed schreef op maandag 21 november 2016 @ 14:00:
[...]

Staat wel bij: Note: Currently, this item is available only to customers located in Germany and Austria.
Downloadcode? Lijkt me sterk.

Edit: je hebt gelijk. Die melding stond er eerst niet volgens mij. Maar anders een nieuw account aanmaken met ander adres? Maar er zijn ook wel goedkopere te vinden.

[ Voor 24% gewijzigd door Phusebox op 21-11-2016 14:04 ]

• soldier wolf
Phusebox schreef op maandag 21 november 2016 @ 14:03:
[...]

Downloadcode? Lijkt me sterk.
ja download code.

Ik heb daar halo the master chief collection voor 6 euro gekocht was een code
en halo 5 voor 12 euro was ook een code.

• timmie271
D-Ed schreef op maandag 21 november 2016 @ 14:02:
[...]

Geen Gears 4? Afgelopen weekend wilde we die oppakken maar ivm het 15 jarig jubileum van Halo die weer eens aangeslingerd.. Super toffe nieuwe maps dus daar tot diep in de nacht mee aan de gang gegaan ;)
Ik heb hier Halo anniversary, Halo 2 (mp down maar toch), halo 3, halo 3 odst, halo 4, halo reach, halo wars, halo 5 en halo mcc liggen :9

Daarnaast met dank aan een aantal medetweakers: gears 1, 2, 3, 4 (gekocht maar wel dankzij een aanbiedingstip) en judgement.

Dus mocht je es iemand nodig hebben PM me maar :)
Hunt graag achievements, maar zijn niet verplicht voor de fun :9

[ Voor 5% gewijzigd door timmie271 op 21-11-2016 14:06 ]

• D-Ed
  • Niet online
timmie271 schreef op maandag 21 november 2016 @ 14:05:
[...]

Ik heb hier Halo anniversary, Halo 2 (mp down maar toch), halo 3, halo 3 odst, halo 4, halo reach, halo wars, halo 5 en halo mcc liggen :9

Daarnaast met dank aan een aantal medetweakers: gears 1, 2, 3, 4 (gekocht maar wel dankzij een aanbiedingstip) en judgement.

Dus mocht je es iemand nodig hebben PM me maar :)
Hunt graag achievements, maar zijn niet verplicht voor de fun :9
Ik voeg je binnenkort wel ff toe op Live _/-\o_

Kom overigens weinig aan gamen toe dus reken niet te vaak op ons aub ;)

• timmie271
D-Ed schreef op maandag 21 november 2016 @ 14:07:
[...]

Ik voeg je binnenkort wel ff toe op Live _/-\o_

Kom overigens weinig aan gamen toe dus reken niet te vaak op ons aub ;)
Ikke voor de MP vooral vrijdagavond en zaterdag/avond. Doordeweeks knal ik liever wat SP spelletjes weg :P

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-02 09:14
Nu al vanaf zaterdag xbox one loos... heb hem ingeruild bij gamemania voor de one s maar ze hadden nog geen tijd om hem te testen :(

Verwijderd

jpg97 schreef op maandag 21 november 2016 @ 18:18:
Nu al vanaf zaterdag xbox one loos... heb hem ingeruild bij gamemania voor de one s maar ze hadden nog geen tijd om hem te testen :(
En dan laat je hem staan? Kun je ook anders aanpakken. :)

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-02 22:20
Ligt het aan mij of is een jaar xbox live gold duurder dan vorig jaar. Digitaal zie ik hem nu tussen de 40-45€ en in de winkel is het helemaal absurt hoog. Ik kon mij toch vorig jaar deze prijzen niet herinneren. 2 dec verloopt hij :'(

[ Voor 6% gewijzigd door KookSpook op 21-11-2016 19:22 ]

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-02 20:27
Klopt, in de hoogtij dagen was het 28 euro :(

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:30
KookSpook schreef op maandag 21 november 2016 @ 19:21:
Ligt het aan mij of is een jaar xbox live gold duurder dan vorig jaar. Digitaal zie ik hem nu tussen de 40-45€ en in de winkel is het helemaal absurt hoog. Ik kon mij toch vorig jaar deze prijzen niet herinneren. 2 dec verloopt hij :'(
Ja de prijzen zijn idd een stuk hoger dan vorig jaar.
Normaal is het bij cdkeys het goedkoopste maar of dat nu ook nog is weet ik niet.
Kreeg zojuist melding dat mijn Xbox niet meer mijn Home Xbox was, kan me niet herinneren dat ik dit ooit heb veranderd, vervolgens naar settings, inderdaad optie om m'n Xbox in te stellen als Home. Meteen naar MS account gegaan om 'my devices' te checken, staat ook maar 1 Xbox is.

Ingesteld als Home, krijg ik nu opeens melding dat ik online moet zijn om m'n digitale games (dus alle) te kunnen spelen. Strange shizzle going on :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

SinergyX schreef op maandag 21 november 2016 @ 20:10:
Kreeg zojuist melding dat mijn Xbox niet meer mijn Home Xbox was, kan me niet herinneren dat ik dit ooit heb veranderd, vervolgens naar settings, inderdaad optie om m'n Xbox in te stellen als Home. Meteen naar MS account gegaan om 'my devices' te checken, staat ook maar 1 Xbox is.

Ingesteld als Home, krijg ik nu opeens melding dat ik online moet zijn om m'n digitale games (dus alle) te kunnen spelen. Strange shizzle going on :P
ik heb ook steeds vaker met opstarten van games je bent niet online en knalt hij terug naar dashboard (cod/warframe/watchdogs 2) terwijl ik notabene in een chat zit...

• Da_vie
  • Laatst online: 23:11
SinergyX schreef op maandag 21 november 2016 @ 20:10:

Ik had vanavond precies hetzelfde. Beetje vaag inderdaad :P

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:28

Kalkie

NLMP

D-Ed schreef op maandag 21 november 2016 @ 14:02:
[...]

Tssssk, zonder mij? Gears 4 staat nog op Co-op te wachten :). Halo ook prima uiteraard!

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

quorumz schreef op maandag 21 november 2016 @ 20:38:
[...]

ik heb ook steeds vaker met opstarten van games je bent niet online en knalt hij terug naar dashboard (cod/warframe/watchdogs 2) terwijl ik notabene in een chat zit...
Hmm, dat had ik regelmatig toen ik net de console van een vriend van me als home ingesteld had, maandje terug of zo. Eigenlijk niet bij stilgestaan dat dat probleem verdwenen is, misschien hangt het samen met drukte op het live netwerk? Kan me voorstellen met de black friday sale dat die het momenteel ook wat zwaarder te verduren heeft.

• timmie271
Deals with gold deze week: https://majornelson.com/2...ld-and-spotlight-sale-65/

Ik zie er niet echt iets spannend tussenzitten ofzo :+

• draakhoofd
  • Niet online
KookSpook schreef op maandag 21 november 2016 @ 19:21:
Nou inderdaad zeg, ik moet vanaf 6-dec ook vernieuwen maar de prijzen zijn nu dik 20 euro meer dan vorig jaar :'( . Wellicht nog een Black Friday sale!

• timmie271
draakhoofd schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 08:44:
[...]

Nou inderdaad zeg, ik moet vanaf 6-dec ook vernieuwen maar de prijzen zijn nu dik 20 euro meer dan vorig jaar :'( . Wellicht nog een Black Friday sale!
Heb een maand terug al mogen verlengen en toen kostte het me maar 8 euro extra :) 36 in plaats van 28. Was op www.cdkeys.com overigens.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-01 12:34
Heb nog Gears 1,2,3 en judgement codes liggen/gekregen! Nog mensen die interesse hebben?

[ Voor 6% gewijzigd door mfneed op 22-11-2016 10:09 ]

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07:27
mfreriks schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:29:
Heb nog Gears 1,2,3 en judgement codes liggen/gekregen! Nog mensen die interesse hebben?
Ik heb deeltje 3 en judgement niet dus als ik één van die codes mag ontvangen ben ik al blij :)

Verwijderd

timmie271 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:13:
[...]

Heb een maand terug al mogen verlengen en toen kostte het me maar 8 euro extra :) 36 in plaats van 28. Was op www.cdkeys.com overigens.
Ik had deze +- 2 maanden terug gekocht: http://www.cdkeys.com/xbo...-24-month-gold-membership
Misschien dat die ooit weer op voorraad komt. 2 jaartjes voor iets meer dan 55 euro.

• timmie271
Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:50:
[...]

Ik had deze +- 2 maanden terug gekocht: http://www.cdkeys.com/xbo...-24-month-gold-membership
Misschien dat die ooit weer op voorraad komt. 2 jaartjes voor iets meer dan 55 euro.
Was buj mij helaas al uitverkocht. Anders had ik die sws gekocht :9

• Thescanman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-01 15:58
mfreriks schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:29:
Interesse in deel 2, alvast bedankt _/-\o_

• mfneed
Thescanman schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:06:
[...]

Interesse in deel 2, alvast bedankt _/-\o_
Je hebt een bericht:)

• Tits
Toch een mooie tijd om gamer te zijn. GwG, Black Friday, EA Access.

Echt élk game dat er dit najaar is uitgekomen is te vinden aan 35 euro. Je maakt me niet wijs dat dat geen constante gaat worden.

Gelukkig heb ik zelf niet te veel games fullpriced betaald.

• Phusebox
  • Nu online
Tits schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:55:
Toch een mooie tijd om gamer te zijn. GwG, Black Friday, EA Access.

Echt élk game dat er dit najaar is uitgekomen is te vinden aan 35 euro. Je maakt me niet wijs dat dat geen constante gaat worden.

Gelukkig heb ik zelf niet te veel games fullpriced betaald.
Waar vind jij Dishonored 2 voor dat bedrag? Forza Horizon 3? >:)

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 11:40

JSchut

.....

Phusebox schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:00:
[...]

Dishonored 2 bij Gamemania. (vanaf 25e)
https://www.gamemania.nl/info/blackfriday

Forza Horizon 3 ook bij Gamemania :) (Nu al)
https://www.gamemania.nl/Games/xbox-one/forza-horizon-3

Zelf heb ik Quantum Break gereserveerd :) (Vrijdag ophalen voor 10 euro)

[ Voor 26% gewijzigd door JSchut op 22-11-2016 11:06 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• Darks
  • Laatst online: 09:55
Ik heb besloten mijn Xbox One te vervangen met een Xbox One S, nu ben ik echter op zoek naar de beste deal. Het moet sowieso een 1-Tb variant zijn en dan lijkt de Gears of War 4 bundel me het best momenteel voor € 340.

De meeste bundels zijn met de 500Gb variant, of de console apart is even duur als een bundel.. Heb ik ergens nog een mooie bundel gemist of zijn er misschien nog in aantocht?

Bedankt

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Darks schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:04:
Ik heb besloten mijn Xbox One te vervangen met een Xbox One S, nu ben ik echter op zoek naar de beste deal. Het moet sowieso een 1-Tb variant zijn en dan lijkt de Gears of War 4 bundel me het best momenteel voor € 340.

De meeste bundels zijn met de 500Gb variant, of de console apart is even duur als een bundel.. Heb ik ergens nog een mooie bundel gemist of zijn er misschien nog in aantocht?

Bedankt
Over 3 dagen is het black friday haha

• Darks
  • Laatst online: 09:55
Nieuwevolger schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:12:
[...]

Over 3 dagen is het black friday haha
Vandaar mijn vraag, meestal worden de deals toch een paar dagen op voorhand aangekondigd?

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-02 15:45
Darks schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:16:
[...]

Vandaar mijn vraag, meestal worden de deals toch een paar dagen op voorhand aangekondigd?
Sommige wel, sommige niet. Mediamarkt heeft nog niks bekend gemaakt bijvoorbeeld. En op Amazon lopen de aanbiedingen al, daar komt vast deze week nog wel eens een Xbox voorbij.

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:53
JSchut schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:03:
[...]

Dishonored 2 bij Gamemania. (vanaf 25e)
https://www.gamemania.nl/info/blackfriday

Forza Horizon 3 ook bij Gamemania :) (Nu al)
https://www.gamemania.nl/Games/xbox-one/forza-horizon-3

Zelf heb ik Quantum Break gereserveerd :) (Vrijdag ophalen voor 10 euro)
Waar heb je Quantum Break kunnen vinden voor 10 euro?

• Phusebox
  • Nu online
Darks schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:04:

Bedankt
Oei, gisteren was de Gears 4 bundel met 1 controller 293 bij Amazon met verzending naar NL. Wellicht komt er nog iets vergelijkbaars langs.

Ik wacht wel op de Scorpio.

[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 22-11-2016 11:43 ]

• Tits
Phusebox schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:00:
[...]

Ze zijn mij al voor.

Ik durf er bijna een bak bier op inzetten dat je alle topgames van het najaar aan 35 euro kan vinden in de benelux!
justifire schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 00:00:
[...]

Dit heb ik sinds de laatste update ook regelmatig.
Gebruik jij toevallig ook instant-on ?
nee de energy safe mode
en volgens mij hebben we nu overal dezelfde update (insider programm of niet)

wat me ook opviel (en ik schrok er eerst van) dat bv watchdogs een update kreeg maar ik het plaatje van een xbox update kreeg ... goed gedaaaaan..
Zeldzaam dat game mania zoveel deals heeft: (dishonored 2 is cheap, gelijk halen daar)

Xbox One
Battlefield 1 € 34,98
Deus Ex Mankind Divided € 19,98
Fifa 17 € 34,98
Fifa 17 Deluxe € 44,98
Mirrors Edge Catalyst € 29,98
Rise of the Tomb Raider € 29,98
Titanfall 2 € 29,98
Titanfall 2 Marauder Edtion € 89,98
Titanfall 2 Vanguard Edition € 189,98
UFC 2 € 29,98

Pas geldig vanaf vrijdag 25 november (Black Friday:
PlayStation 4/ Xbox One
Call of Duty: Infinite Warfare € 39,98
Call of Duty: Infinite Warfare Legacy Edition (met Modern Warfare Remaster) € 54,98
Destiny Complete Collection € 39,98
Dishonored 2 € 34,98
Far Cry Primal € 24,98
Fifa 16 (gebruikt) € 9,98
Grand Theft Auto V € 29,98
Guitar Hero Live Party Edition (Met 2 gitaren) € 54,98
LEGO Star Wars: The Force Awakens € 29,98
Mafia III € 34,98
NBA 2K17 € 44,98
Overwatch € 44,98
Rainbow Six Siege € 19,98
Skyrim Special Edition € 34,98
The Division € 14,98

Alleen Xbox One
Quantum Break € 9,98

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 11:40

JSchut

.....

The Jackel schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:30:
[...]

Waar heb je Quantum Break kunnen vinden voor 10 euro?
Gamemania vanaf vrijdag.
Zie: https://www.gamemania.nl/info/blackfriday

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• Tits
quorumz schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:48:
Zeldzaam dat game mania zoveel deals heeft: (dishonored 2 is cheap, gelijk halen daar)

Xbox One
Battlefield 1 € 34,98
Fifa 17 € 34,98
Fifa 17 Deluxe € 44,98
Titanfall 2 € 29,98
UFC 2 € 29,98

PlayStation 4/ Xbox One
Call of Duty: Infinite Warfare Legacy Edition (met Modern Warfare Remaster) € 54,98
Dishonored 2 € 34,98
Far Cry Primal € 24,98
Mafia III € 34,98
NBA 2K17 € 44,98
Overwatch € 44,98
The Division € 14,98

Alleen Xbox One
Quantum Break € 9,98
Klopt Titanfall? Ik dacht dat ie 40 was daar.

(ik kan op het werk niet op de website van gm)

Hoe "werkt" die Destiny:The collection. Zijn dat codes voor de DLC? Heb je dan daarna nog de disc nodig?

[ Voor 4% gewijzigd door Tits op 22-11-2016 12:06 ]

• Phusebox
  • Nu online
Hopelijk komt Dishonored 2 ook nog bij Microsoft digitaal in de sale...

• Joramelarius
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-01-2025
Het (Titanfall 2) staat nu nog op 40 euro inderdaad (39,98). Maar er staat ook dat er nog meer aanbiedingen komen op Black Friday zelf.

Ik wilde de xbox controller voor 30 euro kopen maar die is helaas al bijna in geen enkele winkel meer beschikbaar voor click en collect. Hopelijk vrijdag misschien dan gewoon in de winkel?

• D-Ed
  • Niet online
Kalkie schreef op maandag 21 november 2016 @ 21:29:
[...]

Tssssk, zonder mij? Gears 4 staat nog op Co-op te wachten :). Halo ook prima uiteraard!
Oja! Komt allemaal goed deze winter ;)

Alles weer gesetteld na de verhuizing?

[ Voor 7% gewijzigd door D-Ed op 22-11-2016 12:19 ]

• piripi
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09:38
Joramelarius schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:07:
Het (Titanfall 2) staat nu nog op 40 euro inderdaad (39,98). Maar er staat ook dat er nog meer aanbiedingen komen op Black Friday zelf.

Ik wilde de xbox controller voor 30 euro kopen maar die is helaas al bijna in geen enkele winkel meer beschikbaar voor click en collect. Hopelijk vrijdag misschien dan gewoon in de winkel?
Ik heb de click en collect gekozen, maar daar klopt iets niet in hun opzet:

Je Click & Collect bestelling van Xbox One Wireless Controller S White ligt klaar bij Game Mania.
Het artikel blijft minimaal 48u beschikbaar voor jou. Zonder tegenbericht wordt het artikel daarna mogelijk opnieuw aangeboden voor verkoop.

Aangezien het maar 48u gereserveerd blijft, kan je ze nooit op vrijdag afhalen.

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:42
quorumz schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:48:

Xbox One
Battlefield 1 € 34,98
Fifa 17 € 34,98
Fifa 17 Deluxe € 44,98
Titanfall 2 € 29,98
UFC 2 € 29,98

PlayStation 4/ Xbox One
Dishonored 2 € 34,98
Far Cry Primal € 24,98
Mafia III € 34,98
NBA 2K17 € 44,98
Overwatch € 44,98
The Division € 14,98

Alleen Xbox One
Quantum Break € 9,98
Rise of the Tomb Raider € 29,98 is alleen voor PlayStation 4? :-(

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:53
Nice! Thnx!

Jij heb het spel via Click en Collect gereserveerd?

[ Voor 44% gewijzigd door The Jackel op 22-11-2016 13:42 ]

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:41

Player1S

Probably out in the dark

Toch leuk die black friday deals. Gister al Far Cry Primal voor €16.00. Vandaag nog even Life is strange voor €6,60.

Twijfel nog tussen Forza 6 en GTA 5 voor €35,00.
En heb nog liggen: Mafia 3, Assassins creed Unity, Fallout 4, FIFA 17, Forza 3, Farming Simulator 17 (laatste 4 speel ik al deels maar nu voornamelijk FS17)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Bij CoD staat dat het om 'gebruikte exemplaren' gaat. Wel apart voor zo een nieuwe game.

• mfneed
Hey mensen, excuus voor de vraag maar doe het toch even... voor game sharing met zn 2en... is daar een xbox live abbo voor nodig of wordt juist het live abbo ook geshared?
Pagina: 1 ... 50 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.