Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Tits schreef op maandag 6 maart 2017 @ 08:59:
Nog iemand met vaak problemen om achievements te unlocken?

Ik heb al een paar keer met indiegames dat de statistieken van Xbox zelf, zo in het menu bij games en achievements, niet kloppen.

Als er ingame statistieken worden bijgehouden kloppen die wel altijd.

Ik heb zo al vaak achievements moeten laten liggen. Ik heb het probleem met Toby: The Secret Mine, One Hundred Ways en jawel... Rocket League :(
Bij Rocket League heb ik hetzelfde probleem Rocket Genocider staat vast op 99% al een aantal maanden.

Dit ligt aan de games zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 23:35
Ereaser schreef op maandag 6 maart 2017 @ 10:25:
[...]

Bij Rocket League heb ik hetzelfde probleem Rocket Genocider staat vast op 99% al een aantal maanden.

Dit ligt aan de games zelf.
Jep, deze achievements + "win een seizoen" en "win de eerste wedstrijd van een seizoen".

Heel vreemd, want met een seizoen te winnen, speel je ook die auto van GoW vrij en die heb ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tits schreef op maandag 6 maart 2017 @ 08:59:
Nog iemand met vaak problemen om achievements te unlocken?

Ik heb al een paar keer met indiegames dat de statistieken van Xbox zelf, zo in het menu bij games en achievements, niet kloppen.

Als er ingame statistieken worden bijgehouden kloppen die wel altijd.

Ik heb zo al vaak achievements moeten laten liggen. Ik heb het probleem met Toby: The Secret Mine, One Hundred Ways en jawel... Rocket League :(
Wellicht op trueachievements.com kijken of meer mensen er last van hebben (zie je vaak in de comments bij een spel/achievement of het bugged is)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kevlar01 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 09:50:
[...]

Dynamische race lijnen zitten ook in Forza (voor zover ik weet al vanaf deel 1 uit 2004).
Moet zeggen dat ik Project Cars wat moeilijker vind besturen(met controller) dan Forza, maar beide zijn zeer toffe (simcade) racegames d:)b
Heb hier 2 weken geleden instellingen gepost, probeer die eens, benaderen het stuurgedrag van Forza.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb dit weekend met zijn 2-en Fru gespeeld. Erg grappig spelletje. Aanrader voor iedereen die nog een Kinect heeft staan en een beetje ruimte heeft.

Daarnaast begonnen aan The Witness. Pff, toch best wel lastig soms. Het lijkt alsof sommige puzzeltjes misschien wat oneerlijk zijn in de regels die de puzzel hanteert, maar dat zal uiteindelijk wel aan mij liggen. Erg uitdagend en leuk om weer eens ouderwets met pen en papier aan de slag te gaan om puzzels oplossen. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Grappig, zie dat de ms-store nu rekening houd met de lokale tijd waar vandaan je verbinding maakt.
Staat nu netjes 6 Maart 2017 - 17.00 uur als reasedate bij Ghost Recon Wildlands in de Singapore store, wat inderdaad neerkomt op 7 Maart 0.00 uur in Singapore.
Netjes van MS, scheelt weer een hoop onduidelijkheid / omrekenen :)

Trouwens ook maar even BF1 opgepikt voor 27 euro, had niet verwacht dat ik daar zo veel lol aan zou beleven tijdens dit free-to-play weekend. :o
Zelfs online speelt het geweldig, heeft de vieze smaak van het BF4 fiasco volledig weg gespoeld.
Baal er enigszins van dat ik rond de release de keuze heb gemaakt om voor het GoW4 misbaksel te gaan.
Die heb ik na enkele uurtjes niet meer aangeraakt, zowel campaign als MP vond ik zwaar tegen vallen, om nog maar te zwijgen over het hele verdienmodel er om heen (al heeft BF daar ook wel een handje van)

[ Voor 45% gewijzigd door justifire op 06-03-2017 15:10 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Battlefield 1 is zeker vermakelijk :). Online speelde het ook lekker weg inderdaad. Alleen werd ik uiteindelijk helemaal gek van de random teamies die gewoon niet de objective spelen. Wat kan ik daar chagrijnig van worden. B)

Verder zou ik eigenlijk ook met GoW 4 verder moeten... Ben halverwege chapter 1 en heb niet het gevoel dat ik wat mis. Wel zonde eigenlijk want het is toch wel een franchise van grote betekenis geweest voor de 3rd person action games.

Misschien ooit eens de SP nog maar eens uitspelen op een regenachtige saaie dag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:11

nFo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 6 maart 2017 @ 16:05:
Battlefield 1 is zeker vermakelijk :). Online speelde het ook lekker weg inderdaad. Alleen werd ik uiteindelijk helemaal gek van de random teamies die gewoon niet de objective spelen. Wat kan ik daar chagrijnig van worden. B)

Verder zou ik eigenlijk ook met GoW 4 verder moeten... Ben halverwege chapter 1 en heb niet het gevoel dat ik wat mis. Wel zonde eigenlijk want het is toch wel een franchise van grote betekenis geweest voor de 3rd person action games.

Misschien ooit eens de SP nog maar eens uitspelen op een regenachtige saaie dag.
Toch wel handig dat ik je win loss omhooggekrikt heb met mijn skills. :)

Nadat je van die stomme robots af bent (ergens halverwege) is de Campaign best vermakelijk. Al vond ik het de 2e keer echt te saai voor woorden. Vind het eigenlijk wel jammer dat ik horde niet kan spelen. Heb de flexibiliteit niet meer om afspraken met 4 anderen te maken om samen te spelen.

Verder is Deus Ex bijna compleet. Breach mode vind ik best ok. Totaal anders dan het echte spel en hangt van de microtransactions aan elkaar. Als je die twee zaken vergeet is het een aardig puzzelspel. Ben denk ik 1 van de weinigen die het speelt. Ik hoef maar een scheet te laten voor een rare Achievement die maar 0,07 heeft gehaald. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:52

Wom

Kan ik je van harte aanraden. Een van de eerste games die ik uitgespeeld heb op mijn One S en vind hem best pittig (speelde niet eens op hoogste moeilijkheidsniveau). Zitten aantal memorabele stukken in, zeker tegen het einde van de game. :Y

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien moeten we dat samen dan maar eens doen, ben ergens bij het liftgedeelte in chapter 1 geëindigd.
Wel op Insane uiteraard ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:37

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Eerste deel zitten kijken, leuke info en mooi te zien hoe de visie van spencer is, ook wat duidelijkheid over de gamepass en zijn ideeën er over. En scorpio nieuws, ze laten de hele performance tussen 1080p en 4k dus over aan de providers. Kan dus zijn dat de xbo game een flinke AA etc krijgt ipv enkel fixed 4k dat je verder geen performance winst krijgt.

[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 06-03-2017 19:13 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
justifire schreef op maandag 6 maart 2017 @ 17:09:
[...]

Misschien moeten we dat samen dan maar eens doen, ben ergens bij het liftgedeelte in chapter 1 geëindigd.
Vergeet RotTR niet :9

Heb zelf nog gears 2,3,4 en judgement liggen. Probeer ze steeds samen met m'n neef te spelen, maar die 80km die ertussen zit maakt het wat lastig iedere keer... Dus als jullie nog een noob nodig hebben voor insane of horde oid. dan wil ik best helpen :)

Pfff afgelopen week even met Ereaser bezig geweest in Halo MCC, heb nu al 477 van de 600 achievements :+ (Ereaser 424 oid.)

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Is er nog iemand met tips om games uit een andere regio te kopen? VPN met Paypal werkt niet. Ook CC (ING) met met VPN werkt niet. De truc met gift cards werkt al een tijdje niet meer helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenneloth
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14:00
Iemand enig idee waarom ik mijn Xbox One S niet kan opstarten met de controller wanneer ik de console in stand-by modus heb staan?

Wanneer ik ga voor energiebesparing is er niets aan de hand en kan ik de console gewoon booten met de controller.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:33
Kenneloth schreef op maandag 6 maart 2017 @ 23:40:
Iemand enig idee waarom ik mijn Xbox One S niet kan opstarten met de controller wanneer ik de console in stand-by modus heb staan?

Wanneer ik ga voor energiebesparing is er niets aan de hand en kan ik de console gewoon booten met de controller.

Alvast bedankt!
Is de batterij/accu van je controller bijna op? Dan start 'ie bij mij de console niet meer op.

En zeer sporadisch heeft 'ie er sowieso geen zin. Inderdaad altijd vanuit standby modus. Al heb ik dan wel de oorspronkelijke Xbox One. Ik ga er stiekem vanuit dat dit soort foutjes niet meer bij de One S voorkomen :X

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 08:26:
[...]

Is de batterij/accu van je controller bijna op? Dan start 'ie bij mij de console niet meer op.

En zeer sporadisch heeft 'ie er sowieso geen zin. Inderdaad altijd vanuit standby modus. Al heb ik dan wel de oorspronkelijke Xbox One. Ik ga er stiekem vanuit dat dit soort foutjes niet meer bij de One S voorkomen :X
Mijn One S heeft dat in ieder geval nog nooit gehad. Wat ik eigenlijk liever gezien had was dat ze het disconnecting probleem opgelost zouden hebben. Af en toe valt de verbinding tussen mijn elite controller en one s steeds weg en dan sluit ik hem maar even aan op de kabel. Het zal iets van interferentie van een of ander apparaat zijn en de ether is ook erg druk bij mij (appartementencomplex), maar de 360 controllers hadden echt nooit problemen dus toch jammer dat het op de One niet net zo probleemloos kan.
Aan de andere kant moet ik zeggen dat ik het eigenlijk al een tijdje niet gehad heb, wie weet hebben ze er met een update wel iets aan kunnen doen... (durf er niet te hard op te hopen :P)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:46

JSchut

.....

Mijn One S gaat ook heel soms niet aan via de controller. Heb dat nu 2 keer gehad. Beide keren met batterijen die niet leeg waren. (50%+ lading)

Xbox maar met de hand aangezet en de controller connecte netjes en geen probleem. Ik heb mijn Xbox nu zeker meer dan 100/150 keer aangezet dus ik gok dat het bij mij 1 op de 100 keer gebeurd.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:33
Finraziel schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:35:
[...]

Mijn One S heeft dat in ieder geval nog nooit gehad. Wat ik eigenlijk liever gezien had was dat ze het disconnecting probleem opgelost zouden hebben. Af en toe valt de verbinding tussen mijn elite controller en one s steeds weg en dan sluit ik hem maar even aan op de kabel. Het zal iets van interferentie van een of ander apparaat zijn en de ether is ook erg druk bij mij (appartementencomplex), maar de 360 controllers hadden echt nooit problemen dus toch jammer dat het op de One niet net zo probleemloos kan.
Aan de andere kant moet ik zeggen dat ik het eigenlijk al een tijdje niet gehad heb, wie weet hebben ze er met een update wel iets aan kunnen doen... (durf er niet te hard op te hopen :P)
Wat dat betreft blijft een draadloze verbinding een beetje een mysterie. In het begin raakte mijn controllers nog wel eens verbinding kwijt, maar dat is al lang geleden. Met geen enkele controller heb ik er meer last van.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 6 maart 2017 @ 17:09:
[...]

Haha, ik was bij precies hetzelfde gedeelte. Ik moest met de lift omhoog, maar daarna werd ik op insane iedere keer geowned door die irritante elektrische BB8's :P

Misschien leuk om het eens op te pakken inderdaad. Volgens mij loop je er met twee mensen redelijk snel doorheen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JesseAMD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-04 15:52
Nog meer tweakers die problemen hebben met inloggen op de xbox one? Hij blijft vragen om het password van mijn account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Ja dat kan kloppen, want Xbox Live is offline. Kan helaas geen enkele game opstarten, want ik deel m'n games met een maat dus dit is niet mijn Home Xbox. :F

http://t.co/uQCvKjSZgd (werkt niet, Live / Hotmail / Outlook sign in gaat fout, pagina laadt niet. Wel op mobiel).

http://downdetector.com/status/xbox-live

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

JesseAMD schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 14:34:
Nog meer tweakers die problemen hebben met inloggen op de xbox one? Hij blijft vragen om het password van mijn account.
Hmm op welke site met computergerelateerd nieuws zouden we daar meer over kunnen lezen :? :P

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeMoN schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 16:27:
[...]

Hmm op welke site met computergerelateerd nieuws zouden we daar meer over kunnen lezen :? :P
Onbetrouwbaar sitetje wat mij betreft. Ik kijk graag bij de bron: http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Groot deel van Microsoft lag vanmiddag plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Rockvee2 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 19:20:
Groot deel van Microsoft lag vanmiddag plat.
Had er gisteren ook last van. Hij kon mijn account niet vinden. Gelukkig werkte het 's avonds weer.

Moest hier aan denken
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=TODuEtTC3Y8]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:37

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Voor wie laatst nog AC: Unity gekocht heeft: De DLC packs zijn nu gratis:

https://nl.pepper.com/aan...e-gratis-xbox-store-39052

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:33

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Notna schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 11:22:
Voor wie laatst nog AC: Unity gekocht heeft: De DLC packs zijn nu gratis:

https://nl.pepper.com/aan...e-gratis-xbox-store-39052
Die waren al gratis. Ze hebben dat destijds gratis gemaakt ivm de problemen rondom die game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb gisteren The Witness uitgespeeld. Echt wel een leuke ouderwets moeilijke game waarbij je gewoon een gevoel van vreugde voelt als je na lang peinzen een puzzel oplost :).

Er zijn 11 "werelden" en een eindlevel. Van al deze werelden zijn de oplossingen van de puzzels op internet te vinden. Ik heb voor enkele specifieke puzzels wel een guide moeten gebruiken. Met name omdat er puzzels waren met 'geluid'. Voorbeeldje: Je hoorde een vogel fluiten op verschillende toonhoogtes. De oplossing was om een volgorde aan te houden welke toonhoogte als eerste kwam. Bijvoorbeeld Hoog, Hoog, Laag, Midden. Nou dat is dan vrij simpel. echter uiteindelijk kwamen er zoveeeeel andere geluidjes tussendoor waarbij ik het onderscheid gewoon niet meer kon maken. Mijn brein wilde daar niet aan... :P

Verder wel wat opgezocht ten behoeve van de map en de locatie van de werelden. Want ingame is er geen echte map aanwezig (behalve op de bootjes).

Als laatste was er een challenge. Deze bestond uit circa 15 puzzels. Deze puzzels vormden ongeveer het gehele pallet aan type puzzels die in de game aanwezig waren. Je had 6.5 minuut om die 15 puzzels op te lossen, begeleid door een heel erg leuk liedje, die naarmate de tijd verstrijkt steeds stressvoller werd. Deze 15 puzzels werden echter iedere keer random gegenereerd. Dat was het leuke. Er is geen guide beschikbaar, behalve je eigen skills. Ik las wel dat er in de PS4 versie een 'cheatoptie' zat door de puzzel te bekijken en de PS4 in rustmode te zetten, waardoor de game 'pauzeert' en je de puzzel op je gemak kunt oplossen. Dit was blijkbaar ook al snel gepatcht. Iedere keer dat je hem op pauze zet of wat dan ook reset die zich en kun je overnieuw beginnen. Heb er nog best lang over gedaan en wilde bijna opgeven totdat ik het gehaald heb. Echt heel tof moment. Gevoel van heel veel voldoening, haha. Laatste keer was bij het behalen van de 1000 GS in Giana Sisters en het uitspelen van Dark Souls 1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 12:40:
Ik heb gisteren The Witness uitgespeeld. Echt wel een leuke ouderwets moeilijke game waarbij je gewoon een gevoel van vreugde voelt als je na lang peinzen een puzzel oplost :).

Er zijn 11 "werelden" en een eindlevel. Van al deze werelden zijn de oplossingen van de puzzels op internet te vinden. Ik heb voor enkele specifieke puzzels wel een guide moeten gebruiken. Met name omdat er puzzels waren met 'geluid'. Voorbeeldje: Je hoorde een vogel fluiten op verschillende toonhoogtes. De oplossing was om een volgorde aan te houden welke toonhoogte als eerste kwam. Bijvoorbeeld Hoog, Hoog, Laag, Midden. Nou dat is dan vrij simpel. echter uiteindelijk kwamen er zoveeeeel andere geluidjes tussendoor waarbij ik het onderscheid gewoon niet meer kon maken. Mijn brein wilde daar niet aan... :P

Verder wel wat opgezocht ten behoeve van de map en de locatie van de werelden. Want ingame is er geen echte map aanwezig (behalve op de bootjes).

Als laatste was er een challenge. Deze bestond uit circa 15 puzzels. Deze puzzels vormden ongeveer het gehele pallet aan type puzzels die in de game aanwezig waren. Je had 6.5 minuut om die 15 puzzels op te lossen, begeleid door een heel erg leuk liedje, die naarmate de tijd verstrijkt steeds stressvoller werd. Deze 15 puzzels werden echter iedere keer random gegenereerd. Dat was het leuke. Er is geen guide beschikbaar, behalve je eigen skills. Ik las wel dat er in de PS4 versie een 'cheatoptie' zat door de puzzel te bekijken en de PS4 in rustmode te zetten, waardoor de game 'pauzeert' en je de puzzel op je gemak kunt oplossen. Dit was blijkbaar ook al snel gepatcht. Iedere keer dat je hem op pauze zet of wat dan ook reset die zich en kun je overnieuw beginnen. Heb er nog best lang over gedaan en wilde bijna opgeven totdat ik het gehaald heb. Echt heel tof moment. Gevoel van heel veel voldoening, haha. Laatste keer was bij het behalen van de 1000 GS in Giana Sisters en het uitspelen van Dark Souls 1 :)
Ga je nu echt The Witness vergelijken met Dark Souls ? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 19:29:
[...]

Allebei easy gamerscore, toch?

In tegenstelling tot nutjitsu GOTY 2015.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pfff, nou werkt de 4 puntsdruktoets van mijn elite controller ook al niet lekker meer. Moet iets harder drukken om het te laten registreren dan om de klik te voelen. Was TurnOn aan het spelen en af en toe reageerde hij slecht of stopte met bewegen. Dacht eerst dat het aan het spelletje lag maar met de gewone one s controller nergens last van (dus daar maar verder mee gespeeld).

Samen met de krakende rechter trigger, de plakkende linker trigger en de los zittende linker analoge stick (edit: oh en de dubbelklikkende pedal vergat ik nog) wordt dit toch wel erg. Binnenkort toch maar eens aanmelden voor service, maar het is wel knudde om zoveel kleine problemen op één controller tegen te komen. Ik vind het nog steeds een heerlijke controller maar ik hoop dat ze met een tweede versie komen die niet zoveel kwaaltjes heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door Finraziel op 08-03-2017 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finraziel schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 21:00:
Pfff, nou werkt de 4 puntsdruktoets van mijn elite controller ook al niet lekker meer. Moet iets harder drukken om het te laten registreren dan om de klik te voelen. Was TurnOn aan het spelen en af en toe reageerde hij slecht of stopte met bewegen. Dacht eerst dat het aan het spelletje lag maar met de gewone one s controller nergens last van (dus daar maar verder mee gespeeld).

Samen met de krakende rechter trigger, de plakkende linker trigger en de los zittende linker analoge stick (edit: oh en de dubbelklikkende pedal vergat ik nog) wordt dit toch wel erg. Binnenkort toch maar eens aanmelden voor service, maar het is wel knudde om zoveel kleine problemen op één controller tegen te komen. Ik vind het nog steeds een heerlijke controller maar ik hoop dat ze met een tweede versie komen die niet zoveel kwaaltjes heeft.
Iets minder chips eten. :)

Voor plakkende knopjes werkt alcohol (bij kruidvat te halen bijvoorbeeld) vrij goed. Sinds mijn buurjochies cola er op gegooid hebben, ga ik wekelijks los op mijn buik knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 21:00:
Linker stick, bedoel je dat je hem licht omhoog kan tillen? Dat heb ik 1x gehad onder garantie, 2de keer gewoon opengemaakt (moet je speciale schroevendraaier voor hebben), die kan je zelf makkelijk fixen door een kleine 1x2mm plaatje in de stick te plaatsen.

plaatje :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/gpTDuEmHfBnkIAAJRTBWE3A8/full.jpg

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 19:29:
[...]

Nee, ik vergelijk de games niet. ;) Ik vergelijk het gevoel van voldoening bij het behalen van de challenge in The Witness en het verslaan van Gwyn, Lord of Cinder. ;) Ik kan zelfs stellen dat ik de Challenge in The Witness lastiger vond dan het verslaan van Gwyn :o

Ik zag dat The Witcher in the aanbieding was incl. alle DLC. Zeer grote aanbeveling van mijn kant. Wat een geweldige combinatie van kwaliteit en kwantiteit. Echt top! Voor deze prijs altijd de poging waard!

[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-03-2017 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 07:37:
[...]

Ik zag dat The Witcher in the aanbieding was incl. alle DLC. Zeer grote aanbeveling van mijn kant. Wat een geweldige combinatie van kwaliteit en kwantiteit. Echt top! Voor deze prijs altijd de poging waard!
De GOTY editie heeft zijn eigen Achievement lijst en eigen save files voor het geval je weer 200 uur los wil. :)

Gelijk een waarschuwing voor mensen die zo denken te upgraden. Je begint helemaal op nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 08:34:
[...]
De GOTY editie heeft zijn eigen Achievement lijst en eigen save files voor het geval je weer 200 uur los wil. :)

Gelijk een waarschuwing voor mensen die zo denken te upgraden. Je begint helemaal op nieuw.
NOOOOOO, ik ga niet weer uren spenderen om 50 mensen te headshotten met die crappy crossbow :+

Maar serieus. Iedereen die de game niet heeft gespeeld en zichzelf een beetje een gamer noemt moet deze game in zijn collectie hebben. Je hoeft het niet eens te spelen, al is het alleen maar om CD Project Red als ontwikkelaar te steunen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
uchiha tijntje schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:25:
[...]

NOOOOOO, ik ga niet weer uren spenderen om 50 mensen te headshotten met die crappy crossbow :+

Maar serieus. Iedereen die de game niet heeft gespeeld en zichzelf een beetje een gamer noemt moet deze game in zijn collectie hebben. Je hoeft het niet eens te spelen, al is het alleen maar om CD Project Red als ontwikkelaar te steunen :P
Als ik niet zoveel games meer had in de backlog had ik hem wel willen halen.. Maar heb 39 games in m'n backlog die nog goed zijn voor bijna 4000 uur gameplezier dus ik sla hem over :+
Dit zijn dan de games die ik zelf gekocht heb. Alle GwG games zitten hier niet tussen :)

[ Voor 6% gewijzigd door timmie271 op 09-03-2017 09:37 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
timmie271 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:32:
[...]

Als ik niet zoveel games meer had in de backlog had ik hem wel willen halen.. Maar heb 39 games in m'n backlog die nog goed zijn voor bijna 4000 uur gameplezier dus ik sla hem over :+
Dit zijn dan de games die ik zelf gekocht heb. Alle GwG games zitten hier niet tussen :)
Maar deze game moet je gewoon als eerste spelen van de 40. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
uchiha tijntje schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 09:57:
[...]

Maar deze game moet je gewoon als eerste spelen van de 40. ;)
Ik zal hem wel in de gaten houden :9
Maar wat jij zegt krijg ik ook te horen over Gears :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
quorumz schreef op maandag 27 februari 2017 @ 13:34:
Ah het is me gelukt om wat in Singapore te kopen, direct met Paypal (zonder credits):

00. Laptop needed with Wifi and VyprVPN
01. Press Windows key
  1. Click Settings left below (radar icon)
  2. Click Network & Internet (globe icon)
  3. Click Mobile hotspot
02. Select your Wi-Fi in the dropdown menu under "Share my internet connection from"
03. Click Edit to change:
  1. Network name: XYZ
  2. Network password: 09876543
04. Turn on "Share my internet connection with other devices"

Test:
05: Disconnect network cable from xbox
  1. Connect to created hotspot: "XYZ"
  2. Fill in password "09876543"
  3. Start edge browser
  4. https://whatismyipaddress.com/
  5. It should give your IP in The Netherlands
06: Set Xbox on Singapore (language can be still English or Nederlands)
  1. Restart
VPN:
07: Start VyprVPN and connect to Singapore
08: Windows Search
  1. Network connections
  2. Find TAP-Windows Adapter V9
  3. Properties
  4. Click Sharing Page
  5. Enable "Allow other network users to connect etc"
  6. Select your created hotspot under "Home networking connection"
  7. Click Ok
09: On Xbox start edge browser
  1. https://whatismyipaddress.com/
  2. It should show your IP in Singapore
10: Go to marketplace (on xbox)
  1. Buy the game with Paypal (use Singepore address)
kon mass effect deluxe op deze manier halen (wel je nl paypal maar met een singapore adress als je nog geen betaalmiddel had)

dit schijnt voor een heleboel landen te werken....
De noob die ik ben. Net een uur lopen klooien (zonder resultaat).

Het ging op m'n mini laptop al niet goed, xbox gaf aan bij verbinding nog steeds in NL te zitten (whatsmyip via Edge). Grote laptop gepakt, opnieuw VPN geïnstalleerd (KeepSolid VPN Unlimited, geen VyPrN). Nu wil de xdoos met géén mogelijkheid verbinding maken met het XYZ netwerk, terwijl dat eerst wel werkte. Ben er nu wel weer een beetje klaar mee. Ik doe wellicht iets fout, maar wat? 8)7 :9

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 10:06:
[...]

Ik zal hem wel in de gaten houden :9
Maar wat jij zegt krijg ik ook te horen over Gears :+
Luister naar ome VAS. Gears is een mobilegame in vergelijking met The Witcher 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 18:20:
[...]

Luister naar ome VAS. Gears is een mobilegame in vergelijking met The Witcher 3.
Es ff kijken of ik hem dan digitaal koop of op disc de GOTY edition, kan ik me wel mooi vermaken in de zomervakantie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Witcher 2 is ook maar 4,50 geloof ik, die heb ik ook nog even mee gepikt om toch mijn ocd om game series in de juiste volgorde te spelen tegemoet te komen :+

En bedankt voor de tips, maar vooral omdat er dus ook problemen verschijnen die niet zo makkelijk zelf te fixen zijn ga ik nog even niet aan de controller hobbyen.
En hij plakt niet aan de buitenkant :+ het is sowieso anders dan wat ik met googlen vond. Ik zag vooral discussies over dat de trigger zou blijven plakken als je hem induwt en los laat (dat hij niet of niet snel genoeg terug veert). Bij mij is het andersom, als ik de trigger een tijdje niet indruk dan voel ik dat ik even ergens doorheen moet duwen om hem in te drukken. Het zijn ook veelal geen grote problemen daarom heb ik het tot nu toe genegeerd, maar het issue met de vierpuntsdruktoets is ernstiger en maakt de controller langzaam ongeschikt voor side scrollers, dus nu wordt het wel tijd er iets aan te doen. Ik ga hem alleen erg missen, vandaar het voor me uit schuiven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

The Witcher 2 vond ik stiekem beter dan 3 :$. Moet 3 nog eens opnieuw spelen maar dat laat ik maar wachten tot deze zomer. Heb de DLC's nog niet gedaan ondanks season pass en het is nu zo lang geleden dat ik geen flauw idee heb waar ik ook alweer mee bezig was, kan het dus net zo goed nog een keertje spelen :P . Nu vooral bezig met Overwatch en GTAV is ook wel leuk om nog eens te spelen (had het een week of twee terug in de sale gekocht maar al gespeeld op de 360).

[ Voor 19% gewijzigd door Thomas op 09-03-2017 21:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het bijna jammer datik klaar ben met Breach in Deus Ex. Nog 2 story dlc en ik ben klaar. :( Echt een geweldige game. Weet niet of ik dit of Doom de beste game van 2016 vind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 22:11:
Ik vind het bijna jammer datik klaar ben met Breach in Deus Ex. Nog 2 story dlc en ik ben klaar. :( Echt een geweldige game. Weet niet of ik dit of Doom de beste game van 2016 vind.
De volgende topper staat al klaar trouwens:
Kitty Powers' Matchmaker

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 12:00:
[...]

De volgende topper staat al klaar trouwens:
Kitty Powers' Matchmaker
Doet me gelijk aan Larry and the lounge lizards denken. Zit er ook een stealth element in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
:+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pakka Pakka
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-04 09:58
Ik moet mijn gold binnenkort verlengen, tot mijn grote verbazing is dit momenteel het goedkoopst in de store van Microsoft zelf (33% korting, 12 maanden voor € 39,99).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Royeboi schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 15:52:
[...]

De noob die ik ben. Net een uur lopen klooien (zonder resultaat).

Het ging op m'n mini laptop al niet goed, xbox gaf aan bij verbinding nog steeds in NL te zitten (whatsmyip via Edge). Grote laptop gepakt, opnieuw VPN geïnstalleerd (KeepSolid VPN Unlimited, geen VyPrN). Nu wil de xdoos met géén mogelijkheid verbinding maken met het XYZ netwerk, terwijl dat eerst wel werkte. Ben er nu wel weer een beetje klaar mee. Ik doe wellicht iets fout, maar wat? 8)7 :9
Paypal krijg ik ook niet aan de praat CC werkt wel gewoon goed met een adres uit het land zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had nu bij battlefield 4 ook het probleem dat met de trigger stops in ik met de sniper niet kon schieten (vreemd genoeg hadden andere wapens dat probleem niet) en zelfs als ik de range aan paste in de config tool wou hij niet schieten.

Het blijkt echter dat als ik de range nóg verder terug schroef dat het wel werkt. In de tool ziet het als ik de range instel van 0 tot 70 uit alsof hij al de maximale uitslag bereikt maar blijkbaar klopt dat toch niet helemaal. Ik heb hem nu op 0 tot 30 staan en geen probleem meer (en hij is ook nog niet té gevoelig geworden).

Mochten er dus nog mensen zijn met het probleem dat ze niet met de trigger stops konden spelen, probeer dat eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:34
Pakka Pakka schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 12:11:
Ik moet mijn gold binnenkort verlengen, tot mijn grote verbazing is dit momenteel het goedkoopst in de store van Microsoft zelf (33% korting, 12 maanden voor € 39,99).
Ik zie alleen 59 euro?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pakka Pakka
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-04 09:58
Ik geloof nooit zo in exclusief, maar misschien is dat hier toch waar?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/e8Xw8G0l.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GxrEcQRg.png

Edit: exlusief, zonder c blijkbaar :)

[ Voor 6% gewijzigd door Pakka Pakka op 12-03-2017 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:06
Damn , heb juist de mijne verlengd voor 42.99€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:56

SambalBij

We're all MAD here

Na recent een Kinect te hebben aangeschaft zat ik eens te googlen wat die twee (infra)rode lampjes op de voorkant nou precies doen.
Echter, ik kom met google alleen maar info en foto's tegen van Kinects met drie rode lampjes...
Die van mij heeft er echter toch écht maar twee..
Betekend dat dat hij stuk is en terug moet, branden ze niet altijd alle 3, of heb ik iets van een nieuwere revisie ofzo?
Weet iemand dat? Kunnen jullie je lampjes eens tellen? ;)

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

MiAnVaSa schreef op zondag 12 maart 2017 @ 11:11:
Damn , heb juist de mijne verlengd voor 42.99€
Oh nee! 3 hele euro's! Had je zomaar een pak wc papier, een busje deo of 2 glazen cola van kunnen kopen. Hoop dat je de financiële klap kan opvangen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2017 @ 14:19:
[...]

Oh nee! 3 hele euro's! Had je zomaar een pak wc papier, een busje deo of 2 glazen cola van kunnen kopen. Hoop dat je de financiële klap kan opvangen.
Voor sommigen is dat gewoon een jaarvoorraad aan condooms :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Van het weekend Far Cry Primal op 100% gezet. Moet zeggen dan ik na een stoeve start erg veel lol heb gehad aan dat spel. Wel veel herhaling om de 100% te halen maar het was goed te doen.

Nu begonnen aan Dark Souls 2. Heb pas 3 uurtjes gespeeld maar ik vind hem tot nu toe lastiger dan DS3 en Bloodborne. De eerste boss was dan wel weer erg makkelijk (1st try). Heb vooral het gevoel dat de trash mobs naar de boss toe lastiger waren dan bijvoorbeeld de trash mobs in DS 3.

Ben nu voor de tweede boss en die is al wat lastiger. Dat is die gast die je in het begin al een keer tegenkomt en daarna niet meer terug komt. Maar 2 keer geprobeerd en toen had ik geen tijd meer.

Wat het ook lastiger maakt is dat ik met een halve healthbar loop. :P Deze fix ik express niet omdat voor zover ik tot nu toe uitgevonden heb dit alleen met een item kan waar ik er maar heel weinig van kan vinden.

Speel de game trouwens helemaal blank zonder iets te lezen waar ik heen moet etc. Dus niet te veel spoileren aub mocht iemand reageren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JSchut schreef op maandag 13 maart 2017 @ 09:39:
Van het weekend Far Cry Primal op 100% gezet. Moet zeggen dan ik na een stoeve start erg veel lol heb gehad aan dat spel. Wel veel herhaling om de 100% te halen maar het was goed te doen
Eerdere farcry gedaan? Ik heb prima nog liggen maar ben steeds niet happig te starten vanwege het zoeken van alle collectibles.

Heb ik met mijn stomme kop wel wildlands gehaald. Dat is gewoon farcry/Assassin's Creed met silenced geweren. Wel grappig tot nu toe. Stealth is voor watjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2017 @ 09:46:
[...]

Eerdere farcry gedaan? Ik heb prima nog liggen maar ben steeds niet happig te starten vanwege het zoeken van alle collectibles.

Heb ik met mijn stomme kop wel wildernis gehaald. Dat is gewoon farcry/Assassin's Creed met silenced geweren. Wel grappig tot nu toe. Stealth is voor watjes. :)
Nee. Heb 4 nog wel liggen maar nooit opgestart. Maar er is geen achievement voor het zoeken van alle collectibles. Er is er wel 1 voor 80 collectibles maar er zijn er iets van 180. Heel veel liggen gewoon "out in the open". Zelf moest ik er na het uitspelen van de game nog maar een stuk of 10 om de 80 te halen. Heb ze gewoon opgepakt als ik naar een missie ging en er 1 op de map zag.

De grootste grind was alle skillpoints halen. Hiervoor moet je alle side missies doen die een skill point geven en max level halen. Nadat ik alle missies met een skill point reward had gedaan moest ik nog 15 levels halen. Gelukkig waren er ook nog genoeg side missies die xp gaven. Anders kan je ook outposts resetten.

Er zitten trouwens helemaal geen guns in Primal. Dat wist ik van te voren niet haha. Had alleen beelden gezien van Far Cry 4.

[ Voor 5% gewijzigd door JSchut op 13-03-2017 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JSchut schreef op maandag 13 maart 2017 @ 09:39:
Van het weekend Far Cry Primal op 100% gezet. Moet zeggen dan ik na een stoeve start erg veel lol heb gehad aan dat spel. Wel veel herhaling om de 100% te halen maar het was goed te doen.

Nu begonnen aan Dark Souls 2. Heb pas 3 uurtjes gespeeld maar ik vind hem tot nu toe lastiger dan DS3 en Bloodborne. De eerste boss was dan wel weer erg makkelijk (1st try). Heb vooral het gevoel dat de trash mobs naar de boss toe lastiger waren dan bijvoorbeeld de trash mobs in DS 3.

Ben nu voor de tweede boss en die is al wat lastiger. Dat is die gast die je in het begin al een keer tegenkomt en daarna niet meer terug komt. Maar 2 keer geprobeerd en toen had ik geen tijd meer.

Wat het ook lastiger maakt is dat ik met een halve healthbar loop. :P Deze fix ik express niet omdat voor zover ik tot nu toe uitgevonden heb dit alleen met een item kan waar ik er maar heel weinig van kan vinden.

Speel de game trouwens helemaal blank zonder iets te lezen waar ik heen moet etc. Dus niet te veel spoileren aub mocht iemand reageren ;)
De eerste boss is in alle delen altijd een tutorial boss om spelers niet meteen af te schrikken :)
Eerste playthrough altijd blanco spelen voor de ervaring, daarna op ng+ een guide er bij pakken.
Lopen zoveel verhaallijnen door het spel die je in een bepaalde volgorde moet doen dat je dat niet zelf uit kan vogelen, één misstap en het verhaal gaat niet meer verder.....
Zal je zien dat je op je eerste blanco playthrough de helft nog niet gezien had >:)
Praise the sun !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

justifire schreef op maandag 13 maart 2017 @ 10:11:
[...]

De eerste boss is in alle delen altijd een tutorial boss om spelers niet meteen af te schrikken :)
Eerste playthrough altijd blanco spelen voor de ervaring, daarna op ng+ een guide er bij pakken.
Lopen zoveel verhaallijnen door het spel die je in een bepaalde volgorde moet doen dat je dat niet zelf uit kan vogelen, één misstap en het verhaal gaat niet meer verder.....
Zal je zien dat je op je eerste blanco playthrough de helft nog niet gezien had >:)
Praise the sun !!
Dat snap ik. Maar in DS3 waren de eerste paar bosses erg simpel voor mijn gevoel. De trash mobs naar de bosses toe waren ook vrij easy.

Ik bedoelde het ook niet negatief hoor. Zeker niet. Liever wat moeilijker dan makkelijker. Ik geniet hier heel erg van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Maar Dark Souls 1 was toch de makkelijkste van de drie })

zelf nooit een DS gespeeld hoor

Zelf nu flink bezig met het spelen van de ezio collection. Heb al 1710 van de 3000 gs. Die 100% synchronisatie is echt klote in brotherhood....

[ Voor 40% gewijzigd door timmie271 op 13-03-2017 10:26 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
JSchut schreef op maandag 13 maart 2017 @ 10:20:
[...]

Dat snap ik. Maar in DS3 waren de eerste paar bosses erg simpel voor mijn gevoel. De trash mobs naar de bosses toe waren ook vrij easy.

Ik bedoelde het ook niet negatief hoor. Zeker niet. Liever wat moeilijker dan makkelijker. Ik geniet hier heel erg van.
Zag het ook totaal niet negatief :o
Gewoon wat goedbedoeld advies van mijn kant.

DS3 begint eigenlijk pas echt bij The Abbys Watchers, wat dan ook meteen het meest epische gevecht uit de gehele serie is (setting, muziek, opbouw van het gevecht en het verdere verloop daar van *kippenvel*)
AMEN !!
Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/dgeJb26.gif

[ Voor 13% gewijzigd door justifire op 13-03-2017 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 13:17

TommyGun

Stik er maar in!

Stealth is juist voor pro's ;)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • +1 Henk 'm!
I call stealth, i raise you drone
http://xboxclips.com/Sine...2c-4257-8a07-61a3e63b7ffb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbomb
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16-08-2021
Ik ga morgen een Xbox One S van iemand overnemen.
Waar kan ik het voordeligst 12 maanden Xbox Live aanschaffen?

Iemand ervaring met een van de sites uit dit overzicht?
http://www.allkeyshop.com...ox-live-12-months-europe/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice, al blijf ik het leuker vinden om ze in hun noten te trappen en vervolgens met het hoofd in de modder te drukken. Ik weet niet, maar dat geeft meer voldoening omdat ze het echt verdienen.

Ook leuk is de auto's te vernietigen zodat de AI niet meer weet waar ie heen moet rennen en gewoon stil blijft staan. En bij een paar missies waar je iemand moet capturen al gemerkt dat als ie weg rent naar een auto, hij uitstapt als je in dezelfde auto gaat zitten. Erg komisch, keihard rennen, instappen en hij stapt uit naar de volgende auto toe, hij stapt in, jij stapt in, hij stapt uit en weer naar de volgende auto toe. Mn record is om dat 4 keer te doen _O-

Wel jammer dat ik "per ongeluk" het verkeerde knopje indrukte en hem in zn ballen trapte waarna we het overnieuw konden doen >:)

1 stealth missie heb ik dan ook al 5 keer opnieuw kunnen doen omdat er telkens iemand gezien werd :')
Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2017 @ 09:46:
[...]

Heb ik met mijn stomme kop wel wildlands gehaald. Dat is gewoon farcry/Assassin's Creed met silenced geweren. Wel grappig tot nu toe. Stealth is voor watjes. :)
Ha, niet verwacht. Denk die slaat hem wel over. Ik ben van hetzelfde. Als het mis gaat, doe het dan goed. Wat goed werkt is om gewoon even mortar te gebruiken op een basis of reinforcements in te roepen. Ben je tenminste niet de enige wilde target. En je kunt kooien ook open schieten waarna de groene gasten ook helemaal rambo gaan (ok open doen kan ook, maar das toch niet cool). Generator uitschakelen kan ook handig zijn.

Met Synergy tot op heden de vetste stealth actie gedaan. Moesten iemand capturen die zichzelf had verstopt voor andere troepen. Uiteraard ging de eerste keer helemaal fout met paarse troepen achter ons aan toen we daar aankwamen met heli's en al. Dus na dood te gaan spawnden we in de buurt. Ik pakte een auto en wachtte af tot synergy die gozer had gepakt, kom met de auto aanrijden, in die auto gestopt en keihard weggereden (maar niet zonder eerst een bewaker te roadkillen die ons zag). En hoewel de rit niet helemaal vlekkeloos was (witte rook is een nieuwe paus toch?), toch gehaald.

Wil zoiets ook nog eens doen met een heli. Dus als je nog wilt, doe ik graag eens mee :P
Oja en stealth swim wil ik nog eens zinvol gaan gebruiken.

Oja en rockets dodgen gaat eigenlijk best prima. Al een stuk of 20 kunnen ontwijken. 1 pas niet (wat wel jammer was want die kon ik net wegvliegen voordat een mortar op die plek insloeg, zo gaaf)

Maar even zonder gekheid, ik vind de game achteraf toch best gaaf. Hij begint wat tam en er is genoeg mis met de game, maar als je wat verder komt ga je het wel meer waarderen. Stealth blijft lastig, maar niet onmogelijk. Alleen die unidad vind ik erg irritant en jammer dat ze die zo hebben toegevoegd, maar de rest is prima en speelt toch wel fijn. Nu ik aardig wat vlieguren heb, kan ik ook beter omgaan met de heli's (al scheelt het dat ik snel een nieuwe kan inroepen mocht het parkeren niet optimaal zijn gegaan :+)

[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 13-03-2017 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 20:11
Pakka Pakka schreef op zondag 12 maart 2017 @ 11:05:
[...]

Ik geloof nooit zo in exclusief, maar misschien is dat hier toch waar?

Edit: exlusief, zonder c blijkbaar :)
Kan ik dit ook ergens vinden? Ik wil hier ook gebruik van maken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Martinspire Doe wel een keer mee. Voor mij is het wel serious business. Vol stealth. (30 seconden totdat alles misgaat en dan vol knallen en naden. Werkt tot nu toe best goed.)

Heb een ondergrondse lab opgeblazen. Was wel mooi met altaartjes. Ze hebben iig een afwisselend wereldje gemaakt.

Zo moeilijk zijn helis toch niet? Na 1 keer stunten de controls had ik hem wel. Vind ze vooral traag.

Merk wel dat het snel verveelt. Na een uurtje gooi ik steeds wat anders in.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2017 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2017 @ 13:19:
@Martinspire Doe wel een keer mee. Voor mij is het wel serious business. Vol stealth. (30 seconden totdat alles misgaat en dan vol knallen en naden. Werkt tot nu toe best goed.)
25% blijft bij mij wel stealth, 60% was stealth maar gaat mis en 10% begin ik gewoon al rambo omdat het toch weinig uitmaakt (bv als unidad er niet bij zit)
Heb een ondergrondse lab opgeblazen. Was wel mooi met altaartjes. Ze hebben iig een afwisselend wereldje gemaakt.
Mja maar ik vind de afstanden wel wat te groot
Zo moeilijk zijn helis toch niet? Na 1 keer stunten de controls had ik hem wel. Vind ze vooral traag.
Op zich zijn ze wel te doen. Je kunt ze niet omflippen of te ver omgooien, maar het gaat meestal fout met parkeren. En soms een bergtop niet zien omdat je ondertussen nog wat anders aan het kijken bent.

Ik vind vooral dat ie niet lekker heen gaat waar ik hem wil hebben en die guns zitten er ook voor jan met de korte achternaam op omdat ze totaal niet bruikbaar zijn.
Mja ik wissel redelijk wat af ingame en met coop is het sowieso al een stuk leuker. Bovendien kan iemand een helicopter alvast wegbrengen en jij naar het volgende toe gaan waarna je met teleport weer bij elkaar komt. Het gaat echt veel sneller als je samen de regio afrond.

Al merk ik wel dat je ook wat vaker rambo gaat omdat je bij AI gewoon constant targets kunt gaan geven en afschieten, waar je die garantie online niet hebt.

Ander probleem is dat je op den duur niet meer dezelfde missies en locaties moet doen als je medespelers. Dat maakt dat je dan veel dingen moet gaan herhalen en dat is niet het sterkste punt van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zag gister in de bios voor Logan een live action reclame voor Wildlands... Zo slecht... Blijft wat mij betreft echt een slecht idee om echte acteurs te gebruiken in reclame voor een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op maandag 13 maart 2017 @ 14:33:
Zag gister in de bios voor Logan een live action reclame voor Wildlands... Zo slecht... Blijft wat mij betreft echt een slecht idee om echte acteurs te gebruiken in reclame voor een game.
Nou, het staat mij bij dat sommige reclames wel heel cool waren. Maar weet zo niet meer welke. Ik ga er nog over nadenken en kom er op terug! EDIT: Oja... Far Cry 3!!! Super toffe reclame.

Gisteren de storyline van Rise of the Tomb Raider uitgespeeld op Survivor. Leuk spel! Nu nog de rest van alle achievements halen...... Dus ben ik nog wel een tijdje zoet mee haha.

Iedereen al The Witcher gekocht?! Laatste kans met zo'n mooi prijsje!

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-03-2017 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2017 @ 13:19:

Des te jammer dat je "naar mijn gevoel snelste" helicopter (die met de 2 turbo's) niet eens krijgt (met eventuele guns) bij maxxed out vehicle drop... 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:04

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

uchiha tijntje schreef op maandag 13 maart 2017 @ 15:48:
[...]

Nou, het staat mij bij dat sommige reclames wel heel cool waren. Maar weet zo niet meer welke. Ik ga er nog over nadenken en kom er op terug! EDIT: Oja... Far Cry 3!!! Super toffe reclame.

Gisteren de storyline van Rise of the Tomb Raider uitgespeeld op Survivor. Leuk spel! Nu nog de rest van alle achievements halen...... Dus ben ik nog wel een tijdje zoet mee haha.

Eergisteren The Witcher 3 GOTY edition gekocht voor €25 in de store, binnenkort maar eens proberen. leek mij een prima prijs :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

YouTube: Far Cry 3 Vaas Live Action Trailer
Deze?
Die is best cool gedaan inderdaad, maar daar staat de live action echt los van de game, ze maken er een grapje van alsof Vaas echt zou bestaan en ze willekeurig gerant van hem in de game gebruikt hebben.

YouTube: Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands Live Action Commercial
Deze vind ik dan ook wel weer cool... Even kijken of ik de reclame nog terug kan vinden die ik in de bios gezien had...

Ah dit is hem: YouTube: Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands – Ruthless commercial
Het valt eigenlijk nog wel mee, het is alleen dat het meer een trailer voor een slechte film lijkt. Uiteindelijk zegt het erg weinig over de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Finraziel schreef op maandag 13 maart 2017 @ 18:32:
[...]
Even kijken of ik de reclame nog terug kan vinden die ik in de bios gezien had...

Ah dit is hem: YouTube: Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands – Ruthless commercial
Het valt eigenlijk nog wel mee, het is alleen dat het meer een trailer voor een slechte film lijkt. Uiteindelijk zegt het erg weinig over de game.
De afgelopen dagen komt (een variant?) van deze reclame ook op tv voorbij. Ik dacht in eerste instantie inderdaad dat het een aankondiging voor een actiefilm was.
Ik had pas door dat het om een game ging door de Nederlandse voice-over aan het eind die "Recon" een beetje vreemd uitspreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
[...]
Niet eens ultimate survivor? :9 moet ik zelf nog een keer doen :)
Ik sla hem voor nu over en koop hem wel een keer op disc tegen de zomervakantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Deals with gold: https://majornelson.com/2...ubisoft-publisher-sale-2/

Vast wel wat voor iedereen. In ieder geval teveel om op te noemen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:34
timmie271 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 06:40:
Deals with gold: https://majornelson.com/2...ubisoft-publisher-sale-2/

Vast wel wat voor iedereen. In ieder geval teveel om op te noemen....
Nice!

Heb Assassin's Creed 1 & 3 gelijk maar gekocht.
Eizo Collection wil ik eigenlijk ook, maar die sla ik over met dezelfde reden als de Witcher 3 van afgelopen week. Namelijk, tegen de tijd dat ik aan die games toe ben zijn ze vast al een keer langs gekomen als Game with Gold.

Heb sinds december nog maar 6 uren in Final Fantasy XV zitten. Met dit tempo hoef ik de overige games in de backlog pas ergens in 2020 te spelen of zo :P

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:47

BM

Moderator Spielerij
[...]
Hoe is die voor een niet RPG liefhebber? Oftewel, vind ik het ook wat? (niet dat ik er tijd voor heb, maar dat zeggen we er niet bij :X)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Jan_V schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 07:34:
[...]

Nice!

Heb Assassin's Creed 1 & 3 gelijk maar gekocht.
Eizo Collection wil ik eigenlijk ook, maar die sla ik over met dezelfde reden als de Witcher 3 van afgelopen week. Namelijk, tegen de tijd dat ik aan die games toe ben zijn ze vast al een keer langs gekomen als Game with Gold.

Heb sinds december nog maar 6 uren in Final Fantasy XV zitten. Met dit tempo hoef ik de overige games in de backlog pas ergens in 2020 te spelen of zo :P
Zelf nu bezig met de ezio collection en brotherhood ziet er geweldig uit kan ik je vertellen. 2 vond ik wat tegenvallen (gameplay was wel weer geweldig. Op de360 en pc al een keer uitgespeeld) verder heb ik ac3 ook al 1 jaar op de plank liggen net zoals ac4 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:31
BM schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 08:02:
[...]

Hoe is die voor een niet RPG liefhebber? Oftewel, vind ik het ook wat? (niet dat ik er tijd voor heb, maar dat zeggen we er niet bij :X)
ik ben wel een echte RPG liefhebber dus ik vind je vraag lastig. Echter, het spel op zich is ook briljant. De wereld is heel mooi weer gegeven en er zit een verschrikkelijk goed verhaal in.
Maar als je niet houdt van >100 uur in een spel te steken en niet echt van RPG houdt, dan is het wel een zware kluif denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BM schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 08:02:
[...]

Enige wat mij tegenstaat aan The Witcher zijn de enorme lappen tekst.
Zit vaker op skip te bashen dan op de attack-knop.
Begrijp dat het gros van de spelers dat juist fantastisch vind, ik ben meer van het "Niet lullen maar poetsen"
Afgezien daar van is het een van de beste games die er is, bergen content en het ziet er ook nog eens schitterend uit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Assassin's Creed® Rogue voor 7.99 is best een ok prijs denk ik. Kans dat hij Games with Gold wordt is denk ik wel erg groot.

Ook ben ik wel geïnteresseerd in "Assassin's Creed Chronicles – Trilogy" voor een tientje.

[ Voor 28% gewijzigd door JSchut op 14-03-2017 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op maandag 13 maart 2017 @ 16:14:
[...]

Des te jammer dat je "naar mijn gevoel snelste" helicopter (die met de 2 turbo's) niet eens krijgt (met eventuele guns) bij maxxed out vehicle drop... 8)7 |:(
Er is ook een apache in de game die je in sommige basissen vind (meestal in level 5 zones). Maar er moet wat over blijven om nog op te zoeken, anders wordt zo'n game wel erg makkelijk.

Zag dat ik al aardig ver was met de regio's. Ik denk dat ik de rest van de map wel eerst afmaak voor ik met de laatste missie begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timmie271 schreef op maandag 13 maart 2017 @ 22:58:
[...]

Niet eens ultimate survivor? :9 moet ik zelf nog een keer doen :)

[...]

Ik sla hem voor nu over en koop hem wel een keer op disc tegen de zomervakantie :)
Ik zag gisteren pas dat er een achievements is voor ultimate survivor :X. Ik denk wel dat ik dat ooit ga proberen. Maar ben bang dat ik gewoon te vaak dood ga door een verkeerde jump dan door de combat in de game... En dat me dat gaat frustreren... Echter ik moet eerst nog alles op 100% krijgen, daarna de score attack en dan de overige DLC... Dus ben nog wel een tijdje zoet. Moet nog wel een coop partner zien te vinden voor de co-op endurance. Heb ik nog niet geprobeerd.

@BM Ik vermoed dat je het spel in de basis wel erg goed vindt. De combat is best uitdagend op hogere moeilijkheidsgraden. Het verhaal is echt goed uitgewerkt, alsmede de soms hilarische sidequests. Alleen zoals Justifire terecht aangeeft. Er zit een hoop tijd in... Dus als je drie uur per week over hebt, dan zou ik het niet aanraden. Want dan ben je over 40 weken misschien bij het einde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:47

BM

Moderator Spielerij
@uchiha tijntje Te laat, net voor einde van de actie aangeschaft. Zie wel hoe ver ik kom :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
uchiha tijntje schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 11:27:
[...]

Ik zag gisteren pas dat er een achievements is voor ultimate survivor :X. Ik denk wel dat ik dat ooit ga proberen. Maar ben bang dat ik gewoon te vaak dood ga door een verkeerde jump dan door de combat in de game... En dat me dat gaat frustreren... Echter ik moet eerst nog alles op 100% krijgen, daarna de score attack en dan de overige DLC... Dus ben nog wel een tijdje zoet. Moet nog wel een coop partner zien te vinden voor de co-op endurance. Heb ik nog niet geprobeerd.
Ach. Gewoon vaak genoeg saven :) zelf ga ik er ook gewoon doorheen rennen hoef verder alleen nog de score attacks in de normale game.
Enne zolang @justifire niet reageert/tijd vrijmaakt(speelt teveel andere leuke games :+) voor co-op endurance blijf ik beschikbaar :) anders ook wel hoor :9

[ Voor 3% gewijzigd door timmie271 op 14-03-2017 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timmie271 schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 11:47:
[...]

Ach. Gewoon vaak genoeg saven :) zelf ga ik er ook gewoon doorheen rennen hoef verder alleen nog de score attacks in de normale game.
Enne zolang @justifire niet reageert/tijd vrijmaakt(speelt teveel andere leuke games :+) voor co-op endurance blijf ik beschikbaar :) anders ook wel hoor :9
Heb je dan verdere alle achievements al?! Dat is een werk geweest... Ik hoop deze week de 1000 GS te halen. Daarna ga ik me bezig houden met de DLC. Daar zit ook nog wel wat uurtjes in...

Het lijkt me leuk om een keer dan de co-op te doen. Volgens mij is dat niet heel erg lastig en best wel geinig :) Moet wel even kijken wanneer het me uitkomt qua planning...

------------------------

Verder nog een vraagje. Zitten er in de deals van de week nog wat onbekende pareltjes?

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-03-2017 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
uchiha tijntje schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 15:05:
[...]

Heb je dan verdere alle achievements al?! Dat is een werk geweest... Ik hoop deze week de 1000 GS te halen. Daarna ga ik me bezig houden met de DLC. Daar zit ook nog wel wat uurtjes in...

Het lijkt me leuk om een keer dan de co-op te doen. Volgens mij is dat niet heel erg lastig en best wel geinig :) Moet wel even kijken wanneer het me uitkomt qua planning...
Ik moet alle endurance achievements nog en daarnast alle score attacks op gold en ultimate survivor. De rest heb ik allemaal al :) Maar zoveel uurtjes is ook geen probleem als het leuk is :D
Al loop ik met die score attacks wel bijna een jaar achter op exactor it :+ Ik ging op vakantie toen hij ze rustig ging halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 14 maart 2017 @ 15:05:
[...]

------------------------

Verder nog een vraagje. Zitten er in de deals van de week nog wat onbekende pareltjes?
Nope. Niet alles gespeeld maar de kleinere titels zijn vooral meuk.

Alleen hitman is wel een parel. Kreeg veel kritiek vanwege episodic release maar dat maakt natuurlijk niet uit als je het nu koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Voor de geïnteresseerden: XBox One S tegoed voor je oude console :D
https://www.amazon.de/gp/..._pe_ecg/?node=12113810031
of: https://tradein.rebuy.de/
Je hebt wel een Duits adres nodig helaas.

[ Voor 19% gewijzigd door Fireshade op 14-03-2017 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Ik heb net een nieuwe tv gekocht en deze wil ik kalibreren met de kalibratie optie in de Xbox zelf. Mijn tv heeft geen blauw modus (of ik kan hem niet vinden, Samsung uhd6000) maar het zou ook moeten kunnen met een blauw filter. Iemand enig idee waar ik zo'n filter kan halen?

Gamertag: YazNL

Pagina: 1 ... 70 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.