Nice, al blijf ik het leuker vinden om ze in hun noten te trappen en vervolgens met het hoofd in de modder te drukken. Ik weet niet, maar dat geeft meer voldoening omdat ze het echt verdienen.
Ook leuk is de auto's te vernietigen zodat de AI niet meer weet waar ie heen moet rennen en gewoon stil blijft staan. En bij een paar missies waar je iemand moet capturen al gemerkt dat als ie weg rent naar een auto, hij uitstapt als je in dezelfde auto gaat zitten. Erg komisch, keihard rennen, instappen en hij stapt uit naar de volgende auto toe, hij stapt in, jij stapt in, hij stapt uit en weer naar de volgende auto toe. Mn record is om dat 4 keer te doen
Wel jammer dat ik "per ongeluk" het verkeerde knopje indrukte en hem in zn ballen trapte waarna we het overnieuw konden doen
1 stealth missie heb ik dan ook al 5 keer opnieuw kunnen doen omdat er telkens iemand gezien werd

Verwijderd schreef op maandag 13 maart 2017 @ 09:46:
[...]
Eerdere farcry gedaan? Ik heb prima nog liggen maar ben steeds niet happig te starten vanwege het zoeken van alle collectibles.
Heb ik met mijn stomme kop wel wildlands gehaald. Dat is gewoon farcry/Assassin's Creed met silenced geweren. Wel grappig tot nu toe. Stealth is voor watjes.

Ha, niet verwacht. Denk die slaat hem wel over. Ik ben van hetzelfde. Als het mis gaat, doe het dan goed. Wat goed werkt is om gewoon even mortar te gebruiken op een basis of reinforcements in te roepen. Ben je tenminste niet de enige wilde target. En je kunt kooien ook open schieten waarna de groene gasten ook helemaal rambo gaan (ok open doen kan ook, maar das toch niet cool). Generator uitschakelen kan ook handig zijn.
Met Synergy tot op heden de vetste stealth actie gedaan. Moesten iemand capturen die zichzelf had verstopt voor andere troepen. Uiteraard ging de eerste keer helemaal fout met paarse troepen achter ons aan toen we daar aankwamen met heli's en al. Dus na dood te gaan spawnden we in de buurt. Ik pakte een auto en wachtte af tot synergy die gozer had gepakt, kom met de auto aanrijden, in die auto gestopt en keihard weggereden (maar niet zonder eerst een bewaker te roadkillen die ons zag). En hoewel de rit niet helemaal vlekkeloos was (witte rook is een nieuwe paus toch?), toch gehaald.
Wil zoiets ook nog eens doen met een heli. Dus als je nog wilt, doe ik graag eens mee

Oja en stealth swim wil ik nog eens zinvol gaan gebruiken.
Oja en rockets dodgen gaat eigenlijk best prima. Al een stuk of 20 kunnen ontwijken. 1 pas niet (wat wel jammer was want die kon ik net wegvliegen voordat een mortar op die plek insloeg, zo gaaf)
Maar even zonder gekheid, ik vind de game achteraf toch best gaaf. Hij begint wat tam en er is genoeg mis met de game, maar als je wat verder komt ga je het wel meer waarderen. Stealth blijft lastig, maar niet onmogelijk. Alleen die unidad vind ik erg irritant en jammer dat ze die zo hebben toegevoegd, maar de rest is prima en speelt toch wel fijn. Nu ik aardig wat vlieguren heb, kan ik ook beter omgaan met de heli's (al scheelt het dat ik snel een nieuwe kan inroepen mocht het parkeren niet optimaal zijn gegaan

)
[
Voor 13% gewijzigd door
Martinspire op 13-03-2017 12:39
]