Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:21
Hiervoor is V&A

[ Voor 93% gewijzigd door Gropah op 24-09-2017 15:30 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
MRE-Inc schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:33:
Super Lucky's Tale is te pre-orderen wat ik natuurlijk gedaan heb. Een van de weinige games waar ik wel naar uitkijk dit jaar. Doet me een beetje denken aan Sonic en Tails en Donkey Kong Country.

[video]
Hier ook Super Luckys Tale (Xbox One) gepreorderd voor:
Total: €21.89 - Pre-order, Due for release on 07/11/2017

Besteld op base.com, was voor zover ik kon zien de goedkoopste en heb zelf goede ervaringen met deze shop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
Echt een aanrader dit. DF is echt goed in staat om hun in-depth hardware kennis te vertalen naar visie van de producenten.

Interessante info vond ik de deal tussen Nintendo en Nvidia die ik niet kende. Dat zal ze echt wel helpen.
Ook de vraag uit het publiek over de voordelen van een Xbox One X op een 1080p TV hebben mij zeker gesterkt in mijn beslissing om de pre-order te plaatsen.

Heb nu al zin in 7-11 :-)

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
Bbfreak schreef op zondag 24 september 2017 @ 14:04:
[...]

Echt een aanrader dit. DF is echt goed in staat om hun in-depth hardware kennis te vertalen naar visie van de producenten.

Interessante info vond ik de deal tussen Nintendo en Nvidia die ik niet kende. Dat zal ze echt wel helpen.
Ook de vraag uit het publiek over de voordelen van een Xbox One X op een 1080p TV hebben mij zeker gesterkt in mijn beslissing om de pre-order te plaatsen.

Heb nu al zin in 7-11 :-)
Ik ook! Lekker 7 en 8 november vrij genomen van het werk om te genieten van m'n nieuwe console. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Ik denk dat ik zelfs pas in het weekend erna echt ga gamen. Door de week geen tijd voor.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Top! € 6,50 is natuurlijk géén geld! Leuke platformer om samen met m'n vriendin te spelen. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Hallo allemaal,

Ik heb al een tijdje geen Xbox meer aangeraakt, heb een tijd terug een 360 gekocht en die staat stof te happen. Nu wil ik een Nvidia Shield kopen voor 4k60 playback via een SMB share. Dus puur als mediaspeler, toen zag ik dat de Xbox One ook in die prijsklasse valt. Nu kan ik de volgende antwoorden nergens vinden, iemand die hier kan helpen?

- Kan de Xbox One 500Gb bestanden afspelen van een SMB mediashare? (Tot wat ik zo gevonden heb lijkt dat op een ja, echter zijn dit soms oude posts waar het gaat over beta functies?)
- Kan de Xbox One ook 4k output met 60hz mediabestanden afspelen via een netwerkshare?

Dank alvast voor eventuele antwoorden.

-edit- Nevermind, dit topic gaf veel informatie. Ik denk dat het een Shield gaat worden :)
https://forums.geforce.co...ce-shield-or-xbox-one-s-/

[ Voor 11% gewijzigd door Kecin op 24-09-2017 18:54 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• srdevil
Ook maar even omgezet, voor die paar euro schiet doorverkopen van een schijfje ook niet echt op! Had nog niet eerder in Rusland besteld (wel canada en Turkije), maar ging simpel met giftcards!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 14:47

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Hmm, heb deze voor de afwisseling in de NL store gekocht voor het volle bedrag van 29,99. Mjah boeie. Die grote uitgevers die een game uitbrengen en achteraf nog tig updates moeten uitbrengen omdat de game gewoon brak is opgeleverd, daarvoor wil ik nog wel wat moeite doen om die goedkoper te krijgen, maar voor deze developer heb ik het er wel voor over.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:23
@srdevil waar heb jij je RU giftcard besteld?

Lichtpuntje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• srdevil
LuisjeNL schreef op zondag 24 september 2017 @ 20:39:
@srdevil waar heb jij je RU giftcard besteld?
Bij seagm, eerste keer was het dus met 1000rub geprobeerd. Komt nog wel iets van 80cent payment fee bij (geen idee of dit bij grotere bedragen ook hoger is of niet). Forza 7 is er ook maar 30€, zit niet op die paar extra autotjes te wachten bij deluxe/ultimate, dus standaard is goed voor mij. Mogelijk dat ik deze nog haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
srdevil schreef op zondag 24 september 2017 @ 21:23:
[...]

Bij seagm, eerste keer was het dus met 1000rub geprobeerd. Komt nog wel iets van 80cent payment fee bij (geen idee of dit bij grotere bedragen ook hoger is of niet). Forza 7 is er ook maar 30€, zit niet op die paar extra autotjes te wachten bij deluxe/ultimate, dus standaard is goed voor mij. Mogelijk dat ik deze nog haal.
Heb de Ultimate Edition van Forza 7 in Rusland gehaald. € 50 i.p.v. € 100 is wat mij betreft een no-brainer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
srdevil schreef op zondag 24 september 2017 @ 21:23:
[...]

Seagm werkt goed, Offgamers is meestal nog iets scherper met de prijzen mits ze voorraad hebben :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01:25
Rivanov schreef op zondag 24 september 2017 @ 21:47:
[...]

Heb de Ultimate Edition van Forza 7 in Rusland gehaald. € 50 i.p.v. € 100 is wat mij betreft een no-brainer. ;)
Laatst ook FM7 Ultimate gekocht via Rusland. Gift cards gekocht via deze site:

https://nilt.ru/catalog/microsoft/podarochnaya_karta_xbox/

Heel apart, je betaalt minder roebels dan de werkelijke waarde. Voor 3000 aan gift cards was ik 2573 roebel kwijt :? Op m'n CC afrekening was dat € 37,71.

Ik had nog 300 roebel van een vorige aankoop, dus totaal kostte me het iets meer dan 40 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
justifire schreef op zondag 24 september 2017 @ 23:29:
Die X gaat wel als zoete broodjes over de toonbank zeg.
Lees op reddit de eerste berichten al van pre-orders bij de officiele MS-store die van 7 November zijn teruggezet naar 30 November wegens tekorten :X
Ben nu toch wel benieuwd of er ergens voorraad is op release.
Persoonlijk ben ik erg blij met dit soort berichten. For what it's worth ofcourse.
Je weet niet om hoeveel aantallen het gaat.. maar het zullen er echt geen tientallen zijn. Als ze dus echt compleet door de pre-orders zijn, is er in ieder geval genoeg vraag en animo en zit het qua populariteit weer goed. Hopelijk komt Xbox echt weer op Xbox Original en 360 niveau terug met de One X. :)

/edit: De X op de S. :9

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/exIPX2e.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Rivanov op 25-09-2017 07:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik denk dat ze de X ook misschien tegen verlies (gaan) verkopen om zo de installbase, en dus wellicht meer exclusives, voor de volgende generatie weer op te krikken en wellicht hebben ze ook het licht gezien dat hardware voor deze doelgroep toch wel belangrijk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Van Reddit:
So I went to the MS store in Bellevue WA, and up front they had a regular xbox one X on display. I was looking at it and an employee informed me that they were one of 4 stores that had a playable One X and asked me if I would like to play. I obliged and went to the back where there was indeed, a One X with a Forza 7 demo running.

I saw that it was actually the project scorpio edition, and got to see it in person, and it looked really good. The gradient isn't jarring and looked good even in the extremely well lit store. The controller looked good too and even had textured plastic grips on the back. Still doesn't compare to the elite but definitely nice for the pack in.

The screen was a giant 75" samsung, and it looked beautiful. The game was so crisp, and when wind blew sand across the track in dubai it looked very realistic. People were commenting on how real it looked. The draw distance was very impressive. Overall it really is much better looking than 1080 content. They had Forza Horizon 3 on a different station nearby and looking between the two was a major difference.

If you haven't experience 4k content on a 4k screen, you need to. It is another level on immersion and clarity. After experiencing it, I am firmly in the camp of 4k content over 1080 with extra effects.
Ook nog een extra 'feature' van de Scorpio t.o.v. de normale versie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:10
Rivanov schreef op maandag 25 september 2017 @ 07:38:
Van Reddit:

[...]

Ook nog een extra 'feature' van de Scorpio t.o.v. de normale versie? :)
Die 'textured plastic grip' zit toch ook al op de Xbox One S controller? Of bedoel je dat niet?
Phusebox schreef op maandag 25 september 2017 @ 07:32:
Ik denk dat ze de X ook misschien tegen verlies (gaan) verkopen om zo de installbase, en dus wellicht meer exclusives, voor de volgende generatie weer op te krikken en wellicht hebben ze ook het licht gezien dat hardware voor deze doelgroep toch wel belangrijk is.
Dat denk ik niet, voor het vergoten van marktaandeel kunnen ze nu stunten met de Xbox One S. Misschien als Sony met iets wonderbaarlijks (PS5 met 10TFLOPS voor 500 euro ofzo) komt dat ze dan de prijs van de X omlaag gooien maar voorlopig zullen ze dat niet doen verwacht ik, sowieso eerst even de early adopters laten dokken. :+

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ramon schreef op maandag 25 september 2017 @ 08:05:
[...]

Die 'textured plastic grip' zit toch ook al op de Xbox One S controller? Of bedoel je dat niet?
Oh is dat zo? :)
Dat wist ik niet, excuses. Heb enkel de normale Xbox One gehad en geen S.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Hmm, heb geen pre-order geplaatst want ik dacht dat het wel mee zou vallen.. Helaas, ik ga wel op launch dag een rondje bellen :)

Afgelopen weken een paar spellen uitgespeeld. En omdat Citrix eruit ligt even een korte toelichting hoe ik deze games vond.

-Dark Souls 3
Na geobsedeerd te zijn door Dark Souls 1 en teleurgesteld te zijn in Dark Souls 2, uiteindelijk toch maar de poging gewaagd. En weer erg genoten. Het gevoel van DS1 (machteloosheid en ongeloof als je weer eens 4 uur progressie verloor door een stomme fout en onoverwinnelijkheid als je een boss had verslagen', kon niet meer geheel geëvenaard worden, maar DS3 zat er wel dichtbij. Omdat ik minder tijd heb om te gamen dan een paar jaar geleden heb ik wel een beetje geleund op wat guides voor de collectibles. Dat haalde wel een beetje van de charme weg, maar dat is mijn eigen schuld. Als je DS3 speelt zonder guides dan is het een NOG groter avontuur. Aanrader. Cijfer 8.5 van 10. @justifire Voor jou een 9.5 van 10. ;)

-What remains of Edith Finch
Ik had wel eens lovende verhalen gehoord over deze titel, maar verder niet heel erg in verdiept. Totdat ik hem in de store zag en gekocht had voor een regenachtige dag. Afgelopen week was het zo´n dag. Het spel duurt maar een uurtje of 2-3 maar ik was in die tijd wel compleet hooked. Het is niet echt een game als in uitdagende gameplayelementen, maar meer een interactieve film gezien vanuit first person met een erg goed verhaal. Echt ook een aanrader. Cijfer 9 van 10.

-Hue
Ik zag dat @exactor it dit spel aan het spelen was en simpele gamerscore bij elkaar harkte, dus ik dacht.. Dat moet ik ook... Echt een leuke 2d puzzelplatformer. Heb het gisteren uitgespeeld (zonder guides!!! proud of myself) en nu alleen nog even de collectibles vinden. Ik denk dat je er een uurtje of 5 mee kwijt bent. Ik heb hem via de game pass trial. Dus mocht je die nog niet hebben dan kun je hem zo volgens mij gratis proberen. Cijfer 8 van 10.

-Dreambreak
Niet echt een aanrader. Het is een beetje als Another World, dus ook net zulke brakke controls. Het spel duurde ook maar iets van 2-3 uur. Dus uiteindelijk wel gewoon uitgespeeld. Cijfer 5 van 10.

-So many me
TOF! Ik had hem ooit via de Games with Gold gedownload, maar nooit gespeeld. Uiteindelijk een keer opgestart en het is echt een vermakelijke 2d puzzelplatformer. Ook best pittig trouwens. Dus een goede voorbereiding op Cuphead later deze week. Het uitspelen van het spel is niet heel lastig, maar de puzzels komen met name tot hun recht in het verzamelen van de collectibles en 'power ups'. Erg mee vermaakt. Cijfer 8.5 van 10.

Refunct
Dit spel is twee uur lang chillen en een kwartiertje ragen. :) Althans, ragen als je alle achievements wil. Het spel koste iets van 3 euro ofzo. Er zit geen verhaal in maar het speelt lekker weg. Zeker een leuk spelletje voor tussendoor! Cijfer 8 van 10.

Life is Strange, before the storm, ep 1
Ik was prettig verrast door het eerste seizoen van Life is Strange. Vond het echt een verademing ten opzichte van de gebruikelijke Telltale games. Dus ik had hoge verwachtingen van het nieuwe seizoen. Het spel heeft me echter wel een klein beetje teleurgesteld met name omdat het ´tijdmechanisme´ uit de game is gehaald en vervangen door een ´diss-mechanisme'. Toch ben ik wel benieuwd naar de volgende aflevering, omdat ik het verhaal nog steeds wel interessant vind. Cijfer 6.5 van 10.

Nog een paar dagen wachten op Cuphead. Ik hoop dat dit spel erg goed verkoopt en ook de verwachtingen kan waarmaken. Dit zijn denk ik toch de pareltjes tussen het grote geweld van de triple A-games en studios dit najaar.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 25 september 2017 @ 08:21:
Hmm, heb geen pre-order geplaatst want ik dacht dat het wel mee zou vallen.. Helaas, ik ga wel op launch dag een rondje bellen :)

Afgelopen weken een paar spellen uitgespeeld. En omdat Citrix eruit ligt even een korte toelichting hoe ik deze games vond.

-Dark Souls 3
Na geobsedeerd te zijn door Dark Souls 1 en teleurgesteld te zijn in Dark Souls 2, uiteindelijk toch maar de poging gewaagd. En weer erg genoten. Het gevoel van DS1 (machteloosheid en ongeloof als je weer eens 4 uur progressie verloor door een stomme fout en onoverwinnelijkheid als je een boss had verslagen', kon niet meer geheel geëvenaard worden, maar DS3 zat er wel dichtbij. Omdat ik minder tijd heb om te gamen dan een paar jaar geleden heb ik wel een beetje geleund op wat guides voor de collectibles. Dat haalde wel een beetje van de charme weg, maar dat is mijn eigen schuld. Als je DS3 speelt zonder guides dan is het een NOG groter avontuur. Aanrader. Cijfer 8.5 van 10.

Ik had wel eens lovende verhalen gehoord over deze titel, maar verder niet heel erg in verdiept. Totdat ik hem in de store zag en gekocht had voor een regenachtige dag. Afgelopen week was het zo´n dag. Het spel duurt maar een uurtje of 2-3 maar ik was in die tijd wel compleet hooked. Het is niet echt een game als in uitdagende gameplayelementen, maar meer een interactieve film gezien vanuit first person met een erg goed verhaal. Echt ook een aanrader. Cijfer 9 van 10.

-Hue
Ik zag dat @exactor it dit spel aan het spelen was en simpele gamerscore bij elkaar harkte, dus ik dacht.. Dat moet ik ook... Echt een leuke 2d puzzelplatformer. Heb het gisteren uitgespeeld (zonder guides!!! proud of myself) en nu alleen nog even de collectibles vinden. Ik denk dat je er een uurtje of 5 mee kwijt bent. Ik heb hem via de game pass trial. Dus mocht je die nog niet hebben dan kun je hem zo volgens mij gratis proberen. Cijfer 8 van 10.

-Dreambreak
Niet echt een aanrader. Het is een beetje als Another World, dus ook net zulke brakke controls. Het spel duurde ook maar iets van 2-3 uur. Dus uiteindelijk wel gewoon uitgespeeld. Cijfer 5 van 10.

-So many me
TOF! Ik had hem ooit via de Games with Gold gedownload, maar nooit gespeeld. Uiteindelijk een keer opgestart en het is echt een vermakelijke 2d puzzelplatformer. Ook best pittig trouwens. Dus een goede voorbereiding op Cuphead later deze week. Het uitspelen van het spel is niet heel lastig, maar de puzzels komen met name tot hun recht in het verzamelen van de collectibles en 'power ups'. Erg mee vermaakt. Cijfer 8.5 van 10.

Refunct
Dit spel is twee uur lang chillen en een kwartiertje ragen. :) Althans, ragen als je alle achievements wil. Het spel koste iets van 3 euro ofzo. Er zit geen verhaal in maar het speelt lekker weg. Zeker een leuk spelletje voor tussendoor! Cijfer 8 van 10.

Ik was prettig verrast door het eerste seizoen van Life is Strange. Vond het echt een verademing ten opzichte van de gebruikelijke Telltale games. Dus ik had hoge verwachtingen van het nieuwe seizoen. Het spel heeft me echter wel een klein beetje teleurgesteld met name omdat het ´tijdmechanisme´ uit de game is gehaald en vervangen door een ´diss-mechanisme'. Toch ben ik wel benieuwd naar de volgende aflevering, omdat ik het verhaal nog steeds wel interessant vind. Cijfer 6.5 van 10.

Nog een paar dagen wachten op Cuphead. Ik hoop dat dit spel erg goed verkoopt en ook de verwachtingen kan waarmaken. Dit zijn denk ik toch de pareltjes tussen het grote geweld van de triple A-games en studios dit najaar.
Mis RiME in je lijstje.
DS3 had ook best een half of heel puntje hoger mogen krijgen, ben totaal niet biased :P

Ben zelf wel benieuwd naar Ruiner (dinsdag) ziet er goed uit en play anywhere.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 25 september 2017 @ 08:30:
[...]

Mis RiME in je lijstje.
DS3 had ook best een half of heel puntje hoger mogen krijgen, ben totaal niet biased :P

Ben zelf wel benieuwd naar Ruiner (dinsdag) ziet er goed uit en play anywhere.
Jaaa, RiMe.. Ik heb het eventjes gespeeld en zag toen dat het gebruik maakte van de extra's van de Xbox one X. Dus vandaar dat ik wacht met het verder spelen :)

Ruiner ken ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:26

JSchut

.....

Net ook Darks Souls 3 (GOTY) gekocht. Nogmaals doorspelen maar dan nu met de DLC.

Voor wie hem ook nog wil kopen. Nu € 29.99 bij bol.com (https://www.bol.com/nl/p/...box-one/9200000074045690/)

[ Voor 19% gewijzigd door JSchut op 25-09-2017 09:33 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-05 21:10
Schaamteloze cross-post met het Fortnite topic maar omdat hij ook voor de X1 morgen gratis te spelen is zeker hier relevant.

link: https://www.epicgames.com...e-battle-royale-goes-free

Ik heb deze game sinds dit weekend (gekocht omdat ik ook de campaign erg tof vind!) en heb deze modus nu een paar keer geprobeerd. Het is een ontzettend verfrissende versie van het Battle Royal genre (bekend van PUBG, H1Z1 en meer). 100 man op een kleinere kaart, actie is dus een stuk hoger, en je kan bouwen. Dat leid tot bijzonder leuk situaties. Vanaf morgen zit ook de squad modus erin.

Aanrader! Probeer hem zeker eens! Ik speel hem op de xbox en als je eens wilt samen spelen, Tof!

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-08 15:52
uchiha tijntje schreef op maandag 25 september 2017 @ 08:21:

-Dark Souls 3
Na geobsedeerd te zijn door Dark Souls 1 en teleurgesteld te zijn in Dark Souls 2, uiteindelijk toch maar de poging gewaagd. En weer erg genoten. Het gevoel van DS1 (machteloosheid en ongeloof als je weer eens 4 uur progressie verloor door een stomme fout en onoverwinnelijkheid als je een boss had verslagen', kon niet meer geheel geëvenaard worden, maar DS3 zat er wel dichtbij. Omdat ik minder tijd heb om te gamen dan een paar jaar geleden heb ik wel een beetje geleund op wat guides voor de collectibles. Dat haalde wel een beetje van de charme weg, maar dat is mijn eigen schuld. Als je DS3 speelt zonder guides dan is het een NOG groter avontuur. Aanrader. Cijfer 8.5 van 10. @justifire Voor jou een 9.5 van 10. ;)

-Hue

-Dreambreak

-So many me

Refunct

Dit lijstje save ik ff, games zien er goed uit om ook eens te proberen! :)
Op het moment bezig met Sunset Overdrive (die al een hele tijd op de plank lag), maar kan daar toch nog niet goed inkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Laatst online: 21:59
Yaz schreef op maandag 25 september 2017 @ 10:40:
Schaamteloze cross-post met het Fortnite topic maar omdat hij ook voor de X1 morgen gratis te spelen is zeker hier relevant.

link: https://www.epicgames.com...e-battle-royale-goes-free

Ik heb deze game sinds dit weekend (gekocht omdat ik ook de campaign erg tof vind!) en heb deze modus nu een paar keer geprobeerd. Het is een ontzettend verfrissende versie van het Battle Royal genre (bekend van PUBG, H1Z1 en meer). 100 man op een kleinere kaart, actie is dus een stuk hoger, en je kan bouwen. Dat leid tot bijzonder leuk situaties. Vanaf morgen zit ook de squad modus erin.

Aanrader! Probeer hem zeker eens! Ik speel hem op de xbox en als je eens wilt samen spelen, Tof!

[video]
Ik ga dit morgen zeker even testen. Moeten toch iets totdat PUBG uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
mobygo76 schreef op maandag 25 september 2017 @ 13:40:
[...]

Ik ga dit morgen zeker even testen. Moeten toch iets totdat PUBG uitkomt.
Ik heb PUBG een aardig aantal keer gespeeld maar vind dit op vele fronten leuker. Je mist wat realisme, dat is waar maar je krijgt er heel veel voor terug. Zelfde genre maar absoluut niet vergelijkbaar.

edit:
Verder draait de engine supervloeiend. Dat heb ik PUBG niet zien doen, altijd gehakkel als je niet the best of the best hardware hebt.

En het bouwen voegt echt heel veel toe. Hoe creatiever je word, hoe beter je de tegenstander te grazen kunt nemen.

edit 2: en met bouwen bedoel ik dus ook verwijderen. Op veel afgesloten zoldertjes liggen kistjes. Even de zolder verwijderen en kassa! Als je opgesloten zit in een huis is het gewoon een kwestie van de muur verwijderen en je kan acherom sneaken. Mogelijkheden zijn eindeloos!

[ Voor 41% gewijzigd door Yaz op 25-09-2017 13:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Battlefield 1 Revolution (dus met de Season Pass, alle DLC en toekomstige DLC) voor € 29,99 bij ECI. Ze geven aan 4 tot 6 weken levertijd, maar dit lijkt niet altijd zo te zijn. Meestal korter.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Rivanov schreef op maandag 25 september 2017 @ 08:05:
[...]

Oh is dat zo? :)
Dat wist ik niet, excuses. Heb enkel de normale Xbox One gehad en geen S.
Je mist niks, hoor. Die texture op de One S controllers is zo 'microscopisch' dat het alleen effect heeft voor boterzachte handjes. Bouwvakkershanden met eelt glijden er net als bij de gewone One controllers overheen.

Gisteren heel kort de Forza 7 demo op de One S uitgeprobeerd. Daarop ziet de game er technisch ongeveer gelijk uit als op Forza 6, op het weer na. Regen en door plassen rijden ziet er een stuk echter uit. Door het geanimeerde menu gaan leek wel wat schokkerig.
Ik denk dat je de meerwaarde pas merkt op een One X met 4K, HDR en andere hi-res effecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Laatst online: 21:59
Super Lucky's tale ook gekocht voor 7 euro. Koopje. Vindt mijn zoontje geweldig denk ik!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
R4m0n_46 schreef op maandag 25 september 2017 @ 13:27:
[...]

Dit lijstje save ik ff, games zien er goed uit om ook eens te proberen! :)
Op het moment bezig met Sunset Overdrive (die al een hele tijd op de plank lag), maar kan daar toch nog niet goed inkomen.
Sunset Overdrive is ook een apart spelletje om in te komen. Het vereist een speelstijl die je eigenlijk niet gewend bent. Het kostte mij ook best wel wat tijd om gewend te raken aan de makers willen dat je speelt. Namelijk niet statisch en lopend over de grond als een normale 3rd person game, maar juist jumpend grindend en wallrunnend schieten met absurde wapens. In het begin was ik vooral statisch aan het spelen, maar nadat ik de omschakeling had gemaakt was het voor mij echt een hele gave game met leuke humor. :) Maar het kan uiteraard zijn dat SO je even niet ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:37
Is dat Battle Royale alleen morgen of vanaf morgen gratis? De grafische stijl bevalt me wel.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Lekker Ventje schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:26:
Is dat Battle Royale alleen morgen of vanaf morgen gratis? De grafische stijl bevalt me wel.
Vanaf morgen. :)
Deze game is me eerlijk gezegd een beetje ontgaan. Maar heb er nu even wat filmpjes van bekeken en ziet er echt cool uit. Zeker als gratis game, top! Wordt vanavond alvast downloaden zodat ik er morgen klaar voor ben. :)

Progress is zeker niet overdraagbaar tussen de verschillende platformen? Of loopt het allemaal via je Epic account?

[ Voor 42% gewijzigd door Rivanov op 25-09-2017 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Fireshade schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:05:
[...]

Je mist niks, hoor. Die texture op de One S controllers is zo 'microscopisch' dat het alleen effect heeft voor boterzachte handjes. Bouwvakkershanden met eelt glijden er net als bij de gewone One controllers overheen.

Gisteren heel kort de Forza 7 demo op de One S uitgeprobeerd. Daarop ziet de game er technisch ongeveer gelijk uit als op Forza 6, op het weer na. Regen en door plassen rijden ziet er een stuk echter uit. Door het geanimeerde menu gaan leek wel wat schokkerig.
Ik denk dat je de meerwaarde pas merkt op een One X met 4K, HDR en andere hi-res effecten.
Mwah volgens mij zijn de verschillen vrij minimaal als ik de vergelijkingen mag geloven. Denk dat je het pas echt merkt als je ze naast elkaar zou zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
uchiha tijntje schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:09:
[...]

Sunset Overdrive is ook een apart spelletje om in te komen. Het vereist een speelstijl die je eigenlijk niet gewend bent. Het kostte mij ook best wel wat tijd om gewend te raken aan de makers willen dat je speelt. Namelijk niet statisch en lopend over de grond als een normale 3rd person game, maar juist jumpend grindend en wallrunnend schieten met absurde wapens. In het begin was ik vooral statisch aan het spelen, maar nadat ik de omschakeling had gemaakt was het voor mij echt een hele gave game met leuke humor. :) Maar het kan uiteraard zijn dat SO je even niet ligt :)
True, heb er nu zo'n 5 uurtjes inzitten en merk dat het al wel soepeler gaat. Combat en movement tegelijk gaat me nog niet helemaal perfect af, maar oke.

Heb de eerste 2 uur ook gespeeld zonder te weten dat ik kon wallrunnen :')

M'n ervaring met games als deze (qua upgrade mogelijkheden) is dat het begin altijd wat tegenvalt, zodra je een goede wapenset en moveset hebt, wordt het al gelijk veel leuker.

Nog eens 5 uurtjes spelen en dan maar eens kijken of het me ligt of toch niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R4m0n_46 schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:49:
[...]

True, heb er nu zo'n 5 uurtjes inzitten en merk dat het al wel soepeler gaat. Combat en movement tegelijk gaat me nog niet helemaal perfect af, maar oke.

Heb de eerste 2 uur ook gespeeld zonder te weten dat ik kon wallrunnen :')

M'n ervaring met games als deze (qua upgrade mogelijkheden) is dat het begin altijd wat tegenvalt, zodra je een goede wapenset en moveset hebt, wordt het al gelijk veel leuker.

Nog eens 5 uurtjes spelen en dan maar eens kijken of het me ligt of toch niet :)
Ik weet niet meer de gehele controls, maar mocht je toevallig de Elite controller hebben dan wordt het al een stuk makkelijker qua bediening, aangezien je met de knoppen achterop de controller de rechterstick niet meer los hoeft te laten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
uchiha tijntje schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:58:
[...]

Ik weet niet meer de gehele controls, maar mocht je toevallig de Elite controller hebben dan wordt het al een stuk makkelijker qua bediening, aangezien je met de knoppen achterop de controller de rechterstick niet meer los hoeft te laten :)
Helaas geen Elite controller hier. Wel over getwijfeld, maar wacht eigenlijk nog steeds op een nieuwe versie.
Eén in de lijn met de stijl van de One S controllers, jammer dat die er nog steeds niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:44
Lekker Ventje schreef op maandag 25 september 2017 @ 14:26:
Kreeg alleen maar hints voor een film tot ik gratis erachter zette in google :+

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
timmie271 schreef op maandag 25 september 2017 @ 15:14:
[...]

Kreeg alleen maar hints voor een film tot ik gratis erachter zette in google :+
Het is dan ook Fortnite Battle Royal. Battle Royal is het genre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Yaz schreef op maandag 25 september 2017 @ 15:23:
[...]

Het is dan ook Fortnite Battle Royal. Battle Royal is het genre.
Het spel fortnite ken ik ook niet dus had er geen link mee gelegd :) Weer wat geleerd in iedere geval :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xbox One S verkocht op marktplaats voor €190 euro. Stuk meer dan Gamemania.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meer mensen die Minecraft hebben en ooit DLC gekocht hebben EN ook xbox sharen (hier dan met xbox voor dochter)... Nu de nieuwe minecraft beta naar final is gegaan (en de android look heeft gekregen) moet je alle DLC met muntjes kopen EN is het gelijk niet meer te sharen..hoezo triest.. (opvallend zelfde heb ik begrepen bij android en family verhaal, steeds meer games gratis en de dlc / extras moet je kopen maar is niet meer te sharen) Not funny om dure dlc meerdere keren te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01:03
Hoi,

Iemand ergens toevallig een goedkope Fifa 18 cd key tegengekomen?

Alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2017 @ 16:29:
Voor die 5 tientjes speel ik nog wel een maandje verder ;)

Nu ook berichten vanuit Canada dat er mails zijn verstuurd dat de pre-order datum van de X verschoven is naar 30 November.
Zullen een dezer dagen in Europa ook wel een aantal mensen teleurgesteld worden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 11:58
Verwijderd schreef op maandag 25 september 2017 @ 16:29:
Mooi bedrag. Maar met hoeveel games/accessoires?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Bij Bol.com is vandaag een Xbox korting actie. Dus maar een Elite controller gescoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roko schreef op maandag 25 september 2017 @ 19:19:
Bij Bol.com is vandaag een Xbox korting actie. Dus maar een Elite controller gescoord.
128 euro?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Niet online
Nee, die van 129 en daar gaat nog 10% vanaf en is 116. Is wel een vooruit bestelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:18
Roko schreef op maandag 25 september 2017 @ 20:09:
Nee, die van 129 en daar gaat nog 10% vanaf en is 116. Is wel een vooruit bestelling
Zou dat dan eens een nieuwe zijn aangezien hij ook pas op 7-11 beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-08 11:25
Even een vraag mijn zoon heeft op zijn slaapkamer een Xbox one S met een aantal games en Xbox live gold. Nu zitten we er aan te denken om nog een Xbox te kopen en deze op een andere slaapkamer te zetten.
Klopt het dat als mijn zoon op de andere slaapkamer de Xbox insteld als home dat je daar zijn games kan spelen.
Kan je dan ook Xbox live delen. Kortom als hij een game koopt kan je dat dan met ze tweeën spelen en alletwee online met 1 live Abbo.
En kleven hier nadelen aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
rjn27 schreef op maandag 25 september 2017 @ 20:55:
Even een vraag mijn zoon heeft op zijn slaapkamer een Xbox one S met een aantal games en Xbox live gold. Nu zitten we er aan te denken om nog een Xbox te kopen en deze op een andere slaapkamer te zetten.
Klopt het dat als mijn zoon op de andere slaapkamer de Xbox insteld als home dat je daar zijn games kan spelen.
Kan je dan ook Xbox live delen. Kortom als hij een game koopt kan je dat dan met ze tweeën spelen en alletwee online met 1 live Abbo.
Ja kan allemaal. Het enigste nadeel is dat als het internet eruit ligt, je alleen de spellen kan spelen op de XBOX die als Home is ingesteld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
  • Laatst online: 30-08 11:25
harrytasker schreef op maandag 25 september 2017 @ 21:30:
[...]

Ja kan allemaal. Het enigste nadeel is dat als het internet eruit ligt, je alleen de spellen kan spelen op de XBOX die als Home is ingesteld....
Waarom is dat dan. Dus dan kan mijn zoon zij spelen niet meer spelen op zijn slaapkamer terwijl dat zijn Xbox is.

Moeten beide Xboxen aan staan dan om gebruik te kunnen maken van home sharing.
En kan je wel zelf automatisch inloggen met je eigen gamerstag of moet je eerst inloggen met de gegevens van de persoon die de box als home heeft ingesteld.

Heeft het dan nog voordelen om allebei een live account te hebben of is dit echt niet nodig.

[ Voor 7% gewijzigd door rjn27 op 25-09-2017 21:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:34
rjn27 schreef op maandag 25 september 2017 @ 21:40:
[...]

Waarom is dat dan. Dus dan kan mijn zoon zij spelen niet meer spelen op zijn slaapkamer terwijl dat zijn Xbox is.

Moeten beide Xboxen aan staan dan om gebruik te kunnen maken van home sharing.
En kan je wel zelf automatisch inloggen met je eigen gamerstag of moet je eerst inloggen met de gegevens van de persoon die de box als home heeft ingesteld.

Heeft het dan nog voordelen om allebei een live account te hebben of is dit echt niet nodig.
Microsoft moet toch ergens een grens trekken. Laten we eerlijk zijn, hoe vaak zit je nou zonder internet in Nederland? Je mag blij zijn dat dit gewoon zo werkt en je niet alle digitale spellen 2 keer hoeft te kopen.

Met betrekking tot je andere vragen.
Je moet eenmalig inloggen met de gamertag waar alle digitale licenties en xbox live opstaat en dan kun je deze profiel gewoon laten staan. Inloggen kan dan automatisch met een andere gamertag. Of de xbox aan of uit staat maakt niks uit voor gameshare. Ze kunnen ook allebei tegelijk aanstaan met verschillende gamertags en hetzelfde spel spelen.

Dus 2 gamertags en beide xbox internet en done. 1 gamertag hoeft maar xbox live te hebben voor online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:39

Convoy

g44p

Lees anders hier ook even:

http://www.pixelcake.nl/g...at-nou-eigenlijk/20151122

Google is je vriend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
VFRRijder schreef op maandag 25 september 2017 @ 20:18:
[...]

Dat vroeg ik mij ook af.

Er staan op bol.com twee Elite controllers: eentje van 128,- die direct leverbaar is en eentje van 129,- die op 7-11 leverbaar is.

Heeft Microsoft ook een nieuwe Elite controller aangekondigd dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Wanneer komt die tool eigenlijk om de 4k assets voor games al te preloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
justifire schreef op maandag 25 september 2017 @ 22:23:
[...]

Bol.com bestaat uit meerdere aanbieders.
Is een soort nederlandse ebay geworden.
Soms wel, maar in dit geval staat bij beide artikelen dat de verkoop door bol.com zelf plaatsvindt.

Ook zijn de EAN-nummers anders en staat er bij de controller die wel leverbaar is "Standard edition" en bij de controller die per 7-11 leverbaar is staat "Special edition".

Beetje vaag allemaal, want er is verder niets te vinden over een eventuele "special edition" van de Elite controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Niet online
VFRRijder schreef op maandag 25 september 2017 @ 20:18:
[...]

Bij de product beschrijving staat “special edition” en bij die van €128 staat “standard edition”. Dus ik hoop stilletjes dat het een Scorpio variant is die gelijk met de Xbox One X Scorpio uitkomt. We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Voor wie niet in het Forza Motorsport 7 topic lurkt.
De pre-load is live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr Magic schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 00:25:
[...]

Soms wel, maar in dit geval staat bij beide artikelen dat de verkoop door bol.com zelf plaatsvindt.

Ook zijn de EAN-nummers anders en staat er bij de controller die wel leverbaar is "Standard edition" en bij de controller die per 7-11 leverbaar is staat "Special edition".

Beetje vaag allemaal, want er is verder niets te vinden over een eventuele "special edition" van de Elite controller.
Zal dat dan misschien de Gears of War editie zijn ?
Afbeeldingslocatie: https://static.gamespot.com/uploads/original/1539/15391776/3079806-4449898802-en-IN.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand ook al zoveel zin in Cuphead?! Kijk er echt naar uit. :) Echt weer een game waarbij je 10% van de tijd glimlacht naar het scherm omdat het er zo mooi en tof uit ziet. 70% van de tijd gefrustreerd bent omdat je telkens maar doodgaat, 15% van de tijd je afvraagt waarom je zo ontzettend slecht bent en 5% van de tijd onoverwinnelijk voelt als je het level eenmaal hebt gehaald met een A rank. En die laatste 5% die doen het hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Vanaf 6 uur vanavond is Fortnite Battle Royal gratis verkrijgbaar!

Kleine teaser voor de mensen die het spel in actie willen zien:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:47
uchiha tijntje schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:25:
Iemand ook al zoveel zin in Cuphead?! Kijk er echt naar uit. :) Echt weer een game waarbij je 10% van de tijd glimlacht naar het scherm omdat het er zo mooi en tof uit ziet. 70% van de tijd gefrustreerd bent omdat je telkens maar doodgaat, 15% van de tijd je afvraagt waarom je zo ontzettend slecht bent en 5% van de tijd onoverwinnelijk voelt als je het level eenmaal hebt gehaald met een A rank. En die laatste 5% die doen het hem :)
Ik verwacht er eigenlijk niet heel veel van. Ja, de graphics zijn tof, maar voor de rest is het gewoon een Contra-achtige game. Triggers met duct tape vastzetten en gaan.

Ik wacht de reviews dus even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
PdeBie schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:40:
[...]

Ik verwacht er eigenlijk niet heel veel van. Ja, de graphics zijn tof, maar voor de rest is het gewoon een Contra-achtige game. Triggers met duct tape vastzetten en gaan.

Ik wacht de reviews dus even af.
Ik heb hem gespeeld op gamescom. Niet mijn type spel. Voornamelijk boss fights en voor mij veels te snel. Ik heb daar niet het geduld voor om dat te "leren"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Laatst online: 08-09 21:08
Al ergens hardware reviews/previews van de Xbox One X. Denk er sterk aan te upgraden omdat ik nu een LG OLED heb, maar vind de Xbox One S net zo zalig omdat hij altijd stil blijft, en wil niet terug met een luidruchtige console zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09 18:04
lapino schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 10:59:
Al ergens hardware reviews/previews van de Xbox One X. Denk er sterk aan te upgraden omdat ik nu een LG OLED heb, maar vind de Xbox One S net zo zalig omdat hij altijd stil blijft, en wil niet terug met een luidruchtige console zitten.
Echte reviews zijn er nog niet, en heb ook nog nergens iets gelezen over de geluidsproductie. Maar het zou me verbazen moest het ontwerp een stap terug zijn t.o.v. de One S. Ik kan me voorstellen dat de One X bij full load wel wat zal blazen, en bij andere taken stiller zal zijn. Maar dat is dus nog afwachten.

Gewoon je One S houden tot de X er is en dan eens vergelijken? In hoofdzaak koop je een X uiteraard voor de performance.

Moest ik een One S hebben zou ik misschien ook nog even wachten met de X te kopen, maar gezien ik nogal gevoelig ben aan design en ik nog een dikke Xbox One heb staan kan ik niet wachten om deze om te ruilen voor een slanke variant zonder power brick :)

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Yaz schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:44:
[...]

Ik heb hem gespeeld op gamescom. Niet mijn type spel. Voornamelijk boss fights en voor mij veels te snel. Ik heb daar niet het geduld voor om dat te "leren"
Cuphead is ook niet mijn cup-of-tea. :+
Graphics-wise best 'uniek' maar niet mijn type spel. Vind dan een Super Lucky's Tale een stuk leuker eruit zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 11:53:
[...]

Cuphead is ook niet mijn cup-of-tea. :+
Graphics-wise best 'uniek' maar niet mijn type spel. Vind dan een Super Lucky's Tale een stuk leuker eruit zien. :)
Super Lucky's Tale lijkt me ook erg leuk idd! :) Mocht je dat leuk lijken, dan kan ik je misschien Snake Pass aanraden. Een erg tof spel! Ziet er kiddy uit maar het is nog verdraaid lastig :).

Echt een toffe game. 8.5 uit 10!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:10:
[...]

Super Lucky's Tale lijkt me ook erg leuk idd! :) Mocht je dat leuk lijken, dan kan ik je misschien Snake Pass aanraden. Een erg tof spel! Ziet er kiddy uit maar het is nog verdraaid lastig :).

Echt een toffe game. 8.5 uit 10!
Let wel: Ik heb meneer uchiha trijntje nog nooit zo veel horen schelden als bij Snake Pass.

Snake Pass is erg leuk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nexhil
  • Laatst online: 12-09 13:50

nexhil

BAM!

Thanks nog voor deze, zojuist mijn eerste Russische bestelling gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piripi
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 12:36
[/quote]

Welk adres hebben jullie ingevoerd bij die seagm? Hij heeft een billing address nodig... Plukken jullie een Russisch adres weg of vullen jullie iets fictiefs in?

xbox: pvanst1p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:23
piripi schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:37:
[/quote]

Welk adres hebben jullie ingevoerd bij die seagm? Hij heeft een billing address nodig... Plukken jullie een Russisch adres weg of vullen jullie iets fictiefs in?
Heb het adres van een hotel in moscow gebruikt;) houd het ook nog realistisch, miss neem ik mijn Xbox wel mee naar het hotel daar :+

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:31
Waar je wel rekening mee moet houden (hier ging ik dus de boot mee in...) dat dit alleen voor digitale games geldt. Games op disc kan je dus niet sharen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:26

JSchut

.....

[/quote]

Ik heb net ook besteld. Bij Seagm heb ik gewoon mijn adres ingevuld als factuuradres.
Op de microfot site heb ik een adres in moskou ingevuld.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

[/quote]

Bij seagm gewoon mijn NL adres. Je krijgt een kaart code dus het maakt niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-08 11:30
Is het vandaag of donderdag games with gold announcement voor oktober?

F5 gaat anders een aanklacht indienen wegens mishandeling. Begint al te klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
Die staat ook op mijn lijstje. Lijkt me heerlijk wegspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

Die super lucky talendibges is pas on november te downloaden, of hebben jullie een truuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

Ah ja dat snap ik, maar ik kreeg hierboven de indruk dat sommigen hem al hadden gespeeld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheNostra
Fortnite battle royal is nu gratis te downloaden.

https://www.microsoft.com...e/p/fortnite/bt5p2x999vh2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
justifire schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 18:08:
[...]

Van de makers van Shadow Warrior (2) dus spektakel en over-the-top-actie gegarandeerd !
Die heb ik nog niet gespeeld ligt nog op de backlog stapel “nog te spelen games” maar ik denk niet dat ik die stapel ooit allemaal kan doen gedurende dit leven.

Tijd is een schaars goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CuBras schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 13:43:
[...]

Waar je wel rekening mee moet houden (hier ging ik dus de boot mee in...) dat dit alleen voor digitale games geldt. Games op disc kan je dus niet sharen.
Nou ja... je kunt ze niet tegelijk spelen. Je kunt natuurlijk prima het schijfje in de xdoos steken waar je hem op dat moment wil spelen. Vooral iritant bij multiplayer games die je samen wil spelen dus, singleplayer games gewoon om de beurt doen zou ik zeggen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
TheNostra schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 17:14:
Is het vandaag of donderdag games with gold announcement voor oktober?

F5 gaat anders een aanklacht indienen wegens mishandeling. Begint al te klagen.
Hou het maar gewoon op morgen dan blijft die F5 tenminste heel en krijg jij de politie niet op de stoep wegens mishandeling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
Weet iemand of er een update komt voor SmartGlass xbox 360 app. Want momenteel werkt die niet met ios 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:27

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 09:25:
Yup! Ben alleen bang dat ik hem te lastig vind. Maar deze game word day one purchase als ik mijn one heb.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:48
Gisteren eindelijk Shadow Of War gepre-orderd, kijk echt al sinds de onthulling naar deze game uit :)
Nog meer fans hier?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:42

Player1S

Probably out in the dark

Direct gedownload. Top game om te spelen.
Ben er niet al te best in maar blijft leuk. Toch al keer top 20 gehaald in single player.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Rivanov
Gisteravond op de PS4 gespeeld. Erg cool. Snap wel waarom PUBG zo populair is. Kan ook niet wachten om PUBG straks op de Xbox One X te gaan spelen. :)

Pagina: 1 ... 121 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.