• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-05 21:10
Rivanov schreef op woensdag 27 september 2017 @ 09:21:
[...]

Gisteravond op de PS4 gespeeld. Erg cool. Snap wel waarom PUBG zo populair is. Kan ook niet wachten om PUBG straks op de Xbox One X te gaan spelen. :)
Moet eerlijk zeggen dat ik Fortnite tot nu toe stiekem leuk vind dat PUBG. Iets wat meer laid-back en door de kleinere kaart ook stuk dynamischer. Door het gebruik aan voertuigen kan je ook niet tot het laatste moment op de rand van de "oude" cirkel blijven hangen en moet je wel door naar de safe zone. Verder vind ik het bouwen ook echt wat toevoegen. Niet zozeer om een fort te maken als wel kleine torentjes om jezelf wat cover te geven. Ook kan je dit goed gebruiken om even een weg te pakken die normaal niet zo voor de hand liggend is.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:48
Aangezien hier nog geen topic voor is, hier de nieuwste trailer van Need For Speed Payback:

(als ik het goed zag komt neon light weer terug in de game)

[ Voor 15% gewijzigd door G_Dragon op 27-09-2017 10:39 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:37
Nog twee weken tot de open Beta. Het ziet er erg goed uit wat mij betreft.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:32:
Nog twee weken tot de open Beta. Het ziet er erg goed uit wat mij betreft.

[video]
Net als Destiny, ze hadden deel 2 voor de deel 1 bezitters gewoon voor de helft van de prijs moeten aanbieden, waar het vroeger gewoon een grote patch was voor de huidige game, brengen ze nu gewoon een compleet nieuw spel uit.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• G_Dragon
SinergyX schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:50:
[...]

Net als Destiny, ze hadden deel 2 voor de deel 1 bezitters gewoon voor de helft van de prijs moeten aanbieden, waar het vroeger gewoon een grote patch was voor de huidige game, brengen ze nu gewoon een compleet nieuw spel uit.
Ben het met u eens!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Lekker Ventje
[...]

Ze hebben nu naar de gamers geluisterd omdat deel 1 zonder de DLC erg karig is. Heeft mij niets gekost omdat ik het via EA Access heb, inclusief DLC.
Ben het met je eens dat ze de mensen die deel 1 hebben gekocht tegemoet zouden moeten komen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:59
Ik heb er meer dan 100 uur inzitten. Vond het een prima game, tuurlijk beetje beknopt. Maar in jullie theorie moet je dus ook elk jaar korting krijgen op FIFA?
Volgens mij is het gewoon een keuze. Het spel is dit jaar wel heel erg uitgebreid en heb er geen moeite mee om het nogmaals te kopen.

• Lekker Ventje
mobygo76 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:42:
Ik heb er meer dan 100 uur inzitten. Vond het een prima game, tuurlijk beetje beknopt. Maar in jullie theorie moet je dus ook elk jaar korting krijgen op FIFA?
Volgens mij is het gewoon een keuze. Het spel is dit jaar wel heel erg uitgebreid en heb er geen moeite mee om het nogmaals te kopen.
Probleem met het eerste deel is dat je zonder DLC toch wel een beperkte game hebt, ik was het snel beu om elke keer hetzelfde te zien. Een Battlefield game biedt veel meer, ook zonder DLC. Met DLC is SW:BF1 wel een prima game.

[...]

Volgens mij is SWBF2 anders een vrij complete game? Ze beloven meer maps bij launch, een normale singleplayer en aardig wat (gratis) DLC. Ik zie niet hoe je dan de game voor de helft moet weggeven? Die hele trailer laat je ook zien wat erin zit en hoe het allemaal is veranderd. Doe je dat met Destiny 2 dan is dat een 15 seconden clip

Bij Destiny 2 was het me vrij duidelijk dat het een uit de kluiten gewassen DLC package was, maar dit ziet er wel groter uit dan dat.

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 27-09-2017 11:50 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Lekker Ventje
Martinspire schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:48:
[...]

Volgens mij is SWBF2 anders een vrij complete game? Ze beloven meer maps bij launch, een normale singleplayer en aardig wat (gratis) DLC. Ik zie niet hoe je dan de game voor de helft moet weggeven?

Bij Destiny 2 was het me vrij duidelijk dat het een uit de kluiten gewassen DLC package was, maar dit ziet er wel groter uit dan dat.
Hij bedoelt dat BF1 zonder DLC een beperkte game was.

• Yaz
[...]

Wat een onzin. Vroegen kwamen er ook gewoon nieuwe delen van spellen voor de volle mep en ook zogenoemde "Expansion Packs" (lees DLC) die vaak ook voor een hele smak geld over de toonbank gingen. Toen kreeg je ook geen korting als je een eerdere titel had ook leken de spellen op elkaar.

Ik neem even MechWarrior als voorbeeld;
  • MechWarrior 2 was een volledig spel met als Expansion Pack "Ghost Bears Legacy". Het spel koste een kleine 80 gulden. De expansion makkelijk 50. Niet veel anders dan de huidige DLC en zelfs duurder naar mijn herinnering.
  • Daarna kreeg je MechWarrior Mercenaries. Praktisch dezelfde engine, hetzelfde spel, alleen in een ander jasje. En jawel, die ging gewoon voor de hoofdprijs over de toonbank want het was een los deel
Zelfde met andere series. Starcraft: Brood Wars kwam ook niet als grote patch van het origineel. Dat was gewoon een expansion die je voor veel geld moest kopen.

Gisteren weer even Recore gespeeld, maar hoezeer ik het spel ook een kans wil geven, ik kom er maar niet in.

De wereld is eentonig, het verzamelen van collectibles een echte grind, een intrigerend verhaal ontbreekt en ik had gisteren geen idee meer waar het precies over ging en wat het doel was in het spel en ik had geen zin om helemaal overnieuw te beginnen.

Dus ik denk dat ik Recore maar verder laat liggen.

En DLC. Tja, het is een verschil tussen SP DLC en MP DLC. Bij MP DLC word je als niet koper vaak toch wel een beetje beperkt, aangezien de playerbase dan toch vaak minder wordt, aangezien je zelf niet nieuwe gamemodi of maps hebt.

Maar ik heb in Destiny 1 iets van 260 uur zitten zonder DLC. Dus ik heb mijn 50 euro er prima uit gehaald.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Lekker Ventje schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:50:
[...]

Hij bedoelt dat BF1 zonder DLC een beperkte game was.
Ja maar daar is uiteindelijk ook een heleboel DLC voor gekomen dat het minder een issue is geworden. En die DLC is inmiddels ook al gratis geweest, dus dat lijkt me voldoende?

En ze hebben hun les blijkbaar geleerd, gezien ze nu met meer lanceren.
G_Dragon schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:27:
Aangezien hier nog geen topic voor is, hier de nieuwste trailer van Need For Speed Payback:

[video]

Prima trailer, ook aardig wat uit Forza Horizon gejat zie ik (oude auto's verzamelen, punten voor driften e.d.). Grootste map in NFS klinkt ook wel prima. Al ziet het rijden er nog wel wat muf uit. Ben benieuwd of het nog een beetje leuke game is dus ik denk dat ik eerst nog een review afwacht.

[ Voor 42% gewijzigd door Martinspire op 27-09-2017 12:01 ]

Yaz schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:50:
Ik neem even MechWarrior als voorbeeld;
  • MechWarrior 2 was een volledig spel met als Expansion Pack "Ghost Bears Legacy". Het spel koste een kleine 80 gulden. De expansion makkelijk 50. Niet veel anders dan de huidige DLC en zelfs duurder naar mijn herinnering.
  • Daarna kreeg je MechWarrior Mercenaries. Praktisch dezelfde engine, hetzelfde spel, alleen in een ander jasje. En jawel, die ging gewoon voor de hoofdprijs over de toonbank want het was een los deel
Dat is gewoon maximaliseren van een titel, Pokemon is daar nog een beter voorbeeld van.
Martinspire schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:48:
Volgens mij is SWBF2 anders een vrij complete game? Ze beloven meer maps bij launch, een normale singleplayer en aardig wat (gratis) DLC. Ik zie niet hoe je dan de game voor de helft moet weggeven? Die hele trailer laat je ook zien wat erin zit en hoe het allemaal is veranderd. Doe je dat met Destiny 2 dan is dat een 15 seconden clip

Deel 2 ja, ooit deel 1 gespeeld? Veredelde techdemo die z'n geld toch al niet waard was, om vervolgens een 'oops foutje, we doen het nog een keer' deel 2 te gaan maken (wat trouwens bij die skybridge oid map het geval was, dat was een SWBF1 map).

Ja, deel 2 is veel groter en beter, precies wat deel 1 ooit had moeten zijn. Gaat mij niet om de manier hoe deel 2 verkocht wordt (an sich zoals ik het zie z'n geld waard), maar de manier vanuit deel 1 waar je volle pond betaalde voor een fractie van wat deel 2 gaat worden.

Referentie naar Destiny is puur vanuit de kijk naar deel 1, niet vanuit context of inhoud, maar hoe een deel 2 gewoon 'deel 1' had kunnen zijn. Destiny is het vernieuwing, SWBF is het 'poging 2'.

Goed, was zo dom om Destiny 2 te kopen (had nog wat US tegoed), maar dat ga ik zeker niet doen met BF2, die zie ik wel in EA access verschijnen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Yaz
[b][message=52713177,noline]SinergyX schreef op woensdag 27 september 2017 @ 12:15
[...]
Ja, deel 2 is veel groter en beter, precies wat deel 1 ooit had moeten zijn. Gaat mij niet om de manier hoe deel 2 verkocht wordt (an sich zoals ik het zie z'n geld waard), maar de manier vanuit deel 1 waar je volle pond betaalde voor een fractie van wat deel 2 gaat worden.

Referentie naar Destiny is puur vanuit de kijk naar deel 1, niet vanuit context of inhoud, maar hoe een deel 2 gewoon 'deel 1' had kunnen zijn. Destiny is het vernieuwing, SWBF is het 'poging 2'.
Het was toch overduidelijk wat de scope zou zijn van het eerste deel? Multiplayer only, land gevechten, niet veel content. Er is zelfs een beta geweest die perfect aantoonde wat je ging kopen, voldeed volledig aan de verwachting. Kan geen verrassing zijn geweest.

Dat ze nu deel 2 groter maken komt inderdaad omdat vele deel 1 te leeg vonden. En aangezien de kosten voor meer content in het niets staan bij de winst van dit spel was de keuze snel gemaakt. Zeker nu Disney erachter zit. Dat ze luisteren naar hun community is geen zwakte maar een kracht. Zeggen dat je het de volgende keer anders gaat doen (beter, slechter, dat maakt niet zoveel uit) is echt een mega stap. Ik kan ze daar niets anders dan voor respecteren. Ik ga het spel alleen nog steeds niet kopen (zelfde met deel 1).

• Lekker Ventje
Martinspire schreef op woensdag 27 september 2017 @ 11:57:
[...]

Ja maar daar is uiteindelijk ook een heleboel DLC voor gekomen dat het minder een issue is geworden. En die DLC is inmiddels ook al gratis geweest, dus dat lijkt me voldoende?

En ze hebben hun les blijkbaar geleerd, gezien ze nu met meer lanceren.

[...]
Probleem is dat je die DLC ook nodig hebt omdat de basis game zelf nogal karig is. En de DLC is inderdaad even gratis geweest, maar wel pas na meer dan een jaar.

SinergyX schreef op woensdag 27 september 2017 @ 12:15:
[...]
Deel 2 ja, ooit deel 1 gespeeld? Veredelde techdemo die z'n geld toch al niet waard was, om vervolgens een 'oops foutje, we doen het nog een keer' deel 2 te gaan maken (wat trouwens bij die skybridge oid map het geval was, dat was een SWBF1 map).

Goed, was zo dom om Destiny 2 te kopen (had nog wat US tegoed), maar dat ga ik zeker niet doen met BF2, die zie ik wel in EA access verschijnen.
Maar waarom wil je voor SWBF iets voor deze game terwijl ze voor de eerste game al aardig wat stuff gratis hebben weggegeven? Dat bedoel ik meer. Dat jij je genaaid voelde met de content van 1 moet je zelf weten, ik vond het persoonlijk nog wel meevallen. Hoorde vooral veel mensen schreeuwen die de game zelf niet eens hadden of die alleen maar 1 modus wilden doen en dus de helft van de mappen nooit aanraakte.
Lekker Ventje schreef op woensdag 27 september 2017 @ 12:42:
[...]

Probleem is dat je die DLC ook nodig hebt omdat de basis game zelf nogal karig is. En de DLC is inderdaad even gratis geweest, maar wel pas na meer dan een jaar.
Klopt, maar waarom je dan zou eisen dat deel 2 korting moet krijgen omdat je je voor deel 1 genaaid voelde, vind ik wat muf. Zeker omdat ze al wel tegemoet zijn gekomen en ze bij het nieuwe deel beterschap beloven. Ik vind het muggenziften.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:49

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:47
G_Dragon schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:27:

[video]

Serieus, een Golf die een wheelie maakt? Die is FWD 8)7

--edit-- bij nader inzien lijkt het mij toch geen Golf. Hij lijkt er wel heel erg op.
Misschien een Chevrolet Camaro

[ Voor 13% gewijzigd door PdeBie op 27-09-2017 16:12 ]

• TheNostra
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-08 11:30
Haha idd dat is wel apart. Maar dan nog kan het alleen dan met je voor wielen haha.

Dus dat zou er wel anders moeten uit zien.

[ Voor 22% gewijzigd door TheNostra op 27-09-2017 16:10 ]

PdeBie schreef op woensdag 27 september 2017 @ 16:05:
[...]

Serieus, een Golf die een wheelie maakt? Die is FWD 8)7

--edit-- bij nader inzien lijkt het mij toch geen Golf. Hij lijkt er wel heel erg op.
Misschien een Chevrolet Camaro
Je zult vast de motor en aandrijving kunnen wisselen van de meeste auto's, zo heel raar is dat niet met die getunde auto's.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:47
Martinspire schreef op woensdag 27 september 2017 @ 16:24:
[...]

Je zult vast de motor en aandrijving kunnen wisselen van de meeste auto's, zo heel raar is dat niet met die getunde auto's.
Dat zal het zijn ja. Zit in de Forza games ook.

Het is trouwens een Camaro volgens mij (had mijn vorige post ook al aangepast). De lijnen van de deur zijn veel lager dan van een Golf.
Ligt het aan mij dat ik een beetje een horizon gevoel krijg bij die NFS trailer? Op zich niet verkeerd, een minder legale Forza horizon met politie zou erg tof kunnen zijn.

Alles staat of valt echter met hoe het rijdt, heb de laatste paar NFS games niet gespeeld maar de eerste paar nadat criterion de serie overnam vond ik echt zwaar waardeloos rijden. Ik heb nog een maandje EA access ergens liggen, misschien toch de vorige NFS nog eens proberen...

Gamertag: FinrazielNL

• TheNostra

• Yaz
Of je zet de titels er gelijk bij;

On Xbox One, Xbox Live Gold members can download Gone Home: Console Edition ($19.99 ERP) for free during the month of October. The Turing Test ($19.99 ERP) will be available as a free download from October 16th to November 15th.

On Xbox 360, starting October 1st, Rayman 3 HD ($9.99 ERP) will be free for Xbox Live Gold members through October 15th. Then on October 16th, Xbox Live Gold Members can download Medal of Honor: Airborne ($19.99 ERP) for free through October 31st.

Turing Test is leuk. De X360 games zijn wel wat verouderd, maar kunnen toch vermakelijk zijn (MoHA is qua MP misschien brak, de SP is een playthrough nog wel waard als je de graphics nog aan kunt. Gone Home is ook niet hele verkeerd, maar volgens mij vrij kort en niet voor iedereen weggelegd.

• TheNostra
Dat had ik ook kunnen doen. Linkje leek me genoeg.

Ben er content mee wat er qua games with gold komt in oktober.

Geen van 4 heb ik. Ga ze nog wel op disc scoren als ze ergens opduiken in een bak of rommelmarkt.

Verwijderd

Ik heb maandag een Xbox one S gekocht van 500gb bij Bol, maar hoeveel spellen kan je daar gemiddeld op installeren? Tegenwoordig zijn de games volgens mij best wel groot qua opslag? Hoeveel hou je eigenlijk schoon van die 500gb over?

En als je Live Gold hebt en er is een game gratis, kan je hem gratis installeren. Maar als je hem dan van je opslagcapaciteit verwijderd, blijft het dan wel mogelijk om de game in de toekomst weer gratis te installeren? Blijft de game in je bibliotheek staan zeg maar?

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:40
hangt van het spel af, gemiddeld zijn aaa games tussen de 20-60 gb.
Kleinere titels alles van 20mb-20gb. Dus tussen de 10-20 spellen .

Ik heb nu 130 spellen geïnstalleerd op 2 tb.
Iedere maand 4 gratis spellen loopt snel op. Heb zelf de xbox one sinds 2014.

• Lekker Ventje
De Amerikaanse marine gaat XBox 360 controllers gebruiken in hun duikbootjes van de Virgina klasse :)

https://www.destructoid.c...-life-easier-463465.phtml

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
Kan iemand mij uitleggen hoe ik het light theme niet alleen op de menu's krijg maat ook op het home scherm? Of bestaat dat niet. Bij mij blijft die namelijk donker.

Oh en nog niemand die iets weet van de 4k preload tool?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Louw Post
  • Laatst online: 23:08

Louw Post

Cerenas

Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2017 @ 19:47:
Ik heb maandag een Xbox one S gekocht van 500gb bij Bol, maar hoeveel spellen kan je daar gemiddeld op installeren? Tegenwoordig zijn de games volgens mij best wel groot qua opslag? Hoeveel hou je eigenlijk schoon van die 500gb over?

En als je Live Gold hebt en er is een game gratis, kan je hem gratis installeren. Maar als je hem dan van je opslagcapaciteit verwijderd, blijft het dan wel mogelijk om de game in de toekomst weer gratis te installeren? Blijft de game in je bibliotheek staan zeg maar?
Sowieso laden games sneller van een externe USB 3.0 schijf (gewoon een reguliere HDD helpt al een hoop, hoeft geen SSD te zijn of zo). Als je redelijk wat games gaat installeren zou ik dus gewoon een keer zo'n schijfje er bij halen. Een snelle google actie toont dat er zo'n 360 GB beschikbaar is op de 500 GB versie, maar dat lijkt wel info te zijn van toen de One uit kwam, wellicht is dat veranderd met updates.

Wat betreft de games with gold, die kun je inderdaad achteraf installeren. Voor Xbox One games dien je echter wel een actief Gold abonnement te hebben om ze te kunnen spelen (en waarschijnlijk kun je ze ook niet downloaden als je abo niet meer actief is). Xbox 360 games blijven permanent van jou en kun je altijd weer spelen en downloaden ongeacht je gold status.

Gamertag: FinrazielNL

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 00:37

Zoals door iemand anders al gesteld, het wisselt per game. De consensus is wel dat 500GB krapjes is, al is het maar voor het gevoel.

Het is echter geen ramp. Al je savegames blijven hangen in the cloud, dus je kunt prima games verwijderen en weer herinstalleren. Ook de games welke je gratis krijgt bij Xbox Live Gold. Daarbij is de download snelheid tegenwoordig over het algemeen erg goed. Afhankelijk van je eigen internetsnelheid natuurlijk

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Binnenkort geen klap meer. Zeker niet als de One S ook de 4K texture-packs gaat krijgen van bepaalde games en daarmee kan renderen.

Voorbeeldje: de nieuwe Forza Motorsport 7 is 67GB nu maar ik verwacht dat dat rustig nog eens 30GB (of meer) bij gaat komen, in ieder geval voor degenen die zometeen in 4K gaan gamen. Dan nog wat DLC, misschien een paar tracks. Hoppa, een game van 100 tot 125GB groot.

GTA5 is ook zo'n monster; die loopt tegenwoordig tegen de 70GB (uit mijn hoofd) aan.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaz
MAX3400 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 08:35:
[...]

Binnenkort geen klap meer. Zeker niet als de One S ook de 4K texture-packs gaat krijgen van bepaalde games en daarmee kan renderen.
Die gaat geen 4K textures krijgen. Ze hebben zojuist de hele content delivery aangepast om dit te voorkomen.

• Phusebox
MAX3400 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 08:35:
[...]

Voorbeeldje: de nieuwe Forza Motorsport 7 is 67GB nu maar ik verwacht dat dat rustig nog eens 30GB (of meer) bij gaat komen, in ieder geval voor degenen die zometeen in 4K gaan gamen. Dan nog wat DLC, misschien een paar tracks. Hoppa, een game van 100 tot 125GB groot.

GTA5 is ook zo'n monster; die loopt tegenwoordig tegen de 70GB (uit mijn hoofd) aan.
Is volgens mij al bekend gemaakt dat Forza 7 op de Xbox One X rond de 100 GB gaat zijn.

Nu nog die tool dat ik die 4K packs al kan downloaden voordat ik dat op 7 november nog moet gaan doen. Forza 7 ga ik ook maar proberen niet te spelen totdat ik de One X heb.

Phusebox schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:42:
[...]

Is volgens mij al bekend gemaakt dat Forza 7 op de Xbox One X rond de 100 GB gaat zijn.

Nu nog die tool dat ik die 4K packs al kan downloaden voordat ik dat op 7 november nog moet gaan doen. Forza 7 ga ik ook maar proberen niet te spelen totdat ik de One X heb.
_O- Als jij de X hebt, heb ik FM7 al 2x uitgespeeld. En daarna kan ik op de X weeeeeer gaan rijden ;)

First-world problems, zeg maar. die extra 30GB voor de textures is een kwartiertje werk ofzo om binnen te trekken.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Of je zet je game over van ene console naar andere via het netwerk (nieuwe alpha feature)

• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:59
Phusebox schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:42:
[...]

Ik ga hem juist al op mijn normale Xbox spelen zodat ik strak heel mooi het verschil kan zien tussen de One en de One X. Die extra power wil ik kunnen zien 8)

• Phusebox
Dragunov schreef op donderdag 28 september 2017 @ 12:07:
Of je zet je game over van ene console naar andere via het netwerk (nieuwe alpha feature)
Het gaat niet om de game, maar om de 4k packs die je voor alle XBX enhanced titels moet downloaden. Als iedereen dat op 7 nov gaat doen weet ik al hoe lang dat gaat duren.

• Deepeej
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-09 22:30
Ik kan mijn huidige xbox one ruilen met iemand voor een s versie. Ik wil het wel doen ivm HDR games op Oled. Maar scheelt is HDR zoveel mooier? Iemand ervaring? Anders laat ik mijn xbox gewoon lekker staan.

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:39

Convoy

g44p

Deepeej schreef op donderdag 28 september 2017 @ 15:52:
Ik kan mijn huidige xbox one ruilen met iemand voor een s versie. Ik wil het wel doen ivm HDR games op Oled. Maar scheelt is HDR zoveel mooier? Iemand ervaring? Anders laat ik mijn xbox gewoon lekker staan.
*knip* :|

[ Voor 6% gewijzigd door Convoy op 28-09-2017 15:57 ]

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18:30
De Xbox One S Ondersteunt wél HDR ;)

Zie ook: https://www.xbox.com/nl-NL/xbox-one-s

[ Voor 12% gewijzigd door BlazeMuis op 28-09-2017 15:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:39

Convoy

g44p

ik zag het :D

• Deepeej
Ja toch maar ik ben dus benieuwd of spellen door HDR er echt veel beter uit zien.
Als je interne schijf gebruikt, ik heb geen enkele game op mijn interne schijf staan, alles staat op mijn SSD en HDD (600GB en 2TB), even poortje wisselen en weer verder gaan :)

Gisteren wel even totale 'xbox lockdown' gezien, Forza downloaden (met ~110Mb/sec) naar mijn SSD, van diezelfde SSD FIFA spelen, vervolgens gameclip opnemen.. dat was even einde Xbox. Ding liep compleet vast, pas na minuut of 5 kon ik dashboard weer even zien.

Ben wel benieuwd naar de datatransfer van de XBX, tegenstelling tot de XBO met 3.0, zou deze 3.1(gen2) moeten hebben. Daar 3.0 dus al sneller was dan de interne XBO HDD, zou dat nog meer effect hebben voor de XBX? (waar 3.1g2 afaik SSD snelheden aankan).

• Rivanov
Deepeej schreef op donderdag 28 september 2017 @ 16:12:
Ja toch maar ik ben dus benieuwd of spellen door HDR er echt veel beter uit zien.
Ja. Spellen zien er 100% beter uit in HDR. Na het spelen van de FIFA 18 demo in 4K HDR ziet FIFA 17 er opeens erg 'meh' uit.

Uncharted 4 en Battlefield 1 zijn ook prachtig in HDR.

[ Voor 8% gewijzigd door Rivanov op 28-09-2017 16:36 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Awesomo4k
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:54
Rivanov schreef op donderdag 28 september 2017 @ 16:35:
[...]

Ja. Spellen zien er 100% beter uit in HDR. Na het spelen van de FIFA 18 demo in 4K HDR ziet FIFA 17 er opeens erg 'meh' uit.

En zonder 4k? :)

• Rivanov
Geen idee. Want ik heb een 4K HDR TV dus heb geen games in 1080p HDR gespeeld.
Maar ik ben ook van mening dat HDR een veel grotere 'impact' geeft dan enkel 4K. 1080p naar 4K is leuk op 1,5 meter van je scherm. HDR is veel beter zichtbaar, ook op grotere afstanden.

[ Voor 29% gewijzigd door Rivanov op 28-09-2017 16:39 ]

• Deepeej
Tnx nu wordt ik wel enthousiast. Dadelijk me xbox maar is omruilen.

• Rivanov
Ik heb mijn Forza 7 Ultimate Edition alvast gedownload op de Xbox One van mijn schoonbroertje (mijn oude Xbox One). Vervolgens ga ik de game kopiëren naar een externe SSD schijf, zodat ik deze op 7 november enkel maar van de SSD naar m'n Xbox One X hoef te kopiëren i.p.v. de volledige game te downloaden. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rivanov schreef op donderdag 28 september 2017 @ 16:37:
[...]

Geen idee. Want ik heb een 4K HDR TV dus heb geen games in 1080p HDR gespeeld.
Maar ik ben ook van mening dat HDR een veel grotere 'impact' geeft dan enkel 4K. 1080p naar 4K is leuk op 1,5 meter van je scherm. HDR is veel beter zichtbaar, ook op grotere afstanden.
Verschil is dat 4K een absolute verandering is, aantal pixels, HDR op de ene TV is geen HDR op een andere TV, dat ik eerder een tussenstap maak met een 4k monitor voor absoluut verschil, dan een instap HDR scherm welke met de maanden weer voorbij wordt gelopen door nieuwere/betere modellen.

• Rivanov
SinergyX schreef op donderdag 28 september 2017 @ 16:50:
[...]

Verschil is dat 4K een absolute verandering is, aantal pixels, HDR op de ene TV is geen HDR op een andere TV, dat ik eerder een tussenstap maak met een 4k monitor voor absoluut verschil, dan een instap HDR scherm welke met de maanden weer voorbij wordt gelopen door nieuwere/betere modellen.
Daarom heb ik gekozen voor een OLED die zowel Dolby Vision, HDR10 als ook HLG ondersteund. ;)
Dus daarmee zit ik goed.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:42

Player1S

Probably out in the dark

[...]

wait wut? De One S kan toch alleen netflix enzo in 4K afspelen? Games is toch gewoon 1080 en eventueel HDR?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Rivanov
L1nt schreef op donderdag 28 september 2017 @ 16:56:
[...]

wait wut? De One S kan toch alleen netflix enzo in 4K afspelen? Games is toch gewoon 1080 en eventueel HDR?
Xbox One S kan 1080p HDR aan. (dit kan de PS4 ook). Ik heb een PS4 Pro waarop ik wel in 4K HDR kan gamen.
En vanaf 7 november natuurlijk ook op m'n Scorpio.

[...]

Fifa 18 in HDR.... licht de bal mooi op? .. :)

sorry maar games zien er dus echt niet spectaculair beter uit

• Lekker Ventje
quorumz schreef op donderdag 28 september 2017 @ 17:02:
[...]

Ik was toch aardig onder de indruk van Horizon Zero Dawn in 4k met HDR. Als HDR goed toegepast wordt voegt het wel degelijk iets toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaz
De October spellen voor Game Pass

Afbeeldingslocatie: https://news.xbox.com/wp-content/uploads/Xbox_GamePass_16x9_ops_OCTOBER-Copy-hero.jpg
  1. Costume Quest 2
  2. The Bug Butcher
  3. State of Decay (Die wilde ik altijd nog spelen)
  4. Street Fighter 4
  5. Saints Row: Gat Out of Hell
  6. Maldita Castilla EX – Cursed Castle
  7. Tower of Guns

• Yaz
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LqJx5nQ.png

:/ :| |:( ;w

edit: Oeps. Dubbelpost. Excuus!!! (reacties gaan langzaam vandaag ;))

[ Voor 18% gewijzigd door Yaz op 28-09-2017 19:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
quorumz schreef op donderdag 28 september 2017 @ 17:02:
[...]

Heb je zelf al eens gegamed in HDR? Volgens mij niet, want dan maakte je niet zo'n opmerking over een oplichtende bal.. als dat jouw veronderstelling is van HDR. ;)

Verwijderd

Rivanov schreef op donderdag 28 september 2017 @ 20:30:
[...]

Heb je zelf al eens gegamed in HDR? Volgens mij niet, want dan maakte je niet zo'n opmerking over een oplichtende bal.. als dat jouw veronderstelling is van HDR. ;)
Is wel een beetje een opinie ding. In zoverre dat verschillende mensen dingen verschillend zien. Ik ben ook nooit zo onder de indruk van HDR. Maar ik moet ook mijn broertje inhuren om de kleuren calibratie van mijn TV's te doen. :)
[...]

Zojuist hier gebeurd, vriend komt even kijken naar project cars, was nog fifa18 aan het spelen, zie de beelden en vraagt 'hey, heb jij ook een HDR TV? Net zo mooi als bij mij'.

Nee, bioscoop modus aangezet voor mooiere kleuren. Ik heb idee dat 90% van die HDR kopers niet eens weten wat precies HDR is en hoe dat verschilt met hun 'image optimized brightcolor super nice' beeld opties. Zet je helderheid en contrast op 80, de helft denkt meteen HDR te zien.

Wel kleine nuance, zie dat jij een 55B hebt, 20 stops is heel wat anders dan zijn Samsung met (als het mee zit, kan geen specs vinden) 11-12 stops, ook in HDR heb je net als backlight en response aardige variaties.

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 28-09-2017 20:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 10:09

v8power67

Psn: Mausosaurus

Waarom een dure xox of pc halen. Gewoon deze hdmi kabel en gaan met die console.
Gewoon op je oude x1 pompen!!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

[...]

denk dat je wat artikelen terug moet lezen toen we het over 4k tvs en hdr hadden.....
de bal was ook redelijk sarcastisch bedoeld
het is allemaal echt niet zo spectaculair in ieder geval
een spel als mass effect is het wat/soms merkbaar (in de woestijn met het felle licht wat verblind en alles heel donker wordt in de schaduw)
maar games als forza horizon 3 of gears of war niet echt
die games lijken soms ook te reageren alsof je op een tablet helderheid omhoog trekt ipv op de goede plekken de nuances in lichtsterkte te regelen

[ Voor 16% gewijzigd door quorumz op 28-09-2017 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01:25
Mr Magic schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 00:25:
[...]

Soms wel, maar in dit geval staat bij beide artikelen dat de verkoop door bol.com zelf plaatsvindt.

Ook zijn de EAN-nummers anders en staat er bij de controller die wel leverbaar is "Standard edition" en bij de controller die per 7-11 leverbaar is staat "Special edition".

Beetje vaag allemaal, want er is verder niets te vinden over een eventuele "special edition" van de Elite controller.
Antwoord gekregen via Twitter:

https://twitter.com/bol_com_games/status/913377870642339840

Beetje vreemd, maar goed 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Niet slim van MS om 2 games op zelfde dag te releasen. Forza ultimate edition en deze game.
Nu is er kans dat hij ondergesneeuwd wordt.
Ik ga me nu focussen op forza. Dus kans dat ik deze game ga vergeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
[...]

Ik heb FIFA 18 hier op een 2017 oled gespeeld in HDR en ja het enige dat het toevoegde was erg felle witte shirtjes. Ook mooi om te zien dat ze extra alles zo donker maken in de demo zodat de fellere gedeeltes beter opvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 05:09:
[...]

Niet slim van MS om 2 games op zelfde dag te releasen. Forza ultimate edition en deze game.
Wat een onzin. Het zijn twee totaal verschillende games en het ligt dan meer aan je eigen geheugen als je dit zou vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Echt weer een geweldige trailer, alles wat Rockstar ontwikkeld word goud <3
Enige game die door hun is uitgegeven en geen goud was, was L.A. Noire.
Kon ook gelijk merken dat hun die niet ontwikkeld hadden,

Kijk nu al uit naar RDR2 , ben benieuwd hoe de gameplay zal worden.
Wat denken jullie, zullen ze gebruik gaan maken van het 3 Protagonist systeem zoals in gta 5?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:27

Sagat

Is pappa x2!

[...]

qua genre grote verschillen, schmup vs race game
qua game full game vs xbla game(pje) en dus ook qua prijs.

De echte fanatieke fans kopen ze tegelijk, anderen zullen op release een van beiden kiezen en dan later de 2e kopen (kan me voorstellen dan een moeilijke en enigsinds retro game voor 15-20 euro nog best duur is, en dat is als deal of the week oid met 50% of meer korting toch een stukkie interessanter wordt.)

Of uiteraard geen van beiden als het alletwee niet je genres zijn (ook niet ondenkbaar :+ )

Edit:
aargh oftewel wat den heer u. Tijntje al zei :P
Ikzelf heb overigens niet veel interesse in forza, ik hou meer van arcade racers dan simcade......whens pgr 5 goshdarnit!
(driveclub is overigens ook wel leuk, en in iets mindere mate voor mij forza horizon ook, maar PGR is voor mij zo'n beetje heilig ;) )

[ Voor 14% gewijzigd door Sagat op 29-09-2017 10:41 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reefun
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
v8power67 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 21:14:
[video]
Waarom een dure xox of pc halen. Gewoon deze hdmi kabel en gaan met die console.
Gewoon op je oude x1 pompen!!
what the.... Did not expect that!

Jammer dat het niet heel veel verschil maakt met 4K. Anders zou het, afgezien van de prijs, een nobrainer zijn met de XB1X en een 4K TV!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een probleem met mijn elite controller. Ik wil graag andere settings gaan proberen, maar iedere keer als ik mijn controls wil customizen in de accessoires app crasht deze. Een hard reset van de x1 helpt niet, met USB kabel connected maakte ook niet uit en ik kan de app ook niet opnieuw installeren. Iemand hier ook last van (gehad)?

Ik zie weinig andere opties die ik kan proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Vindt het juist perfect.
Ben een beetje Forza-moe, telkens dezelfde circuits, veelal dezelfde autos, etc. in een net iets gelikter jasje dan het vorige deel.
Voor mij is Cuphead dus een goed alternatief, want : een originele game tussen al die eenheidsworst.

Ben daarom ook zo enthousiast over het Xbox Live Creators program en de support die Microsoft aan kleine indy-studios geeft.
Als je het mij vraagt komen de pareltjes juist uit deze hoek ipv de grote studios die eigenlijk hun best niet meer hoeven te doen / de franchise uitmelken.
Neem een RiME, Live Lock, Vermintide, Killing Floor, Ruiner, Hyper Light Drifter etc etc, allemaal kleine studiootjes met de meest waanzinnige games _/-\o_

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:49:
Ik heb een probleem met mijn elite controller. Ik wil graag andere settings gaan proberen, maar iedere keer als ik mijn controls wil customizen in de accessoires app crasht deze. Een hard reset van de x1 helpt niet, met USB kabel connected maakte ook niet uit en ik kan de app ook niet opnieuw installeren. Iemand hier ook last van (gehad)?

Controller aan je pc of laptop hangen, en deze app gebruiken? https://www.microsoft.com/store/apps/9NBLGGH30XJ3

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

quorumz schreef op donderdag 28 september 2017 @ 23:03:
[...]
het is allemaal echt niet zo spectaculair in ieder geval
een spel als mass effect is het wat/soms merkbaar (in de woestijn met het felle licht wat verblind en alles heel donker wordt in de schaduw)
maar games als forza horizon 3 of gears of war niet echt
die games lijken soms ook te reageren alsof je op een tablet helderheid omhoog trekt ipv op de goede plekken de nuances in lichtsterkte te regelen
Lijkt me typisch het gedrag van een LCD scherm met HDR: als het feller moet worden vanwege een hotspot, dan trekt de backlight de verlichting in de rest van het scherm ook omhoog. HDR komt bij OLED beter tot zijn recht: alleen de felle delen worden feller, de rest niet.
Tenslotte hebben developers ook invloed op de 'kwaliteit' van HDR in hun game.
Dus ja, het is lastig meningen te vergelijken vanuit verschillende soorten TV's en verschillende content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
uchiha tijntje schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 10:49:

Heb ik ook gehad. App starte niet eens op. Factory Reset was toen mijn vriend. Even je games op een usb 3 disk zetten, unpluggen, resetten en klaar. Niet zo heel veel werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yaz schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:16:
[...]

Heb ik ook gehad. App starte niet eens op. Factory Reset was toen mijn vriend. Even je games op een usb 3 disk zetten, unpluggen, resetten en klaar. Niet zo heel veel werk.
Zelfs dat werkt niet :). Nu even cuphead maar opnieuw downloaden...

Ik kom tot het menu waar ik kan kiezen uit community configurations, new configurations en de 2 defaults. Als ik van default naar new configuration wil gaan hangt die en crasht de app terug naar main menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Que?

Het zijn twee totaal verschillende titels, wat maakt de dag van release uit?
Zoals jij zelf al schrijft, het probleem ligt geheel bij jou, toch weet je het weer zo te brengen dat het niet slim van Microsoft zou zijn. Je bent wederom spijkers op laag water aan het zoeken.......

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21:31
Ik snap V8power67 eigenlijk wel.

Xbox One is, zeker op dit moment, niet de console met de meest exclusives. Ik vind het dus ook ergens raar dat die titels op dezelfde dag verschijnen. Op zich is Cuphead ook niet echt van Microsoft, maar voor StudioMDHR zelf had het waarschijnlijk toch ook beter geweest.

Niet vergeten dat wij op Tweakers bij de "freaks" horen en er geen probleem mee hebben om 2 titels op dezelfde dag te kopen. Het gros van de gamers denkt zo niet hoor, zeker niet in een maand waar al veel titels verschijnen.

Gelukkig heeft Cuphead wel zijn prijs mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik snap het probleem niet helemaal. Mag je maar 1 game per dag spelen dan?

Ik verwacht overigens weinig van Cuphead qua verkoopcijfers. Dat ie tegelijk met Forza uitkomt is niet zo heel belangrijk. Ik denk dat Fifa al meer in de weg zit, maar beide groepen zijn niet echt gelijk aan de doelgroep voor Cuphead. Blijft sowieso een aparte titel en is ook niet mijn ding, maar we gaan zien hoe hij het doet. Qua reclame is het in ieder geval vrij brak en dat doet een titel vaak meer pijn. Naja. Heb hier niks met 2d sidescroll platformers en het stijltje staat me ook totaal niet aan, dus laat hem lekker schieten.

Gister dan met Forza begonnen en het blijft toch wel een sterke titel qua presentatie en hoe ze je meenemen de game in. En hoewel ik liever op voorhand mijn settings/assists/difficulty aanpas, is het mooi om te zien hoe afgewerkt de games altijd aanvoelen.

Ben wel benieuwd hoe het zich gaat ontvouwen met de crates. Vind de prijzen van de kratten opvallend, waardoor ik vermoed dat je heel wat minder credits gaat krijgen. In de vorige games was het toch vrij makkelijk om een miljoen bij elkaar te rijden, dat lijkt nu wel veel minder als ik dat zo zie.

Wel raar dat zaken als de store, forzathon e.d. nog niet beschikbaar zijn. Ik was gister nog zo slim om nog even forza rewards op te halen, om het vandaag weer te doen (al had het voor Forza 7 weinig uitgemaakt omdat die er nog niet bij zat). Ik blijf het wel raar vinden dat je auto's uit de seasonpass alsnog handmatig moet opzoeken in de store. Geef me die gewoon lekker makkelijk allemaal met 1 druk op de knop :X
En ik ben benieuwd wat de community ervan vind dat bepaalde auto's niet beschikbaar zijn tot je een garage-niveau hebt bereikt. Mij maakt het weinig uit, maar mocht je een specifieke auto of serie willen rijden en customizen, dan kan dat lastig zijn.

[ Voor 51% gewijzigd door Martinspire op 29-09-2017 12:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Bullet NL schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 11:42:
[...]

Que?

Het zijn twee totaal verschillende titels, wat maakt de dag van release uit?
Zoals jij zelf al schrijft, het probleem ligt geheel bij jou, toch weet je het weer zo te brengen dat het niet slim van Microsoft zou zijn. Je bent wederom spijkers op laag water aan het zoeken.......
Nee het probleem ligt bij ms en hun marketing. Ik wist niet eena dat de game uitkwam vandaag. Hellemaal geen marketing niks gezien.
En dan ook nog releasen met een van de grootste first party titels die ms heeft. Vind ik niet slim.

En nee er is geen limiet aan games die je mag kopen.
Maar veel mensen waaronder ik kopen een game pas zodra ze hem willen/kunnen spelen.
Zoals ik zei je hebt kans dat deze nu ondergesneeuwd raakt. En dat zou zonde zijn lijkt me.een toffe game.

Maar blijkbaar is alles meteen een aanval op MS als je zon roze bril hebt als jij hebt....
Ze moeten uiteraard gewoon doen wat hun beste lijkt maar dat betekent niet dat ik dit niet opmerkelijk mag vinden toch.

Edit:

Even ieta heel anders, forza 7 speelt echt subliem.
Ziet er goed uit op mn oude x1, speelt smooth als een mofo met 60fps zonder een single drop.
En ja carrière is nu zo aangepast en verbeterd dat het eindelijk leuk is en verslavend werkt.
Het is geen perfecte game want er zitten ook minpuntjes in maar voor wat het probeert te zijn doet ie het super.
Dalijk proberen op mn pc en kijken hoe goed hij het daar doet. Tot nu toe beste forza die ik gespeeld heb. Waar ik fm2 daarvoor de beste vond.

[ Voor 18% gewijzigd door v8power67 op 29-09-2017 12:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaz
Martinspire schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 12:08:
Ben wel benieuwd hoe het zich gaat ontvouwen met de crates. Vind de prijzen van de kratten opvallend, waardoor ik vermoed dat je heel wat minder credits gaat krijgen. In de vorige games was het toch vrij makkelijk om een miljoen bij elkaar te rijden, dat lijkt nu wel veel minder als ik dat zo zie.

Wel raar dat zaken als de store, forzathon e.d. nog niet beschikbaar zijn. Ik was gister nog zo slim om nog even forza rewards op te halen, om het vandaag weer te doen (al had het voor Forza 7 weinig uitgemaakt omdat die er nog niet bij zat).
Voor de mensen die het redeemen van Forza credits niet kennen/kunnen/kannen: https://rewards.forzamotorsport.net/en-US/redeem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Heb nu ongeveer 3 uur gespeeld en heb al ruim een miljoen op de bank staan.
Dus ja gaat volgens mij nog makkelijker dan fm6.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Forza7 Ultimate hier ook aangekomen. Ben benieuwd. Vooral gekocht met oog op de Xbox One X. Ging niet 'upgraden' maar sinds de komst van mijn 4K tv ben ik toch ferm aan het overwegen om die aan te schaffen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Laatst online: 23:08

Louw Post

Cerenas

v8power67 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 12:23:
[...]

Nee het probleem ligt bij ms en hun marketing. Ik wist niet eena dat de game uitkwam vandaag. Hellemaal geen marketing niks gezien.
En dan ook nog releasen met een van de grootste first party titels die ms heeft. Vind ik niet slim.

Maar veel mensen waaronder ik kopen een game pas zodra ze hem willen/kunnen spelen.
Zoals ik zei je hebt kans dat deze nu ondergesneeuwd raakt. En dat zou zonde zijn lijkt me.een toffe game.

Maar blijkbaar is alles meteen een aanval op MS als je zon roze bril hebt als jij hebt....
Ze moeten uiteraard gewoon doen wat hun beste lijkt maar dat betekent niet dat ik dit niet opmerkelijk mag vinden toch.
Ik heb meer het gevoel dat ze maar weinig doen voor de markten buiten de VS. Een mooi voorbeeld zijn de social media accounts van Xbox, bijna alles is alleen op de VS gericht, waardoor je dingen snel over het hoofd kan zien als je bijv. dit forum niet in de gaten houdt. Gelukkig hebben we aardig wat oplettende mede-Tweakers. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 12:30:
Heb nu ongeveer 3 uur gespeeld en heb al ruim een miljoen op de bank staan.
Dus ja gaat volgens mij nog makkelijker dan fm6.
Nog een bepaalde tactiek daarvoor dan?

Overigens heb ik wel een tip voor nieuwe spelers: Als je start is de eerste auto die je uitkiest gratis. Pak dus niet een goedkope instapper, maar ga meteen voor de supercars serie. Dan gaat ook meteen je collectie snel vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Martinspire schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 13:34:
[...]

Nog een bepaalde tactiek daarvoor dan?

Overigens heb ik wel een tip voor nieuwe spelers: Als je start is de eerste auto die je uitkiest gratis. Pak dus niet een goedkope instapper, maar ga meteen voor de supercars serie. Dan gaat ook meteen je collectie snel vooruit.
Ik heb meteen die vip crate unlocked die je krijgt ivm vip. En daar zitten legendary mods in. Die geven 100% cr boosts. Kan ze maar 5x gebruiken. Maar dat icm andere mods gaat het hard. Zit op 1.5mil nu.
Mods geven veel boost. Plus als je cr en xp mods doet verdien je nog sneller ivm levelen dat ook geld uitkeert.
Dus ja zo kan snel gaan. Wil je die legendary mods goed gebruiken doe dan bij assist de race length verhogen naar long of very long. Dan verdien je meer en ia de uitkering ervan nog hoger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 12:23:
[...]

Edit:

Even ieta heel anders, forza 7 speelt echt subliem.
Ziet er goed uit op mn oude x1, speelt smooth als een mofo met 60fps zonder een single drop.
En ja carrière is nu zo aangepast en verbeterd dat het eindelijk leuk is en verslavend werkt.
Het is geen perfecte game want er zitten ook minpuntjes in maar voor wat het probeert te zijn doet ie het super.
Dalijk proberen op mn pc en kijken hoe goed hij het daar doet. Tot nu toe beste forza die ik gespeeld heb. Waar ik fm2 daarvoor de beste vond.
Als je de game (heb het over cuphead) gewoon in de gaten had gehouden was het gewoon duidelijk aangegeven dat die vandaag uit zou komen. Het is ook een beetje een niche game en niet voor de massa, dus waarom een grote marketing actie uitvoeren? Er werd door alle gamessites al genoeg aandacht aan besteed. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:54

Wom

Eerste reviews van Cuphead zijn positief van wat ik tegenkom. Veel 85%+ scores terug te vinden.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Yaz schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 12:26:
[...]

Voor de mensen die het redeemen van Forza credits niet kennen/kunnen/kannen: https://rewards.forzamotorsport.net/en-US/redeem
Helemaal vergeten dat dit bestond. Mooi gratis rond de 400k credits om mee te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:08:
[...]

Helemaal vergeten dat dit bestond. Mooi gratis rond de 400k credits om mee te beginnen.
Gewoon de Forza app op je xbox installeren en om de zoveel tijd starten (per maand?).. vanuit daar start hij ook gelijk het spel en kan je in game de credits redeemen. Afhankelijk van je level krijg je x credits

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er komen in deze weken altijd veel games, updates en DLC uit, moeten ze voor alles maar reclame maken, want iets kan ondersneeuwen? Wat boeit een FIFA speler dat PC2 uit is? Of een platformer dan FM7 uit is?

Als jij beetje interesse hebt in de game, volg je dat gewoon, reclame voegt daar weinig meer aan toe (zoals ik nu elke fifa18 reclame zie: out now!.. No shit shirlock? Heb er al 40 uur in zitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
SinergyX schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 14:12:
Er komen in deze weken altijd veel games, updates en DLC uit, moeten ze voor alles maar reclame maken, want iets kan ondersneeuwen? Wat boeit een FIFA speler dat PC2 uit is? Of een platformer dan FM7 uit is?

Als jij beetje interesse hebt in de game, volg je dat gewoon, reclame voegt daar weinig meer aan toe (zoals ik nu elke fifa18 reclame zie: out now!.. No shit shirlock? Heb er al 40 uur in zitten)
Die reclame is ook voor de huismoeders die het voor de kids moeten kopen.

Pagina: 1 ... 122 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.