Ik snap het probleem niet helemaal. Mag je maar 1 game per dag spelen dan?
Ik verwacht overigens weinig van Cuphead qua verkoopcijfers. Dat ie tegelijk met Forza uitkomt is niet zo heel belangrijk. Ik denk dat Fifa al meer in de weg zit, maar beide groepen zijn niet echt gelijk aan de doelgroep voor Cuphead. Blijft sowieso een aparte titel en is ook niet mijn ding, maar we gaan zien hoe hij het doet. Qua reclame is het in ieder geval vrij brak en dat doet een titel vaak meer pijn. Naja. Heb hier niks met 2d sidescroll platformers en het stijltje staat me ook totaal niet aan, dus laat hem lekker schieten.
Gister dan met Forza begonnen en het blijft toch wel een sterke titel qua presentatie en hoe ze je meenemen de game in. En hoewel ik liever op voorhand mijn settings/assists/difficulty aanpas, is het mooi om te zien hoe afgewerkt de games altijd aanvoelen.
Ben wel benieuwd hoe het zich gaat ontvouwen met de crates. Vind de prijzen van de kratten opvallend, waardoor ik vermoed dat je heel wat minder credits gaat krijgen. In de vorige games was het toch vrij makkelijk om een miljoen bij elkaar te rijden, dat lijkt nu wel veel minder als ik dat zo zie.
Wel raar dat zaken als de store, forzathon e.d. nog niet beschikbaar zijn. Ik was gister nog zo slim om nog even forza rewards op te halen, om het vandaag weer te doen (al had het voor Forza 7 weinig uitgemaakt omdat die er nog niet bij zat). Ik blijf het wel raar vinden dat je auto's uit de seasonpass alsnog handmatig moet opzoeken in de store. Geef me die gewoon lekker makkelijk allemaal met 1 druk op de knop

En ik ben benieuwd wat de community ervan vind dat bepaalde auto's niet beschikbaar zijn tot je een garage-niveau hebt bereikt. Mij maakt het weinig uit, maar mocht je een specifieke auto of serie willen rijden en customizen, dan kan dat lastig zijn.
[
Voor 51% gewijzigd door
Martinspire op 29-09-2017 12:17
]