Acties:
  • +3 Henk 'm!
timmie271 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 14:17:
[...]

De hele staart is wakker als die vogel gaat schreeuwen :+ :+
O-) O-)

/edit: hier een videootje van Larry over de Xbox One X etc...

[ Voor 19% gewijzigd door MAX3400 op 20-09-2017 15:05 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 18:44
uchiha tijntje schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:38:
[...]

Daarom vroeg ik ook naar de lijst met aanbiedingen 😉
Maar maar deze heb ik er niet tussen zien staan :'( :'(

Gamertag: timmie271

• Rickth64
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 13:41
Wat een t**us zooi. Ik heb de scorpio edition op 22-08 besteld. Op 11-09 kreeg ik dat mailtje dat ik hem gegarandeerd zou krijgen. Blijkbaar hebben ze op 18-09 het bedrag willen reserveren op mijn creditcard, wat de creditcardmaatschappij heeft geblokkeerd (ze weten zelf niet waarom, want de blokkade was er ook meteen weer van af).

Gevolg: bol.com bestelling geannuleerd zonder enkele mogelijkheid om hem opnieuw te betalen o.i.d... Klantenservice geeft aan dat het artikel weer op voorraad komt vanwege 'mijn annulering'. Geloof je het zelf... Volgens mij hebben ze niet door hoe beperkt dit artikel/deze voorraad is. En dan nog... als hij weer op voorraad komt, ben ik zeker niet de eerste...

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Oei dat is wel klote. Nu goed, ik wou die ook bestellen en krijg nergens garantie, dus zal dan de 'gewone' worden. Heb niet de indruk dat die scorpio versie zoveel specialer is behalve wat stickers en die stand niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Hoeveel is een 2e hands Xbox One S 500gb eigenlijk nog waard? Net bericht gekregen dat GameMania een inruil-actie gaat doen, en de Xbox One S 500gb zal dan nog 140 euro opleveren.

https://www.gamemania.be/info/inruilactiexboxonex

[ Voor 12% gewijzigd door lapino op 20-09-2017 17:14 ]

lapino schreef op woensdag 20 september 2017 @ 17:13:
Hoeveel is een 2e hands Xbox One S 500gb eigenlijk nog waard? Net bericht gekregen dat GameMania een inruil-actie gaat doen, en de Xbox One S 500gb zal dan nog 140 euro opleveren.

Staan nu tussen de 100 en 150 euro op Marktplaats, zal straks met de X nog wel lager gaan.
Nette actie dus van Game Mania (die ze overigens weer verkoopt voor €220,-)
Denk dat ik daar ook maar eens langs loop 7 November :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:37
Mooie actie van Gamemania, levert mij toch nog 140 euro korting op. Toch eens denken om mijn tweede XBO dan ook meteen maar om te wisselen voor een Scorpio.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• TheNostra
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-08 11:30
Rickth64 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:41:
Wat een t**us zooi. Ik heb de scorpio edition op 22-08 besteld. Op 11-09 kreeg ik dat mailtje dat ik hem gegarandeerd zou krijgen. Blijkbaar hebben ze op 18-09 het bedrag willen reserveren op mijn creditcard, wat de creditcardmaatschappij heeft geblokkeerd (ze weten zelf niet waarom, want de blokkade was er ook meteen weer van af).

Gevolg: bol.com bestelling geannuleerd zonder enkele mogelijkheid om hem opnieuw te betalen o.i.d... Klantenservice geeft aan dat het artikel weer op voorraad komt vanwege 'mijn annulering'. Geloof je het zelf... Volgens mij hebben ze niet door hoe beperkt dit artikel/deze voorraad is. En dan nog... als hij weer op voorraad komt, ben ik zeker niet de eerste...
De creditcardmaatschappij weet zeker wel waarom iets niet afgeschreven of gereserveerd kon worden.

Zou dit maar uitzoeken want je wilt zoiets niet meemaken als je op vakantie bent ergens heel ver weg. En je voor niks bij je hotel aankomt en te horen krijgt sorry meneer we hebben u boeking geannuleerd.

En met wat koters erbij heb je dikke pret.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25

Er staat niet bij dat het een One S moet zijn dus maar eens kijken of ik mijn day one inlever. Of de launch PS4 waar ik niets mee doe.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:56
MAX3400 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 14:21:
[...]

[video]
Mooi videootje idd. 50% snellere HDD dus en wat afbeeldingen van de boxart mbt het xbox one enhanced zijn. (waar hier eerder over gediscussieerd is).

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fvj8CKw.png

[ Voor 6% gewijzigd door Ramon op 20-09-2017 19:48 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• TheNostra
Prima boxart. Duidelijk zat zonder dat het schreeuwlelijk overkomt en mijn geliefd doosje vernageld ;)

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:41

Vind ik absurt veel. Laatst een S gekocht voor 125. Weliswaar verkocht voor 140 maar kan me niet voorstellen dat iemand nog meer dan 100 geeft voor de vcr.

https://www.gamemania.nl/info/inruilactiexboxonex
NL versie btw :)

Andere kant zag ik deze ook:
https://www.gamemania.nl/info/inruilactiefifa18bundel
Mocht je XBO overbodig worden, kan je nog voor een PS4 pro gaan :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• TheNostra
Is zeker een prima prijs wat je kan innen bij de Gamemania. Het is dat ik die van mijn bewaar als reserve.
Geen hele verkeerde prijs idd. Maakt de aankoop iets schappelijker. Zit alleen te twijfelen om dat te doen. Op zich is een extra console ook niet verkeerd. Mee op vakantie, bij je ouders/vriendin/vriend dumpen, bij 2e tv oid.

Het is in ieder geval meer dan ik had verwacht.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Inderdaad ook wel even in verleiding, maar het is jammer dat het natuurlijk wel altijd van de adviesprijs is waar die korting vanaf komt. Bij de XBOX natuurlijk niet zo'n issue, maar die PS4 Pro deal is daardoor eigenlijk al een stuk minder interessant want die is ondertussen af en toe wel in de aanbieding (zelfs al onder de 300 geweest hier vlak over de grens... ik woon in Limburg). Bij de XBOX heb ik zelf dan nog zoiets van, die gaat vast ook nog in de aanbieding langs komen. Dus dan is het eigenlijk alleen echt interessant als je hem per se meteen wil hebben (of geen zin hebt in aanbiedingen in de gaten houden).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jfxnHcL.jpeg

Panos Panay checkt de Xbox One X in de fabriek :+

En damnnn wat ziet de X er heerlijk klein uit, in de handen van die linker persoon! _/-\o_

[ Voor 43% gewijzigd door Rivanov op 20-09-2017 21:12 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Verwijderd

De prijs voor een Xbox One S gelijkstellen met een de oude Xbox One 500GB. Die zijn gek daar bij de Game Mania haha.
MAX3400 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 14:21:

[video]
Rond het stuk dat hij verteld over de 1080p supersampling, hebben ze het kort over de snellere schijf en zie je beelden dat er een schijf in gepropt wordt, lijkt erop dat die aanzienlijk makkelijker is te vervangen? SSD :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

SinergyX schreef op woensdag 20 september 2017 @ 21:58:
[...]

Rond het stuk dat hij verteld over de 1080p supersampling, hebben ze het kort over de snellere schijf en zie je beelden dat er een schijf in gepropt wordt, lijkt erop dat die aanzienlijk makkelijker is te vervangen? SSD :P
Daar zat ik ook al naar te kijken :P
Prikt hem er zo op :Y

[ Voor 9% gewijzigd door justifire op 21-09-2017 00:38 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op donderdag 21 september 2017 @ 00:14:
[...]

Lees vooral niet over het accesoires stukje heen.
Dat is dus 500GB incl. Kinect, of een S zonder Kinect.
De originele Xbox werd ook zonder deze accesoire verkocht. Staat overigens niet in de voorwaarden als vereiste.

• Sky2k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 16:01
Heeft iemand nog in singapore gift card gekocht via paypal of creditcard? Ik heb van alles geprobeerd met VPN en adres gewijzigd. Geen enkele manier kon ik giftcard kopen... Ik wil namelijk fifa 18 in digitaal...

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
Ben ook wel verrast door deze inruilactie. Klinkt bijna te goed om waar te zijn.

Had gehoopt nog iets te vangen voor mijn reguliere Xbox One, maar als GM daadwerkelijk 140 EUR te bieden heeft dan ga ik toch eens even overwegen mijn pre order te verplaatsen

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

• Darks
  • Nu online
Rickth64 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 16:41:

Na dit te lezen ben ik eens gaan kijken, en ook mijn order is geannuleerd! Zelfs geen mail van gehad of niets..

Met die inruil actie ga ik mijn versie dan bij Game Mania halen, dus voor mij is het geen ramp maar wat een amateurisme bij Bol.com zeg.

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik verwachte eigenlijk ook een witte versie te kunnen bestellen, maar dat is helaas nog niet het geval. Ik wacht dus nog wel even.

• Phusebox
Blijkbaar is de normale One X niet zwart maar "Space Grey" volgens Tech Radar... Is dan wel weer jammer. Dus zwart met lelijk verkoop en groene tekstjes of grijs dat nergens bij matched qua overige apparatuur.
justifire schreef op donderdag 21 september 2017 @ 00:14:
[...]

Lees vooral niet over het accesoires stukje heen.
Dat is dus 500GB incl. Kinect, of een S zonder Kinect.
Er zijn ook niet S modellen zonder Kinect verkocht. En aangezien er nergens voorwaarden staan blijft het een beetje gissen.
---
Roko schreef op donderdag 21 september 2017 @ 05:31:
Ik verwachte eigenlijk ook een witte versie te kunnen bestellen, maar dat is helaas nog niet het geval. Ik wacht dus nog wel even.
Ik denk dat je dan nog minimaal een half jaar moet wachten.
---
Darks schreef op donderdag 21 september 2017 @ 01:56:
[...]

Na dit te lezen ben ik eens gaan kijken, en ook mijn order is geannuleerd! Zelfs geen mail van gehad of niets..

Met die inruil actie ga ik mijn versie dan bij Game Mania halen, dus voor mij is het geen ramp maar wat een amateurisme bij Bol.com zeg.
Ik denk dat het probleem zit in bol.com die bij bestelling op je creditcard een bedrag reserveert, maar dat dan vervolgens nadat het vervallen is de volgende maand gewoon weer doet. En als ze dit elke maand blijven doen gaat het denk ik nog wel vaker mis. Beetje rare manier van bol.com om dit zo te doen.

[ Voor 71% gewijzigd door Phusebox op 21-09-2017 06:49 ]

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Wachten op een witte versie vind ik niet erg. Bij de gewone Xbox One kwam die volgens mij ook pas bij de Sunset Overdrive bundel.

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:16
Martinspire schreef op woensdag 20 september 2017 @ 20:43:
Geen hele verkeerde prijs idd. Maakt de aankoop iets schappelijker. Zit alleen te twijfelen om dat te doen. Op zich is een extra console ook niet verkeerd. Mee op vakantie, bij je ouders/vriendin/vriend dumpen, bij 2e tv oid.

Het is in ieder geval meer dan ik had verwacht.
Precies hoe ik er ook over denk. Lastig, haha.

• Rivanov
[...]

Mijn bestelling op Bol.com staat gelukkig gewoon nog netjes op In Behandeling en de € 499,- staat nog steeds gereserveerd op m'n Mastercard. Heb ook nog nooit eerder meegemaakt dat een order zomaar geannuleerd werd en de reservering verviel op m'n Mastercard.

Heb je misschien een te lage bestedingslimiet ingesteld op je creditcard waardoor de reservering gewist wordt? Ik heb een limiet van € 3.500,- dus kan wel even vooruit. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
FIFA 18 is nu 10 uur gratis te spelen via de EA Acces hub

• Darks
  • Nu online
Phusebox schreef op donderdag 21 september 2017 @ 05:49:

[...]

Ik denk dat het probleem zit in bol.com die bij bestelling op je creditcard een bedrag reserveert, maar dat dan vervolgens nadat het vervallen is de volgende maand gewoon weer doet. En als ze dit elke maand blijven doen gaat het denk ik nog wel vaker mis. Beetje rare manier van bol.com om dit zo te doen.
Ik heb me er even in verdiept en het is in ieder geval iets vreemd, heb bedrag is gereserveerd geweest en dan weer vrijgegeven, maar nergens afgeboekt. Ik gebruik trouwens prepaid dus het bedrag stond er al op, maar dan werkt misschien ook niet zo goed met die reserveringen. Had het zelf beter moeten opvolgen, maar ik vind het wel jammer, zeker ook omdat ik niet eens in kennis werd gesteld van een probleem en het annuleren van mijn order.

In ieder geval, geen Scorpio Edition voor mij dus. Gezien GM ook niet met zekerheid kan leveren, en ik mijn oorspronkelijke XO misschien ook nog even bij ga houden heb ik de reguliere Xbox One X in pre-order geplaatst bij Coolblue. Hier ging het allemaal wat makkelijker, gewoon direct betalen gelijk elke andere aankoop, en ze voorzien levering aan huis op de release.

Nu mezelf nog overtuigen dat ik deze mooier ga vinden dan de Scorpio Edition :+

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 10:09

v8power67

Psn: Mausosaurus

SinergyX schreef op woensdag 20 september 2017 @ 20:19:
[...]

https://www.gamemania.nl/info/inruilactiexboxonex
NL versie btw :)

Andere kant zag ik deze ook:
https://www.gamemania.nl/info/inruilactiefifa18bundel
Mocht je XBO overbodig worden, kan je nog voor een PS4 pro gaan :)
Hmmmm vraag me af wat ze geven voor mijn x1 500gb.
Zou een mooie upgrade zijn want 360 euro bijbetalen is te doen.
Jammer dat er geen gamemania in de buurt zit.. ben ik al hoop aan benzine kwijt om er te komen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 09:41:
[...]

Hmmmm vraag me af wat ze geven voor mijn x1 500gb.
Zou een mooie upgrade zijn want 360 euro bijbetalen is te doen.
Jammer dat er geen gamemania in de buurt zit.. ben ik al hoop aan benzine kwijt om er te komen.
Zie geen bijzondere kleine lettertjes:
Xbox One met 500GB-opslag €140

Dus dat zou gewoon ook voor je day one moeten zijn.

Vind het wel veel geld wat ze bieden, vraag me af of ze een maximum hebben.

Staan er nu al 2 in V&A voor 100 euro, kan je via die console nog 40 euro korting krijgen op je XBX.

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 21-09-2017 09:47 ]

Verwijderd

Zou mijn Britse Xbox One in aanmerking komen? Vraag me af of ze überhaupt zien dat er een verloopstekker op zit. De voeding voor UK en NL is toch dezelfde. Kan me voorstellen dat ze hem niet willen natuurlijk.

• Rickth64
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 13:41
[...]

Precies! Geen mail, niks... Het is toevallig dat ik even keek.

Bestedingsruimte was en is voldoende... Bye Scorpio ;w

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:56
Phusebox schreef op donderdag 21 september 2017 @ 05:49:
Blijkbaar is de normale One X niet zwart maar "Space Grey" volgens Tech Radar... Is dan wel weer jammer. Dus zwart met lelijk verkoop en groene tekstjes of grijs dat nergens bij matched qua overige apparatuur.
Verbaast me dat je nog niet gezien had dat het geen zwart-zwart is. Is toch duidelijk te zien op alle plaatjes en filmpjes... Je ziet meteen dat de onderste 'plaat' donkerder is. Ik vind het een erg mooie kleur.

[ Voor 3% gewijzigd door Ramon op 21-09-2017 10:20 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2017 @ 09:53:
Zou mijn Britse Xbox One in aanmerking komen? Vraag me af of ze überhaupt zien dat er een verloopstekker op zit. De voeding voor UK en NL is toch dezelfde. Kan me voorstellen dat ze hem niet willen natuurlijk.
Snoer met verloopstekker gewoon vervangen door een Europese voedingskabel? Dan merken ze er toch niets van dat het een Britse is? (Tenzij ze serienummers gaan controleren).

Ik gebruik zelf nooit verloopstekkers als dat niet nodig is. Hier heb ik dus ook nog een aantal nooit gebruikte Britse voedingskabels voor de 360 en One S in verpakking liggen.
En de verloopstekker voor een Britse plug is toch meestal behoorlijk fors?

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01:25
Sky2k schreef op donderdag 21 september 2017 @ 01:05:
Heeft iemand nog in singapore gift card gekocht via paypal of creditcard? Ik heb van alles geprobeerd met VPN en adres gewijzigd. Geen enkele manier kon ik giftcard kopen... Ik wil namelijk fifa 18 in digitaal...
Kun je de gift cards niet ergens anders kopen? Zie hier:

http://xbox-store-checker.com/en/xbox-live-cards

Je kunt ook Hong Kong Dollars proberen, daar is FIFA 18 nog net iets goedkoper :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Net contact gehad met een Game Mania vestiging omtrent de inruilactie. Aangezien het niet eerlijk is dat de PS4 slim en Xbox One S gelijk worden gesteld met de orginele PS4 en Xbox One, zal het waarschijnlijk nog aangepast worden. Hij vond het ook raar omdat de Xbox One S (4k blu-ray) en PS4 slim een hogere waarde vertegenwoordigen. Wellicht een fout van het hoofdkantoor maar daar komt hij nog op terug. Mocht het niet aangepast worden dan verkoop ik het gewoon op Marktplaats.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2017 11:33 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:16:
Net contact gehad met een Game Mania vestiging omtrent de inruilactie. Aangezien het niet eerlijk is dat de PS4 slim en Xbox One S gelijk worden gesteld met de orginele PS4 en Xbox One, zal het waarschijnlijk nog aangepast worden. Hij vond het ook raar omdat de Xbox One S (4k blu-ray) en PS4 slim een hogere waarde vertegenwoordigen. Wellicht een fout van het hoofdkantoor maar daar komt hij nog op terug. Mocht het niet aangepast worden dan verkoop ik het gewoon op Marktplaats.
Oh dus je hebt zitten klagen dat je voor je One S of PS4 slim te weinig krijgt? En dus misschien de mensen met een gewone One of PS4 (onbedoeld) genaaid?

Wat denk je zelf dat ze gaan doen, de nieuwere versies meer uitbetalen of de oudere minder... juist.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Het is niet eerlijk? Ik vind het grappig (en enigszins zorgelijk) dat steeds meer mensen denken dat men bepaalde rechten heeft terwijl je er ook voor kunt kiezen om iets niet te doen.

-----------------

Ik zag dat Super Time Force in de aanbieding was. Voor iedereen die houdt van 2d platformers. Absolute aanrader! :)

[ Voor 28% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-09-2017 12:02 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:44:
[...]

Oh dus je hebt zitten klagen dat je voor je One S of PS4 slim te weinig krijgt? En dus misschien de mensen met een gewone One of PS4 (onbedoeld) genaaid?

Wat denk je zelf dat ze gaan doen, de nieuwere versies meer uitbetalen of de oudere minder... juist.
Wie zit nu te huilen, want anders zou het je geen ruk schelen als je er minder voor zou krijgen. Je bent maar al te blij dat je voor de Xbox One zo'n bedrag onder deze voorwaarden krijgt. Nou zo ervaar ik het ook, ik ga geen duurdere console (ja dat is het) voor een gelijkwaardig bedrag laten omruilen. Of dacht je nu echt dat een PS4 slim en One S (tweedehands) dezelfde waarde vertegenwoordigen, ten opzichte van een oude PS4 en Xbox One.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2017 12:55 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2017 @ 12:02:
[...]
Wie zit nu te huilen, want anders zou het je geen ruk schelen als je er minder voor zou krijgen. Je bent maar al te blij dat je voor de Xbox One zo'n bedrag kunt krijgen. Nou zo ervaar ik het ook, ik ga een duurdere console (ja dat je is) voor dezelfde bedrag laten omruilen.
Dat waren toch de 'voorwaarden' zoals aangegeven? Of je het doet is toch je eigen keuze? Je hoeft het niet te doen...

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 21 september 2017 @ 12:03:
[...]

Dat waren toch de 'voorwaarden' zoals aangegeven? Of je het doet is toch je eigen keuze? Je hoeft het niet te doen...
Die voorwaarden, kloppen dus niet. Zal waarschijnlijk een fout in zitten. Anders zou het niet aangepast gaan worden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2017 @ 12:05:
[...]

Die voorwaarden, kloppen dus niet. Zal waarschijnlijk een fout in zitten. Anders zou het niet aangepast gaan worden.
Ik kan hier uitgebreid in gaan op waarom ik het onzin vind dat je jezelf meer 'recht' toe eigent dan iemand anders met een ouder model waarbij je niets verplicht bent, maar laat ik dat maar niet doen. Dat gaat ver offtopic.

-------------

Edit: ik zag dat je nog een edit had geplaatst dat het mij goed uitkomt. Nou nee, want ik ruil mijn day one X one niet in. Die komt gewoon elders in huis te staan of geef ik aan mijn zus ofzo. Dus nee, het raakt me niet persoonlijk. Wel merk ik het steeds meer en meer dat consumenten (en in mijn werk inwoners van een gemeente) zeer snel verongelijkt zijn of dat ze vinden dat ze onrecht aangedaan wordt terwijl het geheel vrijblijvend is. Stel dat dat Microsoft het verplicht stelt dat het inruilen van je oude xbox de enige manier zou zijn om een nieuwe Xbox one X te mogen kopen, dan zou je gelijk hebben ten aanzien van het verschil tussen de waarde van een oudere en een nieuwere versie. Maar dat is niet zo. Je kunt doen wat je wilt met je oude versie. Een winkel, in dit geval GM, biedt een mogelijkheid voor een consument. Je mag zelf bepalen of je onder die voorwaarden, ook al zijn ze misschien wat krom of verkeerd, meedoet. Maar ga dan niet klagen dat die voorwaarden niet kloppen...

[ Voor 52% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-09-2017 12:33 ]

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 21 september 2017 @ 12:08:
[...]

Ik kan hier uitgebreid in gaan op waarom ik het onzin vind dat je jezelf meer 'recht' toe eigent dan iemand anders met een ouder model waarbij je niets verplicht bent, maar laat ik dat maar niet doen. Dat gaat ver offtopic.
Je weet zelf dan wel dat je hoogstwaarschijnlijk een modderfiguur zou aanslaan. Want economisch gezien is het gewoon niet recht te trekken. Tenzij je een dief bent van je eigen... Het komt jou nu goed uit, maar deze voorwaarden kloppen gewoon niet. Genoeg over deze discussie, on-topic.
Edit: ik zag dat je nog een edit had geplaatst dat het mij goed uitkomt. Nou nee, want ik ruil mijn day one X one niet in. Die komt gewoon elders in huis te staan of geef ik aan mijn zus ofzo. Dus nee, het raakt me niet persoonlijk. Wel merk ik het steeds meer en meer dat consumenten (en in mijn werk inwoners van een gemeente) zeer snel verongelijkt zijn of dat ze vinden dat ze onrecht aangedaan wordt terwijl het geheel vrijblijvend is. Stel dat dat Microsoft het verplicht stelt dat het inruilen van je oude xbox de enige manier zou zijn om een nieuwe Xbox one X te mogen kopen, dan zou je gelijk hebben ten aanzien van het verschil tussen de waarde van een oudere en een nieuwere versie. Maar dat is niet zo. Je kunt doen wat je wilt met je oude versie. Een winkel, in dit geval GM, biedt een mogelijkheid voor een consument. Je mag zelf bepalen of je onder die voorwaarden, ook al zijn ze misschien wat krom of verkeerd, meedoet. Maar ga dan niet klagen dat die voorwaarden niet kloppen...
Iets kan dan wel vrijblijvend zijn maar als daarmee een aanbieding wordt gedaan die kant noch wal slaat dan mag je daar best wat van zeggen. Ik weet natuurlijk niet hoe snel jij je gewonnen geeft in vergelijkbare situaties, maar ik zou daar altijd opheldering over vragen. Wat ik nu ook gedaan heb, en de manager van deze vestiging was het daar klaarblijkelijk ook mee eens.

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2017 13:00 ]

• Darks
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2017 @ 11:16:
Bedankt voor de info.

Ik heb zo een vermoeden dat de inruil van een originele Xbox One eerder rond de 100 EUR zal liggen. Maar we zullen zien wat ze er van maken. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 18:44
Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2017 @ 00:34:
[...]

De originele Xbox werd ook zonder deze accesoire verkocht. Staat overigens niet in de voorwaarden als vereiste.
Sterker nog die hele XBone S en PS4 Slim/Pro worden niet genoemd in dat lijstje :O :O

*Kruipt weer terug achter zijn xbox one*

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 09:30
(jarig!)
Ik ga lekker niks inruilen! Mijn originele xbox one blijft in de familie :)

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:03
Ik gok ook op 100 euro voor een og Xbox of PS4. Vond het al vreemd dat de One S en og Xbox gelijk werden getrokken.

Mij boeit het verder niet, ik sta om 09.00 uur op de stoep bij de Intertoys. Ik verpats mijn day one wel een keer op marktplaats.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 14:47

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Die inruil actie bij Gamemania....Kun je ook stapelen ? Ik heb namelijk 2 pre-orders. 1 pre-order voor de Scorpio Edition bij Microsoft zelf en 1 pre-order bij GameMania waarvan ik niet weet of dat de gewone of Scorpio Edition betreft.

Nu heb ik zelf een 500GB Xbox One met Kinect en een PS4 1TB met weinig vlieguren. Verder heeft mijn zoon een Xbox One 1TB Elite inclusief Elite controller. Die 3 wil ik wel stapelen. Laten we zeggen dat je dan met aangepaste prijzen mbt Xbox One S en PS4 Pro:

PS4 1TB: 130€
X1 500GB: 100€
X1 1TB Elite: 120€

terug krijgt: Totaal: 350€ wellicht meer omdat er nog een 2e controller bij de PS4 zit en een 2e controller bij de Xbox One 500GB

499 - 350 = 149€ Daar wil ik best 3 oude consoles voor inruilen. Koop ik eind van het jaar van de kerst bonus wel weer een nieuwe Elite controller voor mijn zoon.

De Xbox One 500 GB heeft zijn geld dubbel en dwars terug verdient. De PS4 1TB....tja.....gekocht voor Uncharted en moet Uncharted 4 nog uitspelen, maar eigenlijk heb ik die games wel gezien. Die PS4 mag van mij wel weg. Wellicht dat ik er via Marktplaats 200 voor kan krijgen, maar dan heb ik weer te dealen met van de sjappies die hier langs willen komen en dat ding voor 150 of lager mee willen nemen. Gemak van GM is mij dan wel weer een paar tientjes waard.

XBL: MRE Inc

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
MRE-Inc schreef op donderdag 21 september 2017 @ 14:37:
Die inruil actie bij Gamemania....Kun je ook stapelen ? Ik heb namelijk 2 pre-orders. 1 pre-order voor de Scorpio Edition bij Microsoft zelf en 1 pre-order bij GameMania waarvan ik niet weet of dat de gewone of Scorpio Edition betreft.

Nu heb ik zelf een 500GB Xbox One met Kinect en een PS4 1TB met weinig vlieguren. Verder heeft mijn zoon een Xbox One 1TB Elite inclusief Elite controller. Die 3 wil ik wel stapelen. Laten we zeggen dat je dan met aangepaste prijzen mbt Xbox One S en PS4 Pro:

PS4 1TB: 130€
X1 500GB: 100€
X1 1TB Elite: 120€

terug krijgt: Totaal: 350€ wellicht meer omdat er nog een 2e controller bij de PS4 zit en een 2e controller bij de Xbox One 500GB

499 - 350 = 149€ Daar wil ik best 3 oude consoles voor inruilen. Koop ik eind van het jaar van de kerst bonus wel weer een nieuwe Elite controller voor mijn zoon.

De Xbox One 500 GB heeft zijn geld dubbel en dwars terug verdient. De PS4 1TB....tja.....gekocht voor Uncharted en moet Uncharted 4 nog uitspelen, maar eigenlijk heb ik die games wel gezien. Die PS4 mag van mij wel weg. Wellicht dat ik er via Marktplaats 200 voor kan krijgen, maar dan heb ik weer te dealen met van de sjappies die hier langs willen komen en dat ding voor 150 of lager mee willen nemen. Gemak van GM is mij dan wel weer een paar tientjes waard.
Ik zou die 1TB elite niet wegdoen voor 120 aangezien de controller je dat dan toch al kost?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Laat je kinderachtige flames en scheldpartijen alsjeblieft voor je.

[ Voor 91% gewijzigd door Ircghost op 21-09-2017 15:12 ]

Verwijderd

Een TR is voldoende.

[ Voor 88% gewijzigd door Ircghost op 21-09-2017 15:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Een beller is sneller. Net mijn lokale GM gebeld. Stapelen mag gewoon. Dus dan ga ik wellicht een PS4 1TB en een Xbox One 500GB met Kinect inruilen tegen de Xbox One X. Wellicht dat ik die 1TB Elite er ook nog bij doe, maar daar moet ik even over nadenken.

Ze krijgen overigens maarr 1 Scorpio Edition binnen bij mijn vestiging.

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:36
Hmmz, net maar eens een tweetje er uitgeknald wat ze geven voor een Halo 5 LE Xbox One met alles erbij inclusief doos en 2 Halo 5 Controllers.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Phusebox
De mensen die een Xbox One X bij Microsoft hebben gekocht, hebben jullie gekozen voor normale shipping of express? Ben bang dat wanneer ik normaal kies de Xbox later geleverd zal worden?

Verwijderd

MartijnS72 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:19:
[...]

Snoer met verloopstekker gewoon vervangen door een Europese voedingskabel? Dan merken ze er toch niets van dat het een Britse is? (Tenzij ze serienummers gaan controleren).

Ik gebruik zelf nooit verloopstekkers als dat niet nodig is. Hier heb ik dus ook nog een aantal nooit gebruikte Britse voedingskabels voor de 360 en One S in verpakking liggen.
En de verloopstekker voor een Britse plug is toch meestal behoorlijk fors?
Als ik me niet vergis zit de voedingssnoer vast aan de voeding.

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
Het lijkt erop dat CoD WWII inderdaad in 4K en HDR zal draaien op de X en dat dit gezien de deal tussen Sony en Activision niet genoemd mag worden. Ik vraag me af of hetzelfde dan ook voor Destiny 2 zal gelden.

https://gamer.nl/artikele...w2-ondersteunt-4k-en-hdr/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2017 @ 16:26:
[...]

Ik heb zelf geen originele One, maar wat ik begreep is de voeding vergelijkbaar met die van de 360: het snoer naar de console zit aan de externe voeding vast, de kabel naar het stopcontact is een losse, niet geaarde voedingskabel met C17-connector. Die kabel kun je vervangen door een standaard (wel geaarde) PC-voedingskabel (C13).

http://support.xbox.com/n...sories/about-power-supply
Phusebox schreef op donderdag 21 september 2017 @ 16:04:
De mensen die een Xbox One X bij Microsoft hebben gekocht, hebben jullie gekozen voor normale shipping of express? Ben bang dat wanneer ik normaal kies de Xbox later geleverd zal worden?
Je weet dat die meuk gewoon vanuit Eindhoven verstuurd word ?
Heb jij de afgelopen jaren in NL op een doordeweekse dag wel eens langer dan 24 uur op een pakket moeten wachten ?

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Wie gebruiken er hier allemaal ea acces?

Krijg de melding je profiel heeft geen actief account.

Terwijl ik gewoon een jaar abbo heb lopen :(

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Phusebox
justifire schreef op donderdag 21 september 2017 @ 17:05:
[...]

Je weet dat die meuk gewoon vanuit Eindhoven verstuurd word ?
Heb jij de afgelopen jaren in NL op een doordeweekse dag wel eens langer dan 24 uur op een pakket moeten wachten ?
Ehm ja regelmatig. Vooral als het DHL of UPS is.

Ze schrijven bij Microsoft niet voor niks 2-3 werkdagen bij standaard verzending. Misschien hebben die gewoon minder prioriteit met verzenden.

[ Voor 17% gewijzigd door Phusebox op 21-09-2017 17:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Steven030 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 16:27:
Het lijkt erop dat CoD WWII inderdaad in 4K en HDR zal draaien op de X en dat dit gezien de deal tussen Sony en Activision niet genoemd mag worden. Ik vraag me af of hetzelfde dan ook voor Destiny 2 zal gelden.

https://gamer.nl/artikele...w2-ondersteunt-4k-en-hdr/
Cool!

Nog belangrijker nieuws stond onder dit artikel. Remaster van Carentan! Ik denk dat ik op die map alleen al meer uren gemaakt heb dan in de rest van Cod bij elkaar.

@MartijnS72 thanks. Zal het straks checken. Standaard voedingskabels heb ik bij de vleet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 17:12:

Ik heb ea access niet gebruikt recentelijk. Wel heb ik gedonder met game pass. Die activeert alleen trial versies van games ipv de full versie. Mijn vermoeden is dat dat komt door de verschillende regio's op mijn account.

• Mars18
Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2017 @ 17:31:
[...]

Ik heb ea access niet gebruikt recentelijk. Wel heb ik gedonder met game pass. Die activeert alleen trial versies van games ipv de full versie. Mijn vermoeden is dat dat komt door de verschillende regio's op mijn account.
ik bel nu naar ea

Al een uur in de wacht

Wat een bedrijf

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Heeft iemand hier toevallig al de Xbox One X via de microsoft store gekocht met Microsoft/Xbox tegoed? De zwarte editie is te reserveren voor 499.99€, maar soms is er best weleens ergens goedkoop(goedkoper) tegoed te krijgen en dit kan best wel wat schelen. Zou hem zo voor €380,- kunnen halen in plaats van €500.

Het is alleen een beetje spannend om voor €380,- giftcards te kopen en dat hij dan uitverkocht is/het niet werkt :9

[ Voor 15% gewijzigd door srdevil op 21-09-2017 19:19 ]

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
srdevil schreef op donderdag 21 september 2017 @ 19:16:
Heeft iemand hier toevallig al de Xbox One X via de microsoft store gekocht met Microsoft/Xbox tegoed? De zwarte editie is te reserveren voor 499.99€, maar soms is er best weleens ergens goedkoop(goedkoper) tegoed te krijgen en dit kan best wel wat schelen. Zou hem zo voor €380,- kunnen halen in plaats van €500.

Het is alleen een beetje spannend om voor €380,- giftcards te kopen en dat hij dan uitverkocht is/het niet werkt :9
Werkt dat uberhaupt om er hardware mee te kopen? Kan mij niet herinneren dat dat bij bijvoorbeeld mijn elite controller een mogelijkheid was (ook via msft)

Lichtpuntje...

• Glorfindel76
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-03 11:16
Mars18 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 17:12:

Ik had een jaar geleden een trial versie van ea acces. Nu werkt Battlefront niet meer doordat hij vraagt om een actief ea acces abonnement. Krijg de verlopen ea acces ook met geen mogelijkheid verwijderd van mijn xbox one.

• Mars18
Glorfindel76 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 20:30:
[...]

Ik had een jaar geleden een trial versie van ea acces. Nu werkt Battlefront niet meer doordat hij vraagt om een actief ea acces abonnement. Krijg de verlopen ea acces ook met geen mogelijkheid verwijderd van mijn xbox one.
Hmm er staat wel op xbox.com/ status dat er wat is nu met ea acces

• Phusebox
srdevil schreef op donderdag 21 september 2017 @ 19:16:

Waar haal je voor dat bedrag doe giftcards dan?

Bij mij was er geen optie om met giftcards te betalen vanmiddag. Ook geen ideal, alleen creditcard of PayPal.

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-05 21:10
Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2017 @ 16:26:
[...]

??? Het snoer zit natuurlijk niet vast aan de voeding. Dat is gewoon zo'n simpel 2-gatsstekkerding (heeft een naam, ik ken hem even niet).

Zie de unboxing video voor de poorten vanaf 2:04. Wel gaten, geen snoer.

Gamertag: YazNL

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Phusebox schreef op donderdag 21 september 2017 @ 21:05:
[...]

Waar haal je voor dat bedrag doe giftcards dan?

Bij mij was er geen optie om met giftcards te betalen vanmiddag. Ook geen ideal, alleen creditcard of PayPal.
Had nog wat geld erop staan, dus mogelijk dat ik het daarom wel kon aanklikken?
Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/jTH9dk/Naamloos.png
Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/jBEajQ/rest.png
Hoewel ze vermelden op http://support.xbox.com/n...5f124baca4d7678f1bb691dc:
•Het saldo in uw Microsoft-account kan niet worden gebruikt om fysieke goederen te kopen in online stores.
Giftcards via bijvoorbeeld: https://www.nokeys.com/xbox-live-75-euro-gift-card-eu.html
Voor 56€ heb je 75€.
500 / 75 = 6.67 kaarten nodig = 7 stuks
7 * 56 = €392 en dan heb je totaal 525€ op je account.

Net 1tje besteld bij NoKeys, maar ze storten je geld terug zonder uitleg (waarschijnlijk niet op voorraad)

[ Voor 27% gewijzigd door srdevil op 21-09-2017 22:01 ]

Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2017 @ 17:31:
[...]

Hopelijk is het dan de originele Carentan en niet die remake die in een latere COD zat waarmee ze hem om zeep hadden geholpen. Ik vraag me alleen wel af of die map in die nieuwe gameplay wel leuk is, want van wat ik speelde is elk stuk met meer dan 50 meter range gewoon enorm kut.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Yaz schreef op donderdag 21 september 2017 @ 21:19:
[...]

??? Het snoer zit natuurlijk niet vast aan de voeding. Dat is gewoon zo'n simpel 2-gatsstekkerding (heeft een naam, ik ken hem even niet).

Zie de unboxing video voor de poorten vanaf 2:04. Wel gaten, geen snoer.
Thanks. Had die tip al eerder gekregen en er op gereageerd maar dubbel gestikt houdt beter! :+

• Mars18
Oke , ik heb wat stoms gedaan.

Heb op de xbox one fifa 18 aangeklikt om te kopen met paypal.

Echter wil ik het toch niet doen. Hoe kan ik dit nog annuleren?

• Phusebox
Mars18 schreef op donderdag 21 september 2017 @ 21:54:
Oke , ik heb wat stoms gedaan.

Heb op de xbox one fifa 18 aangeklikt om te kopen met paypal.

Echter wil ik het toch niet doen. Hoe kan ik dit nog annuleren?
Contact opnemen met Microsoft en hopen op coulance.
srdevil schreef op donderdag 21 september 2017 @ 21:27:
[...]

Had nog wat geld erop staan, dus mogelijk dat ik het daarom wel kon aanklikken?
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoewel ze vermelden op http://support.xbox.com/n...5f124baca4d7678f1bb691dc:

[...]

Giftcards via bijvoorbeeld: https://www.nokeys.com/xbox-live-75-euro-gift-card-eu.html
Voor 56€ heb je 75€.
500 / 75 = 6.67 kaarten nodig = 7 stuks
7 * 56 = €392 en dan heb je totaal 525€ op je account.

Net 1tje besteld bij NoKeys, maar ze storten je geld terug zonder uitleg (waarschijnlijk niet op voorraad)
Mja en je hebt kans dat Microsoft je order annuleert als dat zo in hun voorwaarden staat...

[ Voor 57% gewijzigd door Phusebox op 21-09-2017 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Phusebox schreef op donderdag 21 september 2017 @ 17:15:
[...]

Ehm ja regelmatig. Vooral als het DHL of UPS is.

Ze schrijven bij Microsoft niet voor niks 2-3 werkdagen bij standaard verzending. Misschien hebben die gewoon minder prioriteit met verzenden.
Zelfs bij mijn Duitse launch xbox day one met standard shipping de xbox gewoon op launch dag ontvangen. Express is echt weggegooid geld als je bij Microsoft launch producten koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Ik weet niet of het al gezegd was, maar de x is nu ook te bestellen bij de wehkamp met achteraf betalen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ervaring met Razer hoofdtelefoons ? @Tags NL heeft de Turtle Beach 700 die ook met Xbox Wireless protocol werkt, maar die had vanaf het begin alleen maar connection issues. Dat schijnt nu wel beter te zijn, maar volgens mij is het bij hem nog steeds niet helemaal opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren die nieuwe Minecraft gedownload, wat een mega verschil kwa menu's en graphics, natuurlijk zullen sommige van ons zeggen dat het blokkerig blijft maar voor de minecrafters onder ons is de op de Xbox One een enorme vooruitgang.

Heb wel het idee dat de game een stuk zwaarder draait dan de vorige en dat de Xbox er soms nog wel moeite mee heeft , hoe vinden jullie deze nieuwe minecraft?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 13:09

Tags NL

Harmful or Harmless?

MRE-Inc schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 09:19:
[...]

Ervaring met Razer hoofdtelefoons ? @Tags NL heeft de Turtle Beach 700 die ook met Xbox Wireless protocol werkt, maar die had vanaf het begin alleen maar connection issues. Dat schijnt nu wel beter te zijn, maar volgens mij is het bij hem nog steeds niet helemaal opgelost.
Klopt, gisteren weer firmware update gekregen en het gaat echt stukken beter maar na drie uur diconnecte hij weer een paar keer. Gelukkig reconnect hij de party dan nu wel weer goed, maar ja.. Heb Dolby Atmos app nin de store gekocht zodat hij dat gebruikt voor mijn headset en het klinkt weer een stuk beter/voller

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
(jarig!)
Ik heb 5 minuten de Ghost Recon Pvp gespeeld en ik ben al best enthousiast.
Anderen het al geprobeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Darks schreef op donderdag 21 september 2017 @ 13:16:
Ik heb zo een vermoeden dat de inruil van een originele Xbox One eerder rond de 100 EUR zal liggen. Maar we zullen zien wat ze er van maken. :)
Ik zou volgens de voorwaarden nu 160 terugkrijgen voor mijn Xbox One 1TB (1e versie, geen S dus), waardoor ik de One X nu overweeg. Maar zodra het alleen voor de S gaat gelden dan vind ik het ook echt niet interessant meer. Sowieso vallen ze erg door de mand door het naderhand ineens toch te gaan verlagen, scoren ze in ieder geval geen punten mee.

Op dit moment op Marktplaats, liggen de prijzen nu nóg wel ietsje hoger dan 160 euro, ook al zitten er dan wat games bij (die ik persoonlijk ook wel kan missen). Maar als GM vasthoudt aan deze prijzen dan is dat gemak me ook wel wat waard!

edit: ik vraag me ook wel af af of er al Xbox One X deals/bundels te verwachten zijn tijdens Black Friday 2017, op 24 november.

[ Voor 16% gewijzigd door draakhoofd op 22-09-2017 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joffrey19 schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 08:21:
Ik weet niet of het al gezegd was, maar de x is nu ook te bestellen bij de wehkamp met achteraf betalen .
Ik zie alleen ideal en credit card. Ga bij wehkamp niet vooruitbetalen. Heb meerdere malen mijn neus gestoten bij die club.

Denk dat het GM wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 14:12
Schimanski schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:11:
Jep, ik ook.
Ik keek enorm uit naar Wildlands, maar de betas vielen me zo tegen dat ik hem niet eens heb gekocht.
Na gisteren even PVP te hebben gespeeld denk ik dat ik hem toch nog ga kopen. Dit is meer mijn modus :)

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:Y
Ook 5 minuten geprobeerd, sterker nog misschien wel een half uur, conclusie : niks voor mij.

Zie zojuist dat de nieuwe DLC voor Warhammer : End Times - Vermintide uit is, dat wordt weer vele uurtjes hakken en zagen *O*
https://www.microsoft.com...de-stromdorf/bwk4x4x47095

En voor de Brazilianen onder ons €3,75 :9

[ Voor 38% gewijzigd door justifire op 22-09-2017 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
(jarig!)
justifire schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 17:13:
[...]

:Y
Ook 5 minuten geprobeerd, sterker nog misschien wel een half uur, conclusie : niks voor mij.

Zie zojuist dat de nieuwe DLC voor Warhammer : End Times - Vermintide uit is, dat wordt weer vele uurtjes hakken en zagen *O*
Waar zit nou in gods naam die thumbs down? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ouwe camper...... Scheer je weg.... ;-) Gostrecon is toch veel te snel voor jou

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
(jarig!)
Doe gewoon even mee vanavond. Echt weer eens wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 13:08:
[...]

Ik zie alleen ideal en credit card. Ga bij wehkamp niet vooruitbetalen. Heb meerdere malen mijn neus gestoten bij die club.

Denk dat het GM wordt.
Acheraf betalen kan ook gewoon bij bv. de intertoys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harrytasker schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 18:22:
[...]

Acheraf betalen kan ook gewoon bij bv. de intertoys.
Goede tip. Alleen werkt afterpay hier niet. Denk vanwege mijn nieuwbouwwijkje. GM it is!
Pagina: 1 ... 120 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.