Hi Roy het is een mooie tijd om voor een XB1 te gaan maar een paar weken geduld zou nog beter voor jou uitkomenRoyK schreef op zondag 17 september 2017 @ 13:22:
Beste tweakers. Ik ben me aan het oriënteren op een Xbox om het gezin hier thuis te voorzien van een game console. Kan het misschien kloppen dat ik het het gevoel heb dat de inleiding op pagina 1 van dit topic middels verouderde informatie is?
Op het moment kost een tweedehands pakket met het lanceer Phat model inclusief 1 a 2 conrollers en een handvol spellen ongeveer 220 euro en een Slim pakket inclusief 1 a 2 controllers en een handvol spellen iets van 270 euro.
Als ik jullie was dan voor een Slim pakket gaan want deze heeft betere functies voor vandaag de dag https://www.digitaltrends.com/gaming/xbox-one-vs-xbox-one-s/ maar dat ben ik
Zoals bluetooth op de controllers pricewatch: Microsoft Xbox One S Draadloze controller Wit en resoluties van 4k en HDR en natuurlijk de helft minder stroombeestjes!
Terwijl de Phat tot 1080p ondersteund maar de Phat heeft weer standaard Kinect terwijl er voor de Slim een aparte adapter gekocht moet worden pricewatch: Microsoft Kinect v2 Adapter v2 for Windows en dan nog Kinect zelf pricewatch: Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
Misschien nog even op XB1 X nieuws wachten en op de prijsdalingen wachten van nieuw tot tweedehands want dit alles zal er aan komen binnen nu en één maand
Success en groet!