Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tri Force
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-09 08:19
RoyK schreef op zondag 17 september 2017 @ 13:22:
Beste tweakers. Ik ben me aan het oriënteren op een Xbox om het gezin hier thuis te voorzien van een game console. Kan het misschien kloppen dat ik het het gevoel heb dat de inleiding op pagina 1 van dit topic middels verouderde informatie is?
Hi Roy het is een mooie tijd om voor een XB1 te gaan maar een paar weken geduld zou nog beter voor jou uitkomen ;)

Op het moment kost een tweedehands pakket met het lanceer Phat model inclusief 1 a 2 conrollers en een handvol spellen ongeveer 220 euro en een Slim pakket inclusief 1 a 2 controllers en een handvol spellen iets van 270 euro.

Als ik jullie was dan voor een Slim pakket gaan want deze heeft betere functies voor vandaag de dag https://www.digitaltrends.com/gaming/xbox-one-vs-xbox-one-s/ maar dat ben ik :)

Zoals bluetooth op de controllers pricewatch: Microsoft Xbox One S Draadloze controller Wit en resoluties van 4k en HDR en natuurlijk de helft minder stroombeestjes!

Terwijl de Phat tot 1080p ondersteund maar de Phat heeft weer standaard Kinect terwijl er voor de Slim een aparte adapter gekocht moet worden pricewatch: Microsoft Kinect v2 Adapter v2 for Windows en dan nog Kinect zelf pricewatch: Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor

Misschien nog even op XB1 X nieuws wachten en op de prijsdalingen wachten van nieuw tot tweedehands want dit alles zal er aan komen binnen nu en één maand :D

Success en groet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
De normale Xbox One X schijnt 21 september in de preorder te gaan. Walmart heeft iets gelekt...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:07
JehannesWeggen schreef op maandag 18 september 2017 @ 04:43:
[...]

Hi Roy het is een mooie tijd om voor een XB1 te gaan maar een paar weken geduld zou nog beter voor jou uitkomen ;)

Op het moment kost een tweedehands pakket met het lanceer Phat model inclusief 1 a 2 conrollers en een handvol spellen ongeveer 220 euro en een Slim pakket inclusief 1 a 2 controllers en een handvol spellen iets van 270 euro.

Als ik jullie was dan voor een Slim pakket gaan want deze heeft betere functies voor vandaag de dag https://www.digitaltrends.com/gaming/xbox-one-vs-xbox-one-s/ maar dat ben ik :)

Zoals bluetooth op de controllers pricewatch: Microsoft Xbox One S Draadloze controller Wit en resoluties van 4k en HDR en natuurlijk de helft minder stroombeestjes!

Terwijl de Phat tot 1080p ondersteund maar de Phat heeft weer standaard Kinect terwijl er voor de Slim een aparte adapter gekocht moet worden pricewatch: Microsoft Kinect v2 Adapter v2 for Windows en dan nog Kinect zelf pricewatch: Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor

Misschien nog even op XB1 X nieuws wachten en op de prijsdalingen wachten van nieuw tot tweedehands want dit alles zal er aan komen binnen nu en één maand :D

Success en groet!
Tweedehands is de X1 echt vele malen goedkoper. De phat heb ik verkocht voor 100 en een slim inclusief games gekocht voor 150. Dat ding is niets waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

giantgiantus schreef op maandag 18 september 2017 @ 08:14:
[...]

Tweedehands is de X1 echt vele malen goedkoper. De phat heb ik verkocht voor 100 en een slim inclusief games gekocht voor 150. Dat ding is niets waard.
Mijn dikke verkocht voor 160 en een nieuwe one s gekocht voor 217,- inclusief 2 controllers en Forza Horizon 3 :+
Daar kreeg ik nog een cashback op van paar euro dus nieuw waren ze ook niet (toen in elk geval) duur.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
Phusebox schreef op maandag 18 september 2017 @ 06:14:
De normale Xbox One X schijnt 21 september in de preorder te gaan. Walmart heeft iets gelekt...
Jup.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XxQ9UcP.png

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:52
Dit weekend deel uit mogen maken van de Closed beta van Dragon Ball Fighterz :)

Mijn mening bij de E3 was erg teleurgesteld in wat ze lieten zien en dat ze weer naar deze vechtstijl gingen, het zag er persoonlijk in mijn ogen uit als een achteruitgang vergeleken bij XV2. hoopte toen al dat ik de closed beta mocht spelen in de hoop dat me mening zou omdraaien als die hard Dragonball fan.

Nu ik de beta heb gespeeld, ben ik wel positiever over de game ondanks ik het nog steeds wennen vind en de vrijheid ontzettend mis. De combo's zijn zo gelimiteerd en daardoor zie je telkens weer dezelfde combo's , de nieuwe vechtstijl zorgt wel voor een stuk meer snelheid in de battles wat natuurlijk bij dragonball hoort. Helaas gaat dit tenkoste van de bewegingsvrijheid zoals ik hierboven al aangaf,

Conclusie: mijn mening is toch een stukje beter geworden over de game, helaas word dit de eerste keer dat ik een dragonball game niet ga pre-orderen en ga wachten tot deze 20 euro word.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheNostra
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-08 11:30
joey82 schreef op zondag 17 september 2017 @ 13:50:
ik ga nu waarschijnlijk een domme vraag stellen maar een klein vraagje over de xbox one s.

de ventilator aan de bovenkant blaast warme lucht uit toch?

ik vraag dit ivm plaatsing van de nieuwe xbox one s die gekocht gaat worden

alvast bedankt
De grote ventilator op de bovenkant blaast lucht eruit.

Iemand op reddit had dit getest met een stuk wc papier. Dus dat zou je ook even kunnen testen of dat klopt. Kan ik nu niet doen want het is op haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 13:43

RoyK

Hobby tekenaar

JehannesWeggen schreef op maandag 18 september 2017 @ 04:43:
[...]

Success en groet!
Thanks!! totaal geen haast hier! en tweede hands is een optie, al vind ik nieuw ook niet erg. Het is een device dat voor jaren de woonkamer zal voorzien van gaming. Niet erg om in te investeren. Ik wacht het nieuws allemaal af!

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 18 september 2017 @ 09:13:
Dark Souls 3 season pass, nog twee dagen 60% korting, praise the sun !
http://xbox-store-checker...-Season-Pass/c1j39gnkp73l
Haha, Praise the farming! Ik heb de DLC ook, maar denk dat ik even een DS break ga nemen en over een tijdje de DLC oppak. Sta nu aan de vooravond van de Shackle grind... Nog maar 12! En daarna proberen Lorian/Lothric te verslaan en natuurlijk de Lord of Cinder. Heb in NG++ alleen best veel moeite met Lorian/Lothric terwijl ik dat in NG en NG+ eigenlijk niet had. Ik vermoed dat het komt doordat ik mijn specs heb gererolled voor het farmen van de covenant items. Dus eerst de shackles en daarna weer terug naar een normale spec.

Maaaaaar... wat ik bijzonder vind is dat niemand gereageerd heeft op de mededeling dat in december Okami HD voor de One uitkomt! Het is van origine een PS2 spel met een 93% metacritic score en echt een heel unieke stijl heeft. Zie: http://www.metacritic.com/game/playstation-2/okami

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:53

JSchut

.....

Zijn er trouwens nog mensen die Path of Exile spelen op de Xbox?
Vermaak mij er prima mee. Ben momenteel level 50ish.

Waarschijnlijk maar eens een currency tab kopen. Handig en de game een beetje supporten :)

Wel een vraag aan de mensen die het spelen op de Xbox. Hoe zet ik een item te koop op de market? Kopen lukt me wel maar ik heb een aantal items met leuke linked gems. Snap alleen niet hoe ik het te koop kan zetten. Bij offers zie ik ook geen add button ofzo.

Edit: Blijkbaar is het verplicht om een premium tab te hebben om iets op de market te kunnen zetten. Beetje lame.

[ Voor 10% gewijzigd door JSchut op 18-09-2017 11:20 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
uchiha tijntje schreef op maandag 18 september 2017 @ 10:41:
[...]

Maaaaaar... wat ik bijzonder vind is dat niemand gereageerd heeft op de mededeling dat in december Okami HD voor de One uitkomt! Het is van origine een PS2 spel met een 93% metacritic score en echt een heel unieke stijl heeft. Zie: http://www.metacritic.com/game/playstation-2/okami
Met 4K support on xbox x

[ Voor 37% gewijzigd door TheNostra op 18-09-2017 10:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Gaat iedereen hem ook morgen downloaden? :o
https://news.xbox.com/2017/09/07/fm7-gone-gold-and-demo/

[ Voor 15% gewijzigd door Fireshade op 18-09-2017 12:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Jammer dat ik m'n Xbox One al verkocht heb aan m'n schoonbroertje, in afwachting op m'n Xbox One X. Had graag de demo al geprobeerd.

Zit er overigens wel aan te denken om FM 7 alvast op zijn Xbox One (mijn oude dus) te downloaden, zodra de preload actief is, en die op 7 november via LAN over te pompen naar m'n Xbox One X. Anders moet ik op die dag 95GB downloaden via m'n 200Mbit verbinding. Dat kan wel eens even gaan duren als de hele wereld dat gaat doen. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-05 21:10
Rivanov schreef op maandag 18 september 2017 @ 12:06:
[...]
Zit er overigens wel aan te denken om FM 7 alvast op zijn Xbox One (mijn oude dus) te downloaden, zodra de preload actief is, en die op 7 november via LAN over te pompen naar m'n Xbox One X. Anders moet ik op die dag 95GB downloaden via m'n 200Mbit verbinding. Dat kan wel eens even gaan duren als de hele wereld dat gaat doen. ;)
Hoeft overigens niet via Lan. Dit kan ook via een USB3 schijf. Onder storage gewoon de copy optie gebruiken. Binnenkort kan dit ook voor meerdere items tegelijk! Dit voor de mensen die misschien vrienden hebben die een spel hebben wat ze zelf willen hebben maar opzien tegen de download ;)

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Yaz schreef op maandag 18 september 2017 @ 12:46:
[...]

Hoeft overigens niet via Lan. Dit kan ook via een USB3 schijf. Onder storage gewoon de copy optie gebruiken. Binnenkort kan dit ook voor meerdere items tegelijk! Dit voor de mensen die misschien vrienden hebben die een spel hebben wat ze zelf willen hebben maar opzien tegen de download ;)
Hmm nu je het zegt. Dat is inderdaad wel een stuk makkelijker!
Heb nog een externe USB 3 SSD liggen. Die kan ik wel even misbruiken om FM 7 vanaf zijn Xbox One naar mijn Xbox One X te kopiëren. :)

Gaat vast nog sneller dan via LAN. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Rivanov op 18-09-2017 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:53
@Rivanov

Moet je thuis nog wel de 4k textures downloaden denk ik :)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Crap, Windows geeft aan dat het een 232GB schijf is. Dan zal het dus een 250GB SSD zijn en minimale vereiste voor de externe harddisk is een 256GB disk. :(
LuisjeNL schreef op maandag 18 september 2017 @ 13:13:
@Rivanov

Dat is nog altijd minder dan de volledige 95GB. :+

/edit: Ahh, de disk is een Samsung MZNTY256HDHP. Dus tóch een 256GB disk! :)

[ Voor 67% gewijzigd door Rivanov op 18-09-2017 13:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-05 21:10
LuisjeNL schreef op maandag 18 september 2017 @ 13:13:
@Rivanov

Welnee. Er komt een tool waarmee al vooraf de benodigde 4K assists van elk ondersteund spel kan downloaden. Kan even de twitter niet vinden maar een dev heeft daar al een screenshot van gepost. Dit om te voorkomen dat niemand van de 4K kan genieten op het moment dat hij die box binnen heeft.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:57

nexhil

BAM!

Rivanov schreef op maandag 18 september 2017 @ 13:13:
Crap, Windows geeft aan dat het een 232GB schijf is. Dan zal het dus een 250GB SSD zijn en minimale vereiste voor de externe harddisk is een 256GB disk. :(

[...]

Dat is nog altijd minder dan de volledige 95GB. :+

/edit: Ahh, de disk is een Samsung MZNTY256HDHP. Dus tóch een 256GB disk! :)
250 GB werkt ook. ik heb zelf een 250 GB SSD op de ONE aangesloten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
nexhil schreef op maandag 18 september 2017 @ 13:43:
[...]

250 GB werkt ook. ik heb zelf een 250 GB SSD op de ONE aangesloten :)
Heb net de enclosure even opengemaakt en er zit een Samsung 850 Evo 250GB in. Las net op internet al dat het inderdaad gewoon werkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Iemand die ergens een goedkopere code online te koop weet voor de Horizon 3 Season Pass? Ben ook nog op zoek naar beste deal voor 12 maanden live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lapino schreef op maandag 18 september 2017 @ 14:58:
Iemand die ergens een goedkopere code online te koop weet voor de Horizon 3 Season Pass? Ben ook nog op zoek naar beste deal voor 12 maanden live.
Was vorige week nog in de aanbieding. Heb je nu geen bal aan natuurlijk maar hou deze blog bij op (dinsdagochtend komen de deals van de week er op) https://majornelson.com/

Als je ingewikkeld wil doen (en gezien de hoeveelheid vragen er over is het niet even simpel voor iedereen) en wil je moeite investeren in uitzoeken hoe je in ander regio's kan zoeken gebruik je storeparser.com of een van de andere sites die prijzen bijhouden.

Geen antwoord op je vraag van nu maar wellicht heb je er wat aan voor de toekomst.

Overigens zijn beide dlcs van Fh3 briljant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 16:59
Hebben jullie ook wel eens last van verbindingproblemen met de mic in een party.
Mijn controller valt soms wel eens even weg, en wanneer ik dan in een party zit, moet ik eerst de party uitgaan en vervolgens weer joinen willen andere mij horen.

Dit probleem komt ook voor als ik de batterijen moet vervangen of net iets te ver wegloop van mijn xbox af.
Zeker wanneer je bezig bent, is dit best wel irritant.

Ik heb dit probleem met meerdere controllers dus daar kan het naar mijn mening niet aan liggen.
Ze zijn ook allemaal up to date.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Darow schreef op maandag 18 september 2017 @ 16:44:
Hebben jullie ook wel eens last van verbindingproblemen met de mic in een party.
Mijn controller valt soms wel eens even weg, en wanneer ik dan in een party zit, moet ik eerst de party uitgaan en vervolgens weer joinen willen andere mij horen.

Dit probleem komt ook voor als ik de batterijen moet vervangen of net iets te ver wegloop van mijn xbox af.
Zeker wanneer je bezig bent, is dit best wel irritant.

Ik heb dit probleem met meerdere controllers dus daar kan het naar mijn mening niet aan liggen.
Ze zijn ook allemaal up to date.
yups. net zo goed als echo's
wil soms werken met wisselen van controller naar party chat te gaan en hem opnieuw in te prikken

Acties:
  • +1 Henk 'm!
quorumz schreef op maandag 18 september 2017 @ 16:50:
[...]

yups. net zo goed als echo's
wil soms werken met wisselen van controller naar party chat te gaan en hem opnieuw in te prikken
Dit inderdaad, mic eruit en erin doen (terwijl je in party scherm zit) lost het probleem voor mij altijd op.

Zit soms in party te lullen terwijl ik op PC bezig bent, gaat mijn controller automatisch uit, even naar party, mic eruit en erin, we kunnen weer :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 16:59
Oke, geen onbekend probleem dus zo te lezen.
De echo's zijn soms echt verschrikkelijk, maar hier heb ik nog niks op gevonden.
Zal het eens op die manier proberen, lijkt sneller te gaan dan party uit en weer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Abonnement Xbox Live Gold nog eens verlengd met 12 mnd met code (thx tweakers!). Toch weer efkes schrikken met die online codes. Eerst foutmelding op pc dat regio niet klopte (stond op US), dan op Xbox zélf activatie niet mogelijk "er lijkt een probleem te zijn langs onze kant, probeer later nog eens" en dan op pc met andere browser wél gelukt.

Sinds aanschaf van mijn 65" OLED denk ik er sterk aan een Xbox One X te kopen, jammer genoeg is de scorpio-edition schijnbaar overal verkocht al. En geen inruil-actie bij GameMania ook. Dus misschien de reviews dan even afwachten, één van de zaken die ik fantastisch vind aan de Xbox One S tov mijn PS4Pro is hoe stil die is, hopelijk is de OneX ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Wat biedt je voor m'n gegarandeerde Scorpio pre-order. :+

@lapino

[ Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 18-09-2017 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Rivanov schreef op maandag 18 september 2017 @ 20:34:
Wat biedt je voor m'n gegarandeerde Scorpio pre-order. :+

@lapino
499,99 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo die deal zou ik meteen nemen (aangezien de console nog niet betaald zal zijn :+)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:28
lapino schreef op maandag 18 september 2017 @ 20:16:

Sinds aanschaf van mijn 65" OLED denk ik er sterk aan een Xbox One X te kopen, jammer genoeg is de scorpio-edition schijnbaar overal verkocht al. En geen inruil-actie bij GameMania ook. Dus misschien de reviews dan even afwachten, één van de zaken die ik fantastisch vind aan de Xbox One S tov mijn PS4Pro is hoe stil die is, hopelijk is de OneX ook zo.
Ach, zo speciaal is die Scorpio editie ook weer niet. Kijk het nog even aan, misschien kan je binnen enkele weken de retail versie pre-orderen of reserveren.

Iets anders, viel me daarstraks binnen hoe ik mijn Xbox One tegenwoordig gebruik als een echte media hub. Blu Ray, Netflix, Plex, YouTube, Spotify. En dan de games natuurlijk, heerlijk om er zoveel mee te kunnen, lijkt m zo terug 2003 met de originele Xbox :+

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-09 08:15
Is er iemand die hier weet op welke datum/tijd je kan beginnen met het preloaden van Forza 7 ?

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-09 09:49
Darks schreef op maandag 18 september 2017 @ 22:27:
[...]

Ach, zo speciaal is die Scorpio editie ook weer niet. Kijk het nog even aan, misschien kan je binnen enkele weken de retail versie pre-orderen of reserveren.

Iets anders, viel me daarstraks binnen hoe ik mijn Xbox One tegenwoordig gebruik als een echte media hub. Blu Ray, Netflix, Plex, YouTube, Spotify. En dan de games natuurlijk, heerlijk om er zoveel mee te kunnen, lijkt m zo terug 2003 met de originele Xbox :+
Mbt plex, heb je dan je ssd/hd met content direct aan je xbox hangen of zit die ergens anders in je netwerk en kun je die locatie vanaf je xb benaderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

/Hier stond onzin

[ Voor 96% gewijzigd door Exorcist op 18-09-2017 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:28
RHE218 schreef op maandag 18 september 2017 @ 23:13:
[...]

Mbt plex, heb je dan je ssd/hd met content direct aan je xbox hangen of zit die ergens anders in je netwerk en kun je die locatie vanaf je xb benaderen?
Mijn PC fungeert als Plex server en die zit inderdaad in het zelfde LAN

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darks schreef op maandag 18 september 2017 @ 22:27:
[...]

Mis VLC nog in jouw lijstje.
Ideaal, fims streamen vanaf de laptop incl. ondertitels en ondersteuning van vrijwel alle codecs :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
RickS29 schreef op maandag 18 september 2017 @ 22:57:
Is er iemand die hier weet op welke datum/tijd je kan beginnen met het preloaden van Forza 7 ?
Er is nog niets bekend over de preload van FM7.
Enkel de demo komt vandaag uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
In de US is een Forza 7 actie gaande, https://rewards.xbox.com/forza-7-virtual-key-sweepstakes/ .
Even naar die pagina en dan wisselen naar regio US, dan die link nog eens openen en je registreren.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!
itsme schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 08:53:
In de US is een Forza 7 actie gaande, https://rewards.xbox.com/forza-7-virtual-key-sweepstakes/ .
Even naar die pagina en dan wisselen naar regio US, dan die link nog eens openen en je registreren.
Forza Motorsport 7 Virtual Key Sweepstakes (the “Promotion”) is open only to legal residents of the fifty (50) United States (including District of Columbia) who are at least eighteen (18) years old at the time of entry.
En hoe ga jij zometeen je grand prize van 5K in ontvangst nemen? :?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
MAX3400 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 09:16:
[...]

[...]

En hoe ga jij zometeen je grand prize van 5K in ontvangst nemen? :?
Niet, het gaat meer om de andere digitale prijzen:

Forza 7 Hoonigan Car Pack
Forza 7 VIP Membership

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 22:54

Wom

Iemand met recente ervaring in racesturen voor de Xbox One? Aan te raden model voor Forza en F1 2017? Vind vooral veel reviews voor PS4 modellen jammer genoeg.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wom schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 13:32:
Iemand met recente ervaring in racesturen voor de Xbox One? Aan te raden model voor Forza en F1 2017? Vind vooral veel reviews voor PS4 modellen jammer genoeg.
Als je reviews leest van de G29, die is gelijk aan de G920 Xbox versie (buiten de rev-indicator).

Ik heb de TM TX series, alle stuurtjes binnen de TX (en T) series zijn uit te wisselen, ook F1 stuurtje :)

Ik heb nu ook de Cronus Drive hub, dat ding zou het mogelijk maken elk stuur op elke console te kunnen laten werken, heb alleen geen PS4 om dit te testen :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Zou liever voor een origineel Xbox stuur gaan dan via een hub een andere aan te sluiten eerlijk gezegd. Maar voor die 250 euro die je voor een G920 betaald, is dat een goede middenmotor of meer een instap model?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wom schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 13:43:
Zou liever voor een origineel Xbox stuur gaan dan via een hub een andere aan te sluiten eerlijk gezegd. Maar voor die 250 euro die je voor een G920 betaald, is dat een goede middenmotor of meer een instap model?
Meningen zijn wat verdeeld tussen de TX en de G920, de standaard pendalen van de G920 zijn iets beter, de FFB (en interne zut) van de TX zou iets beter zijn. TX platform is alleen iets breder voor upgrades (zoals de T3PA pendalen), ding is alleen stuk duurder. Maar voor 250 heb je zeker goed stuurtje.

Hub heb ik gekocht initieel omdat ik ook GT:S zou kopen, gaat niet door, maar je kan hem dus ook met bv Fanatec shifters gebruiken (via usb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

SinergyX schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 13:50:
[...]

Meningen zijn wat verdeeld tussen de TX en de G920, de standaard pendalen van de G920 zijn iets beter, de FFB (en interne zut) van de TX zou iets beter zijn. TX platform is alleen iets breder voor upgrades (zoals de T3PA pendalen), ding is alleen stuk duurder. Maar voor 250 heb je zeker goed stuurtje.

Hub heb ik gekocht initieel omdat ik ook GT:S zou kopen, gaat niet door, maar je kan hem dus ook met bv Fanatec shifters gebruiken (via usb).
Info waar ik wat aan heb. Bedankt! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:55

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

uchiha tijntje schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 14:20:
Ik ben op zoek naar een site waarop altijd alle sales stonden van de xbox store. Maar ik kan hem niet meer vinden. Weet iemand wat ik bedoel en zo ja, welke site dat was?
https://majornelson.com/2...ld-and-spotlight-sale-98/

?

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

Ik ben op zoek naar een site waarop altijd alle sales stonden van de xbox store. Maar ik kan hem niet meer vinden. Weet iemand wat ik bedoel en zo ja, welke site dat was?
www.storeparser.com zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:55
Far Cry 4 voor 12 euro. hmmmmm

Best interessant. Hoewel het gewoon FC3 in een nieuw jasje is, kan je het voor het geld niet laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Bedoel je deze?
https://www.trueachievements.com/products/xbox-sales

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RHE218
  • Laatst online: 12-09 09:49
Darks schreef op maandag 18 september 2017 @ 23:44:
[...]

Mijn PC fungeert als Plex server en die zit inderdaad in het zelfde LAN
Dank voor je reactie!
Ik wist niet dat dit kon, en het lijkt er zelfs op dat je met plex ook direct vanaf je NAS kan streamen.. ik snap het nog niet helemaal maar zodra ik verhuisd ben, ga ik hier induiken om het eens goed in te richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Laatst online: 12-09 18:44
uchiha tijntje schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 14:27:
[...]

Ehmm.. ehmmm... Lekker weer buiten he... O-)

Thanks.
Beste aanbiedingen van het jaar :+

Ben zelf ook maar iets anders gaan doen na het lijstje gezien te hebben :9

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Laatst online: 12-09 20:31
PdeBie schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 14:42:
Far Cry 4 voor 12 euro. hmmmmm

Best interessant. Hoewel het gewoon FC3 in een nieuw jasje is, kan je het voor het geld niet laten liggen.
Echter de FPS is super bedroevend. Heb FC4 tijd geleden gekocht (zelfde prijs). Het draaien in-game schokte zo erg dat ik er maar doorheen gerushed ben. Vermoed dat op de pc het soepeler zal draaien. Als je de mogelijkheid hebt om het daarop te spelen. Doe dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 09:30
(jarig!)
CuBras schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 16:01:
[...]

Echter de FPS is super bedroevend. Heb FC4 tijd geleden gekocht (zelfde prijs). Het draaien in-game schokte zo erg dat ik er maar doorheen gerushed ben. Vermoed dat op de pc het soepeler zal draaien. Als je de mogelijkheid hebt om het daarop te spelen. Doe dat.
Ik kan me niet herinneren dat ik daar ooit last van heb gehad. Volgens mij liep het best soepeltjes.
Heb me meesterlijk vermaakt met dat spel, zeker in co-op. Lekker klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Rivanov schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 08:15:
[...]

Er is nog niets bekend over de preload van FM7.
Enkel de demo komt vandaag uit.
Ehm bij mij FM7 toch al gepreload?

Blijkbaar niet. Dacht dat ie dat laatst aan het doen was omdat ie in de queue stond.

[ Voor 16% gewijzigd door Phusebox op 19-09-2017 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 18:52

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Goed nieuws voor de mensen die de normale Xbox One X versie willen pre-orderen.

https://mspoweruser.com/r...eorders-may-go-live-week/

21 september starten de pre-orders in Amerika. Weet niet hoe dat hier zit.

[ Voor 20% gewijzigd door MaakmeGek op 19-09-2017 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:43
MaakmeGek schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 17:14:
Goed nieuws voor de mensen die de normale Xbox One X versie willen pre-orderen.

https://mspoweruser.com/r...eorders-may-go-live-week/

21 september starten de pre-orders in Amerika. Weet niet hoe dat hier zit.
Mooi egaal zwart. Leuke kleurige knopjes ook :+

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RHE218 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 15:55:
[...]

Dank voor je reactie!
Ik wist niet dat dit kon, en het lijkt er zelfs op dat je met plex ook direct vanaf je NAS kan streamen.. ik snap het nog niet helemaal maar zodra ik verhuisd ben, ga ik hier induiken om het eens goed in te richten.
Moet hij wel snel genoeg zijn om te transcoden (plex op xbox kan niet zomaar alles waardoor hij gaat transcoden).. Mijn Synology 1813+ trekt het niet bij grotere bestanden dus idd Plex maar op een server draaien. Sommige combi's van 4k formaat bestanden kan plex op de xbox one s ook niet
Desalniettemin een super speler.. altijd leuk vanaf vakantie adres je stuff streamen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
(jarig!)
Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 18:46:
[...]

Nice! Tweakersclubje vormen binnenkort?
Ik ben voor! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop dat je nog zo goed bent als in je BF3 (of was het CoD) tijd? :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schimanski
(jarig!)
Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 18:55:
[...]

Hoop dat je nog zo goed bent als in je BF3 (of was het CoD) tijd? :o
Bf3! Cod was wel heel lang geleden dat ik dat gespeeld heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Zo, dat gaat lekker....

Forza 7 Demo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Forza 7 demo is wel lekker. Eindelijke dynamische lighting. Denk wel dat ik uiteindelijk meer Project Cars 2 op pc ga spelen vanwege mijn stuurtje. Twijfel nog om stuur te upgraden maar daar heb ik dan weer geen OLED tv staan... First world problems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

justifire schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 17:14:
Hier gaat mijn Tarantino-hart sneller van kloppen <3
[video]
Dik! Want! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Phusebox schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 21:16:
Forza 7 demo is wel lekker. Eindelijke dynamische lighting. Denk wel dat ik uiteindelijk meer Project Cars 2 op pc ga spelen vanwege mijn stuurtje. Twijfel nog om stuur te upgraden maar daar heb ik dan weer geen OLED tv staan... First world problems.
veel gestotter op mijn gamepc (gtx1080) en feedback triggers die na enkele min stopt. hm... hopelijk beter op xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
lapino schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 21:46:
[...]

veel gestotter op mijn gamepc (gtx1080) en feedback triggers die na enkele min stopt. hm... hopelijk beter op xbox
Geen issues vooralsnog hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Schimanski schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 18:58:
[...]

Bf3! Cod was wel heel lang geleden dat ik dat gespeeld heb :)
28GB is de beta. Dat is 4x Recore dat ik momenteel probeer te spelen.

________

Probeer, want hij zegt steeds dat ik de trial versie heb. Heb de 14 daagse Game pass trial. Met Xbox support kom ik geen stap verder. Al ben ik nu wel een absolute meester in power cyclen en account deleten.

Wel een gaaf spel tot nu toe.

Edit: anderhalf uur met support gechat. Toen de medewerker voor de vijfde keer zei dat ik het spel opnieuw moest downloaden, heb ik haar maar vriendelijk bedankt voor haar inzet.

Wel opvallend dat ze nerd grapjes maken om je geduldig te houden. Bij mij werkt dat niet omdat ik toch al vriendelijk doe tegen support en niet zo geïnteresseerd ben in Yoda zinnen of Futurama. Maar wel een opvallend concept.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2017 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stuurbediening is wel weer op de schop gegaan in Forza 7, wordt weer even puzzelen.

Maar wel nieuwe assist gevonden: surface assist, zodat je dus ook op gras en waterplassen normaal kan doorrijden (wordt leaderboard disabled).

Moet zeggen, rondje 2 op de nurburg ziet er wel erg mooi uit :D

(en PC2 gaat er niet komen, of die XBX versie moet opeens geweldig zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 22:40
lapino schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 21:46:
[...]

De bench liep wel lekker 60fps op bijna alles high-ultra gtx1080 4k. Maar hij freezde opeens in de eerste race.

Ziet er wel echt super goed uit. Duidelijk een verbetering ten opzichte van horizon 3 en forza 6.
Morgen probeer ik eens wat andere settings, mis helpt dat met de stabiliteit.

• TheNostra
Weet iemand waarom alle bc games (althans degene die ik heb) allemaal een update hebben gekregen. Krijg me toch een lading updates voor de kiezen.

Neem aan dat de emulator een update heeft gekregen. En zo doende alles een update krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
SinergyX schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 22:12:
Stuurbediening is wel weer op de schop gegaan in Forza 7, wordt weer even puzzelen.

Maar wel nieuwe assist gevonden: surface assist, zodat je dus ook op gras en waterplassen normaal kan doorrijden (wordt leaderboard disabled).

Moet zeggen, rondje 2 op de nurburg ziet er wel erg mooi uit :D

(en PC2 gaat er niet komen, of die XBX versie moet opeens geweldig zijn).
Volgens de eerste reviews is Project Cars 2 vele malen beter te besturen met een controller nu. Ook de ffb voor een stuur is drastisch aangepakt.

Qua Forza 7 demo: ik vind de Porsche wel heel onrealistisch weggedrag vertonen. Lijkt naar mijn idee totaal niet op hoe het ding in werkelijkheid rijdt.

[ Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 20-09-2017 07:17 ]

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Morgen maar de Xbox One afstoffen, Mijn live is verlopen en EA Acces is verlopen.

Allemaal toch maar weer aanschaffen, voor 10 uur FIFA 18 :o

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Wom

Wom

Mars18 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 07:37:
Morgen maar de Xbox One afstoffen, Mijn live is verlopen en EA Acces is verlopen.

Waar is de EA Access voor nodig? Enkel Live is toch nodig voor MP?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

Wom schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:18:
[...]

Waar is de EA Access voor nodig? Enkel Live is toch nodig voor MP?
Dan kan hij hem 10 uur spelen voor de release.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 11:01

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

De normale Xbox One X (niet-Scorpio Edition) is nu te pre-orderen bij Microsoft zelf.

https://www.microsoft.com...9v?icid=HP_XboxOneX_Hero1

XBL: MRE Inc

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 20:29
Mars18 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 07:37:

Zijn er tegenwoordig nog wat goede deals voor live te vinden? Ik heb een beetje proberen te zoeken op internet, maar geloof dat alles tegenwoordig rond de 40 euro per jaar is...

Ik heb nog even tot die van mij afloopt (november), maar hoop dat er binnenkort toch nog een keer een goede deal langs komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lapino
Waffle schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:52:
[...]

Zijn er tegenwoordig nog wat goede deals voor live te vinden? Ik heb een beetje proberen te zoeken op internet, maar geloof dat alles tegenwoordig rond de 40 euro per jaar is...

Ik heb nog even tot die van mij afloopt (november), maar hoop dat er binnenkort toch nog een keer een goede deal langs komt.
https://www.gamesdeal.com...ship-12-month-card-5.html
MRE-Inc schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:39:
De normale Xbox One X (niet-Scorpio Edition) is nu te pre-orderen bij Microsoft zelf.

Nice ! Al loop ik op release wel even de Media Markt binnen.
Verwacht totaal geen schaarste, in het slechtse geval game ik nog een paar dagen langer op de One.

Dit deed me overigens lachen op de manier zoals The Joker dat altijd doet >:) :
Is Xbox One X echt de meest krachtige console ooit?
Ja. Geen enkele andere videogameconsole heeft ooit 6 teraflops aan grafische verwerkingskracht gehad.

Lijst met Xbox One X enhanced games is ook verder uitgebreid :
https://majornelson.com/2...orders-now-available/amp/

[ Voor 11% gewijzigd door justifire op 20-09-2017 10:15 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• timmie271
SecondGuess schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 22:26:
[...]

De bench liep wel lekker 60fps op bijna alles high-ultra gtx1080 4k. Maar hij freezde opeens in de eerste race.

Ziet er wel echt super goed uit. Duidelijk een verbetering ten opzichte van horizon 3 en forza 6.
Morgen probeer ik eens wat andere settings, mis helpt dat met de stabiliteit.
Hier crashte hij in het menu en later ook nog een keer in een race.. had ook allemaal artifacts (gtx1080) als het spel niet voldoende vroeg (ook bij andere games)dus dat moet ik even oplossen voor ik verder kan...

• timmie271
uchiha tijntje schreef op woensdag 20 september 2017 @ 10:34:
Gisteren heb ik What remains of Edith Finch. Echt een aanrader! Binnen 2 / 3 uur heb je hem uitgespeeld, maar het is echt een toppertje in mijn optiek.

http://www.metacritic.com...at-remains-of-edith-finch
Waarom zijn al die korte spelletjes zo duur... mogen van mij wel de helft van de prijs zijn.. :9

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
nexhil schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:22:
[...]

Dan kan hij hem 10 uur spelen voor de release.
Klopt, kan vanaf morgen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
MRE-Inc schreef op woensdag 20 september 2017 @ 09:39:

Ik kan zo snel niet vinden of er extra's zitten bij de Scorpio edition tov de Standard edition, of dat het echt alleen de kleur is. Misschien dat de stand niet bij de Standard zit ofzo..

• MRE-Inc
  • Laatst online: 11:01

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Steven030 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 11:34:
[...]

Ik kan zo snel niet vinden of er extra's zitten bij de Scorpio edition tov de Standard edition, of dat het echt alleen de kleur is. Misschien dat de stand niet bij de Standard zit ofzo..
Het is idd alleen de skin op de Scorpio zelf en de verticale standaard die je bij de Scorpio Ed. krijgt die niet bij de normale versie zit. Maar ik zet hem zelf toch niet verticaal neer..... denk ik..... Misschien ook wel :D

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +5 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 20 september 2017 @ 11:47:
[...]

Het is idd alleen de skin op de Scorpio zelf en de verticale standaard die je bij de Scorpio Ed. krijgt die niet bij de normale versie zit. Maar ik zet hem zelf toch niet verticaal neer..... denk ik..... Misschien ook wel :D
Ga de mijne pontificaal verticaal op 2m hoog aan de muur hangen. Vuistdikke kabels naar de receiver en het stopcontact. Showen die bak!! Iedereen en zijn moeder die op visite komt weet dan meteen dat je 6 effing Teraflops hebt. 4K HDR for the win!!111

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
MAX3400 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 11:49:
[...]

Ga de mijne pontificaal verticaal op 2m hoog aan de muur hangen. Vuistdikke kabels naar de receiver en het stopcontact. Showen die bak!! Iedereen en zijn moeder die op visite komt weet dan meteen dat je 6 effing Teraflops hebt. 4K HDR for the win!!111
Moet ik dat toch maar even anders aanpakken met mijn 8.2 Tflops gtx1080 :+ (en een ondermaatse cpu op het moment...)

*gaat op zoek naar een stevige muurplank of beugels*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wel handig voor de inbrekersgilde. Zien ze direct wat ze naast je Oled moeten meenemen voor de complete 4k game ervaring. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2017 @ 12:32:
[...]

Wel handig voor de inbrekersgilde. Zien ze direct wat ze naast je Oled moeten meenemen voor de complete 4k game ervaring. :)
Komt goed, in de vaart der volkeren en mode-termen, woon ik inbreker-neutraal :)

#Desert_Eagle #Lucille

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 22:27

Sagat

Is pappa x2!

[...]

Haha heb dat idd al wel gezien voor pc, misschien idd geining voor in de game room! (aka kantoor),

10 second ninja DONE

• timmie271
MAX3400 schreef op woensdag 20 september 2017 @ 12:42:
[...]

Komt goed, in de vaart der volkeren en mode-termen, woon ik inbreker-neutraal :)

#Desert_Eagle #Lucille
De hele straat is wakker als die vogel gaat schreeuwen :+ :+

Pagina: 1 ... 119 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.