Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:44
Ik bestelling geplaatst direct die zondagavond na bekendmaking. En netjes mail binnen. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:31
Steven030 schreef op maandag 11 september 2017 @ 16:10:
[...]

Heeft iedereen een bevestigingsmail van bol.com gehad?
Ik nog niet in ieder geval
Ik heb vandaag ook de bevestigings mail gehad van bol. :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
skreppiedoe schreef op maandag 11 september 2017 @ 17:37:
[...]

Ik heb vandaag ook de bevestigings mail gehad van bol. :)
Mail niet gekregen, maar volgens Bol is ie wel verstuurd vanmorgen. Alles prima dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
MRE-Inc schreef op maandag 11 september 2017 @ 11:18:
Over die pre-orders. Ik heb direct na de bekend making op de E3 bij GameMania een Xbox One X gepreordered met aanbetaling van 25 euro. Dat terwijl er vanuit de hoofdvestiging van GM nog helemaal geen officiele Xbox One X pre-order mogelijk was. Dit werd puur door de winkels zelf geregeld toen.

Toen de pre-orders daadwerkelijk live gingen, heb ik direct een Scorpio Edition bij Microsoft zelf besteld voordat ze uitverkocht waren bij MS zelf.

Ik zit dus straks wellicht met 2 Xbox One X-en. Iemand ervaring met het cancellen van je pre-order bij GameMania en de 25 euro terug gekregen ? Ik ben er vrijwel zeker van dat de Scorpio Edition die ik bij Microsoft zelf heb besteld, wel geleverd gaat worden aangezien ik een van de eersten was die daar besteld had.

Anders heb ik een Xbox One X in de aanbieding. Valt overigens nog te zien of dat de gewone Xbox One X wordt, of de Scorpio Edition die bij GM geleverd gaat worden.
Same here, de eerste minuut dat het kon besteld. Vreemd genoeg bleek vorige week dat er vier mensen boven me op de lijst staan. Vriendjes/personeel waarschijnlijk. Daar koop ik niks meer.
Steven030 schreef op maandag 11 september 2017 @ 18:54:
[...]

Mail niet gekregen, maar volgens Bol is ie wel verstuurd vanmorgen. Alles prima dus :)
Verstuurd al? Spannend 😮

Edit: Voortaan niet dubbelposten maar laatste bericht editten aub :)

[ Voor 11% gewijzigd door Grotman op 11-09-2017 22:32 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricDH
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:28
Steven030 schreef op maandag 11 september 2017 @ 16:10:
[...]

Heeft iedereen een bevestigingsmail van bol.com gehad?
Ik nog niet in ieder geval
Bevestigingsmail van Bol hier ook binnen; heb jij al iets gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
EricDH schreef op maandag 11 september 2017 @ 22:47:
[...]

Bevestigingsmail van Bol hier ook binnen; heb jij al iets gehoord?
Ja, volgens Bol.com hadden ze de mail gewoon verzonden. Heb de mail alleen nooit ontvangen, maar dat zal wel goed zijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gusev schreef op maandag 11 september 2017 @ 22:40:
[...]

Wat een machine zeg! Toch maar even doorsparen!
Leuk speeltje inderdaad. Zal me niks verbazen als ie met Kerst al in de winkels ligt met een game en 2 controllers voor minder.

We zien het wel; voor sommigen kan half november niet snel genoeg komen 😇

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:54
Even een vraag voor de Insiders: sinds de laatste update - met de nieuwe UI - kan ik mijn Xbox One S niet meer aanzetten via de controller of powerknop op de voorkant. Ik moet nu telkens de stekker verwijderen en terugplaatsen. Herkennen jullie dit probleem?

Is het mogelijk om terug te gaan naar de 'oude' versie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-05 21:10
Yonix schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 07:01:
Even een vraag voor de Insiders: sinds de laatste update - met de nieuwe UI - kan ik mijn Xbox One S niet meer aanzetten via de controller of powerknop op de voorkant. Ik moet nu telkens de stekker verwijderen en terugplaatsen. Herkennen jullie dit probleem?
Ik heb de laatste build sinds gisternacht en kon vanmorgen de xbox gewoon aanzetten via de xbox knop op de controller
Yonix schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 07:01:
Is het mogelijk om terug te gaan naar de 'oude' versie?
Nope. Wat je zou kunnen doen is met de recovery tool (ergens te downloaden) je systeem terug zetten naar de laatste publieke build. Ben je wel al je locale data kwijt, savegames staan in de cloud en blijven dus netjes bewaard en te gebruiken na de herinstallatie.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:21

Sagat

Is pappa x2!

Recon24 schreef op maandag 11 september 2017 @ 10:26:
Ik was eigenlijk al klaar met de gehele discussie dus laten we het er verder ook gewoon bij laten. Iedereen heeft zijn goede punten namelijk. Uiteindelijk zijn we gewoon 1 grote "familie" die dezelfde passie delen met verschillende systemen.
Inderdaad, we zijn gamers, dus we willen lol hebben met games, en voor sommigen is dat met de ps4, voor anderen de xbox en voor weer anderen een nes, of zelfs een telefoon. No accounting voor taste. Erg tof van je dat jij dit ook vind :)

Ik hoop sowieso dat de xbox one x een groot succes wordt, dat lijkt me sowieso goed voor ons als gamers. Een Sony die zonder tegenstand (uiteraard gecharcheerd dit) de markt domineert wordt lui etc etc.
-----------

Dat gezegd hebbende. Mijn one s purchase komt langzaam maar zeker dichterbij. Denk niet dat het deze maand wordt (teveel afleidingen) maar mogelijk wel in oktober.

Zin in cuphead en ori........en de tientallen games with gold/ea access games die beschikbaar zullen komen voor me.

Aan de andere kant, ik ben ook zeer benieuwd naar de one x, optie 2 is nog langer wachten en toch voor die one x gaan. De geek in mij wil dat, de realist zegt dat het teveel geld is voor iets wat ik te weinig gebruik (en ik kan voor mezelf even geen game verzinnen die echt die 4k kracht gebruikt, en die ik 'moet' spelen. Tombraider lijkt me fantastish, maar ik kan bijvoorbeeld het vorige deel op de ps3 nog (uit)spelen. En die speel ik met net zoveel lol als het laatste deel op de one x. Om nog maar te zwijgen van de uncharted games 1-3 die ik nog heb klaarliggen en deel 4 die je inmiddels voor weinig kan kopen.

Dat gezegd hebbende er zal vast wel een game komen die ik wel interresant vind en die de power goed gebruikt.... :X

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Vandaag komt de FIFA18 demo online volgens EA. Benieuwd hoe laat de Xbox store ge-update wordt! https://www.easports.com/fifa/news/2017/fifa-18-demo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Steven030 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 10:13:
Vandaag komt de FIFA18 demo online volgens EA. Benieuwd hoe laat de Xbox store ge-update wordt! https://www.easports.com/fifa/news/2017/fifa-18-demo
Origineel stond er in de XBO store vannacht om 2 uur (1am BST), wordt dus nog even wachten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:44
Zal wel vanmiddag 17:00/18:00 worden als de Store wordt geupdate.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gruijters
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-09 15:30
Xbox One X Scorpio Edition is zo te zien nog te pre orderen via Intertoys.

Ik denk dat ik toch nog afwacht tot december..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:27
Sagat schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 09:56:
[...]

Inderdaad, we zijn gamers, dus we willen lol hebben met games, en voor sommigen is dat met de ps4, voor anderen de xbox en voor weer anderen een nes, of zelfs een telefoon. No accounting voor taste. Erg tof van je dat jij dit ook vind :)

Ik hoop sowieso dat de xbox one x een groot succes wordt, dat lijkt me sowieso goed voor ons als gamers. Een Sony die zonder tegenstand (uiteraard gecharcheerd dit) de markt domineert wordt lui etc etc.
-----------

Dat gezegd hebbende. Mijn one s purchase komt langzaam maar zeker dichterbij. Denk niet dat het deze maand wordt (teveel afleidingen) maar mogelijk wel in oktober.

Zin in cuphead en ori........en de tientallen games with gold/ea access games die beschikbaar zullen komen voor me.

Aan de andere kant, ik ben ook zeer benieuwd naar de one x, optie 2 is nog langer wachten en toch voor die one x gaan. De geek in mij wil dat, de realist zegt dat het teveel geld is voor iets wat ik te weinig gebruik (en ik kan voor mezelf even geen game verzinnen die echt die 4k kracht gebruikt, en die ik 'moet' spelen. Tombraider lijkt me fantastish, maar ik kan bijvoorbeeld het vorige deel op de ps3 nog (uit)spelen. En die speel ik met net zoveel lol als het laatste deel op de one x. Om nog maar te zwijgen van de uncharted games 1-3 die ik nog heb klaarliggen en deel 4 die je inmiddels voor weinig kan kopen.

Dat gezegd hebbende er zal vast wel een game komen die ik wel interresant vind en die de power goed gebruikt.... :X
Koop die X nou gewoon :P Je gaat 'em toch wel een keer kopen.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
  • Laatst online: 12-09 19:54
Ik wacht ook op een leuke Editie met 2 controllers en spel voor 499,- :o)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Rossi46 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 11:17:
[...]

Koop die X nou gewoon :P Je gaat 'em toch wel een keer kopen.
Haha goed argument! 'als ik hem nu koop, heb ik er langer plezier van!'
Mijn vrouw is accountant, ze moet in de logica meegaan, afschrijvingen enzo :P
We zullen zien welke inner me gaat winnen, maar ik vrees dat de realist in me de bovenhand heeft :'(

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Gruijters schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 10:52:
Xbox One X Scorpio Edition is zo te zien nog te pre orderen via Intertoys.

Ik denk dat ik toch nog afwacht tot december..
Jij kunt wachten tot december als je vanaf 7 november al die enthousiaste verhalen leest?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 18:59
Lekker Ventje schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 12:11:
[...]

Jij kunt wachten tot december als je vanaf 7 november al die enthousiaste verhalen leest?
Ik wacht ook op een gamebundel. Schijnt er een te komen met Forza 7 (dit heb ik gehoord en zelf dus geen bron van). Zodra die bundel komt is het een kwestie van tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
Hotman schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 12:28:
[...]

Ik wacht ook op een gamebundel. Schijnt er een te komen met Forza 7 (dit heb ik gehoord en zelf dus geen bron van). Zodra die bundel komt is het een kwestie van tijd.
Beetje veilig gokken? :) Is er ooit een Forza (Horizon) zonder een Xbox bundle uitgekomen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hotman
Awesomo4k schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 12:52:
[...]

Beetje veilig gokken? :) Is er ooit een Forza (Horizon) zonder een Xbox bundle uitgekomen?
Daarom :D mijn huidige (Day One Nederland) is ook met Forza 5 toen gelijk binnen gekomen in een bundel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
Lekker Ventje schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 12:11:
[...]

Ik weet het nog niet zo goed, ik hoop van harte dat het een groot succes wordt. Ik heb alle xbox-en gehad, behalve one S (heb nog de day one versie), dus deze gaat er vast en zeker komen. Ik mis alleen nog die killer titel waarvoor ik de X direct wil gaan halen. Forza 7 is leuk, maar ik heb niet echt een race fanaat.
Een kleine 2 maandjes geleden heb ik wel alvast geupgrade naar een 4K HDR TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Gruijters schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 13:09:
[...]
Ik weet het nog niet zo goed, ik hoop van harte dat het een groot succes wordt. Ik heb alle xbox-en gehad, behalve one S (heb nog de day one versie), dus deze gaat er vast en zeker komen. Ik mis alleen nog die killer titel waarvoor ik de X direct wil gaan halen. Forza 7 is leuk, maar ik heb niet echt een race fanaat.
Een kleine 2 maandjes geleden heb ik wel alvast geupgrade naar een 4K HDR TV.
Misschien zit er een ander spel voor je bij hier:
https://www.windowscentral.com/all-xbox-one-x-enhanced-games

Forza 7 is volgens mij wel dé showcase game voor de One X, waar het maximale (tot nu toe) wordt geperst uit de One X. Die andere Enhanced games zullen dat niveau van "enhancement" waarschijnlijk niet hebben, maar wel 4K :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:36
Martinspire schreef op maandag 11 september 2017 @ 11:48:
[...]

Wat me een beetje tegen zit is dat de game maar 1 nieuwe baan lijkt te krijgen (de rest komt uit Forza 6 of 4). Dat gaf al veel herhaling (zeker als je die games ook gedaan hebt), maar had toch wel wat meer gehoopt. Vooral ook omdat ik sommige banen al veel teveel gedaan heb.
Daar heb je zeker gelijk, en ik hoop ook dat ze de DLC aanpak een beetje beperken. 20 EUR extra betalen voor enkele auto's dat kan er bij mij nog altijd niet in.

Voor mij is Forza de meest complete racing game, en ik heb ook al elk deel gehad. Maar verdorie wat zou het eens leuk zijn om met nieuwe content overladen te worden. Zolder, Zandvoort.. :9~ Het zal nog niet mogen zijn. Al kijk ik wel meer uit naar F7 dan naar de vorige versie, maar dat komt dan ook vooral door de mogelijkheden op de Xbox One X.

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
Fireshade schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 13:19:
[...]

Misschien zit er een ander spel voor je bij hier:
https://www.windowscentral.com/all-xbox-one-x-enhanced-games

Forza 7 is volgens mij wel dé showcase game voor de One X, waar het maximale (tot nu toe) wordt geperst uit de One X. Die andere Enhanced games zullen dat niveau van "enhancement" waarschijnlijk niet hebben, maar wel 4K :)
Thanks!

Witcher staat erbij, ben ik momenteel mee bezig, alleen ik verwacht deze voor die tijd wel uit te hebben gespeeld. Dit was wel een mooie titel geweest om in hogere settings te spelen.

Doom heb ik ook nog liggen, deze zou ik evt in 4K,60 FPS kunnen gaan spelen.

Als ik verder het lijstje bekijk;

- Hitman (4K, HDR)
- Metro: Exodus (4K, HDR)
- Ori and the Will of the Wisps (4K)
- State of Decay 2 (4K, HDR)
- The Evil Within 2 (4K, HDR)
- Wolfenstein II: The New Colossus (4K, HDR)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
Hotman schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 12:54:
[...]

Daarom :D mijn huidige (Day One Nederland) is ook met Forza 5 toen gelijk binnen gekomen in een bundel :D
Ja, Day One in Nederland. Internationaal was de Xbox One er al een bijna een jaar. Was destijds 500GB Xbox One, met Forza 5 én Fifa 17 (die bij launch toen nog niet eens uit was).
Daarbij verdenk ik ze er van toen expres een aantrekkelijke bundel aan te hebben geboden, omdat ze toen ook al door hadden dat hun strategie (gespreide introductie) niet bepaald gewerkt had.

Een bundel kun je tijdens intro gewoon vergeten, is totaal geen reden voor. Er zal heus een bundel komen met Forza 7, maar pas veel later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Laatst online: 11-09 13:50
Rossi46 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 14:34:
[...]

Ja, Day One in Nederland. Internationaal was de Xbox One er al een bijna een jaar. Was destijds 500GB Xbox One, met Forza 5 én Fifa 17 (die bij launch toen nog niet eens uit was).
Daarbij verdenk ik ze er van toen expres een aantrekkelijke bundel aan te hebben geboden, omdat ze toen ook al door hadden dat hun strategie (gespreide introductie) niet bepaald gewerkt had.

Een bundel kun je tijdens intro gewoon vergeten, is totaal geen reden voor. Er zal heus een bundel komen met Forza 7, maar pas veel later.
Toch handig zo'n glazen bol ;)
Ik denk dat een bundel niet veel later maar kort na de introductie gaat komen. De eerste lading is er voor de die hards en dan moet Microsoft marktaandeel gaan pakken. Mensen die geen xbox hebben zijn eerder geniegd een nieuwe xbox aan te schaffen als er al iets "compleets" is. dus een spel, controller etc etc. Dat scheelt in de aanschaf toch al snel weer een paar tientjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
[...]

De day one Duitsland kwam ook gewoon met FIFA 16 hoor dus het kan wel. Maar nu zal dat helaas niet het geval zijn en moeten we de games zelf maar aanschaffen al zou ik het een leuke stunt vinden om Forza gratis te krijgen bij mijn X project scorpio >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Denk dat het verschil ook is dat een one x voor veel mensen een upgrade zal zijn vanaf een one, dus die hebben dan vaak al een existing games library. Hell zelfs ik als 360 user heb al een aardige library (voor xb1 dus) middels backwards compat en games with gold.

Ik zoek zelf daarom ook liever naar een bundel met 2 controllers dan een game :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Kluutmaran schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 15:21:
[...]

De day one Duitsland kwam ook gewoon met FIFA 16 hoor dus het kan wel. Maar nu zal dat helaas niet het geval zijn en moeten we de games zelf maar aanschaffen al zou ik het een leuke stunt vinden om Forza gratis te krijgen bij mijn X project scorpio >:).
Dat kan nooit in het begin zijn geweest. Destijds zat Kinect er namelijk nog verplicht bij en die Fifa 16 bundel was zonder Kinect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Rossi46 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:25:
[...]

Dat kan nooit in het begin zijn geweest. Destijds zat Kinect er namelijk nog verplicht bij en die Fifa 16 bundel was zonder Kinect.
Sterker nog, kwam de X1 niet in 2013 uit in Duitsland? Zal wel FIFA 14 geweest zijn dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 18:52

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Steven030 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:27:
[...]

Sterker nog, kwam de X1 niet in 2013 uit in Duitsland? Zal wel FIFA 14 geweest zijn dan
Yes klopt. Day One Duitsland kwam met Fifa 2014 gratis bij. Dat is de bundel die ik ook heb gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaz
[...]

Jups. En ook met een Kinect. Heb deze bundel persoonlijk gehaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
[...]

haha! Nu je het zegt. Ik word er zelf door in verwarring gebracht. Die Forza + Fifa bundel was zelfs met Fifa 15 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Yaz schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:29:
[...]

Jups. En ook met een Kinect. Heb deze bundel persoonlijk gehaald!
Ja ik ook, op de terugweg van wintersport en ook met Ryse erbij. Time flies, kan nu niet wachten op 7 november. Wel blij dat we nu niet naar Duitsland hoeven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
Mmm, dus ik start Destiny 2, moet er eerst een update van 40mb overheen. 5 seconde later start Destiny 2 weer... en komt de mededeling dat mijn versie van Destiny niet beschikbaar is en nog geen 10sec later zijn alle servers down voor onderhoud :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SunnieNL schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 19:55:
Mmm, dus ik start Destiny 2, moet er eerst een update van 40mb overheen. 5 seconde later start Destiny 2 weer... en komt de mededeling dat mijn versie van Destiny niet beschikbaar is en nog geen 10sec later zijn alle servers down voor onderhoud :(
ze zijn al sinds vanmiddag down
kansloze zooi...

zou 1100 am pacific time klaar zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Rond 21:00 kan je weer op Destiny .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Laatst online: 03-08 21:45
Rossi46 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 16:25:
[...]

Zoals de anderen zeggen was het FIFA 14, mijn fout maar het punt dat er een game bij zat klopte dus wel degelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:06

Graveheart

Say what?

Rockvee2 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:16:
Rond 21:00 kan je weer op Destiny .
23:00 geworden nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
plus kennelijk hebben ze gelijk xbox live gesloopt
op zekers dat bungie bij hun een fuck up gedaan hebben, na 3 jaar destiny 1 weet je toch wel hoe je een game update, kansloos gewoon

[ Voor 25% gewijzigd door quorumz op 12-09-2017 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-08 11:30
Star wars battlefront aangeschaft. Best vermakelijk, Maar alle jesus wat zijn die laadtijden lang.

• TheNostra
gewoon geen lijst hebben. Zie je ook niks ;) werkt heel helend zo alleen. Kan je je Zonden overdenken :c)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:45:
Vind het toch wel grappig.
Zodra ik ergens het woord Destiny liet vallen was de wereld te klein.
Kijk ik nu in mijn lijst zit heel de meute toch weer deeltje 2 te spelen 7(8)7
Geef het tot de eerste DLC die gekocht moet worden voordat iedereen weer over Bungie heen valt :w
Destiny 2 is als shooter errug goed gedaan...
Veel andere jasjes gegoten om dezelfde dingen als eerst
meer dingen om te doen, adventures, challenges, patrols (laatste 2 komen pas als je op IO een stukje van het verhaal gedaan hebt)

Vindt limieten met glimmer jammer (100.000 terwijl je het shared met je andere karakters) en jammer dat je vaak een pakje met 3 shaders krijgt en je kleding uit 4 onderdelen bestaat |:(

De mods op wapens en gear is grappig verzonnen, goed gejat van warframe, maar heel wat minder uitgewerkt naar mijn mening (kost je glimmer om te gebruiken en wissel je wapen of gear moet je nieuwe shaders en mods erop doen)

Graphics zijn te kwijlen (ben benieuwd wat het op de xbox one x doet, ps4pro doet aan dynamic 4k scaling)

maar de grootste frustratie blijft: random droppen van exotics...

tsss ik kon ook niet meer rainbow 6'n :) (of warframen)
(en ubisoft zegt het vooraf op de activitysheet wanneer ze onderhoud krijgen)

[ Voor 52% gewijzigd door quorumz op 13-09-2017 07:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

TheNostra schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 22:32:
Star wars battlefront aangeschaft. Best vermakelijk, Maar alle jesus wat zijn die laadtijden lang.
Tussen de potjes door kun je allerlei dingen doen. Zoals een volledige werkdag draaien. Echt bizar hoe lang het duurt om in een potje te komen. Wel vermakelijke gameplay behalve de lag die er vooral doordeweeks in lijkt te zitten. Ik ben wel positief verrast over de vele verschillende gamemodes.

• Hotman
[...]

Als die tijdens de Nederlandse feestdagen komt vind ik het ook nog genoeg. Momenteel toch nog geen 4K games in mijn bezit. En Forza 7 staat dankzij Forza 6 die mij tegenviel niet meer bovenaan de pre-order lijst. Betekend niet dat hij niet gekocht gaat worden

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 08:29:
[...]

Tussen de potjes door kun je allerlei dingen doen. Zoals een volledige werkdag draaien. Echt bizar hoe lang het duurt om in een potje te komen. Wel vermakelijke gameplay behalve de lag die er vooral doordeweeks in lijkt te zitten. Ik ben wel positief verrast over de vele verschillende gamemodes.
Meest bizarre vind ik nog wel de laadtijden voor het menu. Het menu! Laadtijden! En dan ben je gefrustreerd, druk je op wat knopjes en begint het ding ineens je trophy room te laden nnnoooooooo zit je weer een minuut weg te kwijnen
Ik ben erg benieuwd naar Super Lucky's Tale. Ik vond Snake Pass, alhoewel dit misschien ook voornamelijk door de toffe controls kwam, echt een heel erg leuk spel. De sfeer uit de trailers van SLT doet me daar aan denken.

Nu nog Dark Souls III op 100% krijgen. Zit nu ver in NG+ (the archives) waarin ik alle ringen heb verzameld. NG++ zal ik redelijk snel kunnen doorlopen verwacht ik, maar het gefarm voor de covenant items zal nog wel even duren... :X @justifire heb je nog ultimate tips voor me die verder nergens op het internet te vinden zijn? ;)

Echter zit ik toch te wachten tot Cuphead uitkomt later deze maand, dus heb nog wel eventjes. Alleen verwacht ik dat Cuphead zelfs moeilijker / uitdagender wordt dan Dark Souls :).

Dan nog een maandje wachten voor Wolfenstein II en wellicht de nieuwe Call of Duty en daarna dus SLT.

Verder heb ik nog niet echt musthaves voor mezelf op het lijstje staan.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:40
quorumz schreef op woensdag 13 september 2017 @ 05:40:
[...]

Vindt limieten met glimmer jammer (100.000 terwijl je het shared met je andere karakters) en jammer dat je vaak een pakje met 3 shaders krijgt en je kleding uit 4 onderdelen bestaat |:(
Dit is een van mijn grootste ergernissen in de game haha, had binnen 3 uur al max glimmer en wist gewoon niet wat ik ermee moest doen of waaraan ik het uit moest geven.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:54
Yaz schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 08:56:
[...]

Ik heb de laatste build sinds gisternacht en kon vanmorgen de xbox gewoon aanzetten via de xbox knop op de controller

[...]

Nope. Wat je zou kunnen doen is met de recovery tool (ergens te downloaden) je systeem terug zetten naar de laatste publieke build. Ben je wel al je locale data kwijt, savegames staan in de cloud en blijven dus netjes bewaard en te gebruiken na de herinstallatie.
Ik heb inmiddels het probleem gemeld op het forum van Xbox.com en melding gedaan via de 'Report a Problem-applicatie' op de Xbox One. We'll see. :)

Trouwens, ik moet wel even eerlijk iets toegeven: na mijn eerste (negatieve) ervaringen met het nieuwe Dashboard, moet ik zeggen dat het een gevalletje 'It grows on you' is. Want na een aantal dagen kan ik ook zeker zeggen dat de nieuwe UI sneller en net dat beetje praktischer is. So, I stand corrected. :)

Wel even een vraagje over de nieuwe UI: bestaat de mogelijkheid om de pins op het thuisscherm te vergroten? Ze zijn zo klein nu en een Google-search levert zo snel geen antwoord op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 08:29:
[...]

Laat maar weten als je nog eens online gaat knallen. Wil effe inkomen voor als SWBF2 straks uitkomt :P
En dan heb je tenminste iemand om op te spawnen die weet wat ie aan het doen is itt die randoms waar je vaak niks aan hebt (als je al met iemand gematched wordt)
Yonix schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:05:
[...]

Wel even een vraagje over de nieuwe UI: bestaat de mogelijkheid om de pins op het thuisscherm te vergroten? Ze zijn zo klein nu en een Google-search levert zo snel geen antwoord op.
Was het niet zo dat ze groter zijn als je minder pins hebt?

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 13-09-2017 12:16 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaz
Yonix schreef op woensdag 13 september 2017 @ 12:05:
[...]

Minder pins gebruiken is tot nu toe de enige oplossing. Als je boven een bepaald aantal gaat (15 ofzo) dan verkleinen ze automatisch. Eigenlijk geen oplossing maar zo werkt het.

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:27

R.G

wibra schreef op zondag 10 september 2017 @ 22:44:
[...]

waarom het is, is niet geweten. misschien is het een bug, misschien is het om een duistere reden opzettelijk.
feit is dat dit phenomeen al lang speelt, het is gekend by microsoft en ze zouden er zogezegd aan werken.
maar als je daarop gaat wachten, zit je waarschijnlijk weer een aantal jaar verder.

best is gewoon die kredietkaart/paypall te gebruiken voor die free games. je zou ook een dedicated paypall account kunnen aanmaken, enkel voor dit.
m.b.t.

dit staat op m$ :O

Wanneer ik een game van Xbox.com probeer te downloaden, krijg ik het bericht 'Er zijn geen geldige betalingsopties bekend' te zien. Worden de gratis Games with Gold in rekening gebracht?

Gedownloade Games with Gold worden niet in rekening gebracht.
Voor de Xbox.com Store is een geldige betalingsoptie nodig om Xbox 360-games te downloaden.
Er wordt echter niets in rekening gebracht aangezien Games with Gold gratis is voor Xbox Live Gold-leden.

Ik word gevraagd een betalingsoptie toe te voegen om de aankoop te voltooien, maar ik probeer een gratis game te downloaden.

Dit foutbericht betekent dat er geen betalingsoptie in uw Microsoft-account staat. U moet een betalingsoptie in uw account hebben om gratis content van de Xbox 360 Marketplace te downloaden. Als u een betalingsoptie wilt toevoegen, meld u zich aan bij uw Microsoft-account, selecteert u Betalingsoptie toevoegen en volgt u de instructies.

Als u geen betalingsoptie wilt toevoegen, kunt u de content downloaden via uw Xbox 360-console.

mmm een optie kan dus zijn een oude 360 te pakken en daarop het te downloaden?

If you are attempting to download an Xbox 360 game as part of the GwG promotion it will absolutely require a credit card (or other valid payment) method to be on file.

Unfortunately, due to the way the previous generation of game purchases were configured this has always been a requirement. Xbox One titles do not have the same requirement.

is een belletje naar m$ een optie?

[ Voor 10% gewijzigd door R.G op 13-09-2017 13:23 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

R.G schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:22:
[...]

m.b.t.

dit staat op m$ :O

Wanneer ik een game van Xbox.com probeer te downloaden, krijg ik het bericht 'Er zijn geen geldige betalingsopties bekend' te zien. Worden de gratis Games with Gold in rekening gebracht?

Gedownloade Games with Gold worden niet in rekening gebracht.
Voor de Xbox.com Store is een geldige betalingsoptie nodig om Xbox 360-games te downloaden.
Er wordt echter niets in rekening gebracht aangezien Games with Gold gratis is voor Xbox Live Gold-leden.

Ik word gevraagd een betalingsoptie toe te voegen om de aankoop te voltooien, maar ik probeer een gratis game te downloaden.

Dit foutbericht betekent dat er geen betalingsoptie in uw Microsoft-account staat. U moet een betalingsoptie in uw account hebben om gratis content van de Xbox 360 Marketplace te downloaden. Als u een betalingsoptie wilt toevoegen, meld u zich aan bij uw Microsoft-account, selecteert u Betalingsoptie toevoegen en volgt u de instructies.

Als u geen betalingsoptie wilt toevoegen, kunt u de content downloaden via uw Xbox 360-console.

mmm een optie kan dus zijn een oude 360 te pakken en daarop het te downloaden?

If you are attempting to download an Xbox 360 game as part of the GwG promotion it will absolutely require a credit card (or other valid payment) method to be on file.

Unfortunately, due to the way the previous generation of game purchases were configured this has always been a requirement. Xbox One titles do not have the same requirement.

is een belletje naar m$ een optie?
De achtergrond hiervan is dat een stel mensen 360 games with gold 'kochten' en de account doorverkochten aan anderen. Dat kon omdat een 360 gwg een echte aankoop is. Je kunt die spellen ook zonder gold abbo spelen. Bij One gwg is dat anders. Doorverkoop van accounts voor One gwg is niet zinvol. Daarom moet je een betalingsoptie toevoegen of via een 360 aankopen.

Verder is het een beetje kinderachtig en vooral gedateerd om de afkorting M$ te gebruiken. Dat was in 2004 reuzegrappig maar nu vooral triest.

• aevitas1
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 14:09
Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2017 @ 13:45:
[...]

De achtergrond hiervan is dat een stel mensen 360 games with gold 'kochten' en de account doorverkochten aan anderen. Dat kon omdat een 360 gwg een echte aankoop is. Je kunt die spellen ook zonder gold abbo spelen. Bij One gwg is dat anders. Doorverkoop van accounts voor One gwg is niet zinvol. Daarom moet je een betalingsoptie toevoegen of via een 360 aankopen.

Verder is het een beetje kinderachtig en vooral gedateerd om de afkorting M$ te gebruiken. Dat was in 2004 reuzegrappig maar nu vooral triest.
Yep. Alsof $am$ung, $ony, Appl€ e.d. bestaan om geen geld te verdienen.

Snap niet dat mensen zo denken, elk bedrijf bestaat om geld te bedienen en wie zegt dat het daar niet om gaat liegt dat die barst..

• Yaz
[...]

Dat zou raar zijn want als ik de game op de 360 aanschaf hoef ik geen betalingsoptie ingevuld te hebben. En dat weet ik zeker want zo download mijn zoontje alle GfG 360 spellen. Het is dus niet om account doorverkoop te ondermijnen. Geen idee wat de echte reden is, vervelend is het wel.
[...]
Tis dat jij al antwoord had gegeven welke nog wat aanvulling kon gebruiken anders had ik alleen maar hierover een opmerking gemaakt. Dit soort kinderachtig gedoe mag op andere sites blijven.

• Awesomo4k
Yaz schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:56:
[...]

[...]

Tis dat jij al antwoord had gegeven welke nog wat aanvulling kon gebruiken anders had ik alleen maar hierover een opmerking gemaakt. Dit soort kinderachtig gedoe mag op andere sites blijven.
Op bijvoorbeeld Fok.nl, haha! :+

• TheNostra
Vandaag weer paar uurtje star wars battlefront gespeelt. Maar mag toch hopen dat met de xbox one x de laadtijden stukken sneller zijn.

Lijkt wel of ie steeds in verbinding staat met ea servers en dan overlegt met ea. Hè deze gast wil naar dit menu " mag dat wel" terwijl ik nu alleen SP speel. Echt alles wat je doet in de menu's is tergend langzaam.

Word er een beetje sikkeneurig van.

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
TheNostra schreef op woensdag 13 september 2017 @ 17:04:
Vandaag weer paar uurtje star wars battlefront gespeelt. Maar mag toch hopen dat met de xbox one x de laadtijden stukken sneller zijn.

Lijkt wel of ie steeds in verbinding staat met ea servers en dan overlegt met ea. Hè deze gast wil naar dit menu " mag dat wel" terwijl ik nu alleen SP speel. Echt alles wat je doet in de menu's is tergend langzaam.

Word er een beetje sikkeneurig van.
Is niet alleen met Battlefront trouwens, ook Battlefield 1 duurt superlang om vanuit een game het hoofdmenu te laden. In het geval van Battlefront snap ik dat ze nog alle TIE-Fighters en ander grut moeten laden die af en toe voorbij komen vliegen, maar dat hadden ze dan wel beter aan kunnen pakken.

Anyway, Xbox One X zou moeten helpen door 4GB RAM als ramdisk te kunnen gebruiken. En natuurlijk de snellere harde schijf.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Yaz schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:56:
[...]

Dat zou raar zijn want als ik de game op de 360 aanschaf hoef ik geen betalingsoptie ingevuld te hebben. En dat weet ik zeker want zo download mijn zoontje alle GfG 360 spellen. Het is dus niet om account doorverkoop te ondermijnen. Geen idee wat de echte reden is, vervelend is het wel.
Heb je wellicht tegoed op je x360 staan?
Want het is echt nodig anders. Ik heb zelfs dit probleem ook gehad, mijn oplossing was om paypal te koppelen, dat mag ook.

10 second ninja DONE

• TheNostra
Paypal of creditcard koppelen is makkelijkste oplossing.

Het zijn twee aparte systemen xbox 360 en one qua betalings systeem etc. Dat gaan ze niet meer anders maken.

Vanaf het moment dat ze het punten systeem lieten vallen is het gezeik begonnen.

Zo heb ik aardig wat vloekwoorden gebruikt bij de laatste grote sale die ze hadden. Moest alles manueel via de xbox 360 kopen om vage redenen. Heb toen give and take 50 arcade games gekocht voor de 360.

Snap nog steeds niet waarom het niet mogelijk is om gewoon uit de hele lijst elke game aan te vinken die je wilt kopen. En zo snel klaar bent met shoppen. Gewoon rete irritant.

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

SpankmasterC schreef op woensdag 13 september 2017 @ 17:12:
[...]

Is niet alleen met Battlefront trouwens, ook Battlefield 1 duurt superlang om vanuit een game het hoofdmenu te laden. In het geval van Battlefront snap ik dat ze nog alle TIE-Fighters en ander grut moeten laden die af en toe voorbij komen vliegen, maar dat hadden ze dan wel beter aan kunnen pakken.
Ik weet het niet zo. Bij Forza Motorsport 5 duurt het laden van het menu ook gemakkelijk zo'n 15-20 seconden.
En dan ga je alleen naar het menu, dus niks in-game spul laden. Misschien synchronisatie van je stats en achievements met je account op Microsofts servers of zo? Heel vaag.

[ Voor 6% gewijzigd door Fireshade op 13-09-2017 17:54 ]

Fireshade schreef op woensdag 13 september 2017 @ 17:52:
[...]

Ik weet het niet zo. Bij Forza Motorsport 5 duurt het laden van het menu ook gemakkelijk zo'n 15-20 seconden.
En dan ga je alleen naar het menu, dus niks in-game spul laden. Misschien synchronisatie van je stats en achievements met je account op Microsofts servers of zo? Heel vaag.
Bij veel games is communicatie met servers de vertragende factor, GTA precies hetzelfde, tijdens het laden staat mijn externe schijf gewoon niets te doen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 18:44
Sagat schreef op woensdag 13 september 2017 @ 17:20:
[...]

Heb je wellicht tegoed op je x360 staan?
Want het is echt nodig anders. Ik heb zelfs dit probleem ook gehad, mijn oplossing was om paypal te koppelen, dat mag ook.
0,0 tegoed en hier werkt het ook gewoon zonder betalingsmiddel via de Xbox 360. Al hangt er bij mij gewoon PayPal aan dankzij de Xbox one.

Gamertag: timmie271

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:49
Iemand nog een tip hoe je iets in de Argentinië store kunt kopen?

WRC 7 Day One Edition is daar maar 20 euro en voor die prijs wil ik hem wel proberen :)

Maar je kunt alleen met CC betalen en MS doet een check of die wel in dezelfde regio is uitgegeven als de store waarin je probeert te kopen en dat gaat dus niet goed met m'n ING Mastercard :(

• Yaz
Mr Magic schreef op woensdag 13 september 2017 @ 20:57:
Maar je kunt alleen met CC betalen en MS doet een check of die wel in dezelfde regio is uitgegeven als de store waarin je probeert te kopen en dat gaat dus niet goed met m'n ING Mastercard :(
De truuk was volgens mij dat je eerst gift codes moest aanschaffen in de MS store. Daar zit de check niet uit. Deze gift cards kan je dan of direct gebruiken om het spel te kopen of om eerst te redeemen en dan pas om te zetten naar een spel.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

timmie271 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 18:15:
[...]

0,0 tegoed en hier werkt het ook gewoon zonder betalingsmiddel via de Xbox 360. Al hangt er bij mij gewoon PayPal aan dankzij de Xbox one.
Paypal is een valide payment optie. Dus dan voldoe je aan de voorwaarden.

10 second ninja DONE

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

SinergyX schreef op woensdag 13 september 2017 @ 18:14:
[...]

Bij veel games is communicatie met servers de vertragende factor, GTA precies hetzelfde, tijdens het laden staat mijn externe schijf gewoon niets te doen.
Jaren terug op de Xbox 360 met FIFA gehad dat spel soms hing omdat de servers te druk waren of offline. En toen speelde ik gewoon een offline competitie. 8)7

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Phusebox
Toch maar alvast in Rusland Forza 7 Ultimate gekocht voor 50 euro :D

Nu maar wachten tot 7 november voordat ik hem ga spelen (sowieso komt ie pas over 2 weken, ik weet).

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

SinergyX schreef op woensdag 13 september 2017 @ 18:14:
[...]

Je zou kunnen zeggen, dat het spel dus sneller zou reageren als je de internetverbinding op de Xbox uitschakelt. Uiteraard alleen voor local play. Je stats en achievements worden bij de volgende online connectie wel weer gesynced met je Xbox-account.

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12-09 21:31
Yaz schreef op donderdag 14 september 2017 @ 07:32:
[...]

De truuk was volgens mij dat je eerst gift codes moest aanschaffen in de MS store. Daar zit de check niet uit. Deze gift cards kan je dan of direct gebruiken om het spel te kopen of om eerst te redeemen en dan pas om te zetten naar een spel.
Volgens mij zijn er nog steeds geen Argentijnse giftcodes te vinden. Jammer, want Argentinië is vaak (veel) goedkoper.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Xbox Game DVR naar 1080p output bij de nieuwe update:

https://www.windowscentra...-capture-increasing-1080p

XBL: MRE Inc

Over 2 maanden 4K *O*

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:41

v8power67

Psn: Mausosaurus

Phusebox schreef op donderdag 14 september 2017 @ 09:05:
Toch maar alvast in Rusland Forza 7 Ultimate gekocht voor 50 euro :D

Nu maar wachten tot 7 november voordat ik hem ga spelen (sowieso komt ie pas over 2 weken, ik weet).
Hoe is dit te doen ?
Is dit moeilijk of is het paar kleine stappen ? want voor 50 euro wil ik hem ook wel proberen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• TheNostra
Weet iemand nog een goede deal voor 12 mnd xboxlive gold.

Vind ze alleen van de rond 35 wat al goed is. Maar als iemand eentje weet zoals intertoys half jaar terug had altijd mooi. Was zelf helaas te laat toen.

• v8power67

v8power67

krijg als ik de code wil redeemen via russische site het volgende :
PUR-CsvCurrencyMismatch
Deze code wordt gebruikt in een andere regio

Retourneren en probeer de code voor uw regio te krijgen.

HEb toch echt een russsisch code via SEA gamer mall

v8power67 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 13:38:
krijg als ik de code wil redeemen via russische site het volgende :
PUR-CsvCurrencyMismatch
Deze code wordt gebruikt in een andere regio

Retourneren en probeer de code voor uw regio te krijgen.

HEb toch echt een russsisch code via SEA gamer mall
en je xbox heb je op regio rusland gezet?

• v8power67

v8power67

quorumz schreef op donderdag 14 september 2017 @ 13:39:
[...]

en je xbox heb je op regio rusland gezet?
owh kan dat niet via de website ?
Moet op de xbox zelf ?

• v8power67

v8power67

Ah okee dan gaan we dit doen thnx :D

HEb het gedaan via de app, werkte ook en dan op de site kopen. Thnx voor de hulp :D

[ Voor 20% gewijzigd door v8power67 op 14-09-2017 13:47 ]

• TheNostra
Die maar gedaan.

Hmmz cashback actie van Lg voor een 4K tv is niet echt de moeite waard. Geld alleen voor geselecteerde winkels. En telefoon die je erbij krijgt raak je volgensmij nooit kwijt.

Kan tv bij een andere winkel stuk goedkoper krijgen. Doet de hele actie beetje te niet op deze manier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
v8power67 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 13:02:
[...]

Hoe is dit te doen ?
Is dit moeilijk of is het paar kleine stappen ? want voor 50 euro wil ik hem ook wel proberen.
Via seagm codes kopen en redeemen in de russische store (via je browser / xbox-store-checker.com)

• Reefun
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
SpankmasterC schreef op woensdag 13 september 2017 @ 17:12:
[...]

Anyway, Xbox One X zou moeten helpen door 4GB RAM als ramdisk te kunnen gebruiken. En natuurlijk de snellere harde schijf.
BF1 duurt lang met laden indien je de interne HDD gebruikt. Ben je zo 1 1/2 tot 2 min. kwijt om een map in te laden.

Echter zodra je een externe SSD schijf gebruikt dan gaat het stukken sneller! Ik ben meestal als één van de eerste ingeladen. En dan duurt het nog op z'n minst een minuut voordat de server vol genoeg is om daadwerkelijk te beginnen 8)7

Ik snap ook niet waarom de XB1X niet standaard is uitgerust met een SSD schijf. Ja, het is duurder, maar het maakt zoveel verschil.

• Yaz
Reefun schreef op donderdag 14 september 2017 @ 15:08:
[...]
Ik snap ook niet waarom de XB1X niet standaard is uitgerust met een SSD schijf. Ja, het is duurder, ...
Precies die reden. 4 jaar geleden was een 512GB schijf even duur, zo niet duurder, dan een xbox zelf. Nu nog zou ik er niet voor kiezen om er een SSD in te zetten. 7200 rpm sata disk is snel genoeg. Daar waren toentertijd genoeg benchmarks over te vinden.

Nieuwe Insider update binnen. Geeen ideee wat erin zit maar downloaden van die paar honderd MB ging mooi binnen 14 seconden!!

• harrytasker
  • Niet online
MAX3400 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 16:53:
Nieuwe Insider update binnen. Geeen ideee wat erin zit maar downloaden van die paar honderd MB ging mooi binnen 14 seconden!!
Volgens mij o.a. opnemen in 1080p (of 720p) op externe schijf.
MAX3400 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 16:53:
Wait, hoe lang duurde de totale update dan? Geen 45 minuten meer?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Martinspire schreef op donderdag 14 september 2017 @ 17:23:
[...]

Wait, hoe lang duurde de totale update dan? Geen 45 minuten meer?
13 minuten hier. Het viel wel aanzienlijker mee dan de ergernissen van "de vorige interface", zeg maar.

• Phusebox
Ik heb echt nog nooit een update hoeven doen op mijn XBO. Dat is mij de standby kosten wel waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

harrytasker schreef op donderdag 14 september 2017 @ 17:10:
[...]

Volgens mij o.a. opnemen in 1080p (of 720p) op externe schijf.
Je kan zelfs een uur aan 1080p opnemen ipv de 5 minuten in 480p. Best een flinke verbetering.
Ik zoek me helemaal ziek maar kan nergens de "lite" skin vinden op mijn One. Mis gewoon die hele optie onder mijn settings dingetjes

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 21:41
Yaz schreef op donderdag 14 september 2017 @ 16:00:
[...]

Precies die reden. 4 jaar geleden was een 512GB schijf even duur, zo niet duurder, dan een xbox zelf. Nu nog zou ik er niet voor kiezen om er een SSD in te zetten. 7200 rpm sata disk is snel genoeg. Daar waren toentertijd genoeg benchmarks over te vinden.
M'n samsung schijven van 1 TB waren in 2010 5 tientjes per stuk met een aanbieding vlak voor de overstroming. Daarna waren de schijven wel duurder maar nooit zo duur als een xbox. En buiten dat als ze er zoveel tegelijk zouden kopen betalen ze bij microsoft nog een schijntje.
Dus snap eigenlijk niet waarom er tegenwoordig geen SSD vanaf kan of iig een snellere HDD.

• harrytasker
  • Niet online
https://www.google.nl/url...rucw&ust=1505496856999073
MAX3400 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 18:58:
Ik zoek me helemaal ziek maar kan nergens de "lite" skin vinden op mijn One. Mis gewoon die hele optie onder mijn settings dingetjes
Personalize.....

[ Voor 33% gewijzigd door harrytasker op 14-09-2017 19:34 ]

Verwijderd

Net de STEALTH 600 turtle beach geprobeerd. Echt top om geen draden te hebben. Prima geluid ook. Vergelijkbaar met de dure headsets die ik in het verleden gebruikt heb en veel beter dan de Ms stereo headset. Zit ook prima voor brildragers.

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

https://www.windowscentra...-backward-compatible-list

Yeah! Eindelijk Saints Row The Third in BC

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2017 @ 19:47:
Net de STEALTH 600 turtle beach geprobeerd. Echt top om geen draden te hebben. Prima geluid ook. Vergelijkbaar met de dure headsets die ik in het verleden gebruikt heb en veel beter dan de Ms stereo headset. Zit ook prima voor brildragers.
Geen last van disconnects zoals bij de stealth 700 het geval is?

xbl: superlucky luke

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:27

R.G

wat mij wel flink tegenvalt en wat denken jullie daarvan zo anno 2017..

Stel je koopt op origin sw battlefront voor 5,-
waarom is die game dan ook niet op je xbox microsoft account? want ea heeft toch een soort login in xbox?
tenminste er is een ea app en een ubisoft app, is dat niet redelijker?

want waarom de game 2x kopen voor 2 platformen.. en wie was eerder met gold sharing, sony of microsoft en wie van de 2 volgde elkaar? omdat ze wel moeten?
Pagina: 1 ... 117 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.