Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Wellicht dat je via de inruilactie meer terug gaat krijgen dan normaal. Maar weet niet hoeveel XBO's er straks op Marktplaats staan, dat zal ook niet bevorderlijk zijn voor de prijs.MRE-Inc schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:50:
Hmm, heb ook nog een pre-order bij Gamemania staan met aanbetaling van 25 euro. Die gaan natuurlijk een inruil actie houden. Krijg je natuurlijk maar 75 terug voor je standaard 500Gb Xbox One, maar toch.....
Ik hou het op Gamemania, €100 moet wel lukken.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Gamemania koopt al heel lang geen Xbox One's in.Lekker Ventje schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:58:
[...]
Wellicht dat je via de inruilactie meer terug gaat krijgen dan normaal. Maar weet niet hoeveel XBO's er straks op Marktplaats staan, dat zal ook niet bevorderlijk zijn voor de prijs.
Ik hou het op Gamemania, €100 moet wel lukken.
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:13
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Was bij de Xbox One ook zo.TheNostra schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:51:
Wel apart dat je eerder op Amazon kunt bestellen dan in de Microsoft store zelf.
Op Amazon.de 6 maanden tevoren een pre-order geplaatst, bleek op release de voorraad te schaars die geleverd was door MS.
Dus op (Duitse) releaseday ook een order geplaatst bij MS.de, die was de volgende dag in huis (vanuit Eindhoven), order van Amazon kreeg ik 8 dagen later

Ik laat Amazon dus even links liggen deze keer
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Owh zie nu dat dit een multiplatform game is dus ps4 en pc ook.
Dacht een xbox exclusieve...
[ Voor 27% gewijzigd door v8power67 op 20-08-2017 23:06 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik kan nog een pre-order plaatsen in een nieuwe browser sessie.. dus denk het nog niet.TheNostra schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:59:
Hmmz lijkt dat voorbestellen Amazon uitverkocht is
Ja, dat ging vrij rapTheNostra schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:59:
Of paniek bestellingen of ze hebben een fout gemaakt, ik maak me niet druk.TheNostra schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:59:
Dan geen scorpio edition, ding zal toch voldoende hier in de winkel liggen. NL is en blijft een PS landje, dus zal niet zo rap lopen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat zal ook de reden zijn dat de NL versie nog niet werkt, omdat bol.com etc. de pre-orders nog niet online hebben staan.
Dat zag ik net ookSunnieNL schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:03:
Microsoft Duitsland site linkt nu door naar Amazon. Het lijkt er sterk op dat ze hem zelf niet gaan verkopen.
Dat zal ook de reden zijn dat de NL versie nog niet werkt, omdat bol.com etc. de pre-orders nog niet online hebben staan.
XBL: MRE Inc
Gewoon een Media Markt binnenlopen en er 1 reserveren.SinergyX schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:03:
[...]
Of paniek bestellingen of ze hebben een fout gemaakt, ik maak me niet druk.
Dan geen scorpio edition, ding zal toch voldoende hier in de winkel liggen. NL is en blijft een PS landje, dus zal niet zo rap lopen

http://www.xbox.com/de-DE..._fb_Photo_buy_8.20.11#buy
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
De source linkt naar bol.com, bartsmit en intertoys.TheNostra schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:04:
Naja probeer het wel via Microsoft zelf. Maar reserveer knop doet niks. Vrij knudde dit.
http://www.intertoys.nl/g...ters/xbox-one-x-1tb-zwart
https://www.bol.com/nl/p/...4_2_Ga+naar+productpagina
http://www.bartsmit.com/n...uter/xbox-one-x-1tb-zwart
Edit, apart dat bol.com wel een pre-order optie heeft, bartsmit en intertoys niet.
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 20-08-2017 23:06 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Held!SinergyX schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:05:
[...]
De source linkt naar bol.com, bartsmit en intertoys.
http://www.intertoys.nl/g...ters/xbox-one-x-1tb-zwart
https://www.bol.com/nl/p/...4_2_Ga+naar+productpagina
http://www.bartsmit.com/n...uter/xbox-one-x-1tb-zwart
Edit, apart dat bol.com wel een pre-order optie heeft, bartsmit en intertoys niet.
Apart dat die niet in de bron staat, ik heb Bol.com maar genomenTherach schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:06:
Bij Coolblue lijkt ie live te zijn: https://www.consoleshop.n...ne-x-scorpio-edition.html
7 euro goedkoper dan amazon.de, in the pocket boy
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
helaas welDragunov schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:10:
Direct betalen waarschijnlijk?
Yeps,Dragunov schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:10:
Direct betalen waarschijnlijk?
dat is wel een verschil met Amazon.de. Daar is het echt een pre-order (die ik net weer heb gecanceled nadat de bol.com bestelling er door was)

owh stom zeg.. ik had er ippies voor kunnen krijgenDutchCrownNL schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:12:
Besteld bij CoolBlue, hopen dat de cashback werkt van CashbackXL![]()
Daar gaat weer 50 cent
[ Voor 38% gewijzigd door Rivanov op 20-08-2017 23:15 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Tot op heden enkel een reservering van CoolBlue.Rivanov schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:13:
Belasten Bol.com en Coolblue direct je creditcard? Of reserveren ze enkel het bedrag en halen ze het er af bij levering.
/edit; LOL. Coolblue kan dus enkel iDeal. Nee bedankt.
En nee, je kan ook met Creditcard, PayPal en nog 1 betalen, ik had 4 opties.
[ Voor 10% gewijzigd door DutchCrownNL op 20-08-2017 23:15 ]
Ja dat het nu op gereserveerd staat is logisch. Maar of dat over enkele dagen ook nog zo is..DutchCrownNL schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:14:
[...]
Tot op heden enkel een reservering van CoolBlue.
En nee, je kan ook met Creditcard, PayPal en nog 1 betalen, ik had 4 opties.
Achja, heb een pre-order bij Mediamarkt. Morgen maar even bellen of dat automatisch een Project Scorpio Edition is.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Bol.com reserveert het bedragRivanov schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:13:
Belasten Bol.com en Coolblue direct je creditcard? Of reserveren ze enkel het bedrag en halen ze het er af bij levering.
Nu nog een 4K tv uitzoeken met lage inputlag
[ Voor 22% gewijzigd door TheNostra op 20-08-2017 23:19 ]
Kan altijd nog retour of doorverkocht worden als ik er zometeen twee heb.
[ Voor 49% gewijzigd door Rivanov op 20-08-2017 23:20 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Haha, hebben ze die zekeringkast even een poets gebakkenTherach schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:06:
Bij Coolblue lijkt ie live te zijn: https://www.consoleshop.n...ne-x-scorpio-edition.html

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Gezien Amazon.de op slot ging na een x aantal pre-orders, zullen ze wel weten hoeveel ze er krijgen er een teller op hebben staan.MRE-Inc schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:16:
Maar het is natuurlijk koffiedik kijken hoeveel CB en Bol geleverd krijgen van de XbX Scorpio Edition. Krijgen ze 10 stuks. Kun je een maand wachten. Zo ging het ook met een telefoon destijds (lumia 920)
Bol.com heeft trouwens er een winaktie aan vast zitten met mogelijkheid op 1 van de 5 gouden bonnen ter waarde van 80 euro (12x60 + xbox live voor een jaar): https://www.bol.com/nl/cm...ievoorwaardenXboxOneX.pdf
(las het pas toen de pre-order gedaan was)
Hardware.info: Xbox One X Project Scorpio Edition nu als pre-order | |
Microsoft heeft een eigen versie van de Xbox One X uitgebracht, de Project Scorpio Edition. De high-end console heeft op de console en de controller een groene inscriptie met de tekst Project Scorpio en wordt geleverd met verticale stand. De console is via Microsoft verkrijgbaar in beperkte oplage. Pre-order hier: Coolblue en Bol.com | ![]() |
[ Voor 9% gewijzigd door Balance op 20-08-2017 23:32 ]
Trekken maar bedrag af na levering dus.
LG Oled C7 heeft 21msTheNostra schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:17:
Ja maar bestel nu voor de special edition anders had ik net Zo goed kunnen wachten.
LG Oled C6 heeft rond de 23ms sinds laatste update.
Werkt bij mij, en veel anderen, nog niet.Balance schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:21:
Hardware.info: Xbox One X Project Scorpio Edition nu als pre-order Microsoft heeft een eigen versie van de Xbox One X uitgebracht, de Project Scorpio Edition. De high-end console heeft op de console en de controller een groene inscriptie met de tekst Project Scorpio en wordt geleverd met verticale stand. De console is via Microsoft verkrijgbaar in beperkte oplage.
Pre-order hier: https://www.xbox.com/nl-NL/xbox-one-x#buy[afbeelding]
Ja die c7 stond al op mijn lijstje. Weet je toevallig ook of er verschil zit in de inputlag 55 of 65 inch.SunnieNL schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:21:
[...]
LG Oled C7 heeft 21ms
LG Oled C6 heeft rond de 23ms sinds laatste update.
Verwijderd
Ehm.. er staat duidelijk pre-order bij het artikelVerwijderd schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:25:
Besteld bij coolblue, ik heb betaald dus komen ze er niet meer onderuit. Een reservering of pre order kunnen ze veel gemakkelijker cancelen.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Ga waarschijnlijk voor de LG 65C7V, eind Augustus komt er een prijsdaling / cashback actie, even in de gaten houden.TheNostra schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:17:
Ja maar bestel nu voor de special edition anders had ik net Zo goed kunnen wachten.
OLED en 21 ms : http://www.rtings.com/tv/reviews/best/by-usage/video-gaming
Verwijderd
Coolblue wilt meteen geld zien, je sluit dus een koopovereenkomst.DutchCrownNL schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:26:
[...]
Ehm.. er staat duidelijk pre-order bij het artikel
Pre order is een reservering, totaal iets anders.
Dat was voor heel korte duur denk ikDutchCrownNL schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:23:
Voor de gene die pricewatch: Super Lucky's Tale, Xbox One willen bestellen, in de Microsoft Store is hij 29,99 ipv 59,99 zoals bij Bol.com

Incorrect. Een pre-order is simpelweg een bestelling voordat het nog geleverd kan worden: voorafgaande bestelling.Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:27:
[...]
Coolblue wilt meteen geld zien, je sluit dus een koopovereenkomst.
[ Voor 15% gewijzigd door Luca op 20-08-2017 23:30 ]
Een koopovereenkomst is ook door coolblue gewoon onderuit te komen. Dan storten ze gewoon het geld terug. Bijvoorbeeld op het moment dat ze niet kunnen leveren omdat ze niet genoeg exemplaren van de limited edition binnen krijgen. Dan staan ze zelfs in hun recht omdat het overmacht is.Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:27:
[...]
Coolblue wilt meteen geld zien, je sluit dus een koopovereenkomst.
Uiteindelijk maar bij CB besteld en die pre-order bij Amazon.de gecancelled.
PostNL is meestal voor 10.00u hier ivm de pollers in de binnenstad, dus dan heb ik mooi game dagje tussen de werkzaamheden door
Verwijderd
Diverse advocaten hebben uitgezocht dat een pre order waarbij niet vooraf betaald is niks meer is als een reservering, je hebt geen enkel recht.Danny.G schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:29:
[...]
Incorrect. Een pre-order is simpelweg een bestelling voordat het nog geleverd kan worden: voorafgaande bestelling.Jij hebt hem dus ook gepreorderd.
Pre order waarbij wel vooraf betaald is, is een juridisch bindende koopovereenkomst waarbij je uitvoering kan afdwingen.
Een groot verschil, maar dat had je ook zelf kunnen weten als je wat moeite had gedaan.
Thx voor de info dan wacht ik dat even af.justifire schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:26:
[...]
Ga waarschijnlijk voor de LG 65C7V, eind Augustus komt er een prijsdaling / cashback actie, even in de gaten houden.
OLED en 21 ms : http://www.rtings.com/tv/reviews/best/by-usage/video-gaming
Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:32:
[...]
Diverse advocaten hebben uitgezocht dat een pre order waarbij niet vooraf betaald is niks meer is als een reservering, je hebt geen enkel recht.
Pre order waarbij wel vooraf betaald is, is een juridisch bindende koopovereenkomst waarbij je uitvoering kan afdwingen.
Een groot verschil, maar dat had je ook zelf kunnen weten als je wat moeite had gedaan.

Bij creditcard kreeg ik elke x een foutmelding dus nu maar iDeal
Verwijderd
Je begrijpt dus nog steeds niet dat klanten van bijvoorbeeld intertoys, bs en bol.com veel minder rechten hebben dan klanten van coolblue?Danny.G schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:34:
[...]
![]()
Logisch: je hebt niet betaald, dus je hebt ook niks besteld en dus is er geen koopovereenkomst. Daar hoef je geen advocaat voor te zijn hoor.
|
Edit:

En als je dan probeert af te rekenen verdwijnt hij uit je winkelwagen. Helaas.
Edit 2: Na een paar keer proberen werkt het! (Probeer ook incognito-tabblad).

[ Voor 98% gewijzigd door Balance op 20-08-2017 23:57 ]
Ik zou niet weten waarom je mij woorden in de mond gaat leggen. Ik heb verder ook geen zin in passief agressieve discussies dus ik laat het hier ook bij.Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:37:
[...]
Je begrijpt dus nog steeds niet dat klanten van bijvoorbeeld intertoys, bs en bol.com veel minder rechten hebben dan klanten van coolblue?
That works! Held.
[ Voor 21% gewijzigd door Luca op 20-08-2017 23:38 ]
Foutdetails
Opnieuw proberen
1 TB Xbox One X-console - Project Scorpio-editie is verwijderd uit uw winkelwagen
pnbys0MhrE2TUk15.2.9
2017/08/20 - 21:38:40 UTC
Verwijderd
[ Voor 87% gewijzigd door Geronimous op 21-08-2017 09:50 ]
Geld wordt pas afgetrokken van je rekening, als je bestelling is verzonden (VISA)
Ik geef niks toe.Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:39:
[...]
Mooi dat je nu je fout herkent, als je nu gewoon in je eerste post je bakkes had gehouden dan worden mensen niet op het verkeerde been gezet!!
Verwijderd
Wat dus een enorm risico is.Dragunov schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:40:
Besteld op Bol.com.
Geld wordt pas afgetrokken van je rekening, als je bestelling is verzonden (VISA)
Bedankt voor het bevestigen.
Inderdaad:Dragunov schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:40:
Besteld op Bol.com.
De betaling wordt pas afgeschreven wanneer een artikel is geleverd. Als je bestelling bestaat uit meerdere artikelen die op verschillende datums verzonden worden, dan wordt je creditcard belast per levering.
Afaik de MS store betaal je direct, was in ieder geval toen met mijn Elite controller, die ik pas week of 4 later kreeg.
Dat je hem niet krijgt? Dan liever niets hebben betaald, dan je geld terug krijgen of nog langer wachten als ook MS store dat ding niet bij launch kan leveren. Dan loop ik die dag gewoon de intertoys binnen en koop een normale.Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:42:
[...]
Wat dus een enorm risico is.
[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 20-08-2017 23:43 ]
Is via creditcard dan krijg je vrijwel altijd je geld terug bij niet leveren. Of ander gezeik.Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:42:
[...]
Wat dus een enorm risico is.
Verwijderd
Ja klopt maar dan sta je met lege handen+er rust de komende twee maanden een reservering op je credit card waardoor je minder tebesteden hebt.TheNostra schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:44:
[...]
Is via creditcard dan krijg je vrijwel altijd je geld terug bij niet leveren. Of ander gezeik.
Heb al enige tijd een 4k tv maar ben blij met mijn One S
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 20-08-2017 23:49 ]
Ja klopt. Ik betaal tegenwoordig altijd met creditcard. Vakanties goederen whatever. 1 keer flink het ship in gegaan nooit weer. Aka bedrijf ging failliet.Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:46:
[...]
Ja klopt maar dan sta je met lege handen+er rust de komende twee maanden een reservering op je credit card waardoor je minder tebesteden hebt.
Je kon toen bon aannemen als pleister op de wond. Vlak erna waren ze faillietjustifire schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:48:
Ik wacht even op de Neckerman pre-order voor €349,-
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Heb er hier een mooie keukenmixer voor staan, was net op tijd, 2 dagen later was het exit NeckermannTheNostra schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:51:
[...]
Je kon toen bon aannemen als pleister op de wond. Vlak erna waren ze failliet
Ik laat die bij mij wel op bol.com staan. Bij de launch van de Xbox One werd mijn Day One (duitse versie) geleverd door UPS. Er zijn er toen eerst 3 UPS auto's door de straat gereden om vervolgens wel eentje te hebben die stopte voor mijn huis en hem af te leveren.. maar toen was het al 1600u (plus het feit dat als ik geen vrij krijg dat UPS alleen op kantooruren levert en ik dan dus niet thuis ben)Balance schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:37:
Link om de Microsoft Xbox One X Project Scorpio Edition bij Microsoft zelf te bestellen: https://www.microsoft.com...x-one-x/8ZJH508RNQL0/XKOG
Edit 2: Na een paar keer proberen werkt het! (Probeer ook incognito-tabblad).
[afbeelding]
Nee, in de bevestigings mail van Microsoft staat:Rivanov schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 00:01:
Via MS zelf 2-3 werkdagen levertijd?!
1 TB Xbox One X-console - Project Scorpio-editie
Hoeveelheid 1
Beschikbaar: maandag 6 november 2017
Verzendmethode: Standaardverzending € 413,22
Subtotaal € 413,22
Btw € 86,77
Totaal € 499,99
[ Voor 26% gewijzigd door Martinspire op 21-08-2017 00:08 ]
Verwijderd
D8 dat je bij ms gelijk moest dokkenVerwijderd schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 00:12:
Via Microsoft besteld, en PayPal geselecteerd. Wordt het pas na verzenden van je rekening afgeschreven?
3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
Verwijderd
Heb nog niks hoeven te betalen. Kan blijkbaar nu net zoals Amazon.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2017 00:18 ]
Microsoft zendt de xbox (tenminste bij de lancering van de one) een dag van te voren zodat je op de dag zelf kan spelen, ook bij normale verzendwijze dus expres verzending is niet nodig.
Nee hoor.
Uit de bevestigingsmail:
Artikelen die we naar u verzenden, inclusief gereserveerde artikelen, brengen we bij u in rekening wanneer ze worden verzonden.
Verwijderd

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2017 01:11 ]
Het is toch pas vanaf vandaag mogelijk om een pre-order te plaatsen?Dragunov schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 01:46:
Hoeveel Scorpio's zouden ze gemaakt hebben? Op Bol.com kan je die nog steeds bestellen...
Verwacht je een schaarste?Dragunov schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 01:46:
Hoeveel Scorpio's zouden ze gemaakt hebben? Op Bol.com kan je die nog steeds bestellen...
Joh.... Het mooie van zo'n Scorpio editie is dat ze een printje op het ding plakken, een controller een likje verf geven een verticale standaard bij de doos in stoppen.
Op basis van eerder gedane ervaringen kunnen ze redelijk voorspellen hoeveel pre-oders ze krijgen. daarnaast zijn de komende twee weken lang genoeg om te bepalen als men "extra" bij moeten maken.....
Het is net als met de Day One editie van de eerste versie, op 7 november kan je de Scorpio editie gewoon uit het winkelschap plukken....
Ben er voor mezelf nog niet uit als ik een Scorpio editie haal, ik ben niet zo van de stickertjes op spullen!
Tis dat mijn zwager een garagebedrijf heeft, anders was de sticker van hem achter op mijn auto als lang verdwenen......
Ik hoef niet zo nodig Scorpio op mijn Xbox te hebben staan ;-) Ik zou er liever een One X met een mooie neutrale Elite controller hebben.... (zonder tierlantijntjes)
Cogitationis poenam nemo patitur
Nee hoor want ik wil die lelijke versie niet. Ik ga hem niet verticaal plaatsen dus de stand hoef ik ook niet en die gradient opdruk is lelijk maar dat groene tekstje erop nog veel meer.justifire schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 23:19:
[...]
Haha, hebben ze die zekeringkast even een poets gebakken
Als dat de enige versie was zou ik er zelfs geen kopen. Vraag me af welke non designer dat ding heeft mogen verneuken.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dan zijn ze daar in mijn filiaal nog niet van op de hoogte want ik heb het eind juni gevraagd en toen was het geen probleem.Hawk86 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:58:
[...]
Gamemania koopt al heel lang geen Xbox One's in.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Hoho, het is en blijft Microsoft. Die zijn echt een ramp als het gaat om dit soort dingen. Alle landen die ze met de release van de Xbox One in 2013 in de steek hebben gelaten, kunnen nu ook bestellen. Microsoft kennende hebben ze hier geen rekening mee gehouden. Op een of andere manier is er altijd een Fuck up van hun kant. Maar laten we het hopen dat jij gelijk hebtBullet NL schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 02:25:
[...]
Op basis van eerder gedane ervaringen kunnen ze redelijk voorspellen hoeveel pre-oders ze krijgen. daarnaast zijn de komende twee weken lang genoeg om te bepalen als men "extra" bij moeten maken.....
Ik heb iig voor de zekerheid direct gisteravond de Scorpio Editie besteld. Daarna mijn pre-orders bij Amazon.de en Coolblue gecancelled.
Overigens staat er nu wel een KOOP NU knop op http://www.xbox.com/nl-NL/xbox-one-x#buy
De link die eerder werd genoemd in dit topic is dus niet meer nodig. Je kan ze overigens nog steeds bestellen.
[ Voor 10% gewijzigd door MRE-Inc op 21-08-2017 08:30 ]
Helaas is het tot op nu nog steeds niet mogelijk om NL te kiezen in de lijst met landenMartinspire schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:01:
Xbox Design Lab dus eindelijk naar Nederland. Werd fucking tijd.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Waarschijnlijk komen bundels pas volgend jaar. In november komt de Project Scorpio Edition uit en pas daarna de normale versie. Ik gok dat alles wat in de pre-order zit en op launch-day beschikbaar is, een Project Scorpio Edition is. Ze maken gewoon genoeg consoles en de voorraad die in de winkel staat is alles van die PSEdition. Vraag me trouwens af hoe lang het duurt voordat het de nickname "Playstation Edition" krijgtilluvattarr schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 09:18:
Kan iemand mij even kort uitleggen hoe het 'normaal' werkt met pre-orders? Nu is dus alleen de Scorpio Edition live, maar komen er waarschijnlijk ook nog bundels uit met een game erbij? Of komt zoiets pas maanden na de launch?
Anyways, vanaf december/januari heb je de normale versie omdat dan de PSE is uitverkocht.
- uchiha tijntje
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 20:52
Seriously.... (gow 2 mp sux)
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
:strip_exif()/u/27958/Narutoanimatedaim1.gif?f=community)
Ik heb Dark Souls 3 gekocht
Deze week ook beginnen met Rime.
Wat MS gisteren liet zien was trouwens zwaar teleurstellend, niet zozeer qua games, alhoewel ik heel graag een nieuwe aankondiging had gezien, maar vooral de presentatie van het geheel. Het leek alsof ik naar een amateuristische youtubeshow zat te kijken.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Dit topic is gesloten.
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.