Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Nergens, stemmingmakerijDutchCrownNL schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:07:
[...]
Huh?! Waar heb je dat gehoord/gelezen?
Zojuist via de klantenservice.DutchCrownNL schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:07:
[...]
Huh?! Waar heb je dat gehoord/gelezen?
Antwoord via Whatsapp op vraag of hij vanavond in de preorder ging:
Het is via ons niet te reserveren en we weten helaas nog niet of het bij ons in de pre-order komt.
[ Voor 30% gewijzigd door Phusebox op 20-08-2017 22:08 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Die ik destijds in 2016 op de US website heb gemaakt, zijn omgezet naar euro's op de DE site. 89,98 euro per stuk en dan had ik volgens mij inclusief inscriptie gegraveerd.Bullet NL schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:05:
Wat kost zo'n controller extra kosten in euro's?
XBL: MRE Inc
Hij staat anders nog gewoon op hun website.. Vreemd..
Anyway, via de Microsoft Store is ook niet erg, Super Lucky's Tale ligt al in het winkelmandje, nu de One X nog
[ Voor 21% gewijzigd door DutchCrownNL op 20-08-2017 22:09 ]
pics or it didn't happen
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Heb je ook nog een echte bron (zwart op wit) of alleen ''de klantenservice'' ?
Jonguh.... Maak je niet zo druk...
Ik heb contact met de Xbox distributeurs in Nederland, Coolblue weet helemaal nergens nog van....
Hij komt 7 november in de winkel uit...
Cogitationis poenam nemo patitur
hahah wat is dit joh!
Dat is duidelijk iemand die denkt dat ie alles is maar niks durft heheFamous schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:09:
Heeft die Ginger nou neppe tattoo's ?
hahah wat is dit joh!
Dat is winkelen bij coolcat in 1998 en nu dat shirt in je kast vinden en dan denken..dat trek ik aan voor mijn presentatie!Famous schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:09:
hahah wat is dit joh!
Yup, Sea of Thieves sleeveFamous schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:09:
hahah wat is dit joh!
[ Voor 3% gewijzigd door wes- op 20-08-2017 22:14 ]
En wat mooie vrouw !Famous schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:09:
hahah wat is dit joh!
Tja ik vond het ook gek maar ja ze gaan toch geen klant zomaar wegjagen lijkt me. Dan zeg je 'even afwachten nog tot hij beschikbaar is om te reserveren '.Bullet NL schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:09:
[...]
Jonguh.... Maak je niet zo druk...
Ik heb contact met de Xbox distributeurs in Nederland, Coolblue weet helemaal nergens nog van....
Hij komt 7 november in de winkel uit...
Gast. Die krijgen morgen een mailtje van Microsoft met "de pre-orders van X1X kunnen live". En dan staat alles er gewoon op net als bij alle andere sites. Klantenservice op zondagavond lijkt me niet echt betrouwbaar, zeker als de X1 event nog bezig is.Phusebox schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:06:
Hmm krijg net bericht dat Coolblue de Xbox one x misschien helemaal niet gaat krijgen dus ben benieuwd wat ze gaan aankondigen qua verkrijgbaarheid.
Coolblue is 1 van de grootste elektronica giganten in Nederland, en hun klantenservice kunnen je niet iets beloven wat ze nu nog niet weten. Dus maak je niet druk, hij komt vanzelf, ook bij CoolbluePhusebox schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:11:
[...]
Tja ik vond het ook gek maar ja ze gaan toch geen klant zomaar wegjagen lijkt me. Dan zeg je 'even afwachten nog tot hij beschikbaar is om te reserveren '.
Wat Martin hier boven dus schrijft....Phusebox schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:11:
[...]
Tja ik vond het ook gek maar ja ze gaan toch geen klant zomaar wegjagen lijkt me. Dan zeg je 'even afwachten nog tot hij beschikbaar is om te reserveren '.
Doe nou eens even niet zo paniekerig negatief, ga lekker kijken en ontspan.....
FTFYHawk86 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:12:
[...]
Coolblue is 1 van de grootste elektronica giganten in Nederland, en hun klantenservice kunnen je niet iets beloven wat ze nu nog niet weten. Dus maak je niet druk, hij komt vanzelf, ook juist bij Coolblue

Doesn't matter, had snu-snuHawk86 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:16:
Dont stick your dick in crazy, en het voorbeeld daarvan zit nu op de bank. Crazy Eyes.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Wat denk je van die blonde dan, met de piercing op de neus, tussen de ogen.Hawk86 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:16:
Dont stick your dick in crazy, en het voorbeeld daarvan zit nu op de bank. Crazy Eyes.
Heb niets tegen piercings, enkel om aan te duiden.
Dit is tenminste wel een echte custom XBO met geluiden, etc.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik kijk liever naar die blonde dan die duitse muts om eerlijk te zijnFamous schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:17:
[...]
Wat denk je van die blonde dan, met de piercing op de neus, tussen de ogen.

Denk dat je zelf weinig hoef te doenDutchCrownNL schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:18:
[...]
Ik kijk liever naar die blonde dan die duitse muts om eerlijk te zijn

Drukte net serieus op X van de controller om kans te maken..
Het is gewoon een X die op het kussen staat

Of een blauw-oranje Gulf X met FM7.Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:21:
Kondig dan een witte Xbox One X.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Eh, nee. Ik heb nooit een situatie gehad waarbij ik een wit apparaat kon gebruiken in m'n TV-meubel. Ben juist zo blij dat de One X weer gewoon zwart is.Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:21:
Kondig dan een witte Xbox One X.
Rest allemaal behoorlijk meh..
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
En toch op RDS2016 geen Edge maar IE. Dus toch nog wel gangbaar, ook voor Microsoft.
Dat is nog zachtjes uitgedruktmobygo76 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:23:
Het event lijkt wel erg op E3 daily news. Toch wel tegenvallend ..
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Spreekt mij dus totaal niet aan tbhv8power67 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:23:
Eerste game die me echt leuk lijkt wat ik vandaag gezien heb is cuphead...
Rest allemaal behoorlijk meh..

Gelukkig verschillen smaken
Yep ze draagt een Apple Watchglorixjim schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:27:
heeft die blonde een Iwatch ? dat zal Bill leuk vinden
glorixjim schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:27:

Vast geen NL
Bill, als in, Bill Gates? Die heeft daar echt geen probleem mee. De beste man had zelf ook zat devices van de concurrent in huis. Zowel tijdens als na zijn Microsoft tijd.glorixjim schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:27:
Edit: Had die X dan ook op de Xbox zelf gezet en niet alleen op de doos

[ Voor 40% gewijzigd door Martinspire op 20-08-2017 22:32 ]
Beginnen bij meer geheugen bijvoorbeeldMartinspire schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:30:
Behalve wat andere looks, zit er nog iets in qua systeem wat anders is? Grotere HD oid?
Ik heb het er maar even bij gezet: ten opzichte van de normale XOX dus
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2017 22:33 ]
Een stand..Martinspire schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:32:
[...]
Ik heb het er maar even bij gezet: ten opzichte van de normale XOX dus

En de prijs?!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Mja als ie dus een 2TB schijf had, dan had ik hem wel gewild. Nu boeit het me echt totaal noppes.
3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
Precies, vind persoonlijk het groene ook helemaal niets.Martinspire schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:33:
[...]
Mja als ie dus een 2TB schijf had, dan had ik hem wel gewild. Nu boeit het me echt totaal noppes.
Maakt het weer kinderlijk.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Morgenvroeg maar even naar de Mediamarkt bellen om te vragen of mijn pre-order voor de Project Scorpio kan.
In Amerika, het is hier stuk later.Rivanov schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:35:
Pre-orders live right now. WAAR DAN?!
Morgenvroeg maar even naar de Mediamarkt bellen om te vragen of mijn pre-order voor de Project Scorpio kan.
Mensen gaan nu de webshop niet meer aanpassen.
Voelt beetje als een wasted 1.5uur zo..
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
In de US kun je het ook niet kopen. De site waar hun eigen Xbox News site naar linked, is zelfs niet te bezoeken. Zie hier: https://news.xbox.com/201...-project-scorpio-edition/Famous schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:36:
[...]
In Amerika, het is hier stuk later.
Mensen gaan nu de webshop niet meer aanpassen.
Is het ook.v8power67 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:37:
Dus een hele show en enigste nieuws is dat de console te preorderen is ?
Voelt beetje als een wasted 1.5uur zo..
Komt er wel op zo denk ik, de besproken games staan er al wel op.Martinspire schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:38:
[...]
In de US kun je het ook niet kopen. De site waar hun eigen Xbox News site naar linked, is zelfs niet te bezoeken. Zie hier: https://news.xbox.com/201...-project-scorpio-edition/
Die Sorpio versie hoef ik niet. Zou ik deze krijgen is het best maar de gewone is ook prima. Die controller verdwijnt toch in de kast omdat ik liever de Elite heb.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
http://www.xbox.com/nl-NL/xbox-one-x?xr=shellnav#buy
Je besteld hem in Duitsland waardoor je dus nog langer moet wachten ivm verzenden?
Ow mijn god..ik moet dalijk 3! dagen wachten tot ik hem binnenheb!!! hoe ga ik dat OOIT overleven!?!! get a life dude. wat maken die paar dagen nou uit.Famous schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:42:
[...]
Je besteld hem in Duitsland waardoor je dus nog langer moet wachten ivm verzenden?

Bestel hem ook weFamous schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:42:
[...]
Bij ms
Nou, een paar dagen zou mij niets uitmaken (ik haal hem toch niet).Hawk86 schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:43:
[...]
Ow mijn god..ik moet dalijk 3! dagen wachten tot ik hem binnenheb!!! hoe ga ik dat OOIT overleven!?!! get a life dude. wat maken die paar dagen nou uit.
Maar je preordert hem vanaf de eerste minuut dan ga ik ervan uit dat je hem snel wilt. Daarom zou ik het gek vinden als je nu een preorder in het buitenland plaatst.
Lekker gebekt weer vandaag
Preorders are going live in 29 countries. May take time for individual retailers to update pages given timezone differences.
Ik preorder hem nu zodat ik hem gegarandeerd heb. Maar of hij nou dag 1 of dag 10 verschijnt daar maak ik mij niet druk om. Er zijn geen spellen die ik direct op de One X wil spelen. En ik heb goede ervaringen met Amazon.de als het gaat om verzendtijden.Famous schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:45:
[...]
Nou, een paar dagen zou mij niets uitmaken (ik haal hem toch niet).
Maar je preordert hem vanaf de eerste minuut dan ga ik ervan uit dat je hem snel wilt. Daarom zou ik het gek vinden als je nu een preorder in het buitenland plaatst.
Lekker gebekt weer vandaag
29, aardige gok dat NL daar dus niet tussen zit.Rivanov schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:47:
Albert Penello:
Preorders are going live in 29 countries. May take time for individual retailers to update pages given timezone differences.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
XBL: MRE Inc
Hier ook geen interesse in de Project Scorpio Edition. Lelijk met die kleurovergang.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Creditcard wordt toch pas afgeschreven zo gauw hij daadwerkelijk wordt verstuurd.
Ik zou liever console bestellen op site van Microsoft
Die stond er dus al blijkbaar een paar dagen, zat even m'n mailbox terug te kijken en had die link (directe naar product) afgelopen donderdag al gestuurd gekregen.TheNostra schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:51:
Wel apart dat je eerder op Amazon kunt bestellen dan in de Microsoft store zelf.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2017 22:54 ]
Die duitsers hebben verzendkosten erbijVerwijderd schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:52:
Kut Duitsers vragen er wel 7 euro meer voor. Denk dat het maar via de Microsoft store gaat zodra je er kunt bestellen.
Op de nederlandse xbox site staat reserveer nu, dus lijkt me sterk dat die niet in NL uit zo komenSinergyX schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:48:
[...]
29, aardige gok dat NL daar dus niet tussen zit.
Dit topic is gesloten.
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.