Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• DeNachtwacht
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 19:58
Ja heel leuk fantasieproduct van een hobbyist. Maar denk maar niet dat Apple meteen zijn high-end design in zijn budgetproduct gaat inbouwen :).

• vanaalten
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 20-10 12:39
Vanavond dus al meteen iOS11.3 geinstalleerd - en vooralsnog doet de telefoon het nog gewoon. :)

Nieuwe 'battery health' functie: ik zit blijkbaar nog op 97% van de originele batterij-capaciteit. Toestel is dus 1 jaar en 51 weken oud - zeg, twee jaar oud. Valt mij totaal niet tegen! Nou wist ik al dat 'ie nog best goed was: afgelopen vrijdag om half zeven van de lader gehaald en zonder opladen zat hij zondagavond 22:00 nog op 15% vol. Tweeënhalve dag op 1 accu, ben ik wel tevreden mee. Toegegeven, ik zal geen 'heavy user' zijn, geen facebook, geen filmpjes, niet fanatiek spelletjes spelen (op wat patience na dan).

• DeNachtwacht
Mijn SE zit na 1 jaar en 3 maanden op 93%, ook nog best netjes. Hij ligt hier wel echt elke dag aan de lader.

• Hackus
  • Niet online
Bij normaal gebruik haal ik 2 dagen op SE. 7:30u van de lader en in de avond +- 70%, volgende avond laat +- 20% wat opladen vergt. Mijn 8 haalt dit gedrag niet btw

• MXL
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 21-10 19:27
Gisteren ook de update gedaan, wat me opviel is dat de telefoon tot gisteren avond erg traag was. Na de update is hij ineens sneller met een batterij conditie van 90% ik heb nog geen instelling veranderd. Ik ben niet snel argwanend maar dit lijkt er een beetje op dat ze toch kunstmatig willen ontmoedigen om een nieuwe accu te gaan halen. Ik laad al twee jaar elke dag en soms ligt hij 2 tot 3keer aan de lader. Kan nooit zijn dat hij nog 90% is

Powered by Solarfrontier 3060 Wp

• Martinusz
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 22:02
Mijn zit op 82% zegt ie, ik hou er altijd wel een dag mee vol met best wat gebruik.
Moet wel zeggen dat ik laatste tijd idee heb dat hij net ietsje harder leeg loopt.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online
quote:
Martinusz schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 09:36:
Mijn zit op 82% zegt ie, ik hou er altijd wel een dag mee vol met best wat gebruik.
Moet wel zeggen dat ik laatste tijd idee heb dat hij net ietsje harder leeg loopt.
Dat komt door je Usian Bolt hoesje denk ik :P

• KleinDraakje
  • Registratie: november 2015
  • Niet online
quote:
MXL schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 09:06:
Gisteren ook de update gedaan, wat me opviel is dat de telefoon tot gisteren avond erg traag was. Na de update is hij ineens sneller met een batterij conditie van 90% ik heb nog geen instelling veranderd. Ik ben niet snel argwanend maar dit lijkt er een beetje op dat ze toch kunstmatig willen ontmoedigen om een nieuwe accu te gaan halen. Ik laad al twee jaar elke dag en soms ligt hij 2 tot 3keer aan de lader. Kan nooit zijn dat hij nog 90% is
Ik zag in de reacties op het artikel op de frontpage juist veel mensen die zeiden dat ze niet konden geloven dat hun batterij nog rond de 80% Health had omdat hij nog maar zoveel maanden oud was. Dat zou die theorie tegenspreken.

Zelf heb ik sinds een paar maanden een refurbished SE ‘gekregen’ van Apple omdat de batterij van mijn andere onder de 80% Health zat en pas 1,5 was (plus willekeurig uitviel)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MXL
Meer mensen die ervaren dat de telefoon veel sneller is geworden?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online
quote:
MXL schreef op zondag 1 april 2018 @ 21:37:
Meer mensen die ervaren dat de telefoon veel sneller is geworden?
Onder iOS11.3 is de SE wat vlotter ja, als je dat bedoelt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MXL
Vandaag mijn eerste uitvaller doordat de batterij de benodigde stroompiek niet kon leveren. Dit inderstreept nog maar mijn eerdere post. Mijn telefoon was langzaam. Na de laatste update was hij ineens snel en mijn batterij nog 90%. Toch vandaag ineens uitgevallen. Kortom met 90% kan mijn tlefoon geen piekbelasting meer aan.

Voelt toch alsof ze willen ontmoedigen dat ik een nieuwe accu kom halen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Martinusz
quote:
MXL schreef op zondag 8 april 2018 @ 21:13:
Vandaag mijn eerste uitvaller doordat de batterij de benodigde stroompiek niet kon leveren. Dit inderstreept nog maar mijn eerdere post. Mijn telefoon was langzaam. Na de laatste update was hij ineens snel en mijn batterij nog 90%. Toch vandaag ineens uitgevallen. Kortom met 90% kan mijn tlefoon geen piekbelasting meer aan.

Voelt toch alsof ze willen ontmoedigen dat ik een nieuwe accu kom halen.
Hier nu 2x gehad, wel allebei de keren toen de batterij ergens ver onder 20% zat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MXL
20% of niet, dat moet hij gewoon kunnen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online
Beste @MXL, bij klachten zou ik me melden bij de verkopende winkel. Helpt je meer denk ik dan hier alleen je beklag doen. Verder staat deze gehele sectie vol met evt. Tips

• VonFoX
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 11-10 16:01

VonFoX

Las noches de Diciembre

Mijn vriendin heeft nu een iPhone 5S, vooral over het formaat is ze erg tevreden. Maar wordt wel wat traag .. Hoe groot is de kans dat er dit jaar een SE2 uitkomt? Anders geef ik haar 'gewoon' een 'normale' SE kado, hopelijk kan ze dan nog ff vooruit. :)

Yo.

• Hackus
  • Niet online
quote:
VonFoX schreef op maandag 9 april 2018 @ 11:18:
Mijn vriendin heeft nu een iPhone 5S, vooral over het formaat is ze erg tevreden. Maar wordt wel wat traag .. Hoe groot is de kans dat er dit jaar een SE2 uitkomt? Anders geef ik haar 'gewoon' een 'normale' SE kado, hopelijk kan ze dan nog ff vooruit. :)
SE kost je nu €300,-
Mocht er een SE2 komen, wat nu eerder X2018 wordt, zal die stuk duurder zijn en niet te vergelijken. Met de huidige SE zit je de komende tijd nog goed, zeker op iOS 11.3 is ie nog vlotter.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• gold_dust
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 15:52
quote:
Hackus schreef op maandag 9 april 2018 @ 14:48:
SE kost je nu €300,-
Mocht er een SE2 komen, wat nu eerder X2018 wordt, zal die stuk duurder zijn en niet te vergelijken. Met de huidige SE zit je de komende tijd nog goed, zeker op iOS 11.3 is ie nog vlotter.
Prijs was vorige week 150 euro icm. een Vodafone abonnement. Ik heb er 190 voor betaald bij een andere aanbieder met een voor mij interessanter abo. Prijzen lijken inmiddels verhoogd.

Wat een verademing na een tijd lang Android te hebben gebruikt. Het voelt allemaal een stuk sneller aan, de SE is veel gebruiksvriendelijker, hoogwaardiger en eindelijk van al die bloatware en anti virus meldingen verlost.

Ik hoop dat er een gelijkwaardige opvolger komt met betere specs, ik heb de nieuwere(duurdere) iPhones geprobeerd in de Mediamarkt maar vind ze qua ontwerp toch een stuk minder en te groot. Het lijken haast wel Android telefoons.

• MXL
quote:
Hackus schreef op zondag 8 april 2018 @ 22:18:
Beste @MXL, bij klachten zou ik me melden bij de verkopende winkel. Helpt je meer denk ik dan hier alleen je beklag doen. Verder staat deze gehele sectie vol met evt. Tips
Oh ja goede tip, laten we tech gerelateerde zaken alleen maar bespreken met de fabrikant / winkel en niet hier op deze tech gerelateerde site.

Denk dat het wel degelijk relevant is om dat wel te doen. Ik heb nu meerdere concrete voorbeelden van mensen die naar Apple zijn gegaan om een accu te vervangen en daar te horen kregen dat het niet nodig is. Met deze update lijkt het erop dat ze dat verder ontmoedigen.

Feit is dat dit al een tijdje gaande is, dat er mensen zijn die ontdekt hebben wat er aan de hand is, dat naar aanleiding daarvan ineens een vervanging programma is (waarvoor je wel moet betalen) en update die tot nu toe bij mij uiterst dubieus is. Ik ga hier zeker mee naar Apple alleen ben ook van mening dat ik dit op deze site ook kan bespreken.

Als mijn telefoon aangeeft dat de batterij nog 90% goed is, dan lijkt het mij toch raar dat hij terug throttled in performance. Dit betekent voor mij dat hij dat elke keer doet als de batterij bijna leeg is en ik dus elke keer na het laden die functie uit moet zetten.

• Hackus
  • Niet online
quote:
MXL schreef op dinsdag 10 april 2018 @ 02:03:
[...]

Oh ja goede tip, laten we tech gerelateerde zaken alleen maar bespreken met de fabrikant / winkel en niet hier op deze tech gerelateerde site.

Denk dat het wel degelijk relevant is om dat wel te doen. Ik heb nu meerdere concrete voorbeelden van mensen die naar Apple zijn gegaan om een accu te vervangen en daar te horen kregen dat het niet nodig is. Met deze update lijkt het erop dat ze dat verder ontmoedigen.

Feit is dat dit al een tijdje gaande is, dat er mensen zijn die ontdekt hebben wat er aan de hand is, dat naar aanleiding daarvan ineens een vervanging programma is (waarvoor je wel moet betalen) en update die tot nu toe bij mij uiterst dubieus is. Ik ga hier zeker mee naar Apple alleen ben ook van mening dat ik dit op deze site ook kan bespreken.

Als mijn telefoon aangeeft dat de batterij nog 90% goed is, dan lijkt het mij toch raar dat hij terug throttled in performance. Dit betekent voor mij dat hij dat elke keer doet als de batterij bijna leeg is en ik dus elke keer na het laden die functie uit moet zetten.
Als je het toestel uit laat lezen bij Apple weet je meer. Ik kan nu alleen maar reacties geven op je berichten.
(al een keer je toestel aangesloten op org./MFI laadsysteem en de home en powerbutton ingedrukt tot Apple teken verschijnt ? dan nog half uurtje over de 100% laten laden. zorg wel dat de laadingang schoon en droog is en gebruik geen neppe kabel)

Veel mensen denken dat hun toestel een nieuwe batterij nodig is, en gaan daarmee naar Apple. Die leest ter plekke je toestel uit en beslist of dat nodig is.
(in veel gevallen niet dus, de meeste zijn een iPhone6)

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

quote:
gold_dust schreef op maandag 9 april 2018 @ 15:55:
[...]

Prijs was vorige week 150 euro icm. een Vodafone abonnement. Ik heb er 190 voor betaald bij een andere aanbieder met een voor mij interessanter abo. Prijzen lijken inmiddels verhoogd.

Wat een verademing na een tijd lang Android te hebben gebruikt. Het voelt allemaal een stuk sneller aan, de SE is veel gebruiksvriendelijker, hoogwaardiger en eindelijk van al die bloatware en anti virus meldingen verlost.

Ik hoop dat er een gelijkwaardige opvolger komt met betere specs, ik heb de nieuwere(duurdere) iPhones geprobeerd in de Mediamarkt maar vind ze qua ontwerp toch een stuk minder en te groot. Het lijken haast wel Android telefoons.
SE besteld en dan maar hopen dat ze er blij mee is :)

Yo.

• joey82
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 19-10 15:47
beste tweakers,

als ik de iphone se nu nog zou kopen kan ik dan nog 2 a 3 jaar vooruit?

als ik zo op internet lees maakt de se mooie foto's en daar wil ik hem dan ook voor gebruiken samen met de standaard social media apps / whatsapp.

meer eisen heb ik eigenlijk niet.

is het het nog waard om er nu nog 1 te kopen?

• Heilige Kaas
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 21:41
De se moet je sowieso niet kopen voor de foto’s. Erg middelmatige camera.
Denk dat je dan voor minder wel klaar kan zijn.

wat verduidelijkt Ondertussen is de telefoon al wat ouder.
Qua hardware moet dit ding jaaaaren meegaan. Nu is het alleen de vraag of apple dat toestaat. De telefoon is nu al iets trager geworden ten opzichte van release. Als apple updates pushed die de telefoon steesd iets langzamer maken dan is hij op een gegeven moment traag in plaats van super snel.

Maar ik kan niet in de toekomst kijken.

Heilige Kaas wijzigde deze reactie 12-04-2018 15:26 (41%)

• pacificocean
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 19:04
quote:
Heilige Kaas schreef op donderdag 12 april 2018 @ 14:34:
Qua hardware moet dit ding jaaaaren meegaan. Nu is het alleen de vraag of apple dat toestaat.
Er zit dezelfde camera als in een 6S. Waarom zou Apple dat niet toestaan?

• Heilige Kaas
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 21:41
Ik verwacht dat de camera wel meegaat.
Bedoel meer dat ik persoonlijk een telefoon als deze zou kunnen gebruiken tot hij ‘op’ is. Als apple hem langzamer maakt met updates dan gaat hij wellicht geen 2-3 jaar meer mee.

Als apple de telefoon gewoon snel zou houden en van veiligheidsupdates voorziet kan ik er wellicht nog wel 5 jaar mee doen.

• Hackus
  • Niet online
@Heilige Kaas De SE is nu met iOS11.3 alweer een stuk vlotter, en dat wordt echt niet minder. Hij doet niet onder voor een iPhone7 qua gebruik. Het is een 6S in behuizing van een 5 waardoor er maar een (simpel) scherm bedient hoeft te worden. De batterij gaat bij mij 2 dagen mee bij normaal gebruik (geen spelletjes of uren video kijken) @joey82 Je kunt prima een SE aanschaffen nu nog. zoals eerder ook al geschreven is. Wil je nieuwste van het nieuwste, dan zou ik wachten tot okt, wanneer de nieuw iPhone uitkomt (stock iOS12)

Hackus wijzigde deze reactie 12-04-2018 15:44 (89%)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Vriendin Iphone SE gegeven, met iOS 11.3 lekker snel, veel sneller dan de oude 5S. Dus ik zou zeggen ja, de SE is nog steeds een goede koop.

Yo.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 21:37
quote:
Heilige Kaas schreef op donderdag 12 april 2018 @ 14:34:

wat verduidelijkt Ondertussen is de telefoon al wat ouder.
Qua hardware moet dit ding jaaaaren meegaan. Nu is het alleen de vraag of apple dat toestaat. De telefoon is nu al iets trager geworden ten opzichte van release. Als apple updates pushed die de telefoon steesd iets langzamer maken dan is hij op een gegeven moment traag in plaats van super snel.

Maar ik kan niet in de toekomst kijken.
Foto’s zijn prima hoor! Als ik naar de foto’s kijk die mijn vrouw maakt met haar SE,en die van mijn iPhone 8 zie ik nauwlijks verschil!

DaveD

• DeNachtwacht
Nou de nieuwtjes op de frontpage over een SE2 worden nu toch wel aardig serieus. Geheel zoals verwacht het inzetten van de subtophardware binnen dezelfde behuizing, puur omdat het formaat voor veel mensen belangrijk is en het design van de iphone 7/8 verkleinen zou heel wat research kosten. Op basis van de geruchten zijn de specs nu ook vrij makkelijk te voorspellen...

iPhone SE
113 gram
A9 processor
32/64/128GB
Aluminium
12-megapixel ƒ/2,2 telefoto-lens zonder optische beeldstabilisatie / 1.2MP front
niet waterproof
4" 1136x640 IPS LCD
TouchID

iPhone SE2
+/- 113 gram
A10 processor
32/128GB
glas
12-megapixel ƒ/1,8 telefoto-lens zonder optische beeldstabilisatie / 7MP frontcamera
IP67 water proof
4" 1136x640 IPS LCD (vergelijkbaar met iPhone 7?)
TouchID2
draadloos opladen
3DTouch?

Enige twee waar ik echt over twijfel zijn 3DTouch en de kwaliteit van het scherm. Bij de release van de SE was het scherm eigenlijk al matig dus het zou mij dan toch niet verbazen als ze een klein beetje research gedaan hebben door een 4" variant van het iphone 7/8 scherm te maken. Daarbij krijg je dan TouchID ook meteen cadeau.

Willen ze nog een jaar of twee met dit toestel als budgettoestel door dan zullen ze denk ik dat oude SE scherm wel echt moeten boosten.

DeNachtwacht wijzigde deze reactie 21-04-2018 18:13 (7%)

• PLAE
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 21-10 16:49
Ik zou een wat betere camera toch wel waarderen in een SE 2.

• Jay-v
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Er waren eerder ook geruchten dat de SE2 een 4.2" scherm krijgt. Dat lijkt me realistisch gezien de screen to body ratio van de SE. Ben benieuwd :).

• Delerium
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Benieuwd wat ze ervan gaan maken. Het feit dat 'ie waterdicht is zal vast de nodige design-changes gaan opleveren.

Voor wat het waard is: ik heb met de huidige SE al een Lightning naar USB-adaptor zodat ik een Dragonfly Red externe DAC kan gebruiken om de hoofdtelefoon aan te sturen. Ik kan mij eigenlijk niet druk maken over een 3.5" poort.

* Delerium vindt de SE(2) steeds beter klinken
De rest van de iPhones kruipt richting 6" schermen. Zeker de X is met 178 gram best zwaar geworden.

• fmb
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 20-10 11:09
Ik ben ook erg benieuwd of en wanneer er een opvolger van de SE uitkomt. Voor mij een veel fijner toestel en had als voordeel dat carkit en houders thuis ongewijzigd kunnen blijven.

• Hackus
  • Niet online

• polopolo150
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 21:27
Hoe dichter we bij de release van de iPhone SE 2 komen, hoe minder ik er vertrouwen in heb. De iPhone SE had juist de aantrekkingskracht dat het een top model smartphone is in een handzame formaat. De prijs was, althans toen ik het anderhalf jaar gelden heb gehaald, ook goed. Maar met de laatste mogelijke leaks heb ik het idee dat ze meer voor het budget gaan dan voor de laatste en beste specs.

En dat is jammer want mijn huidige iPhone SE functioneert nog prima. Maar techs zoals face id, AMOLED en HDR zijn wel mooi om als upgrade te hebben.

Nintendo Switch | Xbox One S | Surface Pro 2 | Oneplus 6 64 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | OnePlus Bullets Wireless | Audio-Technica ATH-M50X | Samsung Galaxy Watch

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 22:07
quote:
polopolo150 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 20:35:
Hoe dichter we bij de release van de iPhone SE 2 komen, hoe minder ik er vertrouwen in heb. De iPhone SE had juist de aantrekkingskracht dat het een top model smartphone is in een handzame formaat. De prijs was, althans toen ik het anderhalf jaar gelden heb gehaald, ook goed. Maar met de laatste mogelijke leaks heb ik het idee dat ze meer voor het budget gaan dan voor de laatste en beste specs.

En dat is jammer want mijn huidige iPhone SE functioneert nog prima. Maar techs zoals face id, AMOLED en HDR zijn wel mooi om als upgrade te hebben.
De SE was nooit een “top model smartphone in een handzame formaat“. Het was een 5S met de camera en CPU van een 6s. De overige 5s onderdelen zijn nooit ge-update.

De SE is altijd bedoelt als budget iPhone en werd/wordt door Apple ook zo in de markt gezet.

Het lijkt er nu op dat het zogenaamde nieuwe model gewoon een refresh i.p.v een daadwerkelijk nieuw model.

De nieuwste specs verwachten (FaceID, OLED, HDR) voor €420,- is gewoonweg niet realistisch.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• gitaarwerk
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 10:30
Ik ben eigenlijk wel blij met een slim-version. OLED zou leuk zijn, maar niet boeiend. HDR is dacht ik een vrij oude functie? (HDR blijft software, toch?)

Naar geruchten, zou er ook een glasplaat weer inkomen (als een iPhone 4). Ik kijk eigenlijk wel uit naar dit model.

Front-ender

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 21:36

Dancing_Animal

Niet omdat het moet.

Iemand hier die ervaringen heeft met zowel de SE als de 7 of 8, niet de plus-versies, mbt de achterste camera?

Hoe dan?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online
quote:
Dancing_Animal schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 21:41:
Iemand hier die ervaringen heeft met zowel de SE als de 7 of 8, niet de plus-versies, mbt de achterste camera?
Daar zit niet veel verschil in voor waar ik het voor gebruik

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 20:07
quote:
gitaarwerk schreef op maandag 30 april 2018 @ 16:06:
Ik ben eigenlijk wel blij met een slim-version. OLED zou leuk zijn, maar niet boeiend. HDR is dacht ik een vrij oude functie? (HDR blijft software, toch?)

Naar geruchten, zou er ook een glasplaat weer inkomen (als een iPhone 4). Ik kijk eigenlijk wel uit naar dit model.
Er wordt waarschijnlijk een HDR-scherm bedoeld.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 16:44
Denken jullie dat de rest van de form-factor hetzelfde blijft? Dus kan ik alvast screenprotectors van de iPhone SE bestellen als ik straks een SE2 ga bestellen denken jullie?

Model 3 rijder met een spook trekhaak:https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/spook-trekhaken.166257/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 21:27
Ik zou daar toch even mee wachten. Geruchten zijn dat er een 4,2 inch scherm komt met notch.

Nintendo Switch | Xbox One S | Surface Pro 2 | Oneplus 6 64 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | OnePlus Bullets Wireless | Audio-Technica ATH-M50X | Samsung Galaxy Watch

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 16:44
Dan gaat het idd niet werken. Wacht ik nog even.
Moeilijk... #voorpret :-)

Model 3 rijder met een spook trekhaak:https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/spook-trekhaken.166257/

• gitaarwerk
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 10:30
HDR scherm was mooi geweest,maar niet nodig voor mijzelf. Ik ben allang blij als het oude model van de 4 terugkomt :-D.

De notch zou er na laatste geruchten niet inkomen. Maar ikmoet zeggen dat de renders nooit een betrouwbare voorspelling zijn ;-)

Front-ender

• OosterF
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 22:04
https://www.macrumors.com...enders-with-notch-olixar/

Beetje sketsy, maar dit heeft zeker mijn interesse. Een iPhone SE met een 4,7 inch edge-to-edge scherm. Volgens het artikel is de bron er zo zeker dat dit de nieuwe SE wordt dat je de screen protectors al bij hen kunt pre-orderen. Ik ben benieuwd!

• pacificocean
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 19:04
quote:
OosterF schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 19:58:
https://www.macrumors.com...enders-with-notch-olixar/

Beetje sketsy, maar dit heeft zeker mijn interesse. Een iPhone SE met een 4,7 inch edge-to-edge scherm. Volgens het artikel is de bron er zo zeker dat dit de nieuwe SE wordt dat je de screen protectors al bij hen kunt pre-orderen. Ik ben benieuwd!
Een beetje vreemd verhaal. Ze geven aan geen face id en ook geen in-display fingerprint sensor. Dan kan er dus alleen nog maar een touch-id op de achter kant komen. Dat wordt niet genoemd en zie ik Apple ook niet doen.

• MXL
Het lijkt me geweldig maar ook onwaarschijnlijk. Door alle opnieuw te ontwerpen wordt het toestel flink duurder en daarmee zak de vraagprijs ook enorm toenemen. Het succes van de huidige SE is juist de lage prijs.

Maar ook ik zal hem als eerste bestellen zodra hij er zo uitziet

• DeNachtwacht
Helaas onzin. Dit wijkt zoveel af van de eerdere geruchten én is van zo’n vage bron afkomstig (iedereen kan hoesjes maken tegenwoordig en bovendien is dit totaal niet spannend bij de SE want de form factor zal toch hetzelfde blijven).

Tot slot is het erg onlogisch modernere features in je budget toestel te pompen dan in de iPhone 8 die nog geen jaar oud is.

• DaveD1109
Toch zou het kunnen.. Kijk bijvoorbeeld naar de huawei p20 lite.
We gaan het zien over een paar weken waarschijnlijk!

DaveD

• Hackus
  • Niet online

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 21:56

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

quote:
Hoogstwaarschijnlijk onzin. ;)

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• ettie1990
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 26-09 13:24
Problemen met iPhone SE verbinden via Bluetooth met bepaalde devices, is dat een veelvoorkomende issue/bug van IOS zelf?

• Hackus
  • Niet online
quote:
ettie1990 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 09:17:
Problemen met iPhone SE verbinden via Bluetooth met bepaalde devices, is dat een veelvoorkomende issue/bug van IOS zelf?
Zijn dat BT 4.2 devices ?

• eelkoh
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 15:03
quote:
ettie1990 schreef op woensdag 30 mei 2018 @ 09:17:
Geen problemen mee

Ik verbind met de volgende apparaten

Apple watch
Bose QC 35
Auto (geen CarPlay)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pegagus
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 05-10 22:00
quote:
pegagus schreef op maandag 11 december 2017 @ 14:20:
[...]

Bij mij dus helemaal niet. Helemaal schoon geïnstalleerd, maar het is om te janken. Continue freezes, waarbij schermanimaties wel doorlopen, maar touchscreen nergens op reageert, radio-app stopt er regelmatig mee, ondanks prima mobiel bereik, vanochtend waren de onderste vier knoppen zoek en mijn batterij was vanochtend binnen een uur of 3 bijna helemaal leeg. Alle apps afsluiten helpt ook als niet, dus het zit in het OS. Blijkbaar blijft een bepaald proces gigantisch veel processorkracht vragen.

Ik ben al bijna zover een ander toestel aan te schaffen, maar Android heb ik geen zin in. En om nu dan maar nog een iphone aan te schaffen, gun ik Apple ook niet. Het toestel is anderhalf jaar oud, dus in principe heb ik nog garantie, maar als ik het toestel opstuur, zit ik ook zonder. Mijn vorige toestel was een BB Z10, en die is helaas ook niet meer echt bruikbaar.
Even terug komend op een oud probleem. Omdat begin juni mijn toestel 2 jaar oud zou worden, een iphone 8 aangeschaft en deze terug gebracht naar T-Mobile. Inmiddels was wel duidelijk dat na heel lang wachten (minuten) het toestel wel weer reageerde. Na 3 weken het bericht dat het toestel was gerepareerd. Op de bon stond Dynafix en defecte onderdelen vervangen. Nu had ik er een hard hoofd in, maar het toestel is daadwerkelijk gerepareerd. In plaats van meer dan een uur, duurde het nu maar 10 minuten voordat alle apps weer waren geïnstalleerd. En het toestel was echt serieus warm. Vermoedelijk heeft het probleem te maken gehad met de koeling, waardoor het continue terug geschakeld werd naar een hele lage klokcyclus.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Officier-Dries
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 03-07-2018
Het lijkt erop dat de iPhone SE dus toch een notch krijgt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeNachtwacht
Ik blijf er niet in geloven. Je gaat gewoon niet in je budgetlijn ineens je meest luxe features (dun oledscherm + face ID) inbouwen. De enige mogelijkheid die ik zie is dat ze voor een high end SE variant gaan komen die ook gewoon voor een flinke prijs de deur uit gaan. No way dat je voor $349 een toestel gaat krijgen met face ID er in.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 17:44

yassine

Nothing to it but to do it!

quote:
Officier-Dries schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 19:06:
Het lijkt erop dat de iPhone SE dus toch een notch krijgt.
bron? :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 21:56

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

quote:
Macrumors schreef op vrijdag 1 juni 2018:
[...]
Rumors about an updated model have been contradictory in recent months, but they can be distilled into two camps: one hoping for a iPhone X-like design, and another expecting a minor refresh.
Hiermee sluit de bron in kwestie het bericht af. Het zal nog wel even heen en weer blijven stuiteren met de berichtgeving.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Officier-Dries
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 03-07-2018
quote:
https://forums.macrumors....ne-x-style-notch.2121021/

https://www.phonearena.co...rotector-display_id105388
quote:
DeNachtwacht schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 19:48:
Ik blijf er niet in geloven. Je gaat gewoon niet in je budgetlijn ineens je meest luxe features (dun oledscherm + face ID) inbouwen. De enige mogelijkheid die ik zie is dat ze voor een high end SE variant gaan komen die ook gewoon voor een flinke prijs de deur uit gaan. No way dat je voor $349 een toestel gaat krijgen met face ID er in.
iPhone SE staat niet persé voor budget. Het zal gewoon een premium prijs krijgen maar dan voor de mensen die fan zijn van een kleiner toestel.

Officier-Dries wijzigde deze reactie 02-06-2018 11:54 (45%)

• Hoedje
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 09:16

Hoedje

Moderator Apple Talk
Dit topic gaat over de huidige SE, voor speculatie over de nieuwe iPhones is er een apart topic: Speculaties mbt nieuw uit te komen iPhones

• Milo44
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 03-10 10:54
Tot op heden zit ik met mijn SE nog altijd op iOS 10.3.3
Hoe staat iOS 11 er nu voor op de SE? Ik gebruik een 6 met iOS 11 voor mijn werk maar ik merk heel erg dat deze langzamer is dan mijn SE op 10.3.3.
En ja, ik weet dat de 6 sowieso al langzamer is als de SE, maar wil graag weten hoe de SE presteert op iOS 11(.4).
Ook met betrekking tot batterijverbruik, ik ben een gemiddelde gebruiker, doe ongeveer 1,5 dag met mijn batterij.

Xiaomi Mi 9T met de Xiaomi.eu Stable ROM 10.3.14. In afwachting van LineageOS/HavocOS.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online
SE op iOS 11.4 doet het prima. (niet alleen de SE btw)

• Domino
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 17:30

Domino

30 Watts and overheating...

quote:
Milo44 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 10:25:
Tot op heden zit ik met mijn SE nog altijd op iOS 10.3.3
Hoe staat iOS 11 er nu voor op de SE? Ik gebruik een 6 met iOS 11 voor mijn werk maar ik merk heel erg dat deze langzamer is dan mijn SE op 10.3.3.
En ja, ik weet dat de 6 sowieso al langzamer is als de SE, maar wil graag weten hoe de SE presteert op iOS 11(.4).
Ook met betrekking tot batterijverbruik, ik ben een gemiddelde gebruiker, doe ongeveer 1,5 dag met mijn batterij.
Ik ben al die tijd blijven hangen op de laatste ios 9 versie. Totdat ik een nieuwe SE kreeg via applecare. 11.4 draait prima, merk geen enkel verschil tov 9.x

An IPv6 packet walks into a bar. Nobody talks to him.

• Hackus
  • Niet online
Voor degene die binnenkort willen verlengen/overstappen. Tele2(zelf) heeft een Mega aanbieding met de SE

• fewips
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 19:49

fewips

Huurautospecialist

Mijn OnePlus 3 is recent gestolen (uit mijn bed terwijl ik ernaast lag te slapen, tja) - nu heb ik een iPhone 5S te leen via de moeder van een vriend. Nou vraag ik me af of in dit topic mensen zijn die een 5S en een SE hebben gebruikt. De 5S vind ik toch wat sloom bij het laden van krantenapps, Instagram, bankieren, internetten in het algemeen het gaat allemaal net wat langzaam. Hoe is dat bij de SE, een significant verschil?

Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DaveD1109
quote:
fewips schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 14:04:
Mijn OnePlus 3 is recent gestolen (uit mijn bed terwijl ik ernaast lag te slapen, tja) - nu heb ik een iPhone 5S te leen via de moeder van een vriend. Nou vraag ik me af of in dit topic mensen zijn die een 5S en een SE hebben gebruikt. De 5S vind ik toch wat sloom bij het laden van krantenapps, Instagram, bankieren, internetten in het algemeen het gaat allemaal net wat langzaam. Hoe is dat bij de SE, een significant verschil?
Jazeker!! De SE heeft veel betere hardware onde de kap!

Off topic: Gestolen naast je bed? Verkeerde scharrel??

DaveD

• vooghel
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 21:31

vooghel

Cunning linguist

quote:
De SE heeft (grotendeels) het binnenwerk van de 6S in de behuizing van de 5(S). Vandaar dat hij eens stuk sneller is; hij is twee generaties jonger.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

• Martinusz
quote:
Veel sneller dan de 5S, zelf ook gehad en mijn vrouw ook, beiden nu SE en was behoorlijke vooruitgang!
Sterker nog heb hem nu al 2,5 jaar en merk nog helemaal niets van langzamer worden of iets dergelijks, alsof ik nog steeds een nieuw toestel heb :) ik blijf hem gebruiken zolang die ondersteund wordt of ik hem sloop ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online
quote:
Zou geen rose-goud kopen, die wordt zo weer gejat waar je bij staat :P

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

quote:
Vriendin tijdje geleden geupgrade van 5S naar SE. Duidelijk beter in alles, ook 'gewoon' webpagina's bezoeken. Zeker de moeite waard.

Yo.

• Martinusz
Mijn batterij heeft het de laatste tijd zwaar, loopt soms bizar snel ineens leeg, hij is nog 81% ‘goed’, maar eens kijken voor batterij vervangen, was er niet een ‘actie’ hiervoor?

• Hackus
  • Niet online
quote:
Martinusz schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 18:44:
Mijn batterij heeft het de laatste tijd zwaar, loopt soms bizar snel ineens leeg, hij is nog 81% ‘goed’, maar eens kijken voor batterij vervangen, was er niet een ‘actie’ hiervoor?
Ff naar beneden scrollen https://support.apple.com...ne/repair/service/pricing

• Martinusz
quote:
Rare is alleen dat via Apple het 29 euro is en via Amac 39.
Ga ik via Apple support dan zeggen ze locatie dichtbij is Amac, zou ik hem dan daar moeten inleveren voor de Apple store en kost het dan alsnog 29 euro?
Wel een week kwijt waarschijnlijk, dat is ruk natuurlijk.

• rimave
  • Laatst online: 21:38
Voor m’n moeder een SE gekocht, omdat ze al een iPad heeft en dat fijn werken vindt. Nu vertelde ze vandaag dat de accu het geeneens een dag uit houd. Als ze hem ‘s avonds met 30% weglegd heeft hij ‘s morgens nog maar 7% juice.

Apps staan er bijna niet op. Social media accounts heeft ze niet. Eigenlijk alleen whatsapp voor contact met de family. Locatievoorziening heb ik alleen bij gebruik app aangezet. Verder draait er ook niets op de achtergrond. Ik kom er niet echt achter wat die accu zo leeg trekt. Telefoon is nieuw, net 2 maand oud. Ik zit er haast aan te denken om maar naar een android toestel te kijken oid.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• Volkan1984
  • Laatst online: 20:07
quote:
rimave schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:05:
Voor m’n moeder een SE gekocht, omdat ze al een iPad heeft en dat fijn werken vindt. Nu vertelde ze vandaag dat de accu het geeneens een dag uit houd. Als ze hem ‘s avonds met 30% weglegd heeft hij ‘s morgens nog maar 7% juice.

Apps staan er bijna niet op. Social media accounts heeft ze niet. Eigenlijk alleen whatsapp voor contact met de family. Locatievoorziening heb ik alleen bij gebruik app aangezet. Verder draait er ook niets op de achtergrond. Ik kom er niet echt achter wat die accu zo leeg trekt. Telefoon is nieuw, net 2 maand oud. Ik zit er haast aan te denken om maar naar een android toestel te kijken oid.
Is de telefoon als nieuw geïnstalleerd of vanuit een backup?

• rimave
quote:
Volkan1984 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:30:
[...]

Is de telefoon als nieuw geïnstalleerd of vanuit een backup?
Als een nieuwe iPhone. Ze heeft nooit eerder een iPhone gehad.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• DeNachtwacht
quote:
rimave schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 07:05:
[...]

Als een nieuwe iPhone. Ze heeft nooit eerder een iPhone gehad.
eens even bij batterij kijken in het instellingen menu doet wonderen... en gewoon even googelen naar battery saving tips doet sowieso wonderen. Daarmee loop je iig alle instellingen even goed door. Het is in ieder geval geen normale terugloop van batterij. Ik kom nu meestal de dag net niet meer door maar heb er ook een Apple Watch aan gekoppeld en hij is inmiddels ruim 1,5 jaar oud.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 20-10 12:39
quote:
rimave schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:05:
30% naar 7% vind ik wat moeilijk beoordelen. Hoe snel gaat 'ie van 100% naar 30%?
Als ik de mijne 's-ochtends 100% vol van de lader haal, is 'ie 's-avonds om 23:00 rond de 80%. Geen social media, weinig spelletjes, geen films. Maar wel een iPhone van ruim twee jaar oud.
quote:
Apps staan er bijna niet op. Social media accounts heeft ze niet. Eigenlijk alleen whatsapp voor contact met de family. Locatievoorziening heb ik alleen bij gebruik app aangezet. Verder draait er ook niets op de achtergrond. Ik kom er niet echt achter wat die accu zo leeg trekt.
Als je bij settings -> batterij kijkt, zie je dan een app die er uit springt qua verbruik?
quote:
Telefoon is nieuw, net 2 maand oud. Ik zit er haast aan te denken om maar naar een android toestel te kijken oid.
Andere optie is natuurlijk om bij Apple te klagen. Twee maanden oud valt nog net binnen de garantietermijn. ;)

• Hackus
  • Niet online
quote:
Martinusz schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 18:56:
[...]

Rare is alleen dat via Apple het 29 euro is en via Amac 39.
Ga ik via Apple support dan zeggen ze locatie dichtbij is Amac, zou ik hem dan daar moeten inleveren voor de Apple store en kost het dan alsnog 29 euro?
Wel een week kwijt waarschijnlijk, dat is ruk natuurlijk.
Amac heeft verklaard dat hun deze service voor €39,- uitvoeren, omdat ze anders ongewilde onkosten hebben.
(zal liggen aan de prijs die hun voor org. parts betalen)

@rimave Kijk de instellingen eens na en beperkingen. SE hier doet 2 dagen met de batterij.
Neem niet zomaar klakkeloos (al)de tips over die je op het internet tegenkomt.

beeldschermslot aan op 2min of korter ?
evt:Siri kun je uitzetten
Locatievoorzieningen
wat sla je op in iCloud
dat soort dingen

Hackus wijzigde deze reactie 27-06-2018 10:49 (21%)

• Martinusz
quote:
Hackus schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 10:41:
[...]

Amac heeft verklaard dat hun deze service voor €39,- uitvoeren, omdat ze anders ongewilde onkosten hebben.
(zal liggen aan de prijs die hun voor org. parts betalen)
Dat snap ik, maar als ik dus via Apple de batterij vervanging zou aanvragen, sturen ze mij naar die Amac winkel. Maar betaal ik dan de Apple prijs of de Amac prijs?
Ik kijk het nog een tijdje aan, wellicht komt er een nieuwe SE binnenkort op de markt :P

• rimave
Het vreemde is nog wel dat er geen lijst met apps verschijnt onder batterijgebruik. Ik zie dat wel op mijn iPhone. De batterijconditie geeft nog gewoon 100% aan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Syn3rgi
  • Laatst online: 21:54
Heeft iemand ervaring met het verwisselen van je accu bij Apple wanneer je zelf in het verleden een (neppe) nieuwe accu erin hebt gezet?

Moet mijn SE 64GB soms tot wel vier per dag (!) opnieuw opladen. Met name Google Maps zuigt mijn batterij leeg, erg vervelend.

Kan eerlijk gezegd niet wachten op die nieuwe SE2. Vind het formaat echt fantastisch, scherm mag wel wat groter.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online
@Syn3rgi dat was geen slimme actie en raar dat het al nodig was. Verder verwijs ik je naar Apple zelf https://support.apple.com/nl-nl

• remyvs82
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 23-11-2018
Goedemorgen,

iemand bekent met slecht tot geen gehoor bij iPhone SE?

Als ik iemand bel of als iemand mij belt is het vaak dat ik te horen krijg (duidelijk ontvangst van de andere kant) dat ik niet verstaanbaar ben.

Als ik mijn telefoon aan mijn andere oor leg dan is het bereik beter of als ik mijn vingers op een andere plek van het toestel neerleg in de zelfde hand aan het zelfde oor dan is het bereik beter maar niet perfect.

Op het moment dat ik het gesprek op luidspreker zet of via oortjes dan verloopt het gesprek helemaal moeiteloos of via bluetooth.

Via de Apple store 2 x terug mee geweest en die hebben de "3 sensoren van de antenne" schoon gemaakt. ook heb ik de nieuwste update etc.

Het toestel is helemaal perfect en ben er super blij mee maar ik kan gewoon geen gewoon gesprek voeren.

Iemand ervaringen en het liefst een oplossing voor mij?

:)

Gr Remy

• Hackus
  • Niet online
@remyvs82

als jij je vinger over de Mic hebt, dan ben jij slecht te verstaan.

http://i65.tinypic.com/11ccqxv.png

Hackus wijzigde deze reactie 04-07-2018 10:34 (69%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SZG
  • Registratie: juni 2013
  • Niet online
Mijn 6S moet ingeleverd worden ter reparatie, ellende met de chip, ik dacht eerst dat het de accu was, maar nee.
Helaas heb ik geen ander toestel, dus ik overweeg een SE te kopen (om evt. na reparatie van de 6S door te verkopen, of misschien te houden als reservetoestel).
Op Macrumors wordt afgeraden nu nog een SE te kopen, wat vindt men hier? Kan het nog wel, of is er een sterkere prijsdaling te verwachten door een mogelijk nieuwe SE in het najaar? Zo lang wil ik liever niet wachten met de reparatie van de 6S overigens.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online
@SZG gewoon kopen, is prima en goedkoop. Ook handig als reserve toestel.
Het is een 6s in een behuizing van de 5

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SZG
  • Niet online
quote:
Hackus schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 21:59:
@SZG gewoon kopen, is prima en goedkoop. Ook handig als reserve toestel.
Het is een 6s in een behuizing van de 5
Dank je, dan ga ik maar eens bestellen ;-) Leek me idd handig om in huis te hebben voor de zekerheid.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Martinusz
Ik had een tijdje ineens last van de batterij die als een malle leegliep, sinds gisteren de software update gedaan en nu lijkt het alweer beter. Zou het dan toch een software ding zijn geweest :) ik hoop het, ik hou het de komende tijd in de gaten.

• KW25
  • Laatst online: 14:51
Heb er al eentje vanaf de release en is nog steeds een prima telefoon inderdaad. Lees wel steeds meer geruchten dat ze stoppen met de SE en de X vanaf komende generatie.

 MBPr 13" 2015 256GB  iPhone 8 64GB

• Vaganzza
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 17-10 10:40
quote:
Martinusz schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 10:00:
Ik had een tijdje ineens last van de batterij die als een malle leegliep, sinds gisteren de software update gedaan en nu lijkt het alweer beter. Zou het dan toch een software ding zijn geweest :) ik hoop het, ik hou het de komende tijd in de gaten.
Gisterenavond ook 11.4.1 geïnstalleerd en de batterij gaat weer langer mee. Hij wordt ook niet meer zo warm, dus vermoedelijk is het bugje opgelost met deze release.

 iPhone SE 64GB SG |  Mac Mini (late 2014) |  Retina MacBook Pro 13" (2017) SG |  Apple TV 4 |  Airport Time Capsule 3TB

• Hackus
  • Niet online
quote:
KW25 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 10:26:
Heb er al eentje vanaf de release en is nog steeds een prima telefoon inderdaad. Lees wel steeds meer geruchten dat ze stoppen met de SE en de X vanaf komende generatie.
Stoppen met productie of wat bedoel ?
(er wordt zoveel gespeculeerd) :)

• KW25
quote:
Hackus schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 11:38:
[...]

Stoppen met productie of wat bedoel ?
(er wordt zoveel gespeculeerd) :)
Ik denk stoppen met de verkoop via Apple zelf. Zal via andere partijen nog wel verkocht worden. Allemaal geruchten natuurlijk.

• DeNachtwacht
Net zoals alle geruchten vlak voor de WWDC dat er een SE met bezels van een X uit zou gaan komen. Hele volksstammen hadden al bijna reserveringen uitgezet bij hun vaste webshop, zo zeker waren ze er van.

Vergeet niet dat Apple met zulke enorme productie als ze tegenwoordig moeten leveren vrijwel niet kan voorkomen dat informatie lekt. Het meest effectieve middel daar tegen is toch het opzettelijk verspreiden van onjuiste informatie om zo iedereen op het verkeerde been te zetten. Deze berichten over de X en SE lijken wel erg daar op.

Ik wacht het af en gok toch op een SE2, maar dan natuurlijk zonder de high end features zoals een X bezel. Simpelweg omdat er een markt is voor kleine en goedkope iPhones.

Maar het blijft met Apple toch altijd afwachten tot definitieve berichten in september/oktober.

• Hackus
  • Niet online
quote:
KW25 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 14:41:
[...]

Ik denk stoppen met de verkoop via Apple zelf. Zal via andere partijen nog wel verkocht worden. Allemaal geruchten natuurlijk.
Alles wordt nog verkocht, al dan niet via (de catalogus van) Apple zelf.

• KW25
quote:
Hackus schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 17:20:
[...]

Alles wordt nog verkocht, al dan niet via (de catalogus van) Apple zelf.
Per de aankomende generatie dus niet meer...

• Hackus
  • Niet online
quote:
KW25 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 17:32:
[...]

Per de aankomende generatie dus niet meer...
Net als anders dus, de 6 en 5s zijn er nu ook uit bij Apple zelf. zal er dus 1 of 2 toestellen vervallen in laatste kwartaal van dit jaar, de X denk ik niet btw.

• KW25
quote:
Hackus schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 17:41:
[...]

Net als anders dus, de 6 en 5s zijn er nu ook uit bij Apple zelf. zal er dus 1 of 2 toestellen vervallen in laatste kwartaal van dit jaar, de X denk ik niet btw.
Zijn geruchten, heb het niet zelf bedacht ;)

• Milo44
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 03-10 10:54
quote:
Martinusz schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 10:00:
Miss moet ik dan toch eens van 10.3.3 naar de nieuwe iOS 11 updaten met mijn SE...

Xiaomi Mi 9T met de Xiaomi.eu Stable ROM 10.3.14. In afwachting van LineageOS/HavocOS.

Pagina: 1 ... 17 ... 21 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True