Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Latte
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-03 17:50
Hackus schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 22:52:
[...]

De 8plus heeft een Li-Ion 2691 mAh batterij, mocht je je daar blind op staren
Ik keek een tijdlang ook naar de iPhone 7 Plus met een 2900 mAh batterij. Het prijsverschil tussen de 7 Plus en de 8 Plus hoeft niet persé groot te zijn, zie ik. Wel is de batterij van de 8 Plus iets kleiner dan die van de 7 Plus.
lifeguard schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 09:39:
[...]

Ik ben geen heavy user, maar dagelijks gebruik ik vooral mail en bellen veel. tussendoor wat facebook, browsen e.d. geen games of youtube.
Eind van de dag nog ruim 60% over
Dus accu is in mijn ogen zeker wel goed.
Dat is netjes, ja. Ik vind het naast social media checken, browsen en wat games spelen sowieso fijn dat er daarna nog meer dan genoeg accu over is. Ik dacht dat als de iPhone SE zodanig zuinig is vanwege onder andere het schermformaat, het dan wel zou moeten lukken.
Maar daarom dat ik benieuwd ben of er heavy users zijn die de SE prima vinden en aan het einde van de dag genoeg accu overhouden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:55

Polycom

Poes van goud

Groeten van een nieuwe 128GB iPhone SE voor €249,- >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Polycom schreef op maandag 4 december 2017 @ 19:59:
Mooi gelukt

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-08 16:38
Polycom schreef op maandag 4 december 2017 @ 19:59:
Hoe? was er een fout op de website van BCC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 23:51
Buiten de freezes om op mijn SE nu ook: Zie foto..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/myfwbp0xnU7uglqjhHJmxpO9/thumb.png

Ik swype dan even van scherm naar scherm en weer terug en dan post de dock weer terug. Zit op 11.2
Echt jammer dat ik niet terug kan naar iOS 10 :(

Ook een aantal app crashes per dag. Toch een aantal dingen die het toestel onbruikbaar maken *grom*
De update via iTunes gedaan. Vanavond maar eens een hele clean install doen. Heb daar eigenlijk geen zin in :p

[ Voor 23% gewijzigd door 4acesNL op 05-12-2017 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10Cage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-06 15:57
4acesNL schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 14:02:
Buiten de freezes om op mijn SE nu ook: Zie foto..
Hoe stom het ook klinkt: thanks! Want ik dacht juist van de week: "ik zou inmiddels wel veilig overkunnen naar 11" Niet dus... Ik wacht nog even, want zoals je zegt loopt het op 10 allemaal perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Gebruik je SE met iOS 10 totdat je hem weer wegdoet, iOS 11 is gewoon niet voor de A9 laat staan iOS 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

JaxTeller schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 19:33:
Gebruik je SE met iOS 10 totdat je hem weer wegdoet, iOS 11 is gewoon niet voor de A9 laat staan iOS 12
Een 5S draait nog prima op iOS11

Jr

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:46

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

JaxTeller schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 19:33:
Wat een onzin. Die SE is begonnen op iOS 9. Normaliter kun je wel een keer of 4 updaten voordat een telefoon gedateerd wordt. De 5S is qua hardware 2 jaar ouder dan de SE en draait ook nog iOS 11.

iOS 12 zal zeker ook gaan draaien op de SE en waarschijnlijk iOS 13 ook nog (even ervan uit gaan dat er jaarlijks een nieuwe iOS versie uit komt.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
DeNachtwacht schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 21:03:
[...]

Wat een onzin. Die SE is begonnen op iOS 9. Normaliter kun je wel een keer of 4 updaten voordat een telefoon gedateerd wordt. De 5S is qua hardware 2 jaar ouder dan de SE en draait ook nog iOS 11.

iOS 12 zal zeker ook gaan draaien op de SE en waarschijnlijk iOS 13 ook nog (even ervan uit gaan dat er jaarlijks een nieuwe iOS versie uit komt.
Je hebt me verkeerd begrepen, uiteraard zullen al die updates gewoon draaien op de SE, maar de performance zal zeer zeker tegenvallen. We hebben het nu bijna over een 2 jaar oud toestel (zelfs 2,5 als we het over de internals hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

JaxTeller schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 22:19:
[...]

Je hebt me verkeerd begrepen, uiteraard zullen al die updates gewoon draaien op de SE, maar de performance zal zeer zeker tegenvallen. We hebben het nu bijna over een 2 jaar oud toestel (zelfs 2,5 als we het over de internals hebben)
No offence, maar dat lijkt me niet.

Ten eerste is 2/2.5 jaar licht overdreven, eind maart 2016 is zo’n 1.5/2 jaar oud. Maar belangrijker; leuk dat die hardware van de 6S die in de SE zit twee jaar oud is, maar je vergeet iets. Het scherm van de SE is veel kleiner en heeft een lagere resolutie. Resultaat is dat de GPU en CPU het veel minder druk hebben, waardoor apps veel sneller laden dan op de 6S en de batterij van de SE ook lang mee gaat. Kijk ook de reviews nog eens na, op diverse benchmarks werd de iPhone 7 nog voorbij gestreefd.

Belangrijk daarbij is natuurlijk wel dat je het goed in stelt. Dus even een soft- of hardreset als je 2 dagen na de installatie van iOS 11.2 nog traagheid of korte batterijduur ervaart. Leuk is dat resetten natuurlijk niet, maar wie daar geen zin in heeft moet niet klagen over de SE maar over zijn eigen starheid de oplossing niet te accepteren.

Geen aanval naar iemand hier, maar je kan er de klok op gelijk zetten na een iOS update krijgen we hier bakken met gezeur over de batterij terwijl vervolgens altijd blijkt dat de klagers óf al klagen nadat ze de update net een paar uur gebruiken, óf sinds de release nooit een reboot of hard/softreset hebben gedaan omdat ze dat niet willen. Tsja dan moet je ook niet zeuren. Met een goed ingestelde SE is voorlopig in ieder geval niks mis.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:33
Ik zou ook verwachten dat het OS zelf geen grote impact heeft op performance. Als gebruiker heb ik liefst zoveel mogelijk CPU capaciteit voor de applicaties zelf en zal het OS daar geen zware belasting voor zijn. Kan mij WEL voorstellen dat over nog eens twee jaar de SE traag aanvoelt bij het openen van apps, maar niet als ik door een contactenlijst of settings scroll.

Dat staat mij ook nog bij van m'n 4S tot maart 2016, met de laatste iOS versie er op: prima mee te werken, maar sommige apps begonnen stroperig aan te voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
Zo, gisterenavond mijn SE hè-le-maal leeggehaald en opnieuw geïnstalleerd als nieuwe iPhone. Ben benieuwd of alle vreemde zaken nu verleden tijd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
DeNachtwacht schreef op woensdag 6 december 2017 @ 07:08:
[...]
No offence, maar dat lijkt me niet.

Ten eerste is 2/2.5 jaar licht overdreven, eind maart 2016 is zo’n 1.5/2 jaar oud. Maar belangrijker; leuk dat die hardware van de 6S die in de SE zit twee jaar oud is, maar je vergeet iets. Het scherm van de SE is veel kleiner en heeft een lagere resolutie. Resultaat is dat de GPU en CPU het veel minder druk hebben, waardoor apps veel sneller laden dan op de 6S en de batterij van de SE ook lang mee gaat. Kijk ook de reviews nog eens na, op diverse benchmarks werd de iPhone 7 nog voorbij gestreefd.

Belangrijk daarbij is natuurlijk wel dat je het goed in stelt. Dus even een soft- of hardreset als je 2 dagen na de installatie van iOS 11.2 nog traagheid of korte batterijduur ervaart. Leuk is dat resetten natuurlijk niet, maar wie daar geen zin in heeft moet niet klagen over de SE maar over zijn eigen starheid de oplossing niet te accepteren.

Geen aanval naar iemand hier, maar je kan er de klok op gelijk zetten na een iOS update krijgen we hier bakken met gezeur over de batterij terwijl vervolgens altijd blijkt dat de klagers óf al klagen nadat ze de update net een paar uur gebruiken, óf sinds de release nooit een reboot of hard/softreset hebben gedaan omdat ze dat niet willen. Tsja dan moet je ook niet zeuren. Met een goed ingestelde SE is voorlopig in ieder geval niks mis.
In maart toch echt 2 jaar. Wat betreft je uitleg over de GPU en CPU heb je helemaal gelijk. Hoop dat ie natuurlijk gewoon nog goed mee gaat. Vraag me af of er daadwerkelijk een nieuwe SE komt en hoe die dan zal zijn. Dan zou ik iig wel overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

vanaalten schreef op woensdag 6 december 2017 @ 08:06:
Ik zou ook verwachten dat het OS zelf geen grote impact heeft op performance.
Sterker nog, het is door 100% onafhankelijk onderzoek gewoon bewezen:
https://www.macrumors.com...ately-slow-older-iphones/

[ Voor 6% gewijzigd door DeNachtwacht op 06-12-2017 13:43 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 11:56
4acesNL schreef op woensdag 6 december 2017 @ 08:51:
Zo, gisterenavond mijn SE hè-le-maal leeggehaald en opnieuw geïnstalleerd als nieuwe iPhone. Ben benieuwd of alle vreemde zaken nu verleden tijd zijn.
Hou ons op de hoogte. Ik word helemaal gestoord van de continue freezes. Scherm uit en weer aan werkt meest van tijd het snelst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
Dag 1: geen freezes gehad. Wel één keer dat mijn Dock weg was zoals in eerdere post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 14:59

fmb

pegagus schreef op woensdag 6 december 2017 @ 20:40:
[...]

Hou ons op de hoogte. Ik word helemaal gestoord van de continue freezes. Scherm uit en weer aan werkt meest van tijd het snelst.
Bij mij heeft het goed geholpen!

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikislief
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 11:57
Mijn vrouw had van de week dat haar se tijdens gebruik plots naar het unlockschern ging. Ze heeft toen eerst extra cloudopslag gekocht (standaard opslag was al maanden vol), toen weer eens een backup gemaakt, en daarna een update uitgevoerd. Nu doet hij het weer soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-09 17:17
ik heb een probleem met mijn Iphone SE. Hij laat de laatste tijd heel slecht op, ik moet hem er wel 5 keer opnieuw indrukken voordat die oplaat en als het snoer niet juist ligt werkt het ook niet, als je het einde van het snoer iets optilt of een vinger eronder dan werkt die wel. Dit is zowel met de originele oplader als een oplader van het merk Belkin. Ik heb ook al stof proberen te verwijderen en alle andere stappen die Apple aanbiedt op de website. Dit is behoorlijk irritant omdat je hem vaak vast moet houden als die op moet laden. Meer mensen dit probleem?

Ik heb ook contact gehad met apple en die zeggen dat het vloeistofschade is omdat er een klein oranje streepje zit bij de indicator (waar je de mobiel in stille modus kunt schuiven). Maar hij is nooit nat geworden ofzo. De telefoon is 1,5 jaar oud dus valt niet binnen de garantie. Kan ik me dan beroepen op het consumentenrecht bij Hollandsnieuwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Redmonkey92
Is de indicator in het lightning-dock rood ?
gaat je stekker strak in het dock ?
even bellen met je leverancier wat hun kunnen betekenen, en niet zeggen dat je al met Apple contact hebt gehad. webshop, provider of is het contactpunt voor klachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Redmonkey92 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 13:53:
Ik heb ook al stof proberen te verwijderen en alle andere stappen die Apple aanbiedt op de website. Dit is behoorlijk irritant omdat je hem vaak vast moet houden als die op moet laden. Meer mensen dit probleem?
Ik had het laatst ook en ben met een schuin afgebroken houten saté prikker heel uitgebreid de poort gaan leegpulken. Het leek van tevoren of er geen stof in zat maar toen ik eenmaal bezig was kwam er toch behoorlijk wat uit. Misschien nog eens heel goed proberen met zo'n saté prikker of tandenstoker?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
DeNachtwacht schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 17:03:
[...]

Ik had het laatst ook en ben met een schuin afgebroken houten saté prikker heel uitgebreid de poort gaan leegpulken. Het leek van tevoren of er geen stof in zat maar toen ik eenmaal bezig was kwam er toch behoorlijk wat uit. Misschien nog eens heel goed proberen met zo'n saté prikker of tandenstoker?
Heb ik laatst een keer gedaan ook met een saté prikker en toen kwam er indd ook veel uit, maar nu helemaal niks.

@Hackus waar zit die lightning dock want kan voor de rest niks roods vinden? De stekker gaat er wel strak in zoals het hoort zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Redmonkey92 Daar steek je de stekker in voor opladen. Kijk ff met zaklamp of dat geheel schoon is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Redmonkey92 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 13:53:
Ik heb ook contact gehad met apple en die zeggen dat het vloeistofschade is omdat er een klein oranje streepje zit bij de indicator (waar je de mobiel in stille modus kunt schuiven). Maar hij is nooit nat geworden ofzo. De telefoon is 1,5 jaar oud dus valt niet binnen de garantie. Kan ik me dan beroepen op het consumentenrecht bij Hollandsnieuwe?
Dat streepje is er toch om aan te tonen dat je je telefoon gemute hebt?
Afbeeldingslocatie: https://aptgadget.com/wp-content/uploads/2017/10/silent-button-iphone.png
Hebben denk ik al m'n iPhones hier, en die kunnen echt geen waterschade gehad hebben omdat ze in een Lifeproof case wonen...

[ Voor 22% gewijzigd door dodge_911 op 10-12-2017 15:23 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
@dodge_911 dat gaven ze bij Apple aan... heb er nog specifiek om gevraagd of die anders wit was

@Hackus die is zo goed als schoon, maar zie daar niks roods..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Redmonkey92 schreef op zondag 10 december 2017 @ 15:06:
@dodge_911 dat gaven ze bij Apple aan... heb er nog specifiek om gevraagd of die anders wit was

@Hackus die is zo goed als schoon, maar zie daar niks roods..
Waar zie je rood/oranje dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
@Hackus
Zie net dat ze mij bij apple verkeerd hebben ingelicht: https://support.apple.com/nl-nl/HT204104
Dat rode streepje zit bij de schuifbalk van de stille modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Redmonkey92 schreef op zondag 10 december 2017 @ 15:25:
@Hackus
Zie net dat ze mij bij apple verkeerd hebben ingelicht: https://support.apple.com/nl-nl/HT204104
Dat rode streepje zit bij de schuifbalk van de stille modus.
Oke, in de aansluiting van koptelefoon, simtray en dock/lightning zit indicator.
(en nog als het scherm verwijdert is een aantal)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 4acesNL
SE update op iOS 11.2. Sinds volledige herinstallatie van het OS en telefoon nauwelijks meer vreemde dingen meegemaakt. En het toestel is weer super snel. Fijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Streepje van @dodge_911 is verf, geen water/vocht indicator :D

Jr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09-09 21:39
Klote ios 11, of 't nu 11.0 of 11.1 of 11.2 is om de zoveel tijd gaan vallen de push notifications weg, ze zijn dan weer even terug als ik mijn telefoon heb gereset. Super irritant dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dieselb0y
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:47
Redmonkey92 schreef op zondag 10 december 2017 @ 14:51:
[...]

Heb ik laatst een keer gedaan ook met een saté prikker en toen kwam er indd ook veel uit, maar nu helemaal niks.

@Hackus waar zit die lightning dock want kan voor de rest niks roods vinden? De stekker gaat er wel strak in zoals het hoort zegmaar.
Toevallig heb ik het ook gehad. Met z'n tandenstoker het schoongemaakt. Eerste keer ging dat wel maar het probleem bleef, vervolgens beetje vochtig gemaakt en er kwam nog een lading stof uit waarna het weer prima werkte. Op eigen risico uiteraard maar denk dat de aansluiting mogelijk nog niet helemaal schoon is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
fmb schreef op woensdag 6 december 2017 @ 23:04:
[...]

Bij mij heeft het goed geholpen!
Bij mij dus helemaal niet. Helemaal schoon geïnstalleerd, maar het is om te janken. Continue freezes, waarbij schermanimaties wel doorlopen, maar touchscreen nergens op reageert, radio-app stopt er regelmatig mee, ondanks prima mobiel bereik, vanochtend waren de onderste vier knoppen zoek en mijn batterij was vanochtend binnen een uur of 3 bijna helemaal leeg. Alle apps afsluiten helpt ook als niet, dus het zit in het OS. Blijkbaar blijft een bepaald proces gigantisch veel processorkracht vragen.

Ik ben al bijna zover een ander toestel aan te schaffen, maar Android heb ik geen zin in. En om nu dan maar nog een iphone aan te schaffen, gun ik Apple ook niet. Het toestel is anderhalf jaar oud, dus in principe heb ik nog garantie, maar als ik het toestel opstuur, zit ik ook zonder. Mijn vorige toestel was een BB Z10, en die is helaas ook niet meer echt bruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb
  • Laatst online: 30-08 14:59

fmb

pegagus schreef op maandag 11 december 2017 @ 14:20:
[...]
Ik ben al bijna zover een ander toestel aan te schaffen, maar Android heb ik geen zin in. En om nu dan maar nog een iphone aan te schaffen, gun ik Apple ook niet. Het toestel is anderhalf jaar oud, dus in principe heb ik nog garantie, maar als ik het toestel opstuur, zit ik ook zonder. Mijn vorige toestel was een BB Z10, en die is helaas ook niet meer echt bruikbaar.
Dat is balen, maar kun je echter niet even zonder iphone zodat deze gerepareerd kan worden?

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@pegagus Begin eens bij het begin.

Hoe heb je geüpdatet van 10 naar 11 ?
Wat zie jij als schoon installeren ?
Toestel recent gevallen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 23:10
Pff mijn se blijft hangen op koptelefoon geluid, allerlei trucjes van Google al geprobeerd, maar hij denkt nog steeds dat de koptelefoon erin zit :|

Edit: vanochtend was het ineens weer goed :)

[ Voor 14% gewijzigd door Martinusz op 12-12-2017 13:01 ]

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
Hackus schreef op maandag 11 december 2017 @ 21:50:
@pegagus Begin eens bij het begin.

Hoe heb je geüpdatet van 10 naar 11 ?
Wat zie jij als schoon installeren ?
Toestel recent gevallen ?
Via de lucht
Alles wissen, opnieuw installeren en backup terug zetten
Toestel is al vaker gevallen en mogelijk zitten er een paar barsten in mijn scherm

Ik heb zelf ook al de optie van kapot touchscreen bedacht, maar dat kan niet verklaren waarom in de auto met een radio app ik nog steeds vastlopers heb. Daarbij loopt het toestel onder meer op specifieke momenten vast in een bepaald spelletje, bij screenwissels. Dat moet er een volgende actie komen ( ik vermoed touchscreen vrijgeven voor input) en dat gebeurt dan niet. Maar het is niet alleen het touchscreen en het is ook niet alleen het spelletje. Schermanimaties lopen overigens wel weer door, maar dat is (waarschijnlijk) een andere processor.

En de reden dat ik niet zonder kan, is omdat ik het toestel zakelijk gebruik en ik eigen baas ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:53

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Martinusz schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 00:18:
Pff mijn se blijft hangen op koptelefoon geluid, allerlei trucjes van Google al geprobeerd, maar hij denkt nog steeds dat de koptelefoon erin zit :|

Edit: vanochtend was het ineens weer goed :)
Mijn dochter heeft daar ook wel eens in paniek over gezeten. De oorzaak destijds was dat er iets van vocht in was gekomen. Daardoor dacht het apparaat dat er een hoofdtelefoon was aangesloten. (lang fietsen in de regen...). Nadat de iphone was opgedroogd ging het weer goed. Misschien dat er stiekem een sneeuwvlokje in is gevlogen?!.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
pegagus schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 13:00:

En de reden dat ik niet zonder kan, is omdat ik het toestel zakelijk gebruik en ik eigen baas ben.
Je hebt er nu niets aan, maar júist wanneer je eigen baas bent, en afhankelijk van je telefoon, moet je van belangrijke apparatuur (laptop, telefoon, etc.) altijd 'n reserve-exemplaar hebben. Dat kan eventueel ook je vorige zijn, indien nog goed werkend.
Nu heb je nog de keuze, 't toestel wel of niet te laten repareren, maar als hij gewoon helemaal stuk gaat, of valt, dan heb je geen keuze meer, en zit je zonder telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
In voorkomende gevallen is snel wel iets geregeld.

Maar, wat ik vermoed op basis van het "gedrag" van mijn telefoon: er draait een proces "touchscreen". Dat proces verwerkt input vanaf het scherm. Op het moment dat input leidt tot actie (bv een nieuwe pagina), stopt het proces "touchscreen", wordt het nieuwe scherm gegenereerd en wordt daarna het proces "touchscreen" weer actief.

Kan iemand dit bevestigen? Want dat laatste gaat dus geregeld mis. En als bovenstaande klopt, is een hardwarefout een stuk minder waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@pegagus als 1e al IPSW restore geprobeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
Nog niet. Ga ik van het weekend eens proberen.

• pegagus
Gisterenavond maar gedaan:

- 11.2.1 opnieuw geïnstalleerd met gedownload bestand. Geen verbetering.
- 11.1.1 gedownload en geïnstalleerd en geen backup terug gezet. Probleem opgelost. Spelletje gespeeld, wat andere dingen geprobeerd, als de brandweer.
- backup terug gezet. Kreeg dit helaas niet voor elkaar zonder 11.2.1 opnieuw te installeren. Dus dat maar gedaan en de ellende is terug.

Conclusie is dus in ieder geval dat het een softwareprobleem is.

Is er een methode om met behoud van versie 11.1.1 de backup terug te zetten? Anders wordt het of terug naar 11.1.1. zonder backup, of wachten op 11.3 of zo.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@pegagus Lijkt mij dat er iets in je reservekopie zit. dus kijk je alle Apps na en ga je stuk voor stuk vanuit App store je Apps instellen. Heb het gevoel dat er een App tussen zit die dit veroorzaakt.

• pegagus
Wanneer ik mijn iphone uitzet en weer aan, dan zijn die apps toch niet actief? Die zouden dan toch onmogelijk een probleem kunnen veroorzaken?

Eventueel zou ik kunnen testen met met 11.2.1 en alles opnieuw installeren. Maar dan ben ik wel weer diverse data kwijt. Van wat ik weet zal het wel weer lukken om een backup te maken, maar ongetwijfeld kom ik er op een ongewenst moment achter dat bepaalde apps data missen, inloggegevens kwijt zijn, et cetera.

Verder loop ik er tegen aan dat ik vanuit itunes ook niet handmatig een reservekopie terug kan zetten, terwijl de optie wel aanwezig is (maar dus niet aanklikbaar).

Mogelijk dat ik vanavond nog ga proberen om 11.1.1 te installeren als update, met behoud van gegevens. Dat schijnt ook te kunnen.

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

pegagus schreef op donderdag 14 december 2017 @ 07:35:
- backup terug gezet. Kreeg dit helaas niet voor elkaar zonder 11.2.1 opnieuw te installeren. Dus dat maar gedaan en de ellende is terug.

Conclusie is dus in ieder geval dat het een softwareprobleem is.
Nee er is nog een andere mogelijkheid en die is veel logischer: er zit een foute configuratie in je backup bestand. Er zijn namelijk miljoenen mensen met de SE en het regent niet precies dezelfde klacht als bij jou, dus kan het niet aan de 11.2 software liggen.

Oplossing is 11.2.1 terug zetten, daarna een hard reset (“wis alle gegevens en instellingen”) en ook al je iCloud backups te verwijderen. Vervolgens 11.2.1 fris opnieuw vanaf “Hello” gaan instellen ZONDER iCloud backups terug te zetten. Probleem opgelost 😉

youtube.com/@hisrep

• pegagus
Ik denk dat dat hem moet gaan worden. 11.1.1 heb ik terug kunnen zetten, maar helpt er ook niet aan.

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

pegagus schreef op donderdag 14 december 2017 @ 20:04:
Ik denk dat dat hem moet gaan worden. 11.1.1 heb ik terug kunnen zetten, maar helpt er ook niet aan.
Wat ik zei, niet je reservekopie terugzetten. maar instellen als nieuw en stuk voor stuk je Apps instellen.
Dus schoon en zonder je reservekopie. Dat maakt niet uit of het iOS11.2.1 is. de fout zit in je reservekopie. overgenomen vanuit iOS10 naar 11 OTA.
wat nachtwacht ook aangeeft en misschien duidelijker omschrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
De fout is er waarschijnlijk ingeslopen met de update naar 11.2.1, maar de fout wordt meegenomen in de backup. Ik heb helaas geen backup van oudere datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
Even een andere vraag: zijn er mensen met een SE en T-Mobile, die kunnen bellen via wifi? Vodafone ondersteunt de SE, T-Mobile ondersteunt formeel nog helemaal niets.

De SE ingesteld in het engels heet de optie WI-FI calling. Bij mij heet die Bel via andere apparaten. Dan kan ik bellen via een tablet of macbook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

pegagus schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 08:59:
De fout is er waarschijnlijk ingeslopen met de update naar 11.2.1, maar de fout wordt meegenomen in de backup. Ik heb helaas geen backup van oudere datum.
Ten tijde van jouw bericht was 11.2.1 er nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
OK, 11.2 dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
Nou, schone installatie. Gaat tot nog toe goed, maar aan één ding erger ik mij nog: de verkeersinformatie in Apple Kaarten wordt niet automatisch geladen. En dat zit er al in sinds 11.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

pegagus schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:15:
Even een andere vraag: zijn er mensen met een SE en T-Mobile, die kunnen bellen via wifi? Vodafone ondersteunt de SE, T-Mobile ondersteunt formeel nog helemaal niets.

De SE ingesteld in het engels heet de optie WI-FI calling. Bij mij heet die Bel via andere apparaten. Dan kan ik bellen via een tablet of macbook.
Precies. Enige die het ondersteunt is Vodafone? Vanwaar je vraag, dit was je toch ook zelf wel al duidelijk?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hercul3s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:17
Hier een SE met iOS 11. Werkt prima, geen gekke problemen.

• pegagus
DeNachtwacht schreef op maandag 18 december 2017 @ 20:18:
[...]

Precies. Enige die het ondersteunt is Vodafone? Vanwaar je vraag, dit was je toch ook zelf wel al duidelijk?
Omdat sommigen het blijkbaar wel kunnen met T-Mobile, ondanks dat het niet wordt ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen_HD
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-06 22:54
Ik ben toe aan een nieuwe gsm. De SE lijkt me perfect. Best nu de 128gb versie kopen of wachten op een mogelijke SE2? Ik moet overigens niet veel hebben van het iPhone 6,7,8 uiterlijk.

Radeon HD7970, Core™ i5-3570K, 120G-SSD, Fatal1ty Z77 Performance, 1TB HD103SJ, 8 GB DDR3-1600 Kit, Mugen 2-cooler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:33
Jeroen_HD schreef op woensdag 27 december 2017 @ 08:51:
Ik ben toe aan een nieuwe gsm. De SE lijkt me perfect. Best nu de 128gb versie kopen of wachten op een mogelijke SE2? Ik moet overigens niet veel hebben van het iPhone 6,7,8 uiterlijk.
D'r zijn bij mijn weten geen berichten die wijzen op een SE-2, dus daarop wachten is echt gokken zonder reden. Of je dan de 128GB versie of 32GB versie moet nemen... tja, dat kan alleen jijzelf bepalen, lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Jeroen_HD schreef op woensdag 27 december 2017 @ 08:51:
Als je er nu aan toe bent, waarom wachten ? Er komt van alles nieuw op de markt, maar het meeste is speculeren en afwachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
vanaalten schreef op woensdag 27 december 2017 @ 10:45:
[...]

D'r zijn bij mijn weten geen berichten die wijzen op een SE-2, dus daarop wachten is echt gokken zonder reden. Of je dan de 128GB versie of 32GB versie moet nemen... tja, dat kan alleen jijzelf bepalen, lijkt mij?
Uh jawel hoor, paar weken terug nog nieuws. Ze verwachten komend jaar een nieuwe SE.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinusz op 27-12-2017 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Martinusz schreef op woensdag 27 december 2017 @ 11:23:
[...]

Uh jawel hoor, paar weken terug nog nieuws. Ze verwachten komend jaar een nieuwe SE.
Er zijn geruchten voor Q1, maar nog geen part-leaks etc. Indien er een upgrade komt, zal het wellicht alleen een spec-bump worden. (mijn gok).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Jay-v schreef op woensdag 27 december 2017 @ 12:49:
[...]

Er zijn geruchten voor Q1, maar nog geen part-leaks etc. Indien er een upgrade komt, zal het wellicht alleen een spec-bump worden. (mijn gok).
Q1 verwacht men de aankondiging, Q2 of Q3 release, het zal niet spectaculair zijn denk ik, maar hoeft ook niet, wat updates en je hebt weer een toestel voor de komende jaren met ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Martinusz schreef op woensdag 27 december 2017 @ 14:38:
[...]

Q1 verwacht men de aankondiging, Q2 of Q3 release, het zal niet spectaculair zijn denk ik, maar hoeft ook niet, wat updates en je hebt weer een toestel voor de komende jaren met ondersteuning.
De meeste iPhone releases zijn < 14 dagen na aankondiging van het toestel, lijkt me daarom ook onwaarschijnlijk. Anyway, de SE is wel aan een vernieuwing toe, hoping for the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:33

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Die dingen worden vaak voor de boekhouding nog op het eind van een kwartaal aangekondigd maar liggen dan dus pas in het volgende kwartaal in je hand.

Ik hoop ook op alleen een spec bump maar ik vrees voor een groter formaat.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Voor wat het waard is, ik heb de SE gekocht toen deze uitkwam (maart 2016) en ben ergens blij dat Apple een batterij-gate heeft. Je kan bij Apple zelf dit jaar (2018) de batterij voor goedkoop vervangen, dus zal ik dat de komende kerstvakantie ook doen.
Ik vermoed dat wanneer de batterij ongeveer 3 jaar oud is, deze wel een beetje op is maar met een nieuw exemplaar nog ff vooruit kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Delerium schreef op maandag 1 januari 2018 @ 20:40:
Voor wat het waard is, ik heb de SE gekocht toen deze uitkwam (maart 2016) en ben ergens blij dat Apple een batterij-gate heeft. Je kan bij Apple zelf dit jaar (2018) de batterij voor goedkoop vervangen, dus zal ik dat de komende kerstvakantie ook doen.
Ik vermoed dat wanneer de batterij ongeveer 3 jaar oud is, deze wel een beetje op is maar met een nieuw exemplaar nog ff vooruit kan.
Ik heb het gister eens bij de Apple Store gevraagd en daar gaven ze aan dat ze die batterij vervanging "niet zomaar gaan doen, zoals we dat destijds bij de 6S gedaan hebben". Als je problemen hebt moet je hem aanmelden voor service en gaan ze kijken of de accu inderdaad slecht is, en of de problemen daar wel door komen. Kortom, die deal is minder mooi dan het lijkt want via deze 'controle' kan Apple alsnog een rem zetten op het aantal te vervangen accu's.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

We zullen zien, vooralsnog kan Apple dat onderscheid maar moeilijk motiveren.

nieuws: 'Apple vervangt ook iPhone-accu als Genius Bar-test geen defecten vas...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Het nieuws heeft mijn vraag bij de Apple Store alweer ingehaald idd. Gelukkig maar, want ik had bedacht dat ik tegen eind 2018 wel toe was aan een nieuwe batterij in mijn SE. Desnoods om hem daarna makkelijker door te kunnen verkopen ;-)

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 17:36
Zaterdag breng ik mijn SE(april2016) naar apple store leidseplein, kijken wat ze zeggen mbt kosten(wel 29 of meer) en hoelang het gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-09 19:34

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

muffstuff schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 14:59:
Zaterdag breng ik mijn SE(april2016) naar apple store leidseplein, kijken wat ze zeggen mbt kosten(wel 29 of meer) en hoelang het gaat duren.
ben heel benieuwd wat ze gaan doen, heb zelf ook een iPhone se maar moet helemaal vanuit eindhoven komen.. damn.. wa een eind, wanneer komt hier een a store? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 17:36
Coldbullet schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 15:47:
[...]

ben heel benieuwd wat ze gaan doen, heb zelf ook een iPhone se maar moet helemaal vanuit eindhoven komen.. damn.. wa een eind, wanneer komt hier een a store? :P
Ik heb apple support app gebruikt om een afspraak in te boeken, er kwamen ook andere resultaten naar voren behalve de apple store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Waarom zoveel reacties dat mensen hun batterij gaan vervange? Hebben jullie dan zo veel performance problemen? Of geeft coconut battery aan dat de capaciteit aanzienlijk is gedaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
Hallo mensen,

Ik ben een redelijk tevreden Iphone SE gebruiken. T is precies wat ik er van verwachte, simpele telefoon met goedkope hardware maar razendsnel (door minder goedkope hardware :))

Helaas is dat razendsnelle er een beetje af. Ik heb regelmatig trage menu's en animaties. Toetsenbord die er even over duurt om omhoog te komen.
Nu zijn mijn benchmarks prima dus het heeft niets met de batterygate te maken en dus volgt mij vraag.

Ik wil even een clean install doen in de hoop dat dit werkt. Maarrr ik heb een vraag over wat hier wel en niet te doen.
Hiervoor gebruikte ik windows phone en dat was geweldig. Bij een complete fabrieksreset hoefde ik enkel mijn wachtwoord in te vullen en alle instellingen, apps en wat dan ook werden automatisch geïnstalleerd, geen contacten of niets kwijt.

Nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen voor een schone install.
Ik wil in ieder geval alle apps op dezelfde plek op mijn homescreen houden en mijn instellingen vind ik ook wel prettig zo. Maar wel op een manier dat ik gewoon schoon begin. Het liefst alle applicaties ook schoon geinstalleerd vanuit de app store zodat er nergens iets fout kan gaan.

1. Als ik een icloud reservekopie gebruik, is dit dan als 'schoon' te zien? Staat alles weer zoals ik het achter heb gelaten maar voelt de telefoon weer alsof hij vers uit de winkel komt?

2. 'Stel opnieuw in > Wis alle inhoud en instellingen' of raden jullie aan om via de pc alles opnieuw in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen voor een schone install.
Ik wil in ieder geval alle apps op dezelfde plek op mijn homescreen houden en mijn instellingen vind ik ook wel prettig zo. Maar wel op een manier dat ik gewoon schoon begin. Het liefst alle applicaties ook schoon geinstalleerd vanuit de app store zodat er nergens iets fout kan gaan.

1. Als ik een icloud reservekopie gebruik, is dit dan als 'schoon' te zien? Staat alles weer zoals ik het achter heb gelaten maar voelt de telefoon weer alsof hij vers uit de winkel komt?

2. 'Stel opnieuw in > Wis alle inhoud en instellingen' of raden jullie aan om via de pc alles opnieuw in te stellen?
1. Nee, zie het als een image van je huidige setup.
2. Ik zou eerst gewoon het eerste proberen en dan gewoon alles schoon e4 weer opzetten, beetje werk, maar dat ben je van WM vast gewent.

[ Voor 13% gewijzigd door jodeltje op 03-01-2018 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
jodeltje schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 18:24:
[...]

1. Nee, zie het als een image van je huidige setup.
2. Ik zou eerst gewoon het eerste proberen en dan gewoon alles schoon e4 weer opzetten, beetje werk, maar dat ben je van WM vast gewent.
Ah het is dus een image. Dan helpt dat natuurlijk nooit tegen een traag systeem.
Kan je op een andere manier je settings synchroniseren dan? Of moet ik met de hand alle apps weer downloaden en op de goede plek op mn homescreen zetten? ;w
Ik heb dus ook allemaal website links staan...

*gaat screenshots van zijn homescreen maken, lang leve iOs :P

beetje werk was het dus juist niet bij wp, was erg goed ontworpen

[ Voor 3% gewijzigd door Heilige Kaas op 03-01-2018 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Heilige Kaas schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:42:
[...]

Ah het is dus een image. Dan helpt dat natuurlijk nooit tegen een traag systeem.
Kan je op een andere manier je settings synchroniseren dan? Of moet ik met de hand alle apps weer downloaden en op de goede plek op mn homescreen zetten? ;w

Lees oa dit topic en iOS11 eens door, staan tips genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-09 19:34

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

muffstuff schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 15:56:
[...]

Ik heb apple support app gebruikt om een afspraak in te boeken, er kwamen ook andere resultaten naar voren behalve de apple store.
Klopt in eindhoven hebben we ook een amac, maar daarreken ze eerst onderzoekskosten rond de €35 uit me hoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Heilige Kaas schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 20:42:
[...]

Het is de Apple manier of geen manier. De Apple manier is een Image met alles..

Screenshots maken, resetten, App Store openen->updates->rechtsboven op dat user-plaatje klikken->aankopen-> en daar dan alles aanklikken wat je weer wil hebben.

PS leuk moment om over te stappen, ten tijde van al dit ios11 gezeik.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08 14:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Ook ik maak de overstap naar iOS met de aanschaf van een iPhone SE 64GB (refurb bij Partly.nl). Zie toch dat geen enkele (nee echt niet) android goed wordt bij gehouden wat software betreft. Zelfs de beveiliging patches niet (!!!).
Daarnaast is het formaat van de SE echt ideaal. Ik heb professioneel al veel ervaring met het toestel en was stiekem altijd wel gecharmeerd.

Edit:
Na 2 weken komt het toestel vandaag. Wel €40 bespaard nog door te wachten op levering. Ze zijn bereikbaar en vriendelijk, dat zij dus pluspunten.

Edit2:
Nu een paar dagen in gebruik, wat een verademing! Het toestel is zo compact en de accu gaat super lang mee. Heel tevreden met dit toestel.

[ Voor 29% gewijzigd door Daantje20 op 14-02-2018 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:53

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ik gebruikte afgelopen zomer met fietsen een Topeak RideCase. Dit is een waterdichte case die je makkelijk op het stuur kunt monteren. Dat ging altijd goed, echter liep ik afgelopen week tegen een issue aan. De homeknop reageert niet meer als het apparaat in de case zit... Wanneer ik met mijn vinger de knop indruk, werkt deze wel. Nu heb ik ook getest of de knop werkt in een hardloop armband. Ook met deze werkt de homeknop niet...

Herkennen jullie dit? Is er wellicht een instelling die ik moet veranderen?

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik ben echt benieuwd naar de evt. SE2 of hoe het toestel gaat heten

http://www.iphonese2.com/iphone-se-2-leak-price-specs/

[ Voor 30% gewijzigd door Hackus op 24-02-2018 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beccie
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09-2021
Ik ook! Maar komt hij nu volgende maand uit of toch pas in juni?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 06:38
beccie schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 12:29:
Ik ook! Maar komt hij nu volgende maand uit of toch pas in juni?
De geruchten zijn nu helaas juni. Zodra die komt gaat mijn iPhone 8 de deur uit!😂

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beccie
He zuur! Nóg langer wachten dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
beccie schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:29:
He zuur! Nóg langer wachten dus!
Ja man! Maar goed de vorige werd op 27 maart aangekondigd. Dat was een special event en volgens mij maar een week ervoor aangekondigd.
Denk dus dat als volgende week niets word gezegd over een event, wij moeten wachten.

Edit: Net gekeken en alle vorige special events werden een week van te voren aangekondigd.

[ Voor 11% gewijzigd door DaveD1109 op 11-03-2018 16:45 ]

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 02:54
Is bij jullie het geluid uit de SE ook zo schel? Mijn 5C geeft veel meer lage tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Dancing_Animal schreef op maandag 12 maart 2018 @ 22:30:
Is bij jullie het geluid uit de SE ook zo schel? Mijn 5C geeft veel meer lage tonen.
Ik denk dat het rooster van je 5C smerig is en ander geluid weergeeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 02:54
Hackus schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 09:58:
[...]

Ik denk dat het rooster van je 5C smerig is en ander geluid weergeeft
Dat is niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 11:31
Ik heb op mijn SE een 'probleem' met de music app.

In het verleden groepeerde ik mijn muziek via de ID3 tags grouping met bv ALBUM of VINYL. Dit heb ik overal verwijderd een jaar geleden.
In iTunes op de computer zijn alle albums, artiesten ed netjes te zien en is de grouping tag verdwenen.
Zodra ik muziek op de iPhone zet dan worden tracknummers getoond als bv ALBUM zonder dat er in de ID3 iets van terug te zien is.

Is iemand die zoiets ook een keer heeft gehad en een oplossing weet want ik kom er niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Dagg Ik zou een apart topic aanmaken; ID3 tags grouping probleem

Ik denk dat je dan meer kans maakt, want het lijkt mij niet specifiek SE gerelateerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 11:31
Hackus schreef op vrijdag 23 maart 2018 @ 14:13:
@Dagg Ik zou een apart topic aanmaken; ID3 tags grouping probleem

Ik denk dat je dan meer kans maakt, want het lijkt mij niet specifiek SE gerelateerd.
Goed punt. Ik heb iig met kid3 alles nagelopen en er staat niets in maar de iPhone blijft de zelfde 'fout' weergeven. De iTunes bibliotheek purgen en opnieuw beginnen met importeren ed helpt ook niet. Ik ga even verder kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beccie
DaveD1109 schreef op zondag 11 maart 2018 @ 16:41:
[...]

Ja man! Maar goed de vorige werd op 27 maart aangekondigd. Dat was een special event en volgens mij maar een week ervoor aangekondigd.
Denk dus dat als volgende week niets word gezegd over een event, wij moeten wachten.

Edit: Net gekeken en alle vorige special events werden een week van te voren aangekondigd.
Aaargh! Dat wordt dus een SE in Sept, met vergroot design en zonder home button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OosterF
  • Registratie: Maart 2017
  • Nu online
beccie schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 18:53:
[...]

Aaargh! Dat wordt dus een SE in Sept, met vergroot design en zonder home button.
Ja, en die noemen ze dan iPhone X2.

De insiders zijn het er allemaal over eens dat er in september 3 iPhones worden geïntroduceerd: een opvolger van de X, een X plus en een goedkopere iPhone met 6,1 inch LCD scherm. Ming Chi Kuo stelt overigens dat Apple niet genoeg resources heeft om nóg een iPhone te introduceren. Ik denk dus niet dat je een nieuwe SE hoeft te verwachten dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beccie schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 18:53:
Mm moet het nog maar zien met die SE2. Ben benieuwd of die überhaupt nog gaat komen. Er zijn nu geen goedkope externe (scherm, behuizing) componenten voorhanden en dat zou de nieuwe een heel stuk duurder en complexer maken.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beccie
Nee, ik was er al bang voor. Dan ga ik gewoon voor de 8. Daar ga ik niet op wachten, denk dat de prijzen dan ook wel weer verhoogd zullen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Inderdaad erg jammer dit!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redmonkey92
Dus geen SE 2 aangekondigd vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Donstil schreef op dinsdag 27 maart 2018 @ 19:09:
[...]

Mm moet het nog maar zien met die SE2. Ben benieuwd of die überhaupt nog gaat komen. Er zijn nu geen goedkope externe (scherm, behuizing) componenten voorhanden en dat zou de nieuwe een heel stuk duurder en complexer maken.
Nou op zich is de processor updaten natuurlijk mogelijk, die truc haalden ze ook al uit met de SE. Maar daarvoor is het op dit moment idd nog wat vroeg, de processor is snel zat voor iOS11. Hou je over een betere camera maar zo wereldschokkend beter is die iPhone 8 camera ook niet, en een iets snellere vingerafdrukscanner. Het zijn alle 3 fijne dingen om te hebben maar een echt schokkende update zou het niet zijn.

youtube.com/@hisrep

Pagina: 1 ... 16 ... 22 Laatste

Let op:
Kijk of je post niet beter past in een van de volgende topics:Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iOS Beleid.