Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:13
Hackus schreef op zondag 9 april 2017 @ 18:07:
Apps wegvegen/uitzetten na gebruik. niet 8-12 Apps op de achtergrond open laten staan.
Weg vegen helpt inderdaad niet.

Wat je wel kan doen is dit:

Je kan de ram leegmaken door de uit knop vast te houden totdat je het scherm krijgt dat je naar rechts kant vegen om uit te doen. Bij dit schermpje hou je de Home knop 10 seconden vast totdat het scherm springt naar de homescreen.

[ Voor 7% gewijzigd door M0otje op 24-05-2017 12:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

Slapen is een hobby

Hackus schreef op maandag 10 april 2017 @ 09:48:
[...]
[...]
Dat is mij verteld bij iCentre, zodoende dat ik het hier deel
*kuch* iCentre.. daar 'vertelden' ze wel meer.

Over het algemeen niet erg kundig geholpen daar (als je al aan de beurt kwam in bv Ede). A-mac word je beter geholpen, en medew. die iets niet zeker weten raadplegen een collega. Prettig.

Van Apple support:
"Force close an app

When you double-click the Home button, your recently used apps appear. The apps aren’t open, but they're in standby mode to help you navigate and multitask. You should force an app to close only when it’s unresponsive.
Here’s how to force an app to close."

Niet nodig dus, alhoewel ook niet direct schadelijk. Zelf sluit ik ook af en toe apps die ik niet dagelijks gebruik. iOS gaat efficient met geheugen om. Wel zinvol om apps die niks of nauwelijks met locatie van doen hebben of onnodig vaak achtergrond verversen dit uit te zetten. Bespaart aardig battery.

De rest is vrije tijd. Breathe in breathe out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Met de pinksterdagen (nwe)16gb SE in gebruik genomen, accu was compleet leeg. Merk ook dat deze niet langer meegaat als 5s. de 64gb versie leek een betere accuduur te hebben, maar die had steeds WiFi probleem en is nu bij Apple voor onderzoek. Accu van 64 en 16gb lijkt me dezelfde toch ?

- Is het altijd dat de accu compleet leeg is van nieuw toestel, of ben ik in de war met vervangende accu die 40-60% geladen is.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Hackus schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:09:
Met de pinksterdagen (nwe)16gb SE in gebruik genomen, accu was compleet leeg. Merk ook dat deze niet langer meegaat als 5s. de 64gb versie leek een betere accuduur te hebben, maar die had steeds WiFi probleem en is nu bij Apple voor onderzoek. Accu van 64 en 16gb lijkt me dezelfde toch ?

- Is het altijd dat de accu compleet leeg is van nieuw toestel, of ben ik in de war met vervangende accu die 40-60% geladen is.
Meestal zijn ze wel iets opgeladen, zodat je ze aan kunt zetten en daarna leeg laten lopen en dan volledig opladen. Weet zeker dat ik nog nooit een telefoon heb gekocht waarbij de accu al leeg was bij aanschaf.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Martinusz schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:18:
[...]

Meestal zijn ze wel iets opgeladen, zodat je ze aan kunt zetten en daarna leeg laten lopen en dan volledig opladen. Weet zeker dat ik nog nooit een telefoon heb gekocht waarbij de accu al leeg was bij aanschaf.
De accu houd het vandaag beter uit. Het zal wel na vaker op en ontladen komen (elke dag beetje beter) :)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-07 16:15
Hackus schreef op zondag 9 april 2017 @ 18:07:
Apps wegvegen/uitzetten na gebruik. niet 8-12 Apps op de achtergrond open laten staan.
Apps afsluiten heeft weinig zin zoals al gemeld was. iOS gaat helemaal anders om met geheugenmanagement en multitasking. Ik heb wel eens gelezen (al kan ik de bron niet meteen meer vinden) dat telkens al je apps afsluiten net een negatief effect heeft op je batterij, omdat je iPhone dan telkens heel de app opnieuw moet 'inlezen' wanneer je hem weer opstart. Terwijl dat, wanneer je de app gewoon "op de achtergrond" laat staan, hij meteen weer gebruikt kan worden.
Hackus schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 10:55:
[...]
Apple kabels zijn nog al gevoelig voor breuk van na de USB aansluiting.
Als je (als gebruiker) normaal met die kabels om gaat ga je geen kabelbreuk oplopen hoor. Je mag van mij gerust de originele laadkabel van mijn iPhone 2G komen inspecteren, die is nog 100% perfect in orde (en ziet zelfs nog wit ;)). Mijn kabels hebben het in de afgelopen +-10 jaar nog nooit laten afweten, terwijl ik inderdaad op het werk en bij familie (oa bij mijn 10-12 jarige neefjes) wel om de zoveel maanden een kapotte kabel zie liggen omdat ze hem te strak oprollen en/of telkens uit hun toestel halen door aan de kabel zelf te trekken ipv aan de connector.

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 567744

Welke gimbal raden jullie aan voor een iPhone SE? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:47

Polycom

Poes van goud

Denken jullie dat de Iphone SE een upgrade gaat krijgen als de Iphone8 wordt aangekondigd? Of misschien een Iphone SE 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Polycom schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 12:53:
Denken jullie dat de Iphone SE een upgrade gaat krijgen als de Iphone8 wordt aangekondigd? Of misschien een Iphone SE 2?
Qua iOS ?

Vanaf iPhone 5s gaat naar iOS11

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
Polycom schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 12:53:
Ik hoop het, ik blijf dit formaat namelijk het aller beste vinden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:54

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Martinusz schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 14:38:
[...]

Ik hoop het, ik blijf dit formaat namelijk het aller beste vinden :)
Ik hoop dat ze binnen deze bezels een 4,5" scherm kwijt kunnen. Het formaat van de SE is prima, met de moderne technieken zou het scherm iets groter oppervlakte kunnen hebben.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 12:57
DeNachtwacht schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 15:49:
[...]

Ik hoop dat ze binnen deze bezels een 4,5" scherm kwijt kunnen. Het formaat van de SE is prima, met de moderne technieken zou het scherm iets groter oppervlakte kunnen hebben.
Dat zou ideaal zijn! Formaat van huidige SE, maar groter scherm. Ik ben nog steeds heel erg blij met met mijn SE nadat ik recent van 5s daarnaartoe ben overgegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-07 21:50

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

funrider schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 20:28:
[...]

Dat zou ideaal zijn! Formaat van huidige SE, maar groter scherm. Ik ben nog steeds heel erg blij met met mijn SE nadat ik recent van 5s daarnaartoe ben overgegaan.
Ja kan dat zeker ook over mee schrijven. Ben van een 6 terug naar formaat se gegaan en nog geen moment spijt! Maar maatje groter in huidige bezel mag gerust. De disign mag ook zo blijven vind ik persoonlijk fijner dan de 6 en 7 daar had ik het gevoel dat hij steeds uit mijn hand gleed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:42
Coldbullet schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 20:45:
[...]

Ja kan dat zeker ook over mee schrijven. Ben van een 6 terug naar formaat se gegaan en nog geen moment spijt! Maar maatje groter in huidige bezel mag gerust. De disign mag ook zo blijven vind ik persoonlijk fijner dan de 6 en 7 daar had ik het gevoel dat hij steeds uit mijn hand gleed
Design moet simpelweg hetzelfde blijven, en vervolgens simpelweg de hardware up to date houden :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Met het succes van de SE ben ik inderdaad benieuwd of er nog een vervolg in deze formfactor komt.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:47
Brekers schreef op maandag 1 mei 2017 @ 19:37:
Is dat 3D touch een groot gemis? Aangezien ik waarschijnlijk van plan ben dit toestel te kopen. 8)7
Ik zou niet meer zonder kunnen. Snel de front camera openen, een nieuw (incognito) tablad openen, nieuw betaling starten in de rabobank, snel naar huis navigeren, previews van mail etc.
Zelf geprobeerd de overstap te maken naar de SE, maar o.a. door 3Dtouch niet gelukt..

Hopelijk komt er een SE2 welke wel 3Dtouch heeft!

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-07 16:03
Sinds een week ben ik eigenaar van een iPhone SE met iOS 10.3.2. Helaas heb ik issues met de Bluetooth verbinding met mijn carkit. Hij verbindt automatisch met mijn carkit en ik kan prima bellen en gebeld worden. Het probleem is echter dat na enige tijd de verbinding tussen de iPhone en de carkit verbroken wordt. Ik moet dan via 1 van de 2 apparaten handmatig opnieuw een verbinding maken en dan kan ik weer verder.

Als ik op Google zoek, zie ik voornamelijk issues met de iPhone SE op iOS 9.x met bluetooth, en dan met name problemen met de geluidskwaliteit van telefoontjes via een Bluetooth carkit.

Opnieuw koppelen van de iPhone met de carkit lost helaas niets op. Het betreft een carkit in een Opel Astra (CD500), geen aftermarket autoradio. Dit probleem heb ik nog nooit gezien met andere telefoons. Iemand een idee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-05 09:24
Ik heb hetzelfde met mijn Opel insigna ( NAV900). Drie keer opnieuw de connectie moeten herstellen is geen uitzondering meer. Soms gaat het een hele rit ook wel goed. Kan er geen peil op te trekken. ik heb al geprobeerd de software van de radio te laten upgraden mar dat heeft vooralsnog weinig zin gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaganzza
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-04 13:42
Ik heb er ook al problemen mee gehad met mijn VW. Alleen kan ik er totaal geen lijn in trekken, het is nu al weer enkele dagen geleden dat ik nog probs gehad heb. Soms 2x op een rit van een half uur... Ik kan dus nog geen oorzaak detecteren...

Het lijkt volgens mij wel op een soort time-out, als ik muziek afspeel via bluetooth heb ik nooit problemen.

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (late 2014) |  Retina MacBook Pro 13" (2017) SG |  Apple TV 4 |  Airport Time Capsule 3TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
Hebben jullie toevallig al contact gehad met Apple hierover? Of geven zij de carkit de schuld en trekken ze hun handen er vanaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nooit contact heb opgenomen met Apple hierover. Het is ook lastig uit te leggen aangezien het de ene keer wel goed gaat en de andere keer niet. Aangezien de SE geen enkel probleem heeft met de Bluetooth connectie op elk ander apparaat, zit het hem hoogstwaarschijnlijk in de combi auto / Iphone. Doubt it, dat Apple daar ook maar een moment tijd in gaat steken. Die vinden toch dat de hele wereld met hun mee moet gaan (een van de redenen waarom ik een iphone zo lang mogelijk heb uitgesteld, maar er zijn geen kleine telefoons meer te krijgen ;w , dus voor mijn gevoel had ik geen keus meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
Hmm ok, ik ga toch eens contact opnemen met Apple. Ik heb het probleem namelijk nooit gehad met mijn OnePlus 2. Het kan best zijn dat het een combinatie van de iPhone SE en een carkit is, maar dan mogen ze iig wel even meekijken om te zien wat ze kunnen doen. Als er bluetooth op zit, moet het ook wel werken natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westbaas
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 10-07 23:05
Helaas is mijn goede vriend (iPhone 6) overleden, en ben ik op zoek naar een nieuwe! Is het nog de moeite waard om een SE te halen? Of is het verstandiger om te wachten (met als tijdelijke telefoon een *sorry Apple fans* Samsung 😭) op de nieuwe generatie? Het lijkt me een top toestel, mede door het formaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
Naast het euvel met de carkit heb ik verder geen enkel probleem met de SE.

Als je van een Iphone 6 komt, ga je volgens mij alleen de afmeting merken. Als ik het goed heb, zit de hardware van de Iphone 6 in de case van een Iphone 5S ... Grootste voordeel van de SE tov de Iphone 6 is dat hij minder snel uit je handen valt omdat hij niet zo super glad is (en dun) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-06 06:16
Miss_80 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 10:12:

Als je van een Iphone 6 komt, ga je volgens mij alleen de afmeting merken. Als ik het goed heb, zit de hardware van de Iphone 6 in de case van een Iphone 5S ... Grootste voordeel van de SE tov de Iphone 6 is dat hij minder snel uit je handen valt omdat hij niet zo super glad is (en dun) 8)
iPhone 6S performance zelfs. :)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Yep, de specs van de 6S in huis van de 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Hackus schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:33:
[...]

Yep, de specs van de 6S in huis van de 5
Alleen zonder 3D touch dan. Hopelijk krijgt de SE een opvolger. Same size, nieuwe cam, 3d touch en liefst iets kleinere bezels :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dashlane
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 10-07 19:37

Iphone 5S heeft een A7processor en een 6 een A8processor. SE en een 6S hebben beide een A9.

De iPhone 5S & 6 draaien beide op 1GB en processoren liggen redelijk bij elkaar. Het verschil tussen een 5s en een 6 is kleiner als een 6 en een 6s/SE.
Westbaas schreef op maandag 26 juni 2017 @ 10:08:
Helaas is mijn goede vriend (iPhone 6) overleden, en ben ik op zoek naar een nieuwe! Is het nog de moeite waard om een SE te halen? Of is het verstandiger om te wachten (met als tijdelijke telefoon een *sorry Apple fans* Samsung 😭) op de nieuwe generatie? Het lijkt me een top toestel, mede door het formaat!
Je weet niet wat er gaat komen. De SE is een toestel met zeer weinig problemen. Dit toestel is misschien niet het meest nieuwe model om te zien, maar hij is jarenlang geperfectioneerd. De ontwikkelingskosten zijn er al dik uit en voor Apple begrippen is hij goed geprijsd.

Moment dat Apple een SE2 uitbrengt met Edge to Edge scherm, 3D touch, nieuwe camera, nieuwe body. Dan ben ik benieuwd wat het met de prijs doet, ik denk dat ze hem dan op 599 zetten/ moeten zetten.

Persoonlijk dat er dit jaar geen SE2 gelanceerd wordt. Ik heb het idee dat Apple de 5S/SE toestel doorzet net als bijvoorbeeld de macbook pro 2012/mac mini en inmiddels de Macbook Air. Het is nog steeds een prima toestel, hij heeft iets mindere specs maar de prijs is goed. Ik denk niet dat Apple zichzelf gaat concurreren met een betaalbaarder toestel wat het zelfde kan als het vlaggeschip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Vandaag na jaren Android te hebben gehad mijn SE 32GB in ontvangst mogen nemen, maar iets bevalt me niet helemaal.

De home knop is nogal, het is wat moeilijk uit te leggen, maar soms voelt hij alsof hij blijft hangen. Soms maakt hij een krakend geluid en andere keren voelt het alsof hij dubbelklikt. Ik heb geen vergelijkingsmateriaal want m'n laatste iPhone was een 4S en dat is al lang geleden. Maar hij voelt niet zoals ik gewend ben van Apple producten.

Dus, is dit normaal of zal ik hem toch maar omruilen? Ik neig naar omruilen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knarfyboy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-06 14:20
Frietsaus schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 18:32:
Vandaag na jaren Android te hebben gehad mijn SE 32GB in ontvangst mogen nemen, maar iets bevalt me niet helemaal.

De home knop is nogal, het is wat moeilijk uit te leggen, maar soms voelt hij alsof hij blijft hangen. Soms maakt hij een krakend geluid en andere keren voelt het alsof hij dubbelklikt. Ik heb geen vergelijkingsmateriaal want m'n laatste iPhone was een 4S en dat is al lang geleden. Maar hij voelt niet zoals ik gewend ben van Apple producten.

Had ik ook met mijn se, is gelukkig vanzelf weggegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-07 00:49

yassine

Nothing to it but to do it!

Had ik ook met mijn se, is gelukkig vanzelf weggegaan.

Idem dito hier ;)

Ben er zelfs voor terug gegaan naar Apple, kon het daar helaas niet reproduceren. xD Maar het geklik is dus vanzelf over gegaan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Oeh, gelukkig maar. Dan hou ik hem lekker. :) Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Dat is nieuwigheid, gaat vanzelf weg bij gebruik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:06
Hackus schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 21:18:
[...]

Dat is nieuwigheid, gaat vanzelf weg bij gebruik. ;)
Hmmm, nu dit zo ter sprake komt. Had hier in het begin ook last van maar ik heb dit al heel lang niet meer gehad. Nieuwigheid dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ynnoz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-05 13:45
Ik heb al een tijd een iPhone SE, maar nu met een Tele2 Unlimited abonnement. Gebruik mijn iPhone SE nu constant als hotspot en heb geen enkel probleem met wegvallende 4G verbindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Frietsaus schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 18:40:
Oeh, gelukkig maar. Dan hou ik hem lekker. :) Bedankt!
En anders kan je hem alsnog laten repareren bij de Apple store. Bij mij met 11 maanden oud richting store omdat de knop juist bijna niet klikte. Hij deed het wel, maar het was alsof er iets tussen zat.

Zonder problemen scherm en knop (is 1 geheel) vervangen.

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Corleone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 19:55

Ook ik had dit probleem, bij mij was het een soort dubbelklik. Zoek maar eens op Touch ID preclick. Het probleem was binnen een maandje weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Bedankt voor de geruststelling allen. Ik heb gisteren een nieuwe ontvangen wegens een ander probleem, maar het was inderdaad al veel minder op het exemplaar wat ik hiervoor had na enige tijd gebruik. Ik heb er vertrouwen in dat dat bij deze niet anders zal zijn dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Laatst online: 10:53
Heren,

elk jaar als er een nieuwe iphone uitgebracht worden dalen de prijzen van de 'oudere' modellen.

Nu het solden zijn staat de iPhone SE 32gb geprijsd voor €329. https://www.compex.be/app...phone%20se&category_id=76

Denken jullie dat na september deze nog goedkoper te kopen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

Slapen is een hobby

blubbers schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 18:27:
Heren,

elk jaar als er een nieuwe iphone uitgebracht worden dalen de prijzen van de 'oudere' modellen.

Nu het solden zijn staat de iPhone SE 32gb geprijsd voor €329. https://www.compex.be/app...phone%20se&category_id=76

Blijft altijd een verrassing. Vaak verdwijnt er ook een van de markt.. De buyersguide (zonder garanties) https://www.macrumors.com/roundup/iphone-se/ in de gaten houden. De 4" iPhone blijft nog wel even gok ik, en zelfs zonder upgrades gewoon een vlot toestel.

De rest is vrije tijd. Breathe in breathe out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

GerardVanAfoort schreef op zondag 16 juli 2017 @ 00:29:
De 4" iPhone blijft nog wel even gok ik, en zelfs zonder upgrades gewoon een vlot toestel.
Hou er maar rekening mee dat ze de SE nog een jaar of 3 blijven verkopen en ondersteunen als low-budget toestel voor een goede prijs. Je kan hem nu al regelmatig nieuw voor €330-350 op de kop tikken en de hardware is fonkelnieuw. Voor heel veel mensen dus een goede keus als je een goedkope iPhone wil voor whatsapp, bellen en af en toe wat browsen.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Laatst online: 12:13

vooghel

Cunning linguist

Ik denk dat ze de SE intern af en toe zullen upgraden, en het uiterlijk hetzelfde laten. Beetje zoals een MacBook.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2023
Ik denk ook dat Apple de iPhone SE nog geruime tijd blijft verkopen. Ik zie het toestel als de natuurlijke opvolger van de 5S, wat de afgelopen jaren het goedkoopste model uit Apple's line-up was, maar nu qua prijs bijna is ingehaald door de SE (279 voor een 5S 16 GB vs. 344 voor een SE 32 GB). Het zou kunnen dat Apple de interne hardware (nu gebaseerd op de hardware van de 6S) op een gegeven moment vervangt door die van de iPhone 7, maar hier zijn geen concrete aanwijzingen voor.

Het kan handig zijn om periodiek de Apple buyers guide te raadplegen, hier staan soms nuttige adviezen bij en deze site verzamelt ook geruchten. Voor de iPhone SE zijn al geruime tijd geen interessante geruchten geplaatst.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vooghel
  • Laatst online: 12:13

vooghel

Cunning linguist

De laatste update was de toegenomen opslagcapaciteit. Het is niet alleen het iPhone budgetmodel, maar ook een alternatief voor mensen die liever een kleinere form factor hebben.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-07 08:08
Railgunner schreef op maandag 17 juli 2017 @ 18:42:
Ik denk ook dat Apple de iPhone SE nog geruime tijd blijft verkopen.
Ik denk het ook om de volgende 4 redenen:
1) Het is prijs/kwaliteit gezien de beste iPhone op de markt. _/-\o_
2) Veel mensen liggen niet te wachten op een grote iPhone.
3) De relatief lage prijs (naar Apple-normen bedoel ik dan) maakt dat het interessant is in landen die nu aan het opkomen zijn. Denk maar aan Azië en Latijns-Amerika.
4) Owv de "lage" prijs is het voor veel mensen ook een instapmodel. Via een SE maken veel mensen voor de eerste keer kennis met producten van Apple.

Ik heb zelf een iPhone 7 maar ik hoop dat ze de SE nog lang blijven ondersteunen, en stiekem zelfs hoop ik dat er een opvolger van komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
vooghel schreef op maandag 17 juli 2017 @ 20:57:
De laatste update was de toegenomen opslagcapaciteit. Het is niet alleen het iPhone budgetmodel, maar ook een alternatief voor mensen die liever een kleinere form factor hebben.
Precies dit, ik wil helemaal geen groter toestel, ik vind dit formaat perfect! En daarnaast zit alle nieuwigheid er steeds in en qua prestaties is het natuurlijk een top telefoon voor relatief weinig geld. Als er geen nieuwe SE's komen, dan zal ik ook geen ander Apple model nemen, en ik denk dat er meer mensen zo denken. Hopen dat ze blijven dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Martinusz schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:15:
[...]

Precies dit, ik wil helemaal geen groter toestel, ik vind dit formaat perfect! En daarnaast zit alle nieuwigheid er steeds in en qua prestaties is het natuurlijk een top telefoon voor relatief weinig geld. Als er geen nieuwe SE's komen, dan zal ik ook geen ander Apple model nemen, en ik denk dat er meer mensen zo denken. Hopen dat ze blijven dus :)
Formaat en batterylife is voor mij ook prima. Echter heeft het design wel langzaam een update nodig. De screen-to-body ratio van dit toestel is een van de laagste momenteel in de markt. Het scherm mag dus wel iets groter in een zelfde behuizing :).

Bron:
Afbeeldingslocatie: http://cdn01.androidauthority.net/wp-content/uploads/2015/05/screen-to-body-ratio-infographic.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Jay-v op 18-07-2017 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-06 21:46
blubbers schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 18:27:
Heren,

Is die website een beetje te vertrouwen? ook als je een aankopen doet via NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Laatst online: 10:53
emreorhan schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 23:08:
[...]

Is die website een beetje te vertrouwen? ook als je een aankopen doet via NL?
Ik ken de website zelf ook niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Bij de goedkoopste bekende winkel (uit NL) kost het toestel nu 341 euro, dus voor dat kleine prijsverschil zou ik het toestel niet bij een onbekende Belgische winkel kopen.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Railgunner schreef op zondag 23 juli 2017 @ 17:08:
Bij de goedkoopste bekende winkel (uit NL) kost het toestel nu 341 euro, dus voor dat kleine prijsverschil zou ik het toestel niet bij een onbekende Belgische winkel kopen.
dat is waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08:14
Beste Iphone bezitters,

Sinds mijn microfoon op de samsung galaxy s7 kapot is, en ik eigenlijk al een tijdje wil overstappen naar apple heb ik dus een vervangende telefoon nodig.

Mijn oog is zelf gevallen op de Iphone SE 32GB aangezien deze voor 350 euro gloed nieuw (en met garantie bij apple??) Te krijgen is bij bekende webshops.

Nou zit ik in dubio aangezien me vriendin zegt dat ik het niet moet doen en beter voor een 2e hands iphone 6 kan gaan.

Nu is het zo dat ik over pak hem beet 7-8 maanden een nieuwe telefoon krijg van de zaak dus eigenlijk wil ik dit moment niet meer uitgeven als 350 euro.

Zouden jullie me eventueel nog wat kunnen adviseren van wat wel en niet. Heb al een hoop op internet gelezen maar zie door het bomen het bos niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
Inhumanous schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 13:46:
Beste Iphone bezitters,

Sinds mijn microfoon op de samsung galaxy s7 kapot is, en ik eigenlijk al een tijdje wil overstappen naar apple heb ik dus een vervangende telefoon nodig.

Mijn oog is zelf gevallen op de Iphone SE 32GB aangezien deze voor 350 euro gloed nieuw (en met garantie bij apple??) Te krijgen is bij bekende webshops.

Nou zit ik in dubio aangezien me vriendin zegt dat ik het niet moet doen en beter voor een 2e hands iphone 6 kan gaan.

Nu is het zo dat ik over pak hem beet 7-8 maanden een nieuwe telefoon krijg van de zaak dus eigenlijk wil ik dit moment niet meer uitgeven als 350 euro.

Zouden jullie me eventueel nog wat kunnen adviseren van wat wel en niet. Heb al een hoop op internet gelezen maar zie door het bomen het bos niet meer.
Wat wil je nu eigenlijk horen dan :?
Je kunt toch zelf wel beslissing maken of je het wel of niet wilt, de rest hoe de telefoon bevalt of wat niet kun je in dit topic prima terugvinden. Conclusie: start met lezen van dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Nieuw versus tweedehands is voor je batterij-duur nog een interessante vraag. Maar de SE heeft ook de hardware van de 6S aan boord (twee keer zo snel dus).

Het enige wat je waarschijnlijk dwarszit is de wetenschap dat je over 8 maanden een andere telefoon hebt en je dus zit te dubben of het geld goed besteedt is. IMO heb je de komende 8 maanden dan een goede telefoon voor een scherpe prijs, wellicht dat je de telefoon ook na die 8 maanden nog kan waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Delerium schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 13:56:
[...]

Nieuw versus tweedehands is voor je batterij-duur nog een interessante vraag. Maar de SE heeft ook de hardware van de 6S aan boord (twee keer zo snel dus).
Ik heb nooit aan de batterij duur gedacht bedankt voor de tip! Denk dat ik eruit ben wordt gewoon een nieuwe SE.

Overgens is de garantie echt zo goed als dat ik mensen hoor zeggen?

Dus als na 7 maanden mijn home button niet goed werkt ik gewoon langs de istore kan gaan en ze het kosteloos repareren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-06 06:16
Zit sinds dat ik mijn iPhone SE heb al op iOS 9.3.3 (fabriekssoftware), maar vraag me af of het niet slimmer is dat ik naar iOS10 ga. Zal het snelheidswinst opleveren?

In iOS9 had je ook een mooie truukje dat je ineens veel ruimte vrij kon maken door een hele grote film te downloaden die eigenlijk niet op je telefoon past, dit werkt ook niet meer in iOS10 heb ik gelezen, dus is het überhaupt slim om te doen? :/

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Laatst online: 10-07 12:23

Eboman

Ondertitel

kaos- schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 14:17:
Zit sinds dat ik mijn iPhone SE heb al op iOS 9.3.3 (fabriekssoftware), maar vraag me af of het niet slimmer is dat ik naar iOS10 ga. Zal het snelheidswinst opleveren?

In iOS9 had je ook een mooie truukje dat je ineens veel ruimte vrij kon maken door een hele grote film te downloaden die eigenlijk niet op je telefoon past, dit werkt ook niet meer in iOS10 heb ik gelezen, dus is het überhaupt slim om te doen? :/
Wacht dan even op 11 kun je de data per app wissen en ik heb gemerkt dat ik meer ruimte over hou dan met 10

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-06 12:49
kaos- schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 14:17:

Dit truukje werkt zeker nog wel onder iOS 10.
Heb dit laatst gedaan op een SE van 16 GB. Had nog maar 270 mb vrije ruimte en schoot toen opeens naar 2,2 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:28

filthy rich

löp wa los

Beste Iphone bezitters,

Dit is voor mij een heel makkelijke keuze. De iphone 6 legt het mijns inziens af in alle opzichten t.o.v. de SE. Helemaal als je een nieuwe t.o.v. tweedehandse gaat vergelijken.

Grote voordelen Iphone SE
  • Langere batterijduur
  • Hardware Iphone 6s, en dus ook retesnel
  • (voor mij ook dat hij compacter is, dit is voor anderen misschien een nadeel)
  • Relatief zeer goedkooop momenteel (340 euro voor 32gb)
Of je de se dan moet kopen voor die 8 maanden moet je zelf overwegen

en aans löpt wa vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
filthy rich schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 10:04:
[...]

Dit is voor mij een heel makkelijke keuze. De iphone 6 legt het mijns inziens af in alle opzichten t.o.v. de SE. Helemaal als je een nieuwe t.o.v. tweedehandse gaat vergelijken.

Grote voordelen Iphone SE
  • Langere batterijduur
  • Hardware Iphone 6s, en dus ook retesnel
  • (voor mij ook dat hij compacter is, dit is voor anderen misschien een nadeel)
  • Relatief zeer goedkooop momenteel (340 euro voor 32gb)
Of je de se dan moet kopen voor die 8 maanden moet je zelf overwegen
Top ik ben eruit het word de SE space gray 32GB

Is apple care + nog verkrijgbaar in nederland overgens? Deze wil ik er wel graag bij nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
Inhumanous schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 12:28:
[...]

Top ik ben eruit het word de SE space gray 32GB

Is apple care + nog verkrijgbaar in nederland overgens? Deze wil ik er wel graag bij nemen.
voor die 8 maanden?
Of ga je hem langer gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Martinusz schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 13:01:
[...]

voor die 8 maanden?
Of ga je hem langer gebruiken?
Misschien iets langer en daarna wil mijn moeder hem overnemen. Als je 2 maanden voor je apple care + is verlopen hem laat vallen krijg je toch een nieuw/refurbished toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Nu online
Inhumanous schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 14:04:
[...]

Misschien iets langer en daarna wil mijn moeder hem overnemen. Als je 2 maanden voor je apple care + is verlopen hem laat vallen krijg je toch een nieuw/refurbished toestel?
De voorwaarden kun je natuurlijk prima vinden bij Apple zelf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Dat preclick gedoe heb ik sinds aanschaf (januari) soms verdwijnt het spontaan vervolgens keert het weer terug. Dus ben bang dat ik het niet kan laten zien in de apple store, want soms is het er wel en soms niet. Wat raden jullie aan om te doen? gewoon negeren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Railgunner
Ik ga binnenkort de pricewatch: Apple iPhone SE 32GB Grijs kopen en ik houd de pricewatch daarom al een paar weken in de gaten. Het valt me op dat de laagste prijs elke paar dagen met 1 euro zakt. Ik vind €337,- al een hele schappelijke prijs, maar ben benieuwd wat de bodem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Beste mede tweakers,

ik ben vandaag trotse bezitter van een iphone SE.

alleen heb ik een klein probleempje, ik heb mijn email ingesteld via de ingebouwde apple email app.

helaas zit mijn spam folder blijkbaar erg vol en geeft me telefoon dus aan dat ik 3700 ongelezen berichten heb(rode cijfertjes boven het incoontje van de app) is er een manier om dit snel weg te krijgen ?

EDIT: dit heeft blijkbaar niet met mijn spam te maken heb alle mijn spam mails verwijderd op me computer en het blijft staan, feitelijk zegt me iphone dat ik al mijn emails die ik in mijn mailbox heb nog niet gelezen heb. (terwijl als ik op de computer in mijn gmail zit alle emails gewoon gelezen zijn )

[ Voor 28% gewijzigd door Inhumanous op 29-07-2017 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josvdv
  • Laatst online: 08-07 22:27
Inhumanous schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 12:57:
Beste mede tweakers,

alleen heb ik een klein probleempje, ik heb mijn email ingesteld via de ingebouwde apple email app.

helaas zit mijn spam folder blijkbaar erg vol en geeft me telefoon dus aan dat ik 3700 ongelezen berichten heb(rode cijfertjes boven het incoontje van de app) is er een manier om dit snel weg te krijgen ?

EDIT: dit heeft blijkbaar niet met mijn spam te maken heb alle mijn spam mails verwijderd op me computer en het blijft staan, feitelijk zegt me iphone dat ik al mijn emails die ik in mijn mailbox heb nog niet gelezen heb. (terwijl als ik op de computer in mijn gmail zit alle emails gewoon gelezen zijn )
Open Email, klik rechtsboven op "wijzig" en dan linksonder op "markeer alle".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Inhumanous schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 12:57:
Beste mede tweakers,

Ik gebruik gewoon de App van bijv. Outlook of Gmail, dat vind ik fijner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
Josvdv schreef op zondag 30 juli 2017 @ 14:10:
[...]

Open Email, klik rechtsboven op "wijzig" en dan linksonder op "markeer alle".
Super bedankt dit heeft gewerkt!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-07 15:16
Ik wil graag overstappen van een S7 naar een IPhone SE. Ik vind de 6s en 7 te duur en ik wil weer terug naar IOS.

Probleem is: Ik speel nog regelmatig Pokemon Go. De 4 inch vind ik een prima maat voor normaal gebruik maar ik vraag me af hoe dit speelbaar is met Pokemon Go. Hebben mensen daar ervaring mee? Ik hoor de ervaringen graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
FrankoNL schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:57:
Ik wil graag overstappen van een S7 naar een IPhone SE. Ik vind de 6s en 7 te duur en ik wil weer terug naar IOS.

Probleem is: Ik speel nog regelmatig Pokemon Go. De 4 inch vind ik een prima maat voor normaal gebruik maar ik vraag me af hoe dit speelbaar is met Pokemon Go. Hebben mensen daar ervaring mee? Ik hoor de ervaringen graag.
Ik ben sinds gisteren overgestapt van een S7 naar een iphone SE. Ik dacht precies hetzelfde als jou ik vind de 6S en de 7 te duur en zat enorm te twijfelen tussen de iphone 6 of de SE, uiteindelijk heeft de hardware van de SE mij over de streep getrokken aangezien de hardware imo gewoon stukken beter is dan de 6 (2GB ram vs 1GB ram)

Ik speel zelf geen pokemon go dus daar kan ik geen oordeel over geven maar wat ik zelf ervaar is wel dat ik enorm moet wennen aan het kleinere formaat. Ook in whatsapp & imessage voelt het toch een beetje raar sinds ik het formaat van de S7 ben gewend. Maar uiteindelijk denk ik dat het een kwestie van tijd is en het wel gaat wennen.

Ik zou zeggen doen waar je je goed bij voelt, mindere hardware maar wel het zelfde formaat ga voor de 6. Wil je toch wat meer zekerheid hebben in de toekomst kwa snelheid etc ga dan voor een SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Railgunner schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 10:19:
Ik ga binnenkort de pricewatch: Apple iPhone SE 32GB Grijs kopen en ik houd de pricewatch daarom al een paar weken in de gaten. Het valt me op dat de laagste prijs elke paar dagen met 1 euro zakt. Ik vind €337,- al een hele schappelijke prijs, maar ben benieuwd wat de bodem is.
heb ik ook gemerkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Heb net mijn 16GB SE verkocht om een 32GB aan te schaffen. Er lopen geruchten dat eind Augustus een nieuwe SE wordt gepresenteerd. Is het slim om toch nog even te wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

emreorhan schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 20:28:
Heb net mijn 16GB SE verkocht om een 32GB aan te schaffen. Er lopen geruchten dat eind Augustus een nieuwe SE wordt gepresenteerd. Is het slim om toch nog even te wachten?
Dan verkoop je voordat de nieuwe komt je 32gb toch weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Hackus schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 20:34:
[...]

Dan verkoop je voordat de nieuwe komt je 32gb toch weer..
Dat kan inderdaad, maar dat betekent dat ik onnodig 30/40 euro kwijtraak (aangezien ik het niet voor de aanschafsprijs kan verkopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

emreorhan schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 21:20:
[...]

Dat kan inderdaad, maar dat betekent dat ik onnodig 30/40 euro kwijtraak (aangezien ik het niet voor de aanschafsprijs kan verkopen)
Dan hou je je 4s of wat je nu gebruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Ik ga het even aankijken, thanks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-07 23:14
Beste Iphone bezitters,

Sowieso moet je niet naar je vriendin luisteren :)

SE = sneller dan de 6, betere accu, betere camera aan de achterkant, stevigere behuizing.
Met tweedehands heb je altijd kans op mankementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjjl
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-07 11:50
Railgunner schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 10:19:
In combinatie met een abonnement is hij bij Ben maar 240 euro op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

fjjl schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 20:22:
[...]

In combinatie met een abonnement is hij bij Ben maar 240 euro op dit moment.
bij tele2 €216,- :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:05
FrankoNL schreef op zondag 30 juli 2017 @ 16:57:

Speel er al een jaar Pokémon GO op en bevalt prima. 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-07 15:16
Hanky74 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 06:34:
[...]

Speel er al een jaar Pokémon GO op en bevalt prima. 👍
Uiteindelijk even besloten om te wachten tot september, benieuwd waar ze mee komen. Daarna gaan we beslissen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-06 13:49
Ben na lang twijfelen overstag gegaan en heb een 32Gb SE besteld, ben benieuwd, kom van android af maar ik ben nog steeds grote fan van Blackberry 10, maar dat is dood, werd moe van nauwelijks betsaande update policy van Google en hoop dat Apple dat beter doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Kapot schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:19:
Ben na lang twijfelen overstag gegaan en heb een 32Gb SE besteld, ben benieuwd, kom van android af maar ik ben nog steeds grote fan van Blackberry 10, maar dat is dood, werd moe van nauwelijks betsaande update policy van Google en hoop dat Apple dat beter doet!
je zult niet teleurgesteld worden. Super toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Je gaat sowieso mee naar iOS11 in +-sept, maar op 10.3.3 zul je ook tevreden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelkoh
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-01 22:04
http://nu.nl/mobiel/48689...-van-iphone-se-markt.html

Dit las ik vandaag op nu.nl . Het zou mij niet verbazen specs lijken top alleen de fabrikant in India nog nooit van gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Update policy van Google is prima op orde hoor.
Het zijn de fabrikanten die het verkloten.
emreorhan schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 20:28:
Geruchten dat er een nieuwe SE komt over enkele weken?
Ik zit aardig in de geruchten molen maar dat is geen gerucht wat ik veel lees eigenlijk. Dat lijkt mij eerder hoop van sommige dan echt een gerucht. De SE heeft pas nog een memory Bump gekregen, 2018 is een geloofwaardigere schatting.

Maar het is nog maar de vraag wat Apple echt gaat doen natuurlijk, de SE is een 5s met 6s CPU en camera en daardoor erg verouderd. Ben benieuwd of Apple het voor elkaar krijgt om de SE2 te voorzien van iPhone 7 hardware of dat ze nog een ronde voor alleen CPU en Camera gaan.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:06
Hoop in ieder geval wel dat 4 inch in de linup blijft van Apple. Perfecte maat voor mij als telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartoon
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
2018 wordt wel genoemd inderdaad. Nu met de nieuwe iPhones aanstaande gaan ze er geen laag geprijsd toestel naast plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Geruchten dat er een nieuwe SE komt over enkele weken?
Ik zit aardig in de geruchten molen maar dat is geen gerucht wat ik veel lees eigenlijk. Dat lijkt mij eerder hoop van sommige dan echt een gerucht. De SE heeft pas nog een memory Bump gekregen, 2018 is een geloofwaardigere schatting.

Maar het is nog maar de vraag wat Apple echt gaat doen natuurlijk, de SE is een 5s met 6s CPU en camera en daardoor erg verouderd. Ben benieuwd of Apple het voor elkaar krijgt om de SE2 te voorzien van iPhone 7 hardware of dat ze nog een ronde voor alleen CPU en Camera gaan.
Klopt Augustus wordt 'm waarschijnlijk niet. Gisteren is er nog een artikel verschenen dat in het eerste kwartaal van 2018 waarschijnlijk wel een nieuwe wordt gepresenteerd. Denk dat ik gewoon de 32gb aanschaf en dan weer verkoop ergens in maart 2018:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

emreorhan schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 11:50:
[...]

Klopt Augustus wordt 'm waarschijnlijk niet. Gisteren is er nog een artikel verschenen dat in het eerste kwartaal van 2018 waarschijnlijk wel een nieuwe wordt gepresenteerd. Denk dat ik gewoon de 32gb aanschaf en dan weer verkoop ergens in maart 2018:)
Hou er wel rekening mee dat de SE voor Apple begrippen behoorlijk snel in prijs is gedaald. In december kocht ik hem bij T mobile voor €450 icm abbo (losse prijs was toen €550), nu haal je hem al voor rond de €350 en we zijn nog geen 8 maanden later. 2e hands zal dus nog extremer zijn.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-06 13:49
Laagste prijs voor een 32GB SE die ik nu op MP vind is 250 euro, nieuw zijn ze 300 euro, dus dat is vrij waardevast, de 16Gb is inderdaad 2dehands voor minder te vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Kapot schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 23:02:
Laagste prijs voor een 32GB SE die ik nu op MP vind is 250 euro, nieuw zijn ze 300 euro, dus dat is vrij waardevast, de 16Gb is inderdaad 2dehands voor minder te vinden!
In 8 maanden tijd van €550 nieuwprijs naar €250 2e hands vind jij waardevast voor een Apple? Kijk eens wat een jaar oude iPhone 7 of Macbook Air doet, die zijn stuk meer waard.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kapot schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 23:02:
Kijk dan wel naar de staat van het toestel. een toestel met val/stootschade zal rond die prijs liggen, een zgan echt niet. MP kun je trouwens niet als waardebepaling nemen, dan kun je beter hier de advertenties bekijken.

32gb was eind mrt van €500,- snel naar €400,- gezakt in week tijd, maar bij oa Xando nog steeds ruim boven de €400,-

[ Voor 10% gewijzigd door Hackus op 06-08-2017 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
DeNachtwacht schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 22:16:
[...]

Hou er wel rekening mee dat de SE voor Apple begrippen behoorlijk snel in prijs is gedaald. In december kocht ik hem bij T mobile voor €450 icm abbo (losse prijs was toen €550), nu haal je hem al voor rond de €350 en we zijn nog geen 8 maanden later. 2e hands zal dus nog extremer zijn.
Los was de 16GB in januari rond de 380 online. 550 is wel erg duur. Ik had hem in januari voor 300 gekocht op MP. 7 maanden later weer voor 300 verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjjl
Volgens de factuur die ik heb ik gekregen (per gisteren in het bezit van een iPhone SE 32GB Space Grey), is de huidige toestelprijs 489 euro. Ik heb overigens maar de helft betaald (of ja, 24 * 10 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
fjjl schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 14:33:
Volgens de factuur die ik heb ik gekregen (per gisteren in het bezit van een iPhone SE 32GB Space Grey), is de huidige toestelprijs 489 euro. Ik heb overigens maar de helft betaald (of ja, 24 * 10 euro)
Waar heb je je abonnement afgesloten? Dat is best voordelig namelijk. Zou dat misschien ook willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjjl
emreorhan schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 15:57:
[...]

Waar heb je je abonnement afgesloten? Dat is best voordelig namelijk. Zou dat misschien ook willen.
Ik heb mijn abonnement bij Ben verlengd, maar ik geloof dat ze voor nieuwe klanten dezelfde prijzen hanteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
fjjl schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 16:01:
[...]

Ik heb mijn abonnement bij Ben verlengd, maar ik geloof dat ze voor nieuwe klanten dezelfde prijzen hanteren.
thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-07 13:32

Wekkie

Yeah

Ik ben ook wel verbaasd over hoe goedkoop de SE inmiddels is geworden. Bij (sim only) abonnementen is de 32GB voor zo'n €220 te krijgen. Ik heb in oktober 2016 €550 neergeteld voor de 64GB uitvoering. Die was toen (goed, geloof €525 bij Belsimpel) nergens goedkoper te krijgen.

Voor Apple-principes wel een forse daling! Nu helemaal een nobrainer voor mensen die een snel, handzaam toestel willen.

I've got a feeling...

Pagina: 1 ... 13 ... 22 Laatste

Let op:
Kijk of je post niet beter past in een van de volgende topics:Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iOS Beleid.