Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Lekker eten bij de GoT-kookclub - deel 2 Overzicht

Pagina: 1 ... 67 68 69 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Boudewijn
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online
franssie schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 20:02:
[...]

Quiche, Paella, Nasi zijn traditioneel van die recepten om de koelkast leeg te maken, wij doen ook wel eens een flans pasta . Je weet nooit echt wat je krijgt maar meestal is het wel smaakvol.
Nasi goreng is ook gewoon op die manier bedacht/ontstaan. Niets mis mee, verdraaid smakelijk zelfs.

Ik ben verslaafd aan koken. Volg me op https://www.kookjunk.nl

• 1nsane
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 08:56
Boudewijn schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 20:47:
[...]

Nasi goreng is ook gewoon op die manier bedacht/ontstaan. Niets mis mee, verdraaid smakelijk zelfs.
Nasi is heerlijk idd, wel wat trassie er doorheen gooien uiteraard :P

Gebakken eitje erop, pindasausje erbij.

Adjust non olet

• franssie
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 12:46

franssie

Save the albatross

barrymossel schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 11:39:
<>
Nu heb ik natuurlijk wel wat stoofpotjes in mijn hoofd die ik kan maken hierin, maar ik vroeg me af of meer mensen een dergelijk apparaat hebben en wat nu echt gerechten/recepten zijn die ik hiermee móet maken!
En hoe bevalt ie? @m0nk had er dacht ik ook eentje?

Mijn vriendin is razend enthousiast over dat ding - ze maakt er smakelijke curry's mee. Mijn vleesstoof (op low slowcook) was zozo. Rijst koken doet ie prima.