Naast de tips hierboven is het misschien leuk een land als thema te nemen, dat doe ik af en toe bij grotere groepen die hier komen eten. De prijs maakt het wel wat lastig, maar met Mexicaans kom je een eind als je zelf de tortilla's maakt, anders China met rijst en een paar vega/niet vega gerechten erbij.Ardana schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 21:48:
Ik mag binnenkort gaan koken voor 'n man of 15-16, zeer eenvoudig. Er komt hier meestal soep, of 'n ovenschotel, of iets als (eenvoudige) macaroni op tafel. Het budget is € 2,80 pp.
Het is het leukst voor de groep als iedereen wat keuze heeft. Wat ook erg goed zal bevallen, maar reteveel werk voor jou is: pannekoeken met verschillende ingredienten (van spek , kaas tot appel en chocolade). Amerkaans is ook goed mogelijk voor deze prijs: van hamburgers (met goedkoop diepvriesvlees) tot aan macaroni and cheese.
Het zou mij wel lukken, al is het fijner als het 5 euro kan worden. Waarom is het eigenlijk 2,80 euro precies?
Trouwens niks mis met een macaroni voor iedereen, dat is voor jou het minste werk. Ik weet niet hoeveel tijd je erin wilt steken, maar ik heb afgelopen week een keer naar mijn vrouw geluisterd