Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 14:42
Ik ben nu exodus aan het proberen. Een vrij kale rom die prima werkt. Heb nog geen zaken ontdekt die het niet doen. Via titaniumbackup alle apps herstelt zodat een wissel snel is gedaan. Een meer stock rom is voor mij toch prettiger dan een miuiu gebaseerde rom, als het inderdaad probleemloze rom is blijft die :)
Grootste voordeel: dpi schaling werkt zoals het hoort.

Nu induiken in substratum.

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-05 15:38
Waarschijnlijk een niet al te slimme vraag, maar ik heb MIUI 8 6.7.28 er op staan, hoor ik een OTA update te krijgen of beter, had ik die al moeten krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
jernij schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 21:50:
Waarschijnlijk een niet al te slimme vraag, maar ik heb MIUI 8 6.7.28 er op staan, hoor ik een OTA update te krijgen of beter, had ik die al moeten krijgen?
Nee. Komt geen OTA meer. Moet je handmatig doen waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
Momus schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 22:34:
[...]

Nee. Komt geen OTA meer. Moet je handmatig doen waarschijnlijk.
Das mooi balen dan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:48
Ligt eraan welke versie je draait, Xiaomi.eu of de officiële.
Xiaomi.eu komt als het goed is nog wel maandelijks OTA, maar je kunt ook handmatig updaten. Officiële zou gewoon OTA moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
Heb xiaomi.eu als het goed is. Alleen niet zelf er op gezet. Handmatig updaten waag ik mij dan ook liever niet aan. Ik zou OTA moeten krijgen was me gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
jernij schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 22:52:
Heb xiaomi.eu als het goed is. Alleen niet zelf er op gezet. Handmatig updaten waag ik mij dan ook liever niet aan. Ik zou OTA moeten krijgen was me gezegd.
OTA werkt vaak niet.
Gewoon downloaden en via de updater app updaten. Niet moeilijk, niet spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
Zie wel een zip bestand staan: com.miui.home.zip geen idee wat t is...
Dan moet ik bij updater het updatepakket downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Als dat kan heb je gewoon OTA.
Anders gewoon het ZIP bestand vanaf xiaomi.eu downloaden en in de updater app installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
Zegt dat ik de laatste versie heb....
Maar 6.7.28 lijkt me van 28 juli?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Klopt. Wil je per se updaten, moet je dus handmatig de ZIP vanaf xiaomi.eu downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
jernij schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 22:56:
Zie wel een zip bestand staan: com.miui.home.zip geen idee wat t is...
Dan moet ik bij updater het updatepakket downloaden?
Dat is geen rom update vermoed ik.
Heb je sowieso wel gecheckt op updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
Ja, dat zeg ik. Dan staat er dat ik de laatste update heb. Nee, als ik er op Google, gaat het om de schermindeling, het raster, lijkt het.

Verwijderd

dutchgio schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 12:13:

Encryptie en MIUI is sowieso al een hekel punt, je hebt al mazzel dat de encryptie is geslaagd en je niet in een bootloop terecht kwam.
Ik zou binnen Android decrypten en die encryptie niet meer gebruiken, zakelijk dan maar een tweede toestel, wel met encryptie.
Ben wel benieuwd naar die slechte ervaringen met encryptie in Miui.
Heb zelf een Mi5 maar wat geeft er problemen bij een encrypt Xiaomi toestel?
Was namelijk van plan binnenkort mijn op Miui 8 xiaomi.eu rom te encrypten en ben wel nieuwsgierig naar de positieve of negatieve ervaringen hiermee voor ik mij daaraan waag.

(dit post ik ff hier aangezien vrijwel alles ongeveer gelijkloopt met die Snapdragon processoren en dingen als unlocken en eventuele problemen met flashen voor beide toestellen nagenoeg hetzelfde zijn, tutorials zijn bijna 1 op 1 over te nemen was mij al opgevallen...)

• Wdude124
  • Laatst online: 18-09 09:20
Ik heb de redminote3pro2/16 nu een kleine maand, net geupdate naar miui 8.

Er zit een ruis ("hissing sound") op het audiokanaal, zowel bij headphones als de speaker. Het is doenbaar maar onaangenaam, vooral bij low-impedance headphones en redelijk laag volume. Ik had gehoopt dat dit met miui 8 zou opgelost worden, maar helaas. De record-call optie staat uitgeschakeld en mi sound-enhancer togglen heeft geen effect.
Ik hoop dat er geen ruis is bij bluetooth-headphones,nog te bestellen.

http://en.miui.com/thread-276846-1-1.html

Toch een zware teleurstelling :(

Gebruiken jullie een screenprotector of is het overbodig?

• KvNwPPr
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-08 10:41
Het unlocken en installeren van EU rom ging bij mij probleemloos. Updaten van Miui 7.4 by xiaomi.eu 6.5.26 beta naar 8 lukt me helaas niet.

OTA update werkt (nog) niet dus ben het handmatig gaan proberen.

Stap 1: download 6.8.25 WEEKLY (https://xiaomi.eu/community/threads/6-8-25.33721/). Raar dat ik een virus melding krijg (https://gyazo.com/caf02c97ecd363c5fc18524fd54877b0)

Stap 2: open updater app en seleceer de gedownloade ROM
Stap 3: TWRP wordt automatisch geopend en hier druk ik op "installeren". ik selecteer dan de rom die ik naar updater.zip heb vernoemd.
Stap 4: Swipe to confirm

En bij het installeren krijg ik dan 2 errors:
"Updater process ended with error: 7 Error installing zip file '@cache/recovery/block.ma" en ""Updater process ended with error: 7 Error installing zip file '/sdcard/downloaded_rom/updater.zip

Iemand die hier een oplossing voor heeft?

• Momus
KvNwPPr schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:34:
Het unlocken en installeren van EU rom ging bij mij probleemloos. Updaten van Miui 7.4 by xiaomi.eu 6.5.26 beta naar 8 lukt me helaas niet.

Stap 1: download 6.8.25 WEEKLY (https://xiaomi.eu/community/threads/6-8-25.33721/). Raar dat ik een virus melding krijg (https://gyazo.com/caf02c97ecd363c5fc18524fd54877b0)

Stap 3: TWRP wordt automatisch geopend en hier druk ik op "installeren". ik selecteer dan de rom die ik naar updater.zip heb vernoemd.

"Updater process ended with error: 7 Error installing zip file '@cache/recovery/block.ma" en ""Updater process ended with error: 7 Error installing zip file '/sdcard/downloaded_rom/updater.zip

Ik gok op een foute TWRP versie. Kan je hem niet gewoon in TWRP opstarten en de zip vanaf daar installeren?

• jernij
dutchgio schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 23:08:
[...]

Dat is geen rom update vermoed ik.
Heb je sowieso wel gecheckt op updates?
Misschien komt het hierdoor ;-)
Redmi Note 3 PRO (kenzo) stopped release, because of testing Android 6.0 version

• KvNwPPr
Momus schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:36:
[...]

Ik gok op een foute TWRP versie. Kan je hem niet gewoon in TWRP opstarten en de zip vanaf daar installeren?
Helaas niet. Net geprobeerd en krijg dezelfde foutmelding.

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:22
kan iemand me vertellen hoe de sticker euit moet zien als je een Pro (prime) hebt besteld..
Want op de stickers zie ik dat niet terugkomen namelijk....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KvNwPPr
jernij schreef op donderdag 01 september 2016 @ 16:04:
[...]

Misschien komt het hierdoor ;-)
Redmi Note 3 PRO (kenzo) stopped release, because of testing Android 6.0 version
Probleem opgelost :). Heb een oudere versie gepakt (6.8.18) en die werkt wel.

• Platte_Band
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 09:27
Ik heb een tweede kenzo gekocht voor een familielid, moet ik nu een tweede account aanmaken voor deze te unlocken? Of moet ik de telefoon koppelen met mijn MIUI account en dan unlocken?

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
theduke1989 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 16:28:
kan iemand me vertellen hoe de sticker euit moet zien als je een Pro (prime) hebt besteld..
Want op de stickers zie ik dat niet terugkomen namelijk....
http://imgur.com/uBekMLw

Note 3 Pro 32/3

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zojuist de Note 3 binnen gekregen na 8 dagen vanuit Top One. Gesealed en met Miui 7.3.8.0 Stable er op (zo maar eens uitzoeken welke dat is, ik vermoed Qualcomm China Stable gezien de naam LHOCNDG). Kwam al direct een Update naar 8 OTA maar die sla ik maar even over want wil naar de EU rom.

Alles netjes verpakt met EU stekker, 2x screenprotector en 1x hoesje gratis erbij. Ik vind het super!

[ Voor 3% gewijzigd door Aghanim op 01-09-2016 19:32 ]

• darasta
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-09 18:20
KvNwPPr schreef op donderdag 01 september 2016 @ 15:34:

Let er op dat je de juiste versie pakt (KENZO of HMNOTE3PRO)
Die eerste link die je geeft heeft deze versie niet (omdat ze bezig zijn met android 6)

[ Voor 3% gewijzigd door darasta op 01-09-2016 20:22 ]

• Aghanim
  • Niet online
EU versie van Xiaomi rom staat er op. Ging prima de gehele procedure, al had ik 1x dat TWRP niet herkend werd. Nogmaals flashen loste dat probleem op. Wist alleen niet meer zeker wat te wipen in TWRP dus heb maar gewoon de standaard 'wipe data' gedaan en daarna Dalvik. Stond me iets bij dat je normaal via advanced wipe meer kon wissen maar geen idee of dat nodig was.

[ Voor 219% gewijzigd door Aghanim op 01-09-2016 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 21:03
Aghanim schreef op donderdag 01 september 2016 @ 19:25:
Zojuist de Note 3 binnen gekregen na 8 dagen vanuit Top One. Gesealed en met Miui 7.3.8.0 Stable er op (zo maar eens uitzoeken welke dat is, ik vermoed Qualcomm China Stable gezien de naam LHOCNDG). Kwam al direct een Update naar 8 OTA maar die sla ik maar even over want wil naar de EU rom.

Alles netjes verpakt met EU stekker, 2x screenprotector en 1x hoesje gratis erbij. Ik vind het super!
Heb jij aangegeven dat je de sealed versie wilde? En daarbij een hoesje en screenprotector? Of zitten die er standaard bij?

Heb je misschien een foto van het hoesje? Als het een beetje een degelijk hoesje is hoef ik er niet een ander hoesje te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
Niet :-) De MTK versie is de Redmi note 3, De snapdragon is de Pro als ik het allemaal goed heb gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platte_Band
Platte_Band schreef op donderdag 01 september 2016 @ 17:30:
Ik heb een tweede kenzo gekocht voor een familielid, moet ik nu een tweede account aanmaken voor deze te unlocken? Of moet ik de telefoon koppelen met mijn MIUI account en dan unlocken?
Iemand? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:22
hoeft niet alleen is het zo dat je alleen om de 30 dagen pas kan unlocken ;) dus als je niet kan wachten moet je wel aanmaken als je kan wachten dan niet aanmaken en zo pas over 30 dagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
jernij schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 07:52:
[...]

Niet :-) De MTK versie is de Redmi note 3, De snapdragon is de Pro als ik het allemaal goed heb gelezen
Klopt, en tussen 16/2 of 32/3 wordt qua naam geen verschil gemaakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
barzi schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 00:34:
[...]

Heb jij aangegeven dat je de sealed versie wilde? En daarbij een hoesje en screenprotector? Of zitten die er standaard bij?

Heb je misschien een foto van het hoesje? Als het een beetje een degelijk hoesje is hoef ik er niet een ander hoesje te kopen.
Ik had inderdaad aangegeven een sealed box te willen. Ze vroegen mij na bestelling of ze een rom moesten flashen of de box sealed te laten. Top One heeft zelf de accessoires toegevoegd. Het hoesje kan ik fotograferen maar het is wat mij betreft niet de moeite waard om te gebruiken. Is transparant van soft plastic (gel) maar helaas steken in alle 4 de randen de punten uit zodra je het hoesje om de Note doet. Hierdoor ziet het er uit alsof het niet goed past.

Eerste indruk van de Note is overigens goed. Wel moet ik erg wennen aan MIUI, komende van een Galaxy S6 met custom ROM. Touchwiz bleek toch veel handige features en slimme dingen te hebben die ik nu niet terugzie dus dat is even wennen. Ook merk ik dat de DPI vrij laag is, heb deze gisteren aangepast naar 440 maar ook dat is nog niet optimaal. Helaas wil de app die ik gebruik niet hoger dan 440 gaan. Is jullie dit wel gelukt? Verder lijkt het alsof de Note niet wil opladen met bijvoorbeeld een Samsung snellader (die prima andere apparaten oplaadt) dus even uitzoeken waar dat aan ligt.

Bij mij lijkt wifi overigens supertraag. Ik heb de download snelheid aangezet om te zien hoe snel het gaat en zie regelmatig maar x Kb/sec staan. Downloaden van apps uit de Play Store gaat wel met een paar Mb/sec maar het lijkt alsof tussendoor de verbinding stil valt. Speedtest geeft een max van 18Mbps aan, waar mijn S6 zonder problemen 70Mbps+ doet. Ik lees wel meer mensen met klachten over wifi maar geen oplossingen. Ervaren jullie deze ook?

[ Voor 13% gewijzigd door Aghanim op 02-09-2016 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platte_Band
theduke1989 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 08:39:
[...]

hoeft niet alleen is het zo dat je alleen om de 30 dagen pas kan unlocken ;) dus als je niet kan wachten moet je wel aanmaken als je kan wachten dan niet aanmaken en zo pas over 30 dagen..
Moet ik dan met mijn account inloggen op die telefoon? Die 30 dagen sinds ik mijn telefoon heb geunlocked zijn al verstreken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flightboy65
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 03-05-2020
Je kan met hetzelfde account meerdere telefoons unlocken. Je moet daarvoor wel inloggen met dat betreffende account. Scheelt de aanvraag procedure ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubensollie
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-09 23:32
Aghanim schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 08:53:
[...]

Ik had inderdaad aangegeven een sealed box te willen. Ze vroegen mij na bestelling of ze een rom moesten flashen of de box sealed te laten. Top One heeft zelf de accessoires toegevoegd. Het hoesje kan ik fotograferen maar het is wat mij betreft niet de moeite waard om te gebruiken. Is transparant van soft plastic (gel) maar helaas steken in alle 4 de randen de punten uit zodra je het hoesje om de Note doet. Hierdoor ziet het er uit alsof het niet goed past.

Eerste indruk van de Note is overigens goed. Wel moet ik erg wennen aan MIUI, komende van een Galaxy S6 met custom ROM. Touchwiz bleek toch veel handige features en slimme dingen te hebben die ik nu niet terugzie dus dat is even wennen. Ook merk ik dat de DPI vrij laag is, heb deze gisteren aangepast naar 440 maar ook dat is nog niet optimaal. Helaas wil de app die ik gebruik niet hoger dan 440 gaan. Is jullie dit wel gelukt? Verder lijkt het alsof de Note niet wil opladen met bijvoorbeeld een Samsung snellader (die prima andere apparaten oplaadt) dus even uitzoeken waar dat aan ligt.

Bij mij lijkt wifi overigens supertraag. Ik heb de download snelheid aangezet om te zien hoe snel het gaat en zie regelmatig maar x Kb/sec staan. Downloaden van apps uit de Play Store gaat wel met een paar Mb/sec maar het lijkt alsof tussendoor de verbinding stil valt. Speedtest geeft een max van 18Mbps aan, waar mijn S6 zonder problemen 70Mbps+ doet. Ik lees wel meer mensen met klachten over wifi maar geen oplossingen. Ervaren jullie deze ook?
Heb dezelfde telefoon ook sinds gisteren binnengekregen via Top-One, maar heb geen enkel probleem met de wifi. Krijg hier gewoon 151.04 download en 15.66 upload. Gister ook gelijk de xiaomi.eu rom erop gezet en alles werkt perfect. Vorige telefoon (Oppo Find 7) was helaas uit een achtbaan gevallen :X

Hoesje ziet er inderdaad niet uit, maar dat had ik al verwacht.

XBOX Live Gamertag: Rubensollie NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
rubensollie schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:36:
[...]

Heb dezelfde telefoon ook sinds gisteren binnengekregen via Top-One, maar heb geen enkel probleem met de wifi. Krijg hier gewoon 151.04 download en 15.66 upload. Gister ook gelijk de xiaomi.eu rom erop gezet en alles werkt perfect. Vorige telefoon (Oppo Find 7) was helaas uit een achtbaan gevallen :X

Hoesje ziet er inderdaad niet uit, maar dat had ik al verwacht.
Je hebt gelijk, op het netwerk van mijn werk haal ik 230Mbps. Het ligt dus aan mijn wifi thuis, al doen andere telefoons het daar wel zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubensollie
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-09 23:32
Aghanim schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:39:
[...]

Je hebt gelijk, op het netwerk van mijn werk haal ik 230Mbps. Het ligt dus aan mijn wifi thuis, al doen andere telefoons het daar wel zonder problemen.
Misschien een 5ghz band die niet wordt ondersteund ofzo iets. Heb zelf thuis mijn 5ghz band op 44 staan en krijg daarmee uitstekende resultaten.

XBOX Live Gamertag: Rubensollie NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KvNwPPr
darasta schreef op donderdag 01 september 2016 @ 20:22:
[...]

Let er op dat je de juiste versie pakt (KENZO of HMNOTE3PRO)
Die eerste link die je geeft heeft deze versie niet (omdat ze bezig zijn met android 6)
Dat klopt inderdaad. Ik had de Hennessy versie en daarom werkte het niet. Vind het ook onduidelijk op xiaomi.eu. Zoals ik het lees, is de HMNote3Pro Rom geschikt voor de Redmi Note 3 Pro (https://gyazo.com/269dbebbe69261e1f7e40df18fdd9ebf).

Ik ben benieuwd of ik nu OTA updates ga krijgen.

EDIT: Ik heb nog een ander "probleem". In het begin heb ik heel veel apps geinstalleerd en later weer verwijderd. Nu heb ik 7 pagina's/tabbladen met apps waarvan de laatste 4 leeg zijn. Weet iemand hoe ik dat weg krijg? Bij mijn iphone ging dit automatisch.

[ Voor 18% gewijzigd door KvNwPPr op 02-09-2016 11:49 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Klopt ja, kenzo/note3pro is hetzelfde..
KvNwPPr schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:45:
[...]

EDIT: Ik heb nog een ander "probleem". In het begin heb ik heel veel apps geinstalleerd en later weer verwijderd. Nu heb ik 7 pagina's/tabbladen met apps waarvan de laatste 4 leeg zijn. Weet iemand hoe ik dat weg krijg? Bij mijn iphone ging dit automatisch.
Menu/multitask-knop(fysieke knop linksonder) lang inhouden, naar de lege pagina scrollen en op het kruisje in het midden drukken. :*)

[ Voor 89% gewijzigd door dutchgio op 02-09-2016 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KvNwPPr
dutchgio schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:50:
Klopt ja, kenzo/note3pro is hetzelfde..

[...]

Menu/multitask-knop(fysieke knop linksonder) lang inhouden, naar de lege pagina scrollen en op het kruisje in het midden drukken. :*)
Daar was ik nooit achter gekomen. Thank you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 13:38
Je kunt ook met meerdere vingers tegelijk een knijpbeweging naar het midden maken, dan komen alle pagina's tegelijk in beeld en kun je ook de volgorde wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
Staat er inderdaad niet op, in de eerste regel staat "650" van de snapdragon 650.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Heb ik voor het flashen van CM13 een andere TWRP nodig dan Cofface? In de tutorial op XDA wordt namelijk gesproken over Alka. Tot heden heb ik altijd alles kunnen doen met dezelfde TWRP op mijn Samsungs en Cofface klinkt nieuwer dan Alka (A - B - C) maar heb geen idee of dat hier ook geldt.

Vraag is dus: kan ik met Cofface gewoon CM13 flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
Aghanim schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:16:
Heb ik voor het flashen van CM13 een andere TWRP nodig dan Cofface? In de tutorial op XDA wordt namelijk gesproken over Alka. Tot heden heb ik altijd alles kunnen doen met dezelfde TWRP op mijn Samsungs en Cofface klinkt nieuwer dan Alka (A - B - C) maar heb geen idee of dat hier ook geldt.

Vraag is dus: kan ik met Cofface gewoon CM13 flashen?
Je hebt een andere recovery nodig, als er in de tutorial op xda staat dat je alka nodig hebt zal dat wel kloppen he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
ikdedinges schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:18:
[...]

Je hebt een andere recovery nodig, als er in de tutorial op xda staat dat je alka nodig hebt zal dat wel kloppen he :)
Dat is niet altijd het geval. Het komt regelmatig voor dat een tutorial niet meer geupdate wordt en dat andere combinaties of versies prima werken. Vandaar hier mijn vraag aangezien anderen al CM geflasht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
Aghanim schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:25:
[...]

Dat is niet altijd het geval. Het komt regelmatig voor dat een tutorial niet meer geupdate wordt en dat andere combinaties of versies prima werken. Vandaar hier mijn vraag aangezien anderen al CM geflasht hebben.
op XDA zijn de tutorials over het algemeen aardig up to date hoor,
daar even achterin het topic kijken of er problemen zijn wil ook nog wel eens handig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
ikdedinges schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:31:
[...]

op XDA zijn de tutorials over het algemeen aardig up to date hoor,
daar even achterin het topic kijken of er problemen zijn wil ook nog wel eens handig zijn :)
Eens, doe ik ook altijd wel voordat ik een nieuwe rom flash. De grote bugs lees je meestal meerdere keren per pagina dus dan heb je snel een goed beeld. In dit topic was iemand die eerder CM heeft geflasht zonder van Cofface naar Alka te gaan en dat bleek te werken maar het is altijd fijn om het zeker te weten. Vooral omdat het toch tricky kan zijn om in een bootloop etc. terecht te komen.

Aangezien er geen MIUI topic is, de vraag even hier. Ik heb 900 contacten vanuit mijn Exchange, waarbij een groot deel alleen een emailadres is. Die wil ik graag onzichtbaar maken en alleen contacten met telefoonnummer overhouden. Daarvoor zit in het settings menu de optie om contacten zonder telefoonnummer te hiden maar helaas blijven er alsnog een 100-tal contacten met enkel een e-mailadres over :( Iemand een idee hoe je dat alsnog op kan lossen zonder een andere dialer te installeren?

[ Voor 26% gewijzigd door Aghanim op 02-09-2016 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KvNwPPr schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:45:
[...]

Gewoon Nova Launcher installeren en je kan gewoon alleen de apps op je homescreen zetten die je veel gebruikt ipv een heel scherm vol apps waarvan je de helft incidenteel gebruikt.

Iphone? Wat is dat? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KvNwPPr
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:35:
[...]

Gewoon Nova Launcher installeren en je kan gewoon alleen de apps op je homescreen zetten die je veel gebruikt ipv een heel scherm vol apps waarvan je de helft incidenteel gebruikt.

Iphone? Wat is dat? :+
Daar zit wat in :). Heb Nova Launcher wel geprobeerd maar zag er geen voordelen in (deze uitspraak zal vast worden ontkracht zo haha).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
vandermark schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 21:05:
Ik ben nu exodus aan het proberen. Een vrij kale rom die prima werkt. Heb nog geen zaken ontdekt die het niet doen. Via titaniumbackup alle apps herstelt zodat een wissel snel is gedaan. Een meer stock rom is voor mij toch prettiger dan een miuiu gebaseerde rom, als het inderdaad probleemloze rom is blijft die :)
Grootste voordeel: dpi schaling werkt zoals het hoort.

Nu induiken in substratum.
Tot hoe hoog kan de dpi in deze rom? Ik kom in Miui niet hoger dan 440 wat ik eigenlijk nog te groot vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
Aghanim schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 19:43:
[...]

Tot hoe hoog kan de dpi in deze rom? Ik kom in Miui niet hoger dan 440 wat ik eigenlijk nog te groot vind.
Tot 380 en dat is (voor mij) ideaal. Niet van die idioot grote elementen en ook browsen gaat veel prettiger. Rom bevalt erg goed en is blijver voor mij :)
Ontwikkelaars richten zich nu geheel op nougat versie, ben benieuwd wanneer die komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
vandermark schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 21:10:
[...]

Tot 380 en dat is (voor mij) ideaal. Niet van die idioot grote elementen en ook browsen gaat veel prettiger. Rom bevalt erg goed en is blijver voor mij :)
Ontwikkelaars richten zich nu geheel op nougat versie, ben benieuwd wanneer die komt.
Vreemd. Ik dacht dat bij mij niks veranderde met verschillende waarden maar nu blijkt dat Chrome amper mee schaalt qua pagina's en lettergrootte. Vergeleken met de Miui browser past er bijna 2x zoveel op 1 scherm op 340.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Converted007
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-09 21:35
Hoi,

Hebben jullie een link naar die top-one winkel? Is dit op aliexpress?
En moet ik expliciet erbij zetten dat de doos sealed moet blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Converted007 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:45:
Hoi,

Bij het bestellen moet je het als opmerking plaatsen, anders komen ze vaak zelf wel met de vraag welke ROM erop moet. Maar dat kost je snel weer 1 of 2 dagen van je levertijd natuurlijk :)

http://s.aliexpress.com/vQVzIVvq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Converted007 schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 11:45:
Hoi,

Gewoon vragen om de Global Rom. Heb je OTA en hoef je niet te flashen als je met Engels tevreden bent. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
Ik zou ook de global rom vragen. Kun je direct unlocken (is dev/beta versie) en inderdaad als die bevalt kun je die zo houden. Zelf heb ik wel geunlocked en andere rom erop gezet. Bij de RN3pro van mijn vrouw hou ik miui global, werkt prima voor haar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Moet je wel om de Global Dev rom vragen, net als bij de China zijn er stable en dev roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Heb de Note nu 2 dagen in gebruik en ben echt ontzettend enthousiast over het gebruik ervan. Was wat sceptisch, komende van een Galaxy S6, maar de Note doet eigenlijk weinig onder. En dat voor deze prijs. Zo ongeveer een kwart van de prijs van een premium toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wdude124
  • Laatst online: 18-09 09:20
Iemand ervaring met RMA? Ik heb last van white noise, zowel op de speakers als de earbuds, en vervorming op laag volume. Ik heb gewacht tot miui8 met de gedachte dat het mss softwaregerelateerd was, maar helaas. En nu ben ik waarschijnlijk te laat voor RMA :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flightboy65
Heb je al eens getest met een andere ROM (CM?). Ikzelf heb geen ervaring met chinese RMA procedures maar verwacht er niet veel van. Het zal er op neer komen dat je de phone terug mag sturen.

[ Voor 30% gewijzigd door flightboy65 op 05-09-2016 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ik vind het volume tijdens gesprekken erg laag. Ook wanneer deze via de luidspreker verlopen. Is er een manier om dit te verhogen? Ik kom voor de MTK variant een tutorial voor een engineermenu tegen maar dat werkt niet bij de Snapdragon.

[ Voor 16% gewijzigd door Aghanim op 05-09-2016 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flightboy65
Volgende link met snapdragon volume info misschien iets voor jou: http://www.slideshare.net...dioeffectsdesineni918gg67?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Aghanim schreef op maandag 05 september 2016 @ 15:34:
Ik vind het volume tijdens gesprekken erg laag. Ook wanneer deze via de luidspreker verlopen. Is er een manier om dit te verhogen? Ik kom voor de MTK variant een tutorial voor een engineermenu tegen maar dat werkt niet bij de Snapdragon.
Zoiets?
Google Play: AlsaMixer (ROOT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brieken
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-06 10:57
Ik heb sinds gisteren een Xiaomi Redmi Note 3 Pro 2gb/16gb (besteld bij Top One). Heb nooit eerder een china phone gehad. En ook geen Android. Ben dus nog leek wat dat betreft. Maar heb gisteren avond MIUI 8 Global Stable geladen zonder bootlock te verwijderen. Ging allemaal prima.

Maar wat ik me een beetje afvraag. Waarom zou ik een Xiaomi.eu rom nodig hebben? Dat Android zelf in het Engels is vind ik prima. Google keyboard en Google search kan je gewoon op Dutch zetten. Play Store zit er gewoon in. Locale heb ik op Germany gezet. Buienrader doet het bijv. prima. Ik zie geen nut van de EU rom eigenlijk.

Ik vraag me af. Zijn de voordelen die op pagina 1 van dit topic genoemd worden nog wel relevant? Of kunnen de meer ervaren mensen redenen aandragen waarom ik uiteindelijk toch de bootloader zal gaan unlocken en xiaomi.eu flashen. Ben gewoon even nieuwsgierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
brieken schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 14:09:
Ik heb sinds gisteren een Xiaomi Redmi Note 3 Pro 2gb/16gb (besteld bij Top One). Heb nooit eerder een china phone gehad. En ook geen Android. Ben dus nog leek wat dat betreft. Maar heb gisteren avond MIUI 8 Global Stable geladen zonder bootlock te verwijderen. Ging allemaal prima.

Maar wat ik me een beetje afvraag. Waarom zou ik een Xiaomi.eu rom nodig hebben? Dat Android zelf in het Engels is vind ik prima. Google keyboard en Google search kan je gewoon op Dutch zetten. Play Store zit er gewoon in. Locale heb ik op Germany gezet. Buienrader doet het bijv. prima. Ik zie geen nut van de EU rom eigenlijk.

Ik vraag me af. Zijn de voordelen die op pagina 1 van dit topic genoemd worden nog wel relevant? Of kunnen de meer ervaren mensen redenen aandragen waarom ik uiteindelijk toch de bootloader zal gaan unlocken en xiaomi.eu flashen. Ben gewoon even nieuwsgierig.
Hierom:
Our ROMs features (Whats not in Global):
Blurred statusbar and notification shade (MIUI 7)
Enabled search in statusbar
Enabled search gesture (swipe up) on the desktop
Enabled MiDrive in File Explorer
Added landscape mode for SMS app
Sunrise/Sunset in the weather app
Google apps support integrated
No useless Chinese bloatware apps
More free RAM due to less background processes
Unified flat style app icons for both system and 3rd party apps (eg. Play Store icon flat too, unlike official global MIUI)
Advanced menu with color icons (not just text like in official MIUI releases)
No any Chinese character under the full system
Mi Video, Mi Music, Mi Radio, Mi Browser: No any useless Chinese content
No possibility to re-lock bootloader accidentally with flash any xiaomi.eu release
Added real 26 languages translation made by Official MIUI Fansites and MIUI Fans
Added Phone swipe to the right gesture on the lockscreen
Added T9 dialer support
Added Screen-OFF animation
Optimized GPS settings for EU
Optimized Battery consumption
Optimized RAM consumption
Theme element edit mode
Deodexed
And more, and more made by our 5 years MIUI mods experience..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstH
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik krijg net een mailtje van Ziggo om mijn abonnement om te zetten naar een 4G abonnement. Aangezien Ziggo dit op de 2600 MHz band aanbiedt, zou dit volgens mij moeten werken op mijn Redmi Note 3. Ik laat tzt wel even mijn ervaringen weten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
ehoutgast schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 14:36:
Ik krijg net een mailtje van Ziggo om mijn abonnement om te zetten naar een 4G abonnement. Aangezien Ziggo dit op de 2600 MHz band aanbiedt, zou dit volgens mij moeten werken op mijn Redmi Note 3. Ik laat tzt wel even mijn ervaringen weten..
Is natuurlijk wel afhankelijk van je locatie...

Vodafone 2600 heb je overigens weinig aan: https://www.google.com/ma...nDaD9NGY0gVRqbikQmlhCwIzg

[ Voor 12% gewijzigd door Momus op 06-09-2016 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat heb je ook niet nodig als je bij Ziggo zit, scheelt weer...

Zie hier:
https://www.ziggo.nl/mobiel/4g/
Scrol naar beneden voor de kaart, en dan '4G 'iPhone 5 aan''.
Het heeft dus weinig nut om over te stappen naar 4G als je bij Ziggo blijft, tenzij je vaak de boot pakt richting Terschelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Dit is op zich wel wat ik zoek, maar ik hoopte dat het eenvoudig zou kunnen via een servicemenu. Nu moet je toch weer een extra app installeren (die overigens vrij complex is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Aghanim schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 21:59:
[...]

Dit is op zich wel wat ik zoek, maar ik hoopte dat het eenvoudig zou kunnen via een servicemenu. Nu moet je toch weer een extra app installeren (die overigens vrij complex is).
Met Viper4Android kan het ook, dat is een bekendere en meer gevoerde app. Maar die vereist ook extra handelingen.
MTK heeft de engineer mode inderdaad, voor Quallcomm is dat er niet zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:16
Ik heb zelf een Xiaomi redmi note 2 waar ik zeer tevreden over ben.

Voor mijn moeder heb ik nu een redmi note 3 pro gekocht met miui 8, snapdragon.
Ik vind het echt belachelijk dat er geen Nederlands op zit maar ok.
Kan ik dit nog zonder te rooten oid wijzigen?

Iets anders, er zitten nogal (vnl Google) apps op die ik liever freeze.
Kan ik dit zo doen of moet ik daarvoor de telefoon rooten?
Zit niet iets in van een pre root optie?

En als ik moet rooten, wat is de beste, snelste en veiligste manier?

[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 07-09-2016 15:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

brieken schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 14:09:

Mijn mening....niet nodig. Note 2 hier op EU ROM en Note 3 op Globale. Geen verschil in gebruikerservaring. Ik ga er de moeite niet voor doen en ben normaal een fanatieke flasher (als het nodig is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:52
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2016 @ 15:08:
[...]

Mijn mening....niet nodig. Note 2 hier op EU ROM en Note 3 op Globale. Geen verschil in gebruikerservaring. Ik ga er de moeite niet voor doen en ben normaal een fanatieke flasher (als het nodig is).
Helemaal mee eens zie ook weinig voordelen in Xiaomi.eu t.o.v. Global!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Harribo schreef op woensdag 07 september 2016 @ 15:07:

Als je loopt te klagen dat er niet out of the box Nederlands op zit kan je beter gewoon naar de media markt huppelen en daar een telefoon halen.

Wat betreft je root vraag, wat heb je zelf al onderzocht? Heb je dit topic al doorgenomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darasta

In de TS staat alle informatie die je zoekt. Het is verstandig die eens door te nemen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Momus

Haha, je koopt een Chineze telefoon en vind het belachelijk dat er geen Nederlands op zit?
Wut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eoghlear
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-06 11:04
Iemand hier al eens een scherm van een Redmi Note 3 vervangen? Ik heb nog een Redmi Note 3 Pro liggen die ik heb laten vallen. Barst in het scherm. Was het veel werk en te doen?

Iemand hier toevallig al eens onderdelen besteld op deze site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morked
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Eoghlear schreef op woensdag 07 september 2016 @ 20:31:
Iemand hier al eens een scherm van een Redmi Note 3 vervangen?
Ik heb het vorige week gedaan en het is prima te doen. Ik heb m'n scherm ergens op aliexpress gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Momus schreef op woensdag 07 september 2016 @ 20:07:
[...]

Haha, je koopt een Chineze telefoon en vind het belachelijk dat er geen Nederlands op zit?
Wut?
Dit is de 6e Chinese telefoon die ik koop, de eerste zonder Nederlands. Dus eerst nadenken voordat je lacht.

Over dat rooten, is dat noodzakelijk om apps te kunnen freezen?
En ja ik heb de ts gelezen maar ik vroeg wat de beste en snelste methode was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Harribo schreef op woensdag 07 september 2016 @ 21:38:
[...]

Dit is de 6e Chinese telefoon die ik koop, de eerste zonder Nederlands. Dus eerst nadenken voordat je lacht.

Tiswat. Heb je 5x geluk gehad.

• darasta
[...]

Voor zover ik weet zijn de methoden die in de TS zijn beschreven de snelste en veiligste methoden. Mocht dat niet zo zijn, dan hoor ik dat graag zodat dat aangepast kan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Beetje flauw misschien, maar je Note 2 kwam toch ook echt niet met Nederlands. Ik heb erover nagedacht.

• Harribo
Mijn redmi note 2 kon ik in elk geval instellen in het Nederlands. Nee serieus, ik vind het belachelijk. Omdat ik anders gewend ben.
darasta schreef op donderdag 08 september 2016 @ 07:55:
[...]

Voor zover ik weet zijn de methoden die in de TS zijn beschreven de snelste en veiligste methoden. Mocht dat niet zo zijn, dan hoor ik dat graag zodat dat aangepast kan worden.
Ok dank dat wilde ik graag weten.
Best wel een gedoe vind ik dan , denk er wel ff over na.

Rest nog mijn vraag: moet ik root hebben om apps te kunnen freezen?

[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 08-09-2016 10:04 ]

• dutchgio
Ja.

• Harribo

• Momus
Harribo schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:02:
Mijn redmi note 2 kon ik in elk geval instellen in het Nederlands. Nee serieus, ik vind het belachelijk. Omdat ik anders gewend ben.

[...]

Bestel dan gewoon lekker in Nederland. Scheelt je een hoop irritatie.

• whiner
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-09 15:17
Harribo schreef op donderdag 08 september 2016 @ 10:02:

[...]

Je zit hier op tweakers, daar mag je geen vragen stellen die al een keer geweest zijn.

Ik heb zelf dit filmpje gevolgd : YouTube: How to install CyanogenMod 13 on the Redmi Note 3 Pro
Bij de omschrijving staan ook de links naar de bestanden die je nodig hebt.

• thoragz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:54
Klopt het dat bij de Redmi Note 3 het verschil tussen de gewone variant en de Pro/Prime versie 'm zit in de processor? (Pro: Snapdragon, en Mediatek bij de gewone Redmi Note 3)
En dat bij de Redmi Note 4 beide modellen (normaal en Pro) wel een Mediatek processor hebben?

• dutchgio
Ja, wat betreft de drie klopt het redelijk.
De Note 4 heeft (nog) geen Quallcomm versie, dus ook geen Pro.

• Aghanim
  • Niet online
Werkt Flitsmeister bij jullie met auto start via bluetooth? Ik krijg steeds een foutmelding over een language pack. Handmatig starten lukt wel maar normaal ging dat automatisch na connectie met mijn carkit.

• Eoghlear
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-06 11:04
Morked schreef op woensdag 07 september 2016 @ 20:58:
[...]

Ik heb het vorige week gedaan en het is prima te doen. Ik heb m'n scherm ergens op aliexpress gehaald.
Helemaal overheen geplaatst. Zal eens naar schermen gaan kijken.

[ Voor 7% gewijzigd door Eoghlear op 08-09-2016 20:32 ]

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Aghanim schreef op donderdag 08 september 2016 @ 18:51:
Werkt Flitsmeister bij jullie met auto start via bluetooth? Ik krijg steeds een foutmelding over een language pack. Handmatig starten lukt wel maar normaal ging dat automatisch na connectie met mijn carkit.
Soms start hij wel automatisch, maar meestal (9/10) niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darasta
Ook deze week is er geen xiaomi.eu build.

Men is druk bezig met de android 6 versie.

6.8.18 is tot nu toe de nieuwste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:45

Hoogie2004

Whohooooo

darasta schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 08:54:

Het is wel een hardnekkig issue, maar we wachten maar met geduld af.

De China Dev en Global Dev zitten met hetzelfde issue (logisch, aangezien de EU variant hiervan is afgeleid).

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KvNwPPr
Aghanim schreef op donderdag 08 september 2016 @ 18:51:
werkt hier. Laat hem starten automatisch starten via tasker als mijn tel verbinding maakt met mijn bluetooth carkit

edit: misschien een wait command invoegen (als je tasker gebruikt)..

[ Voor 7% gewijzigd door KvNwPPr op 09-09-2016 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
KvNwPPr schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 11:25:
[...]

werkt hier. Laat hem starten automatisch starten via tasker als mijn tel verbinding maakt met mijn bluetooth carkit

edit: misschien een wait command invoegen (als je tasker gebruikt)..
Ik gebruik geen tasker. Gewoon direct de Flitsmeister app. Zo werkte het met mijn S6 altijd prima.
darasta schreef op [b][/b]vrijdag 09 september 2016 @ 08:54:

Verwacht je deze te kunnen dirty flashen of full wipe omdat het toch een volledig nieuwe Android versie is?

Overigens schrok ik gisteren toen ik de meegeleverde oplader aansloot. Mijn toestel maakte wel verbinding (oplaadteken) maar dat viel na 1 seconde weer weg. Om een seconde later weer op te laden. Eigenlijk een soort van wel-niet wel-niet. Andere oplaadkabel had hier geen last van. Hopelijk lag het daar aan en niet aan de connector op de Note. Zou zonde zijn na 1 week.

[ Voor 22% gewijzigd door Aghanim op 09-09-2016 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:45

Hoogie2004

Whohooooo

Er is een 6.9.9 voor de Kenzo (OTA van de Global Dev). Ben hem nu aan installeren.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Note: MIUI 8 China Developer ROM 6.9.9 based on Android 6.0 for Redmi Note 3 Qualcomm released.

Xiaomi.eu dus ook:
https://xiaomi.eu/community/threads/6-9-8-9.34062/

Laatste Global is ook 6.0.

[ Voor 36% gewijzigd door dutchgio op 09-09-2016 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darasta
dutchgio schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 12:17:
Note: MIUI 8 China Developer ROM 6.9.9 based on Android 6.0 for Redmi Note 3 Qualcomm released.

Xiaomi.eu dus ook:
https://xiaomi.eu/community/threads/6-9-8-9.34062/

Laatste Global is ook 6.0.
Ja ik zie het. Is nu aangepast. Ik ga deze vanavond even uitproberen. Dan weet ik ook wat voor wipes nodig zijn.
Pagina: 1 ... 20 ... 30 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Bestellen, levertijd en prijzen: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
- Rooten & Custom ROM's: Het grote MIUI custom-ROM-topic
- Unlocken van de Bootloader: [Centrale topic] Xiaomi Bootloader unlocken