Dit klinkt als een zelfgebakken ROM. Er is wel een versie van de global 7.3.5.0, maar dat is LHOMIDD.inf3rno89 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 02:29:
Hoi. Nou heb ik gister ook een Note 3 Pro gekocht via Marktplaats. De verkoper had al een ROM geflashed met Play Store en Nederlands, tijd/datum allemaal correct. Maar ik ben stom genoeg geweest om thuis "terug naar fabrieksinstellingen" te gaan. Nu kan ik wel als taal Nederlands selecteren maar als land (Locale) staat zowel Nederland als Duitsland er niet tussen? Bij MIUI versie staat MIUI Global 7.3 | Stable 7.3.5.0 (LHOCNCL). Heb ik hem naar een andere ROM ofzo gezet? Is dit de Multilanguage/Internationale ROM of moet ik iets anders hebben? (Na een dagje lezen lukt flashen etc. vast wel, had ooit een HD2 waar ik veel mee heb gedaan. )
Probeer eens te updaten met de updater app, als er dan geen updates gevonden worden, draai je op een niet-officiele ROM.
In de TS staat beschreven wat de opties zijn om terug te gaan naar officiele stable of de xiaomi.eu ROM.
Ik raad je aan om hier wel mee bezig te gaan omdat je niet weet wat er nu bij je telefoon meegebakken is...