Dat is dan deze van hierboven:
https://www.androidfilehost.com/?fid=24459283995299844
Zonder geprul met boot.img te moeten aanpassen etc?
Verwijderd
Verwijderd
Als het goed is wel, maar het is nog niet bevestigd hier. Hier draai ik nog steeds de Global.Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 10:56:
[...]
De juiste versie staat in de handleidingVerwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 10:56:
[...]
Hoe bevalt de batterij van de Note 3, in vergelijking met de Note 2?Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 11:35:
[...]
Als het goed is wel, maar het is nog niet bevestigd hier. Hier draai ik nog steeds de Global.
Verwijderd
De mijne zit nog in de doos (Note 2 leeft weer, verkoop hem wellicht), maar dochter gebruikt hem wel. Klaagde over haar oplader. Dat hij het niet goed deed. Naar nu blijkt heeft telefoon denk ik problemen met status van batterij. Na hele nacht aan een goede lader stond hij niet verder dan 40%. Ben nu dit aan het proberen: http://technokrabbels.blo...-batterij-kalibratie.html Weliswaar voor een samsung maar Android is Android.jelleeelco schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 17:40:
[...]
Hoe bevalt de batterij van de Note 3, in vergelijking met de Note 2?
Ik heb geen Note 2 om mee te vergelijken, maar ik vind de accuduur een van de grotere pluspunten van de Redmi note 3 Pro.jelleeelco schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 17:40:
[...]
Hoe bevalt de batterij van de Note 3, in vergelijking met de Note 2?
En eventuele spyware dan?Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 19:53:
[...]
Bestel hem gelijk met de Global Rom. Scheelt je een boel ellende.
Top One levert hem zonder bloatware.En DHL zonder douanekosten.
Verwijderd
Bij taalinstellingen heb je waarschijnlijk de taal ingesteld van Google(toetsenbord). Je telefoon krijg je met Global niet in NL. Als Europees land heb ik dichtstbijzijnd Polen ingesteld. Ik kon hem gewoon OTA updaten.HyperActivE schreef op maandag 11 juli 2016 @ 12:47:
Ik heb die van Top One ook besteld en inmiddels voorzien van EU Rom.
Ik vond een aantal dingen raar, het leek de Global Rom maar ik kon gewoon Nederlands selecteren bij de taalinstellingen maar bij de 'Locale" stond geen enkel Europees land.
Daarnaast stond er ook al een iets verouderde versie van MIUI op (7.1) en deze kon ik niet updaten.
Nadat ik de Xiaomi Global erop had gezet leken er toch nog wat verschillen in te zitten zoals bijvoorbeeld de applicaties die voorgeïnstalleerd staan.
Lijkt mij toch op een soort Custom Rom die zij installeren.
Verwijderd
Pakket is waarschijnlijk alleen aangemeld bij Gatwick (ff goed kijken).Zwarte_os schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:57:
[...]
En eventuele spyware dan?
Ik heb hem ook besteld bij Top One gisteren, vandaag is hij geconfirmed door DHL.. en het pakketje ligt blijkbaar al in Gatwick...?
Krijg ik nu een afdankertje geregeld of sturen ze gewoon een voorraad die kant op?
ik heb dinsdag een MI5 via topone binnen voor mn vriendin,Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2016 @ 12:58:
[...]
Bij taalinstellingen heb je waarschijnlijk de taal ingesteld van Google(toetsenbord). Je telefoon krijg je met Global niet in NL. Als Europees land heb ik dichtstbijzijnd Polen ingesteld. Ik kon hem gewoon OTA updaten.
Verwijderd
Vreemd .....ikdedinges schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:00:
[...]
ik heb dinsdag een MI5 via topone binnen voor mn vriendin,
en die had ook een global rom met nl taal optie.
Dat is dus precies mijn punt. Het toestel stond echt op Nederlands en ik kon geen enkel Europees land instellen, dichtstbijzijnde waren Marokko en Egypte.Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2016 @ 12:58:
[...]
Bij taalinstellingen heb je waarschijnlijk de taal ingesteld van Google(toetsenbord). Je telefoon krijg je met Global niet in NL. Als Europees land heb ik dichtstbijzijnd Polen ingesteld. Ik kon hem gewoon OTA updaten.
Dat is dan een aangepaste ROM.ikdedinges schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:00:
[...]
ik heb dinsdag een MI5 via topone binnen voor mn vriendin,
en die had ook een global rom met nl taal optie.
Verwijderd
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2016 13:06 ]
Precies daarom dus de weekly van xiaomi.eu geflashed op de Note 3 van Top One. Mijn vriendin wil namelijk wel heel graag een toestel in het Nederlands.Momus schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:03:
[...]
Dat is dan een aangepaste ROM.
Waarschijnlijk met adware/spyware als extra kadootje.
Verwijderd
De EU rom is altijd goed maar aangezien bij mij de officiële Global erop staat ga ik geeneens de moeite doen. Dochter van 16 heeft ook totaal geen moeite met Engels. (doet goed haar best op schoolHyperActivE schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:05:
[...]
Precies daarom dus de weekly van xiaomi.eu geflashed op de Note 3 van Top One. Mijn vriendin wil namelijk wel heel graag een toestel in het Nederlands.
Haar eis is voornamelijk een principe-dingetje geweest, schat ik zo in.Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:08:
[...]
De EU rom is altijd goed maar aangezien bij mij de officiële Global erop staat ga ik geeneens de moeite doen. Dochter van 16 heeft ook totaal geen moeite met Engels. (doet goed haar best op school)
Ah ja, nu snap ik hem!Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2016 @ 12:59:
[...]
Pakket is waarschijnlijk alleen aangemeld bij Gatwick (ff goed kijken).
Ik heb er echt geen rommel op zitten en de officiële Global. Na opstarten kon ik hem OTA updaten naar de laatste versie.
Verwijderd
Was geintje man.HyperActivE schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:11:
[...]
Haar eis is voornamelijk een principe-dingetje geweest, schat ik zo in.
Ik heb specifiek de Global Rom versie besteld. Flashen van de Global is niet zo lastig als een Custom.Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:16:
Weer wat geleerd dus. Bij Top One specifiek vragen om de Global Rom en dan krijg je hem ook. Toeval dat ik dat zelf heb gedaan. Wel weer een meevaller.
Verwijderd
Maar als je nu de Global draait heb je toch nog geen NL? Dat is onmogelijk.....HyperActivE schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:23:
[...]
Ik heb specifiek de Global Rom versie besteld. Flashen van de Global is niet zo lastig als een Custom.
Wat mij achteraf ook opviel is dat ik niet via de PCSuite kon flashen hier gaf hij een generieke foutmelding. Ik moest de Global Rom echt via MiFlash installeren.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2016 13:42 ]
daarom ook gelijk met veel moeite een Xiaomi.eu rom geflashtMomus schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:03:
[...]
Dat is dan een aangepaste ROM.
Waarschijnlijk met adware/spyware als extra kadootje.
Verwijderd
werkt niet bij nieuwe toestellen hoor.Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:50:
Ik blijf niet snappen waarom dit toestel zo lastig is. Bij mijn Note 2: TWRP files flashen van Xiaomi.eu via updater app of fastboot en daarna gewoon de EU Rom erop flashen. Is er iemand die dit al geprobeerd heeft? Afgezien van unlocken natuurlijk.
Note 2 had geen gelockte bootloader.Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:50:
Ik blijf niet snappen waarom dit toestel zo lastig is. Bij mijn Note 2: TWRP files flashen van Xiaomi.eu via updater app of fastboot en daarna gewoon de EU Rom erop flashen. Is er iemand die dit al geprobeerd heeft? Afgezien van unlocken natuurlijk.
Verwijderd
Waarom staat er dan dit op Xiaomi.eu bij Roms download?
kan er wel staan maar het werkte niet op mn Mi4I niet op mn Note 3 en niet op de Mi5 van mn vriendin.Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:07:
[...]
Waarom staat er dan dit op Xiaomi.eu bij Roms download?
Roms for Redmi 3/PRO, Mi4S, Mi5, Note 3 PRO, MIMAX, MIMAXPro:
Unlock your first bootloader here http://en.miui.com/unlock/
Install TWRP zip via Updater app or Fastboot mode, then install our ROM
TWRP Recovery Zip DOWNLOAD
Rara.
Verwijderd
Alleen de versies vanaf oktober 2015 hadden een gelockte bootloader.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Verwijderd
Kiswum, DE Xiaomi man!Kiswum schreef op maandag 11 juli 2016 @ 17:20:
[...]
Alleen de versies vanaf oktober 2015 hadden een gelockte bootloader.
Oh ja, hallo ik ben er weerIk hoorde dat er problemen zijn met het flashen van rom's en als ik de laatste pagina bekijk, klopt dat inderdaad.
Er is nooit een unlockcode geweest...Kiswum schreef op maandag 11 juli 2016 @ 18:52:
Is een unlockcode tegenwoordig nog steeds nodig? De Mi4s was door ibg met de Global rom geleverd (zonder Nl taal). Een nieuwe rom inladen via de updater app lukte niet. De app sloot gewoon steeds af.
Vervolgens heb ik even rondgekeken op het internet en heb ik uiteindelijk een oplossing gevonden.
-Maak voor de zekerheid de volgende folder aan in de root van je interne "SD-Card": downloaded_rom
- Rom downloaden via telefoon.
- Twrp installeren via pc en fastboot. (volume - en powerknop)
- Opstarten in Twrp (volume + en powerknop)
- Check bij mount of alle schijven zijn gekoppeld een USB stick werkt ook)
-Install zip vanaf een SD Card.
-Wipe advanced, vink aan: Cache, Internal SD en Dalvik cache (de vierde optie ben ik even vergeten).
-reboot
Nu begint de installatie van je nieuwe Miui8 rom. Dit werkte voor de Mi4s, Mij en mijn Mij werkte gewoon netjes via de updater app.
Dus de code die je hier moet opvragen voor alle Xiaomi telefoons vanaf oktober /november 2015, had geen toegevoegde waarde?
Inderdaad. Er bestaat helemaal geen code. Er worden unlockrechten aan je account gehangen.Kiswum schreef op maandag 11 juli 2016 @ 19:04:
[...]
Dus de code die je hier moet opvragen voor alle Xiaomi telefoons vanaf oktober /november 2015, had geen toegevoegde waarde?
http://en.miui.com/unlock/
Mijn laatste originele Xiaomi telefoon komt uit september 2015, ik zou dus niet weten waar vele gebruikers tegenaan liepen. Het overgrote deel had vooral problemen met ML rom's, niet met de "toenmalige" lock.
Verwijderd
Dus gewoon deze simpele methode waarmee ik ook mijn Note 2 heb geflasht, does the job?Kiswum schreef op maandag 11 juli 2016 @ 18:52:
Is een unlockcode tegenwoordig nog steeds nodig? De Mi4s was door ibg met de Global rom geleverd (zonder Nl taal). Een nieuwe rom inladen via de updater app lukte niet. De app sloot gewoon steeds af.
Vervolgens heb ik even rondgekeken op het internet en heb ik uiteindelijk een oplossing gevonden.
-Maak voor de zekerheid de volgende folder aan in de root van je interne "SD-Card": downloaded_rom
-Wipe advanced, vink aan: Cache, Internal SD en Dalvik cache (de vierde optie ben ik even vergeten).
-reboot
Nu begint de installatie van je nieuwe Miui8 rom. Dit werkte voor de Mi4s, Mij en mijn Mij werkte gewoon netjes via de updater app.
Nee, je kan niks flashen via fastboot met een gelockte bootloader.Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2016 @ 20:03:
[...]
Dus gewoon deze simpele methode waarmee ik ook mijn Note 2 heb geflasht, does the job?
Ik kan helaas niet afgaan op geruchten, alleen op mijn eigen ervaringen. Ik kan dus niet zeggen of dit wel of niet zal werken. Je kunt het hooguit proberen, mits je de juiste handleidingen hebt of zeer zeker weet wat je doet.Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2016 @ 20:03:
[...]
Dus gewoon deze simpele methode waarmee ik ook mijn Note 2 heb geflasht, does the job?
Je kan niks flashen via fastboot met een gelockte bootloader.Kiswum schreef op maandag 11 juli 2016 @ 20:10:
[...]
Ik kan helaas niet afgaan op geruchten, alleen op mijn eigen ervaringen. Ik kan dus niet zeggen of dit wel of niet zal werken. Je kunt het hooguit proberen, mits je de juiste handleidingen hebt of zeer zeker weet wat je doet.
Bij de gloednieuwe Mi4s heeft het gewerkt, maar helaas was deze al voorzien van een Global rom. Wellicht is dat de reden waarom het bij wel lukte op deze manier. Mocht er iemand uit de buurt van Eindhoven komen, dan wil ik wel testen wat de mogelijkheden zijn. Dit is kosteloos, maar ook op eigen risico.
Verwijderd
Dat lijkt me logisch....Momus schreef op maandag 11 juli 2016 @ 20:11:
[...]
Je kan niks flashen via fastboot met een gelockte bootloader.
Ik denk dat je de verkeerde conclusies hebt getrokken. Mocht dat zo zijn, dan probeerde ik het met deze zin duidelijk te maken dat ik vermoedelijk niet met een gelockte bootloader heb gewerkt:
Ik kan helaas niet afgaan op geruchten, alleen op mijn eigen ervaringen. Ik kan dus niet zeggen of dit wel of niet zal werken. Je kunt het hooguit proberen, mits je de juiste handleidingen hebt of zeer zeker weet wat je doet.
Zou je even kunnen aangeven uit welk gedeelte van de tekst je dat opmaakt?Momus schreef op maandag 11 juli 2016 @ 22:27:
Nou ja, je pretendeert dat het wellicht zou kunnen.
Dat is sowieso onjuist.
Ik zie hier geen unlock staan en je pretendeert dat je gewoon zo een andere ROM kunt flashen.Kiswum schreef op maandag 11 juli 2016 @ 18:52:
-reboot
Ik dacht al dat het over dat stuk ging, vandaar dat ik dat hele stuk begon met:Momus schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 07:48:
[...]
Ik zie hier geen unlock staan en je pretendeert dat je gewoon zo een andere ROM kunt flashen.
Verder is je volgorder verkeerd. Een gelockte bootloader is niet ROM afhankelijk.
Dat was een serieuze vraag, geen retorische.Is een unlockcode tegenwoordig nog steeds nodig?
[ Voor 14% gewijzigd door Kiswum op 12-07-2016 08:34 ]
Je kan beter je posts wat duidelijker formuleren.Kiswum schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 08:28:
[...]
Ik dacht al dat het over dat stuk ging, vandaar dat ik dat hele stuk begon met:
[...]
Dat was een serieuze vraag, geen retorische.
Vervolgens geef ik hier ook aan dat je waarschijnlijk de verkeerde conclusies had getrokken:
Kiswum in "[Xiaomi Redmi Note 3/Kenzo/Qualcomm] Ervaringen en Discussie"
Probeer dus niet te snel je conclusies te trekken. Mocht iets niet duidelijk zijn, vraag dat dan even, dat is prettiger dan een discussie in stand houden die niet nodig is.
p.s. als iemand een gebrickte/onbruikbare telefoon heeft, dan hoor ik het graag. Ik wil die telefoon wel voor een klein prijsje overnemen om te zien wat er allemaal mogelijk is. Helaas heb ik voor dit jaar geen budget meer om extra telefoons aan te schaffen (om even mee te spelen).
Ik heb de discussie hierboven gevolgd en gezien dat er nog wat onduidelijkheden zijn.Kiswum schreef op maandag 11 juli 2016 @ 18:52:
-reboot
Maar het overzetten van een Chinese ROM naar de global is dus geen enkel probleem?
[ Voor 8% gewijzigd door Zwarte_os op 12-07-2016 10:02 ]
[ Voor 34% gewijzigd door mika74 op 13-07-2016 09:45 ]
Ik weet dat er een aantal ROMS geleden een software probleem was, waardoor de batterij indicator op 0% bleef haken.mika74 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 05:32:
Probleem:
Sinds gisteren laad de batterij niet meer op. Blijft op 0% staan met rood lampje, aangesloten op laadkabel wel bruikbaar.
Origineel en 2weken oud. Miui 7.3.7. 0 stable vanuit de reseller erop.
Iemand tips?
Heb weinig zin om terug te sturen naar resller, wekenlang weg, verzendkosten enzo....
Zou het hardware matig of softwarematig zijn?
Voor een nieuwe accu bij een gsm-repair shop en dan gefixed...das me ook wel waard waard..
Boh, jammer van de kleurechtheid in de displays, dat valt toch wel tegen.ehoutgast schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 17:07:
Review nu op Anandtech.
http://www.anandtech.com/...e-3-meizu-m3-note-reviews
Verwijderd
Lijkt toch een batterijprobleem. Claimen bij de shop en Credit Card. Succes (ik ben nu 3 weken onderweg met mijn Note 2 waarvan de functieknoppen het niet meer doen).mika74 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 10:26:
zonder de usb lader valt ie na een paar seconden uit.
Met usb-lader (verschillende geprobeerd) blijft accu op 0% (led lampje is Rood) en valt telefoon uit als ie van de lader afgaat.
Bootloader is gelocked, alles staat nog in originele settings.
Factory reset gedaan, probleem blijft.
Afgelopen dagen ook niets verandert of gedaan (enkel pokemon go vorige week via APK gedownd)
Verwijderd
Voor €150,- kan je niet alles krijgen.Zwarte_os schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:25:
[...]
Boh, jammer van de kleurechtheid in de displays, dat valt toch wel tegen.
Wil de telefoon wel opladen als deze uit staat?mika74 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 10:26:
zonder de usb lader valt ie na een paar seconden uit.
Met usb-lader (verschillende geprobeerd) blijft accu op 0% (led lampje is Rood) en valt telefoon uit als ie van de lader afgaat.
Bootloader is gelocked, alles staat nog in originele settings.
Factory reset gedaan, probleem blijft.
Afgelopen dagen ook niets verandert of gedaan (enkel pokemon go vorige week via APK gedownd)
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door YdieresiS op 14-07-2016 13:26 ]
Latin capital letter y with diaeresis
Ik denk dat jij niet goed kijkt.YdieresiS schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:26:
Misschien al vaker langsgekomen (zag dat in het topic niet zo duidelijk terug), maar wat is een betrouwbare, niet te dure site om de Redmi Note 3 Pro Gray te kopen? Ik heb al veel sites gezien, maar ben op zoek naar ééntje die betrouwbaar is en vergeleken met andere sites relatief snel kan leveren. Ik zie door alle sites het bos niet meer. Ook omdat de ene de snapdragon 650 aanbiedt en de andere de snapdragon 616. Het lijkt me dat de Snapdragon 650 beter is dan de 616, maar sommige sites zetten dit er ook niet goed bij. Wat zijn goede ervaringen met goede shops?
Latin capital letter y with diaeresis
Maar dan staat er juist veel bloatware op en geen Play Store toch? Al zal dat vast niet moeilijk zijn om voor elkaar te krijgen.Eleni schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:42:
Kijk eens Bij Ibuygou.com, betrouwbaar en met dhl heel snel, je kunt je verzekeren tegen importkosten.
Ook krijg je hem met originele rom, er wordt niet geknoeid.
[ Voor 21% gewijzigd door devilsnight op 14-07-2016 16:56 ]
[ Voor 16% gewijzigd door devilsnight op 14-07-2016 17:14 ]
Verwijderd
Groot? Ik heb nu meer dan een 1/2 jaar deze maat en vindt het al niet meer groot. Past ook makkelijk in mijn broekzakken. Gewoon doen!devilsnight schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:40:
Dat zou heel nice zijn, want dat zit dan wel in orde. Ik zit op dit moment nog heel erg te twijfelen tussen de Redmi Note 3 Pro en de Mi 5. Het zou de Mi 5 worden omdat hij gewoonweg compacter is en meer te vergelijken qua dat met mijn vorige foon (Galaxy S4). De Redmi Note 3 Pro is echt een grote jongen, maar ook weer behoorlijk veel goedkoper. Decisions decisions.
Ik ben drie jaar lang een Galaxy S4 gewend, dan is zo'n phablet wel even wennen. Maar zolang hij in de broekzak past is er niets aan de hand.Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 18:19:
[...]
Groot? Ik heb nu meer dan een 1/2 jaar deze maat en vindt het al niet meer groot. Past ook makkelijk in mijn broekzakken. Gewoon doen!
NB: Top One is top shop. Garantie? Tsja.......Voor deze prijzen durf ik wel een gokje te wagen.
Verwijderd
Niet wennen. Een verademing.devilsnight schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 18:25:
[...]
Ik ben drie jaar lang een Galaxy S4 gewend, dan is zo'n phablet wel even wennen. Maar zolang hij in de broekzak past is er niets aan de hand.
Yeah, ik moet het eigenlijk ook gewoon doen. Het verschil qua prijs met de Mi 5 is gewoon te groot, plus in Youtube viideos zag ik dat er zeer weinig verschil is en dat de Note 3 Pro het soms zelfs won.
Ik heb ook jaren vastgehouden aan 5" als max, tot ik de Note 3 een paar weken terug heb geprobeerd. Prijs/kwaliteit is perfect en voor een 5.5 is hij echt niet groot en zeker niet zwaar. Broekzak is idd echt geen probleem, zelfs niet op de fiets.devilsnight schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 18:25:
[...]
Ik ben drie jaar lang een Galaxy S4 gewend, dan is zo'n phablet wel even wennen. Maar zolang hij in de broekzak past is er niets aan de hand.
Verwijderd
Ik weet niet of je een man of vrouw bent maar die gouden is wel een beetje roze van kleur. Mijn dochter heeft die. Je bent gewaarschuwd. Ik heb een Dark Grey. Erg mooi.devilsnight schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 18:38:
[...]
Yeah, ik moet het eigenlijk ook gewoon doen. Het verschil qua prijs met de Mi 5 is gewoon te groot, plus in Youtube viideos zag ik dat er zeer weinig verschil is en dat de Note 3 Pro het soms zelfs won.
Nu alleen nog kijken of het de zwarte of gouden wordt. Want had het niet verwacht maar die gouden is nice!
Damn...dat zou je niet zeggen in die Youtube videoreviews. Lijkt echt mat goud. En yep ik ben een man. Roze gaat hem voor mij niet worden.Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 21:31:
[...]
Ik weet niet of je een man of vrouw bent maar die gouden is wel een beetje roze van kleur. Mijn dochter heeft die. Je bent gewaarschuwd. Ik heb een Dark Grey. Erg mooi.
[ Voor 14% gewijzigd door devilsnight op 14-07-2016 22:22 ]
Verwijderd
Die Marktplaats verkopertjes vertrouw je wel inzake garantie? Koop dat ding gewoon bij: http://www.aliexpress.com...f4-4eeb-86d6-47cd020040f6devilsnight schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 21:40:
[...]
Damn...dat zou je niet zeggen in die Youtube videoreviews. Lijkt echt mat goud. En yep ik ben een man. Roze gaat hem voor mij niet worden.
Ik zit nu alleen nog even te kijken waar ik het ga kopen. Ik raakte in gesprek met iemand op Reddit en die zei dat je bij Ali Express verkopers niet echt hoeft te rekenen op garantie en dat je dan beter uit bent bij Ibuygou maar ook duidelijk een stukje duurder. Bij hun zou ik ongeveer 208 euro kwijt zijn en bij Ali Express tussen de 163 en 185 euro. Een best verschil indeed. Wat dat betreft zou ik dan gewoon kunnen bestellen bij Gadget Shop Europe, aangezien die ook garantie bieden. Alleen raar dat ze geen KVK nummer hebben.
Er was ook iemand op Marktplaats die er een paar uit China had gehaald, zowel de Redmi Note 3 Pro als de Mi 5, maar kon geen enkele garantie geven. Een andere verkocht alleen de Note 3 Pro en beloofde dat als hij stuk zou gaan binnen een bepaalde tijd ik gewoon een nieuwe zou krijgen...tjah.
Helaas heb ik geen credit card man. Dat gaat Paypal worden voor mij. Nee ik ga absoluut niet aan Marktplaats beginnen, tenzij ze een bon of echt garantie bieden. Gaat hoogstwaarschijnlijk AliExpress of Ibuygou worden.Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 23:18:
[...]
Die Marktplaats verkopertjes vertrouw je wel inzake garantie? Koop dat ding gewoon bij: http://www.aliexpress.com...f4-4eeb-86d6-47cd020040f6
Leveren via DHL en verzoek Global Rom en binnen 8 dagen ben je een blij man. Succes!
NB: betaal met Credit Card. Ik heb dan iig 180 dagen garantie en transportverzekering.
Ah kijk, hehe. Ik vind hem zeker nice.Eleni schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 23:18:
Om het je lastig te maken: ik vind hem absoluut niet roze, maar gewoon goud, en dan een niet opzichtige tint, maar vrij zacht.
[ Voor 19% gewijzigd door devilsnight op 14-07-2016 23:28 ]
Verwijderd
Ik loop er niet mee met die kleur. Er zit gewoon een roze gloed overheen. Maar sommige "mannen" zullen dat zeker mooi vinden.devilsnight schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 23:23:
[...]
Helaas heb ik geen credit card man. Dat gaat Paypal worden voor mij. Nee ik ga absoluut niet aan Marktplaats beginnen, tenzij ze een bon of echt garantie bieden. Gaat hoogstwaarschijnlijk AliExpress of Ibuygou worden.
Maar dit is de kleur die ik bedoelde :
YouTube: Xiaomi Redmi Note 3 Unboxing & Hands on Review [Snapdragon 650]
Das toch geen roze ?
[...]
Ah kijk, hehe. Ik vind hem zeker nice.
Ondanks dat er al Global ROM bij de advertentie staat dit er dus wel bij vermelden tijdens het bestelproces?Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 23:18:
[...]
Leveren via DHL en verzoek Global Rom en binnen 8 dagen ben je een blij man. Succes!
Verwijderd
Voor zekerheid melden. Geen NL, wel Engels. Voor NL zal je zelf naar EU Rom moeten flashen.hannez80 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 23:42:
[...]
Ondanks dat er al Global ROM bij de advertentie staat dit er dus wel bij vermelden tijdens het bestelproces?
Zit NL taal in de Global ROM gebakken?
Hahaha, maar ik moet zeggen dat ik nog behoorlijk twijfel. Het kan maar zo de dark grey worden. Eigenlijk koop ik mijn apparatuur altijd in het zwart tenzij het niet kan.Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 23:41:
[...]
Ik loop er niet mee met die kleur. Er zit gewoon een roze gloed overheen. Maar sommige "mannen" zullen dat zeker mooi vinden.Roy Donders en zo.
Op Ali kun je niet met PayPal betalen.devilsnight schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 23:23:
[...]
Helaas heb ik geen credit card man. Dat gaat Paypal worden voor mij. Nee ik ga absoluut niet aan Marktplaats beginnen, tenzij ze een bon of echt garantie bieden. Gaat hoogstwaarschijnlijk AliExpress of Ibuygou worden.
Maar dit is de kleur die ik bedoelde :
YouTube: Xiaomi Redmi Note 3 Unboxing & Hands on Review [Snapdragon 650]
Das toch geen roze ?
[...]
Ah kijk, hehe. Ik vind hem zeker nice.
Nee je hebt hem niet naar een andere Rom gezet, maar ik zou toch gewoon inlezen en de EU rom flashen.inf3rno89 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 02:29:
Hoi. Nou heb ik gister ook een Note 3 Pro gekocht via Marktplaats. De verkoper had al een ROM geflashed met Play Store en Nederlands, tijd/datum allemaal correct. Maar ik ben stom genoeg geweest om thuis "terug naar fabrieksinstellingen" te gaan. Nu kan ik wel als taal Nederlands selecteren maar als land (Locale) staat zowel Nederland als Duitsland er niet tussen? Bij MIUI versie staat MIUI Global 7.3 | Stable 7.3.5.0 (LHOCNCL). Heb ik hem naar een andere ROM ofzo gezet? Is dit de Multilanguage/Internationale ROM of moet ik iets anders hebben? (Na een dagje lezen lukt flashen etc. vast wel, had ooit een HD2 waar ik veel mee heb gedaan. )
Accept who you are. Unless you’re a serial killer.
Als de app zelf wel Nederlandse taal ondersteund, lukt het misschien met een app uit de Play store die deze taal kan vrijschakelen.avanboekel schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 08:46:
............ Het enige wat wel fijn zou zijn is de NL taal bij maps navigatie. Is dat nog op een of andere manier in te stellen?
Oei dat is minder. Dan zou ik misschien het moeten doen met zo'n 3Vcard of anders toch echt bij Ibuygou.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq