mr_evil08 schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 11:21:
[...]
Ze hebben anders aardig wat verbeteringen doorgevoerd in 3.18 en ook extra missies toegevoerd en Salvage en racing zit er nu bij ondanks dat niet mijn ding is, de gang zit er nu wel in als je terug kijkt op het verleden, sinds afgelopen 2 jaar zie je een behoorlijke stijgende lijn in vergelijking met vroeger.
Maar inderdaad targets worden niet gehaald, 3.18 zou oorspronkelijk al voor de kerstvakantie van 2022 gereleased worden, ik moet nog zien dat 4.0 dit jaar komt.
Ze hebben nu tenminste geluisterd en werkelijk de bunkermissies aangepast/verbeterd, ipv zaken half afmaken en door naar het volgende(nog niet perfect weet ik).
Mbt bugs zijn er inmiddels weer een heleboel verholpen, ik kan nu ook weer inloggen en spelen op EU servers, het vastgeplakt zitten in ship stoel is inmiddels ook fixed(het spawn probleem is nu ook verholpen).
Ik begrijp niet wat mensen met SQ42 hebben, dit is een game die draait om de multiplayer, SQ42 is leuk voor erbij.
Ik ben benieuwd naar SQ42, maar het gaat meer om de onduidelijkheid op het gebied van planning over alles

Ik ga SQ42 denk ik wel spelen.
En ze MOESTEN ook wel veel bugs oplossen, want 3.18 was echt compleet onspeelbaar.
Maar veel van de verbeteringen die in 3.18 doorgevoerd zijn, blijven op de achtergrond. Ik merk wel dat de performance beter is, maar nog steeds is mijn CPU (i5 13600KF) steeds 100% belast en mijn GPU (RTX3080) zelden hoger dan 50% belast. Dus ja, het is verbeterd, maar we zijn er zeker nog niet.
"De gang zit erin" zou ik eerlijk gezegd niet willen zeggen. Ja, we krijgen mondjesmaat nieuwe content, maar laten we niet vergeten dat zowel de oude als de nieuwe content nog steeds geplaagd worden door veel bugs. En ja, het is een alpha, ja we weten om veel van de bugs heen te werken, maar dat wil niet zeggen dat ze er niet zijn of dat ze niet storend zijn. Wat er nieuw bij komt zie ik meer als teasers voor wat komen gaat (cargo refactor, waar we nu hooguit iets van 10% van zien bijv), P.E.S wat een start moet zijn van het hele server meshing verhaal, enz...
De nieuwe 3.18 content is ook weer met nieuwe bugs gekomen. Nu kan ik vaak de kisten in bunkers niet openen. En als ik alle enemies gekilled heb in bunkers, dan is de "Loot" optie voor veel van de kisten uitgeschakeld. De helft van de guards in bunkers hebben de friendly marker niet. En de guards, zolang ze aan jouw kant staan, zijn nog steeds zo dom dat ze door je vuur heen lopen, met z'n allen op dode enemies staan te schieten, of tegen een muur aan lopen te rijen. Als je een foutje maakt en een CS krijgt, dan gaan de guard ineens over in een soort rambo mode waarbij ze allemaal zowel een aimbot als een wallhack lijken te krijgen.
Dus ja, we zien nieuwe dingen, maar imho gaat het ECHT traag, zeker als je het afzet tegen de grootte van het team die eraan werkt en het geld wat erin gaat.
En dan komt op mij, zo'n sale event zoals ze nu hadden, tijdens de shitstorm die 3.18 heet, echt over als een trap na richting de backers.
[
Voor 6% gewijzigd door
mvds op 23-03-2023 11:45
]