• Thisuren
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-09 13:48
Case_C schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 20:52:
Zo dit is mijn final design voor Bar Citizen NL, wat vinden jullie? Ene variant moet op iets doorzichtigs :P , maar verder zeg ik niets :+ .
[afbeelding]

Oh en vergeet vooral niet aan te geven of je zin hebt om te komen!

Animo Poll voor de Bar Citizen NL
Zien er echt heel goed uit. Heb zelf nog geen poging gedaan voor de badge op het glas, maar dit is mijn poging voor de patch:

Bar Citizen Patch

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:47

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Zo dit is mijn final design voor Bar Citizen NL, wat vinden jullie? Ene variant moet op iets doorzichtigs :P , maar verder zeg ik niets :+ .
[afbeelding]

Zien er goed uit, ik vind de linker door het simpele en strakke eigenlijk nog het mooiste ook.

Zelf lijkt het me zeker wel wat om te komen, dit vooral omdat naast gewoon een gezellige avond met een (en vast meerdere) gelijk interesse, is het altijd goed om een sterke community te bouwen voor een spel zoals deze. Dit is juist een spel dat ik absoluut niet alleen zou willen doen. Het kan natuurlijk wel, maar er zijn bijna geen grenzen voor multiplayer, dus hoe sterker de community, hoe beter.

Wat betreft de locatie lijkt mij deze prima. Ik reis liever ietsje verder, dan dat mensen wegblijven doordat het te ver weg is. :)

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Ik heb nog niet kunnen reageren op de badge. Maar dat komt met name door de drukte op werk.

Maar die molen ziet er goed uit Case!

btw: Heeft dit nog impact op Star Citizen? Logitech neemt Saitek over.

nieuws: Logitech neemt flightstickmaker Saitek over

Verwijderd

DutchWalnut schreef op zondag 18 september 2016 @ 00:00:
Ik heb nog niet kunnen reageren op de badge. Maar dat komt met name door de drukte op werk.

Zeker. Logiteh wilt met full-force in de HOTAS markt gaan, en die gebruiken we ook op SC :P

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-10 00:36

Ik hoop dat we nog wel iets kunnen verwachten? :D

Ja zeker, als ik even mijn reactie kopieer van eerder:
Waarschijnlijk zijn ze al een tijd bezig met de overname (reden dat het zo lang duurt met de SC Joysticks) want alles moet aangepast worden. De hele SC lijn was gebaseerd op het combineren van MadCatz producten en het koppelen van die producten.

En dat gaat nu dus niet meer.

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:26

The Chosen One

Zie signature!

Toch vond ik dat schip mooier. Al is het geen spaceship, heeft het toch iets meer met elkaar gemeen. Als het schip teveel detail heeft moet je er meer een silouhette van maken.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• SergeR
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-08 13:42
Ik vind zowel de molen als de leeuw allebei érg gaaf.

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 31-10 13:51
[afbeelding]

Stoer hoor :)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:06

Dacht al dat 't zoiets zou zijn, maar dacht laat ik 't toch maar vragen. :P En thanks :) .

Maar als je nog tijd zou vinden :P , meer gave opties is altijd toffer dan 2 :D . (Al maakt dat t kiezen wel lastiger :+ ) 24-09 gaan we kiezen welke het beste gaat zijn voor op een patch/glas.

The Chosen One schreef op zondag 18 september 2016 @ 09:13:
Toch vond ik dat schip mooier. Al is het geen spaceship, heeft het toch iets meer met elkaar gemeen. Als het schip teveel detail heeft moet je er meer een silouhette van maken.
Het detail was daar inderdaad het probleem. Zal deze week nog kijken of ik ook een variatie met een schip kan maken, hoewel ik de molen wel goed geslaagd vind. (Ook niet vergeten dat de details echt niet klein kunnen zijn...)

SergeR schreef op zondag 18 september 2016 @ 11:52:
Misschien iets als deze, minus de touwen? (Tweede rij links natuurlijk)
[afbeelding]
https://www.google.nl/sea...RQKHYinAWQQ9C8ICQ&dpr=0.9
Dit bied wat meer variatie :p

[ Voor 26% gewijzigd door Case_C op 18-09-2016 12:27 ]

• SergeR
Misschien iets als deze, minus de touwen? (Tweede rij links natuurlijk)
Afbeeldingslocatie: https://l7.alamy.com/zooms/675250f7dca64b20a8c455a80b5644b9/silhouettes-of-offshore-ships-yacht-fishing-boat-the-warship-c5pyy0.jpg

• ALFfx
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-07 19:02
Flying dutchman schip :).
Die leeuw is iets te nationalistisch/voetbal achtig als ik dat mag zeggen.
Maar dat is mijn bescheiden menig. Linker molen is mooi subtiel.

• Thisuren
ALFfx schreef op zondag 18 september 2016 @ 12:44:
Flying dutchman schip :).
Die leeuw is iets te nationalistisch/voetbal achtig als ik dat mag zeggen.
Maar dat is mijn bescheiden menig. Linker molen is mooi subtiel.
Tuurlijk mag je dat zeggen, vind ik zelf ook wel. Weet ook niet zeker of het er echt goed uitkomt op een patch. Ik vond zelf het eerdere schip van Case nog het mooiste, omdat je daar die witte stukjes in het water had wat het een best mooi en realistisch effect gaf. Alleen jammer dat die te gedetailleerd was.

• Willem078
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 29-07 14:22
[afbeelding]

Mooi! En lekker overduidelijk NL

• Case_C
Willem078 schreef op zondag 18 september 2016 @ 15:03:
[...]

Mooi! En lekker overduidelijk NL

Er is zojuist ook een nieuwsbrief uitgegaan naar de leden op Gotinc.nl, wellicht is hij bij sommigen in de spam komen te staan?

https://gotinc.nl/site/?portfolio=bar-citizen-nl

WickedWizard schreef op zondag 18 september 2016 @ 15:35:
[...]

Nee, maar de mail is bij mij wel volledig blanco? :?
:| 8)7 :F

Zucht.... dan zal dat wel bij alle mensen in dezelfde group ook zo gebeurt zijn...

[ Voor 29% gewijzigd door Case_C op 18-09-2016 15:38 ]

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-11 22:13
Case_C schreef op zondag 18 september 2016 @ 15:29:
[...]

Er is zojuist ook een nieuwsbrief uitgegaan naar de leden op Gotinc.nl, wellicht is hij bij sommigen in de spam komen te staan?

Nee, maar de mail is bij mij wel volledig blanco? :?

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Case_C schreef op zondag 18 september 2016 @ 15:29:
[...]

Spam inderdaad, maar niet blanco.

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Volledig blanco/wit hier. Dat is natuurlijk weer beetje racistisch in deze tijd... 8)7

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Case_C
The Chosen One schreef op zondag 18 september 2016 @ 21:19:
Volledig blanco/wit hier. Dat is natuurlijk weer beetje racistisch in deze tijd... 8)7
Lijkt erop dat hij de eerste paar in de lijst wel goed doet, en vanaf mail ## er de brui aan geeft. Lijkt me vreemd, maar ziet er naar uit dat 't met kleinere batches wel goed zou gaan.
Tylocke schreef op zondag 18 september 2016 @ 21:33:
Ik heb hem vanmiddag (15.28 uur) goed ontvangen dus dat zou best waar kunnen zijn dat vanaf een bepaald aantal fout gaat.
Hij loopt de lijst dan iig niet alfabetisch af, als Andrew en jij wel text hebben.. en The Chosen One en Facerafter niet. Een mooi vraagstuk voor de sitebeheerder :+ ...

De volgorde waarin is aangemeld ligt dan voor de hand. Dan maar eens onderzoeken hoe groot de batches mogen zijn....

[ Voor 40% gewijzigd door Case_C op 18-09-2016 22:05 ]

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-11 08:49
Ik heb hem vanmiddag (15.28 uur) goed ontvangen dus dat zou best waar kunnen zijn dat vanaf een bepaald aantal fout gaat.
Case_C schreef op zondag 18 september 2016 @ 21:28:

[...]

Hij loopt de lijst dan iig niet alfabetisch af, als Andrew en jij wel text hebben.. en The Chosen One en Facerafter niet. Een mooi vraagstuk voor de sitebeheerder :+ ...

De volgorde waarin is aangemeld ligt dan voor de hand. Dan maar eens onderzoeken hoe groot de batches mogen zijn....
ID lijkt aannemelijk, ik kan mijn tijdstip van registratie misschien nog terugvinden als het zin heeft. Ik was er redelijk op tijd bij volgens mij.

[ Voor 70% gewijzigd door Tylocke op 18-09-2016 22:24 ]

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Case_C
Tylocke schreef op zondag 18 september 2016 @ 21:33:
[...]
ID lijkt aannemelijk, ik kan mijn tijdstip van registratie misschien nog terugvinden als het zin heeft. Ik was er redelijk op tijd bij volgens mij.
Klopt je was zo rond de 20 ish, net als Andrew. Hoef je verder niet op te zoeken, dat kunnen we gewoon zien :)

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Mail om 15.28 ontvangen, was helaas blanco

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-11 10:11
15:27 ontvangen in Spam, niet blanco. Mooie patches Case!

• Willem078
ik had m ontvangen om 15:28, ook blanco

• Case_C
Snoz Lombardo schreef op maandag 19 september 2016 @ 08:22:
15:27 ontvangen in Spam, niet blanco. Mooie patches Case!
Ben benieuwd op welk ID-nummer hij er precies mee ophoud.Voor zover ik nu kan zien gaan de eerste 23 mails er goed uit.. de vraag is nu waar houd hij ermee op. En vooral waarom!

En bedankt :) , ben benieuwd of we nog meer ontwerpen gaan zien naast die van Thisuren en mij.

Willem078 schreef op maandag 19 september 2016 @ 08:27:
ik had m ontvangen om 15:28, ook blanco
Heb op 't gotinc forum maar een topic geopend met daarin de inhoud. Hieronder ook even voor het gemak.
Beste leden,

Zoals sommigen van jullie wellicht al weten staat er binnenkort een Bar Citizen NL op de planning. Hier hopen we 10 december in Utrecht aanwezig te zijn voor een gezellige meet & greet. Middels deze nieuwsbrief willen we iedereen hiervan op de hoogte brengen.

De avond zelf word georganiseerd door 5 Nederlanse Citizens, en is verder geen direct initiatief van GoT Inc. Maar dat maakt deze avond uiteraard niet minder leuk!

Via de volgende link word momenteel gepeild hoe het animo ligt. Graag wil ik iedereen dan ook vragen om de poll in te vullen. Met die gegevens kunnen we de avond beter afstemmen op de bezoekers.

https://goo.gl/forms/QpKWeydTWCWZaUSt2

Voor de uiteindelijke avond zal er nog een kaartverkoop plaats gaan vinden. De kosten hiervan willen we zo laag mogelijk houden, en zullen uitkomen op €5,-. Op vertoon van een ticket krijg je niet alleen toegang tot de avond, maar ook een unieke Bar Citizen NL patch!

Er is ook een discord waar ideeën en suggesties gedeeld kunnen worden. Meer informatie is te vinden op de facebook pagina, op gotinc.nl achter de volgende links:

Discord: https://discord.gg/367vYV6
Facebook: https://www.facebook.com/events/1084527388267378/
Gotinc.nl: https://gotinc.nl/site/?portfolio=bar-citizen-nl

Met vriendelijke groeten, en wellicht tot 10 december!

Case_C
(medeorganisator van Bar Citizen NL ‘16)

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Zou je niet eigenlijk ook in het sc nl topic willen zetten, omdat een deel van de mensen nooit op Tweakers op Gotinc komt maar wel naar de meetup.

• Case_C
Bornhald schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:10:
Zou je niet eigenlijk ook in het sc nl topic willen zetten, omdat een deel van de mensen nooit op Tweakers op Gotinc komt maar wel naar de meetup.
Er moeten inderdaad nog wat meer berichten uit, maar op het RSI forum kan ik dat bericht niet 1.2.3. kopieren :P . Daarnaast kijkt 80%+ niet op de site behalve met events. Dus met CitizenCon is wel het beste moment om alles duidelijk te hebben, zodat iedereen het ziet!

• Thisuren
Case_C schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:37:
[...]

Er moeten inderdaad nog wat meer berichten uit, maar op het RSI forum kan ik dat bericht niet 1.2.3. kopieren :P . Daarnaast kijkt 80%+ niet op de site behalve met events. Dus met CitizenCon is wel het beste moment om alles duidelijk te hebben, zodat iedereen het ziet!
Ff alle kanalen spammen :D Btw, als je het doorgeeft aan CIG willen ze denk ik ook wel promoten in AtV/RtV, doen ze wel vaker toch?

Ik heb trouwens wel gewoon een gevuld mailtje gehad, om 15:27 en hij zat niet in spam :P (zal eerder al wel een mailtje gehad hebben)

EDIT: Ik had natuurlijk ook ff naar discord kunnen kijken :S

[ Voor 4% gewijzigd door Thisuren op 19-09-2016 10:09 ]

• Case_C
Thisuren schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:08:
[...]
Ff alle kanalen spammen :D Btw, als je het doorgeeft aan CIG willen ze denk ik ook wel promoten in AtV/RtV, doen ze wel vaker toch?
Gaat zeker gebeuren :) , wanneer dat alles gereed en duidelijk is. Met een beetje geluk is het Bar Citizen platform tegen die tijd in de lucht :) .
Ik heb trouwens wel gewoon een gevuld mailtje gehad, om 15:27 en hij zat niet in spam :P (zal eerder al wel een mailtje gehad hebben)

EDIT: Ik had natuurlijk ook ff naar discord kunnen kijken :S
Toch bedankt voor 't melden, je bent momenteel voor zover ik weet een van de laatste in de lijst die wel inhoud had in z'n mail.

[ Voor 27% gewijzigd door Case_C op 19-09-2016 10:57 ]

• Bornhald
Case_C schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:17:
[...]

Gaat zeker gebeuren :) , wanneer dat alles gereed en duidelijk is. Met een beetje geluk is het Bar Citizen platform tegen die tijd in de lucht :) .

[...]

Toch bedankt voor 't melden, je bent momenteel voor zover ik weet een van de laatste in de lijst die wel inhoud had in z'n mail.
bij mij was het spam, zelfde tijd (15:27) met inhoud ;)

• Thisuren
Case_C schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:17:
[...]

[...]

Woohoo :D Misschien dattie dan tot de 25 komt? Lijkt me een soort van logischer getal.

• Case_C
Bornhald schreef op maandag 19 september 2016 @ 11:08:
[...]
bij mij was het spam, zelfde tijd (15:27) met inhoud ;)
Hmm, maar jouw account staat daar in een aparte groep :P . Die is 18 man groot, dus waarschijnlijk hebben die allemaal wel een mail gehad. Ik kan ook op groep selecteren wie 'm mag krijgen.

Gok dat 't zo gaat.
(optie 1)
Batch 1 (members) 1 tot xx succesvol daarna leeg.
Batch 2 (prospects) 1 tot 18 succesvol
(optie 2)
Op ID, en dan zou Bornhald met #30 tot nu toe de laatste zijn die 'm heeft ontvangen.

Wanneer denken jullie trouwens dat we 2.6 op de PTU kunnen verwachten? Zit er wel naar uit te kijken... En met een beetje geluk hebben ze die nieuwe patcher dan ook eindelijk gereed. (Daar mag 2.6 voor mij wel voor worden uitgesteld)

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-10 16:19

ShockWave

Lost it somewhere

Kon mij weer eens door het topic worstelen, mooie patchontwerpen Case_C met die molen.
Vraag is alleen hoe groot ze gaan worden, heb even gegoogled en ze zijn te bestellen van 8 tm 24 cm waarbij de ze dus rekenen op 5 hoog 5 breed tm 12 hoog 12 breed.
Prijzen zijn ook nog te doen tot rond de €5, voor de grootste bij bestelling van 25 stuks, welke de minimale bestelhoeveelheid is.
Denk dat het het beste is om van tevoren mensen te laten bestellen en afrekenen om te voorkomen dat je met teveel blijft zitten.

http://www.pro-merchandise.nl/producten/446/emblemen.html
https://www.emblemen-badges.nl/prijzen

Heb thuis nog luchtmachtpatches liggen uit mijn tijd bij de Klu, zal ze eens opmeten wat dat formaat is...

[ Voor 8% gewijzigd door ShockWave op 19-09-2016 11:40 ]

Star Citizen referralcode

• Case_C
ShockWave schreef op maandag 19 september 2016 @ 11:37:
Kon mij weer eens door het topic worstelen, mooie patchontwerpen Case_C met die molen.
Vraag is alleen hoe groot ze gaan worden, heb even gegoogled en ze zijn te bestellen van 8 tm 24 cm waarbij de ze dus rekenen op 5 hoog 5 breed tm 12 hoog 12 breed.
Prijzen zijn ook nog te doen tot rond de €5, voor de grootste bij bestelling van 25 stuks, welke de minimale bestelhoeveelheid is.
Denk dat het het beste is om van tevoren mensen te laten bestellen en afrekenen om te voorkomen dat je met teveel blijft zitten.

Bedankt Shock :) , de patches moeten ~10 cm hoog worden. De prijzen zijn daarmee afhankelijk van het aantal, daarvoor hopen we op een zo groot mogelijke opkomst! 50 personen lijkt me niet onwaarschijnlijk, zeker wanneer je een shout-out krijgt op AtV e.d. Momenteel zitten we op 30 in de peilingen.

Verder moeten we waarschijnlijk de merch. koppelen aan de tickets als we op locatie niets mogen verkopen. Dus we gaan het zien, we hopen in ieder geval wat leuke mogelijkheden te hebben.

ShockWave schreef op maandag 19 september 2016 @ 11:51:
10 hoog is dus een patch van 20 cm...mooi formaat, zit op het werk kan thuis pas nameten.
Komt er mog een poll welke uitgegeven gaat worden of Laat je ze beide maken?
Voorkeur vanuit mijzelf is die met de nl vlag maar als je ze beide laat maken dan allebei...😋
We zoeken zoveel mogelijk verschillende ontwerpen natuurlijk :) , afhankelijk van de hoeveelheid zet ik de inzendingen in een poll. Daarbij moeten we wel de "printbaarheid" bekijken. Het moet er geborduurd wel redelijk uitzien.

[ Voor 20% gewijzigd door Case_C op 19-09-2016 11:54 ]

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

10 hoog is dus een patch van 20 cm...mooi formaat, zit op het werk kan thuis pas nameten.
Komt er mog een poll welke uitgegeven gaat worden of Laat je ze beide maken?
Voorkeur vanuit mijzelf is die met de nl vlag maar als je ze beide laat maken dan allebei...😋

[ Voor 4% gewijzigd door ShockWave op 19-09-2016 11:51 ]

• Facerafter
ShockWave schreef op maandag 19 september 2016 @ 11:37:

Heb thuis nog luchtmachtpatches liggen uit mijn tijd bij de Klu, zal ze eens opmeten wat dat formaat is...
Wij hebben zelf al verschillende leveranciers op het oog, ook die zijn aanbevolen vanuit andere Bar Citizen organisatoren. Het is eigenlijk al zeker dat de patch grootte 4" x 3,5" word. En ook met het van te voren bestellen word rekening mee gehouden.

Dat is allemaal geen probleem. Wel zoeken we nog steeds meer verschillende ontwerpen. ;)
ShockWave schreef op maandag 19 september 2016 @ 11:51:
Komt er mog een poll welke uitgegeven gaat worden of keuze uit allbei?
Op de 24ste gaan wij beslissen welke we gaan doen. Als we zelf niet kunnen beslissen komt er waarschijnlijk een poll.

We gaan één ontwerp laten maken.
Bornhald schreef op maandag 19 september 2016 @ 11:53:
[...]

schatting van iemand op concierge mbt timelines:

[...]
Aardige schatting, denk alleen niet dat ze zoveel (nieuwe) schepen te koop gaan zetten in zo'n korte tijd.
En over die exploration package, dit hebben ze al gedaan met military schepen. Dat was volgens mij vorig jaar tijdens CitCon toen de Sabre uit kwam.

[ Voor 29% gewijzigd door Facerafter op 19-09-2016 11:56 ]

• Bornhald
Case_C schreef op maandag 19 september 2016 @ 11:30:
[...]

[

Wanneer denken jullie trouwens dat we 2.6 op de PTU kunnen verwachten? Zit er wel naar uit te kijken... En met een beetje geluk hebben ze die nieuwe patcher dan ook eindelijk gereed. (Daar mag 2.6 voor mij wel voor worden uitgesteld)
schatting van iemand op concierge mbt timelines:
Just my 2c regarding the upcoming concepts until 3.0 goes live (hopefully before Xmas !)

Vanguard Hopelite is announced for 2.6, most probably will go live during Citizen con unless any annoying bug prevent it again from happening, looks like a 250$ pledge for me but it might go for 235$ in order to maintain the 15$ price scaling between the models.

Since the tremendous popularity of the the UEE exploration packs I foresee a similar military concept discount packs that will contain the Hopelite in order to retain the LTI that may even stretched to contain the Polaris on the higher end packs.

Polaris will most probably be offered on Citizencon and will go for 650$ if is concept only on a single version, or 550$ and 700$ respectively if it is offered on civilian and military versions.

Anvil Hurricane could also be available during Citizencon for around 175$ since it is inspired by an earlier concept poll but will be treated similar to Terrapin on the concept sale price (As per Ben on an interview with the Batgirl a couple of weeks ago).

During the the 48 months sale (AKA Anniversary), we may see the Origin 600 for 175-200$ since it will be probably concepted similar to Genesis
(redundant components that will provide extra safety features to her passengers & crew).

During the Anisale we might also see the Prower if they have a clear picture on how the Tevarin race will look like/function. I expect to be priced similar to the Vandull concepts with a 100-150$ price tag upscale compared to its UEE counterparts.

• Bornhald
Facerafter schreef op maandag 19 september 2016 @ 11:51:

Aardige schatting, denk alleen niet dat ze zoveel (nieuwe) schepen te koop gaan zetten in zo'n korte tijd.
En over die exploration package, dit hebben ze al gedaan met military schepen. Dat was volgens mij vorig jaar tijdens CitCon toen de Sabre uit kwam.
ze hebben wel meer packs gedaan toch die slechts 1 malig (tot nu toe) te koop waren, wat me even te binnen schiet is een pack met alle racers, met (toen) alle alien schepen (zonder scythe) het armada pack.

Let wel dat er wat spreiding zit tussen wanneer het uit komt, een deel ervan geeft hij aan dat met de anniverseray sale uit zal komen, dat is eind van het jaar.
2 schepen met CitizenCon lijkt me niet heel erg overdreven, vooral gezien de hopolite eigenlijk een variant is op de vanguard, en dus niet nieuw.

• Case_C
Bornhald schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:02:
[...]
ze hebben wel meer packs gedaan toch die slechts 1 malig (tot nu toe) te koop waren, wat me even te binnen schiet is een pack met alle racers, met (toen) alle alien schepen (zonder scythe) het armada pack.

Let wel dat er wat spreiding zit tussen wanneer het uit komt, een deel ervan geeft hij aan dat met de anniverseray sale uit zal komen, dat is eind van het jaar.
2 schepen met CitizenCon lijkt me niet heel erg overdreven, vooral gezien de hopolite eigenlijk een variant is op de vanguard, en dus niet nieuw.
Lijkt mij ook wel een hele aardige schatting. En niet te vergeten dat CitCon meestal de afsluiter/start is van een sale week met elke dag andere pakketten. Die zijn echt monsterlijk voor de portemonnee.... >:) :X

Zat me pas overigens nog voor te stellen is hoe het gaat zijn als je een groter schip hebt. Dan slaap je natuurlijk standaard op je schip ipv een cabine op Ollisar oid. 'Dan stap ik rechtstreeks uit m'n cabin de brug van de Carrack op :D . En dan ermee gaan vliegen.... we hebben nu de Starfarer alvast voor het schaalgevoel.. :P daarmee ga je niet te dicht op structures zitten :9 .

[ Voor 18% gewijzigd door Case_C op 19-09-2016 12:10 ]

• troyk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-04 14:11

troyk

attrib -r troyk.nfo

Ik zit al een tijdje te twijfelen om alvast een package te kopen voor de officiële release ,ik vraag me alleeen af of het de moeite waard is om het spel te spelen met muis en keyboard zonder VR.

Ik heb zelf een tijdje een oculus rift DK2 gehad en kijk uit naar een ervaring in VR, kan iemand hier iets over vertellen? Zeker icm de juiste controllers , denk Thrustmaster HOTAS.

It's not who you are , it's who you know.

• Tylocke
troyk schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:18:
Ik zit al een tijdje te twijfelen om alvast een package te kopen voor de officiële release ,ik vraag me alleeen af of het de moeite waard is om het spel te spelen met muis en keyboard zonder VR.

Ik heb zelf een tijdje een oculus rift DK2 gehad en kijk uit naar een ervaring in VR, kan iemand hier iets over vertellen? Zeker icm de juiste controllers , denk Thrustmaster HOTAS.
Mocht je interesse hebben zou ik even een paar weken wachten tot het CitizenCon event. Dit evenement gaat samen met een free fly actie waarbij je het spel kan proberen voordat je er geld aan uit gaat geven.

Daarnaast zal het event nog wat teasers geven over de single player Squadron 42 dus dat is dan ook mooi meegenomen.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Facerafter

Ja hoor is het zeker waard.
Het gaat zoiezo nog een tijd duren voor dat Star Citizen echt officeel VR support zal krijgen.
Als je echt een HOTAS wilt kan je kijken naar de nieuwe Thrustermaster T.16000 FCS , maar op het moment vind ik toetsenbord en muis fijner spelen dan mijn Thrustmaster T.Flight.
Ik zit zelf eigenlijk te wachten op een nieuwe high-end hotas voordat ik er weer één ga aanschaffen.

• Case_C

Hoi en welkom :) ,

Als je zit te twijfelen kan je het beste wachten tot 2.6 of 3.0 uit gaan komen. Met die patches word de totale scope van de game weer uitgebreid. Momenteel is het een geweldige ervaring, maar nog niet als daily driver qua game.

VR is momenteel nog niet gesupport, en daadwerkelijke support van de dev's komt voorlopig nog niet. Dit gaat wel komen, maar voorlopig (dit/volgend jaar) nog niet. De vliegervaring met HOTAS schijnt wel heel goed te zijn, als je de tijd neemt om het in te stellen. Maar voor competieve gameplay is M/K nog sterk in het voordeel, bij een gelijke skill van de Hotas speler vs Keyboard.

Tylocke schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:23:
[...]

Mocht je interesse hebben zou ik even een paar weken wachten tot het CitizenCon event. Dit evenement gaat samen met een free fly actie waarbij je het spel kan proberen voordat je er geld aan uit gaat geven.

Daarnaast zal het event nog wat teasers geven over de single player Squadron 42 dus dat is dan ook mooi meegenomen.
Oh en om het even zit er in SQ42 wel VR support...

[ Voor 18% gewijzigd door Case_C op 19-09-2016 13:35 ]

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Case_C schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:24:
[...]

Oh en om het even zit er in SQ42 wel VR support...
Sure? :) mooi nieuws!

-

• Bornhald

al eerder gezegd, even wachten op een fly free week of weekend en dan kan je rustig proberen hoe het allemaal in zn werk gaat.
Mocht je besluiten het dan te willen kopen, tegenwoordig kan je kiezen voor een starter pakket met SQ 42 OF Star Citizen (multiplayer) voor 50 euro, ik kan je een pakket aanbieden met beide voor 50 euro :) dus mocht je interesse hebben tzt stuur maar een PM

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op maandag 19 september 2016 @ 08:46:
[...]

En bedankt :) , ben benieuwd of we nog meer ontwerpen gaan zien naast die van Thisuren en mij.

Ik moet een gat in mijn agenda slaan, ik doe me best. Maar beloof nog niets. ;)

• troyk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-04 14:11

troyk

attrib -r troyk.nfo

Bornhald schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:00:
[...]

al eerder gezegd, even wachten op een fly free week of weekend en dan kan je rustig proberen hoe het allemaal in zn werk gaat.
Mocht je besluiten het dan te willen kopen, tegenwoordig kan je kiezen voor een starter pakket met SQ 42 OF Star Citizen (multiplayer) voor 50 euro, ik kan je een pakket aanbieden met beide voor 50 euro :) dus mocht je interesse hebben tzt stuur maar een PM
Bedankt voor je uitgebreide antwoord en zeker bedankt voor de aanbieding.
In dat geval wacht ik die 'fly free' week even af en besluit dan om verder te gaan.
Het lijkt me wel een game voor multiple monitor support?

It's not who you are , it's who you know.

• Bornhald
troyk schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:28:
[...]

Bedankt voor je uitgebreide antwoord en zeker bedankt voor de aanbieding.
In dat geval wacht ik die 'fly free' week even af en besluit dan om verder te gaan.
Het lijkt me wel een game voor multiple monitor support?
Ik zou zeker de fly free afwachten, en ook kijken wat ze allemaal laten zien met de citizencon presentatie. De fly free geeft een duidelijke indruk waar ze nu zijn, en de presentatie waar ze over niet al te lange tijd zitten.

vergeet ook niet even de referal code generator te gebruiken wanneer je een accountje aanmaakt

het idee is volgens mij dat je eruit alles mee kan, dus Track IR, VR en multiple monitors

er zijn ook voorbeelden te vinden dat meerdere monitors ondersteund wordt.
https://www.reddit.com/r/...ar_citizen_on_3_monitors/

[ Voor 21% gewijzigd door Bornhald op 19-09-2016 15:49 ]

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Geen idee of ze met Citizencon over de presentatie van Gamescom heen gaan, of dat het een toevoeging is, want anders kan ik zeker de presentatie van Gamescom (2016) aanraden, daarmee zijn een hoop mensen enthousiast door geworden.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• IMa34
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-05-2021
Ik heb trouwens het mailtje ook goed ontvangen. Bedankt nog! _/-\o_

Die meeting lijkt me zeker wel leuk!

Wat betreft de logo`s: Dat VOC schip en de molen vind ik allebei wel tof. 8)

• Case_C
IMa34 schreef op maandag 19 september 2016 @ 18:32:
Ik heb trouwens het mailtje ook goed ontvangen. Bedankt nog! _/-\o_

Die meeting lijkt me zeker wel leuk!

Wat betreft de logo`s: Dat VOC schip en de molen vind ik allebei wel tof. 8)
Verdraaid dat zou betekenen dat er richting de 50 mails wel goed zijn aangekomen... :)

En nu even heel iets anders: Carrack rumours.

Komt uit een aflevering van Designing the Carrack! Altijd fijn dat mensen elk frame van een filmpje doorspitten voor info over een schip. Dit is overigens 2 jaar oud, en is dus origineel concept. De kans dat het in de huidige er zo uit gaat zien is relatief klein.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EYdBA1Q.jpg

En de Bar Citizen Poll weer even :p
https://goo.gl/forms/vyGIZJObXWMw4JIE2

[ Voor 5% gewijzigd door Case_C op 19-09-2016 18:53 ]

• Tylocke
Benjamin- schreef op maandag 19 september 2016 @ 18:31:
Geen idee of ze met Citizencon over de presentatie van Gamescom heen gaan, of dat het een toevoeging is, want anders kan ik zeker de presentatie van Gamescom (2016) aanraden, daarmee zijn een hoop mensen enthousiast door geworden.
Je hebt helemaal gelijk. De Gamescom demo van 3.0 is heel erg de moeite waard. CitizenCon richt zich iets meer op SQ42 en Gamescom op SC. Allebei bevatten content die de moeite waard is om te zien.

• Bornhald
Vanaf mobiel even een reddit linkje, maar iemand begonnen met je een idee te laten krijgen van hoe groot de Carrack is. Ziet er wel groot uit :) de poster heeft 3 plaatjes toegevoegd

https://m.reddit.com/r/st..._carrack_internal_layout/

• Case_C
En de commlink voor deze week:
Morgen is er weer een 10ftC :D , kijken wat daar voorbij gaat komen.
Greetings Citizens!

Hi.

How are you?

I am well.

I have some questions for you.

Did you check out that RAD Sneak Peek that was in last week's email newsletter? If you didn't, you can see it here: https://robertsspaceindus...smission/15511-Sneak-Peek

Did you see that cool Herald stuff in Around the Verse last week? If you didn't, you can see that here: https://robertsspaceindus...on/15517-Around-The-Verse

Did you watch Josh Coons in Reverse the Verse last week where he talked about the upcoming rework of the Cutlass? If you didn't, you can see that here: https://robertsspaceindus...n/15520-Reverse-The-Verse

Did you experience the return of Ben Lesnick to your screens in this weekend's 11-HOUR Wing Commander II 25th Anniversary Livestream? If you didn't, you can see that here: https://www.twitch.tv/cigcommunity/profile

And finally, did you enjoy our five days of Gamescom Showfloor Livestreams? Looking at the viewership metrics, it sure looks like you guys did, and because of that, we're gonna do it again for CitizenCon! On Friday and Saturday, October 7th and 8th from 12pm to 6pm PDT on twitch.tv/starcitizen we'll be hosting four Community Streamers as they broadcast LIVE directly from our Los Angeles studio. We'll be giving away Star Citizen ships and game packages every hour as we celebrate the history of Star Citizen, and get everyone pumped for our yearly CitizenCon broadcast on Sunday. But just who are those Community Streamers broadcasting LIVE from the office on October 7th and 8th? Why they are @Wtfosaurus, @Sofiegrl, @Capn_Flint, and @SGT_Gamble and we're excited to have them sharing their Star Citizen experiences with you in our lead up to CitizenCon. So tune in to see games, giveaways, and maybe even a developer interview or two in the days before CitizenCon.

Now, unfortunately, we have some bad news. I'm sorry, but there's not going to be a Bugsmashers this week, nor is there going to be a Loremakers in it's place. This is because this Wednesday at 12 noon the New and Improved 10 For the Chairman will be returning to your screens! Many, many folks here have been working very hard in recent weeks to evolve 10 For the Chairman into something new, and we hope you'll be as pleased with the results as we are. However, this "Special Edition" of 10 For the Chairman IS NOT a return to the weekly Q&A show of before, it is more a pilot of something new we'd like to continue doing at longer intervals in the future. We think this episode is a good starting point to show you a little of where we'd like to go with the series in future episodes. Wednesdays will return to it's bi-weekly Bugsmashers/Loremakers tradeoffs next week.

Then on Thursday we have Around the Verse featuring the work of our Frankfurt office, and Friday our weekly followup, Reverse the Verse.

Coming up the following week, you can expect another Monthly Subscriber's Town Hall with members of the Austin Development Team (Subscribers look for the Questions thread to go up later this week) and then Ben, Alexis, Tyler and I will be heading down to TwitchCon to do our thing in San Diego this year.

Finally, Pizza Hut is selling a Grilled Cheese Crust Pizza. I just wanted to share that, as well.

Pizza-Hut.jpg

THE COMM-LINK/BROADCAST SCHEDULE
Tuesday, September 20th
- Lore Post

Wednesday, September 21st
- [1200 PDT / 1900 UTC] **NEW** 10 For the Chairman: Special Edition - YouTube: StarCitizen
- Jump Point Rerun

Thursday, September 22nd
- [1200 PDT / 1900 UTC] Around the Verse 3.8: Frankfurt - YouTube: StarCitizen
- Vault Update

Friday, September 23rd
- [0700 PDT / 1400 UTC] Reverse the Verse 2.8: Frankfurt - https://www.twitch.tv/cigcommunity

Bornhald schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 08:21:
Vanaf mobiel even een reddit linkje, maar iemand begonnen met je een idee te laten krijgen van hoe groot de Carrack is. Ziet er wel groot uit :) de poster heeft 3 plaatjes toegevoegd

https://m.reddit.com/r/st..._carrack_internal_layout/
De locatie doet 't toch goed blijkbaar :) , 82% geeft momenteel aan dat ze 't wel zien zitten om te komen.

Bornhald schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:08:
[...]

geeft 82% van alle Gotinc en de mensen op het SC forum van het subje nederland aan om te komen, of 82% van de mensen die het forumlier in heeft gevuld?
The latter. Dus wie het form heeft ingevuld. 10% zegt niet te komen, en vooralsnog vind 1 persoon het te ver.

[ Voor 9% gewijzigd door Case_C op 20-09-2016 12:16 ]

• Bornhald
Case_C schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 08:56:
En de commlink voor deze week:
Morgen is er weer een 10ftC :D , kijken wat daar voorbij gaat komen.

[...]

[...]

De locatie doet 't toch goed blijkbaar :) , 82% geeft momenteel aan dat ze 't wel zien zitten om te komen.
geeft 82% van alle Gotinc en de mensen op het SC forum van het subje nederland aan om te komen, of 82% van de mensen die het forumlier in heeft gevuld?
Case_C schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 08:56:

The latter. Dus wie het form heeft ingevuld. 10% zegt niet te komen, en vooralsnog vind 1 persoon het te ver.
maar dan zou je dus eigenlijk de reactie van de mensen die niks ingevuld hebben moeten hebben om zeker te zijn van je statement, want komen die niet omdat ze het niks vinden/niks van die event af weten of omdat het toch te ver is en dat het dan toch geen zin heeft de enquête in te vullen :)
andersom zou je kunnen redeneren waarom heeft die ene persoon die aangeeft dat het te ver is, de moeite genomen de enquête in te vullen om aan te geven dat het te ver is en wat is zijn definitie van te ver (met andere woorden, wanneer zou hij wel komen)

[ Voor 45% gewijzigd door Bornhald op 20-09-2016 15:55 ]

• Case_C
Bornhald schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:08:
[...]
maar dan zou je dus eigenlijk de reactie van de mensen die niks ingevuld hebben moeten hebben om zeker te zijn van je statement, want komen die niet omdat ze het niks vinden/niks van die event af weten of omdat het toch te ver is en dat het dan toch geen zin heeft de enquête in te vullen :)
andersom zou je kunnen redeneren waarom heeft die ene persoon die aangeeft dat het te ver is, de moeite genomen de enquête in te vullen om aan te geven dat het te ver is en wat is zijn definitie van te ver (met andere woorden, wanneer zou hij wel komen)
Zal even contact op nemen met de AIVD, die kunnen me vast vertellen hoe de overige NL'se citizens erover denken. :+

Bornhald schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:06:
[...]
Je zou kunnen beginnen met het overige bestand van Gotinc leden :P
dus een mailtje met een enquête sturen waarin ze kunnen aangeven waarom ze de eerdere enquête niet ingevuld hebben :D

ook speeddoc van de gladius
[video]
Mwa de response is boven gemiddeld dus ik ben verder al vlug tevreden. Mensen die niet reageren kunnen dat alsnog doen als de "officieuze" aankondiging gaat komen op AtV of zoiets :P .

[ Voor 28% gewijzigd door Case_C op 20-09-2016 16:19 ]

• Bornhald
Case_C schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:02:
[...]

Zal even contact op nemen met de AIVD, die kunnen me vast vertellen hoe de overige NL'se citizens erover denken. :+
je zou kunnen beginnen met het overige bestand van Gotinc leden :P
dus een mailtje met een enquête sturen waarin ze kunnen aangeven waarom ze de eerdere enquête niet ingevuld hebben :D

ook speeddoc van de gladius

oh trouwens, iets over de cutlass black,
er is (blijkbaar) gezegd dat de cutlass black nu helemaal geen docking ring meer krijgt/kan fitten. en nu even chronologisch wat dingen:

- tijdens de KS, vraag naar pirate ship, sleek interceptor achtig schip die ook loot mee kan nemen --> pirate package is born in de vorm van een cutlass black met RIO seat en un manned turret ( https://www.kickstarter.c...star-citizen/posts/350884 )
- vlak na de KS. De cutlass wordt een glass cannon ( https://www.reddit.com/r/..._do_you_see_the_cutlasss/ )
- Cutlass achter op de andere schepen maar we krijgen een mooi standbeeld ( https://www.google.nl/url...DVgg&ust=1474467624566804) . Nieuw pirate package bevat geen docking collar meer, maar alle cutlasses krijgen (volgens de beschrijving) standaard een docking collar. ( https://www.reddit.com/r/...out_the_cutlass_variants/ https://www.systemsunited...ss-questions-part-2.4632/ )
- Cutlass komt in hangar, maar erg gebugged, met naast de standaard uitvoering een politie wagen en een ambulance. Turret is nu manned, van 2 personenen naar 3 gegaan ( https://forums.robertsspa...tlass-is-a-disappointment )
- cutlass black in game, langzaam log ding, officieel van Ben dat het nooit een interceptor/fighter had moeten zijn maar altijd een armed transport. (ondanks anders gecommuniceerd, https://www.kickstarter.c...star-citizen/posts/350884 ) ( https://m.reddit.com/r/st...s_had_a_significant_role/ )
- Cutlass eigenaren krijgen de optie om een CCU naar een buccaneer te krijgen, buccaneer --> drake interceptor ( https://www.reddit.com/r/...get_10_off_the_buccaneer/ )
- Eerder deze week De cutlass krijgt nu meer cargo space, en geen docking collar, waarschijnlijk geen docking collar meer fitten
- drama thread van 2015 wordt weer actief https://forums.robertsspa...digital-pirate-package/p9 Dat de eigenaren van het originele pirate package wel erg gedupeerd zijn :P :*)

[ Voor 94% gewijzigd door Bornhald op 20-09-2016 16:42 ]

• Thisuren
Bornhald schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:06:
[...]
oh trouwens, iets over de cutlass black,
er is (blijkbaar) gezegd dat de cutlass black nu helemaal geen docking ring meer krijgt/kan fitten.
Hij zei toch alleen dat die docking ring of verplaatst of verwijderd moest worden. Helemaal niets over of het zeker was of niet, alleen maar dat ze daarnaar gingen kijken. Lijkt me dat ze die niet zo maar weg zullen halen als het 1 van de main features is.

• Bornhald
Thisuren schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:50:
[...]

Hij zei toch alleen dat die docking ring of verplaatst of verwijderd moest worden. Helemaal niets over of het zeker was of niet, alleen maar dat ze daarnaar gingen kijken. Lijkt me dat ze die niet zo maar weg zullen halen als het 1 van de main features is.
Als het een key feature van de Cutlass zou zijn, dan zou verwijderen toch helemaal niet eens een optie kunnen zijn

edit:
maar de docking colar gaat echt helemaal weg
But for #4, we're definitely losing the bottom docking collar on the Cutlass. I know this may be painful for some to hear, so I'm sorry for that. We will have docking collars and docking functionality in the game in the future, but we need to figure out dynamic local physics grids first, and that won't happen until after SQ42 is out since docking is a PU feature. The Cutlass will no longer have a docking collar and there are no future plans to re-add it later (though things do change around here). And I do not know what will be substituted yet for the Docking Collar that came with the Pirate package.
https://forums.robertsspa.../7036915/#Comment_7036915

[ Voor 43% gewijzigd door Bornhald op 20-09-2016 21:28 ]

• Case_C
Bornhald schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 18:02:
[...]

Als het een key feature van de Cutlass zou zijn, dan zou verwijderen toch helemaal niet eens een optie kunnen zijn

edit:
maar de docking colar gaat echt helemaal weg

[...]

https://forums.robertsspa.../7036915/#Comment_7036915
Ergens wel jammer, maar dat is duidelijk resultaat van het financieel model van CIG en de rework van de Cutlass. Wanneer ze de Cutlass als test-case (no pun intended) konden gebruiken voor dynamische local physic grids had het een interessante ontwikkeling geweest. Nu blijkt dat dit nog post 3.0 ligt is de rework van de Cutlass zinloos naar het 'originele' concept. Ze zijn met de rework begonnen, en de tech die ervoor nodig is (docking) is nog niet gereed.

Doordat er nu nog niks ingame is wat het 'docken' mogelijk gaat maken... is het ook niet te zeggen hoe het daadwerkelijk gaat werken. Je hebt natuurlijk de ports op de Constelation waar alles op aan zou moeten sluiten, hoe dat eruit gaat zien danwel gaat werken is ook nog maar de vraag.

Ergens denk ik dat ze het schip gewoon willen afronden, en dat het volledig gaat gebeuren met de tech die nu goed werkt en ze tot hun beschikking hebben. De meeste schepen zitten nog vol glitches, en dat komt mede doordat die tijdens verschillende periodes van ontwikkeling zijn 'samengesteld'. Lijkt me dat ze bij de Cutlass nu gewoon een product/schip willlen leveren wat af is. (Zoals ze de fighters nu hebben, met missileboats uitgezonderd... die zijn echt een 'mess' :+ )

Dat betekend overigens ook dat alle schepen met docking ports nog een overhaul nodig hebben zodra die techniek beschikbaar komt. Denk dat ze vanuit die redenering ervoor kiezen om de Cutlass de docking port te ontzeggen. Jammer voor het concept, maar positief voor het directe resultaat zodra het schip ingame komt.

Denk dat we later ingame verschillende schepen gaan krijgen. (Even simpel gesteld, want er zit nog van alles tussen. Freelancer heeft ook niet echt een docking port... die had er ook 1 in het originele model!) De kleine.. die landen op de landing pads en missen airlocks danwel docking ports. En de grotere schepen, zoals de Constelation, 'Tali, Starfarer, Carrack etc.

De grote schepen gaan volgens mij de mogelijkheid scheppen om in de PU praktisch zonder 'spacesuit' rond te lopen. Ik stel het me voor dat je je schip op de meeste plekken kan 'docken' aan een spaceport, (zoals de Idri' aan Port Ollisar in de loading screen) In space kan dat dan ook via de docking port -tech waar ze momenteel nog mee bezig zijn. Die tech hebben ze het al wel vaker over gehad, maar nog niets van laten zien... dus stiekem verwacht ik wel dat ze in Frankfurt het al semi-werkend hebben :P . Wellicht met CitCon... hoewel dat zeer zuur zou zijn voor de Cutlass, gezien het volgens mij de enige tech is die het implementeren van de dockingport zou verhinderen.

Anyway... development in progress, als we alles uit elkaar moeten halen wat er al niet aan "gebroken beloften" ligt... is de stapel wellicht hoger dan ... (not gonna say it :+ ) Naar mijn idee zal 't uiteindelijk wel goed komen, wanneer de tech er gaat komen kan je ervan uit gaan dat er een schip komt wat de Cutlass 'had moeten zijn'. En om het even geeft CIG de mogelijkheid voor die packages om 'weer' te switchen. We shall see :) .

edit: Wall of text :7

• Bornhald
Case_C schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 23:03:
[...]

Ergens wel jammer, maar dat is duidelijk resultaat van het financieel model van CIG en de rework van de Cutlass. Wanneer ze de Cutlass als test-case (no pun intended) konden gebruiken voor dynamische local physic grids had het een interessante ontwikkeling geweest. Nu blijkt dat dit nog post 3.0 ligt is de rework van de Cutlass zinloos naar het 'originele' concept. Ze zijn met de rework begonnen, en de tech die ervoor nodig is (docking) is nog niet gereed.

Doordat er nu nog niks ingame is wat het 'docken' mogelijk gaat maken... is het ook niet te zeggen hoe het daadwerkelijk gaat werken. Je hebt natuurlijk de ports op de Constelation waar alles op aan zou moeten sluiten, hoe dat eruit gaat zien danwel gaat werken is ook nog maar de vraag.

Ergens denk ik dat ze het schip gewoon willen afronden, en dat het volledig gaat gebeuren met de tech die nu goed werkt en ze tot hun beschikking hebben. De meeste schepen zitten nog vol glitches, en dat komt mede doordat die tijdens verschillende periodes van ontwikkeling zijn 'samengesteld'. Lijkt me dat ze bij de Cutlass nu gewoon een product/schip willlen leveren wat af is. (Zoals ze de fighters nu hebben, met missileboats uitgezonderd... die zijn echt een 'mess' :+ )

Dat betekend overigens ook dat alle schepen met docking ports nog een overhaul nodig hebben zodra die techniek beschikbaar komt. Denk dat ze vanuit die redenering ervoor kiezen om de Cutlass de docking port te ontzeggen. Jammer voor het concept, maar positief voor het directe resultaat zodra het schip ingame komt.

Denk dat we later ingame verschillende schepen gaan krijgen. (Even simpel gesteld, want er zit nog van alles tussen. Freelancer heeft ook niet echt een docking port... die had er ook 1 in het originele model!) De kleine.. die landen op de landing pads en missen airlocks danwel docking ports. En de grotere schepen, zoals de Constelation, 'Tali, Starfarer, Carrack etc.

De grote schepen gaan volgens mij de mogelijkheid scheppen om in de PU praktisch zonder 'spacesuit' rond te lopen. Ik stel het me voor dat je je schip op de meeste plekken kan 'docken' aan een spaceport, (zoals de Idri' aan Port Ollisar in de loading screen) In space kan dat dan ook via de docking port -tech waar ze momenteel nog mee bezig zijn. Die tech hebben ze het al wel vaker over gehad, maar nog niets van laten zien... dus stiekem verwacht ik wel dat ze in Frankfurt het al semi-werkend hebben :P . Wellicht met CitCon... hoewel dat zeer zuur zou zijn voor de Cutlass, gezien het volgens mij de enige tech is die het implementeren van de dockingport zou verhinderen.

Anyway... development in progress, als we alles uit elkaar moeten halen wat er al niet aan "gebroken beloften" ligt... is de stapel wellicht hoger dan ... (not gonna say it :+ ) Naar mijn idee zal 't uiteindelijk wel goed komen, wanneer de tech er gaat komen kan je ervan uit gaan dat er een schip komt wat de Cutlass 'had moeten zijn'. En om het even geeft CIG de mogelijkheid voor die packages om 'weer' te switchen. We shall see :) .

edit: Wall of text :7
even een hele korte reactie dan :)

wat het meest vervelende is dat het WEER de cutlass is, eerst was het al zo dat de docking collar van een extra item een item werd wat iedere cutlass had. Op zich geen probleem, behalve dat het pirate package van toen extra als los item een docking collar had.. dus wat moet je met 2, waarop het antwoord van Ben was... Verkopen.. Wat nu dus wel erg ironisch is, gezien het feit dat de docking collar er helemaal af is gehaald en niet meer op de cutlass kan worden geplaatst. Het originele package heeft nu dus iets waar het niks mee kan.

Nu snap ik de niet zeuren reacties en alles kan veranderen tijdens ontwikkeling reacties ergens wel. En het probleem was minder groot, waren het niet, dat in de tijd van het LTI Pirate package het LTI Hornet en het LTI Freelancer package even duur waren als het Pirate package, met andere woorden, je kon toen nog vrij switchen tussen de drie. Sinds toen en nu, zijn zowel het hornet als het freelancer package duurder geworden, maar het cutlass package niet, je kan dus niet meer switchen tussen de drie. Op zich best raar. Maar het antwoord van Ben was hier op, je hebt als pirate package backer al genoeg rewards gehad in de vorm van de pledge goals (die uiteraard ook gewoon waren uitgedeeld aan de mensen met een freelancer en een hornet)

Dus dat zijn twee hele duidelijke gevalen (van uit het perspectief van een pirate package owner) waarbij ze benadeeld zijn. Dat is los van de totale verandering van type schip (je zou kunnen beredeneren dat ze daardoor zijn gecompenseerd met de gratis ccu naar een buccaneer, hoewel ook dat niet het schip is, wat als pirate schip is gepitched)

Overigens komt hier ook voor een deel mijn antipathie richting Ben vandaan, omdat hij in beide gevallen eigenlijk gewoon FU tegen de early backers die een cutlass hebben gekocht heeft gezegd (Let wel, mede dankzij deze mensen die er überhaupt voor hebben gezorgd dat ze zo ver hebben kunnen komen, was de KS gefaald dan waren we hier niet, en dit is dus een andere groep dan de mensen die later een cutlass black hebben gekocht, omdat hij toen al aangepast was in omschrijving etc!)

maar ik klim wel weer van mn zeepkist af :D blijkbaar iets langer antwoord gewoorden dan ik initieel dacht

• Case_C
Bornhald schreef op woensdag 21 september 2016 @ 00:19:
[...]
maar ik klim wel weer van mn zeepkist af :D
Later in de PU kunnen we je dus vinden voor willekeurige Drake Dealers waar je op zo'n kleine cargo crate staat te verkondigen over Voip dat de Cutlass niet is geworden wat het had moeten zijn. Daar dan wat NPC's met Fight Board Carry borden voor. Dat zou de PU wel wat meer leven geven XD .

• Bornhald
Case_C schreef op woensdag 21 september 2016 @ 08:48:
[...]

Later in de PU kunnen we je dus vinden voor willekeurige Drake Dealers waar je op zo'n kleine cargo crate staat te verkondigen over Voip dat de Cutlass niet is geworden wat het had moeten zijn. Daar dan wat NPC's met Fight Board Carry borden voor. Dat zou de PU wel wat meer leven geven XD .
Zolang ik er uec mee kan verdienen :)

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-10 11:35
Case_C schreef op woensdag 21 september 2016 @ 08:48:
[...]

Misschien een beetje random, maar aanhakend hierop vraag ik me eigenlijk wel af of er wat geroleplayed gaat worden in SC. Ik verwacht dat comms meer met voice gaat dan met traditioneel text tegen die tijd, en dus hoeveel vrouwelijke karakters we straks horen met mannelijke stem of met voice modulator :P

Wat verwachten jullie trouwens van de Polaris? Zag een insider schatting van 650-700 dollar, dat maakt het stiekem wel aantrekkelijk om er een naast m'n Carrack te zetten :P

• Case_C
Oraijon schreef op woensdag 21 september 2016 @ 09:10:
[...]
Misschien een beetje random, maar aanhakend hierop vraag ik me eigenlijk wel af of er wat geroleplayed gaat worden in SC. Ik verwacht dat comms meer met voice gaat dan met traditioneel text tegen die tijd, en dus hoeveel vrouwelijke karakters we straks horen met mannelijke stem of met voice modulator :P
"You buy cat?"

Gezien je nu al best veel mensen hebt die op die manier spelen gok ik dat het later in de PU alleen maar meer gaat worden. Zeker wanneer je local voip ingame gaat krijgen, en een soortgelijk systeem voor schepen.
Wat verwachten jullie trouwens van de Polaris? Zag een insider schatting van 650-700 dollar, dat maakt het stiekem wel aantrekkelijk om er een naast m'n Carrack te zetten :P
Verwacht dat de Polaris wel een hard-hitter gaat zijn, waar je niet in de buurt wil komen met je fighter :P . Ben overigens meer benieuwd naar running-cost dan de performance, vraag me dan vooral af hoeveel cargo je moet verplaatsen om even met je Polaris te vliegen.

Vraag me ook af hoeveel mensen in de organisatie er na CitCon er 1 gaan hebben :+ , en hoeveel Carracks er voor gesmolten gaan zijn. Kan alvast wel zeggen dat mijn Carrack gewoon in 'pending' order blijft. (Kan wel working zeggen... maar hij is nog niet eens ingame :+ )

En nog maar een keertje :P , de animopoll voor Bar Citizen NL 10 December
https://goo.gl/forms/5OJA6rfJdZn23bHM2

Momenteel 48x ingevuld, met 39x ja :)

[ Voor 15% gewijzigd door Case_C op 21-09-2016 11:04 ]

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-10 11:35
Case_C schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:24:
[...]

"You buy cat?"

Gezien je nu al best veel mensen hebt die op die manier spelen gok ik dat het later in de PU alleen maar meer gaat worden. Zeker wanneer je local voip ingame gaat krijgen, en een soortgelijk systeem voor schepen.

[...]

Verwacht dat de Polaris wel een hard-hitter gaat zijn, waar je niet in de buurt wil komen met je fighter :P . Ben overigens meer benieuwd naar running-cost dan de performance, vraag me dan vooral af hoeveel cargo je moet verplaatsen om even met je Polaris te vliegen.

Vraag me ook af hoeveel mensen in de organisatie er na CitCon er 1 gaan hebben :+ , en hoeveel Carracks er voor gesmolten gaan zijn. Kan alvast wel zeggen dat mijn Carrack gewoon in 'pending' order blijft. (Kan wel working zeggen... maar hij is nog niet eens ingame :+ )

Als Polaris echt maar 650-700 gaat kosten dan zie ik het echt wel gebeuren dat mijn halve vloot ingeruild gaat worden. Dan begin ik met een Carrack en Polaris en een Freelancer MIS ofzo (kan zijn dat ik voor de combi van die drie dan nog ietsje moet blijleggen, maar whatever :P). Als het erop neerkomt zijn de Hornets en Vanguards enzo allemaal wel in game te krijgen en betaalbaar te verzekeren. Als ik dan toch zoveel geld neerleg, dan liever LTI op iets groots :P

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 14:18
Oraijon schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:24:
[...]

Als Polaris echt maar 650-700 gaat kosten dan zie ik het echt wel gebeuren dat mijn halve vloot ingeruild gaat worden. Dan begin ik met een Carrack en Polaris en een Freelancer MIS ofzo (kan zijn dat ik voor de combi van die drie dan nog ietsje moet blijleggen, maar whatever :P). Als het erop neerkomt zijn de Hornets en Vanguards enzo allemaal wel in game te krijgen en betaalbaar te verzekeren. Als ik dan toch zoveel geld neerleg, dan liever LTI op iets groots :P
Ik wil eerst afwachten hoeveel personeel je nodig hebt om de Polaris te runnen en de andere operating costs voor ik mij ergens op vast pin.

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• Bornhald
Case_C schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:24:
[...]

"You buy cat?"

optie die ik zsm uit zet, heel weinig behoefte mouthbreathers te horen als ik aan het spelen ben en ook niet dat iedereen in mijn buurt hoort dat ik weer eens moet stofzuigen van mn vrouw of anders..
[...]

je gebruikt je polaris toch juist zodat andere hun cargo kunnen verplaatsen (het zij als spearhead bij een aanval op een convoy of als verdediging van een convoy)

en de prijs van tussen de 600 en 700 zingt al een tijdje rond ja.

zou nog best eens een CCU kunnen worden voor de carrack, of wellicht voor iets anders.

oh, en DS is weer ergens los gegaan
https://www.reddit.com/r/...k_talks_about_starengine/

anyway dit is de reactie van iemand op de analogie van DS
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qwXVlw9.png

[ Voor 6% gewijzigd door Bornhald op 21-09-2016 12:03 ]

• Case_C
Oraijon schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:24:
[...]
Als Polaris echt "maar" 650-700 gaat kosten dan zie ik het echt wel gebeuren dat mijn halve vloot ingeruild gaat worden. Dan begin ik met een Carrack en Polaris en een Freelancer MIS ofzo (kan zijn dat ik voor de combi van die drie dan nog ietsje moet blijleggen, maar whatever :P). Als het erop neerkomt zijn de Hornets en Vanguards enzo allemaal wel in game te krijgen en betaalbaar te verzekeren. Als ik dan toch zoveel geld neerleg, dan liever LTI op iets groots :P
Het voordeel van LTI is natuurlijk wel groter met een groter schip, dus vanuit dat opzicht gaat dat wel werken. Ben ook wel benieuwd wat de bewapening van de Polaris nu precies gaat zijn... wellicht dat er een paar grotere turrets op zitten.
SNAFU schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:40:
[...]
Ik wil eerst afwachten hoeveel personeel je nodig hebt om de Polaris te runnen en de andere operating costs voor ik mij ergens op vast pin.
Gaat inderdaad erg interessant zijn :) , de multi-crew schepen gaan ook pas 'leven' als je er NPC's op hebt lopen heb ik het idee. Gaat wel grappig zijn als de AI van sommige NPC's niet 100% is en je ze achterlaat op een station doordat ze iets anders aan het doen zijn :+ .

• Bornhald
Case_C schreef op woensdag 21 september 2016 @ 12:28:

Gaat inderdaad erg interessant zijn :) , de multi-crew schepen gaan ook pas 'leven' als je er NPC's op hebt lopen heb ik het idee. Gaat wel grappig zijn als de AI van sommige NPC's niet 100% is en je ze achterlaat op een station doordat ze iets anders aan het doen zijn :+ .
zelfs een starfarer voelt leeg als je er alleen in loopt, zelfs met 4 man is hij nog leeg vind ik..
met 7 er nog nooit op geweest. Maar ik denk dat (vooral zonder cargo) hij dan ook leeg aanvoelt.
Wellicht dat er meer leven komt wanneer die mensen ook wat doen, en of het dan mensen of NPCs zijn maakt voor de sfeer niet uit denk ik

• Case_C
Bornhald schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:14:
[...]
Zelfs een starfarer voelt leeg als je er alleen in loopt, zelfs met 4 man is hij nog leeg vind ik..
met 7 er nog nooit op geweest. Maar ik denk dat (vooral zonder cargo) hij dan ook leeg aanvoelt.
Wellicht dat er meer leven komt wanneer die mensen ook wat doen, en of het dan mensen of NPCs zijn maakt voor de sfeer niet uit denk ik
Eigenlijk ga je dat met alles groter dan een Freelancer wel hebben. Subsumbtion zou de oplossing daarvoor zijn, en we kunnen alleen maar hopen dat het gewoon in alle aspecten van het spel goed gaat werken!

Verwijderd

Oraijon schreef op woensdag 21 september 2016 @ 09:10:
[...]

Zoor vrouwlijke spelers blijft dat een creepy gedachte.
De voice mods zijn dan niet bepaald goed en het valt op, maar toch, blijft creepy (en niet al te volwassen)

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Bornhald schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:56:

optie die ik zsm uit zet, heel weinig behoefte mouthbreathers te horen als ik aan het spelen ben en ook niet dat iedereen in mijn buurt hoort dat ik weer eens moet stofzuigen van mn vrouw of anders..
Een echte man "Piraat!!" raakt dat ding niet aan of pakt de bladzuiger, snel klaar en waarschijnlijk de laatste keer dat ze het nog vraagt..
oh, en DS is weer ergens los gegaan
https://www.reddit.com/r/...k_talks_about_starengine/

anyway dit is de reactie van iemand op de analogie van DS
[afbeelding]
Ik wacht op de Calzone..... d:)b

• Bornhald
ik kwam wat concept art van de terrapin tegen

http://www.starcitizennew...-vault-terrapin-demo-3-0/

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kzQTtGil.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5QksBrel.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RZZznXfl.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PaY6paxl.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vL3UNefl.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xMjND1Fl.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/htKauOvl.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WQlq2BWl.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rgzqgiAl.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bIj96KQl.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ka00taUl.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7xWVqlTl.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/k856QPil.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ckpzBSCl.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MtGKcq9l.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/S11mA6tl.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/L0YtS2Ql.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/q5UKdiwl.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bbAjStll.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MEwvIEIl.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZfvcayKl.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7dZKwDil.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/sUevaZNl.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Lhz8bgHl.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LE6wU6yl.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZQmyqAUl.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1gbSJZYl.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jHDJQ0ol.jpg

• Willem078
over ruimteschepen gesproken ;) Gaan er nog mensen naar de estec open dag volgende week? Ik ga met mn dochtertje (7) naar het kids gedeelte, waarschijnk rond 11 uur tot 1 ofzo

http://esamultimedia.esa.int/docs/ESTEC/PROGRAMME_2016.pdf
http://www.esa.int/dut/ES...Day_2016_registreer_je_nu

• Mattie112
Willem078 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 14:23:
over ruimteschepen gesproken ;) Gaan er nog mensen naar de estec open dag volgende week? Ik ga met mn dochtertje (7) naar het kids gedeelte, waarschijnk rond 11 uur tot 1 ofzo

http://esamultimedia.esa.int/docs/ESTEC/PROGRAMME_2016.pdf
http://www.esa.int/dut/ES...Day_2016_registreer_je_nu
Was het wel van plan, tenslotte is het slechts 10 minuten fietsen :)

• Willem078
Mattie112 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 14:23:
[...]
Nice, dan woon je dus lekker dicht bij zee

• Bornhald
Mattie112 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 14:23:
[...]

maar woon je dan in Noordwijk of Katwijk? :)

overigens wel grappig verhaal, kwam dus iemand op het SC forum tegen die letterlijk in de flat tegenover mij woont(de?)

ook grappig, de starmap is genomineerd voor een prijs
https://www.reddit.com/r/...p_has_been_nominated_for/

[ Voor 38% gewijzigd door Bornhald op 21-09-2016 15:26 ]

• Mattie112
In Noordwijk natuurlijk!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10 13:22
Tijd voor een nieuw systeempje zodat SC starten en spelen minder gepaard gaat met frustratie ;)

Hier nog mensen die recent een systeem hebben gebouwd of bezig zijn? Ik heb nog wat twijfels over de processor hint hint ;)

[ Voor 13% gewijzigd door MeanGreen op 21-09-2016 17:44 ]

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
MeanGreen schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:44:
Tijd voor een nieuw systeempje zodat SC starten en spelen minder gepaard gaat met frustratie ;)

Hier nog mensen die recent een systeem hebben gebouwd of bezig zijn? Ik heb nog wat twijfels over de processor hint hint ;)
Koop een 6600k

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10 13:22
Het is maar een paar tientjes voor K vs niet-K, maar ik ga waarschijnlijk toch niet zitten knutselen met overklokken.

• Case_C
MeanGreen schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:44:

Een i5 gaat de bottleneck niet vormen bij normaal gebruik. Echter in SC kan het wel eens anders liggen, daar ligt de het voordeel veel meer bij hyper-threading. Dus mijn advies, haal een i7-6700 als dan niet met of zonder K :p .

[ Voor 5% gewijzigd door Case_C op 21-09-2016 17:56 ]

• Tylocke
Case_C schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:56:
[...]

Een i5 gaat de bottleneck niet vormen bij normaal gebruik. Echter in SC kan het wel eens anders liggen, daar ligt de het voordeel veel meer bij hyper-threading. Dus mijn advies, haal een i7-6700 als dan niet met of zonder K :p .
Dit inderdaad. Ik heb ook een i7 erin en vond destijds de upgrade van i5 (3330) naar i7 (3770) wel fijn. Nu heb ik een i7 6700k erin dus daar zou je nog naar de non-k kunnen kijken.

Het grootste verschil was bij mij de upgrade van geheugen. SC + OS kan al richting 10 tot 12gb geheugen pakken. Een upgrade naar 16gb kan echt uitmaken (minder swapping). Daarnaast natuurlijk SSD. Heb getest op een 850 Evo en een 950 Pro. De Pro is natuurlijk sneller maar m.i. niet de dubbele prijs t.o.v. de 850 Evo waard.

• Case_C
Ik zat al te kijken waar de delay voor de 10ftC zou blijven... nou daar is tie dan:
https://forums.robertsspa.../7042472/#Comment_7042472

Dat word of laat, of morgenochtend kijken...

edit:
[...]

Schiet nou eens op met je Photosoep. :+ >:)

Wat ben ik toch opdringerig hé :+ , ook die voorspellende blik van je is wel erg goed!
Mijn eerste aandeel 8)

*leuke mobile wallpaper tho :9
[afbeelding]
De 'stargazing lion' 8) , en inderdaad ideaal voor m'n OP9 met 6K scherm :D .

[ Voor 56% gewijzigd door Case_C op 21-09-2016 21:11 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:56:
[...]

Schiet nou eens op met je Photosoep. :+ >:)
:9

Mijn eerste aandeel 8)

Edit:
Case_C schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:00:

Wat ben ik toch opdringerig hé :+ , ook die voorspellende blik van je is wel erg goed!

[...]

De 'stargazing lion' 8) , en inderdaad ideaal voor m'n OP9 met 6K scherm :D .
:D Glazen bol werkt nog steeds. Mooi gezegd, 'Stargazing Lion'.
Bornhald schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:40:
[...]
maar het is toch in Utrecht en niet in Holland
Ik weet niet waar jij denkt waar Utrecht ligt? ;)

Ik kan het achteraf nog altijd veranderen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8eT4ZF6.png

[ Voor 61% gewijzigd door DutchWalnut op 21-09-2016 21:45 ]

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
MeanGreen schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:46:
[...]

Het is maar een paar tientjes voor K vs niet-K, maar ik ga waarschijnlijk toch niet zitten knutselen met overklokken.
Overclocken duurt maar een paar minuten...

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

• Bornhald
DutchWalnut schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:01:
[...]

:9

Mijn eerste aandeel 8)

Edit:
[...]

:D Glazen bol werkt nog steeds. Mooi gezegd, 'Stargazing Lion'.

[afbeelding]
maar het is toch in Utrecht en niet in Holland

• Metzer90
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-09 01:39
Tof design! Mag ik heel brutaal zijn en vragen of je de manen van de leeuw oranje kunt maken? :>

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Precies wat ik dacht. Ik dacht van bijna perfect... mis iets oranje/NL er in. :p

• Bornhald
DutchWalnut schreef op woensdag 21 september 2016 @ 21:01:

Ik weet niet waar jij denkt waar Utrecht ligt? ;)

[afbeelding]
Volgens mij provincie Utrecht, in Nederland, Europa. kan me vergissen, maar het ligt toch echt niet in Noord Holland of Zuid Holland. Ik kan me uiteraard ook vergissen

• Thisuren
Bornhald schreef op woensdag 21 september 2016 @ 23:35:
[...]

Volgens mij provincie Utrecht, in Nederland, Europa. kan me vergissen, maar het ligt toch echt niet in Noord Holland of Zuid Holland. Ik kan me uiteraard ook vergissen
Het is natuurlijk ook een beetje voor promotie richting buitenlanders en in het bijzonder Amerikanen ;) En Netherlands staat een beetje gaar in dat kleine vakje, Holland past veel netter er in :P

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Bornhald schreef op woensdag 21 september 2016 @ 23:35:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, helaas kan dit de gemiddelde Nederlander dit niets schelen. Speelt het Nederlands elftal dan zingen ze allemaal Hup Holland Hup en is die leeuw overal te zien.

• SergeR
Patch met de leeuw is echt te gek!

Verwijderd

Topicstarter
Holland klinkt gewoon beter dan The Netherlands. En voor buitenlanders is het inderdaad gewoon de meest gebruikte naam ookal klopt het niet helemaal.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2016 07:31 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Metzer90 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 22:43:
[...]

Tof design! Mag ik heel brutaal zijn en vragen of je de manen van de leeuw oranje kunt maken? :>
Ik zal een variant maken met oranje manen vanavond.
Jorrie schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:45:
Ik zou het gewoon houden bij Netherlands, veel beter dan Holland :+
Gefeliciteerd! (The) Netherlands is gewoon te lang :'(
Maar goed, kijk wel of het past.

nb. En Utrecht zegt niemand iets in de wereld. :+

[ Voor 37% gewijzigd door DutchWalnut op 22-09-2016 08:48 ]

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49

Star Citizen

• Bornhald
gefeliciteerd Jorrie

Als Hollander is het mij om het even. ik vroeg het me al langer af, dacht nu een mooi moment om de vraag te stellen :)

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Bornhald schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:49:
[...]

gefeliciteerd Jorrie

Als Hollander is het mij om het even. ik vroeg het me al langer af, dacht nu een mooi moment om de vraag te stellen :)
The Netherlands remained a kingdom after Napoleon’s defeat. At that time, the area called “Holland” made the biggest contribution to the entire nation’s economy and wealth. As such it became the commonly used name to indicate the entire country.

Eigenlijk is het dus "The Kingdom of the Netherlands" (TKotN) maar in de volksmond, Holland.

• Case_C
DutchWalnut schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:37:
[...]
Ik zal een variant maken met oranje manen vanavond.
[...]

Gefeliciteerd! (The) Netherlands is gewoon te lang :'(
Maar goed, kijk wel of het past.

nb. En Utrecht zegt niemand iets in de wereld. :+
Orbitron als text style zorgt er ook voor dat het wat compacter word ;) . Daardoor ziet HOLLAND er nog beter uit. Dan past de radius van de 'D' ook mooi binnen het kader.

Als je de manen oranje maakt, kijk dan even naar een mogelijkheid voor een optie met 'maar' 2 kleuren die leuk op een doorzichtig oppervlak staat.

En gefeliciteerd Jorrie :) .

DutchWalnut schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:57:
[...]

The Netherlands remained a kingdom after Napoleon’s defeat. At that time, the area called “Holland” made the biggest contribution to the entire nation’s economy and wealth. As such it became the commonly used name to indicate the entire country.

Eigenlijk is het dus "The Kingdom of the Netherlands" (TKotN) maar in de volksmond, Holland.
Als er hier nog iets meer Friesen waren, had er toch echt 'Frisia' gestaan :P .

[ Voor 24% gewijzigd door Case_C op 22-09-2016 09:01 ]

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
Thanks allen :)

Ja, Holland is inderdaad hier beter, anders wordt het ook zo een gepruts :+

Ik zal er helaas niet bij zijn :'(

Star Citizen

Pagina: 1 ... 29 ... 118 Laatste