• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

_/-\o_ :9~ Des te meer weer zin in de Carrack!

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-10 00:36
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/H9A3KsS.png
Heb hem toch nog gekregen!
Geen UEC of iets dergelijks jammer genoeg.

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Felies! Ook wel terecht als ik het zo lees

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-10 11:35
Facerafter schreef op maandag 12 september 2016 @ 17:29:
[afbeelding]
Heb hem toch nog gekregen!
Geen UEC of iets dergelijks jammer genoeg.
Ach, UEC raakt toch vanzelf op. Die titel is eeuwige faam ;)

Grats :)

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:26
Engineer meeting in LA, wie heeft er een idee waar die gasten aan werken? Ik gok dat het met docking te maken heeft.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6cOP1Tb.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Case_C op 13-09-2016 11:42 ]

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Case_C schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:41:
Engineer meeting in LA, wie heeft er een idee waar die gasten aan werken? Ik gok dat het met docking te maken heeft.

[afbeelding]
geen idee, ik kan het whiteboard ook niet lezen..
wel benieuwd waarom jij denkt dat het docking is

• Case_C
Bornhald schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:20:
[...]

geen idee, ik kan het whiteboard ook niet lezen..
wel benieuwd waarom jij denkt dat het docking is
Ik zie vlakken met daarin waardes... dat kan natuurlijk alles zijn. Daaronder valt dus ook de mogelijkheid van een concept-casus hoe docken kan werken. Ik noem maar wat natuurlijk :P .

Zal vanavond even met de lichtwaarde spelen, en dan kijken of er wat meer te lezen valt.

• Facerafter
Case_C schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:41:

[afbeelding]
'Enchanced' versie van reddit http://imgur.com/a/D2o0W

Geen idee waar het mee te maken zou kunnen hebben. Het zijn wel allemaal programmeurs die er zitten.

• Case_C
Comm-link voor deze week: nog 3 weken voor Citcon aan het eind van de week :p .
WEEK 37. HAPPY 25TH BIRTHDAY, WING COMMANDER II

Are we back to normal, yet?

It's an exciting time to be a Star Citizen, because the back half of every year starting with Gamescom and running through the Holiday Livestream is always chock-full of Star Citizen Goodness, and it's always impressive to see the folks around here working to share that goodness with every one of you. Yes, even you. And especially YOU. 'Sup?

This week, we've got Loremaker #1, Mr. Dave Haddock taking us through a Starmap-fueled look at another star system in the Star Citizen Universe, followed by a Thursday ATV from the folks in Austin that includes a little UK magic thrown in for good measure, and then Superman to my Lex Luthor Tyler Witkin hosts another Reverse the Verse with special guests Josh Coons and Mike Jones.

Also on Fridays: Our new Weekly Newsletter. Check it out if you haven't already.

Then Saturday: The Return of Ben Lesnick to your screens when we host the 25th Anniversary Livestream celebrating the release of Wing Commander II. September 17th at 1200 PDT on twitch.tv/cigcommunity. Tune in for a bunch of Star Citizen giveaways and even more Star Citizen Wing Commander trivia!

https://twitter.com/discolando/status/773663786255343616

and then...

three weeks after that...

CITIZENCON 2016.

THE COMM-LINK/BROADCAST SCHEDULE

Tuesday, September 13th
- Lore Post

Wednesday, September 14th
- [1200 PDT / 1900 UTC] Loremaker's Guide to the Galaxy - YouTube: StarCitizen

Thursday, September 15th
- [1200 PDT / 1900 UTC] Around the Verse 3.7: Austin - YouTube: StarCitizen
- Vault Update

Friday, September 16th
- [1000 PDT / 1700 UTC] Reverse the Verse 2.7: Austin - https://www.twitch.tv/cigcommunity

Tylocke schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:18:
[...]

Hopelijk krijgen we PTU 2.6 nog voor die tijd. Heb wel zin in Citcon. Vorig jaar veel plezier gehad daar. Dit jaar toch te duur om 'even' daar naar toe te gaan.
Zat er vandaag ook al aan te denken.. wanneer gaan we die op de PTU zien :P

[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 13-09-2016 19:30 ]

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-11 08:49
Case_C schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:50:
Comm-link voor deze week: nog 3 weken voor Citcon aan het eind van de week :p .

[...]
Hopelijk krijgen we PTU 2.6 nog voor die tijd. Heb wel zin in Citcon. Vorig jaar veel plezier gehad daar. Dit jaar toch te duur om 'even' daar naar toe te gaan.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• nielsvandiepen
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 03-10 07:20
heey ik dacht laat ik hier ook eens gaan kijken.
ik hoorde dat jullie ook bezig zijn met een bar citizen event hier in nederland.

• kipkruide
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-10 10:40
Lijkt mij wel lachen een barcitizen hier in Amsterdam of Utrecht ofzo

• Case_C
nielsvandiepen schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:52:
heey ik dacht laat ik hier ook eens gaan kijken.
ik hoorde dat jullie ook bezig zijn met een bar citizen event hier in nederland.
Welkom dan!

Er word inderdaad over nagedacht :) , we zitten momenteel nog in een fase waarin we nadenken over de vorm. Binnenkort gaat er wel een poll voorbij komen waarbij we het animo gaan posten.

kipkruide schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:17:
Lijkt mij wel lachen een barcitizen hier in Amsterdam of Utrecht ofzo
Utrecht staat momenteel bovenaan de lijst ivm locatie :) .

• nielsvandiepen
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 03-10 07:20
Case_C schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:24:
[...]

Welkom dan!

Er word inderdaad over nagedacht :) , we zitten momenteel nog in een fase waarin we nadenken over de vorm. Binnenkort gaat er wel een poll voorbij komen waarbij we het animo gaan posten.

[...]

Utrecht staat momenteel bovenaan de lijst ivm locatie :) .
thanks als jullie nog iets van hulp nodig hebben kan ik mischien wel iets doen utrecht is idd een mooie locatie is lekker centraal

• Case_C
Hopelijk met 2.6 ingame :) , al dan niet in de hangar..

En ook nog gefeliciteerd :P .

[ Voor 28% gewijzigd door Case_C op 14-09-2016 13:09 ]

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Case_C schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:09:
[...]

Pffoe, dat hoop ik ook!

-

• Bornhald
voortgang van de schepen

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4Iupa3L.jpg

https://www.reddit.com/r/...for_25_september_13_2016/
Case_C schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:09:
[...]

Ik wacht al sinds de kickstarter, dus nog een jaar wachten maakt ook niet uit, hij is toch eerder in game dan de BMM :D
Ja torrie, happy cake day!

[ Voor 62% gewijzigd door Bornhald op 14-09-2016 13:39 ]

• Case_C
Bornhald schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:37:
voortgang van de schepen
[afbeelding]

https://www.reddit.com/r/...for_25_september_13_2016/
[...]
Ik wacht al sinds de kickstarter, dus nog een jaar wachten maakt ook niet uit, hij is toch eerder in game dan de BMM :D
Valt me overigens op dat deze kaart niet helemaal klopt.

Banu MM zou tegelijk met de Carrack in productie gaan. Dus die moeten allebei licht-grijs.
De Vanguard varianten (Hoplite ontbreekt, die is al verder dan eerder concepten volgens mij.)

Hoop dat we in 3.0 toch de volgende schepen kunnen zien:
  • Aquila
  • Caterpillar
  • Freelancer DUR (Of een andere variant)
  • Dragonfly
  • Herald
  • Hoplite (Of een andere variant)
  • Redeemer?
  • Cutlass (update)

[ Voor 4% gewijzigd door Case_C op 14-09-2016 13:48 ]

• Bornhald
Cutlass duurt nog wel ff denk ik, laatste atv schepte ze bij mij de indruk in ieder geval dat ze de Caterpillar als style guide gaan gebruiken, om dat te doen moet hij eerst helemaal af zijn

• Thisuren
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-09 13:48
Bornhald schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:32:
Cutlass duurt nog wel ff denk ik, laatste atv schepte ze bij mij de indruk in ieder geval dat ze de Caterpillar als style guide gaan gebruiken, om dat te doen moet hij eerst helemaal af zijn
Lijkt me dat ze op het moment meer bezig zijn met de finishing touches van de Caterpillar, als ik het zo begreep uit AtV. En ik denk ook dat ze die style guide voor Drake dus ook al een tijdje af hebben, anders zouden ze nog niet zo ver zijn met de Caterpillar. Maar als ze ondertussen al aan de Cutlass begonnen waren hadden ze dat vrijwel zeker al gezegd, met alle mensen die daar iets over willen horen. Tenzij ze het echt een verrassing willen houden natuurlijk.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ze ook nog niet aan de Cutlass zijn begonnen. Komt pas nadat de Caterpillar helemaal af is denk ik. Overigens verwacht ik de Freelancer DUR ook niet in 3.0 (zou wel leuk zijn is ook de variant die ik heb). Aan de andere kant kwamen zo ook verrassend met et feit dat er aan de Aquila wordt gewerkt dus je weet het nooit.

• Case_C
Vraag me onderhand ook wel af hoe de 'feel' van de Caterpillar gaat zijn. De afmetingen zijn natuurlijk 'langer' dan de Starfarer, maar vraag me af hoe de cargohold van de SF verhoud tot een unit van de Cat.

Geeft in ieder geval een beetje een Serenity vibe :) .

Thisuren schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:49:
[...]

Nu je het zegt, inderdaad ja. Met die ladders en loopbruggen in de cargo hold en de 'industriele' look :D
Maar ik maak de Carrack wel mijn Serenity :P , iets meer redundancy etc. (being a Military Vessel and all)

[ Voor 39% gewijzigd door Case_C op 14-09-2016 15:53 ]

• Thisuren
Case_C schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:43:
Vraag me onderhand ook wel af hoe de 'feel' van de Caterpillar gaat zijn. De afmetingen zijn natuurlijk 'langer' dan de Starfarer, maar vraag me af hoe de cargohold van de SF verhoud tot een unit van de Cat.

Geeft in ieder geval een beetje een Serenity vibe :) .
Nu je het zegt, inderdaad ja. Met die ladders en loopbruggen in de cargo hold en de 'industriele' look :D

• Bornhald
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:35:
Ik denk dat ze ook nog niet aan de Cutlass zijn begonnen. Komt pas nadat de Caterpillar helemaal af is denk ik. Overigens verwacht ik de Freelancer DUR ook niet in 3.0 (zou wel leuk zijn is ook de variant die ik heb). Aan de andere kant kwamen zo ook verrassend met et feit dat er aan de Aquila wordt gewerkt dus je weet het nooit.
maar het significante verschil tussen de aquila en andromeda is toch de sensor schotel boven op de aquila en de brug van de aquila, voor de rest is het toch gelijk aan de andromeda?
Thisuren schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:32:
[...]

Lijkt me dat ze op het moment meer bezig zijn met de finishing touches van de Caterpillar, als ik het zo begreep uit AtV. En ik denk ook dat ze die style guide voor Drake dus ook al een tijdje af hebben, anders zouden ze nog niet zo ver zijn met de Caterpillar. Maar als ze ondertussen al aan de Cutlass begonnen waren hadden ze dat vrijwel zeker al gezegd, met alle mensen die daar iets over willen horen. Tenzij ze het echt een verrassing willen houden natuurlijk.
ze hebben ook wel een style guide voor Drake, alleen in laatste atv gaven ze aan dat ze na het ontwerp van grotere schepen ze de style guide nog aanpasten op basis van de grotere schepen en dan met terugwerkende kracht toepassen op andere schepen, althans zo begreep ik het..

• Case_C
Bornhald schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:58:
[...]
maar het significante verschil tussen de aquila en andromeda is toch de sensor schotel boven op de aquila en de brug van de aquila, voor de rest is het toch gelijk aan de andromeda?
Ja wat andere item-ports dus, en een apart gemodelleerde canopy. (Waarvan ooit is gesteld dat het uit te wisselen zou zijn :+ , en daar hebben ze op dat niveau weer vanaf gezien.) Nu heb je enkel de 'modules' die kunnen wisselen.

Alleen capitals zouden meer modularity kunnen hebben schijnt. (Room systems etc.)

• Thisuren
Bornhald schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:58:
[...]

ze hebben ook wel een style guide voor Drake, alleen in laatste atv gaven ze aan dat ze na het ontwerp van grotere schepen ze de style guide nog aanpasten op basis van de grotere schepen en dan met terugwerkende kracht toepassen op andere schepen, althans zo begreep ik het..
Ah oke. Dacht dat ze bedoelden dat ze de style guide maakten als ze beginnen aan de grote schepen en daarmee dan de schepen ontwerpen.

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-11 23:00

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Voor het eerst dat ik die starliner zie, mooie vormgeving, ben altijd al een fan geweest van zulke designs. Schepen zoals de Romulan Warbird uit Star Trek en de White Star uit Babylon 5, trekken mij zeer.

Als ze die starliner met een niet zo'n brave skin maken, dan kan die wel heel vet worden.

Jammer alleen van de prijs, dat trekt mij dan weer niet. :P

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• Bornhald
Benjamin- schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:45:
Voor het eerst dat ik die starliner zie, mooie vormgeving, ben altijd al een fan geweest van zulke designs. Schepen zoals de Romulan Warbird uit Star Trek en de White Star uit Babylon 5, trekken mij zeer.

Als ze die starliner met een niet zo'n brave skin maken, dan kan die wel heel vet worden.

Jammer alleen van de prijs, dat trekt mij dan weer niet. :P
uiteindelijk is hij gewoon in game te krijgen, alleen een kwestie van tijd voor je hem hebt :)

Verwijderd

Een interessante uitleg van het 'weather system' in Star Citizen waar alles wordt samengevat wat al eerder is langsgekomen over het weer.

• Case_C
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:16:
Een interessante uitleg van het 'weather system' in Star Citizen waar alles wordt samengevat wat al eerder is langsgekomen over het weer.

[video]
Om eerlijk te zijn vind ik dat filmpje maar wat zwetserig geblaat over het weer, en verder ongeinformeerde data :/ . 127 miljoen opgehaald? Hij heeft 'm blijkbaar te vroeg geupload :+ , en GTA heeft geen 0,5 miljard gekost om te maken. (Inclus. marketing ja...)

Iets teveel 'wishfull thinking' naar mijn zin.

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-11 23:00

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Bornhald schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:52:
[...]

uiteindelijk is hij gewoon in game te krijgen, alleen een kwestie van tijd voor je hem hebt :)
Jup, is zeker een schip waar ik naar zal kijken.

Toffe is wel dat er veel verschillende keuzes zijn om te maken qua schip. Niet alleen qua kracht, opslag enz. Maar ook wat je er nog meer mee kan doen, waar je iets kan landen, of je er iets in kan landen enz.

Dus ben wel heel benieuwd waarvoor ik zal gaan sparen.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• Case_C
Loremakers guide to the Galaxy: Met NYX ditmaal :) .

En BoredGamer heeft het weer over 3.0 :P , vind zijn filmpjes altijd wel wat toevoegen/interessants hebben. Apart dat we met cargo nog niets van GHG hebben gehoord, hij is toch wel de cargo-guru voor SC als fan zijnde :P .

SNAFU schreef op donderdag 15 september 2016 @ 00:24:
[...]
Het is sowieso al een maand geleden dat ie een nieuw filmpje geplaatst heeft.
En die Not so sober Saturday's van hem ben ik niet zo'n fan van. Al dat geouwehoer. ;)
Vond met name de 'Island' filmpjes wel leuk, waarin hij dan alle schepen met Cargo-Units deed vergelijken. Dat zou nu natuurlijk erg goed gaan met alle verschillende content die CIG liet zien.

[ Voor 54% gewijzigd door Case_C op 15-09-2016 08:37 ]

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 14:18
Case_C schreef op woensdag 14 september 2016 @ 23:05:
Apart dat we met cargo nog niets van GHG hebben gehoord, hij is toch wel de cargo-guru voor SC als fan zijnde.
Het is sowieso al een maand geleden dat ie een nieuw filmpje geplaatst heeft.
En die Not so sober Saturday's van hem ben ik niet zo'n fan van. Al dat geouwehoer. ;)

Case_C schreef op woensdag 14 september 2016 @ 23:05:
Vond met name de 'Island' filmpjes wel leuk, waarin hij dan alle schepen met Cargo-Units deed vergelijken. Dat zou nu natuurlijk erg goed gaan met alle verschillende content die CIG liet zien.
Klopt, dat ben ik met je eens, dat was een leuke serie. Wat ie nu doet is....ehhhhhhmmmmminderrrrrr...

[ Voor 34% gewijzigd door SNAFU op 15-09-2016 10:33 ]

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

• Case_C
Nog een leuke poll op de site:
https://robertsspaceindus...s-Combat-Ship-Of-The-Year

Winnaar van de poll komt weer in de verkoop :P . Warden staat met 3% voor tegen de Super-Hornet.

Verwijderd

Topicstarter
Op de Warden gestemd, zit ik al een tijdje op te azen. Maar kan ook zijn dat het een Hoplite wordt die ik ga aanschaffen. :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2016 11:07 ]

• Metzer90
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-09 01:39
Gezien de huidige status van de Vanguard in het spel begrijp ik niet zo goed waarom ervoor gekozen wordt. Wapens zijn niet modulair, turret is nog niet slaved en de grotere range is op dit moment nog niet van toepassing. Tijdje terug wel geprobeerd met een M7A, wat wel leuk was, maar groot verschil in pips.

Voor mij is het dit jaar niet de combat ship of the year.

Verwijderd

Topicstarter
Er moet zeker nog veel gebeuren aan de Vanguard kwa ontwikkeling. Maar het is alleen al kwa looks een van de mooiste schepen die er zijn vind ik. Alleen al daarom is ie populair. En de meeste mensen hebben er wel vertrouwen in dat het goed komt met de ontwikkeling ervan denk ik.

• Dartillus
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-03-2023
Ik wacht nog met spelen totdat het allemaal wat beter loopt. Ik heb een degelijke rig maar het loopt echt voor geen meter bij mij.

• Bornhald
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:01:
Op de Warden gestemd, zit ik al een tijdje op te azen. Maar kan ook zijn dat het een Hoplite wordt die ik ga aanschaffen. :P
BUK van warden naar Hoplite
Metzer90 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:17:
Gezien de huidige status van de Vanguard in het spel begrijp ik niet zo goed waarom ervoor gekozen wordt. Wapens zijn niet modulair, turret is nog niet slaved en de grotere range is op dit moment nog niet van toepassing. Tijdje terug wel geprobeerd met een M7A, wat wel leuk was, maar groot verschil in pips.

Voor mij is het dit jaar niet de combat ship of the year.
en vergeet niet dat het dubbel uitvoeren van systemen ook nog niks doet, wat ook een sellingpoint was van de Vanguard

edit:
voor mensen die nog een m50 zoeken, ik heb er nog 1 met LTI liggen, zelfde prijs als die zonder LTI als je geïnteresseerd bent, betaling in Euro of USD, pay pal of bank

[ Voor 62% gewijzigd door Bornhald op 15-09-2016 11:49 ]

• Donkergroen
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01-09 12:38
Bornhald schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:45:
[...]

edit:
voor mensen die nog een m50 zoeken, ik heb er nog 1 met LTI liggen, zelfde prijs als die zonder LTI als je geïnteresseerd bent, betaling in Euro of USD, pay pal of bank
Hoeveel moet die M50 met LTI kosten?

Klezk

• Metzer90
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-09 01:39
Donkergroen schreef op donderdag 15 september 2016 @ 12:28:
[...]

Hoeveel moet die M50 met LTI kosten?
https://robertsspaceindus...xcrew=1&msrp=10000,20000& }:O

[ Voor 7% gewijzigd door Metzer90 op 15-09-2016 12:33 ]

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-11 23:56
Dartillus schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:38:
Ik wacht nog met spelen totdat het allemaal wat beter loopt. Ik heb een degelijke rig maar het loopt echt voor geen meter bij mij.
Ik wacht eerst op het uitkomen van Squadron 42. En daarna op de make-over van de Origin 300i/315p/325a serie. Zal dus nog wel wat geduld moeten hebben. >:)

• Facerafter
Case, ik en nog een paar andere zijn ondertussen druk bezig met een nederlandse Bar Citizen! Die hoogst waarschijnlijk nog voor het einde van het jaar gaat plaats vinden.

Binnen kort delen wij hier meer info over (vandaag of morgen).
Wel hebben eigenlijk nog een mooi logo nodig die eventueel gebruikt kan worden op merchandise. Dus als er hier nog getalendeerde ontwerpers zijn dan zien wij de ontwerpen graag. Het liefst in de PM naar ons zodat ze niet gemist worden.

Hier een aantal voorbeelden van andere Bar Citizen's
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/224341669879873536/225423509122318336/Florida_Patch.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/224341669879873536/224342560435339274/0910162034_HDR.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/224341669879873536/224342325294268416/IMG_0142.JPG

Dat is zonder LTI ;)

Als ik me niet vergis is de Hoplite echt een variant. Niet een BUK.

[ Voor 9% gewijzigd door Facerafter op 15-09-2016 13:56 ]

• Case_C
Facerafter schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:54:
Wel hebben eigenlijk nog een mooi logo nodig die eventueel gebruikt kan worden op merchandise. Dus als er hier nog getalendeerde ontwerpers zijn dan zien wij de ontwerpen graag. Het liefst in de PM naar ons zodat ze niet gemist worden.
Even het belangrijkste eruit gelicht :) .

Dus wie denkt een heel gaaf idee voor een Bar Citizen NL patch te hebben? Dan horen we dat graag!

[...]
De vraag is nu of de overige varianten naar de Hoplite worden aangepast... Dat zou zo gek nog niet zijn. De huidige 'ramp' is aardig bugged en zou breder mogen.

Haay schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:51:
[...]

Ik wacht eerst op het uitkomen van Squadron 42. En daarna op de make-over van de Origin 300i/315p/325a serie. Zal dus nog wel wat geduld moeten hebben. >:)
Nog even wachten tot 9 Oktober voor de laatste SQ42 update :) . Hoop nu toch echt op een grote verassing! Ze laten elke keer wel geweldige dingen zien, maar een SQ42 release zou toch iets anders zijn dan weer een nieuw Capital schip.

[ Voor 49% gewijzigd door Case_C op 15-09-2016 14:11 ]

Verwijderd

Case_C schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:01:
Dus wie denkt een heel gaaf idee voor een Bar Citizen NL patch te hebben? Dan horen we dat graag!
Super 'origineel' maar een molentje is een idee.

Verwijderd

Topicstarter
Gaaf. De huidige luchtmacht emblemen geven wel aardig wat inspiratie.

https://www.google.nl/sea...hoKHYunAFwQsAQINA#imgrc=_

Afbeeldingslocatie: http://www.deltahouten.nl/tcms_images/geborduurd%20embleem%20Klu%20Bravo%20Majoor.jpg

• Case_C
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:15:
Gaaf. De huidige luchtmacht emblemen geven wel aardig wat inspiratie.
Zou natuurlijk wel leuk zijn om dezelfde vorm als de andere Bar Citizens te hebben. Gaat dan vooral om het midden.. om daar wat leuks te hebben.

Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:06:
[...]

Super 'origineel' maar een molentje is een idee.
Goeie optie, zelf denk ik dan weer aan Utrecht zelf met de Domtoren... (alleen vraag ik me af of je die afbeelding zomaar mag gebruiken..)

Tylocke schreef op donderdag 15 september 2016 @ 16:43:
Kunnen we niet die SC klompen gebruiken als logo?
Dan zit je alleen wel met een logo op een klomp in een logo :P . Verder is 't een Bar Citizen NL, en gaat GoT niet gekoppeld zijn aan de organisatie. We zijn er wel, maar de NL > GoT ;) . :)F

[ Voor 21% gewijzigd door Case_C op 15-09-2016 16:46 ]

• Tylocke
Kunnen we niet die SC klompen gebruiken als logo?

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Bornhald
Case, ik en nog een paar andere zijn ondertussen druk bezig met een nederlandse Bar Citizen! Die hoogst waarschijnlijk nog voor het einde van het jaar gaat plaats vinden.
is dat hetzelfde als in het dutch topic op het SC forum? In utrecht ? :D
Dat is zonder LTI ;)
...]
de m50 die ik kan unmelten is een hele oude, dus de melt value (en buy back) is veel lager dan dat hij nu is, mijn winst is dan ook het verschil in prijs. vandaar dat ik hem voor dezelfde prijs kan verkopen :)

Dus een link naar die op het forum is goed :)

Consequentie van een lagere melt value is dat je hem niet wilt melten :) want daarop verlies je geld. Wanneer je hem CCU-ed naar iets anders, dan maakt het niet uit dat hij ooit goedkoper was, een m50 is een m50. Dus je kan een willekeurige m50 naar iets anders CCU erop toepassen.
ik heb geen info voor de rest over de hoplite gehoord, dus neem het zo van je aan. Maar is het niet zo dat de andere vanguards niet ook varianten zijn. Ze hebben alle drie een andere paintjob iig en een andere loadout.

• Bornhald
qua embleem, neem je de rood wit blauwe achtergrond en oranje omlijning en daarbij zelfde layout als de andere, met star/bar citizen Nederland erop
en dan kan je voor cheesy gaan en molens, tulp, kaas of klompen erop te zetten. OF voor iets meer star citizen achtig en het silhouet van een schip gebruiken (snel even een polletje opzetten)

dan heb je al aardig wat.

* Bornhald heeft een ernstig gebrek aan editor programma skills :)

edit:
zo iets, maar dan met een iconisch Nederlands iets in het midden (en aanschouw mijn MS paint skills)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4NywJwH.png

[ Voor 28% gewijzigd door Bornhald op 15-09-2016 17:34 ]

• SergeR
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-08 13:42
Alleen al voor een NL SC patch zou ik naar de Bar Citizen komen, mooi voor op de motorjas :-)

Zelf heb ik ook de Vanguard in het vizier, en dan met die M7A laser cannon. Zijn meerdere filmpjes van te vinden op YouTube waar je kunt zien dat de pip issues daarmee drastisch minder zijn. De Vanguard vind ik simpelweg een van de mooiere schepen, en lijkt me een ideale escort voor cargo trips.

Edit: als niemand zich gaat melden voor een patch ontwerp, kan ik onze designer op de zaak wel even lief aankijken.

[ Voor 13% gewijzigd door SergeR op 15-09-2016 17:26 ]

• Bornhald
SergeR schreef op donderdag 15 september 2016 @ 17:25:
Alleen al voor een NL SC patch zou ik naar de Bar Citizen komen, mooi voor op de motorjas :-)

Zelf heb ik ook de Vanguard in het vizier, en dan met die M7A laser cannon. Zijn meerdere filmpjes van te vinden op YouTube waar je kunt zien dat de pip issues daarmee drastisch minder zijn. De Vanguard vind ik simpelweg een van de mooiere schepen, en lijkt me een ideale escort voor cargo trips.

Edit: als niemand zich gaat melden voor een patch ontwerp, kan ik onze designer op de zaak wel even lief aankijken.
kan een vanguard warden terug kopen voor 276 euro of een harbinger voor 309 :) met LTI, model, poster en asteroid hangar :)

[ Voor 3% gewijzigd door Bornhald op 15-09-2016 17:37 ]

• Facerafter
Bornhald schreef op donderdag 15 september 2016 @ 17:11:
[...]

is dat hetzelfde als in het dutch topic op het SC forum? In utrecht ? :D
In eerste instantie was dit niet het geval, maar wij vonden het ook een beetje nutteloos om twee events in een korte periode te hebben. Dus wij zijn gaan samenwerken met hun ja :)

• Bornhald
Facerafter schreef op donderdag 15 september 2016 @ 17:41:
[...]

In eerste instantie was dit niet het geval, maar wij vonden het ook een beetje nutteloos om twee events in een korte periode te hebben. Dus wij zijn gaan samenwerken met hun ja :)
mag ik hier de discussie wel opstarten met waarom Utrecht, is het niet handiger eerst te inventariseren waar de meeste gegadigden wonen, daarnaast ook de leeftijd en/of bezit van auto om zodoende zinnige carpool verbindingen op te zetten.

Zelfde argumentatie als op het SC forum, als 90% van de mensen die zegt te komen uit het zuiden van het land komt, waarom laat je die dan naar het noorden komen ter willen van 10%. Met name omdat de motivatie om te reizen vaak gering is.

stel er komen 6 mensen, waarvan er 5 in de buurt van rotterdam wonen, en 1 in groningen. Dan is het voorstel dat iedereen maar naar utrecht gaat, dat is toch raar voor de mensen die in de buurt van rotterdam wonen en toch maar kort zou den hoeven reizen, waarom moeten die dan nu ineeens een uur gaan reizen waar ze dat eerst met een kwartiertje fietsen af konden (all tijden theoretisch, maar vind het een leuke discussie om te voeren, afhankelijk van waar de mensen vandaan komen, kan utrecht niet het handigst zijn :D )

ik zal voor de rest erover ophouden :)

• Facerafter
Bornhald schreef op donderdag 15 september 2016 @ 17:47:
[...]

mag ik hier de discussie wel opstarten met waarom Utrecht, is het niet handiger eerst te inventariseren waar de meeste gegadigden wonen, daarnaast ook de leeftijd en/of bezit van auto om zodoende zinnige carpool verbindingen op te zetten.

Zelfde argumentatie als op het SC forum, als 90% van de mensen die zegt te komen uit het zuiden van het land komt, waarom laat je die dan naar het noorden komen ter willen van 10%. Met name omdat de motivatie om te reizen vaak gering is.

stel er komen 6 mensen, waarvan er 5 in de buurt van rotterdam wonen, en 1 in groningen. Dan is het voorstel dat iedereen maar naar utrecht gaat, dat is toch raar voor de mensen die in de buurt van rotterdam wonen en toch maar kort zou den hoeven reizen, waarom moeten die dan nu ineeens een uur gaan reizen waar ze dat eerst met een kwartiertje fietsen af konden (all tijden theoretisch, maar vind het een leuke discussie om te voeren, afhankelijk van waar de mensen vandaan komen, kan utrecht niet het handigst zijn :D )

ik zal voor de rest erover ophouden :)
Van mij mag je discussie best opstarten. Nou ja een ding is dat je met zoiets nooit de perfect oplossing hebt en altijd mensen zal teleurstellen. Daarnaast hebben we gekozen voor Utrecht omdat de stad het meest centraal ligt in Nederland die erg goed te bereiken is met openbaar vervoer en als studenten stad ook nog een hoop verschillende locaties heeft waar het gehouden kan worden.

• Bornhald
Facerafter schreef op donderdag 15 september 2016 @ 17:51:
[...]

Van mij mag je discussie best opstarten. Nou ja een ding is dat je met zoiets nooit de perfect oplossing hebt en altijd mensen zal teleurstellen. Daarnaast hebben we gekozen voor Utrecht omdat de stad het meest centraal ligt in Nederland die erg goed te bereiken is met openbaar vervoer en als studenten stad ook nog een hoop verschillende locaties heeft waar het gehouden kan worden.
je vergeet alleen in die stelling mee te nemen wat de verdeling is van de bevolking over Nederland,
wanneer je een kaartje als Afbeeldingslocatie: http://terglobo.nl/img/bevolkingsdichtheid_01_1920.jpg neemt, is het maar arbitrair om utrecht te nemen, kan je willekeurige plaats in de randstad pakken, :)

Sterker nog, centraal, randsad kan een betere optie zijn, Afbeeldingslocatie: http://www.gisod.nl/sites/default/files/images/dataset/CBS%20-%20Bevolkingsdichtheid%20NL%20per%20gemeente.jpg

maar ik doe niks met de organisatie voor de rest. dus utrecht it is ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Bornhald op 15-09-2016 18:35 ]

• Case_C
Bornhald schreef op donderdag 15 september 2016 @ 18:29:
[...]
je vergeet alleen in die stelling mee te nemen wat de verdeling is van de bevolking over Nederland,
wanneer je een kaartje als [afbeelding] neemt, is het maar arbitrair om utrecht te nemen, kan je willekeurige plaats in de randstad pakken, :)

Sterker nog, centraal, randsad kan een betere optie zijn, [afbeelding]

maar ik doe niks met de organisatie voor de rest. dus utrecht it is
Ja maar als ik even ga middelen over de mensen die ik hier spreek...

Aardig wat Friezen, Oosten/Achterhoek, Brabant, die zouden dus verder moeten reizen omdat het in de randstad moet zijn? Utrecht lijkt me voor iedereen evenveel 'pijn'. (Behalve Brandonchat... want die woont er. En nee hij heeft er niets aan beslist :P )

En voor de duidelijkheid, ik moet er ook met de auto heen. Maar dan maakt het voor mij niet uit of ik naar Leiden of Utrecht zou moeten qua tijd/afstand. Dan liever naar een locatie die voor het Noorden en Oosten ook is te bereiken.

• Bornhald
Case_C schreef op donderdag 15 september 2016 @ 18:35:
[...]

Ja maar als ik even ga middelen over de mensen die ik hier spreek...

Aardig wat Friezen, Oosten/Achterhoek, Brabant, die zouden dus verder moeten reizen omdat het in de randstad moet zijn? Utrecht lijkt me voor iedereen evenveel 'pijn'. (Behalve Brandonchat... want die woont er. En nee hij heeft er niets aan beslist :P )

En voor de duidelijkheid, ik moet er ook met de auto heen. Maar dan maakt het voor mij niet uit of ik naar Leiden of Utrecht zou moeten qua tijd/afstand. Dan liever naar een locatie die voor het Noorden en Oosten ook is te bereiken.
daarom zou je een index moeten hebben met de locatie van de mensen die 100% zeker gaan komen, dan kan je bepalen wat de meest voordelige locatie is. Daarnaast, als het doel is zo veel mogelijk mensen, zou je ook nog kunnen bepalen wie hoever wil reizen. Maar als 80% van de mensen die komt in Friesland woont, is Friesland een logischer locatie.

en je woont dus in de buurt van Gouda? Als Leiden en Utrecht even ver weg zijn :)
Case_C schreef op donderdag 15 september 2016 @ 18:48:
[...]

Hadden we ook eerst willen doen, wel met Utrecht als first-choice. Waarin locatie nog ter discussie zou staan. Maar door verloop van omstandigheden is het Utrecht geworden, en in de grand-scheme of things lijkt me dat een prima oplossing :) .

[...]

Nee dan mag je nog wat zuidelijker denken ;) . Iemand uit Meppel doet er even lang over om in Utrecht te komen :P .
Je Profiel zegt Dirksland :) als je daar nog woont is Leiden echt wel dichterbij dan Utrecht, vaak genoeg stuk Leiden Goes en Leiden Utrecht gereden om dat glashard te beweren :) Vooral tijdens de spits (althans 8 jaar geleden)
Case_C schreef op donderdag 15 september 2016 @ 18:48:

M'n laatste ritje naar Utrecht ging net zo vlot als naar Leiden :P . Maar dat had ook met spits e.d. te maken :P .
Laatste keren dat ik nog regelmatig naar Utrecht reed was toen de a12 nog smaller was heb ik het idee, er stond toen altijd file op de a12, heb daar een keer door de weeks, buiten de vakantie na 22:00 in de file gestaan....

[ Voor 35% gewijzigd door Bornhald op 15-09-2016 18:59 ]

• Case_C
Bornhald schreef op donderdag 15 september 2016 @ 18:42:
[...]
Daarom zou je een index moeten hebben met de locatie van de mensen die 100% zeker gaan komen, dan kan je bepalen wat de meest voordelige locatie is. Daarnaast, als het doel is zo veel mogelijk mensen, zou je ook nog kunnen bepalen wie hoever wil reizen. Maar als 80% van de mensen die komt in Friesland woont, is Friesland een logischer locatie.
Hadden we ook eerst willen doen, wel met Utrecht als first-choice. Waarin locatie nog ter discussie zou staan. Maar door verloop van omstandigheden is het Utrecht geworden, en in de grand-scheme of things lijkt me dat een prima oplossing :) .
en je woont dus in de buurt van Gouda? Als Leiden en Utrecht even ver weg zijn :)
Nee dan mag je nog wat zuidelijker denken ;) . Iemand uit Meppel doet er even lang over om in Utrecht te komen :P .

Bornhald schreef op donderdag 15 september 2016 @ 18:42:
[...]
Je Profiel zegt Dirksland :) als je daar nog woont is Leiden echt wel dichterbij dan Utrecht, vaak genoeg stuk Leiden Goes en Leiden Utrecht gereden om dat glashard te beweren :) Vooral tijdens de spits (althans 8 jaar geleden)
M'n laatste ritje naar Utrecht ging net zo vlot als naar Leiden :P . Maar dat had ook met spits e.d. te maken :P .

[ Voor 20% gewijzigd door Case_C op 15-09-2016 18:54 ]

• SergeR
Als organisator kun je het toch nooit goed doen, of het nu om de plaats gaat, welke accomodatie, of welke kleur gordijnen. Ik vind Utrecht prima, of waar dan ook.

Vanuit omgeving Oss/Den Bosch kunnen mensen met mij meerijden in ieder geval.

Mbt de Vanguard, ik ben met iemand via eBay in onderhandeling, zal wel op €230 uitkomen verwacht ik.

• Bornhald
SergeR schreef op donderdag 15 september 2016 @ 19:19:
Als organisator kun je het toch nooit goed doen, of het nu om de plaats gaat, welke accomodatie, of welke kleur gordijnen. Ik vind Utrecht prima, of waar dan ook.

Vanuit omgeving Oss/Den Bosch kunnen mensen met mij meerijden in ieder geval.

Mbt de Vanguard, ik ben met iemand via eBay in onderhandeling, zal wel op €230 uitkomen verwacht ik.
mooie prijs, originele prijs van het schip toen het te koop was, maar dan zonder btw :)

• Case_C
Maar nog niemand die goed is in het ontwerpen van badges? :P

Anders moet ik zelf gaan knutselen :+ , en ik weet dat er hier mensen zijn die het beter kunnen XD .

Voor wie geinteresseerd is in een Bar Citizen NL, in deze poll kan je aangeven of je interesse hebt en eventuele suggesties aangeven!

https://goo.gl/forms/engQZVCQ4QKRGnWv2

[ Voor 82% gewijzigd door Case_C op 15-09-2016 21:10 ]

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022

Verwijderd

Aloha, Asuna hier.
Het team op RSI en het GoT team zijn gaan samenwerken.
Leuk om een SC thread te zien op Tweakers... Ik kijk zelf nooit op t forum hier :/

Dus ja, Utrecht is centraal en lijkt ons de beste locatie voor de meeste mensen,
10 December wordt de dag, wss rond 7 uur.

Waar, we hebben een goed te vinden locatie gevonden, maar als er veel animo is zullen we op zoek gaan naar een grotere locatie.
De voorwaarden bij dit café zijn erg goed, en de prijs ook. ;)

Case_C hierboven heeft de poll om te zien wil wilt komen. (daar staat ook verdere info in)

PS: Het team dat alles wilt organiseren is nu 5 mensen groot ;)

• SergeR
Leuk! Heb me net aangemeld.

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag is aangekondigd dat Logitech Saitek gaat overnemen van Mad Catz. Ben benieuwd wat dat voor de joysticks gaat betekenen!

http://www.nasdaq.com/pre...o-logitech-20160915-01120

http://blog.logitech.com/...logitech-acquires-saitek/
It’s an exciting day for Logitech G. We just acquired the Saitek brand and the Saitek line of flight, farm and space simulation game controllers. They’re the go-to products for anyone into games like Elite Dangerous, Eve Valkyrie, Star Citizen, Microsoft Flight Simulator and Farm Simulator.

There’s a whole list of reasons why this makes us excited…

First, these products are just great. We know a thing or two at Logitech about what makes a gaming product stand out and these products deliver exceptional experiences. Don’t take our word for it – we’ve seen the Saitek fans on the forums.

Second, simulation games are cool and getting cooler. Whether you’re into driving, flying or exploring space, there are fresh new titles available and more to come. Some of these titles are even VR enabled and we believe that dedicated controllers will stimulate and enhance the total VR experience.

Last and most importantly, we’re excited to be a bigger part of the simulation community. We already make gaming wheels for the driving simulation market and this new line of products will provide an even more complete experience. We care about this space and want to do right by its fans. We have a vision that will take these products further, faster. Stay tuned for future updates, as we further integrate the Saitek products into our overall Logitech G portfolio.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2016 00:22 ]

• Willem078
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 29-07 14:22
Ik heb me ook aangemeld

• Case_C
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 00:16:
Vandaag is aangekondigd dat Logitech Saitek gaat overnemen van Mad Catz. Ben benieuwd wat dat voor de joysticks gaat betekenen!

[...]
Een ding is zeker :P , een nieuwe HOTAS opgestuurd krijgen omdat er een switch stroef loopt gaat wel verleden tijd zijn. Denk dat het 'garantiebeleid' ze ook een beetje de das om heeft gedaan. Icm. qualitycontrol natuurlijk.

Gok ook wel dat dit nieuws een reactie van CIG gaat krijgen mbt de HOTAS.
d:)b Ben benieuwd hoe vol we de tent gaan krijgen :P .

En voor wie 't hierboven gemist heeft, nog een keer de link.

[ Voor 3% gewijzigd door Case_C op 16-09-2016 09:41 ]

• Tylocke
Case_C schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:27:
[...]

Een ding is zeker :P , een nieuwe HOTAS opgestuurd krijgen omdat er een switch stroef loopt gaat wel verleden tijd zijn. Denk dat het 'garantiebeleid' ze ook een beetje de das om heeft gedaan. Icm. qualitycontrol natuurlijk.
Zo heb ik een extra X55 gekregen omdat het naamplaatje van die van mij vanaf fabriek verbogen was. Had een swap verwacht.

• Facerafter
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 00:16:

[...]
Een grote verandering.
Waarschijnlijk zijn ze hier al mee bezig (reden dat het zo lang duurt met de SC Joysticks) want alles moet aangepast worden. De hele SC lijn was gebaseerd op het combineren van MadCatz producten en het koppelen van die producten.

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-11 10:11

• Case_C
Iemand een idee wat er voor de NL'se vlag zou kunnen?
Afbeeldingslocatie: https://images-2.discordapp.net/.eJwNyFsKAiEUANC9uACd9Crj_EUbCFqAXBxRYXygt6CivTd_h_Nlz3GwjSWiPjch9jx9Gzuf1AbGwGNr8QjY8-S-FYFE6FMJlaaQUkswq10ATkhl7FlGKWnVCmBBq0Ub8SAc7pYpf0J1dySf3HWQe11cKJ3evNfIfn-91SwH.qvgxeR-0MiLDAM6tPskl76P1TDU?width=1641&height=2000

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:13:
[afbeelding]
ik heb er voor de rest geen baat bij, maar ik zou in ieder geval voor de 3 kleuren gaan zoals op de badge die door de Nederlandse strijdkrachten wordt gevoerd, Die mac-rolec linkt.

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:22:
[...]
ik heb er voor de rest geen baat bij, maar ik zou in ieder geval voor de 3 kleuren gaan zoals op de badge die door de Nederlandse strijdkrachten wordt gevoerd, Die mac-rolec linkt.
Maar... je komt toch wel naar Utrecht?.

Maar met dit dus?
Afbeeldingslocatie: http://en.academic.ru/pictures/enwiki/78/Netherlands_roundel.svg

[ Voor 13% gewijzigd door Case_C op 16-09-2016 16:30 ]

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:27:
[...]

Maar... je komt toch wel naar Utrecht?
Ik zou wel willen, maar durf het op dit moment echt niet te bevestigen,per oktober een nieuw huis gekocht dus daarmee bezig en ik hoop het in november af te hebben.. maar ik heb die garantie niet. Daarnaast heb ik 2 kinderen en ik heb nog geen idee wanneer we nu precies sinterklaas gaan vieren.. (en met 2 kinderen is dat wel handig om te weten, maar 10 december zou wel eens een optie kunnen zijn, hoewel ik er niet op hoop)

Ik zou wel willen, maar sinds ik geen zekerheid af kan geven vind ik dat ik er op dit moment geen baat bij heb.

Het lijkt me in ieder geval wel erg gaaf om wat mensen van hier te zien.. Maar ik weet dus niet of ik überhaupt kan komen :-( Ik hoop dat ik wel kan, maar kan niks invullen tot ik het zeker weet

edit
[ het probleem wat ik ervaar, is dat wanneer ik nu ja zou zeggen en ik kan niet, er wel kosten zijn gemaakt, of wellicht iemand anders niet kon, terwijl ik er niet ben. Dat vind ik van andere mensen schofterig gedrag, dus dat wil ik niet doen, als het dichter bij de datum blijkt dat ik wel kan en er is nog plaats dan kom ik, en anders heb ik pech, kan ik uberhaupt niet, dan is er ook niks verloren. Maar omdat ik er nu nog vanuit ga dat ik niet kan, heb ik er geen direct baat bij hoe het eruit komt te zien]
vind IK in ieder geval wel mooier.

[ Voor 39% gewijzigd door Bornhald op 16-09-2016 16:40 ]

• Facerafter
Bornhald schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:33:
[...]
edit
[ het probleem wat ik ervaar, is dat wanneer ik nu ja zou zeggen en ik kan niet, er wel kosten zijn gemaakt, of wellicht iemand anders niet kon, terwijl ik er niet ben. Dat vind ik van andere mensen schofterig gedrag, dus dat wil ik niet doen, als het dichter bij de datum blijkt dat ik wel kan en er is nog plaats dan kom ik, en anders heb ik pech, kan ik uberhaupt niet, dan is er ook niks verloren. Maar omdat ik er nu nog vanuit ga dat ik niet kan, heb ik er geen direct baat bij hoe het eruit komt te zien]

[...]

vind IK in ieder geval wel mooier.
Op het moment hebben we een zaal waar 80 man in past en we zijn bezig met een aantal leuke dingen voor op de avond. Maar als er meer mensen zich willen aanmelden dan gaan we gewoon kijken naar een grotere zaal. Want deze kunnen we kosteloos annuleren.

• Bornhald
Facerafter schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:50:
[...]

Op het moment hebben we een zaal waar 80 man in past en we zijn bezig met een aantal leuke dingen voor op de avond. Maar als er meer mensen zich willen aanmelden dan gaan we gewoon kijken naar een grotere zaal. Want deze kunnen we kosteloos annuleren.
Ik wil wel invullen, maar het is dan een tentative. Ik weet het niet.

• Case_C
Hebben we vision stabilization al eerder ergens gezien? Zag dit net op de website :) .

[Video: https://robertsspaceindustries.com/sneak-peek-20160916]

Lijkt erop dat dit wel eens in 2.6 kan gaan zitten met Star Marine! De voices zijn alleen een beetje jammer over de voice-com :P .

[ Voor 29% gewijzigd door Case_C op 16-09-2016 19:00 ]

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Case_C schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:13:
[afbeelding]
Ik vind die kleuren tbh een beetje misstaan in het logo, misschien de Nederlandse leeuw (is dat meteen de vlaamse?, voor als die ook mee doen (mijn heraldiek is niet up to date))
Een embleem van de strijdkrachten vind ik niet zo sjiek

Net AtV gekeken, en dat zag er goed uit. De Herald blijft op mijn wish list staan.
Case_C schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 18:59:
Hebben we vision stabilization al eerder ergens gezien? Zag dit net op de website :) .

[video]
Een stuk van het filmpje gekeken, Ik vind het eigenlijk juist te vloeiend. Het lijkt meer op een zwevende camera dan dat je het idee krijgt dat je loopt. vooral bij die kleine trappetjes in het begin

• Tylocke
Case_C schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:27:
[...]

Maar... je komt toch wel naar Utrecht?.

Maar met dit dus?
[afbeelding]
Kleurstelling zie ik wel zitten maar zou er een hornet in doen zoals de F16 in deze

Afbeeldingslocatie: http://www.fisaviation.com/images/pa/bpa157.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Die Nederlandse 3 kleur in een cirkel is gaaf, maar ik vind een Hornet wel net iets te generiek. Zou ik toch iets ludiekers doen zoals die tweakers klompen of zoiets als dit, die ik eerder postte:

Afbeeldingslocatie: http://www.deltahouten.nl/tcms_images/geborduurd%20embleem%20Klu%20Bravo%20Majoor.jpg

_________________________________________________________________________________

En de Vanguard Warden heeft gewonnen als combat ship of the year!

https://robertsspaceindus...Tour-s-Bomber-Of-The-Year

En je kunt meteen stemmen voor Bomber of the year. Retaliator of Gladiator. :) En ze zijn nu beide ook vliegbaar in de Alpha voor iedereen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2016 19:19 ]

• Case_C
Anthor schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 19:05:
[...]
Ik vind die kleuren tbh een beetje misstaan in het logo, misschien de Nederlandse leeuw (is dat meteen de vlaamse?, voor als die ook mee doen (mijn heraldiek is niet up to date))
Een embleem van de strijdkrachten vind ik niet zo sjiek

Net AtV gekeken, en dat zag er goed uit. De Herald blijft op mijn wish list staan.
De patch moet wel kenbaar maken dat het een NL'se bar citizen is. Dan wil ik er wel 'iets' van kleuren bij doen. Ben er ook niet zo gek van om iets op de strijdkrachten te basseren gezien het toch meer een 'civiele' aangelegenheid is Citizens :P .
[quote]
Tylocke schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 19:10:
[...]
Kleurstelling zie ik wel zitten maar zou er een hornet in doen zoals de F16 in deze

[afbeelding]
Zoiets wil ik wel proberen, maar dan met een Gladius of Sabre gezien dat 'unieker' is dan de "eeuwige" Hornet :P .

The Chosen One schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 19:32:
Kleuren in een cirkel vind ik persoonlijk dan weer niks. Lijkt niet echt direct Nederland te spreken, beetje zo'n frans/nl vlag gedoe.

Die op de vorige pagina ziet er simpel maar effectief uit. Connie in silhouette form er voor of zo.
Vind ook wel dat onze vlag een mooie rust uitstraalt :) . Niet voor niks dat de Russische vlag en overige Oost-blok landen daar hun inspiratie uit hebben geput voor de vlaggen aldaar. (The more you know)

[ Voor 20% gewijzigd door Case_C op 16-09-2016 19:56 ]

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-11 20:04

The Chosen One

Zie signature!

Kleuren in een cirkel vind ik persoonlijk dan weer niks. Lijkt niet echt direct Nederland te spreken, beetje zo'n frans/nl vlag gedoe.

Die op de vorige pagina ziet er simpel maar effectief uit. Connie in silhouette form er voor of zo.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Tylocke
[b]Case_C schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 19:23:

[...]

Zoiets wil ik wel proberen, maar dan met een Gladius of Sabre gezien dat 'unieker' is dan de "eeuwige" Hornet :P .
Sabre en Gladius vind ik persoonlijk de mooiste single seaters dus ik stem voor :)

• Bornhald
OF je gaat voor cheesy Nederlands, dus kaas, tulp of klompen. (waarbij klompen wel leuk is omdat jullie van tweakers die een keer cadeau hebben gedaan)

Als je voor een schip wilt gaan, dan is er toch maar 1 keuze....
... De carrack... (welke dan ook weer refereert aan onze tijd van ontdekken etc)
Anthor schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 19:05:

heb nog wel een LTI Herald in de aanbieding :D

[ Voor 5% gewijzigd door Bornhald op 16-09-2016 20:27 ]

• Facerafter
Bornhald schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 20:27:
OF je gaat voor cheesy Nederlands, dus kaas, tulp of klompen. (waarbij klompen wel leuk is omdat jullie van tweakers die een keer cadeau hebben gedaan)

... De carrack... (welke dan ook weer refereert aan onze tijd van ontdekken etc)

[...]

Je moet er wel rekening mee houden dat bij patches details verloren gaan.

Hey! Ik ook! Ruilen? Mijn LTI Herald voor de jouwes?

• Bornhald
Facerafter schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 20:30:
[...]

Je moet er wel rekening mee houden dat bij patches details verloren gaan.

Hey! Ik ook! Ruilen? Mijn LTI Herald voor de jouwes?
Het silhouette van de carrack is toch redelijk grof over te brengen.

Afbeeldingslocatie: https://pre12.deviantart.net/df3a/th/pre/f/2015/307/d/3/star_citizen___carrack__large__by_feadern-d9fedrg.png

• Case_C

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1ud5tWSXq9VVGOz2TFuoIa8Y/full.gif
Daarvoor had ik deze gemaakt, maar dat is niet praktisch ivm het borduren van een patch... En op een glas is het ook niet de drukken ivm teveel kleuren + te duur. (Richting de 12 euro per glas :/ )

Dan wel met de laatste versie natuurlijk.

Bornhald schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 20:45:
[...]

hij is wel erg vet, dat weer wel :D
Het mooie is natuurlijk dat het een 'Fluyt' is die geweldig uit de verf zou komen op een Fluitje (Het bierglas) :*)

edit:
En let vooral niet op dat gekleurde randje :P , dat is NL'se vlag die er nog achterlangs piept XD

[ Voor 58% gewijzigd door Case_C op 16-09-2016 20:49 ]

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 20:42:
[...]

[afbeelding]
Daarvoor had ik deze gemaakt, maar dat is niet praktisch ivm het borduren van een patch... En op een glas is het ook niet de drukken ivm teveel kleuren + te duur. (Richting de 12 euro per glas :/ )
hij is wel erg vet, dat weer wel :D

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

[...]

Ik heb nog twee warlock -> herald upgrades in mn hangar
Alleen een warlock is ook niet te koop lijkt het :D

die heb je zeker ook nog wel LTI :P

[...]

[afbeelding]

Dan wel met de laatste versie natuurlijk.

[...]

Het mooie is natuurlijk dat het een 'Fluyt' is die geweldig uit de verf zou komen op een Fluitje (Het bierglas) :*)
Die is wel vet. Die vlag wordt nu ook veel beter gebroken.
Misschien is een referentie aan een historische nederlandse astronoom een idee.

Was er niet een fries die een planetarium had gebouwd voordat ze hip waren?
[edit2]
Eise Eisinga dus:
Afbeeldingslocatie: http://entoen.nu/afb/Klokhuis/Plafond_Eise_Eisinga.jpg
Dit kan misschien nog wel stijlvol in het logo passen

[ Voor 38% gewijzigd door Anthor op 16-09-2016 21:10 ]

• Bornhald

edit:
En let vooral niet op dat gekleurde randje :P , dat is NL'se vlag die er nog achterlangs piept XD
er is vast ook wel een " Kraak" te vinden.. :)

https://nl.pinterest.com/pin/384494886907727445/

[ Voor 6% gewijzigd door Bornhald op 16-09-2016 21:03 ]

• Facerafter
Bierglazen is leuk om te doen maar word erg duur met +2 kleuren

• SergeR
Nog even los van wat er in het midden komt, maar "Bar" in het geposte plaatje is denk ik ook te klein voor op een patch. Blijft niet veel van over. Borduren gaat helaas niet met pixels ;-)

• Case_C
SergeR schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 22:25:
Nog even los van wat er in het midden komt, maar "Bar" in het geposte plaatje is denk ik ook te klein voor op een patch. Blijft niet veel van over. Borduren gaat helaas niet met pixels ;-)
Kan er naar kijken om die iets 'dunner' en groter te maken. De Texas en St. Louis patch lijken dat ook te hebben. En die zien er beter uit als Flordia met het woordje Bar.

En nog even dit tussendoor!
Josh Coons has worked on the Mustang Delta, Constellation Andromeda w/Chris Smith, Xi’An Scout w/Chris Smith, and Herald.
Josh is currently working on the Cutlass Black and later the Hornet and Constellation Phoenix.
Uit de RtV tl;dr van Imperial News Network!
http://imperialnews.netwo...rse-episode-2-07-summary/

• Bornhald
zucht.. ik moet toch weer een cutlass black gaan regelen...

Wil iemand nog doneren zodat ik een cutlass black pirate package kan unmelten :D

• Facerafter
SergeR schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 22:25:
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/224341669879873536/225423509122318336/Florida_Patch.jpg "Bar" is nog goed te lezen, maar als je bv. onder de palmboom kijkt dan zou dat een Big Benny Noodles moeten zijn..

• SergeR
Facerafter schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 22:44:
[...]

[afbeelding] "Bar" is nog goed te lezen, maar als je bv. onder de palmboom kijkt dan zou dat een Big Benny Noodles moeten zijn..
Dat valt inderdaad erg mee!

• Thisuren
Voor alle fans van de Cutlass, in dit Reddit thread is de artist die aan de Cutlass gaat werken heel wat informatie aan het rondstrooien. Lijkt me dat het in goed handen is :D

• Case_C
Zo dit is mijn final design voor Bar Citizen NL, wat vinden jullie? Ene variant moet op iets doorzichtigs :P , maar verder zeg ik niets :+ .
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/YHou9a4j6nOWEKK9oEUW4Tvg/full.png?nohitcount=1

Oh en vergeet vooral niet aan te geven of je zin hebt om te komen!

Animo Poll voor de Bar Citizen NL
Pagina: 1 ... 28 ... 118 Laatste