Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Eens, het initiele idee was dat het een starter ship zou worden dacht ik, dan is die 35 wel te verklaren. Maar imo is het meer een snub"fighter" (en zelfs dat vind ik een stretch).weszz schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:27:
Lees dat de dragonfly 35 dollar gaat worden? *source kwijt, excuse* maar dat vind ik nogal veel voor wat je ervoor terug krijgt, snap dat je de ontwikkeling zo gaat steunen en het je eigen keuze is, maar 15/20 dollar had ik toch reëler gevonden
Grappig ding verder, dat wel. Maar te veel geld voor te weinig schip.
als je nu wingmans hangar had gezegd had ik je geloofdkipkruide schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:12:
entertainment waarde gehad met wat ze laten zien in Atv en Rtv en dergelijke content.
maar persoonlijk vind het het nog steeds twee houten klazen, Ben en Sandi in ATV.
RTV zelf maar een keer of 2-3 gekeken en ben daarna naar de notulen van INN over gegaan..
[ Voor 30% gewijzigd door Bornhald op 17-06-2016 12:40 ]
Niet vergeten dat CIG dit jaar groter op de vloer aanwezig is dan vorig jaar!
Ik vond de NPC's ook wel leuk om te zien in de AtV FF, hopelijk komen ze daarvan binnenkort met een grote update..
[ Voor 27% gewijzigd door Case_C op 17-06-2016 12:57 ]
Waar geef ik aan dat ik rechten heb dan? Ik geef enkel aan dat ik soms struikel over niet uitgekomen beloften. Als jij unicef sponsort met 200 euro omdat ze beloven dit allemaal aan kinderen te geven maar uiteindelijk die beloften niet na worden geleefd, heb jij het recht om emotie te tonen... wellicht niet het recht om er iets aan te doen. Ik ben nog steeds erg blij met SC en zie de toekomst positief in._Dune_ schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:15:
[...]
Als je daadwerkelijk aandelen zou kopen, of een deel van het bedrijf zou kopen, ja dan wel. Nu leg je alleen sponsor gelden in en 500 euros voor een particulier is mogelijk veel geld, maar op een dergelijk project niet.
Tuurlijk men is blij met elk bedrag aan sponsoring, maar dat levert de sponsor nog geen rechten op. Op de officiele zijn er ook veel te veel mensen die denken gelijk in het MT te kunnen plaats nemen als zij geld hebben gedoneerd.
Op deze manier ontspoort het draadje iets maar;
Ik geloof niet dat iemand hier aangeeft "ook" in het MT te willen zitten of te horen zitten. Maar als een normale noot van kritiek hier meteen de opmerking van "gezeur" of "derek-smart" levert, dan gaan mijn nekharen daarvan omhoog.Op de officiele zijn er ook veel te veel mensen die denken gelijk in het MT te kunnen plaats nemen als zij geld hebben gedoneerd.
Ik geniet ook met volle tuigen van de ontwikkeling van SC en de entertainment value van een lange tijd alles volgen is er al ruim uit.. veel spellen koop ik voor 50 euro om maar even te spelen. Maar ik hoop toch wel wat value voor mijn geld te krijgen..kipkruide schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:12:
Slecht voor je lever, kickstarter en dit soort zooi moet je gewoon steunen omdat je graag ziet dat ze gemaakt wordt. En dan nadat je op de pay knop gedrukt heb meteen afschrijven. Net als geld lenen aan je vrienden
Maar dat is mijn mening lol.
Same! Maar ik kan me voorstellen dat het komt omdat het anders wel een hele goedkope LTI token gaat worden.. toch had ik 15-20 dollar ook verwacht gezien de rol. Hij is wel super pretty..weszz schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:27:
Lees dat de dragonfly 35 dollar gaat worden? *source kwijt, excuse* maar dat vind ik nogal veel voor wat je ervoor terug krijgt, snap dat je de ontwikkeling zo gaat steunen en het je eigen keuze is, maar 15/20 dollar had ik toch reëler gevonden
[ Voor 32% gewijzigd door Torrie844 op 17-06-2016 12:59 ]
-
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Ja dat dus, het is gewoon een leuke gimmick die veel mogelijkheden beloofd. Maar nuttig zijn als transport valt daar niet onder.weszz schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:17:
Het is natuurlijk echt een gimmick in-game, geef ik jullie geen ongelijk in. Maar dan had ik juist die prijs lager gemaakt, en dan de keuze gegeven tussen een LTI of half jaar/1 jaar en dan de prijs wat lager kunt maken. Voelt nu gewoon erg, je bent beter af met een Aurora LN of iets in die trend.
Dit is een leuk scheepje als je er een transport voor hebt. En mensen die al x00 euro hebben uitgegeven kijken minder vlug op €10,- meer of minder. Hoewel minder altijd leuker is
Als ik het zo goed lees is het alleen die zaterdag dus?Facerafter schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:28:
En wie gaat er dit jaar mee met de Tweakers Express 2016 naar de Gamescom in Keulen. We gaan! ? Even leuk rond kijken op de SC Booth!
^^ Ik ga erover nadenken! 119 euro blijft toch wat geld maar wel gezellig voor een dagje naar keulen!Case_C schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:32:
[...]
Ja had wat geweest als ze er een weekend van zouden maken.
3 dagen Gamescom met de T. Express!
Ik fixte de prijs 10 seconden nadat ik het had gepost.. snelle jelle!
[ Voor 47% gewijzigd door Torrie844 op 17-06-2016 13:33 ]
-
Present als werk geen roet in het eten gooit.Facerafter schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:28:
En wie gaat er dit jaar mee met de Tweakers Express 2016 naar de Gamescom in Keulen. We gaan! ? Even leuk rond kijken op de SC Booth!
Ja had wat geweest als ze er een weekend van zouden makenTorrie844 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:28:
[...]
Als ik het zo goed lees is het alleen die zaterdag dus?
En uiteraard ben ik van de partij!Facerafter schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:28:
[ Voor 35% gewijzigd door Case_C op 17-06-2016 13:32 ]
€119!Torrie844 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:28:
[...]
Als ik het zo goed lees is het alleen die zaterdag dus?
[...]
^^ Ik ga erover nadenken! 139 euro blijft toch wat geld maar wel gezellig voor een dagje naar keulen!
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Ben dan wel benieuw hoe ze het verblijf willen regelenCase_C schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:32:
[...]
Ja had wat geweest als ze er een weekend van zouden maken.
Wel zonde, ben dat weekend in Gent
Net geboektFacerafter schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:28:
[ Voor 4% gewijzigd door WimP op 17-06-2016 13:45 ]
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Dat je geen gratis kaartje krijgt joh bij die Elite-abboWimPliers schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:45:
[...]
Net geboekt,sowieso CIG een bezoekje brengen met z'n allen, kijken of die concierge kaart nog wat te weeg brengt
Tot nu toe 4/5 van de 700Case_C schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 14:04:
[...]
Dat je geen gratis kaartje krijgt joh bij die Elite-abbo. Maar leuk! Word het nog een grote SC groep daar in de trein
.
Maar misschien met zn alle in een wagon of later bij de booth afspreken?
Nope al 6/700Facerafter schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 14:23:
[...]
Tot nu toe 4/5 van de 700![]()
Maar misschien met zn alle in een wagon of later bij de booth afspreken?
Ik probeer wel een beetje herkenbaar te zijn. (En nee geen hoed...
Maareh kom je ook?
[ Voor 42% gewijzigd door Case_C op 17-06-2016 18:55 ]
je eigen setje whiskey glazenCase_C schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 14:29:
[...]
Nope al 6/700.
Ik probeer wel een beetje herkenbaar te zijn. (En nee geen hoed...)
dit jaar niet, net huis verkocht en nieuwe gekocht weet maar nooit waar ik de centjes dit jaar voor nodig heb..Case_C schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 14:29:
Voor in de lounge/bar is dat zeker geen slecht plan. Maarja dat is breekbaar hé
.
Maareh kom je ook?
volgend jaar wellicht wel
[ Voor 42% gewijzigd door Bornhald op 17-06-2016 19:37 ]
Star Citizen: Syro // GOT Inc forum // GOT Inc RSI // Elite Dangerous: Siriouz
Toch leuk dat hij in de Freelancer gaat passen
- DragonFly goes on sale for $35USD later on today until June 27th.
- There will be a combo package featuring the Caterpillar and two Dragonflies at a discount and all three come with LTI. This is because of a limitation with their system and instead doing a bunch of work arounds, they decided this would be the easiest and most convenient option for them and the buyer.
- The only two ships confirmed that the Dragonfly will NOT fit it is the Avenger and Reliant. It will fit in the Freelancer and there is no confirmed number of how many you can fit in a Caterpillar yet. When it’s built and in engine then they’ll know for sure.
- Dragonfly can move around in space as you would expect, but can be used as a hovercraft on planets.
- Seats two, passenger faces the rear and has its own shield generator to protect the occupants
- Loaner will be a Merlin most likely.
- Paintscheme will be yellow with chrome and is limited to this sale only. Future sales will feature a black one and possibly more colours in the future.
https://robertsspaceindus...ching-The-Drake-Dragonfly
Ik heb de package maar aan me voorbij laten gaan. Volgens mij is dat niet handig als je een keer 1 van die motoren wil CCUen.. Ik weet niet of je dan beide Fly's kwijt bent. Ik denk apart kopen handiger is.
Package is maar 5.50 euro goedkoper.
[ Voor 51% gewijzigd door Brandonchat op 18-06-2016 01:35 ]
Ik heb de package.Brandonchat schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 01:34:
And there it is :D:D
Ik heb de package maar aan me voorbij laten gaan. Volgens mij is dat niet handig als je een keer 1 van die motoren wil CCUen.. Ik weet niet of je dan beide Fly's kwijt bent. Ik denk apart kopen handiger is.

[ Voor 10% gewijzigd door siriouz op 18-06-2016 01:55 ]
je kan gewoon 1 schip binnen een package CCU-en.Brandonchat schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 01:34:
And there it is :D:D
en het package is 15 (18.15 inc VAT) dollar goedkoper als je uit gaat van de 2e iteratie van de caterpillar waarbij hij 245 kostte en niet van de originele prijs waarbij hij 225 kostte..
245 (caterpillar) + 35 ( yellow) + 35 (black) = 315 (zonder VAT)
[ Voor 6% gewijzigd door Bornhald op 18-06-2016 09:11 ]
Verwijderd
Wel jammer dat je hem niet kan upgraden met 2 bikes. (Niet dat ik het zou doen)
Maar ze zullen vast wel weer een heel traject doen waarbij je Cat's met diverse modules kan pledgen.
De Carrack zal ook prachtig staan naast de starfarer g en de CaterpillarCase_C schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 11:51:
Hoe mooi ik 't ook vind.. wacht ik gewoon lekker tot de Carrack gereed is. (Ook al gaat de Catt eerder in de hangar staan.)
Ben ook erg benieuwd naar de Caterpillar, hoop alleen dat de prijzen van die modules meevallen.Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 12:07:
Mooi om te zien dat de Caterpillar al bijna hangar ready begint te raken (na 3 jaar). En hij heeft nog meer charme dan je uit de voortgangsfilmpjes zou mogen verwachten.
Wel jammer dat je hem niet kan upgraden met 2 bikes. (Niet dat ik het zou doen)
Maar ze zullen vast wel weer een heel traject doen waarbij je Cat's met diverse modules kan pledgen.
[ Voor 47% gewijzigd door Bornhald op 18-06-2016 12:23 ]
Ik denk dat je dan moet kijken naar de prijzen van de modules van de Endeavor.Bornhald schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 12:21:
[...]
Ben ook erg benieuwd naar de Caterpillar, hoop alleen dat de prijzen van die modules meevallen.
Cargo en Personal op 25-30
Chopshop misschien wel 100-150
Verwijderd
(Let wel het schip zelf is niet 5x120 waard maar ongv. de helft)
Als je dus een cat heb en een leuke loadout met modules wilt hebben je nog eens ongv $200 kwijt bent.
Torrie844 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 09:51:
[...]
Een spel waar je geld in hebt zitten mag je kritisch over zijn. We zijn geen doom- en/of nay-sayers volgens mij. Ik heb er inmiddels 500 euro inzitten? Dan lijkt het me toch best oké als ik over een paar beloften heen struikel die niet worden gehaald.
Wat Torrie zegt, Ik heb nog wel goede hoop en geef CIG steeds het voordeel van de twijfel, maar je moet wel kritisch blijven kijken. Zeker als je denkt er nog meer geld in te gaan stoppen.kipkruide schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:12:
Slecht voor je lever, kickstarter en dit soort zooi moet je gewoon steunen omdat je graag ziet dat ze gemaakt wordt. En dan nadat je op de pay knop gedrukt heb meteen afschrijven. Net als geld lenen aan je vrienden
Maar dat is mijn mening lol.
Ik heb van SC nu al ruim mijn 1500E aan entertainment waarde gehad met wat ze laten zien in Atv en Rtv en dergelijke content. En ik ben helemaal niet tegen discussie. Maar ik heb wat minder met speculeren over eerdere speculatie gebaseerd op random meningen.
Ik doe al een tijdje development en ik heb geen idee wat de status van SQ42 is maar SC gaat echt niet de beta fase in voor begin 2018 en al die stretch goals gaan er ook echt niet zijn pre-release. Maar dat is niet erg want dat hebben ze in 2012 al gezegd.
Ook berichten van Dhr Smart kan je niet zomaar verwerpen omdat ze van/via hem komen. En ja, daarbij zijn de berichten die via hem komen betrouwbaar dan zijn eigen content
Als jij 1500 aan een vriend leent, wil je hopelijk wel garantie dat hij het niet alleen aan drank en drugs uitgeeft?
En over die kosmopedtm dat wordt een ingame doel
je mag gerust vliegen, ook in/op een dragonflyCase_C schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 14:45:
Allemaal ingame doelen! En als ik een keer op een Cat wil vliegen vraag ik dat wel aan iemand.
voor de mensen die hem nog niet gezien hadden, caterpillar upgrade update
[ Voor 23% gewijzigd door Bornhald op 18-06-2016 19:12 ]
Brochure ziet er trouwens wel erg nice uit. Zou mooi zijn als ze zo iets uitdelen op Gamescom
[ Voor 33% gewijzigd door Facerafter op 18-06-2016 15:36 ]
Begreep van STLyoungblood dat de gele versie niet meer verkocht gaat worden hierna, een limited edition. Ik heb die 2 pack gekocht overigens.Facerafter schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 15:35:
Had graag een Yellowjacket Dragonfly opgepikt maar denk niet dat ik die onder mn sabre kan hangen.
Brochure ziet er trouwens wel erg nice uit. Zou mooi zijn als ze zo iets uitdelen op Gamescom
Vandaag voor het eerst 2.4 aangeslingerd en het liep nog verrassend goed. Eerst 2 10003 errors. Daarna kwam ik er in. Toen wel dikke 2 uur behoorlijk stabiel kunnen spelen. Ik dig die nieuwe muziek wel. Zorgt voor goede mysterie als je Yela in vliegt. Ook de nieuwe Hornet cockpit is een goede verbetering.
Nog wel aardig wat bugjes met clothing ed. Maar ik vind wel vet hoe ze het systeem opzetten. En fijn dat de missies een soort purpose hebben. Wel wat aUEC aan het sparen voor een dikke flight suit en wapens.
Maar ik denk wel voordat we weer een goede GoT sessie kunnen doen die stabiel is zullen ze eerst denk ik wel met die hotfix moeten komen voor de 10003 errors etc. Maar proberen kan nooit kwaad natuurlijk.
Soms wat buggish wanneer je je schip uit stapt voor een EVA maar dat is het wel zo'n beetje.
Ik loop ondertussen ook al rond in een heavy armor
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Oh? Dan maar hopen op schip paintjobs..? Misschien moet ik hem toch maar oppikken...Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 16:08:
[...]
Begreep van STLyoungblood dat de gele versie niet meer verkocht gaat worden hierna, een limited edition. Ik heb die 2 pack gekocht overigens.
Vandaag voor het eerst 2.4 aangeslingerd en het liep nog verrassend goed. Eerst 2 10003 errors. Daarna kwam ik er in. Toen wel dikke 2 uur behoorlijk stabiel kunnen spelen. Ik dig die nieuwe muziek wel. Zorgt voor goede mysterie als je Yela in vliegt. Ook de nieuwe Hornet cockpit is een goede verbetering.
Nog wel aardig wat bugjes met clothing ed. Maar ik vind wel vet hoe ze het systeem opzetten. En fijn dat de missies een soort purpose hebben. Wel wat aUEC aan het sparen voor een dikke flight suit en wapens.
Maar ik denk wel voordat we weer een goede GoT sessie kunnen doen die stabiel is zullen ze eerst denk ik wel met die hotfix moeten komen voor de 10003 errors etc. Maar proberen kan nooit kwaad natuurlijk.
EDIT: Voor de zekerheid maar even een Dragonfly Black -> Yellowjacket upgrade opgepikt.
Op de fps problemen loopt 2.4 bij mij prima en heb ondertussen al weer aardig wat aUEC kunnen verdienen.
Bied die ook nog echt meer waarde aan armor ? Heb zelf de witte.Fordox schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 18:51:
Ik heb er nu aardig wat tijd in zitten en het lijkt nu redelijk stabiel te lopen
Soms wat buggish wanneer je je schip uit stapt voor een EVA maar dat is het wel zo'n beetje.
Ik loop ondertussen ook al rond in een heavy armor
[ Voor 16% gewijzigd door Facerafter op 18-06-2016 19:50 ]
Niet echt kunnen testen. Ik kom nooit in Kareah.Facerafter schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 18:52:
[...]
Bied die ook nog echt meer waarde aan armor ? Heb zelf de witte.
Zelf had ik al een tijdje geleden het zwart gouden ruimtepak gekocht
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
-
Mooie vraag voor de faq vind ikBrandonchat schreef op zondag 19 juni 2016 @ 02:02:
Ben toch benieuwd. Als je als passagier nu niet back 2 back wil zitten (omdat er geen vijand is om naar te schieten), kun je dan oon gewoon face forward erop gaan zitten? Ik kan me niet voorstellen dat je samen even een stukje wil vliegen en dat je dan verplicht bent om back 2 back t zitten.. erg ongezellig![]()
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
En vanmiddag je credebility weer even omhooggekrikt door een pc'tje te hacken en gelijk een schouderwapen te lenen van een dooie.....😉SNAFU schreef op zondag 19 juni 2016 @ 11:14:
Zo, duo-pack met wat storecredit aan de lijst toegevoegd. En een stapel yellow-> black en black-> yellow CCU's....just in case.
Alleen daarna een beetje chicken in de schaduw wachten tot ik je weer op kom halen omdat ik weer vanaf port Olisar moest komen met een Avenger om je te airliften out of trouble...
Btw volgende keer niet je wapen gebruiken IN de cockpit van mijn Aurora ja....heb gaatjes in mijn boordplank...
[ Voor 28% gewijzigd door ShockWave op 19-06-2016 17:45 ]
Ik heb 2.4 nog bijna niet opgestart gehad maar dit was vanmiddag wel een erg gaaf moment: achterin de Aurora van Shock mee naar Kareah om een terminal te hacken, dan de landing pad 'clearen' omdat er een enemy aan kwam sluipen. Na een gevecht in het station, waarbij Shock sneuvelde, naar buiten en wachten tot ie terug kwam om mij op te halen. Intussen zie je dan een Connie, 2 Freelancers en een M50 aankomen.ShockWave schreef op zondag 19 juni 2016 @ 17:41:
[...]
En vanmiddag je credebility weer even omhooggekrikt door een pc'tje te hacken en gelijk een schouderwapen te lenen van een dooie.....😉
Alleen daarna een beetje chicken in de schaduw wachten tot ik je weer op kom halen omdat ik weer vanaf port Olisar moest komen met een Avenger om je te airliften out of trouble...
Btw volgende keer niet je wapen gebruiken IN de cockpit van mijn Aurora ja....heb gaatjes in mijn boordplank...
Ik was dan ook erg blij om Shock in z'n Avenger aan te zien komen.
TL;DR: gaaf spel, nu al.
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
Edit: Teller is weer even losgegaan met de Dragonfly.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2016 18:12 ]
Ik ga meespelen. Eerst nog even m'n settings goed instellen dat het nog een 'beetje' soepel speelt.Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2016 @ 18:10:
Vandaag ook goede sessie gehad van 3 uur ofzo. Even een medium armor bij elkaar gespaard. Als mensen zin hebben later vanavond laat maar weten.
Edit: Teller is weer even losgegaan met de Dragonfly.
[video]
Oh en de 116 miljoen is gepasseerd!
https://robertsspaceindustries.com/funding-goals
Die space-moped is wel in trek dus
[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 19-06-2016 18:45 ]
En ik heb ook al zo'n Scooty Puff Jr.
Feest! En ik neem nog 3 vrienden mee, waarvan er helaas maar 1 andere SC speelt.
[ Voor 51% gewijzigd door Tylocke op 20-06-2016 09:07 ]
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
En toen waren we al met 7! Gaat leuk wordenTylocke schreef op zondag 19 juni 2016 @ 23:12:
Verrek, blijkbaar ga ik wel met de Tweakers Express dit jaar. Wordt gezellig!
En ik heb ook al zo'n Scooty Puff Jr.
Voor het einde van de dag spelen ze het allemaal! Gisteren weer een leuke sessie gehad met Fordox en Mac-RolecTylocke schreef op zondag 19 juni 2016 @ 23:12:
[...]
Feest! En ik neem nog 3 vrienden mee, waarvan er helaas maar 1 andere SC speelt.
Zal je ook net zien, dat ik die koop... er een patch komt met de super-heavy armor XD.... (Je weet wel, die armor met de oh zo gave helm..)
[ Voor 50% gewijzigd door Case_C op 20-06-2016 09:17 . Reden: telefoons zijn niet geschikt om te typen :+ ]
Als je in een voice channel gaat zitten en je settings (microfoon, P2T, etc. ) goed insteld zou dat gewoon moeten werken.SNAFU schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:12:
Gisteravond met Shock geprobeerd om voicecomms werkend te krijgen op Discord maar we kwamen er niet uit. Iemand een idee hoe je dat instelt? TS werkt gewoon wel.
https://forums.robertsspa.../6757209/#Comment_6757209
en wat hij bedoeld met dat de Starfarer een Capital isHello! There's a number of reasons we might fast-track a ship. These are some of the big ones:
- Use in Squadron 42. Ships needed for Squadron 42's single player campaign are a major priority. That includes many of the military and aggressor ships you'd expect, and also a number of civilian ones that will play into the plot and also give more texture to the universe.
- Use for introducing/testing a new mechanic. We often aim to finish a 'class leader' ship for developing and testing different mechanics: the base Constellation for multicrew, the Starfarer for capital ships, the Herald for information running... all the way back to the Hornet for dogfighting!
- Resources are available. You may have noticed we had a major push for Aegis ships a few months back and now several Drake ones are in development simultaneously. That's not a coincidence! For major manufacturers, we spend a good bit of time at the start of the process developing design language, toolkits, general rules... and once these are in good shape, it lets us tackle those ships with more of a group mindset than one after another. (This is also why some of the more exotic ships--as excited as we are about them!--are further down the line; we need to make sure we have cool Banu resources before tackling the merchantman in-engine!)
- What's going to be fun in the alpha right now? We have lots of mechanics in the works (cargo, exploration, science, salvage, etc.) that go right along with some role-specific ships... but at the same time, these ships won't be much fun until we're pushing those out and testing them with you (and in fact many are being finalized based on that work.) A speedy little motorcycle can be set up quick and offer some pretty fun and different gameplay near term (similar to why we built out the Merlin before the Constellation could launch it!)
In the case of the Dragonfly, It's a combination of several of these points... most importantly, the fact that it introduces a new kind of gameplay that (as part of the concept sale this time around) we wanted to prototype out before offering the ship!
https://forums.robertsspa.../6757405/#Comment_6757405
En Q&A van de Dragonfly de 24e en 26eI can try!There's two ways of thinking: inside the Star Citizen universe, the Starfarer isn't a capital ship... since that'd refer to a particular sort of fighting ship (destroyers, cruisers, etc.) and it's a dedicated support ship. But from an under-the-hood game building perspective, it uses (and premieres) many of the 'big ship' systems that we then go on to use with 'ships of the line' (from the processes for constructing a ship that size to the physics grids, the seat functions, ability of the game to spawn such large ships, etc.) I think we try and say 'capital-sized ship' in in lore material that needs to distinguish the two.
https://forums.robertsspa...33830/q-a-drake-dragonfly
meteen antwoord met betrekking tot upgraden van schepen in een Package, werd ook eerder hier gevraagd.You got Dragonfly Questions. Next week, we'll have Dragonfly Answers on 6/22 and 6/24.
You can post your questions here, but I'll answer one right at the start:
Q: Can we separate Dragonflies from the 2-pack or the 3-pack, so I can gift them to someone else?
A: No. As with any other multi-ship pack in Star Citizen, you cannot break up the items in a package. You can upgrade those items individually through the CCU system, but you cannot break them out to gift to another person.
en art door gebruikers van reddit
de MISC bike

en de Origin bike

Tactical Advance Caterpillar en Dragonfly
[ Voor 12% gewijzigd door Bornhald op 20-06-2016 12:07 ]
Waarschijnlijk deze week even mn Sabre package upgraden naar de Caterpillar natuurlijk leuk om naar alles toe te werken maar met alleen een sabre kan je zo weinig..
Volgens mij is de loaner van de Caterpillar de AndromedaFacerafter schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:14:
Wat is op het moment de loaner van de Caterpillar?
Waarschijnlijk deze week even mn Sabre package upgraden naar de Caterpillar natuurlijk leuk om naar alles toe te werken maar met alleen een sabre kan je zo weinig..
je kan natuurlijk een Caterpillar NAAST je sabre nemen en als je dan toch bezig bent neem je het caterpillar pakket met de 2 dragonflies
dan kan je die tzt ook weer CCU-en naar andere schepen en heb je LTI erop
[ Voor 21% gewijzigd door Bornhald op 20-06-2016 12:33 ]
Ik had er nog nooit van gehoord, maar dat ding bestaat dus echt.Bornhald schreef op maandag 20 juni 2016 @ 11:55:
en art door gebruikers van reddit
de MISC bike
[afbeelding]

Het is een Henderson KJ Streamliner
Haha... denk niet dat mijn portemonnee dat aan kanBornhald schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:29:
[...]
Volgens mij is de loaner van de Caterpillar de Andromeda
je kan natuurlijk een Caterpillar NAAST je sabre nemen en als je dan toch bezig bent neem je het caterpillar pakket met de 2 dragonflies
dan kan je die tzt ook weer CCU-en naar andere schepen en heb je LTI erop
Voor 90 USD extra heb ik een Caterpillar met 2 jaar insurance en daar pak ik dan heel misschien een yellowjacket dragonfly bij (90 + 42) en anders zou het 363 USD voor het combo pack zijn.
Weet niet of iemand deze serie al kende?
[ Voor 11% gewijzigd door ShockWave op 20-06-2016 17:32 ]
Ik had ook wat probleempjes ermee. Na wat restarten werkte het wel. Volgens mij lag het meer aan de Discord server.SNAFU schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:12:
Gisteravond met Shock geprobeerd om voicecomms werkend te krijgen op Discord maar we kwamen er niet uit. Iemand een idee hoe je dat instelt? TS werkt gewoon wel.
Waar het nu vanavond met mijn Discord (volgens mij) wel goed ging had Shock weer geen geluid...Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2016 @ 18:53:
[...]
Ik had ook wat probleempjes ermee. Na wat restarten werkte het wel. Volgens mij lag het meer aan de Discord server.
Het ene moment lost bij mij een simpele F5 het probleem op.SNAFU schreef op maandag 20 juni 2016 @ 22:57:
[...]
Waar het nu vanavond met mijn Discord (volgens mij) wel goed ging had Shock weer geen geluid...
Andere moment moet je naar 'User Settings' > 'Voice' > 'Advanced' > 'Reset voice settings'
Het is nog zeker geen geweldig systeem, dat zonder meer.
INN-report hier.
Dus aankondinging van Stanton (volledig system met procedural planets voor dit jaar
Items 2.0/ Netcode LOD's is dus echt nodig om grotere systems te kunnen maken!
En de comm-link is er ook weer bij:
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/334292
COMMUNITY MANAGERS LOG. WEEK 25. Ninety-Nine Dragonflies.
Holy WOW. You guys like them Dragonflies. Dragonflies are flying off the metaphorical shelves this week, and they're bringing a number of Caterpillars with them. We were excited to pull back the curtain on the current work involved in building out the Caterpillar in LA, and over the next few weeks, we'll be expanding on the footage you've already seen showing a bit more of the Cargo, Habitat, and Engineering sections in future Fast Forwards.
This week: it's lots of prep for the ATV Centennial Celebration. 2.38-2.40 will be a celebration of the various segments ATV has produced over the last 100 episodes, with all new editions of Ship Shape, Which Glitch, Wonderful World, Loremakers, Behind the Scenes and more.
And then after 2.40, we got something new coming down the pipe. Stay tuned for more info.
So I'ma keep this brief, as there's lots of work to be done.
THE COMM-LINK SCHEDULE
Monday, June 20th
- [1500 PDT / 2200 UTC] 10 for the Chairman- YouTube: StarCitizen
Tuesday, June 21th
- Lore Post
- Vault Update
- ATV Breakouts
Wednesday, June 22nd
- Jump Point Rerun
- Dragonfly Q&A Post: Part I
Thursday, June 23rd
- [1200 PDT / 1900 UTC] Around the Verse: Episode 2.37 - YouTube: StarCitizen
Friday, June 24th
- [1100 PDT / 1800 UTC] Reverse the Verse: The Community Team's Weekly Livestream - http://www.twitch.tv/cigcommunity
- Dragonfly Q&A Post: Part II
[ Voor 3% gewijzigd door Case_C op 21-06-2016 08:23 ]
Goeie 10FtC!Case_C schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 08:08:
Nieuwe 10ftChairman, hij schijnt heel goed te zijn. (Met geruchten over Star Marine in 2.5)
INN-report hier.
Dus aankondinging van Stanton (volledig system met procedural planets voor dit jaar)
[video]
En de comm-link is er ook weer bij:
[...]
Stanton System met PG Planet in 2.7
Als ze de planning kunnen aanhouden van 1 update per maand dat zou 2.7 komen in augustus.. maar dat word zoiezo september als ze 2.5 niet binnen 9 dagen releasen.
Tease... Star Marine maakt mij niet veel uit FPS komt er toch wel. Ik wil gewoon Sataball kunnen spelen!so you never know that long rumoured dead thing may appear again. We’ll see.
Ziet er dus uit dat het een leuke zomer gaat worden voor SC
Met deze opmerking van Ben in de forums had ik ook al een idee waar de Dragonfly voor zou zijn dus dan zou PG Planets niet al te ver weg zijn.
- What's going to be fun in the alpha right now? We have lots of mechanics in the works (cargo, exploration, science, salvage, etc.) that go right along with some role-specific ships... but at the same time, these ships won't be much fun until we're pushing those out and testing them with you (and in fact many are being finalized based on that work.) A speedy little motorcycle can be set up quick and offer some pretty fun and different gameplay near term (similar to why we built out the Merlin before the Constellation could launch it!
[ Voor 4% gewijzigd door Facerafter op 21-06-2016 11:08 ]
Goed punt, dat zou dus kunnen inhouden dat ze op Gamescom gaan teasen met 2.7 misschien?Facerafter schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 10:49:
[...]
Goeie 10FtC!
Stanton System met PG Planet in 2.7![]()
Als ze de planning kunnen aanhouden van 1 update per maand dat zou 2.7 komen in augustus.. maar dat word zoiezo september als ze 2.5 niet binnen 9 dagen releasen.
Verwijderd
Is dat dan in Chris Roberts time of in backers time?Case_C schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 08:08:
Dus aankondinging van Stanton (volledig system met procedural planets voor dit jaar)
Rewrite van de netcode lijkt me een hele klus nl. en kan je je afvragen wat er nog van de CryEngine over is.
Je gaat er toch van uit dat iemand leert van eerder gemaakte fouten dus dat Chris Roberts time inmiddels redelijk gelijk loopt met die van onsVerwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 12:56:
[...]
Is dat dan in Chris Roberts time of in backers time?
Rewrite van de netcode lijkt me een hele klus nl. en kan je je afvragen wat er nog van de CryEngine over is.
-
Torrie844 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:09:
[...]
Je gaat er toch van uit dat iemand leert van eerder gemaakte fouten dus dat Chris Roberts time inmiddels redelijk gelijk loopt met die van ons
[ Voor 15% gewijzigd door SNAFU op 21-06-2016 15:54 ]
Goed gesproken!
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Zo ken ik er nog 1, to assume makes an ass out of u and me
Die heb ik over het hoofd gezien... zo groot kan ie dus niet geweest zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door Facerafter op 22-06-2016 22:25 ]
Zag hem ook net op redditCase_C schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:55:
Redelijk gave map van de Caterpillar, wijzigingen voorbehouden natuurlijk.
[afbeelding]
Dan maar dragonfly Q&A https://robertsspaceindus...rake-Dragonfly-Q-A-Part-1
[ Voor 15% gewijzigd door Bornhald op 23-06-2016 08:41 ]
Wat...? Dus hij is maar net iets sneller dan een freelancer?How does the Dragonfly compare in speed to other ships?
Right now, we’re currently working off an SCM speed of 180 with a max cruise speed of 300. We want the acceleration to these speeds to be a bigger hallmark for the Dragonfly, so while it should overtake most freighters, it won’t be outrunning the fastest of the fast.
Jammer!Will the Dragonfly have a magnetic locking system allowing it the ability to latch onto any ship it wants and piggyback?
No, the Grav-Levs are not magnetic devices and would not allow the ship to piggyback to the outer hull of another ship.
Beetje als een motorfiets die 10 km sneller rijdt dan een vrachtwagen.....Facerafter schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:10:
Van de Q&A
Wat...? Dus hij is maar net iets sneller dan een freelancer?
[ Voor 23% gewijzigd door ShockWave op 23-06-2016 10:16 ]
Daarnaast zal de Space-motor in het voordeel zijn in bijvoorbeeld dichte astroid fields waar snelheid niet optimaal benut kan worden. Ook moet je rekening houden met de maximale capaciteit van de thrusters. Je wilt op je maximale snelheid nog wel kunnen manouvreren.
Die 10km/h harder rijd dan een bestelbusje dan eerderShockWave schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:13:
[...]
Beetje als een motorfiets die 10 km sneller rijdt dan een vrachtwagen.....
Niet vergeten dat de snelheden van alle schepen onderling kunnen wijzigen. Dus ik verwacht wel dat de Dragonfly na testen 200+ zal kunnen. (Overigens is dat een leuke ingame upgrade om je space-motor een upgrade te geven!)
Dus geen motor maar een opgevoerde brommer.ShockWave schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:13:
[...]
Beetje als een motorfiets die 10 km sneller rijdt dan een vrachtwagen.....
[afbeelding]
Mwuah vind de Hulls eerder de vrachtvliegtuigen/vrachtschepen.Case_C schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:19:
[...]
Die 10km/h harder rijd dan een bestelbusje dan eerder. De Hulls zijn eerder de vrachtwagens.
[ Voor 25% gewijzigd door Facerafter op 23-06-2016 10:38 ]
Facerafter schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:24:
[...]
Dus geen motor maar een opgevoerde brommer.
[...]
Mwuah vind de Hulls eerder de vrachtvliegtuigen/vrachtschepen.
Hull E:

Past denk ik toch iets meer op
Hull C:

Hull A:
[ Voor 27% gewijzigd door Facerafter op 23-06-2016 11:03 ]
FTFYFacerafter schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:10:
Van de Q&A
[...]
Wat...? Dus hij is maar net iets sneller dan een lege freelancer?
[...]
Jammer!
Vraag me af hoeveel verschil dat gaat maken. Dat kan niet veel zijn anders is dat ding niet vooruit te branden.
Zal wel stukken minder zijn, volle cargo = 50% speed lijkt me een prima optieFacerafter schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:20:
[...]
Vraag me af hoeveel verschil dat gaat maken. Dat kan niet veel zijn anders is dat ding niet vooruit te branden.
-
ligt er aan hoe zwaar datgene is wat je mee neemt, als je 6 kratten watten mee neemt zal je nog redelijk snel zijn, als je 6 kratten geraffineerd ijzer mee neemt zal je een stuk langzamer zijn denk ik zo.Facerafter schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:20:
[...]
of minimaal dat je versnelling langzamer zou zijn, F=MxA zeg maar
Dat is niet echt een MISC maar meer die Vanduul Transporter. Ook een geweldig schip als je daar ooit aan weet te komen.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=oIOLpwvF4Lc"]YouTube: STAR CITIZEN: Around the Verse Episode 2.37[/video]
De techniek voor de kleding vind ik wel erg gaaf!
Edit: en hier de transcript:
http://imperialnews.netwo...d-the-verse-episode-2-37/
[ Voor 27% gewijzigd door Jorseal op 23-06-2016 22:39 ]
En hoe goed was de loot? Per crate met booze/sigars haal je volgens mij 1k op?ShockWave schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 21:40:
Vanavond even wat credits opgehaald bij Yela, hangen daar 2 wrakken en heb een directe route gevonden om er bij 1 uit te komen zonder de piraten....
[afbeelding]
Dat is RNG-based... Soms heb je alleen booze, soms alleen sigaren (leveren minder op) en soms een mix.Case_C schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 22:33:
[...]
En hoe goed was de loot? Per crate met booze/sigars haal je volgens mij 1k op?
En als RNGesus je niet mag heb je 3 kratten Big Benny's waar je niks mee kunt.
Maar dan is het een kwestie van ergens anders heen jumpen en terugkomen voor nieuwe loot.
Per keer haal je volgens mij 3k+ aUEC op...en op een veilige manier.

Subscriber Vault: http://imgur.com/a/Rns54
[ Voor 20% gewijzigd door Facerafter op 24-06-2016 13:02 ]
Bornhald schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 14:00:
voor de masochisten, DS gebrabbel. http://archive.is/SgEfa
Ik sta er soms toch er verbijsterd van hoe hij het allemaal verzint.After skipping E3 due to not having anything to show, and while parked in the UK shooting mocap (data which sources tell me that, as of this writing, cannot – and has not even been implemented in any version of the tech) for months on end, Activision unveiled Call Of Duty: Infinite War. It immediately killed any and all chances that Squadron 42 ever had of gaining new gamers beyond the backers who were already entitled to it. Assuming it ever ships of course.
We already knew that Mass Effect Andromeda was coming; and that it was going to be an absolute slap in the face for Chris,but the COD:IW reveal was as unprecedented, as it was unexpected and downright shocking. Sources tell me that Chris was completely devastated; but remained defiant that Squadron 42 could actually beat it..
[ Voor 4% gewijzigd door Facerafter op 24-06-2016 14:26 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Deze vond ik dan wel weer leuk gedaan:Bornhald schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 14:00:
voor de masochisten, DS gebrabbel. http://archive.is/SgEfa
Wat een ventFacerafter schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 14:20:
[...]
[...]
Ik sta er soms toch er verbijsterd van hoe hij het allemaal verzint.
Zeker doen! Erg tof om voor het eerst rond te lopen in de shops en een beetje zooi te kunnen gaan komen. Voor wat snelle aUEC doe ik meestal de missions die je krijgt bij het ICC Research ding zijn 2000 per stuk met 2 pirates.Ircghost schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 14:55:
[...]
Wat een vent. Meer woorden wil ik er niet eens aan vies maken! Ik ga vanavond maar voor het eerst sinds enkele maanden de boel eens opstarten
.
Omdat het een first person game is met een Space theme, daar houdt de vergelijking wel op.Bornhald schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 14:59:
Ik snap ook niet goed wat COD met sc te maken heeft. COD zit ik echt niet op te wachten sc daarintegen....