[Napret] Tweakers Express 2016 naar de Gamescom in Keulen.

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 00:17
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/RoJZFhZs3tnViNA7b5bBBaAA/full.jpg

Wanneer gaan we?
De Gamescom vindt dit jaar plaats van donderdag 18 tot zondag 21 augustus. De Tweakers Express rijdt dit jaar op zaterdag 20 augustus, zodat je op zondag nog uitgebreid kunt bijkomen van dit epische avontuur.

Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/PqsXjApw7SQPusvgtPAbBz2j/medium.jpg

Reisschema
De Express vertrekt dit jaar, net als in 2014, vanaf Amsterdam Centraal om vervolgens via Utrecht, Den Bosch, Eindhoven en Venlo naar Keulen te rijden. Voor mensen uit het noordoosten van Nederland rijdt een gratis bus vanuit Groningen, via Assen, Meppel en Zwolle naar Utrecht, waar je op kunt stappen. Een van onze mede-tweakers heeft een mooi overzicht gemaakt, zodat je kunt zien wat haalbaar voor je is qua opstapstation.

Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/i/2001124849.jpeg

Wat hebben we te bieden?
  • Compleet verzorgde treinreis richting Keulen en toegang tot de Gamescom
  • Gamen, gamen en nog eens gamen op de beste gaming hardware (dank aan Acer, Alternate en NVIDIA)
  • LAN party wagons met medewerking van IIyama en LG
  • Gezelligheid in de social wagon (mede mogelijk gemaakt door: Acer)
  • Een stiltewagon (voor mensen die voor hun rust meegaan ;-))
  • Goodiebags voor iedereen (mede dankzij BaggIt)
  • Hele toffe prijzen voor hele gelukkige winnaars
  • En nog veel meer..
Tickets
Reguliere kaartjes kosten 119 euro (inclusief servicekosten) en voor dat bedrag krijg je toegang tot de Express en de Gamescom. We hebben dit jaar echter ook een combideal van 139 euro, waarbij je er ook nog eens een jaar lang een Tweakers Plus-abonnement ter waarde van 50 euro bij krijgt. Dat betekent dus fikse korting op een Plus abonnement dat je een jaar lang laat genieten van onderneer mooie voordelen en kortingen.

Bestellen
Bestel hier je kaartje, je kunt zoveel reguliere kaartjes kopen als je wil. Er was een zeer beperkt aantal earlybirds, maar deze zijn inmiddels uitverkocht. Via de combideal hou je bij het afsluiten (of verlengen) van een Tweakers Plus abonnement wel de earlybird korting!

Zorg ervoor dat je je ticket op je telefoon hebt staan bij het instappen van de Tweakers Express. Of geprint bij je hebt (niet vergroten of verkleinen, print de hele PDF). Je krijgt geen restitutie van je ticket. Mocht je toch verhinderd zijn, dan is er vast een andere tweaker die graag je kaartje overneemt. Daarvoor kun je vast iemand vinden in dit topic.

Voorwaarden
Naast onze reguliere algemene voorwaarden zijn aanvullende voorwaarden van toepassing op de door Tweakers georganiseerde activiteit Tweakers Express 2016. Je kan deze hier vinden.

Annuleren of retourneren van je ticket is niet mogelijk.
Samen met onze partners doen wij ons uiterste best om Tweakers Express 2016 zoveel mogelijk voor iedereen toegankelijk te houden, maar helaas zijn niet alle activiteiten geschikt voor personen die slecht ter been zijn. Bij twijfel kun je contact opnemen met tweakersexpress2016@tweakers.net.
Deelnemers dienen te allen tijde de aanwijzingen ter plekke op te volgen.
Zorg dat je tijdig op het juiste perron bent voor het vertrek van de Tweakers Express 2016. De trein wacht namelijk niet.
Om mee te gaan met de Tweakers Express dien je 16 jaar of ouder te zijn. Ben je jonger dan 16 jaar? Dan moet je begeleider 18 jaar of ouder zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door zeef op 04-08-2016 15:57 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zeef
Tips & tricks

Kan ik 'm halen vanaf station X? Check hier het handige kaartje van iBugged.

Station niet bereikbaar? Kijk eens in het Tweakers Express 2016 - Carpool- en Overnachtingentopic voor een logeeradres of samenrijden oplossing.

[ Voor 119% gewijzigd door zeef op 17-06-2016 12:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:59

Case_C

[Team Carrack]

Wederom bedankt voor het organiseren, dat het maar minstens een net zo mooie dag mag worden als vorig jaar (met minder vertraging op de terugweg :+ )

Mooie sponsoren ook! Benieuwd wat we allemaal op de trein gaan zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-06 12:35

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

Zo, 2 tickets besteld 1 voor mezelf en 1 voor één van mn vrienden die vast wel blij is met wat extra korting :)
(randomgenerator om het eerlijk te houden :p)

Heb er nu al zin in! Even snel ook naar de trein tijden gekeken, gaat wel wat vroeger er uit worden vrees ik :p

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:08
Ik ben nog steeds heel erg hyped, helaas zit dit jaar de Tweakers Express er niet in voor mij, mijn aankomende studie en de daarbij komende kosten zoals een laptop en reiskosten voor de eerste maand zijn zodanig hoog dat ik deze editie aan mij laat voorbijgaan. In ieder geval heel veel plezier voor de mensen die wel gaan :)

Mochten er trouwens fouten zitten in de Google Maps, stuur even een berichtje, dan pas ik 't aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:50
Mattie112 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:02:
Zo, 2 tickets besteld 1 voor mezelf en 1 voor één van mn vrienden die vast wel blij is met wat extra korting :)
(randomgenerator om het eerlijk te houden :p)

Heb er nu al zin in! Even snel ook naar de trein tijden gekeken, gaat wel wat vroeger er uit worden vrees ik :p
Je kan zeker als bestellen als Tweakers abo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostier
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-06 09:17
Tweakers abonnees hebben inderdaad altijd eerste kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
@Zeef Hoe zit het dan met die combiticket, deze is ook pas vanaf maandag beschikbaar? Is er dan een verdeling early bird tickets voor reguliere verkoop - tweakers abo want ik ontkom er niet aan mijn vriendin mee te nemen die dan een early bird nodig heeft naast mijn combi ticket.
zeef schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 12:08:
[afbeelding]

Tickets
Reguliere kaartjes kosten 119 euro (inclusief servicekosten) en voor dat bedrag krijg je toegang tot de Express en de Gamescom. We hebben dit jaar echter ook een combideal van 139 euro, waarbij je er ook nog eens een jaar lang een Tweakers Plus-abonnement ter waarde van 50 euro bij krijgt. Dat betekent dus fikse korting op een Plus abonnement dat je een jaar lang laat genieten van onderneer mooie voordelen en kortingen.

Bestellen
Bestel vanaf maandag 12 uur je kaartje, je kunt zoveel reguliere kaartjes kopen als je wil. De Earlybird is gelimiteerd tot twee tickets per persoon om zo zoveel mogelijk mensen te laten profiteren van deze korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
lubbertkramer schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:35:
@Zeef Hoe zit het dan met die combiticket, deze is ook pas vanaf maandag beschikbaar? Is er dan een verdeling early bird tickets voor reguliere verkoop - tweakers abo want ik ontkom er niet aan mijn vriendin mee te nemen die dan een early bird nodig heeft naast mijn combi ticket.

[...]
De abonnees kunnen nu bestellen, wat er nog over is van de earlybirds komt maandag in de reguliere verkoop. De combitickets komen ook maandag in de verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:35

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

zeef schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:43:
[...]

De abonnees kunnen nu bestellen, wat er nog over is van de earlybirds komt maandag in de reguliere verkoop. De combitickets komen ook maandag in de verkoop.
Vraag is denk ik ook hoe je 2 tickets kan kopen met earlybird, waarbij 1 de combi pack met plus abbo is. Neem aan dat je twee aparte tickets kan selecteren om te kopen?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Wat is de prijs van de earlybird dan...?

EDIT:
18u al vertrekken in Keulen is wel erg vroeg :(

[ Voor 42% gewijzigd door Bv202 op 17-06-2016 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
zeef schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:43:
[...]

Wat over is komt in de reguliere verkoop en dan gaan de standaard kaarten in de verkoop voor de prijs van ? naast de combitickets? Hmm zou bijna zeggen ik word nu eerst nog Tweakers abo en dan tweemaal earlybird :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
lubbertkramer schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:48:
[...]

Wat over is komt in de reguliere verkoop en dan gaan de standaard kaarten in de verkoop voor de prijs van ? naast de combitickets? Hmm zou bijna zeggen ik word nu eerst nog Tweakers abo en dan tweemaal earlybird :O
Earlybird 89€
Regulier 119€
Combi 139€

Voor de zekerheid: De abo presale is alleen voor Plus & Elite abonnees.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
zeef schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:57:
[...]

Earlybird 89€
Regulier 119€
Combi 139€

Voor de zekerheid: De abo presale is alleen voor Plus & Elite abonnees.
Hmm nu lid worden loont dus 89+50 = 139 + 89 = 228 totaal en 119 + 139 = 258 totaal en tot maandag wachten en tweemaal 119+119 = 238

edit:
en besteld, wij zijn erbij _/-\o_
Je gaat naar Tweakers Express 2016!

[ Voor 18% gewijzigd door lubbertkramer op 17-06-2016 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-05 14:30
Heel erg tof, ik ben blij dat jullie wederom aan het noorden van Nederland hebben gedacht. Het wordt wel vroeg opstaan, maar ik ben er bij! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Ik heb maar eens zo'n plus-abonnement afgesloten. Nu vraag ik me alleen af waar ik kaartjes voor de Tweakers Express kan kopen...?

EDIT:
Gevonden :)

[ Voor 7% gewijzigd door Bv202 op 17-06-2016 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:14
Bv202 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 15:37:
Ik heb maar eens zo'n plus-abonnement afgesloten. Nu vraag ik me alleen af waar ik kaartjes voor de Tweakers Express kan kopen...?
In het topic in het abonneeforum kun je het vinden.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Puc van S. schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 15:42:
[...]

In het topic in het abonneeforum kun je het vinden.
Ik zag het net, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 483276

Misschien lees ik er over heen, maar wat is de planning voor de bus vanuit Groningen? :? Ga zelf niet heen, is mij te duur helaas, maar voor mensen die wel gebruik van die bus willen maken is het mogelijk prettig om te weten of ze met het OV op tijd in Groningen, assen, Meppel of Zwolle kunnen zijn voor het halen van die bus. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 483276 op 17-06-2016 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik denk dat je de planning een beetje van die van vorig jaar kan gebruiken, aanpassen naar de tijden wanneer de trein op de betreffende vertrekstation is waar de bus moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:57

Zorian

What the fox?

Durf het haast niet te zeggen, maar de kans is redelijk aanwezig dat ik hem dit jaar laat schieten. :-(
De beurs ken ik wel; Lange rijen en hordes mensen. :p
Dan zou ik het meer voor de treinreis (altijd tof, daar niet van) gaan doen en vervolgens een dagje Keulen doen.
Ik ga er nog even over nadenken in elk geval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Anoniem: 483276 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 17:41:
Misschien lees ik er over heen, maar wat is de planning voor de bus vanuit Groningen? :? Ga zelf niet heen, is mij te duur helaas, maar voor mensen die wel gebruik van die bus willen maken is het mogelijk prettig om te weten of ze met het OV op tijd in Groningen, assen, Meppel of Zwolle kunnen zijn voor het halen van die bus. :)
Zijn we nog mee bezig. Bus gaat van Groningen naar Utrecht. Tussenstops moeten we nog gaan bepalen, mede naar aanleiding van de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneek
  • Laatst online: 06-05 17:18

Sneek

Tweaker

Vet! Hoop maandag nog twee early birds te scoren voor m'n zus en ik. Vorig jaar was vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-06 12:54
Had niet verwacht dat de early bird prijs verstopt zou komen te zitten achter een abo :(

hopen dat er maandag nog early bird tickets beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Laatst online: 04-06 18:41
Raxious schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 10:27:
Had niet verwacht dat de early bird prijs verstopt zou komen te zitten achter een abo :(

hopen dat er maandag nog early bird tickets beschikbaar zijn.
vorig jaar ging het precies het zelfde eerst konden de mensen met abbo early bird kopen en daarna de andere mensen de overgebleven early bird kaarten.

ook vrij logische https://tweakers.net/aboshop/
Voorrang bij kaartverkoop Tweakers evenementen
lijkt er op dat ik dit jaar niet mee ga vond het vorig jaar wel leuk maar de rest van het groepje waar ik vorig jaar mee was heeft niet echt zin om dit jaar te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:07
Lat dat nu net één van de extra's zijn van het abonnee-zijn :p Maar als je nu die 30 euro korting per ticket wilt pakken... Het Plus abo kost je 50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PassyFox
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-05-2020
Het is wel erg vervelend dat het prijs differentieel zo groot is en als het druk is de abbo peeps alle early bird kaarten (100 stuks was het verleden jaar) kunnen opkopen zodat er voor de reguliere mensen zonder abbo (maar die wel alle treinen zijn meegeweest) alleen de optie is om grof geld te dokken.

Ik geloof trouwens dat er verleden jaar geen abbo sale was maar dat er een persoonlijke uitnodigingsmail was uitgegaan naar alle mensen die eerder een ticket hadden gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Laatst online: 04-06 18:41
PassyFox schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 11:02:
Ik geloof trouwens dat er verleden jaar geen abbo sale was maar dat er een persoonlijke uitnodigingsmail was uitgegaan naar alle mensen die eerder een ticket hadden gekocht?
vorig jaar is 1 van mijn vrienden abonnee geworden om early bird kaarten te kopen. en wij waren vorig jaar voor het eerst mee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Vorig jaar was juist de eerste abbo pre-sale. Twee jaar geleden was dat niet het geval en had je beperkte tijd, niet aantal, om met korting te kopen.

Een mailtje was er wel, maar dat was alleen een reminder om te zorgen dat je op tijd voor de early bird kon zijn. Niet voor de pre-sale ervan die abbo's hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-06 12:54
Hero of Time schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 11:15:
[...]

Vorig jaar was juist de eerste abbo pre-sale. Twee jaar geleden was dat niet het geval en had je beperkte tijd, niet aantal, om met korting te kopen.

Een mailtje was er wel, maar dat was alleen een reminder om te zorgen dat je op tijd voor de early bird kon zijn. Niet voor de pre-sale ervan die abbo's hebben gekregen.
ah vandaar. Ik ben voor 2 jaar terug mee gegaan toen dit inderdaad nog niet het geval was, en vorig jaar kon ik niet mee in verband met een operatie en heb dus de tickets en dergelijke niet in de gaten gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:48
Bookmarked! Ich bin dabei! Maandag, klokslag 12.00u, zit deze jongen achter zijn PC voor de tickets! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Het is wel erg vervelend dat het prijs differentieel zo groot is en als het druk is de abbo peeps alle early bird kaarten (100 stuks was het verleden jaar) kunnen opkopen zodat er voor de reguliere mensen zonder abbo (maar die wel alle treinen zijn meegeweest) alleen de optie is om grof geld te dokken.

De earlybirdprijs blijft beschikbaar, via combiticket.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-06 09:32

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Yeah! Ik ga mee!!!

Nu nog bedenken als wat :P

* Ardana laat een reden voor een leuk verkleedpartijtje niet aan zich voorbij gaan :P

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Ardana schreef op zondag 19 juni 2016 @ 12:07:
Yeah! Ik ga mee!!!

Nu nog bedenken als wat :P

* Ardana laat een reden voor een leuk verkleedpartijtje niet aan zich voorbij gaan :P
Topper! Alles goed? Ik ook haha, bij de eerste keer Tweakers Express kon ik toen bij jou crashen :)
Het was toen zeker wel gezellig, maar dit keer met de bus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Da's wel practisch, lekker met de bus heen en terug :)

Ik denk dat ik misschien maar gewoon een toerist ga uithangen - en dan zonder cosplay :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detent
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-05 19:34
YEAH! All aboard the tweaktrain!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zeef
Om 12:00 start de reguliere verkoop. Ja, er zijn nog earlybirds beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372172

Tweakers Express 2014 / 2015 / en 2016 >:) /me Repr is erbij natuurlijk oOo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
* Viper® wenst iedereen alvast een gezellige en leuke dag :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
/me Yonix zit er klaar voor! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Zeef, komt de link hier te staan of in de topicstart? Of allebei? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Ja hoor early bied nu al niet meer beschikbaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damswer
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-06 06:26

damswer

mSW - LU since 2005

Kaartje is in de pocket :)

-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Jeej! :*) _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/JnMsR59NC2kEwWpQEDXIm2wk/medium.png

Heb voor mijzelf het kaartje gekocht met een Tweakers Plus-abonnement. Hoe zit dat precies met activeren? :)

/me Yonix is, in ieder geval, blij dat hij er dit jaar bij kan zijn! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xesxen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:07
Ik heb om 12:00 toch echt gezien dat er nog early-bird kaarten waren, dus waarschijnlijk zijn ze gewoon populair :+

Rare vogel in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
Yonix schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:04:

[afbeelding]

Heb voor mijzelf het kaartje gekocht met een Tweakers Plus-abonnement. Hoe zit dat precies met activeren? :)

Volgens mij is de kaartverkoop hetzelfde alleen was de link naar eventbrite gedeeld in het aboforum maar staat het verder los van je Tweakers Plusabo (daarom dat daar ook gevraagd werd de link niet te delen)

Never mind, verkeerd gelezen je hebt een combi gekocht

[ Voor 4% gewijzigd door lubbertkramer op 20-06-2016 12:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Puc van S.
lubbertkramer schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:05:
[...]

Volgens mij is de kaartverkoop hetzelfde alleen was de link naar eventbrite gedeeld in het aboforum maar staat het verder los van je Tweakers Plusabo (daarom dat daar ook gevraagd werd de link niet te delen)
Ik denk dat hij bedoelt dat hij de combi Abo + ticket gekocht heeft ;) en zich afvraagt hoe het met het activeren van zijn abo gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Puc van S. schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:06:
[...]

Ik denk dat hij bedoelt dat hij de combi Abo + ticket gekocht heeft ;) en zich afvraagt hoe het met het activeren van zijn abo gaat.
Dit dus. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
Puc van S. schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:06:
[...]

Edit net mijn post 8)7
Haha dan zeg ik maar tot op het etentje van de Tweakers abo :)

[ Voor 26% gewijzigd door lubbertkramer op 20-06-2016 12:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeef
Yonix schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:04:

[afbeelding]

Dat volgt later vandaag of morgen. Leuk dat je erbij bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Nostordici schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:00:
Ja hoor early bied nu al niet meer beschikbaar :(
Het is toch gelukt!
Dit heeft Tweakers goed en snel opgelost, door de early bird niet beschikbaar te maken, na het lek.
Weer helemaal blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 691473

Hallo allemaal,
Ik wil mee maar ik ken helemaal niemand en heb geen vervoer naar Utrecht. Als er iemand regio doetinchem/ulft meegaat hoor ik het graag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puc van S.
Anoniem: 691473 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:13:
Hallo allemaal,
Ik wil mee maar ik ken helemaal niemand en heb geen vervoer naar Utrecht. Als er iemand regio doetinchem/ulft meegaat hoor ik het graag.
Tip: Tweakers Express 2016 - Carpool- en Overnachtingentopic

overigens zou je vanuit Doetichem nog optijd met de trein in Den Bosch kunnen zijn.
https://www.google.com/ma...8zaqBRwX9ehEhLHNzKBGcIaCM

[ Voor 18% gewijzigd door Puc van S. op 20-06-2016 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-06 22:25

PcDealer

HP ftw \o/

Ardana schreef op zondag 19 juni 2016 @ 16:43:
Da's wel practisch, lekker met de bus heen en terug :)

Ik denk dat ik misschien maar gewoon een toerist ga uithangen - en dan zonder cosplay :P
Hulp met in- en uitstappen bij deze aangeboden :)

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

PcDealer schreef op maandag 20 juni 2016 @ 18:18:
[...]

Hulp met in- en uitstappen bij deze aangeboden :)
Ik hoef niet met de bus, ik reageerde op Nostrodici, die uit het hoge noorden moet komen. Bij de eerste editie heeft hij toen bij ons de nacht ervoor gelogeerd, zodat hij op tijd in Utrecht kon zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ardana schreef op maandag 20 juni 2016 @ 18:22:
[...]

Ik hoef niet met de bus, ik reageerde op Nostrodici, die uit het hoge noorden moet komen. Bij de eerste editie heeft hij toen bij ons de nacht ervoor gelogeerd, zodat hij op tijd in Utrecht kon zijn :)
Je gaat toch mee met de trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

PcDealer schreef op maandag 20 juni 2016 @ 18:23:
[...]

Je gaat toch mee met de trein?
Ah, ja, die! Maar ik heb m'n scootmobiel niet meer :)

Ik twijfel nog of ik 'n karretje met zitje mee neem, maar volgens m'n fysio zou dat niet eens nodig moeten zijn :) En als we gewoon tourist gaan uithangen en van terrasje naar terrasje gaan, gaat dat zeker lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Nou, een elleboog dan hierbij aangeboden. Heb je er aan elke kant een :)

Kaartje besteld!

Wanneer wordt het abbo actief?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
PcDealer schreef op maandag 20 juni 2016 @ 19:04:

Wanneer wordt het abbo actief?
Zoals zeef al zei:
zeef schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:08:
[...]

Dat volgt later vandaag of morgen. Leuk dat je erbij bent!
Bij mij was het binnen een paar uur geregeld en sinds vanmiddag heb ik een mooie, gekleurde 'T' bij mijn username staan. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Hier ook een ticket (+abo) besteld :)

Ligt het aan mij of is 's-Hertogenbosch een beetje vreemd geplaatst op de kaart? Of wordt Breda voor de gelegenheid hernoemd? ;)

Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/i/2001124813.jpeg

[ Voor 11% gewijzigd door Zr40 op 20-06-2016 20:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jaadava
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
YEAH! All aboard the tweaktrain!
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/88a8cea32e3fdc391f7b476be6386727.png

ticket (+abo) in the pocket

[ Voor 69% gewijzigd door jaadava op 20-06-2016 20:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Zr40 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 20:21:
Hier ook een ticket (+abo) besteld :)

Ligt het aan mij of is 's-Hertogenbosch een beetje vreemd geplaatst op de kaart? Of wordt Breda voor de gelegenheid hernoemd? ;)

[afbeelding]
Kijk eens in Tweakers Express feedback. ;) Er is al wat over gezegd en op gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Voor mensen die via Utrecht gaan een kleine tip; Utrecht heeft een aantal parkeergarages, waar je voor 5 euro 24 uur kan staan + vervoer naar het station hebt. Voor meer informatie zie ook http://www.slimutrechtin.nl/kaartjes/

Wellicht dus iets voor de tips & tricks sectie van dit topic? :)

[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 21-06-2016 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_bots
  • Laatst online: 15-04 16:42
@zeef, Nu ik met een kaartje voor de Tweakers Express ook een Tweakers plus abonnement heb afgesloten, vroeg ik mezelf af of ik ook nog de speciale Tweakers VR-cardboard toegestuurd krijg?

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
CH40S schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 11:20:
Voor mensen die via Utrecht gaan een kleine tip; Utrecht heeft een aantal parkeergarages, waar je voor 5 euro 24 uur kan staan + vervoer naar het station hebt. Voor meer informatie zie ook http://www.slimutrechtin.nl/kaartjes/

Wellicht dus iets voor de tips & tricks sectie van dit topic? :)
Stond iig al vermeld in Tweakers Express 2016 - Carpool- en Overnachtingentopic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ja, ook door mij. Omdat ik denk dat het hier nuttiger kan zijn. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShitHappens
CH40S schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 19:54:
[...]
Ja, ook door mij. Omdat ik denk dat het hier nuttiger kan zijn. :)
offtopic:
Stonden al in mijn eerste startpost, k ken de situatie in Utrecht ;)

Wordt het dan nu wel tijd voor wekelijkse vrijdagupdates? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

ShitHappens schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 21:22:
offtopic:
Stonden al in mijn eerste startpost, k ken de situatie in Utrecht ;)
Er zijn echter 4 garages die dat aanbieden. Niet alleen Westraven en Uithof, ook in Papendorp en Muziektheater. Ik dacht echter wel, dat de Uithof en Westraven 24/7 open zijn. Dus de info is iets uitgebreider. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 21-06-2016 22:11 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zeef
Net een aantal combiticketkopers abonnee gemaakt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Whoop!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zeef
Whoop is da sound of da police. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Iemand een idee waar je best parkeert in Eindhoven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Bv202 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 10:51:
Als je een stukje lopen niet erg vind zijn er genoeg woonwijken te vinden met gratis parkeren op 15-20 mins lopen van het station.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
En als je het niet erg vind te betalen, onder de mediamarkt (5/10 min van het station) heb je een parkeergarage. (note durf zo niet te zeggen hoe duur + tot hoe laat je kan uitrijden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

14 euro, volgens https://www.q-park.nl/nl/...ad/eindhoven/de-bijenkorf

Je kan beter bij de universiteit parkeren, dat kost maar € 7,50 en ligt op loopafstand van het station.

Een deel van de wijk bij Fontys Rachelsmolen heeft gratis parkeren, tenminste, als je daar een vrije parkeerplaats kan vinden.

[ Voor 18% gewijzigd door Zr40 op 22-06-2016 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Oké, bedankt. Veel opties dus blijkbaar :)

Is die universiteitsparking ook open in het weekend?

[ Voor 40% gewijzigd door Bv202 op 22-06-2016 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 11:54

Bellerophon

Persona non grata

Hmm twijfel nog om mee te gaan... even kijken of ik iemand zo gek kan vinden om met mij mee te gaan

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvk
  • Laatst online: 19:30

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Bij BuG Community zijn CH40S en ik ook aan het ronselen gegaan, we zijn nu al met vijf zes man die een kaartje gekocht hebben :)

[ Voor 4% gewijzigd door bvk op 22-06-2016 15:20 . Reden: update ]

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Bv202 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 10:51:
Hooglander1 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 10:55:
[...]

Als je een stukje lopen niet erg vind zijn er genoeg woonwijken te vinden met gratis parkeren op 15-20 mins lopen van het station.
Puc van S. schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 10:56:
En als je het niet erg vind te betalen, onder de mediamarkt (5/10 min van het station) heb je een parkeergarage. (note durf zo niet te zeggen hoe duur + tot hoe laat je kan uitrijden)
Zr40 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 11:10:
14 euro, volgens https://www.q-park.nl/nl/...ad/eindhoven/de-bijenkorf

Je kan beter bij de universiteit parkeren, dat kost maar € 7,50 en ligt op loopafstand van het station.

Een deel van de wijk bij Fontys Rachelsmolen heeft gratis parkeren, tenminste, als je daar een vrije parkeerplaats kan vinden.
Bv202 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:15:
Oké, bedankt. Veel opties dus blijkbaar :)

Is die universiteitsparking ook open in het weekend?
Het kan ook nog in Meerhoven bij de McDonald's direct aan de snelweg: http://www.parkerenindestad.nl/eindhoven/p-r-transferium

Nog goedkoper en minder lopen: elke 3-5 minuten een bus richting station.

Bellerophon schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:19:
Hmm twijfel nog om mee te gaan... even kijken of ik iemand zo gek kan vinden om met mij mee te gaan
Als je niet bang bent om alleen te gaan: er is een hele trein vol met gelijkgezinden! Aanspraak is geen enkel punt. Heb je een Nintendo DS? Vorige twee keren waren er plaatsen bij elkaar waar men met/tegen elkaar speelde.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Puc van S.
Bellerophon schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 12:19:
Gewoon zelf gaan en in de social wagon gaan hangen! Er zijn ongetwijfeld meer mensen die alleen gaan ;) zoals ik

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ik ga trouwens ook alleen, na twee jaar met Kiswum te zijn gegaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bvk

bvk

Ik ging in 2014 ook alleen, toen ik de trein in stapte tenminste. Aan het eind van de dag was ik weer een aantal "kennissen" rijker zeg maar en had ik totaal het idee niet meer van "alleen gegaan" te zijn.

Dat is één van de leuke dingen van deze trip, je mede Tweakers IRL ontmoeten ;)

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 11:54

Bellerophon

Persona non grata

Kijk, zo klinkt het een stuk beter ;)

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patrick91G
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:18
PcDealer schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 20:53:
Ik ga trouwens ook alleen, na twee jaar met Kiswum te zijn gegaan.
Gaat kiswum dit jaar niet mee... zo jammer weer! Des te meer bier voor ons... ohjah ssst laat zen wederhelft het niet horen... 😂

Dan blijf ik ook maar thuis... 😉

[ Voor 6% gewijzigd door Patrick91G op 23-06-2016 00:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Laatst online: 23:08

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Of ik de beurs op ga moet ik nog zien, maar in ieder geval ga ik de stad in.
Wie nog meer ;)?

[ Voor 11% gewijzigd door AW_Bos op 23-06-2016 00:28 ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Patrick91G schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 00:24:
[...]
Des te meer bier voor ons... ohjah ssst laat zen wederhelft het niet horen...
Hij drinkt daar toch geen bier. Hij gaat naar de IFA.

[ Voor 10% gewijzigd door PcDealer op 23-06-2016 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

AW_Bos schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 00:28:
Of ik de beurs op ga moet ik nog zien, maar in ieder geval ga ik de stad in.
Wie nog meer ;)?
De vorige jaren had ik het om een uur of twee, drie wel gezien op de beurs en ben ik de stad ingegaan. Niet al te ver, er is een leuke Mexicaan vlakbij het station waar het prima vertoeven was op het terras.

Maar in 2014 was ik alleen, vorig jaar met CH4OS en nu met 6 man van BuG Community. Dus geen idee wat het dit jaar gaat worden en sowieso natuurlijk wat er allemaal te zien is op de beurs.

Maar wellicht krijgt Keulen vanaf 14.00 met een BuG invasion te maken... :P

Hoe staat het trouwens met de kaartjes voorraad, zijn die er nog of is alles al uitverkocht?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
De beurs is uitverkocht. Wij hebben onze kaartjes fysiek al binnen. *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

zeef schreef op zondag 26 juni 2016 @ 15:57:
Ja, dát weet ik. Maar zijn er nog kaarten via Tweakers te verkrijgen mocht ik nog belangstellenden weten?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

zeef schreef op zondag 26 juni 2016 @ 15:57:
Ik denk dat BvK meer bedoeld voor de kaartjes van Tweakers Express zélf en niet zozeer die van de Gamescom... :+
bvk schreef op zondag 26 juni 2016 @ 15:46:
De vorige jaren had ik het om een uur of twee, drie wel gezien op de beurs en ben ik de stad ingegaan. Niet al te ver, er is een leuke Mexicaan vlakbij het station waar het prima vertoeven was op het terras.

Maar in 2014 was ik alleen, vorig jaar met CH4OS en nu met 6 man van BuG Community. Dus geen idee wat het dit jaar gaat worden en sowieso natuurlijk wat er allemaal te zien is op de beurs.

Maar wellicht krijgt Keulen vanaf 14.00 met een BuG invasion te maken... :P

Hoe staat het trouwens met de kaartjes voorraad, zijn die er nog of is alles al uitverkocht?
Sinds wanneer is 'eten bij die Mexicaan in de buurt' hetzelfde als 'de stad in gaan'? :*)

[ Voor 101% gewijzigd door CH4OS op 26-06-2016 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
bvk schreef op zondag 26 juni 2016 @ 15:59:
[...]

Ja, dát weet ik. Maar zijn er nog kaarten via Tweakers te verkrijgen mocht ik nog belangstellenden weten?
Wij verkopen geen losse kaarten voor de Gamescom, als dat is wat je vraagt. Kaarten voor de Tweakers Express, inclusief de Gamescom toegang, zijn nog gewoon te koop. Maar ook daar geldt: op=op.

[ Voor 4% gewijzigd door zeef op 26-06-2016 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Ok, duidelijk. En het ging me uiteraard om de Tweakers Express, de Gamescom is maar een soort van "bijzaak" :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
bvk schreef op zondag 26 juni 2016 @ 16:03:
Ok, duidelijk. En het ging me uiteraard om de Tweakers Express, de Gamescom is maar een soort van "bijzaak" :P
En met de combideal nog een jaartje Plus voor wènag. Wat wil je nog meer? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvk

bvk

CH40S schreef op zondag 26 juni 2016 @ 16:00:
[...]

Sinds wanneer is 'eten bij die Mexicaan in de buurt' hetzelfde als 'de stad in gaan'? :*)
Je bent toch in de stad dan :? Boeie verder, als het een hete dag is krijg ik gewoon trek in een lekker groot glas Duits bier in plaats van die plastic beurs bekers! En waar jij alleen maar dronken van wordt.... ;)

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeef
Die Mexicaan had lekker eten. Vorig jaar wat 'to go' meegenomen. In de komende vrijdagupdate onder andere wat tips voor 'in Keulen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

zeef schreef op zondag 26 juni 2016 @ 16:14:
Die Mexicaan had lekker eten. Vorig jaar wat 'to go' meegenomen. In de komende vrijdagupdate onder andere wat tips voor 'in Keulen'.
Lijkt me een goed plan, want anders gaat het daar druk worden denk ik! Alle tafels bezet door Hollanders met rode tasjes :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Mexicaan Latino Cubana?

Ik was met Kiswum vorig jaar bij Joe Champs Deutz. Aanrader! Het bier staat al klaar ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
PcDealer schreef op zondag 26 juni 2016 @ 16:44:
Mexicaan Latino Cubana?

Ik was met Kiswum vorig jaar bij Joe Champs Deutz. Aanrader! Het bier staat al klaar :)
Nope, we zaten met een tiental Tweakers bij een Mexicaan tegenover het station

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

FoxLenny schreef op zondag 26 juni 2016 @ 16:48:
[...]

Nope, we zaten met een tiental Tweakers bij een Mexicaan tegenover het station
Dat is de tent die ik bedoel inderdaad. Daar ga ik graag voor een derde keer naar toe, maar andere adresjes zijn uiteraard ook welkom ter afwisseling ;)

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeef
Eerste update vanmiddag op de FP. *O*

Bijna klaar dus het kan zijn dat de link nog heel even niet werkt. :+
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste