Thanks Idie, die post heb ik gemist!
Supergaaf dat ik gewonnen heb, en dat met het Tweakers Express ticket van iemand anders haha. Je kreeg toch een willekeurig lotticket bij het laten zien van je Tweakers Express ticket, maar deze bracht zeker geluk
Bedankt voor de geweldige heenreis! Die was voor mij vrij kort omdat ik in Eindhoven opstapte en vrijwel non-stop kon gamen

. Ik vroeg regelmatig achter me of iemand anders wilde spelen en bleef bij iedere PC niet te lang zitten. Het viel me op hoeveel mensen al tevreden waren met het enkel zitten in een normale wagon
Verder ben ik mijn eentje gegaan, maar dat maakt het niet minder leuk. Veel mensen gesproken, waaronder Paul Hulsebosch over zijn Rise of the Tomb Raider review

Helaas kwam ik er te laat achter dat er in een bepaalde wagon fastpass tickets voor de Gamescom te winnen/krijgen waren. Achja, Battlefield 1 komt vanzelf wel een keer.
Voor mij kwam het toevallig perfect uit omdat ik overnachtte in een AirBnB zonder die spullen
Ik weet dat er mensen foto's van mij hebben gemaakt tijdens het spelen, mocht iemand heel toevallig mij herkennen, ik ben je eeuwig dankbaar
(midden uiteraard, bonuspunten als je diegene links en rechts kent

)
You will understand energy and you will be happy.