[Napret] Tweakers Express 2016 naar de Gamescom in Keulen.

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
zeef schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 15:59:
Eerste update vanmiddag op de FP. *O*

Bijna klaar dus het kan zijn dat de link nog heel even niet werkt. :+
Artikel niet gevonden
Wat nu?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FTNY501.gif

[ Voor 3% gewijzigd door Viper® op 01-07-2016 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:05
Viper® schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 16:13:
[...]

Artikel niet gevonden
Wat nu?
[afbeelding]
F5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Vraag tussendoor: wie is er handig met het aanleggen van een kleine LAN en het in de lucht houden van een gameserver op een uitdagende plek? Wie weet hebben we een klusje voor je. ;) Stuur me een DM als je denkt te kunnen helpen met inrichten/draaien van de LAN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Ik zie nu dit staan:
Route: Gent-Antwerpen-Eindhoven en vice versa. Tijden volgen zsm.
Er is dus een beslissing genomen over de route vanuit België? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Yep, zie de Vrijdag update van vorige week. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:43
Bv202 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:32:
Er is dus een beslissing genomen over de route vanuit België? :)
Wat de route precies gaat zijn moet nog bepaald worden en daar willen we heel graag jullie input voor. Onderaan dit artikel hebben we daarom een poll gehangen waarin je als Vlaming aan kan geven in welke stad jij het liefst op wilt stappen. Vul die vooral in als je interesse hebt, dan kunnen wij een optimale route uitstippelen.
;)

[ Voor 29% gewijzigd door LordSinclair op 06-07-2016 15:53 ]

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
De route Gent- A'pen- Eindhoven is logisch en kreeg veel stemmen. We zien alleen het aantal stemmen (nog) niet terug in ticketsales in België. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
zeef schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:57:
De route Gent- A'pen- Eindhoven is logisch en kreeg veel stemmen. We zien alleen het aantal stemmen (nog) niet terug in ticketsales in België. ;)
En wel in de ticketsales voor de busreis uit Groningen?

Ik kan me moeilijk voorstellen dat iemand om 4u 's nachts de bus wilt nemen voor de Tweakers Express. De trein mag dan wel leuk zijn, maar dat zou ik er nu ook weer niet voor over hebben.

Maar goed, jullie Nederlanders zijn daar vast veel fanatieker in dan wij in België :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Bv202 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 16:44:
[...]

En wel in de ticketsales voor de busreis uit Groningen?

Ik kan me moeilijk voorstellen dat iemand om 4u 's nachts de bus wilt nemen voor de Tweakers Express. De trein mag dan wel leuk zijn, maar dat zou ik er nu ook weer niet voor over hebben.

Maar goed, jullie Nederlanders zijn daar vast veel fanatieker in dan wij in België :)
Daar zijn er meer van gereserveerd. We gaan nog kijken of we dat schema iets strakker kunnen maken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Musical-Memoirs
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 02-06 19:41
zeef schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:57:
Als die allemaal zullen komen dan mag er een 2e trein bij komen xD
Dat is het lastige van de frontpage waar je de echte geïnteresseerden moeilijker uit de massa filtert, maar het is wel een veel betere plek om aandacht te vragen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:24

Case_C

[Team Carrack]

Oh wacht, het is vandaag vrijdag :D .

Weekend, en de vrijdagmiddag update... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-07 19:42
Case_C schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 17:59:
Oh wacht, het is vandaag vrijdag :D .

Weekend, en de vrijdagmiddag update... :P
Het is al vrijdagavond hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Nostordici schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 18:07:
[...]
Het is al vrijdagavond hoor ;)
Toen ik m'n post plaatste nog niet :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05:31
Ik las ergens een reactie van iemand die met zijn zoon van 12 misschien wilde gaan. Die van mij is 10 maar ik zag alleen cod en cs in de trein gespeeld worden. Hij zou graag overwatch spelen, zit zoiets erin? Naast de vraag of de gamescom wel genoeg te doen heeft voor een kind van 10. Misschien nog paar jaartjes wachten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:34

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Overwatch is van Blizzard en volgens mij niet een van de sponsors van de TE. Dat gaat 'm dus niet worden.

Er was voorgaande jaren best veel te doen op de Gamescon, maar er is ook veel beperkt tot 12 jaar en ouder. Het is dus mogelijk dat hij wordt geweigerd om te spelen. Alleen bij Nintendo heb je geen tot weinig beperking vanwege de spellen zelf.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aevitas1
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-06 18:16
Ik ga zondag naar gamescom dus ga helaas niet met jullie mee (al ken ik niemand hier, haha).

2 collega's vroegen of ik mee wilde gaan, lijkt me leuk alleen heb ik geen idee wat er zondag te doen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Laatst online: 07-07 08:23
aevitas1 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:14:

2 collega's vroegen of ik mee wilde gaan, lijkt me leuk alleen heb ik geen idee wat er zondag te doen is?
het zelfde als de zaterdag.

het verschil met de tweakersexpress is dat je met de trein heen en terug gaat en in de trein ook kunt gamen en tweakers kunt leren kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aevitas1
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-06 18:16
Oke dus er is wel wat te doen gelukkig :D

Zaterdag kan ik helaas niet, kan bijna nooit op zaterdag vrij krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-07 23:21
Heb nog een video van de trein van vorig jaar. Ik hoop dat jullie er dit jaar ook veel plezier hebben! :)

[YouTube: https://youtu.be/kTLG1_8tLb4]

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Doet mij opeens weer denken aan vorig jaar, waar de Duitse OV organisatie verbaasd was van de snelle instaptijd die we hadden. Binnen een paar minuten was iedereen in de trein en konden we vertrekken. Hadden ze nog nooit eerder meegemaakt. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bv202
Zouden we bij Nintendo op Gamescom speciale pokémon kunnen vangen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Bv202 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:59:
Lol helemaal niet meer aan gedacht, Pokemon Go op Gamescom :D

Gelukkig heb ik nog twee Tweakers powerbanks, dit jaar weer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Er kan op de Gamescom in ieder geval genoeg gelopen worden :P , dat komt voor Pokemon GO wel weer goed uit natuurlijk.

De powerbank van vorig jaar heeft het helaas begeven. Had 'm op een onhandige plek laten slingeren :/ ....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Als er maar niet iemand aan de noodrem trekt om een pokémon te vangen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 19:06
Nostordici schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 20:01:
[...]

Lol helemaal niet meer aan gedacht, Pokemon Go op Gamescom :D

Gelukkig heb ik nog twee Tweakers powerbanks, dit jaar weer? :)
Nooooo! ik heb een Windows telefoon, can't join the hype! :(

Oh hoi nos :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Diversity schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 22:11:
[...]

Nooooo! ik heb een Windows telefoon, can't join the hype! :(

Oh hoi nos :).
Afbeeldingslocatie: http://s2.quickmeme.com/img/23/23510d4b17ef9ebd09ae342cb0be78f600d1972d680bfdf784a6c47d2bf365aa.jpg

Beetje balen dan ja, al heb ik het zelf ook nog niet zoveel gespeeld hoor :) Anders even kijken of je een leuke Chinese Android telefoon kan scoren, toevallig laatst één gekocht voor 66 euro, als reserve phone.

Morgen weer een nieuwe update, neem ik aan? :)

En hoi Div, WoW/Overwatch meeting in de trein ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zeef
Ik voel gewoon dat er een update aan zit te komen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Laatst online: 07-07 08:23
@zeef je lijkt wel helderziend.

ik hoop dat de actie van acer mij geluk brengt en ik dit jaar alsnog weer mee kan met de tweakers express. vond het vorig jaar echt leuk echter dit jaar financieel niet echt mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Erg benieuwd of we dit jaar ook games gaan zien in de trein die in de reacties genoemd gaan worden! Zou verfrissendzijn om eens wat anders te zien naast het eeuwige CS:GO, Mortal Combat etc... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Case_C schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:37:
Erg benieuwd of we dit jaar ook games gaan zien in de trein die in de reacties genoemd gaan worden! Zou verfrissendzijn om eens wat anders te zien naast het eeuwige CS:GO, Mortal Combat etc... :P
Verzin iets dat zonder internetverbinding werkt en we gaan ons best doen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Tweakbattle natuurlijk! 8) Maar iets als Teeworlds doet het ook zonder internet. Als je een Pi over hebt, kan die zelfs dienen als server. :P Zet er een paar extra bij en je hebt een lan feestje. Je moet de broncode wel even compileren voor ARM, want ze hebben geen standaard builds beschikbaar daarvoor. Wel voor x86 en x86_64 platforms.
Het spel is echt hi-la-risch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Dota 2 kan zonder internetverbinding, 5v5, enige nadeel is dat de gemiddelde game 40 minuten duurt. Of je moet een custom game maken 3v3 of zelfs 1v1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-06 19:50

PcDealer

HP ftw \o/

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaadava
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Hero of Time schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 21:13:
Tweakbattle natuurlijk! 8) Maar iets als Teeworlds doet het ook zonder internet. Als je een Pi over hebt, kan die zelfs dienen als server. :P Zet er een paar extra bij en je hebt een lan feestje. Je moet de broncode wel even compileren voor ARM, want ze hebben geen standaard builds beschikbaar daarvoor. Wel voor x86 en x86_64 platforms.
Teeworlds is inderdaad echt goud waard,

heb het afgelopen lan van mijn oude community met een groepje opgezet (4 pi2's voor de gui's en de server draaide op de gameserver die we toch al aan hadden staan). Heel gezellig maar na een tijdje vonden de pi's het toch niet erg prettig en moesten ze ge-restart worden. Eventueel zou ik anders zeggen zo'n goedkope compute stick die je achter in een monitor kan doen of een nuc? (hoef je niet te compilen aangezien het gewoon een steam game is :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132566

Waarom staan de voorwaarden in de TS in het grijs-op-grijs afgedrukt? Wat is dat voor sneaky-gedoe? :/ Community-gewijs zou ik die juist in dik vet afdrukken, om misverstanden en teleurstelling te voorkomen.
Ook netjes naar mensen met kleurenblindheid/slechtziendheid/the visual impaired etc.

Bijzonder.

[ Voor 144% gewijzigd door Anoniem: 132566 op 16-07-2016 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Anoniem: 132566 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 16:28:
Waarom staan de voorwaarden in de TS in het grijs-op-grijs afgedrukt? Wat is dat voor sneaky-gedoe? :/ Community-gewijs zou ik die juist in dik vet afdrukken, om misverstanden en teleurstelling te voorkomen.
Ook netjes naar mensen met kleurenblindheid/slechtziendheid/the visual impaired etc.

Bijzonder.
Echt geen flauw idee. Is niets geheims aan. Staan nu netjes in het zwart.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zeef
We zijn over de helft! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Zat al te denken waar gaat dat over... /me Ziet een reclame op z'n telefoon "60% verkocht"

Ah kaartjes natuurlijk :) d:)b

zeef schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 18:45:
[...]
Verzin iets dat zonder internetverbinding werkt en we gaan ons best doen. :)
Heb thuis een lijstje gemaakt met games die local LAN capable zijn, zal kijken of ik die vanavond kan posten. Lijkt mij dat er met CS:GO een shooter niet noodzakelijk gaat zijn. Geen idee of er dit jaar weer een COD-wagon is? Die werd vorig jaar ook goed gebruikt :) . RTS games kosten volgens mij meestal teveel tijd per potje, dan komen er maar weinig mensen toe aan spelen.
Hero of Time schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 21:13:
Teeworlds ziet er inderdaad ook erg leuk uit, zulke games zijn ook leuk om naar te kijken. Een beetje á la Tweakbattle maar dan met meer mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musical-Memoirs
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 02-06 19:41
Bv202 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:59:
Nee, want je hebt geen internet...
In ieder geval, met mijn abonnement gaat het me geld kosten als ik in duitsland internet wil. Volgens mij is er ook geen gratis wifi beschikbaar voor het normale publiek. We kunnen hooguit in de trein een poging wagen zolang we nog in Nederland zitten.

[ Voor 8% gewijzigd door Musical-Memoirs op 20-07-2016 12:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:40
Musical-Memoirs schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 12:26:
[...]

In ieder geval, met mijn abonnement gaat het me geld kosten als ik in duitsland internet wil. Volgens mij is er ook geen gratis wifi beschikbaar voor het normale publiek. We kunnen hooguit in de trein een poging wagen zolang we nog in Nederland zitten.
Of jij persoonlijk wel of geen internet hebt maakt voor Nintendo toch niet uit, dat hoeft Nintendo niet te regelen. Ik hoop dat ze er wel wat rond laten lopen om te vangen, het is per slot van rekening een Nintendo event (in een Gamescom event)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedgy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-07 09:28
Voor de mensen die een abbonnement bij KPN hebben kun je deze vakantie gratis een 100MB EU bundel krijgen. Lijkt me voldoende voor 1 dagje tweakers expres/gamescom met Pokemon go.

Ik zal dus zeker pokemon GO spelen op de gamescom. :D Hoop ook zeker op kans om een legendary te vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:40
Hedgy schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 13:33:
Voor de mensen die een abbonnement bij KPN hebben kun je deze vakantie gratis een 100MB EU bundel krijgen. Lijkt me voldoende voor 1 dagje tweakers expres/gamescom met Pokemon go.

Ik zal dus zeker pokemon GO spelen op de gamescom. :D Hoop ook zeker op kans om een legendary te vangen.
Dat smsje had ik inderdaad ook gekregen, vakantie gaat pas het najaar zijn dus die 100mb zal ik ook in Duitsland opmaken. Mocht er een speciale Pokemon lopen krijgt KPN een bedank tweetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Van Tele2 kreeg ik ook 100MB gratis buitenland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Via de volgende site een aantal titels gechecked die eventueel op de trein gespeeld kunnen worden. Wellicht een idee om een poll te houden voor de games waarmee de overige PC's op de trein gevuld kunnen worden.

[Platformers] Gewoon leuk om te kijken en te spelen!
  • Broforce - max player: 4
  • Duck Game - max player: 4
  • Risk of Rain - max player: 4
  • Teeworlds - max player: 16
[RTS]
Deze lijken me te lang duren per potje voor tijdens de treinreis. Of iemand moet er een weten die Local LAN heeft en korte gameplay heeft.

[Simulators] Leuk om een tijdens de reis een map te laten draaien waar verschillende Tweakers aan kunnen werken. Dan is het wel leuk om te zien wat er op het eind is gemaakt. (Ook is de link van OpenTTD met de trein wel aardig :) )
  • OpenTTD
  • Factorio
[Shooters] Hebben we natuurlijk al met CS-GO, maar misschien is er vraag naar een ander type shooter.
  • Insurgency
  • Call of duty 4
  • Wolfenstein: Enemy Territory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geke-sulen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-06-2018
Ik ben opzich wel voor COD4 alleen ik weet niet of ik het ga spelen. Vorige keren ook niet gedaan. Rijen waren me te lang XD.

Krijgen we trouwens dit jaar ook weer een custom powerbank want de mijne is helaas helaas overleden. Tenminste. De output port. De input port doet nog en lampje ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:57

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

[...]

Op de Gamescom is gewoon gratis WiFi. Verwacht alleen niet in alle hallen een geweldig bereik.

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geke-sulen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-06-2018
AW_Bos schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:24:
[...]

Op de Gamescom is gewoon gratis WiFi. Verwacht alleen niet in alle hallen een geweldig bereik.
ja het zal alleen wel echt ruk zijn aangezien iedereen erop zit. We zullen wel weer zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickboy333
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-03 16:21
[RTS]
Deze lijken me te lang duren per potje voor tijdens de treinreis. Of iemand moet er een weten die Local LAN heeft en korte gameplay heeft.
Het zou wel cool zijn als ze Starcraft (1) en Warcraft 3 op de PC's zetten. Lekker iedereen afknallen met Reavers 0_0

En deze games duren niet zo lang.....

[ Voor 47% gewijzigd door rickboy333 op 21-07-2016 21:57 ]

TIME TO UPGRADE !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barsonax
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-07 08:01
Kon je nou ook hardware kopen op gamescom? Ik meen ergens op het internet hiervan gelezen te hebben maar ik kon dit niet meer terug vinden.

Vorige keer dat ik de dealerroom inliep leek het eerder op animecon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

rickboy333 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 21:54:
[...]

Het zou wel cool zijn als ze Starcraft (1) en Warcraft 3 op de PC's zetten. Lekker iedereen afknallen met Reavers 0_0

En deze games duren niet zo lang.....
Dat ligt helemaal aan de spelers. Je kan een game in een kwartier afronden, maar je kan ook al je tech upgraden en flink naar resources minen om dan aan te gaan vallen. Je tegenstander kan dat ook doen en in zo'n geval ben je snel een half uur of langer bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Barsonax schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 22:22:
Kon je nou ook hardware kopen op gamescom? Ik meen ergens op het internet hiervan gelezen te hebben maar ik kon dit niet meer terug vinden.
Er zijn enkele shops actief daar. Dus ja.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Marc_22
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:58
Gisteren samen met een vriend besloten ook mee te gaan. Het zal voor mij de eerste keer zijn dat ik naar een gamebeurs ga, dus ik ben erg benieuwd wat ik allemaal mee ga maken.
Ik heb er in ieder geval veel zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-07 14:25
CoD 4 is wel een goed idee, wat mij betreft nog steeds de beste Call of Duty in "modern warfare".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03:39

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ik denk dat ik dit jaar ook maar oversla.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:23

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Firesphere schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:39:
Ik denk dat ik dit jaar ook maar oversla.
Als je nog steeds in NZ woont is dat ook niet zo heel vreemd natuurlijk... ;)

Is Battlefield 2 geen idee voor de trein LAN?

@zeef: kregen we niet nog info over de overige leuke adresjes in Keulen voor een biertje en een hapje?

* bvk wacht met spanning op de vrijdag update... :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Zouden wij die van Zeef krijgen? Er zijn inmiddels wat suggesties gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Ik zag het niet direct terug in de tekst, maar zag in oude videos dat er een Bar in de trein zit? Is de reis all inclusive oid? :P

[ Voor 4% gewijzigd door Slavy op 27-07-2016 07:44 ]

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 23:19
Ja, er zit een bar in, nee het is niet all inclusive :(

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
bvk schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 18:57:
[...]

@zeef: kregen we niet nog info over de overige leuke adresjes in Keulen voor een biertje en een hapje?

Staat wel op de planning voor een van de komende updates. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372172

[...]

Gezellig bvk dat je ook mee gaat :D Eerst een stukje beurs en dan de terrassen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Anoniem: 372172 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:47:
[...]

Gezellig bvk dat je ook mee gaat :D Eerst een stukje beurs en dan de terrassen op.
Waar stapt u op? Miss nog tijd voor een meet n greet :z

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Slavy schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:49:
[...]

Waar stapt u op? Miss nog tijd voor een meet n greet :z
Amsterdam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Ik Den Bosch, miss maar is afspreken hoe en wat :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Slavy schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:52:
[...]

Ik Den Bosch, miss maar is afspreken hoe en wat :P
Repr draagt een Tweakers Elite t-shirt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Anoniem: 372172 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:58:
[...]

Repr draagt een Tweakers Elite t-shirt :P
Slavy weet het nog niet :P Krijg je nametags? Nee zeker :')

[ Voor 7% gewijzigd door Slavy op 27-07-2016 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Ik moet m'n OV-kaart ook maar weer eens gaan vinden/opwaarderen voor de initiële reis naar Amsterdam.

Oh eh.. Case_C draagt 1 van deze petten:
Petten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Slavy schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:59:
[...]

Slavy weet het nog niet :P Krijg je nametags? Nee zeker :')
Nope, dat hebben we wel afgeleerd na de gepersonaliseerde powerbanks. :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

zeef schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:02:
[...]

Dit jaar gepersonaliseerde GPU's 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Case_C schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:02:
[...]

Dit jaar gepersonaliseerde GPU's 8)
Zeker, bij de Elitekaartjes van 675€ zit een GTX 1070. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Dat verliep idd heel goed... :+ Gewoon als losse sticker meegeven. ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

[...]

Word mijn eerste keer, nog tips oid? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

zeef schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:04:
[...]
Zeker, bij de Elitekaartjes van 675€ zit een GTX 1070. :+
Nicks zijn dan met een witte markeerstift aangebracht? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeef
Slavy schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:05:
[...]

Veel plezier hebben. Dat vooral. Mocht het nou druk zijn bij de goodiebags: ga even gamen of iets anders doen. Zonde van de tijd om in de rij te staan. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeef
Case_C schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:06:
[...]

Nicks zijn dan met een witte markeerstift aangebracht? :P
Bij de 675€ tickets met opstrijkbling! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

[...]

Wifi was volgens mij semi openbaar, zat geloof ik wel een password op 'gamescom' of zoiets. Ik heb vorig jaar in elk geval met mijn mobiel wel verbonden gezeten op het wifi aldaar.
Slavy schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:05:
Ik moet opeens aan rubber denken..... 8)7

Dus geen Mexicaan voor ons, voor dit jaar? :( :N

[ Voor 29% gewijzigd door CH4OS op 27-07-2016 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

CH40S schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:05:
[...]
Dat verliep idd heel goed... :+ Gewoon als losse sticker meegeven. ;) :+
Daar had jij helemaal geen last van! Je kon gewoon op je luie kont blijven zitten terwijl ik in de rij stond om ook de jouwe mee te nemen.... ;)
Dus geen Mexicaan voor ons, voor dit jaar? :( :N
Hoezo niet? Tenzij we wat beters tegenkomen natuurlijk...
Anoniem: 372172 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:47:
[...]

Het gaat inderdaad allemaal vast heel gezellig worden! Ook op de terrassen :)

[ Voor 39% gewijzigd door bvk op 27-07-2016 14:51 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

bvk schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:41:
Daar had jij helemaal geen last van! Je kon gewoon op je luie kont blijven zitten terwijl ik in de rij stond om ook de jouwe mee te nemen.... ;)
Dan nog merkte ik wel dat het niet helemaal zoals gepland ging, dude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bvk schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:41:
[...]

Het gaat inderdaad allemaal vast heel gezellig worden! Ook op de terrassen :)
Waar stap jij op de trein ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Ook Amsterdam, tezamen met een aantal leden van BuG Community (incl. mijn grote vriend CH4OS). Wederom verzamelen in Gein waar je makkelijk kan parkeren en dan met de metro naar het Centraal station.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bvk schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:10:
[...]

Ook Amsterdam, tezamen met een aantal leden van BuG Community (incl. mijn grote vriend CH4OS). Wederom verzamelen in Gein waar je makkelijk kan parkeren en dan met de metro naar het Centraal station.
Top , dan zie ik jullie wel op CS Amsterdam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-07 01:09
Na 3 jaar op een rij niet naar gamescom te hebben kunnen gaan, maar gelijk een tweakers express ticket besteld. Hoe dan ook gaan we dit jaar wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaadava
  • Niet online
Leuk om te horen dat veel mensen bij Amsterdam opstappen, maar zijn er ook mensen die op Eindhoven CS opstappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
Vrijdag. Vandaag nog eens een update? :)

Het is verrassend stil de laatste tijd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Volgens mij is de pagina van de Tweakers Express al wel geupdate met verschillende prijzen. Dus ik gok dat de update daar verband mee gaat houden :P . (Of ik moet gemist hebben dat die er al veel langer op staan... dat kan natuurlijk ook)

edit:
Hehe, ik zat aardig in de richting :) .
plan: Win prijzen op de Tweakers Express: maak kans op monitoren, laptops en ...

Moet wel zeggen dat de 'testpanels'/winacties in combinatie met de Tweakers-Express erg leuk zijn :) . Ben benieuwd of ik nog een monitor mag testen :D .

[ Voor 61% gewijzigd door Case_C op 29-07-2016 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Uberdude schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 21:58:
Na 3 jaar op een rij niet naar gamescom te hebben kunnen gaan, maar gelijk een tweakers express ticket besteld. Hoe dan ook gaan we dit jaar wel :D
Ik ga drie jaar op rij wel :)
jaadava schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 10:32:
Leuk om te horen dat veel mensen bij Amsterdam opstappen, maar zijn er ook mensen die op Eindhoven CS opstappen?
Me me me!

* PcDealer ziet avatar. Jij was bij de Meet-Up in Eindhoven?

[ Voor 6% gewijzigd door PcDealer op 29-07-2016 16:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaadava
  • Niet online
PcDealer schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 16:12:
[...]

Ik ga drie jaar op rij wel :)

[...]

Me me me!

* PcDealer ziet avatar. Jij was bij de Meet-Up in Eindhoven?
* jaadava is betrapt. Volgens mij hebben wij op het begin tijdens het eten nog staan praten, en hebben we nog een potje Mario-Kart tegen elkaar gedaan ;)

Zie je trouwens dan wel op het perron in Eindhoven 8)

[ Voor 11% gewijzigd door jaadava op 29-07-2016 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Case_C schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:24:
Volgens mij is de pagina van de Tweakers Express al wel geupdate met verschillende prijzen. Dus ik gok dat de update daar verband mee gaat houden :P . (Of ik moet gemist hebben dat die er al veel langer op staan... dat kan natuurlijk ook)

edit:
Hehe, ik zat aardig in de richting :) .
plan: Win prijzen op de Tweakers Express: maak kans op monitoren, laptops en ...

Moet wel zeggen dat de 'testpanels'/winacties in combinatie met de Tweakers-Express erg leuk zijn :) . Ben benieuwd of ik nog een monitor mag testen :D .
En dit is nog niet alles aan prijzen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-07 01:09
Wie stapt er allemaal op in Eindhoven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Twee eerder genoemden. En NME?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooieduvel
  • Laatst online: 07-07 12:29

Rooieduvel

Reviewer of all things...

Stap op in Den Bosch (Wat dichterbij dan Eindhoven)

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-07 18:14
Stap op bij Den Bosch!

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Ik stap ook op bij Den Bosch!

Komt een van jullie toevallig uit de omgeving van Tilburg en interesse in carpoolen naar Den Bosch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooieduvel
  • Laatst online: 07-07 12:29

Rooieduvel

Reviewer of all things...

Zr40 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 07:48:
Ik stap ook op bij Den Bosch!

Komt een van jullie toevallig uit de omgeving van Tilburg en interesse in carpoolen naar Den Bosch?
Helaas, Oosterhout.

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Let erop dat er verscherpte controles zijn bij Gamescom dit jaar: http://news.gamescom.de/e...lations-at-gamescom-2016/

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Dat gaat nog behoorlijk wachtrijen opleveren als ik dat zo lees. Gezien ze iedereen vragen om zo min mogelijk/geen tassen mee te nemen... lijkt er dan wel op dat ze bij de ingang erg streng gaan controleren .

Dan zal de security het nog druk gaan hebben als er 700 'rode tasjes' aan komen. Of houden we met de goodie bags hier rekening mee (doorzichtige tasjes :P )? Dat het wellicht handiger om die spullen op de trein te kunnen laten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaadava
  • Niet online
Case_C schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:45:
[...]

Dat gaat nog behoorlijk wachtrijen opleveren als ik dat zo lees. Gezien ze iedereen vragen om zo min mogelijk/geen tassen mee te nemen... lijkt er dan wel op dat ze bij de ingang erg streng gaan controleren .

Dan zal de security het nog druk gaan hebben als er 700 'rode tasjes' aan komen. Of houden we met de goodie bags hier rekening mee (doorzichtige tasjes :P )? Dat het wellicht handiger om die spullen op de trein te kunnen laten?
Ik zie het inderdaad ook gebeuren dat dit hele lange wachttijden oplevert, ben dus ook benieuwd of Tweakers hier rekening mee houd. Een geluk is wel dat wij rond 11 aankomen en de hal opent rond 9 (misschien is de rij dan al wat minder)
(doorzichtige tasjes :P )?
Dit heeft helaas geen zin, alsnog is de beveiliging verplicht ieder tasje te openen en alle inhoud te controleren (wettelijke Duitse eis), want stel ze zien iets over het hoofd dan "Kunnen" de problemen eventueel niet te overzien zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zeef
Goodiebags & security
We gaan even intern bespreken wat we met de veiligheidsregels moeten doen. Aan de ene kant scheelt het 700 controles. Aan de andere kant moet je je afvragen of dat op de 33.000 in totaal nou heel veel uitmaakt. We weten dat jullie ook uitkijken naar de goodiebag en de inhoud daarvan.

Wordt vervolgd dus.
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste