There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Dat is toch zo'n 2,12% van de bezoekers, dus dan zou die dag meer dan 1 op de 50 bezoekers een Tweaker zijnzeef schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:36:
Goodiebags & security
We gaan even intern bespreken wat we met de veiligheidsregels moeten doen. Aan de ene kant scheelt het 700 controles. Aan de andere kant moet je je afvragen of dat op de 33.000 in totaal nou heel veel uitmaakt. We weten dat jullie ook uitkijken naar de goodiebag en de inhoud daarvan.
Wordt vervolgd dus.
En als mensen 's avonds niet mee teruggaan kunnen die zich in de heenweg in de trein al melden. Dat kan dan toch behoorlijk schelen in het aantal checks wat uitgevoerd moet worden.
Ofwel 2,12 procent loopt rond met zo'n kekke Tweakers Express goodiebag. Het was zo gaaf om die tassen overal te zien in Keulen. Niet voor de adverteerders, maar voor ons tweakers.Case_C schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:59:
[...]
Dat is toch zo'n 2,12% van de bezoekers, dus dan zou die dag meer dan 1 op de 50 bezoekers een Tweaker zijn.
klopt op de beurs maar ook in de stad zie je een hele groep mensen op terras zitten en allemaal rode tasjes a dat zijn tweakerszeef schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 14:07:
[...]
Ofwel 2,12 procent loopt rond met zo'n kekke Tweakers Express goodiebag. Het was zo gaaf om die tassen overal te zien in Keulen. Niet voor de adverteerders, maar voor ons tweakers.
[ Voor 4% gewijzigd door Bv202 op 03-08-2016 14:58 ]
Commandline FTW | Tweakt met mate
Voor elke persoon die de controle uitvoert zal er vast ook wel iemand rondlopen die formulieren invult over de inhoud van de tasjesHero of Time schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:26:
Plus dat veel mensen een eigen rugtas mee hebben voor een hapje/drankje. Ergens mag je toch wel aannemen van Duitsland dat ze hier rekening mee houden en niet 10 man de controle laat uitvoeren, maar een redelijk aantal om het wachten zo kort mogelijk te houden.
En de tasjes zijn zeker heel handig voor de herkenbaarheid
Zozo al 502 kaartjes verkocht, nog maar 198 te gaan danMee met Tweakers Express naar de Gamescom 20 Aug? Al 71,7% verkocht. Koop nu je kaartje!
Een vriend en ik twijfelen of we mee gaan. De trein lijkt ons beide geweldig, maar vragen ons af of de gamescom nou leuk is. Ik kan bijvoorbeeld nergens op hun website vinden welke games er te spelen zijn of welke uitgevers er zijn. Kan iemand ons enthousiast maken?
De vraag is: Wil je topgames spelen? Reken maar op rijen van 2 tot 5 uur.kwint schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 23:23:
Hoi, (geen idee of dit het goede topic is)
Een vriend en ik twijfelen of we mee gaan. De trein lijkt ons beide geweldig, maar vragen ons af of de gamescom nou leuk is. Ik kan bijvoorbeeld nergens op hun website vinden welke games er te spelen zijn of welke uitgevers er zijn. Kan iemand ons enthousiast maken?

Misschien dat je hier en daar een console'tje tegen komen met een oude of simpele game
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
3.1 Deze voorwaarden zijn van toepassing op de Tweakers Express 2015. Van
deze algemene voorwaarden kan slechts worden afgeweken door middel van een
schriftelijke overeenkomst tussen Tweakers en Klant.
Dus geen extra voorwaarden voor tweakers express 2016
Goed gezien, dat tikfoutje heb ik gemist. Wees gerust ze zijn echt nieuw, speciaal voor 2016 opgesteld. Zal vragen om een nieuwe versie.KnoxNL schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 00:41:
Leuk die algemene voorwaarden, maar als je alleen de titel van het document aanpast en verder niets dan werkt het natuurlijk niet:
3.1 Deze voorwaarden zijn van toepassing op de Tweakers Express 2015. Van
deze algemene voorwaarden kan slechts worden afgeweken door middel van een
schriftelijke overeenkomst tussen Tweakers en Klant.
Dus geen extra voorwaarden voor tweakers express 2016
Nu met juist jaartal.
Dear gamescom fan,
Due to the terrible incidents of the past weeks, the safety and preventions measures at gamescom 2016 have been adapted. The measures apply for all participants of gamescom: Exhibitors, visitors and media representatives.
As a trade fair organisation and organiser of gamescom it is our duty to organise the framework conditions for the trade fair participants as efficiently as possible and to satisfy the needs of our guests. In the present days, the need for safety is a major issue for all parties involved. It is our aim to meet this requirement by adapting the safety measures and at the same time limiting gamescom in all its facets as little as possible.
We hope for your understanding and for your support so that gamescom can also be a successful 360 degree event in 2016 that is full of entertainment and a fantastic joint experience for all participants.
In concrete terms this means: If not absolutely necessary, please leave bags and rucksacks and item of all kinds that you don't urgently need for your visit to gamescom at home in order to keep the waiting times down to a minimum.
Celebrate the games!
Your gamescom team
edit: ik zie dat er al iemand heeft gereageerd
Yorinn schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 20:09:
Let erop dat er verscherpte controles zijn bij Gamescom dit jaar: http://news.gamescom.de/e...lations-at-gamescom-2016/
[ Voor 21% gewijzigd door TFZ61 op 04-08-2016 01:48 ]
Ook in de afgelopen 2 jaar heeft er op de site van Gamescom zelf niets gestaan over wie er aanwezig is. Hooguit via FB en dergelijke zou je van individuele uitgevers een hint kunnen opvangen dat ze er staan.kwint schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 23:23:
Hoi, (geen idee of dit het goede topic is)
Wat ik me iig kan herinneren:
- Voornamelijk de console games staan groots opgesteld. Zowel Nintendo als Microsoft hadden daardoor vrij korte rijen. Heb maar een kwartiertje hoeven wachten om een potje Forza te spelen 2 jaar terug.
- Ook al hebben de indie uitgevers meestal geen massa's PC's staan, de stands zijn vrij rustig om alsnog een blik te werpen op de game of een praatje te maken
- Voor de echt grootste titels (en dan met name 16+) moet je alleen al in de rij staan om überhaupt binnen te komen. Deze mogen namelijk alleen in afgesloten ruimtes gespeeld worden.
- Het is ook al leuk om even langs alle merchandise te lopen, hier zijn wel toffe items te verkrijgen.
Als je verwacht de hele rit en/of dag te gamen, dan moet je je eigen handheld meenemen. Anders gaat het je niet lukken
Bedenk overigens dat er zat mensen zijn die alleen al voor de reis/gezelligheid meegaan, en de dag gebruiken om Keulen zelf in te duiken.
(Deze post is er toch niet echt op gemaakt je enthousiast te maken, maar eerder een correct beeld te geven)
Het ging over deze game. Ze vertelden me dat de release een paar maanden later zou volgen, maar blijkbaar is het spel nog steeds niet te koop:
http://store.steampowered.com/app/308060/
[ Voor 8% gewijzigd door Bv202 op 04-08-2016 09:26 ]
http://www.gamescom-colog...xhibitor-search/index.php
en
http://www.gamescom-colog.../Express-Search/index.php
Plattegrond:
http://www.gamescom-colog...xhibition-halls/index.php
Map app:
http://www.gamescom-colog...ch/Gamescom-app/index.php
[ Voor 3% gewijzigd door PcDealer op 04-08-2016 11:49 ]
Eventueel de goodiebags op de terugreis uitdelen? Hoef je hem ook niet de hele dag mee te dragen.zeef schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:36:
Goodiebags & security
We gaan even intern bespreken wat we met de veiligheidsregels moeten doen. Aan de ene kant scheelt het 700 controles. Aan de andere kant moet je je afvragen of dat op de 33.000 in totaal nou heel veel uitmaakt. We weten dat jullie ook uitkijken naar de goodiebag en de inhoud daarvan.
Wordt vervolgd dus.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Was ook een fijne tas. Heb hem vaak gebruikt tot hij vrij recent crashte, Blijkbaar was 10 liter koelvloeistof (ananassap) te zwaar.Case_C schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:59:
Zit er dit jaar weer zo'n 'big shopper' bij zoals vorig jaar van MSI? Die zijn wel handig om leeg/opgevouwen mee te nemen naar binnen voor het verzamelen van goodies op de beurs zelf.
Op de tijd dat wij aankomen zal er toch geen rij meer zijn? Ik weet van twee jaar geleden dat de grote hal van de Messe uitgestorven was.zeef schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:36:
Goodiebags & security
Wordt vervolgd dus.
Signatures zijn voor boomers.
Als die inderdaad al dicht (in gebruik) zijn, hoe komen we dan bij de trein?
Vorig jaar was 't beginstation Rotterdam en daar zijn de poortjes dicht. Dat werd prima opgelost.landcross schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 22:50:
De laatste keer dat ik op Utrecht Centraal was werd er gewerkt aan het vervangen van de in/uitcheck palen voor poortjes. Dat was een maand of 2 geleden, dus ik neem aan dat die nu wel af zijn.
Als die inderdaad al dicht (in gebruik) zijn, hoe komen we dan bij de trein?
Vorig jaar waren we op de zondag gegaan, als je toen een 30-45 minuten stond te wachten voor een game was het veel, naar ik vernomen heb. Heb zelf vooral rondgekeken. Omdat het dit jaar de zaterdag is, zal het wel heel wat drukker zijn, hopelijk volgend jaar dus weer de zondag!AW_Bos schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 00:06:
De vraag is: Wil je topgames spelen? Reken maar op rijen van 2 tot 5 uur..
Misschien dat je hier en daar een console'tje tegen komen met een oude of simpele game.

Komt er vrijdag weer een update?
[ Voor 21% gewijzigd door CH4OS op 08-08-2016 11:34 ]
iemand linkje?
ora et labora
mrc4nl schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:47:
Ik meende dat 2 kaarten te winnen waren als je een foto met een trein postte, maak ik kan het topic niet vinden, alleen iets over een vlog (Wat ik dus niet heb gemaakt)
iemand linkje?
Wil je nou heel graag mee, maar zit je krap bij kas? Doe dan mee met onze treinfoto-winactie. Het idee is simpel: stuur een foto van jezelf met een trein naar concepts@tweakers.net, met als onderwerp ‘Tweakers Express-winactie’. Onder de leukste/origineelste/meest ludieke inzendingen verloten we vijf setjes van twee kaartjes. Inzenden kan tot en met 10 augustus.
http://blog.ubi.com/get-ready-gamescom-2016/Gamescom is just around the corner, and we’re bringing an all-star lineup for the 500,000 players expected at this year’s show. From August 17 to August 21, attendees will be able to try For Honor, Steep, Star Trek: Bridge Crew, and Eagle Flight along with exclusive demos of South Park: The Fractured But Whole, Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands, and Watch Dogs 2.
Ik weet waar ik voor in de rij ga staan, Star Trek: Bridge Crew
[ Voor 4% gewijzigd door AW_Bos op 09-08-2016 12:42 ]
Aantal van de TE crew iig.AW_Bos schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 12:42:
Zijn er nog Tweakers die Keulen zelf nog ingaan?.
Als het redelijk tot goed weer is, uiteraardAW_Bos schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 12:42:
Zijn er nog Tweakers die Keulen zelf nog ingaan?.
ik heb nog ruimte in de auto voor 3 mensen (Roosendaal -> Den Bosch)
http://tour.playstation.de/
Hmmm, ik denk dat ik Duitsland had moeten kiezen of niet?Facerafter schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:58:
Als iemand de PSVR wilt uitproberen kan je hier reserveren.
Gelukt! Selecteer Deutchland!
GamesCom - Resident Evil 7 biohazard VR-Demo USK 16+ (Ticket erforderlich)
Messeplatz 1, Halle 7, 50679 Köln, Deutschland
12:30-13:00 Sa 20 Aug 2016
PS: Zou ik mij ook kunnen opgeven voor die andere demo's ? Of is dat een beetje ego?
[ Voor 35% gewijzigd door Nostordici op 09-08-2016 17:25 ]
Goede tip!Facerafter schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:58:
Voor welke Demo ben jij gegaan? Het is ook lastig kiezen als je de volledige tekst niet kan lezen
Als je de pagina inspecteerd kan je de hele text zien.Case_C schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 18:07:
[...]
Goede tip!
Voor welke Demo ben jij gegaan? Het is ook lastig kiezen als je de volledige tekst niet kan lezen.
• GamesCom - PlayStation Showfloor (Halle 7)
• GamesCom - Resident Evil 7 biohazard VR Demo (Halle 7)
• GamesCom - Expert - PlayStation VR (Halle 5.1)
• GamesCom - gamez.de - PlayStation VR (Halle 5.1)
Ik ben voor de eerste gedaan. Die is bij de grote Sony booth
Ah bedanktFacerafter schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 18:10:
[...]
Als je de pagina inspecteerd kan je de hele text zien.
En opgegeven, benieuwd of 't gaat lukken... /ik in het profiel pas waar ze op selecteren... Wat een vragen zeg.
[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 09-08-2016 18:20 ]
Gewoon marketing data verzamelen.Case_C schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 18:12:
[...]
Ah bedankt, zal eens gaan invullen
. Wel lachen dat ze nog vragen welke apparaten je allemaal thuis hebt staan
. Ik heb namelijk geen PS4, kijken of dat nog uitmaakt
.
En opgegeven, benieuwd of 't gaat lukken... /ik in het profiel pas waar ze op selecteren... Wat een vragen zeg.
Hoe bedoel je benieuwd? Nadat je de vragen lijst hebt ingevuld kan je een event selecteren en een datum kiezen. Je krijgt dan gelijk de reserverings bevestiging.
EDIT: Als je hier inlogd kan je alsnog voor een event reserveren
https://psvr-events.software.eu.playstation.com/de_DE/events
[ Voor 9% gewijzigd door Facerafter op 09-08-2016 18:31 ]
Dit krijg ik te lezen bij het afsluiten van de test: (vreemd overigens want ik had gewoon diezelfde Sony booth gekozen)Facerafter schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 18:25:
[...]
Gewoon marketing data verzamelen.
Hoe bedoel je benieuwd? Nadat je de vragen lijst hebt ingevuld kan je een event selecteren en een datum kiezen. Je krijgt dan gelijk de reserverings bevestiging.
Dan klik ik op de link die beschikbaar is, maar die was linkte naar een lege pagina. Ook (nog) geen mail ontvangen. Ach ik wacht 't wel even afWir senden dir eine E-Mail, wenn ein Test in deiner Nähe verfügbar ist, damit du deinen Platz buchen kannst. Du kannst auch jetzt schon schauen, ob ein Test verfügbar ist.
Thanks, en ik zie ook wat ik fout heb gedaan.... Nederland ingevuld ipv Duitsland. Zie nu alleen NL'se events XD. Ga even kijken of ik dat nog kan terugdraaien.Facerafter schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 18:25:
EDIT: Als je hier inlogd kan je alsnog voor een event reserveren
https://psvr-events.software.eu.playstation.com/de_DE/events
edit:
Fixed. De link ging automatisch naar NL toen ik inlogde
[ Voor 22% gewijzigd door Case_C op 09-08-2016 18:38 ]
Ja dat klopt dat is de standaard. Maar dan stond er een knop onder van 'test suchen' .Case_C schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 18:33:
[...]
Dit krijg ik te lezen bij het afsluiten van de test: (vreemd overigens want ik had gewoon diezelfde Sony booth gekozen)
[...]
Dan klik ik op de link die beschikbaar is, maar die was linkte naar een lege pagina. Ook (nog) geen mail ontvangen. Ach ik wacht 't wel even af.
Waar je dus uitkomt op deze pagina https://psvr-events.software.eu.playstation.com/de_DE/events (na het inloggen)
Haha, Ik wou het ook net doen maar alleen de twee demo's in hal 7 hebben nog vrije tijden wanneer wij er zijn.Nostordici schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 17:14:
PS: Zou ik mij ook kunnen opgeven voor die andere demo's ? Of is dat een beetje ego?
Let wel, als je een Nederlandse reservering hebt mag je niet een reservering aanmaken voor de gamescom. (En omgekeerd waarschijnlijk ook)
Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots
Heeft iemand enig idee wat dit allemaal inhoud?Facerafter schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 18:10:
[...]
Als je de pagina inspecteerd kan je de hele text zien.
Alleen RE7 is duidelijk maar de rest...
RE7 is naar mijn idee de enige booth met die rond een game draait, de overige zijn shops e.d., de spellen die daar on show zijn kunnen/zullen anders zijn. Geen idee wat je daar zou moeten verwachten, kans is groter dat je daar PS VR demo games voorgeschoteld krijgt.Soundless schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 09:17:
[...]
Heeft iemand enig idee wat dit allemaal inhoud?
Nogal onduidelijk dus wat daar te zien is. Heb me maar aangemeld voor RE7Case_C schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 09:35:
[...]
RE7 is naar mijn idee de enige booth met die rond een game draait, de overige zijn shops e.d., de spellen die daar on show zijn kunnen/zullen anders zijn. Geen idee wat je daar zou moeten verwachten, kans is groter dat je daar PS VR demo games voorgeschoteld krijgt.
Bedankt! heb me aangemeld.Facerafter schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:58:
Heb geen Playstation 4 en zal die waarschijnlijk nooit kopen.
Ook ben ik overtuigd dat het lang niet zo goede VR zal bieden als de HTC Vive. Maar toch wil ik ervaren wat console VR voor elkaar krijgt vergeleken de HTC Vive die ik zelf in huis heb. Als Sony het redelijk voor elkaar heeft dan zal dat goed zijn voor een snelle overgang naar een groter VR tijdperk. Ik ben benieuwd!
Ik ben bang dat het spel zwaar tegen valt. Het concept heeft een hele hoge potentie, ik kan zo bedenken wat voor dingen ik er in wil zien om er een geweldige game van te maken. Maar de beelden die ik ervan gezien heb geven me het gevoel dat ze het te simpel gaan houden... Maar kan wel leuk zijn om uit te proberen als de rij niet te lang is.lubbertkramer schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 11:13:
[...]
http://blog.ubi.com/get-ready-gamescom-2016/
Ik weet waar ik voor in de rij ga staan, Star Trek: Bridge Crew
Ik denk het zelfde. Maar heb zelf al beelden gezien van iemand die RE7 deed op de PSVR. Voor mij is horror niet mijn genre en het lopen met een controller wat onnatuurlijk aan voelt/misselijk maakt hoef ik ook niet. Dus RE7 zal ik niet willen uitproberen, liever random VR demos.Case_C schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 09:35:
[...]
RE7 is naar mijn idee de enige booth met die rond een game draait, de overige zijn shops e.d., de spellen die daar on show zijn kunnen/zullen anders zijn. Geen idee wat je daar zou moeten verwachten, kans is groter dat je daar PS VR demo games voorgeschoteld krijgt.
ik ben hiervoor gegaan:
14:00-14:30 za 20 aug 2016
[ Voor 23% gewijzigd door Musical-Memoirs op 10-08-2016 10:12 ]
Daar ben ik ook bang voor, maar om dat oordeel te kunnen neerleggen wil ik het uitproberen. Het gaat voor mij uiteindelijk wel de keuze laten maken of ik voor de Playstation VR wil gaan of toch liever op mijn computer, beide krijg ik nog niet voor elkaar bij de vriendin denk ik (A)Musical-Memoirs schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:02:
[...]
Ik ben bang dat het spel zwaar tegen valt. Het concept heeft een hele hoge potentie, ik kan zo bedenken wat voor dingen ik er in wil zien om er een geweldige game van te maken. Maar de beelden die ik ervan gezien heb geven me het gevoel dat ze het te simpel gaan houden... Maar kan wel leuk zijn om uit te proberen als de rij niet te lang is.
ik ben hiervoor gegaan:
14:00-14:30 za 20 aug 2016
Ah nice, wij hebben met ze drieeen hetzelfde tijdsvak als jou voor de Playstation VR
Tja, beetje midden op de dag genomen om nergens theoretisch mee in de knoei te kunnen raken. Maar wel toeval dat jullie dan de zelfde tijd hebben gekozen. Kunnen we direct gezellig napraten over hoe ieder het ervaren heeft.lubbertkramer schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:14:
[...]
Ah nice, wij hebben met ze drieeen hetzelfde tijdsvak als jou voor de Playstation VR
Dat zullen de gebruikelijke PSVR demo's zijn. VR Worlds, Battlezone, EVE: Valkyrie.Soundless schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 09:17:
[...]
Heeft iemand enig idee wat dit allemaal inhoud?
Als we geluk hebben RIGS (was ook op Firstlook) of Farpoint.
Tweakers Express 2016 89 euro!
We hebben nog eens naar de goodiebag gekeken en we gaan ze op de normale wijze uitdelen. Om een aantal redenen. Allereerst de belangrijkste reden: hij is voor jullie! We willen ze graag uitdelen. Er zit bijvoorbeeld een voucher in voor een gratis drankje. Die willen we graag uitdelen. Deze zit al in de tas en om die nou uit de tassen te halen is nu niet meer mogelijk.
Daarnaast is ons logistieke proces in de trein zo ingericht dat je bij het inchecken je polsbandje krijgt, het gamescom kaartje en de goodiebag. We kunnen niet noteren wei 'm wel meeneemt en wie niet. Ook ontbreekt ons simpelweg de ruimte om 700 goodiebags op te slaan in de trein zelf.
We zullen bij de update vlak voor vertrek stilstaan bij de security updates van de gamescom.
Oh en goodiebag
Deze ruimte is te huur!
StoneMountain64 vliegt naar Germany en doet een livestream Battlefield1 op 16 augusts Gamescom
Voor zover het nog niet bekend was
[ Voor 3% gewijzigd door Viper® op 10-08-2016 21:38 ]
https://nl.pepper.com/aan...bij-kiosk-ns-retail-26388
Ik hoop voor je dat voor het vertrek de winkeltjes al open zijn.Nostordici schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 21:55:
Dit is trouwens ook leuk voor als we op het station aankomen, ff lekker een gratis warme drank bij de Kiosk. Deze bon moet overigens wel uitgeprint worden, aangezien ze anders eventueel moeilijk kunnen doen. Maar doe er je voordeel mee, zou ik zeggen![]()
https://nl.pepper.com/aan...bij-kiosk-ns-retail-26388
Verder, bedankt voor de tip
wanneer worden de winnaars bekend gemaakt? neem aan vrijdag met de updatezeef schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:49:
[Wil je nou heel graag mee, maar zit je krap bij kas? Doe dan mee met onze treinfoto-winactie. Het idee is simpel: stuur een foto van jezelf met een trein naar concepts@tweakers.net, met als onderwerp ‘Tweakers Express-winactie’. Onder de leukste/origineelste/meest ludieke inzendingen verloten we vijf setjes van twee kaartjes. Inzenden kan tot en met 10 augustus.]
heeft nog hoop om mee te gaan met de tweakers express dit jaar
(Stukje naar beneden scrollen)
https://blog.de.playstati...up-auf-der-gamescom-2016/
Ik kon alleen voor de RE7 demo kiezen, aangezien alles al 'uitverkocht' wasFacerafter schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:00:
Voor de mensen die zich hebben opgegeven voor de PSVR Demo. Sony heeft zojuist de titels bekend gemaakt die speelbaar zijn.
(Stukje naar beneden scrollen)
https://blog.de.playstati...up-auf-der-gamescom-2016/
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Dat is dan snel gegaan, toen ik gisteren aan had gemeld was er nog keuze zat.Dannydekr schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:53:
[...]
Ik kon alleen voor de RE7 demo kiezen, aangezien alles al 'uitverkocht' wasAch, nog steeds wel benieuwd al denk ik dat het qua FPS/ervaring qua VR niet optimaal zal zijn.
Naar de beelden die ik gezien heb loop je met de controller. Je gebruikt ook een normale Playstation controller, niet eens de tracked move controllers om je handen te zien en objecten op te kunnen pakken. Je kan het spel ook gewoon zonder VR spelen. Het is een normale game met simpele VR support. Dat soort games noem ik hoe dan ook niet optimaal voor VR. Maarja, ik ben verwent met roomscale van de HTC Vive.
(Maar tip, bekijk geen beelden van de demo voor je het zelf probeert, als je weet wat je te zien zal krijgen zal het natuurlijk minder indruk maken.)
Maar toch denk ik dat zo een game vele malen meer indruk maakt met een VR bril dan zonder, ondanks dat de VR functies beperkt zijn tot rond kijken. Maar horror moet je dan wel liggen, ik zou er zelf niet aan willen beginnen.
[ Voor 7% gewijzigd door Musical-Memoirs op 11-08-2016 12:55 ]
Misschien leuk om daar een lijstje van te maken?

Gelukkig had ik dankzij een oplettende Tweaker een reservering kunnen maken, ik mocht in de korte rij staan, duurde alsnog 20 min, maar goed
Als ik in de rij had moeten staan zou ik de hele dag bezig zijn geweest met wachten voor een 10 minuten demo. Maar nu zal dat niet zo erg zijn. VR is nu al een tijdje op de markt waardoor vele al een kans hebben gehad de consumenten versies van de Vive en de Rift op evenementen of bij vrienden te proberen. Zelfs kleine evenementen kunnen daardoor makkelijker VR demos opstellen. Ieder die echt wilt proberen heeft al kansen gehad. Ik kan me zelfs goed voorstellen dat sommige gamedevelopers die hun VR game willen promoten hun eigen VR brillen mee gaan nemen. Zo zag ik vorig jaar een aantal plekken met demos met de DK2 zonder rijen. Deze DK2s kunnen nu vervangen zijn door Rifts en Vives.
Playstation VR zal wel erg druk worden omdat die nog niet op de markt is.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Nee, dat kan ik niet doen.Slavy schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:50:
Is er eigenlijk een lijst beschikbaar met alle mensjes die gaan? Dan weet ik in een keer of ik bekenden tegen ga komen
DealAnoniem: 372172 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:13:
Repr zit in de trein natuurlijk..kunnen we galgje spelen
Had ik al verwacht, had alleen nice to have geweest
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Ik heb alleen echte namen, geen nicknames. Eventbrite weigerde een koppeling met onze db te maken.Slavy schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:43:
Had ik al verwacht, had alleen nice to have geweest
edit blijkbaar was mijn gevoel verkeerd
[ Voor 25% gewijzigd door hjvg op 12-08-2016 12:05 ]
13:37 is er weer een kanshjvg schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:51:
ik heb het gevoel dat er met 9 minuten een update op de FrontPage komt
edit blijkbaar was mijn gevoel verkeerd
Ook met nicknames lijkt zo'n lijst me niet heel slim om te delen natuurlijk. Mooie info voor (bijvoorbeeld) inbrekers om te weten wanneer bepaalde mensen niet thuis zijn.zeef schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 09:52:
[...]
Ik heb alleen echte namen, geen nicknames. Eventbrite weigerde een koppeling met onze db te maken.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
En dan waren zoveel mensen gefrustreerd dat er geen bus waszeef schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:01:
Vanwege 0 reserveringen hebben we de bus van Gent & Antwerpen naar de Tweakers Express geschrapt.

Morgen.Case_C schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:11:
[...]
13:37 is er weer een kans, of ze zijn nog niet klaar met typen.. en word het pas vanavond
.
Ja, dat vind ik nu ook best wel bijzonderBv202 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 13:07:
[...]
En dan waren zoveel mensen gefrustreerd dat er geen bus was

nog een dag wachten op de uitslag van de foto actie?
Ik vraag me af of er, behalve ikzelfNostordici schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 13:44:
[...]
Ja, dat vind ik nu ook best wel bijzonder

tweakers bedankt
winnaars van de foto actie hebben dus bericht gehad
Gefeliciteerd! En nu ook nog de prijzen winnen in de trein, hoppa!hjvg schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 18:09:
ik ga dit jaar toch mee met de tweakers express
![]()
tweakers bedankt![]()
Nu uitgesloten van overige winacties?Nostordici schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 18:36:
[...]
Gefeliciteerd! En nu ook nog de prijzen winnen in de trein, hoppa!
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Yes! ik heb ook gewonnen. Bedankthjvg schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 18:09:
ik ga dit jaar toch mee met de tweakers express
![]()
tweakers bedankt![]()

[ Voor 24% gewijzigd door Koekje op 12-08-2016 22:17 ]
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Samen met DBRichard zullen wij er bij zijn
Maar ligt het aan mij of staat er nergens een vertrek tijd van de bus uit groningen?
Wat heb jij met die trein gedaan?
Edit: Ik zie net het gamehoek verhaal. Iemand een idee wat voor spellen ik moet regelen voor een GBA/DS/PSP?
[ Voor 19% gewijzigd door Xesxen op 12-08-2016 22:38 ]
Rare vogel in spe
Gefotoshopt
Ik dacht ~4 uur, van horen zeggen. Heb het zelf ook nog niet gevonden.ProAce schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 22:26:
Ook een kaartje gewonnen![]()
![]()
Maar ligt het aan mij of staat er nergens een vertrek tijd van de bus uit groningen?
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.
Dat wordt dan nog leuk, zo vroeg gaan er geen bussen vanuit Drachten. Eens even uitvinden hoe we dat gaan doen.Koekje schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 22:50:
[...]
Gefotoshopt![]()
[...]
Ik dacht ~4 uur, van horen zeggen. Heb het zelf ook nog niet gevonden.
ProAce schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 22:26:
Ook een kaartje gewonnen![]()
![]()
ik was ook al even aan het zoeken geweest naar de vetrek tijden van de bus en gevonden.Koekje schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 22:50:
[...]
Gefotoshopt![]()
[...]
Ik dacht ~4 uur, van horen zeggen. Heb het zelf ook nog niet gevonden.
plan: Tweakers Express Update: meer details en bustijden voor NL en BE!
04.00 uur, Groningen
•04.30 uur, Assen
•05.15 uur, Meppel
•05.40 uur, Zwolle
•07.10 uur, Utrecht
Dat wordt een slaapplek regelen dan, enige info over hoelaat de bus weer aankomt?hjvg schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 23:01:
[...]
[...]
ik was ook al even aan het zoeken geweest naar de vetrek tijden van de bus en gevonden.
plan: Tweakers Express Update: meer details en bustijden voor NL en BE!
04.00 uur, Groningen
•04.30 uur, Assen
•05.15 uur, Meppel
•05.40 uur, Zwolle
•07.10 uur, Utrecht

[ Voor 7% gewijzigd door mrc4nl op 13-08-2016 00:11 ]
ora et labora
Gefeliciteerd! Over Assen gesproken, aangezien ik tussen Groningen en Assen in woon wil ik daar graag opstappen, maar ik kom daar dan met de auto. Zijn er locaties in Assen op loopafstand (5-15 min) van de opstapplek voor de bus? Ik neem aan dat dit bij het CS Assen is? Graag hoor ik hier meer overmrc4nl schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 23:44:
Ik ben ook èèn van de gelukkige winnaars van de fotoactie, ik heb bij gebrek aan vrienden nog een kaartje over helaasnog meer mensen die toevallig via assen reizen en nog een kaartje willen?
Ik ga niet via Assen, maar mijn broertje zou ongetwijfeld wel mee willen.mrc4nl schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 23:44:
Ik ben ook èèn van de gelukkige winnaars van de fotoactie, ik heb bij gebrek aan vrienden nog een kaartje over helaasnog meer mensen die toevallig via assen reizen en nog een kaartje willen?
@Zeef, geen idee of je dit al gedaan had, maar is er een lijst met hoeveel personen er per peron opstappen? Zou wel leuk zijn om te weten hoe groot de groep is waarmee ik dadelijk sta te wachten in Eindhoven
Rare vogel in spe
zeef in "[Voorpret] Tweakers Express 2016 naar de Gamescom in Keulen."Xesxen schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 00:55:
[...]
@Zeef, geen idee of je dit al gedaan had, maar is er een lijst met hoeveel personen er per peron opstappen? Zou wel leuk zijn om te weten hoe groot de groep is waarmee ik dadelijk sta te wachten in Eindhoven
Check PcDealer in "[Voorpret] Tweakers Express 2016 naar de Gamescom in Keulen." en verderAW_Bos schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 12:54:
Iemand die nog leuke locaties in Keulen kent om te eten?
Misschien leuk om daar een lijstje van te maken?
[ Voor 45% gewijzigd door PcDealer op 13-08-2016 02:49 ]
Hier net zo, dus mocht je niet alleen willen gaan, dan kun je natuurlijk één kaartje van ons allebei overnemensebastius schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 00:58:
Mocht iemand nog een extra kaartje zoeken, ik wil er eentje (early bird) kwijt: [A] Tweakers Express Early Bird kaartje
Tweakers Express 2016 89 euro!

Xesxen schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 00:55:
[...]
xesxen vraagt om een aantal niet om namen.
ik zelf wou die vraag ook stellen hoe veel mensen waar op stappen. ook zijn de precieze opstap plekken nog niet bekend.
maar stel er zijn in totaal maar 3 mensen die aangegeven hebben in meppel op te stappen(ik ga met 2 anderen in meppel opstappen) . maar zou de opstap plaats bij het station in meppel zijn zou dit veel tijd kosten voor de bus terwijl wij alle 3 bij rogat langs komt waar een carpool plek naast de op en afrit van de snelweg is.
http://nosulusrift.ubisoft.com
alleen de plaatsen zijn op dit moment bekend. de precieze plekken van opstappen nog niet.Fenton95 schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 16:14:
Heb er al veel zin in! Had een kleine vraag voor de zekerheid. Ik stap in Meppel de bus in, ik ga er vanuit dat de bus voor het treinstation vertrekt?
hjvg schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 16:19:
[...]
alleen de plaatsen zijn op dit moment bekend. de precieze plekken van opstappen nog niet.
Voor carpoolen etc is er Tweakers Express 2016 - Carpool- en Overnachtingentopic