[Napret] Tweakers Express 2016 naar de Gamescom in Keulen.

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:44
Helaas kan ik dit jaar niet mee ondanks dat ik me er erg op verheugd had. Ik zag zojuist dat er bij Nintendo een kaartje wordt uitgegeven waarmee je 2 Shiny Pokémons kunt krijgen ( kaartje heeft 2 verschillende codes ) .

Nu vroeg ik me af of er iemand hier was die bereid is om een mede tweaker te helpen door zo'n ( extra ) kaartje voor me mee te nemen ^^

Afbeeldingslocatie: https://67.media.tumblr.com/894aafc70bd15078577149391ee9c070/tumblr_nlfsp2rhwF1qls1d0o1_500.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gravit0n_
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-07 16:03
Dankzij sebastius heb ik nu ook een Tweakers Express ticket, awesome!

Die zaterdagavond blijf ik in Keulen om 'savonds een community dinner met Crystal Dynamics te hebben :D. Ik was eerst aan het kijken voor vervoer en een ticket voor de zaterdag, dat liep al aardig op. En nu is het gewoon in stijl naar de Gamescom haha.

You will understand energy and you will be happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooieduvel
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-07 07:22

Rooieduvel

Reviewer of all things...

Raxious schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 18:49:
Helaas kan ik dit jaar niet mee ondanks dat ik me er erg op verheugd had. Ik zag zojuist dat er bij Nintendo een kaartje wordt uitgegeven waarmee je 2 Shiny Pokémons kunt krijgen ( kaartje heeft 2 verschillende codes ) .

Nu vroeg ik me af of er iemand hier was die bereid is om een mede tweaker te helpen door zo'n ( extra ) kaartje voor me mee te nemen ^^

[afbeelding]
Zal kijken wat ik voor je kan doen.

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-07 15:01
Raxious schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 18:49:
Waar heb je dat gelezen en is dat voor Pokemon Go of?

[ Voor 3% gewijzigd door lubbertkramer op 14-08-2016 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudx6
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-06 12:23
Ik lees de laatste tijd wat verhalen over beveiliging en het meenemen van tassen. Zeef kan jij of iemand anders de volgende vragen beantwoorden?

1. Is het verboden om tassen mee te nemen of hebben ze het liever niet?
2. Mag je eigen eten en drinken meenemen?
3. (heeft hier niets mee te maken) hoe laat is de trein ongeveer terug op Utrecht Centraal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:35
arnoudx6 schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 22:19:
Ik lees de laatste tijd wat verhalen over beveiliging en het meenemen van tassen. Zeef kan jij of iemand anders de volgende vragen beantwoorden?

3. (heeft hier niets mee te maken) hoe laat is de trein ongeveer terug op Utrecht Centraal?
1. niet verboden, hoe minder tassen ze moeten controleren, hoe sneller de rij doorstroomt. Zorg dat je tijdig je tas open hebt voor inspectie.
2. Geen idee. In voorgaande jaren was dat geen probleem. Volgens mij nu ook niet, maar pin me er niet op vast. In de trein mag je zelf eten en drinken meenemen, mits voor eigen gebruik.
3. zie:
Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/i/2001196003.jpeg

[ Voor 4% gewijzigd door zeef op 14-08-2016 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProAce
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:21
arnoudx6 schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 22:19:

Die weet ik zo wel te beantwoorden:
1. Alle tassen worden gecontrolleerd vanwege veiligheid, dus minder tassen == minder wachttijd
2. Op gamescom zelf mag dit, in de trein zou ik niet weten
3. zie:
https://ic.tweakimg.net/ext/i/2001124849.jpeg

En zeef was net iets sneller :(

[edit] Al enige duidelijkheid over waar de bussen vandaan vertrekken?

[ Voor 8% gewijzigd door ProAce op 14-08-2016 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudx6
zeef schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 22:29:
[...]

1. niet verboden, hoe minder tassen ze moeten controleren, hoe sneller de rij doorstroomt. Zorg dat je tijdig je tas open hebt voor inspectie.
2. Geen idee. In voorgaande jaren was dat geen probleem. Volgens mij nu ook niet, maar pin me er niet op vast. In de trein mag je zelf eten en drinken meenemen, mits voor eigen gebruik.
3. zie:
[afbeelding]
Zeef, Super en bedankt voor de reactie op de late (vrije?) zondag avond _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:40

Benjamin-

CrazyGunner#2385

NMe schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 12:24:
[...]

Ook met nicknames lijkt zo'n lijst me niet heel slim om te delen natuurlijk. Mooie info voor (bijvoorbeeld) inbrekers om te weten wanneer bepaalde mensen niet thuis zijn. :P
Ik schat dat inbrekers wel betere manieren hebben om in te breken bij mensen, dan op basis van een nickname iemands adres te vinden en daar dan in te breken in de hoop dat ze alleen wonen. ;)

Maargoed van mij hoeft het zelf niet. Enerzijds zou het leuk zijn, maar anderzijds ken ik de meeste hier niet, ondanks dat ik al heel wat jaren op Tweakers zit en dit mijn derde keer is. En om een lijst van honderden te doorzoeken.

Wat het wel weer leuk zou maken, is wanneer je een tijdelijk badge oid zou kunnen hebben wanneer je met de Tweakers Express meegaat, ik denk dat dit misschien ook wel een positieve werking zou hebben. Ik ben bijvoorbeeld zelf heel actief in het Hearthstone topic, die heeft ook echt wel een eigen community, stel dat daar 3 mensen van gaan, heb je kans dat er meer gaan, plus die 3 zouden elkaar waarschijnlijk opzoeken. Al is dat misschien niet altijd een goede zaak natuurlijk. :+

Is dat misschien een idee voor volgend jaar Zeef, iets wat ons allen herkenbaar maakt. Van mij part een simpele banner met een tekst in alle berichten over de Tweakers Express met "Ga je met ons mee, maak je dan herkenbaar en voeg deze banner toe aan je onderschrift" oid.

[ Voor 10% gewijzigd door Benjamin- op 14-08-2016 23:42 ]

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Benjamin- schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 23:40:
[...]

Ik schat dat inbrekers wel betere manieren hebben om in te breken bij mensen, dan op basis van een nickname iemands adres te vinden en daar dan in te breken in de hoop dat ze alleen wonen. ;)

Maargoed van mij hoeft het zelf niet. Enerzijds zou het leuk zijn, maar anderzijds ken ik de meeste hier niet, ondanks dat ik al heel wat jaren op Tweakers zit en dit mijn derde keer is. En om een lijst van honderden te doorzoeken.

Wat het wel weer leuk zou maken, is wanneer je een tijdelijk badge oid zou kunnen hebben wanneer je met de Tweakers Express meegaat, ik denk dat dit misschien ook wel een positieve werking zou hebben. Ik ben bijvoorbeeld zelf heel actief in het Hearthstone topic, die heeft ook echt wel een eigen community, stel dat daar 3 mensen van gaan, heb je kans dat er meer gaan, plus die 3 zouden elkaar waarschijnlijk opzoeken. Al is dat misschien niet altijd een goede zaak natuurlijk. :+

Is dat misschien een idee voor volgend jaar Zeef, iets wat ons allen herkenbaar maakt. Van mij part een simpele banner met een tekst in alle berichten over de Tweakers Express met "Ga je met ons mee, maak je dan herkenbaar en voeg deze banner toe aan je onderschrift" oid.
Ook een goed idee, of dat je een namebadge krijgt met onder je nick icons in welke topics je het meeste actief bent. Tweakers zou i.p.v. een banner in je signature ook natuurlijk een icon naast je nick op het forum kunnen toevoegen, op de plek waar nu het icoontje voor Tweakers-Abonnees staat.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Heb mijn twee gewonnen tickets geactiveerd. Ben echt heel benieuwd naar te tweakers express dit jaar.

Twee vragen:

Ik zag echter dat de bustickets gedeactiveerd zijn, kan ik nog wel met de bus vanuit Groningen?
Hoe zit het met de loterij? Ik moet wil misschien langer blijven en reis dan zelf weer terug? :)

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-07 11:30
Koekje schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 09:02:

Ik zag echter dat de bustickets gedeactiveerd zijn, kan ik nog wel met de bus vanuit Groningen?
zaterdag was de laatstedag om bus tickets te kopen via eventbrite mischien zeef even een pm sturen of even een mail doen naar degene waar je de mail van gehad hebt dat je gewonnen hebt
Hoe zit het met de loterij? Ik moet wil misschien langer blijven en reis dan zelf weer terug? :)
vorig jaar werden de winnen de lot nummers die niet in de trein geclaimd waren later nog in dit forum genoemd. en hadden die mensen volgens mij nog 2 weken ofzo om hun prijs te claimen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:44
Tomf1 schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 18:45:
[...]

Zal kijken wat ik voor je kan doen.
Bedankt! :D
lubbertkramer schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 19:19:
[...]

Waar heb je dat gelezen en is dat voor Pokemon Go of?
Gelezen op Serebii, betreft Pokemon XY en Omega Ruby / Alpha Sapphire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-07 19:42
Raxious schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 09:56:
[...]

Bedankt! :D

[...]

Gelezen op Serebii, betreft Pokemon XY en Omega Ruby / Alpha Sapphire.
Ik vraag mij wel af of je die keys zo makkelijk mee krijgt. Aangezien ik mij enorm, lange rijen kan herinneren bij Nintendo, vorig jaar. Nu weet ik niet zeker of dit ook voor de distributie van keys geldt, maar het is denk ik wel iets om rekening mee te houden.

Verder ontzettend veel zin in zaterdag! Alleen vervelend van de verscherpte controles bij het meenemen van tassen. Nu zal ik zelf sowieso een tas meenemen met eten en drinken, die kan later alsnog in mijn Tweakers Express tas (of andersom). Wie weet valt het ook wel mee als wij aankomen. Het wordt in ieder geval weer een druk, gezellig dagje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-07 10:06

Kiswum

Gadget reviewer

AW_Bos schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 12:54:
Iemand die nog leuke locaties in Keulen kent om te eten?
Misschien leuk om daar een lijstje van te maken?
The Champs, 10 min lopen van het spoor, zie onderaan de foto's in mijn blog:
Kiswum - Your smartphone reviewer: Gamescom, The Hot babes and dudes 3/3

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-07 23:38
Kiswum schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 12:22:
[...]

Inclusief de live uitzending van de kraker: BFC Preussen v 1. FC Köln O-)

http://www.joe-champs.de/11/index.php?rt=sport

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-07 13:27

Tweakjur

Redacteur
Puc van S. schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 12:28:
[...]

Inclusief de live uitzending van de kraker: BFC Preussen v 1. FC Köln O-)

http://www.joe-champs.de/11/index.php?rt=sport
Bekervoetbal. Jeetje...

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Modbreak:Reizigers vanuit Rotterdam en Den Haag richting Utrecht let op: Plan je reis tijdig wegens werkzaamheden.
Omvangrijke werkzaamheden rond Utrecht 17 t/m 21 augustus

Door werkzaamheden rijden er van woensdag 17 tot en met zondag 21 augustus op een aantal trajecten rond Utrecht Centraal minder treinen. Hierdoor kan het extra druk zijn, onder andere tussen Utrecht Centraal en Den Haag/Rotterdam Centraal. Wij adviseren u, wanneer mogelijk, gebruik te maken van omreisroutes. Plan uw reis in de Reisplanner. Houd rekening met een langere reistijd.

[ Voor 7% gewijzigd door zeef op 15-08-2016 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Kiswum schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 12:22:
[...]

Wow, dat ziet er zeer smakelijk uit, die burger en friet :D
Ik denk dat het ook voordeliger is dan wat je kunt kopen qua eten op de Gamescom zelf. Eerlijk gezegd viel het mij daar een beetje tegen. Verder leuk foto blog, geeft een goede impressie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMvanDijk
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 15-05 13:24
zeef schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 12:52:
Reizigers vanuit Rotterdam en Den Haag richting Utrecht let op: Plan je reis tijdig wegens werkzaamheden.

[...]
Volgens de NS reisplanner beginnen werkzaamheden tussen Den Haag en Utrecht pas om 8 uur.
Hopelijk is er geen verdere vertraging door al gedane werkzaamheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
RMvanDijk schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 15:48:
[...]

Volgens de NS reisplanner beginnen werkzaamheden tussen Den Haag en Utrecht pas om 8 uur.
Hopelijk is er geen verdere vertraging door al gedane werkzaamheden.
Ok, check het vrijdag nog even voor je gaat pitten. Je weet maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Nostordici schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 14:38:
[...]

Wow, dat ziet er zeer smakelijk uit, die burger en friet :D
Ik denk dat het ook voordeliger is dan wat je kunt kopen qua eten op de Gamescom zelf. Eerlijk gezegd viel het mij daar een beetje tegen. Verder leuk foto blog, geeft een goede impressie :)
Met zo'n extreme drukte is goed eten bereiden ook wel heel lastig, en tevens totaal niet winstgevend, want mensen die lekker en rustig willen eten, gaan wel buiten gamescom ergens zitten.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:25

mrc4nl

Procrastinatie expert

Benjamin- schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:18:
[...]

Met zo'n extreme drukte is goed eten bereiden ook wel heel lastig, en tevens totaal niet winstgevend, want mensen die lekker en rustig willen eten, gaan wel buiten gamescom ergens zitten.
Je kan dus tussendoor wel even naar buiten, en later weer naar binnen?

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProAce
zeef schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 15:52:
[...]

Ok, check het vrijdag nog even voor je gaat pitten. Je weet maar nooit.
Zeef wanneer worden de opstapplaatsen voor de bus bekend gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

ProAce schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:41:
[...]

Zeef wanneer worden de opstapplaatsen voor de bus bekend gemaakt?
Deze zijn er al een tijdje, zie plan: Tweakers Express Update: meer details en bustijden voor NL en BE!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Wordt je in assen voor je deur opgehaald? , Alleen "Assen" enz is nogal vaag.

Hij bedoeld langs de snelweg, centraal station, of weetikveelwaar, kortom de precieze locatie.

[ Voor 3% gewijzigd door mrc4nl op 15-08-2016 16:46 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Laatst online: 14:50

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

mrc4nl schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:37:
[...]

Dacht het niet hoor... want anders zou je met 1 kaartje met meerdere personen de beurs kunnen bezoeken. Als ze op naam stonden was dat misschien een ander verhaal.

Specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zeef
Bustijden en plaatsen:
04.00 uur, Groningen, Touringcarhalte t.o. Centraal station(aan het water)
04.30 uur, Assen, Van der Valk, Balkenweg 1
05.15 uur, Meppel, Carpool Meppel Zuid, Werkhorst
05.40 uur, Zwolle, Hanzelaan, achterzijde NS station
07.10 uur, Utrecht, CS, aankomst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProAce
Alleen is Groningen nog best een groot gebied, zou graag willen weten waar ik precies op moet stappen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

mrc4nl schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:37:
[...]

Zover ik weet wel. Je toegangskaartje moet je voor een scanner houden. Ik ben zelf nog nooit terug naar binnen gegaan, maar ga er gewoon van uit dat dit kan.

EDIT: Lijkt er op dat dit dus niet kan, toegang is eenmalig, opzicht logisch om zo mensen tegen te houden om een paar uur te gaan en het kaartje aan iemand anders te geven.

Ik moet wel zeggen dat ik het zelf niet echt belangrijk vind, je kan binnen wat eten en tegen de tijd dat je er klaar bent ga je gewoon er uit en een happie eten. Ik heb totaal niet het gevoel gehad dat ik terug naar binnen wilde, vooral omdat je na uren op je voeten in zo'n enorme drukte, het echt wel zat ben. ;)
Dat of ik ben gewoon oud te worden. :+

Tip trouwens voor de mensen die spullen willen kopen, doe dat direct aan het begin, misschien niet het leukste om mee te beginnen, maar hoe langer je wacht, hoe groter de kans is dat bepaalde dingen uitverkocht zijn.

[ Voor 56% gewijzigd door Benjamin- op 15-08-2016 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
Benjamin- schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:18:
[...]

Tja slecht eten en toch zeer lucratief, ik bestel daar in ieder geval geen eten, kun je beter ff de stad in. Vorig jaar wel een braadworst gekocht, dat gaat er natuurlijk altijd in haha.
Ik denk eigenlijk dat hij de exacte opstapplaatsen bedoelde. Daar ben ik eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar, ik ga er voor nu van uit dat opstapplaatsen voor de diverse plaatsen (met bus) vooral bij centraal station zal zijn. Tenzij straks anders aangegeven natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Laatst online: 09-07 11:30
Nostordici schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 17:26:

Ik denk eigenlijk dat hij de exacte opstapplaatsen bedoelde. Daar ben ik eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar, ik ga er voor nu van uit dat opstapplaatsen voor de diverse plaatsen (met bus) vooral bij centraal station zal zijn. Tenzij straks anders aangegeven natuurlijk :)
kijk eens 3 posten boven je zeef heeft de locaties gepost :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
hjvg schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 17:34:
[...]

kijk eens 3 posten boven je zeef heeft de locaties gepost :p
Haha, dat stond er toen nog niet :p
Maar ik zat aardig in de buurt met mijn CS-verhaal. Kun je in Assen bij Van der Valk gratis parkeren toevallig, voor Groningen heb ik waarschijnlijk al een oplossing, maar Assen is wat fijner omdat je later kan opstappen haha.

Edit: gevonden, het is gratis daar, met veel parkeergelegenheid, erg fijn :)

[ Voor 8% gewijzigd door Nostordici op 15-08-2016 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Nostordici schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 17:26:
[...]

Tja slecht eten en toch zeer lucratief, ik bestel daar in ieder geval geen eten, kun je beter ff de stad in. Vorig jaar wel een braadworst gekocht, dat gaat er natuurlijk altijd in haha.
Opzicht ook weinig keuze. Door zoveel mensen moet je wel heel snel bereiden, wat slecht voor de kwaliteit is, en daar staan zal ook vast niet goedkoop zijn.

Vind ze uiteraard absoluut niet zielig, maar het kan gewoon niet anders dat wanneer je een lekkere hap wilt, dat je buiten Gamescom moet zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-07 16:25

Mattie112

3780wP (18x 210wP EC Solar)

Zijn de treintijden al definitief?

Wilde eigenlijk via Sassenheim reizen maar de 1e trein (06:11 -> 06:46) heeft geen "reserve" mogelijkheid bij eventuele OV fails. Zit er maar aan te denken om via Leiden te gaan (05:45 -> 06:19 met als reserve 06:06 -> 06:46) maarja mocht de TE 10 min later vertrekken is Sassenheim wel een optie :)

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Je kan het beste een dag van tevoren kijken voor je exacte tijden . Het kan wel eens veranderen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-06 19:50

PcDealer

HP ftw \o/

Volgens mij staan de tijden vast en zeker de vertrektijden. Hij zal niet eerder gaan vertrekken.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112

Mattie112

Mja denk kan het beter even controleren aangezien er nog bij staat dat het "onder voorbehoud" is.

Zeef?

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:54

Case_C

[Team Carrack]

Ik denk dat de kans evenredig groot is dat de dienstroosters van de NS nog kunnen wijzigen :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Laatst online: 14-11-2021
Benjamin- schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 17:14:
[...]

Zover ik weet wel. Je toegangskaartje moet je voor een scanner houden. Ik ben zelf nog nooit terug naar binnen gegaan, maar ga er gewoon van uit dat dit kan.

EDIT: Lijkt er op dat dit dus niet kan, toegang is eenmalig, opzicht logisch om zo mensen tegen te houden om een paar uur te gaan en het kaartje aan iemand anders te geven.

Ik moet wel zeggen dat ik het zelf niet echt belangrijk vind, je kan binnen wat eten en tegen de tijd dat je er klaar bent ga je gewoon er uit en een happie eten. Ik heb totaal niet het gevoel gehad dat ik terug naar binnen wilde, vooral omdat je na uren op je voeten in zo'n enorme drukte, het echt wel zat ben. ;)
Dat of ik ben gewoon oud te worden. :+

Tip trouwens voor de mensen die spullen willen kopen, doe dat direct aan het begin, misschien niet het leukste om mee te beginnen, maar hoe langer je wacht, hoe groter de kans is dat bepaalde dingen uitverkocht zijn.
Je kan wel naar buiten om geld af te halen. Vorig jaar was dat enorm vreemd geregeld: het bankautomaat stond in de hal aan de ingang, dus nog voor de kaartjescontrole. Je moest dan aan de security vragen je buiten te laten en weer naar binnen te laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:08
Is de gamescom trouwens pin vriendelijk? Of wordt alles daar met contant gedaan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zeef
Mattie112 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 08:55:
Mja denk kan het beter even controleren aangezien er nog bij staat dat het "onder voorbehoud" is.

Zeef?
Final tijden zoals we ze hebben doorgekregen. Maar door werkzaamheden Utrecht kan het op de dag zelf iets anders zijn. We gaan nooit vroeger weg dan aangegeven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5VwBBIj8GlJ1I1cpFVmYPhGV/medium.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door zeef op 17-08-2016 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372172

w00t :o Repr heeft er zin in oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:59

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

* AW_Bos ook! :)

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:o oOo Tweakers Expressssss :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooieduvel
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-07 07:22

Rooieduvel

Reviewer of all things...

I cannot wachten! #hyped

Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112

Mattie112

zeef schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:33:
[...]

Final tijden zoals we ze hebben doorgekregen. Maar door werkzaamheden Utrecht kan het op de dag zelf iets anders zijn. We gaan nooit vroeger weg dan aangegeven.

[afbeelding]
Top, thx!

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musical-Memoirs
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 02-06 19:41
zeef schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:33:
Maar door werkzaamheden Utrecht kan het op de dag zelf iets anders zijn. We gaan nooit vroeger weg dan aangegeven.
Dan hoop ik zelf op werkzaamheden (sorry voor degene die dan iets langer op de trein moeten wachten) :P Een langere treinreis is alleen maar leuk! Vorig jaar vond ik de treinreis namelijk gezelliger dan Gamescom zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:10

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

* Damic nu ook. Dankzij mrc4nl

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:10

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

zeef schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 11:01:
Vanwege 0 reserveringen hebben we de bus van Gent & Antwerpen naar de Tweakers Express geschrapt. :/
Dat is handig :+ dan maar dieselen richting Eindhoven zeker *O*

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bv202
dglavimans schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 18:55:
Is de gamescom trouwens pin vriendelijk? Of wordt alles daar met contant gedaan?
Meestal contant. Je kan dus geld afhalen, maar zoals ik zei moest je daar vorig jaar voor naar buiten en het eerst met de security regelen. Best geld afhalen voor je naar binnen gaat dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:28
Is het al zaterdag? :*)

/me Yonix heeft er onwijs veel zin in! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaadava
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Whoop whoop kan niet wachten!
/me Jaadava is aan het aftellen tot zaterdag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112

Mattie112

ZATERDAGGGGGGGGGG

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zeef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
YouTube: Snorlax Roams Anime Expo 2016

Wie durft met deze cosplay de trein op? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:29

Eagle Creek

Breathing security

Zijn de tickets al verzonden :)?

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zeef
Tegenwoordig gebruiken we e-mail. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:58

Nogne

>.<

1 seconde na het betalen was de ticket al binnen, 5 minuten laten was de ticket ook fysiek hier in mijn handen :P

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
@Zeef of crew: Kan ik de Eventbrite app gewoon gebruiken? Aangezien ik de kaartjes niet uit kan printen (inkt is op en geen zin om nieuw inkt te kopen). Alleen kan ik mij vorig jaar herinneren dat ze in de bus niet veel konden met de Eventbrite app, gelukkig had ik toen ook een kaartje uitgeprint. Gaat dat dit jaar wel goed? Geen zin in gedoe als het zo vroeg is haha :)

De app werkt met een QR code, is die uit te lezen in de bus?

[ Voor 7% gewijzigd door Nostordici op 17-08-2016 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-07 23:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je kan je QR-code gewoon op de telefoon laten zien, de crew kan dat ook scannen. Maar papier heeft volgens mij wel de voorkeur. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maasluip
  • Laatst online: 11-07 20:26

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Denk vooral even of de eventbrite app wel werkt in het buitenland. Als die data nodig heeft en je hebt geen databundel in het buitenland dan ben je screwed en dan stoppen we gewoon even op een klein verlaten duits stationnetje om je er uit te zetten :P

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112

Mattie112

Ach gelukkig heb je op de terugweg genoeg aan je polsbandje (neem ik aan dan :p)

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

De vraag is meer, hoe kom je in de trein? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112

Mattie112

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Laatst online: 11-07 14:16
Zijn er nog mensen die net als mij rondje beurs doen en daarna de stad in willen? Anders voel ik me zo alleen :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

NoFearWizz schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 14:50:
Zijn er nog mensen die net als mij rondje beurs doen en daarna de stad in willen? Anders voel ik me zo alleen :+ :D
Zat, tijdens de treinreis kan je zeker wel mensen vinden die dat ook willen doen.
Ben bang dat je dan geen Snorlax meer bent op die manier. ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Benjamin- op 17-08-2016 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112

Mattie112

Benjamin- schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 14:50:
[...]

Zat, tijdens de treinreis kan je zeker wel mensen vinden die dat ook willen doen.

[...]

Ben bang dat je dan geen Snorlax meer bent op die manier. ;)
Ach dit kan ook altijd nog

Afbeeldingslocatie: http://www.treinreiziger.nl/userfiles/image/artikel/600/inda_trein1.jpg

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Ook dat lijkt me erg lastig om te doen met zo'n pak. Maar probeer het gerust. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arnoudx6
Ik heb er ook ontzettend veel zin in! Voor mij(arnoudx6) en mijn broertje(Wilbert1998) begint het avontuur vrijdag al. Dan gaan we naar Utrecht en overnachten in een hotel vlak naast het station en de KFC _/-\o_ _/-\o_ zodat we zaterdag zo in kunnen stappen >:) Vervolgens nog een overnachting als we terug komen en dan is het helaas maandag weer werken :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProAce
Vandaag al wat voorpret gehad in keulen, lekker met pers kaarten rondwandelen en in alle rust al wat games kunnen spelen en wat kunnen praten met mensen. Erg veel zin in de reis zaterdag!

Anoniem: 687615

Kan er dit jaar helaas niet bij zijn, vorig jaar gelukkig wel maar ik wens jullie allemaal heel veel plezier!

• bvk

bvk

Ik probeer te achterhalen wat voor weer het gaat worden, maar dat blijkt een lastige. Over de temperatuur zijn de meeste sites het wel eens, een graadje of 23. Maar de regenkansen verschillen van 0 tot 60%.....

Dilemma dus, wel of geen jas meenemen?

Specs

• NoFearWizz
  • Laatst online: 11-07 14:16
bvk schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:04:
Ik probeer te achterhalen wat voor weer het gaat worden, maar dat blijkt een lastige. Over de temperatuur zijn de meeste sites het wel eens, een graadje of 23. Maar de regenkansen verschillen van 0 tot 60%.....

Haha das een goeie, ik neem denk ik een softshell jas mee, die is dun genoeg om op te vouwen in mijn rugtas (die ik toch meeneem aangezien ik lunch en drinken wil meenemen)

• AW_Bos
  • Laatst online: 13:59

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Gewoon een simpele lichte jas meenemen. Doe ik ook. Vorig jaar was het niet nodig geweest. Damn..... wat een hitte toen. 😯

Onthoud wel dat er tassencontrole is op de beurs, dus prop je tas niet vol met onnodige meuk.

[ Voor 27% gewijzigd door AW_Bos op 18-08-2016 09:15 ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

• Mattie112

Mattie112

Nou aangezien ik om 6 uur al op het station sta neem ik zeker een jas mee. Zie ik in .de wel of het zonnig is of niet. Zo ja lekker jas in de trein achterlaten :)

(en trouwens het is ook maar een klein stukkie lopen naar het station)

Deze ruimte is te huur!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Wetter.de zegt 22 graden en een heel klein kansje op regen. Daar heb je niet echt een jas voor nodig, hoogstens een wind- of regenjack.

• bvk

bvk

NoFearWizz schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:12:
[...]

Haha das een goeie, ik neem denk ik een softshell jas mee, die is dun genoeg om op te vouwen in mijn rugtas (die ik toch meeneem aangezien ik lunch en drinken wil meenemen)
Je gaat als Krab? :P

Maar zo'n heel dun waterdicht jack is wel een idee inderdaad, die kun je dan zo in het Tweakers tasje proppen. Zo in de lunchpauze maar even langs de Decatlon wandelen, die hebben vast wel zoiets.

Specs

• Musical-Memoirs
  • Laatst online: 02-06 19:41
Jas? wat is dat? (Ik loop midden in de winter zelfs in een T-shirt buiten)
Niemand natuurlijk. Ze zijn bang voor mijn Magikarps >:)

• picobyte
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-05 17:13

picobyte

MhIHIHI!

Ik heb er zin in,maar denk dat ik op de beurs niet veel games ga spelen als ik zo hoor wat een wachtrijen er staan voor de vettere spellen :D

Powered bij meergranenbrood.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

picobyte schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:15:
Ik heb er zin in,maar denk dat ik op de beurs niet veel games ga spelen als ik zo hoor wat een wachtrijen er staan voor de vettere spellen :D
Er staan wachtrijen voor alles. :P Als je iets in het bijzonder wil zien kun je beter van tevoren plannen waar je absoluut bij wil zijn en daar als eerste heen gaan. :)

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Is het ook mogelijk om je tas in de tweakers express achter te laten?
want dan neem ik mijn backpack en fototas mee, en ga ik met de kleine fototas naar binnen.

ora et labora

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:26
Het mag en het is mogelijk. Wel volledig op eigen risico.

• SuN2FiRe
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-10-2024
Bijna Zaterdag, wordt mijn eerste keer gamescon en ik heb er zin in.

Mag je eigenlijk ook eigen eten meenemen?
Denk aan snelle Jelle ed.

• picobyte
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-05 17:13

picobyte

MhIHIHI!

Ik dacht er nog even aan een deken en een kussen mee te brengen omdat onze bus uit assen wel erg vroeg vertrekt,maar dat doe ik toch maar niet.Te veel gesleep de hele dag.

Powered bij meergranenbrood.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

ShitHappens schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:47:
Het mag en het is mogelijk. Wel volledig op eigen risico.
^^ dat. Ik zou in elk geval absoluut geen dure spullen achterlaten.
picobyte schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:28:
Ik dacht er nog even aan een deken en een kussen mee te brengen omdat onze bus uit assen wel erg vroeg vertrekt,maar dat doe ik toch maar niet.Te veel gesleep de hele dag.
Zo'n bus is over het algemeen best warm en comfortabel als er veel mensen in zitten. :P

[ Voor 43% gewijzigd door NMe op 18-08-2016 13:38 ]

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

mrc4nl schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:35:
Is het ook mogelijk om je tas in de tweakers express achter te laten?
want dan neem ik mijn backpack en fototas mee, en ga ik met de kleine fototas naar binnen.
Om je een risicoafweging te kunnen maken: de trein gaat naar het opstelterrein in Köln-Deutz en staat daar 7 uur. In die tijd kunnen schoonmakers en treinpersoneel in principe de trein in (maar onze trein wordt niet schoongemaakt).
De kans is klein dat er wat gejat wordt, per slot van rekening zit er ook voor 10.000'en euro's aan gaming en AV apparatuur in, maar de kans is er.

Het kan zijn dat er iemand van het treinpersoneel op de trein blijft, maar ik betwijfel het.

• bvk

bvk

Is de kans dat er wat gestolen wordt juist niet veel groter als er zoveel spullen van waarde in staan? Dan zal een eventuele dief zich eerder richten op een makkelijk te jatten en splinternieuwe laptop o.i.d. dan dat ze in tassen met mogelijk waardeloze spullen gaan graven lijkt me.

Tenzij het open en bloot ligt natuurlijk en ook waarde heeft.

Specs

• Mattie112

Mattie112

Ik heb vorig jaar zonder problemen een plastic tasje achtergelaten met jas / food / drinks. Als iemand mn jas wil jatten? Tja dan zal die persoon hem vast harder nodig hebben dan ik als ie alle electronica laat staan :p

Deze ruimte is te huur!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-07 15:54
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bHbNNUY.jpg

:)

• mikecl96
  • Laatst online: 06-05 21:56
Trein begint er zo te zien al een beetje op te lijken ;)
Met die locs komen we alleen niet in Keulen laat staan tot eind emplacement Venlo 😂

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-07 15:54
Denk dat je met vijf bakken ook niet heel ver komt :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zeef
Onze goede vriend tweakjur heeft een mooi setje fastpasses gescoord voor EA op de gamescom. Ja, van die dingen waarmee je lachend en shinend voorbij de wachtrij loopt. We hebben er voor Titanfall 2, FIFA 17 en Battlefield 1. Niet voor iedereen, dus de krijg je niet zomaar, daar moet je wel wat voor doen!

In de Tweakers LAN FIFA spelen tegen Jur. Wie wint krijgt een fastpass naar keuze. Op = op en weg = weg. Nee, we zullen ervoor zorgen dat ze niet tussen Amsterdam en Utrecht al op zijn. Tussen elk station spelen we een aantal potjes. Één van die potjes per traject (en we zeggen niet welke) gaat om de fastpass voor FIFA.

Voor Titanfall 2 en Battlefield 1 verzinnen we nog iets leuks. ;) Iedereen heeft zo evenveel kans om te verliez... uhh... winnen. :+

[ Voor 13% gewijzigd door zeef op 18-08-2016 19:46 ]

• Puc van S.
  • Laatst online: 11-07 23:38
zeef schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 19:40:

In de Tweakers LAN FIFA spelen tegen Jur. Wie wint krijgt een fastpass naar keuze.
Wat als er nu niemand wint? Mag Jur dan de hele dag die fastpasses zelf gebruiken :P

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrits
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
Vandaag naar de Gamescom geweest, tassen controle is bijna een lachertje, gaat snel en er wordt slechts een snel blik in de tas geworpen. 10-tallen mensen met rugtas, fototas en opvouwbaar stoeltje zien lopen. Wij waren een van de weinige zonder tas...
Het was vandaag (donderdag) al wel erg druk en wachttijden van 120 minuten waren geen uitzondering. Vooral bij de VR stands.
Tip: ga eerst na hal 5 als je iets wil kopen, hier is het 's morgens rustig, maar 's middag erg druk.
Om 10:00 was er geen rij en om 15:00 een rij van 60 minuten bij de Blizzard store.

Verder is een flesje water 3,25 euro, een schnitzel 8.50 euro waar dan nog 3.40 euro bij komt voor de friet. De noedels bij de stalletjes tussen de hallen in zijn beter (prijs technisch en qua smaak) vanaf 6 euro oplopend tot de duurste combi voor 9,50 euro. En daar heb je meer dan voldoende voor een lunch aan.

Verder zijn er overal in de gangen fonteintjes met gratis drinkwater, Hier kun je ook goed een flesje vullen.

Genoeg te zien voor een ieder!
Ik wens jullie veel plezier, wij hebben ons vermaakt!

• Nostordici
Wel vet zo'n fastpass, jammer dat je ze zo moeilijk kan krijgen.
Ik moet wel zeggen dat ik het vorig jaar geweldig vond om een fastpass te hebben voor de Oculus Rift. In ieder geval dit jaar ook voor Playstation VR :) Maar een EA game spelen is natuurlijk ook leuk.

Ik vraag mij trouwens af hoe lang de wachtrijen zijn voor Blizzard dit jaar, alle games zijn namelijk speelbaar en al een tijdje uit. Enige unicum is misschien wel Diablo 1 en Diablo 2 spelen :P Stel je voor, dat je daar 2 uur voor in de rij moet staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrits
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
Bij Blizzard waren vandaag de wachttijden minimaal 1 uur.
Wat voor ons onbegrijpelijk was dat mensen in de rij stonden om Heartstone te spelen op een iPad.
Voor de gein even naast de rij gestaan en heartstone on mijn iPhone opgestart.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:18
Puc van S. schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 20:08:
[...]

Wat als er nu niemand wint? Mag Jur dan de hele dag die fastpasses zelf gebruiken :P
Zo moeilijk is Jur ook weer niet te verslaan. Week terug nog gewonnen van hem :+ O-)
Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste