Ik schat dat inbrekers wel betere manieren hebben om in te breken bij mensen, dan op basis van een nickname iemands adres te vinden en daar dan in te breken in de hoop dat ze alleen wonen.
Maargoed van mij hoeft het zelf niet. Enerzijds zou het leuk zijn, maar anderzijds ken ik de meeste hier niet, ondanks dat ik al heel wat jaren op Tweakers zit en dit mijn derde keer is. En om een lijst van honderden te doorzoeken.
Wat het wel weer leuk zou maken, is wanneer je een tijdelijk badge oid zou kunnen hebben wanneer je met de Tweakers Express meegaat, ik denk dat dit misschien ook wel een positieve werking zou hebben. Ik ben bijvoorbeeld zelf heel actief in het Hearthstone topic, die heeft ook echt wel een eigen community, stel dat daar 3 mensen van gaan, heb je kans dat er meer gaan, plus die 3 zouden elkaar waarschijnlijk opzoeken. Al is dat misschien niet altijd een goede zaak natuurlijk.
Is dat misschien een idee voor volgend jaar Zeef, iets wat ons allen herkenbaar maakt. Van mij part een simpele banner met een tekst in alle berichten over de Tweakers Express met "Ga je met ons mee, maak je dan herkenbaar en voeg deze banner toe aan je onderschrift" oid.
[
Voor 10% gewijzigd door
Benjamin- op 14-08-2016 23:42
]
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900