Powered bij meergranenbrood.
Daarnaast misschien ook wat meepakken van South Park: The Fractured But Whole.
Omzeilt zo'n fastpass ook het probleem dat ik nog 30 dagen moet leven om de game te mogen spelen?zeef schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 19:40:
Onze goede vriend tweakjur heeft een mooi setje fastpasses gescoord voor EA op de gamescom. Ja, van die dingen waarmee je lachend en shinend voorbij de wachtrij loopt. We hebben er voor Titanfall 2, FIFA 17 en Battlefield 1. Niet voor iedereen, dus de krijg je niet zomaar, daar moet je wel wat voor doen!
In de Tweakers LAN FIFA spelen tegen Jur. Wie wint krijgt een fastpass naar keuze. Op = op en weg = weg. Nee, we zullen ervoor zorgen dat ze niet tussen Amsterdam en Utrecht al op zijn. Tussen elk station spelen we een aantal potjes. Één van die potjes per traject (en we zeggen niet welke) gaat om de fastpass voor FIFA.
Voor Titanfall 2 en Battlefield 1 verzinnen we nog iets leuks.Iedereen heeft zo evenveel kans om te verliez... uhh... winnen.
Helaas zijn ze daar zo streng.
ProAce schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 00:34:
[...]
Omzeilt zo'n fastpass ook het probleem dat ik nog 30 dagen moet leven om de game te mogen spelen?
Helaas zijn ze daar zo streng.
Tweakers Express tickets of Gamescom tickets?Spaghetticat schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 23:48:
Even een korte vraag: Zijn de tickets op naam? Ik heb ze op marktplaats goedkoper gezien en wil ze overkopen, maar niet voor verassingen staan
Tweakers express ticketsPcDealer schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 02:27:
[...]
Tweakers Express tickets of Gamescom tickets?
Staan op naam maar we doen niet heel moeilijk.Spaghetticat schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 23:48:
Even een korte vraag: Zijn de tickets op naam? Ik heb ze op marktplaats goedkoper gezien en wil ze overkopen, maar niet voor verassingen staan
Dat jij die ene keer zo goed onthoudt, zegt in principe alles. ;-)chengbondkwok schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 21:41:
[...]
Zo moeilijk is Jur ook weer niet te verslaan. Week terug nog gewonnen van hem![]()
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
heb er zin aan alleen moet nog wel even proberen wat slaap te krijgen voor morgen ochtend half 5
Bron: Nu.nlDe A1 tussen Amsterdam en Amersfoort/Almere is vanaf vrijdagavond 20.00 uur tot maandag 05.00 uur dicht tussen de knooppunten Diemen en Muiderberg.
In de tegenovergestelde richting zijn tussen die twee knooppunten minder rijstroken beschikbaar, en tussen zondagavond en maandagochtend 05.00 is ook die rijrichting helemaal afgesloten.
Ik mag er ook om 4:30 uit om om 5:00 in de auto te stappen naar Amsterdamhjvg schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:38:
heb er zin aan alleen moet nog wel even proberen wat slaap te krijgen voor morgen ochtend half 5
ora et labora
ik nog iets eerder 4:15 ongeveer om 5:15 bus in meppel pakken. afgelopen nacht beetje laat geworden met werk was rond 3:00 van morgen thuis toen had ik net 21 uur gewerkt.NoFearWizz schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 12:07:
[...]
Ik mag er ook om 4:30 uit om om 5:00 in de auto te stappen naar Amsterdam![]()
dus ja niet optimaal uitgerust voor morgen
Lol dan kan je net zo goed wakker blijvenpicobyte schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 12:37:
Oost Groningen meldt zich ook.. 0200 me nest uit. om in Assen de bus te pakken.
Deze ruimte is te huur!
Bus => tukkie doen.hjvg schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 12:34:
[...]
ik nog iets eerder 4:15 ongeveer om 5:15 bus in meppel pakken. afgelopen nacht beetje laat geworden met werk was rond 3:00 van morgen thuis toen had ik net 21 uur gewerkt.
dus ja niet optimaal uitgerust voor morgen
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Om 7:31 vertrekt Tweakers Express vanuit Utrecht CS.
Geloof niets van wat je hoort en de helft van wat je ziet...
Pff, 07:00 is vroeg genoegNMe schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:41:
Ik ben blij dat ik kan "uitslapen" tot een uur of 6.
Mazlov gaat ook!
Dat zit er wel in jaMattie112 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:04:
[...]
Lol dan kan je net zo goed wakker blijven
Ik moet er eerder staan als greeter.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik zit nog in het Campzone ritmePcDealer schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:51:
[...]
Pff, 07:00 is vroeg genoeg
Mazlov gaat ook!
Oe ja dat is altijd gevaarlijk ja. Ik pak voor de zekerheid 1 trein eerder. Liever 45min wachten voor jan lul dan dat je net de trein mist.SpaceDok schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:46:
Best wel spannend vanuit Amersfoort. De eerste directe trein naar Utrecht CS vertrekt om 07:10 en komt om 7:26 in Utrecht CS aan terwijl er werkzaamheden zijn.![]()
Deze ruimte is te huur!

[ Voor 25% gewijzigd door SpaceDok op 19-08-2016 14:00 ]
Prijs is altijd onbekend als je een reis plant met een "Via-station"SpaceDok schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:58:
Dan moet je de trein van 05:41 pakken en via Ede. Prijs onbekend , een keer overstappen en reistijd 1,5 uur i.p.v. 16 minuten.
Glaanie schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:08:
We zitten dit jaar in wagon 11, niet helemaal achterin, maar dat kon dit jaar niet vanwege logistieke redenen. Ik wilde rond 10:15 beginnen met een Mario Kart 7 grand prix waar we spelen voor mooie prrrrrijzen! Zoals gezegd gaat het om kleine, game-gerelateerde prijzen, geen (oude) Tweakers-gear als vorig jaar. Dit zal de enige, officieel georganiseerde wedstrijd zijn. Hoewel er ongetwijfeld ter plekke nog wat bedacht zal worden, al dan niet met een andere game, is dan zonder prijzen en gewoon voor de fun en eer.
Verder neem ik nog twee speakersetjes mee, voor de nodige power op het portable geluid. Die sluiten we gewoon aan op een handheld naar keuze en wisselen we om wanneer daar behoefte aan is. Ook moeten we even spelen met het volume, aangezien we direct achter de stiltewagon (wagon 12) geplaatst zijn en we dus niet al te veel herrie kunnen maken.
Ik neem verder in ieder geval mijn 3DS mee, met een paar games, in ieder geval Mario Kart 7. Ik ga niet meer mijn collectie aan DS'en meenemen, die werden nauwelijks gebruik vorig jaar. Misschien dat ik nog wel een of twee Game Boys met de originele Pokémon meeneem, voor een vleugje nostalgie.
[ Voor 4% gewijzigd door Glaanie op 19-08-2016 15:12 ]
oeh dat is erg krap, is er geen trein waardoor je half uurtje eerder bent in utrecht?SpaceDok schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:46:
Best wel spannend vanuit Amersfoort. De eerste directe trein naar Utrecht CS vertrekt om 07:10 en komt om 7:26 in Utrecht CS aan terwijl er werkzaamheden zijn.![]()
Ik zou de gok niet wagen
[ Voor 4% gewijzigd door NoFearWizz op 19-08-2016 15:24 ]
je zou (voor de heenweg) de sprinter naar Amsterdam kunnen pakken? Weet je zeker dat je optijd bentSpaceDok schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:58:
Dan moet je de trein van 05:41 pakken en via Ede. Prijs onbekend , een keer overstappen en reistijd 1,5 uur i.p.v. 16 minuten.
http://www.ns.nl/reisplan...=aankomst&hash=-861679841

Gelukkig Den Bosch wel, maar toch jammer.
[ Voor 23% gewijzigd door ShitHappens op 19-08-2016 19:17 ]
Jou trein kan ook vertraging krijgen omdat er een ingelaste express trein voorrang krijgtSpaceDok schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 18:52:
Ik gok er maar op dat als ik vertraging bij Utrecht CS heb de Tweakers Express dat ook heeft.
"Helaas" komen wij pas op de laatste plek in de prioriteiten:ppicobyte schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 19:19:
[...]
Jou trein kan ook vertraging krijgen omdat er een ingelaste express trein voorrang krijgt
Media kaart Samsung S7 release, S6edge actie of mijn gloednieuwe business card

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

ora et labora
[ Voor 18% gewijzigd door BJD1997 op 19-08-2016 20:07 ]
IT Guru :)
- 4:30 begint de wakeuplight z'n licht aan te zetten
- 5:00 gooit deze Q-Music er op vol volume tegenaan
- 5:03 de telefoon met een aardig melodietje
- 5:06 de PC aan de home cinema, met een acceptabel geluid
- 5:30 de telefoon met een iets irritanter melodietje
- 6:00 komt alles uit de kast: wakeuplight gaat piepen, telefoon een irritant deuntje maken en de PC alarmeert op standje oorverkrachting.
Moet genoeg zijn toch, voor de trein van 7:15u
Tot morgen allemaal, en laten we er een toffe dag van maken met elkaar!
Tweakers Express... here i come... Choo choo!!!!!!!!
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
[ Voor 36% gewijzigd door lubbertkramer op 19-08-2016 21:59 ]
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
ora et labora
Gelukkig alles al voorbereid en ik hoop dat de QR scanner ook grijstinten kan uitlezen, anders heb ik ook nog de Eventbrite app!
Hey, leuk dat je ook meegaat. Vorig jaar heb ik je gemist, maar toen was je natuurlijk op Campzone. Mijn reis begint in Groningen, maar ik stap ook gezellig op in UtrechtArdana schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 22:13:
Tot morgen in Utrecht! Zin in! En met SH hoop ik dat ik wakker word van m'n wekkers
Misschien ben je onbewust nerveus voor te Tweakers Express, goed rusten, niet gaan stressen en wat vitamines eten of slikken! Het komt vast wel goed, is er nog een dokter/zuster in de zaal trein?mrc4nl schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 22:20:
Afgelopen paar uur gaat mn gezondheid achteruit, beginnende keelpijn,veel niezen. en nu is mn maag onrustig
Voor nu welterusten en tot morgen!

Thee met Echinaforce van Dr. A. Vogel helpt bij mij dan goed.mrc4nl schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 22:20:
Afgelopen paar uur gaat mn gezondheid achteruit, beginnende keelpijn,veel niezen. en nu is mn maag onrustig

Verkoudheid ed vallen gelukkig mee.
goedemorgen allemaal

ora et labora
met 5 min richting Meppel voor DE bus

ora et labora
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Deze ruimte is te huur!
/me Yonix woont in Tilburg en heeft om 07.25u de trein naar 's-Hertogenbosch. See you guys, and gals, there!
Uhhhhm, nee?AW_Bos schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 05:38:
Straks brengt pa me naar Utrecht CS. Trouwens, ik hoorde op Whatsapp dat een bus een lantaarnpaal geraakt had? Hopelijk geen vertraging enzo...
Althans, nóg niet!
Edit: wèl bijna een vrachtwagen
[ Voor 6% gewijzigd door Nnoitra op 20-08-2016 05:49 ]
Sarcasm is my superpower! What's yours?
EDIT:
06:59
Köln-Deutz
Trein rijdt niet
aldus de Actuele Vertrektijden van Amsterdam
(oh flauw, hij staat er daarna wel onder met een ander nummer)
[ Voor 39% gewijzigd door ShitHappens op 20-08-2016 05:50 ]
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Lantarenpaal was in Meppel en erwas een vrachtwagen in Zwolle die zich niet aan de regels hieldNnoitra schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 05:42:
[...]
Uhhhhm, nee?
Althans, nóg niet!
Edit: wèl bijna een vrachtwagen

Ontkent NS nou het bestaan van onze trein?
Links: http://www.ns.nl/actuele-vertrektijden/avt?station=ASD
Rechts: https://www.rijdendetrein...erdam-centraal?tijd=beide
Net een storingsmelding binnengekomen: koperdiefstal tussen Boxtel en Eindhoven. Dat wordt dus gegarandeerd vertraging oplopen

[ Voor 11% gewijzigd door ShitHappens op 20-08-2016 06:14 ]
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Snel andere route zoeken.
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Rij je om 5 uur 's ochtends op de A4 richting Amsterdam, staat er een bord: 'A4 na Leiden dicht. Amsterdam via N14, N44'. Ik de afslag gepakt via die wegen kom ik bij de A44 aan staat er: 'A44 na Leiden dicht ga via Den Haag terug naar de A4'. Dus zelf maar door Leiden en Leiderdorp naar de A4 gereden. 30 min omgereden!!
Gelukkig nog op tijd!! Daarom ging ik dus al om 5 uur weg. Om niet te laat te zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door NoFearWizz op 20-08-2016 06:53 ]
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Ns en borden ook niet, tweakers Express gaat niet doorGropah schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 07:00:
Spoor 18, mits geen wijzigingen
Bus heeft een lantaarnpaal geraakt, lampje er af, maar konden gewoon door.
Also: tweakers en borden, geen goede combi
[afbeelding]

ora et labora
@Boven, klopt, er staan er 2 in de reisinfo, waarvan 1 opgeheven. Lekker handig!
Uitzondering bevestigd de regel, ik liep wel goedGropah schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 07:00:
Also: tweakers en borden, geen goede combi
[afbeelding]
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Edit: lekker druk hier op Utrecht. Veel tweakers... goede zaak!
[ Voor 39% gewijzigd door Edmin op 20-08-2016 07:13 ]
In Nijmegen welEdmin schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 07:12:
Nou, ik sta klaar! Is er ook koffie op het spoor?
Nu alleen de verwarming nog wat hogerEdmin schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 07:12:
Nou, ik sta klaar! Is er ook koffie op het spoor?
Nu maar hopen dat mn kleding in tact blijft deze keer... 2014 een schoen kapot en vorig jaar finaal uit mn broek gescheurd (voor vertrek nota bene)
Je doet je nickname wel eer aan zo...ShitHappens schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 07:18:
Het is maar liefst 15 graden buiten* ShitHappens loopt dus ook in korte broek
Nu maar hopen dat mn kleding in tact blijft deze keer... 2014 een schoen kapot en vorig jaar finaal uit mn broek gescheurd (voor vertrek nota bene)
Schoen en broek.... Ik ruik een inzetmogelijk voor dit jaar?
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Nee dat niet, wel iemand met een slaaptekort, 11.00 in slaap gevallen en 2.00 weer opEdmin schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 07:16:
Oh ben jij 1 van die korte broeken hier? Optimist!
Dat was goeie kleding... Maat een beetje oud

Voor carpoolen etc is er Tweakers Express 2016 - Carpool- en Overnachtingentopic