En vertrokken uit Geldermalsen
Tot zo in Den Bosch!
De TE is een zwart gat?
Geen meldingen uit de trein zelf?
Signatures zijn voor boomers.
Net ingestapt in UtrechtMaasluip schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 07:40:
De TE is een zwart gat?Geen meldingen uit de trein zelf?
Nu al, ben net mn bed uitXesxen schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 07:35:
* Xesxen staat te wachten op de trein ri. Eindhoven
Belgische trein, Belgisch bier? Hebben ze ook Westmalle Tripel?
Verwijderd
ronald245 schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 07:47:
en we zijn onderweg,
goed begin van de ochtend
[afbeelding]
Belgisch bier noemt die dat... 
Veel plezier iedereen!

Veel plezier iedereen!
It's something.KrazyJay schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 07:54:
Belgisch bier noemt die dat...
Veel plezier iedereen!
puntje voor volgend jaar, 't is eigenlijk niet te zuipen, maar je moet wat héMaasluip schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 07:48:
Belgische trein, Belgisch bier? Hebben ze ook Westmalle Tripel?
wij zijn al iemand kwijt geraaktMaasluip schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 07:40:
De TE is een zwart gat?Geen meldingen uit de trein zelf?
Zeef?ronald245 schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 07:59:
[...]
puntje voor volgend jaar, 't is eigenlijk niet te zuipen, maar je moet wat hé
[...]
wij zijn al iemand kwijt geraakt
Zo, ik ben naar Venlo. Je kunt me herkennen aan het rode T-shirt en de coole Tweakers sunglasses.
Oh mooi! Er staat hier een NS conductrice met een blik van"wtf is dit"
Eindhoven?ShitHappens schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 08:13:
Oh mooi! Er staat hier een NS conductrice met een blik van"wtf is dit"
Rare vogel in spe
Iedereen in den Bosch instappen!
Star Citizen : wagon 10 plek 63
Star Citizen : wagon 10 plek 63
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
vroeg in de bus

volg de meute

wachten op de te

ff sigaretje roken

gezellige crew

gaming

gaming

gaming

star wars

volg de meute

wachten op de te

ff sigaretje roken

gezellige crew

gaming

gaming

gaming

star wars

ora et labora
Ik meld me alweer bij dezenronald245 schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 07:59:
[...]
puntje voor volgend jaar, 't is eigenlijk niet te zuipen, maar je moet wat hé
[...]
wij zijn al iemand kwijt geraakt
Was lost in trackmania en CS GO...
Thx for the beer
Zit iemand in rijtuig 1 te dwarsfluiten

De Pokémoncatcher van eh... Keulen?

De Pokémoncatcher van eh... Keulen?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Eeeeen we zijn in .de
Gezellig in rijtuig 1 met Kedeng Kedeng op 😆
Maar nog niet helemaal
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Maar toch stappen er op Koln hbf. al tweakers uit, omdat de deuren open kunnen 
Of instappen of 30 min. lopen.
Of instappen of 30 min. lopen.
Stop op Hbf Keulen was gepland, dat de deuren open konden niet. 
Maar het is geen probleem. De beurs is 10 minuutjes lopen vanaf Hbf. Valt reuze mee. Daarbij komt nog dat je beurskaartje ook telt als OV vervoersbewijs in de stad en regio.
Maar het is geen probleem. De beurs is 10 minuutjes lopen vanaf Hbf. Valt reuze mee. Daarbij komt nog dat je beurskaartje ook telt als OV vervoersbewijs in de stad en regio.
Sta er nu. Maar ze zijn helaas al op... echt drukRaxious schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 18:49:
Helaas kan ik dit jaar niet mee ondanks dat ik me er erg op verheugd had. Ik zag zojuist dat er bij Nintendo een kaartje wordt uitgegeven waarmee je 2 Shiny Pokémons kunt krijgen ( kaartje heeft 2 verschillende codes ) .
Nu vroeg ik me af of er iemand hier was die bereid is om een mede tweaker te helpen door zo'n ( extra ) kaartje voor me mee te nemen ^^
[afbeelding]
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Ik wil graag mee Keulen in , ik neem aan dat de crew dat ook gaat doen, maar ik weet niet waar die zijn of verzamelen

ora et labora
De crew is redelijk uit elkaar gevallen. Paul en ik zitten in het perscentrum van het beursgebouw (werk gaat gewoon door), ik zag vanuit hier al wat groepjes crew ook rondlopen en een andere deel liep over de brug richting het centrum. Er is dus niet echt een centrale plek waar alle crew heen is gegaan. Iedereen trekt een beetje zijn eigen plan.mrc4nl schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:52:
Ik wil graag mee Keulen in , ik neem aan dat de crew dat ook gaat doen, maar ik weet niet waar die zijn of verzamelen
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
Ik ben nu bij de dom, alleen.Tweakjur schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:05:
[...]
De crew is redelijk uit elkaar gevallen. Paul en ik zitten in het perscentrum van het beursgebouw (werk gaat gewoon door), ik zag vanuit hier al wat groepjes crew ook rondlopen en een andere deel liep over de brug richting het centrum. Er is dus niet echt een centrale plek waar alle crew heen is gegaan. Iedereen trekt een beetje zijn eigen plan.
Mocht iemand mij vergezellen:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
ora et labora
Ik zit nu in het centrum bij Eiscafe Toto.
Al lang tof dat je de moeite hebt genomen!Tomf1 schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:44:
[...]
Sta er nu. Maar ze zijn helaas al op... echt druk
Wij zitten met een aantal mensen bij de Mexicaan waar net heel veel politie langs kwam
Wij zitten met 16 man @ Joe Champs :-)
Maak daar maar 20 van, wij zitten met zijn vieren op het terras.Mattie112 schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 16:27:
Wij zitten met 16 man @ Joe Champs :-)
Wij bij de mac tegenover. Wellicht zo bij de Mexicaan.
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Hamburger bij Joe Champ zoals elk jaar 
PS: Heeft iemand een type C naar A usb kabel bij Joe Champs, er is er een zijn kabel vergeten en zijn telefoon is leeg.
PS: Heeft iemand een type C naar A usb kabel bij Joe Champs, er is er een zijn kabel vergeten en zijn telefoon is leeg.
[ Voor 60% gewijzigd door DBRichard op 20-08-2016 17:09 ]
Gezellig, wij zitten binnen achterin :-) Nog even een koffie en dan maar richting trein.ProAce schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 16:56:
[...]
Maak daar maar 20 van, wij zitten met zijn vieren op het terras.
En dan is de trein ook nog eens te laat
Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots
Zou het, of zou de vertrektijd wat tactisch gekozen zijn?
[ Voor 60% gewijzigd door Luke! op 20-08-2016 18:08 ]
En we zijn vertrokken! Nog mensen achtergebleven :-) ?
Komt nog!GekkePrutser schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 18:32:
Is er al wat bekend over de loterij? Of wordt het omgeroepen? Iedereen is benieuwd hier
En crap trouwens... Geen schoenen kapot, geen broek maaar....
*tromroffel*
Raad maar, rijtuig 1 uitgezonderd
Ik hoorde van iemand die net cola was wezen halen dat de trekking net gebeurde maar we kunnen het hier niet horen dus als het ff online gezet kan worden dan heel graag!
Monster is hier aangekomen idd bedankt!
Monster is hier aangekomen idd bedankt!
[ Voor 11% gewijzigd door GekkePrutser op 20-08-2016 18:42 ]
helaas mn laptop batterij is leeg, ik had graag meer foto's nu geupload.

Misschien zeef nogmaals lief aankijken
Lader heb ik bij mij

Misschien zeef nogmaals lief aankijken

Lader heb ik bij mij
[ Voor 20% gewijzigd door mrc4nl op 20-08-2016 18:49 ]
ora et labora
Lotnummers worden wel omroepen neem ik aan?
Heb een heerlijke gehad in Keulen verder! Met playstation vr als hoogtepunt (die Duitsers gooide me zo de horror zaal in, nou eerste horror game ervaring gelijk in VR! XD).
En nog even de stad in geweest
Heb een heerlijke gehad in Keulen verder! Met playstation vr als hoogtepunt (die Duitsers gooide me zo de horror zaal in, nou eerste horror game ervaring gelijk in VR! XD).
En nog even de stad in geweest
Zoals voorgaande jaren komen de lotnummers ook gewoon online te staan, dus geen haast en niet getreurd als je 't niet gehoord hebt.
Heeft er iemand foto's van de Nintendo booth, met name de Zelda stand?
Heeft er iemand foto's van de Nintendo booth, met name de Zelda stand?
Commandline FTW | Tweakt met mate
Ja we hebben ze nu, dus geen probleem. Het was alleen dat hier sommige mensen er al in Venlo uit gingen vandaar.
Maar zelf zit ik er in tot Amsterdam. Niks gewonnen trouwens
maar wel weer een super dag gehad!
Maar zelf zit ik er in tot Amsterdam. Niks gewonnen trouwens
Afbeelding verwijderd vanwege fraudepreventie.
[ Voor 89% gewijzigd door zeef op 24-08-2016 18:19 ]
thats me vanochtend,AW_Bos schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 10:37:
Gezellig in rijtuig 1 met Kedeng Kedeng op 😆
jij zit in de trein vrind
ook is de laaste coupé van oudsher tot partycoupé omgetoverd
Maar er zijn wel troostprijzen met nekkussentjes
Ja eerst energy drink om wakker te worden en daarna kussentjes uitdelen :-P
Trouwens werd er net nog iets nuttigs omgeroepen we hoorden iets maar zo zacht dat het niet te verstaan is.
Of iedereen die gewonnen had zich even wil melden
Wie hadden die laatste acties nog gewonnen? Niet kunnen horen namelijk.Mattie112 schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 20:32:
Of iedereen die gewonnen had zich even wil melden
Nu ook weer, niks van te verstaan
[ Voor 7% gewijzigd door ProAce op 20-08-2016 20:47 ]
Ja als je hem lief aankijkt slechts 1,50 :-)
En toen haalde ik de bus naar Assen niet.
Kut.
Kut.
ora et labora
Bus is nog niet weg een gedeelte is verkeerde kant station uit gelopen
Je moet aan de kant van het station staan waar centrum op het raam staat hoog katrijnen
Niet de uitgang hoogkatrijnen gebruiken maar de roltrap op de hoek
[ Voor 25% gewijzigd door hjvg op 20-08-2016 21:38 ]
Ja ik zocht mijn tas, en de trein reed alweer verder met mij er nog in. Ik zit zo in Adam.hjvg schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 21:36:
[...]
Bus is nog niet weg een gedeelte is verkeerde kant station uit gelopen
Je moet aan de kant van het station staan waar centrum op het raam staat hoog katrijnen
Niet de uitgang hoogkatrijnen gebruiken maar de roltrap op de hoek
Ik ga naar Zwolle met ns, misschien ben ik er eerder dan de bus
[ Voor 7% gewijzigd door mrc4nl op 20-08-2016 21:44 ]
ora et labora
Das minder misschien had je tas eerder moeten zoeken 😜mrc4nl schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 21:39:
[...]
Ja ik zocht mijn tas, en de trein reed alweer verder met mij er nog in. Ik zit zo in Adam.
Ik ga naar Zwolle met ns, misschien ben ik er eerder dan de bus
Gewoon niet kwijtraken, hoef je 'm ook niet te zoeken.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Ja joh wrijf het er maar inhjvg schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 21:47:
[...]
Das minder misschien had je tas eerder moeten zoeken 😜

ora et labora
Zo en in de trein naar Leiden!
Tweakers bedankt weer voor deze dag en zeker tot volgend jaar! (Of abofest, meetups, etc...)
Tweakers bedankt weer voor deze dag en zeker tot volgend jaar! (Of abofest, meetups, etc...)
Zit je in bus naar Meppel hoor je in eens dat je blijkbaar een asus laptop hebt gewonnen. Ja dat krijg je dus als je in een coupé zit zonder omroep systeem dan mis je dat.
Nu dus wachten tot ze contact opnemen
Ik ben om 23:17 in Zwolle, ga ik de bus halen of niet?
ora et labora
Buschauffeuse zegt dat we voor 11 in Zwolle zijn, dus de bus naar Groningen ga je niet redden
Ok duidelijkGropah schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 22:12:
Buschauffeuse zegt dat we voor 11 in Zwolle zijn, dus de bus naar Groningen ga je niet redden
ora et labora
Ik ben inmiddels weer thuis na een vermoeiende dag. Wel zéér leuk geweest hoor.
@Organisatie het was super
(Jammer genoeg geen groepsfoto, maar ach, dat hoeft niet altijd)
@Organisatie het was super
Rare vogel in spe
Was een leuke dag! Jammer van de lange wacht tijden bij de top games (was te verwachten) maar sommige kon je bijna meteen aanschuiven.
Geen idee als het in dit topic mag. Heb foto en films origineel formaat in een zip gedaan
Download het pakket (1,68 GB)
Ben door mijn hosting heen, nu gaat het via thuis nasje met helaas max 20mbit upload
Geen idee als het in dit topic mag. Heb foto en films origineel formaat in een zip gedaan
Download het pakket (1,68 GB)
Ben door mijn hosting heen, nu gaat het via thuis nasje met helaas max 20mbit upload

[ Voor 39% gewijzigd door RobbyTown op 22-08-2016 11:32 ]
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
Er zijn lijsten door de coupes gegaan met de winnende lotnummers. Die zijn niet allemaal omgeroepen voorzover ik gehoord heb.hjvg schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 22:08:
Zit je in bus naar Meppel hoor je in eens dat je blijkbaar een asus laptop hebt gewonnen. Ja dat krijg je dus als je in een coupé zit zonder omroep systeem dan mis je dat.
Mail anders met nonspot@tweakers.net.
Eerder in dit topic staat een kopie van de lijst ☺.
[ Voor 10% gewijzigd door AW_Bos op 20-08-2016 22:39 ]
Ja maar heb bij de prijs vraag van waar staat rog voor gewonnen blijkbaar. Dus niet met lotnummerAW_Bos schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 22:37:
[...]
Er zijn lijsten door de coupes gegaan met de winnende lotnummers. Die zijn niet allemaal omgeroepen voorzover ik gehoord heb.
Oh zo....
Mail anders met nonspot ^^^
Mail anders met nonspot ^^^
Hij was weer top
thanks aan mijn lieve collega's die de organisatie op zich genomen hebben en natuurlijk bedankt aan iedereen die mee was en voor de goede sfeer heeft gezorgd!

Volgensmij zijn er wel wat groepsfoto's van de massale verhuizing.Xesxen schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 22:15:
Ik ben inmiddels weer thuis na een vermoeiende dag. Wel zéér leuk geweest hoor.
@Organisatie het was super(Jammer genoeg geen groepsfoto, maar ach, dat hoeft niet altijd)
Was super, mannen! Ik heb het zeer naar m'n zin gehad, veel gelachen, en de Diglett's waren briljant!

Was helemaal top! Super naar mijn zin gehad
thnx voor alle leuke gesprekken en de potjes Mario kart
Zeer geslaagde dag gehad voor mij eerste keer geweest voor zo wel gamescom als Tweakers Express. Bedankt voor de gezelligheid allemaal!
mocht iemand weten hoe laat de bus in Groningen aankomt laat het even weten
IT Guru :)
Zoals het er nu naar uit ziet word dat ergens rond half 1,kwart voor 1.als ik het duidelijker heb kan ik het wel laten weten, mocht dat nodig zijnBJD1997 schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 23:08:
Zeer geslaagde dag gehad voor mij eerste keer geweest voor zo wel gamescom als Tweakers Express. Bedankt voor de gezelligheid allemaal!
't Was erg gezellig en leuk!
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Mijn laatste trein gaat om iets over half 1 dus zou graag willen weten tegen die tijd hoe laat we in Groningen aankomenGropah schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 23:11:
[...]
Zoals het er nu naar uit ziet word dat ergens rond half 1,kwart voor 1.als ik het duidelijker heb kan ik het wel laten weten, mocht dat nodig zijn
Ik had een ronde gungame gewonnen bij CSGO (in de trein), jammer dat daar geen prijzen voor waren. Wel topdag mensen, volgend jaar zeker weer!

[ Voor 5% gewijzigd door Slavy op 20-08-2016 23:21 ]
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Gefeliciteerd! Ga ik regelen voor je.hjvg schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 22:08:
Zo, weer thuis. Toch een aardig dat je zo 20 uur op :-P even lekker douchen en dan zzzzzzzzzz
Nogmaals: tweakers bedankt!
Nogmaals: tweakers bedankt!
Het was gezellig, blijf nog ff genieten van Utrecht. Ik reis morguh weer verder. Wie Las er 1984 tegenover mij?
I did not go where I intended to go but I think I ended up where I wanted to be(Douglas Adams) mijn specs:http://specs.tweak.to/6310
Mocht je het niet mee hebben gekregen bij het omroepen daarnet, we zouden om 00.20 in Groningen moeten zijnBJD1997 schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 23:16:
[...]
Mijn laatste trein gaat om iets over half 1 dus zou graag willen weten tegen die tijd hoe laat we in Groningen aankomen
Heb het gehoord bedanktGropah schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 00:00:
[...]
Mocht je het niet mee hebben gekregen bij het omroepen daarnet, we zouden om 00.20 in Groningen moeten zijn
Zo, ik ben ook al weer eventjes thuis. Het was en leuke reis en een geweldige dag. En paar uurtjes de beurs bezocht en daarna door naar Köln gegaan.
Thumbs up voor de crew van Tweakers die de TE weer mooi hebben geregeld 👍
Heb zelf ook tientallen foto's gemaakt, die ik morgen even zal uploaden hier. Waaronder ook een reeks van de casemod-competitie in een van de family-hallen. Daar zaten juweeltjes tussen. ☺
Anderen deze nog gezien??
Heb zelf ook tientallen foto's gemaakt, die ik morgen even zal uploaden hier. Waaronder ook een reeks van de casemod-competitie in een van de family-hallen. Daar zaten juweeltjes tussen. ☺
[ Voor 38% gewijzigd door AW_Bos op 21-08-2016 00:09 ]
Yup, die tafel was echt vet.AW_Bos schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 00:04:
Zo, ik ben ook al weer eventjes thuis. Het was en leuke reis en een geweldige dag. En paar uurtjes de beurs bezocht en daarna door naar Köln gegaan.
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
Let op:
Voor carpoolen etc is er Tweakers Express 2016 - Carpool- en Overnachtingentopic
Voor carpoolen etc is er Tweakers Express 2016 - Carpool- en Overnachtingentopic