[TE2016] Handhelden!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:46

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Topicstarter
Ook dit jaar is er weer een plekje in de trein gereserveerd voor handheldgaming. Wil je graag Pokémon ruilen, racen tegen anderen in Mario Kart DS/7, of elkaar proberen op te blazen in Bomberman? Kom dan met je (3)DS, PSP of Game Boys met linkkabels naar het handheldhoekje! Op het moment van schrijven is nog niet duidelijk waar we precies zitten, in ieder geval niet helemaal achteraan, zoals vorig jaar, dit ivm een verschuiving van de sponsorwagons.

Gaan we nog toernooien doen? Niet zo uitgebreid als vorig jaar in ieder geval. Het was veel te groots opgezet met maar weinig inloop, waardoor sommigen met meerdere prijzen vandoor gingen. Ik denk dat we een simpel potje Mario Kart 7 gaan doen met kleine prijsjes (denk aan game-gerelateerde stickers, sleutelhangers enzo). MK7 is tot nu toe een erg populaire game gebleken, eventueel met terugval naar MK DS, mochten er veel mensen met een DS zijn. Dit zal in de ochtend plaatsvinden en een minuut of 30-45 duren, afhankelijk van het aantal deelnemers en races. Sowieso nadat we de laatste stop in Venlo hebben gehad.

Om voor wat meer sfeer te zorgen, hebben we een speaker geregeld met 3,5mm aansluiting die op een willekeurige handheld kan worden aangesloten. Maakt een spannend potje net wat intenser!

Voor de rest gaan we gewoon lekker fun hebben en kijken we ter plekke wat iedereen wilt doen. Misschien dat we nog een ad-hoc toernooitje opzetten, we zien het wel.

[ Voor 9% gewijzigd door Glaanie op 10-08-2016 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:40

Nogne

>.<

Ik heb er zin in!! Ik zal zaterdag even laten zien wie er laatste kan worden met MK7 !! (Ik ben niet zo goed :p)

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_bots
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-04 16:42
In de laatste update staat ook de indeling van de trein.
Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/i/imagenormal/2001202307.jpeg
Wat alleen ontbreekt is in welk rijtuig ik terecht kan met mijn 3ds (en MK7/bomberman).

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:40

Nogne

>.<

Tim_bots schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 12:28:
In de laatste update staat ook de indeling van de trein.
[afbeelding]
Wat alleen ontbreekt is in welk rijtuig ik terecht kan met mijn 3ds (en MK7/bomberman).
Zoals hierboven is gezegd is het nog niet bekend waar wij gaan zitten.
Glaanie schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:06:
Op het moment van schrijven is nog niet duidelijk waar we precies zitten, in ieder geval niet helemaal achteraan, zoals vorig jaar, dit ivm een verschuiving van de sponsorwagons.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:48

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Wagon 11 is het plan. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05 15:40

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik zal m'n 3DS met MK7 ook meenemen, maar ik zag dat ik de 150cc cups nog niet eens allemaal goud uitgespeeld heb, dus misschien moet ik nog maar even aan de bak gaan. :P

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Almaddin
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-03 10:38
Ik neem mijn 3ds'en mee. ik neem een flinke collectie games mee. waaronder mijn pokemon games, mariokart en fire emblem

I did not go where I intended to go but I think I ended up where I wanted to be(Douglas Adams) mijn specs:http://specs.tweak.to/6310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:46

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Topicstarter
We zitten dit jaar in wagon 11, niet helemaal achterin, maar dat kon dit jaar niet vanwege logistieke redenen. Ik wilde rond 10:15 beginnen met een Mario Kart 7 grand prix waar we spelen voor mooie prrrrrijzen! Zoals gezegd gaat het om kleine, game-gerelateerde prijzen, geen (oude) Tweakers-gear als vorig jaar. Dit zal de enige, officieel georganiseerde wedstrijd zijn. Hoewel er ongetwijfeld ter plekke nog wat bedacht zal worden, al dan niet met een andere game, is dan zonder prijzen en gewoon voor de fun en eer.

Verder neem ik nog twee speakersetjes mee, voor de nodige power op het portable geluid. Die sluiten we gewoon aan op een handheld naar keuze en wisselen we om wanneer daar behoefte aan is. Ook moeten we even spelen met het volume, aangezien we direct achter de stiltewagon (wagon 12) geplaatst zijn en we dus niet al te veel herrie kunnen maken.

Ik neem verder in ieder geval mijn 3DS mee, met een paar games, in ieder geval Mario Kart 7. Ik ga niet meer mijn collectie aan DS'en meenemen, die werden nauwelijks gebruik vorig jaar. Misschien dat ik nog wel een of twee Game Boys met de originele Pokémon meeneem, voor een vleugje nostalgie.

[ Voor 5% gewijzigd door Glaanie op 19-08-2016 15:12 ]

Pagina: 1