[PC] Wolfenstein: Enemy Territory - deel 13

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 69.350 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:42

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/54274/full.jpg

Belangrijk!!!!!!

V5.4: Hi
De is niet de bedoeling om Offtopic te gaan Slowchatten. Gebeurt dit wel zal het waarschijnlijk gepaard gaan met een PM , OW, Ban. Zie daarvoor De Banrichtlijnen. Daarnaast zal het topic waarschijnlijk voor altijd op slot gaan. Je zal het dus verpesten voor de mede-GoTters, en andere personen die graag wel hun best willen doen voor het topic.

Wil je wel offtopic kletsen -> buiten GoT om :) (oftwel irc / msn / icq etc.)
De GoT Enemy Territory Channel op IRC :
#got-et @ quakenet

Wil je weten hoe dit komt lees dan dit even door:
ET: 2.5 als het dan zo moet?
RTCW: ET

Ik zie iets wat niet mag!
Dat kan gebeuren. We hebben nu al een bekend middel om zoiets te melden namelijk: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif
Met de topicreport kan je een bericht sturen naar een moderator die het dan leest. Hij / zij kan dan een actie ondernemen, dit tegen: offtopic kletsen, lay-out verneuking etc.

Het word te erg!!!!
Open dan een topic in Schop een Modje en vertel duidelijk waar het overgaat. Vergeet niet te kijken hoe je zo'n topic moet openen :)

Wolfenstein: Enemy Territory
Enemy Territory was origineel een uitbreiding voor de populaire shooter Return to Castle Wolfenstein uit 2001. Dit spel zelf (afgekort met RTCW) is ontwikkeld door vier verschillende bedrijven. Uitgever Activision, ID Software, Nerv Software en Gray Matter Studios. Hoofdzakelijk heeft Nerv Software zich bezig gehouden met het multiplayer gedeelte en Gray Matter Studios met de singleplayer campaign. ID Software, de eigenaar van de Quake 3 engine heeft beide ontwikkel teams erg hard geholpen met hun reusachtige ervaring. Return to Castle Wolfenstein was een succes en uiteraard, dan moet er een uitbreiding of vervolg worden ontwikkeld. De twee ontwikkelteams Splash Damage en Mad Doc kregen de opdracht de uitbreiding 'Enemy Territory' te ontwikkelen. Splash Damage kreeg de taak voor het multiplayer gedeelte en Contact kreeg de zware last van de singleplayer campaign op hun schouders. Na afloop van de ontwikkel periode waren uitgever Activision en ID Software niet erg tevreden met de singleplayer campaign. Uiteindelijk heeft Contact nog iets langer de tijd gekregen maar uiteindelijk hebben ze besloten de singleplayer campaign niet te releasen en de uitbreiding te cancelen.... en toen bleven ze zitten met een goede multiplayer gedeelte. Alleen het multiplayer gedeelte te releasen als de add-on 'Enemy Territory' vonden beide ID Software en ontwikkelaar Activision geen goed plan.
Gelukkig hebben deze twee met Splash Damage besloten de multiplayer van 'ET' gratis te releasen als stand-alone game. Om deze game te spelen heb je dus niets nodig qua Return to Castle Wolfenstein origineel of dergelijke. Hier zijn wij hun natuurlijk erg dankbaar voor. :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/54278/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/54279/full.jpg

Minimum systeemeisen
Om Enemy Territory te laten draaien heb je minimaal deze systeemeisen nodig, maar je kent de uitgevers wel, die systeemeisen zijn altijd erg laag gegrepen. Elke PC vanaf 1.0Ghz met een GeForce 2 MX of beter kan de game redelijk draaien aangezien de engine erg goed te tweaken is. Uit ervaring weet ik dat een langzame harde schijf en al helemaal een met weinig vrije ruimte niets overlaat van ET. Zorg dus voor veel schijfruimte en een redelijk moderne harde schijf. Daarnaast is meer dan 256MB aan geheugen ook aan te raden.

• Windows® 98/ME/2000/XP
• 100% Windows® 98/ME/2000/XP compatible system (including all 32bit drivers)
• Intel® Pentium® III 600Mhz processor or AMD equivalent
• 128 MB RAM
• 32 MB 100% fully OpenGL® compliant 3-D video card (16MB*)
• Microsoft® Direct X® 8.1 or higher
• 271 MB total disk space for game files
• 500 MB free disk space for swap file
• Windows compatible toetsenbord
• Windows compatible muis
• Windows compatible geluidskaart
• 56.6k modem of sneller (sneller modem word aangeraden bij servers met meer dan 8 spelers)

Enemy Territory is grondig getest met de volgende 'oudere' videokaarten 'series':
GeForce 4 Ti, GeForce 4 MX, GeForce 3, GeForce 2 Ultra, GeForce 2 MX, GeForce256, Radeon 8500/64, Radeon 7200/64, Radeon 9000Pro, Radeon 9700 Pro/128, Xabre 400
Jazzper heeft het geprobeerd met een Viper 550 TNT1 16MB werkend gekregen. Daar is dan ook alles mee gezegd :)

Configs, tweaks en scripting
Als je het spel al een tijdje speelt vraag je je af waarom je buurman net dat stukje sneller beweegt, hoger springt en meer duels van je wint. Dit zit hem dikwijls in het optimaliseren (tweaken) van je settings. Veel mensen leveren graag een stukje grafische kwaliteit in (lucht, details, ontploffingen etc) om snelheidswinst te boeken. Om het niet te bont te maken hanteren diverse partijen (ETPro, de server, ladders) beperkingen. Onjuist gebruik resulteert tot een kick of zelfs ban van een server.

Wordt je gekickt door Punkbuster druk dan snel op de console (~) en kijk om welke dingen het gaat. 'Dingen' bedoelen we dan CVARS e.d. mee. Schrijf dit op en zoek in google/GoT. Een voorbeeld is bv de cvar uifullscreen die 0 moet zijn en vaak op 1 staat. Verander dit in je config.

Frames per second
It's all about fps. Breng ze in beeld door /cg_drawfps 1 in je console. Door een fout in de engine kun je je fps locken op bepaalde waarden om betere resultaten te bereiken. Je wint ook meer fps door instellingen laag te zetten. Probeer eens te spelen met een config van een bekende speler en je zult zien dat het soepeler gaat. Deze zet je vaak op 76 of hoger.

Eigen config bouwen
Begin met een goede basis. Dit ga je aan de hand van wat je op internet vind uitbreiden. Voeg wat handige binds toe, sla je favo settings er in op en je zult nooit meer zonder kunnen. Op startkabel staan veel links naar configs.
Daarnaast kan je veel scripts hier vinden bij OutCast**nl vinden.

Clans en ladders
Hoewel dit topic gaat over ET in relatie tot Got wil ik hier toch een stukje over schrijven. Niet in de laatste plaats omdat ik er zelf enthousiast over ben, maar ook vele clanmensen van diverse clans zie posten hier zonder te spammen over hun clan en dit dus gelukkig keurig in de hand blijft.

Enemy Territory leent zich bij uitstek voor clans daar de nadruk ligt op teamwork en strategie. Waar je bij andere spellen nog wel eens goed weg komt met 'dom schieten' heb je bij ET altijd objectives die alleen met slim spelen behaald worden. Ik ben van mening dat spelen in een clan, bij ET in het bijzonder, een enorm en onderschatte toegevoegde waarde heeft. De meeste clans communiceren via een headset en je zal zien dat je veel meer lol hebt in het spel. Ik kan het iedereen dan ook aanmoedigen. Een soort van clan tutorial vind je hier.

De meeste clans spelen in een ladder of cup. Benelux ET clans bevinden zich voornamelijk in Clanbase en in Warleagues.com. Binnenkort komt Morax waarschijnlijk met een vernieuwde soort van DutchGamersLeague. We houden u op de hoogte.

• Nederlandse clans:
[eLiTe], BB4E, fayntic, hyperion-gaming, possidere, antura aka pillars, BANGELIJK, Innocense, TGM , ]ApoC[, feb.et

Vragen en antwoorden aka FAQ
Wow! Ik wil ook ET spelen, z.s.m!
Hooo.. rustig, waar is de brand? Ok, een quickstart:
1. Download ET
2. Download eerst de 2.60 Patch en daarna de 2.60b Patch.
3. Gebruik de Patch Selector om de goede versie van ET te gebruiken. Je kan servers niet joinen met een incorrecte ET versie.
3. Start het spel, vul je naam in, zet de settings goed (enable punkbuster!) etc.
4. Zoek een goede server via ET, of via third-party software (ASE, HLSW, Xfire etc.)
5. Play online!
6. En Fragse!

v57: Wunderbar!
Volgende stappen zijn onder meer: Een browser zoals ASE downloaden, je config tweaken, je inlezen op de materie, mappen verkennen, op irc rondhangen en uiteindelijk je sociale leven kwijt raken aan dit mooie spel ;)

Ik vind de ingame serverbrowser niet zo handig, is er geen handige manier om mijn favorieten servers makkelijk te kunnen joinen?
Externe serverbrowsers gebruiken veel mensen, er zijn veel goede programma's op dat gebied. In de meeste programma's zitten velen extra features die erg handig zijn. Een aantal programma's die Enemy Territory zoiezo ondersteunen:

HLSW (freeware)
The All Seeing Eye (21 dagen gratis trial)
Xfire (zeer populair)
GameSpy Arcade (Adware)
Server Watch (freeware)

Maps
ET heeft standaard 6 hele leuke maps in huis. Oasis, Radar, Battery, Railgun, Fuel Dump en Gold Rush. Er zijn er uiteraard veel meer. Een paar zijn echter vrij standaard geworden en aangeraden wordt om die (de pk3 files) te downloaden en in je /etmain map te zetten: Beach, Caen, Temple, Supply Depot en TC_Base.
Wat je natuurlijk ook kan doen, is op de filenaam te gaan zoeken op Google. Verder zijn veelgebruikte mappen: Venice, supplydepot2. Join anders een server en zie welke mappen ze gebruiken.

Ik wil ook van Nick kunnen switchen
code:
1
2
3
4
bind x "vstr nicktoggle" 
set nick1 "name *****;set nicktoggle vstr nick2" 
set nick2 "name *****;set nicktoggle vstr nick1" 
set nicktoggle "vstr nick1"

Vervang de sterretjes door je eigen nick ;) Als je meerdere nicks wilt hebben, moet je zorgen dat het eerste getal (1) verwijst naar het tweede getal (2). De regel daaronder van 2 naar 3, en van 3 naar 4 :). Wil je niet meer dan doe je van 4 (of een ander) weer naar 1 (je eerste nick).
Omdat sommige servers niet zo van snelle namechanges houden en sommige mensen niet van scriptjes houden, kan je ook een makkelijke manier gebruiken om je nick te veranderen:
code:
1
 /bind x "set name Pietje Puk"
Heet je normaal Pukje Piet en je drukt dan op x dan heet je Pietje Puk ;)

Selfkill
Heel veel mensen doen aan Selfkillen :) Dit is natuurlijk wel zonde als je net iemand wilt afknallen. Veel mensen doen er ook moeilijk over. In publics word het niet altijd gewaardeerd, maar tijdens een war mag het weer wel.
Hoe doe je een selfkill?
Je kan door op ~ te drukken:
code:
1
/kill
invoeren. Dan doe je een selfkill.
Wil je heel snel kunnen selfkillen druk weer op ~:
code:
1
/bind (insert toets) kill

code:
1
/bind (insert toets) "kill; forcetapout"

Hiermee doe je meteen een tapout waardoor je sneller dood bent omdat je uit'getapt' bent.

Voicebinds, que?
In het spel heb je ook voicebinds; dit zijn binds waarmee je iets zegt bijvoorbeeld "heal me". Je kan ze op 3 manieren gebruiken namelijk als Teamsay (vsay_team) , Global Say (vsay) en Fireteam Say (vsay_buddy). Hier kan je een mooie uitleg terugvinden inclusief voices die je niet via een quickchat kan vinden :)

Ik wil iets geks zeggen met 1 knopje
Dat kan :) Je kan (alweer) met een bind een specifieke tekst zeggen. Ook hier geld weer teamsay, globalsay en fireteamsay. Als je "Outerspace de gekste!!!!!" wil laten zien voor iedereen dat voeg je dit toe:
code:
1
/bind x say Outerspace de gekste!!!!!
Zo kan je ook weer kleurtjes toevoegen met ^.

Op de ET servers is het één groot kleuren feest, iedereen heeft kleuren in zijn naam, hoe doe je dat?
De kleurencode's zijn ongeveer hetzelfde als die van Quake 3 en RTCW.
Een kleurencode maak je door een ^ te plaatsen met een cijfer of letter.
^1
voor je naam, dan geeft hij je naam in het rood weer. Hiermee kan je dus ook combineren, bijv ^1W^dh^2o^ae^i. Zie ook: ET nick colorizer

Ik draai Linux op mijn systeem, zijn er ook binaries voor Linux beschikbaar?
Yep, deze zijn op de officiële website beschikbaar bij -> Enemy Territory -> Downloads. Tevens onderaan bij de mirrorlist kan je mirrors voor Linux Binaries vinden.
Handig om te weten dat er een full install is voor linux emt de nieuwste patch ervoor ingebakken: link
En gelukkig is er aan mac gebruikers gedacht: link
Als iemand ervaring heeft met Linux / Mac en ET en hij/zij mist nog informatie in de startpost dan zou ik dat graag willen weten. Ikzelf heb namelijk geen ervaring met Linux.

ET Pro
Bani heeft een competitie mod gemaakt van paar mb groot die het spel zo beïnvloed dat het stukken eerlijker is. De meeste servers maken hier dan ook gebruik van en je zult dus altijd de nieuwste versie moeten hebben. Bani heeft ook ET TV! Hiermee kan je belangrijke wedstrijden volgen op de server. Meer info over beiden.

Punkbuster
Dit programmaatje van Evenbalance(.com) draait mee als je ET speelt. Het is momenteel de -maar uiteraard nooit waterdicht- manier om ET te beveiligen tegen cheaters. Het programma voorkomt dingen als wallhacks en aimbots. Je krijgt het standaard ingebakken in ET en downloaden is dus niet nodig. Je kan Punkbuster handmatig updaten, je moet even zoeken naar pbweb.exe die in je pb map staat. Meer info

Beeld/Geluid valt weg
Als je console kan bereiken, gebruik voor
Beeld: /vid_restart
Geluid: /snd_restart

ET valt steeds terug op 640x480
Dit een bekend fenomeen. Je lost het op met een BAT bestandje die een file met (verkeerde) settings delete en dan pas ET start.
code:
1
2
del *.pid /s
et.exe %*
In ASE kan je onder Tools --> options --> Games --> program location aangeven dat ie ET moet starten met het bat-bestand. Dan hoef je dus nooit meer handmatig de .pid bestanden te verwijderen.

He, ik kan niet terug met Windows met alt-tab?
Alt-enter will do the trick :)
Start een andere keer je ET weer op geminimaliseerd, moet je even alt-enter doen en ff quit drukken + opnieuw opstarten.

ET minimaliseren?
ETminimiser
Druk op alt + Z om te minimaliseren en druk opnieuw op alt + Z om ET weer omhoog te brengen.

Hoe bekijk ik demos?
Demo's zijn bestanden met de extensie .dm_84. Deze bestanden bevatten geen videos maar zijn slechts een continue reeks coordinaten en andere informatie. Bij het afspelen van een demo in ET doet het progamma dus niets anders dan het spel weer opnieuw beleven. Je kan dus ook niet van de speler weg bewegen enzo. Wel kan je point of views en snelheden instellen. Ook mooi is om in te stellen dat je de kogels/bommen/granaten etc volgt. Bij airstrike zie je echt een bom vallen. Speel maar eens met onderstaande settings:
code:
1
2
3
4
5
6
7
seta b_demo_autotimescale "0.4" 
seta b_demo_autotimescaleweapons "255" 
seta b_demo_panzercam "1" 
seta b_demo_dynamitecam "1" 
seta b_demo_grenadecam "1" 
seta b_demo_mortarcam "1" 
seta b_demo_teamonlymissilecam "0"

Je kan demos downloaden van o.a. clanbase. Maken doe je tijdens het spel door
code:
1
/record naam
in console te doen (zet eerst
code:
1
/g_syncronousClients 1
en achteraf weer op 0) en
code:
1
stoprecord
om te stoppen. Uiteraard ook handig om te binden. Deze demos komen in je demomap in etmain en etpro. Het is zelfs mogelijk om met auto action in je menu elke keer een demo te maken maar dat loopt snel op. Een typische map neemt een mb of 6 in beslag. Afspelen doe je door in het menu naar demo te gaan en dan de juiste uit te pikken. Voor een ETPro demo moet ET in die stand staan. Of connect eerst naar een ETPro server of start ET op met aangepaste shortcut
code:
1
"C:\Program Files\Wolfenstein - Enemy Territory\ET.exe" +set fs_game etpro

Echt handig is echter het programmaatje Seismovision. Ik vond het tijd terug via Google en het verbaasd me dat amper mensen het gebruiken. Ook handig voor andere spellen. Probeer het en love it ;). Ook mooi om hem als screensaver te gebruiken.
Hoe maak ik er een AVI van? Kort gezegd. Laat ET TGA plaatjes maken (loopt snel op, dus doe je settings op 640x40 bv) en zet die om naar een AVI. Meer over demos

Help! Mijn Enemy Territory geeft een error, wat is dit en hoe kan ik dit verhelpen?
Eigenlijk moet je dan bij Spielerij - Problemen & Vragen zijn. Het gaat hier echter toch specifiek om ET en so far is gebleken dat men elkaar prima helpt. De meeste problemen zijn echter in de tijd dat ET en zeker RTCW/Quake3 bestaan al eerder voorgekomen. Zoek dus goed zou ik zeggen.

"Wie wil er komen ET-en!?"
Afspraken maken om te gaan gamen doe je maar via een chat of dergelijke, niet via GoT. Clanwars regel je ook buiten dit topic om. GoT is er om te discussiëren en elkaar te helpen, niet om afspraakjes te maken op welke server je gaat gamen.
Sinds een tijdje is er op QuakeNet een irc channel #GoT-ET, hier heb je uitgebreid de gelegenheid met gotters te gaan ET-en of gewoon ouderwets te chatten. Als je geen irc client hebt kan je eens een kijkje nemen op mIRC.com of op NoNameScript.de.
Hoewel de meeste GoT irc channels op een andere server zitten, zit de halve serieuze gamewereld op Quakenet.

Binnenkort komt er ook een DM Discussie voor het makkelijk afspraken maken voor een warretje oid.

ET en GoT
Wat ook erg handig is, is een [GoT]-tag achter je naam te zetten met ET. Zo kunnen mede gotters elkaar herkennen. De code is ^a[ ^1G ^0o ^4T ^a] (haakjes mogen ook grijs (^9)). Dit lijkt op een clantag maar is slechts gerelateerd aan GoT en dit topic in het bijzonder. De clan gelieerd aan GoT is Legion of Tweakers.
De mensen op dit forum hebben ingame de volgende nicks. Thanks to shaggy8675

Links
Hieronder vind je een aantal handige links:

opm: ik heb de lijst flink ingekort. 20 links met van allen nog een mirror ook leek me wat veel. Zoekt en gij zult vinden. Rtcwfiles.com dekt nagenoeg alles qua downloads.
RTCW Files tip
Planet Wolfenstein (gamespy network)
ET Startkabel
Wolfmap.de tip
Goede site met info tip
Wolfenstein.nl
Enemy Territory Configbuilder
SweRTCW.com tip
GameServers.net
Dutch Gamersleague
OutCast**NL Scripts & Binds tip
Official RTCW website
Activision
Splash Damage
ID Software
Clanbase
Punkbuster voor ET
etpro.anime.net
Xfire
Beter aimen in ET
ET Pro playerguide
Officiele manual tip
Zeer handige strategy guide! tip
RTCW & ET voor beginners
]Highboy's config server maker
Enemy Territory Server Config Creator
Map Editor
How To Make A Mod
Tactics Board
Mods
Playback Demo Tool

Adminprogramma's / Mods
ETPro.
ETpub.
ETshrub / shrubet.
Jaymod.
Omnibot - Een mod om met bots te spelen in ET. Deze mod valt te draaien naast Etpro, ETpub, Jaymod etc. (zie hierboven)
ETadmin (nog zwaar onder ontwikkeling en deze moet functioneren naast ETPro, ETpub etc.).
RconIT. "RconIT is a server administration tool which enables admins to easily issue a wide range of Rcon commands to their Enemy Territory server."
Enemy Territory Fortress (ETF). Complete mod voor ET, gebaseerd op Quake 3 Team Fortress (met wat verschillen natuurlijk).
True Combat: Elite. Complete mod voor ET, bedoelt om een realistische mod neer te zetten (je ziet bijvoorbeeld geen cursor en je moet echt over je loop kijken om te kunnen aimen).

Server Lijst:
Server:
XS4ALL WarMaps194.109.69.40:27960
XS4ALL FUN194.109.69.41:27960
Gameserver Bat582.192.78.43:27950
FDNL Public84.244.136.24:27960
SNL (UK)213.228.215.145:27970
{g4G} gamers4God.com216.52.177.15:27960
Efterlyst (SWE)213.115.128.60:27960
*BiO* (UK) 213.200.95.51:27964
Betaserver 80.239.199.98:28960
akie public 62.105.225.158:27960
CLANWARS.NL - BB4E81.18.165.10:27960
Public Server SW84.244.136.24:27960
DGL Public ET - 0tolerance217.172.47.32:27100
ELT Server82.192.80.136:27930
Telenet 182.192.78.6:27960
Telenet 282.192.78.6:27970
DutchBat193.238.27.184:27960
BuH ET1]85.14.216.102:27960
BB4E ETpro82.92.219.184:27960

Wat ook handig is deze site en de Splatterladder Server list :)
Bij FlameGuards heb je ondertussen een hele actieve community. Omdat ze meerdere servers hebben zet ik ze niet in de tabel.

De officiële manual die met Enemy Territory word mee geïnstalleerd is een grote schat aan informatie. Je kan deze vinden met de link in je startmenu:
Start / Programma's / Wolfenstein - Enemy Territory / Wolfenstein - Enemy Territory Help / manual.html

Vorige delen:
[rml][ RTCW] Enemy Territory *[/rml]
[rml][ PC] RTCW: Enemy Territory - deel 2[/rml]
[rml][ PC] RTCW: Enemy Territory - deel 3[/rml]
[rml][ PC] RTCW: Enemy Territory - deel 4[/rml]
[rml][ PC] RTCW: Enemy Territory - deel 5[/rml]
[rml][ PC] RTCW: Enemy Territory - deel 6[/rml]
[rml][ PC] RTCW: Enemy Territory - deel 7[/rml]
[rml][ PC] RTCW: Enemy Territory - deel 8[/rml]
[rml][ PC] Wolfenstein: Enemy Territory - deel 9 [/rml]
[rml][ PC] Wolfenstein: Enemy Territory - deel 10[/rml]
[rml][ PC] Wolfenstein: Enemy Territory - deel 11[/rml]
[rml][PC] Wolfenstein: Enemy Territory - deel 12 [/rml]

/me Hey je bent iets belangrijks vergeten of ik zie een spelvaut
Laat het mij: Outerspace, via DM, via mail, xfire of ingame even weten ;)

Updates

RTCW: Enemy Territory FAQ/Startpost 2.2
Gereviseerde topicstart door Outerspace, met behulp van Novah en Jazzper

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Happy Posting:

To Do:
Server IP's aanpassen. Iemand die nog zijn/haar of andere goede servers weten mogen even een berichtje achterlaten.
offtopic:
zie Hey je bent iets belangrijks vergeten

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:42
whoohoo nog een topic :>

publics:

XS4ALL WarMaps 194.109.69.40:27960
XS4ALL FUN 194.109.69.41:27960
Gameserver Bat5 82.192.78.43:27950
FDNL Public 84.244.136.24:27960
SNL (UK) 213.228.215.145:27970
{g4G} gamers4God.com 216.52.177.15:27960
Efterlyst (SWE) 213.115.128.60:27960
*BiO* (UK) 213.200.95.51:27964
Betaserver 80.239.199.98:28960
akie public 62.105.225.158:27960
CLANWARS.NL - BB4E 81.18.165.10:27960
Public Server SW 84.244.136.24:27960
DGL Public ET - 0tolerance 217.172.47.32:27100
ELT Server 82.192.80.136:27930
Telenet 1 82.192.78.6:27960
Telenet 2 82.192.78.6:27970
DutchBat 193.238.27.184:27960
RoseBud 217.172.182.181:26500
BuH ET1] 85.14.216.102:27960
fayntic public public.fayntic.com:27960
BB4E ETpro 82.92.219.184:27960

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
@ ph4ge: fayntic pub is down btw :P

Er moet ook eens wat ETTV toegevoegd worden imo :P
Hieronder een lijstje die ik zo vlug had kunnen vinden :)

myhannes.info:27960 - #clanless.gaming ETTV
83.243.81.185:28000 - #idle.ee ETTV
84.16.252.239:27960 - #Lucky-Bitches ETTV
game4.sgserv.net:27960 - #Pr3ds.Gaming ETTV
213.202.211.158:27960 - #re-play ETTV
ettv.h3ll.name:27960 - #fayntic ETTV2
ettv.fayntic.com:27960 - #fayntic ETTV1
ettv.vpclan.de:27960 - vp.ETTV
85.10.207.208:11111 - Violence is bad ETTV 1
85.10.207.208:11112 - Violence is bad ETTV 2
85.214.27.46:27960 - Revolution ETTV 1
85.214.27.46:27961 - Revolution ETTV 2
ettv.esef-et.com:27980 - ESEF ETTV 2
ettv.esef-et.com:27960 - ESEF ETTV 1
gtv.servegame.com:27960 - Gamestv.org ETTV 1
ettv.game-host.org:27960 - #cdap ETTV
kai.eyeshoot.de:27960 - kay.eyeshoot.de ETTV
85.10.208.236:30000 - DVC ETTV
82.94.220.181:27960 - 3v3cup ETTV
srv.a4d-team.de:27960 - A4D ETTV
85.214.28.176:28000 - Wolfkillers ETTV

[ Voor 8% gewijzigd door h3ll op 20-12-2006 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:30

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Ik had ooit Rosebud en BuH aangedragen maar Rosebud is zowiezo al een tijdje (jaartje) geleden doodgebloed. Van BuH weet ik t niet zeker.

Qua fun heb je verder nog de Bunker servers en wat verkapte spam de community waar ik bij zit;
Prime Squadron.

Ik merk wel dat er in dit topic over het algemeen meer etpro (war) spelers zitten.
De meeste grote fun servers hebben op dit moment wel minimaal 1 server met No Quarter draaien
en daarnaast natuurlijk de bekende ETPub (0.7.2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:59

Zenix

BOE!

Denk dat het beter is om een apart stukje over ETTV te maken met eventuele commands van hoe je bijv chats kan uitdoen enzo. En dan met de website van GamesTV.org.
Een hele lijst met ETTV servers lijkt me niet zo handig.

En misschien ook handig om yawn toe te voegen aan de startpost.
en misschien ook nog idee om de websites in de startpost wat meer duidelijkheid te geven. Bijvoorbeeld, je kan niet zien in de startpost waar je fragmovies vandaan kan halen. Terwijl dat op sweRTCW kan.

[ Voor 39% gewijzigd door Zenix op 20-12-2006 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107327

Wie had dat gedacht zeg, een deel 13 :)
Misschien wel leuk om gamestv.org ook te noemen (handig voor ettv en gbooky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-03 10:36
kan iemand me helpen met het volgende. ik heb een tijdje terug een format van m'n pc gedaan. ET weer geinstalleerd maar het blijft traag lopen. 28 fps bij drukke omgevingen. Voorheen had ik hier met zelfs zwaardere instellingen 40 fps bijv.

is er iets misgegaan? Drivers ed zijn allemaal gewoon hetzelfde dus is er een andere verklaringvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Lage fps in t algemeen, of bij een bepaald Mod (etpro)?
Ik heb t zelf namelijk bij ETPro;

ETPub, ETShrub, NQ > 76 fps

op dezelfde plek, een gangetje ofzo
ETPro > net 30 fps, terwijl ik m heb gelocked op 76 (en zelfde instellingen, config, en netsettings)

Nou heb ik er zelf niet zo'n last van, speel bijna nooit etpro, maar het is wel vreemd

[ Voor 7% gewijzigd door Pendaco op 20-12-2006 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Zenix schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:01:
Denk dat het beter is om een apart stukje over ETTV te maken met eventuele commands van hoe je bijv chats kan uitdoen enzo. En dan met de website van GamesTV.org.
Een hele lijst met ETTV servers lijkt me niet zo handig.

En misschien ook handig om yawn toe te voegen aan de startpost.
en misschien ook nog idee om de websites in de startpost wat meer duidelijkheid te geven. Bijvoorbeeld, je kan niet zien in de startpost waar je fragmovies vandaan kan halen. Terwijl dat op sweRTCW kan.
Post je verhaaltje maar in een DM dan zal ik hem (met credits) toevoegen aan de TS :)
Gelieve aan iedereen eigenlijk: iets toe te voegen, stuur mij een bericht en niet in het topic. Daar wordt het voor mij onduidelijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Carnagy schreef op woensdag 20 december 2006 @ 15:30:
kan iemand me helpen met het volgende. ik heb een tijdje terug een format van m'n pc gedaan. ET weer geinstalleerd maar het blijft traag lopen. 28 fps bij drukke omgevingen. Voorheen had ik hier met zelfs zwaardere instellingen 40 fps bijv.

is er iets misgegaan? Drivers ed zijn allemaal gewoon hetzelfde dus is er een andere verklaringvoor?
heb je wel de zelfde config en drivers? et is een oud spel , en wil het nog wel eens beter doen met oudere drivers/direct x

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

woei nieuw topic!

en AiS ... omg dat is echt oldskool!

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
ph4ge schreef op woensdag 20 december 2006 @ 21:00:
[...]

heb je wel de zelfde config en drivers? et is een oud spel , en wil het nog wel eens beter doen met oudere drivers/direct x
ik gebruik geen config :) iig geen bijzondere

vanmiddag had ik ietswat baat bij biliniair filteren ofzo ipv triliniair. maar m'n scherm ging wel wat flikkeren toen bij drukke situaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

Een nieuw topic! Wow!

Dat roept erom ET weer eens op te starten komend weekend!

• Carnagy
Carnagy schreef op woensdag 20 december 2006 @ 22:22:
[...]

ik gebruik geen config :) iig geen bijzondere

vanmiddag had ik ietswat baat bij biliniair filteren ofzo ipv triliniair. maar m'n scherm ging wel wat flikkeren toen bij drukke situaties
heb heel wat zitten kloten en hij lijkt nu goed te lopen! beetje met de depth buffer etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Leuk, weer een nieuw vers topic.
Ik ben ook weer sinds een tijdje ET aan het spelen maar ik zoek een leuke public server met leuke nieuwe maps, niet de standaard en als het kan modern weapons of hoe dat ook heette.
Iemand een suggestie? :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Zoek eens op No Quarter mod :) Daar zijn genoeg 'nieuwe' mappen te vinden en speciale wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Grmblblrlbrbl, ik word echt gek van ET ofzo, net weer 2 nubs uit mn clan gegooid omdat ze het zo leuk vonden om ff hard te gaan cheaten in n 6on6. :/

Magoed ik heb de laatste tijd (laatste half jaar :X ) echt last van veel FPS drops, ik heb al weet ik niet hoeveel verschillende vga drivers geprobeerd (ATI; dus catalysts met en zonder omegadrivers), windows opnieuw geinstalleerd, ET ook. Zelfs alle overclocks weggehaald om te kijken of dit hielp, niet dus.... :s

Net zelfs infight gewoon fps drops van 166 naar 50 ofzo, nog nooit eerder gehad :?

Prettige feestdagen iedereen btw :P

Weet iemand hier iets over ET i.c.m. HDD, of het veel uitmaakt waar je ET installeert etc?

[ Voor 18% gewijzigd door h3ll op 26-12-2006 02:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

het enige dat ik weet over ET & HDD's dat het erg picky is of de harde schijf wel minimaal een gig of 2 vrije ruimte heeft. In mijn geval was het op C waar ook de win install stond.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ryan666 schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 02:30:
Grmblblrlbrbl, ik word echt gek van ET ofzo, net weer 2 nubs uit mn clan gegooid omdat ze het zo leuk vonden om ff hard te gaan cheaten in n 6on6. :/
Goh, verrassend ;)
maar wel netjes van je dat je direct gekickt hebt. Was cb maar zo consequent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Anoniem: 107327 schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 12:50:
[...]

Goh, verrassend ;)
maar wel netjes van je dat je direct gekickt hebt. Was cb maar zo consequent.
Heh thnx ;p
Mja die gasten mogen dan wel '''''vrienden''''' zijn, maar zo'n goeie vrienden om de (al uber-slechte) reputatie van mn clan nog meer naar beneden te gooien, zijn ze nou ook alweer niet :P
Jazzper schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 09:44:
het enige dat ik weet over ET & HDD's dat het erg picky is of de harde schijf wel minimaal een gig of 2 vrije ruimte heeft. In mijn geval was het op C waar ook de win install stond.
Ja ik heb ET nu ook op C: staan waar ongeveer 10GB vrij is, en ik heb de geheugentimings van mijn videokaart eens 'getweaked', had nooit gedacht dat dit zoveel kon helpen, speel nu lagfree (zelfs op volle pubs :P ). Hopen dat het zo blijft :D thnx!

[ Voor 39% gewijzigd door h3ll op 26-12-2006 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miek
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-06-2023
Allereerst de beste wensen, mede-et'ers :D

Ik heb een probleem, het lijkt een beetje op de 'pid-bug'.
Ik heb een config aangemaakt, die ik ook uitvoer bij het starten van ET (altijd via ASE).
Echter blijft de r_mode op 4 staan (800*600), terwijl ik in mijn config duidelijk r_mode 6 heb staan (1024*768).

Ik heb al geprobeerd een batch file te maken die eerst altijd de *.pid files weghaalt. Hij vindt er echter geen.
Ik heb mijn profile map weggegooid en start nu zo op.

+autoexec.cfg

----
unbindall
exec [config]\personal.cfg
----

Wie o wie helpt mij, wordt er helemaal gek van! :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09-2024
waar slaat die [config]\ op? Ik neem aan dat je die [] weggelaten hebt in je script?

Start ET en typ in console /exec autoexec.cfg
En kijk wat hij terug geeft aan foutmeldingen e.d.
Daarna /vid_restart
Dan zou het toch een heel eind moeten werken.

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miek
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-06-2023
Ik heb onder etmain een mapje gemaakt [config]
Daar staat mijn personal.cfg in

Die wordt uitgevoerd door de autoexec.cfg in etmain zelf.

Nu heb ik hem zover dat als ik alle etconfig.cfg bestanden weggooi. En ik start ET op, dan laadt hij wel nog r_mode 4. Sluit ik hem af, en start hem nogmaals dan doet hij wel r_mode 6. (dus goed).

Wel geeft \r_mode in de console aan. r_mode 6, default: 4.
Waar hij toch in hemelsnaam die 4 elke keer vandaan haalt. Ik begrijp er niets van.

Is het trouwens ook boeiend of je wel of geen profile map gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djgeronimo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
Mss nog handige weetjes voor in de TS

sl.Gamelauncher
Hier te downloaden: http://www.splatterladder.../sl.gamelauncher-06-5.exe
(Je moet nog wel aangeven waar je ET.exe staat.)
Meer info: http://forum.splatterladder.com/index.php?showtopic=42
Installeer dit programma, en als je dan in je browser typt: "et://xx.xxx.xx.x:27xxx" (zonder "" 8) )
dan wordt er automatisch naar die server geconnect
Heel handig en snel.

Ook nog handig:
In de commandline van een snelkoppeling naar ET.exe:
"blaat:\Wolfenstein - Enemy Territory\ET.exe" + connect xx.xxx.xx.x:27xxx
Als je dan op de snelkoppeling klikt wordt er geconnect naar die bepaalde server.

Maar ik vermoed dat de meetste mensen onder jullie dat al weten.

En mss ook nog wat meer informatie over ETTV in de TS

btw ==> als je geintersseert bent in het volgen van Cups: www.gamestv.org
Je kan daar bieden op wedstrijden (nee niet met echt geld :9 )
Momenteel zijn Nationscup(http://www.clanbase.com/news_league.php?lid=2799) en Eurocup(http://www.clanbase.com/news_league.php?lid=2830 aan de gang

En ook nog een vraag naar jullie toe: hoe staan jullie tegenover 5vs5 wars (Clanbase heeft namelijk besloten om 6vs6 er uit te gooie en 5vs5 te gaan spelen)

[edit]
ook nog zeer handig (verdiend een plaats in de TS):
http://netcoders.be/forum/cfg/index.php
Daar kan je volledig je eigen config maken met alle toeters en bellen, perfect voor de 'n00bs' :P

[ Voor 7% gewijzigd door djgeronimo op 02-01-2007 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Miek schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 13:30:
Is het trouwens ook boeiend of je wel of geen profile map gebruikt?
Hij maakt automatisch een profile map aan met de naam diei je ingeeft wanneer je ET geinstalleerd had. Maar als hij nog eens opstart met r_mode 4 doe dan eens /vid_restart in console en start daarna op nieuw op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
djgeronimo schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 13:58:
En ook nog een vraag naar jullie toe: hoe staan jullie tegenover 5vs5 wars (Clanbase heeft namelijk besloten om 6vs6 er uit te gooie en 5vs5 te gaan spelen)
volgens mij loop je een beetje achter, CB heeft die beslissing alweer lang en breed ongedaan gemaakt. zelf stond ik positief tegenover 5v5, maar 6v6 vind ik net zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djgeronimo
ph4ge schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 23:30:
[...]

volgens mij loop je een beetje achter, CB heeft die beslissing alweer lang en breed ongedaan gemaakt. zelf stond ik positief tegenover 5v5, maar 6v6 vind ik net zo goed.
hmm, kan wel zijn dat ik dan iets gemist heb dan, al maar goed dat ze 6vs6 gehouden hebben, waarom zoude ze iets dat goed is veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

djgeronimo schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 13:58:

ook nog zeer handig (verdiend een plaats in de TS):
http://netcoders.be/forum/cfg/index.php
Daar kan je volledig je eigen config maken met alle toeters en bellen, perfect voor de 'n00bs' :P
jaja, lekker is dat. Je kan daar nog veel meer halen om "beter" te worden. Het zegt niets, maar het komt een beetje raar over dat je dat soort fora bezoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djgeronimo
Anoniem: 107327 schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 22:43:
[...]

jaja, lekker is dat. Je kan daar nog veel meer halen om "beter" te worden. Het zegt niets, maar het komt een beetje raar over dat je dat soort fora bezoekt.
Haha, ik geef eerlijk toe dat ik al wel eens aimbot / wallhack heb gebruikt op servers ZONDER punkbuster, als je dat bedoelt, maar dat is nog vanuit het tijdperk dat ik windows 2000 gebruikte

maar nog NOOIT (en zou het ook nooit van plan zijn) in een offi match of op publics waar ze punkbuster draaie! (zou ook wel een beetje dom zijn, tenzij je gebanned wil worden natuurlijk)

Dacht ook eens dat ik ooit geleze had dat er een redelijk goede speler was die express was gaan cheaten om van zijn ET verslaving af te raken, hij werd gebanned voor 12 maanden 8) (dat is natuurlijk ook een manier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
djgeronimo schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 14:06:
[...]
Dacht ook eens dat ik ooit geleze had dat er een redelijk goede speler was die express was gaan cheaten om van zijn ET verslaving af te raken, hij werd gebanned voor 12 maanden 8) (dat is natuurlijk ook een manier)
ja dat is altijd een goed excuus natuurlijk als je gepakt wordt. als mensen je geloven kom je er goed mee weg en sta je niet bekend als cheater. ik neem aan dat je naar mize verwijst, maar die speelt rustig door, niks ban ofzo. als cb zn eigen regels had gevolgd hadden ze zelfs nederlands NC winst moeten innemen, maar helaas is het makkelijker om helemaal niks te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

haal die netcoders linkjes maar weg... aub

en
djgeronimo schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 14:06:
[...]Haha, ik geef eerlijk toe dat ik al wel eens aimbot / wallhack heb gebruikt op servers ZONDER punkbuster, als je dat bedoelt, maar dat is nog vanuit het tijdperk dat ik windows 2000 gebruikte
wauw, mag ik je aanraken? Het is niet het katholieke geloof dat een confession je ineens vrij maakt ofzo ook al cheat je nu kennelijk niet meer. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-02 20:38

shameblaster

BB4E^Cons

hehe deeltje 13 alweer :o
Speel het nog af en toe erg druk nu, blijft een lekkere game !
bee bee four ee

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djgeronimo
Jazzper schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 15:50:
haal die netcoders linkjes maar weg... aub
Die netcoder link is gewoon om een config samen te stelle, kweet niet wat jij bedoelt maar hij heeft helemaal niets met cheaten te maken.
wauw, mag ik je aanraken? Het is niet het katholieke geloof dat een confession je ineens vrij maakt ofzo ook al cheat je nu kennelijk niet meer. :|
Precies of jij er last van hebt als ik cheat op een server die punkbuster free is? 8)7
Ik snap je probleem niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

wat betreft die netcoder.. excuses :) niet gekeken
mijn config is ook semi based op Lake ding hehe
er is een site met hacktools met een sterk gelijkende naam vandaar

ik heb er geen last van, het is gewoon niet mijn cup of tea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Laatst online: 25-09-2023
Jazzper schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 17:00:
wat betreft die netcoder.. excuses :) niet gekeken
mijn config is ook semi based op Lake ding hehe
er is een site met hacktools met een sterk gelijkende naam vandaar

ik heb er geen last van, het is gewoon niet mijn cup of tea
Zo te zien wordt die config-generator gehost op een site/forum voor online cheaters. Niet heel erg tactisch, maar ik het er op zich geen problemen mee. Ik heb wel problemen met mensen die cheats gebruiken waar verondersteld wordt dat je dat niet doet (public servers of war servers)... er is een grensgebied (macro's, config's, etc), maar bij aimbot/wallhack is het duidelijk: of je speelt niet of je blijft er vanaf. Maar dat kunnen sommige mensen blijkbaar niet begrijpen, dus het kan me de laatste tijd ook niet zo heel erg veel meer schelen ook. Ook gelukkig nieuw jaar voor de cheaters en dat je er maar veel plezier aan mag hebben, vooral de punkbuster hardware ban.

[ Voor 13% gewijzigd door Infinitive op 04-01-2007 21:45 ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:03
http://www.crossfire.nu/?x=forum&mode=item&id=2665

http://www.crossfire.nu/?x=forum&mode=item&id=2652

Fusen van xfire.be heeft een password weten te bemachtigen van een van de netcoders admins, en hierdoor de hele sql database kunnen verkrijgen en ook de email details van een van de bekenste hack makers, pansemuckl. er zijn nu best veel bekende ET spelers gebust die gemiddeld 80 euro voor zn hack betalen.

gg fusen <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djgeronimo
Alexji schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 19:23:
http://www.crossfire.nu/?x=forum&mode=item&id=2665

http://www.crossfire.nu/?x=forum&mode=item&id=2652

Fusen van xfire.be heeft een password weten te bemachtigen van een van de netcoders admins, en hierdoor de hele sql database kunnen verkrijgen en ook de email details van een van de bekenste hack makers, pansemuckl. er zijn nu best veel bekende ET spelers gebust die gemiddeld 80 euro voor zn hack betalen.

gg fusen <3
thats what they called pwned :)

als je die lijst bekijkt, veel spelers van topclans
dus alle topspelers zitte gewoon tegen elkaar op te cheaten en wie de beste cheat heeft wint 8)7

en ik maar denke dat ik slecht was 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Geweldig die reacties van "nC wanker". Uiteraard gespeeld maar toch erg grappig om te lezen :)
maar ook die geldbedragen die uitgegeven worden aan cheats; je zou ze bijna zelf gaan maken om te verkopen :X

[ Voor 106% gewijzigd door Infinitive op 06-01-2007 00:19 ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djgeronimo
naar het schijnt zijn de manne van netcoders DoS aanvallen aan het doen op de crossfire (xfire) om hem plat te krijgen

en ook nog:
Clanbase ET admin and newsposter here on Crossfire 'evan' has been caught up in the scandal and is yet to comment.

ik ben nog steeds curieus wat ze ermee gaan doen
alleen hoop ik niet dat dit de dood is van ET

netcoders heeft nu ook al aangegeven dat ze nu cheats gaan promoten in wars en leagues om de ET community tegen te werken :? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Evan wordt ook gewoon gebanned, staat in de mail die verstuurd is aan OC 6v6 members (gaat nu ook aan oc 3v3 members verstuurd worden afaik). Dood van ET? nahhhhh, ik heb gister een kerel van punkbuster aan de mail gehad, hij vond het toch wel hele goede informatie en ging het in de gaten houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
ik vind het nog wel meevallen, vanq en h3 mooie busts, scoot ook mooi, dat zijn 3 van die mensen waar ik al tijden hele sterke vermoedens bij hebt. maar opzich had ik verwacht dat het er meer zouden zijn. even heeft trouwens een cod2 hack, niet dat dat uitmaakt. ik snap trouwens niet waar die nc mensen zich druk om maken, ze waren tegen hacken in competitie, nu worden de mensen die dat toch doen aangepakt, en dan zijn ze ineens boos. bovendien erg stom van die mbudget om het zelfde pw te gebruiken :). Ik heb trouwens fusen erop gewezen dat een andere cheatsite waarvan ik de url niet zal posten ook bereid is mee te werken om cheaters in competitie aan te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Juh heb ik ook gelezen, 'all they have to do is ask' toch he ? :P

Had ik fusen ook al op gewezen. Ook heb ik het met fusen erover gehad dat die punkbuster kerel het mooie informatie vond, en fusen zei dat hij de hacks wel naar pb kon sturen..

Hopen dat PB wat actiever wordt door deze stuff :)

[ Voor 64% gewijzigd door h3ll op 06-01-2007 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

heheheheh zo mooi om te lezen _/-\o_
En dat die mafkezen 200 dollar neertellen voor 1 of andere trieste cheat :+

En als klap op de vuurpijl
On 01.01.2007 our site has been hacked by some anticheats within the crossfire . nu
community. Apparently a guy called "fusen" hacked one of our administrator passwords,
so he was able to take over the board, steal passwords and files. But he made alot of
mistakes, especially when showing off for comitting a crime. Remember: Creating hacks
is legal. Hacking websites isn't.

netCoders is going to sue the one responsible for the damage done. Therefore we
appreciate any information that will help us to get the identity of these guys. Any serious
information which leads to the person(s) involved will be rewarded by the amounth of
USD 1000,--.

Furthermore we're sorry for the inconvience and downtime. Customers do not need to
worry about private hacks. Everything is beeing updated. Passwords have been changed
and the ALP is going to be re-written. Nothing will stop us, but for revenge, nC is now going
to actively support cheating in clan wars and leagues.

As announced before, nC is going to provide special FREE undetected hacks to participants
of league competitions. They will be simple, humanised, invisible to Punkbuster and other
anti-cheat tools. That way, we do hope to give something back to the anti-cheat community,
that cannot accept the fact as simple as: Cheaters always win!
toon volledige bericht
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de grootste klapper nog moet komen, de mensen bij crossfire komen om in het werk. er is idd ook contact op genomen met die eerder genoemde lui. hou het allemaal in de gaten, de community zal nooit meer het zelfde zijn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

hoppa, eindelijk
Hopen dat er nog meer koppen gaan rollen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Alleen jammer van die denial of service aanval op xfire.be. Ik weet niet of de mensen van xfire al actief bezig zijn om met een oplossing te komen, of afwachten totdat de aanval ophoudt? Als het zombie-netwerk niet al te groot is (enkele duizenden pc's), kan je er wel wat tegen doen (er van uit gaande dat je alleen betaald voor de upload en niet van de download).
ph4ge schreef op zondag 07 januari 2007 @ 01:17:
ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de grootste klapper nog moet komen, de mensen bij crossfire komen om in het werk. er is idd ook contact op genomen met die eerder genoemde lui. hou het allemaal in de gaten, de community zal nooit meer het zelfde zijn 8)
Kan jij aan de ip-adressen komen uit die logs? dan kan ik ze toevoegen aan de banlist van onze server :)

[ Voor 39% gewijzigd door Infinitive op 07-01-2007 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Infinitive schreef op zondag 07 januari 2007 @ 18:47:
Kan jij aan de ip-adressen komen uit die logs? dan kan ik ze toevoegen aan de banlist van onze server
http://fusenn.com/ncusers.php ?

Trouwens echt uitermate triest die reacties op netcoders, het gaat nog net niet over ophangen of afmaken maar je kunt iig wel zien wie hier onder het 'simpele volk' valt :Y) _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Laatst online: 09-05 11:04

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Sorry, ik moet even mijn frustraties kwijt
AAAHHH#@^&$%@#&*$%@#*$^&#@%*$^&#@%$*@

Ben de hele avond al op zoek naar een cheaterloze server. Dutchbat ligt 3 dagen plat en er is geen enkele server die geen cheater heeft. Wat is dat toch weer de laatste tijd met dat gecheat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102055

gewoon naar arena51 gaan....de evt. cheaters zijn meestal alsnog gewoon slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
  • Laatst online: 18-11-2024
Niet altijd, hoor ... Ik zit veel op een finse server (niveau is wel niet overdreven hoog, maar perfect voor mij), waar er bijna constant een admin aanwezig is, waardoor cheaters vlug weg zijn. PHNet noemt hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djgeronimo
Telenet 1 (82.192.78.6:27960) en Telenet 2 (82.192.78.6:27970), zijn goede servers, waar ze nu ook actief bezig zijn met het bestrijden van cheaters

btw ==> binnen 10 minuten begint de wedstrijd Nederland - Duitsland op ETTV, hier een paar servers waar je de wedstrijd kan volgen met enkele minuten delay:
[quote]vp.ETTV.Server (61/125)
ettv.vpclan.de:27960

#cdap.ETTV (28/125)
ettv.cdap.net:27960

ClanBase ETTV (6/100)
195.12.56.231:27960

Voor commentaar:
Radio iTG - TosspoT ( English )
http://listen.radioitg.com/listen1.pls

en voor de liefhebbers van het Duits en Pools:
sTREETFIGHTERS Radio - FlyingDJ ( German )
http://www.flyingdj.net:8000/listen.pls

eXradio.pl | Shoutcast by Esse - EssePL ( Polish )
http://s2.exradio.pl/listen.pls[/quote]

Duistland heeft gewonnen met 4-0, Nederland ligt uit Nationscup

[ Voor 4% gewijzigd door djgeronimo op 08-01-2007 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
zat erin he, ze spelen nog maar weinig enzo volgens mij. in ander nieuws, #possidere recruit 1 actieve speler, wees er snel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
Wie stop ermee / wordt minder active?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Piels schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 08:16:
Wie stop ermee / wordt minder active?
ronner speelt tot we een geschikte vervanger hebben, en na OC zullen er wss nog 2 afvallen. bovendien vrees ik dat er iemand gepakt wordt bij de volgende grote bust die eraan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

binnen possidre? Als je dat nu al weet... doe er wat aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Jazzper schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 10:53:
binnen possidre? Als je dat nu al weet... doe er wat aan!
er is geen bewijs ofzo, maar na al die busts waar onder andere ooke en bangelijk speler tussen zat hou ik er rekening mee dat dat bij ons ook kan gebeuren. zodra er bewijs is vliegt de persoon in kwestie eruit, dat weet iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:03
ph4ge schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 11:01:
[...]

er is geen bewijs ofzo, maar na al die busts waar onder andere ooke en bangelijk speler tussen zat hou ik er rekening mee dat dat bij ons ook kan gebeuren. zodra er bewijs is vliegt de persoon in kwestie eruit, dat weet iedereen.
fets zeh public haxor :P,hebben hem vaak genoeg verteld dat dat spul gelogged werd, maarja. En nee cheaten op pubs maakt mij echt niet uit, als ik wil pubben doe ik dat wel in q3, is stukken beter voor je aim dan dat achterlijke gelean op pubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Ik speel altijd alleen maar op Efterlyst. Volgensmij wordt er vrijwel niet gecheat. Er zijn vaak goede spelers. Het boeit me ook vrij weining want ik kan ze toch wel aan.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Alexji schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 15:25:
[...]

fets zeh public haxor :P,hebben hem vaak genoeg verteld dat dat spul gelogged werd, maarja. En nee cheaten op pubs maakt mij echt niet uit, als ik wil pubben doe ik dat wel in q3, is stukken beter voor je aim dan dat achterlijke gelean op pubs.
Idd, lean moet weg imo, of ze moeten het zo maken dat je ook echt die knikker ziet uitsteken en er n paar headies in kan ragge :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Als je een snelle reactie hebt en elke hoek goed in gaat kun je er echt wel wat tegen doen. Moet je wel een hoge sens hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

enomiss schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 16:01:
Ik speel altijd alleen maar op Efterlyst. Volgensmij wordt er vrijwel niet gecheat. Er zijn vaak goede spelers. Het boeit me ook vrij weining want ik kan ze toch wel aan.
enomiss schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 16:09:
Als je een snelle reactie hebt en elke hoek goed in gaat kun je er echt wel wat tegen doen. Moet je wel een hoge sens hebben. ;)
Fonz? ;)

Tuurlijk kun je er wel iets aan doen, maar feit blijft dat je altijd in het nadeel bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Fonz? Nee, enomiss is mijn nick en ik zie vrijwel nooit een Fonz, en ik ben er best vaak.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Ryan666 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 16:05:
[...]
Idd, lean moet weg imo, of ze moeten het zo maken dat je ook echt die knikker ziet uitsteken en er n paar headies in kan ragge :D
Dan zou ik je de No Quarter mod willen aanraden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
ja als je alleen een hoofdje zou zien zou het mooist zijn, dan kan je toch leanen om ff snel een kijkje te nemen, maar kan je ze toch raken :). een goeie leaner pak je zelden, zelfs als ie op een standaard leanplekje zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
ik blijf lage fps houden

17 ofzo als ik een bepaalde grote ruimte inkijk. als ik naar een muur sta tegen de 85 aan. heel raar omdat ik voor een format fatsoenlijke fps rond de 50 haalde.

zijn er ergens probleem fix progjes voor dit soort stuff te downloaden? PC is niet veranderd sinds de format qua hardware. iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-05 20:32
kheb nu een E6600 met 'n 7900GTO.. Als ik niet cap op 125 krijg iets van 500fps en flipt het spel hem helemaal. :D
Krijg vage connection errors en ik lag heel erg lijkt het..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
333 fps is nog een veilige waarde, daarboven gaat het spel flippen, dat is "normaal".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
enomiss schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 16:09:
Hoge sens mn aars :P Ligt er maar net aan wat voor muismat je hebt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Muis: Razer Diamondback
Muismat: FuncSurface 1030 (gebruik de fijne kant)

Alle Razer snelheden op het allerhoogste en de windows muissnelheid op precies de helft. Dan 1600 DPI, geen acceleratie en de USB op 500hz of zo zetten. Dan haal je het optimale eruit.

In ET heb ik de sens dan op 2.66.

Loopt als een tiet.

[ Voor 11% gewijzigd door enomiss op 10-01-2007 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het loopt als een tiet voor jou, dus is het voor jou het optimale. Als er in een game iets een kwestie van smaak/gewenning/persoonlijke voorkeur is dan is het de sens wel waarop je speelt. Daarbij zegt het niets over je eigen skill, er zijn genoeg high sense "top" spelers, maar zeker net zoveel low sense "toppers".

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 107327 op 10-01-2007 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
  • Laatst online: 18-11-2024
Ik zat net op Arena-server, en er zaten 7 cheaters. ZEVEN!!! Ergste is dat ze gewoon toegeven dat ze cheaten, en met 90+ acc spelen, met allemaal headies. Pfff, natuurlijk zoals altijd geen admin aanwezig. Dus ben ik de zielepoot die moet vertrekken. Was dit de laatste keer dat ik et opstartte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Moet je een keer efterlyst of BIO proberen, daar zijn vrij weinig cheaters aanwezig en imo topservers met hele goede spelers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Carnagy schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 18:43:
ik blijf lage fps houden

17 ofzo als ik een bepaalde grote ruimte inkijk. als ik naar een muur sta tegen de 85 aan. heel raar omdat ik voor een format fatsoenlijke fps rond de 50 haalde.

zijn er ergens probleem fix progjes voor dit soort stuff te downloaden? PC is niet veranderd sinds de format qua hardware. iemand enig idee?
klein kickje. Ik mis et en google levert me 0 op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Anoniem: 107327 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 13:16:
het loopt als een tiet voor jou, dus is het voor jou het optimale. Als er in een game iets een kwestie van smaak/gewenning/persoonlijke voorkeur is dan is het de sens wel waarop je speelt. Daarbij zegt het niets over je eigen skill, er zijn genoeg high sense "top" spelers, maar zeker net zoveel low sense "toppers".
Je begrijpt niet wat ik bedoel. Dat zijn de optimale instellingen voor de Razer. Aanvankelijk of je low of high sens wil, doe je de 2.66 in ET verhogen of verlagen.

Al bij al, is high sens altijd beter indien je de controle weet te behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*zucht* "ok"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
tuurlijk is high sense beter. :/ ik zou maar een googlen naar "aiming by raziel" wat toch wel de standaard guide is voor aimen in ET/RTCW. geen enkele topspeler speelt met een hoge sens, het is altijd laag of heel laag. Dit omdat het niet erom gaat dat het eerste schot raak is maar je moet daarna ook nog volgen, in tegenstelling tot bv UT instagib waar ik ook met een veel hogere sens speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Lol...
Voor jou is high sense misschien perfect, wil niet zeggen dat 'al bij al' high sense beter is

offtopic
Goh wat zijn ze weer leuk bezig op Quakenet, host je gratis bouncers voor mensen en clans in ET, en dit krijg je ervoor terug, #fayntic is dood, #h3ll is g-lined, al mijn hosts zijn offline en zelfs alle hosts in de nordicbots trust zijn offline. krijg echt steeds minder zin in ET en alles wat daarbij hoort..

[ Voor 61% gewijzigd door h3ll op 13-01-2007 04:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155199

Ryan666 schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 01:08:
Lol...
Voor jou is high sense misschien perfect, wil niet zeggen dat 'al bij al' high sense beter is

offtopic
Goh wat zijn ze weer leuk bezig op Quakenet, host je gratis bouncers voor mensen en clans in ET, en dit krijg je ervoor terug, #fayntic is dood, #h3ll is g-lined, al mijn hosts zijn offline en zelfs alle hosts in de nordicbots trust zijn offline. krijg echt steeds minder zin in ET en alles wat daarbij hoort..
Je bent niet de enige, ik ben je al voor gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
leuk dat nieuwe systeem op crossfire met die guids, door een of andere vage bug kan ik die guids niet invoeren en dus niet pubben op telenet :<. vraag me trouwens af wat voor zin het heeft, behalve dat ik 2 weken moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:02
F e r o x schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 17:51:
Ik zat net op Arena-server, en er zaten 7 cheaters. ZEVEN!!! Ergste is dat ze gewoon toegeven dat ze cheaten, en met 90+ acc spelen, met allemaal headies. Pfff, natuurlijk zoals altijd geen admin aanwezig. Dus ben ik de zielepoot die moet vertrekken. Was dit de laatste keer dat ik et opstartte?
Helaas zijn er maar weinig admins meer actief. Voornamelijk ik en Zell zijn nog actief, waarbij ik eigenlijk officieel geen admin ben. Al krijg ik hopelijk wel ref password zeer binnenkort :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Laatst online: 09-05 11:04

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik heb een probleem met mn config. Et start nu _altijd_ in r_mode 4 op, terwijl ik 8 wil. De rest van mn config wordt wel gewoon geladen. Ik heb alles geprobeerd, autoexec naar mijn cfg waar r_mode 8 instaat. handmatig alle etconfigs aangepast en readonly gemaakt, zelfs de present_normal.cfg in de pak0 aangepast (maar dat mocht niet van ET). Wat kan ik nu nog doen om et gewoon in r_mode 8 te laten starten? (Geen parameter in de snelkoppeling, het moet ook met xfire en ase werken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Erazzzer schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 18:55:
Ik heb een probleem met mn config. Et start nu _altijd_ in r_mode 4 op, terwijl ik 8 wil. De rest van mn config wordt wel gewoon geladen. Ik heb alles geprobeerd, autoexec naar mijn cfg waar r_mode 8 instaat. handmatig alle etconfigs aangepast en readonly gemaakt, zelfs de present_normal.cfg in de pak0 aangepast (maar dat mocht niet van ET). Wat kan ik nu nog doen om et gewoon in r_mode 8 te laten starten? (Geen parameter in de snelkoppeling, het moet ook met xfire en ase werken)
Dat zijn allemaal truuks die niet nodig zijn ;)

Ik ga er even vanuit dat je handmatig via r_mode 8 en vid_restart wel je scherm in de juiste resolutie weet te krijgen:

1) Het is mogelijk dat ET standaard in een soort "safe mode" start. Dan krijg je idd r_mode 4 bij het opstarten. Dit heeft o.a. te maken met de "com_crashed" cvar. Er staat iets in de startpost van dit topic over wat je daar tegen kan doen.

2) Waarschijnlijk heb je een foutje in je config zitten in het stuk er boven de r_mode regel (sluitaanhalingsteken vergeten oid).

Vergeet verder niet dat een "autoexec.cfg" pas wordt toegepast zodra je een map laadt (tenzij je met de hand een "exec autoexec.cfg" doet). En ik denk zelfs slechts eenmaal per keer dat de etpro dll geladen wordt. Dus zeg maar 1x per sessie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58485

Ik speel dit spel al een lange tijd eigenlijk.... Hang het meeste rond op LZ american (70.86.188.218:27960), M'n XP (save) is rondt de 11000, alle rangen gehaald... leuke is met choking-grenades gooien :D je hoort ze dan ook aankomen... en ICM je flamethrower flamen maar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
"com_crashed 0" is het toverwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autoreply
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05 06:13
Ik draai zelf Ubuntu (Dapper) en wil ook graag ET spelen. In de openingspost staat een link naar een volledige installer, maar die doet het niet meer. Ook op de site is niets te vinden. Heeft wellicht iemand deze file nog?

Ik heb nu de .run, maar geen idee wat ik daar eigenlijk mee aan moet.

http://enemy-territory.4p...viewtopic.php?180747.post

Hij doet het niet :?

[ Voor 30% gewijzigd door Autoreply op 18-01-2007 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Autoreply schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 17:03:
Ik draai zelf Ubuntu (Dapper) en wil ook graag ET spelen. In de openingspost staat een link naar een volledige installer, maar die doet het niet meer. Ook op de site is niets te vinden. Heeft wellicht iemand deze file nog?

Ik heb nu de .run, maar geen idee wat ik daar eigenlijk mee aan moet.

http://enemy-territory.4p...viewtopic.php?180747.post

Hij doet het niet :?
De .run file is een shell-script dat zichzelf installeert. Uiteraard moet je dit shell-script wel executable permissie geven. Vervolgens kan je hem via een shell starten.

Echter, het installeren van ET op een linux machine is niet geheel een trivialiteit. Het vereist heel wat geneuzel om alle tussentijdse patches uit te voeren en punkbuster up-to-date te krijgen (anders kan je niet echt online spelen). Verder zijn er ook nog complicaties als je ook nog het programma teamspeak gebruikt (dit programma gebruikt nog het oude OSS geluidsbibliotheek wat maar 1 programma toestaat om van geluid gebruik te maken. Daarvoor zijn wel wat truuckjes maar dat was een nogal groot gekloot).

Verder merk ik dat er een bepaalde tijd (latency) zit tussen muis-acties en op het scherm het uitgevoerd zien (t.o.v. ET onder windows). Dit laatste heb ik nog niet op kunnen lossen. Maar ik speel zelf dan ook gewoon onder windows....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Hey weet iemand een programma dat met ET werkt voor een Logitech G15? Heb zelf ApllET gevonden maar die crashed. :(. Wat ik wel heb is:

- Xfire ding
- Teamspeak
- Winamp
- AMD iets.

Alvcast bedankt :)

Ow en mag ik als 1 mans clan bij de lijst van Nederlandse clans? #boeiend is de naam :P

[ Voor 17% gewijzigd door Illegal_Alien op 20-01-2007 10:18 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Illegal_Alien schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 10:17:
Hey weet iemand een programma dat met ET werkt voor een Logitech G15? Heb zelf ApllET gevonden maar die crashed. :(. Wat ik wel heb is:

- Xfire ding
- Teamspeak
- Winamp
- AMD iets.

Ow en mag ik als 1 mans clan bij de lijst van Nederlandse clans? #boeiend is de naam :P
#boeiend @ qnet ftw!

speel de laatste tijd weer wat ET, blijft leuk. ook weer sp van rtcw uitgespeelt lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fustire
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-08-2022
Outerspace schreef op woensdag 20 december 2006 @ 10:21:
Happy Posting:

To Do:
Server IP's aanpassen. Iemand die nog zijn/haar of andere goede servers weten mogen even een berichtje achterlaten.
offtopic:
zie Hey je bent iets belangrijks vergeten
Mijn servers, wel een beetje noobish maar echt fun.

Sunny 1: 81.171.125.208:27960
Sunny 2: 81.171.125.208:27961
Sunny 3: 81.171.125.208:27962

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197988

Ik ben vergeten hoe de code was waarmee ET automatisch met ETpro opstart.

Het was iets van '+set etpro'

Vast wel iemand die het weet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Anoniem: 197988 schreef op zondag 21 januari 2007 @ 14:00:
Ik ben vergeten hoe de code was waarmee ET automatisch met ETpro opstart.

Het was iets van '+set etpro'

Vast wel iemand die het weet? :)
code:
1
+set fs_game etpro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Illegal_Alien schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 10:17:

- Xfire ding
- Teamspeak
- Winamp
- AMD iets.

Ikzelf heb sinds kort ook een G15 toetsenbord. Wat mij opviel is dat als ik mijn forwardkey ingedrukt houdt en vervolgens naar links strafe en daarna naar rechts wil strafen (voor de duidelijkheid forward key blijft ingedrukt) dan blijft ik naar links lopen (andersom geldt precies hetzelfde).

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Anoniem: 102055 schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 10:30:
[...]

Ikzelf heb sinds kort ook een G15 toetsenbord. Wat mij opviel is dat als ik mijn forwardkey ingedrukt houdt en vervolgens naar links strafe en daarna naar rechts wil strafen (voor de duidelijkheid forward key blijft ingedrukt) dan blijft ik naar links lopen (andersom geldt precies hetzelfde).

Iemand een oplossing?
Hmm ik heb vandaag mijn G15 binnengekregen maar ik heb hier geen problemen mee :/
Heb je de laatste drivers etc. erop gepleurd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

alleen van het cd-tje opdat ik ergens had gelezen dat de nieuwste drivers weer bepaalde problemen gaven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hinsunderkop
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 31-03 13:48
Een vraag voor de alwetenden. Deze week heb ik met succes (how hard can it be)
een paar keybinds gemaakt om snel van class te kunnen wisselen.
Hiervoor gebruik ik het team-command en de bijbehorende codes (bv B 1 8 37).
Het probleem is nu echter dat als ik met een thompson rondloop ik geen MP40 meer
kan oppikken en andersom ook niet. Is er een oplossing om dit probleem te omzeilen?
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mag volgens mij geen probleem zijn.
Hier mijn class-selection uit m'n cfg

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
bind F1 "class m 1; vstr medic"
bind F2 "class e 1; vstr engi1"
bind F3     "class e 2; vstr engi2"
bind F4     "class f 1; vstr fdops"
bind F5     "class s 2; vstr mg42"
bind F6 "class s 4; vstr panzer"
bind F7     "class c 2; vstr cover1"

set medic   "say_buddy ^0.^7Medic ^7smg;bind mwheelup vstr spweap1;bind mwheeldown vstr spweap2"
set engi1   "say_buddy ^0.^7Engineer ^7smg;bind mwheelup vstr spweap1;bind mwheeldown vstr spweap2"
set engi2   "say_buddy ^0.^7Engineer ^7rifle;bind mwheelup vstr spweap1;bind mwheeldown vstr spweap2"  
set fdops   "say_buddy ^0.^7Field Ops ^7smg;bind mwheelup vstr spweap1;bind mwheeldown vstr spweap2"
set panzer  "say_buddy ^0.^7Soldier ^7Panzer;bind mwheelup vstr spweap1;bind mwheeldown vstr spweap2"
set cover1  "say_buddy ^0.^7Covert Ops ^7FG42; bind mwheelup vstr spweap1;bind mwheeldown vstr spweap2"
set mg42    "say_buddy ^0.^7Soldier ^7mg42;bind mwheelup vstr spweap1;bind mwheeldown vstr spweap2"
set spweap1 "weaponbank 5;cg_drawgun 1"
set spweap2 "weaponbank 6;cg_drawgun 1"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hinsunderkop
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 31-03 13:48
Hmm... class etc werkt bij mij niet. Ligt misschien aan de mod. Ben er nu net achter
dat als ik het laatste cijfer weg haal het wel lukt. Geen problemen meer dus :*) .
Toch bedankt voor het reageren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207566

Hooooi:) sommige kenne me :) ik ben Mocro die kutjoch van DB server:) Hoi iedereen:) maaaarree heb hulp nodig

ik heb nu windows vista...maar heb geen driver meer voor wolfenstein me videokaart is Asus v9400 Magic MX 4000 iemand hulp aanbieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Laatst online: 16-04 18:11

Shaggy

Misantroop pur sang

Wie weet er welke lijn dit is in je cfg: Crosshair Healt Info ( staat bij mij nu op yes, maar moet no zijn. Alleen kan ik hem niet zo vinden in mijn autoexec?

Making an ass of myself since the 70's

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste