toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
shaggy8675 schreef op maandag 05 februari 2007 @ 19:22:
Wie weet er welke lijn dit is in je cfg: Crosshair Healt Info ( staat bij mij nu op yes, maar moet no zijn. Alleen kan ik hem niet zo vinden in mijn autoexec?
1
| seta cg_crosshairhealth 0 |
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Ehh de gewone nv4.dll (standaard nvidia driver) die in Vista zit zou het gewoon moeten doen, misschien is het meer een probleem met WTVerwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 22:53:
Hooooi:) sommige kenne meik ben Mocro die kutjoch van DB server:) Hoi iedereen:) maaaarree heb hulp nodig
ik heb nu windows vista...maar heb geen driver meer voor wolfenstein me videokaart is Asus v9400 Magic MX 4000 iemand hulp aanbieden?
tja iedereen wil daar wel spelen, helaas kunnen er waarschijnlijk weer maar een stuk of 8 teams meedoen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
In mijn scripts staan alleen de nummers 1.2.3.4.5 en dus niet forward bunker, ammo/health, bankspawn etc etc. Verder is er geen onderverdeling tussen allies en axis.
Weet iemand waar ik een scripje kan vinden waarin wel de spawnplek wordt aangegeven?
In mijn config staat een uitgebreid spawnselectie script die voor elke map gedetaileerde info geeft.lil schreef op maandag 12 februari 2007 @ 16:25:
Weet iemand waar ik een scripje kan vinden waarin wel de spawnplek wordt aangegeven?
dankje, ik zal hem meteen eens gaan testen. Bedankt alvastph4ge schreef op maandag 12 februari 2007 @ 16:40:
[...]
In mijn config staat een uitgebreid spawnselectie script die voor elke map gedetaileerde info geeft.
Bestaan er ook spawntimers/dynamitetimers die min of meer automatisch werken? (die geven dus aan wanneer de enemie spawt)
Ik zie ze soms wel op servers dat mensen ze gebruiken maar hoe werken ze? Moet je altijd handmatig de tijden invoeren? Of zoekt zo'n ding ook autmatisch de spanwtijd?
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Hacks ja, die zijn natuurlijk niet toegestaanlil schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 13:22:
Sorry voor de dubbelpost.
Bestaan er ook spawntimers/dynamitetimers die min of meer automatisch werken? (die geven dus aan wanneer de enemie spawt)
Ik zie ze soms wel op servers dat mensen ze gebruiken maar hoe werken ze? Moet je altijd handmatig de tijden invoeren? Of zoekt zo'n ding ook autmatisch de spanwtijd?
Wat Outerspace zegt klopt inderdaad.
Er zijn 2 soorten spawntimers (zover ik weet, die in etpro gebruikt worden).
Nummer 1 is die wat ph4ge postte, je voert de spawntijd in en met een toets laat je dan de spawntijden zien aan je (fire)team. Bijv: Je voert 25 in, en jijzelf bent axis in braundorf. Je script ziet dat bij 25 ook 05 en 55 horen, dus laat hij mooi aan je teammates zien 'enemy spawns @ 05 / 25 / 55'.
Nummer 2 is een etpro (ingebouwde) spawntimer. Bijv: Ik heb autoexec_adlernest.cfg, met hierin:
1
2
3
| bind CTRL "vstr initspawn" set spawn_axis "timerSet 30" set spawn_allies "timerSet 20" |
Dus als ik axis ben in adlernest, en ik zie allies op 13 spawnen, duw ik op control en begint de etpro timer net als je eigen spawntimer elke keer vanaf 20 seconden naar 0 te tellen (in een loop).
[ Voor 3% gewijzigd door h3ll op 25-02-2007 11:39 ]
Verwijderd
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Verwijderd
Dat is niet zo eenvoudig. Volgens mij heb ik daar ooit eens naar gekeken namelijk. Weet de precieze details niet meer.Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 15:32:
als je bijvoorbeeld met iemand meekijkt, en je bekijkt de stats via ALT, dan zie je ook die persoon zijn kills, deaths, headshots enzovoort, dus het zou toch mogelijk moeten zijn deze info ergens handmatig op te halen (hoop ik ^^)
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Verwijderd
is er geen overzicht van alle variabelen in het spel of een source code van het spel dat beschikbaar is om in te kijken?edit: kheb eens gezocht en de source code gedownload, eens zien of ik daarmee iets kan aanvangen
edit2: /statsall werkt blijkbaar op de gewone et ook en toont zo goed als alles dat ik nodig heb
thanks ;-)
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2007 06:06 ]
Zijn deze guids gekoppeld aan je hardware of ip-adres?
Hoe kun je ze veranderen?
nog steeds moeite om gewoon te zeggen dat je gebanned bent?lil schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 17:56:
Wat is het verschil tussen een Punkbuster GUID en een ET Pro GUID?
Zijn deze guids gekoppeld aan je hardware of ip-adres?
Hoe kun je ze veranderen?
*kuch*
http://en.wikipedia.org/wiki/PunkBuster#Hardware_bans
This message was sent on 100% recyclable electrons.

[ Voor 20% gewijzigd door h3ll op 29-03-2007 00:03 ]
*zucht*Ryan666 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 00:01:
Ja iddOm eerst een topic te openen met de vraag hoe je je IP-adres verandert en dan hier te vragen hoe je je etpro en pbguid veranderd is idd een beetje vaag, heb je n CB ban ofzo? Hierover trouwens nog, ik heb ook @home en heb in de laatste maand 2x n nieuw IP gekregen dus :x
ik hoef eigenlijk alleen maar te weten waaraan een etpro guid gekoppeld is.
Aan hardware (harde schijf, netwerkkaart of wat dan ook?)of aan je ipadres?
ik heb een ban op 1 server omdat ik een besmette file in mijn ETmap had staan (vraag me niet hoe...kan je er geen antwoord op geven snap t zelf ook niet). Omdat ik CB speel en hiermee verder wil gaan kom ik nu waarschijnlijk in de probs omdat er een yawnvermelding is. Omdat ik geen hardware bann heb ofzo, kan gewoon op alle ET servers spelen alleen op 1 server niet is er opzich niet zoveel aan de hand. Alleen de yawnvermelding. Das mijn verklaring.
Dus als iemand weet waaraan de ETproguid gekoppeld is kan ik bijvoorbeeld een nieuwe netwerkkaart erin plaatsen mocht dit nodig zijn. Als dan mijn guid ook verandert anders heeft t geen nut.
ps.
@Ryan666 => hoe heb je dit nieuwe IPadres gekregen?
[ Voor 8% gewijzigd door lil op 29-03-2007 17:09 ]
etpro guid is relatief makkelijk te veranderen. bij mij veranderd ie al als ik hardeschijf erbij doe of de setup van hdd's anders doe..lil schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 17:05:
[...]
*zucht*
ik hoef eigenlijk alleen maar te weten waaraan een etpro guid gekoppeld is.
Aan hardware (harde schijf, netwerkkaart of wat dan ook?)of aan je ipadres?
ik heb een ban op 1 server omdat ik een besmette file in mijn ETmap had staan (vraag me niet hoe...kan je er geen antwoord op geven snap t zelf ook niet). Omdat ik CB speel en hiermee verder wil gaan kom ik nu waarschijnlijk in de probs omdat er een yawnvermelding is. Omdat ik geen hardware bann heb ofzo, kan gewoon op alle ET servers spelen alleen op 1 server niet is er opzich niet zoveel aan de hand. Alleen de yawnvermelding. Das mijn verklaring.
Dus als iemand weet waaraan de ETproguid gekoppeld is kan ik bijvoorbeeld een nieuwe netwerkkaart erin plaatsen mocht dit nodig zijn. Als dan mijn guid ook verandert anders heeft t geen nut.
ps.
@Ryan666 => hoe heb je dit nieuwe IPadres gekregen?Heb je iets speciaals moeten doen/zeggen/vragen?
En zoiezo zoek eens op internet. Dit is makkelijk te vinden. Een hardware ban is moelijker die is gebaseerd op meerdere dingen. En ook ik vind raar dat je 'een file in je folder hebt' ik speel 3 jaar ET en heb nog nooit yawn melding gehad of een file. Dus kom niet met dat gelul van blabla, ik geloof er geen hond van. Eigen schuld dikke bult, cheaten is cheaten ook al test je het uit op private server of op een non-pb etpro server. Maakt allemaal niks uit. En welke file is dat en op welke server is het?
dat zegt nogal wat.
Verwijderd
Ergens op dit forum heb ik wat gelezen hoe je alle bits (Colour depth etc) het beste kan instellen, je maxpackets en fps enzo. kan iemand herposten ?
www.xfire.be staat veel configs van spelers en gebruik je grote vriend google en de startpost.Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 13:29:
Heb config tips nodig!
Ergens op dit forum heb ik wat gelezen hoe je alle bits (Colour depth etc) het beste kan instellen, je maxpackets en fps enzo. kan iemand herposten ?
Verwijderd
het is alleen voor je eigen PC je moet het instellen op je bits zelf enzoVerwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 13:29:
Heb config tips nodig!
Je download gewoon een config van xfire en die pas je aan? :xVerwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 12:29:
[...]
het is alleen voor je eigen PC je moet het instellen op je bits zelf enzo
Heb rtcw net opnieuw installed, maar nog steeds zelfde error waardoor ik na 5sec spelen wordt gekickt.
[ Voor 48% gewijzigd door enermax op 22-04-2007 17:49 ]
Verwijderd
bs er zijn genoeg servers zonder hacker .Erazzzer schreef op zondag 07 januari 2007 @ 22:46:
Sorry, ik moet even mijn frustraties kwijt
AAAHHH#@^&$%@#&*$%@#*$^&#@%*$^&#@%$*@
Ben de hele avond al op zoek naar een cheaterloze server. Dutchbat ligt 3 dagen plat en er is geen enkele server die geen cheater heeft. Wat is dat toch weer de laatste tijd met dat gecheat?
dutcbat is trouwens wel een leuke server heb ik van de week een paar keer op gespeeld
anyway
er zijn zat servers waar er flink op gelet wordt.
skills ok geen probleem.maar bv alleen rambo medic spelen is bij ons zo voorbij .
en bij twijfel vragen we netjes om te switchen van class ,
heeft ons al leuke uurtjes opgeleverd
een machtige rambo ,die als engineer of fops zo fantastisch op ze muil gaat
ja leedvermaak is echt uber dan
je bent altijd vrij onze server proberen ,is later op de avond meestal gevuld ,
zitten we daar niet zitten we bij onze allied brothers
82.94.105.190:27960 legion2.org
of onze buren 213.19.130.64:27960 blooddonors

Ik heb een logitech G5 muis. Deze muis heeft 10 functies/knoppen
Linkerbutton, Rechterbutton, Scrollwheel naar links duwen, scrollwheel naar rechts duwen, scrollwheel indrukken, omhoog scrollen, omlaag scrollen, vorige buttom aan de zijkant, + knop dpi, - knop dpi.
Ik gebruik voor ET momenteel alleen, Linkerbutton, Rechterbutton, wheelup en wheeldown en het vorige knopje aan de zijkant (5 functies dus).
Mijn vraag is kun je de 10 functies die de G5 ondersteunt ook een functie geven in ET? En zo ja hoe moet dat?
Bijvoorbeeld de dpi knopjes een functie geven en naar links/rechts scrollen.
Bedankt
haha is goed. FF proberen of ik hem een pm of email kan sturen.Outerspace schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 20:26:
Volgens mij moet dat werken, kijk anders eens als je shaggy8675 kan contacteren. Hij heeft er één en speelt te vaak ET
Bedankt voor de tip, hoop dat hij me kan helpen.
[ Voor 8% gewijzigd door lil op 15-05-2007 20:52 ]
misschien nog nuttige info voor bovenstaande post. Ik begrijp het echter niet.
Wie helpt me?
Als jij in de muis software de extra knoppen die je wilt gebruiken bind aan een normale toets.lil schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 23:11:
http://enemy-territory.4p...orum_viewtopic.php?171965`
misschien nog nuttige info voor bovenstaande post. Ik begrijp het echter niet.
Wie helpt me?
Dan in je et config deze bind aan het comando dat je wilt gebruiken dan werken toets en muis knop.
dus lean (standaard) is q en e.
dus dan bind je in je muis software scrollink aan q en scrollrechts aan e. en dan moet je in ET kunnen leanen door je scrollwheel te bewegen.
denk het spel weer eens "even" te gaan spelen, na lange tijd niet meer gedaan te hebben, ben je gewoon een kwartier bezig online te raken, omdat elke server zo nodig z'n custom menutje en geluidjes moet hebben... te downloaden á 5 kb/sec...
zo schiet het toch niet op

Dan zet je je download toch uit? Autoupdate uitzetten en downloads uitzetten.greatgonzo schreef op maandag 21 mei 2007 @ 20:36:
grrr...
denk het spel weer eens "even" te gaan spelen, na lange tijd niet meer gedaan te hebben, ben je gewoon een kwartier bezig online te raken, omdat elke server zo nodig z'n custom menutje en geluidjes moet hebben... te downloaden á 5 kb/sec...
zo schiet het toch niet op
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
nooit geweten dat dat konRazor.Timo schreef op maandag 21 mei 2007 @ 20:40:
[...]
Dan zet je je download toch uit? Autoupdate uitzetten en downloads uitzetten.

afaik werkt het niet met al die custom shit, die moet je helaas per se hebben
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Verwijderd
Al die custom sounds en skins hoef je echt niet te downloaden hoor. Enige wat ik altijd download zijn de maps en ETpro. Vervolgens zoek ik een server die een map heeft die ik ook heb.Jazzper schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 07:52:
ja dat werkt dus alleen als je mappen moet downloaden die hij op dat moment niet speelt.
afaik werkt het niet met al die custom shit, die moet je helaas per se hebben
Ik speelde eerst altijd met een sens van 3 ongeveer op 2000 DPI. Totdat ik hoorde dat de "echte goeie" spelers met hele lage sens speelden.
Nu speel ik met een sens van 0.4 op 2000 DPI. Echter in close combat zuig ik zwaar omdat t draaien zo sloom als de tering gaat.
Hoe lossen jullie zoiets op?
Zou het handig zijn een sens toggle te maken ofzo? Dunno.... k zeg maar iets he...
[ Voor 10% gewijzigd door lil op 04-06-2007 12:13 ]
En idd de meeste 'pro's' gamen met een lage mousesense.
Zelf speel ik met een sense van 6 maar ik vind 3 al vrij laag hoor
0.4 is naar mijn idee echt idioot laag maargoed het ligt ook een beetje aan welke dpi instellingen je gebruikt.
edit:
Over die sense toggle, veel spelers gebruiken dat om te switchen tussen close & far combat situaties, 1on1 vs sniper bijv. Hetzelfde geldt voor FOV trouwens.
[ Voor 19% gewijzigd door Pendaco op 04-06-2007 12:23 ]
Echter hangt het ook enorm af van je muis, muis snelheid in windows ed.
G5 logitech muis
Edit: Hmm, na opnieuw installeren werkt het
[ Voor 11% gewijzigd door Snippertje op 09-06-2007 19:43 ]
dr zijn nog genoeg cheaters in clans die ettv spelen, waaronder hele goeie. Kijk gewoon maar es op netcoders, daar zeggen ze gewoon aan topclans private hacks verkocht te hebben. Alleen probeer ze maar eens te betrappen he, das was ook t probleem met de perfo ...ph4ge schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 23:22:
wel een drama de laatste tijd zeg op xfire, eerst natuurlijk rond zp/p5 die de semi finale winnen met gebuste cheaters die eigenlijk maar hoopten dat de ban na de match komt, en nu ook weer een intense speler, perfo busted.
[ Voor 7% gewijzigd door lil op 10-06-2007 01:56 ]
Ik kan ET niet meer opstarten omdat deze melding de hele tijd tevoorschijn komt....
<?xml version="1.0" encoding="utf-8" ?>
<ExceptionReport Version="4">
<Application Build="26492" Command=""C:\Program Files\Wolfenstein - Enemy Territory\ET.exe" +connect 82.211.37.101:28101"/>
<OperatingSystem Type="2"><Version Major="5" Minor="1" Build="2600"/></OperatingSystem>
<Exception Code="C0000005" Address="40DD5960"><Module Section="0001" Offset="000B4960" FileName="C:\PROGRA~1\WOLFEN~1\etpro\cgame_mp_x86.dll"/></Exception>
<Registers EAX="0D198B98" EBX="7C403092" ECX="FFFFFFFF" EDX="7C403092" ESI="0001869F" EDI="7C3DF156" CS="001B" EIP="40DD5960" SS="0023" ESP="01FD6B50" EBP="7E390000" DS="0023" ES="0023" FS="003B" GS="0000" Flags="00210202"/>
<BackTrace>
<Frame ProgramCounter="40DD5960" StackAddress="01FD6B50" FrameAddress="7E390000">
<Module Section="0001" Offset="000B4960" FileName="C:\PROGRA~1\WOLFEN~1\etpro\cgame_mp_x86.dll"/>
<StackHexDump From="01FD6B50" To="01FD6BD0">00 00 3a 7c 4c d3 3d 7c b9 46 d4 40 92 30 40 7c 98 8b 19 0d 9c 01 00 00 ac 6b fd 01 f8 db fd 7f e8 22 14 00 65 5a 91 7c 00 00 00 00 70 80 00 00 70 80 00 00 00 00 00 00 f8 db fd 7f 1c 6d fd 01 00 00 00 00 74 6d fd 01 00 00 00 00 5c 6e fd 01 00 00 00 00 1c 6c fd 01 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 12 00 0a 02 00 dc fd 7f 00 00 00 00 02 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00</StackHexDump>
</Frame>
</BackTrace>
</ExceptionReport>
hoewel ik ook geloof dat er genoeg toppers zijn die niet altijd even schoon zijn (geweest). de hele community zit gewoon vol hacks en is veel te tolerant. waar trek je de lijn, mag je 1x in public gepakt worden, meerdere keren, mag het ook in 3v3, pracs? wanneer verjaart het, na een maand, half jaar, jaar? Zero tollerance, helaas kent het grootste gedeelte van de community dit begrip niet.lil schreef op zondag 10 juni 2007 @ 01:55:
[...]
dr zijn nog genoeg cheaters in clans die ettv spelen, waaronder hele goeie. Kijk gewoon maar es op netcoders, daar zeggen ze gewoon aan topclans private hacks verkocht te hebben. Alleen probeer ze maar eens te betrappen he, das was ook t probleem met de perfo ...
Ik zou het een goude oplossing vinden als iig grote competities als de EC alleen voor volwassenen worden. Dan weet je toch zeker dat mensen de beschikking hebben over hun eigen hw en pc, en volwassen met elkaar omgaan en hopelijk de verleiding van cheats makkelijker kunnen weerstaan. Ook voorkom je dan dat kinderen van 14 jaar dag en nacht achter de pc zitten met als doel de EC te halen. Tot je 18e gewoon ladders en kleine competities, en daarna kan je eventueel doorstromen.
edit: @ lil gfx drivers updaten of juist een oudere versie pakken, spyware scannen en opnieuw installeren in een schone folder, en draai pbweb. wss is het dan wel gefixed.
[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 12-06-2007 12:48 ]

Ik vraag me af of de meesten niet zullen overstappen op ET:QW wanneer deze eindelijk uitkomt, het naam & clan registratie gebeuren ziet er iig veelbelovend uit.
Ik speel nu al een tijdje ET en kijk regelmatig ETTV om zo wat dingen te leren. Vaak zie ik die gasten aimen van mega ver af terwijl ik zelf niet eens kan zien waarop ze aimen (met als gevolg 3 hs ofzo
Hebben die jongens nou zo'n goeie cfgs? Waar zitten de verschillen in behalve dat ze gewoon beter schieten en slimmer spelen dan mij?
Om iets simpels te zeggen... wat is het verschil tussen mijn cfg en die van tekoa, MAus (je weet wel bekende ETTV gasten) etc etc?
[ Voor 75% gewijzigd door lil op 13-06-2007 11:22 ]
Verwijderd
Ook tweaken van je Config is niets nieuws meer. Het loaden van een Mod in je ET is verouderd, men gebruikt 'hooks' deze dagen. Ik vind het knap bijzonder dat iemand uberhaubt een cheat nodig moet hebben, hierdoor sterft het halve 'goodwill' van vele mensen gewoon als je tegen iemand aan het hakken bent met een cheat

Vaakgenoeg betrap je zo ook, gewoon goed op zijn speelgedrag letten, kijken naar 'buitengewoon'.
Maar ja. Ik speel nog vaak op LZ, 70.86.188.218:27960 , maar ook daar komen newbs

Volgens mij is het nu al zo'n half jaar terug dat ik een beetje goed ET heb gespeeld.
Ik speelde weleens op efterlyst, altijd wel een leuke server. Of op die van BIO (mits die al niet vol zit

Verwijderd
Laatste patch ook gepakt?
Wil nog wel even toevoegen dat ik ontzettend plezier heb in het gooien van knifes naar Field-ops die alleen maar campen danwel achter muurtjes verbergen om zo een airstrike of airsupport te gooien
iemand die mij hiermee kan helpen? Of een emailadres of zoiets dergelijks heeft van iemand die er heel veel verstand van heem?lil schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 01:02:
Edit: zijn er hier toevallig spelers die echt veel verstand van CFG's hebben? Misschien kunnen zij die van mij eens doorlichten. Vooral met veraf schieten heb ik problemen...
Ik speel nu al een tijdje ET en kijk regelmatig ETTV om zo wat dingen te leren. Vaak zie ik die gasten aimen van mega ver af terwijl ik zelf niet eens kan zien waarop ze aimen (met als gevolg 3 hs ofzo).
Hebben die jongens nou zo'n goeie cfgs? Waar zitten de verschillen in behalve dat ze gewoon beter schieten en slimmer spelen dan mij?
Om iets simpels te zeggen... wat is het verschil tussen mijn cfg en die van tekoa, MAus (je weet wel bekende ETTV gasten) etc etc?
met control toggle ik tussen dichtbij en veraf
feitelijk verandert die:
- de fov
- de mouse sens
- een echo
ideaal
speel trouwens nu veel Urban Terror 4. Voelt aan als ET met moderne wapens. Wel leuke afwisseling (kleine review van mijn hand).
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
gebruik ik ookJazzper schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:52:
Ik gebruik een zoom voor veraf
met control toggle ik tussen dichtbij en veraf
feitelijk verandert die:
- de fov
- de mouse sens
- een echo
ideaal
Ik weet vrij zeker dat veel mensen niet hun echte config met alle details vrij willen geven, vooral de "pro's" niet.ph4ge schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:31:
de meeste mensen uploaden hun config, op www.xfire.be bv kan je veel configs van bekende spelers. ik wil je ook wel helpen om zelf een config te maken, dan moet je me maar ff pmen op quakenet #alis
ik wil proberen naar je channel te komen maar dan zegt ie "Cannot join channel, you must be authed to join (+r)"
[ Voor 21% gewijzigd door lil op 13-06-2007 12:36 ]
wellicht niet, maar dat maakt niet zoveel uit. in tegenstelling wat sommige mensen denken is een config niet heel speciaal en spelen uberliete spelers niet met een extra 1337 config waardoor ze zo goed zijn. het gaat er vooral om settings te vinden die je zelf fijn vind, dat je goede prettige zichtbaarheid hebt en dat je nog een leuke FPS over houdt. Oja en sommige scriptjes zijn ook handig, maar zullen niet de oorlog voor je winnen. Ik ben nu online, maar ik ga zo werken. Als je snel ben kan ik je denk ik wel alvast opweg helpen.lil schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 12:34:
Ik weet vrij zeker dat veel mensen niet hun echte config met alle details vrij willen geven, vooral de "pro's" niet.
[offtopic]sorry lil dat ik niet erg beschikbaar ben
[ Voor 15% gewijzigd door ph4ge op 13-06-2007 21:08 ]
Duality: i5 4670K@4.2Ghz || Gigabyte Z87X-UD4H || 32GB Corsair 1600 || EVO 250GB + 2x4TB WD RE R1 || Radeon HD6970 || Lian Li V1000b || Seasonic 650w S12g || X-fi || => EK Supreme HF Ni-EK Supremacy GPU Ni-PA120.3-PA120.1-MCP355-MIPS ramfreezer 4
* Outerspace heeft een probleem met ET en ET 2.60b

demo.cfgRazor.Timo schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:24:
Wat ook weleens leuk is, ipv een config voor goed schieten enzo. Gewoon een config met alles op allermooist en alles ingeschakeld. Dat is ook best een leuke ervaring. Overal ontploffingen enzo
Dat neem je dan op met bv Fraps of hoe het ook al weer heet en klaar ben je.
Het moet kunnen werken, tenzij punkbuster weer eens dwars ligt. Maar wat gaat er mis, crashen?Outerspace schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 12:25:
Ik heb hier nooit last van gehad?
* Outerspace heeft een probleem met ET en ET 2.60bWerkt niet
Had ik niet een keer beloofd om met je af te spreken nu je in Utrecht woont? Ik kan natuurlijk ook een keer bij je thuis langskomen, dan kijken we er ff na
[ Voor 3% gewijzigd door Infinitive op 03-07-2007 18:53 ]
laat maar zittenInfinitive schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 18:52:
[...]
Het moet kunnen werken, tenzij punkbuster weer eens dwars ligt. Maar wat gaat er mis, crashen?
offtopic:
Had ik niet een keer beloofd om met je af te spreken nu je in Utrecht woont? Ik kan natuurlijk ook een keer bij je thuis langskomen, dan kijken we er ff na

en ja, zoiets heb je aangegeven

[ Voor 7% gewijzigd door Outerspace op 03-07-2007 19:48 ]
set nick1 "name ^0-^3*^0W^3I^0*^3- ^0DEVIL; set nick_toggle vstr nick2
set nick2 "name ^>|^346^>|^1VAL^7ENT^2INO; set nick_toggle vstr nick1
set nick_toggle "vstr nick1"
bind f4 "vstr nick_toggle"
Bij mijn eerste naam zit er een spatie tussen mijn clan tag en naam. Maar dit pakt hij dus niet, als ik dit scriptje gebruik houdt de naam op bij -*WI*-
de andere naam werkt wel goed....wat doe ik verkeerd?!
Ps4/switch gamer
Verwijderd
Ik ben bereikbaar op x-fire op de naam, sirhc13 of laat gewoon hier een berichtje achter
Perfect, dank u.Pendaco schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 17:01:
In plaats van "name > "set name .... gebruiken?
Ps4/switch gamer
Maar ik wil een zelf een config maken.
Dat speelde ik echt lang geleden.
Leuk om weer eens te proberen, ik ga niks tweaken aan de config. Patchen en fraggen. KIjken of ik t nog kan
Zelf (nog) niet geprobeerd maar het zou in theorie een hoop tijd kunnen schelen
bron: http://88.198.24.75/comments.php?news_id=911quote: http://Wolfmap.de"OK - in order to help noobs get into the game, I have rolled up a Windows Install package for 'Wolfenstein: Enemy Territory'. It is a 265MB download that installs a ready-to-run setup of version 2.60b + updated PunkBuster which is needed to play on all the servers out there." ~CannonFodder
Download:
--> Wolfenstein: Enemy Territory 2.60b (Windows)
This is a true stock install - no extras, mods or other funny business.
Quelle: USEF ET Division
Ah, thx! Heb even geen gamebak maar alleen een standaard laptop, maar wilde toch ff ET doen. Gewoon de ugly cfg gepakt en gaan met die banaan met een slappe gf2goph4ge schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 23:24:
deze heb ik zelf gebruikt, werkt prima http://xfire.be/?x=tutorial&mode=item&id=32
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Cons:::BB4E
jazeker, alleen de community is helaas stuk minder geworden door al die cheatersshameblaster schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:00:
blijft leuk, speelhet nog af en toe
zo speelde ik laatst op bio savonds. Van de 16 spelers die er aan het spelen waren hadden er 10 een rood yawn verleden ! Dan ga je je toch meteen afvragen wrom de "betere" spelers cheaten of hebben gecheat. En natuurlijk vraag je je meteen af (en terecht lijkt me) of ze nog steeds cheaten terwijl jij tegen hun cheat.Zenix schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 14:10:
[...]
jazeker, alleen de community is helaas stuk minder geworden door al die cheaters
[ Voor 22% gewijzigd door lil op 05-09-2007 12:29 ]
(let bij de ban verwijzingen naar punksbusted.com en pbbans.com vooral op het ip adres en het land van herkomst)
Maar de cheaters en kleine kindjes nemen idd toe de laatste tijd, het is daarom erg jammer dat punkbuster weer eens roet in het eten moet gooien door nu die nieuwste punkbuster service verplicht te maken. Er zijn ontzettend veel mensen, vooral met mindere pc's, die nauwelijks tot niet met de nieuwe service kunnen spelen

[ Voor 9% gewijzigd door Pendaco op 05-09-2007 21:17 ]
Nee ik ga niet, en ik denk dat je over de rest ook gelijk hebt. Het is zo jammer dat de echte opvolger zolang op zich laat wachten. Straks gaan alle et spelers over naar andere games CoD,css en qwph4ge schreef op donderdag 06 september 2007 @ 19:27:
gaan er nog mensen naar CDC3? zelf ga ik helaas niet, ET is echt dood voor mij en ik heb echt geen tijd om een lang weekend in Enschede door te brengen. Lijkt me wel een ideale afterparty voor het leven van ET.
Wel heel weinig informatie natuurlijk
* Outerspace heeft een gevoel dat ET een beetje erg dood is. Zelf ben ik erg lang inactief met het spelletje en bijna fulltime CS:S aan het doen.
Wij zijn iig van plan om in een mixed community over te gaan, Enemy Territory + Quake Wars. Wellicht dat het nieuwe ETAce project nog voor wat opleving gaat zorgen?
Ik lees wel (op o.a. crossfire.nu) dat ET op competitief niveau vrij rap aan t uitsterven is.
Ja, er is gewoon te weinig innovatie. Spel wordt saai voor de die hards. Het is nu beetje altijd hetzelfde terwijl vroeger zat er nog erg veel verschil in. Als ik nu ET speel lijkt het niet echt of ik tegen andere mensen speel maar heb ik het gevoel dat ik tegen een computer speel. Omdat het allemaal zo voorspelbaar is. Er is amper nog een verrasingselement, en dat maakte het juist leuk en spannend.Pendaco schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 21:52:
Het is idd wel langzaam aan het uitsterven krijg ik t idee. Ik ben zelf ook van plan om over te stappen naar Quake Wars. Maar op pubs wordt t nog vrij veel gespeelt. Een aantal van onze servers zitten nog elke dag vol (ong 40 man), meest populair is wel de 'No Quarter' mod, alleen jammer dat die nog zo verschrikkelijk onstabiel is (performance met veel man op de server is af en toe om te huilen)
Wij zijn iig van plan om in een mixed community over te gaan, Enemy Territory + Quake Wars. Wellicht dat het nieuwe ETAce project nog voor wat opleving gaat zorgen?
Ik lees wel (op o.a. crossfire.nu) dat ET op competitief niveau vrij rap aan t uitsterven is.
Speelde gister met ene Rafiki in het team. Gozer was verdomd goed aan het engi-en. Met pistool mensen omleggen enzo. Ik denk: waar ken ik die naam van. Volgens mij is dat een oud }W@CO{ speler van heel lang geleden.
Maar aanrader mijns inziens!
jap rafiki zit in waco nog steeds! Ik heb ook met hem gespeeld in waco. En hij is telenet community admin dus admin van de telenet servers.Jazzper schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 21:26:
Zijn er ook ET-ers die TF2 spelen? Onder bb4e is het een spel wat zeer goed aanslaat. In de verte ligt het aardig in de look & feel van ET vind ik zelf. Je hebt ook rollen en het hangt ergens tussen tactical shooter en dom rambo mediccen in
Speelde gister met ene Rafiki in het team. Gozer was verdomd goed aan het engi-en. Met pistool mensen omleggen enzo. Ik denk: waar ken ik die naam van. Volgens mij is dat een oud }W@CO{ speler van heel lang geleden.
Maar aanrader mijns inziens!
Weet iemand een manier om ET toch in Vista aan de praat tekrijgen?
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
las nog leuke column trouwens: http://www.crossfire.nu/?x=column&mode=item&id=279