[PC] Wolfenstein: Enemy Territory - deel 13

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 69.706 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
Na zeer lange tijd spel weer geïnstalleerd. Dacht dat moet wel lopen op overclockte X2 4200+ en 8800GTS. Dat doet het ook met rond de 80 fps, maar het spel hapert!? :? De haperingen lijken met het geluid synchroon te lopen, maar dat is moeilijk te zeggen. Geluidsinstellingen verlagen hielp niet. Ik heb een Augigy ZS. Ik kan gewoon online spelen, dus ik heb de laatste versie.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 03:56

Zenix

BOE!

Frank76NL schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 17:56:
Na zeer lange tijd spel weer geïnstalleerd. Dacht dat moet wel lopen op overclockte X2 4200+ en 8800GTS. Dat doet het ook met rond de 80 fps, maar het spel hapert!? :? De haperingen lijken met het geluid synchroon te lopen, maar dat is moeilijk te zeggen. Geluidsinstellingen verlagen hielp niet. Ik heb een Augigy ZS. Ik kan gewoon online spelen, dus ik heb de laatste versie.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
nou ET moet super simpel lopen op jouw pc, ik heb zelf wel gemerkt dat verkeerde overclocks ook voor haperingen in ET konden zorgen... Dus misschien is dat het. Zelfs ET op de allerhoogste settings hoor je nog meer dan 125fps te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Zenix schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 18:26:
[...]

nou ET moet super simpel lopen op jouw pc, ik heb zelf wel gemerkt dat verkeerde overclocks ook voor haperingen in ET konden zorgen... Dus misschien is dat het. Zelfs ET op de allerhoogste settings hoor je nog meer dan 125fps te halen.
Bedankt! Ik ben bang dat je gelijk had. Overclocken is ook een vak :?
Het loopt nu constant op 91 fps (fps-lock neem ik aan, maar meer heb ik er niet nodig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:12

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
ET en overgeclockte dingen = instabiel.
* Outerspace gaat binnenkort weer eens beginnen met ET. Toch maar weer eens met mijn oude clan gamen :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Frank76NL schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:30:
[...]

Bedankt! Ik ben bang dat je gelijk had. Overclocken is ook een vak :?
Het loopt nu constant op 91 fps (fps-lock neem ik aan, maar meer heb ik er niet nodig).
Je kan proberen /com_maxfps 125 misschien haalt hij dan meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
Zenix schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:58:
[...]

Je kan proberen /com_maxfps 125 misschien haalt hij dan meer.
Bedankt, maar ik kom slechts tot 18 wanneer ik het aantal plaatjes per seconde tel met het blote oog. Ik geloof die 91 plaatjes van fraps wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Outerspace schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 11:33:
ET en overgeclockte dingen = instabiel.
* Outerspace gaat binnenkort weer eens beginnen met ET. Toch maar weer eens met mijn oude clan gamen :)
onzin, ik heb ET alleen maar op een ge'ocde machine gespeelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Rev! schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 20:23:
[...]

onzin, ik heb ET alleen maar op een ge'ocde machine gespeelt
ja, maar ET is gewoon gevoeliger. Alleen rockstable oc's doet hij totaal niet moelijk over. Dat zou dus wel in jouw geval zo zijn. Ik heb zelf ook altijd ET met oc gespeeld, maar als je oc een beetje niet goed is merk je het in ET duidelijk.

jammer dat topic dood aan het bloeden is :(

[ Voor 5% gewijzigd door Zenix op 16-11-2007 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep
  • Laatst online: 13-09 17:16

Imhotep

The Dark Side

zijn er hier nog mensen die ET spelen?
Er zijn momenteel nog maar weinig nederlands server online waar regelmatig gespeeld wordt :|

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:06

Snippertje

Light up your life

Imhotep schreef op donderdag 06 december 2007 @ 20:59:
Er zijn momenteel nog maar weinig nederlands server online waar regelmatig gespeeld wordt :|
Ik speel het nog heeeeel erg soms.... Maar meestal kies ik een random public met etpro uit :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Jazeker, ik ben een tijdje geleden weer begonnen (al heb ik nu een week al niet meer gespeeld), en het gaat na een tijd oefenen wel weer.

NQ is helemaal geweldig (alsof 't uit de lucht komt vallen :o ) en speel vooral, als ik speel, op Kernwaffe.de NQ2. 'Vroegâh' op Dutchbat, maar daar kom ik niet in; de updates loopen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imhotep schreef op donderdag 06 december 2007 @ 20:59:
Ik speel op LZ, maar die postings had je al gelezen vast wel ergens in dit topic.

et-usa.landingzone.org , ben ondertussen de clan allang al gejoined, sfeer is prima, soms jammer van het gelame met Airstrikes en dergelijk, maar prima om te doen. Let wel dat het een USA server is, ping gemiddeld 150 is, maar prima te spelen valt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 21:32:
[...]

Ik speel op LZ, maar die postings had je al gelezen vast wel ergens in dit topic.

et-usa.landingzone.org , ben ondertussen de clan allang al gejoined, sfeer is prima, soms jammer van het gelame met Airstrikes en dergelijk, maar prima om te doen. Let wel dat het een USA server is, ping gemiddeld 150 is, maar prima te spelen valt :)
Ah leuk,

Ik ben van plan om naar deze lan te gaan.
http://www.xfire.be/?x=news&mode=item&id=2156
iig om te speccen. En of ik er kan spelen is afwachten ofc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zenix schreef op donderdag 06 december 2007 @ 21:48:
[...]

Ah leuk,

Ik ben van plan om naar deze lan te gaan.
http://www.xfire.be/?x=news&mode=item&id=2156
iig om te speccen. En of ik er kan spelen is afwachten ofc.
Dat ziet er wel veelbelovend uit. Ik zie dat ze teams van 12 man willen, en daarbij een 3000 euro prijzengeld is. Met 12 man hou je vrij weinig over geloof ik :P

Maar ik doe niet echt wat met de clan, behalve dat ik de tag draag en zo nu en dan wat rapporteer enzo. Actieve wars doe ik niet echt, speel gewoon voor de fun, en spring soms bij in een team wat bijv een engi of Medic nodig heeft.

Leukste blijft toch met engi een berg van mijnen in een rothoekje proppen (platliggen, dan kan je er een hoop tegelijk opstapelen) en dan maar afwachten totdat de eerste de beste erin trapt _O- :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Poe, heel ET is bij mij uit het lijstje van spelletjes verdwenen ondanks ik veel heb gespeeld (en veel topicstart heb gebrouwen :)). Ik denk dat ik maar weer eens moet afwisselen tussen CS:S, CoD4 en ET :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Outerspace schreef op donderdag 06 december 2007 @ 23:20:
Poe, heel ET is bij mij uit het lijstje van spelletjes verdwenen ondanks ik veel heb gespeeld (en veel topicstart heb gebrouwen :)). Ik denk dat ik maar weer eens moet afwisselen tussen CS:S, CoD4 en ET :)
Ja, dat lijkt me nou eens een goed plan joh :P

Als je me eens een keer een PM via Steam friends list geeft, dan stuur ik je een TS adressje waar we vaak op zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
NVM!!

[ Voor 100% gewijzigd door h3ll op 01-01-2008 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

genaaid door mn eigen broer ben focking boos :(

Maar niet in ET in CoD 2 in ET clean.

[ Voor 7% gewijzigd door Zenix op 01-01-2008 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Zenix schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 21:27:
[...]

genaaid door mn eigen broer ben focking boos :(

Maar niet in ET in CoD 2 in ET clean.
Achja kan gebeuren, is toch niet genoeg bewijs om te bannen enzo :P

Hoe gaat t met jou btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Ryan666 schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 21:55:
[...]

Achja kan gebeuren, is toch niet genoeg bewijs om te bannen enzo :P

Hoe gaat t met jou btw?
offtopic:
Goed nu ik leef weer :) ben deze maand voorgoed thuis na 8 maanden in ziekenhuis en revalidatiecentrum :) Kan alles weer gelukkig. Ben net 3 weken weer met mn opleiding begonnen en laten we hopen dat 2008 goed jaar wordt. Maar met dit begint het wel slecht :/

Gaan hier mensen nog naar CDC4 toe om te speccen, of te spelen? CDC4 lan http://www.crossfire.nu/?x=news&mode=item&id=2269

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Ik heb de boel ook weer eens opgestart. Het blijft, cliche, voelen als thuiskomen :)
COD2, TF2, etc al die spellen zijn op zichzelf ook prachtig en leuk om te spelen, maar toen ik gister weer in de eerste map kwam (railgun) deed ik weer met mijn ogen dicht mijn dingen. Zelfs knoppen die ik vergeten was zaten nog in mijn vingers :)

Echter... welke servers zijn nog leuk en met 'bekenden'? Ik herken bijna geen server meer.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Jazzper schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 10:18:
Ik heb de boel ook weer eens opgestart. Het blijft, cliche, voelen als thuiskomen :)
COD2, TF2, etc al die spellen zijn op zichzelf ook prachtig en leuk om te spelen, maar toen ik gister weer in de eerste map kwam (railgun) deed ik weer met mijn ogen dicht mijn dingen. Zelfs knoppen die ik vergeten was zaten nog in mijn vingers :)
Inderdaad, na een dagje of twee inspelen heb je de smaak weer bijna 100% te pakken :o
Echter... welke servers zijn nog leuk en met 'bekenden'? Ik herken bijna geen server meer.
Let goed op dat heel veel pubs (maar ook non-pubs afaik) tegenwoordig ipv ETPro, NoQuarter draaien, da's een mod die heel veel leuke zooi toevoegt, en voor de rest goed vergelijkbaar is met ETPro. Je zult dus wat minder ETPro vinden dan 'vroeger', maar veel is vervangen door NoQuarter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

ja en ik zie dat veel pubs bots hebben ter opvulling. Man vroeger hadden we helemaal niets! Je moest een dag in de rij staan voor een doosje lucifers en bots waren enge dingen van valsspelende jongetjes. Kijk nu! Jaymod, NoQuarter, bots, etc. Ze doen maar :D
Ik zag op game-monitor.com dat de populairste nederlandse pubs veterans en weed zijn. Eens ff checken.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Jazzper schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 10:40:
ja en ik zie dat veel pubs bots hebben ter opvulling. Man vroeger hadden we helemaal niets! Je moest een dag in de rij staan voor een doosje lucifers en bots waren enge dingen van valsspelende jongetjes. Kijk nu! Jaymod, NoQuarter, bots, etc. Ze doen maar :D
Ik zag op game-monitor.com dat de populairste nederlandse pubs veterans en weed zijn. Eens ff checken.
Hey als je wat betere pubs wilt hebben u|k server is populair nu Kom je makkelijker op dan bio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

my god, ik heb dat lijstje dat Phage in dec 2006 (zeg 13 maanden geleden) postte eens door ASE gehaald... ik geloof dat er nog 4 up zijn ofzo :p

Kan hard gaan...

En wat is er met al die XPsave servers? vroeger zag je dat sporadisch maar nu heeft de helft dat. Is toch geen zak an?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:32

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Jazzper schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 11:11:
En wat is er met al die XPsave servers? vroeger zag je dat sporadisch maar nu heeft de helft dat. Is toch geen zak an?
Tjah dat is persoonlijk natuurlijk. Al onze servers hebben xp-save, dat is vrij normaal onder de pubs, en ik denk ook dat de meeste nieuwkomers (ja die zijn er nog steeds ;) ) niet anders kennen dan een server met xp-save.

Ik neem aan dat je zelf ook wel weet dat de war spelers en pub spelers 2 totaal verschillende types zijn.
En 2 jaar geleden zag je overal al xp-save, niks sporadisch aan imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

nou ja ik speelde vroeger ook al liever pubs met etpro (of OSP in RTCW). Kwestie van smaak that is.

uiteraard zijn het 2 verschillende dingen wars vs pubs maar mijn pub stijl is zo war mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Denk dat ik mijn kop binnenkort ook maar weer eens laat zien. :) (Ik zie nu al mensen wegrennen voor me :'( )

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Illegal_Alien schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 23:53:
Denk dat ik mijn kop binnenkort ook maar weer eens laat zien. :) (Ik zie nu al mensen wegrennen voor me :'( )
Nee toch, niet die lamer weer met alleen panzers ;)

voor mensen die nog niet hebben gezien Nationscup is weer begonnen
dit is het nederlands team
http://www.xfire.be/?x=news&mode=item&id=2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

het is echt weer leuk ET.

ligt een beetje aan het type server maar het is nog steeds speelbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Klopt, blijf het ook leuk vinden! Speel het nu al 4 jaar, met stop van een jaar ertussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 00:07

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Jazzper schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 20:28:
het is echt weer leuk ET.

ligt een beetje aan het type server maar het is nog steeds speelbaar
AFC server rockt gewoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Ik heb net ET:W mbv 'ET ultimate installer 1.5' geinstalleerd (incl patches, mods etc).
Alle settings op high (moet kunnen met een 8600GT?) in 1280x1024 en heb lokaal server gestart. Elke 4 sec. hapert de game even ... is dat 'normaal' ?? Ook even op een lege server ingelogd en zelfde effect.
Bekend probleem/feature ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Dualcore CPU? Moet je ff 1 core toewijzen aan ET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Yep, AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4400+ ...

Bedankt voor de ZEER snelle en 100% correcte reactie !! Uitgeprobeerd en inderdaad, geen haperingen meer.
De enige manier die ik ken is via 'task manager' de 'affinity' van een proces aanpassen ... is er een minder omslachtige manier ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Goner schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 00:59:
Yep, AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4400+ ...

Bedankt voor de ZEER snelle en 100% correcte reactie !! Uitgeprobeerd en inderdaad, geen haperingen meer.
De enige manier die ik ken is via 'task manager' de 'affinity' van een proces aanpassen ... is er een minder omslachtige manier ??
Misschien kan je iets aan de shortcut toevoegen?
Dit probleem is zeker ook alleen AMD gerelateerd want met mijn Q6600 heb ik nergens last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Laatst online: 23:23
Is opzich wel vreeemd, had een tijd geleden op mijn Asus A6T laptop met AMD Turion 64 X2 totaal geen problemen met de performance...

Maar ik meot binnenkort ook maar weer ET starten.Net de laatste dagen alle herinerringen in het ETQW topic zitten opratelen 8)7 . Eens even de W:ET noobs van het ETQW topic laten zien waar hun game vandaan komt O-)

Heb ET al een jaar of 2 niet meer echt gespeeld, maar het blijft voor mij toch een topgame ne ik zie toch wel echt wat ETQW mist tegenover ET. Hoog tijd om ET.exe weer te starten dus _/-\o_

[ Voor 61% gewijzigd door GENETX op 24-01-2008 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Heb effe zitten Googelen ; er zijn meerdere oplossingen voor het dual-core probleem, zelfs patchen van ET.exe !
Voor mij is dit de handigste ; met NVIDIA control panel the 'threaded optimization' uitzetten :
http://www.truecombatelite.net/forum/viewtopic.php?t=8580

EDIT: heb ondertussen op wat servers gespeeld ... zal wel zo'n geval van "you had to be there" zijn, maar ik mis de hele voorgeschiedenis en ben er niet kapot van.
Spelletje is wel leuk, graphics zijn ook te overleven, maar ik word gek van de mods ... elke server wil me een berg .pk? files door m'n strot wringen en wat krijg ik dan ; rare uniformen, geluidseffecten (huilende baby elke keer als je sneuvelt?!) en meer flauwekul.

[ Voor 44% gewijzigd door Goner op 25-01-2008 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Tjah, gewoon op een server spelen die altijd dezelfde (bekende) maps draaien, handigste is gewoon cl_allowdownload 0 ^^
Ikzelf speel gewoon altijd (naja altijd, heb al een paar weken geen game PC meer) op een vaste server met etpro 3.2.6, geen verdere mods, alleen een paar custom maps.

Overigens, om verder wat te vertellen over mn PC.. Ik heb altijd AMD met ATI gehad, en na het minimizen werd ET altijd donkerder, als ik dan een gamma switch maakte moest ik hier na het minimizen gewoon steeds even op drukken, zodat mijn gamma weer normaal werd.
Oplossing hiervoor was r_ignorehwgamma 1, maar ik vind het nu weer mooier om met 0 te spelen, vandaar die gammaswitch :P
Ik dacht altijd dat dit door ATI kwam, maar nu heb ik mijn oude ATI videokaart in mijn nieuwe Intel PC geduwd (heb mijn eigen vga nog niet), en nu zie ik dat ik gewoon 100x kan minimizen achter elkaar, en mn gamma verandert niet :? (met r_ignorehwgamma 0 ofc)

[ Voor 11% gewijzigd door h3ll op 26-01-2008 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Goner schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 15:23:
Heb effe zitten Googelen ; er zijn meerdere oplossingen voor het dual-core probleem, zelfs patchen van ET.exe !
Voor mij is dit de handigste ; met NVIDIA control panel the 'threaded optimization' uitzetten :
http://www.truecombatelite.net/forum/viewtopic.php?t=8580

EDIT: heb ondertussen op wat servers gespeeld ... zal wel zo'n geval van "you had to be there" zijn, maar ik mis de hele voorgeschiedenis en ben er niet kapot van.
Spelletje is wel leuk, graphics zijn ook te overleven, maar ik word gek van de mods ... elke server wil me een berg .pk? files door m'n strot wringen en wat krijg ik dan ; rare uniformen, geluidseffecten (huilende baby elke keer als je sneuvelt?!) en meer flauwekul.
Downloads uitzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Ryan666 schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 11:30:
Tjah, gewoon op een server spelen die altijd dezelfde (bekende) maps draaien, handigste is gewoon cl_allowdownload 0 ^^
Ikzelf speel gewoon altijd (naja altijd, heb al een paar weken geen game PC meer) op een vaste server met etpro 3.2.6, geen verdere mods, alleen een paar custom maps.

Overigens, om verder wat te vertellen over mn PC.. Ik heb altijd AMD met ATI gehad, en na het minimizen werd ET altijd donkerder, als ik dan een gamma switch maakte moest ik hier na het minimizen gewoon steeds even op drukken, zodat mijn gamma weer normaal werd.
Oplossing hiervoor was r_ignorehwgamma 1, maar ik vind het nu weer mooier om met 0 te spelen, vandaar die gammaswitch :P
Ik dacht altijd dat dit door ATI kwam, maar nu heb ik mijn oude ATI videokaart in mijn nieuwe Intel PC geduwd (heb mijn eigen vga nog niet), en nu zie ik dat ik gewoon 100x kan minimizen achter elkaar, en mn gamma verandert niet :? (met r_ignorehwgamma 0 ofc)
Als je nvidia kaart hebt, heb je daar totaal geen last van ik ben van 8800GTS naar HD3870 gegaan. Nu moest ik ignorehwgamma 1 doen, met de ATi kaart. Met nvidia hoefde dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-09 23:08
Ben onlangs ook weer begonnen. Die XPSave feature op de meeste servers is vrij irritant. Zeker als je nieuw binnenkomt als bv. engi en de tegenstander bestaat uit 10 medics met elke 23490283423 xp. Die zijn bijna niet te verslaan. Zelfs als je vol een granaat in iemands gezicht gooit, blijftie nog leven. Erg irritant.

Eerst maar proberen eens proberen op een aantal vaste servers te spelen en daar xp op te bouwen.

woei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

Ik heb een voor mij vreemd iets met ET. Toen ik ET installeerde heb ik de naam Froggy als profile naam en alias naam in gesteld. Later kwam ik dit topic op GOT tegen met hoe ik mijn alias kan wijzigen in een alias met kleuren. Dit lukt ook wel, maar nu moet ik steeds als ik inlog in een server via ASE mn naam wijzigen in de naam met kleuren. Weet iemand hoe ik dit zo kan wijzigen dat als ik inlog op een server de naam gelijk goed is?

Ik heb de naam al een keer in het profile gewijzigd. ET verwijdert en het profile opnieuw aangemaakt, maar het helpt allemaal niet.

Iemand een suggestie?

Gtrz Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Laatst online: 23:23
Je profile van de normale ET wijkt af van de ETPro profile. Dus als je alleen op ETPro server speelt en niet op normale ET servers dan pakt hij de naam uit het ETPro Profile. Wanneer je dan de naam in je ETMain Profile aanpast dan werkt die dus neit voor ETPro servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had indd wat mods etpub en etpro en jaymod. Deze heb ik ook verwijderd, maar het mocht niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pasz schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 14:30:
Ben onlangs ook weer begonnen. Die XPSave feature op de meeste servers is vrij irritant. Zeker als je nieuw binnenkomt als bv. engi en de tegenstander bestaat uit 10 medics met elke 23490283423 xp. Die zijn bijna niet te verslaan. Zelfs als je vol een granaat in iemands gezicht gooit, blijftie nog leven. Erg irritant.

Eerst maar proberen eens proberen op een aantal vaste servers te spelen en daar xp op te bouwen.
Zo erg is die xp save niet. Meer dan 4 sterren kun je niet krijgen per 'skill', dus ook medics met 100.000 xp hebben gewoon 156hp en gaan dood als je een granaat vol in z'n gezicht gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 15:53:
Ik had indd wat mods etpub en etpro en jaymod. Deze heb ik ook verwijderd, maar het mocht niet baten.
Je moet even opletten welke Mod je speelt, of welke Mod een server draait.
Elke Mod maakt een eigen folder aan met daarin een aparte profile (gebasseerd op etmain) + een aparte 'config' file.

Je zult dus per mod (eenmalig) even je config settings in moeten stellen. Waarschijnlijk ben je gewoon wat gaan server hoppen en hebt daarbij steeds op een server met een andere Mod gespeelt?

Edit: Je zou ook je config uit je etmain profile kunnen kopieren naar de andere mod folders. Let wel even op dat alle mods qua config settings ook wat van elkaar kunnen verschillen.
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 09:32:
Zo erg is die xp save niet. Meer dan 4 sterren kun je niet krijgen per 'skill', dus ook medics met 100.000 xp hebben gewoon 156hp en gaan dood als je een granaat vol in z'n gezicht gooit.
Dat is niet helemaal waar ;) De Mod; No Quarter maakt gebruik van 9 skill levels en natuurlijk zijn de instellingen voor de grenade damage door de server admin aan te passen. (voor No Quarter is dit wat lastiger).

[ Voor 7% gewijzigd door Pendaco op 01-02-2008 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Pendaco schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 13:07:
[...]
Dat is niet helemaal waar ;) De Mod; No Quarter maakt gebruik van 9 skill levels en natuurlijk zijn de instellingen voor de grenade damage door de server admin aan te passen. (voor No Quarter is dit wat lastiger).
Denk dat Chris dat niet speelt ik ook niet, ik speel niet op xp save servers dat is toch alleen maar brak xp hoeren _/-\o_ etpro > all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz ik speel ET dagelijks en dat al zo´n 4 jaar zowel etpub als etpro. De wapen van mijn keuze blijft nog altijd de rifle/rnade :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
  • Laatst online: 19-03-2020
ik speel het ook nog dagelijks...kom er gewoon niet los van 8)7
Speel onder de naam MYSTIQUE misschien niet geheel onbekent 8)
Sommige van jullie komen me wel bekent voor >:)

[ Voor 16% gewijzigd door -Magnat- op 01-02-2008 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Magnat- schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 20:12:
ik speel het ook nog dagelijks...kom er gewoon niet los van 8)7
Dat probleem heb ik dus ook. Ik ken geen spel dat zo lekker schiet als ET. Ik heb een paar maanden ETQW gespeeld en ik vind het echt helemaal niets. Dus ik wacht met spanning af op RTCW 2 voor de pc en ondertussen blijf ik gewoon lekker ET spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ik wil dit spel ook gaan spelen maar de link bij de TS doet het niet :(
als ik er op klik krijg ik een site met page not found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

google er even op.. zijn zo mega veel sites die dit spel aanbieden. Gamershell, rtcwfiles.com etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke heb ff met andere sites alles geinstaleerd maar als ik een server join geeft die een error aan wat moet ik daar tegen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 20:13:
oke heb ff met andere sites alles geinstaleerd maar als ik een server join geeft die een error aan wat moet ik daar tegen doen?
Je hebt ook patches maps enzo nodig.

Je kan het beste deze ET install gebruiken

http://www.kashu.fr/etui/
zitten zowat alle maps in mods en alle patches en updates

hf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ty zal morgen ff instaleeren heb er nu geen zin meer in.
maar ik heb alles gedownload wat ik gelezen heb in de TS. :?
en ff een vraagje wat is punkbuster nou precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 21:42:
ok ty zal morgen ff instaleeren heb er nu geen zin meer in.
maar ik heb alles gedownload wat ik gelezen heb in de TS. :?
en ff een vraagje wat is punkbuster nou precies?
Google en gij zult vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okeey heb ff gegoogeld en heb gelezen dat punkbuster een cheat programma is xD
volgens mij klopt dat niet helemaal of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:22
Het is een ANTI-cheat programma ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damm ik heb de derde op de lijst van de site die zenix mij gegefen heeft gedownload.
maar hij geeft nog steeds die errors als ik in een server wil! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Dit kun je prima zelf allemaal vinden, en als het echt niet lukt kun je in Spielerij - Problemen & Vragen een topic (volgens de FAQ aldaar) openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2008 @ 14:50:
damm ik heb de derde op de lijst van de site die zenix mij gegefen heeft gedownload.
maar hij geeft nog steeds die errors als ik in een server wil! :(
Dan ga je naar server met een oude versie. Zoek andere server.
http://www.yawn.be/findSe...=&modid=0&game=ET&action=
dat werkt wel. En als het iets anders is post die error hier.. Of google de error.

[ Voor 6% gewijzigd door Zenix op 03-02-2008 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01:13
Ik vind dat ET maar kut werkt onder vista!

Gisteren kon ik het nog spelen en nu loopt het spel vast zodra het klaar is met laden van de mappen op een server.

Reinstall maakt niet uit. Dus nu kan ik het weer is niet spelen

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

sjorremans schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:44:
Ik vind dat ET maar kut werkt onder vista!

Gisteren kon ik het nog spelen en nu loopt het spel vast zodra het klaar is met laden van de mappen op een server.

Reinstall maakt niet uit. Dus nu kan ik het weer is niet spelen
Zoek maar eens met google ET met vista of zoek op www.xfire.be zijn genoeg dingen die je kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind ET zo een leuk spel en verslavend.
Met de nadruk op verslavend want als je er eenmaal aan begint, dan is het moeilijk om te stoppen.
Dat heb ik vooral, ik speel het spel normaal gesproken elke dag.
Doordeweeks speel ik 5 uurtjes per dag(Vrijdag +-8) en in het weekand rond de 10 uur.
Ik ben sinds 2 weken gestopd, heb t spel verwijderd omdat ik anders geen sociaal leven meer had.
Maar nu wil ik zo graag weer het spel spelen, alleen ben ik bang dat als ik m weer instaleer ik niet meer kan stoppen.
Heeft iemand miss Advies voor mij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Laatst online: 07-07 22:44
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 10:53:
Met de nadruk op verslavend want als je er eenmaal aan begint, dan is het moeilijk om te stoppen.
Doordeweeks speel ik 5 uurtjes per dag(Vrijdag +-8) en in het weekand rond de 10 uur.
Ik ben sinds 2 weken gestopd, heb t spel verwijderd omdat ik anders geen sociaal leven meer had.
Maar nu wil ik zo graag weer het spel spelen, alleen ben ik bang dat als ik m weer instaleer ik niet meer kan stoppen.
Zoek een programma voor ouderlijktoezicht en stel dat zo in dat je maar een uur per dag kan spelen :P

Voor de rest moet je toch zelf kunnen zeggen van "Ho weer genoeg gespeeld, kappe nu |:( "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.
ronaldlokers schreef op maandag 18 februari 2008 @ 11:00:
[...]

Zoek een programma voor ouderlijktoezicht en stel dat zo in dat je maar een uur per dag kan spelen :P

Voor de rest moet je toch zelf kunnen zeggen van "Ho weer genoeg gespeeld, kappe nu |:( "
Haha, ouderlijk gezag, no way :P
Ik ben al bijna 19 dus mijn ouders die kunnen er niet veel aan doen.
En geloof me, ik heb vaak genoeg gehad van: Nu Stoppen.
Maar als ik eenmaal begin dan heb ik 3 uur nodig om bij alles 4 sterren te krijgen.
En dan begint het spel pas want dan kan ik optimaal spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 15:44
Oh, jij speelt voor de sterren :)

Ik speel puur voor de kills / headshots!
Voor dat geluidje, dat je krijgt bij een hs, DAAR leef ik voor!

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Piels schreef op maandag 18 februari 2008 @ 11:46:
Oh, jij speelt voor de sterren :)

Ik speel puur voor de kills / headshots!
Voor dat geluidje, dat je krijgt bij een hs, DAAR leef ik voor!
Natuurlijk speel ik het ook voor de kills / Headshots.
Alleen wil ik wel altijd de max sterren hebben zodat ik adrenaline etz kan gebruiken.
Daarom speel ik ook alleen op 12 uur xp-save servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 17:17

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ga anders op de >AFC< SERVER (77.75.122.232:27960) spelen, daar heb je een langere XP save.
Ik dacht in principe onbeprekt, maar het kan zijn dat als een week of zoiets niet speelt dat je je XP kwijt bent.
Maar je kan iniedergeval een paar dagen overslaan zonder dat je je XP kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Laatst online: 07-07 22:44
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 11:33:
.

[...]

Haha, ouderlijk gezag, no way :P
Ik ben al bijna 19 dus mijn ouders die kunnen er niet veel aan doen.
En geloof me, ik heb vaak genoeg gehad van: Nu Stoppen.
Maar als ik eenmaal begin dan heb ik 3 uur nodig om bij alles 4 sterren te krijgen.
En dan begint het spel pas want dan kan ik optimaal spelen.
Ik doelde ook meer op een programma dat ervoor zorgt dat je niet langer kan spelen ;) Aan de andere kant is het een @#$@#$ oplossing, want dan ben je net lekker aan het spelen en stopt je spel omdat de tijd voorbij is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronaldlokers schreef op maandag 18 februari 2008 @ 12:36:
[...]

Ik doelde ook meer op een programma dat ervoor zorgt dat je niet langer kan spelen ;) Aan de andere kant is het een @#$@#$ oplossing, want dan ben je net lekker aan het spelen en stopt je spel omdat de tijd voorbij is ;)
Haha klopt, maar voorlopig is de enige oplossing het spel niet instaleren :'( !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

How bad do you want to change...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazzper schreef op maandag 18 februari 2008 @ 13:07:
[...]

How bad do you want to change...
Ik wil het spel wel spelen dus, maar met een limiet.
Maar hoe ik dat ga aanpaken in de praktijk is moeilijker dan je zou denken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 15:24:
[...]

Ik wil het spel wel spelen dus, maar met een limiet.
Maar hoe ik dat ga aanpaken in de praktijk is moeilijker dan je zou denken!!
Jezelf onder controle houden? Zoiezo niet alleen voor die sterren spelen, want dat zegt helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
LoL en ik dacht dat ik het er moeilijk mee had.. :X
Tja, of je speelt gewoon met een ander idee, ga eens naar de competitieve van ET kijken ofzo, niet dat die niet verslavend is, maar daar haal ik iig die uren zoals jij lang niet mee.
En ja verder, sjezus maar jezelf onder controle houden is zo moeilijk toch niet?

Leuke sig btw :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryan666 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 00:53:
LoL en ik dacht dat ik het er moeilijk mee had.. :X
Tja, of je speelt gewoon met een ander idee, ga eens naar de competitieve van ET kijken ofzo, niet dat die niet verslavend is, maar daar haal ik iig die uren zoals jij lang niet mee.
En ja verder, sjezus maar jezelf onder controle houden is zo moeilijk toch niet?

Leuke sig btw :X
Hahaha, ik hou dr niet van om naar anderen te kijken en niet te spelen :| .
En mijn uren zijn tog wel iets te veel he??
Hoeveel uur speel jij dan p/d, p/w??
En jezelf onder controle houden dat is wel moeilijk voor mezelf.
Ik begin te spelen en als ik eindelijk een beetje in het spel zit dan is het al 2 uur later.
En voor ik het week zit ik dus 5 uur op een doordeweekse dag te spelen.
I Want To Play ET, Burt Not That Much 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 15:44
Gemiddeld per week speel ik denk ik 1,5 uur per dag. Speel alleen als ik tijd over heb. Soms connect ik om gewoon maar even 5 minuten te spelen.

Vind het een beetje overdreven hoe je nu allemaal gaat doen.
Als je vind dat je teveel speelt, moet je gewoon zelf dicipline hebben en gewoon stoppen. :O

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 08:38:
[...]

Hahaha, ik hou dr niet van om naar anderen te kijken en niet te spelen :| .
En mijn uren zijn tog wel iets te veel he??
Hoeveel uur speel jij dan p/d, p/w??
En jezelf onder controle houden dat is wel moeilijk voor mezelf.
Ik begin te spelen en als ik eindelijk een beetje in het spel zit dan is het al 2 uur later.
En voor ik het week zit ik dus 5 uur op een doordeweekse dag te spelen.
I Want To Play ET, Burt Not That Much 8)7
Hij bedoelt niet dat je naar ET moet gaan kijken maar dat je naar de competitie moet kijken of dat wat voor jouw is. Ik speel max 4u per week ET. Als ik actief speel en in clan 2 uur per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zenix schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 10:22:
[...]

Hij bedoelt niet dat je naar ET moet gaan kijken maar dat je naar de competitie moet kijken of dat wat voor jouw is. Ik speel max 4u per week ET. Als ik actief speel en in clan 2 uur per dag.
Ik moet zeggen dat veel van jullie wel weinig spelen, kon ik dat ook maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m maar geinstaleerd en heb me de eerste paar dagen kunnen beheersen.
Ik heb per dag zo'n 4 uur gespeeld(weekand).
Alleen heb ik nu weer een probleem, namelijk ik word steeds door punktbuster gekickt voor 0 min voor indequended privileges.
Ik heb die puntbuster geupdate maar ik wordt nog steeds gekickt.
Weet iemand wat ik hier verder nog aan kan doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 00:07

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Piels schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:30:
Gemiddeld per week speel ik denk ik 1,5 uur per dag. Speel alleen als ik tijd over heb. Soms connect ik om gewoon maar even 5 minuten te spelen.

Vind het een beetje overdreven hoe je nu allemaal gaat doen.
Als je vind dat je teveel speelt, moet je gewoon zelf dicipline hebben en gewoon stoppen. :O
Ik sta in onze clan bekend als "Mister 5 minutes" :P
Altijd connecten, 4 keer schieten en het weer gehad hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erazzzer schreef op maandag 03 maart 2008 @ 15:46:
[...]

Ik sta in onze clan bekend als "Mister 5 minutes" :P
Altijd connecten, 4 keer schieten en het weer gehad hebben :P
Lol, dat is wel heeeel weinig:P!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, het is ook verslafend. Vroeger had ik een hele goeie clan ;) En zelf kon ik niks anders dan headshots maken. Maarja, ik ontdekte een paar MMORPGS :D Waar ik helemaal verslaafd van werd waardoor ik kon minderen. Nu vind ik dat spel ook niet meer zo spectaculair dus ik ben niet meer zo'n hardcore gamer als vroeger (8>
Wel jammer dat ik nu niet zo goed meer ben maar ik kan toch nog wel een aardig beetje schieten ;)
Denk dat niet echt het goeie voorbeeld van advies geven is, maar bij mij is het zo gebeurt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 15:37:
Alleen heb ik nu weer een probleem, namelijk ik word steeds door punktbuster gekickt voor 0 min voor indequended privileges.
Ik heb die puntbuster geupdate maar ik wordt nog steeds gekickt.
Weet iemand wat ik hier verder nog aan kan doen??
Zorg ervoor dat je ET speelt onder een windows administrator/beheerder account, met volledige rechten dus. PB stelt deze eis omdat het anders je pc niet kan controleren (virus-like praktijken hoor ik sommigen al denken ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pendaco schreef op maandag 03 maart 2008 @ 18:07:
[...]

Zorg ervoor dat je ET speelt onder een windows administrator/beheerder account, met volledige rechten dus. PB stelt deze eis omdat het anders je pc niet kan controleren (virus-like praktijken hoor ik sommigen al denken ;)).
Ik speel het ook onder mijn admin acount.
Ik heb volledige rechten op de computer.
Verder heb ik punkbusther handmatig geupdate maar dat hielp ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

zijn er ook Mac spelers hier? ik probeer het op mijn MacBook met Leopard aan de praat te krijgen maar noch vanilla noch 2.60b willen draaien. Hij crasht al bij het opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag deze week dat PB continu geheugen gebruikt bij taakbeheer, is dat meer mensen opgevallen.
Dus ook als je niet gamed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 19:47:
Zag deze week dat PB continu geheugen gebruikt bij taakbeheer, is dat meer mensen opgevallen.
Dus ook als je niet gamed
Is dat bij alle spellen zo dat PB veel geheugen gebruikt of alleen bij ET? Het lijkt me namelijk een losstaand probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

De nieuwe service van pb slurpt gewoon meer geheugen op, dit geldt voor alle pb games, voornamelijk tijdens het gamen.

Het gaat om 2 exe bestanden;
- PnkBstrA.exe - wordt gestart wanneer je je pc start.
- PnkBstrB.exe - wordt gestart wanneer je een spel (dat pb ondersteund) opstart, en weer afgesloten wanneer je het spel weer afsluit.

Ik heb wel eens gemerkt dat PnkBstrB een paar keer bleef hangen maar dat was vooral in de eerdere releases van de service. Momenteel draait bij mij enkel PnkBstrA.exe op 5.148 kB terwijl ik deze dag ET toch zeker een stuk of 30 keer open en dicht heb gehad (we organiseerden een funwar ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Om daar nog wat verder over te gaan, als ik de punkbuster map open geeft bitdefender meteen een melding dat ie een trojan vindt in PnkBstrK.sys :X
Er hebben een hoop mensen al een ticket hierover naar PB gestuurd dus ik hoop dat ze het vlug fixen :X

edit: poeh lijkt al gefixt te zijn :D

[ Voor 7% gewijzigd door h3ll op 15-03-2008 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 17:17

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik had vandaag hetzelfde met de Norman virus scanner.
Dan maar even zonder virus scanner, wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h3ll
  • Niet online
Coenen schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 22:01:
Ik had vandaag hetzelfde met de Norman virus scanner.
Dan maar even zonder virus scanner, wel irritant.
Hehe wel raar, dit hebben ze natuurlijk stilgehouden, ook als ik pbbans admins erover aanspreek willen ze er niks over kwijt :P
Rare zooi allemaal, die gamehack kicks de laatste tijd, is het nou n bug of niet.. En als het geen bug is, kan ik de whine van alle mensen best snappen.. PB heeft altijd achter gelegen en nooit de echte cheaters aangepakt, nu worden er opeens 100en mensen gekicked voor dezelfde gamehack violation, dan lijkt t me vrij logisch dat mensen zoiets hebben van dit kan niet :X

@ syrian_boy: late reactie, maar ik speel op het moment nogal veel, voorbereiding voor de OpenCup :P We zitten in de 2e divisie dus we zullen nogal wat moeten oefenen :D Heb van gistermiddag tot vanmorgen 6 uur :X :X alleen maar 3on3's zitten spelen :P Dit komt normaal gelukkig niet voor, maarja moet kunnen af en toe, toch ? :D

[ Voor 18% gewijzigd door h3ll op 23-03-2008 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, al dat gezeik met PB, kan niet eens een normale server in gaan, of ik word al gekickt wegens Losing key packets etc. Daarom ga ik ook vaak in unpure servers, en daar werken je mods ook nog *O* .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:54
Ryan666 schreef op zondag 23 maart 2008 @ 13:04:
[...]

Rare zooi allemaal, die gamehack kicks de laatste tijd, is het nou n bug of niet.. En als het geen bug is, kan ik de whine van alle mensen best snappen.. PB heeft altijd achter gelegen en nooit de echte cheaters aangepakt, nu worden er opeens 100en mensen gekicked voor dezelfde gamehack violation, dan lijkt t me vrij logisch dat mensen zoiets hebben van dit kan niet :X

[...]
Ja, het is raar dat sommige bekende spelers (geen echte toppers gelukkig) ineens worden gepakt door pb. Toch denk ik dat het toch niet moeilijk kan zijn om aan te tonen dat het een bug is of, zoals wordt beweerd door anderen, dat er een of andere nC nerd achter zit. Iemand zou hebben ingebroken in de systemen van pb en op die manier iedereen kunnen kicken voor die hack die hij maar wil. Het lijkt me zo onwaarschijnlijk, ik heb er ook nog geen enkel bewijs voor gezien.

Heel dat cheaters verhaal in ET, wordt er best ziek van. De reden waarom ik het eigenlijk niet meer speel.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ph4ge!!!

Ja tis een bug, ik werd ook een aantal keer gekickt vanavond. Het schijnt te maken te hebben met IRC en MSN. Deze worden door pb gescand en daar staan dan bep. dingen in waardoor je gekickd wordt. Nadat ik deze afgesloten had werd ik niet meer gekickt.
quote van crossfire.nu:
"Anyway, the way GAMEHACK bans done is the following: PB detects that specific file (aimbot1.menu) and its contents, so all they had to do is paste some lines from the file to and IRC channel you're idling on and when PB scans mIRC.exe's memory - it finds the pattern and you're getting kicked.

An example of a string PB is looking for: "Rifle Aim Prediction:" (with quotes)

/msg #crossfire "Rifle Aim Prediction:"

And everyone who will play anytime whilst that mIRC session is running will get kicked.

What they posted all over the irc:
want , "**Rifle Aim Prediction**:", ? , wanna see through walls ?
or
want "**aimbot**" , NETCODERS.CC today!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 12:50

Shaggy

Misantroop pur sang

Heb vandaag voor het eerst sinds een jaartje+ weer eens even 10 min gespeeld.. Erg roestig, maar het gevoel zit er nog/weer })

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Ik speel nu toch weer regelmatig. Voor de grap eens bobot geprobeerd, maar daar zijn de hitboxes heel anders :P Etpro blijft toch wel een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

Razor.Timo schreef op maandag 24 maart 2008 @ 15:50:
Ik speel nu toch weer regelmatig. Voor de grap eens bobot geprobeerd, maar daar zijn de hitboxes heel anders :P Etpro blijft toch wel een must.
Ja ETpro is onovertroffen alleen jammer dat er geen updates meer voor komen. Ik speel zelf af en toe public en speel ook nog opencup premier league.

Maarja dat van die PB bug, ja zoiets was wel te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:54
offtopic:
haha, Chris, leef jij ook nog? ik heb bijna een jaar niet meer gespeeld, maar een 3v3 met jou lijkt me wel weer eens lachen :P

al met al echt drama dat PB. het is gewoon een slecht stuk software, dat blijkt maar weer. overigens vind ik dat iedereen nC veelste veel credits geeft. dit is niet hacken van een systeem, dit is gewoon heel basic misbruik maken van een enorme bug. PB moet nu haast wel afgeschaft worden, en dan zijn er straks echt alleen nog maar cheaters.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste